Tik kokybiškos informacijos portalo 15min.lt analitikas perspėjo, kad iš JAV prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) ir Rusijos prezidento Vladimiro Putino susitikimo G-20 renginio metu Hamburge, nieko gero negalima tikėtis.

Apie tai skelbiama analitinėje analizėje „M.Laurinavičius: viešųjų ryšių prasme susitikimą su D.Trumpu laimėjo V.Putinas“.

Dviejų prezidentų susitikimas akis į akį pokalbiui už uždarų durų užsitęsė daugiau kaip dvi valandas.

15min.lt analitikas informavo, kad „daug ko, kas buvo kalbėta susitikime, dėl jo formato taip ir liks visuomenei nežinoma“.

Analitiko teigimu, „susitikimas vyko pagal Rusijos scenarijų ir V. Putinas pasiekė savo tikslus, o ką ir kaip pasiekė JAV prezidentas D. Trampas, pasakyti sunku“.

„Mano požiūriu, Putinas akivaizdžiai laimėjo. Visų pirma, viešojoje erdvėje išėjo tas pats, kas nutiko su buvusiu JAV prezidentu Bushu 2001 m. , tik kitaip suformuluota. Tada buvo pasakyta, kad Bushas pažvelgė Putinui į sielą ir pamatė, kad galima bendradarbiauti.

Ir dabar buvo pasakyta, kad susitikime buvo „gera chemija“. Su žmogumi, kuris pradėjo karą Ukrainoje, su žmogumi, kuris Sirijoje viską daro, su žmogumi, kuris toje pačioje Amerikoje kišosi į rinkimus.

Ir vis tiek „chemija“ kažkokia ypatinga yra. Ir dėl tos chemijos susitikimas truko keturis kartus ilgiau negu buvo planuota.

Tai yra didžiulė Putino pergalė viešųjų ryšių prasme“, – 15min.lt pasakė analitikas.

Pasak 15min.lt analitiko, tai „dar viena viešųjų ryšių pergalė Putinui ir Rusijai“.

O kad susitikimas truko gerokai ilgiau, negu planuota, anot analitiko, taip pat nėra geras ženklas.

15min.lt analitikas baiminasi, kad D. Trampo draugystė su V. Putinu mezgasi, todėl „gali būti kas nors paaukota“.

O paaukotos gali būti tokios šalis kaip Ukraina ir NATO ir Europos Sąjungos valstybė Lietuva.

Naujausi

Komentarai (69)

Rikiuoti
Arunas2017-07-13 04:40

P.s. ieškau Rusijos Federacijos paso, aliexpress nepardavinėja, gal žinot, iš kur gaut?

Arunas2017-07-13 04:37

Blyn, atsibodo... Jau 3 metus laukiu, kada rusai puls. Ir slėptuvę pasistačiau, ir Rusijos vėliavą iš aliexpress atsisiunčiau, ir rusiškai pradėjau mokytis, bet kaip nepuola, taip nepuola, tuoj protas nučiuož nuo laukimo :-( Reik gal amerikonų agentus pradėt į juodajį sąrašą įtraukt...

senis>stasiui 43-am2017-07-10 21:20

neuzmirsk pranesti Ukrainai, kad sutarei leisti jiems tureti valstybe, didele paguoda jiems suteiksi.

Juokina pasaulį2017-07-10 20:13

Siūlosi siūlosi,bet Putinas neima Lietuvos nors tu ką.Nebegąsdinkit,nebijom Rusijos ir jūs nebijokit,geriau rūpinkitės žmonių pragyvenimo lygiu.Jeigu ir toliau taip skursim-galim paimti šakes,nes nebėra ką prarasti.

GERDA2017-07-10 19:46

Gal jus pamirsot kad visada didziosios valstybes susitare su mazom valstybem kurios neturi savo nuomones,autoriteto vadovai daro ka nori.Pavadeli nori atleidzia nori pritraukia ir taip toliau..........toks jau musu likimas Ponai.

> 34. stasys2017-07-10 19:26

Ne apie tamstos trydaliojima zmogus rase, nereikia lysti ne i savo balkoneli.

Mode2017-07-10 17:36

Visos šio ANAL'itiko išvados paremtos burtais iš kavos tirščių.

A.Andrius2017-07-10 16:03

Gražu, pasirodo jei JAV ir Rusija sutars ir baigs tarpusavi konfrontuoti Lietuvai bus šakės

TO522017-07-10 15:27

LIETUVA PADEJO KASTI DUOBE UKRAINAI PIRMININKAUDAMA ET,NUO TO PRASIDEJO ,,MAIDAUNAS,,

Stirlicas2017-07-10 14:36

Nors vienas blaiviau mastantis politinis apzvalgininkas.Tai ir bus amerika amerikieciams ,o tarpusavio karais lai rupinasi europa.Kuo didesnis nestabilumas europoje ,tuo stipreja doleris.

zuzis2017-07-10 14:16

Keista. Estai ir latviai nesvaigsta, kad juos okupuos Rusija, o Lietuva svaigsta. Ką pridenginėjat ponai?

velesas P.S.2017-07-10 13:24

ŽR laida "Įvykiai ir komentarai" 2017.07.10. Skanaus :)))

Nuomone2017-07-10 13:21

Ponai, ar jums neatrodo (gal jus to nenorit suprast), kad Lietuva, bent jau ekonomiskai, jau yra paaukota, ne Rusijos, o - globalistu interesams...ir tiems ponams tikrai nelabai idomu, kas mums lietuviams gali nutikt ir kaip mes gyvensim...(netikit, tai paskaitykit ta Ivanausko knyga apie Paksa, kur desineje ekrano puseje)...

velesas2017-07-10 13:18

"Žinių Radijas". Paklausykite šiuo metu. Lengva jų tinklapyje perklausyti ir vėliau. Gerbiami EKSPERTAI, gal įkelsite nuorodą. Tikrai verta :)

alius2017-07-10 12:48

Vakar buvo nutrūkusi Kiseliovo laida,kaip tik pasakojant apie ukrainiečių armijos perbėgėlius,o Solovjovo iš vis nebuvo transliuojama,nors ten buvo svarstomas G-20 susitikimas.Tapo įdomu,ar tai techniniai sutrikimai,ar realiu laiku dirbanti cenzūra?

stasys2017-07-10 12:37

Dzukai .. tai tas pats kas pervažiavus kokiam Lietuvos politikui periferija, pamačius tuščias trobas vienkiemius .. senas senutes ropinėjančias po daržą ir senelius skubančius į vietini alubari ,.. imti teigti žinąs periferijos problemas . Sulyginote Vilniaus tvarka su Donecko gatvėmis .. turbūt rodo tamstos norą teisinti tai kas šeip nepalyginama .. vizualiai . , ir ne dėl to kad tvarka tose gatvėse butu kažkuo geresnė . Pripažinkite .. turite polinkį sovietinei atminčiai ir joje Jus jaučiatės konfortabiliau .

Žiniuonis2017-07-10 12:13

Vemt verčia nuo tokių komentarų. Kada baigsis šį polit(prostitutų) isterija. Ne pasaulio bamba esame.....

SS2017-07-10 11:02

Vėl gąsdinimas Putinu. Ukraina pati sau išsikasė duobę. O kuo dėta Lietuva? O Latvija su Estija ne? Kai analitikas per analą bando analizuoti, gaunasi štai toks marazmas.

antas2017-07-10 04:40

Draugyste be aukos negalyma. Mes vardan draugystes su vakaru demokratjom paaukojam viska ka tik vertyngo tuejom!Naft,atomas ir pan. Zino analitikas ka sako.Smlkios dovanos-styprina draugyste-Benderis.

jonas2017-07-10 02:32

EILINE MUSU ETATINIO TRIEDEJO SAPALIOJIMAI GASDINTI ZMONEMS BET SITU SUDVABALIU SAPALIONEMIS JAU SENEI NIEKAS NEBETIKI. JIE UZSTRIGO VAKARYKSCIOJE DIENOJE.

Nu2017-07-10 02:10

eilinis šio, tipo, analytiko briedovas briedas, kam tiek emocijų ?

Dzukas > 46. Gel2017-07-10 01:42

Nebus, jeigu Baltijos salys ir labai to noretu. Reikia mokintis savarankiskumo ir pradeti "skuobti" savo kiema patiems. Pas rusus yra gera patarle - "Спасение утопающих - дело самих утопающих." Padeti, pades...be jokiu abejoniu, bet nedaugiau.

Dzukas > 45. stasys2017-07-10 01:33

Man nereikalingi Ukrainos statistkos duomenys ir bobuciu pletkai. Ukrainoje bunu daznai, nuo Rytu iki Vakaru. Donecke ir jo apylinkese, per pakutiniu 3 metus, buvau ne viena karta. Paskutini karta rugsejis-spalis 2016. Galit ir pats apsilankyti, tai nera sunku. Viska geriau pamatyti savo akimis ir isgirsti savo ausimis.

Gel2017-07-10 01:13

Pabaltijys bus Rusijos teritorija! Eiliniai pabaltijo zmones nekalti teroristines durniasklaidos yra suklaidinti! Viskas yra,taip sustatyti i tarnystes be suveriniteto suzlugdyta buvusi valstybe tapusi provincija. vagiu izdaviku,tos visokios zenatves,tai yra ne tautu norai,o izdaviku ir vagiu norai. Melskites,kad Rusija priglaustu! Garantuoju,kad suvereniu teisiu turesime tikrai nemazai! Dabar suvereno teise vagiu izdaviku greblose naikinti Lietuva! Hamburge gerai parode pilkus zombius. Musu visu ateitis!

stasys2017-07-10 00:44

Dzukui .. ačiu kad pataisėte. Doneckas... Donbasas , dėl tautinės priklausomybės kas kuo kildina save.. manau ir pats nesunkiai galite įsitikinti jog klystate aplankęs oficialius Ukrainos statistikos duomenis . Aišku jei ta informacija vertinti kaip patikima ,apart to ką pačiam bobutės į ausį pripliurpia (emocija) . :) O dėl kainų lygio galima ginčytis , bet taip kaip pačio vertinimas , toks pat 'apgulniai aptakus' (kažkur rajonuose) .. diskusija matyt suksis vietoje . Perkamoji gyventoju galia nustato ir pirmo butinumo kainas , plius tiesioginės išlaidos , bet ta manau Jus ir pats žinote . O dėl generolo Vasilio Kuko memuarų , dėkui, turėsiu galvoje ..

Dzukas > 39. stasys2017-07-09 22:50

Jusu kamentaras, kaip visada, emocines prielaidos. Nera Donbase jokios Komendanto valandos, kainos parduotuvese zemesnes nei Ukrainos gilumoje. Tarp kitko, Doneckas (apie Luganska nezinau), nepaisant karo, daug svaresnis ir tvarkingesnis miestas nei Vilnius. Del rusu tautines mazumos, jus vel klystate. Yra Ukrainos pilieciai, o etniniu ukrainieciu ne daugiau nei rusu, manau maziau. Rusai gyvena ne tik Donbase. Vakaru Ukrainoje retas laiko save etniniu ukrainieciu. Kad nepajustumete save prorusisku patariu paskaityti memuarus paskutinio, buvusio iki 1954 metu ОУН-УПА Vyriausio vado generolo Vasilio Kuko.

stasys2017-07-09 22:46

40 .. Susitarkime ties tuo kad kalbame apie Ukraina ir jos tikra valstibingumą. Priežastys lėmusias esamus įvykius gali būti vertinamos labai įvairiai ir pasiremti ginant savo pozicija mes abu rasime kuo . Aš pav. laikau nusikaltimu prieš tauta tu jos buvusiu vadovų kurie per eile metu paliko savo šalį , ne tik be realios veiksnios armijos ja gintį, bet dar gi nerado reikalo aplamai kalbėti apie Ukrainietiškos tautos būtinybe tapti ir tos šalies konstitucine dalimi . , kas naturaliai sustato viską į savo vietas. Valstybinė kalba, teritorinis vientisumas ir iš to kilantis pilietinis patriotizmas .. kaip tos tautos valios išraiška . Tai ka matome šiandiena ,.. tik išdava to kai vienos kraštutinės priemonės nesutarimuose peršoka į kitas savo radikalizmu, to galima buvo išvengti jei laiku butu susizgripta kodėl tokios populiarios revoliucijos ten . Manote tas imanoma Lietuvoje ? Tikrai ne. Todėl tai ka matome Ukrainoje labiau panašu į ta situacija ,.. kai tos visuomenės anti raida, vienu metu buvo radikaliai nutraukta, pasinaudojant tomis priemonėmis kurios buvo imanomos tik tai visuomenei perlipus konkretu amžiaus cenza , o kritinis skaičius jaunu žmoniu tapo esminiu faktoriumi sprendžiant . Gal kiek per sunkiai čia dėstau savo požiurį , bet jei imtumėte pokičius Lietuvoje ,.. priežastys rasite tokias pat. Todėl gylintis kas šioje situacijoje teiaua ir kas ne nėra tikslo , jei sutariame kad Ukraina, kaip suvereni valstybė gali egzistuoti .

secret usa plans to destroy eu2017-07-09 22:31

t.co/5lfXDaJuup

alius-Stasiui2017-07-09 22:26

tai tu nusprendei,kad ekonomika vystosi. Ką gi paskaityk:"промпроизводства в апреле 2017 к апрелю 2016 просел на 6,1%, инфляция за январь — май уже 6,2%) курс национальной валюты с середины января укрепился на 1,6 грн (с 27,72 до 26,12 грн/долл). Впрочем, эксперты склонны сравнивать эту ситуацию с курицей, которая даже с отрубленной головой ещё может некоторое время бежать. Что же до межбанка, который в последние месяцы буквально купается в долларах, несмотря на обвал в металлургии и смежных отраслях, то и тут всё просто: более 40% экспорта закрывает сельское хозяйство."

Stasiui2017-07-09 21:50

Jūs pradžioje apsispręskite dėl banderų. Man to iš Jūsų pakaktų. O kai Lietuva rėmė ne Ukrainą, o banderas, - tai gerai. Atsakykite prašau. Net Lenkija tuo baisisi. O Lietuva... - patys žinote į kokį... Antra, o kodėl Lietuvos atstovai neleido demokratiniu keliu perrinkti prorusišką oligarchą. O tarsi padėjo sukelti (plius gerb. Z. Vaišvila publikavo apie prekybą ginklais, kaip po 1990m. , - tik tuomet kita kryptimi) karą tarp Valstijų ir Rusijos Ukrainos teritorijoje, banderos pagalba. Aš visu tuo ką Jums sakau remiuosi Valstijų radiju bei prie jų radijo portalo tuomet buvusia laisva medija. Bei dok. filmu (kas dabar jau išimta iš „google"), kaip banderos, prisišlieję prie Maidano, elgėsi su Berkutu, kuris buvo beginklis ir turėjo įsakymą nesiginti. Jeigu būtumėte matę kalbėtute visiškai kitaip. O Jūs, manau, remiatės Lietuvos prieš info. Jie gal daro bizniuk, - juk bedarbystė plius. O Jūs nuodijatės ir bandote nuodyti kitus. Juk be Jūsų, manau, gana tų Lietuvoje nuzombintųjų, ta jų propaganda. Nors Jūs pastebiu šiek tiek pradedate mastyti, nesate tas aklas vatninkas (t. y. nesate delfistas, kurie kitą, kai nuomonė skiriasi nuo delfisto, - vadina vatninku).

stasys2017-07-09 21:31

Manytojui .. Nesutinku , kalbos viena darbai kita . Jei viską kas kalbama viešai imtume už gryną pinigą ir tokiu kalbu pagrindu spręstume apie padėti problemoje . , tokiu problemų sprendimas taptų mūsų visų gyvenimo sudėtimi. O kl to nėra reikia atsijoti kalbas ir norus nuo to kas iš tikro vyksta Ukrainoje . Šalis vystosi , šalis keliasi ... pirmas ketvirtis ekonomikoje netgi su pliusu . Ko dar reikia kad galima butu kalbėti apie situacijos gerėjimą ten ? Jei dar to nepakanka , imkite problemos šerdį .. Donbasą .. gal ten gyvenimas gerėja .. kiek žinau tikrai ne .. pradedant KOMENDANTO VALANDA ir kitais apribojimais vietiniams gyventojams . Aršus nacionalinis sparnas Ukrainoje tarnauja tuo kraštutinumu kurtis atsveria ne mažiau arše vietine rusiškos mažumos bendruomene . Per vidurį kaip ir dera Porošenka .. su galimybe daryti visoms pusėms priimtinus sprendimus ... kas šalia Porošenkos jau kita kalba .. Apie tai ir reikia kalbėti .. taip kad ,.. rus. “ kto niskačit tot maskal „ Manytojau . .. jums nuo to tikrai nelengviau . .. yba tu nuskriaustu donbasiečiu ir aplamai niekas neklausia ko jie norį ar norėtu . Jų figura šiandiena jau mušta .

jooo2017-07-09 21:24

debilo pasianalitinimas tinkamoj vietoj,turiu omeny tinkama ekspertu skyreli

Albas2017-07-09 21:20

kas per iškreipta logika - jei JAV susitars ir nustos konfrontuoti su Rusija tai bus blogai ir labai pavojinga Lietuvai. O va jei konfliktuos, tai bus saugu ir gera. Debilai

Dzukas2017-07-09 21:00

Nereikia tos isterijos. Viskas, galu gale, susitvarkys Ukrainoje, nes Ukraina ir nestovi vietoje, ji bunda. Taip, kelias ilgas ir tie 15-20% maidaunu dar daug zalos atnes, bet jie pasmerkti. LT ziniasklaida nieko neraso kas vyksta kituose Ukrainos regionuose, o ten ne kiek nepaprasciau nei Donbase. Lietuva siuo atveju niekaip "neprirista". Reikia suprasti viena - RUSAMS JI NEIDOMI JOKIU ATZVILGIU. Jie issprende visus klausimus, kurie bent kaip priklause nuo Lietuvos. Rusijos interesams tai Negyvybinga zona. Lietuva daug prarado savo isterikose Rusijos atzvilgiu ir kol to nesupras, ekonomika tik bloges. Manau ir valdzioje tai supranta, bet jie neturi leidimo keisti savo politika. Neveltui Grybauskaite prisiprase sugryzti Gazprom i Lietuvos rinka. Lietuvos ekonomika neturi ateities be Rusijos rinkos. Tai normalu, bet tam butinas suverenitetas. Siuo momentu ES jau prasidejo bandymai, bent dalinai, grazinti suvereniteta.

Stasiui2017-07-09 20:54

perskaičiau. Manau tą ir norėjau pasakyti, kad karą Ukrainoje sukėlė banderos. Kaip ir čia Lietuvoje gal net didelėmis pastangomis siekė jų bičiuliai Lietuvoje. Reikėjo Jums atidžiau gal sekti ką kalba banderos per Valstijų radiją. Nors ji kaip sakoma yra juodai propagandinė ir neįdomi, antirusiška, bet vis vien naudinga buvo ta prasme, kad kartais ten iš pirmų lūpų buvo galima sužinoti kas Ukrainoje vyksta (nors laidos „Licom k sobitiju" tikslas gal buvo visiškai kitas, t. y. priešingas ir jas klausyti nuo 2014 m nebuvo įdomu, - bet vien dėl banderų pasisakymų tose laidose (apie ubei maskolia; kad Minsko susitarimų nevykdysime; kad Prezidento P. Porošenko įsakymų nevykdome ir nevykdysime), - paklausyti būdavo informatyvu, verta. Be to, tuomet prie to radijo portalo buvo laisvos spaudos straipsniai. Kurie atskleisdavo tai, kas Lietuvoje buvo visiškas tabu. Ir ko Lietuva nežinojo, manau, ir mūsų Prezidentė. Taigi, Jūs, kaip ir tautiečiai apie įvykius Ukrainoje neturite net žaliausio supratimo. Nenuostabu. Juk tiek, manau, projektų čia veikė.

stasys2017-07-09 20:34

Manytojui .. susipainiojote vardindamas kas kuo yra .:) sėskit ant kelmelio ir dar karta pergalvokite ka norėjote tuo savo kom. pasakyti .

Manau, kad2017-07-09 20:26

šio portalo komentatoriai išlaiko aukštą komentavimo lygį. Kai nėra kritikuojamas kitas komentuotojas, o kiekvienas išsako savo nuomonę. Gal tik, jei čia pasirodo koks delfistas (vatninkas), ta prasme, kad jam kita nuomonė nei jo neegzistuoja ir... pasipila pasakos apie vatninkus, - tai tik toks (vatninkas, nes tie delfistai, kurie kitus vatninkais vadina, - patys yra tikrieji vatninkai), kartais yra sudrausminamas. Kai šiandien kalbama, o ko Amerikos žmogus lankosi Ukrainoje, - gal dar ir dėl to, kad Ukraina gal net nežada laikytis Minsko susitarimų (apie tai ne kartą kalbėjo banderų atstovai per Valstijų radiją... gal dėl tokio viešo pasisakymo prieš karo nutraukimą, dabar tas Valstijų radijas banderos atstovus jau senokai ta tema ir nesikviečia pakalbėti). Matyt Prezidentas D. Trampas gavo nenuginčijamus įrodymus, kas iš tikro vyksta Ukrainoje. Nors ten nei plaukas nenukrisdavo be Baideno parėdymo... tad daug ko nežinome ir nesužinosime. Bet turime geresnius žinojimo šaltinius. Žinome kas vyksta, o ne ką kas pliurpia. Tad, manau, mūsų žinojimas mažiau yra iškreiptas nei tų žmonių, kurie turi info kas ką pakalba.

Nesamone!2017-07-09 19:49

Kam paaukota??? Tai - galimybe vel buti laisviems!!!

kad2017-07-09 19:34

Lietuva atiteks ar tai ruskiams ar kažkam kitam, tai ir taip aišku ir, kad Laurinavičius yra konservatorinis propogandistas irgi aišku

2017-07-09 19:09

serijos "palmyros horoskopai"

jeronimas2017-07-09 18:59

lietuviskiems idijotams susiprotejimas neimanomas??? Lietuvos valdzios nieksai tiek apvoge ir sunaikine Lietuva,troksta tik vieno,kad Lietuva pradetu kara. nesvarbu su kuomi,svarbu kad vyktu karas,kuris sudarytu prielaidas sunaikinti visus afioru galus. O dabar,kai galingiausiu pasaulio valstybiu ,nuo kuriu priklauso pasaulio politika,prezidentai susedo prie derybu stalo,kai kuriuos lietuviskus valdzios nieksus apeme baisus susinervinimas. Girdi,nutars nekariauti,negriauti,bet kurti draugiskus tarpvalstybinius rysius??? As dziaugiuosi ,kad ivyko toks draugiskas abieju prezidentu pokalbis,is kurio matosi jau sendien rezultatai. Sendien Ukrainoje neissautas ne vienas sovinys ir ne vienas nezuvo. Ar to maza??? matyt ohmanai su laurinaviciais ir visokiais kasciunais apsishiko iki ausu,nes kai kam nebeliks maisu su babkem???

a,2017-07-09 18:21

GALI - tik prielaida. Tokie "gali" - rašliava honoraui gauti ir gazdinti. O nuolatiniai gazdinimai priveda prie to kad realiai iškilus grėsmei niekas nereaguoja, laikydami eiline propogandos ir gazdinimo doze.

senis2017-07-09 18:07

Laurinavicius, tai akademinis pavyzdys, kaip Monsanto apdirbineja Lietuvos politiku ir zurnalistu smegenis realiai, ka nors analizuojant zmogaus smegenys suvartoja net 90% sukuriamos energijos. Monsanto apdirbtos smegenys isjungia buvusius analizes centrus taupydamos energija ir prisijungia prie čypo su batareika. Čypas uzprogramuotas: rusai puola-Putinas kaltas-davai demokratiju! Taip sutaupoma daug energijos seksui, sportui ir kalboms.

kaip demaskavo Rasa2017-07-09 17:59

Koncervatorių Rasa demaskavo kad NATO iš viso kaip lavonas, jei visos NATO-ui priklausančios valstybės nesutinka kariauti tai ir nekariauja...

Uraganu kapitonai2017-07-09 17:50

Zurnaliuga persigandes,del to kad ilgai Prezidentai kalbejosi. Tikslas tamstos,kad visi butu issigande,nuleide galvas zemyn susikuproje,o kaip cia bus rusenai puola. Neisgasdinsi,kad ir pultu i misko dergna bunkeri ant 10 metu nieko nenuvarisi. Pakeliauk po kaimus,suzinosi ka kalba kolchozniku likuciai. Ant pilvu susliaustumem i kolchozo dirbtuves,jeigu sugriztu. sako jie . Gyveno kaip Karalysteje,state veltui kolchozai baltu plytu pilates,esfaltavo gyvenvieciu kelius,vaiku darzeliai,kulturos namai,valgyklos ir tik truputi reikejo dirbti. Masinieriams kurie valde kolchozine technika buvo kaip nuosava,kam reikejo ten jie chalimijo,nereikejo pirkti degalu,nei atsarginiu

nujo2017-07-09 17:49

per ilgai kalbejosi.....dabar laurinaviciaus tryda pasivys liandzbergos tryda.

Šveikas2017-07-09 17:22

Jo jo ypač 15min :) teisingas portalas. Briedas vienas. Su kaimynais reikia sugyvent o ne spjaudyt ant jų. Ir iš kokių pupų prirenka tų "ekspertų".

stasys2017-07-09 17:18

Gal M.Laurinavičiui labiau reikėtu domėtis ta analitiką ir mažiau kreipti dėmesio į tokius bloga lemiančius ženklus kaip ant kilimo nukritęs šaukštelis , per kelia perbėgusi juoda katė ar neplanuotai ilgai trukęs Trumpo pokaltis su Putinu ..be pašaliniu akių ir galimybės kam nors ka nors nutekinti ..Priklausomybė šnabždesiams gali privesti prie to kad galva galiausiai taps reikalinga tik reakcijai į išorės dirgiklius ..krūpčiojant.

piliete2017-07-09 17:01

geriausias komentaras 12 man patiko tad karo nebus ,o ginejai jau cia

Nu jo...2017-07-09 17:01

Debilams pagaliau pramušė, kad loti į rytus be prezervatyvo ant makaulės - nesaugu, bo pasikeitus geopolitinei įtakai, gali tekti skubiai atgailauti ir eilinį kart nuolankiai atsukti subinę naujajam šeimininkui... :D:D:D

adas2017-07-09 16:32

gryna tiesa.

jurginas2017-07-09 16:28

Karą Ukrainoje pradėjo Lietuva. Kai V.Janukovičius Vilniuje nepasirašė ES sutarties, Lietuvos politinis elitas važiavo į Kijevą, lipo ant barikadų ir palaikė "opoziciją"... ginkluotą Molotovo kokteiliais, akmenimis ir dar kitokiais ginklais. Jei opozicija - ginkluota, tai perversmas. Janukovičius kvailys, kad su armija, vandens patrankomis, guminėmis lazdomis neišvaikė. Būtų mūsų politikai grįžę šlapi, su pamuštomis akimis - būtų protingesni. Už vieną muštą dešimt nemuštų duoda. Kodėl Hamburge nelipote ant barikadų, neraginote kovoti prieš Trampą ir jo prokremlišką politiką? Su Molotovo kokteiliais. Dvigubi standartai?

Manau, kad2017-07-09 16:08

Lietuva (kai siekė išleisti iš kalėjimo vieną kalinę Ukrainoje, - ir tik po to tartis dėl Ukrainos ES sudėtyje), o po to, kai Ukraina atsisakė demokratiniu būdu išsirinkti naują savo prezidentą, vietoje prorusiško oligarcho, o „Dešiniojo sektoriaus" (buv. Austrijos - Vengrijos imperijos, Stalino prijungtos prie Ukrainos kaipo antirusiškas karinis junginys) buvo pradėti perversmai Vakarų Ukrainoje, Kijeve, aktyviai palaikant Lietuvai, - gal būt, manau, Ukraina ir Lietuva suteikė savo teritorijas tarpusavyje truputuką daugiau diplomatiškai pasimušti tarpusavyje amerikonams su rusais. Siekiant pagrindinio tikslo, nuversti Sirijos, Rusijos ir Baltarusijos prezidentus, po ilgos sėkmingos valstybių vadovų vertimo operacijos arabų pasaulyje. O dabar gal bando tą tarpusavio karą Lietuvos ir Ukrainos teritorijoje atšaukti, kaip durną visiškai. Kad palieka dirbti tiek Rusijos, tiek Baltarusijos prezidentus, jei tie padės Amerikai su jos kitais priešais, o dėl Sirijos vadovo dar, manau, nenutarta. O kai kurie lietuviai yra ant tiek medijos ir jos kasčiūnų nuzombinti, kad su tais mulkiais nėra nei ką laiką gaišti.

WW2017-07-09 15:32

Na pagaliau nors vienam analolitikui pramušė,kad mes tie iš kurių derisi,bet ne derybininkai.

alius2017-07-09 15:28

Kartais susidaro įspūdis,kad tokie, tipo analizų specialistai,geriau atlikinėtų proktologines analizes poliklinikoje.Tada ir patys būtų gerbiami ir liaudies neklaidintų.

ileis velnia i baznycia2017-07-09 15:19

tai ir ant altoriaus uzlips ,taip ir amerikosai ,lenda vis lernda ,arciau ir arciau ,o klykia ,kad rusai gresme .tegul susikauna nato su rusais kur nors amerikoje .tada bus matyti ,kas kietesnis .

iskur pas Valodia tiek kantrybes2017-07-09 15:14

as jau senai jo vietoje visus natovcus buciau isvaikes ,sedetu dabar amerikosai uz vandenyno apsitrierde.

naujausias 2017 metu anekdotas2017-07-09 15:10

bezdziones apgins Lietuva .

jankiu anal laizytojams2017-07-09 15:08

baikite gasdinti zmones . mes matome ,kad amerikosai sventieji .nuo 1945 metu visus karus ivykusius pasaulyje pradejo amerikosai .ko jie lenda i Sirija ,Afganistana Irana it t.t.laisve indenams.

Laurinaviciui2017-07-09 15:04

o ka Putinas daro Sirijije ? musa teroristus ,kuriuos beje jankiai globoja .

V. Ladas2017-07-09 14:59

Tik džiaugtis reikia, kad dvi galybės bando susitarti. Reikia tiesiog negerbti didžios šalies JAV, kad imtum bijoti,- štai ims Putinas ir atvers į savo tikėjimą Trumpą, ir nuo to bus blogai Ukrainai, o ir Lietuvai. Gali būti atvirkščiai, arba liks, kaip buvę. Abu vadovai yra daugmaž vienas kito verti, abiejų šalių savanaudiška politika lemia marias kančių ir kraujo. Bet jie, visgi, turi jausti atsakomybę už pasaulio likimą ir netgi žmonijos išlikimą, todėl, manau, bando rasti išeitį. O apie Laurinavičių galvojau geriau. Jis sensta, ar paseno...

trumpai2017-07-09 14:57

>5. Pensininkas-o man rodos tai ka tu parašei puikiai tinka tau.O > 1. DG aiškiai parašė gana dirbti rytams ar vakarams reikia dirbti tik tai kas naudinga musu tautai.

Egidijus Baltušis> pensininkas2017-07-09 14:55

Blogai su personomis pasivadinusiais pensininkas kurie virkauja apie rusus okupantus, vat pažvelkime į Lietuvą. Mūsų šalis dalyvauja nusikalstamoje okupacinėje misijoje Afganistane ir Ieake, pažeisdama JT statutą, prisidėjo prie karo prieš Jugoslavija, intensyviai dalyvavo prie valdžios perversmo įvykdymo Ukrainoje. Tėvai nueik nusiprausti veida, gal tada ir samanos nuo akių nukris...

skorpionas2017-07-09 14:48

Landsbergandonijos kūrėjų propagandistai-rusofobai jau panikuoja dėl JAV ir Rusijos santykių.

Pensininkas2017-07-09 14:35

Skaitai pirmus komentarus ir galvoji, kad tikrai Lietuvoje problema yra kai joje vis dar atsiranda tokių mėšlinų komentatorių, kaip "DG ir ////". Ar Rusijos vadai nors kada darė ką sako, jie darė atvirkščiai. Ukrainos jie nepaleis greitai, Lietuvą terorizuos visais jai žinomais būdais. Jie taip darė, jie taip ir elgsis toliau, Laurinavičius teisus...

Egidijus Baltušis2017-07-09 14:33

Kada individo smegenys apimtos sifilio, nereikia tikėtis adekvačios analizės, man sunku suprasti, kodėl tokius tipus vadina analitikais kurie nesupranta, kad pasaulis transformuojasi ir dalinasi į savo įtakos sferas. Norėčiau pasiūlyti Laurinavičiui pasižiūrėti Savieljevo smegenų veiklos analizės laidas, kad jis suvoktų kaip veikia jo smegenys ir jei pajėgs suprasti, gal tada įvyks pozityvių pasikeitimų ir darant išvadas.

analolytykai2017-07-09 14:02

analizuojasi.

////////2017-07-09 13:58

is kur lietuvoj randasi tokiu meslinu tipo analitiku gerai kad galingu valstybiu vadovai susitare gal pasulyje bus ramiau

DG2017-07-09 13:46

Lietuvos problema- ne Rusija, ne Putinas. Ir ne Trampas. Lietuvos problema- štai tokie "analitikai" ir visa ši sovietinė informacinė atmosfera, tik su kitais lozungais.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi