Nors dar neoficialiai, tačiau labai aktyviai ir kryptingai startavo 2 014 m. gegužę numatytų prezidento rinkimų kampanija. Visose didžiausiose masinio informavimo priemonėse duotas aiškus ženklas: nuo šiol daugiau nei pusmetį tautai ir vėl bus brukamos šviežiai papudruotos politinės mumijos.

Matysime agresyvią ir gudrią rinkodarą, prie kurios mus pratina jau seniai: pretendentai į prezidentus bus reklamuojami taip, kaip reklamuojamos stebuklingos nuolaidos, kurios iš tiesų reiškia viena – kainos užkeltos taip stipriai, kad jas galima nurėžti neprarandant pelno. Stebėsime šarlatanus, kurie politiniame turguje dažais atšviežina nebe pirmo šviežumo pasiūlą.

Pretendentų pavardės dar nėra oficialiai paskelbtos, tačiau tai visiškai nesvarbu. Niekas nepasikeis ir tada, kai jos bus įvardintos.

Nes grybauskaitės, butkevičiai, paulauskai – tik skirtingi tos pačios sistemos veidai.

Todėl tikroji rinkimų kampanijos prasmė – ne įteigti tų grybauskaičių, butkevičių ar paulauskų pranašumus, bet įrodyti, kad rinkėjai neturi jokio kito pasirinkimo.

Neturi tie, kam šis politinių sendaikčių turgus yra atgrasus, kam baisu ir skauda dėl mafijos užvaldytos valstybės, bet kas vis dėlto renkasi ne emigraciją, o gyvenimą Lietuvoje.

Todėl sakome: savo pasirinkimą turime susikurti patys. Šią galimybę čia ir aptarsime.

Jie bijo. Ko?

Jie patys tai pasakė visiškai aiškiai.

Pirma tai padarė žiniasklaidos priemonė, priklausanti tam koncernui, kurio laikraštis po žūties Baltarusijoje šmeižė pulkininką Vytautą Pociūną.

„Ar apie saugumiečių gaujas prabilęs V.Gailius ruošiasi Prezidento rinkimams?” , – paklausė „Lietuvos ryto” televizija.

Baimes, susijusias su Vitalijaus Gailiaus pavarde, įvardijo koncerno apžvalgininkas Vytautas Bruveris:

„Visos tos tokios apokaliptinės kalbos apie superklanus, valdančius valstybę, tik rodo, kad ponas Gailius vis labiau įsijaučia į vaidmenį, naujo politinio herojaus, naujos politinės žvaigždės vaidmenį, jo tam tikros politinės ambicijos auga kaip ant mielių. Ne juokas, aišku, nugalėti pačią prezidentę teismuose, galbūt bet kam nuo to apsisuktų galva, ir panašu, kad ponui Gailiui jinai jau sukasi.

Neatmesčiau galimybės, kad pas jį asmeniškai yra prabudusios ar bunda galbūt net ir kokios prezidentinės ambicijos, galbūt jis net ir pagalvoja apie prezidento rinkimus, arba jį kokie nors veikėjai ar kokios nors grupės skatina apie tai galvoti”, – svarstė „Lietuvos ryto” apžvalgininkas.

Tariamai atsaini pašaipa išduoda prastai slepiamą išgąstį. Šią gerai ištreniruotą vadinamųjų politologų grimasą matome jau ne pirmą kartą: ji užsimaukšlinama ant veidų tada, kai kliuviniu tapusius asmenis viešojoje erdvėje siekiama pristatyti kaip klounus.

Temą pratęsė didžiausias Lietuvoje interneto portalas, įvardijęs „V. Gailių ir Co”kaip vienus didžiausių D. Grybauskaitės „priešų”, kurie džiaugtųsi jos nesėkme prezidento rinkimuose.

„Per V. Gailių išeina stiprūs ryšiai į visuomenininkų grupes. Per šiuos visuomenininkus gali būti matomas tam tikras neigiamas poveikis D. Grybauskaitės reitingams – nemanau, kad didelis, bet jis bus“, – politologą Laurą Bielinį cituoja delfi.lt .

Akivaizdus nepasitenkinimas – D. Grybauskaitę remiančio europarlamentaro Vytauto Landsbergio komentare.

„Aš nežinau, ar šita V. Gailiaus epopėjos paliesta žmonių grupė yra taip giliai paliesta, kad eitų kategoriškai prieš D. Grybauskaitę. Tik tiek, kad ta grupe galima manipuliuoti, galbūt. Kad ji neremtų D. Grybauskaitės. O tai jau yra parama kitiems,” – aiškina konservatorių patriarchas.

Taigi, sistemines interesų grupes atstovaujantys ar aptarnaujantys politikos senbuviai bei vadinamieji politologai suvokia V. Gailių kaip svarbų prezidento rinkimų dėmenį, kurio vaidmuo dar neaiškus: šioje kampanijoje jis gali likti pasyviu D. Grybauskaitės reitingų mažintoju, bet gali tapti ir pretendentu į prezidento postą.

Kodėl jie bijo?

V. Gailiaus paraiška prezidento rinkimuose būtų labai nemaloni staigmena visoms sisteminėms jėgoms, kurios išstatys šiame spektaklyje savo figūras.

Jau dabar gana aišku, kad rinkimų kampanija strateguojama kaip dviejų varžytuvės, kuriuose D. Grybauskaitei bus priešpastatytas socdemų kandidatas, greičiausiai A. Butkevičius. Iš jo bandoma konstruoti bendrą valdančiųjų figūrą, kurią remtų Rolandas Paksas ir galbūt Viktoras Uspaskich.

Scenarijus parašytas dviems varžovams, tam parengtas visas politinių technologijų arsenalas.

Tiek D. Grybauskaitės, tiek socdemų kandidato kampanijose yra ir toliau bus aktyviai naudojama baidyklė, pagaminta iš kriminalinių problemų turinčios Darbo partijos.

D. Grybauskaitės kampanijoje – kaip jos priešas Nr.

1, mobilizuojantis rinkėjus į kovą su nusikaltėliais (štai pavyzdys). Socdemų kampanijoje – kaip įžūliausių politinių sukčių pavyzdys, kurio fone visi kiti sukčiai nublanksta, tad rinkėjui belieka padaryti logišką išvadą, jog tie kiti sukčiai, įskaitant socdemus, yra mažesnis blogis (štai LRT produktas,kurį perspausdino visi didieji interneto kanalai).

Kitos kandidatų pavardės šiame scenarijuje numatytos nebent kaip nereikšminga paklaida.

Tačiau kaip su šiuo spektakliu yra susijęs eilinis Lietuvos pilietis, nepriklausantis jokioms partinėms interesų grupuotėms?

Ogi iš esmės niekaip. Tiksliau – tiek pat, kiek ir televizijos žiūrovas, kuriam į galvą kemšami keli pavadinimai skalbimo miltelių, besiskiriančių tik gamintoju.

Rinkimų spektaklio objektui – balso teisę turinčių žiūrovų masei – yra siūlomas ne realus pasirinkimas, o tik jo iliuzija. Tariamas pasirinkimas tarp dviejų tos pačios sistemos variantų, kurių bendra esmė akivaizdi iš rezultato: valstybė, kontroliuojama mafijos.

Būtent ši mafija tiesiogine to žodžio prasme privertė buvusį Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos vadovą, generolą V. Gailių ateiti į politiką. Ir jis atėjo ne tik puikiai išmanydamas būtent tą sritį, kuri mafijos užvaldytoje valstybėje yra svarbiausias prioritetas – teisėsauga – bet ir turėdamas ryžto ją reanimuoti.

Kaip tik todėl jo ir bijo.

„Šiandien tokių minčių (kelti savo kandidatūrą prezidento rinkimuose, – ekspertai.eu ) nėra,” – sakė V. Gailius minėtoje „Lietuvos ryto” televizijos laidoje.

Būtų gaila, jei taip ir liktų, ar ne?

Naujausi

Komentarai (100)

Rikiuoti
Ass2013-10-25 04:41

Tik ne Grybauskaite kitai kadencijai Ne

Man2013-10-21 16:11

labai keista,kodel Gailius nuejo pas liberalus,niekaip negaliu atsakyti sau i si klausima.

Pikasas2013-10-20 14:39

Galimai būsimu kandidatu į prezidento postą veržiasi Z. Balčytis. Toks socialdemokratų ėjimas žirgu yra netgi visai įmanomas. Gal jau jie ir patys jaučia, kad A. Butkevičius per daug matomas, nuolat tąsomas AMB aplinkos apsuptyje jau pasiryškinęs, tad šansų laimėti beveik neturi. Tai, kad Zigmantas Balčytis kurį laiką, nuo 1978 iki 2004m. buvo komjaunimo organizacijos darbuotoju, socdemų rinkimų elektorate gali būti tik papildomi taškai. Reiškia – savas… Galima netgi teigti, kad peržvelgus minėtus socdemų kandidatus, Z. Balčytis atrodo padoriausiai. Net ir tas euro įvedimo, greičiausiai šio ministro pastangomis, sutrukdymas, būnant AMB komandoje, neatrodo didele jo paties iniciatyva. Vadas pasakė, kad “tak nado”, tai tada ir “vsio zakonno”. Nedaug kas išdrįsdavo prieš Algirdą Mykolą jo aplinkoje papypsėti. Dabar jau tenka vytis Baltijos kaimynus. Kaip į naują kandidatą pažiūrės koalicijos partneriai , jau mušęsi į krūtines remti vieną kandidatą A. Butkevičiu, dar bus matyti. Ir V. Mazūronis, ir A. Paulauskas gali pasakyti: “O kuo mes blogesni”. Nors iš tikrųjų jiems reiktų keisti klausimą: “O kuo mes geresni?” Į pastarąjį būtų lengva atsakyti. Niekuo, manau, jūs nesate geresni, tik daugiau politinių vingrybių esate išmokę. Kaip šia prasme staigiai “tobulėjo” V. Mazūronis – netgi stebėtis verta, nors atspėjau tai jau senokai. Labai gerai jausdamas “penktos kolonos” ir purvasklaidos sukeltas gyventojų nuotaikas, jis demagoginių opusų kišenėje ilgai neieškodavo ir neieško. Kiek kitokia situacija su Artūru Paulausku. Jei ne kauniečių balsai, V. Uspaskich jau būtų turėjęs kišeninį prezidentą. Vėliau, Artūras, permąstęs savo agitacijos klaidas, taip pasikaustė politiniuose debatuose, kad net savi bendraminčiai jo maskuotės pradėjo nesuprasti. O juk tada jis iš Seimo pirmininko kėdės galėjo dar lengviau įkopti aukščiau. Buvo juokinga stebėti, kai savi jį lauk iš tos kėdės išmetė. Dešiniesiems tada tik paploti beliko. Taip sakant – vienu mažiau… Manau, komentaras įžeidžiantis Pikasas2 tęsinys 2013-10-20 09:53 IP:78.62.86.131 Net ir šiandien A.Paulauską laikyčiau subtiliausiai sugebantį manevruoti kairiajame fronte. Tačiau, tokiais atvejais rusai pasako: “pozdno batia, pozdno”. Kaip bedėliotumėm kairiosios “trojkės” pasjansą prezidento rinkimų kampanijai, Z. Balčytis vis tik atrodo padoriausiai politinių “dinozaurų” tarpe. Toks kandidatas būtų tam tikra staigmena, o mūsų nuolat kiršinama ir erzinama visuomenė staigias permainas labai myyyyli. Tas balto žirgo ir šaunaus raitelio simbolis, atėjęs gal net i mūsų tautosakos vis dar gyvas mūsų mąstyme. Pas mus karžygys – bernelis “nedėlioj” atjoja, o Rytų egzotikoje karžygys, kuris septynias slibino galvas nukerta ir imperatoriaus dukrą veda. Grįžkime nuo tautosakos į dabartį. O ji iš tiesų sunkiai suvokiama ir dar sunkiau atspėjama. Jei dėl prezidento rinkimų, tai lyg ir viskas aišku, kas daugiausiai turi šansų laimėti. Tačiau neaišku dėl visos mūsų šalelės. Taip ir norisi priminti Justino Marcinkevičiaus sueiliuotą klausimą: “Ašara Dievo aky, Lietuva, kur tu eini?”. Kiekvienas į tą klausimą gali atsakyti pagal savo supratimą ir įsitikinimus. Mano nuomone, Lietuva “Stepas po Stepo” slysta kairėn. O jei dar tiksliau – neokomunizmo plėtra ne tik nesustabdyta, bet ji baigia užvaldyti visas valdžios institucijas, žiniasklaidą ir, kas liūdniausia, mūsų mąstymą. Vis kažkodėl pamirštama, kad LR Konstitucijoje yra nurodyta: “Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai” (2str. ) Todėl, kai pasigirsta raginimai boikotuoti bet kuriuos rinkimus ar gadinti biuletenius, tai tokie siūlymai – tiesus kelias į visišką stagnaciją. Arba dar blogiau. Tokiais atvejais Kremliui labiausiai palankios politinės grupuotės gali galutinai sutrypti mūsų Nepriklausomybę. Pradžioje per energetinę ekonomiką, o vėliau ir nusiperkant mūsų politinę valdžią. Turime išlikti budrūs…

Lakmusas2013-10-17 23:34

Gailius tai lakmuso popierėlis, kuris parodo, kad raudoni ne tik socdemonai, bet ir konservai su liberastais.

Dainius Razauskas2013-10-14 21:21

Man irgi atrodo, kad Gailius su Giržadu yra žiburėlis akliname tamsos urve. Duok Dieve, kad jis išvestų į šviesą...

tam kodėl "ekspertai" užsiima dezinformacija?2013-10-14 16:30

Kažkodėl, kvailiuk, Miliūtė Graužinienei uždavė nepatogius klausimus,bet nedavė praverti burnos ir atsakyti. Laidos tikriausiai nežiūrėjai,o jei žiūrėjai, tai buvai gatavas,kaip tapkė.

>92. kodėl desinformuojama visuomenė?2013-10-13 03:35

Tai tamsta baznycioje primuse? Na jei ne, tai turetumete dziaugtis, kad yra durniu, nes kitaip durniumi tektu buti paciam. O jei taip, irgi nauda, galite rasyti komentarus ir netgi nesijausti vienisu.

gilios klano šaknys2013-10-09 17:56

Kaip skelbiama žiniasklaidoje, antradienį Seimas nesiryžo sudaryti laikinąją tyrimo komisiją, kuri aiškintųsi buvusio Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT), dabartinio Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininko Vitalijaus Gailiaus pareiškimus apie „saugumiečių gaują“ bei galimas organizuotos asmenų grupės sąsajas su Valstybės saugumo departamentu (VSD). Tokios komisijos vienas iniciatorių parlamentaras Povilas Urbšys, pristatęs Seimo nutarimą „Dėl Seimo laikinosios tyrimo komisijos sudarymo dėl galimai neteisėto poveikio valstybės institucijoms faktinių aplinkybių nustatymo bei organizuotos asmenų grupės galimų sąsajų su valstybės saugumo departamentu ištyrimo“, sakė, jog siūlydamas sudaryti laikinėją komisiją rėmėsi teismų neskundžiamomis nutartimis, kuriose konstatuota, kad buvęs vidaus reikalų ministras, liberalcentristas Raimundas Palaitis, remdamasis VSD pažyma, buvusius FNTT vadovus V. Gailių ir Vytautą Giržadą iš postų atleido neteisėtai. Savo pasisakyme socialdemokratas Mindaugas Bastys svarstė, ar idėja kurti laikinąją komisiją, yra racionali – teismuose šiuo metu esą vyksta ne vienas procesas, susijęs su FNTT vadovų atleidimo ir informacijos nutekinimo apie teisėsaugos veiksmus banko „Snoras“ atžvilgiu istorijomis. P. Urbšys tokią savo kolegos informaciją paneigė: „Jokia byla teisme nenagrinėjama. Teismas, kuris išnagrinėjo atleidimo (FNTT buvusių vadovų iš pareigų – Alfa. lt) procedūras, priėmė sprendimą, kad atleidimas buvo neteisėtas sprendimas. V. Gailius bando per teismą išsireikalauti, kad prokuratūra pradėtų ikiteisminį tyrimą dėl VSD neteisėtų veiksmų, atliekant operatyvinius tyrimus, bet kol kas jam nepavyksta. [... ] Komisijos klausimai labiau apima parlamentinės kontrolės sritį“, – sakė parlamentaras. Kaip buvęs Panevėžio STT skyriaus vadovas, P. Urbšys taip pakomentavo VSD veiksmus V. Gailiaus ir V. Giržado atžvilgiu: „Jeigu mano pavaldume būtų atėjęs pareigūnas su tokia pažyma, kurios pagrindu buvo sankcionuoti [... ] paklausymai V. Gailiaus ir V. Giržado ir jų asmenų atžvilgiu, aš jį būčiau išvijęs iš kabineto, nes ta pažyma yra parengta vien tik prielaidomis“, – sakė P. Urbšys. Konservatorius Kęstučiui Masiuliui rūpėjo sužinoti, ar idėja kurti laikinąją tyrimo komisiją yra susijusi su prezidento rinkimų kampanijos pradžia. Atsakydamas į šį klausimą P. Urbšys priminė 2006 m. konservatorių frakcijos inicijuotą parlamentinį tyrimą dėl VSD veiklos, pradėtą po Lietuvos pareigūno Vytauto Pociūno žūties Baltarusijoje. „Matot, net ir nebūnant Seime, bet būnant STT darbuotoju, kai būna atskleidžiami politinės korupcijos faktai ar piktnaudžiavimai, visuomet iškildavo politinės pasekmės, todėl neigti, kad tai gali turėti politines pasekmes tikrai būtų neatsakinga. [... ] Vis dėlto aš Jums norėčiau priminti, kad, kai konservatorių frakcija inicijavo tą minėtą parlamentinę komisiją dėl VSD veiklos, tada irgi tada buvo tam tikros politinės pasekmės. Galiu priminti tuometinį kontekstą Lietuvoj, nes ypatingai iš Rusijos buvo prasidėjęs spaudimas dėl „Mažeikių naftos“ pardavimo lenkų kompanijai, nes buvo nutrauktas naftotiekio „Družba“ tiekimas“, – pasakojo P. Urbšys pabrėždamas, kad FNTT vadovų atleidimo istorijos metu valstybę ištiko krizė. Vis dėlto Seimas nesiryžo sukurti laikinąją tyrimo komisiją, kuri išsiaiškintų, kaip tai nutiko: už komisijos steigimą balsavo 40 Seimo narių, 20 parlamentarų nepritarė šiai idėjai, o 30 parlamentarų susilaikė. Kaip rodo balsavimo rezultatai, šis nutarimas buvo atmestas daugiausia socialdemokratų, konservatorių bei liberalų balsais – iš šių partijų frakcijų už komisijos steigimą pasisakė tik socialdemokratas Valerijus Simulik, TS-LKD nariai Naglis Puteikis ir Rytas Kupčinskas bei liberalai Eugenijus Gentvilas ir Petras Auštrevičius. Kitu balsavimu buvo nuspręsta Seimo nutarimą dėl laikinosios komisijos sudarymo tobulinti – šiam nutarimui pritarta vos penkiais balsais. Kiek vėliau dar kartą balsavęs parlamentas nutarė pavesti atlikti tyrimą Kriminalinės žvalgybos parlamentinės kontrolės komisijai. Kaip Tiesos. lt pakomentavo Seimo narys Naglis Puteikis, tokia „išeitis tėra „kompresas mirusiam“ – mat Seimo komitetai pagal statutą neturi tokios galios, kaip kad laikinoji Seimo komisija, kurios sudarymą, o svarbiausia – teises – nustato atskiras Seimo Laikinųjų komisijų įstatymas. Pagrindinis skirtumas – įstatymas įpareigoja teikti visą informaciją Seimo laikinosioms komisijoms, o Seimo komitetai savo veikloje vadovaujasi Statutu, kur ta prievolė nėra taip aiškiai suformuluota“. (iš Tiesos . lt Liberalams ir konservatoriams darkart išdavus V. Gailių, atidėtas nutarimas dėl komisijos nusikalstamai VSD veiklai tirti)

kodėl desinformuojama visuomenė?2013-10-09 17:56

jei jau minėti VLEKS bylą, tai priminsiu, kad suklastotas audito išvadas FNTT "šventieji" vadovai Gailius su Giržadu, anot buvusio Kultūros ministro Vilkaičio, turėjo savo rankose ir nieko nedarė. O ar patys "ekspertai" - Nakas su Borovskiu nefigūruoja VLEKS byloje? Buvę FNTT vadovai taip pat nieko nedarė kai FlyLal buvo susitarta parduoti tokiai pat fiktyviai kaip Wiljams, ofšorinei kompanijai tik įregistruotai Šveicarijoje. Kas rodo, kad buvo bandymas parduoti mafijai. argi ne jų tiesioginė pareiga buvo tai išaiškinti? bet išaiškinome tai mes - internautai, po tos žinios paskelbimo Delfyje ir E. Masiulis kaip mat tą pardavimą atšaukė. Iš visko galima spėti, kad Fly Lal ketino pirkti Antonovas, Snoro savininkas, pirkęs panašią kompaniją Latvijoje. Cooperis viską jau išsiaiškino, areštuotas Antonovo turtas turės padengti Lietuvai visus nuostolius. Kodėl apie tai nerašorte? Prezidentė su Konservatoriais ir socdemai gana sėkmingai kovoja prieš mafiją, kurią "ekspertai"taip stengiasi apginti. Gal patiems jau padai svyla?........................ O kokį vaidmenį ten vaidino toje VLEKS ir Operos teatro byloje Puidokas. Nakas ir Burovskis? Skundikų? Šmeižikų? Operos teatą rekonstravo vokiečiai... tai lyg ir vokiečių teismai kalti - pasiuntė mūsų prokurorus ...? Ar "eksperty. ru" , kurie krūvą metų pylė purvą - net ne ant atskirų žmonių, o ant Vilniaus, Lietuvos? Kaip manote - klausimas retorinis, atsakymas man žinomas.... -"eksperty. ru" dirbo už dyką ar už "babkes"? Gal galėtų - tik įdomumo dėlei - "eksperty. ru" pasidomėti, kiek kainavo Lietuvos mokesčių mokėtojams surašyti tuos 80 tomų? Kiek kainuoja pareigūnų sugaištas laikas, kiek kainuoja žmonių, įstaigų sugaištas laikas, kiek kainuoja apdergtas Vilniaus ir Lietuvos prestižas? Kiek kainuoja už pinigus dirbtinai sumažintas Vilniaus ir Lietuvos konkurencingumas? Ta proga negautos investicijos, neatvykę turistai ir jų nepalikti čia pinigai? Ča tik vienas eksperty. ru" inicijuotas burbulas, o tų burbulų dar visa krūva buvo. "Eksperty. ru" Vilniuj ir Lietuvai padaryti nuostoliai didesni, nei Talino, Vilniaus ir Rygos visos išlaidos kultūros sostinėms karu sudėjus. Gal kas pradės domėtis, kodėl kažkas mūsų pinigus per kaminą leidžia, o mes tik ausim klapsim? O gal "eksperty. ru" teisūs -durną ir bažnyčioj muša...?

kodėl VSD nesipriešina info karui?2013-10-09 17:48

Šis portalas , kaip ir "ekspertai", sorošistų "tiesos", LL, ...kuo laisviausiai kursto prieš valstybę, kepa kasdien vis po naują šmeižtą prieš mūsų valstybę ir nieko? Nereaguoja jokios tarnybos? nei VSD, nei kitos. Bet juk TAI KARAS. INFORMACINIS KARAS čia jau turėtų įsikišti net karo ministrai, jei ką. Ne vien tik dėl sausio 13 faktų iškraipymo per PĖRVYJ BALTIJSKIJ KANAL .................. Nejau nėra tokiems dalykams pažaboti jokio įstatymo? Melas su tikslu pakenkti visuomenei, turėtų būti prilygintinas ekonominiam sukčiavimui, neapykantos kurstymui, nes pridaro kur kas daugiau žalos. Jei Putinas gali uždrausti gėjų propagandą, tai mes juo labiau turėtume uždrausti užsienio tarnybų propagandą mūsų šalies viduje. ............................ Amerikoje yra tokių portalų, kurie tikrina melą internete, pvz. factcheck. org į kuriuos reaguoja tam tikros tarnybos, politikai, o skaitytojai gali pasitiktrinti kuri politinė partija, laikraštis ar portalas yra visiškai nepatikimas ir palikti jį nugaišimui.

gilios klano šaknys2013-10-09 17:20

Jau po tragiškos pulkininko Vytauto Pociūno žūties Breste, Baltarusijoje, jie į savo itin aukštinamą vertybinių nuostatų sąrašą galėjo įsirašyti dvi papildomas „vertybes“ : bailumą ir polinkį išduoti. Šiomis „vertybėmis“ jie rėmėsi po to, kai Seimo laikinajai komisijai liudijo du tuometiniai Valstybės saugumo departamento darbuotojai Vytautas Damulis ir Kastytis Braziulis, dar kartą - kai buvo išmesti tuometiniai Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) vadovai Vitalijus Gailius ir Vytautas Giržadas. Nieko kito nereikėjo tikėtis ir tada, kai jie palaikė prieštaringai vertinamą generalinį prokurorą, ir tada, kai nepalaikė komisijos, kuri nagrinėtų, ar tikrai šalyje įsitvirtino tam tikra gauja, kuri pagal savo dūdelę šokdina ir politikus, ir teisėsaugą. Išdavystė – užkrečiama: išdavę V. Damulį ir K. Braziulį, V. Gailių ir jo kolegą V. Giržadą jie išdavė ne vieną kartą. Antradienį tie patys veikėjai turėjo galimybę grąžinti moralinę skolą, jeigu ne K. Braziuliui ar V. Damuliui, tai bent jau neteisėtai iš darbo atleistiems buvusiems FNTT vadovams. Deja, būtent jų balsai lėmė, kad Seimas nepradėtų iš naujo gilintis į Valstybės saugumo departamento veikimo būdus Lietuvoje. Kas tai? Prezidentūros, kuri iki šiol svajoja, kad valdančiojoje daugumoje būtų tie patys veikėjai, įsakymas? Kitaip tariant, valdovė, kuriai tie patys veikėjai deklaruoja visišką paramą, virto nebe remiama, o savo sąlygas parlamento, kuris turėtų būti nepriklausomas, nariams diktuojančia globėja? Tokiu savo balsavimu tie patys veikėjai nuosekliai laikosi savo pamatinių „vertybių“ – bailumo ir polinkio išduoti. Tie patys veikėjai šias „vertybes“ pademonstruoja jau ne kartą. Reikėjo, kad tuometiniai VSD pareigūnai – VSD kontržvalgybos valdybos viršininkas V. Damulis ir VSD Antrosios valdybos Ketvirtojo skyriaus viršininkas K. Braziulis liudytų Seimo komisijai, kuri tyrė VSD veiklą? Reikėjo, padedant jų liudijimams, krautis politinius dividendus? Reikėjo. O po to, kai jau nebereikėjo, buvę pareigūnai buvo išmesti į gatvę. Tiesa, galima sakyti, kad iš jų tie patys veikėjai dar ir pasityčiojo – priėmę į rinkimų sąrašą K. Braziulį, vėliau iš jo išmetė. Mat kilo abejonių dėl jo reputacijos. Paklausykite – kol liudijo Seimo laikinajai komisijai, klausimų dėl reputacijos nekilo. O kai partiečiai pradėjo rietis dėl vietos po saule – vietos rinkimų į Seimą sąraše – reputacija sukliudė. Ir visai nesvarbu, kad tarp papuolusių į Seimą tų veikėjų sąraše, švelniai tariant, ne kokios reputacijos asmenų – ne vienas. Tai žmoną kažkas spardo, tai sėda už automobilio vairo įkaušęs, tai kokių žolių antpilo apsirijęs. Jau nekalbėsime apie tą, kurio viena ranka pasirašinėjo sutartį su IBM, o kita – motinos vardu šmugeliavo šeimos verslo akcijomis. Ką sakė visuomenei – sutartis su IBM prilygsta Lietuvos patekimui į NBA?!. Tik jiems dingus iš valdančiųjų kabinetų paaiškėjo, kad čia ne tik NBA nekvepia, o smukta iki gatvės krepšinio lygos. Tie patys veikėjai turėjo galimybę galų gale nors kartą parodyti, kad stuburą turi ne tik tada, kai kalbama apie strateginius šalies tikslus, ne tik tada, kai kalbama apie Rusiją, bet ir tada, kai kalbama apie svarbiausią turtą – žmogų. Be jo, be eilinio, sąžiningo, doro, savo darbą dirbančio žmogaus, bet kokios kalbos apie strateginius tikslus yra tik demagogija. Jie galėjo bent simboliškai pagerbti Breste žuvusio VSD darbuotojo pulkininko V. Pociūno atminimą, grįždami prie VSD veiklos metodų tyrimo. Jie galėjo grąžinti moralinę skolą V. Damuliui ir K. Braziuliui. Jie turėjo idealią galimybę nusiplauti išdavikų dėmę po to, kai jau tris kartus išdavė buvusius FNTT vadovus. Pirmą kartą tai padarė, kai leido VSD, koalicijos partneriams liberalcentristams ir prezidentūrai nusivalyti į juos savo suteptas rankas. Antrą kartą – kai neatšaukė to ministro, kuris buvo „ne prie ko“, įsakymo atleisti juos iš pareigų. Trečią – kai Seime pasigirdus kalboms apie būsimą komisiją pradėjo garsiai šaukti, kad taip komisijos iniciatoriai nori su kažkuo susidoroti. Tarsi to būtų maža, jie tai padarė dar kartą – ketvirtą. Antradienį, kai būtent jų balsai lėmė, kad Seimo laikinoji tyrimo komisija nesigilintų, kodėl saugumas melavo, kad į Brestą V. Pociūnas vyko ne kaip VSD žmogus, kodėl VSD demokratinėje parlamentinėje valstybėje naudoja diktatoriškus ir galimai nusikalstamus metodus, kodėl sekami ir gąsdinami žmonės, išdrįstantys pasakyti savo nuomonę, kuri nepriimtina tam tikriems save politiniu elitu vadinantiems asmenims. Kad neperžiūrėtų, ką anksčiau parlamente yra liudiję buvę saugumo pareigūnai. Kad nesigilintų, kodėl buvusio FNTT vadovo šeima negalėjo ramiai gyventi, nes kasdien jautė budrią akį. Viena vertus, gerai. Veikiausiai tie veikėjai sėdi ne tik prezidentūros, ne tik saugumo, bet ir generalinio prokuroro kišenėje – prisiminkime, kokie argumentai liejosi, kai Seimas antrą kartą nepritarė Generalinės prokuratūros ataskaitai. Gerai, kad laiku parodė savo veidą. Bent jau aišku, kad jų ištikimybės priesaika yra teverta tiek, kiek naudinga vienu ar kitu atveju. Žema. Kita vertus, tie veikėjai drąsa niekuomet nepasižymėjo. Bet viena – neturėti drąsos, o visai kas kita – būti bailiu. Ir jokiomis politinėmis vingrybėmis, jokia demagogija, jokiomis kalbomis „viskas vardant stabilumo“ to nepateisinsi. O dabar – paskutinis klausimas: su kuo buvo susitikęs V. Pociūnas prieš tai, kai buvo išsiųstas į mirtį? P. S. K. Braziulio ir V. Gailiaus vietoje Seime šiems veikėjams rankos nepaduočiau. (iš Vertybės pagal... 2013-10-08 19:15 Saulė Pauliuvienė | Alfa. lt)

kodėl "ekspertai" užsiima dezinformacija?2013-10-09 17:11

dar nesenai girdėjom Uspiskichą kalbant savam teisme, kad jį pirmieji nuskriaudė socialdemokratai su Kirkilu. Ir kone iškart pasirodo eilė straipsnių "ekspertuose" nukreiptų jau ir prieš socialdemokratus. TAI AIŠKUS ĮRODYMAS, KAM EKSPERTAI DIRBA. Jei Borovskio/Nako. Puidoko "ekspertai", susiję su dviem FNTT vadovaiis VLEKS ir operos teatro byloje, kuri atnešė nemažai žalos Lietuvos biudžetui, siekia išgelbėti Lietuvą nuo Lietuviškos valdžios, tai gal tegul tiesiai į kgb majorą Putiną kreipiasi. Kam tokie tarpininkai kaip Uspaskichas? Nejau tikitės rasti kvailių Lietuvoje? Per Dapkaus laidą ir pats V. Uspaskichas vienas prie vieno išreiškė kažkodėl tą pačią kaip "espertai" nuomonę. Dosnus matyt jis "ekspertams", kad jie taip inirtingai giną Uspaskichą nuo Lietuvos teismų, nuo atsakomybės ir su malonumu tepa "mafija" tuos, kurie prieš mafiją kaunasi.. . Taip drąsiai ir didvyriškai kaip Prezidentė. . Gerai jam buvo, kol teimus ir Prokuratūrą kontroliavo A. Paulauskas, kol Prezidentūroje sėdėjo užsienietis Adamkus, apstatytas tokiais patarėjais, kaip Bielinis ar D. Kuolys. Gerai buvo ir dezinformaciniams portalams imti "paramą" iš Uspaskicho. O jei ėmė dar ir vokeliuose, tai skaityk kiekvienas iš tokių paėmusiųjų įdavė Uspaskicui ir KOMPROMATĄ PRIEŠ SAVE. Neveltui juk jis gyrėsi Nijolei Uželytei, kad turi daug kompromato. Šitaipo "apdorojęs' privačius plortalus, šiandien jau savo partijos "buldozerį " - ponią Graužinienę nukreipė prieš vienintelę nacionalinę informavimo priemonę, prieš VALSTYBINĘ TELEVIZIJĄ. Šiandien ši uoli, tik Uspaskichui, o ne Lietuvai lojali ponia jau kviečiasi "ant kilimėlio" Siaurusevičių, reikalaudama, kad šis atleistų Miliūtę iš pareigų, nes šioji uždavė jai nepatogius klausimus savo laidoje ir todėl "jai ne vieta Nacionalinėj televizijoj, tegul sau pasieško vietos privačiam versle" . Štai kokmia diktatūra prasideda iš "ekspertų" ginamos "nesisteminės" partijos.

>2013-10-09 12:49:57) (84.15.181.1)2013-10-09 16:59

priešingai - tai labai tikslu, ačiū ekspertams. būtent sistema ir nori pateikti save kaip "suskaldytą" ir "besirungiančią", kaip iš tiesų yra tie patys obuoliukai nuo tos pačios obels. tikslas? bet kuriuo atveju valdžioje išliktų tie patys. tai daroma jau 23 metus. bet žmonės sąmoningėja, tad tikėtina, kad pasirinkimai keisis.

kodėl "ekspertai" užsiima dezinformacija?2013-10-09 16:49

"Nes grybauskaitės, butkevičiai, paulauskai – tik skirtingi tos pačios sistemos veidai." Suplakti Paulauską iš DARBO PARTIJOS su Grybauskaite? Betgi tai SUKČIAVIMAS. Ar eilinį kartą ieškoma kvailių? Frazė "sisteminės partijos" pasiskolinta iš Venskienės partijos. Kad DK partija jau sėdi Uspaskicho kišenėje, matome iš šios partijos balsavimo. Tai nejau, anot "ekspertų" nesisteminė partija tėra Darbo partija? O gal Liberalų Sąjūdis, kuriam priklauso Gailius, buvęs koalicijoj su Konservatoriais? Kur žiūrėjo Gailius, kai FlyLal buvo parduodamas mafijai? Juk ne jis susekė šią aferą. Susekė internautai.

nuomonė2013-10-09 16:40

nieko tas Gailius naudingo nenuveiks, padrums vandenį, pakandžios Prezidentei į kulnį ir bus visų užmirštas.

Mira2013-10-09 16:40

Jei V. Gailius bus sarase tarp kandidatu i prezidentus, man nereikes jokiu agitaciju- balsuosiu uz GAILIU.

Jolita2013-10-09 16:15

Aš negaliu tikėti žmogumi, kuris balsavo už N.Venckienės neliečiamybės panaikinimą,juo labiau, kai pats jau buvo "papuolęs "į panašią "mėsmalę". Aš nebalsuočiau už liberalų partijos kandidatą rinkimuose NIEKADA.

projektuoja policinę valstybę2013-10-09 16:13

Gailius visą gyvenimą dirbo policininku. Per polikarpovną norėjo padaryti autokratįnę šalį - panašią į bielarusiją. Dabar planuoja gailiaus pagalba padaryti policinę valstybę - panašią kaip rusija.

klanas kaukia2013-10-09 15:57

aiškiai matome, kokios pastangos metamos, kad Gailius būtų parodytas kaip susikompromitavęs, nepatikimas ir tos pačios sistemos vergas. deja, nepavyks: sistema kaukia nuo to, kad sąžiningas žmogus išdrįso pasakyti tiesą apie tai, kas iš tiesų vyksta mūsų valstybėje. taip skaudžiai kirto klanui, kad prezidentei staiga tapo nesvarbu net teismo sprendimai. Gailiui - stiprybės - didžiuojamės, kad sakote tiesą ir nesiduodate įbauginamas.

toks jausmas2013-10-09 15:49

kad tas Gailius labai geras planas suplanuotas išdurt visus eilini karta.Venskiene kaip šunys sudraskė,ji kovojo už mergaitę,bet pažiurėkit kas su ponu Gailium vyksta visais varpais skambina kad banditai visa lietuva užvaldė,bet niekas jo net pirštu neliečia.Mes visi gerai žinome kas lietuva užvaldė KGB rezervistai,raudonskuriai kurie tarnavo svetimai valstybei ir po šiai dienai grobsto tautos turta,tuo skurdindami šalį ir jos gyventojus.

Gražina2013-10-09 15:35

Gailius turi tikslą, aiškiai jį apibrėžė ir atkakliai jo siekia. Stebėkit jo pasisakymus. Nesikarščiuoja, ramiai ir tiksliai išsako savo mintis, labai taktiškas,bet nesileidžia išprovokuojamas ar `išmušamas` iš vėžių. Nemanau, kad jo kalbas ar veiksmus kas nors režisuoja. Ne tiek svarbu, kuo jis dirbo praeityje, jis siekia tiesos, turi didelį patyrimą, kurį gali panaudoti tiesos ieškojimui ir Lietuvos labui. Ir nereikia jo lyginti su tais, nuo kurių jis yra labai toli pažengęs į priekį. Šiandien aš be jokių agitacijų ir didelių reklamos projektų,esant pasirinkimui tarp Grybauskaitės, Landsbergio, Butkevičiaus ir panašių į juos, savo balsą atiduočiau už V. Gailių!

Jei2013-10-09 15:30

nebūtų liberalas, gal ir pabalsuočiau.

klanu Lietuva2013-10-09 14:34

Kaip skelbiama žiniasklaidoje, antradienį Seimas nesiryžo sudaryti laikinąją tyrimo komisiją, kuri aiškintųsi buvusio Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT), dabartinio Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininko Vitalijaus Gailiaus pareiškimus apie „saugumiečių gaują“ bei galimas organizuotos asmenų grupės sąsajas su Valstybės saugumo departamentu (VSD). Tokios komisijos vienas iniciatorių parlamentaras Povilas Urbšys, pristatęs Seimo nutarimą „Dėl Seimo laikinosios tyrimo komisijos sudarymo dėl galimai neteisėto poveikio valstybės institucijoms faktinių aplinkybių nustatymo bei organizuotos asmenų grupės galimų sąsajų su valstybės saugumo departamentu ištyrimo“, sakė, jog siūlydamas sudaryti laikinėją komisiją rėmėsi teismų neskundžiamomis nutartimis, kuriose konstatuota, kad buvęs vidaus reikalų ministras, liberalcentristas Raimundas Palaitis, remdamasis VSD pažyma, buvusius FNTT vadovus V. Gailių ir Vytautą Giržadą iš postų atleido neteisėtai. Savo pasisakyme socialdemokratas Mindaugas Bastys svarstė, ar idėja kurti laikinąją komisiją, yra racionali – teismuose šiuo metu esą vyksta ne vienas procesas, susijęs su FNTT vadovų atleidimo ir informacijos nutekinimo apie teisėsaugos veiksmus banko „Snoras“ atžvilgiu istorijomis. P. Urbšys tokią savo kolegos informaciją paneigė: „Jokia byla teisme nenagrinėjama. Teismas, kuris išnagrinėjo atleidimo (FNTT buvusių vadovų iš pareigų – Alfa. lt) procedūras, priėmė sprendimą, kad atleidimas buvo neteisėtas sprendimas. V. Gailius bando per teismą išsireikalauti, kad prokuratūra pradėtų ikiteisminį tyrimą dėl VSD neteisėtų veiksmų, atliekant operatyvinius tyrimus, bet kol kas jam nepavyksta. [... ] Komisijos klausimai labiau apima parlamentinės kontrolės sritį“, – sakė parlamentaras. Kaip buvęs Panevėžio STT skyriaus vadovas, P. Urbšys taip pakomentavo VSD veiksmus V. Gailiaus ir V. Giržado atžvilgiu: „Jeigu mano pavaldume būtų atėjęs pareigūnas su tokia pažyma, kurios pagrindu buvo sankcionuoti [... ] paklausymai V. Gailiaus ir V. Giržado ir jų asmenų atžvilgiu, aš jį būčiau išvijęs iš kabineto, nes ta pažyma yra parengta vien tik prielaidomis“, – sakė P. Urbšys. (paimta iš Tiesos. lt)

geros mintys2013-10-09 14:28

Kodėl valdžiagyviai bijo Tautos. Labai bijo. Iki apsišikimo bijo. Nusprendžiau, kad jau pasiekiau tą amžių, kai prieš tardama žodį, turiu suskaičiuoti iki dešimties. Gal tuomet praeis noras prasižioti arba nuspręsiu, kad esu neteisi, ko nors nežinanti. Svarsčiau, skaičiau, domėjausi, kodėl spalio pirmąją po pirmo svarstymo Lietuvos Respublikos Seimas pritarė Nutarimui paskelbti privalomąjį referendumą kartu su 2014 metų Prezidento rinkimais, kad Tautą pakeistų Konstitucijos 9 ir 147 straipsnius. Tuomet žmonių valia inicijuojant referendumą reikėtų surinkti ne 300. 000, o 100. 000 parašų. Susipažinau su Seimo posėdžio stenograma ir rekomenduočiau kiekvienam perskaityti, ką apie Tautą kalba jos išrinktieji. Pajustumėte patologinę neapykantą ir baimę. Regis, savo rinkėjų nerinkiminės kampanijos metu Seimo nariai bijo labiau nei Sausio tryliktąją agresijos. Visus demagogus pranoko Seimo ilgasėdė Rasa Juknevičienė, siekyje sumažinti suvaržymus Tautos valia surengti referendumus sugebėjusi įžvelgti net pavojų nacionaliniam saugumui. Koks aklas ir kurčias turi būti politikas, kad nesuvoktų, kokį pavojų nacionaliniam saugumui kelia jis pats savo daug metų kartojamomis kalbomis, esą tik jie proto bokštai, o Tauta „suveršėjusi“. Ir niekaip nepasidomi, kaip čia nutinka, kad politikierių vos ne kvailiais vadinami žmonės sugeba išsirinkti tokias neklystančias raseles. Jau tiek pribaugino visus politikai Kremliaus grėsmėmis, kad net atsirado norinčių jo pagalbos prašyti. Visiška parodija, kai nuo amžių tvirti žemaičiai prašo diktatorių užtarimo. Bet kas jiems, sakykit, tą mintį įteigė? Ir dar. Labai rimtai suabejojau ir Seimo narės R. Juknevičienės atmintimi, kai ji prabilo apie AE reikalus. Prieš ketverius metus, t. y. 2008 metais, Tauta patariamajame referendume balsavo už Ignalinos AE darbo pratęsimą, kol bus pastatyta nauja. Kas atsitiko Lietuvoje per Seimo narės nurodomus ketverius metus, t. y. per TS-LKD buvimo valdžioje laikotarpį? Ar Tauta žino, kas davė nurodymą išmontuoti AE, o tik po to blaškytis po pasaulį ieškant statytojų? Kas nesuvaldė ir nesuvaldo senosios AE uždarymo procesų: ir ES pinigai ištaškyti, ir darbai nebaigti. Ar klestint tokiai betvarkei ir valstybinės korupcijos mastams reikėjo leisti valdžiai toliau išlaidauti? Gerai 2012 metų referendume dėl AE nestatymo balsavo žmonės, nes JIE ir yra tikrieji Lietuvos šeimininkai, ne tie keliasdešimt interesų interesais susivijusių visose valdžios struktūrose. Būtent tokio susitelkimo bei sveikos Tautos nuovokos ir bijo valdžia. Matyt, todėl iki šiol nei Prezidentė, nei Seimas, nei Vyriausybė nepadėkojo žmonėms už tikrai sveiko proto patarimą. Po tokio ekskurso į netolimą praeitį klausiu: kodėl Seimas būtent dabar dubliuoja iniciatyvinės grupės dėl referendumo paskelbimo nuostatą mažinti referendumo iniciatorių skaičių? Renkantieji parašus jau pastebėjo – žmonės Seimo pirmąjį balsavimą po pateikimo vadina JAU ĮVYKUSIU FAKTU. Antrasis balsavimas Seime dėl Konstitucijos 9 ir 147 straipsnių pakeitimo patariamojo referendumo paskelbimo įvyks arba neįvyks. Manipuliacijų statutuose, reglamentuose ir kitokiuose organizaciniuose dokumentuose apstu. Be to, kai nori – valdžia pripažįsta patariamųjų referendumų rezultatus, kai išsigąsta Tautos nuomonės – ne. Taigi, kartą apsisprendę surengti referendumą, kad neišparduotume žemės užsieniečiams bei sumažintume referendumo iniciatorių skaičių, uoliai tęskime pradėtus darbus. Įrodykime valdžiai, kad esame mąstanti Tauta, nepasiduodanti tiems, kas, gerai įvaldę juodąsias technologijas, manipuliuoja pateikdami informaciją. Pageidaujate pavyzdžių? Prašom. Iniciatyvinės grupės žmonės jau skundžia Vyriausiąją rinkimų komisiją ir jos nepakeičiamąjį vadovą Zenoną Vaigauską Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui, nes, jų teigimu, pažeidžiamas Referendumo įstatymo 17-asis straipsnis, pagal kurį nemokamai naudotis nacionalinio transliuotojo TV radijo eteriu lygiomis teisėmis po septynias valandas turi ir pritariantieji organizuojamam referendumui, ir oponuojantieji. O mechanizmą, kaip tai realizuoti, turi pateikti VRK, suderinusi su LRT. Iniciatyvinė grupė kreipėsi į Z. Vaigausko vadovaujamą kontorą, kad būtų sudarytas laidų grafikas, tačiau jokio atsakymo negavo. Prasidėjo antrasis parašų dėl referendumo organizavimo rinkimo mėnuo. Trukdžių ir dezinformacijos viešojoje erdvėje daugėja, o iniciatoriams nesuteikiamas eteris informacijai pateikti bei dezinformacijai paneigti. Valdžios partijos bijo Tautos jėgos. Valdžios partijos turtingos, remiamos iš Lietuvos Respublikos biudžeto mokesčių mokėtojų lėšomis. Valdžios partijos tyčiojasi iš mūsų. Ar ilgai leisime jiems taip elgtis? Juk teisūs tie, kurie sukūrė internetinėje erdvėje jau platinamą kreipimąsi į kiekvieną šios valstybės pilietį, netrokštantį gerti iš veršio pėdos: mūsų neveža į Sibirus, mums nereikia žūti kaip partizanams – mes tiesiog turime pasirašyti už SAVO ŽEMĘ ir SAVO TEISĘ spręsti Lietuvos Likimą. Irena Vasinauskaitė Paimta iš Tiesos. lt (ačiū autorei)

Pikasas2013-10-09 14:24

"VERTYBĖS PAGAL..." (pas alfistus) Skaitai pavadinimą "VERTYBĖS PAGAL..." ir pagalvoji, ką reiškia daugtaškis. Tada perskaitai autorės Saulės Pauliuvienės pavardę ir tampa aišku, kad "pagal konservatorius". Įdomiausia yra tai, kad jie kaltinami dėl įvairių aukštų teisėsaugos pareigūnų skriaudų, patirtų ne ko kito, o būtent nuo savo darbo kolegų. Pradedant Vytautu Pociūnu, tęsiant istoriją apie Vytautą Damulį ir Kęstutį Braziulį bei baigiant Vitalijumi Gailiumi ir Vytautu Giržadu. Autorė Saulė Pauliuvienė dargi paaiškina, kad jie (atseit, konservatoriai) galėjo atiduoti skolą Seime sudarydami specialią tyrimo komisiją dėl Seimo nario V. Gailiaus pareiškimo. Ažiotažas dėl to balsavimo Seime ir dar prieš jį buvo keliamas didžiulis. Tačiau, verta suvokti, kad komisija buvo bandoma sudaryti tokią, kad ji pripažintų jog V. Gailius neturi pakankamai konkrečių įrodymų. Sekantis žingsnis, aišku, būtų to paties V. Gailiaus pasmerkimas už neteisėtas apkalbas. Tokios komisijos bene aktyviausias organizatorius buvo "tvarkietis" Petras Gražulis ir tuo daug kas pasakyta. Ant pavadinimo daugtaškio autorė išpilą štai tokias pamazgėles: "jie į savo itin aukštinamą vertybinių nuostatų sąrašą galėjo įsirašyti dvi papildomas „vertybes“ : bailumą ir polinkį išduoti." Seime yra kitos, pastovios komisijos, kuri tokiems aštriems V.Gailiaus pastebėjimams gali rasti konkrečius nusikaltėlių atitikmenis. Yra ir ilga virtinė teisėsaugos institucijų, kurioms tai - tiesioginė prievolė. Štai, ko ir bijo tie, kurie prisidirbę dėl minėtų penkių pareigūnų, kaip sakoma, "iki ausų", norėdami tokius tyrimus sužlugdyti, pereinant į kontrapuolimą prieš V.Gailių. Su paminėtais pareigūnais buvo susidorojama tikrai ne konservatorių rankomis. Būtent TS LKD partija buvo ta politinė jėga, kuri nuosekliai, pagal savo galimybes gynė visus tuos penkis pareigūnus. Ir jei ne tokia parama, tai galėjo išlikusiems gyviems dar blogiau baigtis. Buvo bandyta kaltinti, kad konservatoriai V. Damulio ir K. Braziulio į partijos kandidatų sąrašą Seimo rinkimams neįtraukė. O ar norėjo jie tapti tos partijos nariais ir į tą sąrašą patekti? Gal pats K. Braziulis galėtų atsakyti? Jokių aiškesnių judesių iš jo pusės tapti konservatoriumi tada nepastebėjau. Dešinieji ne tik reikalavo ištirti V. Pociūno bylą iš esmės, bet ir pateikti tas slaptas pažymas, kurios tikriausiai galėjo kai kuriuos teisėsaugos ir valdžios pareigūnus netgi labai sukompromituoti. Nederėjo V. Pociūnui prasitarti apie tą, jo turimą informaciją niekam. Tada gal ir į Baltarusiją nebūtų išsiųstas ir procesas prieš korupciją būtų rimtai i priekį pajudėjęs. Tik neseniai surasta autentiška pažyma, kad V. Pociūnas ir Breste dirbo valstybei. O kiek jo atkakli žmona Pociūnienė privargo įrodinėdama, kad ten kur balta - nėra juoda. Net pašalpos, kaip pareigūno žmonai, nenorėjo mokėti. Net nežinau, kaip yra dabar? Gal vis dar spyriojasi? Teisėsaugos institucijos pagal netobulus įstatymus kartais pasijaučia kaip valstybėlės valstybėje. Atseit, "pažymų neduosim", jokių "įrašų ar dokumentų nerodysim" , nes tai "valstybės paslaptis". Seimas toli gražu ne visada pasipriešina tokioms teisėsaugos tarnybų "išdaigoms". Tada "valstybėlių valdovai" pasijaučia esantys dar galingesni... Dėl FNTT vadovų, Vyriausybė kovėsi net su prezidentės pozicija. Tik kai valdančiajai koalicijai grėsė subyrėjimas, pasitraukus liberalcentristams, buvo šiaip taip rastas kompromisinis sprendimas. Ministras A. Palaitis buvo pakeistas R. Melianu, kurio valdomi pareigūnai skubiai suruošė "Piro pergalę" Klonio gatvėje. Kaltinti A. Kubilių, kad jis dėl FNTT vadovų neprivertė prezidentės ištarti "mea culpa" sudėtinga, žinant ryžtingą ir nenuolaidų prezidentės valdymo stilių. Tai, kad konservatoriai daugumoje "stovėjo ir stovi po medžiu", mano supratimu, yra moralinė ir politinė klaida, kuri gali atsiliepti partijos reitingų perspektyvai. Manau, kad netgi buvo privalu Seimui ir Vyriausybei pareikalauti, kad teisėsaugos institucijos atliktų sąžiningai ir kvalifikuotai savo pareigas tiriant pedofilijos ir žudynių skandalą. Juk priežiūros funkcijos - daugiau ar mažiau politikų rankose. Gal tada nereiktų siekti visiško N.. Venckienės izoliavimo. Negi Seime nereikalinga teisės specialistė, kuri Teisės ir teisėtvarkos komitete galėtų siekti gerinti situaciją teisėsaugoje? Dažnai taip būna, kad atėjęs į valdžią politikas nežino joje žaidimo taisyklių. Dar blogiau, kai nesugeba asmeniškai priimti sprendimus pagal savo sąžinę. Gan svarbu ir tai, kaip naujas politikas sugeba reikštis politinėje erdvėje. Jei kuris nors bando kovoti su didelę galią turinčių blogybių inicijuotojais arba vykdytojais, tai toks turi sugebėti pasverti ir sutikslinti kiekvieną viešai ištartą frazę. Bent jau tam, kad po nereiktų taip pat viešai aiškinti, ką jis norėjo pasakyti ir bandyti tikslinti. Po kelių griežtų frazių gal ir pats V. Gailius suprato, kad negalės jų teisiškai apginti ir pabandė švelninti situaciją. Totaliai apkaltinta institucija, manau, ras būdų kaip apsiginti net ir tuo atveju, jei kritika buvo teisinga tik pernelyg nekonkreti ir be tokių įrodymų, kurie gali turėti reikšmę teisme. Aišku, Seimo narys gali pasakyti daugiau, negu eilinis pilietis, nes tai gali būti pripažinta, tik kaip politikavimas. Tačiau, matėm, kaip mikliai buvo Seimo nutarta leisti netgi suimti N. Venckienę, nors pakankamai įrodymų Seimo specialiai komisijai ar pačiam Seimui nebuvo pateikta. Seimo valia prokuratūros buvo ignoruota, tačiau patys Seimo nariai neturėjo pakankamai garbingumo tai pripažinti ir tuo pačiu gen. prokuroro prašymo netenkinti, arba bent jau netenkinti jo iš dalies. Kaip pasielgė tada V. Gailius? - žinom... Kaip teisėtvarkos specialistas Vitalijus Gailius turi daug žinių, manau, ir gebėjimų, tačiau verta ieškoti komandinių būdų kaip situaciją gerinti. Į pavienius herojus palaipsniui pradedama žiūrėti, kaip į kokius "donkichotus", o kritikuojami subjektai tad mielai nori pabūti "malūnais". Tada gali tokie kikenti į kumštelius nieko nebodami... Manau, kad V.Gailius ir pats supranta, koks Damoklo kardas norėta virš jo pakabinti. Tikiuosi, kad jis savo pasisakymuose bus atsargesnis ir konkretesnis. Dabar jis priverstas žengti žingsnelį atgal. Štai, kaip jis komentuoja savo aštrų pasisakymą: CITUOJU: Tačiau kas tai per gauja, kas jos nariai ir kokie jų kėslai – V. Gailius kalba miglotai. „Negaliu išvardyti, nes aš dirbu šiandien Seime, atstovauju savo apygardą, o nedirbu Prokuratūroje, ir nedirbu VSD, ir netiriu nusikaltimų. Tai šiuos tyrimus turi atlikti Prokuratūra. VSD lydi skandalai nuo 2006 m. , komisijos, Seimo NSGK nustatė daugybę pažeidimų, tarnybos piktnaudžiavimo atvejų. Šiandien taip pat vengia matyti savo pažeidimus, jie slepiami, ir Prokuratūra nepasakys, kad jie padarė blogai – netyrė nusikaltimo nuo pat pradžių, o VSD nepasakys, kad tyčia nuslėpė V. Giržado pateiktą informaciją. Ir štai D. Valio bendradarbiavimas su VSD, kai kurių departamento pareigūnų veiksmai privedė prie to, kad nusikaltimas iki šiol neištirtas“, – sako Seimo narys, buvęs FNTT direktorius V. Gailius. Jo tokiems reikalavimams galima tik pritarti. Na, o tokių rašliavų, kaip ši, keliamas ažiotažas gan vaizdžiai parodo, kaip bijomasi siekių stabdyti politinę ir kitokią korupciją šalyje. Konservatoriai, iniciavę 1994m. antikorupcinį referendumą, savo siekių, manau, neatsisakė. Atsisakė jie dirbti tokiomis sąlygomis su G. Kirkilo vyriausybe, bandė šį bei tą nuveikti vėliau. Tada LDDpistų pastangomis referendumas buvo sužlugdyta (atėjo balsuoti 32proc. , 89 proc. buvo už korupcijai skylių įstatymuose pašalinimo). Prezidentas AMBrazauskas referendumo išvakarėse savo pusės valandos kalboje maldaute maldavo, kad piliečiai į referendumą neitų ir savo valios nepareikštų. Dabar "hegemono" partijos perėmėjai, pasitelkę ir "burokinius" paksoidus ir darbiečius, pavaldžią žiniasklaidą tęsia panašią politiką. Ar reikia tuo stebėtis?

Vika2013-10-09 14:22

Gailiui toli iki dabartinės prezidentės. Jei jis toks klanų priešininkas, tai kodėl balsavo prieš Venckienę? Manau, kad net ir Gailiaus "kova" su saugumiečiais buvo gudriai surežisuota, kad atsirastų "geras" kandidatas. Dėl to ir prezidentė jo negynė. Dabar jis šneka spaudoj kur tik įmanydamas. Šneka grubiai, nediplomatiškai ir dėl to aš juo nepasitikiu. Žmonės, kaip lengva jus "apžaisti"...Vertinkite darbus, o ne žodžius

ta pati retorika...2013-10-09 14:22

kai grybauskaitę stūmė į prezidentus, sakė kad ji sudoros oligarchus, kai gailių stumia į prezidentus, sako kad jo bijo klaniniai. Ta pati retorika, ta pati mokykla :)

to 712013-10-09 14:14

taip taip, kas bežino kas tas Gailius, kas čia besupras ir bepateiks tautai tiesą...gal tik prezidentė, o dar geriau, KGB:) o faktas tas, Gailius yra sąžiningas Lietuvos pilietis, dėl kurio ne vienam klaniniui šiuo metu gerokai dreba kinkos:)

kas tas gailius...2013-10-09 14:00

Iš Wikipedijos: 2012 m. kovo 27 d. pradėjo dirbti Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės valdybos pirmininko vyriausiuoju patarėju verslo rizikų valdymo klausimais. Jei kas žino, kas ta Vakarų laivų gamykla, tas žino, kas tas vitalijus gailius

jei reiketu2013-10-09 13:31

pasirinkti tik tarp Gailiaus ir Grybauskaites vien pasirinkciau Gailiu.

Donatas2013-10-09 13:01

Jei gerbiamas V. Gailius nuspręstu kandidatuoti į Prezidentus, tai manau, kad tai būtų rimčiausias kandidatas ne tik per šiuos rinkimus, bet ir per visą nepriklausomos Lietuvos istoriją. Labai tikiuosi, kad jis vis tik kandidatuos.

vilte2013-10-09 12:43

As uz Vaisvila !

špyga taukuota2013-10-09 11:47

Kodėl valdžiagyviai bijo Tautos. Labai bijo. Iki apsišikimo bijo. Nusprendžiau, kad jau pasiekiau tą amžių, kai prieš tardama žodį, turiu suskaičiuoti iki dešimties. Gal tuomet praeis noras prasižioti arba nuspręsiu, kad esu neteisi, ko nors nežinanti. Svarsčiau, skaičiau, domėjausi, kodėl spalio pirmąją po pirmo svarstymo Lietuvos Respublikos Seimas pritarė Nutarimui paskelbti privalomąjį referendumą kartu su 2014 metų Prezidento rinkimais, kad Tautą pakeistų Konstitucijos 9 ir 147 straipsnius. Tuomet žmonių valia inicijuojant referendumą reikėtų surinkti ne 300. 000, o 100. 000 parašų. Susipažinau su Seimo posėdžio stenograma ir rekomenduočiau kiekvienam perskaityti, ką apie Tautą kalba jos išrinktieji. Pajustumėte patologinę neapykantą ir baimę. Regis, savo rinkėjų nerinkiminės kampanijos metu Seimo nariai bijo labiau nei Sausio tryliktąją agresijos. Visus demagogus pranoko Seimo ilgasėdė Rasa Juknevičienė, siekyje sumažinti suvaržymus Tautos valia surengti referendumus sugebėjusi įžvelgti net pavojų nacionaliniam saugumui. Koks aklas ir kurčias turi būti politikas, kad nesuvoktų, kokį pavojų nacionaliniam saugumui kelia jis pats savo daug metų kartojamomis kalbomis, esą tik jie proto bokštai, o Tauta „suveršėjusi“. Ir niekaip nepasidomi, kaip čia nutinka, kad politikierių vos ne kvailiais vadinami žmonės sugeba išsirinkti tokias neklystančias raseles. Jau tiek pribaugino visus politikai Kremliaus grėsmėmis, kad net atsirado norinčių jo pagalbos prašyti. Visiška parodija, kai nuo amžių tvirti žemaičiai prašo diktatorių užtarimo. Bet kas jiems, sakykit, tą mintį įteigė? Ir dar. Labai rimtai suabejojau ir Seimo narės R. Juknevičienės atmintimi, kai ji prabilo apie AE reikalus. Prieš ketverius metus, t. y. 2008 metais, Tauta patariamajame referendume balsavo už Ignalinos AE darbo pratęsimą, kol bus pastatyta nauja. Kas atsitiko Lietuvoje per Seimo narės nurodomus ketverius metus, t. y. per TS-LKD buvimo valdžioje laikotarpį? Ar Tauta žino, kas davė nurodymą išmontuoti AE, o tik po to blaškytis po pasaulį ieškant statytojų? Kas nesuvaldė ir nesuvaldo senosios AE uždarymo procesų: ir ES pinigai ištaškyti, ir darbai nebaigti. Ar klestint tokiai betvarkei ir valstybinės korupcijos mastams reikėjo leisti valdžiai toliau išlaidauti? Gerai 2012 metų referendume dėl AE nestatymo balsavo žmonės, nes JIE ir yra tikrieji Lietuvos šeimininkai, ne tie keliasdešimt interesų interesais susivijusių visose valdžios struktūrose. Būtent tokio susitelkimo bei sveikos Tautos nuovokos ir bijo valdžia. Matyt, todėl iki šiol nei Prezidentė, nei Seimas, nei Vyriausybė nepadėkojo žmonėms už tikrai sveiko proto patarimą. Po tokio ekskurso į netolimą praeitį klausiu: kodėl Seimas būtent dabar dubliuoja iniciatyvinės grupės dėl referendumo paskelbimo nuostatą mažinti referendumo iniciatorių skaičių? Renkantieji parašus jau pastebėjo – žmonės Seimo pirmąjį balsavimą po pateikimo vadina JAU ĮVYKUSIU FAKTU. Antrasis balsavimas Seime dėl Konstitucijos 9 ir 147 straipsnių pakeitimo patariamojo referendumo paskelbimo įvyks arba neįvyks. Manipuliacijų statutuose, reglamentuose ir kitokiuose organizaciniuose dokumentuose apstu. Be to, kai nori – valdžia pripažįsta patariamųjų referendumų rezultatus, kai išsigąsta Tautos nuomonės – ne. Taigi, kartą apsisprendę surengti referendumą, kad neišparduotume žemės užsieniečiams bei sumažintume referendumo iniciatorių skaičių, uoliai tęskime pradėtus darbus. Įrodykime valdžiai, kad esame mąstanti Tauta, nepasiduodanti tiems, kas, gerai įvaldę juodąsias technologijas, manipuliuoja pateikdami informaciją. Pageidaujate pavyzdžių? Prašom. Iniciatyvinės grupės žmonės jau skundžia Vyriausiąją rinkimų komisiją ir jos nepakeičiamąjį vadovą Zenoną Vaigauską Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui, nes, jų teigimu, pažeidžiamas Referendumo įstatymo 17-asis straipsnis, pagal kurį nemokamai naudotis nacionalinio transliuotojo TV radijo eteriu lygiomis teisėmis po septynias valandas turi ir pritariantieji organizuojamam referendumui, ir oponuojantieji. O mechanizmą, kaip tai realizuoti, turi pateikti VRK, suderinusi su LRT. Iniciatyvinė grupė kreipėsi į Z. Vaigausko vadovaujamą kontorą, kad būtų sudarytas laidų grafikas, tačiau jokio atsakymo negavo. Prasidėjo antrasis parašų dėl referendumo organizavimo rinkimo mėnuo. Trukdžių ir dezinformacijos viešojoje erdvėje daugėja, o iniciatoriams nesuteikiamas eteris informacijai pateikti bei dezinformacijai paneigti. Valdžios partijos bijo Tautos jėgos. Valdžios partijos turtingos, remiamos iš Lietuvos Respublikos biudžeto mokesčių mokėtojų lėšomis. Valdžios partijos tyčiojasi iš mūsų. Ar ilgai leisime jiems taip elgtis? Juk teisūs tie, kurie sukūrė internetinėje erdvėje jau platinamą kreipimąsi į kiekvieną šios valstybės pilietį, netrokštantį gerti iš veršio pėdos: mūsų neveža į Sibirus, mums nereikia žūti kaip partizanams – mes tiesiog turime pasirašyti už SAVO ŽEMĘ ir SAVO TEISĘ spręsti Lietuvos Likimą. Irena Vasinauskaitė Paimta iš Tiesos.lt

+2013-10-09 08:23

Jei Gailius išmano ,,tą sritį", tai gal geriau ten ir dirba ? Prezidentu, manau, geriau tiktų Kuolys. Galimi opozicijos kandidatai turėtų kuo anksčiau pradėti viešus debatus, kad po kokio pusmečio žinotume bent jų pažiūras.

Abejojantiems2013-10-09 07:40

Jei,kaip itariate( o juk buvo daug priezasciu pasidaryti itariais,daug melo,sukiu,nusivylimu)Gailiaus veiksmais,laikote ji kazkokiu tamsiu arkliuku,kazkieno prastuminejamu,tai pagalvokite,nuo ko jo istorija prasidejo.Arjau tada jis buvo numatytas,,nuleisti gara" liaudziai ? Laikas parodys kas yra kas .

valerija2013-10-09 04:10

Jeigu Lietuvos zmones turetu proto ivertinti tai kas vyksta Lietuvoje, suprastu visa ta priesrinkimine kompanija, siuksliu pilima ant kiekvieno kuris isdrys eiti pries klaninius, ir balsuos uz ta kandidata kuri labiausiai smeizia klano nupirktas L. rytas ir kiti mafijozu tribunai, Tada ir bus isrinktas pats padoriausias zmogus i prezidentus. Zinant tai kad Lietuvos ziniasklaida senai isdave Lietuva, Taciau.... lietuvos zmones nesugeba vertinti, pasiduoda masiniam smegenu plovimui, daugelis daug ju ir neturi, nes pragere, degradavo o tokius galima uz keliolika litu nupirkti... ir gaila tos Lietuvos, Tikrai balsuociau uz Gailiu, tai principingas ir drasus zmogus. Labai seku pedofilijos byla, esu pasibaisejus teisingumu Lietuvoje bet nemanau kad Deimantes gynejams reikia ,,spiaudyti,, ant Gerb. Gailiaus. Tai ir rodo tu zmoniu trumparegiskuma, lietuviska prastuma ir nesugebejima logiskai mastyti. Taip kad pirmyn uzsimerkus.

o gal čia2013-10-09 03:44

labai gerai sukurptas planas ir surežisuotas spektaklis,tipo Gailius vargšelis nukentėjo išmestas iš FNTT,o ištikruju yra ruošiamas rinkimams prezidento,vieno nesuprantu kodėl balsavo prieš Venskiene,jai yra doras ir sažiningas pareigūnas vis tik susidaro nuomone kad jis už pedofilus taip išeina.Abejoniu ir klausimų kyla daug.

Mano nuomone2013-10-09 03:39

Skriaudžiamas Gailius yra tos pačios prezidentūros projektas violetiniam garui nuleisti ir toliau durninti. Štai Gailius laimi teismą ir visiems ale parodo, kad teismai pas mus teisingi. Gailius drąsiai pradeda kalbėti apie gaują, apie kurią jau senai visi kalba, bet teisingumas, kurio struktūrose dirbo pats Gailius, iki tol jos ir su padidinimo stiklu nematė. Pakelia ranką už Neringos apkaltą, ar paaiškino, kodėl? Ar jam Valio pateiktų įrodymų užteko? Eilinis satelitas su misija žmonių pilietiškumui triuškinti.

Antanas2013-10-09 02:45

Jie bijojo Maironio, jie bijojo Brazdžionio, jie bijo Laisvos Lietuvos. Kandidatų yra. Nebūtinai partiniai. gali būti ir laisvi kandidatai. Jeigu piliečiai dabar žiūrės į grožį ir kiek kalbų jis prikalbėjęs, tai ateitis baisi. Ne kiek pinigų išleis reklamai, bet kaip prisimins savo rinkiminėje programoje patį skurdžiausią Lietuvos žmogų, taip kaip Indų tautos vadas GANDI.

pamatysit2013-10-09 02:43

kokios jegos bus mestos ,kad prastumtu i prezidentus Paulauska .

Kontra2013-10-09 02:32

Gailius su didžiausiu pasitenkinimu balsavo už Neringos neliečiamybės panaikinimą.Štai ir išlindo sisteminės ausys.Išsirinkę turėtume Poligrafovnos dublerį.Aurelija - visai kas kita.

paaiskinkit2013-10-09 01:42

man kas nors.Kas cia per autoritetas,kas per grybas sitas brumeris ar bruveris,kad jo susiktos nuomones kazkas turetu klausyt?Man atrodo niekam neatimta teise bolotiruotis i prezidentus,ar Gailius jau negali?

drąsu2013-10-09 01:27

Gailius - vienas iš drąsių sąžiningų žmonių, dar esančių Lietuvoje. kad tokių daugiau ir vilties daugiau.

dar2013-10-08 23:59

vienas statytinis kaip Grybauskaite, isgarsina koks jis saunuolis, isreklamuos ir visi asilai begs balsuot...

Jurgis2013-10-08 23:35

Taip. Gailius turi šansų surinkt panašų procentą balsų, kaip "Drąsos kelias" Seimo rinkimuose.

Tinkas2013-10-08 23:20

Tegul tik kandidatuoja Gailius, pakankamai stiprus kandidatas butu. Tiesa prisibijau dideliu Grybauskaites reitingu, dauguma zmoniu beskaitanciu tradicine spauda, teigiamai galvoja apie dabartine prezidente.

pritariu...2013-10-08 23:07

Iš matomų asmenybių tai Vaišvila ir Stančikienė. Bet yra daug padorių žmonių, kurie dirba kasdienį darbą ir nesiafišuoja. Labai praskaidrintų visą politinę aplinką koks tikras katalikas...

Tik 22013-10-08 22:50

yra šiai dienai; A.Stancikienė ir Z. Vaišvila. Tik šitais žmonėmis pasitikiu.Nei gailius, sėdintis liberalų rogėse, nei Puteikis - konservatorių.

kol2013-10-08 22:43

GAILIUS yra šlykštuko E MASIULIO PARTIJOJE UŽ JĮ NEBALSUOČIAU, TODĖL , KAD TA PARTIJA YRA lIETUVOS PRIEŠAS.

to2013-10-08 22:26

Sutinku su 23

vilnietė2013-10-08 22:24

Politologai aimanuoja, o tauta džiaugiasi Gailiaus laimėjimu. Tikrai yra kuo pasidžiaugt.

Pensininkas2013-10-08 21:54

V.Gailiau, Jūs esate liberalų frakcijos narys. Šiandiena, susipažinęs su balsavimo rezultatais dėl Tyrimo VSD komisijos sudarymo, matau, kad Liberalų Frakcijos vadovybė, E.Masiulis, D.Kuodytė, G.Steponavičius, R.Simašius faktiškai balsavo prieš Jus Vitalijau. Iš to darytina išvada, kad jie Jūsų galimai nekenčia. Todėl aš, Jūsų vietoje, nedelsiant pereičiau į mišrią seimo grupę ir kelčiau savo kandidatūrą į prezidentus.

L.O.>2013-10-08 21:28

nesvarbu kokioj partijoj Gailius,Masiulis gal seniai būtų sprukęs nuo kubilo, tačiau nėra prie ko jungtis- matykime žmogaus darbus. Ne kiekvienas atsispirtų Gailiaus atvėju,ypač kai kalbama iš Dukanto aikštės. Gailius turi stuburą ir padorus, ne briuveriui šitam padų laižytojui spręsti. Seniai nebuvo Lietuvoje tokio įvykio nepaklusti absurdui. Tik bailiai lankstosi ir pataikauja. Kuo daugiau tokių kaip Gailius būtų seniai vagišiai sėdėtų kur reikia ir skurdas pasitrauktų, o kubilas teprasmenga jam vis mažai, ir kas gali dar juo tikėti?

nieks nepastebejo2013-10-08 21:25

susituoke l.rytas su nacionaliniu kanalu,dabar,kai ziuriu televizija nezinau kur katras,nors vienas remiamas is biudzeto,o kita turetu remti p.Gudelis

45-am2013-10-08 20:59

morkų ir reaktyvinių lėktuvų vertas palyginimas..;)

nausėda, gailius ir kiti panašūs tarybukai (ateistai)2013-10-08 20:58

jie bijo, jei ateis į rinkimus sąžiningas katalikas - nebuvęs valdžioje. Velnias visada kryžiaus bijojo :)

jei2013-10-08 20:56

praėjus pusei metu po rinkimu jums negeda uz tuos ka isrinkote-reiskia rinkimuose nedalyvavote :) (niekada nedalyvauju) nu bet uz puteiki tikrai sudalyvauciau!

Jo!2013-10-08 20:54

Gausite Paulauską ir bus gerai.

Dievas iš debesies - 41-am2013-10-08 20:52

GREIT MARŠ ŠVIESTIS!!!! perskaityk bent metų straipsnius ekspertuose, alke ir pan. p.s. ir nebežiūrėk TV - tuoj aš juos visai išjungsiu - nebepatinka ir man. amen.

Justinas2013-10-08 20:28

Jei įvyktų stebuklas ir debesyje pasirodę Dievas ištartų: Durk pirštu į kokį žmogų Lietuvoje, jis ir taps Prezidentu, nežinočiau į ką parodyt. Gailius kelia abejonių dėl poelgio balsuojant Venckienės apkaltoje. Gal durčiau pirštu į Puteikį. Apart buvusių ir nugalėtų silnybių nieko blogo negaliu pasakyti. Dar labai patinka jo žmona, šiltas ir geras žmogus. Už dabartinę nebalsavau, nes apskritai nebuvo už ką balsuot. Tuo ir džiaugiuosi.

ruta2013-10-08 20:27

Na , jeigu tinka komunistine -KGB liekana , kuri budama finansu ministre leido uspaskichui nesumoketi 280 milijonu mokesciu ir krautuvininkams nugvelbti 70 milijonu mokesciu , tai raudona veliava jums i rankas ! Kaip sake K. Brazauskiene apie Butkeviciu , kad blauzdos per skystos , tai su tuo visiskai sutinku ... Stai tokie 'kandidatai' , baisu !

Darijus2013-10-08 20:22

lietuviui iš kaimo: kur dėsi sūrelius? Vakaruose jie niekam nereikalingi. Karvutei kaput. Į miestą ar į užsienį? Štai kur klausimas.

juozas2013-10-08 20:10

jeigu butu zmones samoningi ,tai isrinktu juliu panka tautininkai ir uzsibaiktu sis kosmaras zaibo greiciu ,kur minimi visi tie ivalde ta savo sistema milijardu procentu ne ,tai bus misiu misios gaminkit lankstinukus aprasyta su tiesa ,kaip maldaknygeja ir ,kad pasiektu kaimieti ir miestieti neziurekit tv ,tai melu melas atsiminkit jie tiesos neisileis ,reiskia reike daryti atvirksciai mano nuomone tokia kandidatai Julius panka ir referenduma ,kur suruose praciskus sliuzas jeigu sie zmones nebus renkami lietuvos nebera turit viena karta isisamonint tai lemtis

Ciocė2013-10-08 20:09

Už Gailių nebalsuočiau-jis man netikras.Jo kalbos lyg kerštas už atleidimą,o kad balsavo už Venckienės neliečiamybės atėmimą bei susidėjimą su Masiuliu-netikiu juo.

Birutė2013-10-08 20:00

Aš balsuočiau už vieną iš dviejų-Puteikį ar Stancikienę.Nei panelė Grybauskaitė,nei ponas Butkevičius netinka į prezidento postą.

gailius yra2013-10-08 19:44

tas kandidatas I Prezidento posta,uz kuri snd balsuociau.

33-am2013-10-08 19:37

tai kodėl jūs čia gaištat? neramu? ;)su didžiausia pagarba kaimui: lietuvi, grįžk tu į tą kaimą.. mąstantys žmonės turi kiek kitokią nuomonę - tikiuosi, kaime irgi:)dar, jei negaila, papasakokite prezidentės darbus Lietuvai (ne kalbas, o darbus). ačiū.

lietuvis iš kaimo2013-10-08 19:34

Prezidente bus Grybauskaitė. Be abejonės..Nėra net iš tolo kam jai prisilygint... Negaiškit plepalams laiko.. Tik ji viena stojo prieš nusikaltusią, taip vadinamą "darbo partiją" - rusų inicijuotą intrigantų šutvę, kuri nuolat tyčiojasi iš Lietuvos. Prezidentas - yra Lietuvos užsienio politikos garantas. O mes orentuojamės į Vakarus - ne į maskvą.. Lietuva išsirinks gerai. Būkit ramūs.

Inga Baranauskienė2013-10-08 19:33

Aš irgi būčiau labiau už Vaišvilą, negu už Gailių - jau vien dėl to, kad Vaišvila sugebėtų pateikti Ekscelencijai keletą nepatogių klausimų, į kuriuos aš visgi norėčiau išgirsti atsakymus (pvz., ką panelė G. veikė 1991 m. sausio 13-osios naktį arba per rugpjūčio pučą, jeigu tuo metu, pasak paskutinės oficialiosios versijos, ji buvo Vilniuje, o ne Džordžtaune?)

Darijus2013-10-08 19:28

Kas man paaiškins: kodėl tautietis pasirinko liberus ir kodėl balsavo prieš Venskienę?

ASS2013-10-08 19:27

Kaip bebūtų nuvalkiota frazė, bet nepakeičiamų nėra.

28-am2013-10-08 19:24

taip - žvelgiant iš melo liūno pozicijos - ponia - be konkurencijos;)

ir visgi2013-10-08 19:17

kol kas nera alternatyvos D.Grybauskaitei

arklys kuriam aišku2013-10-08 18:51

Benai, ar pablūdai? Dar betrūko Buškevičiaus, Gražulio ir Šustausko - ta pati palata. Turim N.Puteikį, Z.Vaišvilą, D.Kuolį, A.Stancikienę, V.Gailių (atsiprašau daugelio, kurių nepaminėjau), bet reikia išsirinkti vieną.

to Ona2013-10-08 18:43

Prasikrapštyk akis. Gailius yra E.Masiulio Liberalų sąjungos partijos narys. Neklaidink kitų, jeigu neturi patikimos informacijos. Tai didelis minusas Gailiui. Bet jau geriau jis su minusu, negu tie etatiniai iš etatinių partijų, nekalbu tik apie išimtis, kaip Naglis Puteikis, Rytis Kupčinskas - sąžiningi ir patikimi Seimo nariai.

žiūriu2013-10-08 18:43

akivaizdu, jog Gailiaus, kaip galimo kandidato į prezidentus, bijomasi beveik taip pat kaip Z. Vaišvilos- peržiūrėjau ir radau nemažai išradingų komentarų, nurodančių, kad "iš jo tikrai nieko gero nebus". jei nieko gero, kam vargintis net skaitant tokias nesąmones, ne?:)

Pikasas2013-10-08 18:42

Šis rašinys, manau, kur kas prasmingesnis už visą eilę panašios temos rašliavų šiame leidinyje. Tai, kad suvesta į dviejų svarbiausių politinių jėgų priešpriešą yra tas svarbus akcentas, kuris dažnai pastebimas ir kitose valstybėse. >>>>>>> Sakykim, JAV nuolat kaunasi demokratai ir respublikonai keldami savo kandidatus. Tarp tokių ir išsivysto pagrindinė kova. O juk ir JAV prezidento rinkimuose dalyvauja gan netrumpas sąrašas kitų kandidatų. Apie juos, kaip nelabai reikšmingus Europoje mažai girdima, Lietuvoje - dar mažiau. Vokietijoje ilgiausias ietis sukryžiuoja krikščionys demokratai ir socialdemokratai. Didžioje Britanijoje konservatoriai ir leiboristai. Ir t.t.>>>>>> Atrodytų, kad ir pas mus panašiai , tad jokių problemų neturėtų būti. Deja, postsovietinėje erdvėje yra kitaip. Pas mus lyderiauja toli gražu ne europietiško sukirpimo socialdemokratai, o labiau "hegemono" partijos linijos tesėjai. Todėl ir prezidento rinkimuose aiškėja kairiųjų siekis turėti absoliučią valdžią, įskaitant ir prezidento postą. Tada kairiųjų piramidė taps "užviršuota". Ir tai dar ne viskas. Lietuvoje atsirado, stiprėjo neaiškiomis lėšomis remiamos politinės grupuotės - paksoidai ir darbiečiai, kurių ideologinė priklausomybė "kremlinų" siekiams net labai ryški. Dabar ši trijulė ruošiasi kartu šturmuoti minėtą piramidę. Netgi Lietuvos politinis centras - įvairūs liberalų dariniai jiems priversti nusileisti. O ir iš tų liberalų beliko tik liberalsąjūdiečiai, kurie dar įstengia Seimo 5 proc. barjerą perlipti. Prieš rinkimus dažnai suaktyvėja daugiau Maskvai, o ne Varšuvai besilankstantys tomaševskininkai. Štai, ir beveik visas vaizdelis, kurio kampučiuose reiškiasi gerokai pasimetę "drąsiečiai" ar kitokia smulkmė. >>>>>> Kai tokia situacija, tikėtis, kad drąsus, bet politikoje nelabai patyręs V. Gailius ar kitas panašus kandidatas gali tikėtis staigios sėkmės, vargu ar verta. Galima gerbti jo pastangas ieškant tiesos ir teisingumo, bandant atskleisti tikrus pūlinius korumpuotoje erdvėje, tačiau to per mažą dideliam bendro rinkėjų elektorato skaičiui. Tačiau su ateinančiais rinkimais Lietuvos politinis gyvenimas nepasibaigia. Yra net keletas politikų, kurie gali visapusiškai pasiruošti, subręsti ir įrodyti, kad vienas ar kitas iš yra yra tinkamiausias tapti Lietuvos prezidentu. Tikiu Lietuvos piliečių nesibaigiančiu sąmonėjimo procesu. Būtent jis gali lemti mūsų šalies ateities perspektyvą.

Prezidentais gali būti:2013-10-08 18:40

1. Zigmas Vaišvila. 2. Aurelija Stancikienė. 3. Naglis Puteikis. 4. Loreta Graužinienė. 5. Gailius. Už juos galiu guldyti galvą, kad neapvils ir neapgaus. Kad bent kas iš jų kandidadatuotų. Priešingu atveju reiks eiti į rinkimus tik tam, kad išbraukyti pavardes.

Visuomenininkas- remčiau N.Puteikį...2013-10-08 18:37

Puteikis prognozuojamas ir principingas politikas ir tiktų tapti Tiesos prezidentu...Gailius deramai pasirodė tik kovodamas už savo likimą, o už dem. reformas jis nesigrumia bei antikorupcinėje veikloje (komisijoje)jis dar ,deja,nepasireiškė...Gailiaus pažiūros ir branda dar rūke ir jo susidėjimas su liberalais tą nebrandumą pabrėžia..

Ona2013-10-08 18:36

Gailius nera liberalu partijos narys ir jei jis ryztusi kandidatuoti i prezidentus tai valstybeje butu sviesos spindulys tunelio gale. Manau, kad zmones turi galvoti savo galvomis, o ne ivairiais politologais ir partiju reitinguojamais butkeviciais, paulauskais ar kitais senais politikais, kurie absoliuciai valstybeje nedare gero. TIESOS, TIESOS ir dar karta TIESOS reikia valstybeje, kad butu stipri , savarankiska teisesauga tada maziau liks vagiu

Yheyh2013-10-08 18:36

Geriau Vaisvila. Gailius neaiskus, jis kazkieno projektas.

Rgsrsg2013-10-08 18:34

Gailius balsavo pries Neringa. Nieko is jo nebus.

alvydas2013-10-08 18:27

"...atėjo ne tik puikiai išmanydamas būtent tą sritį ..." ps: A.Paulauskas savo laiku taip pat "išmanė tą sritį".

Balsuočiau2013-10-08 18:22

už Gailių, bet tas jo susidėjimas su liberalais...Bet jeigu nebus alternatyvos, balsuosiu geriau už jį nei Grybauskaitę.

ačiū ekspertams2013-10-08 18:21

ačiū už šitą: "Neturi tie, kam šis politinių sendaikčių turgus yra atgrasus, kam baisu ir skauda dėl mafijos užvaldytos valstybės, bet kas vis dėlto renkasi ne emigraciją, o gyvenimą Lietuvoje." būtent taip ir jaučiuosi, manau, ir nemaža dalis Lietuvos.

TAIP TAIP2013-10-08 18:20

SISTEMA ŽIAURIAI BIJO GAILIAUS.....VELTUI BRIUVERIS TAIP STENGIASI ĮTIKINTI,NIEKAS NEBETIKI BRIUVERIU

p.s.2013-10-08 18:09

Balsuočiau už Gailių ir padėčiau rinkimų kampanijos metu. Profesionalaus žmogaus veikimas Seime man palieka gerą įspūdį,jis SUPRANTA,ką kalba ir daro,ne taip kaip tie liežuvių malikai :)

nijolė2013-10-08 18:06

vargšas bruveris,jo paties tėvas jo gėdyjasi :(

o2013-10-08 18:06

aš jo nepasitikiu. Balsavo prieš Neringą.

V.Landzbergis įžvelgia priešą rusuose,2013-10-08 17:56

bet bolševizmo apraiškos-melas,prievarta,naikinimas...,-Lietuvoje jo kažkaip nejaudina.Na,nebent Rusijoje,kažkur toli.Tai nenuoširdu ir kažin ar sąžininga.Atsiskleidžia ir šis politikas visomis spalvomis,ne tik iš geros pusės.Dievas mokys galvoti savo galva,o ne televizoriais.

Viltys.2013-10-08 17:48

Visi paulauskai, butkevičiai, grybauskaitės ar graužinienės jau yra sovietinių laikų reliktas - tarsi nebereikalingas ir įsikyrėjęs daiktas.Po dvidešimt su virš Nepriklausomos Lietuvos gyvavimo metų Lietuvos žmonės tikrai nusipelnė turėti savo TIKRĄ PREZIDENTĄ, be sovietizmo kupros.Toks Prezidentas nebūtų varžomas jokiais šantažais, todėl dirbtų Lietuvos žmonėms, o ne klanams ir klikoms.

Benas2013-10-08 17:37

Po 23m Lietuvos ,,valdymo" mano nuomone Lietuva gali isgelbeti tik gerb. MURZA!!!!!!

na2013-10-08 17:31

Man keista, kad kai liberalai varė Gailių iš tarnybos, atseit geresni liberalai masiuliniai jiems pritarė ir buvo Kubiliaus oponentai, kai jis užstojo Gailių. Ir stebėtina tai, kad jis nuėjo pas juos . Daugiau negu keista. Ir tai jau kelia klaustukus.

6-am2013-10-08 17:31

bet pirma reikia, kad jis bolotiruotųsi..manau, kad viskas dar ateityje.

ZV2013-10-08 17:29

Vizgi geresnio pretendento į prezidentus už Z. Vaišvilą nematau.

piliete2013-10-08 17:25

manau Gailius palankus visom partijom,gaila ,kad jis prisisliejo prie liberalu noretus kad butu nepriklausomas kandidatas ir kovotu uz visu pilieciu gerove

Ǒ2013-10-08 17:24

Palaikau Gailių visom prasmėm, - tokie ir turėtų būti visi pareigūnai ir valstybės tarnautojai, bet jis yra susitepęs partinės gaujos dumblu. Aišku, kad jis buvo tai partinei gaujai, kurioje dabar formaliai glaudžiasi, irgi reikalingas, bet eiti į Prezidentus jam nedera. Juk ir pats to nenori. Prezidentu ar prezidente turi būti vyras ar moteris, turintis bent dvi teigiamas savybes - nedalyvavęs jokių partinių gaujų veikloje ir Sąžiningas. Ne vienintelis, bet vienas iš daugybės turinčių tokias savybes kandidatų galėtų būti Darius Kuolys.

ekspertai2013-10-08 17:19

taikli apžvalga, kaip visada. gal Gailius būtų visai svari konkurencija? sistema bijo tai žiauriai. juk sąraše tai priešas Nr. 2 :)

ne tokie mes durni2013-10-08 17:11

Manau, kad pats Gailius yra kažkieno projektas prieš prezidentę.

skaitytoja2013-10-08 17:06

Bet kas privertė generolą Gailių prisišlieti prie liberastų?Kas privertė generolą Gailių pakelti ranką už Vaiko ašaras?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi