ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Policijos generalinis komisaras L. Pernavas: šnipinėti galima ir viešai prieinamus dalykus, viešą informaciją(103)

Paprastai, kai kalbama apie šnipinėjimą, įsivaizduojame, kad šnipinėti galima tiktai kažkokią slaptą informaciją, kurios niekas nežino ir kurios praktiškai niekas negali gauti, tačiau tai yra netiesa.

Policijos generalinis komisaras L. Pernavas: šnipinėti galima ir viešai prieinamus dalykus, viešą informaciją

Gruodžio 19 d. Generalinėje prokuratūroje surengta spaudos konferencija, kurioje dalyvavo Lietuvos Respublikos generalinis prokuroras Evaldas Pašilis, Valstybės saugumo departamento direktorius Darius Jauniškis ir Lietuvos policijos generalinis komisaras Linas Pernavas.

Susirinkę vyrai informavo, kad yra sučiupta daug prieš Lietuvą veikusių šnipų bei vienas nusikaltėlis, kuris nelegaliai namie laikė ginklą – dujinį pistoletą. Sulaikyto vyro pavardė gerai žinoma visuomenei – tai Valerijus Ivanovas.

Tarp šnipinėjusių Rusijos Federacijos naudai yra ir dar viena garsi pavardė – Lietuvos pilietis Algirdas Paleckis. Teigiama, kad jis galėjo rinkti informaciją apie Sausio 13-osios bylą.

Apie tai buvo skelbta publikacijoje „Rusijai smūgis: sučiupta daug prieš Lietuvą veikusių šnipų“.

Policijos generalinis komisaras L. Pernavas kalbėdamas gruodžio 19 d. LRTTDELFI laidoje „Dienos tema“ atskleidė, ką galėjo šnipinėti A. Paleckis.

Žurnalistas: – Nei A. Paleckis, nei vakar sulaikytas V. Ivanovas nebuvo kažkokių įtakingų politinių partijų ar įtakingų judėjimų atstovai, nedirbo kokiose nors strateginės reikšmės įmonėse. Tiesa, mes nežinome apie kitus sulaikytuosius, gal jie buvo labai reikšmingos figūros, bet turbūt ne. Tai jei jie nebuvo tokie reikšmingi nei saugumo, nei informacijos atžvilgiu, kokią konkrečią grėsmę jie galėjo kelti?

L. Pernavas: – Paprastai, kai kalbama apie šnipinėjimą, įsivaizduojame, kad šnipinėti galima tiktai kažkokią slaptą informaciją, kurios niekas nežino ir kurios praktiškai niekas negali gauti, tačiau tai yra netiesa, nes šnipinėti galima ir viešai prieinamus dalykus, viešą informaciją. Tai gali būti vieša informacija apie valstybės ekonominį saugumą, tam tikrus ekonominius klausimus, ir daugelį klausimų, kurie yra svarbūs kitoms valstybėms.

- Bet juk Lietuvos Konstitucija leidžia gauti informacijos ir ją skleisti, tai ar šiuo atveju ji buvo kaip nors pažeista, jei jie tiesiog rinko tai, kas buvo viešai prieinama?

- Nereikia maišyti to, ką leidžia Lietuvos Konstitucija, ir to veikimo, priešiškai Lietuvos valstybės naudai su kitos valstybės pavedimu. Čia yra du skirtingi dalykai.

Visą laidą žiūrėkite čia: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013708774?embed

Komentaras čia – „Kiekvienas žmogus turi prigimtinę teisę bendradarbiauti su užsienio tarnybomis“.

Tik prieš tai būtinai susipažinkite ar prisiminkite 2015 m. ekspertai.eu publikaciją susijusią su sausio 13-ąja – „Neįtikėtina: konservatorių lyderis nieko nežino ir nieko negirdėjo apie beprecedentį teisėsaugos sprendimą dėl Sausio 13-osios bylos“ .

Šis lyderis iki šios dienos taip nieko ir neatsakė apie skandalingą Generalinės prokuratūros 2014 lapkričio 3 d. nutarimą (visas gėdingas nutarimas ČIA), kuriuo patyliukais nutrauktas ikiteisminis tyrimas dalyje dėl 1991 m. sausio 13-osios įvykių ir kitų TSRS agresijos prieš Lietuvos Respubliką aktų, t. y.

valstybės perversmo organizavimo ir vykdymo, kitų nusikalstamų veikų, susijusių su TSRS kariuomenės ir vidaus kariuomenės, okupantams talkinusių kolaborantų veikų.

P. S. Audriaus Nako komentaras socialiniuose tinkluose po vakarykščių generalinio policijos komisaro įžvalgų:

„Aš nuo ryto iki vakaro šnipinėju. Didelę dalį surinktos viešos informacijos (nes paparacinė tiesiog nedomina ir su kaupu tenkina vieša) apie valstybės institucijas, pareigūnus ar kitokius valstybės tarnautojus, kurie senesniais laikais pelnytai būtų laikomi pretendentais į kokybiškas kartuves centrinės miesto aikštės viduryje, perduodu tinklalapiui ekspertai.eu .

Ši informacija laisvai prieinama bet kurios pasaulio valstybės spec. tarnyboms. Todėl savo veiklą vadinu vadinu mi nkštąja galia. Tiesa, neturiu namie dujinio pistoleto. Tačiau disponuoju dujiniu šildymo katilu.

Kai valstybinio transliuotojo LRTDELFI eteryje sėdi ir kalba etatinis Žmonių partijos kvailelis – nieko naujo, įprastas, kasdienis reiškinys. Politinių pajacų yra tokia priedermė ir paskirtis – kalbėti kiek galima daugiau nesąmonių.

Tačiau, kai nesąmones ramiu veidu kalba policijos generalinis komisaras.... Na nežinau, nežinau...“

Naujausi

Komentarai (103)

Rikiuoti
net nezinau...2023-07-30 02:39

gal tau Linai reik daug garbes, bet panasu i sizofrenija.

yel“l“ow submarine apie 100. 20-am geltonam papugaičikui (78.58.131.80) ;101.2021-12-17 20:13

na, man jau nebeliko abejonių , kad tai būtent tas, mano gerai pažįstamas, nacistuojantis beretinis klounas, vis dar bandantis mane išprovokuoti kažkokiai panikai ar bent jau diskusijai, ir, per savo ultraprimityvų trolingą niekaip nesuprantąs, jog jau prieš dvi-tris paras yra aiškių aiškiausiai pasiųstas antvarposna, t. y. na ch :))) - tik įdomu, kiek tam šizikui užteks azarto čia (ekspertuose) užsiimimėti moraliniu striptyzu - įtariu, klouną ištiko kalėdinės atostogos... , - o gal jau ir statutinė pensija, nesulaukus nė 60-ties :))) - tada smagesnis variantas :) - idiotizmo resursai bus ejakuliuojami gal net pusmetį+ :))) - kaip sako ekspertinė. eu patirtis ir statistika, panašūs šizolitchūanijos alfaveršiai sugraibo “spermos“ resursų kažkur 6-9 mėnesiams virtualaus sekso su visais galimais susivaidentais sekso objektais/partneriais :))))

soriuks, ne 20-am2021-12-17 19:49

100-asis komentaras buvo skirta 25-am ir 27-am (Simukui, geltonplaukiui zakristijono vaikui). Pamenu - jis labai svajojo tarnauti SA povandeniniam laivyne (kad nuo klasinio priešo tėvo teroro bent 3 metam pasislėpt po vandeniu), bet nepaėmė jo ten, nes sisiojo į lovą :( gal dėl to ir nikas toks.

20-am geltonam papugaičikui2021-12-17 19:44

Simukai, tikiuosi tu supranti, kad informacijos "rinkimas" ir jos "perdavimas" (priešams, už pinigus) yra labai skirtingi dalykai? Ar tau tėvukas nepasakojo, kaip kunigai išklausę išpažinčių SU NIEKUO šiomis paslaptimis nesidalindavo? Nes jei pasidalintų - tai būtų nuodėmė. Negi tas mušimas Lenino raštais per galvą tave taip žiauriai paveikė?

95-am2021-12-17 19:37

lygiai tas pats tinka ir tamstelei (kaip ir 99-am)... p.s. - o jūs čia visi tokie debilai?

99-am2021-12-17 19:36

nebūtum toks debilas, tai bent Google pasinaudotum ką reiškia "šnipinėti": 1. Tas, kas turėdamas tikslą perduoti užsienio valstybei, jos organizacijai pagrobė, pirko ar kitaip rinko informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, arba šią informaciją perdavė užsienio valstybei, jos organizacijai ar jų atstovui, baudžiamas laisvės atėmimu nuo dvejų iki dešimties metų. 2. Tas, kas vykdydamas kitos valstybės ar jos organizacijos užduotį pagrobė, pirko ar kitaip rinko arba perdavė informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, arba kitą užsienio valstybės žvalgybą dominančią informaciją, baudžiamas laisvės atėmimu nuo trejų iki penkiolikos metų.

SS2021-05-04 11:36

Landžioju internete - šnipinėju, žiūriu tv, pagal valdžiažmogius - šnipinėju. Skaitau ką reiškia šnipinėti: užsiimti paslapčių rinkimu, žvalgyti. Matot kokie bekiaušiai sulindę į valdžią? Jiems nusispjauti ant žodžių reikšmių ir todėl baudžiami ar sodinami nekalti žmonės. Kas vieša, tas jau ne paslaptis ir viešo daikto šnipinėti neįmanoma.

Faktas2021-05-03 21:34

Jei tu turi kitą nuomonę ir ją išsakai, esi nepriklausomas, tau gali Lietuvos KGB sukurpti šnipinėjimo bylą. Šantažuojant suras slaptus "liudytojus", kurie patvirtins, kad tu buvai susitikęs su užsienio spec. tarnybomis ir teikei jiems slaptą informaciją. Komunistinėse televizijos kanaluose tave panašūs į peranavus ir kaščiūnus apdergs, kad tu esi šnipas. Uždarame teismo posėdyje tu nieko neįrodysi, kad esi nekaltas, kadangi įslaptinti ir Lietuvos KGB pakabinti ant virvučių "liudytojai" paliūdįs kaip "reikia" Lietuvos KGB-istams ir kriminalinėms Landsbergių klano grupuotėms. Štai tau ir visa Lietuvos kaip teisinės valstybės migla.

Vytas2021-05-03 18:06

Viešų dalykų "šnipinėjimas" iš to paties krepšelio.kaip ir besimptomis COVID-19. Tokiu "šnipinėjimu" galima apkaltinti bet kurį besidomintį nepalankiais valdžiai klausimais ar problemomis. Viena iš tokių problemų - sausio 13-sios įvykiai, kurių valdžios skelbiama versija suabejojo A.Peleckis. Pasekmių laukti ilgai nereikėjo - tapo šnipu. Pridėkime Pociūno žūtį Minske, Bražuolės tilto sprogdinimą,...

Ceslovas2021-05-03 18:03

Tai tik parodo kokio proto zmones uzima atsakingas pareigas, man primena amerikonu prezidenta, tiesiog nusisneka.

kas cia2021-05-03 17:18

tas mužikas su pagonais,de bilo snukiu?

Antanas2021-05-03 14:47

Matome kaip jaunesnių pareigūnų protus jau manomai paveikė cheminė-embrioninė vakcina. Jūs turite gerb. Ekspertai aktualų skambutį o aš aktualią klausą. Per vieną dieną tokia klausa:"uošvis ir uošvienė tampomi insulto po vakcinų. Vyrui krito ant proto, reiks laikyti pririštą prie lovos. Kaimynę kuri džiaugėsi po vakcinos, kad nieko neskauda, po trečios dienos ištiko insultas. Kaip lojelę senjorę vakcinai, pervežė į reabilitaciją. 90-metį po vakcinos mano, pažįstamą ištiko insultas. Po kelių dienų ligoninėje, dabar guli namuose..... Aš sveikas todėl nesivakcinuoju, o mane užkrėtusį paduosiu į teismą.

trumpai2021-05-03 14:05

Čia papraščiausiai Eglės Kusaitės antro serialo tesinis.

Ar2021-05-03 13:33

jie jau visai pasiklydo ? Nebeatskiria, kai zmogus paprasciausiai domisi kazkuom tai, o kas galimai snipineja ? O ir tas "snipinejimas" viesoje erdveje juokingai skamba. :) Kokia nauda kazkam tai "snipineti" viesoje erdveje, kai info viesai prieinama ? As pvz. visada maniau, jog snipus domina tik tokia info, kurios viesai niekur nerasi. Googlinimas vadinamas "snipinejimu" ? :) Tai ka, jie patys NIEKADA negooglina ? :)

Dzukas2018-12-21 21:18

Kai policijos generalinis komisaras pradeda blevyzgoti apie kontrzvalgybos darba, tai jau dugnas.

Cha2018-12-21 11:44

Mano a.a. mama rinko viešą informacija apie pasaulio nelaimes ir gražiai sutvarkiusi laikraščių iškarpas laikė dėžutėje. Tai gal ji pasaulio šnipė?

Saulius Norvaišas2018-12-21 11:36

Generalinė prokuratūra jau nuo Kusaitės laikų bendradarbiauja su VSD darbo imitavimo srityje. Juk reikia padėti vieni kitiems. Štai dabar reikia gelbėti VSD vadovą (nepamenu jo pavardės) nuo Zigmo nesibaigiančių atakų, kodėl jis ir Audrius buvo įtraukti į VSD grėsmių sąrašą. Paleckiukas bus padarytas „atvirkščiu precedentu“, įrodant Zigmo & Co. įtraukimo į VSD grėsmes pagrįstumą. Svarbu ne tiek duomenų ir laisvai prieinamos informacijos rinkimas, sisteminimas ir analizė, kiek savarankiškas bendravimas su rusais, tam negavus valdžios įgaliojimų ir kartais net gaunant honorarą už tai. Juk savaime suprantama, kad Paleckiukas valgyti tai nori, o iš kur jis gauna duona pinigų? Iš kažkokios rusiškos kompanijos ar fondo? Kelių mėnesių prireikė padirbėti, kad išsiaiškintų, ar ta įstaiga turi sąsajų su Kremliumi (visos jos tokios). Ir dar – kaip tyčia, jeigu kas nors yra „konfidencialu“, būtinai bus pamiršta kopijavimo aparate...

S2018-12-21 05:32

O prasidejo viskas nuo Pakso inkvizicijos laiku.........tik grybai daro ka nori ju net inkvizicija neliecia....

Skorpe2018-12-21 05:28

Jeigu pas mus veikia tie neatrastieji kalejimai, tai ten galima sukisti betka, uz bet ka....ir be teismo sprendimo.....

Skorpe2018-12-21 05:26

Visus seimunus, prezidente ir visus zurnalustus ir visus piliecius galima pasodinyi- uz tai, kad visi is pat ryto nagrineja informacija..... :)

48 stasiukasui2018-12-21 00:25

apie įrodymus tamsta gali nekalbėti, niekas neturi teisės uždaryti keliems mėnesiams be teismo sprendimo. Tik teismas skiria kardomąją priemonę. Atgal į tvartelio būdą, neteisingai loji...

Taip taip Pernavai2018-12-21 00:16

Pritariu. Ir todėl skubiai būtina areštuoti valstybės tarnybos atstovus spaudai ir žurnalistus,kurių pagalba informacija buvo paviešinta. Piliečiams turi būti prieinama tik vieša informacija viešame tualete.

stasys2018-12-20 23:18

Vytui .. suteikti priešui informacija apie teisėjus toje byloje ..prilygsta tėvynės išdavimui . Jo laimė kad šiandiena ne viduramžiai, padėtu galva ant kaladės .:))

Vytas2018-12-20 22:12

Užimantis rimtas vyras kalba apie tai, kad šnipinėti galima ... viešai skelbiamus dalykus. Beje, nepaaiškinęs, kuriame įstatyme tai reglamentuota - draudžiama rinkti viešai skelbiamą informaciją? Kad slaptą informaciją rinkti draudžiama, tai ir arkliui aišku, bet kad viešą neva draudžiama, tai jau kažkas naujo, grynai lietuviška. O juk sausio 13-sios byla nėra slapta, taip kad teks mums visiems "susimesti" moralinės ir materialinės žalos atlyginimui.

Saulius Norvaišas2018-12-20 21:02

Man susidaro įspūdis, kad VSD nori pakišti Pernavą, todėl davė jam beviltišką užduotį sudegimui. Matyt, Pernavas nėra savarankiškas sprendimuose, todėl juo manipuliuojama, norima nukreipti mūsų dėmesį nuo svarbesnių reiškinių. Be to, Pernavas figūruoja mano sąraše kaip pareigūnas, prisidėjęs prie Matuko nužudymo. Jis leido pareigūnams vykdyti vaiko apklausinėjimą prie motinos, o tai prilygsta psichologinio smurto prieš vaiką sankcionavimui.

Saulius Norvaišas2018-12-20 20:46

Audriau, dujos nėra namuose laikomas ginklas. O štai elektra yra ginklas, ja galima pavaišinti nelauktą svečią taip, kad jis nieko nebeprisimins. Todėl tikėtina, kad beveik visiems greitai atjungs elektrą. Nacionalinio saugumo sumetimais.

Nesupratau2018-12-20 20:24

Šiaip tai nuo pirmos apklausos įtariamasis turi teisę į gynėją. O čia du mėnesius įkalintas, o gynėjas tyli

žopa2018-12-20 20:23

Dugnas...

V. Ladas2018-12-20 19:55

Tai kiekvienas žurnalistas šnipinėja? Faras nebūtų faras, jei galvotų galva....

šnipinėti reikšmė2018-12-20 19:24

šnipinėti - šnipinė|ti, šnipinėja, šnipinėjo niek. užsiimti paslapčių rinkimu, žvalgyti. šnipinėjimas šnipinėtojas, šnipinėtoja dkt. šnipinė|ti, ~ja, ~jo niek. užsiimti paslapčių rinkimu, žvalgyti. ~jimas (1) ~tojas, ~toja dkt. (1) ( Šaltinis: tv3.lt )

Klemas2018-12-20 19:15

44. Suėmė Paleckį ir V.Ivanova. Taigi pastarasis Grybauskaites bendrapartietis. Kodel ji nelieciama? VSD-distrofiku ir bailiu kompanija. Del Rusijos valstybines paslapties-burokeviciutes jiems pilnos kelnes.

Senis Šaltis2018-12-20 19:02

Jie visi adekvatūs.

Piksius2018-12-20 19:01

Man viskas aiškėja, kai sakoma "tam tikras tam tikrai, tariamai". Tai aišku gi, kad pateiksit jau sugrumuliuotą formoluotę,...geriausiu atveju. Ta nežinomybės baugumo taktika tiek nuvalkiota, kiek mano džinsai, kurie dar ilgai bus naudojami pagal paskirtį..

stasys2018-12-20 19:00

U-duli .. nenusimink baigs Lukiškiu a. statyti monumentą partizanams ir ten su A.Naku kartu ant suolelio ta išminties perlą pavartysite .:)))

U-2 to Visiems2018-12-20 18:53

nepatenkintiems. Skaitykite ir dar karta SKAITYKITE partškolos lektores, gerb. Bestijos daktarine disertacija. Man regis, kad ji ten nuosirdi. Stebetis deretu tik del to, jog atkurti NKVD, MGB ir "troikas" jai prireike dvieju kadenciju. Bet cia, matomai del garbaus amziaus ir iki gulago apimciu isplatejusios talijos.

Mindaugas2018-12-20 18:45

zinau apie visus rusijos zaliuju zmogeliuku veiksmus vilnaius centre. kam pranesti? vsd atpuola - ekpertai jau preanese VSD apie akylas.lt sunaikinima (velgi zalieji zmogeliukai ir hibridinis karas) bet VSD ar tai nebedirba ar ten irgi prisiveise zaliuju zmogeliuku

E2018-12-20 18:16

paleckiukas raudonajam šėtonui tarnauja ne už dyką h*tt*ps://m.delfi.lt/projektai/article.php?id=72600074

to 632018-12-20 18:10

Pasirodo, kad taip. 30 metų melavo žmonėms.

Anfisa2018-12-20 18:10

Jauniskis : Dirbu VSD. Kartais manes paklausia, ar mes, kartais, ne esame itakojami Jungtiniu Valstyju spectarnybu. I tokius klausymus pastoviai juokiuosi iki asaru. Ne, aisku, man visai ne juokinga, bet nieko su savim padaryti negaliu...

to 612018-12-20 18:08

Tu pelnytai esi vadinamas beraščiu debiliuku, baigusiu pagalbinę mokyklą. Gramatikos vadovėlį pavartyk, adaptuotasis.:)

Tai kas cia dedasi?2018-12-20 18:07

Iseina,kad toje byloje Algirdas dasikase iki teisybes,o kas skelbiama apie sausio ivykius zmonems buvo melas?Negaliu patiketi!!30m.Lietuva mele???

Martynas2018-12-20 18:06

Tai kas ten vyko tą sausio 13-ą, kad besidominčius tais įvykiais net špijonais paskelbia?:) Jūs - visai klounai, ponai valdžiažmogiai? Jeigu kažkas domėtųsi ta sausio 13-a net ir Rusijos prašymu, tai - joks špionažas. Nusigyvenom iki tiek, kad sausio 13-a tapo valstybės paslaptis? Iškart kyla klausimai, o ko gi ten prisidirbot?:)

E to 592018-12-20 18:06

ruSSai ruSSams put.in.ass ruSSus. ruSSnaciai pelnytai yra vadinami SS.

Neramu2018-12-20 18:01

Ar kartais nesuėmė ir komentuotoją Dzuką. Jam tai kas - už jį biznį Rusijoje, kaip pats sakė, varo kiti, ale va - kas mokės algą Dzuko asmeniniam šoferiui?

to 56 E2018-12-20 17:58

Asilėli tu beraštis, viduryje žodžio nėra didžiųjų raidžių, rašosi paprastai - "rusams".

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-20 17:56

Man tas reikaliukas taip atrodo. Klausiausi Rimvydo Paleckio, tai jis sakė, kad NIEKO nežino apie savo broliokio A. Paleckio veiklą. Tai jeigu tai būtų TIESA, tai ponui R. Paleckiui būtų nereikėje sakyti maždaug tokio sakinio: "jei būtų klausęs manęs (t. y. R. Paleckio) ir šeimos, tai taip būtų neatsitikę (su A. Paleckiu)". O ką tai reiškia. Tai reiškia šeima ŽINOJO, bandė įspėti, o tas neklausė. Tai jegu iš tikro nebūtų žinoję, tai ir nereikėtų įspėti. Elementaru vatsonai. :) Man iš viso Valstybėje labai keista, kad į svarbias pareigas patenka šie paleckiokai. O jeigu patenka, tai parodo, kas valdo valstybę. Okupantai, kolaborantai.

Nelaime2018-12-20 17:49

Lietuva okupuota iki saknu!Okupanto administracija,policajai vygdo komandas fas!Izdavikai vistiek jums bus pyz-auskas!

E2018-12-20 17:40

James Bond niekada nedirbo ruSSams. paleckis antrasis kvislingas.

Lietuvis2018-12-20 17:39

Dievuli, Dievuli, ir toks Jauniškis vadovauja saugumui...

Paleckis-šnipas,Džeimsas Bondas-Chak Norris2018-12-20 17:33

Saugumo šuniukai su bukagalviu komisaru kultūristu Pernavu išlaužė daugiau kaip 150 žmonių kompiuterius pažeisdami Konstituciją- nes pralaimi propogandos kovą viešame internete prieš tautą-todėl įvaldžius JAV fondų pinigus beliko visus turinčius kritinę nuomonę apie šitą degradavusią teritoriją Lietuva pavadinti Rusijos šnipais- myžniai su pogonais aš taip laukiau kad pas mane ateisite-bet jūs bijote jūs tik galite laužyti kompiuterius ir persekioti žmones-šiandien rašysime skundą Vidaus Reikalų Ministerijai-koks teismas davė sankcijas,koks teis��jas,koks prokuroras koks "Paleckio bylos" kurio ir nei vieno aš nepažįstu daugiau kaip 150 žmonių sąrašas-o kaip Britanijos apmokami agentai Bakas su Kasčiūnu?Kur apkalta?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-12-20 17:27

to "15. Andrius Martinkus". Tikrai Plento gatvė 14 atkreipė dėmesį. Namas pastatytas 1984 metais. Tikrai ten žmonės varganai gyvena. Ten gyveno mano giminaičiai iš žmonos pusės. Taigi ten fizižkai teko būti. Man atrodo, kad tą namą statė dar sovietų kareiviai, kai kur viduje net sienos buvo kreivos. Gal ne visur. Tai pagal Parnavą, jeigu domiesi gyvenimu Lietuvoje, tai tikrai jau esi ŠNIPAS :) :) :), o jeigu kaip aš dar ir straipsnį parašau, tai visiems šnipams viešai viešą informacija už dyką atiduodu. :) O dėl sausio 13-os bylos, tai tą BYLA PRIVALO BŪTI VIEŠA, nes lietuviai turi žinoti kas konkrečiai juos tada užpuolė ir ŽUDĖ, žudė atsikuriančią Valstybę. O čia mat paslaptį padarė, o tai reiškia, kad jie tarnauja KGBISTINEI RUJAI, nes tik jiems naudinga, kad niekas nežinotų apie tą sausio 13-os nusikaltimą. Taigi išvada: Lietuvą valdo kgbistinės rujos, Lietuvos valdžia nuo 1992-10-25 yra neteisėta, nelegitimi. Tai tokiai valdžiai ir reikalinga užslaptinta sausio 13-os byla.

adas2018-12-20 17:02

slapti kalėjimai.disidentai,politkaliniai,toliau arhipelagi gulagi

>>50. stasys2018-12-20 16:58

jau paleido iš ligoninės ar budėjai tvartelyje?

stasys2018-12-20 16:45

Nujo ..:) man atrodo kad skubate su tais vertinimais .:) Ne tiesiogiai užmegztas 'mentalinis ryšis' man sako kad savaitgaliais vėl viskas keisis .:)))

Nu jo... stasiui2018-12-20 16:34

O,.... Kristus miniai pasirodė... :D:D:D Sveikas represuotasis, grįžęs į ekpsertų jaukią buveinę. Pergyvenome dėl tavi. Vis dėl to esate ekspertų Raudononje knygoj (suprask saugoma rūšis), kurią rašo Kremliaus ranka, nurodymus vizuoja pats Putinas, o kai jo nėra vietoje, tą daro Šoigu.. :D:D:D

stasys2018-12-20 16:29

Ošia žaliosios putino barėtės , jos nei megztos nei veltos iš veltinio . Gal kokioje Prancūzijoje iš to butu tik pasijuokta , mol žinomas radikalus asmuo pats asmeniškai kaupė tuos privačius duomenys tu asmenų su kuriais ir kavos puodelio nėra išgėręs . Kas gi draudžia turėti savo nuosava dosjė pradedant visomis prezidentėmis baigiant tais asmenimis kurie šiandiena garsiausiai kalba . Tai dėl ko prasitarė Pernavas nėra atsakymai , žiūrėk po savaitės ims ir paleis namo su skaneriu ant bato . Tam kad laikyti žmogų uždarius tokiam laikotarpiui reikia teismo sankcijos ,o tris mėnesius gausi tik rimtais įrodymais remiantis ir prielaida kad žmogus gali slėptis . :) Ka apie tai išmano klapčiukas A. Račas ? ji pati reikia traukti į raudonaja knyga .. kaip dingusi ir paieškoma elementą . :))

Toks įspūdis2018-12-20 16:05

kad tas kultūrizmu užsiimantis komisaras padaugino kažkokių papildų....Kaip paaiškinti sveiku protu žodžius "šnipinėti viešai prieinamą informaciją"? Kaskart, kai atrodo jog dugnas pasiektas, magnolijos patarnautojai pažeria vis naujų perliukų.

jeronimas2018-12-20 15:55

Kadangi tulpe apsvilo nagus atvirai isakydama politiniam skudurui patraukti savo skalikus,tai dabar veikia rafinuotesniu budu.Tie ,kurie turi savo nuomone ,o ypac kurie turi "nelinksmos" medziagos apie magnolijas ,dedules ,marijas ir kitus Lietuvos parsidavelius,tiesiog isako ,jau be tulpiu pasto,patraukti is po koju,kad nemaisytu toliau naikinti Lietuvos.

A.Račas parašė. Pritariu tikrai.2018-12-20 15:51

Man buvo labai liūdna. Dėl Lietuvos valstybės ir dėl to, kuo ji virto dėka sovietų kolaborantės pastarųjų 10 metų vykdomos politikos. Trys pagrindiniai Lietuvos Respublikos teisėsaugos institucijų vadukai pranešė, kad užtiko „šnipą“ A.Paleckį. Pranešė praėjus dviems mėnesiams po to, kai A.Paleckis buvo pasodintas. Ir praėjus dienai po to, kai apie tai pranešė BNS (linkėjimai Jūratei ir Sauliui). Jums nekeista, kad klapčiukas D.Jauniškis nepasigyrė apie sėkmingą operaciją iš karto po to, kai A.Paleckis buvo pasodintas? Juk tai didelė pergalė – išaiškintas dar vienas Rusijos šnipas, patvirtinta partškolos lektorės isterija, kad rusai puola? Jums nekeista, kad klapčiukas D.Jauniškis spaudos konferencijoje skaitydamas iš lapelio, nuolat kartojo žodį „galimai“? Jums nekeista, kad baisioji agresija prieš Lietuvą įvyko prieš metus, A.Paleckis cypėje sėdi jau du mėnesius, o pats VSD vadas apie šnipus vis dar kalba tariamąja nuosaka? „Paaiškėjo, kad su Lietuvos politine sistema siejami asmenys galimai turėjo Rusijos Federacijai palankių ir su Lietuvos nacionaliniu saugumu nesuderinamų tikslų. Nustatyta, kad ši veikla atitinka užsienio žvalgybos veikimo būdus. Domėjimosi temos galėjo kenkti mūsų nacionaliniam saugumui. Šis atvejis tik patvirtina, kad grėsmių Lietuvos nacionaliniam saugumui vertinime išsakyŠis atvejis tik patvirtina, kad grėsmių Lietuvos nacionaliniam saugumui vertinime išsakyti teiginiai, kad Rusija, deja, ir toliau aktyviai ir visomis priemonėmis siekia daryti įtaką valstybei ir jos politiniams procesams. Šiam tikslui verbuojami asmenys gali tiesiogiai arba per tarpininkus daryti įtaką politinės partijos programoms ar jų struktūrai, pasinaudodami įvairiais žiniasklaidos kanalais siekti Rusijos minkštosios galios stiprinimo mūsų šalyje“ Tai VSD Vaduko citata. Pabandykite paskaityti ją sveiku protu, be išankstinių nusistatymų. „Galimai turėjo Rusijos Federacijai palankių ir su Lietuvos nacionaliniu saugumu nesuderinamų tikslų“. „Veikla atitinka užsienio žvalgybos veikimo būdus.“ „Domėjimosi temos galėjo kenkti mūsų nacionaliniam saugumui“. Beje, ar atkreipėte dėmesį, kokia, pasak pagrindinių trijų partškolos lektorės klapčiukų, buvo pagrindinė „šnipo“ A.Paleckio „domėjimosi tema“? Sausio 13-osios įvykiai, jei ką.

Suėmė Paleckį2018-12-20 15:40

Pastarųjų dienų įvykiai iliustruoja, ką partškolos lektorei pavyko pasiekti per dvi kadencijas. Kurios, mano asmenine nuomone, buvo žalingiausios Lietuvos valstybei per visą beveik 30 metų atkurtos Nepriklausomos Lietuvos laikotarpį. Nuolatinė D.Grybauskaitės isterija apie puolančius rusus, partškolos lektorei pavaldžių institucijų klapčiukų noras jai įtikti, valstybės ordinais, ES ir ministerijų pinigais šeriamos „žiniasklaidos“ tapinų, pancerovų, matonių ir garbačiauskaičių pastangos per pastaruosius 10 metų davė rezultatų. Manau, kad geriausias įrodymas yra tai, kad nuosekliai platinant propagandą, panaudojant tam valstybės institucijas ir už ordinus ir ES pinigus parsidavinėjančią žiniasklaidą galima įtikinti visuomenę, kad žmonės, turintys, kitokią, nei D.Grybauskaitė, A.Anušauskas ar M.Garbačiauskaitė, nuomonę, yra a priori valstybės priešai. Valstybės priešai yra ir tie, kurie prieštarauja R.Valatkai, A.Užkalniui, R.Bogdanui, V.Laučiui ar A.Matoniui. Nes jie visi rašo, taip kaip reikia. Jų visų nuomonės sutampa su partškolos lektorės skelbiamomis tiesomis.

Saulius2018-12-20 15:30

Kažkoks mirusio vaiduoklio sapnas. ŠNIPINĖTI VIEŠAI PRIEINAMĄ informacija. Turiu įtarimų , kad Pernavas renka įnformaciją tai turbūt yra Liliputijos šnipas.......

...2018-12-20 15:04

Totalinis karas prieš piliečius...

Keliautojas2018-12-20 15:02

Iš Generalinio komisaro atsakymo galima daryti išvadą, kad ši institucija diskredituoja Lietuvos valstybę tarptautinėje arenoje nuolatos pažeisdama žmogaus teises, galimai suiminėdama žmones vien už tai, kad tiems žmonėms nepatinka šalies vedama politika. Esu įsitikinęs, jog L. Pernavo ir jo vadovaujamos policijos veiksmai yra Rusijos hibridinio karo priemonė tiesiogiai nukreipta kenkti mūsų valstybei iš vidaus ardant žmonių pasitikėjimą savo valdžia.

gytis2018-12-20 14:53

račo ( racas.lt) straipsnis tai geras - respect:)

skorpionas2018-12-20 14:48

KGBistinis-grybauskistinis-landsbergistinis-neofašistinis-neostalinistinis rėžimas nuo rusofobijos persiorientavo į šnipomaniją. Rėžimo balvonai anušauskai, januškiai, pernavai ir Ko savo šešėlį laikys juos sekančiu šnipu. Stalinizmo laikais šnipus taip pat gaudė tuntais.

skorpionas2018-12-20 14:41

KGBistinis-grybauskistinis-landsbergistinis-neofašistinis-neostalinistinis rėžimas nuo rusofobijos persiorientavo į šnipomaniją. Rėžimo balvonai anušauskai, tarnavai ir Ko savo šešėlį laikys juos sekančiu šnipu. Stalinizmo laikais šnipus taip pat gaudė tuntais.

kodel2018-12-20 14:39

ponas Pernavas su drabuziais?daug geriau atrodo nuogas ir su gumine stanga. Cia tik mano nuomone.

zinoma2018-12-20 14:26

Butu tikra ir sazininga , kad butu surengta spaudos konferencija aukoms , uzgrobtiems vergams vergijoje , kad galetu viesai paviesinti daromus silpnesnems seimoms sunkius nusikaltimus kuriu niekas negina . Konferencijoje paviesinti , kad negalvotu , kad nieko nevyksta , vyksta , daromi labai sunkus isnaudotiems vergams vergijoje nusikaltimai . Banditine prekyba Zmonemis gauja isnaudoja savo vergus ir sunaikina . Turi buti pries sventes ipatingai sustiprinta kontrole , nes nusikalteliai parduoda savo vergus Kaledu , Nauju Metu bizniui , suka bizni is gyvu prekiu , kad prabangiai galetu per sventes vartytis prabangiose salose . Klausimu yra ir daugiau , kodel neginami nuo nusikalteliu silpnesni Pilieciai , is kuriu teroristinis organizuotas susivienijimas is silpnesniu seimu atima net paskutinius namus ?. Profesionalaus darbo kovojant su terorizmu .

TARYBINIAI METAI - JĖGA2018-12-20 14:22

Mažeikių nafta, N. Akmenė ir Cementas, Elektrėnai ir elektrinė(Tarybinė elektra dar dabar),daugiabučių kvartalai visuose rajonų centruose kur butą galėjo užsidirbti bet kurios profesijos žmogus ( dabar ,deja,ne), Didžiasalio Keramika , Visagino miestas ir Atominė elektrinė . O gamyklų šimtai per visą Lietuvą . Laisvos ežerų pakrantės , iš bendro fondo finansuojami sporto klubai Visai nebrangus šildymas ir dujos (simboliniai mokesčiai ) simbolinis mokestis už miesto transportą (4kap) valstybinis mokslas (pilnai), valstybinė medicina, nėra bedarbystės ir pašalpinių,nemokami sklypai ( 0,6 ha šeimai kaime ) ir daug kitų lengvatų žmonėms kada. Ban- ke 3% palūkanų(dabar 0,05% ir jokių finansinių krizių (kuriomis dabar gąsdina). Teisėtvarka daug geresnė . ( nevaikščiojo žudikai taip ir nepjovė žmonių kaip malkų- gaudavo 10g metalo į pakaušį ir apsiramindavo visam laikui-daug mažiau recidyvo) Kada pasieksime tai ?

Pagoglinkit Tautiečiai!2018-12-20 14:12

Pagoglinkit straipsnį: "Artūras Račas : Manęs kol kas nesuėmė arba apie šnipą A.Paleckį ir nacionaliniam saugumui jautrias temas. Skiriama D.Jauniškiui ir kitiems dundukams".

yel“l“ow submarine2018-12-20 14:11

,žo,aišku, kad tie proto invalidai, figūruojantys “šnipų bylos“ kūrime, viešai paskelbė savo diagnozes, pasirašė sau nuosprendį, bei padarė dovaną/paslaugą “amžino priešo propagandai“ :))))))

MYKOLAS2018-12-20 14:10

alvoju, kad Jauniškis, Pernavas ir Pašilis visai parsidavė Ožiui ir nuo proto realiai nušoko. Akivaizdu, kad jie amerikosų bijo, pradeda net prakaituoti, kai iš Akmenų g. esančios ambasados jiems nurodymą eilinį perduoda. Kur jūsų sąžinė, autkojai jūs??? Jūs Grybauskaitės tamponai esate. Ir dar naudoti. KOKIE JŪS VYRAI, KAIP JŪS GRĮŽĘ PO DARBO Į NAMUS, GALITE RAMIAI Į AKIS ŽMONOMS IR VAIKAMS Į AKIS PAŽIŪRĖTI, MENKYSTOS JŪS??? ŠIUKŠLĖS ŽEMIAU PLINTUSO...

Nutekėjo slapta info iš VSD2018-12-20 14:06

Petrovas ir Bashirovas atskrido praeita savaite i Vilniu , atseit norejo paziuret i katedros aikstes spiliu! Apsistojo nakciai Stikliu viesbutyje viename kambaryje su viena lova, uzsisake viena pupyte is LRT dviems, bei zolytes is Cigonu Taboro! Visa nakti spilinosi! Sekancia diena uzsigrimavo , bei persirenge i Andriu Tapina ir Algi Ramanauska, po to nuleke i Paskutinis Skambutis mitinga ir agitavo Lietuvos pyliecius nuvers Skverneli! Bet musu Viesojo Saugumo TARNYBA nepasimete, sustabde juos ties koncervatoriu partijos bustine ir uzklause provokupjanti klausyma! Kokios spalvos Gabrijielius Lanzbergis triusikus nesioja? Algis ir Andrius ( Basirovas ir Petrovas) pasimete ir pasake kad RAUDONUS! Cia juos VSD ir suseme! Valio musu VSD! Juk visi tikri Lietuvos patrijotai zino , kad Gabrijielius raudonu triusiku nenesioja, jis ne koks ten paleckiukas!!!!

Pernavai2018-12-20 14:02

tu idiotas.

cha2018-12-20 13:57

Palaukit, o kaip tada su žiniasklaidos skaitymu? Jeigu, pvz., Rusijoje skaito delfi, tai jie renka informaciją prieš Lietuvą?:) Aš suprantu, kad delfi galima skaityti tik tarnybiniais reikalais arba pažvengti, bet vis tik tai bus šnipinėjimas ar nebus?

Linui Pernavui2018-12-20 13:56

Yra diagnozuota shizofrenija. Jis nepakaltinamas ligonis. Ji skubiai reikia isvezti.......gydymui.

yel“l“ow submarine to 17. Nezabitauskas2018-12-20 13:51

aišku tik tai, kad BK straipsnis yra universalus :))) - t. y. , esant “geram norui“, jį galima “prisiūti“ praktiškai kiekvienam, kuris gyvenime veikia kažką daugiau, nei statistinis veršis :))) - akivaizdu, kad, išskyrus visiškai absurdiškus atvejus, įrodyti , jog kažkas rinko kažkokią info , vykdydamas kažkokią kitos valstybės žvalgybos užduotį, yra neįmanoma :))... , - ir dar :) : pasakyti, kad “stasiotas (stasys) klysta“, tai tas pats, ką patvirtinti, jog žemė sukasi arba vanduo šlapias :)))

Kaip prie Stalino!2018-12-20 13:43

Irgi prieš suimant šnipu ir valstybės priešu paskelbdavo!

yel“l“ow submarine2018-12-20 13:33

jei kas nors litchūanijoje vis dar nesuvokia, kas yra tikrasis debilizmas, tegul žiūri šią laidą :)))))))))) - turėtų padėti :))

sena > 21.2018-12-20 13:32

sarunai puidokai, raminkis, labai prasau nebekvailink daugiau tu bereciu prisistatynedamas stasiu, zmones ir taip jau zino kas tai yra:))))))))))))))))

U-22018-12-20 13:18

Visas sis siurrealizmas labai panasus y ypac slapta greb.Bestijos konkurso "Asilas valstybes tarnyboje" metu finala. Man asmeniskai patinka visi trys finalistai ir as nezinau kuris is ju sio titulo vertas labiau.

b2018-12-20 13:03

Tas ,su akinukais linksmina:"aš nežinau...",bet komentuoju.Ir tokie dar kuria man įstatymus...

stasys2018-12-20 12:57

Aš tikiuosi kada nors Bakas paaiškins visuomenei kaip veikia tos surinktos asmeninės informacijos panaudojimas Lietuvoje darant poveikį .:) Viešumas gera priemonė kovoti su piktavaliais ir ju satelitais. Aišku lieka tokie neišspręsti klausimai kaip anonimiška veikla veikiant prieš konkretu vieša asmenį .

QQ2018-12-20 12:54

Sekantis bus R.Paksas bo jo poliarumas pradeda augti. Čia yra žinutė jam. Tik pas Paksą ras rimtesnių "įkalčių" pvz. visą tarybinį JAK-50 ar JAK-52 lėktuvą su rusišku benzinu, o ne dujinį pistoletą užtaisytą "Gazpromo" dujomis.

Moli2018-12-20 12:35

Turiu itarima kad tas stasys tai koks nors sarunas puidokas kuris specialiai raso kad zmones geriau suprastu kokie yra buki landsbergio pasekejai

Klemas2018-12-20 12:27

sučiupta daug prieš Lietuvą veikusių šnipų bei vienas nusikaltėlis, kuris nelegaliai namie laikė ginklą – dujinį pistoletą. O as laikau namuose dujine virykle. Baisus ginklas, ar ne?

Nezabitauskas2018-12-20 12:18

Nako komentaras taiklus. Kiti komentatoriai kartais šauna pro šalį. 12.stasys klysta, nematydamas skirtumo tarp asmeninės ir viešos informacijos. 8.Tomo pavyzdys apie kolekcionavimą netinkamas, nes šnipinėjimu įstatymas laiko ne šiaip informacijos rinkimą, o jos rinkimą, vykdant kitos valstybės žvalgybos užduotį.

Vatnikas2018-12-20 12:15

:D.. Kalėdinis šou jau prasidėjo. Kažkaip rusai jau nustojo pulti, tai šoumentai nutarė, kad "rusai" yra pasislėpę viduje. Ir kaip įprasta šoumentams, pagrindinės 'mėlynosios kremliaus tumbos' grėsmės neįmato. Viščiukai tie šoumentai

Andrius Martinkus2018-12-20 12:05

Iš 3,7 milijono Lietuvoje liko 2,8 milijono. Valdžioje esantys PARAZITAI dar drįsta kalbėti apie Lietuvos "sėkmės istoriją". Visa širdimi noriu, kad šita "sėkmės istorija" būtų nutraukta. Ir žinote ką? Man yra ANTRAEILIS KLAUSIMAS, kaip vadinsis IŠORINĖ jėga, kuri sustabdys tą "sėkmės istoriją". Kviečiu PARAZITUS išlįsti iš savo rūmų, kotedžų ir apartamentų ir padaryti kratą mano kukliame butelyje Kauno užkampyje, Plento g. 14-53 ir paieškoti UŽDRAUSTOS LITERATŪROS. LIETUVIŲ TAUTOS IŠGAMOS.

tautietis2018-12-20 11:54

kol liga neysisenejo tuos tris psixus greiciau y durnyna

Rolas2018-12-20 11:47

tas mentu berniukas tai popsistas tustukas dundukas :), o apie murzilka atsivertusi i koncerva isvis ner ka kalbet, palata.

stasys2018-12-20 11:45

Kol A. Nakas bando mušti būgnais ir drąsinti save skambiais pareiškimais apie jo neva viešos renkamos informacijos teikiamas paslaugas ekspertams .. Jis nutyli apie tokia aplinkybe kaip neteisėtai renkamu privačiu asmenų duomenų kaupimas . Jei dar kas atmena Šiauliuose skambėjusį šnipinėjimo atvejį kai irgi buvo kaltinami Lietuvos pilietybe turintis asmenys ... rinke asmeninio pobūdžio viešai surandama informacija ir tuos duomenys kaupe , kas nežino paaiškinu .. ta informacija leidžia prieš tuos dominančius asmenis panaudoti-nukreipti neteisėtu veiksmu priemones pasinaudojant įvairios veiklos sukčiais . Dėl to kenčia ir asmenys kurie nėra kuo tai dėti ir esti toli nuo politikos , bet dėka to papuola į tas aplinkybes ir nukenčia ne tik finansiškai . Asmeniškai sveikimu tokius VSD veiksmus užkardyti tokias veikas tampa labai svarbu . Išorės perimetrą valstybė saugo o vidaus nuo savu priešu dirbančiu ranka rankon su išorės sukčiais ir hakeriais deja.. tai kur kas sudėtingesnis uždavinys . Paleckio atveju lieka neaišku ar tas veiksmas , rinkti informacija, sąmoningas ar paiko vaiko ?? nesuprantančio kas su ta informacija vėliau daroma .

lr2018-12-20 11:41

Kodel nearestuojamas koncervatoriu durnelis,nes jo ausys kyso.kaip svetimos valstybes agento(elfas.anonimas)?

Anfisa2018-12-20 11:39

Kaimyno suo laksto po kaima ir izuliai nuo kiekvieno stulpo renka viesa informacija. O kur ir kam priduoda? A??? Rasysiu laiska komisarui...

viltė2018-12-20 11:16

Žiūri į šitus banditus rimtais veidais ir taip pasidaro liūdna ...kad nebėra ką ir komentuoti .

T0mas J.2018-12-20 11:10

BK 119 straipsnis. Šnipinėjimas - „2. Tas, kas vykdydamas kitos valstybės ar jos organizacijos užduotį pagrobė, pirko ar kitaip rinko arba perdavė informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, arba kitą užsienio valstybės žvalgybą dominančią informaciją, baudžiamas laisvės atėmimu nuo trejų iki penkiolikos metų.“ - Keistas įstatymas. Pernavas teisus. Pagal 119.2 pakanka, kad tu .. RINKAI užsienio valstybės žvalgybą dominančią informaciją (!!!) .. - pvz., karpei iš laikraščių skelbimus ir klijavai juos ant vatmano lapų - jeigu prokuroras teismą įtikins, kad ši info užsienio valstybės žvalgybą DOMINA - gausi nuo 3 iki 15 metų. A. Paleckis yra kvailys, nes jis viešai tvirtino, kad Sausio 13 "savi šaudė į savus", nesugebėdamas pateikti tai įrodančių faktų. Bet "Šnipinėjimo" įstatymas mane nustebino.. Jis taip pat kvailas. Neteisingas. Tu pavyzdžiui sulaukęs 10 m. amžiaus pradėjai rinkti įvairiausių valstybių apdovanojimus (ordinus, medalius) - tau sekėsi, ir po 70-ies metų tu turi pusę milijono eurų kainuojančią kolekciją, kuri DOMINS daugybę asmenų, tame skaičiuje galbūt ir užsienio valstybės žvalgybą. Rusijos ambasados lieknas darbuotojas, Kūčių naktį pavogęs iš tavo tuščių namų kolekciją, lįs iš patalpos laukan pro vėdinimo langelį ir jame užstrigs. Kaimynai iškvies policiją ir.. tu sėsi nuo 3 iki 15 metų. Tai neteisinga. Bet suprantu ir Pernavą – jis faras, o farai įstatymų nesvarsto.

T0mas J. -> A.Nakui2018-12-20 11:10

Patarimas. Tokiais atvejais, kai atrodo jog policijos vadovas kalba nesąmones, reikia prieš smerkiant jį atsiversti jo minėtą BK straipsnį ir pasitikrinti.

Ceslovas2018-12-20 11:01

As irgi renku informacija ir turiu ragatke, jeigu pataikyciau kokiam pasiliui ar parnavui i aki ko gero ismusciau. Kada mane suims ar iki ar po Kaledu?

hehe2018-12-20 10:57

Na iš viešai prieinamos informacijos galima spėti kad Paleckiukas su Ivanovu rinko informaciją iš sausio 13 liūdininkų ir sistemino visą tą medžiagą. Ir matomai nesugebėjo užtikrinti surinktos medžiagos saugumo, buratinai perskaitė, plaukai pasišiaušė ir supakavo visus. Dabar bus tylu ir ramu, o byla toliau netiriama dulkės lentynose.

patikėk, jis šneka normalius dalykus2018-12-20 10:49

patikėk, jis šneka normalius dalykus, geriau patikėk

birkinas2018-12-20 10:47

neskubekime daryti isvadu. kremlius veikia rafinuotai, tikslas paprastas, suklastoti busimu rinkimu rezultatus, kad i valdzia patektu putino statytiniai. pasiskaitykite runkeliai musu saugumo ataskaita pries amsedami. jus suprasite kad priesas puola tik tada, kai jau vaziuos tankai per vilniu? bus velu, sovietija jums istryne smegenis

to u22018-12-20 10:43

Esi skystimas šyvos kumelės.

U-22018-12-20 10:12

L. Pernavas turetu drasiai testi pradetajy zygy ir arestuoti Stasyte su birkinu uz gaslu ziurejima y Landzbergy ir Yukneviciene. Neabejoju, kad juos abu ytakojo rusu zvalgyba. Beje, birkinas savo birkina daznai naudoja kaip kulkosvaidy todel yrodyti, kad jis neteisetai ginkluotas bus lengva net visiskam Pernavui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi