Vilniaus miesto apylinkės teismas rimtu veidu aiškinasi, ar tikrai į Stankūnų butą Kaune atvykęs senelis Vytautas Kedys ten matė a. a. Andrių Ūsą vienomis apatinėmis kelnaitėmis.

Tokiais pat rimtais veidais ruošiamasi dvidešimt penktajam Sąjūdžio jubiliejui.

Kas bendro tarp šių dviejų faktų?

Ogi nieko.

Tiktai klausimas: kaip mes nusiritome nuo ano meto reikšmingumo iki to, kas vyksta nūdien? Taip pat ir teismuose.

*

Pirmeivių grupelė manosi atgaivinusi „perestroikos“ (lietuviškame vertime – „persitvarkymo“) sąjūdį.

Iš rajonų sklinda gandai: „perestroikininkai“ gauna dideles lėšas. Jie pasiryžę landsberginį „Lietuvos sąjūdį“ užgožti. Ne, ne protu, mase. Kodėl? Gal kad jame esantys žmonės neužmiršta reikalauti dar šiokio tokio moralumo politikoje ir gyvenime.

Kadaise, profesoriui V. Landsbergiui vadovaujant, pasinaudota „perestroika“ sugrįžti į valstybę. Bet drąsos pripažinti, kad nacionaliniai „perestroikininkai“ atkurtoje valstybėje liko komunistinio sąmokslo prieš žmoniškumą įteisintais tęsėjais, kuriems ir terūpėjo bet kuria kaina susiprivatizuoti kadaise bolševikų iš žmonių atimtą turtą, nebeužteko.

Tad vien pavadinimų keitimais tiesos link nepajudėta.

Iki tiesos, kuri atskleistų, kaip mūsų išlaikoma grūdinosi daugiapartinė (nacionalinė) nomenklatūra, nežengta.

Nesiaiškinta, kada atsirado Konstitucinio Teismo saugoma (gal ir valdoma?) teisminė valstybė.

Neanalizuota, kodėl ne vien ekskomjaunuolių rankomis kurta melo industrija. Ir kaip bemeluodami visi užsispeitė kampe. Atsainiausiame kampe kartu su pedofilais. Ir kaip prireikė teismų pagalbos skelbiant, kad jokios pedofilijos nuo Pikeliškių iki Garliavos nebuvo.

Ir „sąjūdžių apskritai“ nebūna. Praeityje jie turėdavo tikslius ir aiškius pavadinimus. Ir šiandien prasmingai skambėtų, pavyzdžiui, „Sąjūdis už teisingumo atkūrimą Lietuvoje“.

Nes nieko, beveik nieko neliko, kas mus dar stebintų mūsų nuosavoje „nacionalinėje teisėsaugos sistemoje“.

Nebent tai, kad valdantieji žmonių išties labai bijo.

Jų baimę atspindi ir tas faktas, kad panaikino baudžiamojoje teisėje straipsnius, pagal kuriuos turėtų būti vertinamos jų pačių veikos.

Būtent toks begalinis melo ir neteisingumo eskalavimas pagimdė Klonio gatvės judėjimą. Vienodai nepatogų visoms valdžioms. Nes jį subūrė ne spec. tarnybos, o vaiko tragedija.

Žmonės būrėsi reikalaudami „Tie-SOS!“ ir nusikaltėlių teisminėje bei kitose valdžiose „darbelių“ tyrimo. Bandyta juos niekinti užgauliojant „patvoriniais“, bet vainauskinės klišės nelipo.

Gal jau ir nebepatogu. „Tie-SOS!“ reikalavimas palies daugelį. Ir iš valdžios gali atsidurti patvoryje.

Matyt, sau padrąsinti ir pradėtos tokios akcijos kaip velionio A.Ūso kelnaičių byla.

*

Kaip rašo reporterė, kartu ir kaltinimo liudytoja A. Kuznecovaitė „Lietuvos ryto“ gegužės 17 d. numeryje, baudžiamąją bylą V. Kedys užsidirbo po liudijimo Andriaus Ūso teisme.

„Penktadienį teisme buvo apklaustas V. A. Kedys, Tatjana ir Stasys Stankūnai, Laimutė Stankūnaitė ir „Lietuvos ryto“ žurnalistė.“

Dirbant Seimo NSGK, man yra tekę stebėti kai kurių teisėjų, kuriems atitekdavo vadinamosios rezonansinės bylos, darbą. Tarp jų – ir Kėdainių m. apylinkės teismo teisėjo V. Kondratjevo veiksmus Š. Paberalio istorijoje, ir Vilniaus miesto 1-ojo apylinkės teismo teisėjo O. Zaicevo viražus dar „prichvatizavimo“ bylose.

Nemanau, kad teisėtvarkos baruose praskaidrėjimas galimas nepatyrinėjus kai kurių individų veiklos ilgesniu laikotarpiu. Argi nejuokinga, kai Aukščiausiasis Teismas kai kurias bylas nuolat vis taiso, o ten, apačioje, anie savo „klaideles“ kaip kartojo, taip ir kartoja?

Pagyvenusios teisėjos darbą A. Ūso apatinių procese stebėjau pirmą kartą. Kas be ko, sėdintys salėje turi teisę susidaryti savo nuomonę apie tai, ką mato ir girdi, ir visų pirma apie Temidės svarstykles.

Pas mus dažnai šnekama apie nekaltumo prezumpciją labai nesigilinant, ką ja norima pasakyti. Anglosaksų baudžiamosios teisės sistemoje egzistuoja principas „beyond reasonable doubt“: niekas negali būti laikomas kaltu, jei dėl jo kaltės kyla nors koks abejonės šešėlis. Tai taip pat reiškia, kad kaltumo įrodinėjimo pareiga tenka kaltintojui ir kad jis turi taip įrodyti kaltinamojo kaltę, kad protingam asmeniui neliktų jokių abejonių.

A. Ūso kelnaičių procese V. Kedys teigia, kad, pasiimdamas anūkę, vieną kartą buvo įėjęs į Stankūnų butą ir ten matė vėliau Anapilin pasitraukusįjį vien su apatinėmis. O L. Stankūnaitė neigia Kedį kada nors jos tėvų bute buvus. Visa kita yra tai, ką išmąsto „Lietuvos ryto“ žurnalistai.

Kaip elgėsi šioje byloje teisėja? Kadangi V. Kedžiui atstovavo žentas advokatas, o prokuroras į procesą labai nesikišo, teisėja, matyt, nutarė tapti profesionalia atsvara Stankūnų pusėje.

Man tai priminė nelabai senus laikus, kai dar buvome okupuoti. Ir kai prekes parduotuvėse mums sverdavo svarstyklėmis. Ir kai būdavo tokių pardavėjų, kurios svarstykles sąmoningai išreguliuodavo.

tiesos.lt

Naujausi

Komentarai (60)

Rikiuoti
TOLIMESNI ŠAKALŲ PLANAI LIETUVAI2018-11-26 17:09

Dovilė Šakalienė Birželis 18 d. · Jei neliks pasaulio - nebus ir Lietuvos. Kartais sveika iškišti galvą iš nacionalinių rūpesčių (rietenų? ) ir pamatyti "didesnį paveiksliuką". Žemė gali sutalpinti ribotą skaičių žmonių (max 10 mlrd), tad jei norime išlikti - gyventojų skaičius turi stabilizuotis. O tam nereikia drakoniškų draudimų ar prievartinės sterilizacijos, tereikia lytinio švietimo, prieinamos kontracepcijos ir lygių galimybių. Išsilavinusi, saugi moteris, turinti pasirinkimą yra pasaulio išlikimo garantas. Šalutinis poveikis yra mažiau abortų, mažiau motinų mirčių, mažiau kūdikių mirčių. Visi laimi :) Tik kaip pasiekti kaip maras plintančių "Natūralios tvarkos" fanatikų protus, kuriems moters teisės ir žmogaus teisės yra blogis, gimdyti turi kiekviena kiek pajėgs, o pasaulio pabaiga tiesiog natūralus rezultatas

Orwell'o šmėkla2013-06-06 20:28

Gal dar nepavėlavom pasirašyt, čia, šone reklamuojamos peticijos dėl juvenalinio treisingumo? Siūlau dėl tos konvencijos panaikinimo organzuoti grandijozinius mitingus per Lietuvos pirmininkavimą Europos Taryboje. Netikiu, kad kas nors iš seimo ar vyriausybės skaitė tą konvenciją. Jei būtų skaitę, o ne vien tik iš nuogirdų nuomonę susidarę apie “socialines lytis”, kaip kad Dagys, tai būtų pakraupę kokią viršvalstybinę orwelišką Didžiojo Brolio instituciją jie virš savęs pakabino. Jei toks karjeristas kaip D. Pūras, pvz. , taptų tuo didžiuoju “ekspertu”, ta VISAREGINČIA AKIMI, jis būtų AUSKČIAU bet kokių mūsų įstatymų, virš žurnalistų kritikos, neliečiamas, jo ir jo pavaldinių veiksmai nekvestionuojami, o, pavyzdžiui, atimtų iš šeimų vaikų dokumentacija būtų griežtai įslaptinta, kad niekas nesužinotų kas su tais vaikais daroma ir kur jie. Visa tai aprašyta paskutiniuose Konvencijos puslapiuose. Nejaugi niekam, išskyrus mane, šie puslapiai nesukėlė siaubo? O gal niekas jų nė neskaitė?

internacių conspiracy?2013-06-06 20:17

Su kokiom jėgom susidūrė Garliavos judėjimas galima spręsti iš to, kad šiandien patyliukais greičiausiai jau pasirašyta Lietuvai ir Europos tautoms ypač pavojinga Konvencija neva kovojanti su prievarta šeimoje. Ją pasirašė dar tik keturios šalys, iš kurių dvi nepriklauso Europos Sąjungai. O Įsogalios ji jei ją pasirašys dešimt. Lietuvos URM inistras Linkevičius greičiausiai šiuo klausimo paspartinimui ir buvo iškviestas “ant kilimėli” Izraelin. Nes jo parašas ten svarbiausias.. Užtai Užsienio reikalų ministrai tokie svarbūs internaciams. ............. Štai dar tik vakar didysis Naujos Pasaulio Tvarkos “ekspertas” ir propagandistas D. Pūras Delfyje parašė str. pavadinimu: "Pasaulis jau laiko vaiką žmogumi, o Lietuva – dar ne. ” O jau šiandien vyriausybė jau priiminėja šią ypač pavojingą konvenciją, kurios slaptas tikslas – sugriati tautas, sunaikinant tautos lastelę – šeimą. Šią konvenciją kol kas tėra pasirašiusios 4 šalys ir ji įsigalios nuo tada kai bus pasirašę 10 šalių. O iš tų keturių dvi nepriklauso net Europos sąjungai. ………………. Ar tik D.Puras irgi nesumaišė pelus su grūdais? Štai pradėjo savo kalbą jis nuo Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencijos ir po to gudriai visa tai praskiedė jau dabar siūloma pasirašyti “The Council of Europa” konvencija neva prieš prievartą šeimoje.... Tačiau tai du visiškai skirtingi dalykai. Todėl galima laikyti šią rašliavą tyčia klaidinančia propaganda.... JT Vaiko teisių konvenciją Lietuva jau senai yra pasirašiusi ir ji įsigaliojo nuo 1992 m. (žr. urm. lt/index. php? 3152480304) Ir to turėtų visiškai pakakti vaikų teisėms ir apsaugai. Vienintelis mano priekaištas šiai konvencijai, kad “kompetetingi organai” savinasi teisę žinoti geriau vaiko interesus, nei pats vaikas ar jo tėvai, kartu tarsi teigiant, kad vaikas yra kažkieno kito nuosavybė. Jei taip ir būtų, jie turėtų būti nepaprastai aukšto dorovinio lygmens. Kuom negalėtų pasigirti nei mūsų didysis “ekspertas” D. Pūras, išsiskyręs su žmona, nei jo statytinės žiobienės, palikusios apleistas savo anytas ar prieš Kedžių mergaitę prievartinę strategiją sumąstęs abejotinos dorovės Pūro statytinis, vaikų psichiatras L. Slušnys. Mergaitės prievartinis paėmimas iš jos globėjų ir atidavimas motinai, kuri galimai leido ją seksualiai išnaudoti, pažeidė JT konvencijos 32 straipsnį. Prievartinis paėmimas pažeidė kitą straipsnį. Slušnio pašalinimo iš Vaiko raidos centro istorija irgi yra gana plačiai paplitusi. Ar jis vis dar vadovauja Žurnalistų etikos komisijai? O žurnalistų sąjungos pirmininkas vis dar hpmo teisių “ekspertų” komandoje? Pagrindiniai ideologiniai postai užimti. Visai kaip Trockio laikais:) Dabar apie Cauncil of Europa. Skamba identiškai kaip ir European Council – Europos Taryba, kurioje Lietuva ruošiasi pirmininkauti. Bet tai ne ta pati institucija. Gal ir Europos Šiaurės šalys buvo šitaip suklaidintos, manydamos, kad šis Strasburo think-tankas yra Europos Sąjungos institucija? Juk net vėliavą ir kitą atribuciją savinasi. Pasidomėjau šios gudrios institucijos istorija. Pasirodo, ją įkurti 1949 inicijavo tas pats prokuroras, kuris vadovavo Niurnbergo procesui. Procesui, kur II-pasaulinio karo nugalėtojai teisė tik pralaimėjusios pusės karo nusikaltėlius. Stalino enkevedistų nusikaltimai nebuvo pasmerkti. Vadinais tai nugalėtojai “internaciai” ėmė diktuoti ir toliau savo sąlygas Europai ir per ją pasauliui? “Vienodinti įstatymus” savo nuožiūra, pagal savo pagedimo lygį ir juos primetinėti visoms tautoms. Pradžioje – Eurazijos. Vienintelė Baltarusija su Kazakstanu kuriamoj Eurazijoj išvengė jų siūlomų konvencijų. Todėl šios šalys dabar “blogietės” kaltinamos ” žmogaus teisių pažeidimais ir nors Baltarusija yra įnešusi daugiausiai į savišalpos kasą, vadinamą TVF, jai pinigai “neskolinami”. Net jos pačios pinigai. O “homo teisės” tapo puikiu pretekstu skelbti demokratiškai liberaliam, atsiprašant, karui prieš visus tuos, kurie nesutiks “liberalizuoti” savo valstybių, pradedant nuo tautos lastelės – šeimos sunaikinimo? Nes po homoteisėmis jau slepiasi ir pedofilai, kurie taip myli vaikus, jog siekia iškovoti jų “teisę į seksualumą”. Belieka tik įteisinti įsivaikinimą, atimant iš “laisvos rinkos” nuskurdintų, neviltin patekusių tėvų vaikus ir perleidžiant juos gėjais apsimetusiems pedofilams:) AR TIK NE TODĖL HOMOTEISIŲ GYNĖJAI ŠITAIP PASIPIKTINO GARLIAVOS JUDĖJIMU? Nekvailinkit mūsų, ponas Dainiau Pūrai.

panasu,2013-06-06 01:16

kad amzinai pykcio pritinusi,vemianti ,viduriuojanti etatine pedoklano komentatore Kale Butkeviciene yra ne moteris,o vienas is pedofilu,kuriems dabar absoliutus fiasko arteja...

jo2013-06-05 13:42

Nu didelis daiktas Ūsas su trusikais ir gaišta laiką dėl tokių niekų ir kam čia nusikalto kad matė juokinga

kopijuota2013-06-04 20:14

"Ten buvo labai geros KGB instrukcijos, kaip jų agentams veikti visose Sąjūdžio grupėse. Kaip pavyzdžiui, buvo aiškinama, kaip veikti švietimo ... Šį pasakojimą radau po vienu straipsniu. Gal privers susimąstyti. - 2000 m. neva už pasikėsinimo į Konservatorijos direktorių Laimutį Vilkončių organizavimą buvo nuteistas kalėti šešerius metus Lietuvos kariuomenės kūrėjų savanorių sąjungos vicepirmininkas Kęstutis Milius, tuometinis L. Vilkončiaus pavaduotojas. K. Milius tuomet buvo šiuo metu taip pat teisiamo savanorio Algirdo Petruševičiaus padėjėjas. Kas nutiko tą 1998 m. vasario 10 d. , kai L. Vilkončius buvo sužeistas? Iš K. Miliaus kaltinamosios išvados galima pamanyti, kad “kaitinamasis M. Rimša, vykdydamas K. Miliaus užsakymą nužudyti L. Vilkončių, nukreipęs ****oleto laibgalį nukentėjusiam į krūtinę, vieną kartą iššovė į L. Vilkončių, tačiau nusikaltimo nebaigė dėl priežasčių, nepriklausančių nuo jo valios - nes šūvio metu L. Vilkončius netikėtai atsistojo, dėl ko buvo sužaloti ne krūtinės ląstos gyvybiškai svarbūs organai, bet pilvas”… Policija priėjo- išvados, kad į L. Vilkončių iš keleto metrų atstumo šauta iš labai galingo italų gamybos ****oleto “Berreta”, tačiau jau tada ginklų žinovams kilo daug klausimu - kodėl iš arti šovus iš tokio galingo ginklo, kulka įstrigo poodiniame riebalų sluoksnyje, o sužeistasis jau kitą dieną buvo išleistas į namus. Kodėl Panevėžyje Okuličius analogišku ****oletu “Berreta” iššaudė būrį vyrų, ir beveik visi jo šūviai buvo mirtim, o čia - šauta iš kelių metrų atstumo - ir kulka įstrigo “poodiniame sluoksnyje”. Apie tai, ką mano apie šį pasikėsinimą, LL ir paklausė Kęstučio Miliaus: - Kodėl sakote, kad esate nekaltas? - Būdamas kalėjimuose, ten sutikau šimtus Lietuvos gynėjų, kuriems buvo sufabrikuotos bylos, kurie buvo susodinti į kalėjimus ir palikti likimo valiai. Iš pradžių aš galvojau, kad esu vienintelis, tačiau vėliau supratau, kad smarkiai klydau. Su manimi vienoje kameroje sėdėjo toks Gintautas Žemaitis, buvęs Kalvarijų muitinės posto vadas. Jis pasakojo, kad pirmaisiais Nepriklausomybės metais jie buvo sudaužyti OMONO, sukišti į vagonėlį, tikintis, kad jie ten visi sudegs. Tačiau muitininkai stebuklingai išsigelbėjo. Vėliau prokurorai, vadovaujami to paties dabartinio VSD šefo A. Pociaus, garantuotai jiems suorganizavo provokaciją. Kai į valdžią atėjo LDDP, jiems reikėjo pakeisti muitinių vadus, ir G. Žemaičiui pasakė, kad jis nekvalifikuotas, ir jį atleido. Po to jis nuėjo dirbti policijos įgaliotiniu, prieš jį buvo įvykdyta provokacija, jis buvo nuteistas dviem metams lygtinai, tačiau kadangi jis vis skundė šį sprendimą, tai galiausiai Aukščiausiasis teismas nuteisė jį septyniems metams kalėjimo, kad nesiskųstų ir nepasakotų, kaip prokurorai rengė prieš jį provokaciją. Tokių pavyzdžių aš galėčiau papasakoti šimtus. Todėl nusprendžiau papasakoti ir savo gyvenimo istoriją - ne dėl to, kad sukelti kokį skandalą, tačiau tam, kad suprastumėte šiuo metu teisiamo savanorio Algirdo Petruševičiaus atvejį. 1996 m. buvau išrinktas Savanorių sąjungos vicepirmininku. Tuo metu dirbau Vilniaus Konservatorijoje, kuriai tuo metu vadovavo kompozitorius Mikalojus Novikas. Konservatorijos ūkio dalies vedėju dirbo Šaulių sąjungos narys Kęstutis Vidžiūnas. Tuo metu Šiaulių sąjunga neturėjo pinigų net uniformoms nusipirkti, todėl Šiauliai vykdė apsaugos funkcijas ir taip užsidirbdavo. Pvz. , Vilniuje jie saugojo tuo metu garsią firmą” Minolta”. K. Vidžiūnas tuo metu buvo geras SKAT (savanoriškos krašto pasaugos tarnybos) nario Algimanto Valucko draugas. Jis kartu su kitais” A. Butkevičiaus vyrais tuo meru saugojo KGB rūmus ir vieną naktį tuose rūmuose sulaikė vieną bėglį, kuris nešėsi KGB dokumentus. Savanoriai tuos dokumentus atėmė ir laikė juos pas save, niekam jų neatidavė. 1997 m. pradžioje pas mane užėjo A. Valuckas. Nors aš jį ir pažinojau, tačiau nieko bendro su juo neturėjau. Jis man pasakė, kad aš esu penktas jo patikimas žmogus, pas kurį jis norėjo padėti KGB dokumentų kopijas. Nors tuo metu pas mus vyko remontas, tuos dokumentus įsidėjau pas save į seifą. Neturėjau net laiko paskaityti tų dokumentų. Tuo metu buvau visuomeninis Seimo nario A. Petrusevičiaus patarėjas. 1997 m. gegužės 19 d. , kaip man papasakojo K. Vidžiūnas, jam paskambino A. Valuckas ir paprašė padėti mane surasti, nes yra “didelių problemų” dėl tų KGB dokumentų. Po poros dienų K. Vidžiūnas man papasakojo, kad A. Valuckas staiga mirė, nors neseniai buvo praėjęs medicininę komisiją, ir medikai nenustatė jam jokių sveikatos sutrikimų. Kitą dieną, kai man paskambino, kad yra didelių problemų dėl KGB dokumentų, A. Valuckas išvažiavo į mokymus, atsigėrė arbatos ir krito negyvas. Pasklido kalbos, kad jis buvo nužudytas, nunuodytas, tačiau aš į tai nelabai kreipiau dėmesio. Tačiau po jo mirties savanorių tarnybą masiškai ėmėsi krėsti visokios revizijos. Kai po A. Valucko mirties aš atsidariau seifą, ir pažiūrėjau, kas ten per dokumentai, kuriuos buvo jis pas mane padėjęs. Ten buvo labai geros KGB instrukcijos, kaip jų agentams veikti visose Sąjūdžio grupėse. Kaip pavyzdžiui, buvo aiškinama, kaip veikti švietimo sistemoje - darželiuose, mokyklose, proftechninėse mokyklose, aukštosiose mokyklose ir t. t. Perskaitęs tas instrukcijas, supratau kuriuos žmones į Konservatoriją buvo infiltravusi KGB. Ten buvo ir KGB agentų sąrašai, tačiau jie buvo įrašyti slapyvardžiais ir dar pažymėti septyniais skaičiais. Vadinasi, neturėdamas kodo. negalėjai sužinoti jų pavardžių. Paskaitęs tuos dokumentus, sudėjau juos atgal į seifą. Tuo metu Konservatorijos direktorius Novikas man prasitarė, kad jis yra spaudžiamas atleisti mane iš darbo, tačiau galiausiai Konservatorijos direktoriumi buvo paskirtas L. Vilkončius. Po Kalėdų grįžau į darbą, atsirakinau seifą, ir pamačiau, kad tie KGD dokumentai dingo, o mano seifo durys yra įlenktos. Nuo to laiko ir prasidėjo mano košmarai - buvau teisiamas už pasikėsinimo į L. Vilkončių neva organizavimą, ir nuteistas… Apie mane buvo prirašyta visokių straipsnių. Galiausiai, kai išėjau iš įkalinimo įstaigos, pas mane atvažiavo vienas žurnalistas iš “Echo Litvi”, kuris buvo išvertęs “Durnių laivą” į rusų kalbą, ir jis man pasakė, kad “KGB iki šiol mano, kad A. Valuckas manimi pasitikėjo, ir kam jis man perdavė tų dokumentų originalus, ir kad jie iki šiol yra pas mane”. Šis žurnalistas man patarė nevaikščioti per pėsčiųjų perėjas, net ir degant žaliam šviesoforui. Aš tik nusišypsojau ir atsakiau, kad mane ir taip jau du kartus automobilis bandė partrenkti, vieną kartą nutrenkė, tačiau Dievas išgelbėjo: Jis man dar patarė su svetima kompanija į balius nevaikščioti ir neslankioti užkaboriais. “Pasikėsinimas prieš tave nebus organizuotas, tačiau nelaimingas atsitikimas lengvai gali įvykti”, - sakęs šis žurnalistas. - Kokią įtaką jūsų gyvenimui turėjo šis įvykis - prisilietimas prie KGB dokumentų? - Aš noriu pasakyti, kad mano gyvenimas yra taip sugriautas, kad jau nieko iš jo nebeliko. Vienas dalykas, esu apšmeižtas. Buvau nuteistas už tai, kad aš neva organizavau pasikėsinimą prieš L. Vilkončių - “Ekstros” straipsnis apie tai iki šiol yra internete, kad visi iki šiol jį galėtų paskaityti. Po to, kai išėjau iš kalėjimo, aplankiau ir teisėjus, kurie mane teisė, ir prokurorą Slapšinską, kuris mane kaltino, ir kuris dabar jau dirba Generalinėje prokuratūroje. Visi tik skėsčiojo rankomis. Nes pagrindinis liudininkas, pavarde Sudikas, kuris paliudijo, kad aš liepiau pasikėsinti į Vilkončių, žuvo man sėdint kalėjime. Jis buvo nušautas Estijoje. Todėl kai mane teisė dėl neva Konservatorijoje nerūpestingai atliktų pareigų, teisme prokurorams, sakydamas paskutinį žodį, pasakiau, kad kai išeisiu iš kalėjimo, visą likusį gyvenimą ieškosiu tų, dėl kuriu kaltės buvau nuteistas, ir išsiaiškinsiu, kas organizavo šią provokaciją. Po mano šių žodžių praėjus keliems mėnesiams išgirdau, kad pagrindinis mano bylos liudininkas buvo nušautas į gaivą. Teisme visi, kurie buvo kaltinami, buvo paleisti, nuteistas aš vienintelis, o tas, kuris šovė, ir taip jau buvo nuteistas penkeriems metams už kitus nusikaltimus, todėl jam sugretino bausmes, ir paliko tuos pačius penkerius metus. Man būnant kalėjime, prieš mane buvo iškelta dar viena byla - dėl tariamo piktnaudžiavimo tarnyba, ir nuteisė pagal straipsnį “nerūpestingas valstybės tarnautojo pareigų, atlikimas”. Aš nežinojau, kad mane gali nuteisti ir pagal ši straipsnį, nes aš buvau tik Konservatorijos direktoriaus pavaduotojas administracijai. Ir mane nuteisė už tai, kad Konservatorija taikė neva per mažas kainas patalpų nuomininkams, ir dėl to neva per šešerius metus padaryta žala - apie 140 tūkst. litų. Dėl to mane nuteisė dešimt mėnesių kalėti ir sumokėti 140 tūkst. litų menamos žalos. Teisme klausiau, kodėl tos neva žalos nepadalinote direktoriui ir buhalterei, tai man atsakė, kad vėliau bus ir jų eilė. Baigėsi viskas tuo, kad aš neturiu jokio turto, o antstoliai iš mano atlyginimo išieško pusę pinigų. O aš dirbo apsaugoje. Noriu dar pasakyti, kaip buvo išardyta mano šeima. Kol aš sėdėjau, mano žmona vienoje kavinėje susipažino su JAV Taikos korpuso savanoriu iš Majamio, tas pasiūlė ją vesti, kad visą šeimą išvežti į JAV, Tuo metu šeimoje augo du mano mažamečiai sūnūs. Žmona pasiūlė mums skirtis. Kiek supratau, jiems reikėjo, kad aš kalėjime pats nusižudyčiau, kad mane atvestų iki tokios būklės, kad aš nematyčiau kitos išeities. Mano visi draugai sakė. kad šeimos neišskirs, nes šeimoje du vaikai, vienam - dveji, kitam - treji metai. Kai buvo svarstoma ištuokos byla, teisėjas klausė, ar nenorime taikytis su žmona. Atsakiau, kad mes nesipykome, tik va - meilė iš pašalies. Po posėdžio teisėjas perskaitė nutartį - man padengti teismo išlaidas ir sumokėti 500 litų baudos, nežinia už ką, ir paskelbė, kad mūsų šeima išskirta, nes aš atseit nesu šeimos žmogus. Toks buvo sprendimo motyvas. Šeima išsikraustė, o tas amerikietis po poros savaičių dingo. Po kiek laiko mano žmona ji atsitiktinai sutiko kavinėje ir paklausė, kodėl jis ją paliko. Amerikietis atsakė, kad jis tuo metu norėjo dėstyti anglų kalbą, o jam nedavė leidimo, todėl jis ir sutiko pabūti provokatoriumi. Po kiek laiko jis išvažiavo į Rusiją. Žodžiu, viskas buvo daroma tam, kad kuo greičiau pakišti mane po velėna. Vėliau mano buvusi žmona dar kartą ištekėjo už verslininko, kuris bankrutavo, ir dabar gyvena sodo namelyje. Po skyrybų mūsų keturių kambarių butas buvo padalintas - trys kambariai jai skirti, o man - vienas kambarys. Aš nuomoju tuos kambarius, žmonai atiduodu pinigus. Antstoliai net buvo paskelbę aukcioną, kad parduoti mano kambarį, niekam nepranešę. Padaviau juos į teismą, ir jis dar nesibaigė. Žodžiu, puolimas prieš mane dar nesibaigė. O tas K. Vidžiūnas, kuris vienintelis žino, kur buvo padėtį KGB dokumentų originalai, buvo uždarytas į psichiatrinę ligoninę. Jis buvo paverstas psichiniu ligoniu, kad negalėtų būti liudininkas mano byloje. Tas jo invalidumas buvo nuolat pratęsinėjamas. Netgi Rusijos ambasados darbuotojai jo klausinėjo, kur yra tie popieriai, kuriuos jis turėjo. Nuėjau pas dabartinį Vidaus reikalų ministrą R. Šukį bei Seimo narį V. Žiemelį, nes jis mano apylinkėje išrinktas. Jo paklausiau, ką man daryli, kad mane paliktų ramybėje, nes aš nebeturiu jokių KGB dokumentų originalų. Aš. suprantu, kad kai kurie žmonės, kurie buvo Sąjūdyje, ir buvo užverbuoti KGB, galbūt, dabar sėdi aukštose kėdėse, ir dabar bijo, kad ta informacija nebūtų paviešinta ar perduota žurnalistams. Man pasiūlė nueiti į LNK pas Rūtą Grinevičiūtę. Tačiau ji man pasakė, kad jai ir taip jau dvi baudžiamosios bylos iškeltos už šmeižtą, ir todėl ji nebenori lįsti į tą istoriją. Mat liudininkas - K. Vidžiūnas sutiko dalyvauti laidoje tik su kauke ir anonimiškai. Jeigu jis dalyvautų laidoje, tai prarastų savo pragyvenimo šaltinį - invalido pensiją. Nuėjau net pas Paleckį į laidą “Prašau žodžio”, jis sutiko mus išklausyti, ir pažadėjo paskambinti, tačiau taip niekada ir nepaskambino. Todėl net ir aš patikėčiau, kad Petruševičius galėjo būti prisidėjęs prie J. Abromavičiaus žūties, jeigu pats nebūčiau praėjęs to pragaro… Aš manau, kad pagrindinis liudininkas prieš A. Petruševičių - Albertas Miceika - buvo pasamdytas saugumo kaip provokatorius, ir jis du metus įkalbinėjo Petruševičių parduoti jam tuos ****oletus. Ir vienu metu, kai A. Petrusevičius visai neturėjo pinigų, jis ir sutiko tai padaryti. Tuomet A. Petrusevičiui tas A. Miceika ir perdavė saugumo pažymėtus pinigus, ir iš karto ir jį suėmė. Taip ir susidorojama su žmonėmis. O man prieš išeinant iš kalėjimo saugumas mane dvi savaites bandė priversti liudyti prieš A. Petrusevičių, nes jis nė piršto nepajudino, kad man padėtų. Todėl saugumiečiai manė, kad aš ką nors melagingai prieš jį paliudysiu, tačiau aš atsisakiau. Nes prokurorai inkriminuoja A. Petrusevičiui net ir šovinių gamyklos pastatymą - tai traktuoja kaip nusikaltimą. Net ir santykius su Kuveitu prokurorai traktuoja kaip nusikaltimą. Aš jau nekalbu apie tilto per Bražuolę susprogdinimą. Išėjęs iš pataisos namų, aš įspėjau A. Petrusevičių, kad jį seka, tačiau jis pamanė, kad tai nesąmonė. Jis man sakė, kad nežino, ar aš kaltas, ar ne, ir kad jis nesigilino į tą dalyką. O Petruševičius man sakė, kad tas A. Miceika jį du metus įkalbinėjo parduoti ginklų, ir provokavo daryti nusikaltimą. A. Miceika net teisme nepasirodė, o teismas pasakė, kad užtenka jo parodymų. Net K. Vidžiūno draugas, jo buvęs klasės draugas 1989 m. dirbo KGB, ir mums dar tada sakė, kad “visi idealistai bus nubausti. Mūsų žmonės dirba visur - tiek Sąjūdyje, tiek ir kitur”. KGB žinojo, kad žlugs SSRS, ir jie sukūrė sistemą, kuri viską kontroliuoja. Tuomet iš tokių kalbų juokėmės, tačiau dabar matome, kad tai buvo tiesa. - Išvada tokia: neaišku kuriais metais mes gyvename. Estai jau seniai atsikratė KGB šleifo (tiesa, neseniai vienas skandalas iškilo dėl buvusio KGB rezervininko šnipinėjimo), o mes vis dar velkamės. Turėkime vilties. Kada nors ateis patikima valdžia ir bus įmanoma sudaryti normalią koalicija, kuri išviešins visus praeities faktus, kad visuomenė žinotų kas yra kas. Valstybės Saugumo Departamentas (VSD) dažniausiai užsiima šmeižimu. Tą mes žinome jau po Pakso apkaltos. Jeigu reikia, jie pasitelkia ir žiniasklaidos priemones, dirbtinius reitingus. Jie nenori leisti (o gal bijo) žmonių nuomonei pasireikšti. Manau, kad visas šis suikaupęs nepasitenkimas dabartine valdžia vieną dieną sprogs. Išsiverš tas katilas ir vieną dieną Lietuvoje viskas pasikeis. Sulauksime. Nieko neraginu kažko daryti. Tiesiog įvykiai parodo, kad žmonės bunda. Gal kai kurie ne savo noru, o kažkieno inicijuojami, bet vyksta. Klausimas tik vienas - kuria linkme viskas pasisuks? Prieš dešimt metų, imdamas interviu iš pabėgusio į Vakarus sovietinio žvalgo Viktoro Suvorovo, knygų „Ledlaužis“, „Akvariumas“, „Diena M“ autoriaus, klausiau, ar ir kuo Lietuva domina Rusijos žvalgybos tarnybas, mirties bausme nuteistas rašytojas nedvejodamas atsakė: „Žinoma, domina. Kad kuo daugiau veltėdžių pateisintų savo egzistavimą, išsaugotų praktiškai nekontroliuojamas darbo vietas, išsimokėtų premijas ir palaikytų visuomeninę nuomonę apie savo svarbą“. V. Suvorovas tada juokdamasis pridūrė, kad „rusai sukurs bet kokią legendą apie Lietuvą (kaip ir apie bet kurią kitą šalį), jog atrodytų, kad žvalgybos darbas pas jus yra ypatingai svarbus“. Kaip į vandenį žiūrėjo tas rašytojas. Dar šiais metais Jungtinėse Amerikos Valstijose – sprendžiant iš Rusijos žiniasklaidos – lig šiol aršiausioje priešiškoje valstybėje areštuotų dešimties rusų šnipų–„nelegalų“ veikla ir atlikti „žvalgybiniai“ reikalai tai tik patvirtino jo teiginį. Vertinant tai, ką „žvalgė“ tie nevykėliai žvalgai, belieka tik nustebti, kad tokiems niekams yra skiriama tiek dėmesio, lėšų ir laiko. „Stebėti JAV politiką Pietų Amerikos šalių atžvilgiu“? „Tirti visuomenines nuotaikas“? – argi tam trūksta ambasados darbuotojų? Nenuostabu, kad areštuotiems „žvalgams“ net nebuvo pateikti kaltinimai „šnipinėjimu svetimai valstybei“, o tik paniekinantis „vengimas užsiregistruoti kaip užsienio šalies agentais“… Nes jau seniai žinoma, kad Rusijos „išorinė“ žvalgyba, kad ir kokiame savo istorijos etape veiktų, visada pasižymėjo viena tobulai įvaldyta veikla – užsienio žiniasklaidos apžvalga. Jau nuo sovietinių laikų puikiai suvokdami, kad pačioje Rusijoje ne tik kad Hondūro, bet net ir Prancūzijos laikraščiai ar radijo bei televizijos laidos nėra prieinami, vadinasi, bet kokia informacija, paimta iš žiniasklaidos – puikiausia ataskaita „Centrui“, liudijanti apie sudėtingą ir aktyvią žvalgų veiklą. Skaitai kokio nors pabėgusio į Vakarus KGB šnipo Olego Gordijevskio memuarus, ir šalia glitaus jausmo, kuris apima išryškėjant tikro Tėvynės išdaviko motyvams, atsiranda ir nuostaba bei pasišlykštėjimas – „sunkus“ ir „atsakingas“ darbas, pasirodo, reiškė „įdėmią Danijos spaudos peržiūrą“. Nuo žvaigždučių kiekio antpečiuose raibsta akys, o darbo rezultatas? Ataskaita apie diskusijas Danijos parlamente, o po atšaukimo į Tėvynę – pabėgimas į Angliją?"

sorry2013-06-04 18:47

ne Kuprevičienę, bet apie Dalę Butkevičienę.. taip pat, žinima ir apie garsųjį Kuprevičių, bei jo ryšius su Milinienės vaikais: tiesiaisviesiai.lt/teisetvarka/pedofilija/iskrypimo-gysla-jungia-kovojancius-uz-stankunaite

apie komentatorę Dalę Kuprevičienę2013-06-04 18:44

internautai surinko žinias čia: tiesiaisviesiai.lt/teisetvarka/pedofilija/iskrypimo-gysla-jungia-kovojancius-uz-stankunaite

beje,2013-06-04 18:32

O Landsbergis, pasirodo, kone tiksliausiai atspėjo būsimą bylos eigą. Štai ką jis rašė prieš keletą metų: Iš pradžių jos buvo dvi. Jų skriauda rėmėsi galų gale pradėta pedofilijos byla. Vyresnė būtų jau devynmetė. Po bendravimo su „dėdėmis“ ji, kaip sako pažįstantieji, vaikščiodavusi su sauskelnėmis. Tyrėjai tas kalbas turėtų patikslinti. Tai šios mergaitės motiną, kuri esą šiuos dalykus leisdavusi, net pristatydavusi skriaudikams dukrą, nušovė kol kas nežinomas asmuo. Mažoji – tai seniau paimta iš motinos dabar ieškomo įtariamojo Drąsiaus Kedžio dukra, kuri liudijo apie velionį teisėją Joną Furmanavičių ir galimuose pedofilijos nusikaltimuose dalyvavusius dar du asmenis. Psichiatrinė ekspertizė patvirtino vaiko parodymų tikrumą. Ilgiau nei savaitę mergaitė buvo įkurdinta Vaiko raidos centre ir neatiduodama artimiesiems, o nūnai gyvena pas globėją tetą. Ar nebus dedama pastangų ją iš ten atimti – pamatysime. Jau norima iš Neringos Venckienės atimti teisėjos imunitetą. Kam jis kliudo? Iškėlus arba išprovokavus naują – šmeižimo bylą – sumažėtų liudytojų svarbiausioje byloje. Kol kas esama panašumo į pastangas žlugdyti pedofilijos bylą. Ši kaip tik taip ir atrodo iki J. Furmanavičiaus bei Violetos Naruševičienės nužudymų, kuriuos tirti imtasi gana triukšmingai ir beveik skelbiant D. Kedį tai padarius, o pedofilija vėl tarsi pastūmėta į pašalį. Niekas nežino, dar nenustatyta, ar tikrai D. Kedys šaudė ir šaudė vienas, ar jis pats tebėra gyvas, o gal seniai pakastas juo tik pasinaudojus, kad neprabiltų du nežinia kieno nužudytieji. Vieną žmogų nušovė kaip tik tą dieną, kai jis turėjo duoti parodymus. Atsitiktinumas ar informacijos nutekėjimas? Šių aukų kūnų tyrimas, kaip dabar aiškėja, atliktas netinkamai, galbūt vėl ką nors slepiant. (Tokią turime nuo pat pradžių klastojamą Vytauto Pociūno žūties bylą. ) Po J. Furmanavičiaus mirties savotiški tyrėjai visą savaitę nesusiruošė apžiūrėti jo buto. Abi informacijos iš spaudos, bet juk tikrintinos, jei rimtai tiriama. Nežinia, ar tyrėjai tikrino žinią apie galimas J. Furmanavičiaus ir jo draugų atostogų keliones į Tailandą – žinomą homoseksualaus bei pedofilinio „turizmo“ rojų. Sakoma, tai tik apkalbos, o pats J. Furmanavičius neigęs, kad išvis ten buvęs. Ligi šūvių tik D. Kedys mėgino tirti šią papildomą aplinkybę arba galimybę. Vis dėlto, nustačius žuvusiųjų galimą vaidmenį vietinėje pedofilijos velniavoje, aiškėtų ir daugiau galimų žudymo motyvų, ne tik nuogas tėvo kerštas. Tam reikia realiai tirti pedofilijos bylą. Iš pradžių dažniau skambėjo postringavimai tik apie jos ankstesnį nepateisinamą vilkinimą, galbūt tyčinį, na, ir aptarinėta žmogžudžio arba žmogžudžių paieška. Tačiau tai kitos dvi bylos (tyčinis vilkinimas taip pat būtų nusikaltimas), dar viešai brandinama trečia prieš N. Venckienę, o kur mažamečių mergaičių skriauda, jų byla? Jos nieko nenušaus, tad gal neverta skubėti?

nonsens2013-06-04 18:28

Nėra taip, kad mūsų teisėsauga gintų pedofilus. Kiti pedofilijos atvejai labai greitai ištiriami ir vaikų parodymais mažai kas suabejoja po vienintelio psichologinio tyrimo. Tad kas trukdo šią bylą ištirti? Gal tai išties susiję su Pikeliškėmis? O R. Janutienė gal šantažu priversta už tuos Pikeliškių filmukus (žr. youtube) atidirbti "perestroikininkams, kad pvz. , pati nebūtų patraukta teisman, kas žino? :) Juk ir mergaitė liudijo, kad ji buvo fotografuojama. o gal ir filmuojama? Gal išties kažkas rinko kompromatą, kaip liudijo vsd informatorius Kęstutis Vilkauskas? ... Tai ką liudijo teisme Vytautas Kedys ir Kedžių kaimynai galima paskaityti čia: komentaras. lt/naujienos/vilniaus-miesto-2-apylinkes-teisme-toliau-bus-nagrinejama-rezonansine-pedofilijos-byla/comment-page-5

Kaimiete2013-06-04 18:10

O kas cia tokio, kad senukas mate Usa su triusikais? Del to, kad mate, tai reikia net teisme aiskintis? Niekam nevalia vaikscioti su triusikais? Nes, vat kokie ciudai vyksta? As savo vyra labai daznai matau su triusikais. Reikes grieztai pasakyti, kad nevaiksciotu su triusikais, geriau isvis be ju.......

48komentarui2013-06-04 16:21

is kur tu dabar taip gerai zinai apie mergaite ? kaip ir kas ja priziuri? jei mergaite yra valstybes [paslaptimi paversta kazkodel? seneliu stankunu rasai priziurima jinai mergaite/nu tik nereikia cia to melo pilti/motina juk skundesi per video pati ,kad joms blogai ,kad mergaitei blogai /kad pastoviai mergaitei skauda galva ,pilva/ir kodel ta gydytoja dabar trolintoju vadini/tai juk pats trolini/iskur zinai ,kad Venckiene ismokinusi ka kalbeti savo tevams?? IS KUR TAIP VISKA ZINAI?

temą skaitykite,ir komentarai tik į temą2013-06-04 15:44

Aš netikiu jog Kedys matė A. A. Ūsą su triusikais ir iš viso jis jo NEMATĖ pas Stankūnus. Tai gerai pamokyto kaip ir ką kalbėti advokato žento ir buvusios teisėjos dukters-juk kirk Venckienė prifantazavus,prirašius nors į vežimą krauk. Labai puikiai paruošė tėvus ką kalbėti,kaip meluoti,kad tik išsuktų Venckienė uodegą. Čia rašo tik palaikantys sugalvotos pedofilijos Klonio gatvėje palaikantieji- Venckienės šutvė. Koki baisūs esate žmogystos,troliai. Galvojate jog Kedžiai Venckai turtais aptekę viską nusipirks-ne jų ir visų jūsų laukia Dievo teismas-ten nepapirksi,nepamokysi meluoti ir žlugdyti kitų gyvenimus. Kokia laimė jog mergytė su motina,o tas trolis ''gydytoju ''pasivadinęs ar buvai,ar matei jog mergaitė šeriama vaistais-suklydai troli,ji jokių vaistų nevartoja ir ji yra labai gerai prižiūrima motinos senelių Stankūnų,valstybės, puikų vaikų teisių darbuotojų,ir kitų kurie padeda kol teismai baigsis joms gyventi apsaugoje. Manau kaip sugavo daktarinį,taip sugaus ir istorijos organizatorę ir tuomet bus aišku,kad tikrai labai didelis pūlinys buvo Klonio gatvėje. Troliai juk jūsų darbas trolinti-trolinkite-bet jumis tiki tik jūs patys.

pagalvojau,kad2013-06-04 15:34

ta triusiku byla,matyt,yra-vagies kepure dega-todel toks padidintas demesys is usofilu puses

uzsienis2013-06-04 15:19

kosmaras del tu triusiku/uzsienyje tokiu ciudu nebuna ,tai kaip paskaitai ,tai plaukai siausiasi ant galvos kas darosi lietuvos teisesaugoj/ jei senukas Kedys mate tai ir pasake uztai jam kels byla??tai kaip jam irodyti ,kad jis is tikruju mate???

nuomone2013-06-04 15:13

butu gerai ,kad zmones isvis nereaguotu ,ka raso d.butkeviciene/ nereguokite isvis !dekite jai visiska ignora!

nonsens2013-06-04 15:11

"pirmeivių" grupelė, t.y. "perestrokininkai" su Vaišvila priešaky, kelia buntą prieš Lietuvos laisvės sąjūdį. Sakau gal Ūso apatiniai pasitarnautų už vėliavą šiai jų revoliucijai?:) :)

Absurdas triumfuoja2013-06-04 14:44

Teisinė valstybė ir yra tas vėžio auglys, kuris beviltiškai numarina bet kokį kontaktą tarp visuomenės lūkesčių ir teismų sprendimų. Juk teisėjai nepriklausomi! O nepriklausomų veikėjų polinkis ieškoti bendrų interesų? Juk tai ir yra klano šaknys! Teisėjas priima bjaurų, protu nesuvokiamą sprendimą. Bet įstatymas aukščiau už sveiką protą. Objektyviai! Protas – lankstus, įstatymas – sustabarėjęs. Ir niekas – nei pasipiktinę žmonės, nei Prezidentė negali net paklausti teisėjo, kodėl šis „nusišneka“. „Teisinė valstybė“. Būtent šiai „šventai karvei“ dėkokime už tai, kad Prezidentė negalėjo įtakoti teismo sprendimo. „Teisinė valstybė“ izoliuoja įstatymą bei jo vykdymą nuo žmoniškumo, žmogiškojo veiksnio. Todėl teisėsauga ir visuomenės lūkesčiai („teisininkų“ traktuojami kaip „interesai“) atsiduria tarsi skirtingose barikados pusėse. „Šalino kliūtį“ ir girtas policininkas Šostakas, kelyje Kaunas-Vilnius nužudęs du gydytojus. Nereikia atpildo? Ne! - sako teisinės valstybės apologetai, jau daugiau nei prieš 20 metų pradėję mums aiškinti bjaurų mitą, esą svarbu ne bausmė, o jos neišvengiamumas. Jurbarko policininkai, išprievartavę merginą, iki pat teismo nuosprendžio dirbo organuose. Nes „teisinės valstybės dogma“ skelbia – iki teismo nekaltas! O kaip nekaltą atleisti iš tarnybos? Gerai, Šostakas girtas buvo, jį pagal kitą straipsnį atleido. O jei tie du prievartavo blaivūs? O jei ir gėrė, tai ne tarnybos metu, ir ne prie vairo... Tada gali būti ramus – iš tarnybos neatleis. Visi su piktumu žiūrime į to komisariato viršininką – na kaip čia? Merginą išprievartavo, visa Lietuva tai žino, o jie toliau tarnauja policijoje? Su panieka žiūrime į komisariato viršininką, gal ir į patį generalinį. Na taip, kaip dabar, po gegužės 17 d. įvykių daugelis žiūri į Prezidentę. O ką tas viršininkas padarys? Jei atleis, juos... teismas grąžins, ir atlygį dar priteis... Ir net pati Prezidentė neturi teisės paaiškinti provincijos teisėjui, jog prievartautojai neturi tarnauti policijoje! Begalės paradoksų ir alogizmų - auka yra, o kaltų nėra. „Iki teismo nekaltas“. Turi visas teises, gali net į Seimą kandidatuoti. Ir jei visa tai apmąstytume, be jokių sąmokslo teorijų suvoktume pedofilijos bylos epizodus bei jų pasekmes kaip neišvengiamybę.

Gydytojas2013-06-04 14:27

Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Kitais vaistais nesunku užblokuoti atmintį, dar kitais - nuolatinio streso būseną. Tokiam žmogui labai nesunku "išplauti" smegenis, prigasdinti, kad kalbėtų tai, kas liepiama... Tokie metodai seniai naudojami JAV CŽV palaužti tardomus belaisvius ar įtariamuosius, ir yra daugybę kartų aprašyti. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais iš CŽV perimtą, įdiegtą ir ištobulintą gydymo būdą. Pasipriešinti tam nebūna jokios galimybės... Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tikrintojų vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? Įtariu, kad mergaitė bus taip apdorota, jog nieko nebeprisimins iš praeities, o kartos įteigtus „faktus“, kad pedofilas buvo jos tėvas, o dėdėms ją pardavinėjo teta Venckienė... Gal taip ji SLAPTAI paliudys patikimam teisėjui, o po to bus išgabenta į SLAPTĄ šalį ir visiems laikams dings iš akiračio... P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso ir Stankūnaitės garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

Pikasas22013-06-04 12:33

Sovietinio režimo sąlygomis tapti teisininku, nesireiškiant kolaborantu, būdavo praktiškai neįmanoma. Patekti į teisės fakulteto studentų sąrašą, neturint tvirtų komjaunimo rekomendacijų – neįmanoma. Kaip sekėsi tiems būsimiems ar jau esamiems studendams pereiti KGB filtrus? – galėtų papasakoti jie patys. Gal buvo visaip… Lietuvai atgavus Nepriklausomybę, beveik visa sovietinės teisėsaugos kadrinė sistema perėjo į naują būvį, galima sakyti, "in corpore". Buvo iškelta kompetencijos ir patirties svarba. Konkursuose buvo numatomi 5 ar net 10 metų būtini darbo patirties reikalavimai. Labai prasminga, jei aktyvaus kolaboravimo metai būtų žymimi su minuso ženklu. Tada toks ypatingai svarbių bylų tardytojas E. Bičkauskas, tardęs netgi monsinjorą A. Svarinską, nebūtų galėjęs tapti netgi reitingų lyderių. Iš tos viršūnės jį nukrapštė tik priklausomybė alkoholiui... Pretendentas į Lietuvos Aukščiausiojo Teismo (LAT) pirmininko postą Gintaras Kryževičius iš Seimo tribūnos kalbėjo labai gražiai. Jis ragino ryžtis tiesioginiam visuomenės įtraukimui į teisingumo vykdymą ir įteisinti TARĖJŲ INSTITUTĄ. Pretendentas ne kartą akcentavo, kad reikia ATVERTI TEISMŲ SISTEMĄ ir pašalinti bet kokias jos izoliacijos galimybes. Esą tam politinė valia jau yra pareikšta – iš esmės kinta teisėjų atrankos ir karjeros sistema. “Šiuose procesuose svarbus ir bemaž lemiamas vaidmuo atitenka visuomenės atstovams. Jau dabar teisėjų atrankos komisiją sudaro trys teisėjai, keturi visuomenės atstovai. Manau, kad lemiamų pokyčių siekiant realaus atsakomybės neišvengiamumo principų įgyvendinimo turės ir VISUOMENĖS ATSTOVŲ ĮTRAUKIMAS į teisėjų etikos ir drausmės komisiją, kuri turi įstatymo suteiktą teisę iškelti teisėjams drausmės bylą”, – sakė tada G. Kryževičius. G. Kryževičius teisėjų drausminės atsakomybės ir teisėjų garbės teismo vertinimo aspektu atkreipė dėmesį į KONSTITUCINĘ ASMENŲ LYGYBĖS PRIEŠ ĮSTATYMĄ NUOSTATĄ, kuri įpareigoja, kad vienodos teisinės situacijos būtų vertinamos tapačiai visų asmenų, taigi ir valstybės pareigūnų, atžvilgiu. Pretendentas į LAT pirmininkus teigė matantis nuolaidžiavimo požymių teisėjams, kaltiems dėl NEPAGRĮSTAI ILGO BYLŲ NAGRINĖJIMO, pasak jo, neretai sąlygojančio atsakomybės net ir baudžiamosios išvengimą. “Manau, kad autoritetas suteikia didelius įgaliojimus, bet tuo pačiu įpareigoja ir griežčiausiai baudžia, jei tam autoritetui nusižengiama. Tai turi būti teisėjų gyvenimo taisyklė. Kitaip mes pasmerkti kritikai”, – pažymėjo G. Kryževičius. Pretendentas atkreipė dėmesį į tai, kad vien nauja teismų sistema ir jurisdikcijos paskirstymas tarp naujai sukurtų teisminės valdžios grandžių negarantuoja teisminės valdžios autoriteto visuomenėje ir reikšmės valstybės gyvenime stiprinimo. “Teisminės valdžios reikšmės valstybės gyvenime stiprinimą aš suprantu kaip teisėtumo, pagrįsto Konstitucija ir įstatymu, užtikrinimą teisminei valdžiai įgyvendinant priskirtą kompetenciją, o štai kalbant apie teisminės valdžios autoriteto visuomenėje problemas tenka kalbėti apie vertybių sistemą, jos perspektyvas”, – sakė G. Kryževičius. “Įstatymų taikymas gyvenimo atsitikimams yra sunkus ir didelis darbas. Tokiam proto darbui teisėjas turi būti pasiruošęs ir išsilavinęs teisės mokslų srityje. Be teorijos, jis turi pramokti ir praktikos darbo, nes tik sujungiant teoriją su praktika galima laukti gerų darbo rezultatų. Teisėjas turi būti subrendęs ir patyręs žmogus. Neparengti darbui teisėjai – tik teisėjų surogatas, o jo vertė, kaip žinoma, yra maža”, – citavo vieną mokslininką G. Kryževičius. Tuomet kandidatas į LAT pirmininko kėdę G. Kryževičius išsakė ir daugiau labai gražių ir prasmingų, sakyčiau, vadovėlinių minčių. Kaip jo pastarojo meto iššaukianti arogancija su jomis susijusi? – spręsti gali kiekvienas Lietuvos pilietis, stebėdamas LAT pirmininko viešą raišką. Viltį, kad būtent šis asmuo imsis reikiamų pokyčių yra išreiškusi valstybės vadovė. Neatrodo, kad tos prezidentės Dalios Grybauskaitės viltys buvo visiškai pateisintos. Pažadai ir gražūs PRETENDENTO žodžiai liko beprasmiai, nes jie, manau, nebuvo pagrįsti konkrečiais LAT pirmininko darbais. Takoskyra tarp visuomenės poreikių turėti teisinę valstybę, kurioje vyrautų teisingumas teisėsaugoje per šiuos metus, mano supratimu, tapo tik dar labiau ryški. Mergaitės iš Klonio gatvės “transakcijai” pas tokią mamą buvo ruoštasi jau senokai. Buvo netgi sukurptas įstatyminis specialus pataisymas, labai pradžiuginęs vaikų teisių gynėją R. Šalaševičiūtę. Beje, prieštaraujantis LR Konstitucijai , ES Vaikų teisių konvencijos nuostatoms. ir netgi kitam to paties įstatymo nuostatai apie išskirtines vaikų teises (6p. ) , Pakeitime buvo nustatyta, kad prievarta prieš vaikus galima, net jei jie nėra niekuo nusikaltę ar besiruošiantys ką nors nusikalsti. Ką ir bepridurti? 2011 gegužės mėnesį Teisėjų taryba kartu su Seimo vaikų teisių kontroliere sumąstė kaip perimti atraminius postus, leidžiančius kontroliuoti eigą, nustatant ir Drąsiaus Kedžio dukrelės gyvenamąją vietą. Visuose penkiuose apygardų teismuose buvo numatyta įkurti vaikų psichologų pareigybės. Tam ir lėšų nedelsiant buvo surasta. “Šie specialistai dalyvautų teismuose apklausiant vaikus” – tada pranešė Nacionalinė teismų administracija. Matėm, kaip Kėdainių teisėjai mergaitę “APKLAUSINĖJO”. Juokas tik… Tada Teisėjų tarybos pirmininkas Gintaras Kryževičius išdidžiai pareiškė: “Atsiradus finansavimui, šią pareigą prisiimame”. Vaiko teisių apsaugos kontrolierės Editos Žiobienės pateiktais duomenimis, tuo metu teismuose buvo 3000 bylų, kuriose nukentėjusieji – nepilnamečiai. Štai, kaip tada gražiai aiškino Edita Žiobienė: “Šių asmenų apklausose psichologai dalyvauja gana retai, dėl to nukenčia vaiko interesai. Manau, kad tokių bylų skaičius nemažės, todėl noriu padėkoti teisėjų korpusui už dėmesį šiai problemai.” Kontrolierė pabrėžė, kad jos vadovaujamai įstaigai svarbiausia vaikas ir jo interesai, tačiau taip pat norima palengvinti ir teisėjų darbą. “Siekiame, kad vaikai būtų apklausiami profesionaliai ir TIK VIENĄ KARTĄ. Taip būtų ne tik užtikrinamos vaikų teisės, bet ir prisidedama prie spartesnio bylų nagrinėjimo”, – aiškino E. Žiobienė. Kas suskaičiuos, kiek apklausų padaryta D. Kedžio mažylei? A? Apie šios “SPARTESNĖS” bylos peripetijas geriau net nebekalbėti. Jos ne tik nustebino, bet ir daug ką pašiurpino… Nenoriu užgauti tų teisininkų, kurie sovietinio režimo metais sugebėjo apiplaukti kagėbistų plačiai mėtomus tinklus. Tačiau mane dažnai neramina, kad 1600 išsiliustravusiems KGB “bildukams” buvo leista meluoti savo anketose. Nuo to pasitikėjimas sovietinės teisminės nomenklatūros kadrais tikrai nepadidėjo.

svarbu geros kepenys2013-06-04 12:03

o prie ko čia ta LR primadona? ji ką, ir pas Stankūnaitės tėvus baliavoja??? visur suspėja...ot kepenys pas moteriškę.

Be2013-06-04 11:46

abejo uso triusikai dau reiksmingesnis dalykas,negu lavonai.Toki triusiku byla iskelusi prokurora ir toki mesla nagrinejanti teisma reikia vyti lauk su vilko bilietu.Mokesciu moketoju pinigai ciniskai kisami i uso triusikus.

kuznia labai svarbi liudininkė triusikų byloje2013-06-04 10:47

Kuznia gyrėsi , kad bus liudininkė Uso su triusikais byloje. Prie ko čia kuznia šioje byloje? Pasirodo, kad ji tą dieną irgi uliavojo pas Stankūnus? Pagal patikimus šaltinius, tą dieną Kuznia linksminosi pas Stankūnus be triusikų, beusis užsidėjo triusikus tiktai išgirdęs durų skambutį.

nuomone2013-06-04 04:15

zmogu vercia meluoti,galvoja uztampys teismais

pagarba autoriui2013-06-04 03:09

paprastas ir teisingas iki sazines gelmiu straipsnis. Ir del Sajudzio, ir del kelnaiciu.

šitą2013-06-04 02:51

procesą aš suprantu kaip visiškai susikompromitavusio teismo isterišką meną vaidinti darbą. Tai vulgaru, neturi net elementarios pagarbos senam žmogui, sakančiam tiesą. Juk Jis tai liudijo taip nekaltai, aiškino nenustebęs, nes manęs, kad Ūsas yra Stankūnaitės vaikinas. Pagalvokit, kaip chamiškai teismai tyčiojasi iš savo piliečių, kurie visą amžių dorai dirbo, sukurdami ateitį savo vaikams, vaikaičiams, o parazitai, nesibodėję platinti porno medžiagos, nesirūpinę dukterimis, kaip paskutiniai chamai gali sau leisti elgtis bet kaip.

Tarp kitko2013-06-04 02:18

man is viso nesuprantama, kodel aplamai vyksta to senuko teismas del jo prieskambaryje privaciame bute matytu Uso apatiniu. Jeigu Usas butu buves be apatiniu ir tokiame stovyje lakstes po bendra laiptine, tai dar gal ir butu galima kazkiek pateisinti teismo organizavimo islaidas. O cia kas per nesamone? Teismai neturi kito rimtesnio darbo, jeigu uzsiimineja tokiais niekais.

Absurdas2013-06-04 02:14

Apsijuokė motiejūnas su teisėja, kad nagrinėjama triusikų byla, kas per triusikai, kad draudžiama juos matyti, nes mirtinai pavojingi, matęs tik į teisiamųjų suolą ABSURDAS ir tiek.Labai teisingai komentuoja"trupikių problemėlė"

27komentarui2013-06-04 01:23

jums pritariu /Pikaso komentarai tai labai geri,logiski ir argumentuoti /jo nemegsta tie ,kurie dergiasi komentaruose ant Venckienes/

Laikas2013-06-04 01:03

Desovietizuoti teismus! Kiek dar KENTĖSIME šitą genocidą?

Seneka2013-06-04 01:00

"Teisėjas, kuris nuteisia nekaltą žmogų, nuteisia pats save".

Raigerdas - vizitor2013-06-04 00:26

Vizitor išmoko mokykloje rašyti, tai dabar rašo komentarus. Jis dar moka kitus gėdinti ir daro tai visiškai jokio gėdos jausmo. Visitor sprendžia apie kitus iš savo sugadintos sąmonės, kurioje labai mažai belikę sveiko proto likučių. Visitor, mokėdamas rašyti, rašo: "Sprendžiant iš jūsų pirmo komentaro - jums melas irgi ne svetimas, ar ne? Juk nepažįstate šio žmogaus, bet tiek prikūrėte fantazijų, be jokios gėdos. O juk K. M garsėjo seime kaip padoriausias, nepaperkamiausias..." Tai tam Visitor galiu atsakyti, kad aš nenoriu pažinti tokių nesąžiningų žmonių, koks yra Kęstutis Milkeraitis. Jeigu aš parašiau, tai parašiau turėdamas faktus, o ne todėl, kad man patinka ar nepatinka Kęstutis Milkeraitis. Ir jeigu pats dar ne visai esi praradęs sąžinę, tai pasiūlyk Kęstučiui Milkeriačiui paduoti mane į teismą ir apginti savo garbę. Kai jam, kaip Seimo kontrolieriu buvo išsiųstas skundas, tai jis "netikėtai" užmiršo mūsų šalies įstatymus ir pradėjo prikūrinėti tokius dalykus, kad man net plaukai pasišiaušė beskaitant šito, anot jūsų, "seime kaip padoriausio, nepaperkamiausio..." Seimo kontrolieriaus išvadas. O vėliau aš perskaičiau rašytojo Vytauto Petkevičiaus charakteristiką apie šį žmogų. Ir mano turimi faktai tik patvirtino, kad Vytautas Petkevičius "Durnių laive" davė šiam žmogui labai tikslią charakteristiką. Tai, kad Visitor išmoko mokykloje rašyti ir gėdinti kitus, tai šito tikrai yra per mažai, kad spręsti tesingai apie kitus žmones. Priimkit mano užuojauta. Jums gyvenime nepasisekė, nes jūs galite gėdinti bet ką, pats neturėdamas nei lašo gėdos jausmo.

vizitor2013-06-03 23:59

Kęstučio straipsnis man pasirodė netgi kiek per švelnus. Matosi, kad žmogus turi rašytojo gyslelę ir tikrai galėtų kur kas daugiau mums parašyti. Na, kad ir apie tas YPATINGASIAS BYLAS su kuriomis dirbo. O V. Kedžio teisėją, su iškreiptomis Temidės svarstyklėmis, galima būtų palyginti su poeto V. Brodskio teisėja. Siaubas apima, pagalvojus - į kokių žmonių rankas atiduodami mūsų žmonių likimai! Kai toji tarybinė teisėja paklausė Brodskio kuriame gi universitete jis išmoko rašyti eilėraščius, o šis pirštu bagstelėjo į dangų, teisėja jį nuteisė keleriems metams tremtin, priverstiniams darbams, kaip veltėdį... Vėliau, kai pažįstami inteligentai iš užsienio jį iš ten šiaip taip ištraukė, JAV jis jau dėstė universitete rusų kalbą ir literatūrą, nors universiteto nebuvo baigęs. Jo poezijos knygos jam buvo įskaitytos kaip diplomas. Įdomu, ar mūsų biurokratai leistų kokiam universitetų nebaigusiam, bet gerų knygų prirašiusiam rašytojui dėstyti universitete? abejoju.

vizitor- reigardui2013-06-03 23:37

Sprendžiant iš jūsų pirmo komentaro - jums melas irgi ne svetimas, ar ne? Juk nepažįstate šio žmogaus, bet tiek prikūrėte fantazijų, be jokios gėdos. O juk K.M garsėjo seime kaip padoriausias, nepaperkamiausias... Ar ne laikas pasimokyti ir jums komentavimo meno iš Pikaso? Puikūs, išmintingi, neįžeidūs ir gana informatyvūs komentarai, kuriais jis tik papildo kiekvieną straipsnį. Štai jį tikrai išrinkčiau geriausiu komentatoriumi.

schizo2013-06-03 22:45

Kas bendro tarp sio straipsnio ir vienos zinomos teisejos pazasties plauko? Ogi nieko. Panasu, kad psichines ligos Lietuvoj pradejo plisti oro laseliniu budu.

JEI2013-06-03 22:06

Ne ekspertai.eu teisybės nesužinotume. Aplink tiek daug melo. Ir toliau skleiskite tiesą, ekspertai. TVIRTYBĖS JUMS.

Naujas valdziazmogiu devizas Lietuvoje:2013-06-03 21:59

apgink a.u. triusikus - apginsi savo garbe!

Raigerdas2013-06-03 21:53

Lietuva tampa unikalia valstybe - vieni melagiai keičia kitus melagius. Vieni varo ant kitų, panašu, kad kai kurie katalikiškų įsitikinimų melagiai varo ant komunistinių melagių. Ir tai nedaroma tik vienu tikslu - gauti finansavimą iš mokesčių mokėtojų kišenės. Reikia kažką tai daryti su tais mokesčių mokėtojų pinigais. Nes čia yra didžiausia problema, todėl visuomenė turi perimti šitą mokesčių mokėtojų sistemos kontrolę. Ir tada ir politikai, ir visi raudonieji ir juodieji melagiai taps ištikimais tarnais- gaus pinigų tik tiek, kiek uždirba. Jeigu visuomenė nekontroliuos šitų mokesčių mokėtojų pinigų, tai šitos komedijos nesibaigs niekada. Kodėl tiek daug puolančių prie valdžios - tai tik nekontroliuojami ir neaišku kokiomis kryptimis paskirstomi pinigai. Šitos peštynės eina tik dėl moksesčių mokėtojų pinigų. Įveskite tvarką mmokesčių mokejimo sistemoje, kur būtų aiški kontrolė, aiški nauda visuomenei ir viskas pasikeis. Problema yra valdyme, nes jo nevyksta. Yra tik grupuotės, kurios dabar tarpusavyje pasiskirsto mokesčių mokėtojų pinigus. Jie apie visuomenę visai negalvoja, nes pinigų grobstymo įkarštyje, pamiršo, kad tokia iš viso egzistuoja.

kodel2013-06-03 21:09

9-mete Deimante is Garliavos yra paversta didziausia valstybine paslaptimi?

kelkime Lietuvoj Sajudi!2013-06-03 21:04

Geras straipsnis! Teisejai klumpa ant keliu pries Uso triusikelius. Nieko,jau atidubda atpildas. Visa ,kas cia vyksta,galima pritempti prie nusikaltimu zmoniskumui. Ir spresti tokias bylas ne Lietuvos,bet tarptautiniuose teismuose. Ir kalte del etninio valymo,kuri stumia i prieki antilietuviskos sistemines partijos,ir kalte del teisingumo diskreditavimo. Valstybe be teisingumo-negyvuojaTodel viska galima spresti tarptautiniame lygyje. Taip,musu "nepriklausomi" teisejai-Frolov,Kondratjev,Zaicev..

Vilija2013-06-03 20:49

Sekmes autoriu!

Kunigunda2013-06-03 20:02

Dėkoju autoriui. Kol bus tokių žmonių tol bus viltis, kad gal galima ką nors pakeisti. Sekmės Jums.

prirudyje apatiniai2013-06-03 19:36

ar tik nebus teisejai uzmestos psichotropines uso kelnaites ant galvos, jei taip saliskai stoja i pedf. puse?

is uzsienio2013-06-03 19:35

aciu ekspertams ,kad esate!

nuomone2013-06-03 19:33

kaip sovietmeciu dar viskas lietuvoj/jokia demokratija net nekvepia/ o apie teisesauga ,tai isvis be komentaru/jau pasiektas finisas senai/

Raigerdas Benui2013-06-03 19:27

Jūs labai teisingai parašėte dėl Sąjūdžio. Bet aš daugelio žmonių klausinėjau, kas buvo tie iniciatoriai, kurie sužlugdė Sąjudį? Kol kas man niekas į šį klausimą atsakyti negali. Kas buvo tas žmogus, kuris pasiūlė Sąjudį paversti Konservatorių partija? Kažkas tai šitą dalyką pasiūlė? KGB ar vietiniai nemokšos, kurie vėliau už tai pradėjo gauti valstybinius pinigus ir šiandien tikrai nėra biedni. O tie, kurie stovėjo Baltijos kelį, šiandien nemaža dalis iš jų stovi prie konvejerio Anglijoje, kad išgyventų. Moterys su aukštuoju išsilavinimo valo kavines Heathrow aerouoste Anglijoje. O ar šitiems tai rūpi? Jie net nenori apie tai girdėti.

Benas2013-06-03 19:13

Mano nuomone Sajudis gime prie Mickeviciaus pam,inklo ten susirinko tikri patriotai. Paskiau sajudziu pasinaudojo visokie politrukai ir stulaciai. Suzaide zmoniu jausmais, kurie aklai tikejo vedanciais Tauta i prieki. Kodel sajudis netapo partija o liko judejimu? Mano nuomone sajudyje liko tikri patriotai o i vakdzia sulindo visokie prisiplakeliai. Kodel lensbergis nelio judejime?????????????? Man viska mena klasta ir melas del to siandien Lietuvoje sistema nepasikeite, kuri buvo prdata kurti po karo sovietiniu politruku.

Raigerdas2013-06-03 19:08

Kęstutis Milkeraitis porina: "Iki tiesos, kuri atskleistų, kaip mūsų išlaikoma grūdinosi daugiapartinė (nacionalinė) nomenklatūra, nežengta". Bet ir pats K. Milkeraitis yra nutolęs nuo tiesos. K. Milkeraičio "tiesa" yra labai paprasta - ji yra sovietinė. Kada reikia pasisakyti prieš buvusią nomklatūrą, tai K. Milkeraitis pūs į vieną pusę. Kada tai padaro, galimai, nusikalstamus veiksmus "sava" nomenklatūra, pvz. , kad ir tas pats Mečys Laurinkus, kai buvo VSD Generaliniu direktoriumi, tai K. Milkeraitis pūs į kitą pusę. Ką manai apgauti, Milkeraitį? Esi patsai kaip mažas vaikas, kuris nesuvokia, kad apgauti išskyrus save, neįmanoma. Teisingai pastebėjo rašytojas Vytautas Petkevičius, kad esi slidus žmogus. Seimo kontrolierius Kęstutis Milkeraitis, būdamas bestuburiu kontrolieriumi, niekaip negalėjo atprasti nuo savo pūtimo įpročio ir "netyčia" sumaišė ir papūtė prieš LR Konstituciją, nes buvo įsitikinęs, kad niekas nepamatys. Mums reikia siekti, kad nebūtų jokių atleidimų, jokių senaties terminų visiems tiems buvusiems Seimo kontrolieriams. kaip Vizentalio centras ieško buvusių nusikaltėlių, taip ir mes turime išaiškinti visus "buvusius" ir pareikalauti atsakomybės, tame tarpe ir iš "pūtėjo" K. Milkeraičio. Visi tie, kurie yra linkę į kiauliškus poelgius dorų piliečių atžvilgiu ir išnaudoja valstybines institucijas savo tikslams, kad patenkinti savo kiauliškus poreikius, privalo būti patraukti atsakomybėn. Mes atleidome komunistams ir ką mes gavome? Užteks toleruoti tokius dalykus. Kas yra per problema, kad žmogus paskirtas eiti tam tikras valstybines pareigas nesugeba jų atlikti? Tai kokio velnio tokius netikėlius reikia skirti į tas pareigas? Ką pas mus nėra dorų žmonių? Yra užtenkamai, tik reikia tuos velnio apsėstus amoralus tempti iš valstybinių pareigų, kitaip ir 100 metų neužteks, kad čia būtų normali tvarka.

Dieve šventas,2013-06-03 18:40

ką daryti tokioj komedijoj??? Lietuva skamba jau visam pasaulyje. Parašysiu komediją " Apatinės kelnaitės" apie Lietuvos teismą ir išversiu į užsienio kalbas...Su tikrom teisėjų pavardėm.

Tomas J. -> varna2013-06-03 18:36

Spaudžiu Tau dešinę už žodį MELAGĖSAUGA. Gerai sugalvojai. Pasirodo Tu jį jau nuo pernai balandžio vartoji (nustačiau pagūglinęs), o aš tik dabar pastebėjau.

trumpikių problemėlė2013-06-03 18:35

Lietuvos teismai dabar tyrinėja,kas buvo Ūso trumpikėse, ar tas daiktas tikrai buvo su vyndėme, ar Ūsas vaikščiojo Stankūnų būte vien su trumpikėmis, ar apsirengęs... Prisigyvenom. Gaila ir apmaudu, kad viskas,kas pedofilijos byloje būtų svarbiausia, lieka užkulisuose arba apipilta melu ir šmeižtu. Sunku suvokti,kad šeimynėlė, išauginusi dvi dukras,kurios galimai pardavinėjo savo vaikus, o kita šeimynėlė - galimą nekaltų vaikų tvirkintoją, laikoma neklystančia, nemeluojančia, tiesiog pavyzdine. Ir toms šeimynėlėms nė kiek negėda tąsytis po teismus.

ruta2013-06-03 18:26

Kad nereiktu nagrineti tikrai svarbu dalyka , tai biologines talkininkavima pedofilams / mergaites kaltinimas / , tai tada prasideda farsas / kaip kitaip ibauginti seneliu Kedzius / , tai biologine gauna guzu , tai kas pendeli israso , tai neleidzia brutaliai isvilkti mergaites , ir vis kalti Kedziai arba ponia Neringa . O kodel niekas nekaltina senius Stankunus , kuriems ju dukra norejo atimti tevystes teises . Tai ju 'deka' biologine intensyviai jeskojo diedo ir per tuos pusprotes veiksmus ivyko tiek mirciu ... Kai pasiziuri i teisesaugos absurdo veiksmus , tai lenda mintis , kad jau laikas kurti partizanini - pasipriesinimo buri , kol teisesauga neprades doroti visus kitaip manancius ir nesutinkancius , kad triusikai butu svarbesni uz pedofilu veiksmus !

Viskas greit paaiskes2013-06-03 18:19

Ir Kedys V. vietoj kaltinamojo bus kalt intoju,nes jis savo akimis ir sirdimi pajuto,kaip ziauriai buvo pasielgta su jo anuke.

varna2013-06-03 18:16

Vat nuteis senelį ir tiek. Visi matė, kaip advokatas su ZOO motina nešą rėkiančią MERGAITĘ, bet mūsų "šventoji" paliūdijo teisme, kad nenešė, tai teismas ir taip nusprendė, o dabar ji pasakė, kad nematė, TAI KO JŪS NORIT, turėdami tokią melagėsaugą?

q2013-06-03 17:54

Dalis mūsų teisėsaugos šioje kraupioje Garliavos byloje taip įsigilina į "tirusikų" smulkmenas, jog tai galima pavadinti tik komedija...Kad tik esmės nepalietus...

Pagarba2013-06-03 17:44

straipsnio autoriui.

Pikasas2013-06-03 17:35

Keistai praskambėjo paviešintas kaltinimas, kad Kedys melavo matęs A. Ūsą tik su trumpikėmis ir todėl tas liudijimas įvardintas šmeižtu. Elementari logika tokia, kad vienintelis liudininkas, kuris gali liudyti priešingai yra Anapilin per "nelaimingą atsitikimą" iškeliavęs A. Ūsas. Visi kiti galimi liudininkai gali liudyti tik tai, kad kažką matė, o ko nematė, tai dar nereiškia kad to nebuvo. Pamatyti asmenį su trumpikėmis nereiškia jokio nusikaltimo fakto. A. Ūsas, kaip ir L. Stankūnaitė - suaugę asmenys, todėl jų santykiai neturi niekam rūpėti. Na, nebent jų artimiesiems. Beje, kaip teigė Kedys, jis net savo sūnui Kedžiui apie tai neprasitarė, nenorėdamas kištis į jo asmeninį gyvenimą šeimoje. Sudėtinga kalbėti apie A. Ūso ir L. Stankūnaitės asmeninius ryšius, kai net jie patys kelis kartus viešai keitė savo versijas - nuo draugiškų iki įsimylėjusių santykių. Galima tik tikėti ar netikėti mergaitės pasakojimais. Psichologai teigia, kad maži vaikai tokių siaubingų istorijų negalėtų ir nemokėtų prisigalvoti. O jei taip ir atsitiktų, ekspertams, kurie bendravo su maža mergaite, pastebėti veidmainiavimą, manau, nesudarytų problemų. Todėl jie ir padarė išvadą, kad "mergaitė meluoti nelinkusi". Tai kategoriškiausia išvada, kuri teisiškai gali būti padaryta panašiais atvejais. Nelabai suprantu, kaip derėjo elgtis Kedžiui, pamačius tai, ką jis liudijo A.Ūso teisme? Apsimesti, kad nieko nematė ar nieko neprisimena? Nemanau, kad tai būtų buvę sąžininga.

Žmogaus darymas kvailu.2013-06-03 17:31

Jei senelis matė Ūsą su trumpikėmis ,kodėl jis turi sakyti,kad nematė?

Pagarba2013-06-03 17:27

Pagarba ekspertams už drąsą ir pasiaukojimą viešinant sistemos apgailėtinas beprotybes.

Vaje vaje2013-06-03 17:22

Nebeturi kas veikti?? Matė senelis Ūso trusikus ir kas čiūa jau tokio ypatingo kad matė nuėjus į pliažą ne tiek tų trusikų matyt gali ir dar kai ko daugiau o čia senelis toksai didžiulis nusikaltėlis va matė:)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi