Tokiais žodžiais šalies vadovę šiandien padrąsino Lietuvos persitvarkymo sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys, Nepriklausomybės Akto signataras Zigmas Vaišvila, kviesdamas Dalią Grybauskaitę nebesidangstyti šventvagišku melu. Skelbiame Seime įvykusiai spaudos konferencijai parengtą Z. Vaišvilos tekstą.

*

„Prezidentės biografijos metamorfozės: kolaboravimas ar lojalumas atkurtai Lietuvos Respublikai?”

Atsisveikiname su dar vienu Lietuvos persitvarkymo sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariu režisieriumi Arūnu Žebriūnu. Tyliai ir ramiai tai darydami, to pageidavo velionio šeima, prisiminkime, kad Jis sirgo visa savo širdimi ne tik dėl kūrybos, bet ir dėl Sąjūdžio, Lietuvos.

Jis – vienas tų, kurie buvo tiesūs ir atviri, tvirti savo nuomone, nebijojo ją pasakyti ir nesislapstė už kitų nugarų. Gal todėl Jis ir išėjo vienišas, tylomis.

Pagerbkime jo atminimą tylos minute. Ačiū.

Vilija Aleknaitė-Abramikienė Seimo posėdyje Jono Pauliaus II apsilankymo Lietuvoje 20-ųjų metinių proga priminė, kad Popiežius pavadino Lietuvą valstybe simboliu, kuris ragina derybų keliu ieškoti išeities iš visų kitų žemyną draskančių konfliktų, teikiant pirmumą teisės, taikos ir žmogiškojo orumo vertybėms: „Didžiųjų valstybių interesai niekada neturi priversti mažos valstybės tapti svetimos galios satelitu arba atimti iš laisvos tautos valią pačiai nuspręsti savo likimą.“ Popiežius ragino tautų atmintyje išlaikyti neigiamus praeities diplomatinių sąjungų rezultatus, o siekiant tautų susitaikymo, visuomenių pažangos bei teisingesnių tarptautinių santykių, nuolatinį raginimą nepamiršti žmogiškojo matmens bei prigimtinės teisės pirmumo: „Geopolitika, ekonominiai ir finansiniai mainai, kultūrų dialogas be žmogiškojo matmens būtų ribojami vien interesų logikos, kuri niekada nebuvo nutolusi nuo jėgos logikos“.

Tačiau per kelis dešimtmečius Lietuva ne tik nutolo nuo šių šventų Popiežiaus žodžių, bet labai nuosekliai ir toli pažengė net ir naujausiųjų laikų istorinės atminties, susijusios su mūsų valstybės atkūrimu ir kurios gyvi liudininkai dar esame, ištrynimo keliu. Sausio 13-osios, G. Žagūnio ir Medininkų žudynių bylos – to pavyzdys ir mūsų Gėda. Lietuvos URM pareiškimas dėl Jo Šv.

Dalai Lama XIV lankymosi Lietuvoje, kurį uoliai vykdo net Seimo Pirmininkas, laiku ir atvirai labai simboliškai tai patvirtino.

Kada pradėjome slysti šia nuokalne? Pradėję žmonėms sakyti netiesą.

Kol buvo įtampa ir nežinia, mus vienijo bendras tikslas. Tačiau koks tikslas pastūmėjo mūsų Nepriklausomybės simbolį Vytautą Landsbergį pasiūlyti Lietuvos Prezidentu Dalią Grybauskaitę, sąžiningai atsakyti gali ir privalo tik jis pats.

Tam pasitelkta ir žinomai melaginga kandidatės biografija, taisoma po kiekvieno skandalo ar siekiant kokių nors tikslų net dabar, jos kadencijos pabaigoje. Tačiau klausimas yra ne tik tas.

Aukščiausio rango valstybės pareigūno – Lietuvos valstybės vadovo – biografija negali ir neturi būti laikoma paslaptyje, dėl jos negali būti teikiami žinomai melagingi paaiškinimai. Prezidentė pati privalo atvirai paaiškinti visuomenei neaiškius jos biografijos puslapius, kad būtų atsakyta į klausimą, ar Lietuvos valstybės atkūrimo laikotarpiu ji buvo lojali atkurtai Lietuvos Respublikai, ar kolaboravo su okupantais?

Priešingu atveju Prezidentei kalbėti, kad ji, drauge su mumis, „... iš pogrindžio išlaisvino Vytį, Gedimino stulpus, Trispalvę ir Tautinę giesmę, o lietuvių kalbą įteisino kaip valstybinę“ – jau yra ir moralės bei sąžinės klausimas.

Jei kas nors manote, kad jaučiau bent kokį malonumą, kaip Nepriklausomybės Akto signataras teikdamas Prezidentei klausimus dėl jos biografijos po eilinių jos pakeitimų, tai labai klystate. Tik koktumą. Dėl tyčiojimosi iš Tautos, siekusios tiesos ir laisvės.

Tačiau grįžkime prie formalios klausimo pusės. Bet neužmirškime ir moralės.

Ar gali Lietuvos pilietis ir signataras, negavęs oficialaus atsakymo iš Prezidentės, kreiptis dėl to į teismą? Š.

m. rugpjūčio 22 d. kaip Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras kreipiausi į Vilniaus apygardos administracinį teismą dėl Respublikos Prezidento neveikimo (neatsakymo į signataro prašymą dėl informacijos pateikimo), atsakove patraukdamas Lietuvos Respublikos Prezidentę Dalią Grybauskaitę. Š.

m. rugpjūčio 27 d. nutartimi teismas atsisakė priimti nagrinėjimui skundą, nurodydamas, kad atsakovu reikia traukti Respublikos Prezidento kanceliariją ir keisti skundo reikalavimą. Tačiau įstatymas teismui nesuteikia teisės administracinėje byloje reikalauti pakeisti atsakovą – Administracinių bylų teisenos įstatymo (ABTĮ) 54 str. nustato, kad tuo atveju, jei skundas paduotas netinkamam atsakovui, teismas turi teisę pareiškėjo sutikimu pakeisti byloje atsakovą. Pareiškėjui nesutikus dėl tokio siūlymo, byla nagrinėjama iš esmės pagal pareiškėjo skundą tokiam atsakovui, kuris nurodytas skunde.

Šiuo atveju teismas ne tik nepasiūlė pareiškėjui pakeisti atsakovą pagal pateiktą skundą (ABTĮ 54 str. pažeidimas), bet ir viršijo įstatymo leidėjo teismui suteiktą teisę – už pareiškėją nusprendė ne tik, kas turi būti atsakovu, bet ir koks turi būti pareiškėjo patikslinto skundo reikalavimas.

O tai jau yra akivaizdus ABTĮ 5 str. „Teisė kreiptis gynybos į teismą“ 1-os dalies pažeidimas.

Ši teisės norma nustato: „Kiekvienas suinteresuotas subjektas turi teisę įstatymų nustatyta tvarka kreiptis į teismą, kad būtų apginta pažeista ar ginčijama jo teisė arba įstatymų saugomas interesas.“ Tokios teisės teismui nesuteikia joks įstatymas – skundo reikalavimus ir ginčo dalyką pasirenka ne teismas, o pareiškėjas.

Dėl teismo reikalavimo pakeisti atsakovę Prezidentę į Prezidento kanceliariją, atkreipsiu dėmesį, kad pats teismas nurodė Prezidento įstatymo 13 str. 1 d., nustatančią, kad kanceliarija tik padeda Prezidentui įgyvendinti jo funkcijas. Tad ji negali nei atstovauti, nei pakeisti Respublikos Prezidento, kuris yra centrinis viešojo administravimo subjektas.

Todėl Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui ABTĮ 149 str. 1 d. 2 p. pagrindu pateikiau atskirąjį skundą dėl šios 2013 m. rugpjūčio 27 d. Vilniaus apygardos administracinio teismo nutarties, nes ji užkerta galimybę tolesnei bylos eigai pagal teismui pateiktą skundą.

Atkreipsiu dėmesį į tai, kad teismo įrašas, jog nutartis neskundžiama, nebūtinai yra teisėtas. Kartais tai naudojama psichologiniam spaudimui, kad teismo nutartis nebūtų skundžiama.

Dar kartą teko atkreipti teismo dėmesį ir į tai, kad į teismą kreiptasi ne dėl Prezidentės veiklos tyrimo, o tik dėl jos neveikimo – neatsakymo į signataro prašymą. Signataro statuso įstatymas nenumato jokių išimčių, net ir Respublikos Prezidentui neatsakyti į signataro prašymą.

O Prezidento kanceliarija nėra viešo administravimo subjektas – jokia įstatymo norma tokio statuso jai nesuteikė. Norite išsisukinėti – keiskite įstatymus.

Kodėl tokia keista ši teismo nutartis? Visų pirma, ji yra ne dėl įstatyme numatyto pasiūlymo pareiškėjui pakeisti atsakovą, o dėl skundo nepriėmimo, t.

y. teismas be jokio teisinio pagrindo (nebent turėtas omenyje Prezidentės veiklos tyrimas, ko teismo neprašyta) ne pasiūlė pareiškėjui pakeisti atsakovą, o nurodė tai padaryti, antraip skundas nagrinėjimui nebus priimtas.

Antra – teismas, pažeisdamas įstatymo normas, nusprendė, kad ne pareiškėjas renkasi skundo reikalavimą, t. y.

ko pareiškėjas skundu prašo teismo, o teismas nusprendžia už pareiškėją, ko šis nori iš teismo. Tai ne tik neteisėta, bet ir nelogiška.

Ar lėmė teisėjo nepatirtis? Nemanau, nes teisėjas šį darbą dirba jau septintus metus, dėsto teisę.

Pažiūrėkime į ginčo dalyką, t. y.

turinį. Nediskutuosime dėl to, kad Prezidento kanceliarijos darbuotoja negali žinoti Prezidentės biografijos vingių – į šiuos klausimus atsakyti gali tik pati D. Grybauskaitė. Dėl šios priežasties ir todėl, kad ne Prezidento kanceliarija, o Prezidentas yra viešo administravimo subjektas, kuriam jo kanceliarija tik talkina vykdant jo funkcijas, skunde atsakovu patraukta Prezidentė.

Beje, kanceliarijos rašte, kuriame neatsakoma į visus klausimus, patvirtinta: „Su Jūsų kreipimusi dėl atsakymų į Jūsų pateiktus klausimus susipažino Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė.”

Į Prezidentę kreipiausi, nes š. m. balandžio 26 d. www.president.lt dar kartą buvo pakeista jos biografija – priešingai nei per Prezidento rinkimus ir iki šiol, nurodyta, jog D. Grybauskaitė Džordžtauno universitete 6 mėnesių kursuose buvo ne 1991 m. , t.

y. iki rugpjūčio perversmo Maskvoje nežinia kieno siųsta, o jau 1992 m. , t. y.

po įdarbinimo nepriklausomos Lietuvos valdžios struktūrose žlugus pučui Maskvoje. Tikiuosi Prezidentė pateiks viešai šių kursų baigimo pažymėjimą, ir mes žinosime, ar buvo meluojama iki š.

m. balandžio 26 d. , ar po jos.

Tačiau siekiant išsiaiškinti Prezidentės D. Grybauskaitės tuometino lojalumo atkurtai nepriklausomai Lietuvai klausimą Prezidento kanceliarijos rašte bene svarbiausia naujiena yra Prezidentės pavaldinės Astos Bogušienės parašu pateiktas akivaizdus melas, iki šiol neskelbtas jokioje Dalios Grybauskaitės biografijos versijoje: „1989 metų gruodžio mėnesį šalies vadovė perėjo į savarankiškai susikūrusios LKP gretas.

1990 metų birželį, išmetusi partinį bilietą, Respublikos Prezidentė iki šiol nedalyvauja jokioje partinėje veikloje.“

Visų pirma, p. Prezidente, labai žema ir nekorektiška melą dangstyti pavaldinės parašu. Pasakykite tai pati. Jei tai ne melas, kreipkitės į teismą dėl mano atsakomybės už Jūsų įžeidimą ar šmeižtą.

Antra, klausimas yra tiesiogiai susijęs su Jūsų lojalumu atkurtai nepriklausomai Lietuvai. Po 1989 m. gruodžio mėnesį įvykusio LKP atsiskyrimo nuo TSKP, Jūs nestojote į savarankišką LKP, o likote TSKP CK finansuojamoje Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje ir tapote viena šios įstaigos vadovų – moksline sekretore. Drauge su kita vadovybe Jūs nevykdėte Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1990 m. kovo 11 d. potvarkio Nr.

64p dėl šios įstaigos pastatų perdavimo Vilniaus pedagoginiam institutui. Už bandymą vykdyti Lietuvos Vyriausybės valią – šiuos pastatus perduoti Lietuvai – buvęs Vilniaus aukštosios partinės mokyklos vadovas S. Šimkus buvo pakeistas LKP/TSKP CK sekretoriumi ir vienu pagrindinių perversmo prieš Lietuvą organizatoriumi V. Lazutka.

Nepaklusniuosius LKP/TSKP CK atleidinėjo, o ne skyrė moksliniu sekretoriumi. Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio Tarybos nariai, kiti LKP atsiskyrimo iniciatoriai bei organizatoriai liudija priešingai – Jūs nestojote į savarankišką LKP.

Stojantieji rašė du pareiškimus – išstoti iš TSKP ir įstoti į savarankišką LKP. Pateikite juos.

Nepatikėsiu ir paaiškinimu, kad išmetėte partinį bilietą. Jūs negalėjote išmesti tai, ko neturėjote.

Nebent TSKP bilietą. Tačiau toks neatsargus žingsnis būtų Jums baigęsis liūdnai – LKP/TSKP ir TSRS kariškiai jautėsi tvirtai ir ruošėsi perversmui, vykdė savo veiklą iki pat 1991 m. rugpjūčio mėnesio pabaigos. Tik po to Jūs atsiradote nepriklausomos Lietuvos valdžios struktūrose.

Sausio 13-osios byloje teismas nustatė, kad Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje buvo įsikūrusi perversmo prieš Lietuvą organizavimo štabo dalis, kurią nuo 1990 m. kovo 25 d. saugojo TSRS kariškiai, jėga išmetę ne Jus, likusią ten dirbti ir gavusią kariškių leidimą ten patekti, o Vilniaus pedagoginio instituto dėstytojus ir studentus. Teismas Sausio 13-osios byloje nustatė, kad M. Burokevičiaus vadovaujama perversmą Lietuvoje organizavusi LKP/TSKP ir po 1990 m. kovo 11 d. buvo įdarbinusi virš 800 samdomų darbuotojų. Jūs, deja, viena tų, gavusi atlygį iš šios organizacijos ir neturinti teisės Tautai nepaaiškinti šių ir kitų savo biografijos puslapių.

Tyla, faktų slėpimas ir žinomai melagingų faktų skelbimas – tai nėra išeitis nei Jums, nei mūsų valstybei. Nesutinku su Prezidentės teiginiu „...

per vieną naktį tapome tauta“.

Kadangi signataro raginimų nepakanka, kreipiuosi į Prezidentę paraginti Generalinę prokuratūrą: 1. Кreiptis į Vokietiją dėl vieno pagrindinių nuo Lietuvos teisėsaugos išsisukusių kolaboranto ir perversmo organizatoriaus, Jūsų buvusio viršininko, Valentino Lazutkos išdavimo.

2. Paskelbti 15-os kolaborantų, kuriems Jūsų kadencijos metu panaikinti įtarimai, pavardes, nes tai jau nebėra ikiteisminio tyrimo paslaptis.

3. Pradėti ikiteisminį tyrimą dėl A. Paleckio ir jo vadovaujamos partijos antivalstybinės veiklos, Sausio 13-ąją žuvusiųjų paniekinimo, jų ir artimųjų, laisvės gynėjų šmeižimo ir įžeidimo.

4. Rygos ir Vilniaus OMON-ų nusikaltimus tirti ne kaip kriminalinius, o antivalstybinius.

5. Pradėti ikiteisminį tyrimą dėl AB „Snoro“ banko administratoriaus iššvaistytų lėšų, nes Lietuvos apeliacinis teismas nustatė, jog administratorius be pateisinamų dokumentų išleido dešimtis milijonų litų. Priešingu atveju neįmanoma patikėti, kad šioje istorijoje Jūs esate „ne prie ko“.

Kviečiu Prezidentę skubiai taisyti savo klaidą – kreiptis į Seimą dėl ikiteisminio tyrimo įstaigos funkcijų atstatymo LR baudžiamojo proceso kodekse tiriant nusikaltimus žmoniškumui ir valstybei – net Jus labai gerbiantis laikraštis „Karštas komentaras“ ir svetainė www.komentaras.lt paskelbė Generalinės prokuratūros paaiškinimus, jog šiuos nusikaltimus beveik trejus metus po Jūsų inicijuotų įstatymo pataisų tiria tik prokurorai, t. y.

be ikiteisminio tyrimo įstaigos.

Pradžiai padarykite bent tiek. Jei norite, kad galima būtų tikėti Jūsų kalbų tikrumu.

Labai gaila, p. Prezidente, kad nedalyvavote Seimo posėdyje Jono Pauliaus II apsilankymo Lietuvoje 20-ųjų metinių proga.

Būtumėte išgirdusi Apaštalinio nuncijaus Luidžio Bonacio (Luigi Bonazzi) primintą didžiąją Popiežiaus Jono Pauliaus II viltį Lietuvai – atverkite duris tiesai, tarnaujančiai meilei. Buvo priminta ir tai, kad visam tam reikia tvirtumo, kuris labai svarbus kuriant laisvą visuomenę, vidinės jėgos ir didelės drąsos atsilaikyti prieš spaudimą, kai negerbiama Lietuvos kultūrinė ir religinė praeitis, negerbiama mūsų tautinė tapatybė.

Apaštalinis nuncijus priminė ir Kristaus žodžius, kad tiesa, o ne kas kita, padarys mus laisvus (plg. Jn 8, 32).

Nebijokite, ponia Prezidente! Būkite tvirta ir sakykite Tiesą!

Be Tiesos Sąjūdis iš pogrindžio nebūtų išlaisvinęs Vyčio, Gediminaičių stulpų, Trispalvės ir Tautinės giesmės, lietuvių kalbos nebūtų padaręs valstybine ir Nepriklausomybės nebūtų atkūręs. Ir ne tai baisiausia, kad Jūsų nebuvo Sąjūdyje.

Baisiausia, kad valstybės vadove tapote ir šias pareigas vykdote, remdamasi šventvagišku melu. Įrodykite Tautai, kad valstybės atkūrimo metu nebuvote kitoje barikadų pusėje.

Tylėdama to neįrodysite.

Naujausi

Komentarai (117)

Rikiuoti
peticija šiais klausimais2013-09-20 01:34

/peticijos lt/visos/71415/

110-am2013-09-20 00:19

tai už kiek tavo nuomone Vaišvila parsidavė, jei jau toks informuotas pats esi? Tyli? Nesimėtyk tuščiais žodžiais.

peticija šiais klausimais2013-09-19 22:00

//peticijos lt/visos/71415/

ass2013-09-19 17:55

saunuolis pon.VAISVILA,gal atsiras daugiau nebijanciu ir sakanciu teisybe,laikas mums turet tikra prezidenta,sekmes jums

slapti kadrai2013-09-19 17:11

youloca.com/lt/10265/

112-am2013-09-19 01:16

piguva. sąjūdis buvo "padarytas" dorų žmonių ir visų mūsų, o paskui gudriai perimtas komunistų - ne be pagalbos "iš vidaus". jums derėtų paklausyti signataro Vaišvilos spaudos konferenciją "Kodėl norima keisti atgimimo istoriją" - įdomių faktų sužinosite. žinoma, jeigu jus domina faktai, o ne šmeižtas.

Klausimas "papirkimo" specialistams2013-09-19 00:50

Matyt, žinote, kas ir už kiek nupirko Vaišvilą, kad tas viešai pasiūlytų įsteigti Sąjūdį?

Pensininkas2013-09-18 23:52

Labai jau neadekvatus keliamam klausimui komentaras. Bet girdėjau už tokius mokama po 4-5 litus. Todėl ir rašo.

jo2013-09-18 17:02

Akurat,vaisvila kaip pasamdytas.Netikiu, kad taip rupi salies zmoniu gerove,rupi tik savas kailis.

107 rinkėjai2013-09-18 16:57

Vaišvila atkreipia rinkėjų dėmesį, kad DG rinkimų metu suklaidino rinkėjus, o dabar veikia ne rinkėjų, o ES ir velniažin kieno dar naudai. Taip buvo ir tebėra FNTT skandalo atveju.

106-107 - "martai"2013-09-18 16:08

viskas būtų kaip ir gerai, jei šių žodžių nerašytų melagė-manipuliatorė-plagiatorė "marta". 1) meluojate nuolat ir kiekvienu žodžiu; 2 ) bandote manipuliuoti visų, dar nesusipažinusių su jūsų "darbo metodais" jausmais; 3) visos jūsų "protingos" mintys yra tik kitų autorių rašytų straipsnių plagiatas... o puolimai prieš gerb. Z. Vaišvilą piešia ypač įdomų jūsų psichologinį portretą - karksinti pilna pagiežos ne pirmos jaunystės moteriškė, siekianti asmeninio keršto bet kokia kaina ir tik todėl, kad Vaišvila ją kažkada atstūmė, ne? patikslinkite prašau. labai įdomus buvo jūsų komentaras apie MA koridorius.. kaip pigu, "marta"..

rinkėja2013-09-18 15:17

Ponas Vaišvila kovoja ne prieš mūsų samdytą Prezidentę, kuria mes pasitikime , bet prieš mus visus ją rinkusius, darydamas mums didelę moralinę žalą, įžeidinėdamas mūsų jausmus, tarsi įrodinėdamas, kad mes kvailiai. Vakar "Pinigų kartoje" buvo užsiminta, kad ir tokiais atvejais mes galime vieningai reikalauti moralinės žalos atlyginimo. Tad jei užsienio kompanijos neblogai jam moka už šią propagandą, jis turės kuom su mumis pasidalinti:)

conspiracy...2013-09-18 15:08

Nagi pabandykim surinkti puzlę iš tų fragmentų, kuriuos randam interneto portaluose. Faktas tas, kad TEISMAS PRIPAŽINO MELO DETEKTORIŲ KALTU, O GIRŽADĄ NEKALTU:) Faktas tas, kad Giržadą melo detektorius pripažino kaltu, o Gailių nekaltu. Giržadas tai aiškina kaip klausimyno diskriminaciją - neva skirtingi klausimai jiems buvo pateikti. Bet juk ir skirtingos pareigos. Giržadas atleistas nebuvo be darbo - dirbo advokatūroje, bet kompensacijos iš tautos vis tiek reikalauja. Tai mūsų biudžeto pinigai. Ir tai rodo ir jo moralinį veidą. Toks žmogus gali būti lengvai sugundomas pinigais. Gailius irgi dirbo, bet kompensacijos nereikalauja. Tai rodo jo moralinį veidą. Bet per didelis lojalumas draugams, gali virsti nelojalumu Valstybei. O valstybė patyrė milijardinių nuostolių dėl paslapties atskleidimo Snoro valdomam Lietuvos Rytui. Antonovas, kaip teigia rumafia. com jo dosje, net Maskvos prokurorų paieškomas už kriminalinius nusikaltimus. Kažkas nusprendė ginti jo interesus. Kas? O kadangi duomenis Palaičiui apie Giržadą pateikė VSD, vadinasi teismas, išteisindamas Giržadą, kaltu laiko ir poreforminį VSD. .... Tiesa ir tai, kad Palaičio kolega Melianas visuomenės akyse žiauriai susitepė kai su antiteroristine brigada šturmavo Venskienės namus ir prievarta atėmė Kedžio dukrytę. Meliano brolis dirbo VSD. Senajame. Ar tebedirba? Tad "sąmokslo teorija" knibžda ir tokią versiją, kad gal pats Meliano bolis galėjo nutekinti info apie Snorą ir rado "atpirkimo ožį"? O gal ir ne. Šiaip abu Melianai iš tų pačių Kėdainių, kur karaliauja ir Uspaskichas, Kėdainių kniazius. ..... Kur kartais vyksta šventės.. net Kėdainių sinagogoj, kuriose sudalyvauti pakviečiamas kartais ir Puteikis, kaip kad pats gyrėsi per TV.. Dėliojam toliau... uoliau.... Uspaskichas neiškentė nepasigyręs Nijolei Oželytei, kad turi susirinkęs nemažai kompromato, todėl jaučiasi visiškai saugus (Alfa. facebook Oželytės komentaras). Kubilius per paskutinę "Teisė žinoti" laidą numeta repliką Uspaskichui, kad šis neva šantažu laiko (mol už kiaušų) net socialdemokratus. Įdomu kuriuos? Spėkim - greičiausiai Venskienės ir Prezidentės nekenčiantį Sakalą, kuris nuolat piškino Delfyje straipsnius visai savo "simpatijų" neslėpdamas, aiškinančius, kad jokios pedofilijos nebuvo su Kedžio mergaite ir kokia bloga ta mūsų Prezidentė. Tad jei Uspaskich išties "kvalifikuojasi" ant kompromato rinkimo, galimai jis tikisi aukštesniame teisme laimėti bylą ir Gapšiui? Sau ją jis jau laimėjo - minimalią bausmę. Už tokius nusikaltimus JAV jis būtų buvęs nuteistas 30 metų mažiausiai. Dabar vaikšto sau laimingas ir greičiausiai parašys dar vieną knygą apie Prezidentę. Ape Merkel dar ir ne tokių knygų prirašyta. Kai kurios sako, kad ji net ne moteris, o kažkos monstras. Demokratija leidžia viską. Na, žinoma, Viktoras su Gabšįiu laimėtų , jei turi pakankamai kompromato ant kokio teisėjo ar prokuroro ir kažkas pasisterngtų tokį jiems priskirti. O gal kas pamenate dėl ko IŠ TIKRŲJŲ buvo nušautas teisėjas Furmonavičius? Tuometinio VSD informatoriaus Kęstučio Vilkausko liudijimu Karštam Komentarui, Giedrei Gorienei, tą dieną Furmonavičius turėjo į teismą atnešti Kęstučio Vilkausko perduotą jam kompramatą. Gal būt apie pedofilus. Kaip liudytojas Kęstutis Vilkauskas pradingo iš akiračio... panašiai kaip ir kiti šios bylos liudytojai. Taip kur kas lengviau bylas spręsti. Žinome taip pat, kad tuometinę VSD su jo vadovu Pociumi globojo A. Paulauskas, kuris dabar yra Uspaskicho partijoje ir kažkodėl labiausiai veržėsi globoti VSD. Pagaliau paskirtas Nacionalinio Saugumo komiteto Pirmininku, bei siekia interneto kontroliavimo, neva "saugumo" dėlei... O jau kai pasieks, tai abejoju ar begalėsim taip laisvai dėlioti puzles komentaruose:) Na, bet kol Prezidentūroje vis dar Grybauskaitė, o VSD vadovauja ne Paulausko chebra man ramu. Gal kas nors užbaigtų šią dėlionę?

Saulius2013-09-18 02:38

mane klausia, kas gali po tokiu virazu balsuoti uz Grbauskaite????? Klausimas butu idomus,jei as is vis suprasciau,kaip ji tapo prezidente???. Atsakymas aiskus,tauta isrinko. Todel as ir klausiu,ar mes esame mastantys pilieciai,ar mums gali iteikti,kad zmogus,buves kitoje barikadu puseje,kovojant uz nepriklausombe ,yra geriausias kandidatas i prezidentus,ir visi tuo patiki,As tikrai uz ja nebalsavau,nuo seno buvo matyti,kas tai per veikeja,au vien del seksualines orentacijos nebalsuociau,nes "seima -tautos lastele". O kagali suprasti zmogus,nesukures nei seimos ,neturinti vaiku. Kas jai Lietuva,po jos nors ir tvanas,nieko ji nepalieka sioj asaru pakalnej.

geras LNK interviu su Burokevičiumi2013-09-18 02:16

Pirmadienį komunistas Mykolas Burokevičius pasakė, kad balsavo ir balsuos už mūsų damą

>102.2013-09-18 00:59

o jūs ką mėgstate auginti?

101-am2013-09-17 23:33

mano bobutė turi lysvę ir augina morkas. jos skanios. bobutė labai patenkinta:) o jūs ką mėgstate auginti?

Vaidas2013-09-17 23:29

Zigmas turi namą ir gerai gyvena.

99-am2013-09-17 23:00

Vaišvila (ir kiti piliečiai) nori preziddentės atsakymų - asmeninių. žmonės, knygos, kalbos gali šmeižti, meluoti, sakyti ne visą tiesą, o valstybės vadovė pati apie save privalo tautai sakyti tiesą. juk ir neturi ką slėpti, ne? kodėl nesako?

Jonas2013-09-17 21:21

Tai ko tas vaišvila nori iš prezidentės. Jau aprašyta viskas Grinevičiūtės knygoje. Pasiskaityk, ponas Vaiišvila.

Zigmukui2013-09-17 21:18

Knaisiojaties po praeitį ,kuri jau niekados negrįž ir nieko nebepakeisite. Kalbėkite apie tai,kad Lietuva tampa policine ir militaristine valstybe. Paminamos žmogaus teisės į laisvą žodį, į tiesos sakymą ir reikalavimus. Kurpiamos bylos nekaltiems žmonėms. Valstybėje betvarkė. Kodėl apie tai nekeliate triukšmo o užsiimate vaikiškais dalykais.

pensininkas>932013-09-16 15:07

Atsiprašau, interviu su Burokevičiumi, ir kad jis varganai gyvena, nemačiau. Bet galvoju, jog taip turėjo nutikti ir su kitais kolaborantais, jei Sąjūdis būtų buvęs pricipingesnis. Todėl Burokevičių reikia lyginti ne su Z.Vaišvila, o su D.Grybauskaite

Marija2013-09-16 14:03

Pagarba p. Vaisvilai. Tai tikras patriotas, nebijantis net paciai prezidentei rezti i akis tiesos. Kodel jos tokia paini(ir dar isplesytais puslapiais) biografija? Ko ji bijo? Tegul tiesiai sviesiai atsako i visus uzduotus klausimus. Bet slepiasi, kaip strutis, niekada dar neatsake nei i viena zmonems rupima klausima. As uz jos apkalta. Laikas.

92-am2013-09-16 13:32

prezidentės "tepti" niekuo nereikia - ji pati susitepė. jeigu demokratinės respublikos valstybės vadovė nesugeba piliečiams paaiškinti savo biografijos vingių, kyla kur kas daugiau klausimų nei užduoti Vaišvilos. visgi prezidentei trūksta įžvalgymo - neturinti ko slėpti turėjo sušaukti spaudos konferenciją ir atsakyti tą pačią dieną, kai klausimai buvo pateikti,o dabar sukelta kur kas didesnių įtarimų.turi ką slėpti? ką? kodėl slepia?

koks naivus tas Vaišvila2013-09-16 13:18

Vakar LNK Dapkaus laidojie buvo rodomas interviu su DIDŽIUOJU VAIŠVILOS BAUBU, KURIUO JIS BAUGINA LIETUVĄ IR KURIO ŠĖŠĖLIU VIS TEPA MŪSŲ PREZIDENTĘ - M. BUROKEVIČIUMI. Tai mažas visų apleistas senukas, gyvenantis mažam mikrorajono butuke su apsilupinėjusių dažų sienomis, su senu, garsiai burzgiančiu Minsk šaldytuvu skurdžioje virtuvėlėje... Neplyginsi su apartamentais, kuriuose gyvena milijonierius, Parex banko lizingo direktorius, žmonai padoovanojęs Medicinos bibvlioteką Vilniaus centrte - ponas Vaišvila, kažkadatarnavęs atominių bombų laboratorijoje Dubnoje. Burokevičiaus svakonė - sugrįžti į Druskininkus, iš kurių vaikystėje buvo išvežtas į Rusiją ir ten jam buvo suformuota komunistinė pasaulėžiūra, kurios jis nuterė nekeisti net tada kai komunistus nuo valdžios nušalino kėgėbistai ir dabar valdo Rusiją. O į Dubną, kaip žinot, be KGB leidimo vargu ar pateksite. Tad toks ir skirtumas tarp Vaišvilos ir Burokevičiaus:)

015min2013-09-16 13:03

Anot N. Maliukevičiaus, euroatlantinių organizacijų narėmis tapusios Baltijos šalys tapo savotišku įrankiu rusų žvalgybinei veiklai NATO. Tai esą patvirtina didžiausio Estijos istorijoje šnipo Hermano Siimo, kuris buvo išnaudojamas NATO paslaptims vogti, sulaikymas. E. Lucasui buvo leista pasikalbėti su H. Siimu kalėjimo kameroje. Lietuva, ypač dabar, pirmininkaujant ES Tarybai, esą naudojamasi siekiant ne tiek pažeisti mūsų suverenitetą, kiek siekiant strateginių tikslų ES ir NATO, o mes vis dar vedami minties, kad Rusija kėsinasi į mūsų laisvę. „Dabartinės sienų blokados yra ženklas ne tiek mums, bet ES ir Rytų partnerei dėl esminių apsisprendimų“Pasak A. Šindeikio, nedaug Vakarų autorių sugeba adekvačiai suvokti procesus Rusijoje ir rašyti taip atvirai, be baimės. E. Lucasas esą pirmiausiai kalba Vakarams, tikėdamasis įveikti ten vyraujantį naivumą. Jis netiki, kad realu Rusiją įtraukti į Vakarų vertybinę erdvę. Teisininkas vylėsi, kad šios įžvalgos padės lietuviams suvokti, kas dabar vyksta mūsų valstybėje ir aplink. m N. Maliukevičiaus žodžiais, simboliška apie dabartines Rusijos poveikio priemones kalbėti praėjus lygiai 20 metų nuo sovietų kariuomenės išvedimo iš Lietuvos: „Būtent karinei galiai pasitraukus iš mūsų aplinkos, vyksta naujos paieškos. kaip galima paveikti politinius sprendimus, visuomenės nuotaikas.“ Rusija inertiškai išnaudoja tas pačias priemones, kurios buvo taikomos po Antrojo pasaulinio karo ir Šaltojo karo metais. Todėl esą neatsitiktinai, nebelikus karinio poveikio priemonių, aktyviai dirbama energetikos, finansų, žiniasklaidos srityse. Dar daugiau – išnaudojami net fanatikai, pavyzdžiui, antisemitai, homofobai. Rodydama juos, Kremliui palanki žiniasklaida rengia reportažus apie atsilikusią ir nedemokratišką Lietuvą. Naujieji šnipai toliau užsiima ardomąja veikla Pernai pasirodžiusi ir ką tik lietuviškai „Baltų lankų“ išleista „Apgaulė. Šnipai, melas ir kaip Rusija mausto Vakarus“ (Deception: Spies, Lies and How Russia Dupes the West) yra antra E. Lucaso knyga apie šiuolaikinės Rusijos politiką. Joje pasakojama, kaip, siekdamas įtvirtinti valdžią Rusijoje ir už jos ribų, Vladimiras Putinas su savo aplinka be skrupulų naudoja dar Šaltojo karo metais išplėtotą saugumo institucijų ir šnipų tinklą. Nuo 1925 m. bolševikų nužudyto Didžiosios Britanijos „šnipų tūzo“ Sidney Reilly iki 2010 m. areštuotos ir iš JAV deportuotos naujosios šnipų kartos atstovės Annos Chapman – tai bemaž visą amžių besitęsianti Kremliaus ir Vakarų šnipinėjimo kova. Pats E. Lucasas yra prisipažinęs, kad šnipai jį domino jau studijų metais, o ir vėliau, dirbant žurnalistu. Knygoje jis rašo, kaip senieji KGB apgavysčių ir ardomosios veiklos metodai šiais laikais pasitelkiami naujus tikslus turinčios tarnybos. „Mūšio lauko ribos per Šaltąjį karą, kai grėsė komunistų pergalė, buvo nubrėžtos aiškiau“, – teigė pats autorius.....

omg2013-09-16 01:34

sukurta baimės atmosfera yra pagrindinis dalykas, leidžiantis „avių bandai“ prižiūrėti pačiai save – efektyvesnio būdo vergų priežiūrai dar niekas neišrado. bet baimė mažėja, jos ribos vis labiau blykšta, persikelia (nors ir keliais centimetrais) artyn į centrą. tą parodė ir šiandienos renginys prieš skalūnus – baimė traukiasi, Lietuvoje turime daug drąsių žmonių. nepamirškim to.

pažiūrėkite2013-09-16 00:44

alkas lt Z. Vaišvilos spaudos konferencijos video - pabaigoje rodoma, kaip iš salės išeina ZV, pro stiklinę sieną koridoriuje matosi bėgiojantys ir A.M. Pavilionienę filmuojantys ir iš jos interviu imantys žurnalistai. Tada AMP įeina į salę su dviem lydinčiais, iš paskos - žurnalistai. Tyloje ši baimės atmosfera atrodo šiurpokai.

dar su tuo Smetona!2013-09-15 22:45

Tas jusu Smetona I rusu pasiuntinybe vaiksciodavo "ukazu" isklausyti ir cervoncu pasiimti.Su tais cervoncais ir pabego.Dar neaisku, kas jam TEN " degtuka pakiso", nes anuo metu uzjury netruko komunistuojancii lietuviu

supratau -2013-09-15 21:49

prezidentė "ne prie ko", ieškokime dar daugiau a.a.

Kodėl nekeliate2013-09-15 21:31

tokių klausimų persivadinusiems socialdemokratms, a.a. brazauskui ir kas trečiam valdžioje esančiam?

petrai ir mikai,2013-09-15 21:27

kodėl neraginate taip gerai dirbančios prezidentės tai padaryti? Tai yra jos tiesioginė konstitucinė pareiga, už ką ir atlyginimą jai moka Lietuva.

petras2013-09-15 21:00

paraginkite parsidavelius seimo kurie per 23 metus Lietuva paverte keliu monopolistniu,politiniu grupuotciu valdoma valstybe,saziningai dirbantys valstybiai visada bus gerbemi kaip musu prezidente ,ir nei vienam gariuneliu politikui ,ar supuvusiu desru pergamintojui labai toli iki musu Prezidentes.

mikas2013-09-15 20:26

Koks naivus tas Z. Vaišvila. Nėra Lietuvoje jokio teisingumo ir nebus. Prisiminkim A. Smetonos pučą po,kurio apsiskelbė Lietuvos prezidentu ir įvedė autoritarinį valdymą,o kai TSRS po užpakaliu pakišo degtuką viską metęs,diktatorius su Krašto apsugos minisrtu Musteikiu,dezertyravo į Vokietiją. To negana dar dezertyrui Kaune pastatė paminklą. Tautos išrinkti prezidentai buvo užsienio valstybių pagalba nuverčiami,Smetonos pučą rėmė TSRS,o Pakso nuvertimą JAV. Amerikai reikėjo jos statytinio Adamkaus,o ne Pakso,kuris norėjo nors kiek pristabdyt bespredielą.

beje2013-09-15 18:35

Uspaskichas su Paulausku pasiūlė keisti Lietuvos Konstitrucijos pagrindinius straipsnius. Žr. Lietuvos seimas. Tame tarpe ir dėl dvigubos pilietybės. Jo pasiūlyti straipsniai įtraukti į referendumo parašus neva dėl žemės nepardavimo užsieniečiams. Bet žmonės tų punktų mažom raidelėm parašytų neskaitys ir pasirašys neva už nepardavimą, bet iš tikrųjų pasirašys už Lietuvos valstybinio pagrindo - Konstitucijos sugriovimą ... ir tai vėl bus naujas pagrindas atakuoti Prezidentę, kuri nenorės patvirtinti valstybės griovimo įsttymų, nes neva "vėl eina prieš tautos valią" . Gudrių durnių šaika šendien trečią valandą prie rotušės per Mamontovo koncertą "už švarią Lietuvą" rinks parašus. Vat kaip yra iš tikrųjų .

73-iam2013-09-15 18:28

tikrai, juk ir Sirijos pilietinis karas prasidėjo visiškai analogiškai - nuo straipsnių, agituojančių prieš prezidentą Assadą. Ypač po to kai Rusijos Gasprom atrado ėmė siurbti dujas bei naftą Izraeliui Viduržemio jūroje:)

dana2013-09-15 01:14

Tauta mato tuos kurie neplaukia pasroviui , ir tauta juos vertina

to 792013-09-15 00:38

todėl, kad niekam tai nerūpi - valdžioje - globalistų tarnai ir nuolankūs vergai, už pripaišytus popierius, vadinamus pinigais, pardavę savo Tėvynę ir sielą. niekas piliečių nebeklausia ir tai daroma vis arogantiškesniu būdu. svečiai niekur neišvažiuos - leidimas duotas ne tik žvalgybai, bet ir gavybai. visuomenė apgaudinėjama, kad yra kitaip. pirksime savo dujas už nelietuvišką kainą ir kartu pirksime importuotą geriamą vandenį. beje, tai ne mano mintys, citavau D. Stanciko straipnsį. facebooke galite prisijungti į "skalūnams ne" grupes - matysite daugiau informacijos, kur kas labiau neraminančios. tai yra baisausia, ką galima padaryti su Lietuva -šitų dalykų neatstatysime. lieka tik pilietinis pasipriešinimas.

TO 762013-09-14 22:11

Tokius kraupius dalykus kalbate , kodel niekas nestabdo tokio Zemes plesimo sugadinant ja .Kodel niekas nestabdo tokiu veiksmu ? Visi gi tures gyventi uzterstoje aplinkoje , o sveciai atlike darbus isvaziuos , jiems nieko negaila ?

Rimantas2013-09-14 20:43

Svarbiausia - geri darbai lietuvių tautai ir Lietuvai gyvuoti.

pop2013-09-14 19:42

livefun.tv/popup/lt/10269/

72-am2013-09-14 19:23

o jūs apie Chevron bylas domėjotės? žinote ką nors, išskyrus tai, kad jie "nori gero" Lietuvai ir yra "labai geri"? štai pacituosiu D. Stanciko straipsnio ištrauką: “Naivuoliai, besitikintys, kad po tokio konkurso nugalėtojo patvirtinimo „Chevrono“ kompanija užsiims labdaringa veikla, ištirs išteklius, o po to iš naujo tarsis dėl jiems mažiau palankių verslo sąlygų ar galimybių jas išgauti, tegu pasiskaito Ekvadoro laišką Skandinavijos ir Baltijos valstybių parlamentams, kuriame rašo, kad „daugiau nei tris dešimtmečius vykdžiusi naftos gręžimo veiklą Ekvadoro Amazonės regione, „Chevron“ bendrovė atogrąžų miškuose išleido daugiau nei 18 mlrd. galonų toksinių nuotekų, taip priversdama vietos gyventojus kęsti vėžio susirgimus, persileidimus ir apsigimimus. Teismo procesas truko beveik devynerius metus. Bendrovė „Chevron“ taikė (ir vis dar taiko) atidėliojimo taktiką, siekdama neleisti priimti sprendimo dėl jų ieškinių. Įrodymai Ekvadoro pirmosios instancijos ir apeliaciniame teismuose aiškiai parodė, kad bendrovė „Chevron“ (a) beatodairiškai vykdė standartų neatitinkančią veiklą Ekvadore, siekdama sumažinti produkcijos kaštus iki minimumo, taip sukeldama, ekspertų nuomone, didžiausią ir daugiausia žalos padariusią su nafta susijusią nelaimę istorijoje; (b) akivaizdžiai pažeidė daugelį Ekvadoro įstatymų, savo pačios sutartinių įsipareigojimų bei tuo metu galiojusių naftos pramonės standartų ir taip (c) padarė didelę žalą aplinkai, kurios teritorija dydžiu prilygsta Rod Ailando valstijai, JAV, dėl kurios per kitus dešimtmečius kils be galo daug sveikatos pavojų tūkstančiams atogrąžų miškų gyventojų, jei nebus imtasi veiksmų visapusiškai ją išvalyti. Įrodymus prieš bendrovę „Chevron“ pateikia ne tik ieškovai, bet ir pačios bendrovės „Chevron“ ekspertai ir aplinkos apsaugos auditoriai bei nepriklausomi trečiųjų šalių šaltiniai. Sprendime dėl žalos atlyginimo taip pat yra numatyta ir baudžiamoji dalis, pagal kurią bendrovė „Chevron“ turi būti nubausta už bandymą kenkti teismui ir grasinti teisėjams kalėjimu, jei šie nepriimtų sprendimo bendrovės naudai.“ tai kur čia Rusijos interesai? JAV gyventojai irgi ginasi nuo “Rusijos interesų”? Lenkija- taip pat? kiti?.. tokie argumentai ne tik neatlaiko menkiausios kritikos, bet yra tiesiog absurdiški. manau, pirmiausia reikėtų rūpintis mūsų – Tautos ir valstybės interesais. kas to nedaro, išduoda Tėvynę ir jokia priedanga ir gąsdinimas bet kokiais baubais nepadės.

ir dar 73-iam2013-09-14 18:25

tik, prie šios išrinktosios, masiškai prokuratūra ir teismai lipdo lietuviams teistumus už nuomonę apie homoseksualius santykius

73-iam "gąsdintojui"2013-09-14 18:02

Sąjūdžio laikais sakydavome - tik nereikia mūsų gąsdinti.

o , tie,kurie per Prezidento rinkimus2013-09-14 17:41

balsavo uz ja, nebus PASKELBTI tautos priesais? Lietuvoje viskas imanoma. Pradzioje sypsenos, geri norai, o veliau....jau siulomos kameros::)))

...2013-09-14 17:09

nelabai supratau, kam tas Šarūno Puidoko komentaras, jei jis nieko nepasako. O juk turėtų kalbėti kaip EKSPERTAS, jei jau tokiais skelbiatės. Juk ir durniui aišku, kad žmonės nepasitioki valdžia, nes žiniasklaidą tik tą ir daro - skleidžia nepasitikėjimą valdžia, o nekalba apie tikruosius faktus apšviesadami žmones. Tad ką gali nuspręsti klaidinama visuomenė? Ekspertai kalba tik apie Chevron konfliktą su Žygaičių bendruomene, kuria manipuliuojama. Bet nepateikia jkių faktų apie pretenzingus Chevron konkurentus, pvz. lenkų LOTUS, arba kitais vardais prisidengusį Gasprom, kurio dujų tarpininku siekė būti Uspaskichas, bet vėliau buvo pastatytas R. Stonys (Dujotekana), privatizavęs GEONAFTĄ ir kuriam mokestį už naftos gavybą A. Paulauskas sumažino nuo 25 procentų iki 9 procentų, neva žvalgybai, bet žinom iš "Verslo žinių", kad rsi jau iki 1988 metų buvo išžvalgę, bet 1992 metais Z. Vaišvila iš Rusijos parvežė suklastotus duomenis. Nuo tada paskleistas gandas, kad naftos ir dujų turime labai mažai. Nors iš tikrųjų Pabaltijys jų turi ne mažiau kaip Kaspijos ar Šiaurės jūra. Beje, geologas G. Motuza yra įdarbintas Lenkijos Mokslų Akademijoje. Tad jis nebūtinai dirba Lietuvos naudai. Jo dabartiniai pasisakymai prieštarauja jo ankstesniems pasisakymams ir gina Geonaftos, faktiškai Rusijos per tarpininkus, interesus. Nepamirškit, kad lenkai, "lenkų klausimą' kaip spaudimą vyriausybei kelia matomai tam, kad iš kitos piusės jie prievartauja vyriausybę parduoti lenkams - Mažeikių naftai- ir mūsų statomą dujų terminalą. Todėl, ponai ekspertai, arba rašykite tiesą, arba užsičiaupkite, jei tingit pasieškoti faktų, bet tenkinaties užssakomaisiais straipsniais, kurie tik erzina visuomenę.

Matyt, ir šį kartą2013-09-14 17:04

neužteks viešo kreipimosi. Kol Vaišvila raštu nesikreipia, tol jokios reakcijos. Sovietų laikais valdžia reaguodavo į viešas publikacijas.

Gražina2013-09-14 15:02

Svarbiausia yra tiesa! Tikroji tiesa padėtų prezidentei išsilaikyti savo poste ir toliau. Pateikti įtarimai būtų išsklaidyti, jei juos pati prezidentė (ne jos patarėjai) nuoširdžiai komentuotų. Visi klysta, galėjo klysti ir ji. Tai, kad ji nekalba tuo klausimu, dar daugiau kelia įtarimų. Jei tie įtarimai yra pagrįsti, o prezidentė neprisipažįsta, tai tik patvirtina, kad ji ir šiandien dar nepasikeitė. Tiesa, kokia ji bebūtų, prezidentei būtų daug palankesnė. Bandymas išsisukti nuo šių nemalonių klausimų tik pablogintų padėtį.

VA TAIP2013-09-14 08:01

TIKROVĖ Kodėl banko Snoras bankroto administratorius N. Cooper nebaudžiamai švaisto banko kreditorių pinigus ir tyčiojasi iš Lietuvos? Trumpas atsakymas į šį klausimą yra toks: Ogi todėl, kad banko „Snoras“ aferai vadovauja Grybauskaitė, kurios nusikalstamą veiką dengia kišeninis prokuroras Valys. Gribauskistų-kubilistų pasamdytas Freakley 2011-11-16 spaudos konferencijoje viešai pareiškė, kad AB bankas „Snoras“ yra mokus. Kai banko plėšikai paprašė Freakley paneigti šį teiginį, t. y. bendrininkauti nusikaltimo padaryme jis pareikalavo padidinti jam „darbo užmokestį“. Išsiderėjęs, kad darbo užmokestis būtų padidintas Freakley pareiškė, kad neva vertėjai klaidingai išvertė jo žodžius. Taigi, Freakley „darbo užmokestis“ buvo padidintas ne už darbą, o už bendrininkavimą nusikaltimo padaryme. SNORAS ne bankrutavo, o jį užgrobė plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, o jų bendrininkas yra Freakley, N. Cooper ir jų parankiniai, bei Generalinė prokuratūra, kurie banko užgrobimui ruošėsi iš anksto. Buvo iš anksto paruošti specialiai „Snoro“ užgrobimui reikalingi įstatymų projektai, prokuratūroje pravesti pasitarimai, pasamdytas Freakley ir t. t.. Šias aplinkybes patvirtina ir laikinosios komisijos, tyrusios „Snoro“ žlugimą išvados, kurios objektyviai atspindi įvykių eigą užgrobiant “Snorą”. Neginčytinais faktai yra tai, kad: 1. Iki nacionalizacijos Bankas Snoras buvo likvidus, nes vykdė visus savo įsipareigojimus pagal pirmą klientų pareikalavimą. 2. Gribauskistų-kubilistų pasamdytas Freakley 2011-11-16 spaudos konferencijoje viešai pareiškė, kad AB bankas „Snoras“ yra mokus. 3. Lietuvos bankas neleido bankui Snoras registruoti pagal LR vertybinių popierių komisijos patvirtintą akcijų emisijos prospektą pasirašytų ir apmokėtų 380 082 893 vieno lito nominaliosios vertės akcijų emisiją, bet leido išplatinti, nuo 2011 metų gegužės mėn. , šešias LR vertybinių popierių komisijos patvirtintas obligacijų emisijas, kurių bendra emisijų vertė – virš 160 mln. litų. 4. 2011 m. balandžio 1 d. tarptautinė reitingų agentūra „Fitch Ratings“ patvirtino AB banko SNORAS ilgalaikių įsipareigojimų reitingą „B+“ , jo perspektyva – stabili. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 5. Pagal AB banko SNORAS 2011 metų 9 mėnesių veiklos ataskaitą grynasis neaudituotas pelnas sudarė 7,08 mln. Lt ir šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 6. Prestižinis pasaulio bankininkystės ir finansų žurnalas „The Banker“ pripažino AB banką SNORAS geriausiu banku Lietuvoje 2010 metais. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. Taigi, yra pagrindas teigti, kad nacionalizuotas bankas buvo likvidus ir mokus, o Lietuvos bankas vykdė kenkėjišką veiklą banko „Snoras“ ir indėlininkų atžvilgiu Yra pagrindas teigti, kad Neilui Cooperiui ir jo parankiniams už 5 tyčinio bankroto metus bus sumokėta apie milijardas Lt . Banką apiplėšti, tai ne vištą pavogti ir net ne bankomatą apiplėšti, todėl nacionalizacijos ir tyčinio bankroto organizatoriai ir vykdytojai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas ir Ko turi būti teisiami ir pasodinti į kalėjimą už didelę žalą Valstybei, kaip Timošenko Ukrainoje. Vagys turi sėdėti kalėjime, o ne Prezidentūroje ar Vyriausybėj

JO - JO2013-09-14 08:00

Taigi viska dengia “kiseniniai”prokurorai, kurie toliau šoka Daukanto aikštės ritmu! Teismus valdo Grybosenka ir jos patarėjas E. Rimselis! Toliau bus tyla

TIESA2013-09-14 07:59

VASILIAUSKAS, KUODIS ŠIMONYTĖ +skambutis NE PRIE KO +FRIKLIS, KUPERIS = BANKO SNORAS VERSLO SUNAIKINIMAS !!!

COPY2013-09-14 07:57

Jurgis, 2013-08-09 14:04 Šiandien sužinojau,kad teisėjų klane yra 46 milijonieriai.Ar gali Daša Polikarpovna paaiškinti iš kur teisinėje valstybėje tokie teisėjų turtai,o juk teisėjai nei agurkų ar kiaulių neaugina.Iš kur tie teisėjų milijonai?Už tokius nuopelnus Dašai Polikarpovnai reikia atverti Lukiškių vartus ir leisti pasirinkti kamerą.

DZIOBAS2013-09-14 07:54

SNORAS ne bankrutavo, o jį užgrobė plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, jų bendrininkai Freakley ir jo parankiniai, bei Generalinė prokuratūra, kurie banko užgrobimui ruošėsi iš anksto. Buvo iš anksto paruošti specialiai „Snoro“ užgrobimui reikalingi įstatymų projektai, prokuratūroje pravesti pasitarimai, pasamdytas Freakley ir t. t.. Šias aplinkybes patvirtina ir laikinosios komisijos, tyrusios „Snoro“ žlugimą išvados, kurios objektyviai atspindi įvykių eigą užgrobiant “Snorą”. Vilniaus apygardos teismas priėmęs sprendimą pripažinti “Snorą” bankrutavusiu ir likviduojamu tapo Banko SNORAS plėšikų bendrininku. Akivaizdu, kad Freakley ir jo komandos darbo užmokestis buvo padidintas du kartus ir daugiau, iki 5 mln. Eurų, todėl, kad Freakley pakeistų savo pirminę išvadą pateiktą 2011-11-17 viešai spaudos konferencijoje, kad AB bankas „Snoras“ yra likvidus ir mokus. Išsiderėjęs, kad darbo užmokestis būtų padidintas du kartus ir daugiau Freakley pareiškė, kad neva vertėjai klaidingai išvertė jo žodžius. Taigi, Freakley ir jo komandos darbo užmokestis buvo padidintas du kartus ir daugiau ne už darbą, o už bendrininkavimą nusikaltimo padaryme. Yra pakankamas pagrindas teigti, kad: 1. Nacionalizuotas bankas „Snoras“ buvo likvidus, mokus ir jo perspektyva buvo stabili. 2. Lietuvos bankas vykdė kenkėjišką veiklą banko „Snoras“ akcininkų, kreditorių ir obligacijų turėtojų atžvilgiu. 3. Vyriausybė ir Lietuvos bankas, gavę Grybauskaitės nurodymą, yra banko „Snoras“ užgrobimo ir tyčinio bankroto organizatoriai ir vykdytojai. Banko SNORAS plėšikai apiplėšė ne Antonovą ir Baranauską, o apie 150 tūkstančių fizinių ir juridinių asmenų. Banko SNORAS plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas ir Ko būtų teisiami ir pasodinti į kalėjimą už didelę žalą Valstybei, kaip Timošenko Ukrainoje.

žiovuliui2013-09-14 03:37

siūlau pamiegoti, jei taip jau nutiko

jawn2013-09-14 03:05

ziovulys...

jo2013-09-14 02:44

super 20 komentaras!

nuomone2013-09-14 02:38

nieko ji nesakys ,kaip ir kad del Garliavos mergaites nieko iki siol nepasake

dekui Dievui, kad2013-09-14 02:32

dar yra drasiu zmoniu, nebijanciu tiesiai uzklausti poniutes- o kur buvai , kai stovejome Baltijos kelyje, kai mitingavome Vingio parke, kai AMB "atsiskyre" nuo SSSR, kai, kai...Zmones, galvokite smegenimis- jokiu budu nebalsuokite uz sia veidmaine II kadencijai. Jokiu budu!!!

rimas2013-09-14 01:52

Daug zinantis , nuo pat nepriklausomybes laiku iki dabar, kas is sajudzio ar is partiju bailiai, kas drasus zmones, kam turtai, kam tautos garbe. Gal ir neblogas prezidentas butu

praeiviui (32)2013-09-14 01:10

labai laukiame, kada prezidentė viešai tautai papasakos kaip ir kada “komunistinės praeities atsisakė ir atsisakė visiems laikams”. o kol to nėra, viskas yra tik jūsų susapnuotas šešioliktas (ar kitas "nioliktas") sapnas.. prezidentės nuolat demonstruojama viešumo baimė ir slapstymasis – kaip savo juodus darbelius slepiančio nusikaltėlio. visa kita – tik butaforinis atvirumas ir gerai išmokti tarybiniai šūkiai ir.. užkulisiniai darbeliai, sudėjus “tinkamas galvas” ten, kur jos turi būti. dar prezidentė nuolat kišasi į tas sferas, į kurias neturėtų kištis (pats žymiausias, ko gero, “ne prie ko” serialas), tačiau nekovoja už esminius valstybės gyvavimo klausimus (galiu pateikti sąrašą). jei valstybės vadovui nerūpi esminiai klausimai net tiek, kad išreikštų savo nuomonę ir raginimą atitinkamoms institucijoms spręsti šiuos klausimus tautos, o ne ES naudai (ką ją daryti įpareigoja mūsų konstitucija), toks vadovas yra prasčiau negu prastas. toks vadovas yra valstybės ir tautos naikintojas. o kur dar užkulisiniai darbeliai Briuselyje parduodant tautos suvenerias galias – neturint teisės to daryti? ši prezidentė greičiausiai į istorijos knygas įeis kaip prezidentas, sunaikinęs Lietuvos valstybę ir tautą.

omg2013-09-14 00:48

ačiū gerb. Z. Vaišvilai, gera girdėti tiesą nors retsykiais Lietuvoj. jeigu turėtume nors truputėlį Lietuvos, o ne svetimų šeimininkų reikalais besirūpinančią prezidnetę, tokie dalykai (skalūnai, snorai, žemės pardavimai, ES seimūnai, gėjų paradai, Chevronai, Gazpromai, policijos savivalė ir arogancija, politiniai teismai, dingimai, pametimai, atleidimai ir t. t….. ) Lietuvoje nesidarytų. kai prezidentės neturime, visa kita yra tik anarchijos-monarchijos pasekmės.

Piratui2013-09-14 00:19

pratęskite sąrašą - Petkevičius, Brazauskas, Prunskienė, Grybauskaitė... Gal dar ką įterpkite

pagarba2013-09-14 00:10

ponui Z. Vaišvilai.

Piratas2013-09-14 00:00

is Durniu laivo klausia: gal geriau SAVO biografijos faktus paviesintumete, Vaisvila, kazkodel nesistengiate paneigti rasytojo Petkeviciaus zodziu apie tamstele, labai jau nesmagiu skaityti...Daug buvusiu partijos nariu visa savo esybe prisidejo prie Nepriklausomos Lietuvos kurimo: Sabutis, Vilkas, Motieka, Kuzmickas...

@@@@@@@2013-09-13 19:58

Skyrius “snoriukus” pardavė uz 3mln. lt- tikroji rinkos kaina 30-35mln. lt! Bankomatus pardavė uz 2mln. lt- tikroji rinkos kaina 25 mln. lt! “Snoro lizinga” pardavė uz 7mln. lt- tikroji rinkos kaina 35- 45mln. lt! “Liet. ryto”akcijas pardavė uz 10mln. lt- tikrieji rinkos kaina 30mln. lt! Kiek dar gali Vasiliausko-Kuperio chebra nebaudziamai vogti?! Gal jau užtenka faktų baudžiamajai bylai iškelti? PREZIDENTE, ko tyli, juk vagia iš nacionalizuoto, dabar jau valstybinio banko- vagia Snoro kreditorių pinigus!!!

@@@@@2013-09-13 19:57

SNORAS ne bankrutavo, o jį užgrobė plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, jų bendrininkai Freakley ir jo parankiniai, bei Generalinė prokuratūra, kurie banko užgrobimui ruošėsi iš anksto. Buvo iš anksto paruošti specialiai „Snoro“ užgrobimui reikalingi įstatymų projektai, prokuratūroje pravesti pasitarimai, pasamdytas Freakley ir t. t.. Šias aplinkybes patvirtina ir laikinosios komisijos, tyrusios „Snoro“ žlugimą išvados, kurios objektyviai atspindi įvykių eigą užgrobiant “Snorą”. Vilniaus apygardos teismas priėmęs sprendimą pripažinti “Snorą” bankrutavusiu ir likviduojamu tapo Banko SNORAS plėšikų bendrininku. Akivaizdu, kad Freakley ir jo komandos darbo užmokestis buvo padidintas du kartus ir daugiau, iki 5 mln. Eurų, todėl, kad Freakley pakeistų savo pirminę išvadą pateiktą 2011-11-17 viešai spaudos konferencijoje, kad AB bankas „Snoras“ yra likvidus ir mokus. Išsiderėjęs, kad darbo užmokestis būtų padidintas du kartus ir daugiau Freakley pareiškė, kad neva vertėjai klaidingai išvertė jo žodžius. Taigi, Freakley ir jo komandos darbo užmokestis buvo padidintas du kartus ir daugiau ne už darbą, o už bendrininkavimą nusikaltimo padaryme. Yra pakankamas pagrindas teigti, kad: 1. Nacionalizuotas bankas „Snoras“ buvo likvidus, mokus ir jo perspektyva buvo stabili. 2. Lietuvos bankas vykdė kenkėjišką veiklą banko „Snoras“ akcininkų, kreditorių ir obligacijų turėtojų atžvilgiu. 3. Vyriausybė ir Lietuvos bankas, gavę Grybauskaitės nurodymą, yra banko „Snoras“ užgrobimo ir tyčinio bankroto organizatoriai ir vykdytojai. Banko SNORAS plėšikai apiplėšė ne Antonovą ir Baranauską, o apie 150 tūkstančių fizinių ir juridinių asmenų. Banko SNORAS plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas ir Ko būtų teisiami ir pasodinti į kalėjimą už didelę žalą Valstybei, kaip Timošenko Ukrainoje.

@@@2013-09-13 19:55

Vasiliauskas pagal iš anksto su skandinavų bankininkais parengtą planą užgrobė ir tyčia subankrotino penktąjį pagal dydį šalies banką Snoras , o komandą ir palaikymą jis gavo iš daukanto aikštės. Aišku ir tai , kad tai įvykdė kubiloidinė chunta, kurie visomis priemonėmis "gesino" ir "dusino" šį reikalą, nes bijojo ir tebebijo, kad neišaiškėtų tikrosios banko Snoras užgrobimo priežastys. Vasiliauskas atsikvietė į Lietuvą du sau gerai pažįstamus "veikėjus": Friklį ir Kuperį, kurių užduotis paslėpti šio nusikaltimo galus "į vandenį", pirmasis per 8 d. d. pavogė iš Snoro 17 mln. lt, o antrasis"veikėjas,jau" išpompavęs "iš banko virš 200 mln. lt,ir toliau melžia Lietuvėlę... Prokurorai nieko nedaro ,nes nėra komandos iš daukanto aikštės, va taip ir gyvename teisinėje valstybėje... Kuo kalti 3000 smulkiųjų akcininkų. kurie buvo išdurti Lietuvos banko. Visas ketvirtines ir metines ataskaitas tvirtindavo LB. Yra priimtas, bet nevykdomas LR Finansinio tvarumo įstatymas, kuriame aiškiai parašyta. kad Valstybė paimdama akcijas visuomenės poreikiams, turi už jas teisingai atlyginti. Buvusi valdžia pasielgė kaip ir bolševikų valdžia- nacionalizavo ir nusavino Lietuvos piliečių turtą, nors anksčiau LR konstituciją ir įstatymus priėmė vakarietiškus (tik kam juos vykdyti, jei Lietuvos piliečiai to neriekalauja? ). VASILIAUSKAS virsijo savo igaliojimus uzdarant snora,subankrotinant. Ir atvezant be atsakomybes plaunanti milijonus kooperi ir freakly. Vasiliauskui kalejimas turi buti. Gryniausia cype. Cia bestuburiai prokuraturai uzvedus tyrima viskas paaisketu iskart,vien vadovaujantis snoro komisijos isvadom,jau galetum sodinti visus vagis. Kokius otkatus jie gauna ar isivaizduojat?

Buvau visuose2013-09-13 18:50

Sajudzio mitinguose, sajudis laimejo, paskelbe nepriklausomybe, visus Sajudzio vadus pazinojau ir dabar pazystu likusius gyvus. Tik galiu drasiai ir atvirai pasakyti, kad iš visu likusiu gyvu signataru liko tik fufaiku išverstos rankoves, išskyrus ta pati darasu, jauna buvusi sajudieti , dabartini signatara Z. Vaišvila ir Patacka.likusieji tik Lietuvos pinigu melzejai ir ibauginti drebuliai.

46-am2013-09-13 18:11

nežiūrint to, kad prezidentė, kaip nusikaltėlis, slepia savo praeitį ir vengia kalbėti atvirai, pamačius jūsų klausimą, pasidarė įdomu, ką konkretaus prezidentė padarė naudingo Lietuvai? klausiu, nes mano akimis, prezidentė neveikia kai reikia veikti (tyli), o kai nereikėtų tam tikrų dalykų daryti nepasitarus su tauta, daro. štai, pasvarstykim: prezidentė tyli, kai visomis savo galiomis turėtų: 1) kovoti prieš bandymus Lietuvą įtraukti į ES kaip federacinę sąjungą, ginti Lietuvos Konstituciją kaip aukščiausią įstatymą ir valdžią, o ne nepasitarus su tauta Briuselyje atidavinėti Lietuvos suverenitetą; 2) kovoti už žemės nepardavimą užsieniečiams (be žemės tautos nėra, tik paskutinė karta); 3) kovoti už Lietuvos žemės gelmių išsaugojimą ir Chevron pasiuntimo iš kur atėję – be geriamo vandens būsime ne tik skurdūs ES vergai, bet ir maldaujantys pagalbos pabėgėliai – gal atsiųs kas kokį litrą kaip humanitarinę pagalbą – įpirkti „naujojo kuro“ tikrai negalėsim, kai tai taps viso pasaulio paklausiausia preke. dabar prezidentė palieka žmonės gintis savarankiškai – „šakėmis“, nes policija ne tik negins, bet ir kovos prieš. ar prezidentė to nežino? negyvena Lietuvoje? ; 4) kovoti už lietuvių kalbos išsaugojimą – ne tik žodžiais, o realiais darbais; 5) kovoti prieš Lietuvos biudžeto nešvaistymą – „snorams“ ir kitiems, norintiems pasipinigauti; 6) ginti nekaltai teisiamus žmones politinėse bylose, nes šalyje, kurioje nėra žodžio laisvės, nėra ateities; 7) paaiškinti tautai ką kitų šalių atstovybės daro Lietuvoje remdamos vieną žmonių grupę ir visiškai negerbdamos kitų? ir t. t. prezidentės negirdžiu, jos nėra. todėl man ši prezidentė yra praeitis – neverta nei kalbų, nei dėmesio. o gal turite kokių prezidentės gerų darbų Lietuvai sąrašą (gražios tarybinės kalbos nesiskaito, tik darbai)? Būtų labai malonu.

pagarba2013-09-13 17:23

PAGARBA BUSIMAM PREZIDENTUI VAISVILAI, BUROKEVICIUTEI DIDELIS " NE"

Pikasas2013-09-13 17:10

Tai kas, pagaliau, tie Seimo marginalai apie kuriuos mėgstama pakalbėti? Gal ši sąvoka yra skirtingai suprantama ir priklauso nuo požiūrio bei politinės pozicijos? Betgi , nemažas tuntas Seimo narių aiškios pozicijos dažnai neparodo.Tokie blaškosi nuo vieno kraštutinumo prie kito, kol galu gale paaiškėja, kad tas blaškymasis iš tikrųjų kenkė valstybės ir visuomenės interesams. Rašinio (alfa. lt) autorius Romualdas Bakutis straipsnyje marginalais daugiausiai mini "Drąsos kelio" partijos frakciją ir "rausvai žalių" aktyvistų raišką. Galima šiose politinėse jėgose įžvelgti tam tikrą blaškymąsi savo siekiams patenkinti. Tačiau, tie siekiai, šiuo palyginamuoju atveju skiriasi iš esmės. Jei DP frakcijos nariai akcentuoja įstatymdavystės poreikius pasitikėjimą prarandančioje teisėsaugoje, tai prezidentės paminėti "pseudožalieji" savo veiklą akcentuoja Lietuvai svarbių energetinių projektų stabdymui. Pastarųjų lyderiai apsikarstę gražiais lozungais, manau, slepia savo tikruosius tikslus pasitarnauti Kremliaus ir su juo persipynusio verslo interesams. Tokiu požiūriu vertinant Drąsos kelio pasiūlymai, mano supratimu, yra ne tik gausūs, bet ir gerokai prasmingesni. Šis Seimas tokiems žalios šviesos neuždegs, nes patys jokių realesnių permainų nenori. Beje, Seime galima įžvelgti kur kas pavojingesnių šaliai marginalų, kurie būdami vadovaujančių partijų gretose verta košę iš kur kas juodesnės smalos. Nesiplėsiu pavardėmis. Tie, kurie bando gilintis į mūsų seimūnų veiklą, tokių nesunkiai priskaičiuos bent jau keliolika, jei ne kelis dešimtis. Susidaro įspūdis, kad tie marginalai savo demagoginiais populistiniais pasvaičiojimais sugeba prieš kiekvienus rinkimus sutelkti sau palankų elektoratą ir taip keliauja iš vienos Seimo kadencijos į kitą. Kadangi iš "burokinių" darbiečių ir paksoidų darinių mažai buvo galima ko tikėtis, tai ir nusivylimas jais yra gan pastovus rodiklis. Šios grupuotės taip pat bando slėpti savo tikruosius veiklos motyvus, bet jie karts nuo karto išlenda baudžiamųjų bylų skandalų pavidalu. Kol kas apie lojalumą ar net valstybės išdavystę pakalbama retai ir tai tik mažesnius tiražus turinčioje spaudoje. Žiniasklaidos banginiai kaip buvo taip ir išlieka suaugę su "hegemono" partijos palikuonimis ir jų prikurptais politiniais UAB- ais. Gal ir galėtų stambesnis verslas, turintis žiniasklaidoje nemažai akcijų, bent jau dalinai perimti informacijos erdvių iniciatyvas, tačiau gal ir jam didesnė tvarka nereikalinga. Gal drumstame vandenyje ir jiems lengviau žuvis gaudyti, kai jos nosis iš tokio vandens iškiša. Pakišai iš apačios meškeriotojo samtį ir ... op...

43-čiam2013-09-13 16:47

jolių argumentų? praeivis klojo argumentuotai, o Putino KGB priedangos organizacijos, besiskverbiančios į Vakarus - Gasprom gynėjai jų neturi.Cha Cha. :) Vadina kaip užsisukę Dalią raudona, bet faktiškai gina raudoną Rusiją. Nes ją tebevaldo komunistai su kgb, kurių dauguma Dūmoje.

Daša Polikarpovna2013-09-13 16:45

Drauge Zigmai, apgailestauju, tačiau neturiu jokių praktinių galimybių atsakyti į jūsų apeliuojamą Tiesą. Dienraštis, TSKP padalinio Lietuvoje organas "Tiesa" nebeegzistuoja. Ne be Jūsų pagalbos, drg. Zigmai, beje. Taigi, apgailestauju - atsakymo negalėsiu pateikti.

dar Simonai2013-09-13 16:36

spjūvis ir visiška tautai į veidą dėl referendumo - ir ji dar po to prezidentė? Tai visų pirma apibūdina ją pačią. Tai jau ne tik įstatymų nesilaikymas, bet ir visiška nepagarba žmonėms

Grybauskaitės2013-09-13 15:48

neįmanoma daugiau kompromituoti,nei ji pati save sukompromitavo.Tik negąsdinkit ta Rusija.Lietuvoje dar baisiau.

simonai2013-09-13 14:37

prezidentė senai rytuose, ir visi jos veiksmai per kadenciją buvo tai garsus mūsų gamintojų ir vežėjų koneveikimas, Rusijos pateisinimas. Ir tyla, reiškia sutikimą su Rusijos visais reikalavimais nuo Paleckio palaikymo iki susitaikymo su dujų kainomis. Ir valstybės išlaidavimas, išlaidavimas, snoro pinigų išplovimas, teisėsaugos griovimas, visiška kapituliucija prieš naują sąjungą ir valstybės ištrynimas iš žemėlapio.

39-am2013-09-13 14:36

gal išvardinkite konkrečius prezidentės darbus Lietuvai? (kalbos nesiskaito, tik darbai).

problema2013-09-13 14:27

Sunkiausia yra atsakyti i paprastus ir aiskius klausimus. Pagarba Vaisvilai.

Simona2013-09-13 13:47

Man atrodo, kad Z. Vaišvila Lietuvą traukia vėl į rytus, ko negalima pasakyti apie jo koneveikiamą prezidentę. Iš Vaišvilos jaučiasi aliargija tiems, kas dirba Lietuvai.

Benas to praeiviui2013-09-13 13:08

Mano nuomone nuejei ne tuo keliu. Pirmas dalykas negasdink Rusija nes Lietuva mano nuomone jau okupuota ir jei niekas negresia tik tusti pliurpalai. dar kvailiau sneketi apie alektros nepriklausomybe. Tai kas uzdare AE jei niekas nereikalavo? Sutartyje buvo tik pristabdom ir jokio zodzio uzdarom? Tamsta atsisuk i visa Lietuvos nueita ,,nepriklausomybes" kelia, vien melas ir klasta. O pati didziausia propaganda, kad norima iteigti, kad tuo melu visi tiketu. Tauta SSSR laikais galvojo, kad vakarai tai rojus, bet kai atsidare sienos, pamate, kad rojaus nera tik doleris ir melas

36-am2013-09-13 13:05

Viskas labai paprasta - į signataro klausimus prezidentė neatsako ir jeigu Vaišvila ją šmeižia, reikėtų jį paduoti į teismą. O ten apie viską ir išgirsime.

Tikriausiai2013-09-13 12:55

labai prasta padetis, su uzduotimi bet kokiu budu kompromituoti Grybauskaite,jeigu nieko daugiau,o tik grauziamas tas pats isales sudas.

Kodėl?2013-09-13 12:38

visi taip bijo ponios prezidentės? Negi ir gyvensime baimėje ir tamsoje?

omg2013-09-13 12:20

akivaizdu, jog prezidentei, iki šiol neatsakiusiai į signataro Z. Vaišvilos pateiktus klausimus, lieka tik dvi galimybės: 1 ) nuosekliai, skaidriai ir atvirai atsakyti į visus pateiktus klausimus; 2 ) neatsakyti nė vieną klausimą ir patraukti gerb. Z. Vaišvilą teisinėn atsakomybėn – įvertinus visas šio reikalo aplinkybes – kad ir už šmeižtą kaltinant melu. kitokio kelio save ir valstybę gerbiančiam prezidentui kaip ir nėra. ką pasirinks prezidentė?

poraeivis to taigis:)2013-09-13 12:14

patiko jūsų komentaro pradžios mintys. Bet Venskienė neturi tokio politinio įžvalgumo, kokį turi Prezidentė, kuri mato visus kone kiaurai. Todėl Venskiene pasinaudojo manipuliatoriai, bandydami net Garliavos judėjimą nukreipti prieš Prezidentę. Dabar tą kuo puikiausiai atskleidė ir ponas P. Gylys, kuriam vadovaujant URM pati Prezidentė "po dalšė" į Vašingtoną, kas buvo jai tik į naudą, nes kai išsiuntė kitą "blogo charakterio" vaikiną - diplomatą Antaną Nesavą į Gruziją, šis žuvo ten neaiškiomis aplinkybėmis. O jam irgi kaip Pociūnui, buvo siūloma rinktis Gruziją arba Baltarusiją. "Blogu charakteriu" Gylys mėgsta apibūdinti tuos, kurie mėgsta tiesiai kalbėti tai, ką galvoja. Pociūnas sužinojo per daug ir neketino tylėti kaip ir Nesavas. O Grybauskaitė ne tik netyli, bet ir veikia. KGBsukurtas Golghotos slaptas perestroikos planas per tokius žmones žlunga. Gylys turėtų žinoti ir kur "po dalšė" išsiųsta Venskienė, jei ką.

praeivis2013-09-13 11:46

na, Prezidentė komunistinės praeities atsisakė ir atsisakė visiems laikams. Tą ji jau įrodė ir toliau rodo savais darbais, kurie taip erzina KGB valdomą Rusiją. Tik visiškas kvailys gali to nematyti. Rusijos dūmoje sėdi neva trys partijos - komunistų, Putino Jedinnaja Rosiją ir karą Lietuvai bei Pabaltijui skelbiančio Žirinovskio Liberalai Demokratai. Už ką mums tas karas? A? Atsakyk Zigmuk. Man suprantama, kad šio portalo direktorius Borovskis simpatizuoja Rusijkai - visi myli savo tėvynę labiau, nei šalį kur gyvena, bet kodėl Zigmas Vaišvila taip taip rūpinasi Rusijos reikalais, ai visai neaišku. Nejau dirbant atominės bombos kūrimo centrte - Dubnoje taip labai pamilo Rusiją, kad po to padarė viską, kad Lietuva neturėtų savo atominės elektrinės, taptų energetiškai nuo Rusijos priklausoma, o dabar neriasi iš kailio nustatinėdamas piliečius prieš mūsų demokmratiškai išrinktą Prezidentę? Prezidebtę, kuri nepersidažė kaip kiti komunistai kitokiais partijų pavadinimais, bet nusimetė partinį šleifą visiems laikams? Iš kur pas Z. Vaišvilą tokie galingi pinigai? Juk portalai priešrinkiminių straipsnių tikrai netalpina už dyką? O vaišvilos prichvatizuota Medicinos biblioteka Vilniaus centre, kartais net už elektrą dar nesenai negalėjo užsimokėti, remonto verkiant reikėjo. MATYT REIKALAI TAISOSI, KAD TOKIE STRAIPSNIAI PILASI KASDIEN KAIP IŠ OŽIO RAGO. :)

Pone V.Landzbergi,kodėl2013-09-13 11:44

jus tenkina pono Lazutkos neišdavimas...O dabar glaustotės aplink Dalai Lamą...tai ne haveliška.Tai glitu.

Būtent ,Popiežius ragino2013-09-13 11:43

diskusijoms...O dabar ir televizijos laidos,kad ir pas Jakilaitį,virto viešomis apklausomis.DISKUSIJŲ...

Net ir gana šviesūs konservatoriai blaškosi.2013-09-13 11:40

Mato netiesą,ją įvardija,bet negali pripažinti konservatorių klaidų.Vis dar gyvena Sąjūdžio praeityje?Pavyzdžiui,N.Oželytė.Būtų šviesus žmogus,bet juk gauna rentą...Konservatoriai kaip stabas?

Godūs konservatoriai2013-09-13 11:38

sunerimo.Spektaklis baigiasi.

Iš tiesų,reikia2013-09-13 11:37

pritariantiems Z.Vaišvilos mintims šiek tiek jį pasaugoti.Tiesiog lydėti visur.Pasiaukoti dėlo teisingo žmogaus.

Konservatoriai,apsimetę2013-09-13 11:35

krikščionimis,labai sunerimo.Jei bus mušta V.Landsbergio korta,jiems "šakės"...Kur ten tautos gerbūvis ar Tiesa.Veidmainiai.

Konservatorių soti Europos pašalpiniais pinigais2013-09-13 11:34

penktoji kolona puola Z.Vaišvilą.Pagarba Zigmui.Konservatoriai atkišę V.landzbergį tikisi tingiai plūduriuoti politikos paviršėliuose.Neišdegs.

stasys2013-09-13 11:33

Kada tiesos paieškos nustelbia proto balsa ? ir paverčia jas politine parodija pavadinimu "viešas kvailumo spęktaklis" ???.. tokie kaip Vaišvila tik patvirtina sena tiesa ,.. kad gyvenime buna ir tarpinių spalvų raudonai, juodai ir baltai .. pvz. kaip ruda ,.. oranzinė, fioletinė,morkava jos irgi gražios nors ne visiems mums tinkančios prie veido , kuno , savijautos .. galima suprasti ir tuos žmones kurie nesugeba užsidėti nieko kito kaip tik juoda kostiuma-ėli,.. arba priešingai suvedant viska į griežtos formos linijas .. na bet gyvenime negali visko privesti iki tobulų formų ir kažin ar to reikia .. Vaišvila kaip tik ir nepapuola po ta paprasto protingo žmogaus apibudinimu .. kas norį nenorį sukelia jam apatija kaip politikui .. ir pastumia link Prezidenturos .. juk protingas niekada nesiginčis su kvailių tik dėl sportinio intereso .. o šis atvejas kaip tik toks. TODĖL KLAUSIMAS KADA TIESA VIRSTA MELU VAIŠVILOS ŽODŽIUOSE LIEKA ATVIRAS .

Iš tiesų,tai2013-09-13 11:32

esminis klausimas.V.Landzbergis?

daillis2013-09-13 11:19

vaisviliniai provokatoriai ir smeizikai turi suprasti, kad zmonems vienodai rodo ta prezidentes praeitis ir komunistine uodega. jie turi suprasti, kad ir dabartis zmonems visiskai vienodai rodo, nes visi prezidente palaiko neziurint i tai ka ji daro ir yra pridirbus. zmones ja tiki, nes tiki kad gal kas pageres, todel atelidzia jai viska

praeivis2013-09-13 11:15

vėl tas juokdarys. Tą patį per tą patį tratantis tuščioje salėje. Gal jam galvoj jau pasimaišė?

Kritikas Pikčiurna2013-09-13 08:24

Šaunuolis Zigmas. Gėda, kad tarp Signatarų neatsirado nei drąsių, nei principingų, paremti Zigmo keliamų klausimų. Jiems, matyt, savi marškiniai yra arčiau kūno, nei Tiesa ir Lietuvos likimas. Dar liūdniau skaityti daugelį komentarų, iš kurių alsuoja sovietinių prisitaikėlių dvasia ir beveik nerasta elementaraus pilietiškumo. Jiems rūpi ne tiesa, principai, kuriais turi būti grindžiamas viešasis valstybės gyvenimas ir Nepriklausoma Lietuva, bet visokios žmogiškos intrigos, smulkmenos, apkalbos ar gandai. Ar tokie nepilietiški rinkėjai gali išsirinkti tinkamus savo atstovus? Tokie žmonės tiesiog prašosi apgaudinėjami. Visuomenėje tebetvyro sovietinio prisitaikėlio mentalitetas - truputį spekuliantas, truputį vagis ir melagis, nes toks jis atrodo "disidentu", "rezistentu" - sovietinės valdžios griovėju ir oponentu. Atsibuskit, sovietinės valdžios nebėra, tik jos atrūgos, mes turime valstybę, kurią reikia stiprinti ir ginti, o ne kolaborantus savo atstovais rinkti, o po to nuo jų "politikos" į užsienį vergauti bėgti. Mums jau per prievartą visokias genderizmo, globalizacijos ideologijas bruka, policija jau, kaip sovietinė milicija viešai taikius žmones muša teismuose akivaizdų melą skleidžia. Matyt per mažai muša, kad mumyse pilietiškumas vis dar neprabunda.

Liucija2013-09-13 08:18

Pagarba Vaisvilai!Bukite atsargus po Linkeviciaus zodziu...

stribams2013-09-13 07:21

cia apie teismo nutarciu iskąstu vietu neskundziamuma isaiskinimas - kaip pirstu i aki. apie tokius "valdomos demokratijos" teiseju veiksmus reikia pranesti tarptautinems organizacijoms.

tik drasus ir svarus zmogus2013-09-13 07:02

gali tiesiai ir sviesiai reikalauti TIESOS, o Grybe vietoje jos kalba apie tauta.. Absurdas ir priesrinkiminis ponios FARSAS. Pagarba Vaisvilai.

jau Kuolelis2013-09-13 03:25

Lietuvoje išleido dvi labai informatyvias savo atsiminimų knygas - pavarė ant daug ko. Nors iš naujo sausio 13-osios procesą pradėk!

manyčiau, kad2013-09-13 03:12

burokevičius savo memuaruose aprašys visus barštelius.... va tada visi neigs ir sakys, kad jis išprotėjęs?

Ja, ja, genau,2013-09-13 03:09

Paulovskis geriau tinka eiti Prezidento pareigas, ane, tautiečiai?

bronislavas>12. ST2013-09-13 02:36

Tai tu ir buvai "litovkij narod", reikėjo pabandyt padainuot himną, kitą dieną būtum apsitriedęs pas kgb. O šaudė tai tikrai į runkelius, kurdupelius ir kirmėlyną.

ST2013-09-13 02:17

Jo, sovietmeciu buvome "litovskij narod", niekas nedraude lietuviskai dainuot, kaip kad Kubilius norejo jaunimui lietuviskai dainuot Vilniaus rajone.Sovietmeciu buvom tauta, o va Ozio "prie laisvos Lietuvos"buvom isvadinti runkeliai, kurdupeliais, kirmelynu.Net guminemis kulkomis apsaudyti.

taigis:)2013-09-13 02:14

paradoksas ,bet Lietuvai ,nuo tokio tiesos išsakymo apie Prezidentę ,toji praktiškai tampa visai tinkama kandidate. Nes nebelieka vilčių daryti iš jos šantažuojamą Prezidentą - kas ir yra pati bjauriausia situacija valstybei. Juk tik dėl tos priežasties,kol žmogelis nėra tinkamai "susitepęs" - jam keliai į valdžios struktūras ,į Seimą - tiesiog aklinai užtrenkti. Ir tai jau tikrai ne mano ,tačiau vis tiek labai teisinga mintis - savarankiški,neprisidirbę Nepriklausomos Lietuvos struktūrose tiesiog yra kaip baltos varnos - gal ir yra vienas /kitas,bet aš tai tokių net ir nežinau. Taigi,valdžios atstovų pažeidžiamumas ir yra pagrindinė tikrųjų LT dabartinių šešėlinių valdovų ,skiriančių tas marionetines vyriausybes, marionetinius Prezidentus stipriausioji pusė,o mūsų žmonėms - Lietuvos nelaime Nr. 1. Atmetus keršto už praeities įvykius reikalavimą - per būsimus rinkimus nugalėjus Grybauskaitė man tikrai neprimena to peršamo blogosios furijos portreto. Manau - čia kaip tik stengiamasi apsišvietusią ir vis labiau savarankiška tampančia Prezidentę tiesiog iš būtinumo pakeist labiau "sukalbamesniu" veikėju. Nors aš manau,kad Lietuvai šiomis aplinkybėmis labiausiai tiktų gerb. Neringos Venckienės kandidatūra. Ji - net ir gerai pasižiūrėjus į tokią seną lapę ,kaip A. Merkel - daro tikrai neblogą įspūdį. Nekalbant jau apie tokius dundukus kaip koks nors kubilbutkevičius ar atvirkščiai. Išada - tautiečiai ,pasirodo tikrai nėra to blogo ,kas neišeitų ir mums ....

statau du prieš vieną,2013-09-13 02:14

kad Vaišvilą, kaip ir kokį Vagnorių, Paulauską priglaus darbo partija, ir kandidatu į prezidentus iškels.

bronislavas2013-09-13 02:10

nejau kurdupelis vėl bandys būti prezidentu, kartą jau bandė, lygtais.

Edmas2013-09-13 01:21

Kas juos jungia? Komunizmas (abu praeityje komunizmo, leninizmo ir marksizmo destytojai), KGB (be sios organizacijos palaiminimo Lietuvos prezidentais netampama.Ka ir parode R.Pakso "nurinkimas") ir zydiskos gimines saknys.Kas dar neaisku?

Česlovas2013-09-13 01:21

Zigmai, sakyti tiesa reikia buti drasiam, o prezidente tos drasos neturi, juk matem kaip ji vapsi del Garliavos ivykiu, del FNTT,del Snoro, del Valio.

V.Ladas2013-09-13 01:11

Na, man, kaip buvusiam "Komunistų partijos ginkluoto būrio" (taip partkomas vadino tarybinę miliciją) kareiviui, pačiam buvus TSKP nariu ir lojaliu Tarybų valdžiai piliečiu, tas D. Grybauskaitės persivertimas įspūdžio nedaro. Tai ką, gyvam į žemę lįsti, emigruoti į tą pačią "matušką rasieją"? Jei naujas režimas neišdavė "vilko bilieto", kaip "kaimynams" (taip vadinome VSK kagėbėšnikus", tai tik apsidžiaugti beliko, kad mokės algą ir iki pensijos trauksiu. Taip ir Daliai. Bet, va, tie kurie ją prisiėmė, ką jie galvojo apie jos buvimą iki paskutinės minutės priešiška tapusios valstybės ideologinėse struktūrose? Žinoma, nereiškia, kad už ją balsuosiu, nes ji iš tikro tarybiška, viena sako, antra daro, o trečia (tikriausiai) galvoja.

vidas2013-09-13 01:10

jo, tauta GRYBĄ pjovė...

pensninkas2013-09-13 00:06

Žiūrėjau spaudos konferenciją. Zigmas Šaunuolis. Taip ir toliau. Reikalaukime iš prezidentės TieSOS, pasiaiškinimo, kodėl ji kolaboravo. Kokį karą su Lazutka kariavo Partinėje mokykloje? Jeigu Zigmas ją šmeižia - tegul duoda jį į teismą. Apmaudu, kad neatsirado nei vieno kito signataro dalyvaujančio kartu su Vaišvila spaudos konferencijoje. Apmaudu, kad spaudos konferencijos salėje nebuvo nei vieno žurnalisto. Kas reiškia, jog spauda nėra laisva. Visi bijo. Bet ko? Po Z. Vaišvilos, teko išgirsti kitą Aušrinės Paviloninės kartu su gėjumi ir lezbiete vedamą spaudos konferenciją. Buvau ištiktas šoko. Na ir furija. Pasirodo mūsų seimo nariai bevek visi homofobai. Neplečia savo akiračio seksualinėje srityje. Nesidomi vyro penio į kito vyro užpakalį kišimų praktika, vienos moters kitos moters putės laižymo technika. Į Patacko klausimą, kodėl nesivaujama nuo amžių esamomis šeimos vertybėmis, Aušrinė atkirto maždaug taip: šios kartos vertybės dabar kitokios. Mano išvada, atseit, Šeimos nebereikia, propoguokime ištvirkavimo techniką. vaikų gimdyti nebereikia. Po mūsų nors ir tvanas.

Lojalumo įrodymas2013-09-12 23:41

Grybauskaitė vežė popiežiui milžiniško dydžio Velykinę Verbą.

Basakojė2013-09-12 23:30

Pagarba drąsiam ir garbingam žmogui - Vaišvilai. Jis kovotoju buvo prieš 23 metus, toks liko ir iki šiol.

klaikiausia, kad vėl prezidente bus polikarpovna :)2013-09-12 23:02

ateistė-komunistė (gal paties šėtono dukra) ir toliau bus prezidente bei su savo šaika skandins Lietuvą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi