Odesoje penktadienį separatistai sukėlė riaušes, pranešė unian.net . Smogikai užpuolė eitynių „Už vieningą Ukrainą“ dalyvius, šaudė į juos nuo stogų, puolė beisbolo lazdomis ir mėtė Molotovo kokteilius.

Užsidegus Profsąjungų rūmams, liepsnose žuvo daugiau nei 40 žmonių, keli šimtai buvo sužeisti. 25 žmonių būklė labai sunki.

Visoje Ukrainoje paskelbtas dviejų dienų gedulas.

PAPILDYTA 12:00

Ukrainos policijos teigimu, daugiau nei 130 asmenų šeštadienį buvo sulaikyti.

Policijos pranešime sakoma, kad sulaikytiesiems gresia įvairūs kaltinimai: nuo dalyvavimo riaušėse iki tyčinės žmogžudystės gatvės mūšiuose penktadienį, kurie baigėsi gaisru Odesos profsąjungos rūmuose.

Oficialių šaltinių duomenimis, vieni žmonės užduso dūmuose, kiti žuvo iššokę iš degančio pastato.

Neatskleidžiama, dėl ko įsiplieskė gaisras. Įvykių eiga kol kas neaiški, bet, pasak įvairių pranešimų, separatistai buvo užsibarikadavę pastato viduje, abi pusės svaidėsi Molotovo kokteiliais.

Ukrainos užsienio reikalų viceministras Danila Lubkivskis BBC sakė apgailestaująs dėl žuvusiųjų, bet tikino, kad dėl smurto proveržio atsakinga Rusija.

Naujausi

Komentarai (150)

Rikiuoti
Letas Palmaitis: naujausia2014-05-08 01:19

kavkazcenter.com/russ/content/2014/05/07/104488.shtml

lietuvis2014-05-07 16:26

Nalivaicenko - CRU agentas(Letui). Kad chunta ras atpirkimo ozi net neabejoju, iseities nera, o visi ikalciai ju rankose. Taip jie sukurpe kaltinimus berkutui, maidano snaiperiu byloje. Tamsta gaudy, del NKVD zveriskumu as nesigincyju, kaip ir Stalino represijos, tai nusikaltimai pries lietuviu tauta, bet istakos juk veda toli i vakarus, ar to nezinai? Jei tu tikras lietuvis, kodel nesipriesini JAV imperialistiniam blogiui?

To 145. lietuvis2014-05-07 04:00

KGbistai ir grūšnikai turi dar geresnius mokytrojus. Ir tradicijas turi. Vien žinant kaip kankino lietuvos partizanus ir jų šeimas. Jie pokarį formuodavo smogikų būrius kurie žudė kaimo žmones apsimetę partizanais, kad sukeltų nepasitikėjimą. Ir iš dalies jiems tas pavyko. Anoks čia tu lietuvis. Lietuviui genuosi įrašytas pasipriešinimas imperiniam blogiui. Už tai mūsų tautą taip masiškai ir trėmė, kankino, žudė. Tai arba tu stribų palikuonis arba nelietuvis.

ZZZ2014-05-07 03:52

Kada vyksta ginkluota kova buna daug provokaciju ir dezinformacijos is vienos ir kitos puses, todel viska reiketu vertinti labai kritiskai.

Letas Palmaitis: Nuodai Odesoje2014-05-07 03:40

yunews.com.ua/?p=83675

lietuvis to gaudy 1362014-05-07 02:36

kaip galetumei paaiskinti, kad puse zmogaus apdege, o kita puse ne, o aplinkui jokio gaisro? Kitaip kaip, kad zmogus buvo aplietas degiu misiniu ir padegtas, nepaaiskinsi. Taip, Ukrainos spec tarnybos yra ganetinai neprofesionalios, ir dirba labai akivaizdziai ir grubiai, bet jie turi "gerus mokytojus", kurie jau seniai stovi uz ju nugaru. Jei tie milicininkai Odesoje butu veike isvien su Rusija, juos butu sueme, ar taip nemanai, o dabar tik atleido. Grybauskaite Valy taip pat nusalino ir kas. As zinau, kad Slovianske numuse berods 4'irta sraigtasparni. Ten jau vyksta karas, ir kasdien zusta zmones.

lietuvis2014-05-07 02:12

Dekui 142am uz nuoroda, puikus straipsnis, dziaugiuosi, kad po truputi pradedama nusviesti ir "kita menulio puse". Tamsta gaudy, ar jums tik Krymo klausimas iskilo perskaicius si straipsni? Jei taip, jus ganetinai neblogai apsisvietes. O del Krymo, gyventojai pagal etnine priklausomybe sudaro: rusai apie 60%, ukrainieciai apie 25%, Krymo totoriai apie 10%, like baltarusiai, zydai, graikai,... apie 80% gyventoju rusu kalba - gimtoji. Tai kodel jus taip stebina referendumo rezultatai?

to 142. to gaudy2014-05-06 20:20

taip

to gaudy2014-05-06 19:48

ar po siuo str.jusu komentarai? ww.laisvaslaikrastis.lt/news/1951/53/d,detalus/#name

gaudy2014-05-06 17:50

Tai šitas neprieštarauja mano teiginiui. JAV tikslas - turėti įtaką ir kontroliuoti atskiras valstybes. Vienas tiesiogiai kitas per finansus ir per chaoso sukūrimą atskirose valstybėse. O rusija siekia pasinaudoti tuo pačiu chaosu savo naudai, pajungti visą ukrainą arba bent dalį. Ir net ragina kitas valstybes pasidalinti ukrainą. Garsusias žirinovskio pasiūlymas lenkijai rumunijai ir vengrijai pasidalyti ukrainą. Žinant, kad žirinovswkis atlieka dvaro juokdario pareigas drąsiai galima teigti, kad tai oficialus maskolių pasiūlymas kitoms šalims. Bet šitas neįmanoma, nes visos šios šalys yra NATO narės, o ten pagridinis dirigentas JAV. Taigi šis pasiūlymas kol kas neįmanomas.

to 1392014-05-06 17:32

jav investavo 5000 000 000 i Ukrainos revoliucija tik del to ,kad ten butu bardakas? galutinis revoliucijos tikslas: ww.youtube.com/watch?v=uUJ6KosPAx4

gaudy2014-05-06 17:10

atvirkščiai rusija nori praryti ją visą. o javainiams tas pats svarbu, kad ten būtų bardakas. Vokietija norėtų, kad būtų ramu, nesvarbu ar ukraina bus nepriklausoma ar po rusija. Taip manau... bet tai tik mano pamintijimas.

?2014-05-06 17:01

ar teisingai suprantu,kad rusai nori atsikasti Ukrainos dali,o vakarai nori praryti ja visa?

gaudy2014-05-06 16:49

"Gaudy, ijunk smegenis, kodel nesiekiama isspresti konflikto taikiu budu, o kai tik sedama prie derybu stalo ir kas nors susitariama (vasario susitarimas, balandzio sutartis), viskas vyksta priesinga." Na mano smegenys visada įjungti. Konfliktas be abejo reikalingas tiek javainiams, tiek ir rusijai. Bet rusijai visti labiau. Taigi abi pusės žarsto žarijas ukraiuniečių rankomis tiek ukrainietiškai kalbančių tiek ir rusiškai kalbančių. Rusija gavo iš taip vadinamo globalaus prediktoriaus užduotį sukurti regijoninę valiutą. Ir pagal pačių rusų pateiktą informaciją ruošiasi iki rudens performatuoti visą tarptautinę finansinę rezevinių valiutų sistemą. O kad tai padaryti putinui reikia, kad tauta jį palaikytų. Ir tai pasiekta būten šio konflikto metu. O Lietuvai naudinga, kad Ukraina išliktų. Taigi šiuo atveju rusija negali būti sąjunginiku. Vis tik manau, kad rusai klysta manydami jei jie ištrūks iš dolerio įtakos doleris žluks, o su juo javainiai. Taip tikrai nebus doleris vistiek išliks bet tik sumažės jo įtaka. O vat euras tai tikrai žlugs... o mes strimgalviais lekiam priekį traukinio.

to 133. lietuvis2014-05-06 16:34

Na tu pasakoji "degino pastato viduje" ar tu buvai, kad taip užtikrintai pliurpi, O ant stogo tai buvo būten kolorado vabalai ir šaudė į minią tuo dar labiau erzindami ir taip įaudrintus žmones. O rusija lošia nepralošiamą žaidimą, nes ukrainos valdžia silpna spec tarnybos taip pat. Be to didelė dalis tų pačių milicinikų ir net spec tarnybų karinikų garantuotai dirba kitai pusei. Paskutinniais duomenimis tai teroristųnumušti ukrainos sraiktasparniai raketomis pavoktomis iš Ukrainos kariuomenės sandėlių... Tau sako tai ką nors.

ruta2014-05-06 16:23

zinant istorija ir Rusijos veidmainystes , cinisko melo ir propagandos sistema , nera ko stebetis ivikiais Ukrainoje . Stai Katynes tragedija / Smolensko rajonas , Rusija/ , sovietai susaude , aisku be jokio teismo , 22 000 tukstancius lenku belaisviu , primesdami si nusikaltima vokeciams . Jau 1952 metais jau buvo irodita , kad SSRS atsakinga uz tukstancius lenku belaisviu zuti , nes politbiuro prieme nutarima nuzudyti belaisvius , kuri pasirase - Stalinas , Vorosilavas ,Molotovas, Mikojanas, Kalininas , Kogonovicius , kaip tikri banditai ir galvazudziai susitepe visi krauju , kad kas tai nedrystu nusisalinti . Tik 1990 metai Gorbociovas , pasiduodamas tarptautiniam spaudimui atvere archyvus ir prisipazyno , kad zudynes organizavo Maskva ...

lietuvis2014-05-06 15:59

Gaudy, ijunk smegenis, kodel nesiekiama isspresti konflikto taikiu budu, o kai tik sedama prie derybu stalo ir kas nors susitariama (vasario susitarimas, balandzio sutartis), viskas vyksta priesinga. Gal todel kad kai kurioms jegoms taika visiskai nereikalinga. Kiekviena krize baigdavosi karu ir juose visad daugiausiai laimedavo JAV. Siuo metu JAV yra didziuleje finansineje duobeje ir karas jai paskutine galimybe kaip nors is jos issikapanoti. Priesingu atveju JAV gresia susiskaldymas. JAV provokuoja kara Euopoje, taigi musu teritorijoje, ir karo atveju mes visi joje labiausiai nukentetume. As nesuprantu, pats esi uz ka?

lietuvis2014-05-06 15:46

Gaudy, as gi rasiau, kad milicija buvo priversta paleisti del protestuojanciu, ir aisku chunta supratusi, kad perlenke lazda, sutiko tai padaryti. _____1tv. ru/newsvideoarchive/pd=05. 05. 2014 ___ As gi idejau nuoroda, kurioje parodoma, kad banditai buvo ant stogo, isiverze is soniniu iejimu, o piketuotojus zude pastato viduje, kai kuriuos degino apliedami degiu skysciu, nes kur buvo rasti apdege lavonai, pastatas nedege. Jei milicija prorusiska, kodel juos tik atleido, o ne sueme? Ka veike Parubijus, atvykes isvakarese i Odesa, ar jis toks kvailas, kad butu nepastebejes tokio milicijos samokslo? Odesos milicijos vadovybe buvo lojali Porosenkai.

gaudy2014-05-06 15:43

Na prisiminus kaip mūsų policinikai pernai sulaikė nepilnamečius iškėlusius, tikslaiu nuleidusius plakatą kuriame nupiešta raudona vėliava kurią trypia lietuvos kariai su trispalve. ir už šitą veiksmą buvo sulaikyti, išlaikė parą net tėvams nepranešė, tarpusavy policininkai kalbėjo ruskai... tai va prašau vietiniai koloradai. Ir kilus skandalui niekas nebuvo patrauktas atsakomybėn. Kaip visada buvo apreikšta: vyksta ikiteisminis tyrimas, bet ne policajų atžvilgiu pažeidusių žmogaus teises ir įrodžiusių savo nelojalumą Lietuvos valstybei, bet tų jaunuolių atžvilgiu. Kažkaip labai ilgai vykdo tą tyrima. O dabar įsivaizduokit kas atsitiktų jei ruskija užpultų ir okupuotų Lietuvą... a lietuvi. Aš tai įsivaizduoju.

gaudy2014-05-06 15:34

Na prisiminus kaip mūsų policinikai pernai sulaikė nepilnamečius iškėlusius, tikslaiu nuleidusius plakatą kuriame numiešta raudona vėliava kuriaą trypia lietuvos kariai su trispalve. ir už šitą veiksmą buvo sulaikyti, išlaikė parą net tėvams nepranešė, tarpusavy kalbėjo ruskai... tai va prašau vietiniai koloradai. Ir kilus skandalui niekas nebuvo patrauktas atsakomybėn. Kaip visada buvo apreikšta: vyksta ikiteisminis tyrimas, bet ne policajų atžvilgiu pažeidusių žmogaus teises ir įrodžiusių savo nelojalumą Lietuvos valstybei, bet tų jaunuoliu atžvilgiu. Kažkaip labai ilgai vykdo tą tyrima. O dabar įsivaizduokit kas atsitiktų jei ruskija užpultų ir okupuotų Lietuvą... a lietuvi. Aš tai įsivaizduoju.

Beta2014-05-06 15:23

ФСБ И ГРУ ДЛЯ УБИЙСТВА ЛЮДЕЙ В ОДЕССЕ ИСПОЛЬЗОВАЛИ ГАЗ ТАКОЙ ЖЕ, КАК И В НОРД-ОСТ / Есть информация, что в здание Дом Профсоюзов был свезен парализующий газ. Данная провокация была подготовлена за 3 дня. Цель операции – показать людям ужасную картину того, где якобы Правый Сектор убил столько людей и под этим предлогом ввести войска в Украину. Вскоре это будет сделано. Задача – организовать бой с футбольными фанатами в Украине, которые имеют отличительную позицию от путина. С самого начала милиция была полностью на стороне путинских активистов. Далее произошло следующее – в центре города путинские дебилы проигрывают бой, милиция отходит. К дебилам приходит информация, что им нужно укрыться в Доме Профсоюзов и туда прейдет подмога. Это была всего лишь ловушка. Проукраинские активисты пытаются штурмовать здание, с обеих сторон начинают лететь коктейли молотова. Очень скоро начинается пожар в вестибюле. Так как пока это единственный пожар, в здании есть несколько выходов, в том числе и с заднего фасада, мало кто воспринимает эту ситуацию как критическую. Далее вспыхивает второй этаж и путинские дебилы забираются на верхние этажи, точнее это были те кто имел противогазы, так как в это время внизу был распылен тот самый газ и десятки человек остались лежать без движения перед надвигающимся огнем. На фото отчетливо видно как обгоревшие тела никуда не спешили …. Они просто лежали, когда огонь сжигал их . Когда пожар перерос в большой пожар, одесситы тогда стали активно спасать путинских дебилов. Почему пожарные не тушили? Да потому, что с крыши кидали коктейли молотова, а милиция не обеспечивала порядок. Если бы не помощь простых людей, жертв оказалось бы еще больше. Вот мнение эксперта Ирины Тихомировой: Дом профсоюзов - многоэтажное здание. У людей, находящихся внутри горящего здания, была возможность подняться на верхние этажи и дождаться тушения пожара и спасения пожарными. Или выпрыгнуть в окна нижних этажей, где их из альтруизма и для дальнейших судов ловили и спасали "идеологические противники". Но (почему-то ??? ) все погибшие предпочли жертвенно дожидаться смерти именно на нижних этажах. Причём, обращаю внимание лохов и судмедэкспертов - среди погибших нет ни одного трупа в типичной для пожара "позе боксёра" (руки-ноги даже показушно обгоревших жертв в разогнутом положении). Некоторые жертвы пассивно сидят-лежат на ступеньках, даже не пытаясь выбраться из очага возгорания. Экскурсия в историю (подсказка): "Норд-Ост" – ФСБ свидетелей не оставляет

gaudy2014-05-06 15:22

Tai labai puikiai atlikta GRU operacija. Tai pam, kurios tikslas visškai destabizuoti padėtį. Na jiems pavyko, tik nepaskaičiavo fanų pykčio ir gavo į kaukurą. Arba atvirkščiai paskaičiavo. Juk ir nufilmuota kaip irekia ir iš kokių reikia taškų buvo ir iškart atsidūrė rusijos tv. Taigi paaiškėjo tai, kad odesos (ir ne tik)milicininkai yra nelojalūs ukrainos valstybei. Dėl to visa odesos milicija nušalinta. Vyriausybė net sulaikytuosius išvežė. Nes šitie koloradų vabalų rėmėjai sulaikytuosius masiškai paleidinėjo. Todėl laisvai ir šaudė iš už milicininkų nugarų storas koloradas. Va kodėl jie buvo pasižymėję rankoves raudonais raiščiais ir dėl to iškart papuolė į maskovijos žiniasklaidą. Jei būtų kitaip milicaikų taip masiškai nenušalintų. Be to prisiminkime istoriją. Kaip ruskiai analogišką taktiką naudojo lietuvos partizanų atžvilgiu pokary.

lietuvis2014-05-06 14:50

Kadrai irodantys zudymus Odesos profsajungu rumu viduje___vesti.ru/videos?vid=596708&cid=1

lietuvis2014-05-06 14:19

Dar daugiau faktu atskleidzianciu Ukrainos MVD samoksla pries Ukrainiecius ir pries Rusija_____1tv.ru/news/world/258004____ Raudonraisciai provokatoriai buvo abiejose barikadu pusese. Piketuotojus, bandziusius pasislepti profsajungu rumuose, banditai zude pastato viduje. Auku skaicius gali siekti 116 zmoniu.

Beta stasiui2014-05-06 11:41

Kad čia į kurią pusę nestumtum, gaunasi nesąmonė. Rusija apsistūmė šį kartą. Gerokai. :)

stasys2014-05-06 11:23

Betai ..Kablelio vieta nusako ir Jūsų politines pažiūras ..tai kad stumtelėjote ji į priešinga puse geras ženklas ..

Beta2014-05-06 10:23

Kryme 15 proc. gyventojų balsavo už prisijungimą prie Rusijos. Iš viso prie balsadėžių atėjo 30 proc. – gyventojų. Tokią informaciją pateikė Rusijos valdžia. Kur čia neteisingai padėtas kablelis? Turėjo būti balsavo 150%, prie balsadėžių atėjo 300%, ar 1,5% ir 3,0%?

Letas Palmaitis: naujausia2014-05-06 10:00

reukraine.blogspot.ro/2014/05/blog-post_1167.html

stasys2014-05-06 02:06

Paskutinis anekdotas apie Krymo referendumą, dėl ne vietoje padėto kablelio suvestinėse.. skelbimas ,Krymo respublikos administracija labai apgailestauja dėl įsivėlusios netyčinės klaidos jų administracijos sekretoriate .. Aplaidi sekretorė išbarta įrašant į darbo knygele griežta papeikimą .. pažadame kad ateityje tokiu klaidu daugiau nepasikartos .. :).. pozityvas .. na dabar bent jau aišku iš kur tie 120 proc. visu tu pritariančių . Išmintis .. tai metas kai kablelis tampa svarbesnis už pati turinį. Karinė strategija .. kas svarbiau kablelis ar korektorius. Putinas ..“ tolko lovkast ruk i ni kokova obmana“....

lietuvis to 1202014-05-06 01:26

Ar Lietuvoje nera korumpuotu teisesaugininku ir valdininku? Ar Lietuva nepirmauja EU pagal korupcijos lygi? Ar Lietuva nepirmauja pagal savizudybiu, emigracijos lygi? Ar Lietuvoje nera alkoholio ir narkomanijos problemos? Ar del viso sito kalta Rusija? Ar Lietuva demokratiska salis?

ruta2014-05-06 00:50

Matau yra keistu / svelnei tariant / subjektu , gal pats Putkinas apsireiske , kurie nori itikinti , kad Rusija yra demokratine salis , kad ten galioja istatymai ... , na nejuokinkite mano tapkiu , is kokio psichoneurologinio dispanserio islindote , nes skleidziate apsoliutu breda . Gal galvojate , kad neskaitome kas vyksta Rusijoje , kiek politiniu kaliniu sedi , kokia parsidavusi ir korumpuota Rusijos teisesauga , kiek idiotisku istatymu prikure Gosdura ? Zinome kiek kainoja Rusijos politiku turtas , kailiniams sukurtos saugyklos / Jakunino /, panasei tik dar daugiau milijardu , kai Janukoviciaus ir Psonkos . O ka kalbeti apie degradavusia nacija /16 000 000 alkoholiku , dar 16 000 000 ant alkoholizmo ribos , 12 000 000 narkomanu / Pirmauja pagal narkotiku vartojima pasaulyje / 21%/ . O kiek teko skaityti Disertanto tyrimu apie Rusijos politiku disertaciju plagiata / net ir Pukinas tame sarase/ . Rusija uzima TIK 159 vieta pasaulyje pagal pilieciu teises ir politines laisves ! 70% Rusijos talentingo jaunimo nori palikti sali !

lietuvis to 1132014-05-06 00:07

tai ne puikiai suorganizuota GRU operacija, o Odesos MVD kartu su Parubijumi operacijos fiasko. MVD tikslas buvo ultru pagalba isvaikyti piketuotojus Kulikovo aiksteje. Kas ivyko po to, tapo nekontroliuojama ir Kijevo chunta issigando atsakomybes del siu ivykiu. Todel, kaip jiems jau budinga, visa kalte bando suversti vietos milicijai. Milicija ne pati paleido suimtuosius, juos priverte sukilusi minia.

to 117. Darijus2014-05-05 23:21

tai tai ir padaryk tik į kibirą po užsivožk ant galvos ir būsi marsietis..

Darijus2014-05-05 22:50

Tokią kepurę nusiėmus reiktų į ją prikakoti ir vėl užsidėti. Ir vaikščioti iki kito karto. Kai vėl reiks turinį pripildyti.

pataisymas2014-05-05 22:43

Tai labai puikiai atlikta GRU operacija... Reikia pripažinti ir nukelti kepurę... Operacija, kurios tikslas visiškai destabizuoti padėtį. Na jiems beveik pavyko, tik nepaskaičiavo fanų pykčio ir gavo į kaukurą.

Darijus2014-05-05 22:42

Komentaruose labai aiškiai pasirodo neonaciai: kažkada jie žydus vadino antrarūšiais, dabar rusus - kolorado vabalais. O kaip ateityje jie pavadins lietuvius?

to to 105.2014-05-05 22:40

Tai labai puikiai atlikta GRU operacija... Reikia pripažinti ir nukelti kepurę... Tai pam, kurios tikslas visškai destabizuoti padėtį. Na jiems beveik pavyko, tik nepaskaičiavo fanų pykčio ir gavo į kaukurą.

to 105. lietuvis2014-05-05 22:36

"Tiems kam pyktis ir neapykanta uztemde prota, atsakykite sau i keleta klausimu: 1. Kodel dalis "prorusisku" mitinguotoju ir MVD buvo pazymeti vienodai, raudonais raisciais? 2. Kodel maza dalis "raudonraisciu" atsiskyre ir tycia isprovokave zymiai disdesne minia riausems, sklandziai pasislepe uz MVD nugaru? 3. Kodel MVD toleravo saudyma is automato uz savo nugaros? (Beje toki "prorusiska " "begemota" butu labai lengva surasti." Taigi pasitvirtino tai, kad odesos (ir ne tik)milicininkai yra nelojalūs ukrainos valstybei. Visa odesos milicija nušalinta... va tau ir atsakymas.. net sulaikytuosius išvežė. Nes šitie koloradų vabalų rėmėjai sulaikytuosius masiškai paleidinėjo. Todėl laisvai ir šaudė iš už milicininkų nugarų storas koloradas... va tau ir atsakymai. Va kodėl jie buvo pasižymėję rankoves raudonais raiščiais ir dėl to iškart papuolė į maskovijos žiniasklaidą. Jei būtų kitaip milicaikų taip masiškai nenušalintų.

Beta2014-05-05 12:26

Bjauriausia, kad leptinotarsa decemlineata (liet. kolorado vabalas)labai greitai dauginasi. Jų lervų pilna visur.

NAIKINT PARAZITUS ,KURIEMS VIS ZEMES MAZA2014-05-05 12:20

RUSU KOLORADO VABALAI PUOLA UKRAINA

Beta omei2014-05-05 11:47

"Kolorado vabalai" tai ne kitaminčiai. Tai priešai. Tačiau naikinti aš siūliau bulvinių augalų kenkėją kolorado vabalą (lot. Leptinotarsa decemlineata). Žinoma, potekstė yra, neneigiu. Dvikojams "kolorado vabalams", kol kas pakanka rodyti kuo didžiausią nepakantumą ir panieką. :)

to ome2014-05-05 11:35

Ką čia šneki? Žiūrėk į žemėlapį ir suvok, koks didelis rusų užgrobtas "Lebensraum'as"?

Letas Palmaitis2014-05-05 06:02

Ne paslaptis, kad visi šie ginčai visai ne apie Ukrainą, bet apie Lietuvą, nes ryt tas pats jau gali nutikti čia. Iš komentarų aišku, kas tuomet bus kieno pusėje. Be to, darome dar išvadą, kad priešo ideologijai gali atstovauti anaiptol ne vien tik priešo tautiečiai, nes tokių Lietuvoje (tarkim, skirtingai nuo Latvijos) gana nedaug.

ZZZ2014-05-04 23:53

Pyro pergale. Dziaugiates ja ir sveikinat su ja Ukraina. Esu isitikines, kad didzioji dalis Ukrainos pilieciu ukrainieciu ir rusu sutiktu, kad jos nebutu ir sali valdytu ju isrinka valdzia arba galiotu susitarimas,kuris buvo pasiektas tarp valdzios , opozicijos ir ES. Taciau kazkam jis buvo labai neparankus ir negarantavo atejimo i valdzia ir dabar mes zinom kam. Tai tiems kas dabar yra valdzioje ir kas organizavo Maidana, taip vadinamiems kovotojams pries oligarchus, kuriu vienas is pirmuju zingsniu buvo paskirti didziausius Ukrainos oligarchus gubernatoriais Pietu Ukrainoje. Melas visada islenda. Tikrasis gi tikslas buvo sukelti suirute salyje, nusmukdyti ja ekonomiskai, sukurti etnines neapykantos atmosfera ir per silpna marionetine vyriausybe ja valdyti. Tas faktas, kad CZV agentai jauciasi kaip JAV valstijose ta patvirtina ir daro geda Ukrainai kaip valstybei, demonstruoja jos bejegiskuma. Aisku nieks nenumate, kad Rusija taip pat pasinaudos palankia situacija ir pasiims tai kas jai kazkada priklause. Del to ir kilo si isterija pries Rusija. Daugiau, kaip 20m. Ukraina sekmingai mazais zingsneliais kure valstybe, sugebejo rasti balansa tarp Rytu ir Vakaru, sugebejo kovoti su auksciausio lygio korupcija. Timosenko nuteisimas, manau tas pats lauke ir Janukoviciaus, parode valstybes gebejima teisinemis priemonemis kovoti pries korupcija. Akivaizdu, kad Maidano tikslas buvo kitas- padaryti Ukraina JAV marionete, neziurint i jokias pasekmes . Tai faktiskai jau ir ivyko. Taigi sveikinkit ir dziaukites sia pergale. As gi noreciau pareiksti uzuojauta ukrainieciams,kad jiems nepavyko issaugoti valstybes teritorijos vientisumo ir dvieju artimu tautu ukrainieciu ir rusu taikaus bendavimo. Bet procesas dar

ome2014-05-04 23:50

Beta jūsų tonas primena kryžiuočių inkvizicijos laikus. Visa gyvybė nuo dievo ir jūs neturit teisės to paneigti, kviesti žudyt kitaminčius, tai beje netik kad nusikaltimas žmogiškumui bet dar ir nesantaikos kurstymas, už ką numatyta baudžiamoji atsakomybė.

lietuvis2014-05-04 23:46

Tiems kam pyktis ir neapykanta uztemde prota, atsakykite sau i keleta klausimu: 1. Kodel dalis "prorusisku" mitinguotoju ir MVD buvo pazymeti vienodai, raudonais raisciais? 2. Kodel maza dalis "raudonraisciu" atsiskyre ir tycia isprovokave zymiai disdesne minia riausems, sklandziai pasislepe uz MVD nugaru? 3. Kodel MVD toleravo saudyma is automato uz savo nugaros? (Beje toki "prorusiska " "begemota" butu labai lengva surasti. ___1tv. ru/news/world/257896____ Tai faktai kuriuos net isjungus garsa kiekvienas akivaizdziai gali matyti.

Letas Palmaitis2014-05-04 22:40

Žr. čia: belaruspartisan.org/politic/265843

Beta lietuviui2014-05-04 22:23

O kam žiūrėti kažkokią ru režisūrą, jei pilna Reuters ir kitų rimtų agentūrų gyvų reportažų tiesiai iš įvykio vietos? Beje, kaip sekasi tam, kuriam tankas, net nepradrėskęs ir nesupurvinęs šviesių džinsų, pervažiavo kojas? Išsiblaivė ir jau vaikšto?

lietuvis2014-05-04 22:02

as anksciau rasiau Anfisai (87) apie tuos lojancius, kad jie net neziures, kas neatitinka ju poziurio!

Beta lietuviui2014-05-04 21:51

Xай живе Україна! :) :) :)

Beta lietuviui2014-05-04 21:50

Nežiūrėjau ir nesiruošiu žiūrėti. :)

lietuvis to 982014-05-04 21:47

tegul zmones patys daro isvadas, tau matyt labai nepatiko, nes griauna tavo teiginius!

Beta lietuviui2014-05-04 21:38

Jei nuorodoje yra simbolis "ru", žiūrėti neverta, nes tai tik melas ir dezinformacija.

lietuvis2014-05-04 21:35

Paziurekite zurnalistini tyrima apie ivykius Odesoje, _____1tv.ru/news/world/257896

Beta Raigerdui2014-05-04 21:13

Xай живе Україна!

Beta Raigerdui2014-05-04 21:11

Pritariu. Taip ir bus. :)

Beta omei2014-05-04 21:09

Viskas baigsis gerai. Nes ukrainiečių tauta yra didvyriška, o vabalų valdovas Pu bailys. / Naikinkite žmonės, kolorado vabalus be mažiausio gailesčio, nes ta gyvybė ne nuo Dievo./ Xай живе Україна! :)

Raigerdas Betai2014-05-04 21:03

Ukraina turi nugalėti ir kiekvieno iš mūsų pareiga kiek įmanoma prisidėti, kad ta pergalė būtų pasiekta. Maidano kovotojų nuopelnas ne tik, kad pasiekti laisvę Ukrainoje, bet ir visoje Europoje, ir netgi toje pačioje Rusijoje, kuri dabar ginkluojasi, kad "pralenkti" NATO. Tačiau Europa turi eiti savu keliu, todėl turi didžiulę reikšmę, kad atsigautų Lietuva, Ukraina, Gūdija, kurios LDK laikais turėjo civilizuojančią įtaką tiek Vakarų Europai, tiek Rusijai. Deja, mūsų nemokšos-politikai nesuprato, kad niekada nereikia prarasti to kelio kurės atvedė valstybę į sėkmę. O Lietuvos atveju, sėkmė yra sąjungoje su ukrainiečiais ir gūdais. O čia dar gali jungtis ir latviai, ir estai, ir suomiai. Ir mes turėtume labai civilizuotų valstybių sąjungą, ir Rusijai beliktų tik seilę varvinti.

ome2014-05-04 20:55

Oi ne miela Beta, tas konfliktas įžiebtas ilgam, ir kaži ar baigsis geruoju.

Beta2014-05-04 20:43

Kolorado vabalams Ukrainoje ateina paskutinioji. Dar pora dienelių ir visi bus susemti. Dalis iki gyvenimo galo sėdės kaliūzėje, kiti bus deportuoti į Rusiją. / Xай живе Україна! :)

lietuvis to Stasys2014-05-04 20:04

Stasy, na tai pirmyn, kiekvienas turi teise pasireiksti. As tik uz tai, kad kuo daugiau tiesos butu paviesinta, ir nesvarbu kas tai butu JAV, Rusija, ar Lietuva, jei tamsta turite ka pateikti, welcome!

stasys2014-05-04 19:53

Lietuvi ..ar matei kada nors tokiu filmukų apie Rusija ..? turbūt ne. O kaip manai kodėl .?

Raigerdas > 83. ZZZ2014-05-04 19:44

O iš kur žinai, kas vyksta Ukrainoje?

lietuvis to Anfisa2014-05-04 19:41

Anfisa, tiems lojanciams nesvarbu ar tai rusai ar amerikieciai pateike ta informacija, jie net neziures. O pasiziureje lai paiesko bent paneigimo ar patvirtinimo faktams. O kai zmogus prades gilintis, jis pats daugiau suras nei mano. Ka Stasys isdeste (86)irgi turejo o vietomis dar ir turi vietos buti. Taciau jei kalbeti apie Rusijos vystymasi, jis labai spartus, juk galima sakyti ji tik pradejo atsigauti po Jelcino, nes Jelcinas buvo valdomas JAV, jo konsultantai buvo is amerikos.

stasys2014-05-04 19:21

ZZZ .. suprantu kad tie procesai Jums labiau priimtini .. bet pažvelkite gyliau .. ekonomika Rusijoje nereformuota .. SNG vienintelė galimybė dar su kažkuo lygiomis teisėmis prekiauti,.. eksportas į vakarus išimtinai gamtiniai ištekliai,.. į besivystančias šalis tiekiama tik ginklų pramonė,.. kažkada buvusi atsilikusi Kinija ir tai aplenkė Rusija keliais dešimtmečiais,.. Rusija taip ir netapo viena sparčiausiai augančių rinkų, nors potencialas milžiniškas. Socialinė atskirtis dar baisesnė nei Lietuvoje, bet ji neafišuojama .. ribojamos visos demokratiškos reformos ,.. kaip žodžio laisvė, kita politinė nuomonė, netgi verslas nėra saugus.. todėl toks didelis kapitalo ištekėjimas.. nors tame nemažai bus jo ir neteisėto.. nėra realios statistikos kuria butu galima remtis vertinant jos kriminaline buseną.. bet užtenka tik pasivartyti jų analogą "Feisbukui" ir ten nesunku bus suprasti .. kad jų periferija vis dar praito amžiaus 90 metus siekia.. kai ir pas mus buvo populiarų reklamuotis su pistoletais ar šeip "bratuchos" lygyje. Degradas kyla ne iš tu sluoksnių kurie vis dar turį išsaugoję supratimą kas gerai o kas ne .. jis kyla iš jaunimo .. kuriam visiškai normalų vaikščioti gatvėmis uždengtų veidu ir beizbolke rankose. Patikėkit tokių atsirastu ir pas mus Vilniuje... tik čia su jais niekas nesiterlios. Vat tai ir yra teisinė valstybė .. įstatymai galioja visiems vienodai .. vardan visų .

Anfisa2014-05-04 19:21

To lietuvis - gal kas nors gales loti,kad sitas filmas - tai Kremliaus propaganda.Bet stai yra amerikonu produkcuja - Kas stovi uz USA youtube.com/watch?v=K78g6Z_M9B8

lietuvis2014-05-04 18:54

matau Stasys neturi atsakymo i mano klausima(82). Demokratija jau seniai tapo JAV ginklu, po kuriuo pridengiamos ivairios provokacijos. Gal kas argumentuotai atsakys i klausima, ar JAV demokratiska salis? Daug kas dedasi zinantys apie Rusija ir jos politika, o ka mes zinome apie JAV? Tiems kam idomu nors siek tiek pakelti uzdanga ir turite 2val. laiko, paziurekite ___ youtube.com/watch?v=SzvBpx-bpUY

ZZZ2014-05-04 18:52

STASY, labai abejociau del Lietuvos. O Rusijai sakyciau TAIP, nuo Jelcino laiku. Manyciau, kad demokratija tai valdymo forma, kurios tikslas uztikrinti piliecio gerove ir jo teisiu gynima. Faktas, bet kazkada pirmajusi Lietuva lyginant su Estija ir Latvijai isvaiste savo ekonomini pranasuma, nuskurdino savo piliecius, priverte juos emigruoti, visa teismu sistema kaip gyne taip ir gina stipresnio interesus. Eilinis pilietis yra susidures su biurokratija faktiskai neturi galimybiu apginti savo teisiu. Ta liudija daugybe faktu. Gi Rusija valdant Putinui sugrazino valstybei pirmiausia gamtos isteklius is nusikalstamu strukturu, ismokejo milziniskas valstybes skolas, susitvarke su didelio masto nusikalstamumu ir beabejones uztikrino saugesni eilinio ruso gyvenima, o svarbiausia apsaugojo Rusija nuo to kas dabar vyksta Ukrainoje.

lietuvis to 812014-05-04 18:06

o kokias propaguojamas vertybes galetumet pamineti Lietuvoje?

stasys2014-05-04 17:55

ZZZ ..TAIP ..nes demokratija tai daugiau procesas nei kažkas materialiai apčiuopiamo. Ir tie procesai nebūna visiems vienodi ..o bendras vardiklis joms vertybės.Beje tik jos ir nusako kokia kryptį šalis pasirenka.

to 75. lietuvis2014-05-04 17:55

Sutinku susektantais sunku kalbėtis, o ypač su jumis kobo,s sektai priklausančiais...

ZZZ2014-05-04 17:47

78. ...o Lietuva pagal Jus demokratiska ar ne?

stasys2014-05-04 17:39

77.. o Rusija pagal Jus demokratiška šalis ar ne ?

to:732014-05-04 17:25

tas demokratinis pasaulis visada žiūri ir žiūrės kaip jam geriau, žiūrės ir matys iš jam palankaus taško...Šiaip tai net jau ir nesuprantu kas tai yra demokratija. Visai kitokią įsivaizdavau ją...

likusieji gyvi daug vėliau suvoks2014-05-04 17:14

apie vertę ar reikėjo ir ar turėjo žmonės paaukoti gyvybes...O mirusieji tylės...jau amžinai...

lietuvis to zzz2014-05-04 16:29

labai sunku kalbetis su sektantais, jie nenori jusu girdeti, o vis kartoja net ne savo nuomone. Zmones Ukrainoje sukilo ne uz Putina, o uz savo teises Ukrainoje, o maidanas, net pats to nesuvokdamas kovoja uz tuos oligarchus, kurie atejo i valdzia prisidengdami patriotiskumu. Norintys tiesos, pasidometu, kas dabar valdzioje Ukrainoje. Jei zmones Ukrainoje susimastytu, kas bus po to kai maidanas issisems, jie isvys, kad liejo savo krauja veltui, kad vienus vagis tiesiog pakeite kiti, dar agresyvesni ir ziauresni. Kare taip pat galima islikti zmoniskais, as jau pateikiau viena pavyzdi su pamusto sraigtasparnio kapitonu Slavianske. (61'as komentaras) Odesoje visu pirma zuvo zmones!

ZZZ>Betai2014-05-04 14:48

Aisku tai ka as parasiau galima ivardinti kaip mela. Galima taip ivardinti ir Odesos prokuraturos nustatyta fakta, kad visi zuve yra odesieciai ir Ukrainos pilieciai, kad pastate ginklu nerasta ir toliau tiketi Eltos, Reuter ir t.t. paskleista "informacija", kaip ir Jusu ir Jusu "demokratiniu" saliu supratimu apie valdzios legityvuma.

Beta > ZZZZ2014-05-04 13:34

"Odesos protestuotoju pries hunta", visai ne ten protestavo. Tavo ir Putino įvardinta "hunta", o iš tiesų demokratinio pasaulio pripažinta legimitimi Ukrainos valdžia - parlamentas Rada, Rados paskirtas ministrų kabinetas ir Rados paskirtas laikinasis Prezidentas, įsikūrę sostinėje Kijeve. Kuo čia dėta, Odesa, Slavjanskas, Doneckas, kiti Rytų Ukrainos miestai? / Gal neapsimesk kažkokiu kovotoju nežinia prieš ką, bet kalbėk tiesiai- šviesiai: separastistai talkina fašistinei Rusijai okupuojant Rytų Ukrainą ir antras tikslas, tai bandymas sutrukdyti Ukrainos prezidento rinkimus. Kad toliau galėtų meluoti apie kažkokią ne tokią kokia Putinui patinka valdžią ir vykdyti niekingą, viduramžišką destrukciją suverenioje valstybėje. / Kokie, vis tik, jūs klaikūs, niekingi ir labai primityvūs melagiai. Ką apgauti norite XXI-mo amžiaus antrame dešimtmetyje?

ZZZ>Betai2014-05-04 13:08

I profsajungu rumus Ukrainos piliecius atvede tie pats motyvai kaip ir Maidano protestuotojus ir ju veiksmai tilpo i pavyzdinius Maidano dalyviu veiksmus, kurie taip pat uziminejo valstybines istaigas. Skirtumas tik tas , kad Maidano protestuotoju veiksmai buvo nukeipti pries teisetai isrinkta Ukrainos valdzia, o Odesos protestuotoju pries hunta, kuri atejo i valdzia perversmo keliu. Pagarba Ukrainos pilieciams zuvusiems kovoje su hunta.

Beta oponentams2014-05-04 11:27

Pradėkime nuo nemirtingos Žeronto frazės „Koks velnias mane nešė į tą galerą?" / Kokiais tikslais separatistai užgrobė tuos profsąjungų rūmus ir kitus suverenios valstybės Ukrainos pastatus? Tik jau ne taikiais ir ne lojaliais Urainai. / „Reuters“, ELTA, BNS žinių agentūrų duomenimis Odesos Profsąjungų rūmų gaisre žuvo 15 Rusijos piliečių ir 5 Moldovos separatistinės Padniestrės respublikos piliečiai. Kitaip tariant, atvykę į svetimą valstybę, Rusijos piliečiai dalyvavo prorusiškame maište, kuris nutaikytas į Ukrainos valstybę. Pasikartosiu- dalyvavimas maište, tai ne pasivaikščiojimas parke. Kai samdėsi žinojo kur eina, ką daro ir kuo tai gali baigtis. O pabaiga logiška ir pamokanti kitiems samdytiems separatistams. / Kažkodėl pamirštate priminti kiek ukrainiečių teroristai pražudė. O skaičiuojama jau šimtais mirtinai sumuštų ir nušautų. / Atsiprašau kažkokio ten dunduko, radusio komentare klaidą- man kartais pasitaiko. :)

Neo‘7522-Palmaičiui: pamąstant ne tik apie UA (1a)2014-05-04 11:25

Сергей Гуркин: Украина сектантская - 13 дней, чтобы остановить идиотов (pub. 2014-04-28), fragmentas: ------------------------------------------------------------------------------ „ ... ... Я никогда, никогда не видел ничего более тоталитарного, ничего более сектантского, чем идеология и риторика Галичины и майдана. Ничего более уверенного в себе, ничего более отрицающего реальность, ничего более презрительно относящегося к фактам, другим людям и другим мнениям. ``````````````` Мне кажется чрезвычайно естественным, что майдан возглавляют сайентолог Яценюк, ныне играющий в грекокатолика, и баптист телевизионного разлива Турчинов. Секта во всей полноте, во всей однозначности. ``````````````` Посмотрите в лицо секте. Сектант - это тот, кто берет часть и выдает ее за целое. Сама по себе часть может быть правдой. Но остальные части опущены. И правда превращается в бред. Сектант - это тот, кто, слыша аргументы против себя, кивает и делает вид, что не слышит. И говорит дальше. Или показывает тебе пальцем на черное и говорит: это - белое.

Neo‘7522-Palmaičiui: pamąstant ne tik apie UA (1b)2014-05-04 11:24

Приличным людям в такой ситуации нелегко. Неловко сказать человеку, что он идиот. Начинаешь искать другие аргументы, сомневаться. А он знай себе твердит как попка. Сами аргументы, опять же, могут быть справедливы, но они только часть правды, и без других частей они - ложь. ``````````````` Хочется такой диалог бросить к чертовой матери. Сказать - да, да, ты прав, только отвяжись. Обычно так и выходит. Но это неверное решение. Не надо с ним соглашаться. ``````````````` Пример привести легко. Это сам майдан и есть. Вам говорят: были мирные протестующие, был нечестный президент. Было же? Было. Вам говорят: когда мирные протестующие против нечестного президента, это же демократия, да? Вы сами-то за демократию, да? Да.

Neo‘7522-Palmaičiui: Pamąstant ne tik apie UA (2a)2014-05-04 11:24

А все, что вы отвечаете - подготовленные вооруженные люди, два месяца провокаций, стрельба по своим в спину, вранье, заговор олигархов, факельные шествия, русофобия (вот тут из свежего- ht tp ://a-dyukov. livejournal. com/1447912. ht ml) антисемитизм, бандера, помощь Запада не экономике Украины, а "гражданскому протесту", нелегитимность смены власти, отсутствие попыток договориться, нелегитимность дальнейших действий, мародерство и давление на оппонентов, раздача волостей олигархам, силовое подавление протестов, разжигание розни - что вам отвечают на все это и многое другое? Правильно: ничего. Или пропускают мимо ушей, или говорят, что это неважно. Иногда даже рискуют говорить, что это неправда. Но это редко - такое можно провернуть только с людьми совсем ничего не видящими.

Neo‘7522-Palmaičiui: Pamąstant ne tik apie UA (2b)2014-05-04 11:07

Секта требует, чтобы вы говорили только в рамках ее дискурса. Обсуждали только те аргументы и только в том свете, где она сильна. Когда вы переводите речь на другое, начинают либо давить на жалость, вашу или окружающих, либо подверстывать под себя "европейские ценности", обвиняя вас в несовременности и отсталости, либо что-то еще в том же духе. ````````````````` С сектой разговаривать бесполезно. Есть только одна проблема: каждый сектант - это человек. Обманутый собой или другими, но - человек, с бессмертной душой. Поэтому варианта не разговаривать с сектантами нет. Зато есть отличный вариант не идти у сектантов на поводу. ... ...“

Neo‘7522-Palmaičiui: Pamąstant ne tik apie UA (3)2014-05-04 10:51

Letai Palmaiti, Vatikanas –irgi didelė ir galinga sekta, sėkmingai sunaikinusi mūsų ikikrikščioniško balto-slaviškojo (ariškojo) imperinio paveldo materialius įrodymus, ištrynusi mūsų tikrąją tautinę atmintį ir pavertusi mus mankurtais, pasiruošusiais pjautis su savo tūkstantmečiais sąjungininkais ir bedražygiais. `````````````````` Perkūnėli, kadagi pas mus rasis bent vienas padorus ir bent kiek smalsus istorikas ar antropologas, gebantis atlikti elementarią analizę: peržvelgti Marijos Gimbutienės bei Jūratės Statkutės de Rosales įdirbį, ir sugretinti jį su Fomenkos-Nosovskio NAUJOSIOS CHRONOLOGIJOS bei Kliosovo DNR GENEALOGIJOS moksline faktologija !!!

Neo‘7522 > 11. rutai2014-05-04 09:21

Mažarašte isterike, baik skleisti savo paistalus apie tai, kas Europoje išrado konclagerius! :------------------------------------------------------------------------------------------------Youtube, zidanil94: „История России. XX век. 15. Концлагеря Талергоф и Терезин“ ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` „Этот фильм рассказывает о геноциде русских людей во время Первой мировой войны в Австро-Венгерской империи. Отсюда и пошли первые концентрационные лагеря Талергоф и Терезин.“ ------------------------------------------------------------------------------------------------ Youtube, Sergii Mihailov: „ГЕНОЦИД РУСОВ Талергоф Трагедия Галицкой Руси“ ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` „Более 100 тысяч галицких русинов были физически уничтожены Австро - Венгрией в начале ХХ века. Основная их вина - преданность Православию, общерусскому единству и языку. Об этих событиях документальный фильм Алексея Денисова "Трагедия Галицкой Руси" (2010).“

gaudy2014-05-04 03:59

čia apie kolorado vabalus: youtube.com/watch?v=TF6LzYdJrQ0

Letas Palmaitis2014-05-04 03:35

Odesoje ruskiai perėmė bandito Bašaro al-Asado cheminio naikinimo metodus, žr. čia: kavkazcenter.com/russ/content/2014/05/03/104415.shtml

Letas Palmaitis2014-05-04 03:29

"Eurazinė" orda suplanavo Ukrainos užgrobimą atstatant savo fekalinį "Sojuzą" dar 2012 metais, žr. čia: youtube.com/watch?v=GXISTcz-sO0

lietuvis2014-05-04 03:08

tokiose situacijose pasireiskia zmogiskosios savybes. Slavianske sukileliai suteike pagalba pamusto ir savu palikto sraigtasparnio kapitonui ___youtube.com/watch?v=Nn7xzv93AUE__, o Odesoje, radikalai stovejo ir stebejo kaip zusta i beviltiska situacija papuole zmones. Apie pikdziugiskus komentatorius net kalbeti neverta.

vai me > Betai2014-05-04 02:16

Perskaityk 13 komentarą, kurį, specialiai tau, parašiau ir nustok kliedėti.

ponui BETA(87.247.121.215)2014-05-04 02:11

Jūs nors ir ne kolorado vabalas, bet žodį "apsinuodijĄ' rašyti galėtute išmokti. Be to ,neskleiskite melagingų žinių.

nykstukas-p42014-05-04 01:49

kiek kacapu pakaliku cia sulindo oho.dar karta norit saules is rytu?su gelem sutiksit?kalbos nepamirsot?koloradu juosteles prisisiuvot?uzknisa parsidaveliai ir padlaiziai

Beta to 56. Maža smulkmena2014-05-04 01:42

Meluoji kolorade, gaisre niekas gyvas nesudegė, bet mirė apsinuodiją smalkėmis. Dalis jų Rusijos piliečiai, dalis iš Padniestrės, o kiti Ukrainos rusai, nelojalūs valstybei kurioje gyveno. Visi Putino ir Janukovičiaus pinigais apmokėti samdiniai. Kai samdėsi, reikėjo įvertinti ir tokią galimybę- prarasti galvą. Karas tai nepasivaikščiojimas gėlių darželyje. / Xай живе Україна!

Maža smulkmena2014-05-04 01:31

Tymošenko šiandien padėkojo odesiečiams už žygdarbį, kovojant su okupantais.( už gyvus sudegintus savo valstybės piliečius).

to 53. nusigyvenom2014-05-04 00:56

nu ir kur galima tai pamatyti... ar čia prisisapnavo tau

МИКОЛА СОТНИК ОРГАНИЗАТОР УБИЙСТВ В ОДессе2014-05-04 00:44

cs613417.vk.me/v613417100/8fa7/Zae9ZBIwb08.jpg

nusigyvenom2014-05-04 00:34

Lietuvos fašistai jau pastebėti Slavianske, jie kartu su fašistais banderininkais naikina vietos gyventojus.

Čia apie šitą kalbi?2014-05-04 00:14

vk.com/frontvostoka?z=video250131381_168477630%2Fe9e0afa78cd24f641e

to 41. lietuvis2014-05-03 23:58

pasižiūrėk šiame įraše kaip storas koloradas šaudo į ukrainiečius fudbolo fanus: youtube.com/watch?v=eBofgPq1EUs 5,40 min prie automobilio... patys prisiprašė.

to 40ir 452014-05-03 23:58

juk oligarhas kolomoiskis pazadejo uz kiekviena separatisto galva po $10,000 tai manau dabar banderos praturtejo gali oligarhas palikti be milijardu juk zveriui apetitas atsiranda beedant.

Mrija > manau2014-05-03 23:55

Esi visiškas nemokša jei ligini bolševikinius globalistus su fašistais. Nors tokie dabar valdžioje.

lietuvis2014-05-03 23:53

As nieko neteigiu, laikas parodys, o cia tik chronologija ir filmuota medziaga, isvadas darome patys. Ziurekite nuoroda 44ame komentare.

to 41. lietuvis2014-05-03 23:48

tas reportažas nepaneigia fakto, kad sudegė ruskijos ir paddnėstrės piliečiai. Noriu paklausti, o ką jie ten veikė.

Raigerdas 33-iam2014-05-03 23:45

Matote, vokiečiai nėra tokie kvaili, bet prisiminkite DDR ir ŠTAZI. Prisiminkite, kas Čekoslovakijoje dėjosi. Bet juk tai darė DDR su ŠTAZI. O Putino komandoje dirba vos ne 4 personos, kurios darbavosi DDR. Tad vokiečius manau jie suerzins, nes jie nepasitiki šita DDR. Todėl buvusiems KGB-istams nėra sunku atgaivinti ŠTASI darbuotojus ir juos pasiųsti daryti tai, ką įsakys KGB.

40-tam2014-05-03 23:44

Tarp gyvai sudegintų yra žinomas Odesos poetas, miesto tarybos deputatas ir kt.:visi ligi vieno Ukrainos piliečiai. Ukrofašistai, kuriuos į Odesą atkomandiravo iš Dnepropetrovsko "žydobanera" oligarchas Kolomojskis apiplėšinėjo gyvaisudegintuosius, iš jų tyčiojosi. Manau, kad fašizmą Ukrainoje būtina nedelsiant likviduoti, kitaip šito rudojo maro bacila paplis visoje Europoje.

lietuvis2014-05-03 23:38

vesti.ru/videos?vid=596116&cid=1 _____stai cia reportazas apie Odesos ivykius

lietuvis2014-05-03 23:32

Cia sokiruojantis reportazas is Odesos 2014/05/02 ___ vesti.ru/videos?vid=595994&cid=1

keturiasdešimtam2014-05-03 23:31

Įrodymus pateik, kad ten Rusijos piliečiai!!! МИД РФ призвал Киев обнародовать данные, есть ли россияне среди жертв пожара в Одессе, в противном случае Москва сочтет это новой попыткой обвинить во всем происходящем Россию. Украинские власти никакой информации на этот счет не предоставили.

lietuvis2014-05-03 23:29

Sokiruojantis reportazas is Odesos 2014/05/02 ___ vesti.ru/only_video.html?vid=595958

to 37. manau2014-05-03 23:26

Tai, kad meluoji. Visi žuvę (sudegę pastate) tai ruskijos ir padniestries piliečiai. Tai pirma. O antra tai, kad prieš tai ruskiai kolorado vabalai patys užpuolė fudbolo fanus ir nužudė keturis ukrainiečius. Tuo pačiu išprovokavo atsakomuosius veiksmus. Tiksliau nušovė. Kaip ne keista vietos milicinikai užmerkė akis į tai. ŠTAI IR PASEKMĖS. Ar tamstytė irgi palaikytum kolorado vabalus jei jie lietuvius šaudytų...

Mikaburis2014-05-03 23:21

Koloradinių komentatorių logika: yra gerai šaudyti kitus (iš rusiško AK-47), bet nėra gerai, kai taikiniai pasipriešina. Umom federastov nieponiatj.

> 372014-05-03 22:57

Pritariu.

manau2014-05-03 22:46

Dėl fašistų nusikaltimų Ukrainoje, kurie Odesoje sudegino per 40 piliečių, didelė kaltė tenka ir juos rėmusiems Lietuvos politikams, kurie skatino fašistinį perversmą, jį rėmė, o dabar į Ukraina siunčia kareivius.

grumstas2014-05-03 22:29

6. Pikasas (2014-05-03 10:16:20) (78.62.86.131) Parašė: Demokratinis pasaulis ir kitos, nepavaldžios Rusijos interesams valstybės savo požiūrį į Rusijos agresiją Ukrainoje išsako pakankamai aiškiai ir tvirtai. LRT išsako aiškaia savo poziciją, vadindama ,tuos Donecke siaučiančius rusiškus teroristus- AKTYVISTAIS.. Gal galite pakomentuoti Lietuvos politikos makiavelizmą

lietuvis2014-05-03 22:06

O kas yra EU, ar tai ne tautu lageris, i kuri lietuviai ne vezami eshalonais, o siunciami eiti patiems? Dar viena vokieciu zurnalisto nuomone __youtube.com/watch?v=hOUUJE9dChw

Paprastas2014-05-03 22:05

Geras anekdotas: „Odesoje penktadienį separatistai sukėlė riaušes, pranešė unian. net. Smogikai užpuolė eitynių „Už vieningą Ukrainą“ dalyvius, šaudė į juos nuo stogų, puolė beisbolo lazdomis ir mėtė Molotovo kokteilius.“ Ką čia galvoti? ... Viskas butu gerai... Jeigu tie „separatistai“ savo filmukų neįkištu į internetą... Pasirodo nieko švento neliko, 46 nužudyti, 200 sužeistų... ir tai jie vadina „šašlykais“... , o jaunos simpatiškos merginos ruošė „Molotovo kokteilius“... Na, tikrai šitos išgamos prišauks karą... O „ruta“ tai Lietuvos išgama.

to 32. lietuvis2014-05-03 21:49

turėk omeny, kad kai tik ruskija su kryžiuočiais susitaria taip lietuviai ešelonais į ruskijos siberijos konslagerius važiuoja - istorija, žinoti verta. Taip kad labai jau nesidžiauk...

lietuvis2014-05-03 21:34

Vokietija po truputi bunda, ir tai ne rusu agentu zvilgsnis ____youtube.com/watch?v=eLhbxlN4Mk8____o tai jau bundestage ____youtube.com/watch?v=hgiYG4S4YzU___.

to 30. zvilgsnis is Vokietijos2014-05-03 20:38

Čia ruskių agentų žvilgsnis. Lyg tai būtų naujiena. lietuvos partizanus jie taip pat sėkmingai apskelbė banditais ir tai jiems gerai sekėsi, nes žuvvęs karys, partizanas nebeapsigins. Jie,- ruskeliai ant tiek niekingi, kad net lavonus iki šiol slepia. Tai apie ką galima su jais kalbėti. Kai šitas naivuolis vokietukas video kūrėjas patupėtų koncentracijos lageriuose sibire, - vat tada ir pažiūrėtume ką užkakariekuotų...

zvilgsnis is Vokietijos2014-05-03 19:58

tikrasis maidano veidas. .youtube.com/watch?v=2Oed2DDOi7A

Žinoma,2014-05-03 19:50

moralės Trockis, Leninas, Lurjė(Agro-Joint projekto autorius kartu su Rosenberg'u), Stalinas ir ... dabartinis caras neturi. Jūs visiškai teisus. Dabartinis Caras bus pakeistas nauju Russian Agro-Joint'u.

Beta 20-tam2014-05-03 18:58

Jokių epitetų niekam nedalinu. Bet jei tamsta apie mano nukopijuoto komentaro autoriaus Zbygniewo klausimą: "Iš kur gali atsirasti evoliucijos nebaigusios beždžionės smegenų vertus paistalus skleidžiantys individai?" , tai aš jam pritariu. Nes tikrai neįmanoma suvokti, kaip nuo kelių Rusijos okupacijų lietuviai, gali tikėti ta Melo ir Prievartos imperija Rusija ir jos nusikaltimus net ginti? Kažkas nenormalaus jumyse tikrai yra, arba jūs visai ne lietuviai, tik apsimetate tokiais, kad jūsų propaganda skambėtų įtaigiau.

Darijus2014-05-03 18:44

Tikrai tuo neabejoju. Dolerio tarnai moralės neturi.

Jules2014-05-03 18:43

Wall Street'o Bankas sukūrė Sovietų Rusiją, ją ir pastatys į vietą. Bus Russian Agro-Joint, o mes, be jokios abejonės, padėsime tai įgyvendinti, gali neabejoti, Darijau.

to Beta2014-05-03 18:41

Beta, nesiputokit, nereikia daug raidžių ir epitetų, Darijus teisus. Bent jau abejotumet 0,001 savo txt., tai būtų galima diskutuot. Dabar -beviltiška. Emocijos. O tai neobjektyvu.

Darijus2014-05-03 18:39

Ne pudrink čia smegenų savo demagogija. Juk akivaizdžiai matosi, kam tarnauji.

Beta Darijui (20)2014-05-03 18:32

Kaip USA įtraukė Rusiją į konfliktą su Ukraina? Kiek žinau, tai ne USA okupavo Krymą ir ne USA į Rytų ukrainą siunčia specialiai apmokytą kariuomenę- žalius žmogelius, padėčiai destabilizuoti ir ne iš USA kišenės yra apmokami vietiniai separatistai. Šiandien kitame portale radau tokį komentarą- paskaityk ir perskaitęs pagalvok nors kartą. Copy: Zbygniewas 2014-05-03 - 06:01 Pastarieji mėnesiai (kaip greit bėga laikas) vėl privertė pastebėti, koks kiekis Kremliaus propagandos iš proto išvarytų zombių gyvena aplink. Nieko nepadarysi – karas suaštrina pojūčius, tad Rusijos agresija prieš Ukrainą – eilinė galimybė įsitikinti –„jie“ yra tarp mūsų. Klausimas – iš kur? Iš kur gali atsirasti evoliucijos nebaigusios beždžionės smegenų vertus paistalus skleidžiantys individai? Kaip antai, ko reikia, kad tikėtum, jog Rusija 1/6 dalį gaublio sausumos buvo užgrobusi, kariaudama vien gynybinius karus? Kaip galima tikėti, kad tai Gruzija buvo agresorė, o Rusija auka? Ką reikia padaryti su savo galva, kad manytumei, jog siekdami „skersti rusus“ susivienijo ir žydai (tokiais apšaukti Maidano lyderiai), ir „banderovcai“ (irgi tie patys)? Ukrainos nepriklausomybės kovų lyderio Stepano Baderos pasekėjai pripažįstami žydus kitados žudę būriais,o dabar jie (jei dar yra gyvų), kartu su jų nauja karta, jau susidėjo su žydais prieš rusus, kurie, esą, kovoja prieš nacizmą?? Logikos ieškoti neverta. Apie menkesnio masto smulkmenas jau neklausiu. Jau nepatogu ir aiškintis, kaip čia Rusijos propaganda, pasakojanti apie jos spec. pajėgų kontroliuojamo nykštukinio rytinės Ukrainos miesto Slaviansko “taikių protestuotojų“ žūtis, nerodo jų laidotuvių ir vengia atskleisti asmenybes (miestelis nedidelis, visi visus pažįsta)? Išvada paprasta – nesinori pasakoti apie tapatybes savo spec. pajėgų kariškių, žūstančių ten, kur jų oficialiai nėra. Bet grįžkime prie liguistai tikinčių, kad tai lietuviai, gruzinai, ukrainiečiai ir kiti „vanagai“, papirkti Amerikos žydomasonų ir Europos gėjų, siekia jei ne suėsti, tai bent sukandžioti taikingą Rusiją, su jos nekaltu beginkliu baletu, poetais, kompozitoriais ir ledo ritulininkais. Kas gali paneigti, kad Rusijos pasienyje tyčia ką tik surengtos šios sporto šakos varžybos, kuriose lyg tyčia gerai pasirodė NATO šnipai iš Lenkijos, Kroatijos ir tos pačios Lietuvos? Mėgindamas atsakyti į klausimą, iš kur atsiranda tokie nevispročiai, ilgai žvalgiausi po savo biblioteką. Akis užkliuvo už neįtikėtinai šiam reikalui informatyvaus veikalo: „TSRS istorija 10-11 klasei“, Kaunas, Šviesa, 1986 m. Antai, 144 puslapio citata, kaip iš akies traukta, šiandieninė Putino ir jo trenktų gerbėjų propaganda, tik išoperuojant apeliacijas į darbininkų klasę ir pakeičiant „brolių slavų vadavimu nuo tų pačių Vakarų imperialistų“: „1956 m. spalio mėnesį TSRS padėjo broliškosios Vengrijos darbo žmonėms sutriuškinti kontrevoliucinį ginkluotą maištą (anos gadynės Budapešto maidanas prieš Maskvos statytinius komunistus, – aut. pastaba), kurio tikslas buvo nuversti liaudies demokratijos valdžią.“ Kitaip sakant, tada dar turėjusi daug satelitinių režimų Maskva įsiveržė, kartu su jais į Vengriją, išžudė visus jai neparankiuosius, pakorė valstybės vadovą Imrę Nadį ir atstatė savo „tvarką“.

siaubas2014-05-03 18:23

Kai kurie Ukrainos politikai, pv., partijos Svoboda atstovai savo Fasebook paskirose atvirai džiūgauja, rašo: bravo! žiaugiasi suorganizuota tragedija rusakalbiams. Internete yra nuotraukų,kur žudikai nusifotografavę šalia suanglėjusių žmonių kūnų Prof. rūmuose.Yra prierašų: mes nužudėme 30 žmonių.O ką tu padarei vardan Ukrainos? Ką tai rodo? eKSPERTA.EU, Supraskite pagaliau ir rašykite tiesą.Jei negalite, tai bent nešmeiškite žuvusiųjų.

lietuvis2014-05-03 18:17

Perkeliau savo komentara is temos apie Libija, tam kad parodyti kokia "dermokratija nesa JAV " Kokia buvo Libija prie Kadafio ___youtube. com/watch? v=87eiYqv-0go_____. Dabar Libija suskaldyta, ja valdo atskiros gentys. Kas uz to stovi, visi gerai zino. Visi gerai zino kas dabar vyksta Sirijoje. Istorija kartojasi. Klausimas, ar JAV istiesu rupi Tautu gerove, ar tik ju paciu interesai? Ar JAV rupi Ukrainos gerove? Kadafio testamentas___youtube. com/watch? v=hBJRxU5Gc-k"

Darijus2014-05-03 18:06

Įdomiausia, kad mulkiai sutapatina rusą su komunistu. Dabar visur ir visame kame tokie mankurtai kaltina Rusiją. Propogandos mašina užsukta milžiniška. Visi, kitaip galvojantys, apšaukiami Maskvos agentais. Net atviri nacistai tampa gerais draugais, nes su priemonėmis nebesiskaitoma, o moralės nebėra. Tokia yra USA strategija, įtraukti Rusiją į kruviną konfliktą ir sukelti konfrontaciją. Taip, kaip tai padaryta Sirijije, Libijoje, Gruzijoje, Irake, Afganistane ir daug kur kitur. Tik, jūs, pseudodemokratai, pagalvokite, kur veda toks elgesys.

PЄTRVS2014-05-03 18:05

Aš irgi nesuprantu egzpertų laikysena. Sakyčiau, kad jiems prigrasinta neskelbti priežąsčių, dėl ko "užsiplieskė" gaisras (šiaip sau be priežasties gaisrai nekyla). Šiendien Euro News paskelbė ir net siužetą parodė, kaip pravyj sektor aktyvistai užpuolė federalizacijos šalininkus, kurie bėgdami pasislėpė profsajungos rūmuose. Matėsi, kaip į pastatą metami molotovo kokteiliai, dėl ko ir įsiplieskė gaisras. Pikčiausiai yra tai, kad smogikai nebeišleido bandžiusių gelbėtis nuo gaisro žmonių iš pastato, o išėjusius žiauriai sumušė. Taip pat nepraleido atvykusių gaisrą gesinti ugniagesių. Tai yra nežmoniška, o egzpertai, maldaujantys 2% paramos mėgina dangstyti šios tragedijos kaltininkus? Kaip jums negėda? Jūs esate tokio pačio kalibro demagogai, kaip ir delfio beraščiai. Šlykštu!!!!

lietuvis to 15am ruta2014-05-03 17:57

gerbiamoji, ar jus manote, kad susigaudete Rusijos mele, o gal pasiklydote vakaru?

siaubas2014-05-03 17:56

Niekada nepalaikiau Rusijos,tačiau vakar Ukrainos dešinysis sektorius peržengė visas žmoniškumo ribas, degino gyvus žmones, neleisdami jiems išsigelbėti,apvaginėjo mirusiuosius. O armija pasiųsta prtieš gyventojus? Nėra žodžių... ekspertai.eu mano akyse žlugo. Pasirodo,portalas už patį juodžiausią melą.Jokios gėdos ir sąžinės.

lietuvis to ruta2014-05-03 17:52

gerb. ruta, jus gerai susipazinusi su skaiciais, bet nezinote kas uz ju. Sovietiniai bolshevikai tai ne tauta, ne nacija, tai ideologija, kuri neatsirado is oro, ja kazkas atnese i Rusija ir i kitas salis. Pasidomekite, kieno tai ideologija ir kas ja nese. Galiu siek tiek pasufleruoti, Marksas, Engelsas, Trockis, Leninas, Shifas, Parvusas.... Noreciau pacituoti "normalios" Ukrainos rados nares Farion komentara i Odesos ivykius: "Bravo Odesa! Ukrainos dvasios perlas. Didziu nacionalistu Ivano ir Jurijaus Lipu tevyne. Tegul dega velniai pragare. Geriausi sukileliai, tai futbolo fanai. Bravo!" Odesoje zuvo 49 zmones. Galima pamineti, kad didzioji dalis ivykiu dalyviu - paaugliai.

ruta2014-05-03 17:50

12 numeriui , jeigu degate rusisku idiotizmu ir pseudopatriotizmu , net dabar , kai dauguma pilieciu jau susigaude izuliame Rusijos mele ir ciniskoje propagandoje , tai jus arba samdytas Kremlinis , arba , atleiskite , pusprotis .

Gerbiama redakcija ir Nr 10,2014-05-03 17:48

Ačiū už paaiškinimą, kad "tiesa yra per vidurį.." Bet taip nėra. Yra žinoma, kaip turi būti. Žaidimą "Tiesa" lamės tas, kas surinks 10 balų iš 10 galimų. Tarkim, tai balai -iš Dekalogo. Jis taps TEISIU arba ŠVENTUOJU. Idealiam pasauly. Politikoje taip nebūna. Bet vistiek protas ir jausmai intutyviai linksta prie to, kas mažiau apsimelavęs. Ar pilkas. Pilkoji zona -pasakyta ne visa tiesa. O skaityt "tarp eilučių" jau nebesinori. Taip jau buvo. Taip ir neišjungėm vidinio cenzoriaus. Prireikė.

vai me > Betai2014-05-03 17:32

Odesos policijos viršininkas P.Lyciukas paneigė , pasirodziusius spaudoje gandus, kad zuvusiujų tarpe 15 Rusijos piliecių ir 5 Padniėstrės gyventojai.Kaip praneša, Odesos VRM atstovas spaudai B.Šablijenko "Kaip galima nustatyti tapatybę, jeigu jie dar guli morge".Beta ,netaškyk A.Avakovo vėmalų po visą internetą.

demokratine nepriklausoma spauda2014-05-03 17:26

Fasistsi uzmete pastats m.kokteiliais su sukiais sudekite rusai.Rashkite visiems zinoma informacija neiskirpinekite ir neklaidinkitezmoniu.Demokratine spauda blin

ruta2014-05-03 17:15

Matau , kad nors numeris ir 1 , bet nezino , kad ne Hitleris pirmas sukure lagerius , o butent bolsevikai . Butent raudonas maras nuo 1918-1919 metu nuzude Rusijoje 1215 dvasininku , 6775 profesoriu ir mokytoju , 8800 gydytoju , 54 650 karininku , 260 000 kareiviu , 10 500policininku ,48 650 policijos agentu , 12 950 turtingu ukininku , 193 350 darbininku , 355 250 intelegentu , 815 000 valstieciu ir tai tik per vienus metus , kokia 'puiki' sovietines bolsevistines valdzios pradzia ! Komunistai tese toliau ta kruvina savo Tautos genocida . Stai ka komentuoja / echo msk . ru / Odesos ivikius normalus rusas / verciu/ Tai , kad si provokacija yra putino gebni / KGB/ nera jokios abejones , ju rastas , po sprogdintu Maskvos namu , vaiku nuzudimo Beslane ,Nord Ost tragedijos dalyviu nuodijimas nezinomomis dujomis , kam stebentis , tai zmones be sazines ir gailiescio , su akimis , kurios dega neapykanta , su salta sirdimi viskam , kas zmogiska , ka jiems Dzerzinskis ir paliko .

to 92014-05-03 16:57

As ne redakcija, bet patarsiu. Skaitykite viska "tarp eiluciu". Jei busite kazkieno puseje- pateksite i propagandos pinkles :) Skaitydami Dugina, suzinosite kuo kvepuoja Rusija. Butent Dugino parasytais vadoveliais naudojasi aukstosios Rusijos mokyklos. Man Duginas- labai idomus. Taciau nereiketu pamirsti ir fakto, jog jis yra Putino "aplinka". Kai skaitote musu politologus, jus jau kitoje barikadu puseje- vakaru. As vadovaujuos tokiu principu "TIESA YRA VISADA KAZKUR PER VIDURI"

Gerbiama redakcija P.S.2014-05-03 16:17

P. S. Beje, ačiū už tai, jog ne be Jūsų portalo pagalbos sužinojau, kokio lygio yra rusų mąstytojas, filosofas, paradoksalusis postmodernistas Aleksandras Duginas. Ir dar -eruditas, istorikas, tyrėjas Anatolijus Fursovas. Patarkit- kuo man tikėt: šiais dviem savo (o kieno gi daugiau? ) šalies patriotais, skaitančiais paskaitas didžiausiuose pasaulio universitetuose ir asmeniškai bendraujančiais su vakarų politikais. Ar vietiniais "politologais" a la česlovas ar lauras?

Gerbiama redakcija,2014-05-03 16:16

štai jums faktas -įvykis. Toks lakmuso popierėlis. Nuo to kaip Jūs šį faktą nušviesit, priklausys mano pasitikėjimas Jumis. Panaršykit, prašau, internete už mane, surinkit informaciją. Jūs gi -Portalas. Sumaišties ir sutemų metas. Intuityviai ieškome kur tiesa. Ir išmokstame pažinti niekšus. Jei taisyklės nebeaiškios ar klaidinančios, belieka vadovautis dekalogu. Su nekantrumu lauksiu profesionalaus ir objektyvaus (nes žodis "subjektyvus…" iš Jūsų pavadinimo jau dingo) įvykio nušvietimo. Tikiuosi, su malonumu ir ateityje skaityti Jūsų portalą. Ačiū.

To antifašistas2014-05-03 15:49

Ar tik nesapnuoji, ar haliucinacijos rodosi? Nežinau kiek tau metų, bet po kiek laiko suprasi, jog šiuo metu didžiausias fašizmas ir šovinizmas rutuliojasi pačioje Rusijoje ir permetama į kaimynines valstybes. O ES - darosi atvirkščiai - kosmopolitizmas. Esi iki kaulų smegenų prorusiškas individas, jog nesuvoki situacijos ir aklas arba pas tave kas balta - raudona, o kas mėlyna - juoda. O gal Žirinovskio - atmaina. Tai būtų košmaras, jei Lietuvoje tas maras plistų.

Pikasas2014-05-03 14:16

Demokratinis pasaulis ir kitos, nepavaldžios Rusijos interesams valstybės savo požiūrį į Rusijos agresiją Ukrainoje išsako pakankamai aiškiai ir tvirtai. Nežinau, kam dar Lietuvoje gali kelti abejonių tai, kad būtent Rusijos režimas konkrečiai prisideda prie grobimų ir pilietinio karo rengimo. "Žali žmogeliukai", karinė technika, "pratybos" pasienyje ir grubi demagogija bei melas žiniasklaidoje pakankamai demaskuoja imperijos vedlių politiką ir konkrečius nusikalstamus veiksmus. Nuo nusikalstamų kriminalinių klanų dengimo iki teroristų palaikymo - toks šlykštus kelias jau nueitas. Rusijos ekonominiai ir moralinio įvaizdžio nuostoliai dar tik skaičiuojami. Jie katastrofiškai dideli ir nuosekliai didėja. Ir visa tai turės pakelti Rusijos gyventojai, kurių tarpe yra apie 2 mln ir ukrainiečių. Laisva žiniasklaida užgniaužta, o valdžios prižiūrima gan sėkmingai plauna smegenis tiems, kurie savarankiškai mąstyti nėra įgudę. Šliaužiančios okupacijos židiniai atkakliai, daugiausia imperijos pastangomis plečiami. Ukrainai teks padėti daug pastangų juos gesinant. Vienijimosi už laisvą Ukrainą ir jos teritorijos išsaugojimą jėgos telkiasi, tad rusiškajam fašizmui šį kartą gali nepasisekti pakartoti hitlerinio fašizmo žygio per Europą pradžios.

Beta2014-05-03 13:59

Odesos Profsąjungų rūmų gaisre žuvo 15 Rusijos piliečių ir 5 Moldovos separatistinės Padniestrės respublikos piliečiai. Kitaip tariant, atvykę į svetimą valstybę, Rusijos piliečiai dalyvavo prorusiškame maište, kuris nutaikytas į Ukrainos valstybę. // Kaip Biblijoje parašyta: „kas pakelia kalaviją tas nuo kalavijo žus".

...2014-05-03 13:24

Shuster Live šou laidoje dešinieji politikai plojo už žūstančius ir degančius Odesos Profsąjungų rūmuose.

Antifašistui,2014-05-03 12:43

o kodėl ne I.D.Berg'o "dušegubkos", tai tokios genialaus Stalino racionalizatoriaus kilnojamos(mobilios) dujų kameros ant ratų, kurios vokiečiams buvo patekusios į rankas ir nuvežtos į parodą, kad žmonės pamatytų kaip ruskeliai savus dujomis galabijo. Tiesa, o ant tos mobilios dujų kameros būdavo užrašas "Хлеб", nežinot? Ir važinėdovo jos po Pamaskvio kaimus ir didžiuosiuose Stalino Rusijos imperijos miestuose, gaudydamos kitaminčius.

Beta2014-05-03 12:41

Senukas karo veteranas: -Dasigyvenau. Vokietija prašo Rusijos, kad ta nekariautų su Ukraina...

antifašistas2014-05-03 12:26

Po septyniasdešimties metų į Europą vėl sugrįžo fašizmas, vėl deginami žmonės, o vakarų lyderiai vėl nuolaidžiauja fašistams ir juos finansuoja.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi