Jau beveik dvejus metus audiencijos pas generalinio prokuroro pavaduotoją laukiantys ekspertai.eu susitiko su Seimo nariu Vitalijumi Gailiumi.

Antikorupcijos komisijos pirmininkas ir visuomenininkai pasidalino mintimis apie apgailėtiną prokuratūros būklę, prokuratūros vykdomas nusikalstamas veikas bei įsisenėjusias sistemines problemas ir sutarė bendradarbiauti, kad ši padėtis sparčiai keistųsi.

Anot V. Gailiaus, jau parengtos konkrečios įstatymų pataisos, kurios suteiks Antikorupcijos komisijai realių galių vykdyti veiksmingą parlamentinę kontrolę, nes šiuo metu komisijos turimi svertai nėra pakankami.

Kalbėta apie teisėkūros iniciatyvas, kurios užkirstų kelią tyrimų vilkinimui, padėtų išskaidrinti prokuratūros darbą ir sudarytų visuomeninėms organizacijoms galimybes dalyvauti ginant viešąjį interesą.

Metų metais "tiriamos" rezonansinės bylos, tarp jų ir tos, kurios buvo pradėtos ekspertai.eu prašymu, rodo, kad prokuratūra kategoriškai atsisako ginti viešąjį interesą, visomis įmanomomis priemonėmis dangstydama nusikaltėlius ir leisdama išvengti atsakomybės už valstybei daromą milžinišką žalą, o visuomenė neturi jokių galimybių šį procesą kontroliuoti.

Sutarta dėl konkrečių būdų, kuriais ekspertai.eu bendradarbiaus su Antikorupcijos komisijos pirmininku V. Gailiumi, siekdami bendro tikslo – įgyvendinti pertvarkas, kurios užtikrins teisingumo vykdymą ir skubias permainas šioje srityje. Pokyčių, matydami kritinę teisėsaugos ir teisėtvarkos būklę, jau seniai ir nekantriai laukia piliečiai, gyvenantys tiek Lietuvoje, tiek ir emigracijoje.

V. Gailius informavo, kad jo vadovaujama komisija pradės tyrimą pagal ekspertai.eu publikaciją “Karalius nuogas, arba ačiū G. Barciui už kilogramą cukraus po 3000-4000 litų”.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Rūta2013-02-02 21:56

Kol kas matome, kad gerbiamas Gailius eina TIESOS KELIU IR TIKIME, KAD IŠ JO TIKRAI NEIŠKLYS UR VES PASKUI SAVE VISUS IŠTROŠKUSIUS TIESOS.

Viskas tvarkoje2013-01-28 00:14

Gailius atėjo su viena partija, Patackas - su kitas, Urbšys kaip savarankiškas kandidatas. Manau visi ėjimai yra labai teisingi ir rezultatas geras. Šiuo metu mes turime juos Seime. Taigi - reikia džiaugtis, o ne niekus postringauti. Manau, kad kitaip jie galėjo ir nepatekti.... Viskas šiuo atveju tvarkoje!

to 582013-01-27 12:37

Neklaidynkit zmoniu Vitalijus Gailius laimėjo mandatą Pakruojo-Joniškio vienmandateje apygardoje, gavęs 57 proc. balsų. , ir tuo paciu atveres kelia i seima kas kuriam padarui is leberalu sajudzio. Geriau jau tas Gailius butu ejes i seima kaip nepriklausomas kandidatas kaip Balsys , o netemtu leberalu gauja uz ausu i seima

Grasilda2013-01-27 11:41

Po karo buvo žmonių (K. Baršauskas, J. Kubilius ir daugelis kt. ), kurie stojo į Komunistų partiją, siekdami būti informuoti apie jos vidaus reikalus bei norėdami kiek įmanoma daugiau padėti savo tautiečiams. Ir tas pasiteisino. Nors dabar partijų daug, bet gerai, kad besikuriančios NE NOMENKLATŪRINĖS Lietuvos žmonių yra įvairiose partijose. Tad nesipiktinkime gerb. Gailiumi, kad su liberalais atėjo į Seimą. Na, būtų įsirašęs į ULL, pakėlęs 0,5 proc. jo reitingą ir ... likęs už Seimo durų. Ar to mums reikia?

to552013-01-27 11:17

Tai ne tik liberalu politika veda prie Lietuvos sunaikinimo , bet ne kom geresni konservatoriai, socialdemokratai, kokia ju morale, kokie ju veidai, kokie ju sprendimai. O tas Gailius apgailetinai atrodo pasirinkes tokia partia, o gal cia tik gelbejimo ratas nykstanciai partijai.

Emilija2013-01-27 10:51

Labai gerbiu poną V. Gailių, žaviuosi jo drąsa, tik apgailestauju, kad susidėjo su liberalais, nes jie man atrodo labai apgailėtinai moralės, teisingumo prasme, vistiek linkiu ponui V. Gailiui sėkmės.

+2013-01-27 03:37

Spręsim iš darbų. Nors pats buvimas liberalų sąjūdy nieko gero nežada. Atrodo, lyg būtų sukurti sunaikinti Lietuvą.

pagarba2013-01-27 02:26

didžiausia ponui Gailiui. Šviesa tunelio gale jau spindi, taip norisi tikėti, kad Lietuva išklimps iš šio mėšlo.

juras2013-01-26 23:55

svolaciai blokuoja komentarus. pagyriau gailiu tai ir dingo komentaras. vistiek labai saunus saziningas vyras. pats savo kailiu patyre ka reiskia susidurti su tais kam esi nepageidaujamas. manau jam padesir kiti dori parlamentarai bet ju mazai. ir puteikis saunuolis.

juras2013-01-26 23:51

o as tikiu gailiumi jis doras zmogus patyre savo kailiu ka reiskia susidurti su tais kam nepatinki. tokiu zmoniu yra ir daugiau. zinoma liberalai prastas pavyzdys bet paziurekit puteikis irgi konservatorius ir skirtingai nuo kitu konservu rezia tiesay akis. saunuoliai vyrai. reikia kam norsisjudinti ysigalejusia mafija. atsiras irdaugiau doru zmoniu. linkime jums sekmes ponas gailiau. su didelia pagarba jums.

varna2013-01-26 21:00

Niekas jau Lietuvos neišgelbės, nes žmones tapo abejingi viskam, t. y. nuzombinti su praplautais smegenais. Tik paskutinis asilas po MERGAITĖS grobimo nesupranta kas vyksta, o tokių dauguma

Zenonas2013-01-26 17:28

Pagarba, teisingu keliu einat. Pradėkite nuo Šiaulių: kaip galėjo policininkai metais prekiauti kilogramais narkotikų ir niekam neužkliūti - a nei policijai, a nei STT, a nei FNTT, a nei politikams, a nei galų gale mokesčių inspekcijai? O visuomenininkus persekioti už viešo intereso gynimą turi galimybių, laiko ir pinigų. Pagarbiai

Arūnas2013-01-26 16:36

ponas Gailius gal ir sąžiningas žmogus,bet būdamas tokioje savo partijoje tikrai nieko nepadarys,kad ir kaip benorėtu. Jūs pasižiūrėkite kokie žmonės jį supa.

to 47. mikas2013-01-26 14:03

Ar tu tikrai debilas esi ar apsimeti, kada teisesauga buvo nepriklausoma nuo politiku, kaip tu tai isivaizduoji klestint tokiai apsimyzusiai demokratijai pas mus:)) demokratija juk durniu religija.

mikas2013-01-26 12:49

besidangstydami tariama prokuratūros nusikalstama veikla, padarys teisėsaugą pavaldžią parlamentarams, kurie neretai ir tampa teisėsaugos darbo objektais. Siūlyčiau sustiprinti parlamentinę kontrolę, kad jokia valdžia į kitos valdžios darbą nesikištų.

PAPRASTOS KAIMIETES NUOMONE2013-01-26 12:43

Nemanau, kad vienas Gailius kazka padarys,tai priklauso nuo liaudies , o visa liaudis miega, ja migdo ziniasklaida, kuri teikia neteisinga informacija.

apie prokurorus2013-01-26 05:16

kuprota tik karstas islygins.

> taip2013-01-26 03:00

Įdomu, kaip šnekėsit, jei kuriais nors klausimais to paties Gailiaus nuomonė nesutaps su jūsiške? Turbūt imsit šaukti, kad štai jau jį paveikė kažkas ar panašiai. Didžiausia mūsų bėda yra ta, kad patys dažniausiai esame 110 proc. įsitikinę savo teismumu ir esame sau labai nekritiški. Visi yra žmonės, ir padaro visokių darbų - ir geresnių, ir blogesnių. Taigi nereiklia taip serijomis apibendrinti, o bandyti atskirti tų pačių žmonių gerus ir blogus darbus.

Edas2013-01-26 01:29

Man "dori politikai" asocijuojasi kaip "sausas vanduo" ar "molinis plienas", suprask - tai ko nebūna.

Galima2013-01-26 00:30

būtų pasitikėti šiuo žmogumi, bet priklausymas liberalams užbraukia šį pasitikėjimą. Visos didžiosios blogybės Lietuvoje yra būtent dėl šiai partijai priklausančių ar priklausiusių asmenybių. Ir apskritai, liberalizmas nieko gero nežada nei vienai valstybei. O jau tokios "asmenybės" kaip šimašiai, kuodytės ir kt. šitą draugiją tiesiog "pupošia". Jei norite išlikti padoriu ir gerbiamu žmogumi, p. Gailiau, greičiau traukitės iš šios kompanijos, kaip ir Puteikiui reikia trauktis iš konservatorių partijos.

Vija2013-01-26 00:16

Visai nesvarbu, kokiai partijai saziningas zmogus priklauso. Tikrai nemanau, kad p. Gailius balsuos taip, kaip jam isakys, manau, kad sis zmogus visada tures savo nuomone ir ja vadovausis. O siaip, tai pagal mane jis laimejo ir vienmandateje apygardoje, taip kad kazkam atvere kelia i Seima. Gal ir tai nesimpatiskai personai. Na ta partija is viso zmoniu nelabai turi, jeigu ir vel Seime sedi "nacionaline vertybe", nesimpatiska persona, nelabai graziai nuskambejes ministras, kitas ministras, kazkaip atsidures zuties vietoje...

Pritariu PENSININKUI 32kom.2013-01-25 23:58

Vertingi zmones issimete po ivairias partijas.Todel ir vertinga buvo Lietuvos Saraso ideja-rinkti asmenybes.Reikia ugdyti sia Lietuvos Saraso ideja.Butu gerai,kad Jusu mineti zmones daugiau bendrautu su jaunimu,sviestu ji.Kol tie jaunieji dar neapsamanojo abejingumu.

Deja2013-01-25 23:19

Va, kad toks pat doras būtų ponas Saulius Skvernelis, tai nebūtų šokęs pagal pedofilų dudelę.Deja, deja...

taip2013-01-25 23:17

viskas labai gerai, bet gerb. Gailiui tikrai nepakeliui su kuodytem, simasiais, steponaviciais, masiuliais.

tikiuosi2013-01-25 21:57

kad si komisija pajudins juoda VVKT liuna..

Joniškietė2013-01-25 21:56

Ačiū gerb. Gailiui už sąžiningumą ir Tiesą, o tėveliams ačiū išauginusiems dorą sūnų.

Joniškietė2013-01-25 21:52

Ačiū, gerb. Gailiau, už sąžiningumą ir TIESĄ. Ačiū tėveliams išauginusiems tokį dorą sūnų.

pritariu2013-01-25 21:42

kudyte yra atstumianti visom prasmem

jooo2013-01-25 21:20

kuodyte yra rakstis liberalu uzpakaly. atstumianti, baisi kaip atominis karas, o ir jos darbeliai del KGB kelia abejoniu

Pensininkas2013-01-25 20:53

Paaiškinu. Gerbiamo V. Gailiaus tėviškė Kriukų sen. Joniškio raj. , ten gyvena jo tėvai. Joniškyje pradėjo policininko darbą. Liberalų sąjūdis dabar Joniškio savivaldybėje berods turi daugumą ir meras liberalas. Taigi, savo draugų buvo pakviestas ir išrinko. Ir gerai. Tarp konservatorių irgi yra panašus kovotojas N. Puteikis. Drąsos kelyje Stancikienė ir Patackas. Gaila Nako, Songailos, Matulevičius, Medalinsko, Kuolio, Kernagio, Vaišvilos nėra Seime. Būtų jie - valytųsi Lietuva nuo brudo.

Pažiūrėkite ka VVKT teigia:2013-01-25 20:35

"Po diskusijų Vaistų registravimo taryba nusprendė „Oscillococcinum“ perregistruoti, šiek tiek pakeičiant jo paskirtį. Teigiama, kad priimti neigiamą sprendimą nebuvo priežasties, nes nėra duomenų, kad preparatas būtų kam pakenkęs"_ (iš lietryčio). Taigi - Barcys sau leidžia registruoti bet ką, kas jo nuomone nekenkia. Jie sau leidžia registruoti ir ne vaistus, nors sakosi, kad jų kontroa registruoja vaistus. Taigi - šimtai tūkstančių žmonių apiplėšinėjami, neva gydant nuo gripo. VVKT rūpinasi farmacijos kompanijų pelnu, bet ne Lietuvos žmonėmis. Gėda. Tai aikvaizdi korupcija. Tikėkimės, kad ateis galas šioms machinacijoms. O kiekvienas, kuris gydėsi tuo cukrum ir turėjo komplikacijų nuo gripo, manau galėtų išsiieškoti žalą iš to viršininko.....

Ronaldas2013-01-25 20:25

Gerbiamas V. Gailius yra asmenybe,turinti charizma ir stai del ko:jis turi geru minciu ,kaip turi tvarkytis teisesauga siuolaikiniu laikotarpiu,yra saziningas ir nevengiantis pasakyti viska ,ka galvoja. O svarbiausia turi daugelio doru zmoniu palaikyma. Todel jis galetu uzimti gana aukstas pareigas teisesaugos srityje. Tik vieno negalime suprasti,kodel jis yra liberalu partijoje,kuri kovoja vien uz turtinguosius. Jis mano nuomone yra ryski asmenybe,pasizyminti socialdemokrato savybemis. V. Gailiaus buvimas Liberalsajudieciu partijoje musa jo reitingus. Jis yra aukstos erudicijos zmogus,turintis geru minciu,kaip sutvarkyti teisesaugos reikalus Lietuvoje.

su lengvu jumoru2013-01-25 19:26

Kadangi namo nepasistatė valstybės tarnyboje, tai gali teisingai dirbti ir liberalų partijoje, ir Seimo Antikorupcinėje komisijoje, tai ne skystablauzdis žmogus, pasieks ir padarys ką reikia

27 tam2013-01-25 19:20

po vieną kitą padorų politiką yra kiekvienoje partijoje, o p. Gailius labai aiškiai yra pasakęs, kad jį pakvietė regiono liberalai, kuriuos jis pažinojo kaip padorius žmones. O šiaip - taigi partijos eiliniai labai dažnai nei galvoja, nei vadovaujasi savo vadų nuostatomis ir kasdieniniame gyvenime elgiasi gana padoriai.. Sėkmės Seimo nariui labai sudėtingame poste

labai2013-01-25 18:00

gerbiu Gailių, tik nesuprantu, kodėl jis Liberalų kompanijoje....

>2013-01-25 17:51

Zmones, galintys pakeisti Lietuva ,vis dar issibarste, bet labai labai tikimes ir tikim, kad su laiku viskas pasikeis. Sekmes Jums, pone Gailiau, ir stipriu nervu !

TAUTIETIS2013-01-25 16:56

PATACKAS,URBŠYS,GAILIUS IR DAR KELI YRA ĮSIJUNGIA Į VIENĄ JUDĖJIMĄ ,AŠ MANAU JIE GALI PO TRUPUTĮ IR VEIKTI,NES JEI PRADĖSI KLANĄ SPAUSTI,TAI BUS KAIP PONIAI NERINGAI GALI SUTVARKYTI,O JIE TIESIOG ATSARGIAI STUMIASI PIRMYN

kai2013-01-25 16:50

per LRT pamačiau Kuodytę kalbančią dėl Venckienės neliečiamybės panaikinimo, pasibaisėjau jos cinizmu; savo nuomonę dėstė maivydamasi, atvirai šaipydamasi iš A. Stancikienės argumentų, nors beveik 100 proc. skambinusiųjų pritarė gerb. Aurelijai; manau, kad jeigu liberalų sąraše nebūtų gerb. Gailiaus, jie tikrai nebūtų patekę į seimą, jis tą sąrašą ir ištempė. O šiaip tai nėra ten asmenybių, tik vidutinybės kartu su pensininke -- „nacionaline vertybe“.

Keista2013-01-25 16:36

Keistai atrodo Gailiaus "kova". Partija, kurios narys jis yra, priskirciau prie puses , atsovaujancios BLOGI

skaitytoja2013-01-25 16:18

Žmonės , kuriems reikia TIESOS taip kaip oro , vandens, turi ne skaldytis , bet jungtis. Mane net nupurto pagalvojus su kokiais atėjo seiman Gailius- tai Kuodyte, Teišerskyte, Šimašius,Steponavičius.. ....o ir Dainius Puras -jo bendrapartietis. Vienykitės su TIESOS reikalauti seiman atėjusia partija ir pats nustebsit kovos vaisiais.

pilietė2013-01-25 16:16

Teismai yra neteisingi, galiu paliudyti, nes teko susidurti su vienos teisėjos neteisybe

Manau2013-01-25 16:16

kad Gailius suklydo pasirinkdamas liberalų sąjūdį.Bet, manau, jis greit atskirs pelus nuo grūdų.Reikėtų jam saugotis tokių neaiškių liberalų sąjūdžio veikėjų, apie kuriuos žmonės čia rašo.O šiaip, man jis kaip politikas ir žmogus patinka, nes matosi, kad yra sąžiningas žmogus.Mūsų valstybėje sąžinnigi nevertinami

to 17 to2013-01-25 16:10

Mano nuomone tas Gailius gali buti korumpuoto klano projektas. Ir jis tikrai gali buti ju zmogus. Nereikia pamirsti kad ji atleido prezidente. Matyt buvo uz ka. Ir nereikia pamirsti kad prezidente neatleido Venckienes , nes nebuvo uz ka.

17komentarui2013-01-25 15:55

del kuodytes tai tikrai ,kad kazkas baisaus/ kaip ji pateko i seima?? tokiu ,kaip kuodyte jokiu budu negali buti seime/

TO2013-01-25 15:52

AR galima pasitikėt liberalais ,kai jų gretose matai Masiulį,Kuodytę, Steponavičių ,todėl,kad ir labai norėčiau tikėt gerb,Gailium,kažkaip vis galvojasi,o kodėl jis su jais,žmonės jį vienmandatėje tikrai būtų išrinkę į Seimą.

uzsienio lietuviai2013-01-25 15:51

palaikykite gerb.Venckiene/mes jumis tikime gerb.Gailiau/ ir matome jus ,kaip nauja Lietuvos prezidenta/bet neteisybe lietuvoj tokia ,kad nekalta zmogu ,kaip Venckiene nori padaryti kaltu/ji net neprivalejo vykdyti to teismo sprendimo/rase KK/JAI TURINCIAI TEISINE NELIECIAMYBE GROBIANT MERGAITE BUVO UZLAUZTOS RANKOS IR JI IVARDINTA ,KAIP FIZINE KLIUTIS/ TAI AR TEISINE VALSTYBE LIETUVA DAR VIS?

nuomone2013-01-25 15:45

Paziurekit i keno glebi nuejo Gailius?. Ogi i liberalu, o kokia ten saika vis matom. Kaip jie su pasitenkinimu atiminejo Venckienei kaip teisejai nelieciamybe. Ir dabar suskubo pareiksti kad leis atiduoti korumpuotam klanui suvalgyti Neringa kaip politike. Manau jei tas Gailius butu doras ir saziningas zmogus tai i tokia kompanija nelistu, ir nuo jos atsiribuotu.

Tadas2013-01-25 15:33

man labai įdomu,kaip domėsis Gailius liberalų sąjūdžio korupcinėm veikom,juk pagal supuvimą,tai trečia partija po socdemų ir konservatorių.

Monika2013-01-25 15:29

Nesuprantu, kodėl gerb. Gailius susidėjo su liberalais - ten sukčių taip pat pakanka. Būtų labai gerai, jog jūs palaikytumete N.Venskienės poziciją. Juk ji nieko tragiško nepadarė.: teismus pavadino tikruoju vardu, Deimantės negalėjo kaip kačiuko išmesti už čiupros už durų, nes ji tam priešinosi, Kumčiu smogė stipruoliui (aš taip pat būčiau pasielgusi). Tad kokia jos kaltė???

nuomonė2013-01-25 15:20

pvz ir nusikaltėliais ,kurie nepriklauso elitui abidna,juos sodina,o valstybinius vagis iš vogusius valstybę ne,tai gal ĮSTATYMAS turi galioti visiems vienodai?????? aš bent jau taip suprantu

8-tam Benui2013-01-25 15:01

Jūs parašėte"...Sunku tokiems kaip Gailius dirbti nes jo nepalaiko, jokios didziosios partijos, prezidentė." Tai labai gerai,kad nepalaiko.Tame ir esmė,Gailiaus jėga.Ar jam būtų lengviau jei jį palaikytų sisteminiai niekšai ir vagys?

lietuvis2013-01-25 15:00

jus suteikiat vilties kad dar ne visi ir viskas supuve

Dziaugiuosi2013-01-25 14:28

Gailiumi... Kad zmogus supranta kas dedasi Lietuvoje su teisesauga... Nebeimanoma pavadinti teisesauga... Uzuot gynusi zmogu ,-nerandama teisybes.... Visi bega nuo klausimu... Prokuroras negirdi ,teisejai neisigiline i bylos medziaga ,paimdama trupinius ,gali uzbaigti byla... Nereikia ,nei pagrindiniu liudininku... Pociuno byla as manau sulauks ir senaties termino... Medininku byla ,galima sakyti ,kaip ir pabaigta.. Visi irodymai dinge ,kaltu nebesurasi . Vot Lietuvoje teisingumas -AUKSTUMOJ..... Ir ,kad kalba is tribunos seime ,viska sprendzia teismai . tai norisi susukti ! Kokie teismai? Kaip zmonems uzpudrija akis ,pries rinkimus, , kai pamatai po rinkimu ,tai ir norisi pasakyti ir vel ne uz ta balsavau..... Kodel nenori prisiekusiuju teisme,,? Juk prezidente sake ,kad butu gerai ,bet uzmirso matomai . O teismui ,tai labai gerai nuomone

Benas2013-01-25 14:28

Sunku tokiems kaip Gailius dirbti nes jo nepalaiko, jokios didziosios partijos, prezidente. Per siuos rinkimus buvo uz ka balsuoti, bet zmones vel pasirinko anot Gajauskaites bolsevikus konservatorius ir socialdemokratus komunistus. gaila uzguitos tamsios Tautos, kuri tikii tuos kurie tyciojasi ir tremia ju tevus, vaikus is Lietuvos.

Ačiū2013-01-25 14:20

Vitalijui Gailiui, kad esate. Tikiu Jumis, linkiu sėkmės ir Dievo palaimos Sunkiame kelyje link TIESOS.

Zina2013-01-25 13:51

AS pasitikiu gerb Gailiumi

Gailiui2013-01-25 13:47

Procesai paspartėtų,jeigu Jums pavyktų su "DRĄSOS KELIU" rasti bendrą vardiklį.

KGB SUNUS PAKEITE ISTATYMUS2013-01-25 13:38

taip jog per KGB teisesauga nebaudziamai galetu ...vsio po zakonam.. PLESTI IS VALSTYBES IR TEISISKAI SUDOROTI BET KURI PASIPRIESINUSI LIETUVI!!!GERBIAMA N.VENCKIENE VISIEMS MUMS AKIVAIZDUS PAVIZDYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Romui2013-01-25 13:26

labai tiksliai pasakete- Lietuvos teisesauga su prokuratura priesakyje - tai UAB-as, toli grazu nesirengiantis ginti teisinguma. Veikiau priesingai.

Kas gina nusikaltėlius2013-01-25 13:13

. Negi jie visą Lietuvos valdzia pakabino. Aciu Seimūnui ir Ekaspertams

Romas2013-01-25 13:08

Laisvas laikraštis ką tik išspauzdino straipsnį Č.Juršėno sūnėną nuo kalėjimo išgelbėjo prokuroras R.Jancevičius.Garliavos atveju visi matėm brutaliausią smurtą, prieš mažą vaiką, teisėsauga mums pudrina smegenis,kad smurto nebuvo.Lietuva tai nomenklatūros uabas, jie gina tik aukštai sėdinčiu savus.Žmonės turi atsibusti, nes kitaip tapsime vergais.Prie sovietų tokių baisių dalykų nebuvo, kas vyksta dabar,"laisvoj Lietuvoj".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi