LR Konstitucijos 12-o straipsnio 2-a dalis garantuoja LR piliečiams įstatymo numatytais atskirais atvejais įgyti ir kitos valstybės pilietybę, t. y.

„ Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis .“ Taigi turime situaciją, kai dvi pilietybės yra visų LR piliečių konstitucinė teisė, konstitucinė vertybė realizuojama įstatymo numatytais atskirais atvejais.

Apie tai 2017-07-24 straipsnis „Dvi pilietybės – konstitucinė vertybė“.

LR Konstitucijos 12-o straipsnio 2-os dalies išaiškinimas lingvistiniu, pagrindiniu teisės išaiškinimo metodu, kurio nenori pripažinti LR KT, yra duotas 2017-08-08 straipsnyje „KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (I dalis)“ ir

2017-07-28 straipsnis „LT KT išaiškinimų išaiškinimai apie dvi pilietybes (I dalis)“. Kitaip tariant „teisės profesionalai“ teisės sakinį aiškina „nesupratę“ kas jame lietuviškai parašyta. Tiksliau tariant labai gerai supratę, tačiau šarlataniškų tikslų vedini, atmeta pagrindinį lingvistinį teisės aiškinimo metodą.

Pilietybės išsaugojimas – teisiniai ir politiniai iššūkiai

Šitą straipsnį paskatino rašyti LR Seime vykusi 2017-03-08 diskusija „ Pilietybės išsaugojimas – teisiniai ir politiniai iššūkiai “.

Šioje diskusijoje tiek labai dažnai naudojama idiotiška sąvoka „ dviguba pilietybė “, kad apeiti šitą klausimą beveik neįmanoma, nes tai signalizuoja apie kalbančiųjų nesugebėjimą suprasti apie ką jie iš viso kalba ir mąsto.

Apie tai yra 2017-07-08 straipsnis „Dvigubi idiotai siekia triumfo“, 2017-07-10 straipsnis „Dvigubi idiotai siekia triumfo (II dalis)“ir

2017-07-21 straipsnis „Ar dvigubi idiotai jau apginti?“.

Taigi tiems, kurie naudoja sąvoką „ dviguba pilietybė “ kiekvieną kartą skliausteliuose vertėtų priminti: ( dvigubas idiotas ). Taip žemiau tekste ir įterpsime.

2017-3-8 diskusija „Pilietybės išsaugojimas – teisiniai ir politiniai iššūkiai“

Edmundas Jakelaitis pasisveikina ir tame tarpe išsireiškia taip: „... opiu klausimu, kaip pasaulio lietuviai gali išsaugoti, galėtų išsaugoti Lietuvos Respublikos pilietybę .....“.

Dr. J.R. komentaras: E.Jakelaitis nepanaudojo termino „ dviguba pilietybė “. O juk Lietuvos ryto televizijos 2010-06-07 video klipe „ Dvigubos pilietybės klausimas “, kuriame išpilta tiek propagandinių klišių apie dvi pilietybes , kad net nejauku darosi, kokiame MELO lauke gyvena Lietuva ir kas tą melą meluoja.

Tai šiame klipe E. Jakelaitis tiesiog spjaudėsi terminu „ dviguba pilietybė “.

Taigi E. Jakilaičio pokyčiai pastebimi, gal net iki prof. V. Sinkevičiaus daeis, o gal net ir LR KT teisėjai, net ir pats D. Žalimas, nustos karksėti apie „ dvigubą pilietybę “? Gal pagaliau išmoks ištarti du lietuviškus žodžius – dvi pilietybės ?

Gal net pati Valstybinė lietuvių kalbos komisija pradės suprasti lietuviškai, atskirs kur yra vienaskaita, kur yra daugiskaita? O kai tik išmoks ištarti du lietuviškus žodžius – dvi pilietybės – gal jau tada galės ir LR lietuviškai parašytą Konstituciją aiškinti?

Pasaulio lietuvių bendruomenės pirmininkės Dalios Henkės išsakyta Pasaulio lietuvių pozicija, papildyta dr. Jono Ramanausko komentarais (Dr.J.R.)

Dalia Henkė „Labas rytas mielieji. Visų pirma nebūdama vyras pasveikinti šioje salėjė visas moteris su mūsų pasaulio moterų diena.

Taigi nors nesu vyras. Bet džiaugiuosi vis viena, nes šiandieną.

Pasiplokime moterys sau. Taigi ir antra norėčiau padėkoti Seimo nariui gerbiamam Žygimantui Pavilioniui, kad jis surinko jus visus ir mus būtent prie šito stalo aptarti šią temą.

Na ir aišku turėčiau padėkoti ir Lietuvos naujajai Vyriausybei, kuri į savo planus darbo, įgyvendinimo planus šitą klausimą taip pat įtraukė. Pirmą kartą, man atrodo, istorijoje.

Taigi pasaulio lietuvių bendruomenė atstovauja 44 šalyse esančias bendruomenes. Ir drįstu teigti, kad mūsų aktualios temos yra išdėstytos.

Viena iš tų temų būtent pilietybės išlaikymas , kur dešimt metų mes vis šnekam, elektroninis saugus ir anonimiškas balsavimas, atskira apygarda, vergystė, asmenų išnaudojimas. Bet šiandieną ne ta yra tema.

Esame atsidūrę dilemoje, nes yra trys požiūriai kalbant apie pilietybę: Tai yra visų pirma nenoriu būtent dalinti Lietuvą jie ir mes, bet šia tema norėčiau tai padaryti. Lietuvoje gyvenantys lietuviai traktuoja tai kaip „ dviguba pilietybė “ ( dvigubas idiotas ).

Ir dar dadėsiu, sako aha kažkas gaus dar kažko daugiau negu mes turim. Na sakykim taip, drįstu teigti na yra tam tikras pavydas.

Pilietybės užsienio lietuviai, dabar jau jų yra 800000-čių, vakar skaičiavau, skaičiavau, o gal jau milijonas sakykim taip, jeigu drąsiai teigti, o Lietuvos šaknis iš vis turinčių lietuvių visame pasaulyje bent jau penki milijonai. Tai mes užsienyje gyvenantys sakome: ne, ne, ne mes norime tai, ką jau gavome gimimu.

Tuoj bus kitas slaidas, ką ir sako 12-tas Konstitucijos straipsnis, mes norim tą ką turim išlaikyti. Nieko niekas neduoda priedo, niekas tai nebūtų ypatingas atvejis, jau dabar yra dešimt išskirtinių atvejų, tai būtų tai, kas jau praktikuojama Lietuvoje ir tai, kas yra, na iš idėjos, tai ką gauni gimimu.

Na ir trečia, trečia, tai Lietuvos valstybė, kuri pagal įstatymus irgi tos „ dvigubos pilietybės “ ( dvigubo idioto ) reikalas niekur nėra pažymėtas. Taigi tai Konstitucinio Teismo teisininkai aiškina kaip „ dviguba pilietyė “ ( dvigubas idiotas ).

Bet yra tiesiog kita pilietybė . Ir Lietuvai, Lietuvos valstybei tiesiog reikia piliečių.

Ir vot trys skirtingi požiūriai ir drįstu teigti, mes tiesiog nesusišnekame. Atrodo, kad šnekame apie tokį vieną bendrą dalyką, bet dešimt metų mes nesusišnekam, nes yra skirtingi požiūriai.

Mielieji, drįstu teigti, kad visi ....

...skaitėte 12-tą Lietuvos Konstitucijos straipsnį. Drįstu teigti, nors tenka man pastebėti, kad ne visi jį skaitė. Pirmoje dalyje yra rašoma, kad pilietybė įgyjama gimstant ir kitais įstatymo nustatytais pagrindais. Tą, ką aš ką tik sakiau, yra išimtys.

Dr. J.R. Tenka įsiterpti į ponios D.Henkės kalbą, nes LR Konstitucijoje nėra tokios žodžio „ išimtys “. Žodis „ išimtys “ atsiranda todėl, kad siekiant iš esmės iškraipyti LR Konstituciją, toks žodis yra dirbtinai įvedamas ir kalbama Konstitucijos vardu, kad ten toks žodis yra. Iš tikro tai šarlataniškas būdas iškraipyti Konstituciją. Tik išfantazuotos „konstitucinės dvasios“ tokių žodžių nori ir mato, ko nėra.

Dalia Henkė. Na ir toliau, kad numatytus tuos atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos ir kitos valstybės pilietis. Atskirus atvejus , žodis. Na ir trečias sakinys, pilietybės įgijimo ir netekimo tvarką nustato įstatymas. Na mielieji, drįstu teigti, kad čia, prie šio stalo, va gerbiamas Bernatonis ir kiti Seimo nariai, Jūs ir leidžiat tuos įstatymus. Einam toliau.

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas tris kartus išaiškino. Jeigu galite teisininkai mane pataisyti, gal buvo ir daugiau išaiškinimų, bet aš žinau tik tuos pagrindinius tris.

Na ir sukamės apie tai dabar. Jo neskaitysiu, bet būtent , pavadinkim taip, kiečiausias išaiškinimas 2013 metų kovo 13-tą buvo, ne kovo 8-tosios proga, bet kovo 13-tosios.

Neskaitysiu čia viso teksto, ... kad tokie įstatymo nustatyti atveji gali būti reti (atskiri), kad „dvigubos pilietybės“ (dvigubų idiotų) atvejai turi būti labai reti (atskiri), kad „dvigubos pilietybės“ (dvigubų idiotų) atvejai turi būti ypač reti – išimtiniai , ...

ir t. t.

Žodžiu patį žodį „ atskiri“ Konstitucinis Teismas taip išaiškino, man atrodo 13-14 puslapių yra prirašyta teksto. Ir dėl šito teksto mes 10 metų, žodžiu ne 10 metų, na nuo 2013 metų kovojam.

Kas tie reti, atskiri atvejai ?

Dr. J. R. Ir vėl man privalu įsiterpti, nes Pasaulio lietuvių vadovė D. Henkė atkartoja LR KT išaiškinimų klišes, kurios yra šarlataniško LR Konstitucijos išaiškinimo pasekmė. Apie jokį retumą LR Konstitucija nekalba.

Laikas lietuviams suprasti lietuviško žodžio „atskiras“ lietuvišką reikšmę, kuri yra sunorminta kalbininko Jono Jablonskio. Rekomenduoju pastudijuoti 2017-08-08 straipsnį „KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (I dalis)“. Lietuviškas žodis „atskiras “ nė iš tolo neturi nei prasmės „retas “ ir tuo labiau „ išimtis “.

Dalia Henkė. Ir vėl gi čia Konstitucinis Teismas mini „ dviguba pilietybė “ ( dvigubas idiotas ) , kaip bebūtų keista ne pilietybės išsaugojimą . Taigi man patinka skaičiai, esu ekonomistė, kaip matote, kiek prarandama piliečiu per metus: Čia yra Migracijos departamento duomenys. Na sakykime taip, kad aštuoni šimtai piliečių, kur kiekvienais metais atsisako Lietuvos pilietybės priimdami kitos valstybės pilietybę. Tai galima būtų sakyti, kad šie būtų potencialūs į metus piliečiai, na jeigu būtų galimybė išlaikyti, jie išlaikytų pilietybę .

Dr. J. R. Toji galimybė išlaikyti LR pilietybę yra įtvirtina LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje, kai LR pilietybė įgyjama gimstant .

Tai reiškia, kad jei tokia nuostata yra įtvirtinta Konstitucijoje, tai tos teisės atimti negali nei LR KT, nei LR KT išaiškinimai, nei LR pilietybės įstatymas, kadangi įstatymas privalo neprieštarauti Konstitucijai ir neatimti tos teisės, kurią suteikia LR Konstitucija. Tol, kol galios tokia konstitucinė nuostata, kad teisė į LR pilietybę įgyjama gimstant , tol iš tokių LR piliečių negali būti atimta LR pilietybė nors ir per galvą verstusi LR KT šarlataniškų aiškinimų teisėjai.

Su konstituciniais nusikaltėliais turi būti kita šneka, pagal LR Konstitucijos 74 straipsnį. Apie tai skaitykite 2017-08-14 straipsnį „LR Pilietybės įstatymo prieštaravimai Konstitucijai“.

Dalia Henkė. Ar aštuoni šimtai yra daug, ar tai jau atskiri atvejai? Vėl gi čia yra teisininkų ir politinių, kaip sakyti, politiniai sprendimai. Čia viskas yra tikrai interpretacijos klausimas. Čia paminėti dešimt, žodžiu, išskirtinų atvejų, kuriais Lietuvos pilietis gali turėti ir kitos valstybės pilietybę: Tai vėl dėl to tam tikra diskriminacija. Iki 1990 metų, aš čia šiek tiek sutrumpinu, iki 1990 metų gali turėti, ir jie būtent gimimu įgavę tą pilietybę, tėvai, vaikai, provaikaičiai. Na o po 1990 metų Kovo 11-os negali turėti. Na dabar vėl yra išimčių, kad ir litvakai ir vaikai gali turėt, tiesiog yra 10 išimčių, jos taikomos, tai nėra naujas dalykas Lietuvai.

Dr. J. R. Tenka atkreipti dėmesį, kad yra aiškinama 1992-10-25 Konstitucija.

Kaip žinia įstatymai, o taip pat Konstitucija negalioja ATGALIOS. Tačiau LR KT šarlataniški Konstitucijos aiškintojai pritaiko Konstituciją atgalios , 1990-03-11 datai ir tuo parodo, gal ir netiesiogiai, kad dėl viso ko kaltas yra Nepriklausomybės paskelbimas.

Tai sunkiai įsivaizduojamas teisinis LR KT neraštingumas, tiesiog šarlataniškumas. Neatmestina, tai penktos kolonos nuostatos.

Dalia Henkė. Einam toliau. Apklausa.

Pasaulio lietuvių bendruomenė 2015 metais padarė apklausą. Ir čia reikia padėkoti Seimo nariui gerbiamam J.Bernatoniui. Mūsų susitikimo metu jisai sako, na tai Jūs susižinokit, kodėl Jūs norit turėti tą pilietybę išlaikyti, tą prasme, kokie motyvai .

Dr. J. R. Vėl tenka įsiterpti dėl tokio J. Bernatonio noro. Jis komanduoja pasaulio lietuviams ką jie turi padaryti, kad jiems pradėtų galioti LR Konstitucija.

Niekas neturi aiškintis ir prašinėti naudotis savo konstitucinėmis teisėmis. LR Seimas turi PAREIGĄ, kad LR Konstitucijos garantuojamos teisės būtų įtvirtintos Pilietybės įstatyme.

Per ketvirtį amžiaus tai dar NEPADARYTA. Ką veikia Seimas, tai kieno aferistinę politiką varo?

Ir antroji to klausimo pusė yra ta, kad buvęs teisingumo ministras J. Bernatonis tokius dalykus tikrai supranta, vadinasi tyčia vaiko pasaulio lietuvius, kad jie ŠOKINĖTŲ apie antikonstitucinę valdžia ir maldautų savo konstitucinių teisių.

Suprantu, šito gal net Pasaulio lietuvių bendruomenė net nesugebės suvokti. O gal?

Tai tegu pastudijuoja 2016-9-11 straipsnį „ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo“, ir 2017-3-11 straipsnį „OKUPUOTA NEPRIKLAUSOMYBĖ“. Gal Pasaulio lietuvių bendruomenė ką nors ir išmaldaus?

Greičiau jiems bus atsukta trigubai suraityta špyga. Okupantas netarnauja Lietuvai ir tyčiojasi iš LR Konstitucijos.

Dalia Henkė. Pasisakė apie 3000 lietuvių iš viso pasaulio, kaip bebūtų keista ne iš 44 šalių, bet iš 65 ir atsakymai buvo tokie: Pilietybę norim išsaugoti todėl, kad tai yra prigimtinė teisė likti savo Tėvynės piliečiu .

Na ką ir skelbia 12-as straipsnis Konstitucijos. Antra, galimybė dirbti ir kurti savo verslą abiejose šalyse.

Tai ar Lietuvoje nereikalingos investicijos ir šiaip finansai, sakykim, iš mūsų tėvynainių. Ir kas įdomiausia, trečia buvo priežastis, grįžti į Lietuvą gyventi ir dirbti kada nors.

Žmonės vis dėl to planuoja, niekada neplanuoja su viskam, negali žinot.

Na ir toliau ta prasme, ginti Lietuvos interesus savo gyvenamoje šalyje. Taip, tik aš būdama Vokietijos pilietė Vokietijoje galiu ginti Lietuvos, sakykim taip, teises ir Europos Sąjungos, nes kitaip sakys, tai eik gerbiama Dalia ir Lietuvos ambasadoje ir šnekėk su Lietuvos ambasada. Čia aišku nukrypimas.

Dr. J. R. Ponia D. Henke, čia nėra joks nukrypimas, teisingai kalbate. JAV piliečiai lietuviai ir kiti pasaulio lietuviai aktyviai visą laiką gynė okupuotos Lietuvos interesus, teises visą laiką ir padarė didelę įtaką Lietuvos nepriklausomybės mūšyje.

Taigi joks čia nukrypimas. Gali tekti ir dabar tas Lietuvos teises ginti, kol atkursime teisėtą, konstitucinę Lietuvos valdžią.

Kol rinkimai Lietuvoje atitiks Konstituciją. Kol kas Lietuvoje yra nelegitimi valdžia, tą jau laikas suprasti.

Iš čia ir kyla dauguma problemų, tame tarpe ir dėl konstitucinių LR piliečių teisių į dvi pilietybes. Suprantu, okupanto valdžia to nė nenori girdėti.

O tai reiškia, kad tai nėra klaida, o sąmoningas veikimas prieš Lietuvos valstybę. Save sau prisipažinę kgbistai, ir save dar 75-iems metams užsislaptinę, karksės visą laiką, kad pasaulio lietuviams ir LR piliečiams nepriklauso jų konstitucinės teisės.

Kaip ir dabar karksi, kad nė gimimu įgyta teisė į LR pilietybę nepriklauso. Taigi laikas tai suvokti.

Dalia Henkė. Na ir t.

t. na ir aišku, nori piliečiai dalyvauti Lietuvos rinkimuose, taip.

Nors dabar galėtume galėtume vėl apie skaičius šnekėti, kiek dalyvavo 2016 metais rinkimuose, tačiau tai čia vėl kita tema. Pasaulio lietuvių bendruomenė siūlo, bet tai čia vienas iš siūlymų, mes šiandieną esam susirinkę, aš manau, jau kaip nebalsuoti už tai, bet būtent pasikliaudami, kad lietuviai pagal kilmę moka ir lietuvių kalbą ir turi ryšį su Tėvyne ir gal bandys investuoti ir t.

t. Būtent, kad pilietybė įgyta gimimu, noras ją išlaikyti, išsaugoti.

Tai yra asmens gyvenančio ne Lietuvoje, planuojančio gal priimti kitą pilietybę būtų toks, kad , kiekvienas iš mūsų ir yra tas atskiras vienintelis atvejis. Jeigu jis kreiptųsi į Lietuvos valstybę su prašymu išsaugoti pagal įstatymu nustatytas sąlygas pilietybę.

Tai yra ne bendras visiems, kažkoks didelis „ dvigubos pilietybės “ ( dvigubo idioto ), na pavadinkim taip, traktatas, o tik tam vienam asmeniui. Tai čia tiesiog pamąstymui.

Nežinau, kaip tai, čia yra politinės valios klausimas.

Dr. J. R. Dalia Henkė sako „ Tai čia tiesiog pamąstymui.

“ Taigi ir pamąstykime apie tai kas yra siūloma aukščiau pateiktame paveikslėlyje. Pirmiausiai į akis krinta LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-os dalies konstitucinė nuostata „ Pilietybė įgyta gimimu “.

Visiškai teisingai atkreiptas dėmesys į vieną iš svarbiausių LR Konstitucijos punktų susijusių su dviem pilietybėm, nors kalbama apie vieną „pilietybę įgyta gimimu“. Ryšis tarp LR Konstitucijos 12-o str. 1-mos ir 2-os dalių yra tas, kad LR pilietis turintis teisę į LR pilietybę gimimu ir įgijęs kitos valstybės pilietybės negali pagal Pilietybės įstatymą netekti Lietuvos pilietybės, nes Pilietybės įstatymas privalo garantuoti teisę į LR pilietybę tol, kol egzistuoja tokia Konstitucija. Tai kaip minėjau anksčiau, Konstitucijos garantuojamų LR piliečių teisių NIEKAS NEGALI ATIMTI, na nebent kas nors raštiškai kreiptųsi dėl to asmeniškai.

Ir čia gali būti tokie atvejai, nes tas kuris įgyja kitos valstybės pilietybę, gali būti priverčiamas atsisakyti LR pilietybės dėl to, kad toje kitoje valstybėje yra griežtai leidžiama tik viena pilietybė arba dėl kitų priežasčių, tačiau tik asmenišku LR piliečio prašymu, nors tas prašymas nebūtinai gali būti patenkinamas. Kartu ypatingai svarbu pamatyti ir pabrėžti, kad Lietuvos Respublika yra ATSAKINGA, kad LR piliečių teisės, kurios yra garantuojamos Konstitucijos, jos būtų garantuojamos, o ne atiminėjamos.

Reikia kartu pastebėti, kad šios konstitucinės teisės „ nematė “ nei Seimas, nei LR KT Konstitucijos aiškintojai, kas atrodo visiškai neįmanoma. Nejaugi ten ir ten neatsirado nė vieno teisininko?

Greičiau yra variantas, kad Seimas ir LR KT veikė prieš Lietuvos piliečių konstitucines teises kryptingai, pagal vieną instrukciją. Kaip beje, galima to pačio tikėtis ir dabar, nes labai malonu jiems „ nesuprasti “ kas yra konstitucinės piliečių teisės.

O tiksliau labai gerai suprasti ką reikią atiminėti siekiant griauti Lietuvos valstybę. Kai tokia situacija tęsiasi daug metų ir tokia situacija, kai niekinama LR Konstitucija aršiai ginant Konstitucijos išniekinimą, tai tokia situacija parodo, kad Lietuvą valdo penktoji kolona, kgbistiniai karksėtojai, kitaip tariant Lietuva yra okupuota.

Apie tai galima spręsti ne iš vieno fakto. Skaitykite 2017-08-10 straipsnį „KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)“.

Toliau tame „ galimame sprendime “ yra žodžiai „ noras ją išlaikyti / išsaugoti “. Tai čia gerbiamiems Pasaulio lietuviams privalu, laikas suprasti, kad teisė, tai nėra kieno tai noras , teisė yra tai, ką mes visi kartu priėmėme, sutarėme priimdami Konstituciją 1992-10-25. Todėl dviejų pilietybių klausimas yra TEISĖS, o ne norų klausimas. Turi būti taip, kai sutarėme priimdami Konstituciją.

Jei kalbėsime apie „ tiesioginį asmenišką prašymą Lietuvos pilietybę išsaugoti pagal įstatymu nustatytas sąlygas „ tai atskiras atvejis “ “, tai aiškiai matome vergo pozicija prašyti to, kas pagal Konstituciją priklauso. Lietuvos valdžia, Seimas PRIVALO konstitucines teises apsaugoti, garantuoti įstatymu, jeigu Seimas tarnauja Lietuvos valstybei.

Kuo labai labai tenka abejoti. Analizės būdu gauti įrodymai rodo lygiai atvirkščiai.

Prisiekę Konstitucijai jai piktybiškai nepaklūsta. Taigi visumoje toks „ galimas sprendimas “ yra visiškai neteisiškas ir moraliai ydingas.

Manau, kad pasiūlytas „ galimas sprendimas “ gerokai prajuokins Lietuvos „teisininkus“. Tačiau vis tiek malonu matyti, kad Pasaulio lietuvių bendruomenė stengiasi rasti sprendimą. Sprendimas atitinkantis LR Konstituciją jau yra surastas, suprantama, kad nebus priimtas, nes Lietuva yra OKUPUOTA. Teisė Lietuvoje neturi viršenybės.

Taip pat tas pats „prašymo“, nuolankaus vergo „prašymo“ principas yra realizuojamas Pilietybės įstatymo 7-to straipsnio 9-tame punkte. Apie tai yra 2017-01-27 publikuotas video „ Priimtos pataisos dėl dvigubos pilietybės “.

Šiame video, Julius Sabatauskas sako (po 0:34 min): “ Tokiu atveju jie turi per du mėnesius kreiptis į Respublikos Prezidentą prašydami , kad jiems būtų išsaugota Lietuvos pilietybė .” Taigi ypatingų nuopelnų valstybei turintis pilietis turi PRAŠYTI.

Valdžia nesugeba pati pamatyti, kas tų ypatingų nuopelnų turi ar neturi. Tačiau siekia PRIVERSTI ypatingų nuopelnų valstybei turinti asmenį nuolankiai prašyti , kad jam paliktų pagal Konstituciją jam gimimu įgytą teisę į LR pilietybę.

Grynai dvasiniai ir teisiniai iškrypėliai. Ne be reikalo tokiems Ž.

Ilgauskas 2014-11-08 publikacijoje Pilietybės netenkantis Ilgauskas Lietuvos biurokratams siūlo bučiuoti užpakalį : “„Aš Lietuvos labui milijoną kartų daugiau padaręs nei tie biurokratai.

Mano sąžinė dėl to rami. Jų praradimas yra didesnis nei mano.

Man lengvatų nereikia, biurokratai gali pabučiuoti man į užpakalį, – piktinosi iš Kauno kilęs aukštaūgis. – O jei jiems tėvas nelabai geras, ir savo sūnų abu pasus sudėjęs atsiųsiu.

Nebus trijų Ilgauskų, bus ramiau valstybei. Iš manęs nieko neatėmė.

Kaip galima atimti tai, ko nedavei? Aš buvau ir liksiu lietuvis “.

Tokie yra šarlataniško LR Konstitucijos išaiškinimo LR KT rezultatai.

Dalia Henkė. Ir Pasaulio lietuvių bendruomenėje niekas nepasikeitė, turim rezoliuciją, jau bėgu, kad referendumui nepritariam , todėl, kad ir nėra nei elektroninio saugaus ir slapto balsavimo, ir svarbiausia, kas yra svarbiausia per griežta Referendumo įstatymo nuostata.

Nes jeigu būtų toks referendumas būtų na ne daugumos balsavusių nuomone pakeista, sakykim, Lietuvos Konstitucija, o tiesiog kas nedalyvavo. Nes nežinau ar mes surinktume tuo 50 procentų reikalavimą. Na ir turėtumėm keisti politinę retoriką Lietuvoje, susitartume apie ką mes šnekame, kad apie pilietybės išsaugojimą, o ne apie dvigubą pilietybę ( dvigubą idiotą ). Ir tam reikia paruošti visuomenę.

Dr. J. R. Pasaulio lietuvių bendruomenė labai aiškiai išsakė poziciją ir priežastis dėl ko nepritaria referendumui.

Su šiuo nepritarimu visiškai ir absoliučiai sutinku, tačiau visiškai dėl kitų priežasčių. Esmė tame, kad LR Konstitucijos 12-as straipsnis iš esmės TOBULAI įgalina Seimą išspręsti LR pilietybės problemas nekeičiant Konstitucijos.

Dar gi labiau, Konstitucijos pakeitimas gali atvesti Lietuvą į labai nesaugią poziciją. Pergalė ir pralaimėjimas referendume dviejų pilietybių klausimu, jeigu tas referendumo tekstas būtų toks: „ LR pilietis gali būti ir kitos valstybės piliečiu “, atvestų Lietuvą į nesaugia padėtį.

Jei tokia nuostata laimėtų, tai tada nedraugiškos valstybės galėtų „prigaminti“ Lietuvoje nedraugiškų antrųjų piliečių, o jeigu pralaimėtų, tai iš esmės įtvirtintų šarlataniškus LR Konstitucinio Teismo išaiškinimus ir nebūtų niekada užbaigto to klausimo sprendimo. Taigi referendumas aukščiau pacituotu sakiniu yra abiem atvejais ŽALINGAS Lietuvos valstybei.

Ką daryti? Gerai žinomas klausimas.

Reikia šį dviejų pilietybių klausimą spręsti tiksliai taip, kaip mums įsakmiai nurodo toliaregiškas LR Konstitucijos tekstas , ne LR KT „ konstitucinės dvasios “, o LR Konstitucijos tekstas. Tarp šių dviejų dalykų yra šviesmečio atstumas.

Taip žiauriai LR KT išniekino Konstituciją, kuriai prisiekė. Tiesiog pagal LR Konstitucijos išniekinimo laipsnį be jokios abejonės LR Konstitucinio Teismo teisėjai pilnai atitinka penktą koloną, Lietuvos teisinės sistemos OKUPANTUS, įtakos agentus, kurie jau daug metų karksi ir karksi, ir karksi, apie Konstitucijos reikalavimus, kurių nė su žiburiu ten neįmanoma surasti, tačiau tuos reikalvimus gal ir galima surasti iškrypėliškose „konstitucinėse dvasiose“.

Taip LR KT teisėjai NIEKINA Lietuvos valstybę iš kurios biudžeto jiems yra atseikėjami solidūs atlyginimai. Tai NUŽMOGĖJIMAS.

Kas nori atidžiau apie tai pasiskaityti, tai prašau studijuoti 2017-08-08 straipsnį „KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (I dalis)“. Šiame straipsnyje yra pateiktas sprendimas, kokia turi būti LR Pilietybės įstatymo nuostata, tenkinanti vieną atskirą atvejį: LR pilietis, gyvenantis kitoje valstybėje, gali gauti ir kitos valstybės pilietybę.

Įvertinus LR Konstitucijos 12-o straipsnio pirmą ir antrą dalis, galima šitą nuostatą siaurinti: LR pilietis, gimęs Lietuvoje, ir gyvenantis kitoje valstybėje, gali įgyti ir kitos valstybės pilietybę.

Toks susiaurinimas yra tikslingas, nes LR Konstitucija suteikia teisę LR piliečiui teisę tik į dvi, o ne daugiau, pilietybes. Taip pat yra užgarantuojama LR Konstitucijoje suteikta teisė į LR pilietybę gimstant, t.y. įvertinama LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-ma dalis, ir 2-a dalis. Berods su tokia formuluote būtų patenkinti visi Pasaulio lietuvių bendruomenės dabartiniai norai. Kiti atskiri atvejai gali būti diskutuojami toliau.

Dalia Henkė. Čia dar trumpai statistikos . Referendumai buvo nors vot ir septyni, žinoma be Europos Sąjungos. Jie tiesiog matosi kiek balsavimo teisę turinčių lietuvių. Jie yra neįvykę. Vienintelis referendumas yra įvykęs dėl narystės Europos Sąjungoje. Visa kita yra neįvykę.

Na ir dėkoju Jums visiems, kad Jūs surasit tuos politinius sprendimus, susitarsime visi ir tikrai gal po metų, gal po dviejų mums nereiks sėdėt ir vėl apie tą patį šnekėti. Ačiū Jums.

Dr. J.R. LR KT taip pat puikiai supranta, kad referendumas neįvyks, todėl jiems pavyks įtvirtinti savo šarlataniškus antikonstitucinius LR Konstitucijos aiškinimus. Referendumas dėl dviejų pilietybių pergalės ir pralaimėjimo atveju yra ŽALINGAS Lietuvos valstybei, todėl tai ir siūlo LR KT ir kai kurie politikieriai.

Iš pateiktų paveikslėlių matome, kad Lietuvoje gyventojų mažėja, o rinkėjų ne. Tai jei Lietuvoje ir nebeliktų gyventojų, rinkėjų net ir tada nesumažėtų.

Labai įdomi demokratija. Nedidelė klaidelė D. Henkės teiginyje dėl vienintelio įvykusio referendumo, nes 2012-10-14 referendumas dėl atominės elektrinės statymo visgi įvyko. Sprendimas nepriimtas.

Ne visai sutikčiau su gerb. D. Henkės tvirtinimu, kad čia yra politinės valios susitariant reikalas. Čia yra esminis teisės klausimas dėl kurio jau esame susitarę 1992-10-25 priimdami Konstituciją, kurios tikrai keisti negalima.

Negalima pasiduoti LR KT avantiūrai, čia jau politinės valios klausimas.

Naujausi

Komentarai (107)

Rikiuoti
Senis Šaltis2017-08-26 19:10

"to "103. yel“l“ow submarine". Tamstos yra visiški kliedesiai, visiškos nesąmonės, absoliutus IDIOTIZMAS." ---- ARGUMENTAI jonai ARGUMENTAI. "Ar tokiu užgimei?" --- O TU? "Tavo stilius ginti penktąją koloną, kuri tikrai yra įsitvirtinusi LR KT." --- prie ko čia stilius?? kokią koloną, taip ir nepaaiškinai? Jei turi kažkokių kaltinimų, marš į teismą ir teiskis su "tikrai yra įsitvirtinusi". Jei tai tikrai, tai daryk reikalą, o nelok be perstojo. "Ir čia nėra tušti žodžiai, šią poziciją jau iš esmės esu apgynęs." --- o aš esu "iš esmės" tavo poziciją sudaužęs į šipulius. Ir ką? "Nedaug teliko, reikia formuluoti galutines išvadas." ---- bla bla bla - tuščių žodžių meistras jonas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-26 08:42

to "103. yel“l“ow submarine". Tamstos yra visiški kliedesiai, visiškos nesąmonės, absoliutus IDIOTIZMAS. Ar tokiu užgimei? Tavo stilius ginti penktąją koloną, kuri tikrai yra įsitvirtinusi LR KT. Ir čia nėra tušti žodžiai, šią poziciją jau iš esmės esu apgynęs. Nedaug teliko, reikia formuluoti galutines išvadas.

Senis Šaltis2017-08-26 07:17

Nors pastebėkit. Komentarų kiekis labai sumažėjo, nors plakatų skaičius laiko tarpo atžvilgiu pagausėjo. Ir jau nebeturi apie ką rašyti. Net emigrantę, kuri. lyg už tas pačias tiesas, kaip jonelis kovoja, bet jonelis pradeda šaipytis iš jos (ir ne tik). Tad dar čia klausimas pasistoja, ar tikrai jonelis čia gina, ar kenkia.

Senis Šaltis2017-08-26 07:14

Bet kokiu atveju, jonas, kaip, net nežinau palyginimo šiuo atveju, puola tai prie vieno straipsnio sakinio, tai prie kito, tai prie žodžio, tai prie asmenybių. Ir atrodo, na turi gi žmogus kažkada sustoti. Bet ne. Argumentų nulis. Atsakymai nei į tvorą nei į mietą. Va jau griebiasi Venskienės nekaltybės ginti. O ekspertai tyli.

yel“l“ow submarine to 102. Senis Šaltis2017-08-26 06:37

sveikas sveikas - negaliu atsistebėti tamstos kantrybe, terliojantis su tuo klounu, lygiai kaip ir dzūko santykiais su stasiotu :) - tas faktas, kad žodis “atskiras“, tam tikrais atvejais naudojamas kaip “retas“, išimtinis“ , “ekstra“ sinonimas, jokiam lietuviui nekelia abejonių, išskyrus tuos, kurie jautrūs ramanausko-kašpirovskio blėniams :))) - o 12-to straipsnio atveju, ta sinonimiška žodžių junginio “atskiras atvejis“ reikšmė, sąlygojana pačios 12-to straipsnio išlygos logika, kuri sako, jog niekas negali, kas reiškia, kad jei kažkas ir gali, tai tik atskirais, retais, išimtiniais, specialiais, ekstra, netradiciniais, nepaplitusiais, neordinariais, individualiais, neįprastais atvejais - antraip nebūtų buvę jokio reikalo naudoti tokios imperatyvios savokos kaip “niekas“ :)) - net paties didžiojo klouno aiškinimas pagal jablonskį, apie“ atskirai gyvenančius“, turi tą pačią logiką, kurią klounas išvarto kaip jam patogiau - o iš tikro - atskirai gyvenantis reiškia retas, nedažnas, atsiskyręs nuo visų, atsiskyrėlis, vienišius, individualistas - t. y. toks, kokių reta, kokių vienetai :)))) - bet tas manipulioatorius nuėjo dar toliau, įsistatęs kiaulės akis , lyg niekur nieko - “atskiri atvejai“ jam staiga patapo “atskirai gyvenančių atvejais“ - tik nežinia nuo atskirai :) - bet apie tai jau kalbėta/rašyta n kartų ... , - ir nežiūrint į tai, vis išlenda kažkokie ladai, prašaliečiai, nekalbant apie klouno pameistrį stasį dži, kurie sugeba pamatyti jonelio kliedesiuoase kažkoia logiką ir raciją :)))) - o dar su tuo “dviguba“ ... , - čia dar skorpe pribėgęs prisičiūdijo su savo ultrairacionaliu mąstymu :) - kažkoks apsėdimas :)) - bet jau laikas naujai paklodei :)

Senis Šaltis2017-08-26 06:12

"Yra pasitaikę atskirų atvejų, kada žmogus iškritęs iš devinto aukšto likdavo gyvas, netgi nepatirdavo sunkių sužalojimų." - dabar pabandysiu paaiškinti šį sakinį, ir atkreipkite dėmesį kur panaudosiu žodžius (parašyti bus didelėmis raidėmis) minimus, kaip netinkamus naudoti jonelio blėnyse. Taigi, sakinyje sakoma, kad dažniausiai iškritę iš devinto aukšto užsimuša, bet būna RETŲ atvejų, kada nukritęs žmogus patyręs didelių sužalojimų, kaulų lūžių, vidaus organų plyšimų, likdavo gyvas. Tačiau ypač RETAI, nutikdavo taip, kad žmogus iškritęs iš devinto aukšto, nukrisdavo ant minkštos žemės, krūmų, likdavo ne tik, kad gyvas, bet ir išvengdavo kaulų lūžių.

Senis Šaltis2017-08-26 06:11

Labas vakaras Geltonas. Aš čia paruošiau tekstuką tam nevykėliui jonui-v. ladui-stasiuiG su žodžiu atskiras. Bet pastebėjau, kad jau v. ladui jo nebereikia, nors kažkaip visada čia tą savo trigrašį įkiša kažkaip laiku ir ale su jam reikalu. Bet taip ir neatsiliepė jonelis, nes gėda tikriausiai ir beliko jam kopijuoti tekstą, kurį skyriau jo šiknalaižiams. O pasirodo, tai jis pats viename, draugas jonas. Sekančiame komentare pateikiu pavyzdį su atskiru atveju. Nu užsikasim, bet jablonskis tyliai rūkys su savo pavyzdžiais.

yel“l“ow submarine to 99. Senis Šaltis2017-08-26 05:47

stasys dži iš ariogalos :) - kažkada buvo nieko miestukas, kol tautosakoje netapo visokių lochų ir glušpetrių prieglauda :)) - tiesiog skamba kažkaip juokingai - “ariogala“ - iš visų “galų“ komiškiausiai :) - jokiai ramygalai, betygalai, vandžiogalai, baisiogalai ir pan. , likimas lėmė tupėti ariogalos šešėlyje :))))

Senis Šaltis2017-08-26 03:45

stasyG argumentuok vadindamas kitą su protine negale. O ne durnus kopy paste daryk. Jau tikrai jonai baik. Ne veltui vis klausdavau kad labai keistai elgiesi, kaip jonas. jonai prašikai reikalą. dar nesakysiu kaip išrišau. Bet sveikinu tu dar didesnis deBilas pasirodo.Pats sau parašo, pats atsako. Kiek laiko čia vedžiojai visus nevykėli. net gaila man tavęs jau.

StasysG2017-08-26 01:37

Tam su proto negalia (94) klausimėlis: tai gal ir šitas straipsnio EkspertuoseEU autorius yra dr. J. Ramanausko statytinis: "Liberalios demokratijos mitai - Temidės žudymas Paskelbta: 2017-08-23 17:52 Autorius: Jonas Kovalskis"?

Senis Šaltis2017-08-25 21:43

Taip ir nesupratau, kaip nusprendė jai tą nekaltybę naikinti misionieriaus poza, ar bebriuku pastačius? Norėčiau papildomo paaiškinamojo vaizdo įrašo šiuo klausimu.

Senis Šaltis2017-08-25 21:29

"Seimo posėdis dėl Neringos Venckienės nekaltybės panaikinimo (tiesioginė transliacija)" --- O kas jai tą NEKALTYBĘ apsiėmė panaikinti po nuosprendžio paskelbimo? Jaučiu koks Pūkas, tas labai myli moteris. Ar sakai surado dar ką nors, kas myli moteris?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-25 21:17

Nepamirškime balsavimo Seime video publikuoto 2013-04-09 "Seimo posėdis dėl Neringos Venckienės nekaltybės panaikinimo (tiesioginė transliacija)" (ht*tps:/*/ww*w. youtube. *com/watch? v=OCBdIgCw2AA). Atkreipkite dėmesį į "sąžiningąjį" Eligijų Masiulį ir visus liberastus, konservus ir komunistpalaikius. Asmuo, kuris iš esmės gynė vaiko interesus ir vaiko teisę į gyvybę yra baudžiamas: "„Drąsos kelio" frakcijos seniūnei, parlamentarei Neringai Venckienei nedalyvaujant plenariniame Seimo posėdyje Seimas panaikino teisinę jos neliečiamybę. Tai reiškia, kad N. Venckienę bus galima patraukti baudžiamojon atsakomybėn, suimti ar kitaip suvaržyti jos laisvę." Negalvokite, kad tai nesusiję su dviem pilietybėm, kad tai nesusiję su antikonstituciniais rinkimais na ir t. t. Ant Lietuvos yra užmestas buvusio okupanto spec. tarnybų tinklas iki šiol.

Senis Šaltis2017-08-25 20:36

Nėra ką kalbėti su V.Ladas, SatsysG, ir mano pupuliu joneliu. Tai vienas jonelis už visus rašo. GĖda. Pats parašo, pats sau rimtu veidu atsakinėja. Ligonis.

Senis Šaltis2017-08-25 20:33

CS=skorpė=balabolas, nieko protingo nepasakantis, teršiantis eterį net ne savo, o svetimais balabolais.

SC2017-08-25 20:31

Senelis Saltis= balkonelis? Pasaku Senelis :)!

Senis Šaltis2017-08-25 20:28

Beje, jonai tai atskirais atvejais jau nebe atskirai nuo Lietuvos gyvenantys? cha!

Senis Šaltis2017-08-25 20:26

Pasitvirtino faktas - jonas ir keli čia rašantys jono palaikymui, yra tie jono vieno komentarai.

skorpe2017-08-25 19:28

Gal pagaliau išmoks ištarti du lietuviškus žodžius – dvi pilietybės? Gal net pati Valstybinė lietuvių kalbos komisija pradės suprasti lietuviškai, atskirs kur yra vienaskaita, kur yra daugiskaita? O kai tik išmoks ištarti du lietuviškus žodžius – dvi pilietybės – gal jau tada galės ir LR lietuviškai parašytą Konstituciją aiškinti?

skorpe2017-08-25 19:26

DVI pilietybes - juk tada i SEIMA nebus isrinktas ne vienas ... anksciau apsidirbes... rinkimai pagaliau BUS pagal KONSTITUCIJA - o ne saikom !..... Pagaliau zmones ims sakyti ka istikro mano... ir TV atsivers NAUJU profesionaliu ZURNALISTU ZINIOS, kaip kadais buvo TV3 ... O miliutines gales eiti namo.... //// TO NIEKAS ZINOMA NENORI, MAFIJA SU SAIKOM DRAUGAUJA IR KEISTIS SAVO NORU NET NESVAJOJA... todel EILINI KARTA tatso konstitucija ir priesinasi tam, KAS savaime suprantama!!!!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-25 18:59

to "86. StasysG (2017-08-25 13:20:44) (82. 140. 168. 97)". Lietuvoje galima gimti ir ne lietuviu, jei tavo tėvai ne lietuviai. Patariu pasiskaityti 2017-08-14 straipsnį "LR Pilietybės įstatymo prieštaravimai Konstitucijai" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/lr-pilietybes-istatymo-priestaravimai-konstitucijai/), ten įrodyta tai ką Jūs sakote. Teisė į pilietybę įgyta gimstant negali būti atimta. Deja LR KT specialiai jau 10 metų nuo 2003-2013 su 17 LR KT teisėjų niekaip "NEMATO" LR Konstitucijos 12-to straipsnio 1-mos dalies. Tai įrodo, kad LR KT atliko specialią KGBistinę ar VSDistinę ar savo pačių LR KT operaciją, kaip atimti iš LR piliečių konstitucines teises ir paskandinti juos nesibaigiančiame tos problemos sprendimo liūne. LR KT veikia specialiai prieš Lietuvos valstybės teisinius pagrindus, griauna Lietuvos valstybę. Apie tai Jūs galite pasiskaityti 2017-08-10 straipsnyje "KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/). Ar gali Pasaulio lietuvių bendruomenė paspausti? Didžiai neįsitikinęs, ar tikrai jie nėra tos pačios kbistinio tipo operacijos dalis? Turėtumėte suprasti tikrai, koks kgbistinis tinklas yra užmestas ant Lietuvos, kai rusų kariuomenė buvo išvesta, o visos -specialios okupacijos metų buvę tarnybos liko. Apie tai Jūs -galite pasiskaityti 2017-08-23 Valdo Vasiliausko straipsnyje "V. Vasiliauskas. Pralaimėtas mūšis: okupacinė kariuomenė išvesta, bet slaptoji liko* (video)" (ht*tp:/*/alkas. *lt/2017/08/23/v-vasiliauskas-pralaimetas-musis-okupacine-kariuomene-isvesta-bet-slaptoji-liko-video/). Ar tas pats kgbistinis tinklas nėra užmestas ir ant Pasaulio lietuvių bendruomenės. Pabandykite paskaityti 2017-07-03 straipsnį "Ar tai prezidentinės ambicijos?" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/ar-tai-prezidentines-ambicijos92888/).

StasysG2017-08-25 17:20

Skaičiau ne vieną komentarą, kad gimdama(s) lietuvis įgija TAUTYBĘ. Bet gerai pažiūrėjus matome, kad įgijama PILIETYBĖ: "12 straipsnis Lietuvos Respublikos pilietybė įgyjama gimstant..." ----Na tai kaip 100-tūkstantinė, įvairių laikų lietuvių bendruomenė įvairiuose kontinentuose nemato, kad Konstitucija neleidžia jokiais būdais atimti Lietuvos Respublikos pilietybės, jei ji įgijama gimstant lietuviu? Tai jei ta 100-tūkstantinė lietuvių bendruomenė prispaustų Seimą ir prezidentę, viskas atsistotų į savo vietas.

Senis Šaltis2017-08-24 20:17

V.ladai. matau rašai kituose temose. Tikiuosi ir čia parašysi. Nors kažkaip keistai atrodo, kad ir tu ir jonas vienu metu atsirandate kemntaruose. Bet pavadinsiu tai sutapimu ir lauksiu, jei dar domina lietuvių kalbos subtilybės klausimas.

Senis Šaltis2017-08-24 01:50

gėjus įsižeidė?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-24 01:30

Pasiskaityk 57 komentarą ir pats save užsikask.

Senis Šaltis2017-08-24 00:01

Dar kas abejoja jonelio liga? v.ladai aš laukiu atsakymo. Parašiau žemiau, bet ramanauskis bando užkasti, kad tik niekas šia tema nediskutuotų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 23:54

Skaityk 57-tą komentarą ir visus atsakymus į savo geidžiamas problemas surasi.

Senis Šaltis2017-08-23 23:20

jonai pasiklydai, kas buvo prieš metus jau nebeįdomu. Tikriausiai tu ir gyveni dar Tarybiniais laikais, todėl toks isterikas ir esi. Kažkokie pasaulio lietuviai Lietuvoje neturi ką veikti. Tik Lietuvoje gyvenantys nuspręs ką tiems pasaulio lietuviams galima, ko negalima daryti Lietuvoje. tu geriau joneli savo analinėse temose toliau krapštykis, kur jau įrodei, kad turi nemažą patirtį.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 23:16

2016 m. gegužės 20 d. įvykis. Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės komisija priėmė keturias rezoliucijas. Tarp jų - ir kviečianti nerengti referendumo dėl pilietybės išsaugojimo. Tai yra publikuotame Seimo 2016-05-24 video "Komisija kviečia kol kas nerengti referendumo dėl pilietybės išsaugojimo" (ht*tps:/*/ww*w. youtube. *com/watch? v=5j00W1mDSqQ). Su tokia pozicija iš dalies sutinku, nes manau, kad ne "KOL KAS", o iš viso toks referendumas ne tik nereikalingas, bet ir žalingas, nes LR Konstitucijos kūrėjai tobulai, strategiškai teisingai sukūrė LR Konstitucijos 12-tą straipsnį, kurio keisti tikrai nereikia. Tai jei Konstitucijos straipsnio keisti nereikia, negalima, tai kam tas referendumas dėl pilietybės išsaugojimo? Esmė tame, kad LR Konstitucijos 12-to straipsnio 1 dalis garantuoja LR piliečiams, kurie tokią teisę įgijo gimimu, išsaugoti šią teisę į pilietybę tiek ilgai, kiek tik panorės, nes tai konstitucinė teisė ir ją privalo garantuoti LR pilietybės įstatymas, jeigu tas įstatymas nori būti neprieštaraujantis Konstitucijai. Dabar LR pilietybės įstatymas yra antikonstitucinis.

Senis Šaltis2017-08-23 22:56

n.ladai, ar dar domina pačio keliamas klausimas? Nes aš turiu tvirtus pavyzdžius, kur šis žodis naudojamas su kitais žodžiais, nei iš tolo nereikš to kas rašoma pavyzdžiuose žodyne. Beje, jei jūs nors kiek adekvatus, ką manote apie jono diskusijos formatą?

Pikasotyrininkas™2017-08-23 21:20

Didysis Profesorius rašė: «Viena svarbiausių nūdienos užduočių – tai santykių gerinimas su šūdu. ...Spirdamas šūdą šalin, tu jo kokybės anaiptol nepagerinsi, tik prarandi ryšį. Todėl skatintinas švelnus, empatiškas bato santykis su „kietos konsistencijos organinių trąšų gabalu“. Batas palaipsniui pripras».

Pikasotyrininkas™2017-08-23 21:14

Didysis Pikasas® rašė: „Net ir kryptį supainiojus, dera nepasimesti ir vėl doro kelio ieškoti. Procesas ilgas ir varginantis. Neturime teisės palūžti“.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 21:02

Man atrodo, kad pats geriausiai supranti savo komentarus, taigi skaityk 57-tą komentarą.

Senis Šaltis2017-08-23 20:41

oj ne jonai stiliumi "pirk dramblį" susirask kitą partnerį cha! Aš čia su tavimi taip nežaisiu ir nevesiu dialogo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 20:38

Tavo gyvenimas pasisekė, skaityk 57 komentarą.

Senis Šaltis2017-08-23 20:35

Jauti jonai, kaip tu visur prasmę iškraipai. Staiga po mano moralų, nori išsiplauti prieš kitus, ale koks tu kultūringas cha! Aš tau visada padėsiu primindamas koks tu iš tikro esi - nevykėlis. Kaip tau sekasi amerikoje vienam? Ar kada esi moterį lietęs? cha! Nu nepasisekė jonai tau gyvenimas, ką padarysi.

Senis Šaltis2017-08-23 20:32

Aš tau padėsiu: "117. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo. com (2017-08-21 14:52:55) (98. 212. 66. 159) Parašė: to "116. Senis Šaltis (2017-08-21 14:44:37) (88. 222. 97. 16)" Ar kartais neapsirijai šūdais iš šiknaskykės? Besmegenis po 2017-08-10 straipsniu "KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/) paliko 33-čią ir 54-ą komentarus:*** 33. Senis Šaltis (2017-08-11 16:46:42) (88. 222. 97. 16) Parašė: ar galima jonai ir aš pasišildysiu tavo šiknoj liežuvį? Tu mano pupuliuk." *** 54. Senis Šaltis (2017-08-11 18:57:00) (88. 222. 97. 16) Parašė: "Tai kad jonai 33-čiam komentare aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą." *** Ko gero besmegenis iškrypėlis nenusiramins, kol kam nors iš šiknaskylės šūdus neišlaižys?"

Senis Šaltis2017-08-23 20:29

69. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo.com (2017-08-23 16:24:57) (98.212.66.159) Parašė: Pasižiūrėk į 57 komentarą. Gal atpažinsi pats save? ---------- cha cha cha cha cha cha cha o kur dingo tavo nevalomo revo minėjimas? cha cha cha jonai nejau tu toks apgailėtinas ir staiga pradedi keisti komentarus? Tai nieko nuostabaus, kad ir temos pas tave, kaip pas prostitutę klientai, keičiasi. kopink visą komenatarą nevykėli, kokį jau pradėjai kopinti

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 20:24

Pasižiūrėk į 57 komentarą. Gal atpažinsi pats save?

Senis Šaltis2017-08-23 19:56

o jonas tiek ilgai gyvena JAV, kad atskirais atvejais jau mato, kaip atskirai nuo Lietuvoje gyvenančius cha! Va ką daro globalizacija.

Senis Šaltis2017-08-23 19:53

v. ladai, jei galima klausimą suformuluokite, kad jį eitų tiksliai suprasti. O žodyne, neįmanoma visų formų surašyti. Žodynas ne tam skirtas. Beje, kaip ir žodynai yra skirtingų paskirčių. Kaip ir jono gvildenamas pagrindinis įstatymas, kurį kažkodėl pavadino nesuprantamu lietuviams žodžiu konstitucija. v. ladai, nepastebėjote, kad mums keičiami žodžiai (tolerancija vietoj pakantumo... ), kad mes nebesuvoktume ką kalbame. Naudotume tuščius žodžius, kaip konstitucija, skamba kietai, bet lietuvio sąmonėje jokio stipraus efekto, o reikšmės nesuprantame.

V. Ladas2017-08-23 19:48

Seniui Šalčiui. Atsiimu iš teksto žodį "sunormintas" . Gal galima pavadinti ir tikslesniu žodžiu žodyne įrašytą žodį su visų jo reikšmių išaiškinimu. Visa kita galioja.

Senis Šaltis2017-08-23 19:48

64. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo. com (2017-08-23 15:40:29) (98. 212. 66. 159) Parašė: Pasižiūrėk į 57 komentarą. ------ Į ką ten man žiūrėti? Kaip tu suaugęs žmogus rodai viešumoje savo ligą? Aš nenustebčiau, kad, jei tu turėtum žmoną, tu jos nuogos nuotraukas ir video talpintum ant jos supykęs. Tau tai atrodo, kad tu labai kietas ir labai mane čia kažkuo pažeminai. Tik tiek, kad tie komentarai tik tave žemina. Aš labai laukiu jų dažniau ir stebėsiu kiek laiko tu juos kelsi, kol tau deBilui nepaaiškins koks Gintaras, kad jonai čia tik tu save žemini. Taigi laukiu visada šio komentaro, ir jei jų nebus, suprasiu, kad jonai, kaip ir su dvigubais idiotais ir kitais tavo nusišnekėjimais, pagaliau tau dašilo, kad tu buvai deBilas. (beje man patinka tavo tokia argumentacija. Spėk kas šioje situacijoje atrodo teisus cha! kada į mano pateikiamą kritiką su argumentais, tu atsakai tik tokiais vaikiškais komentarais cha! apgailėtinas tu jonai)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 19:40

Pasižiūrėk į 57 komentarą.

Senis Šaltis2017-08-23 19:37

jonai tavo apsijuokimui: "Ko verti Jono Ranausko komentarai? Prašau Jono atsakymas, kam jam reikalinga antra pilietybė (šiuo metu jis amerikos pilietis): "207. dr. Jonas Ramanauskas joramltyahoo. com (2017-07-13 16:46:52) (98. 212. 66. 159) Parašė:to "204. Senis Šaltis (2017-07-13 16:25:22) (88. 222. 97. 16) Parašė: nemanai, ramanauski, kad tu perlenki su epitetų parinkimais? Žiūrėk tu niekaip nepaaiškinai man ir kitiems tavęs klausiantiems, kam reikalinga turėti dvi pilietybes." ATSAKYMAS: Tam, kad LR pilietis, kuris atskirai, ne Lietuvoje gyvena, turėtų visas teises, kurias užtikrina LR Konstitucija. Siekis paversti LR piliečius, gyvennačius kitoje valstybėje, beteisiais, tai bolevikinių išperų tikslas. Ir tamsta už tai ratuoji, už tai agituoji. Niekini LR piliečių teises, elgiesi kaip bolševikinis okupantas. Kaip žinia, Lietuva yra ir dabar OKUPUOTA, nes valdžia yra išrinkta ne pagal Konstituciją, o pagal įstatymą, kuris yra naudingas partinėms nusikaltėlių GAUJOMS. Tai toks mano atsakymas." "

Senis Šaltis2017-08-23 19:33

"Esant tokiai situacijai Pasaulio lietuviams praktiškai neįmanoma tikėtis teigiamo rezultato atkuriant jų konstitucines teises. Tačiau viščiukus rudenį skaičiuoja, taigi reikia atlikti darbą iki galo." ------ Tai čia tas kuris aiškino, kad aš penkta kolona ir dirbu darbą už pinigus? "...taigi reikia atlikti darbą iki galo" - taigi joneli tą ir sakiau, kad tu savo šekelius atidirbinėji. O dabar tiesiogiai pats prisipažinai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 19:28

to "55. V. Ladas (2017-08-23 15:07:08) (188. 69. 214. 231)". Konstitucijos 12-o straipsnio analizė po truputį artėja į pabaigą. Praktiškai jau visumoje matosi visiškas LR KT teisėjų išaiškinimų bankrotas, LR Seimo priimto LR Pilietybės įstatymo bankrotas. Šitas "paveikslėlis" yra joks atsitiktinumas, nes Lietuva yra okupuota. Apie tai galite pasiskaityti 2017-03-11 straipsnyje "Okupuota nepriklausomybė" (ht*tp://ww*w. ekspertai. *eu/okupuota-nepriklausomybe91670). Taip pat LR KT sąmoningą ir piktybišką veikimą prieš Lietuvos valstybę įrodo 2017-08-10 straipsnyje "Konstitucinio teismo šarlatanai (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170) pateikti faktai. Esant tokiai situacijai Pasaulio lietuviams praktiškai neįmanoma tikėtis teigiamo rezultato atkuriant jų konstitucines teises. Tačiau viščiukus rudenį skaičiuoja, taigi reikia atlikti darbą iki galo.

Senis Šaltis2017-08-23 19:25

58. O išvertus, (2017-08-23 15:19:23) (188. 69. 214. 231) Parašė: "sunorminti žodį, reiškia į žodyną įrašyti ir paaiškinti visas to žodžio reikšmes, pradedant pačia bendriausia, plačiausiai naudojama..." - Tai reiškia įrašyti bent vieną ar kelis pavyzdžius, jei gali reikšti kardinaliai skirtingas reikšmes tai kelis pavyzdžius, kur galima pavartoti. Tai tiesiog pavyzdžiai, kaip pasakyti, pavyzdyje, nudažiau sieną raudonai. Nors gali nudažyti visomis spalvomis. Bet tai nereiškia, kad raudona spalva yra pati svarbiausia ir tai pats svarbiausias variantas.

Senis Šaltis2017-08-23 19:20

Vladai, dar kartą rašau, baik vartoti tą žodį sunormintas. Tai beprasmis žodis tavo aiškinime, kaip papildomai nusikeikti. Gi nesakai kalbėdamas apie vandenį "šlapias vanduo", ar "medis medinis". Gal geriau tau reiktų paaiškinti, per priešingą variantą, kas yra (su)nenorminta? Tai žodžiai, kurie vartojami gyvoje kalboje, bet neįtraukti į pagrindinį žodyną - keiksmažodžiai, kitų kalbų žodžiai, pvz žodis gaidys, naudojamas kita forma, nei paukštis, o kalėjimo žargonu. Tikiuosi paaiškinau? Nes kada matau, kaip pensininkai susėdę, dėl to, kad atrodytų protingi, vartoja žodžius, kurių prasmės nesupranta, tik tam, kad pasirodyti labai išmanančiais. Tai gerai dar pradėkite vaikams kalbėti dartanjanas, kolaideris, humanitaras, auditas, sinusoidė ar dar kitus vaikams nežinomus terminus, tai jo - prieš vaikus atrodysit kieti. Kam čia reikia tokius vaidinti? Prieš ką?

O išvertus,2017-08-23 19:19

sunorminti žodį, reiškia į žodyną įrašyti ir paaiškinti visas to žodžio reikšmes, pradedant pačia bendriausia, plačiausiai naudojama...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 19:12

Tai sakai: "...nes su tavim jau aišku, tik link analų tavo kalbos susiveda...". Kuo pats kvepi, tuo ir kitą tepi. Besmegenis po 2017-08-10 straipsniu "KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/) paliko 33-čią ir 54-ą komentarus:*** 33. Senis Šaltis (2017-08-11 16:46:42) (88. 222. 97. 16) Parašė: ar galima jonai ir aš pasišildysiu tavo šiknoj liežuvį? Tu mano pupuliuk." *** 54. Senis Šaltis (2017-08-11 18:57:00) (88. 222. 97. 16) Parašė: "Tai kad jonai 33-čiam komentare aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą."

Senis Šaltis2017-08-23 19:09

Na gerai padėsiu ir šiek tie pastūmėsiu "sunorminti terminas, reikšmė - sunormin|ti, ~a, ~o nustatyti normas: S. kalbą, mokslo terminus. ~imas (1)". Taigi reikia žiūrėti ką reiškia žodis "norma". Nes mes iki pavasario užtruksim, jei dar nagrinėsime žodį nustatyti. "nòrma sf. (1) 1. nustatytas kiekis, dydis: Būtina nustatyti sėjos normą sp. Laužk mano normą lapų Rm. Išdirbio nòrma DŽ. 2. tikslus nurodymas, taisyklė, nuostatas: Dorovė pagrindžiama žmonių tarpusavio sugyvenimo normomis sp. Atkaklumas, drąsa čia tapo žmogaus elgesio norma sp. 3. privalomi pristatymai: Jau ir su nòrmom spiria Užp. Mum duotą nòrmą mėsai pusę nudavėm Brsl." ---------------- Dabar pažiūrėk į žodžio norma išaiškinimus ir pavyzdžius, rasi žodžius, kaip laužk, žmogus, dorovė, elgesys, mėsa ir tt. Tai žodžiai niekuo nesusįję su žodžiu norma, tai tik pavyzdžiai panaudoti išaiškinti vienam žodžiui. Pavyzdžiuose galėjo atsirasti ir v. ladas, tai žodžio norma prasmės nekeičia, o tik bandoma paaiškinti kaip tas žodis galėtų būti vartojamas. Taigi, jei tu rašai atskirai gyvenantis, tai nagrinėji tą junginį, o ne ratai gyvenantis. Jei tu nagrinėji atskirais atvejais, tai jau niekuo nebus susiję su gyvenančiais. Jei nagrinėsi junginį "atskiru įrankiu", tai ir bus nagrinėjama kažkokie kitokie įrankiai, nebūtinai reti, ar atskirai gyvenantys. Jei suaugusiam žmogui turiu aiškinti tai ką mokykloje visi mokėmės, o užaugus net neturi būti neaišku, dėl gyvenimo patirties, logikos, tai tada nereikia nesuprantant išvedžioti to ko nesupranti. Ką jonas ir daro. Jis yra visiškas diletantas lietuvių kalboje. Jis visiškas lūzeris bendravime. Jis, spėju, ir daktarą gavo tik tiek užknisęs savo vadovus, kad jie, spėju, jam davė ir pasakė eik n. Dėl to jis dabar JAV, o ne Lietuvoje. Dėl to jonas iš JAV dabar knisa likusius lietuvius, nes ir ten, spėju, jam ne kas. Jis nepritapėlis, chaoso ir nesusipratimų skleidėjas. Ir kaip matome, yra kas pasikabina ant jo kabliuko (tuo pačiu ir aš, pradėjęs išvis su juo ginčą).

V. Ladas2017-08-23 19:07

Dėl žodžių junginių prasmės. Žodžių junginiuose irgi galioja sunorminta kiekvieno atskiro žodžio reikšmė. Todėl "atskiri atvejai" negali virsti "išimtiniais atvejais", ar "itin retais atvejais". Tai taip natūralu, aišku ir kiekvienam suprantama, kad nėra dėl ko ginčytis...

Senis Šlatis2017-08-23 18:48

v. ladai, nenusileisk iki jono lygio. Pirma išsiaiškink kas yra žodis sunormintas. Jau ne vienam komentare rašiau ir tai yra tendencija, jonas kartoja be skaičiaus tą patį ir visi (net aš buvau pradėjęs) pradeda kartoti jono žodžius, net nesuprasdami ką jie reiškia. Net neišsiaiškinę tų žodžių prasmės. Ką gali rasti apie žodį sunormintas: "sunormin|ti, sunormina, sunormino nustatyti normas: Sunorminti kalbą, mokslo terminus. sunorminimas." Viskas. Dabar pasakyk v. ladai (ne jonai, nes su tavim jau aišku, tik link analų tavo kalbos susiveda), kas tas yra sunormintas?

V. Ladas2017-08-23 14:57

Dėl žodžių junginių prasmės. Žodžių junginiuose kiekvienas žodis paprastai taip pat turi išsaugoti savo sunormintą reikšmę. Todėl žodžio junginys "atskirais atvejais" jokiame įstatyme negali būti suprantamas kaip žodžių junginys "itin retais atvejais" ar "išimtiniais atvejais". Atrodo tai taip paprasta, aišku, ir savaime suprantama normaliam žmogui...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 10:41

to "51. Senis Šaltis (2017-08-23 05:36:04) (88. 222. 97. 16)". Nežinau ar sąmoningai ar iš durnumo. Tamsta maišai Konstiticiją su antikonstituciniu Pilietybės įstatymu. Taip sakau, nes teigi: "Antra, aš tau ne kartą daviau nuorodą į pilietybės įstatymą ir ten viskas surašyta, ką tau reikia žinoti." Kalba eina apie Konstituciją. Pilietybės įstatymas PRIVALO neprieštarauti Konstitucijai ir užgarantuoti konstitucinių teisių įgyvendinimą, kitaip prieštaraus Konstitucijai. Tai matau, kad tamsta blūdini labai stipriai. Nėra analitinio mąstymo, iš tamstos komentarų spręndžiu, kad likęs tik analinis mąstymas, nes tamstai rūpi tik kam nors raukus išlaižyti. Mes čia apie Konstituciją kalbame.

Senis Šaltis2017-08-23 09:36

Žiūrėk jonai. Jablonskis nagrinėjo žodį atskiras, o ne žodžių junginį atskirais atvejais. Čia jau tu apsijuokei daugiau nei reikia. Dėl to ir dingo iš tavęs ta leksika apie atskirai gyvenančius. Antra, aš tau ne kartą daviau nuorodą į pilietybės įstatymą ir ten viskas surašyta, ką tau reikia žinoti. Taigi lietuvis, kaip ir tau tie nemalonūs politikai ir aiškino, išvis negali gauti antros pilietybės, nebent jis išvyko prieš nepriklausomybę. Ir dar keli subtilūs atvejai. O į antrą pilietybę, tiksliau į lietuvišką, kaip antrą gali pretenduoti visokie užsieniečiai, kas ir yra surašyta mano duotame tau pilietybės įstatyme. Aišku man tai irgi nepatinka. Aš esu prieš, kad visokie margučiai gautų LR pilietybę. Bet taip surašyta pilietybės įstatyme, kuris ir yra išnaša iš konstitucijos 12-to straipsnio. O tu, kaip ir minėjau anksčiau, niekaip nepapuoli tarp tų laimingųjų. Ba ir tavo minėtas Ilgauskas, nors ir, kaip sakai nusipelnęs Lietuvai (nors man jis niekuo neatrodo nusipelnęs), neteko pilietybės, nes yra nuo jaunystės labai mandras. Jam reikėjo tik tos pilietybės paprašyti, o jis išdidus pasiuntė jam šikną bučiuoti. Dėl to ir negavo. Todėl baik čia visus klaidinti. Visi valkatos, kurie dėl sotesnio pilvo pasitepė iš Tėvynės, ir svarbiausia, priėmė kitos šalies pilietybę, pagal pilietybės įstatymą negali pasilikti LR pilietybės, kurią automatu 12-tas konstitucijos straipsnis įgalioja atimti (čia mano naudojamas sinonimas žodžiui netekti). Dėl to ten tie politikai ir sako, kad per visą laiką lietuviai ar tai tik aštuoni už nuopelnus pasiliko su LR pilietybe. Bet tu kada esi netikša, nemokytas (universitetas proto neprideda, tik žinių, ir tai ribotoj srity), plius išsiaiškinome, kad esi ir nevala, visus klaidini, ir galvoju - sąmoningai. Dėl to ir pagalvojau, ar tai yra teisėta. Man darosi įspūdis, kad tu specialiai skatini priešprieša tarp lietuvių. Kas užtraukia BK. O kol kiti nesuprato, kad tu gyvendamas JAV, nenukentėsi, o nukentės kas gyvenantys Lietuvoje patys gali nukentėti, paklausę tavo klaidinimų.

petras2017-08-23 09:19

Prisimenu vieno gydytojo žodžius pasakytus tik Lietuvai"atgavus" nepriklausomybę,sako pamatysit kaip po kiek metų Lietuvą,taps,kaip mažoji Kolumbija - mafijos valstybėlė,o juk taip dabar ir yra,paprasto žmogelio,joks valstybės įtatymas negina,nors jis ir yra. ir čia mūsų tos tuščios diskusijos tik pilstymas iš tuščio į kiaurą,kaip sakant nuo vieno pono prie kito pono. Europai mes irgi reikalingi tik kaip šiukšledėžė,o už šiukšles turime susimokėti patys.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 08:32

Paaiškinsiu tiems, kurie nori žinoti ir suprasti tokį sakinuką: “Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis.“ Klausiame, kada LR pilietis gali būti ir kitos valstybės pilietis? Atsakymas: įstatymo nustatytais atskirais atvejais. Taigi kada pagaliau LR pilietis gali būti ir kitos valstybės piliečiu? Vėl tas pats atsakymas: įstatymo nustatytais atskirais atvejais ir niekaip kitaip. Elementaru. Viskas, daugiau nieko nereikia. Visi kiti, kurie nepatenka į įstatymo nustatytus atskirius atvejus NAGALI įgyti ir kitos valstybės pilietybę. Visiškai pertekliniai Konstitucijoje įrašyta, kad be šių įstatymo nustatytų atvejau, tikrai, jau labai tikrai nė vienas LR pilietis negali būti ir kitos valstybės piliečiu. Visiškai pakaktų tokio Konstitucijos teiginio: Įstatymo nustatytais atskirais atvejais LR pilietis gali įgyti ir kitos valstybės pilietybę. Tai Konstitucija pilnumoje perleidžia pilietybės atskirų atvejų nustatymą Seimui, įstatymų leidėjui. Tačiau įstatymo leidėjas privalo isiaiškinti lietuvišką lietuviško žodžio "atskiras" sunormintą reikšmę. Kai išsiaiškins, tai supras, kad atvejai, kada LR pilietis gali įgyti ir kitos valstybės pilietybę turi būti ATSKIRI. Kaip Jonas Jablonskis paaiškino..... atskiras gyvena. Taigi LR pilietis turi ne Lietuvoje gyventi, o atskirai gyventi, kitoje valstybėje gyventi. Štai ir viskas. Elementariai paprasta. Teisės banditams nesuvokiama. Penktai kolonai nesuvokiama, nes jų tikslas yra atiminėti LR piliečių teises, turtus, žemes.... ir viską ką tik pajėgia. Tai kolonistai, okupantai, banditai, vagys.... O tokie apie teisę girdėti nenori, nes gali tekti ne valdžioje, o cypėje sėdėti.

Senis Šaltis2017-08-23 08:22

Tiksliau kalbant, galima išaiškinti tik naivuoliam, nemąstantiem, lengvatikiam? jonai, o tai teisėta ka tu darai?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 08:13

to "45. yel“l“ow submarine". Pagalvojau, kad nori ką nors išsiaiškinti, pasirodo, kad tokio tikslo tikrai neturi. Tai geriau tada neklausinėk. Atsakymo negausi. Net ir to, ką pacitavai nemoki suprasti. Jaučiu, kad tamstai lietuvių kalba yra svetima. Galite abu su besmegeniu tarp savęs čiulbėti. Galima išaiškinti tik tam, kuris nori suprasti ir dar turi tam protinių sugebėjimų .

Senis Šaltis2017-08-23 07:48

jonui, kuris vaikšto su šūdinu revu: "18 straipsnis Žmogaus teisės ir laisvės yra prigimtinės. 19 straipsnis Žmogaus teisę į gyvybę saugo įstatymas. 20 straipsnis Žmogaus laisvė neliečiama."---- 18 žmogaus teisė ir laisvės yra prigimtinės, bet kažkodėl yra kalėjimai. 19. žmogaus teisę į gyvybę saugo įstatymas, bet kažkodėl žmonės miršta. 20. žmogaus laisvė neliečiama, bet kažkodėl sodina į tuos pačius kalėjimus. Tu pats runkeli išmok skaityti, o perskaitęs ne ligą rodyti viešai. Nes neradau konstitucijoje straipsnio, kur ligoniams leidžiama aptarinėti konstituciją, juolabiau iš užsienio.

yel“l“ow submarine to 44. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 07:45

:))))))))))) - čia neišvengiamai norisi paklausti : daktarėli, tu debilas ? :) - tik labai nesinori rašyti klaustuką :)) - išmok skaityti lietuviškai, dar kartą rekomenduoju - gali pradėti nuo prano mašioto knygynėlio :)) - smagu, kad išprovokavau dar kartelį gausiai prisikrauti po savimi :) - ir dar turiu kitą pasiūlymą prisikrauti - dabar prisimink, kaip tamsta manipuliatorius ir melagis, teisinai litsovietą ir anuslickingaitę, kai anie apėjo/ignoravo, absoliučią litchuanijos konstitucinę teisę neturėti savo teritorijoje užsienio valstybių kariuomenių bazių :))) - tuo tarpu , piletybės atveju, yra paprastas teiginys : “Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis.“ - kuris, toli gražu, niekaip neleidžia manyti, jog “niekas“, tai yra niekas, o litchuanijos piliečiai tai yra ne niekas, todėl jų išvis neliečia tas teiginys/nuostata konstitucijoje :)))))))))))))))) - jis, tipo, tiesiog skirtas kažkokiam “niekui“ :) - tu, pajace iš už balos, nuolatos regi konstitucije tai, kas neparašyta , bet tuo pat metu nematai/apsimeti, kad nematai to, kas parašyta :) - juodu ant balto !! - penkta kolona žino, ką sako :)))

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 07:18

to "42. yel“l“ow submarine". Klausi: "... kur “parašyta“ , kad niekas ir niekada, ir jokiu būdu, negali atimti pilietybės, įgytos gimstant..." . Matai, kokios tavo KIAULĖS AKYS, ima ir nemato. Tai dar kartą paaiškinu, nes gal tokiais idiotais yra ir visa penktoji kolona su LR KT teisėjais. Norint surasti to ko klausi, reikia SUPRASTI tai ką skaitai. Tikrai ne kiekvienam idiotui tas duota. O reikia suprasti, kad Konstitucijoje įtvirtintos teisės yra konstitucinės teisės ir jos galioja tol, kol galioja šioji Konstitucija. Konstitucinių vertybių negali pakeisti įstatymas, LR KT ir niekas iki tol, kol Konstitucija nepakeista. Taigi jeigu asmuo savo gimimu turi teisę į pilietybę, tai tos teisės niekas neturi teisės atimti. Tai jeigu nesupranti ką reiškia Konstitucijoje nustatytos teisės, tai taip ir reikia sakyti. O ne išvertas kiaulės akis vartyti.

yel“l“ow submarine to 40. Prašalietis-38. Pikasotyrininkas2017-08-23 06:38

viskas būtų labai šaunu, bet aliuzijos į klouno ramanausko “profesionaluma“ - kad ir pilietybės tema ( :)) ), viską “apšiko“ :)))))))))

yel“l“ow submarine to 36. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 06:22

tavo susivaidenta/susifantazuota “konstitucinė teisė“ , juokingas daktarėli, dar nėra litchuanijos konstitucinė teisė :)) - esi apgailėtinas aferistas - tau jau n kartų viskas paaiškinta, tačiau durniaus įjungimas yra tavo gyvenimo stilius ir būdas ! --------- o tai atsakysi į klausimą, su kokia optika man ir kitiems skaityti konstituciją, kad perskaityčiau tą vietą, kur “parašyta“ , kad niekas ir niekada, ir jokiu būdu, negali atimti pilietybės, įgytos gimstant, kaip tamsta tvirtini išstatęs kiaulės akytes ? :))) - antraip teks tamstą vadinti labai paprastai - tiesiog melagiu :))

Senis Šaltis2017-08-23 06:12

jonai, tavo pasekėjai, tikrai nesveiki. (kaip, beje, ir tu)

Prašalietis-38. Pikasotyrininkas2017-08-23 04:01

"Tautinio"durnių laivo"profesoriaus"V. Lansbergio beretiniai ir kitokie gerbėjai ir bendraminčiai žino kur ieškoti"genialių šio propesoriaus tautinių minčių". Buvęs Komunistinio mokslinio komunizmo specialistas,Tarybų Lietuvos nusipelinęs veikėjas,KGB-sąjūdžio perestroikai ir Gorbačiovui remti vadas,šiandieninis beretinių ir kitokių durnių laivo runkelių idėjinis vadas savo"tautinio"komunistinio-Lenininio filosofavimo lygį pakėlė į negirdėtas "pasaulines aukštumas"tokio straipsnelio kaip"Santykis yra viskas"dėka. Profesoriaus"genialumas"pasireiškė tuom,kad šiandieninio durnių laivo"propiesorius" sugebėjo savo 70 sakinių"genialios tautinės minties"straipsnelyje"Santykis yra viskas"39 kartus panaudoti žodį šūdas ar šio žodžio išvestinį žodį(šūdinas ir t. t. ). Ką reiškia turėti tautai šiandiena tokį"superinį"mokslinio komunizmo minties tautinį gigantą(nešūdą ir nei kiek neišsišūdinusį jokiu komunistiniu mokslu)V. Lansbergį sugebantį į"tokias aukštumas pakelti šiandieninę tautinę komunistinę mintį". Iš tam tikrų komentarų matosi,kaip ir"tautos tata"taip ir jo beretiniai ir kitokio plauko pasekėjai,gerai įsisavinę Lansberginio suvokimo ir kalbos manierą ir pasišūdinimo argumentaciją, gali to pagalba lengvai paaiškinti kam neaišku,ar"nuginkluoti",bet kokį oponentą lansbergine "argumentacija",nepriklausomai nuo galimo oponento išsilavinimo ir profesionalumo lygio,kad ir pilietybės tema.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-23 00:52

to "38. Pikasotyrininkas™". Keista, negaliu pasiekti berods savo 27 komentaro.

Pikasotyrininkas™2017-08-22 23:47

Manau, pats laikas įkopinti nuorodą į geriausią Profesoriaus straipsnį: ekspertai.eu/santykis-yra-viskas/. Šis Profesoriaus šedevras sklidinas genialių minčių: Viena svarbiausių nūdienos užduočių – tai santykių gerinimas su šūdu. ...Spirdamas šūdą šalin, tu jo kokybės anaiptol nepagerinsi, tik prarandi ryšį. Todėl skatintinas švelnus, empatiškas bato santykis su „kietos konsistencijos organinių trąšų gabalu“. Batas palaipsniui pripras.

Senis Šaltis2017-08-22 20:52

nu įteisins tą dvigubą pilietybę, ir ką dr.augeli - nurimsi? (pats laikas įkopinti žinutę su tavo šiknos laižymu)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-22 20:41

to "35. MAKABUKU, (2017-08-22 10:30:39) (188. 69. 215. 98) Parašė: o ne antros pilietybes. Isleket uodegas uzriete,o dabar jau duok vel. Atsirado gudruciai." Tamstos protavimas nėra nuoseklus ir štai kodėl. Konstitcinė teisė į dvi pilietybes yra tokia pati konstitucinė teisė kaip ir tamstai laisvai kalbėti. Jeigu tamsta kėsiniesi, ragini kėsintis ir dar tyčiojiesi iš tų, kurie reikalauja, kad Lietuvoje galiotų jos Konstitucija, tai tamsta eidamas tokiu keliu labai greitai gali sulaukti ir savo pačio užčiauptos burnos. Kai valdžia atiminėja iš LR piliečių konstitucines teises.... nežinia kada sustos. O kodėl iš viso turėtų atiminėti, kai jos funkcija yra UŽTIKRINTI LR Konstitucijos galiojima Lietuvoje.

MAKABUKU,2017-08-22 14:30

o ne antros pilietybes.Isleket uodegas uzriete,o dabar jau duok vel.Atsirado gudruciai.

Senis Šaltis2017-08-22 05:37

31. V. Ladas-to 28 Su chamais nediskutuoju... --- Kad aš niekur nemačiau, kad v.ladas su kuo diskutuotų. Parašyti, kad pritariu jono nuomonei, tai ne diskusija, o pasakiau ir pamiršau, kaip kokią anketą pildant.

yel“l“ow submarine to 31. V. Ladas-to 28 (2017-08-21 20:32:12) (188.69.214.231) Parašė: Su chamais nediskutuoju...2017-08-22 05:27

aš tamstą kažkuo įžeidžiau ? - pastebiu , kad nevadinau tamstos nė iš tolo panašiai, kaip daugelį vadina daktarėlis - tik pabandžiau užduoti seniai persirpusį klausimą :)) - unikalus tamstos suvokimas apie chamiškumą :))) - o tamstos diskusijos man reikia ne daugiau, nei šuniui devynioliktos kojos :) - ir, manau, ekspertams tokių pobukių (dabar jau akivaizdu), skaitytojų ir komentuotojų, reikia labai panašiai :)

Skeptikas2017-08-22 04:54

kosmopolitų-mankurtų Lietuvai tikrai nereikia, bet ar lietuvis pasipriešins, ką žydai nuspręs.

V. Ladas-to 282017-08-22 00:32

Su chamais nediskutuoju...

Senis Šaltis2017-08-22 00:16

Noriu atkreipti dėmesį. Šią dieną amerikoje vyksta ne ką mažiau svarbūs įvykiai. Kas gali išaugti į dar baisiau, nei Ukrainos įvykiai, nes ten konstitucija leidžia kiekvienam turėti ginklą oficialiai. jonas yra JAV pilietis, bet jis nesirūpina savo šalimi JAV. Jis kelia problemas, kurios nėra svarbios Lietuvoje. Dabar pasakykite, jei matome akivaizdų jono veidmainiavimą ir abejingumą turint JAV pilietybę amerikai, tai atsakymas peršasi pats - niekada turintis dvi pilietybes, nebus lojalus valstybei, kurioje gyvena, nes bet kada gali pabėgti į sekančią, kurios pilietybę turi, ir neatliks pareigų primestų gyvenamoj šaly. Nereikia dairytis toli. JONAS TAM PUIKUS PAVYZDYS.

o as2017-08-21 23:53

uz viena,nes turintis dvi pilietybes nezinos katrai valstybei uzpakali buciuot.

yel“l“ow submarine to 8. V. Ladas2017-08-21 22:36

tamsta “rauniesi“ ant klausimėlio : tamsta debilas ? :) - per tiek laiko nesugebėjai suvokti, kad niekas neatiminėja ir nesiruošia atiminėti iš jokių lietuvių, kur ir kiek jie begytventų, jokios litchuaniškos pilietybės ??? !!! - tik vienas “BET“ - kaip rašo/sako ta pati konstitucija, kuri garantuoja “prigimtinę teisę“ į pilietybę : jei pilietis nuspręs pasiimtti/įgyti kitos valstybės pilietybę, teisę į litchuanijos piletybę jis praras - tiek moraliai, tiek de facto, - jei nepateks į tą specialių atvejų lauką, kurį apibrėžia pilietybės įstatymas ! :) - gal jau teikitės vieną kartą išmokti bent kelias eilutes “donelaičio “metų““, užuot lindę su savo sulamdytu trigrašiu cirkintis ? :)))) - be pykčio ... , - bet su įniršiu :)) - jau realiai nusibodo diletantiški plepalai, nekalbant apie manipuliatoriaus ir spekulianto daktarėlio kliedesius, o tikriau - pasityčiojimą iš patiklių skaitytojų ! - kaip tamsta daktarėlio “pareiškimas“ - “Referendumas yra pavojingas ir nereikalingas. Nereikalinga nei pergalė, nei pralaimėjimas.“ ?? - čia adekvataus žmogaus kliedesys ? - apie nepagarbą konstitucijai aš jau išvis patyliu...

yel“l“ow submarine to 7. Anfisa2017-08-21 22:19

aš gi neprieštarauju, kad daktarėlis šitaip idiotiškai mato :) - į sveikatą ! :)))) - klausimas kitas - kodėl jam straipsnių forma leidžiama vadinti idiotais tuos, kurie mato kitaip ??? - kas jis toks, kas per ypatingos veislės kalės kakutis, kad ne tik spręstų už visus, kas teisinga, o kas ne, bet dargi visapusiškai juos įžeidinėti ??? - o diskusija su debilu beprasmiška - buvo jau n+1 bandymų su juo diskutuoti, bei išeikvota tam tonos kantrybės - ypač “Senio Šalčio“ ... , - tačiau , deja, išvada jau susicementavo ir visam laikui - ramanauskas elementarus šizofrenikas - įsivaizduojamą realybę matantis kaip tikrą - ir, panašu, tai jau visiškai užleistas atvejis :)))

Senis Šaltis2017-08-21 20:29

Žodžiu. nebenagrinėsiu aš to briedo. Kiekvienas sakinys, kur jonas bando rašyti savo, yra nusišnekėjimas. Tau jonai iki tos Hankės taip toli, kaip pieškom iki Lietuvos nuo tavo naujos tėvynės. Erudicijos jonai pas tave net ne nulis, o į minusą. Kaip ir visi, kurie net neskaitę, pagal pavadinimą tau šikną laižo, kurios, kaip pats pasakei, tu net nesivalai, nes ten pas tave šūdai. Tu ir nevala pasirodo prie to pačio. Žinau, kad į paprastus mano klausimus nebus jokio atsakymo, arba apsimesi durnesniu nei tavo minimi politikai ir nieko neatsakysi į klausimą. ltvnews. online negerbia savo skaitytojo.

Senis Šaltis2017-08-21 20:25

"Esmė tame, kad LR Konstitucijos 12-as straipsnis iš esmės TOBULAI įgalina Seimą išspręsti LR pilietybės problemas nekeičiant Konstitucijos." --- jeigu viskas taip tobula, tai ko tiek ardaisi plakatus, kaip blynus kepdamas? / "Dar gi labiau, Konstitucijos pakeitimas gali atvesti Lietuvą į labai nesaugią poziciją." --- o kas tavęs turi klausti dėl bet kokio referendumo? Koks tavo išsilavinimas teisėje? / "Pergalė ir pralaimėjimas referendume dviejų pilietybių klausimu, jeigu tas referendumo tekstas būtų toks..." --- jeigu bobutė būtų su kiaušiniais, būtų diedukas. O kodėl tu jonai filosofuoji "kas būtų, jeigu būtų"? Argi tai ne kvailių argumentas? O kas būtų, jei pilietybės įstatymas būtų pagal joną? Ar jonas ir kiti jį palaikę ir niekaip, išskyrus turimus LR pasus, nesusiję su Lietuva, taip vadinami piliečiai, privestų prie tragiškų Lietuvai pasekmių, prisiimtų atsakomybę ir sugrįžtų į Lietuvą prisiimti teisėtos bausmės? / "atvestų Lietuvą į nesaugia padėtį. Jei tokia nuostata laimėtų, tai tada nedraugiškos valstybės galėtų „prigaminti“ Lietuvoje nedraugiškų antrųjų piliečių, o jeigu pralaimėtų, tai iš esmės įtvirtintų šarlataniškus LR Konstitucinio Teismo išaiškinimus ir nebūtų niekada užbaigto to klausimo sprendimo." - tai tu nori pasakyti, kad čia padėtis be išeities, arba išeitis tik tavo siūlomas variantas ir joks kitas? jonai tai tu sakai, kad ultimatumas pagal joną yra teisėta?

Senis Šaltis2017-08-21 20:10

jonai ir dar primink kokių kokius ypatingus nuopelnus Lietuvai yra padaręs Ilgauskas? Prašau bent tris pavyzdžius.

Senis Šaltis2017-08-21 20:02

"JAV piliečiai lietuviai ir kiti pasaulio lietuviai aktyviai visą laiką gynė okupuotos Lietuvos interesus, teises visą laiką ir padarė didelę įtaką Lietuvos nepriklausomybės mūšyje" --- jonai kaip pats tu gini amerikoje Lietuvą? Prašau bent du pavyzdžius. Ir prašau pateikti įrodymus, kaip Lietuvą JAV gynė ankstesni lietuviai. Nes tas tuščių frazių mėtymas jonai jau atsibodo.

Senis Šaltis2017-08-21 19:39

"O ar siekiama gerų tikslų? Čia ir yra didžiausios abejonės. Matau aiškiai penktos kolonos darbo rezultatus. Jie Lietuvos naikinimo tikslų neatsisakys, tas jau ne jų valioje." --- jonai ČIA GI TU APIE SAVE!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-21 19:32

to "12. Nepasiruosus (2017-08-21 12:47:55) (90. 135. 135. 30)". Čia dar ilgas ir sunkus kelias. D. Henkė padarė tai ką galėjo. Pirmiausiai Seimas turi išsiaiškinti, kas yra parašyta Konstitucijoje, po to LR KT, jeigu norės, turės išsiaiškinti kas gi čia pridirbta. O juk munduro garbė svarbiausia. Taigi nelengvas kelias. Tai nelengvas kelias, kai norima išsiaiškinti, siekiama gerų tikslų. O ar siekiama gerų tikslų? Čia ir yra didžiausios abejonės. Matau aiškiai penktos kolonos darbo rezultatus. Jie Lietuvos naikinimo tikslų neatsisakys, tas jau ne jų valioje.

Senis Šaltis2017-08-21 19:07

v.ladai aš drįstu teigti, kad tu neskaitei ir šio ramanauskio plakato, nes atsiverti nuorodą, jau mėnesis po jos pateikimo - nesugebi. vlkk.lt/konsultacijos/12560-dvigubas-dviguba-specialybe

V. Ladas2017-08-21 19:04

Kiek gerb. J. Ramanauskas cituoja Pilietybės įstatymą. ar konstitucinės teisės specialisto Sinkevičiaus aiškinimus, tai šio įstatymo ir specialisto teiginiai neįtikina, kad Lietuvos Respublikos pilietybė bent jau atimama teisėtai, jei asmuo nenori su ja skirtis, gavęs kitos šalies pilietybę. Ne visi, kaip Ilgauskas, skuba atkišti subinę prezidentės ar kitų oficialių asmenų pabučiavimui. Kiti norėtų ją pasilikti, kaip antrą. Ir ne. sudvigubinti tai kas nesudvigubinama. Laukiu nesuinteresuotų specialistų, tai yra ne Konstitucinio teismo narių, ir ne Pilietybės įstatymo kūrėjų komentarų, nes kol kas egzistuoja neaiškumas, ypač su gimimu įgytos Lietuvos pilietybės samprata.

Senis Šaltis2017-08-21 19:03

jono svajonės - beribės. Ar žmogus su "pristafke" dr. yra sveikas, rašydamas tokius komentarus? Net, jei kas ir ką bjauraus pasakytų, ar galite įsivaizduoti, kad koks intelektualas viešojoje erdvėje pakartotų bet kokią pasakytą bjaurastį? Taigi susimąstykite kokių tikslųų siekią tas ramanauskis. Aš nesiūlau susimąstyti pabėgėliams, kaip žiurkėms, pabėgusioms iš skęstančio laivo. Aš siūlau pagalvoti likusiems Lietuvoje. Kažkokiems milijonui emigrantų, aš linkiu gero gyvenimo naujuosiuose namuose. Bet mums likusiems reikės čia gyventi, o tie emigrantai, gal gali kas paduoti pavyzdį kada jie padėjo Lietuvai?

Senis Šaltis2017-08-21 18:56

Na, kadangi jonas kuklus kada raginu, tai įmesiu iš ankstesnės temos jo kometarą, kur jis puikiai argumentuotai atsakinėja: 117. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo. com (2017-08-21 14:52:55) (98. 212. 66. 159) Parašė: to "116. Senis Šaltis (2017-08-21 14:44:37) (88. 222. 97. 16)" Ar kartais neapsirijai šūdais iš šiknaskykės? Besmegenis po 2017-08-10 straipsniu "KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/) paliko 33-čią ir 54-ą komentarus:*** 33. Senis Šaltis (2017-08-11 16:46:42) (88. 222. 97. 16) Parašė: ar galima jonai ir aš pasišildysiu tavo šiknoj liežuvį? Tu mano pupuliuk." *** 54. Senis Šaltis (2017-08-11 18:57:00) (88. 222. 97. 16) Parašė: "Tai kad jonai 33-čiam komentare aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą." *** Ko gero besmegenis iškrypėlis nenusiramins, kol kam nors iš šiknaskylės šūdus neišlaižys?

Senis Šaltis2017-08-21 18:40

Pupuli laikas įmesti komentarą apie tavo šiknos laižymą.

Senis Šaltis2017-08-21 18:36

Iš senos temos jono komentaras: "Ko verti Jono Ranausko komentarai? Prašau Jono atsakymas, kam jam reikalinga antra pilietybė (šiuo metu jis amerikos pilietis): "207. dr. Jonas Ramanauskas joramltyahoo. com (2017-07-13 16:46:52) (98. 212. 66. 159) Parašė:to "204. Senis Šaltis (2017-07-13 16:25:22) (88. 222. 97. 16) Parašė: nemanai, ramanauski, kad tu perlenki su epitetų parinkimais? Žiūrėk tu niekaip nepaaiškinai man ir kitiems tavęs klausiantiems, kam reikalinga turėti dvi pilietybes." ATSAKYMAS: Tam, kad LR pilietis, kuris atskirai, ne Lietuvoje gyvena, turėtų visas teises, kurias užtikrina LR Konstitucija. Siekis paversti LR piliečius, gyvennačius kitoje valstybėje, beteisiais, tai bolevikinių išperų tikslas. Ir tamsta už tai ratuoji, už tai agituoji. Niekini LR piliečių teises, elgiesi kaip bolševikinis okupantas. Kaip žinia, Lietuva yra ir dabar OKUPUOTA, nes valdžia yra išrinkta ne pagal Konstituciją, o pagal įstatymą, kuris yra naudingas partinėms nusikaltėlių GAUJOMS. Tai toks mano atsakymas" --- Kur atsakyme adekvatus paaiškinimas, kam jonui reikalinga antra pilietybė?

Senis Šaltis2017-08-21 18:33

Ne jonas ramanauskis yra lietuvių kalbos žinovas ir sudarinėtojas, or aiškintojas. Tam yra begalė specialistų. Lygiai, kaip ir konstituciją gali aiškinti visi, bet galutinis žodis, tam nemylimam KT, seimui. Jei pasiseks ir referendumui. jono aiškinimai nieko bendro su tikrove neturi vlkk. lt/konsultacijos/12560-dvigubas-dviguba-specialybe . tai manipuliacijos jausmais. Niekas neįgyja "visam laikui" pilietybės, jūs nemaišykit to su TAUTYBE. O pilietybės įstatymą galite pasiskaityti čia e-seimas. lrs. lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS. 387811 Viskas yra gramatna ir aišku, tik tokie, kaip jonai "išsikraustę iš tėvų namų nori pasilikti raktą, kad galėtų bet kada ateiti ir paėsti tėvų šaldytuve nesiklausę. O ką daryti, jei tėvų jau nebėra, o bute gyvena tokio kaip jono broliai ar seserys? O dar geriau butas jau parduotas ir jame gyvena svetimas žmogus?" Taigi tokie jonai nori visada "turėti raktą net ir nuo parduoto buto", kad galėtų nemokamai, bet kada, užeiti ir naudotis svetimų sukurtais rezultatais.

Senis Šaltis2017-08-21 18:17

4. Prašalietis (2017-08-21 09:49:53) (90.113.251.14) Parašė:""tautiniams"veikėjams išversto iš rusų kalbos mielo ir labai suprantamo "dvigubos pilietybės"išsireiškimo,turinčio jiems didesnį suprantamumą,už lietuvišką išsireiškimą- dvi pilietybės."---- Nu nejau tu toks kaušas, o gal ne iš rusų, o iš anglų kalbos išverstas? "Todėl šiandieniams išlikusiems valdžioje buvusiems komunistinio mokslinio komunizmo specialistams,komunistinių mokslų mokslininkmas,slaptiems KGB ,komunistinių,komjaunimo,tarybinių struktūrų šiandieniams"tautiniams"veikėjams išverstas"двойное гражданство"išsireiškimas ir po 27 metų nepriklausomybės yra labiau suprantamesnis už lietuvišką-dvi pilietybės." ------ "Pagrindinis reikalavimas yra toks, kad dvigubos pilietybės įteisinimas galimas tik pakeičiant Konstituciją. Oficialiai įtvirtinti dvigubą pilietybę reikalingas referendumas", - BNS antradienį sakė V. Adamkus." ----- Kiek tamstai turi būti žinoma, Adamkus negyveno TSRS, o gyveno JAV, ir jam visai normalu naudoti terminą dviguba pilietybė. Citata iš bernardinai. lt/straipsnis/2010-11-16-v-adamkus-dviguba-pilietybe-galima-iteisinti-tik-referendumu-keiciant-konstitucija/53192

Nepasiruosus2017-08-21 16:47

Pries kalbant seime, Dalia Henke turi gerai isisavint Dr. J. Ramanausko LR Konstitucijos Teisinga Aiskinima.

Tadas2017-08-21 16:36

Dėdulė viešai reiškia norą atimti paskutinę emigrantams pilietybę ,o ne duoti antrą! Tai kol jis ir jo įtaka toje partijoje yra, vargu ar įmanoma dvi pilietybės, nes kgb archyvai dar vis pas jį!

skorpionas2017-08-21 15:59

PILIETYBĖS ĮSTATYMO 8 straipsnis. Lietuvos Respublikos piliečio, kartu turinčio ir kitos valstybės pilietybę, statusas „Lietuvos Respublikos pilietį, kuris kartu yra ir kitos valstybės pilietis, Lietuvos valstybė laiko tik Lietuvos Respublikos piliečiu. Kitos valstybės pilietybės turėjimas neatleidžia jo nuo Lietuvos Respublikos Konstitucijoje, įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų Lietuvos Respublikos piliečio pareigų.“ Taigi, negalima suteikti tik teises į „dvigubą, trigubą, ar penkiagubą pilietybę“, jei asmuo pageidaujantis daugiapilietybės ir turintis į jas teises neįsipareigos vykdyti L R piliečio pareigų-mokėti mokesčius bent tų valstybių institucijų, be kurių valstybė negali egzistuoti, išlaikymui. Įsitikinęs, kad pareikalavus įsipareigoti vykdyti Lietuvos Respublikos piliečio pareigas, asmenų pageidaujančių daugiapilietybės skaičius sumažės šimteriopai.

Prašalietis2017-08-21 15:12

P. S. Tik dėl"rusiška kalba grįsto suvokimo" šiandieniams valdžioje esantiems visokių lygių"tautiniams"veikėjams,kaip ir juos aptarnaujanties Lietuvos KT ir kitoms struktūroms, yra sunkoka"lietuviškai suvokti"lietuviškai parašytos Konstitucijos teiginius ir juos lietuviškai"išaiškinti"taip,kad visiems lietuviams būtų aišku ir nebūtų priežasties kritikuoti ar aiškintis Konstitucijoje parašytų lietuviškų žodžių ir teiginių reikšmes. Juridinį Konstitucijoje parašytų reikšmių interpretavimą belieka palikti Konstitucinės ir aplamai teisės profesionalams be priekaištų suprantantiems ir mokantiems lietuvių kalbą,esantiems nepriekaištingos reputacijos ir aukšto tikro ir pripažinto teisinio lygio....

V. Ladas2017-08-21 14:49

StasiuiG ir kitiems. Čia ne klausimas: gerai ar blogai Lietuvoje gimusiems dvi pilietybės? Savo gimimu jie įgijo teisę į Lietuvos pilietybę, ir tai jiems garantuoja Lietuvos Respublikos Konstitucija. Kodėl to negarantuoja Lietuvos valstybė, kodėl pažeidžia Konstituciją, štai klausimas? Manau, Lietuvos piliečiai užsienyje, išskyrus gerb. J. Ramanauską, dar neįsisąmonino savo šios prigimtinės teisės, prašo, o ne reikalauja. Kam maldauti to, kas įgyta gimimu?

Anfisa2017-08-21 14:40

6-m. Be reikalo, tamsta, putojates. Drg.Ramanauskas elgiasi kaip Ostapas Benderis is "12 kedziu", kai piese plakata - aiskino "As taip matau".))) "Nepatinka - pradekim ginciotis...

yel“l“ow submarine2017-08-21 14:28

“viešpatie, dieve“ , mieliausiasai ! - kada gi baigsis šitas pamišėlio “užrašų“ publikavimas ? :))))))))) ir atsakykit sau į klausimą, juokingi ir mažiau juokingi daktarėlio fanai, bei ekspertų. eu redaktoriai : ką keičia tas ramanausko primestas idiotizmas - dviguba pilietybė, ar dvi piletybės ??? - ogi lygiai nieko ! - esmė absoliučiai kitur ! - ir koks dar, po velnių, vertinys iš “rusų kalbos“ ???? - tai pavadinkit kiekvieną žodį, kuris verčiamas į rusų kalbą ir atvirkščiai, vertiniu iš rusų kalbos, ir nebevartokit jų ! - ir pagaliau bus tylu ramu, ir nereikės skaityti ir klausyti tokios lavinos idiotizmų ! :))))))))

to manau..2017-08-21 14:21

Ne tuo galu mastai

Prašalietis2017-08-21 13:49

Labai suprantu šiandieninių prie valdžios lovio besistumdantiems"tautiniams"veikėjams išversto iš rusų kalbos mielo ir labai suprantamo "dvigubos pilietybės"išsireiškimo,turinčio jiems didesnį suprantamumą,už lietuvišką išsireiškimą- dvi pilietybės. Žinia,studijavę tarybiniais laikais aukštosiose mokyklose,daugumoje studijuojamų specialybių 1/2 dalis ir daugiau mokslui reikalingų vadovėlių buvo rusų kalba. O ką bekalbėti apie tuos,kurie baigė aukštuosius mokslus ar gynėsi savo mokslinius darbus Rusijos aukštosiose mokyklose. Nieko nuostabaus jei jiems rusų kalba pasidarė suprantamesnė nei lietuvių. Todėl šiandieniams išlikusiems valdžioje buvusiems komunistinio mokslinio komunizmo specialistams,komunistinių mokslų mokslininkmas,slaptiems KGB ,komunistinių,komjaunimo,tarybinių struktūrų šiandieniams"tautiniams"veikėjams išverstas"двойное гражданство"išsireiškimas ir po 27 metų nepriklausomybės yra labiau suprantamesnis už lietuvišką-dvi pilietybės. Juk jiems turbūt galvoti"sudėtingomis temomis"rusiškai ir šiandiena yra lengviau. Dėl to jiems belieka savo rusiškas mintis versti į lietuvių kalbą ir tokiu būdu jas pateikti lietuvių žiniai. Išvada,nederėtų dėl to ant jų pykti,o reiktų šiuos"tautinius veikėjus"suprasti ir užjausti dėl jų širdžiai ir ausiai suprantamesnio ir mielo išversto į lietuvių kalbą"двойное гражданство"išsireiškimo. Svarbu jiems neduoti"pasimesti"lietuviško išsireiškimo dvi pilietybės lietuviškoje prasmėje.

StasysG2017-08-21 13:41

Dvi plietybės visiems lietuviams įvairiose šalyse. Ar tai kosmopolitizmas praktikoje? Blogai jis Lietuvai, ar gerai?

kas kam2017-08-21 13:04

Kol svarto ar verti lietuviai dviejų pilietybių, pasaulio klajokliai zingeriai jas turi po 4-5 ir jiems gilia px dėl to.

manau manau2017-08-21 12:49

masinės dvigubos pilietybės -Lietuvos valstybės naikinimas ir lietuvių keitimas ir pakeitimas ukrainiečiais/rusais

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi