Birželio 11 d. Krašto apsaugos ministerija pranešė, kad Ukrainos kariuomenės karinių oro pajėgų orlaivis iš Lietuvos išgabeno beveik milijoną Ukrainos gynybos ministerijai skirtų Lietuvos kariuomenės nebenaudojamų ir ateityje neplanuojamų naudoti šaudmenų, skirtų sovietinės gamybos lengviesiems šaulių ginklams – automatiniams šautuvams, kulkosvaidžiams“.

Apie tai buvo skelbta publikacijoje „Lietuva Ukrainai neatlygintinai perdavė beveik milijoną šaudmenų automatams ir kulkosvaidžiams“.

Ši žinia Lietuvos gyventojams sukėlė didelį džiaugsmą, nes su tais sovietiniais šaudmenimis ukrainiečiai galės stengtis žudyti dar daugiau rusų tautybės žmonių, apie ką yra pasakojęs mūsų valstybės atstovas Ukrainos kare su Rusija, dabar jau ir Lietuvos pilietybę prezidentės Dalios Grybauskaitės pastangomis turintis švedas Jonas Ohmanas.

Tačiau šią labai optimistinę žinią apie perduotus šaudmenis ir ginklus apkartino signataro Zigmo Vaišvilos komentaras. Aiškėja, kad užsitraukėme labai didelę gėdą.

Pasak Z. Vaišvilos, LR prokuratūra, pamačius šitą viešą informaciją, turi nedelsiant pradėti ikiteisminį tyrimą. Kodėl? Apie tai sužinosite paklausę šį ekspertai.eu „Aktualų skambutį“.

Naujausi

Komentarai (158)

Rikiuoti
dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-20 23:35

Labai malonu, kad penktos kolonos hibridiniai stribai pagaliau ATSILIEPĖ, 156,157 komentarai. Tačiau jie kaip buvo neeiliniai idiotai, taip ir liko. Juk paaiškinau, kad nepriklausomai ar aš protingas ar kvailais, ar tamstos esate visiškai idiotai ar patriotai, vis tiek pono Z. Vaišvilos propagandos turinys niekaip NEPASIKEITĖ, kaip buvo, tai ir liko kremlinė propaganda. Todėl pakartoju ir Penktos kolonos hibridiniams stribams, kad nepriklausomai nuo to kiek ir kaip pasiutę šunys losite, nuo to nė per nago juodymą Z. Vaišvilos teiginys nepasidarys mažiau kremlinis, dar daugiau.... tai tik dar labiau patvirtins, nes parodo, kad hibridiniai stribai gina kremlinį propagandistą. Zigmas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Manau, kad tai išliks ilgam Z. Vaišvilos byloje. Na gal atsiprašys, jei turi teisę?

TREMTINE2019-06-20 19:58

KARO METU MUS TREME KOMUNISTAI IR KGB SALINO LAIKAIS O LIETUVIAMS IPAC ZIAURUS BUVO CHACHOLAI TAI BUVO BAISUS BANDITAI IKI DABAR JAUCIU JIEM BAIME IR NEKENCIU KOMUNISTU LANSBERGO GRYBES LKP VISU TU KURIE TOSE PARTIJOSE RUSU KURIE CIA ATVYKO IR UZEME TREMTINIU BUTUS O RUSIJOS RUSAI PUIKUS ZMONES KAIP IR MES NUO STALINO KENTEJO TODEL MAN TOKIE BRUDAI KAIP RAMJANAUSKAS KELIA PASISLIKSTEJIMA LOJA NESUPRASDAMAS VARGSELIS

natalija TO J RAmanauskas2019-06-20 18:56

debilas tu J RAMANAUSKAI PLEPI DURNELI BET KA IR KAI DAR SU TAVIM KOMENTATOREI RANDA KALBA TAIP UKRAI ZUDE VIENI KITUS PER MAIDANA SACHTOS DOMBASE IR LUGANSKE PRIKLAUSE TOKIAM BRUDUI KOLAMOICEVUI POROSENKOS DRAUGUI POROSENKA DOMBASE TUREJO ZEMIU KOLOMOICEVAS USURINKA SAUKTINIUS KARIUS KAD ZUDYTU DOMBASO SACHTININKUS KURIE TU BRUDU ENGEJU NENOREJO JOKIE RUSAI TEN NEBUVO ATEIS LAIKAS KAIP KOLOMOICEVAS TURES ATSAKYTI UZ SAVO DARBELIUS DOMBASAS IR LUGANSKAS NOREJO LIKTI NEPRIKLAUSOMI NOREJO ATSIKRATYTI TU DVIEJU BANDITU KOLOMOICEVAS SPRUKO IS UKRAINOS NES JAUTE KAD GALI BUT SUIMTAS TAIP KAD SKAITAU TAVO NESAMONES RAMANOVSKI MANO DRAUGE GYVENA DOMBASE VYRAS SAKTININKAS UKRAINIETIS TEN DAUG RUSU GYVENA IR DIRBA SACHTOSE TAI PUIKUS SUNKIAI DIRBANTIS VYRAI IR NE TAU TU BUKAGALVI SPRESTI JU LIKIMUS IR DAR DURNELI NEZINAI ISTORIJOS KRIMAS PRIKLAUSE BBIR PRIKLAUSYS RUSIJAI

>154. Oksana2019-06-19 22:39

ir tada koloradai taikiai prisijungtu visa Ukraina, ne vien tik Kryma ar rytines sritis...koloradai galetu islydyti visus savo tankus ir raketas, tada amerika taikiai prisijungtu kadsapus

Oksana2019-06-18 15:31

Įdomu, ar Želėnskiui patiko tokia dovana? Jug, skelbia, kad nenori karo. Gerai būtų, kad tuos šovinius, perlidytų į kokį paminklą. Pvz., "Karo pabaiga"...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-17 10:09

Penktos kolonos hibridiniams stribams paaiškinu, kad nepriklausomai nuo to kiek ir kaip pasiutę šunys losite, nuo to nė per nago juodymą Z.Vaišvilos teiginys nepasidarys mažiau kremlinis, dar daugiau.... tai tik dar labiau patvirtins, nes parodo, kad hibridiniai stribai gina kremlinį propagandistą. Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ...".

Piksius>7. lr (2019-06-13 08:57:57) (78.58.207.48)2019-06-17 05:23

O gi tam, kad padėti užpulti? Keistoki klausimai. Tai negi nežinai,kad tikslas sugriauti silpnus pamatus ir pastatyti savo betono, nenugriaunamą statinį?

Senis Šaltis2019-06-17 03:23

Beje jormalūzas. com tau pasikartosiu tavo tėvynės jav sukurtas trendinis serialas černobilis, smegenų plovimui. O tau siūliau pažiūrėti to serialo apžvalgą youtube. com/watch? v=LTDEG1FvFEQ Kaip TSRS buvo blogai o amerikoje kaip gerai. Bus pati prasmingiausia tavo gyvenime praleista valanda žiūrint kažką protingo. Aišku visada gali dalnabojščiką savo pažiūrėti. Beje pastebėk, įmetu nuorodą be tavo mėgstamo iš kitų tyčiojimosi, nei žvaigždučių nei išsidirbinėjimų.

Senis Šaltis2019-06-17 03:18

jonai tu vis apie išmatas ir tuštinimąsi. Ir taip tendencingai. Sakykime tai tik sutapimas ir ne liga. Sakykime.

U-2>148. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-17 03:11

"Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z. Vaišvila yra sveiko proto...." Klausimas dar paprastesnis, senas asile. JAV valstybes departamentas, savo laiku Donbase Ukrainos moteris ir vaikus zudancius "azov" pulko nacistus visiskai atvirai vadino nacionalsocialistais(ko jie niekada ir neslepe) ir ragino JAV piliecius netureti su jais jokiu reikalu. Rasti sia informacija sedint JAV, nera jokiu problemu. Todel jokiu klausimu kodel tu loji ant Zigmo - nera o klausimas, kokio b-ybio tu dedi skersa ant JAV valstybes departamento - lieka. P. S. Pateisindamas tave pasakysiu, kad JAV visapusiskai reme Hitlery iki 1944, t. y. 7men. iki karo Europoje pabaigos.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-17 02:42

Besmegenis pratrydo, tačiau tai nekeičia esmės. Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ...". Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z.Vaišvila yra sveiko proto ar tik kgb-gru agentas? Matyt Z.Vaišvila niekaip neatskiria OKUPANTO nuo Ukrainos piliečių???

Senis Šaltis2019-06-17 01:23

Beje šūdinas amerikone, kur tu matai, kad aš užsirašiau į kažkokių gynėjų gretas? Jei tai tau vaidenasi tai tabletukę išgerk, gi turi ten pagal receptuką. Tu atsakyk, ar tu tvirtini ar luganske ir dombase nėra ukrainos piliečių? Kada pats puoli su debiliškai klausimais signatarą, net jei ir grybauskaitei tokią nesąmonęs šūde priskretęs klausi, tai neprivalau klausyti deBilo kliedesių. O nesugebi atsakyti paprasto klausimo, ko nesugebėjai ir anksčiau. Nurodyk bent vieną žmogų, be tavoklonų kas tau pritartų ir diskutuotų? Tu gi jautrus, hormonai ima viršų. O amžius jau toks 67? kam tu toks senas ligonis reikalingas?

Senis Šaltis2019-06-17 01:17

145. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com ohohoho kokie pavirkavimai iš vagies, kuriam kepurė dega. 1) "Kiek tau moka, kad dieną naktį ari komentaruose ir skleidi MELĄ, kartais pusę tiesos, ir tai parodo, kad naudojate resursus mane UŽTILDYTI. " --- a) jau rašiau, kad ne tamstos reikalas kada ir ką rašau, tai mano konstitucinė teisė ir aš bet kokiomis priemonėmis galiu reikšti savo nuomonę kada noriu ir ką noriu. taip pat priešintis bet kokiomis priemonėmis prieš tokius ligonius, kaip tu, kurie bando apgauti patiklius lietuvius. Tu man nei mama nei auklė, kad reguliuoti ir aiškinti mano rašymo grafikus; b) Tu niekada nesi pateikęs nei vieno argumento ar įrodymo, kad man kažkas moka. Nei sudžiūcusio savo spiro nesugebėjai pateikti. Priešingai aš, pateikiau tiek info apie tave ir argumentų, kad tavo pagrindinė gynyba beliko save apgaubti šūdlaidžio aureole. Tu ir esi šūdlaižys ir gėjus. Ir prieš kelis metus tau pateikiau visam tam reikalingą medžiagą. tavo pačio primetama logika, jei neatsakei ir nepasiteisinai, tai taip ir yra. 2) "Sau galiu leisti kalbėti TIESĄ." --- negirdžiu tiesios. Auuuu teisuoli. Girdžiu tik ligoto šizofreniko triedimą. Nei vieno argumento. Net žodis atskirais buvo pritrauktas prie konstitucijos viso straipsnio. Tu ligonis. tavo tiesa tik tavo sifelio sugriaužtoje galvoje. 3) Na ir kokiu tikslu tu teiseisi, tavo išloštų teismų rezultatai kur? Ką pasiekei sau, o svarbiausia - visiems? Tu gi teisuolis pas mus. Keista, tau kolegos ne kolegos, o vagys, tai klausimas, tiems kolegoms, kas tu jiems išsigimęs vagie kleptomane? Aplink tave pasaulis nesisuka. Tu niekam nereikalingas, esi niekas, net vardas tavo ne topks kokiu pasirašei. Jau esu pateikęs ir tam daug įrodymu. O tu baily, 20 metų smirdintis amerikoje už pavogtus pinigus Lietuvoje, ten ir stipsi, ir niekas tavęs nepasiges. Tavęs niekas neatsimins. Tu nulis, NULL. Net tavo straipsnių neįmanoma rasti internetuose. Tu esi vėpla. Net pavogtų iš kolegų idėjų nesugebėjęs išnaudoti, kad prasigyventi. Nes tu lūzeris iš prigimties. Kad esi kaimo plūgas parodo tavo leksika. Ir proto nebuvimas. Čiulpiant galėjai ir profesorių pasidaryti, bet net to nesugebėjai, gal kariesas atbaidė tavo egzaminuotojus? 4) "Man dėl to nei šilta nei šalta, tik gaila žmonių, kurie tokiu ASILU patiki." --- vėl loginė klaida šikaliau ir laižytojau, kaip tau vienodai ar šilta šalta, jei tau vistiek gaila? Bet ne tau draugauti su logika. O kas manimi ir ką turi "patikėti"? čia jau tavo ligoni fantazijos. Spėju ir iš ekspertų tave praspyrė, kaip šudą brudą rudą. ir tikiuosi nebebus tavo briedo daugiau čia.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-17 00:25

Besmegeni, ŠŪDĄ mali, nes esi apsaugotas, tikiesi, kad kas nors į teismą paduos? Nesitikėk, į ŠŪDĄ rankų nekišu ir iš besmegenio tiesos NESITIKIU. Tai tik tokie kaip tamsta gina Z. Vaišvilą, Seimą, LR KT teisėjus, prezidentę D. G ir t. t. O tiesa, kuria galiu apginti su apie 30 kg. dokumentų yra tokia. Vytauto Didžiojo VAGIŲ ir ŽEMGROBIŲ universitetui iškėliau 20 civilinių bylų ir daugumą jų laimėjau. Berods 3 pralaimėjau, nes teismai neleido iškviesti į teisą apklausti NUSIKALTĖLIUS-profesorius. Profesoriai IŠSIGANDO savo aferų. Viena iš pralaimėtų bylų buvo VDU VAGYSTĖ, kurią jie įvykdė išlauždami mano darbo patalpos duris ir pavogdamai mano mokslinę personaliai nusipirktą aparatūra, mokslines knygas, darbo priemones, išradimų aprašymus ir t. t. už apie 33000 litų, kad negalėčiau DIRBTI ir išgyventi. Tai VDU ir iki šiol yra SUŽVĖRĖJĘ VAGYS, nes juos pridengė policija, prokuratūra, teismai. Jie niekada man neatidavė tai, ką PAVOGĖ. Tai nė vieno kolegos niekada nepadaviau į teismą, nes VAGYS man nėra kolegos ir t. t. Nežiūrint į tai VDU sutikau labai puikių žmonių taip pat. Du iš jų taip pat SUDOROJO VDU vadovaujamas ŽEMGROBIO ir VAGIES, komunistų partijos sekretoriaus, profesoriaus Vytauto Kaminsko. Vienas iš jų buvo 14 knygų ir 200 publikacijų autorius, kitas 11 knygų autorius pagal specialybes. Tai pirmasis taip pat padavė į teismmą ir laimėjo prieš VDU taip pat. O antrasis pats pasidavė. Tai tokia yra TIESA, o tai ką pats, būdamas IŠSIGIMĖLIU, tauški, tai esi tiesiog nelaimingas, užgimei gal tokiu. Sau galiu leisti kalbėti TIESĄ. Kiek tau moka, kad dieną naktį ari komentaruose ir skleidi MELĄ, kartais pusę tiesos, ir tai parodo, kad naudojate resursus mane UŽTILDYTI. Gal gauni valiutą iš LR biudžeto??? ir naudoji ją MELUI skleisti? Kokia motina tave pagimdė, kad tokiu NIEŠU pasidarei? Tiek to, gali varyti ir toliau ką tik nori ir kaip tik gali, į ŠUDĄ rankų tikrai nekišiu. Man dėl to nei šilta nei šalta, tik gaila žmonių, kurie tokiu ASILU patiki.

Piksius2019-06-16 22:51

Turim teorinį statusą,kaip teritorija ir tiek. Štai ką rašo visažinė wpedia "Valstybė – tam tikroje konkrečioje teritorijoje gyvuojanti politinė organizacija, turinti nuolatinę vyriausybę, nuolatinius gyventojus, apibrėžtą teritoriją ir suverenitetą." Politinė organizacija.... ne kokia tai socialinė, tautinė, bendruomeninė... o politinė. Štai ir yra, kad sąndoriauja politinė organizacija. Tad realiai visi socialiniai "reikalai" paliekami malonei politinio sandūriavimo. Tai nei gerai nei blogai. Tiesiog taip yra.

Senis Šaltis2019-06-16 22:27

142. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com akivaizdu, kad tamsta esi plūgas. tik tavo dėka, mano komentavimas tapo toks koks tapo. Niekada komentaruose nerašydavau tokiomis frazėmis, kol nesutikau tavęs pašlemėko. Ne tau aiškinti apie mistinius komentarų apmokėjimus, nebent puikiai pats žinotum kiek kam už tai moka, greičiausiai tau nemoka, nes tu per didelis asilas, kad kas mokėtų. Tokius protinius invalidus naudoja nemokamai. Tai kur tavo dvigubos pilietybės atskiros mazgotės, ar jau viskas, baigėsi referendumas ir baigėsi lojimas propesoriau? matosi, kad dabar sėdi tik provokacijom ir kipišui kelti. Kas ir buvo tau gyvenant Lietuvoje. Vien ką reiškia savo kolegų univere padavinėjimas į teismus... daug pasasko apie tavo "patriotystę". Nekalbant, kad pabėgai į ameriką apsivogęs. ir to jau niekas nebeištrins. Tai įvykęs faktas joneli. Tu niekam nereikalingas urodas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-16 09:41

Silpnai dirbi, tik po 5 min sureagavai. Sumažins atlyginimą besmegeni ir kitur darbo nerasi. Z.Vaišvilai turėtų būti gėda, kad toks iškrypėlis jį gina. Pats ginkis ir paaiškink, kas tamstą verčia kremlinę propagandą giedoti??? Čia tikrai ne pirmas kartas, tačiau jau nusibodai, tai ir atakuoju, kad suprastum, kad tamsta ir tavo r.paulauskas to pačio organo dalyviai, nes kremlinę propagandą skleidžiate.

Senis Šaltis2019-06-16 09:19

140. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com kiek tau moka už tai kad visus daknistum per dienas ir per naktis? O žiūrkė tai tu, kodėl tu trauki mano visus epitetus naudotus tau prieš kelis metus? Tu neturi savo fantazijos kleptomane besikrapštantis po kitų užpakalius?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-16 09:14

Kiek tau moka už naktinį darbą žiurke?

Senis Šaltis2019-06-16 07:46

138. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com tu raminkis su savo ta aistra viešai laižyti subines, labai jau atrodai nesveikas vis kartodamas, kaip ir raminkis su ta manipuliacija apie gynėjus, nes aš tau konkrečiai užduodu klausimą ir labai paprastą, kurio tu nesugebi atsakyti. i pats reikalauji atsakyti signatarą, kaip anksčiau to reikalavai iš visų kitų, kurie tave pasiuntė kur priklauso. Tu esi niekas ir tavo vardas niekas. Tad nusileisk ant žemės, amerikietiškos, ir pirma pats išmok atsakinėti, prieš užduodamas klausimus ne savo kalibro žmonėms. Beje, kiek šiandien subinių išlaižei kaprofile?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-16 06:58

Ką galima išgirsti tame komentare nuo 4:01 min? Galite pasiklausyti kaip skamba kremlinė propaganda: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Gal ponas Zigmas Vaivila paaiškins? Turėtum suprasti, kad tamstai nepadės tas iškrypėlis šiknaskylių laižytojas. Jis tau daro ypatingą gėdą, nes turi tik tokį gynėją. Ginkis pats.

Senis Šaltis2019-06-16 05:37

jormalūzas.com dar karta primenu tau klausimą "tamsta tvirtini, kad luganske ir donbase negyvena ukrainos piliečiai?". Na ir tuo pačiu neblogą radau černobilio serialo analizę. valanda, kuri tikrai neprailgs. youtube.com/watch?v=LTDEG1FvFEQ Pabandyk joneli pasakyti, kad tsrs buvo blogiau už tavo tėvynę jav ir apskritai vakarus.

Senis Šaltis2019-06-15 22:55

129. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com tai tamsta tvirtini, kad luganske ir donbase negyvena ukrainos piliečiai?

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 22:48

Nepergyvenk, kad ne viską supranti, ką suaugę kalba. Gal dar išmuš tavo laimės valanda, kai savirealizaciją pamatysi ne dirbtino pasaulio komentarų skiltyse. Kita vertus, jei manai, jog tai tavo kelias, nedrįstu prieštarauti. Pašaukimas - dalykas šventas...

Senis Šaltis2019-06-15 22:26

133. Nu jo... Visiškai tamstai pritariu. Nors nieko nesupratau ką čia primalei, bet labai patiko. Tavo mechanizacijos profkės direktoriaus pavaduotoja, džiagiasi tokiu savo auklėtinio išprūsimu. Džiaugiuosi ir aš. ir patinka man žmonės kitus varantys dirbti, bet patys bėgantys, o p aklausę savo radijo, atbėga ir suraito štai tokius komentarus, kurių neina suprasti, bet eina jiems pritarti. Ką reikia pabaigoje Minedai pasakyti? aleliuja ar ką? Ne vartotojau tu cha cha cha. Ar ne tamsta ne taip seniai čia gyrėsi geriamu alkoholiu. Žinau, kad tamsta, nerašyčiau. Ir po to apie kažkokį alų, apie kažkokį tv čia parašyta. Matau, kad mazgavykui Minedui šiek tiek ir atmintis paveda, o gal radijas ne viską praneša. Bet ačiū tau už man suteiktą dėmesį. Tolimesnė su tamsta kalba. kaip ir nebeturi prasmės. Einu ieškotis televizoriaus, žiūrėti kokią kabelinę užsisakyti, dar reikia susigaudyti koks alus šiais laikais geriamas. Žodžiu Ačiū Minedai. Tu esi kelrodė mano radija. Bum bum nepamiršk, kad pertvinkusios smegenys, nesugalvotų su tuo mtz kokiam ne prie ko kaimietukui tvorą sugadinti. aleliuja.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 22:13

Kad dažką regėti, reikia turėti regėjimo dovaną. Tiesa, kartais, aklu gimęs, regėti gali. Bet tau tai negręsia, nes toks procesas reikalauja per daug pastangų ir dvasinės jėgos, kurios čiuožiantys pasroviui niekados neturėjo, neturi ir neturės. Todėl maksimum ką tu ten gali regėti, tai tau malonias haliucinacijas. Mėgaukis. Nes su laiku ir jos dings. Nebeliks net gaidžio ant dirvono vizijos. Liks tik tuščia kaip barškalas vartotojiška būtis. Parduotuvė-namai- sintetinis maistas - prikimšto pilvo sindromas ir alaus škliankė prieš TV ar kur bare tokių pat rate. Ir tai bus tikroji egzistencinio kolapso konstanta, iš kurios išėjimo nebėra. Tiksliau išėjimas teoriškai visuomet egzistuoja, tačiau išėjimo durys atsiveria vienetams. Gal tu ir sugebėsi tas duris atidaryti. O gal ir ne. Nes visa savos egzistencijos prasmė susiniveliuoja į menamą "... gaidį ant dirvono..." ir "... modernų gyvenimą mieste..." Kaip sakoma, kiekvienam savo, tačiau ko prašai, tą gauni. Man dėl to nei pavydu, nei ką, ir nėra visikai savrbu, kaip tu save realizuoji kaip protaujantį individą. Jei tau to užtenka, - vadinasi tai tavo kelias. Kur jis baigiasi, tu matai ir pats. Nes tai tavo kelias. :D

Senis Šaltis2019-06-15 21:43

Minedai viskas? Tau neatsakiau kažko? Turi dar pretenzijų? Aš tai turiu, tu man nieko neatsakei. Matau tik gaidį, bėgiojantį po dirvonus ir skyrusį man kelias valandas savo brangaus laiko. Argi aš tau nesvarbus Minedai. cha cha cha. Linkiu, kad tau radijas grotų be trukdžių. Ir batareika laikytų kuo ilgiau.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 21:40

Bla bla bla bla.... Viskas genijau? Dirbk toliau... :D

Senis Šaltis2019-06-15 21:29

128. Nu jo... Tu tikrai čyzikas. Prie ko čia komentarų kolekcionavimas, jei ta tema šiandienos? Čia taip tu daraisi išvadas ir taip gyvenimą vertini pagal tokią logiką? Taigi tikrai neklydau, tamsta esi protiškai neįgalus. Džiaugisi Lietuva, kaip ir jormalūzas. com atveju, kad tu palikai gausiai apgyvendintas Lietuvos vietas. Tikrai padėka tavo žmonai, kad išspyrė idijotą ir izoliavo bent tokiu būdu nuo aplinkinių. Klausykis radijos toliau ne liberale pagoni, kuris jau nebe pagonis. Žodžiu susivėliau tavo meluose.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 21:22

Ką galima išgirsti tame komentare nuo 4:01 min? Galite pasiklausyti kaip skamba kremlinė propaganda: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Gal ponas Zigmas Vaivila paaiškins?

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 21:16

Jei jau komentarus "kolekcionuoji", tai straipsnio turinys taip pat turėtų būti suprantamas... ??? :D Ar stukai skaito tik komentarus.. ? :D

Senis Šaltis2019-06-15 21:12

124. Nu jo... "o kur aš rašiau, kad nausėda yra grybauskaitė... ?" --- Atsakau: 15. Nu jo... "Pagal atsakymus galima padaryti prielaidą, kad Gitano Nausėdos tikroji pavardė ir vardas yra Dalia Grybauskaitė. " ekspertai.eu/prezidentas-gitanas-nausedames-turime-atstatyti-teisinguma-musu-valstybeje --- na matai. Liga pas tamstą progresuojanti. Liūdna. Bet bent jau nepavojingas vienkiemyje miškuose aplinkiniams. Nors tiek ramina.

Senis Šaltis2019-06-15 21:04

121. Nu jo... Minedai, radijuje apie tai sužinojai ar iš apatirties? Gerai saugosiu. Ačiū už patarimą. Gerbiu žmones, kurie savo skaudžia patirtimi neleidžia kitiems būti pažeminitiems. O tai reiks po to ir man į mišką iš gėdos bėgti. Ačiū dar kartą.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 21:03

Neesu ir niekados nebuvau gerietis. Bet padugne taip pat nebuvau. Tuo ir skiriamės.. :D

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 21:02

o kur aš rašiau, kad nausėda yra grybauskaitė... ? Tu bl gal apsigribyk ką kam rašinėji, nes klounados liejasi laisvai ir nebelimituotai... :D

Senis Šaltis2019-06-15 21:01

120. Nu jo... Taigi radijuje viską sužinosi. Eik gyvatvorę apžiūrėk, kad rudeniui per radiją išgirstum ką jai darytu cha cha cha. Gerietis bitininkas, apsiverkė, ir jau pradėjo mesti kaukę. Džiugina.

Senis Šaltis2019-06-15 20:59

118. Nu jo... Ką tu sakai. Ir paklausęs radijos tu pasidarai nenuginčijamas teisuolis cha cha cha. Ir aišku klausai tik iš dievo radijo viską, (na apie kitas kalbas gal davai nemeluojam, vargu bau rusų dar gal šiek tiek supranti). ir padarai analizes iš radijos ir pats nusprendi kur tau asmeniškai dievo radijas pateikė pačias teisingiausias žinias. Beje tyliai pasakyk koks užsienio radijas tau pasakė, kad gitanas yra grybauskaitė. Praleisi eilinį bum bum ir žiū pirtis pradeda skėstis. O tu prie to liberalaus interneto vis sėdi.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 20:58

Juk sakiau kad esi tūpas. Tau parašiau konkrečiai. Bet tu taip ir nesupratai, kas yra radijas... :D:D:D Ir rūpinkis sava rude. Tau kaip stukui, tai aktualu...

Nu jo... Seniu šalčiui2019-06-15 20:56

Nesuprantu iš vis ko tu iš mančęs nori? Žmona nedavė ar darbe kas pabirbino...? :D

Senis Šaltis2019-06-15 20:56

116. Nu jo... Žiūrėk Minedai, kad paukšteliai rudės nepažeistų ir burnoj gleivinės neišdrąskytų. Džiaugiuosi, kad bent šitą mano sakinį perskaitei. Nei man rūpi iš kur tu info gauni nei ką, nes tu protiškai neįgalus ir ta info iš perkūno, tai jau seniai žinoma. dar pasakyk telike renki žinias cha cha cha. Kloune apsimelavai, susivėlei ir dabar vietoj to, kad darbus dirbti, kurių aišku nelabai ir dirbai, nes bum bum saujon svarbiau ir ekspertuose man kelias valandas skirti. Štai ir išryškėja melagiai, žodis po žodžio. Nors, jei laikyti tave protiniu invalidu, tai nebevadinsiu ir melagiu. Diagnoze, kaip sakant.

Nu jo... Sėniau šaląčiui2019-06-15 20:54

Tame ir esmės, kad jokio informacijos aš nerenku. Aš ją banaliai išklausau. Tu kaip tūpas avinas net negali pagalvoti, kad Lietuvoje dar egzistuoja radijas ir klausyti įmanoma kelių valstybių programas... :D

Senis Šaltis2019-06-15 20:52

114. Nu jo... 1) "Tu kaip tikras liberalus intelektualas aiškini, kad informacija, tik kompas.. .?" --- a) man jau patinka tavo tas noras mane priskirti liberalams. Aš džiaugiuosi, kad visažinis Minedas taip bando man įkąsti. Primeni jormalūzas. com šiknų laižymo temą. na, jei tau patogu liberalas, tai argi galiu visažiniui priešataruti. b) O iš kur tamsta tą informaciją renki????????????? Ne liberalus intelektuale. BŪTINAI PAPASAKOK cha cha cha. 2) "Ir apie kokius svečius kalbi kloune, jei be miesto gyvenimo nematai,... ?" --- prie ko čia miestas ir prie ko kaimas? Tu teigi, kad 2/3 Lietuvos gyventojų yra nepilnaverčiai prieš tave, nes "Statistikos departamentas: kaime gyvena lygiai trečdalis Lietuvos gyventojų"???? / Tu tikrai protiškai įgalių mokyklą lankei pagoni? Čia tavo toks argumentas???? 3) "Tokių kaip pats šiandien absoliut dauguma. Jums gerai. man irgi neblogai" --- Tai kad kertasi kaip matai. Nerašinėtum savo paverkimų man, jei tie keliai nesikirstų, ar čia vėl kokia tavo užpatentuota frazė, kad "kertasi keliai" tai turi tavo asmeninis asfaltas susikirsti su mano asmeniniu asfaltu? Bandei pagalbos ieškoti tarp šiuolaikinės medicinos Minedai?

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 20:50

Ahahahaha... Seniui šalčiui parūpo iš kur info gaunu... Paukšteliai bl atneša... :D:D:D:D Plėsk liberalus kloune akiratį. Bet tam kad aplankytų supratimas, vis viena teks pradėti protauti... :D:D:D:D

Senis Šaltis2019-06-15 20:44

113. Nu jo... Minedai tu apsimeti balvonu ar iš tikro (kas yra greičiausia) esi protiškai neįgalus? Tu rašei "Bet tai visiškai nereiškia, kad tau kas draudžia mėgautis prašmatniais OSB plokščių karkasais, su formaldehidinių klijų garų priedu." --- "akcentas" tamstos kame? "savo rankose"? Tu rašai apie osb ir tai bandai primesti man. Tu adekvatus kvaily? Tu buvai pas mane, matei mano osb plokščių sienas? Kokius čia vėjus šneki nukvakėli? O čia pat vėl rašai "Kita vertus, jau sakiau, man nesvarbu, kur ir kaip tu gyveni." --- tai, jei tau nesvarbu kur ir kaip su mano gyvenimu, tai kokio koto tu vis bandai man savo fantazijas priklijuoti Minedai? Bet aišku tu nesuprasi, nes tavo smegenyse bitės nuo 70 tkst metų prieš mūsų erą dūzgia. O pilnaverčiu individu tu nesijauti, nes atbėgi į internetą ir jame per portalą viešai rašinėji savo bum bum reikalus. Lyg nebūtų tam reikalui kitų bendravimo priemonių. Tu nesveikas Minedai. Ir dar kartą pakartosiu. Tu visur reiški savo "autoritetingą" nuomonę visais klausimais, nors pats teigi, kad prie kompo labai retai prisėdi. Kada tu spėji kažką sužinoti nabage? darže bitutės ar tarakonai žinias suneša kloune? eilinį kartą parodo, kaip žmonės bando atrodyti protingais veliasi. Visažinis, kuris niekuo nesidomi, bet viską žino - Minedas talentas. Mokesčius susimokėjai talente?

Nu jo... Seniui šalčiui2019-06-15 20:43

Tu kaip tikras liberalus intelektualas aiškini, kad informacija, tik kompas.. .? nebežinau ar juoktis ar užjausti tave reikia... :D Nors nea... tau taip gerai, tai tebūnie taip kaip yra... :D Ir apie kokius svečius kalbi kloune, jei be miesto gyvenimo nematai,... ? Tokių kaip pats šiandien absoliut dauguma. Jums gerai. man irgi neblogai: keliai nesikerta. Egzistenciniai tikslai taip pat... :D

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 20:36

Apie OSB plokščių sudėtį buvo rašyta ne kartą ir daug. Mokantys skaityti ir protaujantys pasiskaitinėja prieš naudodami medžiagas praktiškai...:D Kita vertus, jau sakiau, man nesvarbu, kur ir kaip tu gyveni. Mano gyvenimas pakankamai intensyvus ir įdomus, todėl man visiškai nereikia ieškoti svetimo gyvenimo, kad galėčiau pasijausti visapusiškai pilnaverčiu individu. Tuo ir skiriamės. Bet tai ir gerai. Nes visuomet gauni to ko prašai.. :D

Senis Šaltis2019-06-15 20:29

111. Nu jo... Rimtai Minedai. Aš rimtai. pasikviesk svečių, nes nupuši lapausi. "kompas man tėra pertrauka tarp procese, kurio metu gimsta realūs prduktai." --- tikrai tu klounas. Kompas jam matai kažkokia retai naudojama priemone tarp jo afygieno gyvenimo, bet pribėgęs akimirkai prie to kompo toks protingas, tiek apie visus žino, gitanas jam matai grybauskaitė, jis žino visų šalių aktualijas ir apie kiekvieną komentatorių, nes jis laukuose laksto žemę ardamas ir yra visažinis. Jauti savo logiką nupušęs žmogau? žmogus socialinė būtybė ir gyvena bendruomenėmis ne šiaip sau Minedai. O po tokio gyvenimo, kaip tavo, tai ir pagonis ir jau nebe pagonis, ir gerietis, ir pykčio pritvinkęs smaukalius kulokmetys... Nu laikykis pasakoriau cha cha. Perduok velesui linkėjimų, nutilo mūsų džigitas.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 20:23

"... kad aš tau labai svarbus, ..." tu čia rimtai... ? Tu man reikšmingas tik tiek kiek dalyvauji realiam mano gyvenime.. :D nes skirtingai nuo tavęs, kompas man tėra pertrauka tarp procese, kurio metu gimsta realūs prduktai. Klounas bl.. :D

Senis Šaltis2019-06-15 20:22

jonai, apskritai, iš kur tu trauki tokias fantazijas?

Senis Šaltis2019-06-15 20:20

108. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com aš visada galvojau, kad tu čia save reklamuoji tuo šiknąskylių laižytoju. Tiek daug vien apie tą patį, tai tik žmogus norintis ir tuo praktikuojantis gali pliurpti. tai kiek išlaižei tų šiknaskylių, ir kiek išlaižysi, kol atsakysi į paprastą klausimą, ar tu laikai, kad luganske ir donbase nėra ukrainos piliečių? Atsakyk, o po to kad ir pusę indianos gali nulaižyti joneli. Vis dar laukiu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 20:15

Šiknaskylių laižytojas baigia išprotėti, užduoties nepajėgia įvykdyti, o ėsti tai norisi. Gėda tiems, kuriuos jis gina.

Senis Šaltis2019-06-15 20:02

106. Nu jo... Na gerai Minedai. Vien tai, kad tu reaguoji į mane, laikau, kad aš tau labai svarbus, visa kita yra tavo eilinis melas ir tarškalai. Todėl perskaičiau tavo "Žinok man visiškai nesvarbu, kad tu ar nenori, ar nemoki skaityti" komentarą, kurį kažkodėl taip stengeisi parašyti. Tad dabar žinosiu, kad "savo rankom", reiškia, ne tiesiogiai, kad kažką savom rankom žmogus daro, o tai tai yra kažkokia klasikinė technologija ir tt. Rimtas aiškinimas iš rimto žmogaus. Arba tiksliau - nusišnekėjimas. Ir visiškai nestebina, kada vidutinio amžiau vyras, sulaukęs 50 metų vienas po miškus klaidžioja, nei bobos, nei žmonių. Dėl ko rankos pavargsta ir laiko neturi, spėju suprantama, mažiau bum bum saujon reikia daryti. Na ir tolimesnės tavo fantazijos apie plokštes... Na čia galima priskirti prie "savom rankom" išaiškinimo. Bet tu fantazuok. Dar padėsiu - aš gyvenu tarp sienų, kurios pagamintos iš černobilio grafito, o stogas nuo fukušimos man atskrido. Plėsk fantaziją pagoni, kuriam neįdomūs mano komentarai, bet sureaguoti nepamiršti. cha cha cha tarataika papindėjęs nuo vienatvės.

Nu jo... Seniui Šalčiui2019-06-15 19:53

Žinok man visiškai nesvarbu, kad tu ar nenori, ar nemoki skaityti. Jei atvirai, tai pačio blevyzgos tėra tavo pačio reikalas. Kievienam savo kelias į savo susikurtą erdvę.. :)

Senis Šaltis2019-06-15 19:42

102. Nu jo... Minedai, neskaičiau tavo komentaro, nes tu esi tarškalas, ir sakei, kad neturi laiko visai, bet sugebėjai atbėgti ir paskaityti ekspertuose komentarus ir būtent rasti skirtą tau. Darau išvadą, kad to laiko turi daugiau nei mes visi. Esi eilinis skuduriukas, pliurpalas, niektauza, kaip jormalūzas. com tik dar ir prisimetantis pagonimi, kuris sugeba greitai atsisakyti savo tikėjimo. o kas taip gali? Ogi trieplo. Taigi Minedai, neskaičiau tavo pliurpalų. Nepyk.

Senis Šaltis2019-06-15 19:39

"Laukiu Z.Vaišvilos paaiškinimų, o ne jo gynėjų pliurpalų." --- kas tu toks feikinis ramanowski? Atsakymo laukiu iš tavęs. O ne iš kažkokių tavo feikinių gynėjų iš amerikų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 19:32

Laukiu Z.Vaišvilos paaiškinimų, o ne jo gynėjų pliurpalų.

Nu jo... Seniui :Šalčiui2019-06-15 19:30

Akcentas ..." savo rankomis..." , reiškia kad statinys buvo sunertas klasikine technologija, kuomet, rąstų sujungimai yra išpjaunami. Toks statinys neišskys, net jei nebus papildomai fiksuojami sujungimai. Tai senovinė technologija, kuria buvo statomi visi prieškario medinukai. Tą norėjau pasakyti. Bet tai visiškai nereiškia, kad tau kas draudžia mėgautis prašmatniais OSB plokščių karkasais, su formaldehidinių klijų garų priedu. Kiekvienam savos vertybės. Pagal gebėjimus ir protą. Svarbu tik susivokti ko nori... :D

Senis Šaltis2019-06-15 19:28

98. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com baik verkti verksny. Pirmiausia pasirašyk savo tikru vardu, po to gal ir gali kažko prašyti, o ne reikalauti. Dar kartą klausiu tavęs, ar tu prieštarauji ir teigi, kad luganske ir donbase negyvena ukrainos piliečiai? Nes tavo klausimas Zigmui yra toks deBiliškas, kaip tavo snukis kada fotkinaisi norėdamas parodyti celiulitą pleže. Tu eksibicionistas joneli? (ir kokio koto tu vis bandai per tą ilinojaus kompą save reabilituoti? Taigi ne kartą esu vis pabrėžęs dėl šito adreso, o tu vis keiti vardus per jį rašydamas. Argi tavo falšyvumas turi ribą? )

> 982019-06-15 19:06

Ir dar,- jus abu vieno medžio vaisiai, tad galit nesigedinti savo proto brolio.

> 98. dr. Gebelsas2019-06-15 19:04

Negi jankiu prostitute gali kitaip sneketi ?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 18:31

Laikas pakartoti, o Z. Vaišvilai pasiaiškinti, ką reiškia jo ištarti žodžiai:"Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Tai gryniausia kremlinė propaganda. Matau, kad "intelktualas" - šiknaskylių laižytojas 95-am komentare kaltina kitą komentatorių taip "... Ir visada atsirasdavai po jonelio komentarais,..." Tačiau dažniausiai ir nepralenkiamai po mano komentarais atsiranda tas VĖMALAS, šiknaskyklų laižytojas besmegenis "Senis Šaltis". Jis dirba dieną ir naktį nepertraukiamai, kaip koks lapas prisiklijavęs prie užpakalio. Savo vardo ir pavardės bijo kaip velnias kryžiaus, savo minčių bijo ir bando tuos idiotiškumus kitiems suversti. Toks yra išsigimėlio likimas. Jokio rezultato, o kas jam pinigus moka..... tai tokiu pačiu durnumu ir pasižymi. O Z. Vaišvilai reikia pasiaiškinti dėl tos KREMLINĖS propagandos grynam pavidale. Tave Zigmai gina tik tokie kaip tas besmegenis "senis šaltis". Tas besmegenis, kaip ir tamsta, ginate ANTIKONSTITUCININKUS Seime, nes patys SIGNATARAI tiesiog jau 1992-07-09 apdergė ir IŠNIEKINO Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus įtvirtindami NELYGIĄ rinkimų teisė į Seimą. Ir dar vis tylima, visi SIGANATARAI tyli, gal už tai ir rentas gauna? Taigi Zigmai, jei turi padorumo pradmenis, PRIVALAI pasiaiškinti. O gal žengsi antikonstitucinio Seimo keliu - IGNORUOSI. Na tai į istoriją taip ir įrašysime.

Senis Šaltis2019-06-15 18:18

Atsiprašau komentaras skirtas 87.198.117.55.

Senis Šaltis2019-06-15 18:17

188.69.196.157 siūlyk asmeniškai skypėje. Jei reikia sakyk ir kontaktus Minedo parašysiu. Tokie draugai, o apsimeta, kad asmeniškai nesugeba susirašyti. Šiukšlintojai temose. O Minedas tai, kaip tas šuniukas: kas šuniui uodegą pakels, jei ne jis pats. Savom rankom cha cha cha. Tikiuosi ir savais snargliais sulipdei, kad ta pirtelė neišsiskėstų.

Senis Šaltis2019-06-15 18:09

87. Lina (2019-06-15 07:11:58) (73. 50. 137. 124) tamsta tai Daiva būni tai dar kokia kita. Ir visada atsirasdavai po jonelio komentarais, kada joneliui reikėdavo nerti į krūmus. Taigi kokios tamstai problemos? 1) "Gerb. Zigmas Vaisvila pervargo." --- o tamsta jau pailsėjai? Rūpinkis savo pilvu amerikoje, o ne Zigmo būsena; 2) "Uzsiemes ivairiose srityse. " --- čia blogai ar gerai? Ar gal čia draudžiama XXI amžiuje? 3) "Bet sunku patiketi,kad jis nieko nezino apie Ukrainos santykius su Rusija." --- na nesunku patikėti, kad gyvenant amerikoje jūs ten apie ukrainą žinote geriau nei patys ukrainiečiai. O dar pabėgėliai iš Lietuvos, ir dar gyvenantys amerikoje, tai čia toks intelekto junginys, niekas neprilygs; 4) "Tiketina, kad koks komentatorius "Senis saltis" parase, toki idijotiska sakini, kad...." --- miela -as, Daiva, Lina ir kitas komentatoriau, kame reikalas su tamstos gramatika, kad pradėjai su LT raidėmis, o pabaigei amerikoniškai? Tikėtina, kad tamsta net nesugebėjai paklausyti to tamstos aptariamo Zigmo interviu kelių minučių, ir kas SVARBIAUSIA!!! ignoruoji savo korifėjausjormalūzas. com komentarus, ir nepamatei, kad aš cituoju jo žodžius. Taigi laikau, kad atsiradai vietoj ir laiku. jonelis manau kurse ką rašei ir padėjo sukurti tokį deBilišką komentarą cha cha cha.

Senis Šaltis2019-06-15 17:58

86. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com (2019-06-15 04:44:53) (98. 213. 209. 6) Parašė: "Tai naktimis dirbi pagal kgb užsakymą. Ar daug moka?" --- vyruti (jei nesupyksi, kad vyru vadinu), tu man nei mama nei auklė, kad rūpintumeisi mano laiku, kada ir ką rašyti. Tamstai visiška paranoja/šizofrenija. Ir jau ne kartą rašiau, tamsta taip pat rašai naktimis. Jei prisimesi, kad tavo amerikos laikas toks, tai pasiūlysiu rašyti amerikos laiku, amerikos komentatoriams, amerikos portaluose. Analogiškai galiu paklausti tamstą "Ar daug moka?" O tai, kad eilinį kartą pabėgi nuo atsakymo, tai priminsiu, kad esi šūdlaižys, į kurio triedenas neverta atsakinėti nei Zigmui, nei bet kuriam. Pradžioje pats išmok atsakinėti.

to 92 Nu jo2019-06-15 14:59

Gal ir gerai, kad nespėjai. Aš tau naują labai idomų augalą pasiūlau. Ar radai komentaruose?

Nu jo... Martynui2019-06-15 14:50

Ir dabar va kyštelėjau komentaruosna trigrašį, - ir atgal į "vergovę"... nes vasaros meto laikas labai trumpas, o nuveikti yra labai daug ko...

Nu jo... Martynui2019-06-15 14:48

Niekaip... atidėta iki rudens arba kito pavasario... :) Tą sąlygojo tai, jog bitynas stipriai išsiplėtė tiek technlogiškai, tiek šeimų skaičiumi. Susidarius palankiai situacijai, buvo pradėta keletas iš anksčiau numatytų projektų. Vienas jų jau į pabaigą, - savomis rankomis suręsta pirtis su terasa. Pradėta stoginė autoremonto ir medžio dirbtuvėms... čia be einamųjų darbų. Žaliuoju nuo tempo. Dar gerai kad spėjau žemę įdirbti... :D

to 89 Nu jo2019-06-15 14:38

Aišku, kad tu - teisus. Beje, kaip gyvatvorė gyvuoja?:)

Nu jo... Martynui2019-06-15 14:35

Ne supratimo daktarėliui trūksta. Prievartinė indoktrinacija, niekuomet be pasekmių psichikai, nelieka.

to 80 Jonui Ramanauskui2019-06-15 14:08

Tu - trenktas? :) O realiai - propaganda tau smegenis suėdė. Krymas džiaugiasi "okupacija" ir Ukrainos į savo teritoriją nebeįsileis niekada. Tai kokia čia okupacija, jeigu vietiniai ja patenkinti? O Donecką ir Luganską "okupavo" jų gyventojai. Žmogeli, jeigu ten būtų Rusijos armija, chacholų pėdas matytumėm kažkur prie Lenkijos sienos. Tik paskutinis mulkis gali galvoti, kad Ukraina pajėgi kariauti su Rusija. :)Beje, sankcijas Rusijai dėlioja ne dėl kažkokios Ukrainos. Tai - ekonominis karas, kurį JAV paskelbė Rusijai dėl jos suverenios politikos. Suaugęs vyras, o paprastų dalykų nežinai. :)

Lina2019-06-15 11:11

Gerb. Zigmas Vaisvila pervargo. Uzsiemes ivairiose srityse. Bet sunku patiketi,kad jis nieko nezino apie Ukrainos santykius su Rusija.Tiketina, kad koks komentatorius "Senis saltis" parase, toki idijotiska sakini, kad....

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 08:44

Tai naktimis dirbi pagal kgb užsakymą. Ar daug moka?

Senis Šaltis2019-06-15 06:59

84. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com tavo tėvui turėtų būti gėda šiandien. Kas tau netinka tame sakinyje? Išsiversk į amerikonų kalbą, jei nesupranti lietuviškai tu mūsų John Rama, gal tada suprasi.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 06:45

Galite pasiklausyti kaip skamba kremlinė propaganda: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..."

Senis Šaltis2019-06-15 04:29

joneli tai tu neįgalus ar kas su tavimi yra? Jei nesugebi atsakyti būdamas paprastu šūdmaliu paprastiem komentatoriams, ar "joneli tai tu teigi, kad donecke ir luganske nėra ukrainos piliečių?" --- tai nelabai suprantu, tavo pretenzijų signatarui, ar apskritai bet kuriam politikui, teisėjui, kuriuos čia juodinai. Tu pats esi bailys ir nesugebi atsakyti į paprastus klausimus. tad reikia tik suprasti, kad tau neatsako, ne todėl, kad nenori, tiesiog ar yra kokia nors prasmė atsakinėti personažui, aprašytam aukščiau.

Senis Šaltis2019-06-15 02:01

80. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com ""Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..."" --- joneli tai tu teigi, kad donecke ir luganske nėra ukrainos piliečių?

suldu ->80. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-15 01:54

"visas pasaulis" savoka normalaus zmogaus ir sizofreniko suvokiamos labai skirtingai. NATO nera visas pasaulis. toli grazu, netgi ne trecdalis.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-15 01:43

Įdomu, kodėl signataras Z. Vaišvila tyli ir nepaaiškina: "Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z. Vaišvila yra sveiko proto ar tik kgb-gru agentas? Matyt Z. Vaišvila niekaip neatskiria OKUPANTO nuo Ukrainos piliečių??? Ar nežinai ASILE, kad Rusija yra OKUPAVUSI Krymą ir tas Donecko ir Lugansko sritis? Suprantama, kad ŽINAI, tačiau kaip paskutinis NIEKŠAS varai kremlinę propagandą. Visas pasaulis tai žino, taiko sankcijas, o tas asilas kaukia "prieš savo piliečius"."

Senis Šaltis2019-06-15 01:38

78. T0mas J. nepyksi, jei aš tau nebeatsakinėsiu, bet kartas nuo karto tik pašiepsiu. Nes tamstos atsakymai iš serijos aš daktaras jormalūzas. com ir ką pasakiau tai absoliuti tiesa. ketvirto nesupratai, nes esi tūpas deBilas, kuris pritraukia viską tik po savo nauda. jei kitas apsišiko, tu sakysi, kad jis apsišikėęs, jei apsišiksi pats, sakysi, kad btau buvo šalta ar dar ką sugalvosi, kaip bulvėms reikia trašų. Tad aš jau nebeabejoju tavo istorinių žinių (oficialių) nebuvimu, ir visišku tavo kretiniškumu. beje, kaip ir sakiau nebesikreipk į mane, nes tu jau nuo vardo parašymo (76. T0mas J. -> Senam Šalčiui) parodai, kad esi tūpas kandonas, bandantis iš vardo pasišaipyti. Kad kmoku parašyti be klaidų įrodei (78. T0mas J. -> Seniui Šalčiui). Tad skaitau, kad tu savo deBilo mąstymą dengi tokiais fokusais. O ką daugiau tau ir bedaryti.

T0mas J. -> Seniui Šalčiui2019-06-15 01:28

„kam tamsta keli klausimą dėl ukrainos? Viskas jau padaryta“ – ne aš iškėliau klausimą. / Žemaitija priklauso Lietuvos valstybei nuo pat valstybės sukūrimo, sakau rimtai. / Paklausiau tavo nuomonės konkrečiu klausimu – tu nenori jos sakyti. Nenori – nesakyk, laisvas esi žmogus, viskas gerai. / Sutinku su tavim, kad Lietuva kaip valstybė nebuvo žemėlapiuose, kai buvo okupuota. Lietuvos valstybės atkūrimas, išsivadavimas iš Rusijos okupacijos 1918 m. buvo visiškai teisėtas ir teisingas. / Į tavo komentaro ketvirtą punktą nieko negaliu pasakyti, nes nesupratau – klausimo jame nėra.. teiginys taipogi neakcentuotas.

Senis Šaltis2019-06-15 01:03

76. T0mas J. 1) "Su Amerikos indėnais nieko nedarysime - jau padaryta" --- su tokia logika, tada kam tamsta keli klausimą dėl ukrainos? Viskas jau padaryta. Ir prie ko čia britai ar dar kas? Savęs kažkoks pačiesinimas čia ar kaip? 2) "Žemaitija - Lietuvos dalis nuo pat valstybės įkūrimo (man nesuprantama kodėl apie tai klausinėji)." --- nagi nagi kas čia per anekdotas? Aš tikiu, kad tamsta mėgsti savo sukurta istorija pafantazuoti, bet tai čia kažkas jau visai fantastiško. Tikriausiai nusprendei taip mane patrolinti; 3) ""Mano žiniomis Ukraina "nuo 1991-ų iki 2014-ų metų" nebuvo okupuota." - Taip yra kaip sakau. O kaip yra TAVO NUOMONE?" --- tamsta nusuki klausimą taip, lyg aš to būčiau klausęs ar teigęs. Na nežinau, ar mano kažkokie filosofavimai, ar tamstos kažką pakeis ar kažką įrodys. 41-mais irgi niekas Liwetuvos neokupavo, bet tu teigi priešingai. po 70 metų, net neabejoju, bus tvirtai tikima, kad 91-mais metais Lietuvą okupavo, o po to dar ir integravo į ES ir NATO. Nežinau kokiais terminais tamsta remiesi Tomai J. , bet Lietuvos apskritai ne vieną šimtmetį nebuvo pasaulio žemėlapiuose (viską kalbų, kaip pasakoja oficiali istorija, kaip buvo iš tikro aš nežinau). Taigi bet koks jos atsiradimas 18-tais metais, buvo lygiai toks pat neteisėtas pagal tuomentines realijas, pritaikant šiandienai. Ar tamsta Tomas J. prieštarauja demokratijai ir laisvam žmonių pasirinkimui, kaip krymiečiai per referendumą pasirinko nebūti UA sudėtimi? 4) Na ir aišku tamstos taip smagiai nutylėtas mėmelio krašto okupavimas, bei vilniaus dovana Lietuvai iš tų pačių TSRS tironų.

T0mas J. -> Senam Šalčiui2019-06-15 00:35

Su Amerikos indėnais nieko nedarysime - jau padaryta: jie išžudyti europiečių, daugiausia - britų. Žemaitija - Lietuvos dalis nuo pat valstybės įkūrimo (man nesuprantama kodėl apie tai klausinėji). / "Mano žiniomis Ukraina "nuo 1991-ų iki 2014-ų metų" nebuvo okupuota." - Taip yra kaip sakau. O kaip yra TAVO NUOMONE?

Senis Šaltis2019-06-14 22:40

74. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com tai ar aš sakau kad man nepatinka mano sakiniai? O ypač kartojami iš tavo spermuotos burnos. Dėl to ir džiaugiuosi tavo tuo kartojimu ir jį skatinu. Tegu visi mato tavo negalią. Nors jau, kaip pastebi, tu jau man neįdomus, esi visų menkinamas ir niekas tavo fantazijomis nebetiki. netgi smerkia, žiūrint žemiau rašytus komentarus. Ir džiaugiuosi, kad esu vienas iš tų, kurie padėjo kitiems suprasti, kas tu per erkė esi. Labai įdomu dėl dvigubos pilietybės. Kažko padusai kaimietuk nuo rokų kapinių. Nebeįdomi tema, kurią pats ir sušikai? cha cha cha. Taigi daugiau apie šiknų laižymus joneli. Neabejoju, kad tame esi specialistas, netgi matau nesulaikomą tavo norą, būtent apie tai ir rašyti. cha cha cha. amerikos propesorius daktaras napaleonas, patriotas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 22:24

Kaip gi tau besmegeni gali nepatikti tavo pačio sakinys "...aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą...". Kiekvienas gali patikrinti kas čia yra teisus, nes tai yra 54 komentare po straipsniu (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/).

Senis Šaltis2019-06-14 21:15

joprmalūzas.com, man tavo nauja komentarų kastracija labai patinka. Ypač šutas tavo sakinys "...aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą...|" --- primink į kokį mano tarpą tu nori būti priimtas šiknalaižy?

Senis Šaltis2019-06-14 21:13

71. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com labaki ačiū už tavo feikinį šitą komentarą. Tai man kaip barometras, kad pataikiau į teisingą vietą. ypač tavo noras kalbėti apie šiknų laižymus, parodo, kad tu ne tik nevala nesipraisėlis prisiškikęs, bet ir buvęs gaidys, amerikos negriukų dama. Šiandien gi visi supranta, kad tu jau niekam nereikalingas toks.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 21:07

to "70". Čia kaip tik ir gali padėti tavo profesionalumas, kaip ir pats sakei 54 komentare po straipsniu (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/): "...aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą...|"

Senis Šaltis2019-06-14 19:42

66. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com tau smirda nes tu apsišikęs vaikštai. Kitos priežasties negaliu sugalvoti. O signataras, jei atsakys tokiam apsišikėliui, kaip tu, tai reikš, kad jis neatstovauja Lietuvos piliečių, o užsiima pašaline veikla ir atsakinėja, kreipia dėmesį, į apsišikusius amerikiečius, su protine negalia, kurie Lietuvos ir joje gyvenančių lietuvių neturi jaudinti, jais turi pasirūpinti amerikos valstybė. Visais napaleonais, daktarais ir tt.

Senis Šaltis2019-06-14 19:37

67. T0mas J. "Mano žiniomis Ukraina "nuo 1991-ų iki 2014-ų metų" nebuvo okupuota." --- tai kodėl ukrainiečiai sakė priešingai ir sukėlė ne vieną perversmą šalyje? Tikriausiai tik dėl to, kad jautėsi neokupuoti.

Senis Šaltis2019-06-14 19:36

64. T0mas J. Ką darysime su amerikos indėnais? Kaip bus su vilniumi ar klaipėda? Pamiršai smetonos atėjimo į valdžią istoriją? Beje žemaitija lyg irgi ne Lietuva buvo, kaip čia ji tapo lietuviškąja be okupacijos? Kur kalbos dėl kosovo? O kur verkimai dėl palestinos? Tomai J. protungas vyras esi, žinau yra emocijos, sunku kada puola, bet sveikas protas vistiek turi nugalėti.

T0mas J. -> geltonam2019-06-14 19:32

Mano žiniomis Ukraina "nuo 1991-ų iki 2014-ų metų" nebuvo okupuota.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 19:02

to "59. yel“l“ow submarine ir 63". Kadangi esi penktoji kolona, hibridinis stribas ir rusofilas, tai k1 tamstai beaiškinsi, tai vis tiek nesuprasi. O visa tai ką rašai, tai sieki pridengti Z. Vaišvilos PROPAGANDĄ, nežmonišką kremlinę propagandą, kuria pirmiausiai komentavau 18-am komentare ir t. t. o Z. Vaišvilos kaip ir NESIGIRDI, nesigirdi ir viskas. O tai reiškia prisismardino ir TYLI. Tyli kaip ir visi signatarai, kai smardino Lietuvai iš pagrindų priimdami 1992-07-09 antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą. Teisę pamynė, o dabar ieško teisingumo.... durnesnių ko gero pasaulyje ir nėra.

yel“l“ow submarine2019-06-14 16:52

pats pasakymas “ Nelygink okupuotų ir neokupuotų valstybių padėties“ skamba kaip kliedesio aidas virš gegutės lizdo, nes tomukasas ryškiai neturėjo nė menkiausio noro susipažinti su Lietuvos istorijos ne lansbergine - beretine versija, pradedant 1919-ais ir baigiant 1945 (po potsdamo) metais :)))) - bet įdomiau kas kita : gal tomukas galėtų paiškinti, kas buvo ukrainos “okupantas“ nuo 1991-ų iki 2014-ų metų ? :)))))

T0mas J. -> geltonukui2019-06-14 16:40

Nelygink okupuotų ir neokupuotų valstybių padėties.

yel“l“ow submarine to 62. T0mas J.2019-06-14 16:21

tomuk, eilinį kartą viską supainiojai :) - pagal tavo schemą(iš esmės teisingą) sunaikinimo nusipelno visų pirma maidaunai - t. y. visa postmaidauninė šutvė, pradedant paršu, ir baigiant nesuskaičiuojamais nacikais bei psichiniais ligoniais valdžioje :) - o antra vertus, juk ne 20a. pirma pusė, ir ne afrika , todėl adekvatiems žmonėms norisi rasti civilizuotų sprendimų ... , - antra vertus, janukovičius, suprasdamas, kad jo konstitucinės teisės į prievartą bus “užginčytos“ pindosinio europos elito, tomis teisėmis nepasinaudojo ... , - kaip ir gorbačiovas 1991-ais, leisdamas visokiems sąjūdžiams ir ruchams kėsintis į šalies vientisumą :)

T0mas J.2019-06-14 15:14

Kai neokupuotoje valstybėje žmonės nelegaliai apsiginkluoja kovoti prieš valdžią ir valstybės teritorinį vientisumą - tie žmonės yra nusikaltėliai ir juos naikinti yra būtina. Taip elgiasi visos valstybės.

zinoma2019-06-14 14:59

Nukrypus nuo straipsnio temos , pats baisiausias Zmogus tai melagingas provokatorius , informatorius , smeizikas . Smeizikas daug ka gali , jis su savo liezuviu gelbedamas savo kaili gali uzplakti kita iki kalejimo . Ir dar privercia su rysiais , pajungia kitus kenkti taikiniui . Tokie Zmones neturi vadintis Zmonemis .

yel“l“ow submarine2019-06-14 12:38

šiaip tai, vaišvila nepasakė nieko naujo, nes litchūanija faktiškai jau senių seniausiai yra jokia ne valstybė, o pindosų tamponas, bet , vienaip ar kitaip, ačiū vaišvilai už pilietinę poziciją, nors..., neįsivaizduoju, kaip, turint sinataro titulą, “naštą“ ir garbę, galima būtų elgtis kitaip ..., - nežiūrint į tai, kad beveik 99 proc. signatarų jau prarado bet kokią moralinę teisę vadintis signatarais , o gal net žmonėmis ...

yel“l“ow submarine to 56. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 12:33

gal tamsta, pindosinis šizofrenike, galėtum paaiškinti (bent kaip sugebi) kodėl psichoukropija po šiai dienai nėra paskelbusi rusijai karo , jei “Rusija yra OKUPAVUSI Krymą ir tas Donecko ir Lugansko sritis“ :)))) - o apie tavo debilumo lygį aš kol kas nesiplėsiu :)

56 am2019-06-14 10:58

Debile, tavo ziniai, Krymas niekada nepriklause Ukrainai. Tai tebuvo ukru administruojama teritorija, kuria rusao atsieme, kai amerikosai pradejo kariniu baziu vis daugiau europoje prisikti.

Senis Šaltis2019-06-14 08:11

56. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com tu jau kartojiesi. Daugelis komentatorių tau pastebėjo, kad tu nusišneki ir skleidi erezijas. Kitas klausimas, kodėl signataras turėtų kreipti dėmesį į kažkokį amerikos pilietį su feikiniu vardu, uris net pasirašinėja, kaip kremliaus fanas dr. - draugas?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 08:09

Būtų malonu, kad ponas Z. Vaišvila atsakytų už savo kremlinę PROPAGANDĄ: "Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z. Vaišvila yra sveiko proto ar tik kgb-gru agentas? Matyt Z. Vaišvila niekaip neatskiria OKUPANTO nuo Ukrainos piliečių??? Ar nežinai ASILE, kad Rusija yra OKUPAVUSI Krymą ir tas Donecko ir Lugansko sritis? Suprantama, kad ŽINAI, tačiau kaip paskutinis NIEKŠAS varai kremlinę propagandą. Visas pasaulis tai žino, taiko sankcijas, o tas asilas kaukia "prieš savo piliečius"."

Senis Šaltis2019-06-14 06:25

"Svarbiausiai, kad hibridiniai stribai oponuodami man BIJO pasirašyti savo vardu ir pavarde, o tai reškia..." --- o tai reiškia joneli, kad pats pasirašyk tikru vardu ir pavarde ir būsi bent kiek vyras (jei tavęs nežeidžia, kad vadinu vyru). Pakopijuok savo amerikoniško paso vardą ir pavardę uždengęs skaičiukus. Aišku to nepadarysi, nes tamsta nei joks jonas, nei joks ramanauskas. Be to kokia prasmė tau ar kažkam pasirašinėti tikru vardu? Tu vardus kolekcinuoji, ar, kaip ir rašė Kęstutis, bėgsi stukalinti? Na, kaip stukalinai savo kolegas darbe. Po ko ir teko bėgti žiurkei į ameriką. Galvoji visi pamiršo? Kloune tu jonai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 06:12

O patinka ar nepatinka man visai neįdomu, tik Zigmo Vaišvilos pasakymas yra tiksli kremlinė PROPAGANDA pačiam šlykščiausiame pavidale. Svarbiausiai, kad hibridiniai stribai oponuodami man BIJO pasirašyti savo vardu ir pavarde, o tai reškia, kad yra SLABADŪŠIAI žiurkėnai ieško durnių. Tamstų postringavimai to fakto, kad toks Z. Vaišvilos pasakymas yra kremliė propaganda, NEPAKEIS. Taip panašiai apie Kerčės įvykius kudakavo ir rolandėlis, politinis lavonas.

U-2>52. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-14 05:15

Na ir kas Zigmo pasakyme taves netenkina, sliundra? Reikejo, tikrai reikejo savo laiku naudoti apsdisaugojimo1priemones o ne zavetis 20ties doliaru banknotu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 04:47

Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..."

U-22019-06-14 04:22

Idant paviesinti kaziolo ir tiketino KGB stukaciaus Jono Ramanausko, joramilto erotiniu fantaziju nepgrystuma, tenka ydeti puiku rusofobijos likbeza ir gal net skrodima: youtu.be/PEV7aCkctXs Megaukites.

Romas > 47. T0mas J.2019-06-14 04:20

Visu pirma tai nera kazkokia tolima praeitis. Antra - butent iki 1922 metu galima kalbeti apie kazkokia Ukrainos teritorija. Trecia - kalbeti ir aiskintis yra zymiai geriau nei jusu siulymas naikinti zmones, kurie gime, augo ir gyvena savo zemeje, savo namuose, o Lietuva tiekia saudmenis butent banditams.

Senis Šaltis2019-06-14 04:08

48. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com viskas po tavo tokių daktariškų postringavimų apie istoriją, belieka tau išmokti karatė, ir dzūkelis romka verkdamas rūkys pasislėpęs ant savo vairuotojo galinės sėdynės. Tu romką dzūkeli aplenksi net ne galva, bet visu daktaru sakyčiau. Bandyk pas seagalą užsirašyti į pamokas, nors vandamas irgi titulų daug turi. Tik neik pas švarcą, tada romkai bus gėda, kad jis toks menkas prieš tave. Aš už tave laikau špygas joniuk.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 03:59

Man ir nepatinka "Ukrainos" pavadinimas, geriau būtų "Kijevskaja Rusj". Tačiau gal neatkeis? O dabartinė rusija galėtų vadintis Maskvos kunigaikštyste, ordos palikuonimis. O juk Rusijos pavadinimas atsirado tik 1721 metais be jokios rusų tautos, tai tik teritorija. Bene Petras I berods buvo tiurkų kilmės. Rusų kilmės jis iš principo negalėjo būti, nes jokios Rusijos, kai jis gimė, nebuvo NIEKUR.

T0mas J. -> 41.2019-06-14 03:58

O kodėl ne iki Adomo ir Ievos? Aiškinimaisi knisantis vis gilyn į praeitį nepadeda rasti taiką ir sutarimą.

Senis Šaltis2019-06-14 03:53

Nestumkite ant mano joenlio. Aš laukiu naujos jo mazgotės ekspertuose. Kaip nėr taip nėr. kame reikalas patriote jormalūzas.com?

ū krają2019-06-14 03:48

prie krašto Rusijos Imperijos -ukraina rusijos pakraštys; ostafų benderių ir banderų lizdas

NIEKADA NESUPRATAU, IŠ KOKIŲ LĖŠŲ ZIGMAS GYVENA :)2019-06-14 03:44

ŠTAI DABAR JAM IRGI ATRODO, KAD LIETUVA PRIEŠ KAŽKĄ APSIJUOKĖ, ĮDOMU, PRIEŠ KĄ? NET DORASIS IR TAIKUSIS ŽYDŲ NAMELIS - IZRAELIS - KASDIEN MIRKSTA GINKLUOSE IR KRAUJYJE. O AMERIKA KASDIEN UŽSIIMA GINKLAIS. O KITOS ŠALYS ...:)

U-2>40. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-14 03:33

Turint galvoje, kad jankijoje tavo psichine sveikata nerupi niekam, t.y. durnynai taves be SSC nr. nepasiges, pasiimk uz parankes Kundrota ir abu, "bitute pilkoji" zingsneliu eikite nx. Kad butu ytikinamiau, galite susiimti uz rankuciu....

gerokai prajuokintam štirlicui2019-06-14 03:28

išsiliustravai visas su visu savo "geno krūmu". Kaip ir pseudošvedo išliustruoti fašistai jau stovit eilėje... Kas į Arktiką ganyt klimato atšilimo, kas į Afriką kast melioracijos, visi su vaikais savo. Nepriklausomai nuo pareigų, postų, darboviečių, pakeistų pavardžių, pilietybių. Bet kadram svoločiam valstybės išdavikam, bijau nesišviečia tokia malonė "atidirbti" nusikaltimų... Drr.

Romas > 37. T0mas J.2019-06-14 03:27

Jusu zodziuose niekada nera nuoseklumo ir logikos. Jus daznai pats sau priestaraujate, priklausomai nuo to, kas jums naudinga. Nera, tikrove atitinkanciu, faktu. Turite pilna teise savo paziuroms, bet vertetu laikytis nuoseklumo, nepriklausomai patinka faktai ar ne. Jeigu norite pakalbeti apie Ukrainos zemiu vientisuma, pradziai pasidomekite Ukrainos teritorija iki 1922 metu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 03:23

Na ką, matau, kad Marius Kundrotas labai įdomiai atsiliepia apie ZIGMĄ (ht*tps:/*/komentaras. *lt/m-kundrotas-ar-atpazinsime-nudienos-markuli/? lang=), cituoju: "Šis principas turi išlygų. Nekalbėsime apie tokius veikėjus, kaip Zigmas, Rolandas ar ką tik praėjusiuose rinkimuose dalyvavęs Mindaugas, taip pat apeliuojantys į tautiškąją nišą. Šių žmonių pozicijas atskleidžia jų pačių pasisakymai: šie lyderiai orientuoti į Maskvą. Taigi, atsiribojimas nuo tokių yra doras, protingas ir gyvybiškai būtinas." O tas faktas, kad hibridiniams stribams nepatinka mano komentarai, tai mane labai džiugina. Galite tarkšti ką tik norite ir niekas jums negresia ir negrasina, nes Lietuva neturi VSD.

U-22019-06-14 03:16

Jau maniau, kad sena KGB kaziolintoja ir stukaciu dr. Jona Ramanauska slaugo gailestingieji kokio nors JAV durnyno broliai negrai. Klydau, panašu, kad sveikatos draudimo jis ten neuzgyveno. Todel sekdamas senos šliundros Jono Ramanausko pav, pasikartosiu: - "Ach, tu senas stukaciau, ach tu senas "kaziolintojau", metai praleisti amerikeje taves ne kiek nepakeite. P. S. Ar rašydamas "VSD" tu nesuklydai? Man regis, kad cia, tu tik milziniskomis valios pastangomis neparašei "KGB". Prisispazink, sena šliundra ir tau palengves...

Romas2019-06-14 03:11

Siuo atveju pritariu Z. Vaisvilai - tai neteisetas sandoris su saudmenimis, paprastai kalbant - kontrabanda. Lietuva, kaip ir pati Ukraina - ginkluotes ir saudmenu juodos rinkos dalyviai. Tarptautines taisykles suderintos ne siaip sau - tai saugiklis, kad ginkluote ir saudmenys nepatektu i teroristiniu grupuociu rankas. Patinka tai ar ne, bet tokie sandoriai turi savo procedura ir privalo buti suderinti. Lietuvoje tai nebuvo viesinama, bet 2018 vasara EK padare pranesima, kuriame pazymejo, kad Ukraina yra pagrindinis ginklu ir saudmenu tiekejas Europos juodai rinkas. Is Ukrainos ginklai gabenami pagrinde i Rumunija ir Bulgarija, is ten platinama po visa Europa. Britu Sky News net sukure dokumentini filma apie ginklu kontrabanda is Ukrainos.

T0mas J.2019-06-14 02:57

Džiaugsiuosi, jei iš Lietuvos tiekiamais ginklais Ukrainoje bus naikinami banditai, pasikėsinę į Ukrainos žemių vientisumą ir nelegaliai apsiginklavę kovojantys prieš valstybę.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 02:51

Didžiulė gėda Z. Vaišvilai dėl to ką pasakė ir pacitavau 18-am komentare. Tokie žodžiai atsitiktinai NEATSIRANDA, tai galvojimo DEFEKTAS, taip ir išsiduoda visokie štirlicai. Todėl pakartosiu 18-ą komentarą, kad ISTORIJOJE IŠLIKTŲ: "Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z. Vaišvila yra sveiko proto ar tik kgb-gru agentas? Matyt Z. Vaišvila niekaip neatskiria OKUPANTO nuo Ukrainos piliečių??? Ar nežinai ASILE, kad Rusija yra OKUPAVUSI Krymą ir tas Donecko ir Lugansko sritis? Suprantama, kad ŽINAI, tačiau kaip paskutinis NIEKŠAS varai kremlinę propagandą. Visas pasaulis tai žino, taiko sankcijas, o tas asilas kaukia "prieš savo piliečius"."

>>33. dr. Jonas Ramanauskas ....2019-06-14 02:35

tu ligonis, o ne "daktaras". Stukačiaus mentalitetas išduoda seną kgbistą kuris dėl progresuojančio Alheimerio atsimena tik tai, kad reikia kažką skųsti. Kuo greičiau užvers kojas tokie landsgrybiniai Lietuvos išdavikai - tuo greičiau sugrįš tikra nepriklausomybė į Lietuvą.

valdas2019-06-14 02:08

Rusofobas nacistas Ohmanas gavo medalį iš liberalistės Dalios rankų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-14 00:29

Hibridiniai stribai silpnai bezdate. Primenu 18-ą komentarą.

Pranas2019-06-14 00:02

Landsbergis vagys! Senai reik supakuot tokius!!!!! Nieko, ateis putinas tvarka padaris

U-2>26. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-13 23:14

"Jeigu Lietuva turėtų VSD, tai jie čia pat būtų SUPAKUOTI." Ach, tu senas stukaciau, ach tu senas "kaziolintojau", metai praleisti amerikeje taves ne kiek nepakeite. P.S. Ar rašydamas "VSD" tu nesuklydai? Man regis, kad cia, tu tik milziniskomis valios pastangomis neparašei "KGB". Prisispazink, sena šliundra ir tau palengves...

Anfisa2019-06-13 23:08

drg.Jonui Ramanauskui. Kaip amerikietis-ciabuvis, turetum geriau uz mus visus zinoti, kada buvo rinktas pirmas USA prezidentas - berods 1789 metais? Tada Krymas JAU priklause Rusijai, gali patikrinti kur nori... Istorinis faktas.

U-2>27. Vytas2019-06-13 23:04

"19-m, J.Ramanauskui: koks pats daktaras,..." Manau, kad J.Ramanauskui ši, išganinga mintis su "dr", kilo po to kaip jis tris kartus iš eiles išsigyde tripery, kury laike mirtina liga. Kas jis po to, jeigu ne dr.

Vytas2019-06-13 22:55

Man rodos labai vykęs sprendimas. Kovai su banderininkų korupcija ES liepė Lietuvos skalikams išskirti ne pinigų, o šovinių kaip Kinijoje. Rusų jie nešaudo, o daro biznį.... Nu

Vytas2019-06-13 22:30

19-m, J. Ramanauskui: koks pats daktaras, jei nusileidi iki asmeninių įžeidimų. Elgiesi kaip paskutinis gatvės pašlemėkas, kuriam lietuviški padorūs argumentai yra nepasiekiama aukštuma. O apie esmę, tai Krymas niekada nepriklausė Ukrainai, dargi Stalinas, braižydamas žemėlapyje TSRS ribas, Krymą paliko Rusijos sudėtyje. O Krymą valdyti Ukrainai perdavė toks "caras" N. Chruščiovas, jei užmiršai. Ir Krymo gyventojų neatsiklausė, kaip tai dabar madinga. O Krymo totorių medžlisas - geras propagandos įrankis Vakarų spaudai. Donecko, Lugansko srityse (kaip ir Charkovo ir dar kelių) kalbančių ukrainietiškai praktiškai nebuvo. Todėl ir sukilo, kai rusų kalba Ukrainoje buvo paskelbta už įstatymo ribų. O kas liečia šovinių "dovanojimą" Ukrainai - tai tarptautinis skandalas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-13 22:26

23 ir 24 komentarai tai yra užprogrmuotų penktos kolonos, hibridinių stribų sapaliojimai. Jeigu Lietuva turėtų VSD, tai jie čia pat būtų SUPAKUOTI. Deja ir Lietuvą valdo hibridiniai stribai, antikonstitucininkai, tai tokie ir gali reikštis. Jie nesugeba suprasti, kad rusija užpulė ir naikina Ukrainą, žudo jos žmones, jau apie 13000 sunaikinko. Todėl tie žopos, golodomoro vykdytojai niekaip negali nurimti, jiems visada negana, nors visą pasaulį APŠIKTŲ.

Nu jo...2019-06-13 22:26

Pardavinėjama viskas kas turi vertę. Įskaitant pigią darbo jėgą ir ginklus. Šiaip, visiškai yra nesvarbu, kuo prekiaujama: žmonėmnis, žudymo įnagiais ar svetimo darbo sukurtais vaisiais. Tai tik forma. Forma esmės nesudaro. Esmę sudaro sistemiškas nužmoginimo procesas ir lozugais pridengtas veiksmo turinys.

U-2>22. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-13 21:03

"19 irr 20 komentarai gerokai mane prajuokino." Kitaip ir buti negalejo. Tu gi normali tvarteline curva. Pries keturis metus, banderovcu gyvus sudegintus Odesoje zmones Lietuvos europarlamentaras, liberastas Ausrevicius vadino koloradais ir juokesi, juokesi, juokesi...

>>22. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-13 20:53

tu tvartelio "daktaras"....Jau tokius debiliškus komentarus čia rašinėji, kad matyt vėl ožio analizų padauginai?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-13 20:46

19 irr 20 komentarai gerokai mane prajuokino. Hibridiniai stribai veikia be perstojo. Asilais juos pavadinti negaliu, nes tai kryptinga PROPAGANDA. Savo kgbėšnas instrukcijas susikiškite į savo srėbtuves.

trumpai2019-06-13 20:46

Su pagarba Zigmai bet tavo noras vis tikėti sviesiu rytojum begalinis,sveikatos ir stiprybės tau.

U-2>18. dr. Jonas Ramanauskas2019-06-13 20:28

Betgi tu ir suskis, Jonai, Esu ysitikines, kad toks nelaikymas tave istiko del nevykusio bandymo praryti jankiska kota nekramcius. Niekas, isskyrus tave Ukrainoje jokios RF kariuomenes niekada nerado. NIEKADA ir NIEKAS. O 13000 lavonu, is kuriu kelios simtines vaikai yra faktas, kurio neneigia niekas. Ar tu tikrai nori mus ytikinti, kad tie, su Lietuvos valdzios pagalba tame tarpe nuzudyti vaikai is Donecko ir Lugansko tarnavo RF kariuomeneje ir buvo okupantais, ASILE? P. S. Keisk adresa y "curvalt" ir nesuklysi.

Pusgalviui nevykėliui ramanauskiukui2019-06-13 20:07

Rusija nieko neokupavo!!! Ir kare su ukro fašistais nedalyvauja. Įsikalk į savo kiaušiną makaulę visam neilgam savo gyvenimui!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-06-13 19:17

Nuo 4:01 minutės Zigamas Vaišvila sako: "Ukraina, kuri siunčia karius ir kurie naudoja ginklus ir šaudmenis prieš savo piliečius Donecko ir Lugansko sritį. ..." Klausimas paprastas ar SIGNATARAS Z. Vaišvila yra sveiko proto ar tik kgb-gru agentas? Matyt Z. Vaišvila niekaip neatskiria OKUPANTO nuo Ukrainos piliečių??? Ar nežinai ASILE, kad Rusija yra OKUPAVUSI Krymą ir tas Donecko ir Lugansko sritis? Suprantama, kad ŽINAI, tačiau kaip paskutinis NIEKŠAS varai kremlinę propagandą. Visas pasaulis tai žino, taiko sankcijas, o tas asilas kaukia "prieš savo piliečius".

Untanas2019-06-13 18:43

Be JAV leidimo ,o gal ir įsakymo, mes ir pirstelti šiuo klausimu negalėtume.

observer2019-06-13 15:25

prekyba ginklais yra didžiulis biznis visame pasaulyje, o čia tik tokia kruopelė

Mama2019-06-13 15:18

Matyt,Magnolijai pinigų pritrūko šildymo sistemai įsirengti naujame name ,tai prasimano jų tokiu būdu.Idomu ,naujajame "nIURNBERGE" ,KAS ŠUKUOSENĄ DARYS,AR BUS KIRPĖJAS?

Marija2019-06-13 15:07

Ar nera jau tokios institucijos, kuri nuteistu karo kurstytojus, kaip gryba. Juk tai jos isakymu perduoti tie soviniai ukrams. Ar ji islips sausa is balos, kap visada? Kreipkotes i Stasbura, kiek galima kentet? Ji - nusikaltele, kartu su lansbergiu oziu. Visi tik pasneka, bet jokiu veiksmu. Daug zmoniu pasirase peticija, del grybo apkaltos, tame tarpe ir as. Bet kas is to? Viskas taip ir liko. Pasirodo, Nauseda eis jos pedomis, nors balsavau uz ji. Kai zurnalistai paklause apie Snora, jis pasake, kas tas bankas turejo but uzdarytas anksciau jau. Tai kas bus, kai gaus Paryziaus atsakyma del 1 milijardo euru? Tai cia, ne tiesa bus, issigalvojimas? Nusivyliau Nauseda. Del Garliavos issisuko nuo klausimo, negirdejau konkretaus atsakymo. Va, taip. Reikia sukilimo...

Pilietis2019-06-13 14:35

Gen. prokurorui Magnolija uždengus savo krūtine akis ir ausis. Jis dabar gluchonemoi... Tokį mes turime kišeninį prokurorą.

Dar vienas grybauskaites nusikaltimas- nelegalus ginklu perdavimas2019-06-13 14:05

Prokuroras nieko negirdi, nieko nemato.

karas2019-06-13 13:33

tautiški kariškiai,tokiu būdu atsikrato senienų.o eurosojūzas ir jav,senienas į LT,tik ne FREE.

zinoma2019-06-13 13:28

Koks baisus nuzmogejimas . Kazkam byra dideli pinigai is Zmoniu kruvinu kanciu , mirciu .? Koki Zmonems naudoja ginkla , kad jie priima neteisingus sprendimus ?.

sigis2019-06-13 13:13

Tik ginklu pardavinejimas,dovanokimas,karo kurstymas.Teigiamai vertinciau,jei bet kas bandytu kara sustabdyti.Taciau to negirdziu...Karo nemgsta tik vietiniai gyventojai,visi kiti tik kursto

Ohmanas -Dievo rykštė Lietuvai2019-06-13 13:10

Propaguojamas etninis rusų naikinimas...Kas tai? Kas tas teisėjas, kuris niekina ir siekia naikinti tautą?

lr2019-06-13 12:57

Dar klausimas kam sukurta Vaisvilos vad.visuomenine taryba ,ka ji turi dirbti?Jai dirba zmonem tai ir kreipkites i prokurorus,kaip atstovas zmoniu interesu ,kodel dedasi tokie dalykai, papliurpt kiekvienas moka.Kodel masiskai kertami miskai? ir t.t

lr2019-06-13 12:52

Taip ir buna,kai neteisetai perduoda ginklus,o paskui bukagalviai rekia nusauta is rusu gamybos ginklo ir manykit,kad tai padare rusai.

Kas tas ohmann?2019-06-13 12:50

Švedijos žydas tapo žydu Litvak'u, ir tuom viskas pasakyta. Ir baigta!

Klapčiukas2019-06-13 12:47

o kas žino, gal kur į seišelius ir pervedė porasius Landzbergių klanui už tą sandorį. O pirkome šaudmenis tai visi mes...

gal ne i tema.2019-06-13 12:37

Kodel ekspertuose nieko apie Moldova?! Ten viksta labai svarbus dalikai! youtube.com/watch?v=xts7YfRveJI

aAlgirdas2019-06-13 11:59

O kur naujojo Prezidento reakcija ?

Manau2019-06-13 10:51

Ta svedijos nacista reikia kuo greiciau deprtuoti?!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi