Liepos 2 dieną įvykusioje spaudos konferencijoje politinė partija DRĄSOS KELIAS pristatė „Lietuvos sąrašo” branduolį ir paskelbė savo siekius.

Pasak politologų Vytauto Dumbliausko ir Lauro Bielinio, visi įvardinti siekiai tėra neįgyvendinami rinkimų pažadai ir skambios frazės.

"Neringos Venckienės siekis "sukurti pilietinę Lietuvą – skaidrią valstybę, kurioje žmonės pasitikėtų savimi ir tikėtų savo valstybe bei įtvirtinti tikrą demokratiją, kai valstybės likimą balsuodami spręstų piliečiai, o ne kriminalinių grupuočių pinigai" – tai tik jaukas, metamas siekiant pritraukti rinkėją", – konstatavo V.Dumbliauskas.

Tokie siekiai, kaip teismų sistemos pertvarka remiantis sėkmingu Estijos pavyzdžiu ar noras įtvirtinti nuostatą, kad visas valstybės turtas ir nacionalinis biudžetas yra ne valdžios, bet visų piliečių nuosavybė, tėra skambios frazės.

Dar viena didelė bėda, pasak politologo V.Dumbliausko – tai, kad DRĄSOS KELIAS neturi ir vieno telkiančio lyderio, mat N.Venckienė, kaip jis leido suprasti, tam visiškai netinka. Šiam teiginiui pritarė ir L.Bielinis, dar pabrėžęs, kad partijos nariai iš tiesų neturi jokių juos vienijančių politinių pažiūrų.

Pastarasis politologas prognozuoja, kad perkopti 5 procentų ribos DRĄSOS KELIUI nepavyks.

Ištrauka iš šios spaudos konferencijos: http://player.vimeo.com/video/45075264

Naujausi

Komentarai (96)

Rikiuoti
xyz2012-07-24 01:03

Bielinis - Lopata ir Ko , baisus snukiai , jus laukiami Lryto ir LNK arenose !

lionginas2012-07-07 13:37

Na nėra dėl ko džiaugtis, kad Valinsko menininkai tuo metu pakliuvo į seimą ,bet ir verkti nėra ko. Kiekvienas mauras atlieka tam tikrą savo paskirtį ,tai viena ,o antra ,tai meno žmonių ,arba linkusių savo prigimtimi į meną valdžioje procentas negali būti didesnis negu jų yra procentinis kiekis visuomenėje -tai surišta su menulio faze PILNATIS............... Mano galva tai žmonės kurie gyvenimą vertina per daug iš emocijų,o valstybės valdyme reikalinga dagiau matematika ,teisė be abiejo moralė šaltas protas [ką vis dėlto turi Kubilius]

lionginas2012-07-07 13:30

Na nėra dėl ko džiaugtis, kad Valinsko menininkai tuo metu paklivo į seimą ,bet ir verkti nėra ko. Kiekvienas mauras atlieka tam tikrą savo paskirtį ,tai viena ,o antra ,tai meno žmonių ,arba linkusių savo prigimtimi į meną valdžioje procentas negali būti didesnis negu jų yra procentiniu kiekiu visuomenėje -tai surišta su menulio faze PILNATIS...............

cha cha2012-07-07 12:29

politologai išsigando,o viskas yra įgyvendinama,tik noro reikia turėti.Ekspertai atsirado.

Algis2012-07-06 23:04

Šitie du individai visai ne politologai. Tai elementarūs polittechnologai, ypač L.Bielinis (buvęs Naujosios Sąjungos polittechnologas).

politologu sokis2012-07-06 22:20

Pirmiausia ar sie kalbantys politologai nepriklausomi. Paziurekime prie kokiu partiju, pasauleziuru jie prisiglaude, eile metu kokius komentarus skleidžia ir pamatysime pirmiausia kas tie vadinami prieklausomi politologai yra ir kieno vezime jie sedi, pagal kieno uzsakyta muzika soka.

Arvydas2012-07-06 18:28

nepaprastai svarbi mintis - užkirsti kelią rinkimų rezultatų ir rinkimų procedurų klastojimui. Tam ruoštis reikia pradėti jau dabar.

Arvydas2012-07-06 17:52

užsakomųjų politologų užsakomosios frazės. Nieko naujo. Jie nesiorientuoja situacijoje kaip ir anksčiau. Tačiau tokie "politologai" puikiai tinka mulkinti nemąstančius lengvatikius. Bent tuo jie pateisina savo egzistavimą.

adomas2012-07-06 05:16

tie "apzvalgininkai",prognozavo,kad Valinsko juokdariai isvis nepateks i seima, matem kaip buvo istikruju ir dabar tos ju prognozes , kai senos bobos bezdalas,

Bieliniui ir Co2012-07-06 01:21

Pateikite pavadinimą partijos (kurias jūs įvardijate kaip tradicines), kuri per kadenciją po išrinkimo įvykdė visus deklaruotus pažadus. Kaip rusai sako: Slabo?

PILIETE2012-07-05 22:43

mums koktu nuo vadinamu politologu paistalu,tai visiski pliurpalai,tendencingi,todel niekas ju tiesiog nevertina galit sneketi ka norit mes jau jumis NEBETIKIME MES NORIME GYVENTI TEISINEJE SALYJE

j2012-07-05 20:36

man atrodo radzvilas vienintelis pagarbos vertas zmogus tam lopatologijos institute

wwcc2012-07-05 16:33

ir gerai butu,kad neleistu cia visokiu deividu floridieciu.

Benas2012-07-05 12:22

Vot tokie ,,politologai" kaip bielinis ir yra didziausia Tautos nelaime, kurie plauna zmonems smegenis. Tauta zino zmones kurie turi charizma ir buria aplink save zmones. Lensbergis kuris turi buti ivardintas nusikalteliu nr 1

Rimantas Petrikas2012-07-05 11:34

Šiandien Lietuvos žmonių svarbiausias ir pagrindinis tikslas – apsaugoti artėjančius rinkimus nuo klastojimo. Turim suvokti, kad pasityčiojimas iš mūsų lietuvių tautos turi tvirtus manipuliavimo žmonėmis, pamatus – valdančiųjų patirtį klastojant rinkimų rezultatus. Dėl šios priežasties klanas yra toks užtikrintas, pasitikintis savo nusikalstamais veiksmais prieš Lietuvą. Manipuliavimas rinkimais jau prasidėjo – klastojant apklausų rezultatus. Apklausos rezultatų klastojimas yra įžanga paruošiant visuomenę - paklusti neteisėtai išrinktai valstybės valdžiai, kuri atvirai jau 20 metų tyčiojasi iš mūsų senolių, tėvų, motinų ir vaikų, kuri vykdo lietuvių tautos genocido aktą. Dabar Lietuvos žmonių svarbiausias ir pagrindinis tikslas – apsaugoti rinkimus nuo klastojimo, manipuliavimo. Norint atkurti Lietuvos valstybę – būtina organizuoti: Sąžiningų rinkimų kontrolės būrius, kurie užtikrins rinkimuose pareikštą Lietuvių tautos valią. Taip pat svarbu visiems, visiems atlikti savo pilietinę pareigą - dalyvauti artėjančiuose rinkimuose. Genta Ja-St rašo: Pritariu, akivaizdu, kadangi E. Masiulis jau dalijasi portfelius ir jau žino, kas dar laimės rinkimus. Mes esam visiškai okupuoti. Jau jie pasidalijo postus, tavo balsavimas rinkimuose nereikalingas. Juozas Pakarskas rašo: Išsakytos mintys yra visiškai teisingos! Tai yra pagrindinis ir svarbiausias žingsnis neleisti klastoti rinkimų rezultatų! Jeigu tai pražiūrėsime - prarasim teise vadintis lietuviais! Moralinių degeneratų tyčiojimasis iš tautos, peržengė visas ribas! Tik steigiant sąžiningu asmenų būrius galima pasiekti demokratinių rinkimų rezultatų, antraip jie toliau tęs savo juoda Lietuviu tautos genocido darbą. Eligijus Skauronas rašo: Labai tiksliai ir aiškiai viska sakai, tereikia vieno, kad tai suprastu ir ketinantys kandidatuoti ir ketinantys balsuoti - taigi, reikalinga daug reklaminės INFO, kad ši žinia pasiektų visus rinkėjus, nes valstybinės informacijos laisvos nėra. Darius Varnas rašo: Reikia kreiptis ir į užsienio Lietuvius, kad kuo daugiau užsienio žiniasklaidos priemonių filmuotų rinkimus ir jų eigą. Juozas Pakarskas rašo: Vyriausioji rinkiminė komisija privalo sudaryti galimybę balsavimui Lietuvos ambasadose - šalyse, kuriose gyvena tautiečiai. Klano analitikai jau paskaičiavę, kad jų galima pergalė – tai milijonas išvykusių lietuvių. Taip, tai svarus rinkėjų skaičius. Kovokim iki pergalės... Jų saujelė - išsigimėlių, engiančių dorus Lietuvos piliečius, o mus milijonai - tad nebukim avinu banda. Mūsų ir milijono emigravusių Lietuvos piliečių dalyvavimas artėjančiuose rinkimuose - labai reikalingas ir būtinas norint atstatyti sugriautą valstybingumą. Tai ta pati tautos viltis – išgelbėti Mažąją mergaitę, gyventi savo tėvynėje, dirbti savo valstybėje. LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJA 3 straipsnis: Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.

zydrune2012-07-05 06:03

teisingas pasirinkimas

alfa2012-07-05 03:18

propagandistų taktika-"lašas po lašo ir akmenį pratašo".Jų tikslas meluoti,meluoti ir dar kartą meluoti.Mūsų pasirinkimas-melagiais netikėti.

Gerai, kad šalina2012-07-05 02:22

Nes šitą portalą skaito žmonės, kuriems akis bado šalyje vykstantys bjaurūs dalykai. O kai toks kaip tu čia ima sakyti, kad taip nėra, čia tik kvailiai išsigalvoja, tai tokius reikia vyti lauk su pagaliu. Eik į delfį ar kom tiesą ir ten rasi palaimą ir atgaivą, bet ne čia. Sėkmės tau.

ekspertai.eu2012-07-05 02:15

Naujoji versija veikia dar tik pora dienu, tinklapio redaktoriai mokosi naudotis visomis galimybemis. Prasom "netrolinti".

Jurosk2012-07-05 01:34

Žiūrėk tu man, anksčiau davė tik 1 %, o dabar jau - 5 %. Mąstyti pradedate, politologai. Tai kas bus rudenį?:)

Darijus2012-07-05 01:19

Užmiršo į kompaniją pasiimti trečią savo brolį Volodią Laucių. Va tai būtų lopatologų didysis trio.

joo2012-07-05 00:04

sekmes "Lietuvos sarasui'. Jis turetu buti tikra alternatyva visoms esamoms dabar valdancioms jegoms. Nepasiduokit provokacijoms.Geari apgalvokit kiekviena kandidatura. Saugokit vieni kitus.Palaikysim.

Aha2012-07-04 23:30

Palieka tik "teisingus".

Tiesa2012-07-04 23:09

Labai geras komentaras.Nei pridursi, nei atimsi.

@@2012-07-04 22:18

Po litruku pasisakymai : ) O tas diedukas is desines suvisu nei matytas, nei girdetas , bet labai "svariai "pasisako : )

Akivaizdu2012-07-04 21:12

Kad sita "partija" sudaryta pagal visas nusikalstamo pasaulio taisykles.Tai patvirtina ir ja remiantis kontingentas.

kamane2012-07-04 20:27

Neleidzia komentuoti.Salina komentarus.

kamane Aleksui2012-07-04 20:25

Visi Lanzbergio straipsniai, tai buvo konservu gelbejimas ir tik.Nes jis mate, kad uz toki tyciojimasi is zmoniu, konservams galas. Ir jis teisus.

jovita2012-07-04 20:08

mane pradeda juokinti tokie politologai..parodykit bent viena politika ar partija,kurie istesejo ta ka zadejo :)))tai kdl gi si partija to daryti negali?

kamane2012-07-04 20:00

Patekus pasaliniam doram piulieciui i seima, juk bus skiriama i postus zmones ne isrinkti, bet paprasti, saziningai dirbantys. Juk pvz. nebutina i Kryzeviciaus ,ar Valio vieta skirti is tu paciu zmoniu. Galima paskirti zmones tolimus nuo valdzios is Lietuvos apylinkiu. Jk yra ir teiseju ir prokuroru dirbanciu saziningai, tik tokiu dabartine musu valdzia jokiu budu neprileis prie vairo. Daryti analize paskaicius tik komsomolkes komentarus -juokinga. Juk is sio portalo seniai visi padorus zmones pasitrauke. Tad nereikia cia mums sudo malti. Rudeni bus matyt is ko sie politologai duona valgo. Ar rimtai analizuoja, ar tik makaronus kabina.

Oncė2012-07-04 19:57

Prisimenu kaip bielinis lojo ir lojo ant gerb.Rolando Pakso. Lojimas žinoma atsipirko, gerb.Paksas buvo suėstas, Daukanto aikštėje nutūpė tapkė. Ir žinoma, tapkė atsidėkodamas bieliniui, kaip beje ir šedbarui už įrodymą, kad tapkės gyveno Šiauliuose, už lojimą, priglobė po savo sparneliu. Žodžiu bielinis ir kiti lopatologai loja ne už dyką.........................

Grazina2012-07-04 19:54

Puikus komentaras. Pritariu!

Baksuokit2012-07-04 19:23

Uz py os sarasa,tai jusu problemos.

IP2012-07-04 18:05

PO-LYTINIAI-PATOLOGAI,..Lauras Bielinis ir Vytautas Dumbliauskas (žodis "patologija" gali reikšti liguistą būseną, sveikatos sutrikimą.)

bielinis2012-07-04 17:19

ligonis,nekreipkit zmones demesio i sito siknalaizio paistalus

Politologija yra2012-07-04 16:33

pervertintas reikalas. To net mokslu pavadinti negalima. Politologai yra susireikšminę veikėjai, kurie neįsivaizduoja, kad valstybė gali egzistuoti tarkime visai be politinių partijų, kad į Seimą gali ateiti žmonės vedini dorų ketinimų, turintys SĄŽINĘ ir ja besivadovaujantys, o ne principu - "ne pagaautas - nevagis". Nes būtent toks princcipas yra vyraaujantis dabartinių lovio partijėlių padugnių makaulėse. Ta ir yra kišeninė teisėsauga. Juk jeigu ji neturi pretenzijų, tai nėra ir nusikaltimo. Tad SĄŽINĖ yra tapusi deficitu. Todėl puiku ir seniai laukta, kad į valstybės valdymą žada eiti žmonės turintys SĄŽINĘ visų pirma. Ne kažkokie sausi specialistai, bet dori žmonės. Doras politikas visada pasitelks reikiamus specialistus konkrečioms užduotims nuveikti ir kontroliuos, kad pastarasis neimtų piktnaudžiauti jam suteiktomis pareigomis. Todėl visų pirma politika turi būti dora ir žmogiška, be dvigubų žaidimų, ypač, kai kalbama apie vidaus politiką, eknomiką. Taigi šiuo atveju net partija yra "Drąsos kelias", tad viskas d aug lengviau, nes jeigu būtų praleista nepartinė rinkimų sistema, tai tokie pseudo politologai turbūt baigtų gyvenimus savižūdybėm, nes nebeliktų gyvenimo bei darbo prasmės, visos jų "žinios ir išmintis" būtų šuniui puo uodega. O dabar, dar gali kalbėti, dar gali vadinti vienas partijas "tradicinėm partijom" (nors tų tradicijų visiškia jokių nėra ir negali būti, tai tesiog ilgai veikiantys nusikalstami susivienijimai užgrobę valstybės valdymą, manipuluodami informacijos piemonėmis bei įstatymais, jų pataisomis. ) bei pavadinti visuomeninį-partinį judėjimą klounais, gyvate užauginta užantyję ir t. t. Žodžiu Politologai yra apgailėtini dykaduoniai skirti dainuoti ditirambus esamai nomenklatūrai. Sėkmės jiems :)

MMM2012-07-04 15:49

Nepykit ant šitų "proto bokštelių". Jie iš to duoną valgo. Kaip jiems kavos tirščiai ir "valstybininkai" nurodo taip jie ir suokia. Bielinis yra Lopatos tarnas ir "fermerio" bendražygis. Jei jis žinotu kaip ir ką reikia taisyti Valstybėje, galėjo tai padaryti su "fermeriu". Bet kai jis moka tik š ū d ą malti, tai jo "auksinės mintys" nevertos nei grašio. Todėl nekreipkit rimto dėmesio į jų kliedesius. Nors negalima visai neatsakyti į jų sapaliones. Reikia jiems priminti pačių poziciją, palaikančią PŪLINIUS. O mums PŪLINIAI jau nusibopdo. PŪLINIUS palikim mylėti ir gerbti bieliniams, dumbliauskams, pedikų subinlaižiams, vitalijams, betingiams, valiams, skvarneliams, kryževičiams, o mes ieškokim išeities iš šios bjaurios padėties.

Algis2012-07-04 15:30

Palyginus su komentaru per Lietuvos radiją gruodžio 22-ą dieną, t.y. prieš pačias Kūčias, kuriuose komunistėlis L. Bielinis giedojo ditirambus Mirties bausmei, šie komentarai - tik apgailėtinas juokelis.

birute2012-07-04 15:02

Bielinis man jau seniai neegzistuoja sudomalejas,o Dumbliauskas-daug ka pasako pati pavarde.Apie tokius veikejus per maza skaidrumo.Reketu is tikro pasidometi,kas buvo tevai,kiek turi turto,is kur tiek sukaupe,negi is atlyginimo.

emigrantei2012-07-04 15:00

...kreipkites i Lietuvos ambasada toje salyje, kurioj gyvenat ir paraneskit, kad dalyvausit rinkimuose, tada busit itraukta i sarasus ir galesit balsuoti pastu. P.S.: Labai prasytume, kad Ekspertai. eu parasytu informacini straipsni rinkimu tema. Kuo daugiau informacijos, tuo geriau! Tai labai svarbu emigrantams! Kokios dalyvavimo rinkimuose galimybes? Kur ir i ka kreiptis? Zmones, gyvenantys nuo valstybiu sostiniu kartais nezino visu proceduru ir nedalyvauja rinkimuose!

emigrante2012-07-04 14:27

Kokie,atsiprasant,politologai,tokios ir ju isvados. Kokia gyvenimo patirti turi okupuotos Lietuvos kulturos ministerio sunelis - aisku. Apie issilavinima,zymiu universitetu diplomus girdeti neteko. Adamkine prezeidentura iki siolei persmelkta Januskos&Co kvapu.... Siedu gal savo gerbejus ir save megina itikinti,kad rinkimuose jau "viskas sustyguota" Aisku,nepaskandinamajam Vaigauskui vadovaujant,akibrokstu neisvengsim. Reiketu susirupinti ir emigrantu rinkimu sarasais ir galimybemis jiems balsuoti. Iki siol buvo neleistinas aplaidumas . Viena is galimybiu - emigrantams balsuoti pastu. p. s perziurejau komentarus - sio mano komentaro dar nera?

emigrante2012-07-04 14:22

Kokie,atsiprasant,politologai,tokios ir ju isvados. Kokia gyvenimo patirti turi okupuotos Lietuvos kulturos ministerio sunelis - aisku. Apie issilavinima,zymiu universitetu diplomus girdeti neteko. Adamkine prezeidentura iki siolei persmelkta Januskos&Co kvapu.... Siedu gal savo gerbejus ir save megina itikinti,kad rinkimuose jau "viskas sustyguota" Aisku,nepaskandinamajam Vaigauskui vadovaujant,akibrokstu neisvengsim. Reiketu susirupinti ir emigrantu rinkimu sarasais ir galimybemis jiems balsuoti. Iki siol buvo neleistinas aplaidumas . Viena is galimybiu - emigrantams balsuoti pastu.

Pikasas2012-07-04 13:45

Priminsiu kai kurias Pikasiuko mintis prie politologo L.Bielinio rašinio: „Drąsos kelio“ partija neturi jokių šansų”, parašytas dar prieš “Darbo partijos” registraciją Teisingumo ministerijoje. ” Politologas Lauras Bielinis skaitytojams aiškina, kad: “čia kuriama pogrindinė organizacija, apie kurias mes daug girdėjome tarybiniais laikais”. STOP. Įdomu ką sovietinio režimo metais, kuriuos autorius vadina “tarybiniais”, veikė pats Lauras ir jo tėtis, kad jis “daug girdėjo” apie “pogrindines organizacijas”? Jau pats faktas, kad taip sunerimo L. Bielinis, rodo, kad tas politinis vyksmas gali turėti rimtą prasmę. L. Bielinis teigia, kad: “Formaliai kol kas šios partijos įsteigimas yra neįmanomas.” Būtent įmanomas ir pats autorius tą puikiai žino. Svarbiausia, kad nebūtų pažeistos įstatyminės normos, atsirastų pageidaujančių 1000 piliečių šioje partijoje dalyvauti , o partijos statutas neprieštarautų LR Konstitucijai ir įstatymams. Jei kas nors dabar ar ateityje tokius reikalavimus vykdys, tai Lietuvoje galės įsikurti tiek partijų, kiek jų kažkam prireiks. Iš dabar TM sąrašuose ęsančių gal apie pusė nebeturi teisinės legitymacijos toliau egzistuoti, nes neturi būtino narių skaičiaus. Manau, kad daugumas tokių bus išbrauktos iš sąrašo per artimiausius metus. Teisingumo ministerija pati pateko į gan keblią situaciją. Ji leido nevykdyti steigiamojo susirinkimo normų ir dabar TM ministrui gali būti sunku paaiškinti, kad kokie dalyvių turimi įgaliojimai už kitus asmenis yra neteisėti. Prisiminkime, kad iš antro karto TPP sukrapštė apie 800 dalyvių, o “Šatrijos” darinys tik kiek daugiau, kaip 200. Tada šaipiausi, kad galėjo būti stegiamajame tik koks 10 dalyvių ir jie galėtų apsiforminti visus savo steigiamos partijos valdymo bei kontrolės postus. Toliau L. Bielinis teigia, kad “ši žmonių grupė koncentruojasi ties labai siauru, tačiau labai skandalingu klausimu”. Iš kur socialinių mokslų dakltarui tai žinoti? Bent jau anksčiau skelbta “Drąsos kelio” deklaracija rodo gan plačius savo tikslus ir siekius, kaip juos įgyvendinti. Kai bus pateikta šios besikuriančios partijos programa ,tada ir galėsime šia tema padiskutuoti. “L.Bielinis mano, jog jis tegalėtų veikti prieš konkrečias politines struktūras ar konkrečius administracijos vienetus tam, kad realizuotų savo tikslus, susijusius su D.Kedžio mirtimi.” Manyti daug ką galima, tačiau apie kokias “politines struktūras” ir “konkrečius administracijos vienetus” politologas kalba? Ir kaip D. Kedžio mirtis gali padėti realizuoti kažkokius tikslus? Ar autorius tuos tikslus žino, ar tik “mano žinantis”. Tai ne tas pats. Autorius aiškina apie būtinus veiklos diapazonus. Juos turi teisę pasirinkti patys partijos nariai. Kaip ir tai, kuriose srityse jie žada labiausiai koncentruotis. Pagal tą kelių metų raišką matosi, kad bent jau teisėsaugos stiprinimo srityje tai ši partija panorės darbuotis. Gal L. Bieliniui tai atrodo per siaura? Nieko panašaus. Teisėsaugos neįgalumas dažnai būna susijęs ir su ekonomika, ir su politika, ir su socialinėmis problemomis ar net kultūros ignoravimu. Niekas negali būti kultūringas, jei nesilaiko bedražmogiškų vertybių principų. Krikščionys dar turi ir “Dekalogą”, kuris gali būti daug kame pagrindu bet kokioje veikloje. Apie tokios partijos šansus dabartinėje situacijoje esu anksčiau nemažai diskutavęs. Mano požiūris iš esmės nepakitęs, tačiau jis kinta. Prie to prisideda tos jėgos, kurios žūt būt pasiruošę nuskandinti visą “D. Kedžio istoriją” su pedofilijos ir žmogžudysčių skandalu. Visuomenė tą vis aiškiau mato ir tai suteikia šiam naujam dariniui tam tikrų šansų. Didžiausią problemą įžvelgiu tame, kad kol kas “Drąsos kelio” judėjimo atstovų santykiai su partijomis yra daugiau priešiški, negu krypstantys į galimą bendradarbiavimą. Bet koks Seimo naujas darinys (ar pavienis politikas) nepasieks pozityvių rezultatų, jei neišmoks ieškoti politinių artimus tikslus turinčių kolegų bei darbuotis su jais bendram tikslui pasiekti. Žinoma, bet kokie kompromisai privalo neperžengti moralės ir etikos ribų. Šioje srityje “Drąsos kelio” pozicijos, manau, ypač stiprios. Veidmainiavimo ir apgavysčių aplinkoje maudosi nemažas skaičius žiniasklaidos atstovų. Apie naujos tokios partijos kūrimosi sudėtingas perspektyvas esu jau nemažai komentavęs. Dar ir dabar, kai nežinomas jos branduolys, tikėtini finansai ir programa, vertinti jos galimybes yra labai sudėtinga. Pateikti deklaracijos fragmentai, mano supratimu, yra gan pozityvūs, tačiau to sėkmingai politinės partijos veiklai aiškiai per maža. Nesiimsiu burti iš kavos tirščių apie tai, kas bus, jei bus. Manau, kad didelės jėgos padarys viską, kad ši partija nesustiprėtų ar net nebūtų registruota TM, kur vadovauja ministras R. Šimašius. Matysim…” POST SCRIPTUM:”Drąsos kelio” partija jau įregistruota, berods, 2012m. kovo mėnesį ir pradeda savo aktyvią priešrinkiminę veiklą. Dabartiniu metu visokių "lopatologų" "bieliniu", "dumbliauskų" ir panašių pagrindiniu tikslu tampa įrodyti, kad "Drąsos kelio" partinis sąrašas neįveiks 5 procentų barjero Seimo rinkimuose. Vis labiau tikiu, kad bus visiškai kitaip...

tadas2012-07-04 13:42

ačiu ponai lopatologai už reklamą.

Jovita2012-07-04 13:31

Tadui- bet ir Gegutienės nebereiktų Seime, žinomi jos pasisakymai-nesusigaudymai, o pastarasis siūlymas Neringai "apsiginti teisme" išvis ... Ne be reikalo konservų taryba "nutarė" pirmas savo dvi personas nerieitnguojamais skelbti,- nepakeičiami mat..

Jovita2012-07-04 13:22

debesėliui- norėjau pasakyti, kad JŪSŲ puikus komentaras,- nebėr ką ir pridurt...

netikiu2012-07-04 13:20

dvaro "politologais"...

Jovita2012-07-04 13:19

Ačiū,-puikiai surašyta, tiesiog mano mintys...

Daina2012-07-04 12:33

Na, Laurai, dar pažiūrėsim...

Lietuva2012-07-04 08:36

Teisingai zinoma kad padarysime visi kartu kaip Estai sugebejo taip ir mes sugebesime ir labai gerai sugebesime viskas musu rankose taip gyventi nenorime kaip dabar ir nesiruosiame netylesime daugiau tegu nelaukia mes ir musu vaikai verti geresnio gyvenimo zinoma tai reikes laiko ir pastangu bet mes jau kelyje ir del to labai dziugu. labai dekojame ekspertai.eu uz jusu skleidziama Tiesa.

Griežlė2012-07-04 06:03

Šaunuoliai.Ypač patiko Nako kalba-panašu, kad griebtų jautį už ragų neilgai nemirksėjęs. Na o ,,politoglotai":-)...Kaip visada...Gali ir nekalbėti-visi žino ką pasakys.

G.2012-07-04 05:47

Visi supranta,kad iš tokios pelkės,kokioje dabar yra Lietuva,per porą metų jokia partija,jokia politika ir jokios stebuklingos idėjos neištrauks,tačiau,mano nuomone,90 procentų Lietuvos problemų visose srityse (ekonomika,politika,švietimas,sveikatos apsauga ir t. t. ) yra žiauri,įsisenėjusi korupcija ir "stogų" buvimas. Jei DK žengs nors žingsnelį link šito raizgalyno išrovimo su šaknim,kad ir radikaliom priemonėm,tai jau bus milžiniškas žingsnis geresnio gyvenimo Lietuvoje link. Jei jie nors ką nors padarys šia linkme,jų pergalė jau bus pasiteisinus. O kas liečia šiuos politologus... Muziką tikrai ne jie užsako,taigi,ką liepė tą ir gieda.

Pilietė2012-07-04 05:13

Tai šitie, besivadinantys save politologais teigia, kad demokratinės pilietinės, ne pinigų valdomos Lietuvos valstybės sukūrimas - neįgyvendinami pažadai, tuo pačiu patvirtindami, kad dabartinė Lietuva - nedemokratinė bei valdoma pinigais.

bielini2012-07-04 04:21

bielini eik gal nu n x. neparink zmoniu suski.

skaitytoja2012-07-04 02:44

Sėkmės, jums... aš ir mano visi, kuriuos pažįstu, kuriuos jie pažįsta ir t.t. tik dėkui Dievui ne pedik...ai už Dąsos kelią!!!!

Aleksai2012-07-04 02:21

to visiskai nereikia,apsieis balius be sito pono,o tai ka jis esa yra pasakes ,tai tik jo ejimas zirgu

hjk2012-07-04 02:13

nuo bielinio man alergija,beje koks patogus dabar sis portalas,aciu vyrams

studentas2012-07-04 01:55

mazdaug 82-83 ais bielinis kpi vede mokslinio komunizmo seminarus. tylus-ramus komunizmo propaguotojas. gerai,kad buvo pritingintis-nekankino studentu,neverte "suprasti" komunizmo esmes.

chi2012-07-04 01:43

Bielini, duodi prikakot kepure? :))))

jeigu2012-07-04 01:42

tokie giesmininkai, kaip bielinis, prognozuja pravala - pergale garantuota. Vien is neapykantos bielinio darbdaviams

politologas2012-07-04 01:41

o aš Bielinį pamenu gulintį bulvių lauke su pigaus vyno tuščiu buteliu. ir dabar atrodo ne geriau ir negali protingai patylėti.

Tikras2012-07-04 01:40

Sėkmės partijai DRĄSOS KELIAS žinau, kad labai daug žmonių balsuos už šią partiją.

tadas2012-07-04 01:11

Manau Venskienės noras kovoti prieš Degutienę tai tuščias šūvis,kadangi po sekančių rinkimų konservatoriai neteks bet kokios įtakos ,o štai darbiečiai ir socdemai,kurie yra pagrindinis pedofilų stogas užgesins bet kokias DK pastangas pakeisti teisėtvarką,tad kol Venskienė turi galingą palaikymą reikėjo mesti pirštinę rinkimuose Butkevičiui arba uspaskichui ir jei laimėtu tai būtu galingas žingsnis pilnos pergalės link.

debeselis2012-07-04 01:11

Tai netiesa, kad nėra lyderių, ten tikrai daug žmonių tinkamų ir gabių. Aplinkybės iškelia lyderį ir toks lyderis daug tikresnis. Dievo keliai nežinomi ir ne žmogaus prtui suprasti. O jus gerbiamieji tai tik kritikuoti, tarsi jums nuo to geriau. Ar neturėtumėte džiaugtis, kad kažkas stengiasi ir nori gero mūsų kraštui, jūsų lyderių nustekentam. Tai juk turim lyderius šiandien, ir ką jie gero padarė? Lietuva pagal visus rodiklius paskutinėje vietoje, jau nekalbant apie visus apimančią depresiją. Šie žmonės-tai šviesa tunelio gale. Tad kodėl iš karto reikia viską menkinti ir trypti. Kas per žmonės mes esam? Palaikykime gertus siekius, padėkime vieni kitiems, pasidžiaukime tuo ką turime, tuo, kad turime ateinančių naujų žmonių. Suteikime galimybę jiems veikti. Štai jau 20 metų matome vis tuos pačius lyderius, ir kuo toliau, tuo blogiau, kai tuo tarpu Estijo kuo toliau tuo geriau. Kame reikalas? Kodėl mes taip elgiamės? Ach, kokie mes daug žinantys, protingi, iš anksto viską žinome kad nieko neišeis lyg pranašai kokie. Net koktu skaityti tokias rašliavas. Tie jūsų lyderiai su savo programom ir visom aferom(jau vien Vilniaus Gedimino prospektas ko vertas, ar valdovų rūmai)baigia nustekenti šalį. Nejau šito namatote gerbiamieji? Nejau nematote, kad kasdien iš Lietuvos emigruoja vis nauji ir nauji tautiečiai, jaunimas. Ten kuria šeimas, ten gimsta mūsų vaikai. Nejau nematote kokioje apverktinoje padėtyje esame? Pavažinėkite po šalį, pasikalbėkite su žmonėmis, pamatysite kaip nelengvai žmonės gyvena, kaip vos beišgali mokesčius mokėt, o jei sumoka, tai neįstengia kažko kito, kad su ašaromis akyse atiduoda mokestinius pinigus už šildymą ir t. t. Tik ir lauki, kokį mokestį jūsų lyderiai dar įves, ar kainas kur pakels. Ką uždirbi, tą vėl atiduodi, ir metų metus neįstengi net dantų žmoniškai susitaisyt, vitaminų įsigyt ir t. t. Jau nekalbant apie visus kitus dalykus visuomenėje. O Klonio gatvė tiesiog jau nepaaiškinamas trumparegiškumas jūsų lyderių, nužmogėjimas. Ko verti tie jūsų lyderiai, jei jų širdys šaltos ir negirdi mažo vaikučio pagalbos šauksmo. Jei jiems svarbiau karjera, šiltos kėdės ir visos kitos privilegijos. Bet vardan ko visa tai, jei vaikas kenčia. Jei nekaltas ir nelaimingas vaikas lieja ašaras, ir vienas Dievas mato to vaikučio kančias. Sakoma vaiko ašaros šaukiasi dangaus keršto. Turbūt taip ir yra. Dievas davė mums laisvę ir protą toje laisvėje atskirti kas yra gerai kas blogai, įrašė 10 Įsakymų. Tik 10, ir jų nesilaikoma. Tad prisivadovavo jau tie jūsų lyderiai. Žmonės jau bjaurisi jais.

simba2012-07-04 01:02

koks durnius turi buti, kad prognozuoti, kad drasiaus kelias nesurinks 5%. as suprantu kad taip tau liepe rasyti, bet zmogau, turek savigarbos. minimum 50% mano nuomone. o tu 5% tai del manes visos tradicines partijos galetu neaurinkti.

valdemaras2012-07-04 00:49

Atsimenu kaip Bielynis klyke springdamas kad tik PEDIKU VADAS ADAMKUS paimtu i savo gauja .Po to budamas toje gaujoje nusavino Baltarusijos opozicijos pinigus . Tai eilinis vagis

paskaitykit2012-07-04 00:30

man jis niekada nepatiko

paskaitykit2012-07-04 00:28

paskaitykit Laisvas laikrastis.Akademikas Antanas A.siulo Venskienei pasikviesti Radzvila,kuris yra labai saziningas ,nenuperkamas ir sugeba strateguoti.Gal Radzvilas sutiktu,nors padeti....

Tik vieningas sarasas2012-07-04 00:07

VSD, partieciai darys viska, kad suskaldyti, kad tik nebutu einamA vieningu sarasu. Jie paleis visa zinios-klaidos artilerija. NepAsiduokit. Suvienykit Lietuva ir susivienykite. Visad Lietuva priesai niokojo tik dek vienybes trukumo. Bukite ismintingi, to paties ir kaunieciams ir vilnieciams linkiu. Perziurekite i sarasa siulomas kandidturas. Kas galejo pasiulyti i DK advokata Ivoska? Tai asmuo, kuris kure ir strtegavo Vilniaus krasto autonomijos atskyrima iskart po nepriklausomybes paskelbimo. Pakelkite archyvinius dokumentus( buvo iskleta baudziamoji byla, tik jis issisuko). IR TIESOS IR SVIESOS -VIENYBE TEZYDI

Pranas2012-07-04 00:04

Vargsai. Proto "bokstai". Kerpa pagal save. Estai paeme ir padare. O mes irgi, imsime ir padarysime... tokius kaip sie du snekuciai.

kai matau ar skaitau2012-07-03 23:56

Laura Bielini, vis negaliu pamirsti, kad jo tevas buvo idejinis komjaunuolis ir komunistas. Mano giminaitei , u-to baigimo proga ant nuotraukos uzrase: su komjaunuoliskais linkejimais". Dirbo KP CK skyriuje, deste literaturos mokslo ivada u-te. Juk seima yra musu tolesnio gyvenimo pagrindas. Todel ir netikiu Lauro paistalais, nes izvelgiu juose tevo ir mamos (deste Dailes institute marksizma- leninizma...) slovingaja praeiti.

aleksandra2012-07-03 23:51

kiekvienas politologas atidirbineja savo partijai o kaip atrodisi protingesnis neniekindamas kito sovietinis mastymas tik nereikia musu koja spirt nuo kiekvieno smugio mes stiprejame nemanau kad zmones galvoja kad si partija atejusi ivaldzia padalins biudzeta zmonems bet kai isieskos ka prisigrobet su konfiskacija iki trecios kartos atbuline eiga kai sustabdys pinigu plovimo masinas va tada ir padides ir pensijos ir atlyginimai o jums ponai kad gerai moka tai ir pliurpkit

jurga2012-07-03 23:49

Slykstu i jus ziureti , maziau rodykites su savo isdavikiskais snukiais prisikakoje politologai . Zmones supranta ,kad jus esatetautos priesai ,kaip jums ne geda dar reiksti savo nuomone . GERIAU TYLEKITE KAIP TYLI DANU KAULES .

Besė2012-07-03 23:32

Tai kokie jie politologai, tik kaip galėdami gina dabartines lovio partijas, visos jų pasakos tik žmonėms mulkinti, ir dabartiniams valdžioje esantiems ginti. Jei teisingus siekius tesugeba pavadinti neįgyvendinamais rinkimų pažadais, tai matyt, kad jie ragais ir nagais kovos, kad tik neateitų į seimą sąžiningi žmonės ir tuos siekius neįgyvendintų.

Birutė2012-07-03 23:08

Politologai ar bobos vienas ir tas pats peza kas ant seilės užeina.Žmonės nėra naivūs mes netikim,kad laimėjus DK viskas iš karto pasikeis,bet tikime kad bus siekiama teisingos ir sąžiningos politikos.Ir su laiku padėtis šalyje gerės,tauta įgaus pasitikėjimo valdžia.

aras2012-07-03 22:24

malonu kada aplinkui yra nemazas ratas tikrai palaikanciu zmoniu,mano imone tik uz venskiene,i

gintas2012-07-03 22:15

slykstus snukiai, jie patys metosi pazadais kuriu neigyvendina, tokie tipai kitus vertina pagal save, o jie tai nemoka saziningai gyventi, is kur jiems zinoti kas yta tiesa, jie negali vadintis politologais, jie uzsakomu pletku bobos, kaip tokius zemele nesioja.

Jeronimas2012-07-03 21:58

Kuo dažniau tokie politologai aušins burnas ,tuo labiau didės šansai lietuvos sąrašui pelnyti daugumą seime.

veltui2012-07-03 21:58

taktika aiški... Bet mielieji politologai, galit iš savo kailio išsinerti, bet Neringos ir jos partijos sumenkinti nepasiseks. Neringa, laikykitės, mes su Jumis!

Arūnas2012-07-03 21:51

Norėdami pakilti kitų akyse kai kurie asmenys pradeda garbinti patys save. Tokiu atveju reikia parodyti save. Tačiau ne visi turi ką parodyti ar duoti kas juos pakylėtų ,todėl renkasi antrą būdą ,kuris nieko nekainuoja.... žemina kitus. Pažeminus ar įtikinus kitą,kad esu aukštesnis-kitas mano atžvilgiu taps menkesnis. Nebūtinai mano ar jo svarbiau visuomenės akyse. Kadangi tariami politologai tyčiojasi iš dalies visuomenės tikriausia jų siela skęsta skausme, vadinasi,už anksčiau padarytas klaidas, negali atleisti patys sau. Retas kuris politologas pasižymi šviesia širdimi, būna geras Toks jausmas, kad pas tamstas griūva viskas Neturėčiau jums priminti,kad išlavinto proto bruožas yra mokėjimas svarstyti sau priešingą nuomonę. Nesąžininga smerkti žmones už tai, jog jie tau kažkodėl nepatinka. Politologui, kuris elgiasi neetiškai reikia būtinai parodyti jo elgesio rezultatus, nes jis jų apskritai nesuvokia. Kitaip,jie išeina iš padorumo ribų ir virsta gyvuliais. Tai sąvotiškas skiepijimas nuo sulaukėjimo, nuo perdėto pasitikėjimo savimi.

j2012-07-03 21:08

Siulau ekspertai.eu komandai (jei dar nezinot) pasidometi apie pirtele vokieciu 10 ir kokie zmones ten renkasi. Labai daug kas paaiskeja, kas kaip ir su kuo susije ir kodel vienokie ar kitokie sprendimai priimami arba kodel tam tikri politologai ir teisininkai paskui reikiasi spaudoje palaikydami tam tikras is anksto suformuluotas strategijas ....

j2012-07-03 21:01

beje, jei kas nezino tai siauras, kuriai visokie, lopatos su sitais 'iskiliais' politologais priesaky yra ta pati kompanija....taip, kad viska ka jie viesai kalba reikia vertinti per atitinkama 'valstybiniku' prizme. manau dar ne karta jie pasisakys pries rinkimus. Ir manau pasisakys atitinkamai pagal valstybininku programa..

J2012-07-03 20:54

Negerbiu nei vieno is situ. Ju politologogija-lopatologija prasideda ir baigiasi vokieciu 10 pirteleje su LRT vadovu dabartiniu ir kitais valstybininkais.. Valstybininku klanas buvo ir yra vieninteliai ju dabrdaviai. Jei ir turetu savo nuomone turbut vistiek nereikstu, nes niekas uz tai juk nemokes.... Nereikia buti politologu, manau, kad ir mes 'runkeliai' suprantam, kad nereikia populistu, o reikia svariu tradiciniu partiju, tik kad Lietuvoj tos tradicines yra labai labai dideliam s... ir neaisku ar kada isplauks.. Kai tradicines 'rimtos' partijos su 'rimtom' programom pradeda dangstyti pedofilus, galutinai supuvusia teisesauga, 8 metu pedofilijos auka per prievarta, panaudodami ginkluota jega pries taikius piliecius ir 8 metu vaika grazina auksto rango pedofilams ir pradangina, dangsto tuos kurie zudo pedoflijos bylos liudytojus ir galutinai numarina pedofilijos byla, tai KAIP normalus pilietis visa tai matydamas gali eiti ir balsuoti uz situos zmones?? KAIP? As geriau balsuosiu uz tuos, kurie neturi tokios 'rimtos' programos, bet tikiu, kad tie zmones nenusisuks kai ju panosej bus prievartaujamas vaikas

rude2012-07-03 20:37

Dumbliausko ir Bielinio šie vieši pareiškimai tai yra jų asmeninės subjektyvios nuomonės kurios neįdomios, nes neparemtos jokiais argumentais. Oriniai paistalai.

Arvis2012-07-03 20:13

Ką dar jie galėtų pasakyti,jiems būtų per sunku,jei visuomenė "pajudėtų" nusikratydama jų darbdavius. Laiko nesustabdysi,griuvo sovietai,grius ir klanai.

Regina2012-07-03 19:27

Aišku, kad jie gieda apmokamą saldžią giesmelę valdančiųjų, jau esančiųjų partijų garbei.Reikia, reikia duonelę užsidirbti.Mes irgi taip manome.Jūs tik kalbėkit, kalbėkit,tik apsižiūrėkite, kad nenusikalbėt.Ne veltui politikieriai,nes iki šiol tokius politikus valdžioje ir matėme,labai išmokusius kalbėti.KALBĖKIT, KALBĖKIT, KALBĖKIT.............

Aleksas2012-07-03 19:26

Jei ponas Landsbergis prisijungtu po to balsavimo Seime prie p.Venckienes jegos, butu gal logiskai ir grazu

Kindziulis2012-07-03 19:02

politologai išvertus į lietuvių kalbą-politrukai,nerisi iš kailio,kad tik žmonės balsuotų už senas ,lovyje besipenančias partijas,bet politologais tiki tik "avių banda".Lietuvoje ,jau ne visi "avių banda",Lietuva keičiasi,politrukų pastangos jau menkavertės.

Auschrine2012-07-03 19:00

kaip matosi , kad bijo, todėl dabar uždavinys numeris pirmas - sumenkinti autoritetą. Žinoma ir nusibodusi taktika. Vaikiška ir primityvu

Aschrine2012-07-03 18:58

Blefas

JUSTE2012-07-03 18:55

Pritariu ka dar sugalvosite ponai kad tik DRASOS KELIA sugniuzdytumet kokia dar VENSKIENEI BYLA SUGALVOSITE KAD TIK NEPATEKTU I SEIMA .SEKMES NERINGA NUSISIKT MUMS ANT TU POLITOLOGU

Bielinis?2012-07-03 18:53

Nu ir naglas tipas.Buves ir esantis klapciukas dar savo nuomone apie Venckiene reiskia!Jam sudais iki Venckienes plaukti.Reikia Bielini ismesti i siukslyna ir viskas.Kam dar cia viesinate brudo skiedalus.Ir taip aisku kad tiesos jis niekad nepasakys.

Mankurtai2012-07-03 18:51

Vistik, Bielini ir Dumbliauskai, jūs bijote tautos. Buvote ir liksite LKP-LDDP tarnais.

Ruta2012-07-03 18:50

Ir gerai kad nera vieno lyderio, bus daugiau demokratijos ir nuomoniu daugiau, o ne vienas nepakeiciamas diktatorius

Mankurtai2012-07-03 18:49

Tik tokiais kaip Dumbliauskas ar Bielinis reikia "tikėti". LKP-LDDP trubadūrai. O vistik jie bijosi, kad skleidžia tokius vertinimus.

Jaroslav Vabalis2012-07-03 18:35

Ir kas Bielini? Turėjome mes tų lyderių.. Ir Brazauską, ir Paksą.. Ir gerai gyvenome? Nėra prasmės kalbėti apie lyderius, bendrus požiūrius, tai iki šiol valdžioje tarp politikų ir valdininkų, teisėjų tiek - n u s i k a l t e l i ų.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi