Iš kairės: Nausėda, Blinkevičiūtė, Anušauskas

Mėgstamiausiu šalies politiku išlieka Gerovės valstybės kūrėjas Gitanas Nausėda, skelbia Monikos Garbačiauskaitės Budrienės vadovaujamas valstybinis transliuotojas.

Taip pat teigiamai Lietuvos gyventojai vertina ir socialdemokratų lyderę Viliją Blinkevičiūtę bei Krašto apsaugos ministrą, labiau žinomą kaip anušauskinių KGB sąrašų skelbėją, Arvydą Anušauską.

G. Nausėda teigiamai įvertino 63,9 proc. apklaustųjų, V. Blinkevičiūtę – 49 proc., o A. Anušauską – 46,7 proc.

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
Trigrašis > 372023-04-03 12:04

Visi,raginantys neiti balsuoti,palaiko konservų ir kitas 3,14darastiškas partijas.Ir čia ne vaikiška isterija.....Visiškai nesvarbu,kad tu vėliau keiki valdžią,bet tai ir juokingiausia,kai pats ragini,kad tegul veršiai išrenka tau valdžią,pats nei piršto nepajudini,o vėliau ją kritikuoji.Vot čia tai kvepia verkšlenimu,jei ne d*bilizmu.

JONAS2023-04-03 08:24

O CE SITAS SENUKAS SU ANUKE?

Darijus2023-04-03 03:39

Geriau papasakokite man, koks UABas skaičiuoja balsus, o tada, aš papasakosiu klastojimo algoritmą.

apuokas>41.Z.O.V.marine2023-04-03 03:19

Nepatingekite ir paziurekite kiek konservatoriu i seima kaunieciai isrindavo pries Matijosaiti ir po to kaip jis tapo Kauno meru ir tada padiskutuosim ar tai turejo itaka konservatoriu politinei padeciai Kaune ar ne.:))

Z.O.V.marine apie 40. apuokas2023-04-03 03:08

na, apuokizmo klasikams reikia viską kartoti po niolika kartų :))) - taip taip - kartoju: su didžiuliu kaifu būsiu pažiūrėti , kiek kaune liko zoofilų - konservatinių gyvulių mylėtojų, po urinokolchozo sjiezdo deputatų ir sekančių litsovieto rinkimų :)))) - o aferiūga matijošaitis, beje, su savo chebra, eis į tuos rinkimus ? :)))) - bet čia jau ne apuokakakčių “kompetencijos“ sfera :)))))

apuokas>39. Z.O.V.marine apie2023-04-03 02:52

Jums irodineti beprasmiska. Jei meras nesusijes su politika, tai paziurekit i statistika kiek liko Kaune konservatoriu rinkeju po Matiosaicio isrinkimo.:)))

Z.O.V.marine apie 38. apuokas2023-04-03 02:46

šian tenka galutinai konstatuoti, jog beprasmiškiausių veiklų sąrašas pasipildė diskusijomis su apuokakakčiais :)) - o jei for fun : man labai patiko “vieningo kauno“ administracinis resursas(kas, tarp kitko, yra rinkimų falsifikavimo/neteisėto įtakojimo įrankis) per litsovieto rinkimus :)))) - daba laukia dar vienas cirkas - urinosjiezdo deputatų “rinkimai“ :)))

apuokas2023-04-03 02:16

Savivaldos rinkimai niekuo nesiskiria seimo ar prezidento. Sistema ta pati. Kaunieciai, siaulieciai , o dabar ir klaipedieciai aiskiai parode, kad situacija galima pakeisti ir kiekvieno ju balsas turi verte. Ir nereikia cia skiesti , kad juose nera politikos. Kiekviena partija stengiasi laimeti ir igyti administracini resursa tame regione.

Z.O.V.marine to 36.Trigrašis2023-04-03 02:02

:))))- nereiktų taip cirkintis, lyginant savivaldos ir litsovieto bei preziko rinkimus :) - jau esu rašęs, kad pažįstu bent tris klounus, kurie , būdami visiškom ir genetinėm beretėm, balsavo už matijošaitį :))))) - o iš kitos pusės -merai ir savivalda turi minimalų santykį su politika ir įtaką jaai ..., - o kas dėl "konservų pakalikų", tai čia jau visiška , ir visiškai vaikiška isterija :))))))

Trigrašis > 31. ir 322023-04-03 01:48

Toliau vaidinkit ,kaip Geltonas sako,pratridiotus,bet ,ragindami kitus nebalsuoti,judu abu esate konservų pakalikai.Pavyzdys Kaunas.Kad ir kaip jūs visi šikote ant Matijošaičio,kauniečiai tuo šūdu jums tėškė atgal.Tiesiai į jūsų pražiotą marmūzę

apuokas>332023-04-03 01:46

Nejuokinkit savo kolegu ir nestatykit save i durniaus pozicija. Dauguma cia puikiai zino kas balsuoja uz narkomanijos iteisinima ir kas pries. Kas uz tradicine seima ir kas uz homiku. Kas uz santykiu su Kinija normalizavima ir kas uz ju nutraukima. Galima ivardinti aibe klausimu kur partiju ir atskiru seimo nariu pozicijos kardinaliai issikiria, o jus cia naglai teigiate,kad nera pasirinkimo ir visi seimo nariai ir partijos vienodos. Ir nuo to kokia puse persvers priklauso kiekvieno is musu realus gyvenimas.

Z.O.V.marine apie 33. apuokas2023-04-03 01:09

jei idiopuokas neišgali suvokti, kad nėra nė menkiausio esminio skirtumo tarp konservatinių gyvulių, liberastinių išmatų ir karbauskinių oluchų, tai būtų naivu tikėtis, kad toks pajacas galėtų bent įtarti, kad rinkimų klastojimas yra žymiai platesnė sąvoka, nei kažkokie pasjansai su biuleteniais :)))) - rinkimų klastojimas jau užprogramuotas "įstatymuose" kur įteisintas partijų šelpimas iš biudžeto, kur sąrašinis balsavimas, kur partijų rėmimas verslo pinigais, kur litsovietinių ir vyriausybinių pareigų sukergimas, kur nėra nepriklausomos žiniasklaidos, kur veršių smegenų plovimui galioja penkiagubi standartai, kur nėra jokios atsakomybės už melą rinkiminėse programose, kur teisėtvarka yra didžiųjų partijų letenose, kur kiekvienas litsovietčikas renkamas skirtingo svorio balsais atskirose rinkiminėse apygardose, kur yra visuotinė rinkimų "teisė", kai mokslininko balsas prilygsta narkomano balsui..., - ir taip be galo...

apuokas>32. Darijus2023-04-03 00:38

Esu isitikines, kad jus zalio supratimo neturit apie balsu skaiciavima ir silpnasias rinkimu sistemos vietas. Klastojimas galimas , bet procentas klastojimo yra gan nedidelis. Beje orieji , kurie nevaiksto i rinkimus turetu neslepti ir pripazinti, kad jie tokiu budu svariai prisideda prie konservatoriu pergales. Yra paskaiciuota, kad kuo mazesnis rinkeju aktyvumas tuo didesni procenta rinkimuose gauna si partija. Manau, kad ta puikiai zino ir patys lekstuciai su geltonais, bet ragindami boikotuoti rinkimus kazkodel pamirsta priminti kam tai bus labiausiai naudinga. :))

Darijus2023-04-02 23:38

Nr.30-am: Ačiū už komplimentą. Žmogau, suprask, rinkimų sistema organizuota taip, kad adekvatus žmogus laimėti neturi jokių šansų. O mulkiai įtikinti, kad jų balsai kažką lemia. Jų kiekis reikalingas tik Sistemos legalizavimui.

Z.O.V.marine to 30.Trigrašis2023-04-02 23:28

:))) - jūs su savo idiopuokišku fanatizmu ir bukumu, galit dalyvaut tuose "rinkimų" spektakliuose, nors iki grabo lentos :) - jei per 30+ metų nesupratote tų visuotinių rinkimų esmės, ir kam jie reikalingi, tai čia jokia psichiatrija nepadės :))) - tas ir suprantama - juk net su aritmetika ir elementaria nuovoka problemos :))) - kokių jūs norite "ne mulkių" prie balsadėžių, jei jūs patys kuo tikriausi mulkiai, - tiek savo kliedesiais, tiek vaikišku naivumu, tiek dalyvavymu tame farse, kuris yra jums primestas, ir sukonstruotas būtent tokiems mulkiams, kaip "apuokai" ir dar klaikesniems - stasiams, aliams ir pegasams:)) - šizolitchūanijos ir viso pindosyno politinė sistema kreiva ir patologiška iki absurdo, o kažkokie oluchai tikisi "išsirinkti" į litsovietą galbūt, duok"die" vieną-du sąlyginai ne padugnes(tipo normalesnius), ir tada jau kažkas pasikeis :))) ---- jei tamstai nepatinka pridurkų valdžia, tai būtina pradėti nuo savęs :))) - t. y. liautis būti tokiu pridurku kaip apuokas ir pan. :) - šita lansberginių pindofilitinių pridurkų ir padugnių valdžia 30 metų laikosi būtent ant tokių pridurkų ir veršių , kaip tamsta, etc. , kurie mąsto kaip darželinukai , jei ne kvailiau... , - per visą 30-metį šizolitchūanijos valdžiagyvių mėšliškumas ir profaniškumas tik augo ir vystėsi :))) - ką tamsta ruošiesi rinkti, jei realiai nėra iš ko rinkti ? - gal ir tamsta dar pasapnuok kaip apuokas, apie tai, kokie nuostabūs karbauskiniai kolūkiniai dolbosubinės? :))) - o gal tamsta nematai iki kokio laipsnio nusidegradavo viso kolektyvinio pindosyno valdžios ? - ten, įtariu, visokie niekšeliai subinmarinai irgi piktybiškai nevaikšto į rinkimus ? :)))) - donkichotas ir sizifas, lyginant su lansberginės šiknaskylės apuokais, buvo didesni realistai, nei pati realybė :))))))))

Trigrašis > Darijui2023-04-02 22:44

Jei atvirai,tai tu man geriausias komentatorius.Trumpai,bet 10 balų.Bet dėl rinkimų nesutinku;jei ateisit visi,ne mulkiai,tikrai nebus įmanoma tiek suklastoti,kad visokie,3,14 darai,pedofilai būtų išrinkti.

Darijus2023-04-02 21:06

Nr.28-am: Griūk negyvas. Balsai klastojami ir vis tiek raginama eiti balsuoti.

Trigrašis > 14.O.V.ma.....2023-04-02 20:08

Tamsta,pats turi apuokišką protelį;įsikalei,kad pats esi super super analitikas ir mąstytojas. Sutinku,daug yra užzombintų/tikinčių pažadais žmonių,balsuojančių už tuos statytinius. Betgi jų irgi nedidelė dalis dalyvauja balsavime,todėl,jei didžioji dalis, ne mulkių, ,nepatingėtų pakelti savo subinės nuo sofos,galėtume bent kiek normalesnius žmones išrinkti. Suprantu,ir balsai klastojami,ir tos partijos vos ne viens prie vieno,bet ką turime dabar,kas per pridurkų valdžia,- atsiprašau,bet čia didžioji kaltė,tų, ne mulkių.

Xxxx2023-04-02 03:40

Šiandien Balandžio 1-ąją Lietuvoje įvyko šuolių nuo tramp-(bidon)-lyno į baseiną varžybos; ant nugalėtojų pakylos: 1-a vieta Nausėda, 2-a vieta Blinkevičiūtė, 3-a vieta Anusas; apdovanojimai neįvyko nes šuoliai vyko į baseiną, nupieštą ant betoninių grindų.

Z.O.V.marine to 24.apuokas2023-04-02 03:37

tamsta esi apgailėtinas liurbis jau vien dėl to, kad per savo bukumą, sugebėjai sulyginti lekštutį su tuo padugne šurajevu, tuo pačiu vaidą dar ir apšmeiždamas, nes su jokiais klausimais jis nieko neprievartavo ..., - ir tai dar labai švelniai pasakyta - liurbis(apie tamstą) ----- ir dar - jei tamsta mazochistas ar visiškas "stasys", tai gali tas etiketės nusilupti nuo tų idiotų :))) - šiaip ar taip , neakli ir nedebilūs žmonės puikiai žino, kad tas eurokretinų ir pindofilitikų etiketes tie valdžios gyvuliai prisiklijavo patys, ir su didžiuliu, idiotišku pasididžiavimu :)))) - o dauguma dar ir euročiulpių bei pindolaižių etiketės:))) - o tamstai siūlau nusigramdyti šiziko etiketę, nes su tokiu iškreiptu pasaulio matymu ir suvokimu niekas geras :))))

Darijus2023-04-02 03:27

Diskutuoti su mulkiu beprasmiška kol jis netapo ne mulkiu. O tai įmanoma, reikia tik jo noro.

apuokas>222023-04-02 03:20

Uzklijavot partijoms pindosine etikete ir visi argumentai isseko ir toliau apsimetinejat, kad skirtumu nematot. Tiek to. Klausiau ta Lekstucio monologa ir jo pozicija man labai primine to valstybes kurejo, kuris lakste po seima ir priesu desifravimui reikalavo atsakyti i klausima- kieno Krymas. Tai Lekstutis analogiskai is visu primygtinai reikalauja atsakyti i esmini ir pamatini musu valstybei klausima ar esi rusofobas. :) Na ka cia pasakysi- sparciai arteja prie Surajevo lygio, bet nezinau ar cia laimei ar nelaime dar jo nepasieke, nes neteisingai atsakiusiems paciulpt dar nesiulo. :)))

Z.O.V.marine to 21. apuokas2023-04-02 03:09

panašu, jog tamstai pavyks mane įtikinti, jog turime reikalą su psichinę negalią, todėl tamstai neįmanoma suvokti, jog pasaulyje yra niekšai, yra padugnės, yra melagiai, yra apgavikai, yra bailiai, yra chalujai,yra prisitaikėliai, avantiūristai, išverstaskūriai, nacistėliai, prostitutai ir t.t :) - viso esamo ar būsimo litsovieto nevardinsiu, nes nieko neordinaraus neatrasčiau :))) - taigi, linkiu "išsirinkti" tokį gyvulių valdžiagyvių kolektyvą, kurio važinėjimas per tamstos ausis pačiam yra mieliausia :)))))(

Z.O.V.marine to 20. apuokas2023-04-02 02:43

savo primityvumu, tamsta gali užpypinti net troliką :)) --- visos lansbergidės "partijos" yra propindosinės, t. y. ant tokių supuvusių pamatų jokio namo ar statinio nepastatysi - klausyk lekštučio monologą ltvnews. online/privalau-tai-pasakyti108631/ - kiek ir kaip dar reikės aiškinti, kad nėra jokioos realioos opozicijos, o visa "partijų" konkurencija tėra tik dėl lovio dalybų, pasitelkiant neva kažkokias "idėjas", ir krušant veršių smegenis visokiais niekalais, bandant pritraukti į savo pusę daugiau vienokių ar kitokių oluchų ??? :)))) - vieni labiau įsitvėrę nacistinės rusofobijos ir patrydiotizmo, kiti liberastizmo ir globalinį bei pindofilijos, treti joja ant "tradicinių" vertybių, ketvirtį bando subalansuotą, miksuotą iďėjinį silosą veršiams, penkti koncentruojasi ties konkurentų kliurkomis :)))... , idiotų show must go on :)))

apuokas>192023-04-02 02:32

Taigi pratesiu. Tik debilas ir visikai degradaves zmogus gali nematyti esminiu skirtumu tam tikrose pozicijose tarp siuo metu seime esanciu . Tik moraliskai smukes zmogus gali sedeti namuose ir neiti i rinkimus ir nebalsuoti uz partijas ir zmones , kurie yra pries narkomanijos legalizavima ir dar tai ivardinti kaip oria laikysena.:)))

apuokas2023-04-02 02:20

Galiu testi toliau. Tie orus apsimes , kad nezino, kad nedalyvavimas rinkimuose is esmes yra naudingas tik vienai partijai- konservatoriams. O tie , kurie zino sakys, kad Lietuvoje nera jokiu skirtumu tarp partiju. Kas realiai turetu reiksti, kad visos partijos pritaria narkotiku legalizavimui, homiku seimu sampratai ir gyvenimo budo propogavimui ir t. t. , pritaria politikai Kinijos atzvilgiu ir net neitaria , kad tokia politika LT kainuoja milijardus nuostoliu. Tas pats su beprasmisku BY trasu tranzito draudimu. Visur visuotinis sutarimas. Bet ar taip yra istikruju ir ar tai yra smulkme?

Z.O.V.marine to 18. apuokas2023-04-02 02:14

:)))) - kai žmogus nemoka mąstyti ir net skaityti , tai gaunasi ne įdomiai, o debiliškai :)... , - kaip ir visa nacistinė veršidė šizolitchūanija... , ---- aiškinu ypač talentingiems kretinams : padugnių valdžią visame kolektyviniame pindosyne, bet kokiu atveju "išrenka" pinigai, nes tik jie turi galimybę iškrušti,išplauti veršių smegenis taip ir tiek, kad rezultatas tenkintų tuos, kurie tuos pinigus į tuos "rinkimus" sukiša ... , - o tie, kurių smegenys neišplaunamos, "civilizuotose" pindosinėse visuomenėse tesudaro 5-15 proc... , - laukiu sekančio debiliško klausimo ar "išvados" :))))

apuokas>162023-04-02 02:00

Tai gaunasi labai idomiai. 47proc. mulkiu Lietuvoje 53proc. oriu pilieciu isrenka valdzia. :))

yell...Z.O.V.marine2023-04-02 01:58

sukruštas chromas !!!! - atitaisau paskutinį sakinį: " jau ne kartą esu sakęs, kad jaučiu baisinį pažeminimą, kai žinau, kad mano balsas paskęsta minioje "balsų" visokių pusgalvių, kurie, su savo smegenimis po delfidinių skalbyklų, politikoje, ekonomikoje ir visame kame gaudosi panašiai kaip aš astrofizikoje, aštuntą mėnesį mamos pilve ...

Z.O.V.marine to 15. apuokas2023-04-02 01:52

žinau, kad tamstai niekad nenusibos puikuotis savo bukumu, todėl į debiliausią klausimą atsakau nedelsiant : ne mulkiai yra tie, kurie turi savigarbą, todėl beprasmiškuose ir amoraliuose "rinkimuose" nedalyvauja iš idėjos, o ne dėl tingėjimo ar pofigizmo :))))) - įsivaizduoji, tamsta: nepavyks identifikuoti,jog žmogus ne veršis, vien pagal nedalyvavimą pornorinkimuose :)))) - jau ne kartą esu sakęs, kad jaučiu baisinį pažeminimą, kai žinau, kad mano balsas paskęsta minioje balsų visokių pusgalvių, kurie politikoje, ekonomikoje ir visame kame gausiai panašiai kaip aš astrofizikos aštuntâ mėnesį mamos pilve ...

apuokas>142023-04-02 01:36

Tai tipo tie kurie nedalyvauja rinkimuose yra jau ne mulkiai?:)

Z.O.V.marine to 13. Trigrašis2023-04-02 01:24

arba tamstai neperskaitei 8. Ekspertas komentaro, kuriame išdėstytos banalios aksiomos, arba turi apuokišką atmintį ir "protą" :))) - dar prieš balžino kiek amžių įrodyta, kad mulkių-veršių, populiacijoje yra nuo 75 iki 95 proc. :))) - tai tas atominis demokratinis elektoratas, kuris lengvai manipuliuojamas, - o ypač totalitarinių režimų atveju, kaip pvz. liberastinis-konservatinis lansbergidėje, kur visa pornosklaida ir "elitas" yra sistemos letenose ... , - ir tamstai dar trūksta "balsuojančių" mulkių-veršių ???? :)) - ar taip sunku suvokti, kam yra "sugalvota"/primesta "visuotinė balso teisė", kuri yra indulgencija visoms padugnėms kurių valdžioje jau ištisos dinastijos ?... , - dėka demokratinių "rinkimų" ... , , kol galės balsuoti bet kokie liurbiai, tol rinkimai ne tik beprasmiai, bet ir amoralūs, bei ciniški ir super brangūs spektakliai !

Trigrašis > Darijui2023-04-02 00:57

Todėl kad ne mulkiai nebalsuoja,tai mulkiai jiems ir išrenka tokią valdžią.Paskui ne mulkiai turi dėl ko paverkšlenti.

Darijus2023-04-02 00:26

Nr.8-am: Tamsta 100 nuošimčių esate teisus. Dabar balsuoti eina tik mulkiai.

////////2023-04-01 23:24

o kur vyko sita tautos apklausa del politiku populiarumo

jooo2023-04-01 21:06

sudmaliu reitingas,viskas beveik teisingai tada tik anukelio sukrusto dar truksta

U-22023-04-01 20:16

Netikiuuuu!!! O kur amzinas LTSR AT lyderis kuprotasis Ozys Vycka, Anukas Small Dickas, Yukneviciene ir kitos pirmo ryskumo Tvartelio zvaigzdes kurios sviecia net mesle? P.S. Neabejoju visisko Zalimo ir grazuoles Grazinos nuoseklumu ir tvirtai tikiu, kad Garbaciauskaite o ir visa LRTHD jau yskusta prokurorams ir Tarptautiniam Baudziamajam Teismui uz nusikaltimus gyvuliskumui

Ekspertas2023-04-01 19:51

P-rezidentų rinkimų technologija. Įdirbis yra ilgalaikis ir nuolatinis. Per kontroliuojamus masių durninimo kanalus reikia reklamuoti paviršinius, pasipūtusius tačiau nedrąsius, bejėgius veikėjus - palaikyti rimtų ir normalių žmonių įvaizdį. Prasidėjus rinkimų kampanijai reikia išpūsti tris ale rimčiausius ir apklausose skelti - kad jie ale yra rimčiausi aišku jie yra iš tų, kurie iš anksti yra auginti šeimininkų. Atsiradus nevaldomam alternatyviniui kandidatui - įmetami kokie dar trys alternatyviniai ale marginalai, kurie išskaido protesto balsus. Gi vakcionuoti, edukuoti, panoramų zombiai renkasi iš tų trijų. Taip pastatomas P-rezidentas, kuris nieko negali pagal apibrėžimą. Tas pats daroma su partijomis, maršais ir t. t. Tą reikia suprasti ir nedalyvauti cirkuose, esminis darbas - šviesti piliečius apie technologijas. Dabar piliečiams tas nerūpi, ir kol šlapianka nebus ištraukta iš jų burnos - mąstyti nepradės.

Petras2023-04-01 19:50

Gal daugiausia perdė tai ir apsigynė nuo kovido ir tapo populiariausi.

RETO grožio jaunuolė2023-04-01 19:40

Ar jei ne nuobodus senelis?

Trigrašis2023-04-01 19:30

Lieka tik pritarti 1.Vadakstei.Bet perskaitęs,pradžioje,pagalvojau,jei tai tiesa,kur mes ritamės.Paskui prisiminiau,kad šiandien balandžio 1 ir smagiai pasijuokiau.Bet ar mylima Monikutė nenukentės už tokius juokelius?

Darijus2023-04-01 17:38

Ei ten, Durnių laive, sveikinu jumis su jūsų pagrindine metų švente.

tie ltderiai atsaukti2023-04-01 16:37

Balandžio 1-oji šiais metais atšaukta, nes jokia išgalvota išdaiga negali prilygti neįtikėtinam šūdui, kuris šiuo metu vyksta realiame pasaulyje.

Buchos išvadavimo metines2023-04-01 15:03

autorius Sergejus Markovas Zelenskis švenčia Buchos išvadavimo metines. Prisimenu, kas ten atsitiko. 1. Kovo 31 dieną rusų kariuomenė paliko Bučą. Ten nuvyko Ukrainos nacionalinė gvardija. Buchoje viskas buvo gerai 3 dienas. 2. Po 3 dienų, balandžio 2 d. , britų politechnologai iš Bučos nusprendė padaryti netikrą „rusų okupantų karo nusikaltimų“ gabalą. 3. Bucha buvo pasirinkta, nes anglų kalboje jis dera su žodžiu Butcher, a bloody butcher- mesininkas. 4. Ukrainos nacionalinė gvardija ir SBU sušaudė apie šimtą prorusiškų ir paprastų piliečių skirtinguose miestuose už humanitarinės pagalbos atėmimą iš Rusijos karių. Jų kūnai buvo vaizdingai išsibarstę Buchos gatvėse. 5. Buvo kviečiama Vakarų žiniasklaida, kuri kūrė netikrus reportažus apie tariamus Rusijos kariuomenės žiaurumus. Pažeisdama sąžiningos žurnalistikos normas, žiniasklaida netikrino Ukrainos valdžios pareiškimo. 6. Propagandinės provokacijos Bučoje PR vadovavo Zelenskio patarėjas Arestovičius. 7. Jau metus Ukrainos valdžia nepateikia Bučos aukų sąrašų. Aišku kodėl. Nes tarp jų yra daug prorusiškų žmonių. 8. Žudynės Buchoje ir netikra produkcija yra vienas ryškiausių ir akivaizdžiausių Zelenskio režimo ir jo vadovybės bei JAV ir Didžiosios Britanijos žvalgybos tarnybų karo nusikaltimų.

Vadakste2023-04-01 14:28

Gal cia balandzio pirmosios proga ?.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi