Kol kas nematau skirtumo tarp Dalios Grybauskaitės ir Zigmanto Balčyčio šiais esminiais Lietuvos išlikimo klausimais: niekas nepaneigė Vilmorus duomenų apie penkerius metus iš esmės nesikeičiantį 80 % nepasitikėjimą teismais, dėl nomenklatūros privilegijų nuolatinio didinimo, dėl nuolat didėjančios korupcijos, dėl gyventojų skurdinimo, dėl valdžios savivalės, dėl FNTT vadovų neteisėto atleidimo, dėl nuolatinio turtinės nelygybės didinimo, dėl progresinių-solidarumo mokesčių nebuvimo, dėl neteisingumų teisėtvarkoje, dėl patyčių iš referendumininkų, dėl politinių teismų ir mitinguotojų persekiojimų, niekas nepaneigė 2014 m. paskelbtame generolo J. Kronkaičio straipsnyje pateiktų skaičių apie LT kariuomenės nuolatinį silpninimą ir pan.

Nebent D. Grybauskaitė pripažintų šias klaidas, atsiprašytų ir imtųsi jas taisyti.

Naujausi

Komentarai (125)

Rikiuoti
Esmė2014-06-09 01:50

N.Puteikis naudoja ištrauktų iš konteksto "faktų" tiražavimą, tai labai panašu į aferistės Venckienės metodą mulkinti runkelius "faktais", kuriuos niekas negali patvirtinti. Puteikiai, venckienės yra tie patys sovietmečio okupacijos laikotarpyje subrandinti melo pasaulio "vaisiai". "Toks tokį pažino ir pavadino". Melo trumpos kojos...

stasys2014-05-21 02:31

Fiziška rega gali ir šlubuoti, bet politiko taikančio į aukščiausius populiarumo reitingus .. politinis aklumas labai didelis trukumas, nes tai gali reikšti bet ką .. neišmanimą, prisitaikėliška charakterį, savos nuomonės neturėjimą ir taip toliau.. toliau. Puteikio neišnaudota proga save pareklamuoti paremiant viena ar kita kandidatą, tik rodo politiko nebrandumą. Nes tai metas, kai jo nuomonės yra klausomasi, ko vėliau galbūt jau ir nebus... "kalk geležį kol karšta".

laikytojui2014-05-21 01:44

ziurek per ilgai uz tos birkos nelaikyk O tai

Bet iš dviejų2014-05-20 19:13

blogybių renkuosi mažesnę – Z.Balčytį.

palaikom2014-05-20 17:50

tik uz gerb prezidente!!! jokiu kitu!!!ypac socialliberastus...nenenene!!!

Kaimietis2014-05-20 12:43

Kadangi į Lietuvą vėl sugrąžinta partinė diktatūra, tai niekas nesijaučia laisvas reikšti asmenines nuomones! Tik Grybauskaitė per prezidentavimą ir ypač pabaigą parodė savo "demokratiškumą" !

x ar y2014-05-19 16:22

...pritariu 88...

110tam2014-05-19 01:49

Na kai tamstą paguldys į Rokiškio psichiatrinę, ten galėsi auginti mailių.Ten yra visko ir Napoleonų,ir Šleževičių,ir kitokių-ičių.

rinkėjai2014-05-19 01:46

tau visada patikoLGB agentai,tokie pasitempę ,o Andrikienė net išsisukusi nuo teismo po to,kai pervažiavo žmogų. Tikra tamsta rinkėja,net kalėjimo vagys taip nebalsuoja ištikimai,kaip tamsta.

Fatimai2014-05-19 01:44

o kodėl manai,kad jai komanduoja ne saviškiai iš Kremliaus?

to > 112. rinkėja2014-05-18 00:39

Na, labai keistas Jūsų pasirinkimas - nebalsuojate už konservatorius, bet balsuojate už tos partijos kažkuriuos narius?! Kur LOGIKA??? Balsavimas nėra grožio ir beletristikos konkursas... čia reikalingas tvirtas apsisprendimas - taip arba ne. Kol Naglis priklausė kubiliaus partijai - aš jo mintims tik pritariau, o kai jis paliko šią politlavonų partiją - balsavau už jį. Žmogaus apsisprendimas - jo charakteristika ir etc.

FatimaMR2014-05-17 12:07

Dalia GRybauskaitė vykdė Rusijos slaptųjų tarnybų nurodymus Lietuvoje. Kaip represinės svetimos valstybės agentai, gali nurodinėti kitos laisvos valstybės prezidentei? Nebent tik tuo atveju, jei ji pati yra Rusijos slaptųjų tarnybų atašė. Tik deb.. ir oligodaunai (atsiprašau ligonių, turiu omenyje politinį oligodauniškumą)gali balsuoti už Rusijos vykdomą politiką Lietuvoje, per ,,Karalienę" Dalytę. Bet už ją balsavo pensininkai, kaimiečiai ir visi kiti politiniai nebrendylos... Link kur ritasi mūsų Lietuva? Link eliminavimo iš pasaulinio žemėlapio.

kuku2014-05-17 00:33

o aš GADINSIU BIULETENĮ , nes nepatinka nei vienas komunistinis kandidatas. o į EP balsuosiu UŽ TAUTININKUS.

rinkėja2014-05-17 00:28

Balsavau už N.Puteikį.25-tą d.nebalsuosiu nė už vieną,net biuletenio neimsiu,kad nepriskaičiuotų,kaip balsavusią.Rinksiu tik į Europarlamentą.Nors už Kubiliaus partiją nebebalsuoju,bet už Landsbergio anūką,už L.Andrikienę(beje,už ją balsuoju visąlaik)ir dar už kai kuriuos balsuosiu.

Tai kaip dabar bus su ta “mailiaus” byla?2014-05-16 14:13

Aukštesnysis teismas (2014. 05. 16) dar kartą patvirtino pirmosios instancijos teismo rezonansinės taip vadinamosios “mailiaus” bylos akvakultūros projektų visų dalyvių visišką išteisinimą. Tai kaip dabar bus su ta “mailiaus” byla? Kokia pabaiga? Ar taip niekas ir neatsakys už pagamintą netikrą bylą? Iš “mailiaus” bylos nebeliko net bylos burbulo… Liko tik 5 metus visuomenei įžūliai skleistas melas ir blefas apie akvakultūros projektus ir jų dalyvius. Valstybės institucijos turi išsiaiškinti ir įvertinti FNTT ir Generalinės prokuratūros veiksmus gaminant netikrą “mailiaus” bylą. Bandymai pasiaiškinti, kad tyrėjai ir prokuroras yra galimai nekalti dėl šios bylos, kad tyrėjams “pasirodė” (reikėtų žegnotis, jei moka), kad yra “įtarimai”, kad jie “aiškinosi”, kad jie “sekė” ir viską darė dėl (! ) “sportinio intereso” (kaip jie - FNTT patys aiškina), su “dideliu ryžtu” ir uoliai, t. y. labai stengėsi “apsaugoti” ES ir LR paramą nuo “pasisavinimo” (nors tos paramos iš viso niekada nebuvo, nebuvo net (! ) numatyta skirti net mintyse ir net ir visiems kitiems projektams) yra nieko verti, - tai yra visi tokie bandymai pasiaiškinti yra tik jų (teisėsaugos) melo ir vaidybos tęsinys ir išsisukinėjimai. Valstybės institucijos (bet ne prokuratūra, kuri save tirti negali arba gali bet nenori) gali lengvai išsiaiškinti, kad “mailiaus” bylos ikiteisminis tyrimas buvo pradėtas visiškai be jokio pagrindo, tai yra buvo pradėtas galimai tyčia ir t. t.. Valstybės institucijos (bet ne prokuratūra) gali lengvai išsiaiškinti, kad nebuvo jokių, net menkiausiu pažeidimų, jau net nekalbant apie kažkokius galimus nusikaltimus šioje “mailiaus” istorijoje. Ar “teisėsaugininkai” neturintys kompetencijos ir padorumo, be jokio pagrindo apšmeižę, kaltinę ir persekioję projektų dalyvius gali likti be atsakomybės? Ar reikėjo 5 metus (! ) aiškintis apie tai, ko nėra ir niekada nebuvo? Verslininkams ir valstybei “teisėsaugininkai” padarė milžinišką žalą. Kas už tai atsakys? Ar teisėsaugoje visada “niekas nekaltas”? Ar leisime jiems išsisukti? Ar ne laikas uždaryti tokias kontoras, kurios nesugeba dirbti arba, galimai, net daro nusikaltimus? Kas atsiprašys akvakultūros projektų dalyvių? Ar atsiprašys žiniasklaida? Ar užteks atsiprašymo? Neužteks. Visi melagiai ir žiopliai ir murzinų nosių politikai turi būti įvertinti pagal jų nuopelnus. Net vieną žmogų neteisingai apkaltinti yra neleistina, na, bet gal “apsiriko”? O “mailiaus” byloje neteisingai, be jokio pagrindo kaltino (“apsiriko”) 9 (! ) žmones! Tai kas čia yra? Retorinis klausimas: ar čia yra absoliuti nekompetencija ar absoliutus nusikaltimas? Gal atsakymą žino atitinkamos valstybinės institucijos?...

nuomone2014-05-16 00:13

koks skirtumas gali buti tarp situ sisteminiu???Durneliai ,uz Puteiki reikejo balsuoti.Uz menesio vel pradesit dejuoti,kad negerai.Kad taip didelei tautos daliai isplaut smegenis???Tie pensininkai nukvake uz grybauskaite balsavo PENSIJAS MUMS SUMAZINO,KVAISELIAI,ka jus darote

Lietuvis2014-05-15 15:43

Vergams, vergu Dalia

Artūras2014-05-15 15:22

Man juokingiausia kad visi vieno vezimo nariai, viena duda puciantis, kovoja tipo del prezidento posto. Ju kova tik del to kad arciau seimininku but, kad uz seimininko noru ir planu vykdima ju galveles butu paglostitos. Kaip nebuvo uz ka balsuot taip ir nera. Nieko nesiskiria nei Puteikis, nei Grybauskaite, nei Balcytis, nei Liandzbergis ar jo anukas. Cirkas ir tiek.

Ed2014-05-15 12:01

Cenzura Delfyje. Pries kelias dienas parasiau apie Grybauskaite - istryne ( 2 kartus). Siandien parasiau apie Mazuroni - istryne ( 3 kartus). Sis mano liudijimas tam, kad nepamirstumete kokioje laisvoje salyje gyvenate.

bronius2014-05-15 02:26

norėjau už Puteikį, bet rinkimų dieną, išgėręs alaus, susivokiau - jis nepraeis, o kad praeitų kremlinis,vagis ar bele kas — nenoriu. Liko moteris. Tai už stabilumą ir neprigulmybę. Jei Naglis išbus toks nenupirktas 5 metus(kas norm. lietuviui yra neįmanoma, tai jisai bus vadas. Jei vietoj zigmanto būt patekęs naglis, mano balsas būtų jam, o ne prezidentei. Ir mano motina viltis tada galbūt kažką pakeistų. Balčytis prezidentas gal dar blogiau nei Paksas-Prezidentas. Pajuoka iš sąjungininkų. Bet gal mano tautai reikia ilgai daužyti per galvą ir per pilvą, kol pradės dašust.

Reimundas2014-05-15 02:01

Balčyčiui patinka tomaševskininkų reikalavimai,lenkiška abėcelė,svarbus skirtumas,esminis,prekiaus mūsų kalba.

242014-05-14 23:20

kazkaip tavo rasliava man primena viena diagnoze. arilgai ten gulejai? matomai nesenai isejai tad tau atleistina. tikui dar susitvarkys tavo galvele o jei ne tai ka gi? tokiu kaip tu yra daug. ir sie rinkimai aiskiai parode.

vidas2014-05-14 23:13

labai gaila kad nepateko puteikis. butume tureja tikra prezidenta o ne baily ir padlaizuna. nu nieko iskentejome 5 m. pakentesim dar 5 sukande dantis. o tada tikrai tikiu kad liaudis supras kad ymyne ir vel y suda. tadasupras kad lietuva is melo ir skurdo liuno galejo istraukti tik puteikis. gerbiu sita zmogu ir ne as vienas. sekmes ponas puteiki. kituose prezidento rinkimuose plosime jums o dabar tai tik asarosim ir trinsime snargliuotas nosis laugdami kada sitie pasitrauks nuo lovio. jau taip islaizekad dugne skyle matosi.

Birute2014-05-14 23:00

balsuosim,bet isbrauksim abu-va tep va

Pranas`as2014-05-14 21:46

Tauta turi naują vadą-Puteikį.

pasirinksim2014-05-14 21:19

...tik neskubek ir busi pirmas...bus gerai,NAGLI,

vida2014-05-14 17:21

Puteiki, TU nuostabus ir zmona -niekas jai neprilygsta.Kokie lietuviai kvaili toki sansa praleido.

As2014-05-14 17:17

eisiu i rinkimus , bet uz ka balsavau to nera,negaus mano balso nei vienas.Vo tep....

milda2014-05-14 16:56

jei ir nebalsuosim bet debatus ziureti tikrai patiks.

95komentarui2014-05-14 16:42

Pritariu...tik belieka uz Balcyti.

87 teisus2014-05-14 16:34

Visiems Puteikio rinkėjams belieka balsuoti už Zigmą Balčytį, už mažesnę blogybę iš 2-jų. Nes prie esamosios valdymo blogiau ir būti negali, negi mes to norime, mes norime bent kokių permainų, tegu ne tokių, kokių tikėjomės, bet tik jau nepasiduosime ir nebalsuosime už dabartinį bardaką.

Landsbergis ipareigojo2014-05-14 16:11

Puteiki remti Grybauskaite:)) jis jau pratina violetinius, kad rems ta, kuri atidave Mergaite :)))

Besė- Petrui2014-05-14 15:49

Kas čia genialaus? Tie bileteniai sunumeruoti ir išduodami pagal numerius, tik netingėkit ir eikit į tuos rinkimus stebėtojais, susiskaičiuosit, sužiūrėsit viską patys. O jei tingit, tai nieko ir nekaltinkit. Patys kalti. Atsibuskit gi pagaliau.

Reikia eit balsuot2014-05-14 15:45

Žmonės, 1mln220tūkst. Lietuvos rinkėjų nedalyvavo balsavime. Mes niekaip kitaip tik aktyviai dalyvaudami rinkimuose galime legaliai išreikšti savo valią,nes referendumai uždrausti, susibūrimai uždrausti. Šiandien svarstomas VRK Songaila,kaip nubaust už tai,kad uždegė LAISVĖS UGNĮ. BŪKIME PILIEČIAI one medūzos, plaukiojančios pasaulio vandenyse.

Agituoju2014-05-14 15:44

Eiti į rinkimus ir nei už vieną nebalsuoti.

Petras2014-05-14 15:31

Oi kaip man patinka 68. Diedukas komentaras: sunumeruokite balsavimo biuletenius. KAIP TAI GENIALU, baigsis klastotės, kiekvienas galės pasitikrinti savo biuletenį.

kovotojai liezuviu2014-05-14 15:04

Klausimas Puteikiui. Pozicionuoji save kaip kovotoja pries sistema. Pateik bent viena istorini pavyzdi, kai sistema buvo is esmes transformuota, kai zmones zaide pagal sistemos taisykles:) O tu ta darai;)Sistemos kinta, kai sistema valdantis elitas suvokia sistemos problemas ir jam uztenka noro eikvoti savo resursus sisteminiams pokyciams (optimistinis variantas, bet Lietuvoje to nenusimato del elito neigalumo mastyti strategiskai), elitas nenori nieko keisti ir sistema sugriuva is vidaus neatlaikiusi savo puvesiu per pirma bandyma pagliau ka nors pradeti keisti "nes taip daugiau nebeimanoma" (ilgalaikis procesas, trunkantis desimtmecius pvz. TSRS), sistema buna nusluojama ar is esmes keiciama, kai susidaro kritine mase aktyvios mazumos (pagrinde is viduriniojo visuomenes sluoksnio + dar mastanti elito mazuma, pvz. Prancuzijos revoliucija, paskutinis pvz Ukraina) ir ji nusluoja elita ir prasideda elito fizinis atsinaujinimas, sistema griuva isoriniu jegu veikiama (Romos imperija ir pan. ). Ir kur gi tu, Puteiki, visa tame kontekste, kovotojau su sistema?

Tik visai negalima ,2014-05-14 14:06

suprasti , kodęl žmonės vis dar nesupranta , kad rikimai , tai jau nomenklatūros sužaisto žaidimo tik faktų patvirtinimas senovės laikų kryžiuku. Jeigu Tauta nepriklausoma ir nieko nebijanti, tai negalima niekaip suprasti , kodėl žmonės turi lysti į būdą ir dėti pasislėpusiems kryželį, o ne tiesiai prie komisijos pasirašyti už tą kandidatą(tik ne kryžiuku, bet savo parašu/ už kurį pasirinkai balsuoti. Manau , kad ir balsavimo biuleteniai ir rinkiminiuose sąrašuose prie pavardės turėtų būti įrašyti biuletenių numeriai ir sutikrinti abu parašai ant biuletenio ir rinkiniame sąraše, štai tada klastojimas žymiai sumažėtų.

man2014-05-14 13:55

nepatinka nei vienas kandidatas, pirmame ture balsavau uz Puteiki, kaip ir daugauma mano pazistamu. O dabar manau, gal uz Balcyti, gal vis gi kokiu permainu bus. Arba uz nei viena. Uz G.. na nekyla ranka niekaip...

Antanas2014-05-14 13:55

Kai kurios Afrikos valstybės paverstos tik "iškasenų" valstybėmis dėl išnaudojimo. Manau į tokią padėtį kaip "sovietinės pribaltikos" žiūri pasauliniai verslininkai. ( Jiems tautiškumas, moralė, papročiai, religija, kultūra neegzistuoja. Brukamas užpakalio kultas. ) Jų statytiniai kalbantys lietuviškai jau yra manau Valstybės išdavikai ir bijoma jų teismo, tad su ginkluotomis gaujomis ( viena lyg tai suimta )priverčiami dirbti užsienio vergvaldžiams.

Taip2014-05-14 13:38

Taip, Kaunas klastoja balsus, kodėl niekas netikrina Kauno. Niekas nebalsuoja nei už konsrvus nei už Polikarpovną - kauniečiai - ne durniai kad mus konservai padaro durniais - klastodami balsus. Kada šita liausis. Kaunas balsavo už N. Puteikį, o dabar balsuos už Balčytį. Kada tie konservai baigs kauniečius durniais laikyti. Kauną valdo konservai. Šaunu, kad pabėgote iš konservų, dabar balsuosime už jus

Visiems neisiantiems balsuoti antrame ture2014-05-14 13:30

Jūs savo pareiškimais ir veiksmais padarysite paslaugą panelei grybowskai,nes antrame ture rinkėjų skaičius nebesvarbus, nugali aritmetinė dauguma-užteks kad grybowskos rėmėjų ateitų daugiau, nei Balčyčio.O tai jau negerai. Jūsų pasiryžimas nebalsuoti yra atvira parama jos ekselencijai.

Beta2014-05-14 13:28

Sako, kad Kaune už Grybauskaitę balsavo 60% žmonių atėjusių prie balsadėžių. Kas jie? Jei kiek klausinėji, tiek niekas už ją nebalsavo. Miestas, kuris kažkada protestuodamas prieš 2K politiką balsavo už Šustauską, užėmus miesto valdžią konservams (manipuliacijų, sudarinėjant keisčiausias koalicijas, keliu), staiga taip pamilo konservus su jų Grybauskaite, kad i�� tos meilės visai prarado sveiką protą. Negali būti! Neįtikėtina, nors akivaizdu. Ar tik nebus šuo pakastas apylinkių rinkimų komisijose. Įstatymo 15 straipsnis painus, reikėtų pasižiūrėti konkrečiai kas įeina į tas komisijas ir kas joms pirmininkauja. Spėju, daugiausia konservai ir liberastai. O pirmininkai, tai mokyklų ir vaikų darželių vadovai, žmonės tiesiogiai pavaldūs miesto savivaldybei. VRK pranešė, kad daugiausia stebėtojų turi konservai, Baltosios pirštinės uzurpuotos konservų- štai jums ir 60%. Tik ne iš balsadėžės, bet iš dangaus. Jei Balčytis tikrai nori laimėti rinkimus, į kauną turi pasiųsti trigubai daugiau stebėtojų, nei buvo pirmame ture.

N. Puteikiui2014-05-14 13:17

Kauną valdo konservatoriai, paliko Vaigauską. Kauniečiai nebalsuoja nei už konservatorius nei už Polikarpovną, bet vistiek išrenka juos. Bėda ta, kad matomai savivaldybėse paskelbia balsus tokius, kokių reikia konservams. Dainavos apyg. niekas nebalsuoja nei už konservus nei už Polikarpovną, o vistiek išrenka kas naudinga konservus. Arba ten gudriai klastoja balsus. Taip su Kaunu ir bus visada, kol nepasikeis Vaigauskas ir ten miesto saviv. Dauguma kauniečių balsavo už Puteikį, o gavosi kaip visada

Liepa2014-05-14 13:16

Piliečio "N" komentaras iš 15min."Isivesime ta eura dar dvigubai tiek is cia isvaziuos,paliks tik seimas ir senukai,kas cia liks dirbti uz 250 euru per menesi... dar prezidento rinkimus daro,reiktu zymeti katra susaudyti,o ne isrinkti... "

balsas2014-05-14 11:46

Grybauskaite - tikrai ne tai, ko Lietuvai dabar reiketu. Savo veiksmais ji ta irode.

ais2014-05-14 04:48

ale tai ką daryt kai abu vienodi?

lietuvis to 38am2014-05-14 04:08

Beje, nebekliedek apie neapykantos propogavima. Jei faktai, kuriuos pateikiu, sukelia vienokias ar kitokias skaitanciuju emocijas, tai skaitanciuju asmeninis reikalas. Jei nesutinki su pateiktais faktais, paneik. Kaip tik tavo atsakymai oponentams pilni neapykantos ir min. konkretumo.

Letas Palmaitis 75-am2014-05-14 04:02

Su žydais viskas aišku, o kaip su kvailiais?

Letas Palmaitis 69-am2014-05-14 04:00

Kas kur išėjo? LTSR-1 generalinio prokuroro ir Uspaskicho pavaduotojas Artūras Paulauskas kaip buvo vidinėse Nepamainomųjų partijose, taip ir liko, į jokią "dimisiją" neišėjo. Nepamainomųjų eilėje jam jau seniai priklauso pabūti prezidentu. Prieš akis dar 5 metai, sveikata leidžia, elitinė medicina ištemps. Laikas pagaliau ir šiam garbingam kun. J. Zdebskio nužudymo bylos numarintojui būti laisvai ir demokratiškai išrinktam! Jei dalyvavote rinkimuose, kuriuose kandidatavo prezidento instituciją išniekinusi Polikarpovna, tuo iš anksto sutikdami vadinti ją prezidente amoralių rinkėjų amoraliausiai daugumai ją vėl laisvai ir demokratiškai išrinkus, tai kodėl neišrinkus ir Paulausko, kuris, be abejo, pagal eilę pirmesnis už Polikarpovną? Be to, be šių dviejų eilėje dar yra visa šutvė elito, iš kurio asilai ir toliau uoliai teberinks "savo" atstovus. "Žalgiris! Žalgiris!" Jei ne šį kartą, tai jau KITĄ KARTĄ TIKRAI laimės Žalgiris! Ši pasaka Orvelo fermoje yra be galo. Tam ji ir sumanyta.

lietuvis to 38am2014-05-14 03:43

Tavo komentaras ne i tema, na jei parasei, tai skaityk. Ne Stalinas kele zydus i Kryma, zydai JAV pagalba supirkinejo zemes akcijomis Kryme ir norejo ten padaryti Izraeli. Zydai masiskai pradejo vaziuoti i Kryma. Stalinas tam pasipriesino ir 1934m sukure Birobidzana (Zydu AR). Taciau 1943m. Ruzveltas, spaudziamas zydu lobio JAV, pradejo santazuoti Stalina, kad jei jis netes Krymo atidavimo zydams, jie nebetieks pagalbos pagal Lendliza, o kadangi Krymo totoriai buvo kliutis zydams Kryme, Stalinas buvo priverstas juos iskeldinti. Veliau Stalinas padejo zydams sukurti Izraeli Palestinoje, tuo atitraukdamas gresme nuo Krymo ir kitu regionu prie Juodosios juros.

Vadakste2014-05-14 03:42

Is dvieju blogybiu rinksiuos viena.

Ǒ2014-05-14 03:17

Dar pastebėsiu, ką jau ir jūs tikriausiai pastebėjot. Matome, kaip pasikeitė Delpisio pozicija - ėmė kelti į aukštumas Balčytuką ir menkinti Grybauskikę. Žinant Balčytuko gudrumą, vienareikšmiškai sakau - Delpisys iš jo gavo šiokią tokią dozę finansų. Labai subtiliai gavo, ne tokiomis atviromis ir kvailomis schemomis, kurias Agurkichas kažkada braižė...

gaudy to 71. baisu2014-05-14 03:03

Nereikia baidytis. Vaikis, matosi neraštingas, nelabai išmano dvasinius dėsnius. Visi tie jo prakeismai apeis ratu ir grįš jam, jo šeimai, jo giminei. Ir sugrįš šimtą ar net tūkstantį karų sustiprėję ir deja niekas negalės padėti.

baisu2014-05-14 02:55

Liberalo danileviciaus prakeiksmas /alkaslt/

Ǒ2014-05-14 02:52

Česlovai, man tiktų ir net patiktų, kad gegužės 25 niekas neitų į balsavimus ir jokių atstovų niekur nerinktų. Aš apskritai esu prieš normalių žmonių atstovus - normalus žmogus gali pats save atstovauti. Tad koncentruokimės dabar į ateisiantį tikrą įvykį - Tautos referendumą. Referendume svarbiausiai yra nuleisti kartelę nuo absurdiškų 300 tūkstančių iki labiau protu suvokiamų 100 tūkstančių parašų. Turint veikiantį referendumo mechanizmą, padarysime viską, ką Puteikis žadėjo savo programoje, tik žymiai greičiau. O prezidentai ... tegul sau prezidentauja į sveikatą. Vis tiek jų trumpos rankos, ypač matant, kaip partinės gaujos patyliukais uzurpavo Lietuvą su visais mumis in corpore.

Jurgis2014-05-14 02:49

Naglis turi parako.Keturi, nepatekę į antrą turą, išėjo ramiausiai į dimisiją, o penktasis - Naglis Puteikis - rungiasi toliau, pateikdamas labai nemalonius klausimus abiems pretendentams, o ypač Grybauskaitei.

Diedukas2014-05-14 02:43

Geras komentaras "Laisvam laikrašty". Tikiuosi komentatorius nesupyks, kad perkėliau čia(kalba netaisyta): - "Nusiperkame bilietą į kino teatrą, bilietas turi numerį,autobuso,troliko,traukinio, lektuvo,laivo keliones bilietai turi numerį. Perkant prekes parduotuveje išmuštas kąsaos čekis taip pat su numerių. Rašant sąskaitas juose yra sąskaitų numeriai. Numerių tiktai neturi Lietuvoje rinkiminiai biulioteniai. Padave popiergalį jį įmetei į balsadežę ,o ten mokslo daktaras apsigines mokslo daktaro disertaciją ,net Maskvoje ir turintis balsų skaičiavimo patirtį ,kuri arteja prie 20 metų ribos, žinos ką su juo daryti. LR Pilietis neturi teises pasitikrinti VRK savo biliutenį,ar jo balsas yra teisingai užskaitytas. Privaloma per LR Prezidento rinkimus sunumeruoti 100% biuliotenius,kad norintis LR Pilieičiai balsavusieji ir užsirašiusieji savo balsavimo biuletenio numerį galetų sukontoliuoti su dalyvaujančiomis VRK bustineje visuomenes,bendruomenes organizacijų atstovais ar jo balsas teisingai užskaitytas. Be rinkimų kontroles sulauksime nuostabaus rezultato kaip ir gerais laikais 99,9%."

Ceslovas-66 komentatoriui2014-05-14 02:31

Koloborante ir laukia, kad tokie kaip tu neitum i rinkimus, vadinasi bus maziau balsavusiu "pries"

Ǒ2014-05-14 02:21

Gegužės 25 neisiu į rinkimus. Matau Grybauskikės vieną svarbiausią klaidą, jos Pandoros skrynią - ji slepia savo biografijos faktus. To pasekmė - galimybė ja manipuliuoti visokiems land- spirgiams. Jos pirmoji reakcija dažniausiai būna teisinga, tačiau po to ji keičia požiūrį į priešingą. Kas ją verčia tai daryti? Pavyzdžiui, Maidanas tikrai nebuvo teisingas ukrainiečių pasirinkimas, jis plačiai atvėrė neteisėtumui duris, pro kurias įlindo ir žali žmogeliukai, ir dabartiniai Rytų Ukrainos sukilėliai. Grybauskikė iš pradžių reagavo teisingai, o po to "pasitaisę". Taip pat ir Garliavos pogromas - juk pirmoji reakcija buvo garbinga ir padori. Visos teisinės skylės, sukurtos ankstesnių prezidentų, nors ir lopomos, tačiau blaškymasis jaučiamas. M. Dūda, sugadinęs Kusaitės dalį gyvenimo, buvo išprašytas iš prokuratūros. Tad susikaupusių problemų kamuolys būtų išpainiojamas greičiau, jei Grybauskikė nebūtų tokia pažeidžiama. Bet gal išrinkus antrai kadencijai ji sugrįžtų į pirmosios kadencijos pirmąjį etapą? Be to, man vis dar imponuoja jos deklaravimas nepriklausymui partinėms gaujoms, demilitarizacija, pamatuotas antiamerikoniškumas, saikingas proeuropietiškumas. Tačiau labai nepatinka jos panieka konstituciniam Tautos siekiui pačiai priiminėti svarbiausius sprendimus, bet tai irgi gali būti dėl jos pažeidžiamumo išprovokuota pozicija. O Balčytis? Suktas ir savanaudis funkcionierius, toks jis atrodo man. Prisimenu jo valstybės pinigų pasisavinimą per NVO, ir tiesiog bloga darosi...

Arnas 21-am2014-05-14 02:21

radau ir daugiau skirtumų. Pirmas-Balčytis yra vyras, šeimos žmogus, turi žmoną Severiną, kuri gali būti Lietuvos ponia Nr. 1, turi vaikų. Tai pirmenybinis skirtumas. Antras- vertybinis. Balčytis, Atgimimo laikotarpiu, kuris visiems lietuviams buvo labai svarbus, iš TSKP perėjo į LKP. Tuo tarpu ponia Dalia ir po nepriklausomybės paskelbimo buvo kitoje platformoje. Reiškia, jos kažkokie vertybiniai dalykai,jei tokie yra, susiformavo daug vėliau. Trečias-Balčytis yra komunikuojantis žmogus. Jo biografija aiški-privalumas. Ponia Dalia yra užsidariusi, jos biografija iki šiol neaiški. Gal kitiems tai antraeiliai dalykai, man tai labai svarbūs. O gerb. Puteikis yra išskirtinė asmenybė. Apie tokį prezidentą tik pasvajoti galime. Realybė yra liūdna, bet vis tiek reikės pasirinkti. Gal tai padaryti padės debatai.

Liepa-Diedukui2014-05-14 02:12

Kuo tolyn, tuo situacija baisyn. Mes pukiai suprantam, kokioj apgailėtinoj situacijoj atsidūrėm : mums "leidžia" pasirinkti ar "norim" botago, ar diržo su metaline sagtim.. // Eik tu peklon, žmogau, kaip faina Lietuvėlėj... Nors imk ir padek balsadėžę savo rinkiminėj apylinkėj- deja, neilgai džiugins vaizdelis... // Beta irgi rinksis variantą"B"- baltą apčy. Aš irgi nieko daugiau nesugalvoju. Bet man patiko vieno komentatoriaus pasiūlymas užrašyti ant biuletenio kažką panašaus į"Pagarba Jonui Basanavičiui". Tik ne ant biuletenio rašyčiau, o atsineščiau tą"proklamaciją" iš namų.

Diedukas2014-05-14 02:01

Pritariu 58. EU, jei nedalyvauji, tavo biuletenį gali bet kas pribraukyt. Jis gi nevardinis.

Agne2014-05-14 01:55

o kur garantija kad mano balsu nepasinaudos, jei aš neisiu.

antanas2014-05-14 01:54

Tai už ką balsuoti antrame ture, ar už nieką nebalsuoti?

zemaitis2014-05-14 01:53

nueisiu i antra tura ir balsuosiu uz silaliski, nes noriu pamatyti kaip uz savo darbus atpildo sulaukia koncai ir grybiena

49-am/ai2014-05-14 01:39

paskaityk, kokius kliedesius leidi. Veidmainiškai steni, kad nekenti komunistų, bet ragini balsuoti už raudonųjų kandidatą, kurį jau parėmė uspaskiai, borisovai ir tomaševskiai? Ar pagal tave šita šutvė, palaikoma korumpuotos teisėsaugos, išgelbės Lietuvą? Mums tavęs gaila ir apmaudu, kad tenka su tavim gyventi vienoje valstybėje.

EU2014-05-14 01:36

nedalyvauji rinkimuose arba sugadini lapeli, reiskia 100% padedi D.G.

Gintautas2014-05-14 01:23

Žinoma, Balčytis geriau negu Paulauskas. Tačiau nei už jį, nei už Grybauskaitę nebalsuosiu.

I antra2014-05-14 01:06

Tura galima eiti tik kad tautininkus palaikyti del euraparlemento. O prezidento lapeli reikia gadinti, nes abu marionetes.

baLetas naPalmas2014-05-14 00:56

Balsuosiu prieš komunistus, balet, rot v kompot

Dana2014-05-14 00:51

100 procentu pritariu 15 komentatoriui. Nedalyvausiu antro turo rinkimuose. Ir visiems siūlau tą daryti.

Nevargkite2014-05-14 00:41

ka jus cia svarstote, viskas gi nuspresta, net pats Balcytis balsuos uz prezidente

Manau bergždžiai bauginama2014-05-14 00:38

Skaitai komentarus ir matai,kaip lengva įkalti Kremliaus baimę,kai galvose vietoj smegenų bulvių košė.Labai stengiamasi įtraukti Rusiją į karą,bet Putinas nesįsitraukia į jankių ir ES provokacijas.Pastarųjų kišimąsis lieja kraują Ukrainoje,bet manau liks it musę kandę.Putiną galima tik pagirti už jo tvirtą poziciją.

vasia2014-05-14 00:28

niekas nezino kur Venskiene...

Kęstas2014-05-14 00:27

O aš matau skirtumą. Todėl balsuosiu už Grybauskaitę.

44-am ir panašiems2014-05-14 00:27

Ar jūs manote, jog gali būti taip, kad iš viso nebus prezidento? Taigi, pagal jūsų samprotavimus - neikime balsuoti ir prezidento nebus, nes abu kandidatai netikę, Bet per naktį pati konstitucija gal nepasikeis? Tad norim ar ne - prezidentas bus. Kuris - priklauso nuo mūsų. Tad prisiminkime gerąją patarlę - niekada nesakyk niekada. Aš nesu balsavusi už komunistus ir niekada nepagalvojau, kad už juos balsuosiu, nes tai būtų tiesiog išdavystė. Tačiau ką daryti dabar? Jeigu neisim balsuoti, tai konservai susirinks ir išrinks savo komunistę, raudoniausią iš visų raudonųjų, besityčiojančią iš tautos ir iš kiekvieno mūsų atskirai. Taigi, aiškiai matome, jog Balčytis yra mažesnė blogybė ir tenka už jį balsuoti, kad išgelbėtume Lietuvą nuo visiško jos sunaikinimo, nes jai jau kitų rinkimu nereikės, tad jos įžūlumas padidės dešimteriopai , kievienam, kas tik jai nepatiks, kels bylas, atiminės pilietybę, siautės kaip okupantė. Sukandus dantis, teks eiti ir balsuoti.

Nerijus2014-05-14 00:22

Nieko čia nepakeisi, balsuosiu kaip balsavo N. Puteikis 2009.05.17 - už Lietuvos Dalią, nes abu kandidatai maždaug vienodi, dar tuo labiau Z. Balčytis pats nenori į prezidentus. O po 5 m. už Puteikį.

nu rimtai2014-05-14 00:19

Gerb.Puteiki gal jus nieko niekam nebekalbekite ,nes jus apkaqltins ,kad esate koncervatoriu prastumtas subjektas.

41komentarui2014-05-14 00:17

Dar karta straipsni skaityk ir mastyk.

44 ha ha ha komentarui2014-05-14 00:16

o kodel ne hi hi hi?

ha ha ha2014-05-14 00:00

Už ką agituos Ekspertai.RU? Žinoma, kad už balčyti, nes jį jau palaiko borisovai, uspaskiai, tomaševskiai...RINKIMAI BAIGIASI, KAUKĖS NUKRENTA.

nenusisnekekit2014-05-13 23:52

Puteikis nesiule ir nesiulys balsuoti nei uz grybe nei uz balcyti ir jis nera joks koncervas,atsipeikekit

Diedukas Raigerdui2014-05-13 23:51

Sveiks, gyvs. Neduok D-ve išbudint. Nukris nuo stogo. O šiaip įdomus personažas būtų i Klivečkos "Sąmokslo teoriją"...

O varge2014-05-13 23:45

Jau pradedu gailėtis, kad balsavau už Naglį Puteikį, pasirodo, kad Grybauskaitė visai priimtina, jei tik ką nors jam pažadės...

Darijus2014-05-13 23:43

JAV baltosios propogandos propogandistui Raigerdui: o angliškai ar moki, ar skaitai tik rusiškai.

Raigerdas Diedukui2014-05-13 23:33

Dieduk, bandote išbudinti sapnuojantį žmogų? Gal jis naktimis ant stogo vaikšto kaip lunatikas, tai jam dar ne tokie dalykai prisivaidens. Matote, jis "laukia", bet nesulaukia. O jeigu nesulauks, tada, kas bus?

Raigerdas2014-05-13 23:29

Rusijos juodosios propagandos propagandistams Darijui, "Paprastam", "lietuviui", kuris propaguoja ir neapykantą žydams, vertėtų papildyti ir šiomis žiniomis apie žydų perkėlimą į Krymą pagal Stalino nurodymą:"ТАЙНА ВЕКА -Еврейская республика в Крыму!! Почему выслал"

Dar vienas skirtumas,2014-05-13 23:27

Zigmantui "2003 m.Afanasijaus Nikitino medalis(Rusija)"

Diedukas to laukiu2014-05-13 23:20

Jei sulauksi, prižadu, kad pasidarysiu lyties keitimo operaciją.... Patapsiu Bobute.

laukiu.2014-05-13 23:16

Laukiu ir zinau, kad po keliu dienu, o gal dar snd vakare (?) Puteikis prades agituoti rinkejus kad tie balsus atiduotu Grybauskaitei. Ar dar jums neaisku kad cia koncervatoriu triukas sitas Puteikio "isejimas is partijos"?

Man 44 m.,2014-05-13 23:14

pries ketvirti amziaus sauleta rugpjuti abu su pusbroliu stovejom Baltijos kelyje, po to kruvinaji sausi prie Seimo rumu. Ji tuomet stovejo salia Burokeviciaus. Todel net 2009 m. visuotineje euforijoje niekaip negalejau perlipti per save ir balsuoti uz raudonaja komisare. O mano pusbrolis ir sekmadieni neabejodamas rinkosi savo dalia, nes jis visada balsuoja kaip nori konservatoriai.

na štai2014-05-13 23:08

ir atsiskleidė Puteikis. Greitai

Mums2014-05-13 23:01

abu kandidatai beveik vienodi,ir visiskai neatitinka musu lukesciu.

Ergo2014-05-13 23:01

Skirtumas tas, kad Balčytis nebuvo prezidentas ir tiek neprisidirbo, kiek Grybauskaitė. Todėl remsiu jį, nors ir balsavau už Puteikį.

Mix2014-05-13 22:57

Iš 3-io komentaro sužinojau, kad Prezidentė viešai pareiškė, kad nesuteikė lietuvei merginai Lietuvos pilietybės dėl jos asmeninių savybių (suprasti-jai nepatikusių). Pritariu komentatorės nuomonei - tai daugiau nei niekinga bei žema. Tai nepaaiškinamas ir nepateisinamas poelgis. Liūdna, kad tokį žmogų Lietuvos piliečiai nori matyti Prezidento poste. Kada jiems prašvis protas?

Diedukas2014-05-13 22:42

100% palaikau N. Puteikį. Užvakar buvau pasiryžęs emigruot iš Lietuvos į Ropės Ignaliną. Porą dienų palandžiojau po balčytį ir radau šiokių tokių jo pranašumų. Buvau pasiryžęs gadint biuletenį, kadangi nemačiau skirtumo tarp šiūdviejų, bet vis tik balsuosiu už mažesnę blogybę - zigmantą. Tiesiog prisiminiau seną marsiečių patarlę - "Tikras karys gali pakeist ginklą siekdamas tikslo (kiek tolimesnės pergalės). Rekomenduoju pasikliaut šia išmintim.

Esmė2014-05-13 22:33

Mielos megztosios beretės, neieškokite pasiteisinimų, norite įtikti ožiagalviui, tai ir balsuokite už panelę, nuo savęs nepabėgsite. Jei tampi parsidavėliu landsbergistu, tai visam gyvenimui. Nei puteikiai, nei balčyčiai, čia jums nieko nepakeis.

gaudy to 24. Puteiki2014-05-13 22:23

Valstybė nuosekliai naikinam patyliukais jau dešimt metų. Ar bent klausei Puteikio diskusijų ir pasisakymų apie mūsų kariuomenę. Ar tau atrodo, kad NATO apgins. Kad vilnius visiškai atviras ir nėra nei vieno dalinio ir klaipėda tap pat. O tai kad pažeidžiant konstituciją jau pasirašyta eurosąjūzo prokuratūros steigimo nurodymas gautas iš briuselijaus. Ir tai padarė musmėrė. Jei išrinks papuvusį grybą dabar visas naikinimas eis dar greičiau. Bet neturėk iliuzijų, kad balčytis labai jau gins Lietuvos interesus. Gal tai vyks šiek tiek vangiau ir lėčiau ir ne sutokia aistra. Bet vyks. Todėl ir sakau kitų prezidento rinkimų nebebereiks. Paklausit kodėl, todėl, kad tikslai bus jau pasiekti ir todėl, kad eurosąjūzo savivaldybei prezidentas nereikalingas. Paskirs von runkelis iš briuselijaus kokį gubernatorių - gauleiterį ar kitą valdytoją tijūną ir tiekos ir užteks litovcams vaikyt... Na gal dar leis pažaisti ale demokratija iš briuselijaus nurodytų kandidatų pasirenkant pagal grožį, papų ar varpos dydį.

> 14. Mindaugas2014-05-13 22:19

As ta pati jau seniai zinojau ir rasiau komentaruose. Balsavau visgi uz Puteiki- geriausias varijantas. Taciau tas parasas uz pedofilu slepima nuo visuomenes- turetu buti viesai paaiskintas N.Putekio!

Jonas2014-05-13 22:16

Manau reiktų balsuoti už Z.Balčyti , tikrai žmogus skraido ne padebesiais , tikrai išmano ir finansus ,ir ūkio reikalus , o mums tokio ir reikia ir dar nė rėksnys ,nė populistas ir svarbiausiai ne karštakošis , tikras žemaitis.

Puteiki2014-05-13 22:14

atėjo metas nusimesti kaukę. Kaip "nesisteminė" DK partija, per nelaimingo vaiko tragediją įropojusi į seimą, parodė, kad yra tik suktas projektas, remiantis juoduosius buhalterius, borisovų rėmėjus, gazpromščikus... ir kitus kremlinus. Kaip prieš nepriklausomą energetiką kovojantys tipo tautininkai net nemiauktelėjo dėl žudomos lietuvių kalbos... Taip ir " nesisteminis" Puteikis nesiryžta pagaliau parodyti, kad yra tik projektas prieš tikrai nesisteminę, Putleriui gyvybiškai nepatogią Grybauskaitę, bandančią prilaikyti vietinius oligarchinius mafijozus, korumpuotą teisėsaugos klaną. Naglasis puteikis vis dar maivosi, prieš paremdamas raudonosios sistemos nomenklatūrinį balčytį, kurį jau parėmė juodieji buhalteriai, lenkiški kolorado vabalai, paxoidai ir visi raudoniejio prichvatizatoriai ir EE paramos tratintojai. AR NE GĖDA, PUTEIKI?

Brinkazis2014-05-13 22:07

Kai klausiama, kuris iš dviejų kandidatų į prezidentus blogesnis (kuris geresnis, liežuvis neapsiverčia pasakyti), savaime į galvą ateina atsakymas: abu blogesni. Būtų gerai, jei kokia pusė balsavimo lapelių būtų pažymėti "šalin komunistus", ar "už Joną Basanavičių" ar pan.

taip dar nebuvo2014-05-13 22:06

Dažnai rinkdavomės iš dviejų blogybių mažesnę, bet šį sykį jokios mažesnės blogybės nėra, yra dvi didelės blogybės. Aš žadu išbraukti abu kandidatus.

radau vieną skirtumą2014-05-13 22:03

Balčytis pasisako, kad leistų lenkams įsirašyti pavardes lenkiškai, o Grybauskaitė yra sakiusi, kad laikysis konstitucijos ir paliks tai spręsti kalbos komisijai.

ome2014-05-13 21:58

Abu labu, kaip ir sakiau anksčiau nėr ką rinkt..

Beta2014-05-13 21:55

Jei rinkimus laimės Grybauskaitė, nebus ištirtos Kubiliaus, Sekmoko ir Švedo aferos energetikoje. Jei Balčytis, yra vilčių.

dalia vienaip naikino lietuva2014-05-13 21:53

balcytis naikintu per juvenalines j. .abu niekingi.

Darijus2014-05-13 21:51

Kaip iš vis galima rinktis mažesnę blogybę? Juk tai absurdas.

kuku2014-05-13 21:47

pritariu Puteikiui-turim 2 komunistinius kandidatus , kuriuos remia sisteminė lovio partija. Todėl eisiu į rinkimus ir gadinsiu biuletenį - nesirinksiu raudono pagal sunokimo laipsnį....

taigis2014-05-13 21:40

IR AS NEMATAU JOKIO SKIRTUMO TARP JU TODEL KVIECIU ISVIS NEBALSUOTI IR NEDALYVAUTI SHITAME FARSE, BEI NETAPTI NUSIKALTIMO PRIES LIETUVA DALININKAIS. NES JEI DALYVAUJI NUSIKALTIME - TAI IR ATSAKYT TURI KAD PRIE TO PRISIDEDI. JEI ANTRAME TURE BALSUOS 20 PROC. TAI BET KURIS IS LAIMEJUSIU NIEKADA NEGALES PASAKYTI KAD JUOS ISHRINKO TAUTA IR JIE TURI PASITIKEJIMO MANDATA. 20 PROC. TAI NE MANDATAS - TAI PANIEKA TIEMS ZMONEMS- NES TIK JOS JIE IR NUSIPELNO.

Mindaugas2014-05-13 21:38

Baudžiamojo kodekso papildymo 247(1) straipsniu ĮSTATYMO PROJEKTAS (Nr. XIIP-309(2)); pateikimas Puteikis balsavo uz tai kad kad ziniasklaida negaletu viesinti pedofilu veiklos Lietuvoje. rudeni seimas bandys iteisinti pedofilija lietuvoje. idomu kaip balsuos puteikis.

algis2014-05-13 21:35

Iš esmės Puteikis teisus, bet jei jau tenka iš dviejų blogybių tektų rinktis mažesnę, tai reikėtų paremti Balčytį. Visų pirma, tai normalus, turintis šeimą žmogus, skirtingai, nei Grybauskaitė. Antra, konservatoriai, remiami Grybauskaitės per savo valdymo metus nemažai prisidirbo, "Snoro" tyčinis nubankrotinimas, totalus valstybės praskolinimas, neskaidrūs energetiniai projektai (Skardžiaus komisija priskaičiavo 22 epizodus, reikalaujančius prokurorų dėmesio) ir t. t. Visas tas konservų veikas prokurorai tirs tik nesant Grybauskaitės. Ir, pagrindinis momentas, trečias.. aš jau organoiškai negaliu žiūrėti į tiek apsimelavusią Prezidentę, su visiškai neaiškia biografija

Mindaugas2014-05-13 21:34

balcycio partija stumia juvenaline justicija - tautos genocida ir pilietini kara europos sajungos zmogaus teisiu organizacija uzversta tonomis prasymu isgelbeti nuo juvenalines justicijos teroro, o socdemai stumia to teroro istatymus pas mus

stasys2014-05-13 21:33

..ar bent pats Puteikis supranta kokius skirtumus vertina tarp pačių kandidatų ..ir kiek jie realus pokyčiams. Tai viena iš priežasčių kodėl jam niekada taip ir neteks pabuvoti Prezidento pareigose. Populizmu rinkėjo jau nepapirksi .

Beta2014-05-13 21:30

Dar kartą pritariu mamai iš kaimo: "Balčytis - ne toks menkysta"

planas chuliganas2014-05-13 21:27

Gal pabalsuojam uz Balcyti? Kubiliaus nervai gal neatlaikys,-bus "du viename"- atsikratysim vienu kartu ir juo ir Raudonaja :)O Balcyti "patvarkysim" po 5 metu :):)

pensininkas bronius>5. Pensininke2014-05-13 21:26

kai išmirs seniai sovietikai, tai tapsim normalia valstybe. O mūsų jaunimas - puikus.

Beta2014-05-13 21:24

Pritariu mamai iš kaimo. Balčyčio bent jau biografija aiški ir charakteris normalus. Grybauskaitė gi visiškai nepajėgi bendrauti su žmonėmis. Jei jau teikiasi kalbėti, tai tik įsakmiu tonu. Nesutiksi su jos nuomone- nukentėsi. Ir... meluoja meluoja meluoja.

balsuosiu uz Balcyti2014-05-13 21:22

uz Balcyti

Pensininke2014-05-13 21:21

gaila, kad balsuojantis pilieciai, o ypac jaunimas yra nemastantis ir nenori tikros demokratijos valstybeje, kurioje vyrautu TIESA ir TEISINGUMAS.

žinau išeitį2014-05-13 21:19

Abu kandidatai antrame ture-niekam tikę.Todėl duodame pusbalsį Grybauskaitei ir pusę pusbalsio Balčyčiui,kadangi jis neatsiėmė kandidatūros į Europos parlamentą.Gaunasi ¾ biuletenio,t.y biuletenis sugadintas.

mama iš kaimo2014-05-13 21:16

Bet mažesnioji blogybė - vistik Balčytis. Jis bent jau turi šiek tiek padorumo, meluoja ne taip atvirai,ir neatrodo, kad turėtų tiek agresijos, ambicijų ir įžūlumo, kaip carienė. Ir biografija jo - aiški visiems. Per debatus, tiesa, jis buvo joks, tiesiog joks, net sun ku prisimin ti, ką apie ką jis sakė, bet man baisiau - melas į akis, prieš visus. O ar įsivaizduojama, kad Balčytis neduotų tikrai lietuvaitei pilietybės ir prieš visą Lietuvą atvirai pasakytų, jog nedavė tik dėl to, kad mergaitė jai nepatiko /"nedaviau dėl jos asmen inių savybių"/. Tai taip niekinga, kad negaliu įsivaizduoti ne tik Balčyčio - jokio vyro, rodančio ambicijas tokioje smulkmenoje/ne apie mergaitę kalbu, jai tai - tragedija/ - patenkin ti savo pasigailėtiną ambiciją prieš vaiką, nusileidus žemiau jos lygio. Kraupu. Man atrodo, Balčytis - ne toks menkysta.

Teisingai2014-05-13 21:11

Palaikau N. Puteiki. Gaila, kad sugaisome dar 5 metus, o galejome tureti puiku Prezidenta.

nei vienas,nei kitas2014-05-13 21:02

nevertas prezidento kedes.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi