Seimo narys Naglis Puteikis neseniai pareiškė, kad atsisakys padidintos algos, kuri po Konstitucinio Teismo išaiškinimo buvo atkurta į prieškrizinį lygį. Štai pensininkams teks laukti 3 metus, kol bus grąžintos nurėžtos pensijos, daugiavaikėms motinoms, kaip sako N. Puteikis, jos buvo užšaldytos , o Seimo nariai gana greitai priėmė sprendimą savo atlyginimą pasikelti po 1500 Lt.

- Atsisakėte padidinto Seimo nario atlyginimo. Kodėl?

- Todėl, kad laikau Konstitucinio Teismo sprendimą neteisingu. Lietuvoje ir taip vienas didžiausių skirtumų tarp mažiausiai ir daugiausiai uždirbančių.

Politikai ir teisėjai Konstitucinio Teismo sprendimu, po to Seimo atliktomis manipuliacijomis tą skirtumą dar labiau padidino. Turtinė nelygybė neatitinka senosios Europos kultūrinės tradicijų, tai kelia didžiulį žmonių susierzinimą ir aš nenoriu būti šito Lietuvos pseudoelito žaidimų dalyviu.

Todėl tą 1500 litų, pridėtą nuo sausio 1 dienos, pervesiu į biudžetą, bet prieš tai dar turiu sumokėti už 3 autobusus, kuriais daugiavaikės motinos važiavo ginti savo pensijų į Seimą. Valstybė 7 vaikų motinoms skiria valstybinę pensiją, o toms, kurios turi 5 ir 6 vaikus, užšaldė per krizę, nes neturi reikiamo darbo stažo.

Jos prašė atšaldyti , politikai atsakė: „Mes neturime pinigų.“ Iš Seimo tribūnos sakiau, kaip jūs neturite pinigų, jeigu 150 milijonų litų ruošiatės išleisti vykdydami Konstitucinio Teismo sprendimą: ruošiatės pasididinti atlyginimus teisėjams ir sau, tai duokite 10 procentų nuo šitos sumos daugiavaikėms motinoms.

Aš motinoms patariau – važiuokite į Seimo posėdžius, sėdėkite balkone ir žiūrėkite Seimo nariams į akis tol, kol jums tas pensijas atšildys . Moterys neturėjo lėšų, todėl kelionėms iš visos Lietuvos aš apmokėsiu 5100 litų.

Po to tuos kas mėnesį gaunamus 1500 Lt, nustatęs elektroninėje bankininkystėje automatinį pavedimą, grąžinsiu atgal į biudžetą.

- Bet juk taip nusprendė Konstitucinis Teismas...

- Po to, kai teisėjas Gediminas Viederis Interpolo ieškomą gruzinų mafiozą paleido už juokingą užstatą ir šis pasislėpė, o niekas to G. Viederio net pirštu nepalietė, aš manau, kad normalus Konstitucinio Teismo teisėjas atsistatydintų arba pasakytų: „Duodu Lietuvos politikams mėnesį laiko, jeigu nebus atleistas G.

Viederis, aš nedirbsiu Konstitucinio Teismo teisėju“. (G. Viederis tuo metu dirbo Vilniaus miesto apylinkės teisme ir dirba iki šiol; red. past. )

Latvijos Konstitucinio Teismo teisėjai, pamatę, kad Latvijos Seimas perkėlė krizės naštą ant pensininkų, sumažindami jiems pensijas, iš karto susirinko į neeilinį posėdį ir pripažino neteisėtu šitą sprendimą. Latvijos pensininkams nereikėjo nešti krizės naštos, ją neša turtingiausieji.

Latvijos Konstitucijos dalis, kuria rėmėsi teismas, panaši į mūsų. Kodėl jų teisėjai gina nepasiturinčius žmones, teisingumą ir solidarumą, o mūsų ne?

Jie (Lietuvos Konstitucinio Teismo teisėjai) pirmiausiai žiūri savo kišenės, juk jų sprendimas pirmiausiai juos pačius paliečia , kaip teisėjas gali būti teisėju savo paties byloje? Normalus Seimas po tokio sprendimo (atlyginimų pakėlimo) pakeistų visus Konstitucinio Teismo teisėjus.

Deja, Lietuvoje Seimas toks pats, kaip ir tie teisėjai, – žiūri tik savęs ir savo interesų. Jam visiškai nusispjaut, kad ir toliau didinama turtinė nelygybė.

Atotrūkis tarp daugiausiai ir mažiausiai uždirbančių didesnis negu Rumunijoje.

- Pakalbėkime šiek tiek kita tema, Jūsų partija artėjančiuose prezidento rinkimuose palaikys dabartinę šalies vadovę Dalią Grybauskaitę. Ar ir Jūs palaikote šią idėją?

- Faktiškai Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai deklaruoja skaidrumą ir moralumą. Ši partija pirmoji turėjo pareikalauti pakeisti Konstitucinio Teismo teisėjus po tokio amoralaus jų sprendimo (algų padidinimo), kuris buvo pavadintas algų atkūrimu.

Seimas džiugiai sutiko šį sprendimą ir jį tuoj pat realizavo. Tuo tarpu 2000 m. Konstitucinio Teismo sprendimas dėl lygių teisės galimybių nepriklausomiems kandidatams, kaip ir partiniams, savivaldos rinkimuose (pastarieji turi lengvatų, o nepriklausomi yra apsunkinti ) jau 13 metų Seimo nevykdomas. Konstitucinio Teismo sprendimą dėl demokratijos plėtros Lietuvoje nevykdo, o dėl algų įvykdė iškart, ir prezidentė pasirašė, užuot vetavusi.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai turėjo kreiptis į prezidentę, prašydami vetuoti šituos įstatymus, bet to nepadarė. Prezidentei nevetavus šitų įstatymų, partija privalėjo pareikšti, kad jie smerkia tokį Seimo, Konstitucinio Teismo ir prezidentės poelgį.

Užuot tai padarę, konservatoriai remia prezidentę antrajai kadencijai. Tai prieštarauja partijos deklaruotai sąžiningumo, krikščioniškų vertybių puoselėjimo ir teisingumo politikai.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai pažeidinėja savo deklaracijas ir programą.

- Tai kas Jūsų favoritas?

- Povilas Urbšys, Algirdas Patackas, Antanas Terleckas, Nijolė Sadūnaitė.

- Kol kas nei vienas nekandidatuoja...

- Yra laiko iki vasario 20 d.

Naujausi

Komentarai (40)

Rikiuoti
Neapsigaukite. Žmones pažinsite iš jų darbų ir kaip jie elgiasi su kitais žmonėmis.2014-02-10 20:03

O labai daug kas kelia klausimą: Kodėl Puteikis vis dar yra konservatorių partijos narys? Kodėl jo Kubilius neišmetė, kaip išmetė kitus padorius žmones, kurie kovojo už sąžiningumą ir teisingumą, bet nesilankstė prieš partijos vadukus. Ilgokai stebėjau Puteikio veiklą seime ir galima padaryti išvadą, kad jisai tėra tik konservatorių "juodasis arkliukas", kuriam leista parėkauti ir pasišiaušti prieš konservatorius, tikintis, kad per rinkimus, kai kurie naivūs žmonės, norėdamas balsuoti už Puteikį, privalės balsuoti ir už konservatorių sąrašą. Taigi , atrodo, kad Puteikis tėra tik konservatorių "projektas" apgauti patiklius žmones. Niekada netikėkite politikų žodžiais. Žiūrėkite ką jie iš tikrųjų nuveikia savo darbais. Padorus žmogus niekada nedaro nepadorių dalykų, nes iš esmės negali to daryti. O Puteikis seime dažnai balsuodavo antimoraliai, kaip ir kiti šios partijos "veikėjai".

+ -2014-02-10 18:11

Puteikis šaunuolis. Nesupratau tik to momento, kur Puteikis reiškia mintį kad dėl teisėjo Viederio sprendimo turi atsistatydinti KT. Argi KT atsakingas už tuk-tuk kibirinius teisėjus? Ar tai ne Prezidentės kompetencija?

Rysard Maceikianec2014-02-10 09:00

Tiktu i rubrika "Nieko rimto", jei iskeltume kandidatu i prezideno posta pona Puteiki. Konservatoriai remia d. Gryb., o visuomenininkai kelia konservatoriu Puteiki, kuris lygtai kisenyje spiga nesioja. Dar vasara zadejo uzsiimti antikonstitucinemis privilegijomis - bet neuzsiima. Tai butu pries konservatoriu partijos linija demoralizuoti visuomene.

34-tam ir 35-am paanrtrinsiu:2014-02-10 03:05

P U T E I K I S seime balsavo U Z Venckienes imuniteto P A N A I K I N I M A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zmones, atkreipkte demesi! Pagal paklusnuma, V I S G I, konservatoriams? Kodel? Kazkas ten Ji laiko, Puteikis turi savo slaptu motyvu,beveik neabejoju! nores kandidatuoti- pakeis kaili-gal istos is konservatoriu partijos..? Savimi pasirupins pagal palankiausia situacija. (Beje, Ji labai gerbiau uz tiesuma, viskuom imponavo kaip zmogus. Taciau Jam ranka Jam pakilo pries Venckiene. Yra opa kazkokia Jame. Nebepasitikiu!

Šiai dienai2014-02-10 00:49

tik Z. Vaišvila atitinka visus prezidento kandidatūrai keliamus reikalavimus: sąžiningas, protingas, logiškai mąstantis, įžvalgus, puoselėjantis nacionalines ir bendras moralines vertybes.Balsuočiau tik už jį

Nei2014-02-10 00:46

vieną akimimirka nepatikėsiu Puteikio deklaracijomis, kol jis priklausys konservatorių partijai. Kodėl toks šitos partijos veiksmų priešininkas vis dar neišmestas iš šios partijos. Pagalvokit, žmonės, prieš siūlydami jį prezidentu.

menesis2014-02-09 23:53

Kodėl Puteikis vis dar sėdi konservatorių partijoje? Jis niekam nepritaria, viskuo piktinasi, kalba vienu balsu su Drąsos kelio ir panašių valstybę niekinančių sąjūdžių nariais. Tegul eina į Drąsos kelio frakciją pas savo draugus. Stancikienė išėjo. O Puteikis bijo?

Žemaitukė2014-02-09 23:08

Atėję tautai tarnauti asmenys, matyt, nebegali už ''menką'' seimo nario atlygį tautai pasitarnauti, nes tauta kasdien ne tik daugiau geria, anot ''pastabiosios'' žiniasklaidos, bet ir darosi nebevaldoma, laisvėjanti, todėl - pavojinga, o už darbą ekstremaliose sąlygose ir atlyginimas turi būti atitinkamai didesnis. Jau vien nusikalbėjimai kiek energijos pareikalauja paskutiniu metu aptarinėjant tautos padarytą darbą, lyg tai būtų devintasis pasaulio stebuklas, o juk jis niekuo nėra išskirtinis, tik padarytas su meile. Meile Lietuvai ir viskam, kas ją daro valstybe. Gaila, kad didžioji dauguma seimo narių pasirinko ne tą meilės objektą, bet širdžiai, kaip sakoma, neįsakysi...

A. Patackas UŽ N. PUTEIKĮ2014-02-09 21:03

Gerb. A. Patackas palaiko Puteikio kandidatūrą... Kam šis garbingas ir doras žmogus yra autoritetas, turėkite omenyje- jis ragina pasirinkti Naglį Puteikį …Patackas tik tikisi,kad Naglis aiškiau turi įsipareigoti tautinių vertybių gynimui. Dėl kitų asmenų tinkamumo atstovauti pilietinei visuomenei prezidento rinkimuose jis turi pagrįstų abejonių. Tai išgirdau iš jo telefonu ir jo pozicijai , kaip patyręs nepartinis visuomenininkas, pritariu…

as2014-02-09 20:08

pritariu kandidatavimui

lep[orda2014-02-09 19:52

Sąžiningas žmogus būtų puikus kandidatas i prezidentus. Bet kiek "ziniasklaida" papiltų smeišto.Tikrai daug surinktų balsų,

komentaras2014-02-09 19:49

N.Puteikis daugiau masto ir solidaruojasi su paprastais Lietuvos zmonemis,rodydamas kitiems seimunams kaip reikia elgtis krizes metu.Juk Konstitucinis teismas pripazino,kad pensijos sumazintos neteisetai ir ka...? As noreciau kad Lietuva turetu toki jautru ir teisinga prezidenta.

NikoGreko2014-02-09 17:42

Palauksim debatu. Tada bus aisku uz ka balsuot.

kad2014-02-09 16:31

pasipriesint nomenklaturai turi buti vieningas kandidatas,bent turintis referendumo organizacijos pasitikejima.

manyčiau2014-02-09 16:16

tinkamiausias kandidatas į prezidentus būtų Arvydas Juozaitis. Tik ar jis sutiktų? Jis turėtų šansų paimti balsų iš kairės ir dešinės. Daugiau nematau kandidatų ,kuris visus suvienytų. Puteikis,Vaišvila, abu panašūs,bet daugiau 3-4 proc. negaus,kaip ir Ropė ar Zuokas ,nekalbant apie abu Paulauskus bei Balčytį. Už Balčytį nebalsuos net socdemai,nes jie rems Grybauskaitę. Šansų turėtų daugiau Paksas,jei jis kandidatuotų. O šiaip, žinant mūsų žmonių mentalitetą, susipriešins tarpusavyje , nes pilna tų 'pasamdytųjų' priešintojų ir opozicija vieningo kandidato nesugebės iškelti. Todėl mūsų valdžiažmogiai ir saugūs,nes esame nevieningi,pilni ambicijų ir 'vadizmo'. O reikėtų bent kartą pagalvoti apie Lietuvą, o ne vien apie tai,kas man "patinka ar nepatinka'. Turi įvykti stebuklas,kad imtume mąstyti valstybiškai.

O šiaip,2014-02-09 15:14

kad pakeisti ką nors Lietuvoje,reikia keisti rinkimų į seimą sistemą. Referendumu turime priimti pataisas,kad į seimą renkami visi 141 (gal užtektų ir 101 vieno)narys tik vienmandatinėse apygardose. Tegul partijos deleguojasavo savo kandidatus,o rinkėjai -renka. O jau pasibaigus rinkimams,ta partija,kuri laimėjo daugiausiai mandatų ir kurtų daugumos koaliciją ir vyriausybę. Tiktada kordinaliai keistusi semo narių sudėtis. Demagogai,kurie daug kalba,bet nieko nedaro,liktų už borto. Visas dabartinis seimo "elitas",bent aš taip galvoju,irgi liktų anapus durų.

GERBIU2014-02-09 14:40

DRASIUS ZMONES TOKI , KAIP PUTEIKIS, APGAVO MANE GRYBAUSKAITE TEIGDAMA KAD BUS TEISINGA VISIEMS,BALSUOCIAU UZ PUTEIKI.

Gražina2014-02-09 14:14

20. hmm... (2014-02-09 10:28:49) (84.15.182.191) Parašė: `Jei Puteikis savęs nekeltų į prezidentus, tai gal ir patikėtume jo gera valia rodant gerą pavyzdį. Bet jeigu kels - tai suskambės tik kaip nepavykusi savireklama`. Manau, kad blogai, jei prarasime N. Puteikį, kaip kandidatą į prezidentus, galvodami apie kiekvieną jo gerą darbą kaip apie savireklamą. Todėl labai nuoširdžiai noriu, kad N. Puteikis kandidatuotų, o mes visi jį rinktume. N. Puteikis ne tik gerus darbus daro, bet turi žinių ir yra kovotojas. Aš agituoju už N. Puteikį! Visi trokšta populiarumo- vieni tik žodžiais ir pažadais, kiti savo darbais. O pastarieji gal net negalvoja kaip `iškilti` o tik kaip padėti!

Arunas2014-02-09 13:13

R.Paulauskas protingas diedas, bet karstakosis. Negirdejau kabant B.Ropes. Is foto atrodo, kad Bronis yra ramus, tolerantiskas ir ismintingas. Manau, kad as ir mano seima balsuosim uz Rope.

Milda M.2014-02-09 12:45

Didžiausia pagarba N.Puteikiui ! ! !

hmm...2014-02-09 12:28

Jei Puteikis savęs nekeltų į prezidentus, tai gal ir patikėtume jo gera valia rodant gerą pavyzdį. Bet jeigu kels - tai suskambės tik kaip nepavykusi savireklama.

zz2014-02-09 12:25

Ponas Nagli, jokiu būdu negražinkite tų algos priedų valstybei, o išleiskite geriems darbams, referuodami, kad ir šiame portale. Tebus tai fondas kovai už tIESĄ. Tokių, kaip apmokėti keliones protestuojantiems visada atsiras.

Dar2014-02-09 03:03

turime dienų rimatam kandidatui prisistayti. Laukiame.

pensininke,2014-02-08 20:21

Puteiki jus kaip seimo narys paaiskinkit apie tuos 25milijardus ir dar kur paskolino kur jie dingo gal yra pastatytu fabriku, gal darbo vietu daug prikurta, kodel nebuvo tariamasi su tauta, kur juos geriau panadojus, jus tikriausiai visi pakelet rankutes, kad pritariat

stasys2014-02-08 19:59

ir populiarus gi tas Puteikis tarp moterų ..

jis2014-02-08 19:50

protingas ir sąžiningas žmogus

viena yra2014-02-08 18:14

kabinti makaronus duodant intervju, j visai kita-darbai ir poelgiai. Savo veida Puteikis parode kaireikejo balsoti seime del referendumo ir taiviska pasako!

Juozas2014-02-08 17:54

Tikiu N. Puteikio asmenybe, kuris turi tvirta savo nuomone ir nepataikauja ne vienai partijai, neisskiriant ir konservatoriu kurioje jis yra. Visa politika sudaro partijos, bet jos visos vienodai meluoja ir vagia tik su skirtingais pavadinimais. Balsuoti reikia uz Puteiki, nes kitaip ir vel sedes "ne prie ko". O tada sviesos net tunelio gale nebeliks.

ruta2014-02-08 17:29

Baisiausia , kad yra pilieciu , kuriems padorumas , morale , tik nereiksmingi zodziai , atgyvena , balastas . Net ir smulkus melas gimdo nepasitikejima , o arogancija , nenoras atsakyti pilieciams i rupimus klausimus is viso atitolina subjekta nuo Tautos . Keista , kad konservatoriai su liberalais neivertino savo oponento -Tautos . Savo supelejusiomis smegenimis , jie tik ir sugeba ismesti klise-lozunga , kas ne su mumis , tas Rusijos agentas ir priesas . Na , ta mes jau girdejome is lageriu kurejo lenino . Tiek milijonu partijos gauna is Valstybes / musu/ ir nesugeba nieko , tik tie patys klise ir tie patys 'vedliai' , kurie jau privede Lietuva prie susinaikinimo . Niekada nebalsavome uz konservatorius , vien del pono Lansbergio , dabar tokiu , negerbiamu subjektu ten atsirado dar daugiau , kuo vertas ponas Adomenas ir patarnaujantis jaunimas , bjauru net skaityti ju 'sentenciju' . Labai gerbiame Lietuvos disedentus , bet duokime jiems poilsio , jie savo garbinga misija atliko ! Dabar atejo laikas kitos kartos , bet nieko nebus , jeigu morale ir garbe nebus ju dimensijos !

Ema2014-02-08 16:49

Dar neteko nusivilti N. Puteikiu, manau, jis atstovauja visuomenės interesus, aš norėčiau tokio prezidento kaip N. Puteikis.

Tupi2014-02-08 16:28

konservatorių partijoje.Tai ko peikiat konservartorius jei siūlot konservatorių į prezidentus?Iš iš ten neišėjo tada galėsit didžiuotis prezidentu konservatoriumi.Gal konservatoriams būtų net įdomu jei jūs taip ir pasielgtumėt-konservatorių iškeltumėt į kandidatus?:)

Izolina2014-02-08 16:24

Patackas, Terleckas, Sadūnaitė..., o jei apsilankytumėte bet kuriame senelių darželyje, gal ir daugiau rastumėte tinkamų būti kandidatais į prezidentus asmenų. P.s. Belieka pritarti pono Stasio nuomonei, jog dorybė nėra vienintelis privalumas, reikalingas geram prezidentui.

zz2014-02-08 15:36

Urbšys ir Puteikis gali. Dar pridėkit Gailių.

pedofilai niršta ant teisiųjų2014-02-08 15:32

nieko naujo tame pasaulyje - visais laikais teisieji buvo persekiojami. Ypač pedofilų mentaliteto žmogystos negali atleisti A.Patackui, S.Stomai - už jų tiesią, atvirą ir bekompromisinę poziciją Garliavos įvykių metu.

atsiranda2014-02-08 15:21

dar vienas kitas keistuolis, kuriam etika,moralė šio pasaulio dimensijos.

Atsipeikėkite2014-02-08 15:06

jeigu už atkurto "Lietuvos Aido" išvogimą ir sunaikinimą nuteistas Saulius Stoma yra elitas, tai Lietuva yra tikrai šiukšlių krūva. Siaubas..

už N.Puteikį2014-02-08 14:55

N.Puteikis - tikras elitas, kaip ir A.Patackas, S.Tamkevičius, A.Svarinskas, N.Sadūnaitė, S.Stoma, L.Jakimavičius, Z.Vaišvila, D.Kuolys, Z.Zinkevičius, L.Palmaitis ir kiti - nesusitepę, neapsivogę, skiriantys kas yra bloga, o kas gera - skirtingai nei komunistai, prokurorai, komisarai, teisėjai ir t.t.

nuomone2014-02-08 14:13

bet kai zmogus pagedes tai visi jo privalumai praktineje veikloje virsta tiesiog baisiu blogiu Manau kad LT prezidentui dorove ir teisingos seimos sampratos palaikymas yra svarbiausi O specifiniams klausimam sprest vis tiek kiekvienam butina pasitelkt profesionaliu pagalbinnku komanda Bet va kokiu keliu juos nukreipt jau butu tokio prezidento pagrindinis darbas Suprantama prisiimant ir pilna atsakomybe uz savo nurodyma ir neverciant bedos ant pasirinktu konsultantu etc aplinkos Kas iki siol tik ir gelbedavo tas praktiskai visas susikompromitavusias prezidentines personas

stasys2014-02-08 12:08

Deja dorybė ne vieninteliai privalumai reikalingi geram Prezidentui.

Rašinys2014-02-08 11:36

šis - autoriaus tinkamumo būti Prezidentu įrodymas, nes abejoti jo sąžine nėra menkiausio pagrindo. Tik nėra reikalo laukti vasario 20. Reikia dabar telkti sąjungininkus, kaupti lėšas. Tų lėšų rasis paaukosiančių pakankamai. Kita vertus, Puteikis privalo gelbėti nuo baisių moralinių negalių konservatorius, tarpe kurių tikėtina esant dorų ir sąžiningų žmonių. Kviečiu ir kitus epspertai.eu skaitytojus išreikšti savo poziciją.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi