Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Artūras Paulauskas, konservatorių politikos mokslininkas Laurynas Kasčiūnas ir signataras Zigmas Vaišvila „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Lietuva tiesiogiai“ pasikalbėjo šiandien viešai pristatytos Valstybės saugumo departamento (VSD) ataskaitos proga.

Naujausi

Komentarai (64)

Rikiuoti
Jonis2016-04-01 03:15

Gresme nacionaliniam saugumui, rekomenduociau traktuoti kaip GRESME siltam postui, geram atlyginimui, geram ir ramiam partijos gyvenimui.

šiaip2016-03-31 19:36

A. Paulauskas - KGB karininko Stasio Paulausko sūnus, nuo 1976 iki 1990 aktyviai kopė kejeros laiptais sovietinėje prokuratūros sistemoje. Kas galėtų paneigti, kad būdamas sovietinės baudžiamosios sistemos veikėju netaikė represinių veiksmų LTSR (CCCP) kitaminčiams ir etc...

Petras Mureika: ekspol.pareig. .... eksavia....2016-03-31 17:17

Kada pagaliau Lietuvos spec. tarnybos dirbs Lietuvos naudai iš esmės...? .... per 26 metus griaunama Lietuvos ekonomika, finansai, moralė, apvagiami pensininkai ir t. t. ... o šios laidos propagandistas ir laidos vedėja - konservų RUPORAS..... !!! ...... negali tokie šališki žmonės vesti laidų.... nes ji bus neobjektyvi........!!! ... tas konservatoriškas politikos apžvalgininkas teigia, kad suskystintų dujų terminalas mums, Lietuvai - gerai, bet kiek jis kainuoja mūsų šaliai, kas mokės šias išlaidas...? ... aišku viena - Lietuvos vartotojai........... !

592016-03-31 17:14

tai ko toks linguotojas galimai esate nuo tikiu iki netikiu ir vėl tikiu ar ne?Gal pačiame problema?:)

jonas2016-03-31 15:55

POLITOLOGO GERAI NUPENETAS SNUKIS VOS TELPA I TELIKA STORAI TEPA SVIESTO GERAI APMOKAMAS PROPAGANDISTAS

skorpionas2016-03-31 15:18

To 58. Sutinku, kad spaudos konferencijoje Seime Z. Vaišvila pademonstravo kovotojo dvasią.

to 53. skorpionas2016-03-31 14:46

Klysti. Pažiūrėkite Z. Vaišvilos spaudos konferenciją Seime.

suvalkietis2016-03-31 14:45

tai kaip suprantu -didziausia gresme ,kad neigiamus signataru (ir kitu)pasisakymus cituoja rusijos ziniasklaida? na tai reiktu teisiskai uzdrausti neigiama kritika ,tada ir gresmes dingtu)))

intuicija2016-03-31 14:45

Gerai, kad VSD neskaito mano sapnų...

trumpai2016-03-31 14:43

Tariant kgb tėvelis turėtu didžiuotis savo vaikuciu.

53-am2016-03-31 14:25

sunkios valandos,kaip tik pasako apie "tikėtojus".

skorpionas2016-03-31 13:55

Iki šiol aš tikėjau, kad Zigmas Vaišvila yra kovotojas už teisingą Lietuvą ir jis sugebės prikelti ir išvesti tautą iš melo liūno į doros kelią, bet po šios laidos, kai jis pradėjo teisintis ir aiškinti trijulei menkystų (Stalino laikais jos vadino „troikomis“), kad jis „gerutis“, jis vos ne jų bičas, ta viltis išgaravo. Tikras kovotojas reaguodamas į VSD-KGB niekalą privalėjo tvirtai pareikšti, kad jis ir toliau sakys ir rašys apie KGBistę „Magnoliją“ ir jos vykdomus nusikaltimus, apie šliaužiančią Lietuvos okupaciją, apie darančią žalą Lietuvai bičiulystę su Banderos- Hitlerio sąjungininko garbintojais... pasirodė apgailėtinai, nes į VSD-KGB treptelėjimą kojomis, kaip šunytis pradėjo vizginti uodegą ir inkšti. Šlykštu, kai pamatai, kaip kovotojas pavirsta inkščiančiu šunyčiu. Trijulė neslėpė pasitenkinimo, kad jie pasiekė savo tikslą ir viešai pažemino Z. Vaišvilą.

lr to 71.122.154.2502016-03-31 13:21

Jau atsibodai, per visus straipsnius, siulydamas kitos nuomones zmones nuzudyti.Taves zudyti nereikia,nes tu ir taip mires . Vienas smegenu pusrutulis tikrai neveikia,o kitas ant ribos.Isikesi pats kitiems to linkedamas,bet dabar tu pavojingas zmonijai reiktu skubiai issiaiskint ir grust i durnyna.

Milda Bartašiūnaitė2016-03-31 12:49

Grėsmių nacionaliniam saugumui ataskaitoje, pagrindinis ir esminis priekaištas nacionaline grėsme įvardintiems asmenims yra tas, kad juos cituoja Rusijos žiniasklaida. Bet juk atsakaitoje nėra nei žodžio apie tai, kad tie asmenys sako netiesą, šmeižia, meluoja, iškraipo faktus... Jeigu asmenys, kurie įvardijami kaip grėsmė nemeluoja, nešmeižia, nesako netiesos, neiškraipo faktų, kodėl VSD ir Co bijo, kad juos cituoja Rusijos žiniasklaida?

Rimas2016-03-31 12:42

didžiulė pagarba Z.Vaišvilai, kad ramiai, diplomatiškai, argumentuotai kalba, pasisako tiesioginiame eteryje, BRAVO. OPONENTAMS nervai nelaiko, jie nenori girdėti argumentuotos kalbos. P>S> labai gera nemokama reklama BIRŽELIO 3-čiosios GRUPEI

b2016-03-31 11:37

Nieko naujo:"Rusai puola"

EJ2016-03-31 11:35

Priesrinkimine nervoze. Kazkas labai bijo prarasti valdzia. Tam, kas suinteresuotas ne asmenine, o tautos gerove- nera ko nervintis, ar ka prarasti. Politikai, manydami,kad liaudis yra tamsi ir neinformuota, stengiasi isaiskinti zmonems ju nauda. Kadangi mes gyvename demokratineje visuomeneje, mums leista atvirai issakyti ka galvojame. Ir tai yra puiku. Vertinkime sia galimybe. Leiskime liaudziai paciai susigaudyti kas yra kas. Ir gerbkime liaudies pasirinkima ir vieni kitus. Nereikia atakuoti kitamincius.

Mus jau2016-03-31 11:21

antra karta perspeja! forbes.com/sites/kenrapoza/2016/02/07/hillary-clinton-stokes-the-baltics-fear-of-russia/#30bbe8329e89

Skorpe2016-03-31 05:32

NU KA bijo , kad NATO isvarysim :) O NATO tuoj patio prades bendradarbiausti su RUSIJA , tada ka kalbes musu reptiloidai ?

Skorpe2016-03-31 05:09

TEGUL IR kaltina Rusiska Ziniasklaida :)

Klp2016-03-31 04:44

Turbūt jau aiškiau ir negali būti žmonėms už ką reikės balsuoti per rinkimus.

Nepasirašysiu2016-03-31 04:16

Atrodo, kad Lietuvoje emigracija pasiekė tokį lygį, jog nebera ka samdyti vesti laidas. Lietuvos degradacija pasiekė man neįsivaizduojama mastą. Kasmet vis baisiau ir baisiau i ją žiūrėti.

na na2016-03-31 03:49

politologas sako"reikia įvertinti savo galimybes",tai sako signatarui žmonių gerbiamam. Ar etiška šnekėti "neperkopsit 5 proc" ir tt. Ar tai politologo etika leidžia,kai laidos tema viena,o galimai ar ne duodama suprasti"ne tau Martynai mėlynas dangus"? Nors žmogaus nuolpelnai Lietuvai būtų gerbiami,amžius. Ar gerbiama tai ir žmonės tie ,kurių dėka nepriklausomybė iškovota? Ar signatarai prarado teisę sakyti pastabas,ką galima padaryti valstybėje geriau? Ir prie ko čia ta Rusija,jei rūpinamasi Lietuva ir mintimis gyvenam apie Lietuvą.

pradzioj2016-03-31 03:38

pyktis eme kai issiziojo tas riebus,prakaituotas kuilys,bet matydamas kaip jis atrodo,supratau,kad sitam zinovui sakes su sveikata,dvesk,siuksle padlaizy greiciau.Zigmai laikykis,stiprybes,duok i teisma issigimelius.

Šis2016-03-31 03:11

Pilnas pypiec, toliau tik represijos.

zinoma2016-03-31 02:44

Kalbama , diskutuojama , vertinama , patariama , nerimaujama , rupinamasi , viskas viesai . Bet kada galima Zmogui paskambinti pasiteirauti , pasakyti kas taip ar ne taip . Pati didziausia siandien diena problema apie kuria privaloma garsiai kalbeti , tai itin pavojinga siautejanti terorizma . Itin pavojingas terorizmas savo metodais visada siekia nukreipti demesi nuo svarbiu dalyku sukeldami ivairius surmulius demesio nukreipimui doram Zmogui nepakeliamus . Zmones turi buti informuojami , mokinami , viesai kalbama , diskutuojama kaip apginti nuo terorizmo savo silpnas seimas kurios net nezino kas silpnas seimas turi ir gali apginti .

Parovėja2016-03-31 02:10

Pensininkai kremliaus pamokyti reikalauja didesnių pensijų, mokytojai, irgi su kremliaus pavedimu, reikalauja didedsnių atlyginimų, aplinkui ką nesutik, tas skundžiasi, kad nepragyvena (skundai putino naudai), jaunimas bėga į užsienį iš to gero gyvenimo, rusai trina rankas, kad mums tame evrosojuze nėr taip gerai, kaip sakom.... kur nespjauk, ten kremlinis, prorusiskas, putinistas.... Kaimynas kremlinis, kaimyno kaimynas irgi toks pat... Žinot, o aš jau pripratau tarp jų gyventi... ir visai nebaisu kažkodėl....

Algis2016-03-31 02:04

Didziausia Lietuvos grėsmė - Lietuvos valdžia!!!

putinas2016-03-31 02:03

tas storas tai psixopatu psixopatas menkysta

Dieve mano2016-03-31 02:03

Mūsų lietuviai susirgo rimta rusofobija. Tiesiog šlykštu klausyt apie Rusiją, kuri nieko dar nepadarė per 26 metus. Vaišvilai lieka laikytis, nes valdžiai visi priešai, kurie tik nepritaria valdžios varomai politikai. Bet kodėl visur žodžiai galimai, gal ir t.t?

T0mas J.2016-03-31 02:02

Jei blogas žmogus sutiko gatvėj gerą žmogų ir norėdamas jam pakenkti, nutraukė nuo kaklo kryželį pro šalį einančiai vienuolei, tada tuo kryželiu išdūrė geram žmogui akį. Aišku, tas kryželis čia buvo tik įrankis, o vienuolė ir išvis niekuo dėta. Sakykit prašau, ar pranešime apie įvykį verta bus paminėti tos vienuolės pavardę? Ar galima bus kaltinti ją ir žeminti jos vardą? / Tai panašiai čia atsitiko su Vaišvila. Teisėsauga jam neturi priekaištų, neiškelta jokia byla ir nepareikšti įtarimai, todėl VSD jį įžeidinėti neturėjo jokio pagrindo, o už tai kad įžeidė - turės priimti bausmę.

Mn2016-03-31 01:24

Ikokia pelkia Lietuvele iklimpusi. Taip iseina visi runkeliai isskyrus tuos kurie prie valdzios

hm2016-03-31 01:10

Netikėjau, kad tokių laikų sulauksiu. Back in USSR.

Anūkui2016-03-31 01:07

Nieko nuostabaus, Gabrielius įsivaizduoja partiją kaip Austėjos privatų vaikų darželį!

Pušis2016-03-31 00:51

Čia aiškiau ir būti negali. Labai aiškiai matyti, kas sako tiesą, o kas lansbergio ir grybauskaitės pasakas gina..................

yel“l“ow submarine to 23. sumarinui apie 15-ta2016-03-31 00:46

mažiausia, kas mane domina, tai to beretės pamušalo anatomija ir fiziologiniai niuansai :)

skorpionas2016-03-31 00:42

Landsbergandonijos kūrėjų idiotizmo demonstravimas ir kovos su kitaip mastančiais-liaudies priešais (vragi naroda) stalinistinių metodų atkūrimas.

Vatnykas2016-03-31 00:40

Pasak A. Paulausko „tai labiau primena nusikalstamo pasaulio veikėjų taikomus metodus, o ne patriotiškos organizacijos narių nuomonę“. „Visa tai galima vertinti kaip provokaciją, nes aprašomi metodai prieštarauja ne tik teisinės valstybės normoms, bet ir apskritai visai tarptautinei teisei“, - savo abejones patarimais tikriesiems Lietuvos patriotams išsakė A. Paulauskas. Tokią išvadą apie „patriotų“ planus pareiškė ne šiaip kas, o valstybės NSGK pirmininkas! Ir kokios to pasekmės? Ogi jokių. Tad skaitant kai kuriuos komentarus, kuriuose jau atvirai reiškiasi pseudopatriotai, labai norintys ką nors nušauti iš savo susikurtų „priešų“, kyla klausimas toms tarnyboms, kurioms ir privalu tuo rūpintis. Ar bemedžiodami įsivaizduojamus ir tikrus įšorės priešus ir pro pirštus žvelgdami į tokius „pseudopatriotų“ išsišokimus, neužsiauginsite užantyje gyvatės? Ar laukiate kol šitie „patriotai“ užsimaukšlinę kaukes, apsiginklavę ir užsirišę baltus raiščius ims žudyti jau ne komentaruose? Ar pajėgsite suvaldyti situaciją? Kažkodėl abejoju.

Pasiguglinkit ir pasiziurekit ... nevalgysim ir galesim buti laisvi ir sviesus2016-03-31 00:35

ВСТРЕЧА С ПРАНОЕДОМ 5 ЛЕТ ЕЕ НАЗЫВАЮТ "РУССКАЯ ДЖАСМУХИН

V.B.2016-03-31 00:35

Lietuvos saugumo spec.tarnybų ataskaita,labai gerai parodė,kad mes vėl sugrįžom į CCCP laikus.Tas pats sovietinis marazmas apie išorės priešus,vidinių priešų paieška ir įvardijimas ir t.t.Galima būtu juoktis,bet visai nejuokinga...

Kad propaganda-jega2016-03-31 00:34

irodo siaures Koreja.Be Vaisvilos pasnekovai -apgailetini parsidavelai.O gal jie tiki tuo ka kalba ?Jei toliau taip-pasieksime Propagandos aukstumas !

sumarinui apie 15-ta2016-03-31 00:26

Sitas debilas pries kelias dienas inkste, kad jis ir jo "vyrelis" labai nervuojasi del Putino. Patariau jam nusipirkti gumine vyriskos lyties lele is pornokrautuves, uzrasyti didelemis raidemis ant jo(s) PUTINAs ir ciulpti po pora valandu kasdien (kaip raminancius saldainius), gal pades... Bet dabar, skaitydamas jo idiotiskus pezalus, suabejojau - gali buti, kad jis pats yra gumine porno lele, absoliutus smegenu nebuvimas, bet juda ir netgi kazka veblena. Kaip galvojate, submarine? Nejaugi jis gali buti varomas batareika ir i subine istatyta audiokasete?

Sėdėti ir ginčytis su komunistu ir klapčiuku... Turėtų būti šlykšti ka...2016-03-31 00:13

Sėdėti ir ginčytis apie "Nepriklausomos" Respublikos saugumą su komunistu ir klapčiuku... Turėtų būti šlykštoka...

yel“l“ow submarine to 15. kvaksei lialiai2016-03-31 00:11

atsipeik, juokdary ! :)) - konstitucijoj yra įtvirtinta sąžinės ir žodžio laisvė be jokių politinių išlygų - žodžio laisvė ribojama tik ten, kur žodis skirtas prievartos ir visokiausios (tautinės , rasinės ir t. t. ) agitacijai ! - ir niekieno sušiktas reikalas už kieno pinigus ar už kieno šypsenas gyvena mano žodžio laisvė - lygiai kaip nusituštint man ant tavo beretiškai - bolševikiškai šabloniškų sapalionių apie tavo susapnuotus “sunkius nusikaltimus“ kažkokiai pseudovalstybei :)))

pensininkas2016-03-31 00:08

Zigmas sako, kad Lietuvoje blogai, o tai yra naudinga Kremliui. Todėl reikia tik visiems sakyti, kad Lietuvoje viskas labai gerai, kas skundžiasi, jog blogai - tie yra tautos (liaudies) priešai. Bet ,ar viskas gerai Lietuvoje?

joo2016-03-31 00:04

Paulauskas, tai kaip ir nenustebino, bet apie Kasčiūną buvau geresnės nuomonės.O p.Vaišvilai linkiu STIPRYBĖS.Savu laiku ir iš Kudirkos, Jablonskio ir Basanavičiaus buvo šaipomasi, bet kaip sakoma ISTORIJA ir LAIKAS parodė KAS yra KAS.

16-to2016-03-31 00:01

komentaras buvo skirtas 15-am. 12-am ir 11-am debiliukui.

16-am2016-03-30 23:59

Debiliuk, ar jau baigei ciulpti gumines porno leles kota? Ar tau ir tavo vyreliui (tarp kitko, tavo " vyrelis" moteriskos ar vyriskos lyties?..DDDD) jau praejo trydos priepuolis apie Putina begalvojant? Jei ne, dar paciulpk, tik neuzmirsk ant guminuko uzsirasyti PUTINAS....LOL

ups2016-03-30 23:51

Beje vistiek Grybauskaitei teks pripažinti tiesą, apie visus melus. 100 proc įsitikinęs, čia laiko klausimas

kvaksei lialiai2016-03-30 23:49

Nemėginkit maišyti žodžio ir spaudos laisvės su valstybės išdavyste. Tai - skirtingi dalykai. Būti Rusijos agetūros užverbuotiems ir už atlyginimą dirbti Rusijai propagandinį darbą, nukreiptą prieš demokratinės Lietuvos valdžią ir Lietuvos sąjungininkus, yra sunkus nusikaltimas - valstybės išdavystė.

lialia2016-03-30 23:43

p.Paulauskas "užmiršo" paminėti jog Konstitucijai priklauso ne tik nepriklausomybė bet ir spaudos bei žodžio laisvė...

kremliui naudinga LT valdžios veikla?2016-03-30 23:38

VSD: "... Zigmas Vaišvila, kuris per pastaruosius keletą metų tapo vienu dažniausiai Lietuvos prorusiškoje bei Rusijos Kremliaus kontroliuojamoje žiniasklaidoje cituojamų Lietuvos politikų." Dabar - ESMĖ. Gerb. Signataras Z. Vaišvila atvirai, garsiai ir tiesiogiai, be nutylėjimų, kiekviename savo pareiškime atskleidžia FAKTUS ir PROBLEMAS, iš esmės kylančias iš Lietuvos valdžios veiksmų. Jei "prorusiška" ir panaši žiniasklaida visuo tuo naudojasi kaip "naudinga informacija Kremliui" ir platina, tai gal pats VSD ir pati veikianti Lietuvos VALDŽIA turėtų pasidaryti išvadas, ką jie daro "naudingo" Kremliui?

Labai kvaila2016-03-30 23:36

yra leisti didžiausio visų laikų Lietuvos priešo - Rusijos valstybės agentams laisvai veikti ir vesti hibridinio karo propagandos etapą Lietuvoje. Laikas Lietuvos valdžiai ir jos teisėsaugai išmokti atskirti žodžio laisvę nuo valstybės išdavystės. Tai - labai skirtingi dalykai.

Grąžinti mirties bausę2016-03-30 23:32

ir ją pirmiausia taikyti Lietuvos valstybės išdavikams Vaišvilai, R. Paulauskui, Nakui, Puidokui, A. Paleckiui, Drižiui ir jų bendrininkams.

MARIJA2016-03-30 23:31

KO PONAS PAULAUSKAS TAIP BIJO KRITIKOS NE PRIES LIETUVA ,BET PRIES LIETUVOS VALDZIA .TEGU VALDZIA DIRBA LIETUVOS LIAUDZIAI ,O NE SAVO KISENEI IR ZMONEMS NEREIKIA JOKIU RUSIJU AR KITU VALSTYBIU .PATI VALDZIA VEIKIA NESITARUSI SU TAUTA .VEIKIA PAZEISDAMA ISTATYMUS ,KONSTITUCIJA ,O PASKUI PURKSTAUJA ,KAD KAS PASAKO TEISYBE.

yel“l“ow submarine2016-03-30 23:31

a. paulauskas eilinį kartą mane įtikino - jis neadekvatus :) - ir kuo toliau, tuo labiau ... ; kasčiūnas lieka kasčiūnu - totalus vaikigalis su daugybe chromosominių problemų ; - deja ir vaišvila nestipriai žavėjo ... , - suprantu - sunkoka oponuoti trims idiotams, bet to sunkumo šaknys didele dalim slypi paties zigmo nuostatose - mano galva , jei jis iš esmės neišvalys savo pozicijos nuo visokių vatinių , amorfinių, tipo poltkorektiškų formuluočių , tai jokia lyderystė jam nešviečia :( - todėl , lyg išgirdęs mano nuogastavimą, zigmas paskutinėmis sekundėmis kiek pasitaisė :))

g2016-03-30 23:21

švonderių ir šarikovų šalis...

U-22016-03-30 23:12

Manau, kad signatarui Zigmui Vaišvilai turejo buti labai slykstu sedeti salia akivaidziai prakaituojancio ir galimai smirdancio, konservatorių politikos mokslininko Lauryno Kaščiūno. Ruibuly kankino jaudulys...

ir2016-03-30 23:10

ir ekspertai eu. minimi... Ką mano Puidokas...?

to 4. trumpai2016-03-30 23:08

Tai jų toks vienintelis argumentas, ko čia nesuprasti. Tą jie sakys ir sakys ;) p.s. Kasčiūnas labai džiaugėsi dėl tų (pagal jį) niekingų 8 proc. Kvaila, jis tiesiog nežino, o kliedi ..:)

trumpai2016-03-30 23:03

Tai dabar jau nesupratau pagal kai kuriuos išplatinta Seimo audito komiteto ne pati geriausia surinktą informaciją irgi bus naudinga rusijai na tiesiog nahališkumo viršunė.

Ech2016-03-30 23:00

Nereikia eiti Vaišvilai, dar uždarys VSD... Iš visko galima tikėtis, Kasčiūnas kaip šuniukas loja. Paulauskas tai išvystęs verbavimo politiką žiauriai :D Ir man nesuprantama, jei ką žino apie " agentus" tai kokio velnio tyli ir aiškina valstybės paslaptis. KLOK PAULAUSKAI, TIESĄ APIE VISUS ŠNIPUS!!!!!!

Pastaba2016-03-30 23:00

Tas Artūras Paulauskas tėvą ir motiną parduos, kad tik prilįstų prie lovio. Šlykštynė. Pagal tą šlykštynę, jei nesutinki su Lietuvos politika, kritikuoji ją, tai esi Kremliaus agentas. Čia dar kažkoks dundukas sėdi, nesąmones šneka.

tai2016-03-30 22:42

tai tegul Z. V. paprašo pašalinti prieštaravimus tarp prokuratūros rašto turinio ir VSD viešos ataskaitos turinio apie Z. V. ir bus aišku kuriame rašte meluojama

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi