Susidomėjau 2018-09-26 prof. Povilo Gylio straipsniu „ Emigrantai ir pilietybė “ [1]. Susidomėjau, nes prof. P. Gylys tame straipsnyje [1] taip rašo: „ Ir apie pilietybę. Nepradėsiu diskusijos apie referendumą pilietybės klausimu. Tik priminsiu, kad reikia skirti paso nešiotoją ir pilietį. Tikras pilietis – žmogus, kuriam RŪPI jo pilies, jo šalies reikalai. ”

Labai teisingai prof. P. Gylys rašo, kad „ nepradės diskusijos apie referendumą pilietybės klausimu “. Labai teisingai rašo, nes toji diskusija jau seniai prasidėjusi.

Galėtų nors nuomonę, jei nėra žinių, išsakyti tuo klausimu, jei yra tikru piliečiu – žmogumi, kuriam RŪPI jo pilies, jo šalies reikalai . Tai jei tos nuomonės nėra, tai ir gauname, kad prof. P. Gyliui NERŪPI jo šalies reikalai.

O klausimas yra aktualus, nes Lietuvos valdžia siekia referendumu išdarkyti LR Konstituciją ir susilpninti Lietuvos nacionalinį saugumą. Lietuvos valdžia tuo referendumu siekia apginti LR Konstitucinį Teismą, kuris prisiekė Konstitucijai ir IŠNIEKINO LR Konstitucijos žodį, raidę ir dvasią lyg durnaropių apsiriję.

Apie tai galima detaliai pastudijuoti 2017-08-28 straipsnyje „ Dvi pilietybės – ne konstitucinė problema ” [2] ir kituose daugybėje straipsnių, kurių nuorodos yra tame straipsnyje [2] taip pat.

Jeigu kartais prof. P. Gylys būtų ne vien paso nešiotoju, o dar ir piliečiu, tai tikrai nesunkiai pastebėtų, kad tas „ pilietybių referendumas “ tikrai negali duoti teigiamo rezultato, o daromas tik tam, kad ateitų į taip vadinamus „rinkimus“ daugiau balsuotojų. Dar labiau, busimas referendumas dėl pilietybių, kai pralaimės, o pralaimės , tai duos „atleidimą“ LR Konstitucinio Teismo šarlatanams [5] teigti, kad jie yra teisūs iškraipydami ir išniekindami LR Konstituciją, kuriai prisiekė.

Šarlatanai turės pasiteisinimą, kad tauta to nenori nors ir visas šimtas procentų balsuotojų už tai pasisakytų, nors jų balsų niekaip negali užtekti referendumo įvykimo faktui užfiksuoti. Taigi turime labai gudrius aferistiškus Lietuvos valdžios siekius.

Jokio atsitiktinumo tame nėra. Tai tokiam ponui prof. P. Gyliui, kaip kokiam emigrantui, anot jo pačio žodžių [1]: „Tai gerai, bet VALSTYBINIAI, NACIONALINIAI reikalai jiems nelabai rūpi .

„ O juk prof. P. Gylys labai mėgsta pakalbėti apie bendrąjį gėrį. Tai pabandysiu parodyti, kad tai tik kalbėjimas, o darbais nelabai linkęs prie prisidėti.

Įrodysiu konkrečiu pavyzdžiu.

2016-04-13 penkiems Seimo nariams, kuriuos tuo laiku laikiau padoriais žmonėmis, tame tarpe ir prof. Povilui Gyliui, mėgstančiam pakalbėti apie bendrą gėrį, pasiunčiau 2016-04-13 straipsnį „ Eilinį kartą antikonstituciniai rinkimai – valdžia nelegitimi ” [3].

Padoriais ir garbingais asmenimis laikau tik tuos ir iki tol, kol jie patys neįrodo, kad tokiais nėra . O jau tada man atleiskite. Aferistai man nėra autoritetas.

Ir ką Jūs manote.... asmens, kuris deklaruoja susirūpinimą bendru gėriu, visiškai nesudomino faktas, kad Lietuvoje visą laiką vyksta antikonstituciniai rinkimai.

Kaip taip gali būti? Seimo narys, profesorius, buvęs Užsienio reikalų ministras, net ne bailių, o Drąsos partijos narys ne kartą prisiekęs LR Konstitucijai Povilas Gylys niekaip nepakrutino nė mažiausio pirštelio, kad atkurti konstitucinę tvarką Lietuvoje ir išlikti padoriu ir garbingu paklūstant Konstitucijai.

Ne bet kokia tvarką, o konstitucinę, tik kurios laikantis gali atsirasti legitimi, teisėta Lietuvos valdžia. Nepakrutino pirštelio, neparašė jokio atsakymo ir toliau gyvena, straipsnius rašinėja...

kažkokius niekus tauškia, kuriais patikėti jau nebegalima, nes nėra pasitikėjimo tokiu žmogumi.

Po to dar daugybę kartų tuo klausimu kreipiausi į visus Seimo narius, į visas partijas, į Vyriausybę, Prezidentūra..... nustačiau: VISI IŠMIRĘ, nė vieno gyvo, nes niekas nekreipia dėmesio į nepaneigiamą faktą, kurį jiems IŠAIŠKINO ne bet kas, o LR Konstitucinis Teismas [4].

O tai reiškia, kad Seimo nariams, tame tarpe tuo laiku ir profesoriui, ne kiaulių šėrikui, o profesoriui Povilui Gyliui, kaip ir kitiems Seimo nariams, ne juokdarių teatro klaunams, visiškai, na jau visiškai, visiškai nerūpi tas bendras gėris, Lietuvos valstybės valdžios legitimumas, demokratinės ir teisinės valstybės pagrindų pagrindas. Todėl vienareikšmiai galima, pasinaudojant prof. P. Gylio išsireiškimais, teigti, kad jam ir jiems visiškai nerupi „ VALSTYBINIAI, NACIONALINIAI reikalai “ ir jie, kaip ir prof. Povilas Gylys, yra viso labo „ paso nešiotojai “ , kuriems nerūpi jų šalies reikalai ir jie yra netikri piliečiai . O tam, kas nori šį klausimą detaliau pastudijuoti, tai tiems rekomenduoju 2016-09-11 straipsnį „ ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo “ [4].

Literatūra: 1. 2018-09-26 prof. Povilo Gylio straipsnis „Emigrantai ir pilietybė“.

2. 2017-08-28 straipsnyje „Dvi pilietybės – ne konstitucinė problema“.

3. 2016-04-13 straipsnis „Eilinį kartą antikonstituciniai rinkimai – valdžia nelegitimi“.

4. 2016-09-11 straipsnis „ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo“.

Naujausi

Komentarai (79)

Rikiuoti
Senis Šaltis2018-10-19 20:31

Na kur ekspertuose apie tai, kad "Seimas priėmė nutarimą (projektas Nr. XIIIP-2565(2), kuriuo nutarta paskelbti privalomąjį referendumą dėl Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo, apibrėžiančio pilietybės įgijimą."? Labai norisi po tokiu straipsniu parašyti, kokie deBilai mus dar didesniais tokiais laiko, su savo referendumo formuluotėm, skirtom ne tautai, o velnias žino kam.

Senis Šaltis2018-10-19 03:40

Ačiū Dzūkai, šiandien tikrai atlikai savo klouno programą su kaupu. Nuotaiką pakėlei keliom dienom.

Senis Šaltis2018-10-19 03:38

cha cha cha. Dzūkai prisipažink, kad turi tą veidrodėlį, kuris viską žino (iš kur tu toks informuotas būtum) ir kas kiek laiko tu jo klausi: - Veidrodėli veidrodėli, kas pasaulyje gražiausias, protingiausias ir fainiausias? cha cha cha. Dzūkai tu gražiausias, protingiausias ir fainiausias, dar ir stipriausias ir kiečiausias.

Dzukas > 74. Senis Šaltis2018-10-19 03:36

Atleisk ir atsiprasyk, mano vardu, savo "giminaiti" is jankyno ... mano komentarai nera skirti vienalasciams. :DDDD

Senis Šaltis2018-10-19 03:35

Net uždavus klausimą Dzūkui per melo detektorių: "Dzūkai ar nesi kada gyvenime suklydęs" ir Dzūkui atsakius" - Ne. Melo detektorius neužfiksuotų melo. cha cha cha.

Senis Šaltis2018-10-19 03:28

73. Dzukas. Tu jauti kaip tu viską apverti ir manipuliuoji? Būtent tu ir rašinėji apie visus. Aš rašau tik savo poziciją. cha cha cha čia tas užsivedė, kuris nerašė nesąmonių ir net prieš jonelį apsilažalino? tagi tu apsišikai priš amerikos daktarėli Dzūkai. Lygioj vietoj prirašei ir apsijuokei.

Dzukas > 70. Senis Šaltis2018-10-19 03:25

Nereikia apie visus, pakaks jeigu kalbesi apie save. Butent bailiai ir kalba visu vardu.

Senis Šaltis2018-10-19 03:21

Nepyk jormalūzas.com, tavo to briedo apie Lietuvoje negaliojančią angliškai parašytą konstituciją nieko nekomentuosiu. Nepamanyk, kad čia visus užmušei savo išmintimi, tiesiog, nesikeikiant, neįsivaizduoju, kas tavo galvoje per jovalas.

yel“l“ow submarine to 61. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-19 03:18

joneli, klouneli :))) - taigi dzūkas tam ir sulygino tą pilietybę su apatiniais ir komdomais, kad išryškinti būtent tavąjį pilietybės traktavimą !!! - nesiprašyk, kad ir tavo makaulės kokybę tektų lyginti su tų prezervatyvų turiniu :)))))

Senis Šaltis2018-10-19 03:16

Dzūkai, o blogiausia, kad lietuvisi tokie bailiai, kad bijo net akivaizdžioje vietoje man pritarti, nes gali užsitraukti kažkokio petrogrado trolio nemalonę. Aj tai geriau apsimes, kad nemato. Dėl to ir sėdim subinėj, nes visi apsimetinėja, kad neatrodyti kitaip, ar neužsirauti ant visokių dzūkų rūstybės. Va kas pas mus pakantu, tai lojimas ant vieno pasirinkto. Tą jau mokam. Svarbu, kad būtų vedlys "vedėjas" iš užsienio.

Senis Šaltis2018-10-19 03:12

68. Dzukas. Mane žavi tokie nemirtingi protinguoliai. "as niekur nerasiau apie Konstitucija anglu kalba. Komentaro gale tamstai kilo kazkokia prosvaiste, bet taip ir nedasuto ka parasiau." ----> bet tikrai nesistebiu, tu net akivaizdžiai parašęs, kad amerikonų kalba nėra konstitucijos pas mus teigi, kad būtent kita kalba jos nėra. Bandai dabar išsivartyti, kad turėjai omeny, kad nėra JAV konstitucijos? Pirma tai būtų visiškai nelogiškas teigimas, nes ji yra KAV puslapyje, ir neturi būti būtinai pas mus LRS puslapyje. Nors iš sakinio žodžių vistiek tai buvo pareikšta, kad nėra pas mus konstitucijos anglų kalba (amerikiečių nuo anglų jau skiriasi? ). Taigi vėl kaip kokiam deBilui teigti kad ko nesakei, nors sakei tai viskas normul. Tai tau būdinga. O ką aš turėjau suprasti ko tu neparašei tai smagu, kad tu tik vienas tai supratai, o visi kiti aplink tokie, kvaili, kad deBilo neparašytų minčių neperskaito ir nesupranta. Su tavim tai kasdieniška.

Dzukas > 66. Senis Šaltis2018-10-19 03:05

Visgi dar nesi beviltiskas... as niekur nerasiau apie Konstitucija anglu kalba. Komentaro gale tamstai kilo kazkokia prosvaiste, bet taip ir nedasuto ka parasiau.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-19 03:03

to "65. Dzukas". Yra LR Konstitucija išversta į anglų kalbą: "Article 12 Citizenship of the Republic of Lithuania shall be acquired by birth or on other grounds established by law. With the exception of individual cases provided for by law, no one may be a citizen of both the Republic of Lithuania and another state at the same time. The procedure for the acquisition and loss of citizenship shall be established by law." *** Tačiau angliškai išversta Konstitucija Lietuvoje turėtų negalioti, kadagi galioja pilnumoje tik originalia kalba parašyta Konstitucija. Kodėl angliška turi negalioti Lietuvoje? O todėl, kad Konstitucijos vertimas turi būti labai kvalifikuotas, reikia perduoti tą pačią prasme. O kaip tą pačią prasme perduoti, kai LR Konstitucijos parašytos lietuviškai NESUPRANTA LR KT, Seimas, Prezidentai ir visi likusieji valdžioje ir net taip vadinami "inteligentai"? Man atrodo, kad akivazdžiausiai neteisingai išversta 12-o straipsnio 2-a dalis. Apie tai kodėl man reikia apie tuos dalykus rašyti? Daug kartų kartota, labai paprasta. Man, kaip Lietuvos valstybės, Lietuvos Respublikos piliečiui ir lietuviui yra svarbu, kad Lietuvos valstybėje galiotų jos įstatymai, tame tarpe pirmoje vietoje jos Konstitucija, nes ji priimta visaliaudiniu balsavimu, referendumu. Jeigu negalioja Konstitucija, kaip matome taip ir yra, tai ir Valstybė nyksta ir sunyksta. Nagrinėju tuos klausimus, kurie akivaizdžiausiai yra PANEIGIAMI ir kurie yra svarbus aboliučiai visiems LR piliečiams. O tų Konstitucijos pažeidimų yra gerokai daugiau. Jokių asmeninių problemų dėl to neturiu, todėl esu laisvas savo samprotavimuose, kalbu kaip laisvas žmogus. Man rūpi, kad būtų laikomasi Konstitucijos taip kaip PARAŠYTA, ne ne taip, kaip kas piktybiškai jos nenori suprasti ir tuom savo nuomonę pastato virš Konsitucijos- tie homosovietikai arba penktoji kolona. Pasižiūrėkite trumpai kas darosi. Buvo tokie laikai, kai spauda, tv, radijas niekaip negalėdavo pacituoti 12-o straipsnio 2-os dalies teisingai, taip kaip parašyta Konstitucijoje. O jau dabar šiokia tokia PAŽANGA, jau cituoja tą 2-a dalį teisingai. Gal 10 metų to nesugebėjo. O kai įsijungiau su staipsniais (smagu pagalvoti, kad gal truputėlį prie to prisidėjau :) ). Tai dar toli gražu, kad spauda sugebėtų teisingai pacituoti Konstituciją pilietybės klausimu, nes vėl PAMIRŠTA, arba labai nori pamiršti, ir necituoja kartu 12-o straipsnio pirmos dalies. Tą patį daro LR KT, Seimas ir tokiu būdu IŠELIMINUOJA vieną pačia svarbiausią dalį "LR pilietybė įgyjama gimstant..." O ji yra PRIVALOMA siekiant suprasti tai, kas yra ĮTVIRTINTA Konstitucijoje pilietybės klausimais. Visas 12-as straipsnis yra svarbus. Tokiu būdu LR KT iškreipia Konstituciją, ją supranta nelietuviškai ir taip gauna ne tikrą visumos supratimą (konstitucijos dvasią), kurią "nagais ir ragais" gina. O dar daugybė LR KT nusikaltimų yra padaryta, ir jie aprašyti 2017-08-28 straipsnyje "Dvi pilietybės – ne konstitucinė problema" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/dvi-pilietybes-ne-konstitucine-problema93312/). Pilnas LR KT, Seimų, vyriausybių, prezidentų BANKROTAS. Taigi nieko asmeniško čia nematau, tik kgb PROPAGANDĄ, Lietuvos valstybės griovimą, pilečių išvarymą į VERGOVĘ. Tik bolševikinai iškrypėliai taip gali daryti, kurie nekenčia Lietuvos, reikia juos vyti iš valdžios. Tačiau apdurninta propagandos tauta, to vis dar nesupranta. Įsivaizduoja, kad turi teisinę valstybę ir demokratiją. Taip tikrai nėra.

Senis Šaltis2018-10-19 02:44

65. Dzukas. "Nieks nekaltas, kad ji parasyta lietuviu kalba, amerikoniskai parasyto egz. neturim, atleiskite." ---> nors aš labai džiaugiuosi, kad tamsta pjauniesi su kitu troliu, bet Dzūkai, kad reikia paisyti ko nežinai ww w3. lrs. lt/home/Konstitucija/Constitution. htm Pasikeiti pirmam seimo puslapyje į EN kalbą interfeisą ir eini į konstituciją, kurią skaitysi angliškai (nebent čia pagal tave ne amerikoniškai). Bet, kad šnekėti tai ko pats nesupranti ir nežinai, tai jau darosi per dažna.

Dzukas > 61. dr. Jonas Ramanauskas2018-10-19 02:10

Patariu - skaitykite Lietuvos konstitucija. Nieks nekaltas, kad ji parasyta lietuviu kalba, amerikoniskai parasyto egz. neturim, atleiskite. Siaip nelabai aisku kodel tamsta taip jaudina Lietuvos konstitucija ir Lietuvos Pilietybe? Nejaugi jau veja is Cikages? Laikykites... mes su tamsta moraliskai. Yra tikslas pabandyti susimaisyti su juodukais, daugiau sansu, kaip pabegelis, patekti i Europa. Lengvai gausite ir gyvenama vieta, ir padoria pasalpa ir pades integruotis i visuomene. Pastaba del Lietuvos Konstitucijos - ten viskas aiskiai parasyta, tiesa zmonems su lietuviskom smegenim. Nereikia bandyti ja iskreipti taip, kaip jankyno politinis elitas kraipo JAV Konstitucija. Lietuva ne jankynas, ir tikiuosi juo netaps.

Senis Šaltis2018-10-18 08:10

Gal tas dzūkas ir blogas ir dar koks nors, bet tavo atveju, anas yra nekaltas, pūkuotas, kaip švelnus kačiukas. Tiesiog tu eilinį kartą išvadinai žmogų epitetais be jokios argumentacijos. Čia akademiška? Tinka dr. pasirašančiam?

Senis Šaltis2018-10-18 08:06

61. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com, Atsiprašau, o kiek tamsta esi pavartojęs nederamų žodžių teisėjams, signatarams, teisininkams, prezidentams, seimo nariams ir kt.? Tu dar jauti kažkokią atsakomybę kažkam prikišti, kaip jie pavartoja žodį pilietybė? tu čia rimtai?

Senis Šaltis2018-10-18 08:03

Žiūrėk jonai. Prieš kiek laiko tu aiškinai, kad dr. tau reikia, kad tave žmonės atpažintų ir nemaišytų su kitais jonais ramanauskais, nes pvz skypėje jų labai daug. Sutinku. Bet tam reikalui yra nesunkus būdas įrodyti tavo melą. dr. jonas ramanauskas skypėje neegzistuoja. Bet yra mažiausiai 2 tikrai tavo skypės vartotojai: nojus52 ir rajonas52. Ir tai gali patikrinti visi. O viename iš jų tu net pasivadinęs John Rama, ką reikia suprasti, kaip sutrumpintai jonas ir ramanauskas. Bet bėda tame, kad ten tu jau save pasivadięs john. Tai yra Džonu. Vyruti čia tas, kuris didis patriotas? taigi nesunkiai įrodžiau, kad tu apsimelavai dėl dr. naudojimo skypėje. Be to patvirtinau, kad tu net vardą naudoji kitą, dėl to ir prašiau paso nuotrauką su vardu ir pavarde, gi tu pas mus esi didvyris ir naudoji tikrą vardą internete. O va aš labai abejoju ir teigiu, kad tu suamerikoninęs savo vardą ir pavardę amerikoniškame pase. Lietuviško tu jau seniai neturi, nes per tiek metų jau privalėjai sugrįžti ir pasigaminti naują, bet tu jau 20 metų tėvynę myli per atstumą. Tai tu dar drįsti kitiems aiškinti, kad jie kažkokie bailiai, kada pats naudoji negaliojantį vardą, pasislėpęs užsienyje, meluojantis su skypės vardais. Tu tiesiog esi superstas melagis vyruti (na su vyručiu, gal aš tave įžeidžiu, nežinau kaip tave reiktų vadinti, nes vis nepasakai).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-18 07:53

"55. Dzukas > 52. Nu jo... (2018-10-17 21:59:42) (93. 100. 87. 209) Parašė: Manes ir nestebina zmoniu norai saugesnio, visais atzvilgiais, gyvenimo, bet tai neduoda teises surinkti vienu metu visas Pasaulio pilietybes. Nustatyta istatymo tvarka gauni nauja pilietybe ir nera jokiu problemu. Jau sakiau - Pilietybe nera apatines kelnaites, kuriu reikia keleta komplektu ir ne prezervatyvas, kuri panaudojai ir ismetei." *** Tamstos Dzuke galvelėje sukasi mintis, kad gal būt kiti galvoja, kad "NORAI" gali suteikti teisę surinkti Pasaulio pilietybes". Teises suteikia KONSTITUCIJA ir visokios tarptautinės deklaracijos, kurias yra pasirašusi Lietuva. Taigi tikrai ne kažkieno norai. Elementaru, Dzukui neįkandama, nors pasikelbęs teisininku. Ir dar tik kgbistinei žiurkei gali kilti mintis PILIETYBĘ sulyginti su jo panaudotu prezervatyvu. Išsiskalbk smegenine, PARAZITE.

Senis Šaltis2018-10-18 07:44

"po kuriuo esantys 33-čias ir 54-as komentarai atspindi visą besmegenio teisinę išmintį ir dalyko išmanymą. Ne be reikalo jis čia taip agresyviai elgiasi pagal savo išmintį." --- kaip tu šiais komentarais paneigi kad tu neturi jokios teisės į įgijimą gimimu LR pilietybę? Kad ir nelaikantis išmatų ir šlapimo invalidas tau kakojantis ant batų, kaip tu tuo nori paneigti mano komentarus tau? Čia tik tokia daktariška argumentacija? Tai tu pats paneigi savo daktaro laipsnį, kaip neįgalaus argumentuotai atsakyti į diskusiją.

Senis Šaltis2018-10-18 07:40

jormalūzas. com aš lygiai tą patį supratau ką parašė joo... Taigi, pagal demokratinius principus, tu parašei taip, kad kiti suprato teisingai, bet tu parašei arba neteisingai, bet tvirtini, kad teisingai, vadinasi tu pats nusišnekėjai, nes demokratija veikia. mes gi konstitucinė, teisinė valstybė. O va šitas tavo geras: "Tai vėl išsiblaivyk ir kaltindamas nurodyk nors vieną mažą nuorodą, kurs kalbu "apie dvigubos pilietybės naudą." Esmė tame, kad NIEKUR NESURASI." ------> VA BŪTENT! Tu niekur nerašai apie naudą, nes jei prašytum iškart ši tema būtų baigta. Dabar apsimesdamas durneliu ale be naudos tai darai tu šitą šūdą smaukai jau keli metai. Netgi pats dažnai aiškini, jei tas anas kažko nepasakė, ar netgi tau neatsakė, tai jis nusikaltėlis. Jei atsakė nusikaltėlis, neatsakė nusikaltėlis. Taigi vėl visas tavo komentaras bergždžias bandymas išsivartyti nusišnekėjus, ir bridimas gilyn į srutas. "Apie dvi pilietybes kalbu tam, kad pasiekti, kad Lietuvoje galiotų jos KONSTITUCIJA, tai yra Lietuva pasidarytų teisinė, demokratinė valstybė, kurioje teisė galioja, o ne kgbėšninkų šizofreninė Lietuvą griaunanti politika." ------> Jau rašiau, jei nori kažko pasiekti - atvažiuoji ir sieki iš tikro, tikrais pareiškimais, konferencijomis, teismais, įstatymų projektais ir tt. O šitaip tai tu tik toks pats, kaip aš ar kitas komentatorius, tik komentatorius. Nori demokratijos? Tai pripažink, kad čia dauguma sako, kad tu nusišneki. Ar tavo demokratija tavo vieno tiesos viršenybė prieš daugelio? Tai tada apie kokią demokratiją propesoriau kalbi?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-18 07:37

Ką galiu pasakyti apie penktos kolonos protinius sugebėjimus? Labai paprasta, jie nesugeba suvokti teksto, kurį skaito. Kaip antai straipsnio tekste daviau nuorodą [5] ir jos nenurodžiau literatūros sąraše. Tai kiekvienas turėjo tą "klaidą" pastebėti. Tačiau jiems net į galvą neateina mintis PATIKRINTI ar teisinga. Pasirodo, kad jie elementariai tokių dalykų nedaro. Tai tuomet ir sakau, kad literatūros sąraše turėjo būti 2017-08-10 straipsnis “Konstitucinio teismo šarlatanai (III dalis)” (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/), po kuriuo esantys 33-čias ir 54-as komentarai atspindi visą besmegenio teisinę išmintį ir dalyko išmanymą. Ne be reikalo jis čia taip agresyviai elgiasi pagal savo išmintį.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-18 07:23

to "33. Nu jo... (2018-10-17 19:52:34) (188. 69. 195. 242) Parašė: "... reikia skirti paso nešiotoją ir pilietį. Tikras pilietis – žmogus, kuriam RŪPI jo pilies, jo šalies reikalai.” Toliau ir nebeskaičiau... Veikėjas, kuris yra pamiršęs, kur jo namai, kruša protą visiem likusiems, apie dvigubos pilietybės naudą... Klounas konkretus.. :D"..... ***** Akivaizdus įrodymas, kad tamsta nesugebi suvokti teksto, kurį perskaitei. Kadangi tekstas ". reikia skirti paso nešiotoją ir pilietį. Tikras pilietis – žmogus, kuriam RŪPI jo pilies, jo šalies reikalai" PRIKLAUSO prof. Povilui Gyliui, tai tamsta jį išvadinai , kad jis "kruša protą visiem likusiems, apie dvigubos pilietybės naudą... Klounas konkretus". Tai kaip su tokiu žmogumi diskutuoti, jeigu jis NESUVOKIA ką skaito. Bet suprantu, kad tamsta mane išvadinai "Klounas konkretus" ir dar, kaip visiškai durnaropių atpsirijęs kaltini mane, kad kalbu "apie dvigubos pilietybės naudą." Tai vėl išsiblaivyk ir kaltindamas nurodyk nors vieną mažą nuorodą, kurs kalbu "apie dvigubos pilietybės naudą." Esmė tame, kad NIEKUR NESURASI. O tai rodo, kad ne faktais remiesi, o savo šizofreniška galvosena. Tai dabar norėdamas mane "sudirbti" duok man nuoroda, kur kalbu "apie dvigubos pilietybės naudą." Tuo būdu pats pasitikrinsi, kad esi šizofreniškas idiotas. Kodėl kalbu apie dvi pilietybes yra visai kita ir viešai išsakyta priežastis. Ją linkiu pačiam susirasti. Nesurasi, nes esi idiotas. Tai pagelbėsiu tiems, kurie sugeba protauti. Apie dvi pilietybes kalbu tam, kad pasiekti, kad Lietuvoje galiotų jos KONSTITUCIJA, tai yra Lietuva pasidarytų teisinė, demokratinė valstybė, kurioje teisė galioja, o ne kgbėšninkų šizofreninė Lietuvą griaunanti politika. Turi būti įstatymų, o ne vagių ir banditų viršenybė. Supratai? Ne, niekada nesuprasi.

Dzukas > 54. Nu jo...2018-10-18 02:05

Mes negalime zinoti kaip bus, todel darom prielaidas is to kas yra.

Dzukas > 52. Nu jo...2018-10-18 01:59

Manes ir nestebina zmoniu norai saugesnio, visais atzvilgiais, gyvenimo, bet tai neduoda teises surinkti vienu metu visas Pasaulio pilietybes. Nustatyta istatymo tvarka gauni nauja pilietybe ir nera jokiu problemu. Jau sakiau - Pilietybe nera apatines kelnaites, kuriu reikia keleta komplektu ir ne prezervatyvas, kuri panaudojai ir ismetei.

Nu jo... Dzūkui2018-10-18 01:59

"... JAV pasas duoda daugiau galimybiu keliauti be vizos..." Taip buvo iki šiol. Jei kofliktas JAV/EU gilės, tai visaip gali būti... O jei pastebėti, kad Vengrija, Austrija, Vokietija, vis labiau dreifuoja Rusijos geopolitinėn įtakon, tai tas "... visaip gali būti..." tikrai ne paskutinis kelionės taškas. EU dabar turi rinktis su kuo ji. Su jankynu, EU visuomet išliks konkurencinėje fazėje. EU pasirinkus Eurazijos ekonominę plėtrą galėtų ne tik sustabdyti ekonominę stagnaciją, bet gal net ir išspręsti vis aštrėjančią socialinę situaciją. Tačiau toks įvykių kloties variantas, reikštų totalų pzdiecą, anglosaksų pasaulinei diktatūrai. Vargu ar jankiai su UK leis taip paprastai tą padaryti...

Senis Šaltis2018-10-18 01:51

51. Dzukas. Aš nesu labai įsigilinęs ką galima su JAV pasu. Gal ir taip. Bet čia dar galioja tas kiekvieno žmogaus gobšumo principas (visi mes tokie), jei duoda kažką nemokamai, reikia imti. Davė koks bankas nemokamai atsidaryti sąskaitą ir kortelę - atsidarai imi kortelę. Ir tt. Viskas iki tol, kol nepradeda reikalauti užmokesčio. Tada puolam atsisakyti visų tų paslaugų. Bet kol valgyt neprašo - MES REIKALAUJAME PALIKTI MUMS LR PILIETYBĘ. Bet kada atsimins, jei atsimins, mūsų valdininkai, kad čia kažkas ne taip ir tokie turi ir pareigų. Tada oj, kaip pasipils masinis pilietybės-paso atsisakymas. Juokas ima pagalvojus.

Nu jo... Dzūkui2018-10-18 01:47

Kad protaujantys žmonės stengiasi pasitraukti į sąlyginai saugesnę erdvę, manęs tai visiškai nestebina. Protaujantys žmonės, priima sprendimą ir jį įgyvendina. Motyvai ne tiek jau svarbūs. Kam materili nauda, kam dvasinė, kam vaikų ateities garantija. Čia svarbiausias pats veiksmo ir atsakomybės dėl to atlikto veiksmo prisiėmimas. Nervina mane toks požiūris: "... jei bus xujova, pasinaudosime, o kol kas nuotoliniu būdu rinksime jums valdžią ir kitaip krušime smegenis..." Juk niekas netrukdo atsisakyti JAV pilietybės ir dėl lietuviškų šaknų, įgauti LR pilietybę... :D Rinktis privalu. Bet kokiu atveju.

Dzukas > 50. Senis Šaltis2018-10-18 01:47

Ne tame esme... JAV pilieciui, kad keliauti po Europa, visiskai nereikalinga Lietuvos pilietybe. JAV pasas duoda daugiau galimybiu keliauti be vizos.

Senis Šaltis2018-10-18 01:39

38. Dzukas. Jie ten turi begalę tų pilietybių, kas kiek sugeba susikombinuoti. O reikalinga LR pilietybė, nes Lietuva priklauso EU ir su tokiu pasu, papuolus į EU gali keliauti po visą europą be jokių kliūčių. Net senbuvis amerikietis tokios privilegijos pavydėtų. Žinoma tai geras planas Z. kas nenorėtų tokį turėti. O dabar pagalvojus. Jie gi nenori atsisakius vėl bandyti pilietybę greituoju būdu kažkada atgauti, jei prireiktų, bet nori išlaikyti. Nes čia galioja ir mūsų konstitucijos principas. Jie negali turėdami JAV pilietybę gauti LR pilietybę, nes tai kaip ir pas mus negalima. Tai jie bando naglai išlaikyti. O dabar pasvarstom, iš JAV pusės, ar jie nenusižengia JAV konstitucijai? Štai tokie tie mūsų valkatos globalūs lietuviai.

Senis Šaltis2018-10-18 01:29

Čia aišku ne į temą tie hektarai, bet reiktų pažymėti, kad visi šitie globalūs lietuviai savo hektarus prieš išvykdami seniausiai pardavė. O tie, kurie bėgo prieš karą, tie jau seniausiai išmirę, o likę vienetai tikrai nenorėtų susimokėti už tų hektarų nesumokėtus mokesčius atsiskaityti. Ir kodėl iš žydelių tokio mokesčio niekas iki šiol nepaprašė? Na, bet čia ne ta tema. Tema ta, kad kalbama kažkodėl apie Gylio pasą, o pati rašliava ne apie pasą. Prie ko čia pasas? Kodėl Gylys negalėjo pasakyti tai kad jis tuo metu apie kažką nenorėjo kalbėti? Prie ko komentaruose jormalūzas apie garliavą kalba ir apie pikasą? Kodėl visada atsiranda tik jormalūzo temose ar po jormalūzo komentarais StasysG ir visada kažką nusiskiedžia? Be to, jei tikėti, tai jam dabar jau 76 metai, gal protingesnis už patriarchą, bet nedaug.

Senis Šaltis2018-10-18 01:20

"pas mus vartojamas kitas 'sabutilnikai' " --- visiškai makakos tokia mintis ir išsireiškimai nenustebino. Aš, kaip nevartojantis alkoholio, pilnai suprantu tavo "pas mus" atmosferą.

Senis Šaltis2018-10-18 01:17

Ir ot kuda nevozmis, pojavilsa vrot j.. oj atsiprašau - StasysG.

Dzukas > 41. K2018-10-18 01:10

TEISYBES vardan nieks nieko niekam neprivalo grazinti. Jie mete, tai kas jiems nereikalinga. Jie ka, kam nors perdave savo pastatus, hektarus ir, pazadejus atlygi, prase pasaugoti? Tai ju sprendimas ir ju atsakomybe.

Dzukas > 39. Nu jo...2018-10-18 01:02

Negaliu tvirtinti, bet manau Lietuvos pilietybe jiems reikalinga evakuacijos atveju. Kai kam tai atrodo neitiketina, bet tai labai realu. Asmeniskai pazystu virs 10 buvusiu JAV pilieciu, kurie atsisake JAV pilietybes ir paliko sali. Iskart paaiskinsiu - ju tarpe nera jokiu kriminaliniu variantu ar ideologiskai priesisku. As klausiau kokie motyvai , atsakymas - kol nevelu, reikia begti, kad daug maz apsigyventi naujoje vietoje ir pagrinde del vaiku ateities. O kiek is vis tokiu yra, mes nezinom, apie tai stengiasi nieks nekalbeti. Tarp kitko, jeigu pasidomesite, vokieciai gan masiskai emigruoja i Vengrija. Nemaza vokieciu emigruoja ir i Rusija, ypac tu, kurie po TSRS sugriovimo isvaziavo i Vokietija. Nera vakarai svajoniu vieta jau senai. Manau ir pabege i JAV lietyviai "neramiai miega". , :DDDDD

Nu jo... K2018-10-18 01:01

Kalba eina ne apie grąžinimą. Kalba eina apie priesaiką antrai ar kelintai ten valstybei. Negalima norėti LR piliečio teisių, gyvenant net ne Lietuvoje.

Nu jo... Stasiui2018-10-18 00:53

Pripažinsiu, - likau nustebintas tamstos sugebėjimo daryti logines išvadas apie temos atitinkamumą... :D O šiaip, nei pats svaiginuosi, nei kitiems patariu. Žmogumi gimstama, ne tam, kad priliuobus kEUle pavirsti. Nors, čia kaip ir visur: kiekvienam savo... :)

Prašalietis2018-10-18 00:53

Kaip rodo istorija į vakarų globą įsiprašiusių ar pakliuvusių prievarta pseudovalstybinių teritorijų čiabuvių civilizavimui prireikia daugelio dešimtmečių ar net ir šimtmečių. Kaip rodo ta pati istorija šių teritorijų čiabuvių teisinis, demokratinis ir t. t. civilizavimas kartais"pavyksta"ir jie kaip tauta išlieka. Kitu atveju, kaip Prūsai,Amerikos indėnai,Australijos aborigenai ir t. t. vieni išsivaikščioja po pasaulio civilizuotus kraštus,kiti"garbingai ir išdidžiai su neišsivaikščiojusiais savo genčių vadais ir šamanais"išmiršta nuo skurdo, juos niokojančių skurdo ligų(tuberkuliozė ir t. t. )Ir gerai, jei apie juos po daugelio dešimtmečių išlieka kokios nors žinios.... Kaip rodo istorija,po rusų"okupacija"pakliuvusioms tautoms ir tautelėms"pasiseka išlikti" praėjus ir šimtams metų... totoriai,čiukčiai,lietuviai ir t. t. Per kelis dešimtmečius paskutinės rusų okupacijos Lietuva"priaugino"papildomai 1,7 milijono tautiečių,kuriuos vakarietiškos ES "globoje"sugebėjo pradanginti"tik per 29 metus.... Todėl jau kuris laikas visi ir visuose lygiuose"sprendžia klausimą kas čia daros kas čia daros, dar ir šiandien mirga plazda pionierių skaros..."

K To 39 Nu jo...2018-10-18 00:51

O Ką daryti? Turtingesni Pabėgusieji paliko visus pastatus ir hektarus, nes pasilikus , jų kaulai jau būtų sudūlėję. TEISYBĖS vardan, turėjome jiems viską grąžinti.

stasys2018-10-18 00:40

Nujo ..cit. " Visuomet smagu jaustis kažkuo tai naudingu teisingam kolektyvui." tam žodžiui 'teisingam kolektyvui' pas mus vartojamas kitas 'sabutilnikai' . Na bet čia matyt ne į tema ta mano užuomina .

Nu jo... Dzūkui2018-10-18 00:39

Šitą žinau....:) Užtai visuomet stebino dipukai, nenuilstamai blevyzgojantys apie KGB ir svaigstantys apie dvigybą pilietybę. Atsiprašau, bet nesuprantamas man jų noras įgyti visas Lietuvos piliečio teises, gyvenant bet kur, tik ne Lietuvoje... :)

Dzukas > 33. Nu jo...2018-10-18 00:33

Jankyne dviguba pilietybe neimanoma, JAV nepripazysta dvigubos pilietybes.

StasysG2018-10-18 00:33

(29): esu gimęs 1942, tai yra vokiečių okupacijos metu. Tėvai lietuviai. Tai kas aš, gal vokietis?

Nu jo... Seniui Šalčiui2018-10-18 00:33

Ahoij, kolega... Visuomet smagu jaustis kažkuo tai naudingu teisingam kolektyvui... :)

Senis Šaltis2018-10-18 00:16

33. Nu jo... cha cha cha. kažkaip praleidau tokį perliuką.

nebus dvigubos pilietybes2018-10-18 00:02

Lietuva sumazes milijonu gyventoju ,ir jusu visos prognozes apie 3 ar 4 milijonus yra muilo burbulas .likusieji nedaleis suxoxolinti ar subabainti Lietuva .tai turetumete zinoti jau dabar .

Nu jo...2018-10-17 23:52

"...reikia skirti paso nešiotoją ir pilietį. Tikras pilietis – žmogus, kuriam RŪPI jo pilies, jo šalies reikalai.” Toliau ir nebeskaičiau... Veikėjas, kuris yra pamiršęs, kur jo namai, kruša protą visiem likusiems, apie dvigubos pilietybės naudą... Klounas konkretus.. :D

Senis Šaltis2018-10-17 23:02

Beje. Galiu aišku klysti, bet spėju radvila patarė jormalūzui. com patylėti ir neatsakinėti man. Žinau, kad prisigalvoju, bet turiu tokią nuojautą. O dabar istorijai. Tikrai nepamenu per garlevos įvykius, nors juos sekiau, kad būtų kažkoks jormalūzas. com kuris labai jau gynė Deimantės teises. O atmintimi nesiskudžių taip stipriai. gal ir buvo, o gal tik dėl to, kad stasys sakė, kad kaip tik jormalūzas. com buvo priešininkų pusėje, už pedofilus. BET pala. Lietuvoje buvo ir yra kitų garsių bylų. Pvz, kaip ten su Gabrieliaus grąžinimu Lietuvai? Kodėl nesigirdi jonelio? Ar jis tik pasirodys kada kažkas įsisiūbuos? Šiaip aišku tai klausimai daugiau retoriniai. Visi puikiai žinom, kad jonelis iš lanzbergio aplinkos nuo sąjūdžio, tai jis pats rašė, tad ant bačkos lipti ir pasirinkti laiką jis žino kada. Aišku jam tik trūksta charizmos. Ne viskas joneli visiems duota. Kaip Rolandas Paulauskas sakė, ne tos tu kategorijos smegenų šeimininkas.

Senis Šaltis2018-10-17 22:51

Pikasas buvo kiek pamenu adekvatus, logiškai sakinius ir klausimus dėliojantis žmogus. Pamenu, jo irgi buvo labai daug visur, bet nesijaučiau, kad kažkas trolina interneta, kaip jormalūzo. com nusišnekėjimai. Beje visiškai nesuprantu, kam joneliui reikėjo jo visą vardą čia parašyti, koks to buvo tikslas? Būtų buvę įdomiau tada sužinoti Pikaso mokslinį laipsnį ir kodėl jis, kaip jonelis nerašė savo pilno vardo ir mokslinių regalijų, nors yra minimas, kaip jormalūzo. com pavyzdinių žmonių. Kažkas čia nesueina su logika. Vienas yra bailys, nes nerašo vardo, kitas - 5 kolona. Ir kiek dar tų nesupratimų iš jonelio bus?

stasys2018-10-17 22:45

J.Ramanauskui .. bus sunku tamstai pasislėpti nuo tu klausimu už pikaso nugaros . Čia iš tu atveju kai kiekvienas iš musu stoja prieš savo sąžine atviru veideliu ir be kelniu , todėl išvados apie kitus nėra esminis argumentas teisinantis .

Senis Šaltis2018-10-17 22:40

jormalūzas. com kodėl tiesos. lt puslapyje tavo "straipsnių" jau nebespausdina? Kodėl tavęs prašė nesikišti į Venskienės reikalus, kad taip nepadedi, o kenki? Kodėl prie ko tu prisilieti arba būna pavogta, prasideda teismai, arba viskas būna tik sugadinta? jormalūzas. com kodėl tu toks nedrąsus ir negali atsakyti į paprastą klausimą: kokių tu teisių reikalauji "įgyti gimimu", jei esi gimęs ne LR, o LTRS, ir pagal pačio pasisakymus tau pačiam yra taikomas kiti įstatymo numatyti atvejai? Kodėl tu toks bailys, ir nesugebi būdamas dr. ir būti dr.? O dabar esi menko nevykėlio parodija.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-17 22:26

to "26. stasys ". Išvados apie tamtą negaliu pakeisti. Pats už ją ir esi atsakingas.

Senis Šaltis2018-10-17 22:15

jormalūzas. com, dar kartą klausiu, prie ko čia garliava ir Gylio pasas? Kaip Gylio pasas įtakoja visas problemas? Ir teisingai klausia pirmas komentatorius. jonai kur tu dabar esi? SKRISK, PLAUK, VAŽIUOK Į LIETUVĄ. Daryk tvarką, rašyk ne komentarus, o pareiškimus. Rašyk įstatymų pataisas. Viską daryk tiesiogiai čia būdamas. O gal visti suknistas bailus aferiste ir esi tas, kuris slepiasi kitoje šalyje, paverkdamas, koks jis drąsus su kažkokiais titulais vardą rašydamas? Jei tau rūpi konstitucija ir teisės, tai važiuok ir daryk tą tvarką, gi esi ir taip biezdarius ir bedarbis pensininkas. OGI ESI SUPERSTAS BAILYS ir žinai, kad vietoje už tavo išsišokimus yra taikomi BK straipsniai. tada viskas susidėlioja į vietas. Pensininkas, su psichine negalia, iš neturėjimo ką veikti, rašinėja šimtus komentarų ir taip nori kažkam įrodyti, kad jis kažką veikia, ir jį reikia už tai pamylėti. Tai kaip ten su tavo "įgijimu gimstant" jormalūzas. com? Beje, makakai, aš tave išgirdau.

stasys2018-10-17 21:43

Jonui .. Kas gi ginčijasi kad visa tai tapo tamstos gyvenimo dalimi . nežinau kaip prieš tai klausęs to pačio kom. Nr. 1 , aš tikrai nepuoliau plėšyti marškiniu ir ne karta svarsčiau ot tie pedofilai .. kad juos kur skradžiai po žeme , bet juk ne čia problemos esmė Jonai ? problema kaip Tamstos suprantama ta istorija Garliavos . Daromos klaidos nuolatinės žmogaus palydovės per gyvenimą einant , o jos moko kaip ir pats sakote niekuo negalima pasitikėti tik savimi ir savo įsitikinimais . Aš toli nuo tos nuomonės kad to palinkėtumėte savo vaikams netgi dėl Tiesos . Štai čia ir atsiveria moralinė praraja .. kas pasiruošęs vardan Tiesos paaukoti kitu gyvenimus . Taip aš fantaziorius .. kuris minties meškere dažnai užmeta ten nėra uodegos kaip pasukti , na kaip gi čia paprieštarausi Konstitucijos dogmai kad ji aukščiausias tiesos ir teisės dokumentas , bet ne dievas kuriam sąžine parduoti butu negaila . O Jus ėmėm ir suvėlėte viską viename jovale . Aš už teise turėti pasirinkimą kur adaptuotis išvykus iš Lietuvos ,.. bet nesutinku ta padaryti tik vienos tamstos prigimtinės teisės eilute . Dokumentas rankose negali duoti atsakymus į ginčytinus klausimus . Reikia rasti problemai išeitis o ne viską sušluoti po Konstitucijos kilimu .

yel“l“ow submarine to 18. Tautieciai2018-10-17 21:29

dar nenusibodo naudoti ventiliatorių vietoj unitazo ? :))) - nieks nieko neatima - žmogus pats atsisako litchūaniškos pilietybės, priimdamas kitos šalies pilietybę ! :) - nes konstitucija numato tik tokią opciją tokiems atvejams, t. y. žmogus priima kitą pilietybę savo noru, ir suvokdamas, kad tokiu būdu jis atsisako litchūaniškosios :) - lygiai taip pat, kaip savanoriškai žmogus atsisako prigimtinės laisvės, darydamas sunkų nusikaltimą, puikiai žinodamas , kad lauks būtent tokios pasekmės :)))) - čia nesakau, kad kitos pilietybės priėmimas prilygsta nusikaltimui - nebent moraliniam :)))) - tik pabrėžiu, kad čia veikia lygiai toks pats savanoriškumo principas - nenori nudegti, nekišk nagų į ugnį :) - trečio varianto tiesiog nėra ! - kaip nėra numatyta trečio varianto konstitucijoje dėl pilietybės , t. y. arba viena litchūaniška, arba bet kuri kita, - išskyrus atskirus atvejus, kurie apibrėžti pilietybės įstatyme !

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-17 21:25

to "19. suldu (2018-10-17 17:05:24) (82.135.249.117) Parašė: jezus marija,svenciausia melzeja....ta jusu, ikiria, nuomone mes jau zinome kaip poterius....kad ja daug kartu kartosit, ji nepats teisinga." Taip tikrai sakai, žinau tamstos nuomonę, tai penktos kolonos valstybę griaunanti nuomonė.

stasys2018-10-17 21:25

suldu ..cit. prigimtinis dokumentas ? čia kažkaip painiai ..o jei jo neturi ar pametei ? tai tavęs jau irgi nėra .? dokumentas negali būti grindžiamas prigimtimi ar faktu kad gimei . Paprastai tam tampa liudijimas kitu kurie ta patvirtina .:)) bet gal ten kur Jus gyvenate tai nutinka ir paštu , visko buna .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-17 21:22

to "1" ir "4". Jūs klausiate kur buvau? Ne apie gyvenamąja vietą klausiate, o apie mano moralinę poziciją klausiate, norite žinoti, ar buvau tame pačiame front, kaip ir prof. Povilas Gylys? Skubu nuraminti. Visiškai tame pačiame fronte gal 10 metų. Tūkstančiai komentarų parašyti ir nepasislėpus, o taip kaip dabar, savo vardu, pavarde, moksliniu laipsniu ir emailu. Tai gali patvirtinti labai žinomas tuo laiku komentatorius PIKASAS, {„Pikasas“ – Vilius Ksaveras Slavinskas},, kuris buvo tose pačiose pozicijose tik į tą reikalą žiūrėjo labiau sistemiškai, žinomi jo 110 klausimų. Kaip suprantu, tai tie komentarai neturėtų būti ištrinti, gal kur google yra suarchyvuoti? Ne problema profesionalams tai susirasti. Tai tame pačiame informaciniame kare, tik platesniame fronte, dalyvauju ir dabar. Galite pasisiskaityti mano 2018-06-29 straipsnį "Deimante, ar esi gyva?" , kurį atspausdino tik Laisvas laikraštis (ht*tp:/*/ww*w. laisvaslaikrastis. *lt/index. php? option=com_content&view=article&id=6746:dalia-grybauskaite-supranta-savo-kalte-pries-deimante-kedyte-ir-nori-ja-paslepti&catid=47&Itemid=101). Čia yra nuorodos ir į kitus mano straipnius. Dar, jeigu norite pamatyti mano informacinio karo prieš BANDITUS rezultataus, tai pastudijuokite su literatūros nuorodomis 2018-08-18 straipsnį "Grąžinti nereikia, palikti" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/grazinti-nereikiapalikti/ ht*tp:/*/ww*w. laisvaslaikrastis. *lt/index. php? option=com_content&view=article&id=7003:grazinti-nereikia-palikti&catid=31&Itemid=101 ht*tp:/*/biciulyste. *com/aktualijos/dr-jonas-ramanauskas-grazinti-nereikia-palikti/". O dabar paklausiu, to "1-mo" ir "4-to" komentatoriaus, o kur JŪS buvote ir esate? Ar vis dar kamaroje užsidarę, ar iš amo, tai yra žado netekimo, žodelio negalite viešai ištarti? Tai taip pasislėpę ir esate tų 80 Seimo blusų pusėje, kurie atliko N. Venckienės apkaltą? Klausiu atsakomuoju klausimu, kur Jūs esate, kad niekap nesimato. O tas "stasys", tai iš viso be MORALĖS penktos kolonos žiurkė, kažkoks durnius, Lietuvos priešas, nes kaunasi prieš LR Konstituciją, mūsų Valstybės teisinį demokratinį pagrindą. Ar dar ką nors norite paklausti? Pridursiu, kad prof. P. Gylio garbinga pozicija Deimantės klausimu niekaip NEPANEIGIA jo negarbingos pozicijos LR Konstitucijos NEVYKDYMO klausimu. Tas pats liečia ir poną prof. Vytautą Landsbergį ir kitus antikonstitucininkus siganatarus ir ne tik. Buvimas teisiu vienu klausimu niekaip nepaneigia nebuvimo teisiu kitu klausimu. Net patys aršiausi kgbistai partaigenosės propagandistai naudoja metodą.... tarp tiesos įmaišo melą ir turime PROPAGANDĄ. Todėl pasitikėti aklai negalima NIEKUO, ir manimi taip pat, nes galiu padaryti klaidų ir jeigu tai įrodysite, tai bus labai malonu, nes galėsiu tuo būdu surasti teisingesnę, sąžiningesnę poziciją. Taigi jeigu netingėsite perskaityti mano straipsnelius, tai ir sužinosite mano poziciją, kur buvau ir kur esu. Nieko slapto, viskas vieša.

stasys2018-10-17 21:18

seni šalti .. nebuk tu ožka , žodžiai liejami čia tik teršia aplinka ir nieko daugiau . Atsistok vyriškai ir prisipažink Jonas kitos parapijos herojus , kuriam kažkodėl norisi kad puodas butu maišomas visur ne dešine o kaire ranka . Bandyti sukelti atomini kara žodžiais tiek pat beviltiška kaip tave pati įtikintį jog ten toje amerikoje naturalizacja visuomenėje gali ir dar labiau iškreipti žmogaus supratimą kas kam turi tarnauti .. konstitucija žmogui ar vystyk žmogus konstitucijai . Va Jonas sako kad mes visi lygus prieš Konstitucija o lygus kuo taip ir lieka neaišku .. mokesčiais , pareigomis tai valstybei .. ar ta pilietybės teise kuria suteikė formaliai mums tėvai , nei vienas jos negavo paprastai tik iš šventosios dvasios . Vat jei išsluoksniuoti ta problemą į atskiras dalis .. žiūrėk gal ir taptu ne tiek svarbu kaip tas Jablonskis vartė (atskiras, atskiri) lietuviškus žodžius, praėjo daug metu . Kiek suprantu sakinio esme nusako ne atskiru žodžiu prasmė o sakinio suformuota mintis susišaukiant su visu tekstu . Ateis dar koks U-dulis ir pasiūlys įmerkti koki kita gala .. į puodą.

suldu ->18. Tautieciai2018-10-17 21:12

visu pirma, jus pasa gavote sulaukes 16 metu,o ne gimus. pasas reiskia tik tiek, kad jums buvo suteiktos privilegijos, atakomybes ir prievoles,nuimant jas nuo augintoju peciu. pasas yra teisinis instrumentas,o ne konstitucinis ar prigimtinis. prigimtinis dokumentas yra gimimo liudijymas.

suldu2018-10-17 21:05

jezus marija,svenciausia melzeja....ta jusu, ikiria, nuomone mes jau zinome kaip poterius....kad ja daug kartu kartosit, ji nepats teisinga.

Tautieciai2018-10-17 21:03

Niekas Pasaulyje nepripazino Lietuvos okupacijos. Lietuva kaip buvo , taip ir yra , ir kaip salis ir kaip Tauta. Todel lietuviais gime mes igauname lietuviska pasa ir niekas neturi teises jo atimti is musu visu lietuviu.

Senis Šaltis2018-10-17 20:49

"Pats įrodo beesantis kvailiu, kaip koks iškrypėlis besmegenis." --- kad ir paskutinės stadijos iškrypėlis ar be smegenų lašelio ir visiškas degradas recidivistas, penkta kolona, kgb-istas ir visas kitas ką tu sugalvosi - KAIP TAI ATŠAUKIA TAVO NUSIŠNEKĖJIMUS?

Senis Šaltis2018-10-17 20:47

Bet vistiek neaišku, prie ko čia Gylio pasas ir tavo tas žemiau komentaras? Tu bent suriši ką rašai ir kad tavo komentarai nesusiję su tavo rašiniais?

Senis Šaltis2018-10-17 20:45

13. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com. Ak tai niekaip nesugalvojai kaip čia tą "įgytą gumstant pilietybę" priskirti 80 nuošimčių ir daugiau LR gyventojų, nes jie, kaip ir tu, yra gimę LTSR, tai komentare vėl grįžai prie savo "atskirais nuo Lietuvos"? Na suprantu, kada gaunasi tokie jovalai "straipsniuose", tai nieko nuostabaus, kad komentaras gavosi dar painesnis ir durnesnis. Jonai grįžk, suteiks tau grupę, stosi į eilę socialiniam būstu gauti. Tu viskam esi tinkamas. O jei dar taip už*isi socialinį, tai žiūrėk ne po 20 metų, o po kokių 5 gausi butuką. Ir visi pamirš, kad prisišikęs amerikoje neberandi sau vietos, nes jei esi gnyda, tai kur benuvyksi, visur toks ir būsi.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-17 20:30

to "11. T0mas J. (2018-10-17 14:01:15) (85.206.112.194) Parašė: Nereikia marazmų skaityti, o jei jau nutiko tokia nelaimė, - nereikia jų komentuoti..". Nereikia komentuoti, o komentuoja. Tai parodo žmogaus susidvejinimą, bipoliariškumą. Pats įrodo beesantis kvailiu, kaip koks iškrypėlis besmegenis.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-17 20:28

to "9. T0mas J. (2018-10-17 13:42:23) (85. 206. 112. 194) Parašė: Šis straipsnis neša tą pažią žinią kaip ir visi kiti dr. Jono straipsniai: Konstitucijos 12 str. paminėti "atskiri atvejai" kalba apie ATSKIRAI nuo savų (t. y. užsienyje) gyvenančių žmonių kitokias teises į dvigubą pilietybę! :)))))" *** Ponas Tomai J. , jei nesupranti, tai nekomentuok, o tikrai nesupranti, nes iškraipai pačią esmę. Panašu, kad tik į besmegenio partnerius esi tinkamas. O dabar paaiškinu, gal suprasti, o jeigu nesuprasi, tai kiti supras. Tai va, LR Konstitucijos 12-as straipsnis ir visa Konstitucija GALIOJA visiems be išimties LR piliečiams ir net visiškai nepiliečiams, nes ji galioja Lietuvoje ir visi, kas joje yra ar gyvena civilizuotai PRIVALO šiai Konstitucijai paklusti. Niekur nesidėsi, esi Valstybėje, malonėk paklusti jos įstatymams, be abejo ir Konstitucijai. Elementaru. O toliau, gal ir sudėtingiau suprasti, nes nei LR KT, nei Seimai, nei Vyriausybės, ką jau čia kalbėti apie prezidentus ar "inteligentus" NESUPRANTA, kad LR Konstitucija savo LR piliečiams suteikia tokią teisę, kai jis išvyksta gyventi į kitą valstybę (atskiras atvejis) įgyti ir kitos valstybės pilietybę. Tai yra šią teisę LR Konstitucija suteikia absoliučiai KIEKVIENAM LR piliečiui, todėl visi LR piliečiai prieš Konstituciją yra VISIŠKAI LYGŪS. Tai yra Konstitucija jums CIVILIZUOTAI, žmogiškai, teisingai suteikia teisę, kai išvažiuojate gyventi kitur, tai ten kitur, kaip LR piliečiui, yra suteikta teisė NEBŪTI VERGU, o būti taip pat ir kitos valstybės piliečiu. Labai teisingai, labai žmogiškai, labai civilizuotai ir teisingai. Tai tokia Konstitucija reikia MYLĖTI,GERBTI ir DŽIAUGTIS. Nereikia tokios Konstitucjos GADINTI, nes tai kgbistinis penktos kolonos darbas - GADINTI. Tai čia visokio plauko juozaičiai ir kitokie agentai arba durniai kudakuoja, kad jie bus "atrarūšiai" Lietuvoje. Tai kiekvienas LR pilietis gali pasinaudoti bet kokia LR Konstitucijos suteikta teise kaip tam susidaro aplinkybės. Kaip pavyzdį, turi teisę rinkti Seimą, tačiau tai teise negali pasnaudoti kasdien, o tik tada, kai yra rinkimai. Taip ir čia, pagal Konstituciją, gali įgyti ir kitos valstybės pilietybę, kai joje APSIGYVENI, tai yra, kai ATSKIRAI, Lietuvoje negyveni. Ir tai labai genialiai sugalvota, nes LR Konstitucija, kaip galiojanti tik Lietuvos teritorijoje, na niekaip negali galioti kitoje Valstybėje, kitoje teritorijoje ir uždrausti kažką toje kitoje valstybėje daryti, nes ten LR Konstitucija NEGALIOJA. Dar labiau, asmuo, kuris gyvena kitoje valstybėje, vėl gi privalo paklusti tos valstybės įstatymams ir jeigu nori, tai gali tomis įstatymų suteiktomis teisėmis PASINAUDOTI, tai yra natūralizacijos būdu įgyti ir kitos valstybės pilietybę. Tai yra iš vergo be pilietinių teisių pasidaryti pilnu piliečiu. Oi kaip komunistinė šušera nenori, kad žmogus turėtų teises. Visi, tie kurie pavėpę, tai su malonumu vertina LR KT teisėjų AFIORAS, kai jie iš esmės pakeitė Konstituciją kažkaip kgbistiškai išaiškindami žodį "atskiras" ir paversdami ji į dar du skirtingus žodžius "retas" ir "išimtinis". O tuo tarpu kalbininkas Jonas Jablonskis aiškindamas šį žodį davė jo naudojimo pavyzdį "atskirai gyvena". Ne kgbistinė šušera, penktos kolonos žiurkės turi nusręsti kokia yra žodžio reikšmė, o kalbininkas, ir dar ne bet koks, o Jonas Jablonskis. Tačiau matome situacija, kad net prof. Vytautas Landsbergis niekaip nesugeba suprasti savo senelio išaiškinto ir užfiksuoto LKŽ žodžio reikšmės. Kas jam praplovė smegenis? Gal marksizmo leninizmo mokslai, jų dėstymas? Jokie "ala bala pala" "teisininkai" neturi teisės iškraipyti žodžių reikšmių, dargi privalo naudoti tik tą žodyne išaiškinta prasmę. Tai, kaip skaitau kokio nors Tomo fantazijas, tai matau, kad žmogus savo nuomonę yra pasistatęs aukščiau Konstitucijos, tai gal Dievo pareigas atlikinėja? Ne kgbistinę mėšliną propagandą skleidžia, o gal protiškai atsilikęs? Taigi tie kurie vadovaujasi LR Konstitucija yra VISIŠKAI lygus, jokie ne "antrarūšiai'. Antrarūšiai yra penktoji kolona, visų Seimų seimūnai, visi prezidentai, visos vyriausybės, nes jie NIEKINA LR KONSTITUCIJĄ, kuriai prisiekia. Šlykštesnių, be moralės asmenų, tikrai NEGERBIU. O LR piliečiai, kurie dėl valdžios NIEKŠINGUMO, vagysčių, teisingumo naikinimo išvyko gyventi kitur, pagal šią LR Konstituciją turi teisę įgyti ir kitos valstybės pilietybę. Tai ir ateinantis referendumas yra penktos kolonos išmislas, aferistinė politika. O Tomas, ar besmegenis, gali ramiai įtikinamai parašyti straipsnį savo vardais.... jeigu nebijo savo minčių, tai yra yra sąžiningi. O pasirodo pasislėpę po nikais BIJO savo minčių, bijo apsijuokti. Jūs esate KENKĖJAI, parazitai.

Senis Šaltis2018-10-17 18:06

11. T0mas J. Kol neperskaitei, negali vertinti ar tai marazmas ar ne. jonelio atveju viskas aišku. Bet jonelis yra eskpertai.eu veidrodis, kokį marazmą publikuoja ekspertų redakcija. Taigi pats neisjauti blogai čia besilankydamas?

T0mas J.2018-10-17 18:01

Nereikia marazmų skaityti, o jei jau nutiko tokia nelaimė, - nereikia jų komentuoti..

Senis Šaltis2018-10-17 17:58

9. T0mas J. Sutinku su tamstos komentaru, bet kitiems jormalūzo. com mazgotėms. Aš kalbu konkrčiai apie šitą marmalą. Čia aš net to nematau, ką rašai. Čia kažkoks pliūpsnis padrikų minčių apie nieką. Paskaitai pavadinimą, ir supranti, kad tema jau yra marazmas. O paskaitai turinį, tai tekste plakalas visokių minčių kratinio, ir prie ko čia paso nešiotojai. ltvnews. online jau tampa visas portalas xxx skiltimi. Chebryte aš tikrai nesu prieš jus nusistatęs, bet sveikas protas turi būti. net jūsų užbanintas urba-Turbo turėjo kažkokią mintį savo straipsniuose.

T0mas J.2018-10-17 17:42

Šis straipsnis neša tą pažią žinią kaip ir visi kiti dr.Jono straipsniai: Konstitucijos 12 str. paminėti "atskiri atvejai" kalba apie ATSKIRAI nuo savų (t.y. užsienyje) gyvenančių žmonių kitokias teises į dvigubą pilietybę! :)))))

Senis Šaltis2018-10-17 16:51

Dar pastaba. APIE KĄ ŠITAS STRAIPSNIS? KOKIĄ JIS TURĖJO NEŠTI ŽINIĄ?

Senis Šaltis2018-10-17 16:50

Be to: "nustačiau: VISI IŠMIRĘ, nė vieno gyvo, nes niekas nekreipia dėmesio į nepaneigiamą faktą" --- kaip vertinti žmogaus, besitituluojančio save dr. snargliu prieš feikinį vardą, tokius žodžius? Nustato, kad "VISI IŠMIRĘ", bet toliau apie juos rašo ir jiems rašo. Kaip ten dabar populiaru sakyti: "Arba kelnes užsimauk, arba kryželį nusiimk".

yel“l“ow submarine2018-10-17 16:50

:))) - ant šito svieto nėra nieko pastovesnio ir stabilesnio už jonelio logodiarėją :) - ir ekspertų redakcijos ištikimybę šizofreniko “kūrybai“...

Senis Šaltis2018-10-17 16:46

Autorius rašo: "Po to dar daugybę kartų tuo klausimu kreipiausi į visus Seimo narius, į visas partijas, į Vyriausybę, Prezidentūra..... nustačiau: VISI IŠMIRĘ, nė vieno gyvo, nes niekas nekreipia dėmesio į nepaneigiamą faktą" --- Senis Šaltis jau autorius rašė anksčiau, kad žmonės nenorėdami įžeisti neįgalaus žmogaus, tiesiog ignoruoja. Spėju, ten dirba žmonės ir pasikalba kartais apie tokius kaip "Prielipa" ( cable guy) su Džimu Keriu", ir apie tokius kaip jonas jormalūzas. com. Tikriausiai ne vienas žino, kad atsakyti šizofrenikui jormalūzas. com tai susilaukti dar didesnio purvo. Prisiminkime, tiek kas atsakė joneliui, buvo aprašyti, kaip dar didesni niekšai, nes atsakė ne taip, kaip jonelis norėjo. Elementaru.

stasys2018-10-17 16:21

ir tikrai ? kur tu buvai Jonai kai valdžios 'yrodai' grobė mažą mergaite ir ant mamos ranku išnešę atplėšė dalį širdies Lietuvos. ?? Greit sakai ir tęsiam tema .

kaip ten2018-10-17 15:45

del moteru ,kurios isteka uz uzsenieciu ,pakeicia pavarde ir gimdo miksiukus .dar baisiau ,kai Lietuviai tampa juodi .

koks ir kieno reikalas2018-10-17 15:44

kiek pasu tures zmogus ,svarbu ,kad dusioje jis Lietuvis .

Ramanauskui2018-10-17 15:43

kur tu buvai pilieti ,kai grobe mergaite antizmogiai ,Lietuvos piliete ?labai daug reiskiesi ,daug rasai ,tik tiek ir tesugebi .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi