ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Paskutinis B. Lubio interviu prieš pašalinimą(44)

Atsakymų į daugelį klausimų Lietuvos žmonės laukia iki šios dienos. Pavyzdžiui, kaip atsitiko, kad privačiai statomo suskystintų dujų terminalo galimybių studija galėjo kainuoti 2 mln. litų, o valstybinio – 34 mln. litų?

Paskutinis B. Lubio interviu prieš pašalinimą

Lietuvą nestabdomai stekenant mega aferoms, tikslinga prisiminti šį vaizdo įrašą.

Manoma, kad Bronislovas Lubys buvo pašalintas už tai, kad kad savo lėšomis ketino pastatyti dujų terminalą. Jo terminalas būtų pastatytas už ženkliai mažesnę kainą, negu dabar mokama nuoma už plaukiojantį SGD terminalą „Independence“ (vok. „Unabhängigkeit“).

Paskutinį savo gyvenime interviu B. Lubys 2011 m. spalio mėnesį davė „Lietuvos ryto“ televizijai paskutinę darbo dieną prieš atostogas savo koncerno „Achemos grupė“ prezidento darbo kabinete.

Interviu skamba kaip B. Lubio testamentas, kuriame jis kalba apie visai Lietuvai, valstybės ateičiai svarbiausius klausimus.

Atsakymų į daugelį klausimų Lietuvos žmonės laukia iki šios dienos. Pavyzdžiui, kaip atsitiko, kad privačiai statomo suskystintų dujų terminalo galimybių studija galėjo kainuoti 2 mln. litų, o valstybinio – 34 mln. litų?

http://www.dailymotion.com/embed/video/x6m1j8b

Susiję: Istorinis VIDEO:

Naujausi

Komentarai (44)

Rikiuoti
Pagarba2020-02-09 13:22

Jonava jam paminklą pastate.

Gal2019-08-02 02:44

Lubys ir butu likes gyvas, jei butu states terminala, nu, bandes statyti nekritikuodamas sionistu. Nes tie uz kapeika, vagina ar valdzia gali bet ka nuzudyti

jonas2018-06-27 02:24

Lietuvos žmonės laukia paviešinimo B.Lubio 23,5 mln. litų vagystės iš Achemos gamyklos ir tais pinigais gamyklos privatizavimo. Apie tai, kaip generalinis prokuroras K. Pėdnyčia tylėjo ausis suglaudęs, žinodamas šią aferą.

Vienreikšmiškai2018-06-21 05:15

Lubys "mirė" pagal klasikinę KGB technologiją,o priežastis-dujų terminalas, kurį jis norėjo pigiau pastatyti...grybų ir pianistų valdžia nemėgsta konkurencijos,tas pats ir su Snoru tik čia savininkai spėjo pabėgti "nuo širdies smūgio"...

Dzukas > 37. Dzukui2018-06-19 19:55

Kitaip ir buti negalejo, nes TSRS griove ne kazkokie landsbergiai, jie net ne dulke Visatoje. TSRS griove, TSRS, kaip nekeista butu girdeti, kapitalistai ir oligarchai. Taip vadinami "raudonieji direktoriai". Jiems padejo 2-3 pakopa partines nomenklaturos ir 2-3 pakopa, provakarietiskai nusiteikusiu, KGB darbuotoju. Tai visiskai desninga.

to 362018-06-19 19:28

Pamiršot paminėt Leo.Lt

pastabėlė2018-06-19 19:26

Kalbą žurnalistei, ko gero, rašė ta pati persona, kuri rašė ir D, Gryb, Net intonacijos tokios pačios.

Dzukui2018-06-19 15:07

Kai grobste Lietuvos turta pasaliniu neprileido ir niekas is paprastu zmoniu neturejo jokiu galiu ta sustabdyti, be to dauguma buvo ar vaikais o ju tevai jau beveik pensininkais nes tada i pensija iseidavo 55 metu amziaus...tad kaltinti paprastu zmoniu sitame reikale negalima

Lietuvos uki valdo kremlius per konservatnyku 3 partijas2018-06-19 15:02

Dujotiekana, rosatom, jukos, astravo atomines elektra

Jie ten narkotikais buvo apserti2018-06-19 14:12

Prisimenu cccp paradus tai chunveibinai panasiai ditirambus trubadurai vare

Piksius2018-06-19 09:16

Labai paini istorija tose vietose kur ąsmeniniai interesai svarbiau už visuomeninius. Kaip bebūtų gaila, męs patys save dusinam, nes taip reikia pasaulinei tvarkai palaikyti. Kitaip tariant, buvom, bet nebenorim ir nebegalim dalyvauti kūrime to, kas tenkintu mūsų poreikius. Tęsam tiesiog mąsė, kuri vis dar burbuliouja apie kažkokias žmogaus teises. Ir tokiom aplinkybėm eisim balsuoti už kuriuos? Ar už tą kuris suteikia viltį pažadais ir iškabom? Ar už tą kuris teigia, kad laikas stabelėti ir permąstyti?

26 - tam Nr.2018-06-18 12:47

Labai taikliai viskas parašyta - nei pridėsi, nei atimsi.

...2018-06-18 04:21

A ir B sedejo po Lubė ... Ir abu jie buvo kgb

gaydysi2018-06-18 02:03

Ir aš turiu savo pasididžiavima, nereik ir indipindences

Dzukas > 29. Toto2018-06-18 01:32

Nekalbekite nesamoniu. Visi, visose TSRS Respublikose, privatizavo gamyklas uz valstybinius pinigus. Nieks, niekada, net turedamas pinigo, savo pinigais nesinaudoja. Jums nieks ir neleis naudotis savais pinigais, tam yra valstybiniai. Daugelis buvo ubagais, Chadorkovskis ir buvo visiskas ubagas, kaip ir daugelis oligarhu. Tame nera nieko keisto ir isskirtinio, tam ir buvo sugriautas TSRS, reikejo naujai perskirstyti nuosavybe. Lyginti su kazkokiom "rimtom" salim yra nerimta, visiskai kita situacija. Ir Lubys, ir visi kiti veike esamu istatymu ribose. Apie privatizacija galite nepasakoti, kaip ji vyko, as gerai zinau. Nebuvo Lubys sventas, jam to ir nereikejo. Ar galjus norejote, kad gamyklos priklausytu berasciams ir bestuburiams. Gaila tik vieno - tokiu, kaip Lubys, buvo labai mazai, pagrinde neoliberalines kaliauses.

Toto Dzūkui (6)2018-06-18 00:55

Na jau ne visai taip 'jis tik pasinaudojo tuo, be jokiu "seilotu" jausmu, kad zmones berasciai'. Matyt, Jūs, gerbiamasai buvote tuomet toly nuo Lietuvos. Realiai jis (Lubys) du kart apipi... so valstybę (tobiš) visus, 1. Kai privatizavo gamyklą už valdiškus pinigus ( o čia rimtose šalyse B. K. yra). 2 ne gana to dar ir mokesčių už tą veiklą nesumokėjo (konkrečiai kelių mokestis). Jūs nelyginkit Rusijos nomenklatūros finansinių galimybių tuomet ir Lietuvos. Net Lietuvos masteliu Lubys buvo apskritas ubagas :)

skorpe2018-06-18 00:49

Sirsiu lizdas ta Lietuvos valdzia ... (:

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-06-17 21:28

Pagal Lubio interviu labai aišku, kodėl taip greitai numirė ir kas valdo valstybę. Klaidingai Lubys manė, kad turime Valstybę. Lubio terminalas būtų parodęs, kad independence yra nereikalingas. Nežinau, bet spėju, kad tikrai Lubio teminalas nebūtų buvęs LAIVAS, o taip kaip parašyta 2017-01-30 straipsnyje "Antikonstitucinės valdžios grožybės (II d. )" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/antikonstitucines-valdzios-grozybesii-d91308/). Ten skyrelyje "Independence" yra aprašyta.

Baisiau, nei baisu2018-06-17 20:45

B. Lubys ruošėsi statyt terminalą tik va, kai užsiminė per TV apie konservatorių planuojamas per dujų terminalo jūroje statybas vagystes, numirė po poros dienų ganėtinai keistai… sako, kad Magnolijos ir Ožio nurodymu “nuvertė” Druskininkuose konservai jį nuo dviračio… Kaip ir kitos mirtys, kur tik konservuotos išperos pasirodo : tai IR Kiesų šeimos nužudymas, prieš padovanojant usa žyderoms “Mažeikių naftą”… ten konservų užsakymu net galvas Kiesams tėvui ir sūnui nupjovė… Tai ir Visagino Atominės elektrinės direktoriaus S. Vasiliausko nuskendimas metro gilyje, konservatorių chuntai prieš tai išvogus milijardus… kaip sakant – galai į vandenį… Labai daug kas numiro, kur konservuotas gaivalas savo nagus yra prikišęs. Tą patį buvo konservuoti žulikai sugalvoję ir Snoro akcininkams, nes planavo juos nutildyti po Kubiliaus gaujos suplanuoto ir pačių brudų įvykdyto brutalus banko Snoras užgrobimo ir milijardų išgrobstymo! Tik šiuo atveju Snoro vadovai sugebėjo laiku išvykti ir išsisukti nuo “širdies smūgio” , kaip kad B. Lubys pasimiro…Baisu, kur tik prisiliečia tas konservuotas gaivalas…Baisiau, nei baisu… Ir dar baisiau, kai supranti, kad tų nusikaltėlių “stogas” yra Tulpė iš Daukanto rūmų!...

Dzukas2018-06-17 20:35

a.a. Lubys buvo kapitalistas, bet tai buvo valstybininkas, zmogus, kuriam rupejo ne tik jo verslas, o ir Lietuva.

to >5 mikas2018-06-17 20:19

Jūs teisus. 100% pritariu tamstai.

Skaudi netektis2018-06-17 20:12

Lietuva prarado didi turtą gerb.a.a B.Lubi,tokie žmones gimsta karta per 100metu.Liks Jis ilgai Tautiečių širdyse į kurias jis pasistate tiltus.

jeronimas2018-06-17 19:56

AA Lubys buvo gan taktiskas ir be galo protingas vadovas. Ir svarbiausia Zmogus mylejo ne tik piningus,bet ir Lietuva,ir gerbe jo valdose dirbancius zmones. Ir sunku perprasti,koks nieksas ar grupe galejo Lubi pasiusti anapylin. Aisku,kad kazkas prisidejo,bet tie prisideje vis padaro nedovanotinu klaidu atliekant misijas. Siuo atveju,pareme dvirati,kuriuo Ekselencija vazinejosi po Druskininkus,ir tuomet nugriuvo. Labai skiriasi ir issakyti AA Bronislovo skaiciai. Vistik siek tiek skiriasi 2 ir 34 milijonai.?? O kai palygini ofshorines grupes su magnolija duju geldos kainas,matosi akivaizdziai,kad cia ivykdyta amziaus afera pries Lietuvos piliecius. Tikiu,kad su laiku bus isaiskinta si stambi afiora,ir nusikalteliai bus teisingu teismu ivertinti.

zinoma2018-06-17 19:14

Gaila Zmogaus p. Lubio , kad isvaziavo i Druskininkus poilsio centrus pailseti ir numire . Kas tai vis mirsta verslininkai ?. Ar ne tik agresoriai tokiu metodu susirinke is verslininku visus duomenis patys nusiima is saskaitu pinigus ?. Kiek dar butu atlikes sis Zmogus reikalingu darbu . Kiek daug dar butu sukures Zmonems darbo vietu pragyvenimo saltiniu .

trumpai2018-06-17 19:09

Eh indrė milinienė tiesiog ispudinga,aciu ekspertams eu už tokio isimintino,istorinio ivikio išsaugojima,tiesiog veža kai klausaisi,gali net iš susijaudinimo net nuleisti.

Dzukas > 17. Panzer2018-06-17 18:19

Putinas nekele tokio klausimo. Klausimas buvo apie kita, ne apie veiklos finansavima, o apie valstybini uzsakyma ir jo finansavima. Tai skirtingi dalykai. Eho Moskvy nieko negauna is valstybes ir is savo akcininku, tai sekmingas projektas ir gyvena tik is radio stoties uzdirbtu pinigu.

Dzukas > 14. Panzer2018-06-17 18:11

Tiesiogei ne pats Gazprom, o Gazprom Media Holding. Gazprom turi tik 41-42% akciju. Siaip tai neturi reiksmes, nes nepaisant isskirciu, Rusijoje vienas is auksciausiu zodzio laisves Pasaulyje. Rusijoje veikia istatymas ziniasklaidai ir atsakomybe labai rimta - nei valstybe, nei savininkai neturi teises kistis i kanalu ir leidiniu redakcine politika. Ja nusprendzia vyr. redaktorius, o vyr. redaktoriu renka kolektyvas. Gazprom Medija yra pagrindinis savininkas dar apie 40 TV kanalu, api 10 radio stociu, 4 leidiniai ir aibe interneto resursu ir imoniu. Jie turi teise kviesti ka nori, ir tai gerai, zmones patys pasirenka kas yra kas. Gal todel Rusijoje labiau ispruses ziurovas ir skaitytojas, nes nera totalinio draudimo. Kviecia ne tik Eho Moskvy, tokiu daug, tiesiog Eho Moskvy daugiau zinomas. Okiek dar yra ivairiu, kitu saliu, radio stociu, laikrasciu ir TVkanalu. Anglosaksai sukure mita, kad Rusijoje diktatura, o istikruju, Rusija viena is laisviausiu saliu.

Panzer2018-06-17 18:06

Na nežinau yra ar nėra, bet ji geresnė nei Ukrainoje. Šiaip nepasakyčiau, kiek teko matyti kad yra ta žiniasklaida, net laisvesnė nei Lietuvoje , kas ko ieško, tas tą randą. Šiaip net Putinas tą klausimą kėlė, kodėl tokie kaip echo Moskva finansuojami iš valstybės, čia labiau panašu kad viduje vyksta kova. Šiaip echo Moskva nėra tokia jau populiari, kaip ir visi liberalai.

U-2 to 14. Panzer2018-06-17 18:06

Tai vadinasi nepasitenkinimo "kanalizacija". "Gazpromo" finansuojama "Echo Maskvy", atlieka svarbia misija ir pinigus gauna visai ne veltui. Tokiu "echo" deka Rusijoje "amerikos balsas", "svoboda" ar kokia BBC populiarumas balansuoja plintuso lygyje.

Panceriui2018-06-17 17:49

Jei salyje nera rimtesnes ziniasklaidos opozicijos tai valsybe pati turi remti ja, kad valdzia neuzmigtu ant lauru.

Panzer2018-06-17 17:34

Dzuke, kaip aš suprantu, radijas Echo Maskvy, yra finansuojama Gazpromo? Jei taip, tai kodėl valstybės finansuojamas radijas pastoviai kritikuoja valdžią ir kviečiasi visokius liberalus neadekvatus pokalbiams?

Dzukas > 10. V. Ladas2018-06-17 15:51

Banalus turto perskirstymas. Tai gardziausias kasnis, kuri norima atimti. Taip Porosenko uzgrobe viska Ukrainoje.

apuokas>V.Ladui2018-06-17 15:48

Ko jus pergyvenat, galesit papigiai nusipirkti Achema ir tureti milijonini pelna duodanti versla.:) Priezastis yra ne Lyda ir Volodia, o SGD duju kaina, o tai yra zymiai rimciau.

apuokas2018-06-17 15:38

Lubys yra tas kapitalistas, kuriu labai truko Lietuvai. Jis yra racionalus ir pragmatiskas kurejas, suteikes darbo tukstanciams zmoniu. Deja Lietuvoje laimejo Petriko tipo kapitalistai-griovejai, kurie ispardavinejo prichvatizuotas gamyklas. Cekine privatizacija nepasiteisino, nes valstybe leido aferistams apvogineti smulkius akcininkus ir perimti viska i savo rankas.

V. Ladas2018-06-17 15:36

"Komjaunimo ryto" portale šiandien yra straipsniukas, kuris, mano kuklia nuomone, parodo, kaip puola Rusija na samom dele: starovierka Lyda su gebešniku Volodia, su "indipindi" solidžia "pagalba" tuoj paleis ubagais visą Jonavos miestą ir rajoną, o Lietuva praras stambią trąšų gamybos pramonės šaką.

Dzukas > 2. birkinas2018-06-17 15:29

Viska teisingai pasake Lubys. Lietuvos valdzia, tai buku vagisiu gauja, nesugebanti, panaudojus savo galimybes, uzsidirbti pinigu protu. Debilai jus berasciai, visi landsberginiai, nepriklausomai nuo narystes partijose. Landsbergizmas - tai piktybinis auglys visuomeneje, tai brudas, kuri reikia naikinti.

apuokas2018-06-17 15:28

Tai dabar aisku kodel Lietuva prapyle Stoholmo arbitraze. Kaip sake Lubys Gazprom neprase didesnes kainos, ta didesne kaina atsirado Konservatoriu partijos deka. Klausimas kodel konservatoriai nori moketi Rusijai daugiau kaip siuo atveju ir "Nukem" atveju kaip taip pat buvo sumoketa daugiau negu reikejo. Gal tai uzmokestis uz kgbistu neviesinima , kuriu gausu TS(KP).

Dzukas > 1. Gitautas2018-06-17 15:20

Is ten kur ir visi, tam ir buvo sugriauta TSRS. Lubys nera tiesiogiai sukcius, jis tik pasinaudojo tuo, be jokiu "seilotu" jausmu, kad zmones berasciai. Reikejo mokytis, kas trukde? Lubio vietoje galejo buti kiekvienas, ar grupe zmoniu, kurie turejo smegenis. Jus gi norejote Kapitalizmo, o Lubys kapitalistas, jis juo buvo dar nuo tarybiniu laiku.

Dzukas2018-06-17 15:09

Cia nera jokiu stebuklu - vagiama tik is biudzeto.

mikas>birkinui2018-06-17 13:45

Koks čia stuburas , jei dėl pinigų reikia žudyti.

trumpai2018-06-17 13:44

Cia viskas aišku,aišku ir tas kad valstybinio masto afera greitai nebus atskleista nes 30 milijardu ne šeip kas sau išsidalino,tuo labiau kad ir dar dabar ir ateityje jiems pelnas byrės.

as2018-06-17 13:27

birkine,sergi tripeiu sifiliu ir kitom politiniu prostituciu ligom.

birkinas2018-06-17 12:44

svaidosi cia lubys nepamatuotais kaltinimais, stengiasi nukreipti demesi nuo savo aferu. kodel niekas nesiima tirti jo padarytu nusikaltimu? tauta turi zinoti savo “didvyrius“. gerai kad Grybauskaite turejo stubura ir nepasidave lubio populizmui. sekmokas taip pat parode isminti, todel buvo sutaupytos milziniskos sumos valstybeje

Gitautas2018-06-17 12:36

Is kur jis gamykla gavo.Is kur pas ji milijardai.Suliaris komunistas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi