ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Patriarcho ruduo(95)

Dar gerai pamename aną dramatišką LTSR Aukščiausiosios Tarybos posėdį, kai buvo atmestos Sąjūdžio siūlomos trys konstitucinės pataisos dėl LTSR Konstitucijos viršenybės TSRS Konstitucijos atžvilgiu. Tuomet atrodė, kad Justas Paleckis su Algirdu Mykolu Brazausku įvykdė siaubingą išdavystę. Istorija apsuka ratą ir paradoksaliai skaudžiai kartojasi. Šiandien tai daro Tėvynės sąjunga, ranka rankon su tais pačiais komunistais, iš kurių niekas nieko gero ir nesitiki. Kai išduoda tie, kuriais pasitikėjai, yra šimteriopai bjauriau ir išdavystė šlykštesnė.

Vytautas Landsbergis. Nuotr. landsbergis.lt
Vytautas Landsbergis. Nuotr. landsbergis.lt
Vytautas Landsbergis mitinge šalia Seimo ant Mažvydo bibliotekos laiptų sako kalbą dar tais laikais, kai tokie mitinguotojai nebuvo vadinami marginalais ar Gazprom agentais. Archyvinė nuotr. iš landsbergis.lt
Vytautas Landsbergis mitinge šalia Seimo ant Mažvydo bibliotekos laiptų sako kalbą dar tais laikais, kai tokie mitinguotojai nebuvo vadinami marginalais ar Gazprom agentais. Archyvinė nuotr. iš landsbergis.lt

Sovietinės okupacijos laikais Lietuvos TSR teritorijoje gyveno TSRS piliečiai – LTSR gyventojai. Atkūrę Nepriklausomybę ir referendumu priėmę Konstituciją, šie gyventojai tapo nebe TSRS, o Lietuvos nepriklausomos valstybės piliečiais – tauta, kuriančia Lietuvos valstybę.

Kol kas dar neatšaukti antrasis ir trečiasis Konstitucijos straipsniai teigia: „Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.“

Trečiasis: „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.“

Kiekvienas Lietuvos pilietis, pasišovęs laikyti Konstitucijos egzaminą, šiuos straipsnius moka atmintinai ir šventai tiki, kad jie reiškia būtent tai, kas juodu ant balto parašyta. Taip ir turėtų būti, tačiau kažin ar taip tebėra.

Abejonių pasėja praeitą savaitę „tiesos.lt“ portale pasirodžiusi puiki publikacija: „ Vytautas Landsbergis: Tautos nereikia fetišizuoti – ji balsavo už komunistus “, kur portalo redaktorė Ramutė Bingelienė kalbasi su profesoriumi Vytautu Landsbergiu. Klausinėtoja su tautos patriarchu mėgina aiškintis esminį ir vis rečiau viešumoje keliamą klausimą, kam dabar priklauso Lietuvoje suvereno galios – Lietuvos tautai, Seimui, prezidentei ar Europos Sąjungai.

Seimas konvejeriniu būdu minko ir taiso Konstitucijos straipsnius pagal ES sutarties reikalavimus, iš nežinia kur ištrauktas direktyvas ir jaučiasi turįs teisę, nes tokia neva jam tautos deleguota. Tuomet, kai tuos pataisymus pasirašo prezidentė ir paskelbia „Valstybės žinios“, jie įsigalioja kaip konstitucinės normos.

Ir trinkteli, žiūrėk, visai netikėtai kaip perkūnas iš giedro dangaus, kad mes privalome iš savo Konstitucijos išbraukti ar pataisyti straipsnius, kurie saugojo tautos tapatybę, savastį ir galias savarankiškai spręsti bendruomenės egzistencijos klausimus. Briuselis žino geriau, kaip mes turime gyventi, ūkininkauti ir kokias vertybes išpažinti.

Taip iš inercijos Briuselio malūno ratas būtų ir sukęsis, jei ne tas nelemtas referendumas, kurį sušaukti pasišovė Lietuvos „neišmanėliai“, piktavalių suklaidinti, o gal net papirkti. Paskelbus šią „savižudišką“ iniciatyvą kreiptis į tautą aktualiu klausimu ne tik dabar čia gyvenantiems Lietuvos piliečiams, bet ir ateinančioms kartoms, staiga ėmė vertis nutylėta tikrovė.

Siekiamas referendumas nėra vien dėl žemės pardavimo užsieniečiams, o ir dėl tautos (kaip suvereno) galių susigrąžinimo iš valdžios, jas uzurpavusios. Ir visai dar neaišku, kuris iš dviejų klausimų valdžiai kelia didesnį siaubą.

Minėtame interviu su profesoriumi kalbama ir apie vieną, ir apie kitą – klausimai taip susipynę, kad jų beveik neįmanoma atskirti. R. Bingelienė klausia: „(... ) ar Lietuvai dabar prasminga sutikti su imperatyviu leidimu parduoti žemę užsieniečiams?“

V. Landsbergis atsako: „Čia nėra nei leidimas, nei koks nors naujas reguliavimas.

Tas reguliavimas yra Europos lygmens. Žemė yra rinkos objektas, rinka yra laisva.

Yra bendra rinka. Nėra atskiros vienos valstybės žemės rinkos – yra Europos Sąjungos.

Tie, kurie aitrina klausimą, tyčia kalba apie „užsieniečius“, lyg viso pasaulio užsieniečiai čia supuls, galimai supuls, t. y.

viso pasaulio „užsieniečiai“ yra grėsmė, kai iš tikrųjų kalbama tik apie Europos Sąjungą. Taigi čia pirmas žmonių klaidinimas.

Dabar Europos Sąjungoje... (... ) ar tai yra tokia didžioji problema, dėl kurios reikia išstoti iš Europos Sąjungos? Arba rizikuoti savo iššūkiu?

„Ne“. Ir mes verčiau laužome Europos sutartį.

Ar taip nėra? Tad nereikia nei žmonių klaidinti, nei aitrinti tos įstatyminės pusės.“

Prasklaidę žodžių ekvilibristikos miglą (profesorius tikrai meistriškai sugeba ją pūsti) matome keletą kraupių dalykų. Visų pirma, kad Lietuvos žemė yra prekė, o kaip su preke elgtis, reguliuojama Europos, o ne Lietuvos lygmeniu.

Taigi, taisykles nustatome ne mes, ne mūsų Konstitucijos antrasis ir trečiasis straipsnis. Kokie tad įstatymai Lietuvoje šiandien yra viršesni?

Dar gerai pamename aną dramatišką LTSR Aukščiausiosios Tarybos posėdį, kai buvo atmestos Sąjūdžio siūlomos trys konstitucinės pataisos dėl LTSR Konstitucijos viršenybės TSRS Konstitucijos atžvilgiu. Tuomet atrodė, kad Justas Paleckis su Algirdu Mykolu Brazausku įvykdė siaubingą išdavystę.

Istorija apsuka ratą ir paradoksaliai skaudžiai kartojasi. Šiandien tai daro Tėvynės sąjunga, ranka rankon su tais pačiais komunistais, iš kurių niekas nieko gero ir nesitiki.

Kai išduoda tie, kuriais pasitikėjai, yra šimteriopai bjauriau ir išdavystė šlykštesnė.

Ką reiškia pasakymas, kad „nereikia aitrinti tos įstatyminės pusės“? Nieko kito, o tik tai, jei pradėsime klausimus iš esmės aiškintis ir „aitrinti“, pamatysime, kokioje skylėje esame atsidūrę.

Ir ne pinigai čia esmė, kuriais profesorius mėgina užhipnotizuoti viską pinigu matuojančią kapituliantų sumaterialėjusią vartotojišką sąmonę, neva ES supyks ir nebeduos pinigų Ignalinos AE palaidojimui. Ką darysi, jei neduos.

Susimesime iš savų, nes atsidavinėti už pinigą negražu, neoru ir negarbinga.

Nelabai gražu ir tuos, kurie už ilgesnį rublį neatsidavė Kremliui blokados metu, kurie neatsiduoda už eurą ir Briuselio suteneriui „ono“ vadinti jau nebe tauta, nebe Lietuvos piliečiais, o paprasčiausiai „žmonėmis“. Iš niekur į niekur žmogus pilnas nieko. Moralinis bankrotas, ar ne, profesoriau, ištiko Grigaliūną, per marias beplaukiantį.

„Kgbynas, kirmėlynas ir šunauja“, – apie ką čia Jūs, profesoriau?.. Apsižvalgykit aplinkui, pažvelkit į S. Daukanto rūmus, į Seimo rūmus, į savo partijos bendražygių akis. Liūdna. Toks tad šių metų adventas, tokie ir būna patriarchų rudenys.

Naujausi

Komentarai (95)

Rikiuoti
Raigerdas Publijui2013-12-23 20:23

Pritariu jums dėl šitų šoumenų Ramanausko ir kitų. Aį asmeniškai niekada jais neisžavėjau, nes man visada tai buvo toks pusiau jumoras. Bet problema yra tame, kad kiekviena tauta turi juokdarių arba tikrų jumoristų. Be šito gyventi neįmanoma. Bet su lietuviais atsitiko gana tragiškas dalykas. Nežinau, gal komunistiniais laikais komunistai bijojo jumoristų, todėl šitas dalykas buvo nukrieptas ne profesionalumo keliu, o buvo perduota į mėgėjų rankas. Pavyzdžiui, Rusijoje yra toks teatrinis institutas, kaip GITIS, t. y. Teatrinio Meno Institutas. Jame ruošiami ir taip vadinami estrados artistai. Taigi, pagrindinės Rusų estrados žvaigždės yra baigusios šitą institutą. Ir, manau, daugelis iš vysresnio amžiaus prisimena tą aštrią jumoristų satyrą. Lietuvoje tuo užsiėmė mėgėjai. Todėl tas dalykas ir nukrypo į mėgėjiškumą. Man mūsų juokdariai kelia gailesčio jausmą, bet blogiausia yra tai, kad Kultūros ministerijai yra į tai nusipjaut. Suprantate koks dalykas gavosi - žmonėms susidarė įspūdis, kad lietuvių tauta yra be jumoro jausmo. Kada pažiūrį į tuos besimaivančius lietuviškus juokdarius, kurių jumoras yra toks sunkus, kad praeina bet koks noras juoktis, tai darosi gaila visos tautos. Nes jumoras tautoje yra visada tos tautos gyvybingumo ir dvasinės sveikatos požymis. Pas mus suidaro, kad šitas jumoras yra dvasiškai ligotų žmonių. Kodėl? Todėl, kad jumoras yra labai subtilus dalykėlis ir jis negali būti toks arkliškas, koks yra dabar tas lietuviškas juokdarių kuriamas jumoras. Visur yra ribos. Riba nubrėžia, kad baigiasi vienas dalykas ir prasideda kitas dalykas. Tai va, yra toks dalykas kaip "jeer" -angliškai arba rusiškai - Глумление. Lietuviškai būtų, kaip patyčios. Taigi, tiek jumoro tikslas, tiek satyros tikslas yra išjuokti žmonių ydas ir negeroves. Bet lietuvių juodarių rodomose laidose, tai pavirsta į patyčias iš žmogaus, kaip tokio. Tai pati šlykščiausia jumoro forma. Bet mūsų juokdariai nejaučia ribos tarp tikro jumoro ir patyčių arba "jeer", arba Glumleniye. Tame yra didžiulis skirtumas. "JEER" yra piktas jumoras ir jis yra smerkiamas ir nepriimtinas, kaip jumoro forma. Jis nėra naudojamas kultūringose visuomenėse. Budulių bendrijose tai yra normalu. Jiems jumoras yra ir tada, kada kitam atsitinka nelaimė, kada kažkas kažką susilaužo, ir jiems tai teikia malonumą. Mūsų juokdariai yra apgailėtini todėl, kad jie neskiria šitų dalykų. Jiems patyčios iš žmogaus yra jumoras. Tai labai žemai kritusios nacijos požymis. O lietuviškas jumoras yra tikrai labai įdomus. Bet jis dabar yra užmirštas ir nugramzdintas į gelmes. Jį reikia pakelti, nuvalyti ir padaryti iš jo juvelyriškai puošnų dalyką. Bet čia turi atsigauti ir visa tauta. Turi atsikelti iš aimanų, nevilties, sąstingio ir netgi paralyžiaus. Velniškai mums trūksta lyderių, turiu omeny tikrų lyderių, o ne tokių, kaip tie politiniai klounai, iš kurių vienas yra V. Landsbergis su savo che, che...

Jules2013-12-22 10:52

Ir asilams siandien aisku, ne tik arkliams, kad konservatoriai isdave Tevynes Sajunga, apskritai padoriaja Lietuva, bet ne konciervu davatkoms su moksliniais ir ne moksliniais laipsniais.

betgi2013-12-19 20:00

žemę galima neparduoti, nesvarbu, kad bus norinčių pirkti!

Pasiklydo2013-12-18 18:52

jei autorius gyventu scenoje, tas rašymas į temą,bet jis gyvena Dantės pragaro ratuose, todėl bet kokie realus vaizdai yra jo vaizdinių, ir tikrovės utopija.

Vieniems2013-12-18 16:53

ateina ruduo,antri prisivogia,o treti degraduoja.Prie kuriu save priskirtu pisaka?

Publijus2013-12-18 16:10

Dar šlykštesni ir godesni už "švariarankius-aferistus"liberalų sąjūdis. Jie į viską žiūri kaip į prekę,netgi į žmogų. Užvaldę Klaipėdą jau baigia sukti SGD terminalo aferą,žinoma per ofšorą,kuri ne tik neatpigins dujų,bet pabrangins ir privers pirkti ne ten kur pigiau,bet ten,kur dviems masiuliams su gentvilu naudinga. Jie ir iškrypėlių revoliucijos sukėjai ir Ševrono chalūjai. O žemiausiai puolė "Dviračio"šoumenai,bandantys visą tai įteisinti viešojoje erdvėje. Šlykštu žiūrėti į tuos ramanauskus-šūdistus,išvytus iš LNK. Į ką jie dabar spjaudo savo sugedusią tulžį? Į Žygaičių bendruomenės priešinimasi ir savo namų gynimą nuo užnuodijimo. Dar referendumo del žemės pardavimo iniciatoriai jų pajuokos objektas. O kiek spjaudėsi ant Garliavos piliečių akcijos. Niekada nemaniau. kad Šerėnas su Mackevičiumi tokie parsidavėliai Judošiai. Kuriems stabiliausia valiuta yra 30 sidabrinių. Manau iš visos mūsų perkamos žiniasklaidos labiausiai degradavo šita šunauja,kažkada demonstravusi tikrai aukštąjį pilotažą.

Tomas J.2013-12-18 11:27

Taigi, kaip matome - žemės KILNOJIMĄ reglamentuojantys įstatymai (du) priimti Seimą valdant Landsbergiui su bendražygiais. PIRMAS: Lietuvos Respublikos įstatymas „Dėl piliečių nuosavybės teisių į išlikusį nekilnojamąjį turtą atstatymo tvarkos ir sąlygų“ priimtas 1991 m. birželio 18 d. numeris I-1454 - - ANTRAS: "Lietuvos Respublikos piliečių nuosavybės teisių į išlikusį nekilnojamąjį turtą atkūrimo įstatymas" priimtas 1997 m. liepos 1 d. , numeris VIII-359. KLAUSIMAS: kodėl Landsbergis sako, kad žemę kilnojamu turtu padarė lddpistai?? Ar žinote kas atsakymą?

to 87. Turbut2013-12-18 10:03

tai kad sąjūdį ir įkūrė kbiūgos maskovijos nurodymu, o jo vadu paskyrė generalinį stukačių...

Turbut2013-12-18 09:33

,,atsitiktinai,, Jakimaviciaus ,,pastebejimai ir stribu ir stukaciu palikuoniu komentarai,labai atitinka 1992mKgb instrukcijas,kaip diskredituoti Sajudi ir jo vadovus? Nejaugi jie nesugebejo net instrukciju pakeisti, Liudvikai?

Jurgis2013-12-18 00:59

Liudvikas Jakimavičius - toks pat didis lietuvių rašytojas, kaip ir Vytautas Petkevičius.

stasys2013-12-18 00:54

autorius aiškiai išgėręs rašė tą str. 1. V. Lansbergis ne L. Jakimavičkius ir pastarajam nereiktų savęs tapatintį su tuo kas vienaip ar kitaip paliks pėda Lietuvos istorijoje .. netgi nenarstant jo paklydimo kaulelių. 2. Tas pamėgtas aš/Tauta atrodo mažumėle kvailai .. taip kaip to žodžio deriniui dažnam vartojimui reiktų bent pusės rinkėjų pritarimo. .. 3. Ginčyti EU stojimo sutarties sąlygas mažų mažiausiai kvaila, apie jas galima buvo kalbėti prieš stojant, šiandiena jei yra prieštaraujančių tai sutarčiai motyvų, reiktų ieškoti kompromisinių variantų kartų susėdus.. o ne pulti rodyti savo kolūkietiška mentalitetą atstatant krūtine.. tai nepuošia šalies įvaizdžio ir kerta šaka ant kurios čia visi sėdį .

Trumpas2013-12-17 23:45

Ponas pirmasis atkurtosios sunaujos pirmininke kaip jum pasiseke sovietmeciu gastroliuot po uzsienius.?? Kiek atsimenu be KGB pritarimo tai budavo tik drambliuko svajones..........

Patriarho2013-12-17 23:41

Nupatriarhinimas. Užtenka. Šitas nusihi .kal. Te..lis atsakys!

Prisiekiu2013-12-17 23:38

Niekada. Daugiau niekada už konservatorius.

pilietis2013-12-17 22:16

Tiesiog fantastiškas straipsnis. Tarp kenkėjų vikšrų irgi yra sfinksų, admirolų, gal ir koks patriarchas yra, kaip Lietuvoje, juk galima parazitą, graužiantį Tautos ąžuolą pavadinti patriarchu, bet tereikia, kaip autorius, atidžiau pažiūrėti ir paaiškėja esmė. V. Landsbergis - niekingas žmogus, tautos parazitas, nevertas ne tik patriarcho vardo, bet ir priklausyti Lietuvių tautai. Senovės graikai tokius susiteršusius piliečius išvydavo lauk iš polio. Šis vikšras pats save išvarė.

Ką reiškia vardo2013-12-17 19:30

laukelyje atsiradęs žodis "Blokuojamas"?Ir neįmanoma atsiversti portalo "Tiesos"?Prieš rinkimus bus daugiau tokių numerių?

to 75. Tomas J. -> 742013-12-17 19:28

LIETUVOS RESPUBLIKOS ĮSTATYMAS Dėl piliečių nuosavybės teisių į išlikusį nekilnojamąjį turtą atstatymo tvarkos ir sąlygų LIETUVOS RESPUBLIKOS AUKŠČIAUSIOSIOS TARYBOS PIRMININKAS VYTAUTAS LANDSBERGIS Vilnius, 1991 m. birželio 18 d. o čia pirminis įstatymas, kurio pagrindu priimtas 1997 m. įstatymas jame taip pat jau numatytas žemės skraidinimas, tik kiek kuklesnis

gudas2013-12-17 19:20

Kam zydui ginti lietuviu tautos tapatybe?

Darijus2013-12-17 19:06

Nr. 32: čia ir yra didžiausia klaida, žmogus negali viduje susidvejinti, jis tik vystosi ir tobulėja. O, kad tai Lietuvos nusikaltėlis Nr. 1, akivaizdu. Jo veilos pasekmes mažai kas įvertina, nes bijo suvokti mulkinimo laipsnį. Juk sunkiausia prisipažinti sau, kad buvai neteisus ir nebūtinai iš blogos valios. Pasidomėkite jo biografija iki tariamos nepriklausomybės bei tikrųjų disidentų jo veiklos analize. Todėl ir deklaruoja: nesvarbu, kas buvome, svarbu, kas esame. Totalus absurdas.

to 75. Tomas J. -> 742013-12-17 19:02

štai ta info LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIEČIŲ NUOSAVYBĖS TEISIŲ Į IŠLIKUSĮ NEKILNOJAMĄJĮ TURTĄ ATKŪRIMO ĮSTATYMAS 1997 m. liepos 1 d. Nr. VIII-359 o tada konsevuotos bankės kiek atsimenu turėjo berots 89 seimo narius o lanzbergis buvo seimo pirminiku

Tomas J. -> 742013-12-17 18:48

IR AŠ ATKREIPIAU DĖMESĮ Į ŠĮ MOMENTĄ. Daugelis kaltina Landsbergio žmones dėl to, kad žemę padarė kilnojama. O Landsbergis tuo kaltina lddpistus. Būtų šaunu padėti tašką šioje istorijoje ir suradus ČIA nurodyti įstatymo pavadinimą, numerį, priėmimo datą, tada būtų aišku kas tuo metu Seime buvo valdantieji - jie ir atsakingi. Baigtųsi spekuliacijos. Deja, neturiu tam laiko dabar..

Geras interviu, ir pastebėjimai teisingi2013-12-17 18:04

Tame interviu Landsbergis sako, kad lddpistai, buvę komunistai, padarė žemę kilnijamu turtu. Bet kiek pamenu, tą įstatymą pristatė Pečeliūnas, o Lansbergis pasirašė. Melas ar užmaršumas iš profesoriaus lūpų? O Tauta yra tai, kas gali ir turi nuspręsti. Vox populi, vox Dei. Dar nėra buvę, kad Tautos sprendimai buvo neteisingi. Kodėl Landsbergis nekalba apie į valdžią atėjusių dešiniųjų godumą, nekompetenciją ir aroganciją? Vien į Kubilių pažiūrėjus, ar Juknevičienę, o dar Adomėnas ar Žilinskas... Ir apsisprendi niekada daugiau nebalsuoti už TS.

Benas to mamai2013-12-17 17:36

O kas kaltas, kad tokie sulindo i valdzia? Kas kaltas, kad lietuvis anot Gajauskaites net lietuvio prezidento neissirenka, turejom viena Paksa ir tas zemaitis.

mama iš kaimo2013-12-17 17:25

Ačiū, Liudvikai. Kai perskaičiau interviu prieš porą dienų, apėmė toks bejėgiškas įsiūtis, kaip kad anksčiau, pradėjus kalbėti apie KGB, kad nebeliko net žodžių. Dėkoju, kad sudėliojai viską į vietas, o ypač - už pavadinimą - jau buvau primiršusi seniai skaitytą Markeso knygą. Sėkmės ir gerų Švenčių/

Tomui2013-12-17 17:11

Į ragus kalėsi sau pats Landsbergis - tuos jis tikrai turi, neabejoju.

Tomas J.2013-12-17 17:03

Gerai čia kalė į ragus Landsbergiui.. oi kaip gerai… Kai Landsbergis 1991 sausio mėn. apie 8-12 d. (tiksliai nepamenu kurią dieną, bet šiuo laiku - nuo 8-os iki 12-os imtinai) pasirodė ar ne trečio aukšto atidarytame Seimo lange ir klausė valandų valandas šąlančių žmonių: - ar niekam neatiduosime savo nepriklausomybės? Ar niekada neatiduosime? - Jis buvo patenkintas žmonių atsakymu ir juos pagyrė. Kalbėjo gražius žodžius apie laisvę. Kartu su visais tada tenai skandavau LANDS-BER-GIS!!! O paskui po keleto metų jau dėjo visas pastangas, kad Lietuva dalies suvereniteto netektų. Tada Landsbergio jau nepiktino net nesąžiningi agitacijos už narystę ES būdai - iš jo pusės nesigirdėjo jokių pastabų, - kai premjeras Brazauskas per TV tiesioginiame eteryje melavo žmonėms, kad "įstoję neprarasim nė truputėlio suvereniteto", - kai Auštrevičiaus vadovaujamas Europos Komitetas prie LR Vyriausybės platino melagingą agitaciją, kad įstojus į ES elektra "iš esmės nebrangs", - kai buvo šlykščiai grubiai pažeidžiamas įstatymas, neatidarant specialios sąskaitos referendumo agitacijai, ir milijoninės lėšos iš užsienio plaukė referenduminei agitacijai - tautos mulkinimui. Tada Landsbergis nematė pažeidimų. Nuo tada Landsbergis man ne autoritetas. IDĖJAS LAIKYKIM AUTORITETAIS IR PO JOMIS BURKIMĖS. / Kai skaičiau Landsbergio mintis apie pastarąjį (Žemės) referendumą, mane jis papiktino nesąžiningu elgesiu - "Turime Europos sutartį, paremtą net mūsų pačių referendumu". Tai netiesa. Kodėl Landsbergis meluoja? Kodėl nori nesąžiningu būdu mus palenkti savo pusėn? Referendumo metu 2003 mes nebalsavome už Europos sutartį. Mes balsavome tik už tai, kas buvo balsavimo biuletenyje parašyta, o ten nebuvo nieko apie Europos sutartį.

67-am2013-12-17 17:01

Taiklu. Grubokai, bet labai teisingai parašėte, vergo mentalitetas kol kas nugali.

Landsverkauferis2013-12-17 16:49

Tiesiog svoločius.

Kaimo pilosopas2013-12-17 16:46

Stebina kitkas. Kaip Lietuvos elitaz murkdo Tautą. Visi prognozavo, kad parašai bus piktybiškai braukomi. Taip ir atsitiko. Tačiau, vietoj to, kad būtų griežtai pareikalauta Vaigausko atsistatytinimo ir rinkiminės komisijos paleidimo, organizatoriai "pradėjo sau ant galvos pilti grietinę" ir stenėti, gal mes iš tikrųjų ne taip kažką padarėme, gal ponas Vaigauskas neužpyks, leis mums pasitaisyti. Vaigauskas-gerietis leido, visiems pilnos kelnės iš džiaugsmo, oj kokia Lietuvoj demokratija, kokia valdžia gera... Tenka konstatuoti, kad viduje mes dar nelaisvi, 73 metai vergovės vis dėlto, kol kas, ima viršų.

Išdavikas2013-12-17 15:51

Atvirai prisipažino, kad yra prieš tautą, jos suverenias galias

Gera žinia2013-12-17 15:50

Lansbergis paseno. Turbūt nereikia aiškinti, kas nutinka labai pasenus?

Geras straipsnis2013-12-17 15:48

Ačiū

Benas2013-12-17 15:29

As visada klausiu zmoniu. Tai kurie bolsevikai yra geresni. Ar tie kurie atejo 1917m ar tie po stalino ar tie po Lietuvos paskelbimo ,,nepriklausomybe" Visi griove, bet ne vieni nieko nesukure????????????????? O lensbergio pasisakymai ir atsakymai, parodo kokia yra akla, neisprususi Tauta. Is ju tyciojasi 23m o jie lyg akli kareiviai eina paskui. vot cia ir yra liudniausia, kad sukure tokia sistema, kuria lietuvaiciai patys save susinaikins. Visi rekia blogai, bet nesusimasto del ko blogai?

savišvieta2013-12-17 15:10

Kadangi senelis amnezikas Lietuvos Pardavėjas taip negerbdamas Tautos gerokai sugadino nuotaiką, nusprendžiau ją pasigerinti puikiausiosiomis priemonėmis - savišvieta. Taigi šiandien sau pasidovanojau 3 dėmesio vertas knygas: 1)J. Marcinkevičius "Iš natūros" - dovana dvasiai; 2)G. Orwell "1984-ieji" - dovana realybei; 3)R. Janutienė "Raudonoji Dalia" - dovana pabudimui. Rekomenduoju visiems, jei dar neskaitėte.

MAN STRAIPSNIS PATIKO, TIK GAL DAUGELIS JAUNŲ ŽMONIŲ NEŽINO APIE GRIGALIŪNĄ,2013-12-17 15:01

Apsišiko Grigaliūnas per marias plaukdamas ir nupynė vainikėlį šude tupėdamas...

Albas2013-12-17 14:47

50-tas visiškai teisus esi, DG tikrai verta VL pamaina - ubudu seni persidažę komuniagos, abu ne Lietuvos ,bet Europos piliečiai, abu gyvena iš mokesčių, kuriuos tarp visų kitų mokėtojų ir "runkeliai" ir šunauja, ir kirmėlynas moka.

Tauta2013-12-17 14:46

balsavo už komunistus?O V.Landsbergis į prezidentes pasiūlė saugumietę iš Burokevičiaus štabo?Kur ten tautai iki Vytauto fantazijos.

55-ai- "martai"2013-12-17 14:45

Visai nebūtina būti specialistu, kad būtumei piliečiu, nepamirškite to. Bet seimo nariams ir preizdentei pilietybės (ir konstitucijso) egzaminas tikrai būtų labai reikalingas.

to 55. referendumo sirgaliams2013-12-17 14:39

deja turiu tamsta nuliūdinti, išdavė ir sulaužė priesaiką...

taigi2013-12-17 14:37

Jakimavičius papasakotų visuomenei apie tai KAIP SOROŠISTAI OKUPAVO BERNARDINAI. LT IR MARIJOS RADIJĄ? Ir kiek jis pats, būdamas bedieviu, prie to prisidėjo? abai panašiai sorošistai su neokairiaisiais pasitvarkė ir su Marijos radiju Lenkijoje. Turėjo atsarginį, kgb užangažuotą vyskūpą, kuris nušalino Marijos radijo vadovą ir vietoj jo paskyrė neoliberalams palankų kunigą. Po to Katynės katastrofoj “netyčia” žuvo visas katalikiškas Katčinskio elitas. Neoliberalams, Rusijos draugams, nebeliko jokių kliūčių nei Lenkijoje, nei ES. Nors skydas nuo Rusijos pastatytas, bet jis liko tuščias. Ir vistiek Rusija pastatė raketas nukreiptas į Lietuvą, Kaliningrade.

referendumo sirgaliams2013-12-17 14:36

niekada Landsbergis neišdavė valstybės. Nejau nematote, kad esate mulkinami tų pačių išdavikų? Jei tikite referendumo galia, tai turėtumėte būti visų sričių profesionali ekspertė: ir politikos, ir ekonomikos, ir ūkio ir t.t. nes kaip kitaip priimsite TEISINGUS SPRENDIMUS?

skaitytoja2013-12-17 14:25

Mano tėvai už Kauno m. centre esančią 17a." auksinę" žemę prieš 8 metus gavo apie 10tūkst. litų. Džiaugėsi senukai tais trupiniais ,už kuriuos galėjo pasilaidoti, nes žemėtvarka jokių kitokių vilčių nesuteikė,teigdami,kad ,neva, laisvų žemių neliko. O, kiek tokių senukų buvo...? Skaičiau,ir tai, kad V. Landsbergio žmona žemes iš Anykščių raj. ,pagal tuo metu pačių sukurptus įstatymus,sėkmingai persikėlė prie Vilniaus.... Ir tos perkeltos žemės kainuoja ne dešimt tūkstančių.... Aš vis dar naiviai tikėjau žodžiu TIESOS ir nestovėjau po medžiu,kaip tai darė tas,kuris tą frazę pirmasis ištarė. Bet, po gegužės 17 d. visą ,ką besakytų landzbergistai, masiuliai,butkevičiai,paulauskai.... ,yra blefas, niekšybė, visiškas demokratijos suniekinimas,konstitucijos trypimas purvinais batais. Skaičiau DK, kad šiandien 14 val Vilniuje bus mitingas. JUK ŠIANDIEN 17D. DEMOKRATIJOS SUNIEKINIMO DIENA . VIENYBĖS IR VILTIES VISIEMS DORIEMS ŽMONĖMS.

De fakto2013-12-17 14:12

Visa konservų garbė "Dėdulėje",o visa kita tik ekonominiai interesai.

50-am2013-12-17 14:09

Abudu (DG ir VL) yra miklūs Lietuvos Pardavėjai - be jokios abejonės, gal ir metų korumpo titului tiktų:) Kaip visgi puiku, kad turime puikią alterantyvą - Lietuvos Konstituciją, kurioje parašyta, kad SUVERENAS YRA TAUTA - ne kokie parsidavę svetimiems ponams žmogeliai. Todėl jie ir bijo tautos valios, nes net ir per visišką savo supuvimą dar sugeba suprasti, kad Lietuvos žemė priklauso Tautai ir valstybei ir tai nėra prekė. Štai kodėl bijo referendumo. Jeigu nebijo - kokios problemos - tegu Tauta pasako ką galvoja. Negalima visgi? Būtent ir žinom kodėl:)

idomu2013-12-17 14:06

kiek muzikantas turto susikrove per tuos metelius gal kas zino is karto bus aisku ko jis taip to referendumo bijo kaip velnias kryziaus (mano noumone jis patenka i 50 vagiu vaganciu is tautos)

d2013-12-17 14:05

gal landsbergis ir padare viena kita klaida, taciau kitos alternatyvos mes neturime. manau dalia grybauskaite puiki landsbergio pamaina ir bus prezidente dar ne viena kadencija.

Jakimavičiui2013-12-17 14:04

Jūs gerbėte aną Landsbergį,o aš jau tada supratau,kad jis atves į tą vietą kur dabar esame.Ir ne tik supratau,bet ir žodžiais sakiau garsiai.Netikėjo tada manimi.Dabar,tie patys,kurie tada manimi netikėjo,spaudžia man ranką už įžvalgą. Taip kad,Vytulis ir tada ir dabar ,buvo ir yra CONSTANTA.

46-am2013-12-17 14:01

ne taip supratote "ekspertų idėją" - tikroji idėja yra ta, kad Lietuvos respublikos kontitucija vis dar galioja ir suverenas yra tauta - net jeigu Lietuvos Pardavėjas mano kitaip - jis jau istorija - ta prasme, tik labai seniai ką nors Tautai reiškęs..O dėl ES "dažnai nevykusių nurodymų" - jie gali nurodyti savo kieme, ne nepriklausomoje valstybėje.

to 42. je je2013-12-17 13:58

eik tu į delfi ir pas komjaunuolius ir meluok ten...nurodyk šaltinius, video ar rašytinius, kur paulauckas ar kitas tipas atvirai ragina pasirašyti ir patys demonstratyviai pasirašo...na atsibodo tos jūsų melagystės.

lozorius2013-12-17 13:55

aha, nei VL geras, nei Sąjūdis vykęs, nei tos Nepriklausomybės reikėjo, jeigu dabar parduodama žemė. Štai Ekspertų idėja. O pasaulis juda į priekį, ir ES su savo dažnai nevykusiais nurodymais yra geriau negu, pvz., Muitų sąjunga, ar ne?Ekspertai vieno netvirto ant kojų autoriaus asmeny mano kitaip?

Albas2013-12-17 13:38

37 Jaunuolis laaaabai teisus, šūvis tiesiai į dešimtuką.

Realijos2013-12-17 13:36

Manau, kad labai reikšminga ir gerai, kad Lietuvos Pardavėjas žaidžia aviromis kortomis- mes matome ir vis daugiau žmonių tai mato - būtent dėl tokio "atvirumo". Pardavėjas panikoje - visą tautą apkaltinti parsidavimu komunistams - drąsu. O gal labiau - beviltškumo išraiška? Kalbos kalbomis, bet kad pasirodytų tikroji Tautos nuomonė - viskas paprasta - reikalingas refrendumas, kuriame pasisakys VISI. Paprasta ir įtvirtinta Nepriklausomos Lietuvos konstitucijoje. O gal Lietuva jau nebėra nepriklausoma šalis? Regis, kad jau ne. Argi ne visų tautiečių atsakymų bijo šis globalistų tarnas? Todėl ir vartosi. Ką gi - labai gerai - irgi tarnauja pabudimui.

Kaimo pilosopas2013-12-17 13:29

Kažkas, greta esančiame straipsnyje perspausdino labai gerą Maidano šūkį - Jei jūs neleisit mums gyventi, mes neleisim jums valdyti!

je je2013-12-17 13:29

SPEKULIANTAS ŽODŽIAIS - JAKIMAVIČIUS BLEFUOJA. Jai referendumo priešakyje neitų A. Paulauskas, paraginęs Rusų partiją (dabar Lieudies partija) rikti parašus, jei parašų rinkimo vajaus priekyje neitų neobolševikinė A. Paleckio partja su FRONTU, remiamu Rusijos oligarcho, Dūmos senatoriaus, rusakalbių žd Kongreso pirmininko, ne kartą gynusio Paleckį teisme "kad svi šaudė savus" Shpygelio, teisto už pedofiliją, kai dar prie sovietų dirbo mokytoju Proftechninėje, jei nepalaikytų neotrockistai iš ANARCHIJA lt su Vitalijais Balkais ir Katzais bei vinokuraistai dar ir aš patikėčiau, kad šis KONSTITUCIJOS keitimas, dangstantis "žemės klausimu, kyla natūraliai iš apačios, iš tautos. ............ Bet, sorry, taip nėra. Ir rezultate galime tikėtis tik tokių pasekmių, ką vykdo dabartiniai neobolševikai/neotrockistai su rusijos oligarchais visoje Europoje - Nacionalinių valstybių skaldymo. Įvykiai su Katalonijos "nepriklausomybe" nuo Ispanijos, Škotijos nuo Anglijos, baskų, flamandų... ir t. t. Kremliaus ranka ir patirtis Gruzijoje atskiriant teritorijas aiški kaip dieną... Argi ne aišku, kad panašiai referendumu ir Vilniaus kraštas bus atskirtas nuo Lietuvos, o gal net ir Žemaitija... toks Nacionalinių valstybių trupinimas yra neobolševikų plane ir jis būtinas įvedant Orwelišką totalitarinę diktatūrą. Ir, juokingiausia, kad tai daroma a la "patriotų" ranomis. Tai vienas iš gudriausių propagandos metodų.

38-am2013-12-17 13:14

Labai taikliai pasakyta: "neiškentęs profesorius išsiduoda" - būtent. Pasiekta riba, kur Lietuvosgalutinio atidavimo (pardavimo) kartelė palinkusi ir dėl Tautos valios gali sugriūti, tad kaukės krenta ir pasirodo tikrosios grimasos.

bbs:)2013-12-17 13:06

perskaitei ir siusk kitam...

je je2013-12-17 13:04

matau, kad net rusai mums tokio prezidento nelinkėtų:)) juolab tie, kuriems reiks gyventi (saulėlydis) tokio žmogaus valdomoj šaly… jau kai Artūras pradėjo putot apie “pavojų internete”, iškart pamaniau, kad po “terorizmo” ar “hakerizmo” priedanga pirmiausia būtų atakuojami laisvi, nepriklausomi anoniminiai internautai, ypač tie, kurių smegenėlės vis dar nepasiduoda “ketvirtosios valdžios” manipuliacijoms. Nors ir šiaip jau daugybė portalų leidžia komentuot tik iš žd valdomų socialinių tinklų - Tviterio, facebuko ir kt. Avelės turi būti gerai suskaičiuotos ir akylai stebimos, nors jų "ganytojai" yra patys vilkai. !!! Artūro tėvelis tai jums ne koks nkvd prižiūrimų gaisrininkų šoferis Polikarpas… Artūro tėvelis OHOHO!!! O jau Jolantos, išskyrusios Artūrą su jo pirma žmona lietuve, tėvelis tai dar labiau OHOHOHO!!! Kaži ar ims Artūro tėvelių ir protėvių biografijas tirti didysis perestroikininkas iš Dubnos - Z. Vaišvila, didžioji žurnalistų kūrybinė fantazuotoja R. Janutienė, didieji "ekspertai" iš sudegusio teatro? Jaučiu, kad netirs. Nes visus tuos tyrimus užsakinėjo DĖDULĖ X, kurį Janutienė pažinojo iš anksčiaus, bet šios "valstybinės" paslapties nelinkusi mums išduoti. Taip kad A. biografija šiai chebriukei matomi labai tinkama, nors tu ką..ką...

Pritariu 352013-12-17 13:03

perskaičiau profesoriaus mintis ir pasibaisėjau. Supratau, kad jau tuomet požiūris į žmones buvo toks pat kaip dabar, tik tada nesipriešinome, o ėjome ta kryptimi, kurią nurodė "Didysis profesorius". Dabar mūsų siekiai ir požiūris skiriasi, todėl neiškentęs profesorius išsiduoda, pasako savo nuomonę apie mus. O juk niekas nepasikeitė - mes norime turėti savo valstybę, laimingai gyventi savo šalyje. To siekiame. Dabar mūsų siekiai skiriasi, nes profesorius jau pasiekė savo tikslą, jis gyvena gerai, nesvarbu kur, Briuselyje, Vilniuje, jeigu Masvoje būtų geriau, gyventų Maskvoje. Tai pasaulio pilietis, o mes galvojome, kad Lietuvos patriotas. Tokia mano nuomonė

Jaunuolis2013-12-17 13:00

Gal dede Vytautas galetu ivardinti uz kokius komunistus Tauta balsavo konkreciai.Ar balsavimas uz bet koki komunista yra blogis,panaikinantis Tautos kaip Suvereno galia,ar tik balsavimas uz nesavus komunistus?Jei balsavimas uz vienus komunistus yra geris ,o uz kitus blogis,gal dede Vytautas isleistu geru ir blogu komunistu sarasa.Neskirdama uz kuriuos komunistus balsuoti yra gerai Tauta gal praranda Suvereno galia per nezinojima.

pensininkas2013-12-17 12:58

Lietuviu esu aš gimes, lietuviu noriu ir būt, o konservatorių garbės pirmininkas ir visa jo šutvė kviečia mane nebenorėti būti lietuviu. Todėl dabar vietoje konservatorių ir V.Landsbergio renkuosi TAUTININKŲ SĄJUNGĄ ir Z.VAIŠVILĄ.

autoriui2013-12-17 12:48

Manau, kad "anas" profesorius buvo tik "šio" profesoriaus pradinė kloninė versija - tokie dalykai nedaromi per vieną dieną, o yra nuoseklių susitarimų ir įvykių seka. "Ano" profesoriaus žodžiai buvo tik supranuotos programos dalis, kad patrauktų žmones į save, kad žmonės padarytų tai, ko reikia sistemai. Mano manymu, Lietva buvo parduota globalistams jau tada, o ateities "runkeliai" buvo reikalingi tik tam, kad atliktų darbelį, kurio vienas Lietuvos Pardavėjas nesugebėjo atlikti. Deja.

Povilas2013-12-17 12:47

Man labai keista skaityti šiame portale tokius "išvedžiojimus". Manau, jog teisus kaimo pilosopas. Gerbiamieji, ar Jūs akli, jog nematote, kad mūsų žemę jau seniai parceliuoja visokie skardžiai ir kiti naujieji oligarchai? Nejaugi Jūs nematote, kad pagrindinė čia problema ne ES į kurią mes įstojome, direktyvos, o mūsų gobšūs ir susipykę su tiesa valdantieji? Jie mus apgaudinėje ir mulkina, o mes tylime.

to 292013-12-17 12:44

viskas labai taikliai.

Autorius Liudvikas Jakimavičius2013-12-17 12:38

Siūlau nurimti tiems, kurie profesorių V. Landsbergį išsijuosę koneveikė dar nuo Sąjūdžio laikų už vaidmenį atkuriant Nepriklausomybę ir garbingą laikyseną iki tapome pripažinta valstybe. Tuomet ir prasidėjo mindžikavimas, neatlikus liustracijos ir desovietizacijos, leidęs sugrįžti į valdžią komunistiniam raugui, kuris įvairiais valdžios pavidalais iki šios dienos taip įsisiautėjo, kad padorumo ir garbės jausmo nepraradęs Lietuvos piletis jau vadinamas rusų šnipu, kuriuo šiukštu - negalima pasitikėti. Visos lietuviškos dešinės nelaimė, kad tėvynės Sąjunga ir jos garbės pirmininkas užuot tą raugą mėžę patys jį maišo. Anas ir šiandieninis Lansbergis - visiškai netapatūs dalykai. Aną aš gerbiau ir gerbsiu, o komunistinį - kagebistinį raugą niekinau ir niekinsiu.

Kažkas tai turi sakyti tiesą !2013-12-17 12:37

"Kai išduoda tie, kuriais pasitikėjai yra šimteriopai bjauriau ir išdavystė šlykštesnė". Buvau konservatorius iš idėjos, nes tikėjau, kad tik konservatoriai atstatys Lietuvoje teisingumą. Bet ten dėjosi vis keistesni ir keistesni dalykai: apie jokį teisingumą partijos viršūnėlės nekalbėjo. Jei koks nors naivuolis išdrįsdavo priminti, kad žmonės laukia teisingumo, kad reikia spręsti kaip sulaikyti jaunimą nuo emigracijos, partijos "viršūnėlės" išsišokėlį tuoj pat "nusodindavo" į "realybę". Ypač atsiskleidė tikrasis veidas po jiems sėkmingų 2008 metų Seimo rinkimų. Jiems žmonės tapo absoliučiu "O", visos jėgos mestos į materializmą "elitui". Palikau tą partinį(kaip Landsbergis sako) "kirmėlyną". Pritrenkė visiška abejingumas ir panieka žmonėms. Nieko gero ir kitose partijose. Lietuvos žmonės pasmerkiami vegetuoti ir vergauti. Parašiau tai ką mačiau. Skaudu, kai Lietuvių Tautą išduota tie, kuriuos žmonės, geraširdiškai ir naiviai pasitikėdami, pastatė į valdžios viršūnes. Už tiesos sakymą dabar žmonės persekiojami nemažiau, kaip gūdžiausiais sovietų laikais. Mane, kaip ir kitus, sakančius tiesą, įvairiais būdais, net pajungdami dabartinius saugumo "vyrukus", terorizuoja partiniai veikėjai. Bet kažkas tai turi sakyti tiesą?

Kaimo pilosopas2013-12-17 12:36

Yra tokia specifinė žmonių grupė. Jų pilna visame pasaulyje. Vienus, pvz Amerikoje, puola marsiečiai. Kitus, pvz. Lietuvoje, puola rusai. Bėkit pasitikrinsit ar užrakytos namų durys ir uždarytos orlaidės. O jei rimtai. Tai kodėl jūs nesiginat? Kodėl PATYS leidžiat pardavinėti rusams energetinius objektus, kodėl leidžiat plauti vyresniems žmonėms smegenis rusiškais tv kanalais ir koncertais, kodėl blokuojat informaciją apie paprastų europiečių gyvenimą?. KODĖL NELEIDŽIAT ŽMONĖMS PATIEMS GINTIS, 23 metus PATYS palaikydami Lietuvoje rusišką tvarką: "valdomą demokratiją", telefoninę teisę ir "legalias" vagystes iš Iždo.

to 24. lotas2013-12-17 12:34

tai kad tavo įvardintos aasabos ir yra rusijos agentai nuo seno. o kad pridengtų išdavystę visą laiką rėkia rusai puola...o be to patronai rusijoje iš tiesų patalkina, na kartais paskelbia per info kanalus kokį ale kompromatyą bereikšmšmį (apie kurį visi ir taip žino) ir suvaidina, kad labai pyksta, nors iš tikro pridengia savo geriausius agentus...

šis2013-12-17 12:34

Tai Paleckių rato portalas. Pasiskaitykit save, kokie esat. Patys parsidavėliai arba visad buvę okupantų gerbėjai, radę savo portalą. Dergiat gerbiamus žmones. Nuo to tik jums patiems blogiau.

Antanas2013-12-17 12:28

Bajorai pragėrė Didžiąją Lietuvos kunigaikštystę, Europos galingieji Stalinas ir Hileris su tankais pasidalino Lietuvą, "nuosaikieji" komunistai gabalais nori parduoti Lietuvą, kas dar liko neužtverta prie ežerų, Turniškėse, Trakuose ir t.t. Valdžioje KGB anūkai, atviri KGB rezervistai ir dar taikosi į Prezidentus KGB sūnus o mažai manau prišaldyti tremtiniai laukia Briuselio maisto paketų su kandimis?

24 komentarui2013-12-17 12:14

Didžiausias pavojus Lietuvai vidinis, kuris tyliai pakeičia konstituciją, paversdamas tautą kolonija ir ruošiasi išparduot Lietuvos žemes.

Jo...2013-12-17 12:09

O kaip ten reikalai su neteisėtai pakeista Konstitucija 2003 metais? Rašėte, kad trūko net 2 balsų. Tai, manau, reikia visiems kreiptis ,kad ta pataisa būtų paskelbta negaliojančia ir atstatyti teisingumą ir suverenumą. Kodėl visi tyli?

lotas2013-12-17 12:09

vel smeiziami konservatoriai, vel meluojama apie landsbergi, nuolatos smeiziama prezidente uz kuria pats landsbergis garantavo. ka visai tai reiskia? tai tik patvirtina pries velines issakytus prezidentes zodzius, kad rusai intensyviai puls lietuva. ta dabar ir matom.

21 komentarui2013-12-17 12:04

Aš ne vasi, o etninis lietuvis iš suvalkijos.

Kaltins visą pasaulį ?2013-12-17 12:04

Jei nebūtų rusų konservatoriai surastų ką kaltinti. Beje Landsbergis jau senokai kaltina visus Lietuvos žmones, kad neišrinko jo prezidentu, kad per seimo rinkimus neišrenka 100 proc. konservatorių. Jis piktinasi,kad lietuviai nori referendume išreikšti savo nuomonę. O kai neliks lietuvių ir jis neturės nei rusų, nei lietuvių kaip kaltinti, tada kaltins tuos, kuriuos nurodys jo dveji "šeimininkai".

vasia2013-12-17 12:00

BRAVO !

ruta2013-12-17 11:59

Aciu Autoriui , aktualus straipsnis . Musu seimai ponas Landsbergis VISADA buvo ir yra negerbiamas intrigantas , kuris del savo asmeninio , patalogisko garbes troskimo padarys bet ka , ka jau kalbeti apie jo vojazus i uzsieni , sovietmeciu , kada NEIMANUOMA buvo isvykti ne tik i uzsieni , jeigu tavo artimi gimines ten pabege , bet ir gero darbo po tremties / nors ir reabilituotas/ , tuo labiau politiniu straipsniu , gauti buvo NEIMANUOMA ! Visa tai musu seima patyre savo kailiu , todel butu gerai , kad tokie subjektai , kaip ponas Landsbergis su savo politine sunauja ir komunistine -KGB liekana , eitu seko pjauti ...

Komentarui 15 DD2013-12-17 11:57

Aš finansuoju gerb Jakimavičių, gaunu net 700 litų penciją, kai reikia pavežu, jai jis prašo.

ačiū2013-12-17 11:54

ačiū autoriui. Senelį amneziką per gražiai vadinate - jis tiesiog Lietuvos Pardavėjas, vertas mažiau nei 0.

Romas2013-12-17 11:52

Ačiu gerb. Jakimavičiui už labai teisingas mintis. Tiesiog gaivaus oro gurgšnis.

Kaimo pilosopas2013-12-17 11:34

Man labai įdomu, ką koncervai kaltintų, jei nebūtų rusų? Ar jums patiems neatrodo, kad šis "arklys" jau seniai nugaišo ir kuo toliau tuo labiau smirdi? Koncervų (ir ne tik) bandymas vis dar joti ant jo sprando, atrodo apgailėtinai ir pabrėžia absoliutų pasimetimą, nesugebėjimą kelti NAUJAS IDĖJAS, bei operatyviai ir kardinaliai spręsti akivaizdžias VALSTYBĖS VYSTYMOSI PROBLEMAS.

DD2013-12-17 11:27

„Kgbynas, kirmėlynas ir šunauja“, – apie ką čia Jūs, profesoriau?.- CIA JAKIMAVICIAU APIE TOKIUS KAIP TU ,KURIE JAU SENAI RUSISKA GIESME GIEDA ,IR MATYT NE UZ ACIU ..

MESLAVABALIU PRORUSISKA PROPOGANDA2013-12-17 11:24

JAKIMAVICIUS MESLA MALA ,SUPLAKA VISKA I VIENA VIETA ,O PO TO DAR IR V.LANSBERGI BANDO I TA MESLA IKIST

"ne tau Martynai" ...2013-12-17 11:24

Joks jis ne patriarchas. Niekada juo nebuvo ir nebus, nors galėjo ir norėjo būti. Ne Havelas ir ne Mandela, o tik...

Ačiū2013-12-17 11:19

Pagarba Ekspertams.

Kaimo pilosopas2013-12-17 11:02

Akivaizdu, kad nevalomas baseinas pradeda smirdėti. O dabar paprasčiau. Jau ir aklam aišku, kad Lietuvos politinė sistema pradeda stabdyti Valstybės vystymąsi. Nusenusios, "švogerių partijos", dešimtmečius tie patys "švogeriai" Seime. Kaip nebūtų keista, Lietuva mentališkai vis dar gyvena LTSR'e. Todėl tokie rezultatai. Milžiniška emigracija yra pats tikriausias gyvenimo kokybės indikatorius. JAUNIMAS BĖGA IŠ TOKIOS LIETUVOS, kuo toliau, tuo labiau. Tik laiko klausimas kad mus aplenks Rumunijos čigonai. O gal jau lenkia, tik mes nežinom?

taip2013-12-17 11:00

žiauri tiesa

Prasiveržė2013-12-17 10:48

Vytauto daug metų slėptas apmaudas.Nereikia kerštauti,nes tai atsisuka į patį.Iki N.Mandelos toli.Laikas į poilsį.

"Daugelis2013-12-17 10:32

nupuls...Atsiras netikrų pranašų,kurie daugelį suvedžios...įsigalės neteisybė,daugelio meilė atšals...O kas ištvers iki galo,bus išgelbėtas".(Mt 24,1)...Pasirodo,tai tik silpnas žmogus.

"Drakonas2013-12-17 10:29

nugalėtas.Tegyvuoja drakonas"...Ach ,tie visagaliai Europos pinigai.O jei 25000 per mėnesį.Kas gali atsilaikyti?

Praejusio2013-12-17 10:03

amziaus astuntajame desimtmetyje uzsikonservavo ir nustojo vystytis Jakimavicius. Daug vyresnis profesorius,yra daug jaunatviskesnis protu ir situacijos supratimu,net uz tuos,kurie amziumi jam gali buti vaikai,ar anukai. Sita erzeli kelia ir vysto,del zemes,buvusi kolchozine nomenklatura,kuriems viska susiprichvatizavus,zeme liko paskutiniu saltiniu. Kodel to nera plotu daug mazesnese ES valstybese Belgijoje,Olandijoje, Cekijoje,Slovakijoje , Latvijoje ir Estijoje? Juk visi supranta,ad zemes niekas neisvez,o priversti ja naudoti pagal paskirti tik vieno istatymo reikalas,be jokios Konstitucijos. TOdel protingi zmones gali tik sveikinti Hansa,Piotra,Pjera ar Sebastijana,kurie kurs Lietuvoje darbo vietas ir mokes mokescius,o ne tuos kurie is busimo pelno laikys laukus apzelusius krumynais ar Sosnovskio ,,saltibarsciais,,.

istorija2013-12-17 09:49

kol tauta tyli ir kencia,valdzios zmones daro ka nori,toks gyvenimas

apgailėtina situacija2013-12-17 09:43

Prisimenam ne tik nuotraukas, prisimenam ir kalbas. Sąjūdis kalbėjo apie nepriklausomybę ir suverenitetą. Kada ir kokiu apgaulingu būdu mus įkišo į maišą tie garbūs ponai, taip pat prisimename. Kuo geresnis skalbimo miltelių referendumas nuo siekiamybės tikrojo, jau sąmoningų piliečių referendumo?

5-os2013-12-17 09:31

kolonos agentai nesislėpdami drasiai šik.. visiems ant galvų ir dar įrodinėja, kad tai yra neapsakomas gėris.

liudna, bet tikra tiesa -2013-12-17 09:18

patriarchas parsidave arba atsivere. Geriau jau tupetu tam Europarlamente, valgytu, gertu is mokesciu moketoju pinigu ir negriautu savo paties autoriteto baisiomis, tauta isduodanciomis, parduodanciomis kalbomis. Tai ne kalbos, tai jau senatvinis pezejimas

žydai buvo Stalino kosmopolitai2013-12-17 08:53

kaip istorija klaikiai kartojasi. Didžiausia nuodėmė pas žydus, anot Stalino, buvo kosmopolitizmas - savo Tėvynės neigimas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi