Premjeras Algirdas Butkevičius teigia, kad referendumo organizatoriai apie galimas jo pasekmes Lietuvos žemdirbiams, visuomenei pateikė ne visą informaciją.

„Jie visuomenei pateikė ne visą informaciją, kokios gali būti pasekmės Lietuvos žemdirbiams priėmus tokią Konstitucinę nuostatą. Aiškiai pasakyta, kad kiekviena šalis, kuri stoja į ES, yra įsipareigojusi, kad jokia Konstitucijos pataisa negali būti priimta tam, kad būtų nevykdomi Lietuvos įsipareigojimai Europos Sąjungai“, – ketvirtadienį po susitikimo su Seimo pirmininke Loreta Graužiniene žurnalistams sakė A. Butkevičius.

Jo teigimu, referendumo organizatoriai taip pat turi prisiimti atsakomybę už būsimas pasekmes.

Pasak A. Butkevičiaus, gali būti pareikalauta grąžinti anksčiau Lietuvos žemės ūkiui skirtas lėšas.

„Pasekmės, galiu pasakyti, yra paprasčiausios. Žemės ūkio sektoriui iki šios dienos jau skirta maždaug 25 milijardai litų. Šimtu procentų negaliu garantuoti, bet puikiai žinau, kaip vykdavo diskusijos finansų ministrų lygiu ECOFIN taryboje. Faktiškai, manau, būtų taikomas reikalavimas tuos pinigus grąžinti. Aišku, naujoje finansų perspektyvoje žemės ūkiui ir sanglaudai skirtas finansavimas, manau, būtų sustabdytas“, – sakė A. Butkevičius.

Vyriausybės vadovas tikino, kad šiuo klausimu jį konsultuoja kompetetingi specialistai ir ketvirtadienį „netgi pats dar paprašęs“ konsultacijų.

„Kalbu tą, ką žinau ir ką skaitau, nepolitikuoju tokiais svarbiais klausimais, kurie gali atnešti nepaprastai didžiulę žalą mūsų šaliai ekonominiu ir socialiniu požiūriu“, – pareiškė ministras pirmininkas.

„Žinių radijo“, „ekspertai.eu“ inf.

Naujausi

Komentarai (87)

Rikiuoti
Zofija2014-02-03 13:24

O kokia nauda iš milijardų-uždaryt Ignalinos AE.Kas pasidalino tas ir tegražina.

Pikasas2014-02-02 21:55

Kiekvieno referendumo klausimas turi būti aiškus ir jis negali prieštarauti pagrindinėms Konstitucijos nuostatoms, prieš numatomą referendumą jų norimai nepakeitus. Ši kartą pateikti net keli nevienodai vertintini klausimai. Tai gerokai apsunkintų piliečių pasirinkimą, o tų klausimų neatitikimas konstituciniams aktams – akivaizdus. Manau, kad referendumo organizatoriai net nesitikėjo, kad tokio pobūdžio referendumas įvyks ir pavyks pagal jų norus. Jei taip, tai tada gali kilti mintis, kad organizatoriai norėjo tik pasirinkti viešųjų ryšių taškų ir padėti Rytų imperijai siekti tolinti Lietuvą nuo ES. Tikriausiai, tam, kad vėl galėtų čia šeimininkauti. Grėsmė, kurią kelia “penktakolonininkai” egzistuoja, bet nemanau, kad ji realiai yra labai didelė. J.Panka teigia: ” Manau, kad reklama dėl stojimo į ES buvo nesąžininga.” Gal toks teiginys ir yra raktas į patį referendumo sumanymą. Beje, o kur jis buvo sumąstytas? Juk sutartinis su ES terminas seniai buvo žinomas. Jis jau čia pat. Gal todėl visokie žemės magnatai siekia suskubti dar padidinti žemės valdas? Ar raginimas dalyvauti referendume buvo nesąžiningas? Ar kas nors dalindamas talonus smulkmei ragino už kokį teiginį balsuoti? Tai, kad visuomenei buvo suteikta teisė balsuoti dvi dienas yra visiškai pozityvus siekis. Reikėjo sužinoti kuo didesnės terpės Lietuvos piliečių poziciją tokiu svarbiu valstybei klausimu ir tai buvo atlikta. Visokie Rytų imperijos šaukliai dabar griežia dantimis, kad tas referendumas įvyko ir buvo priimtas žinomas sprendimas dėl stojimo į ES. Šaukštai po pietų, p. J. Pankai… Beje, kas gali patikslinti, kiek už tokį referendumą kovojantis turtuolis R.Karbauskis valdo 30 tūkstančių hektarų dirbamos žemės? Šis turtuolis dar turi 100 procentų akcijų “Agrokoncerno”, “Agrokoncerno grūdai”, “Šiaulių agrocentras” , “Vilkaviškio agrocentras” bendrovėse. Jam vis mažai? Nori dar pusvelčiui supirkti iš skustančių valstiečių? Gal savo respubliką kada steigs, kai žemės susijungs? Dabar naujo referendumo organizatoriai gali kaltinti patys save. Prikūrę keletą klausimų ir neatsižvelgę į Konstitucijos normas jie bando įkalti pleištą tarp Europos sąjungos ir Lietuvos. Nemanau, kad tai jiems pavyktų net jei teisininkai užmerktų akis dėl nepakeistos Konstitucijos, įgalinančios griauti ES ir mūsų šalies stojimo sutartį. Paprasčiausiai, tokiame, tokios paskirties referendume dalyvautų tik tie visokių “pankų”, “šliužų” ir “vaišvilų” apkvailinti piliečiai, kurie gerai nesuvokia Lietuvos situacijos esant Rytų imperijos pašonėje. Manau, kad visokiomis priemonėmis vykdant prisiimtus įsipareigojimus verta pasinaudoti įvairiais galimais saugikliais, kad putiniškas režimas prarastų viltį mus vėl įtraukti į imperijos valdas. Kai būsime visiškai šia prasme saugūs, tai galėsime elgtis, kaip kai kurios Europos šalys, neskubančios tapti euro narėmis ir panašiai. Manau, kad toks saugumas bus dar negreitai. Kad jis būtų realus, teks sulaukti ir Rusijos demokratėjimo proceso. Dabartinis Rytų imperinis režimas pastangų šia kryptimi kol kas nerodo. Kalbant apie žemės savininkų teises, negalima pamiršti valstybės interesų. Įstatymas, reglamentuojantis žemės pardavimą užsieniečiams,manau, bus ir jame bus galima numatyti keletą svarbių saugiklių, kad aptariamos grėsmės negalėtų tapti tikrove. Na,o apie aptarimą referendumą galima pasakyti trumpai: “Organizatoriai ryškiai susimovė tiek teisine, tiek ir politine prasme.”

Česlovas2014-02-02 21:54

Lietuva jokių milijardų nepraras, nes Lietuvos Tautos ir Piliečių referendumas yra demokratinio proceso reiškinys. Kas kitą yra dėl anonimiškai mokamų milijonų atskiriems Lietuvos politikams. Gerbiamieji, įsidėmėkite ką aš dabar pasakysiu: Jeigu aukšti Lietuvos politikai nesugebės apgauti Lietuvos Tautą ir juodųjų technologijų pagalbą anuliuoti referendumo rezultatus, bei sumenkinti Jo svarbą - tai praras milijonus savo asmeninėse sąskaitose, nes jie nebus jiems sumokėti. Algirdas Butkevičius yra vienas tarp tų kandidatų negauti vieną kitą milijoną eurų į asmeninę sąskaitą už nesugebėjimą ,,teisiškai" parduoti Lietuvos teritorijos užsieniečiams. Štai ,gerbiamieji, kokios ,,sankcijos'' laukia Lietuvos Valstybės!!!

rude2014-02-02 10:48

Nu tai dabar politikos elitas gasdina, kad reiks grazinti mokesciu moketoju pinigais, nes nusavino savoms viloms a lia zemdirbiais budami. O kad taip is savo kisenes sugrazintu ...

jeronimas2014-02-02 01:28

Lietuva vien uz sunaikinta atomine,eurosojuzo isakymu,turetu pareikalauti maziausiai 100 milijardu euru grazinti Lietuvai. Apie kitus nuostolius,kuriuos patyre Lietuva jau nekalbu. O kad turetu grazinti Lietuva tuos 25 milijardus,tai kokiam cia dokumente ,kokioj sutartyje tai numatyta? neturetu Butkevicius tautai meluoti. O savo valstybes reikalus tik Tauta ir daugiau niekas,gali spresti. Uztenka,per apgaule eurosojuzas itrauke,kiek sunaikinta zemes ukio,kiek sunaikinta pramones,kiek pilieciu privalejo emigruoti,net 60 milijardu skola padaryta Lietuvai,Lietuvos isdaviku ir ziuliku,dar nori ir zemes supirkti veltui,ir vandeni ir miskus ir net savo bevercius eurus ikisti. kam toks sojuzas,kai valstybe naikinama is padrindu?

o2014-02-01 23:18

raudoni šlipsai privalomi visiems socdemams?

lorenzo2014-02-01 23:00

Sutinku su kaina,geriau buti tokioje skoloje nei ES

keturi komunarai2014-02-01 22:37

jus isvoget jus ir grazinkit niekuo nedenkti tie popieriukai I subine.tauta referendumais viska nuspres kiek kas isvoge ir panasiai

puškinas2014-02-01 20:06

nesamonė, tegul ES gražina tuos jaunus žmones ir jų darbščias rankas.

Audrius2014-02-01 19:12

tai tegul patys ir gražina piderai ka išleido,prie ko čia tauta?

valdas2014-02-01 15:25

*kai *bedos

valdas2014-02-01 15:24

Taigi pasiskolinsim ir grazinsim, o aki nebebus is ko mokesciu rinkti tai sau algom isimoketi pasiskolinsim, tai kur cia besdos :D

ES gali pareikalauti grąžinti apie 25 milijardus litų2014-02-01 15:13

GALI ir meteoritas į žemę įsirėžti. vs Meteoritas įsirėš į žemę Paksas ir vėl GALI būti išrinktas prezidentu. vs. Paksas ir vėl išrinktas prezidentu Lietuvos futbolo rinktinė GALI laimėti pasaulio čempionatą. vs. Lietuvos futbolo rinktinė laimės pasaulio čempionatą. Kubilius GALI emigruoti į UK. vs. Kubilius emigruoja į UK. JAV GALI bankrutuoti jau kitą savaitę. vs. JAV bankrutuoja jau kitą savaitę. Jaučiat skirtumą tarp gali ir yra? Tai viena pagrindinių 'taisyklių', kurią išmokau rašydamas baigiamąjį darbą. Gali, didelis, mažas, aukštas, žemas, labai, nelabai, truputį ir t.t. yra žodžiai, kurie nieko neapibrėžia. Tai NEVARTOTINI žodeliai, ypač tokio kalibro politikui, kaip kad Lietuvos premjeras.

Pensininkas2014-02-01 15:00

Butkevicius paskutinis bailys, be savo nuomones del strateginiu projektu Lietuvoje, del euro ivedimo, del referendumu- liaudies balso. Jis kaip gluosnis vejo blaskomas ne tik kaip socdemu vadas, bet ir kaip premjeras. Teisingi Kristino zodziai, kad jam skystos blauzdos. Tad liaudis kencia nuo nepastoviu kazkieno tampomu politiku.

rita2014-02-01 14:55

Manau kas tie kas gavo paskolas ,tegu IR grazina NES tai IR buvo PASKOLA tai reiskia paskolinta ,o skolas siaip grazina ,IR jei panai polis issikele vietoj kas zemes uki kele tai jau ju problems ne musu

Pareigos.2014-02-01 13:41

...ES gali pareikalauti grąžinti...O jūs, ponai vyriausybininkai juk ir esate tam, kad apgintumėte Lietuvą, ar ne taip? Todėl nutraukite šlykščią demagogiją, gąsdinimus ir imkitės naudingo darbo Lietuvos labui, kaip ir esate prisiekę. Už priesaikos sulaužymą baudžiama.

25 milijardai / Evrsojuzui / ne problema2014-02-01 13:24

- nestatydami Visagine atomo šias kapeikas Evrosojuzo ubagams be problemų atiduosime (Kubilius Viljamsams ir Ševronams manau ne tiek paaukojo) ir būsime laisvi..

liga matyt pas ji..2014-02-01 01:52

sudeda lai svertus kaip vokietijoj danijoj ir pardavineja ta žeme ir niekam jos nereiks ir bus viskas gerai..matyt visai jau mest reik is valdžios ji..

Prašalietis2014-01-31 22:09

Ar bus referendumas ar jį "tautai atstovaujanti" valdžia uždraus, šiandieninė "klestinti"po Briuselio saule Lietuva pasmerkta būti ES tvartu visiems laikams. Briuselio saulė tai ne buvusi komunistinė Maskvos saulė, po kuria Lietuvos respublika pagal žmonių gyvenimą ankstesnėje "sąjungoje" buvo mažoji Europa. Po Briuselio saule jai tik "pasisekė" pavirsti durnių laivu su daugumos dirbančiųjų gyventojų gyvenimo lygiu, atatinkačiu išsivysčiusių ES valstybių tvartų gyvenimo lygį. Ačių tautinėms partijoms ir vyriausybėms sėkmingai vedančioms tautą į vis šviesesnį tautinį rytojų...

o mes galim2014-01-31 21:09

pydarsajuza pasiusti nahui ir nemoketi nieko ,jei ir tada nenusiramins ,Briuselio iskrypeliams subines ispardysim.Lietuvos zemes neparsiduoda ir viskas .

Prietaisas2014-01-31 20:15

Neatsakingai gąsdina malijardais, nors nuo įstojimoį ES per dešimtmetį kartu su savo broliais konservatoriais nei pirštu nepajudino, kad būtų įdėti saugikliai žemės pardavimui užsieniečiams. Gal tada ir nebūtų klausimo dėl referendumo

na2014-01-31 20:13

gerai, tegul grazina ta parama tie - kas ja ir gavo. Pavazinekit zmogeliai po Lietuvos paezeres, moletu, traku krastus. Visos pilys - rumai su kaltinemis tvoromis ir kameromis bei ginkluota sargyba, o salia stendas - kaimo turizmo sodyba ( europos sajungos ir lt lesomis)...

Žiū jau "konservatorių" etatinis dirba :)2014-01-31 19:25

Žiū jau "konservatorių" etatinis dirba :) 66.45.252.90 rašo ir rašo, neva tai mes tokie beraščiai ir "parinamės" dėl "niekų". Išsiaiškinsim, iš kieno čia kompiuterio 66.45.252.90 ;)

Jonas2014-01-31 19:12

Jeigu vietos komunistpalaikiai ir jų palikuoys mokės daugiau už užsieniečius, parduosime tik jiems, negali kitaip ir būti, o tas referendumas buvęs nebuvęs. Neleisime savęs apiplėšinėti. Kam atiteko net po dešimtis nekenčiamos ES milijonų investicijų jei ne tiems, kurie toliau nori dar ir mūsų žemeles pusdykiai pasiimti. Organizuodami netiesiogiai išstojimą ES ir NATO kas gali paneigti, kad galimai sudaroma nauja delegacija po to vykti parvežti Stalino saulės.

taip,Robertai2014-01-31 18:57

es ismokos=masalas ant kabliuko.

Tauta nieko neskolinga2014-01-31 18:54

Tauta NIEKO neisipareigojo,nes REFERENDUMO siuo klausimu nebuvo,taigi,sudziai isipareigojo be Tautos valios.

dora2014-01-31 18:18

Tam ir esat isrinkti , kad tartumetes ir susitartumet , kad Lietuva tik laimetu . Mes neisrinkom jusu dejuoti. Tai eikit i prieki su reklamomis ir ziniasklaida, taip , kaip mes ejome be reklamu ir ziniasklaidos rinkti parasus ir pasirasyti.

Rūta2014-01-31 18:04

43 teisus.

Gražina2014-01-31 17:55

Siūlau Butkevičiui ir panašiai galvojantiems paskaityti Ričardo Garuolio straipsnį: `Lietuvos bankas: optimistiniais skaičiavimais euras atsipirks po 16, pesimistiniais – po 102 metų` ir palyginti, kas mažiau kainuoja euro įsivedimas ar likti be euro. pakomentuokite tą straipsnį visiems Lietuvos piliečiams.

Uz laisva Lietuva2014-01-31 17:18

Uz Laisva Lietuva Nepriklausomu Valstybiu Sajungoje,o ne Lietuva-prostitute,kuri parsidavineja.

Tautienykas2014-01-31 16:39

dekuj kad bent ira tokie zmones kurie uzstos mus ir apgins mus nuo zidu masonu koncervu europiniu. Tai sie didvirej tautos: Grazulis, Stancikiene, Venskiene, Sustauskas, Panka, Murza, Sliuzas, Buskevicius, Grauziniene, Vaisvila, Zirinovski, Uoka.

Tautienykas2014-01-31 16:37

kraugerej kancervatorej apvage visa Lietuva, isvage kolukius. KRAUGEREJ JE. Paziurekit kaip tauta nutautinama ji vercema emigruot. dabar jie nori zeme isparceluot musulmonam juodzkiam kurie gers musu tautenyku krauja!!!!!!!!!!

premjere2014-01-31 16:23

ar jūs nematot ,kafd per silpnas esat-TURI TOKIAS PAREIGAS UŽIMTI STIPRUS POLITIKAS ,FINANSISTAS,TEISININKAS,JŪS TIK DĖL GROŽIO

Tautienykas2014-01-31 16:20

Valdze turi priklausiti leudzej, zmonems o ne valdzezmogem vagem. mes turim vienitis. tie aks nori isparceliuot Lietuva ira isdavikai tevines. koncervai norejo kad mums is krano begtu ugnis vieton vandens bet neisdege gyvatem si zydo masonu afera, tia nori kita afera susukt. neleisim mes nei statiti nuodingos atomines elektrines nei ieskot ackalunu ir Lietuvos parceluot juodzkiam zidam zidrem NELEISIM. NEDRISKIT GROPT MUSU TURTA

Hm2014-01-31 16:16

Pasirašant stojimo sutartį, 2013 metais EU Lietuvai žadėjo, kad sulygins išmokas žemdirbiams su EU vidurkiu(dabar skirtumas 5 kartai). Ūkininkų sąjunga prašė Butkevičiaus atidėti žemės pardavimą iki tol, kol susilygins išmokos, Butkevičius atsisakė tai daryt - tai KĄ JIS ATSTOVAUJĄ???

Gėda už bailius politikus2014-01-31 16:13

Dabar išeina, kad Lietuva ir jos suverinitėtas buvo parduotas. Gudročiai kurie valdė Lietuvą irturėjo galimybę ištratino ES paramą ir nebenori grąžinti. O gal politikėliams ES dar pažadėta pinig, mainais už Lietuovos žemę? Vadinasi, jei gavome paramą - praradome laisvę. Tai kuo gi skiriasi ES politika nuo Rusijos?

na2014-01-31 15:55

nieko nebus. manau galvos leks

uk2014-01-31 15:52

Po tokiu pasisakymu jis turetu atsistatydinti...

Algimantas2014-01-31 15:46

Pasakos lengvatikiams. Vakar ES atsiuntė grasinimą per kažkokį vėgelį ar birmontį, kad ne tik atims 25 milijardus su visais atkatais, bet ir atims socialkonservuotiems po vieną dauginimosi elementą klyne, tad anie panikoje ir nori visus užkrėst savo baime, krūvoje drąsiau. Slimokai bestuburiai.O Šliužas - kietas vyras.

ruta2014-01-31 15:31

Tik tiek verta Lietuvos zeme ??? Tai kodel pries istojima i ES NIEKAS is valdzios neakcentavo visu stojimo minusu , o tik zadejo aukso kalnus , cia kaip ir Atomines reklamineje cekuolio propagandoje , bjauru , ar gali gerbti tokia valdzia ? Visi tie melagiai ir sukciai iki siol tupi sisteminese partijose , tegul moka . Keista tiek pinigu gauta , o kaimai merdi , nors ko cia stebetis , isdalino diduma saviems , todel ir rezultatai abgailietini . Keista tendencija , pagrinde visi pirmininkai arba ju atzalos sugrebe ukiu turta , dabar dar gavo paramas / jiems tik ir truko /, nes reme savus politikus ir toliau juokais nedalaiko per vietinius parsidavusius zurnaliougas 'dainuoja' apie sviesu rytoju ir ju neikainuojama indel miestui / pagrinde visi dar tupi savivaldybiu tarybose , kaip kitaip prisivilioti 'sekme' ?

molis2014-01-31 14:57

Lietuvos teritorija tik tiek verta?

ome2014-01-31 14:51

Butkevičiau nepergyvenk, Jūs ir visi 2K kurie praskolino Lietuvą, tuos milijardus ir gražins, kaip? pagal Islandijos scenarijų.

UUU2014-01-31 14:34

Išstodami iš sovietų sąjungos ją sugriovėm. Galim ir išstoti iš europos sąjungos. Tada AMB šaukė, kad Maskva neduos pinigų ir mes žlugsim. Dabar Butkevičius ir Landzbergis tą patį.

Nuomonė2014-01-31 14:21

Manau daugiau tų ES pinigų yra ištratinta ir išvogta.

Klaipeda2014-01-31 14:17

Tai, vadinasi, mes jau parduoti ? Grynai vergo filosofija.

ridikelis2014-01-31 14:11

Reikės grąžinti - paprašysim grąžinti. Kas daugiausia gavo - stambūs jevroūkininkai? Ar ne tie patys, kurie lengvatinius mokesčius moka ir labiausiai ardosi dėl greitesnio žemės pardavimo? Va tegu ir grąžina...

Untanas2014-01-31 13:42

Gražinti turės tie kurie pardavinėja Lietuvą.

Anikė2014-01-31 13:36

Kad nors kiek orientuotis pasaulyje,reikia daug skaityti, stebėti,mokytis... Kaip atsitupė ponai sąrašiniai prieš kelis dešimtmečius į šiltas kėdes,taip ir ramiai tupi. Kam varginti tuščias galveles,jei moka ne už darbą,už sėdėjimą ar kėdę? Teisti reikia visus,Lietuvą nuskurdinusius,pavertusius turčių ir vargšų šalimi,be vilties išvysti visiems padorų gyvenimą. Pasimokykit dirbti iš mokytojų,kurie nedrįsta įžengti į klasę neapgalvoję pamokos ir jai nepasiruošę. Mokytis,mokytis ir dar kartą mokytis,tada mažiau klaidų,ponai,darysit.

Alkopatriotas2014-01-31 13:28

kraugerej kancervatorej apvage visa Lietuva, isvage kolukius. KRAUGEREJ JE. Paziurekit kaip tauta nutautinama ji vercema emigruot. dabar jie nori zeme isparceluot musulmonam juodzkiam kurie gers musu tautenyku krauja!!!!!

Sima2014-01-31 13:17

Praskolinote Lietuva .Kur tie pinigai ,kas juos pasisavino . Issigandite nieksai kad surasime visus galuys ,kad visi vagys turesite grazinti ka isvogete ir sesti i kalejimus .Kai viskas is vagiu bus atimta ,Lietuva atsigaus . Drebekite vagys ,pedofilai .

Rita2014-01-31 13:10

BUTKEVICIAU ,be zmoniu atsiklausimo ,slaptai ,jus tie 140 darmaiedu skolinotes tuos pinigus ,tai pasidalinsite susimesite ir atiduosite . Paprasti zmones tu pinigu nemate ,jus jokios ataskaitos neduodate kur ir kam jie isleidziami ,gal jus irtie 141 juos ir pavogete ,tai dabar susimeskite ir grazinkite . Jums tai nedidele suma .

konservatoriams / socialdemokratams2014-01-31 13:03

Parsidavinėjimas už pinigus yra vadinama PROSTITUCIJA.

sitas, atsiprasant, politikas2014-01-31 13:01

panasu prarado paskutinius nuovokos likucius. Sumane savo rinkejus reketuot. Mol, jei priesinsites, bangas kelsit ateis rimti rebiatos ir uzdes toki naloga, kad liks tik svendrem springti. Pamirsti Butkeviciau, kad pavojinga suzeista zveri i kampa speisti. O jei ateis tavo seimininkai kazko reikalaut, mes pirmoj eilej pareikalausim is jusu.

„Mailiui“ trukdoma komentuoti2014-01-31 12:46

4 metus „mailiaus“ byloje intensyviai ir ciniškai buvo šmeižiami akvakultūros projektų dalyviai, mulkinama Lietuvos visuomenė, skleidžiamas melas ir blefas. Įvairiose žiniasklaidos priemonėse prirašyta apie 500 straipsnių ir parodyta keliasdešimt televizijos reportažų „mailiaus“ bylos tema. Atkreipkite dėmesį: visus šiuos 4 metus visa Lietuvos žiniasklaida (99% visos žiniasklaidos) neleido pasisakyti „mailiaus“ projektų dalyviams, nors turėtų leisti pasisakyti abiems pusėms, ko reikalauja tikra žurnalistika. Atrodo, kad Lietuvos žiniasklaida yra tampriai suaugusi su teisėsaugos institucijomis - tokiomis kaip FNTT, Generalinė prokuratūra, nes skleidžia, galimai pagal užsakymus, tik jų (teisėsaugos) pateiktą informaciją, o kitai pusei pasisakyti neleidžia. Visi žmogaus teisių gynėjai iškilmingai tyli. Yra tik viena, menka galimybė visuomenei paaiškinti tiesą apie „mailiaus“ bylą – ta galimybė yra tik per Internetą, rašant komentarus. Bet, pradėjus rašyti komentarus, atsirado kiti trukdymai: pvz. Delfio portalas (nuo 2014. 01. 28 iki šios dienos) visiškai nepriima (nepriėmė) komentarų, nors komentarai rašomi nepažeidžiant jokių taisyklių. Visiškai neaišku, kodėl žiniasklaida taip elgiasi: arba yra susitarimai su teisėsauga neleisti pasisakyti kitai pusei, arba neleidžia pvz. dėl to, kad anksčiau ŽŪM sumokėjo visai žiniasklaidai apie 5 mln. litų, kad skleistų tik ŽŪM ministerijai naudingą informaciją, o gal žiniasklaida nori išvengti komentarų, neleidžia rašyti tiesos, nes tai nepatinka tiems, kurie pagamino netikrą „mailiaus“ bylą? Yra veikėjų, kurie parašo komentaruose, kad jiems „atsibodo“ skaityti komentarus apie „mailiaus“ bylą?! Kai 4 metus buvo skleidžiamas melas jiems tada neatsibodo (?! ), o keli komentarai tiesos dabar – jau atsibodo?! Turbūt labiausiai tiesa “atsibodo” tiems patiems “bylos” gamintojams ir jų padėjėjams… Melagių nereikia įtikinėti, juos reikia demaskuoti. “Tiesa kartais linksta, bet nelūžta ir išplaukia virš melo kaip riebalai virš vandens” – Migelis de Servantesas. ____

che che che2014-01-31 12:21

Parsidavinėjimas už pinigus yra vadinama PROSTITUCIJA. Jeigu taip,tai visus valdininkus išsiųsime į kitus kraštus uždirbinėti valiutos.

Verdiktas2014-01-31 12:16

Tegul butka grįžta pas mamą kiaulių šerti.

gal?2014-01-31 12:04

Laikas atstatydinti demokratiniais maidano metodais vyriausybę, išduodančią Tautos interesus.

neblogai neblogai2014-01-31 12:02

neblogą sumelę prichvatizavai Butkevičiau

Karolis2014-01-31 11:58

'elitas' nebeturi ką daugiau daryti, o tik gasdinti. ES parama yra geras pinigų praplovimo objektas. Kaip gi galima bus gyventi be ES išmaldos. Gi neįmanoma. ps. neįmanoma ne paprastiems žmonėms, o 'elitui'. Žmonės nebijo, taip kad gasdinimus pasilaikykit sau. Aš irgi galiu gasdinti, jog po to reikalausim iš kiekvieno valdininko realios atsakomybės - tiek politinės, tiek finansinės, tiek baudžiamosios už 20 metų vykdytą tautos genocidą ir praplautus pinigus. Manau surinksim panašią sumą. Taip kad nėra ko bijoti. Teisingumas triumfuos.

Donatas2014-01-31 11:53

Jei dabartinė, praeita, užpraeita ar užužpraeita valdžia dirba žiūrėdami tik savų interesų ir visiškai ignoruodami tuos darbus kuriuos būtina padaryti, kalbu apie įvairius saugiklius parduodant žemę užsieniečiams, išmokas žemdirbiams ir t. t. , ir po to, kuomet tautą, matydama absoliučia, politinę impotenciją, ėmėsi taisyti jų klaidas savom jėgom, šitie nuo.... sos dar drįsta kalbėti apie kažkokias tai baudas, kurios neva tai gresia mums už tai, kad jie nesugebėjo dirbti savo darbo, kuomet buvo laikas. (negaliu tęsti, kadangi tai jau būtų kurstymas susidoroti)

oho, reiskia klanas isgrobste net 25 mlrd2014-01-31 11:52

dabar issidalino ir nezino kaip grazinti.

loreta grauziniene2014-01-31 11:50

pasake,kad europos sajunga,tai ne tarybu sajunga.tegul prietaisas neviduriuoja ir nekelia panikos.gali pasikonsultuoti su vengrija sitais klausimais.

klausimas2014-01-31 11:48

tad kodėl tik dabar pradėjote kalbėti apie pasekmes? Ar tik ne todėl, kad tikėjotės, kad parašai nebus surinkti? Turėjote galių (turiu omeny valdžią), kad nebūtų išduoti parašų rinkimo lapai. Padarėte klaidą, dabar gąsdinate. Jeigu atgausime (piliečiai) galių valdyti valstybę, ES lėšas pareikalausime grąžinti tuos, kurie jas išgrobstė. O gal šito labiausiai ir bijote?

algis2014-01-31 11:30

Čia ne Lietuvos premjeras, taip šnekėti gali tik ES generalgubernatorius. Tai noriu pasakyti, kad Lietuva jau patyrė nuostolių daugiau nei 25 mlrd. litų vykdydama ES valdininkų įgeidžius. Užtenka paminėti, kad Lietuva prarado 500 tūkst. aktyviausių savo piliečių. Padauginkit, šitą skaičių bent iš 100 tūkst litų ir gausit 50 mlrd. , o kur Ignalinos uždarymas, bankų sektoriaus užgrobimas, žemės ūkio sugriovimas.... jei pradėt skaičiuoti, tai ES mums turėtų gerokai primokėti, o ne Lietuva ES.

Liepa2014-01-31 11:22

Referendumo dėka žmonės pagaliau užmegs tiesioginį kontaktą su Briuseliu, nes mūsų tapininkai - valdžia - nesugeba anei dirbt, anei susišnekėt. Ar skolos grąžinimą pradėsim alumi, milteliais ir popieriuku WC? Galim - lietuvių gamintojai suklestės. Žinoma, intensyviai ieškosim, kur tie milijardai "nusėdo" ir tikiu, kad rasim. Žinoma, ES paskaičiuos, kiek gėrio ir apčiuopiamos ekonominės naudos jų šalyse sukūrė ir tebekuria mūsų emigrantai. Įdomu, kantra pusė liks minuse, nes "gyvasis kapitalas" apskritai neįkainojamas.

Artas2014-01-31 11:15

Si valdzia ieis i Lietuvos istorija kaip melagiu ir EU isverstaskuriu valdzia.

Julius2014-01-31 11:07

Na, greitu laiku bus pranešta, kad visus balsavusius už žemės nepardavimą ESSS ištrems į Si..., pardon, į Airiją, Portugaliją ar Kanarus (žodžiu, į tolimiausius vakarinius kraštus). Beje, jau tremia, tik ne gyvuliniais vagonais, o pigių skrydžių lėktuvais. Ir į Rytus negrįžtamai iškeliavo gerokai mažiau, nei į Vakarus... Tad išsiparduokim, gal tada Šeimininkas pasigailės...

an2014-01-31 11:04

o tuos 25 milijardus reikės atnešti vienu ypu iš karto po referendumo, ar galima bus grąžinti dalimis per kelis kartus? man reikia žinoti, kad būtų galima planuotis šeimos biudžetą.

AS2014-01-31 09:30

VAT KAIP BUNA BUTKEVICIAU KAI NEATSIKLAUSES TAUTOS VISOKIAS SUTARTIS PASIRASINEJAT. MES SAVO ZEMIU NIEKADA IR NEZADEJOM UZSENIECIAM PARDAVINET- JEI TEN KAZKAS SUSIDEREJO TAIP- TAI TIE KAZKAS TAI TEGU IR VYKDO. TAUTA NEATSAKINGA UZ JUSU KLAIDAS- TAIP KAD PATYS IR KALTI IR JOKIU PINIGU MES ES PED-ERASTAMS NEMOKESIM. VIENA SAJUNGA SUGRIOVEM - SUGRIAUSIM IR KITA. CIA KAIP DOMINO KALADELES- UZTENKA NUGRIAUTI VIENA- NUGRIUS IR KITOS.

to Butkevič2014-01-31 04:48

tegu ir reikalauja... o kas mums... nieko jie negali pešti!!! nuo kada mums kažkokia sąjunga turi grąsinti ar kažko pareikalauti. Baikit juokus, pakalikai, melagių meno įgudėliai!

As2014-01-31 04:38

O kiek galetu Lietuva pareikalauti is ES uz sugriauta ekonomika?

Vadakste2014-01-31 04:06

Manau , kad mus kazkas nesaziningai valdo. Lietuva skoloje sedi virs 50 milijardu litu ,ES taip pat duoda didziulius pinigus , o valstybe biedna ir biedna. Paprasti Lietuvos zmones nuskurdinti , net alkogoliui valdininkai kels akciza , kad pensininkams grazint per 3m. sumazintas pensijas. Sau kai keles atlyginimus , tai nieko nereikejo kelt jokiu mokesciu ir pinigu buvo. Manau , kad didziulis pinigu rejikas , tai partijos , o butu jas geriau panaikint , kad neberytu visu zmoniu pinigus. Valstybe turejo pinigu daug ir kas su jais padaryta , kas gali duot ataskaita ,kur isleisti pinigai. Kol nebus saziningu valdininku , tai ir gyvensim skurde. Tai viska isparceliuokim ir busim bomzai , be zemes , be Tevynes.

Ne tik!!2014-01-31 03:28

Ne tik prisiskolino! Bet ir gavo milijardus - kaip čia vienas skaitytojas klausia, KUR JIE???

Pasipurtikit2014-01-31 03:24

Ir grazinkit,tiek prisiskolinot,kur gi pinigus padejot...

pasipiktines2014-01-31 02:50

niekaip nesuprantu kaip tokie zmones patenka i ausksciausia valdzia Juk kiekvienas tu nieksu yra daves priesaika tarnauti Lietuvai O dabar pliurpia kaip kokie okupantu pakalikai: vienas rekia kad privalom patys savo noru pareikst kad nutraukiam naryste ES Kitas dar blogiai : esa liekam skolingi kazkokius dvidesimt penkis milijardus litu jei nesutinkam Lietuvos valdymo perleist uzsienieciams Atseit kiekvienas lietuvis zinojo tas stojimo i ES pagrindines salygas Juk tai mazu maziausia bjauri antivalstybine demagogija O tokie tikrai privaletu lipt lauk is valdzios vezimo ne nesidairydami ir nedarydami nepatenkintu israisku

Pasiklauskite2014-01-31 02:37

pas protingų valstybių vyrų: Danijos, Jungtinės karalystės ir daug kitų, kurios žino kaip elgtis...Šios valstybės nesirengia aukoti savo siandienos žmonių ir jų vaikų bei anūkų ateities...Dar pasaulyje ne visi nušoko nuo proto...

tegul reikalauja kiek tik nori2014-01-31 02:23

is tu idijotu ,kurie prizadejo ispardavineti Lietuvos Zeme ,neatsiklause Tautos.susimes parazitai prisivogtus milijonus ir susimokes.kita karta svarbiausiais klausimais tarsis su Tauta.bus gera pamoka isdavikams.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-31 01:35

Citata: "Premjeras apie referendumo pasekmes: ES gali pareikalauti grąžinti apie 25 milijardus litų " -------------- Sita grasinima suprantu taip, kas ES supirkdama Lietuvos zeme tikisi is jos naudos uz 25 milijardus litu. Taigi tiketina nauda reikia apmoketi??? O kas tokiu tragiskai blogo tai Europai atsitiks, jei lietuviai ta zeme dirbs?? Gal lietuviai niekada zemes nedirbo? Neaisku tada, kam ja krauju gyne per amzius? Matau, kad ponas Premjeras yra SKUDURINIO mastymo... jei neparduosi Lietuvos, tai busi nubaustas 25 milijardu litu bauda. Tai jei Lietuva jau gavo tuos 25 milijardus... KUR JIE YRA???

kiek pamenu2014-01-31 01:23

Stojant į ES buvo pažadėtos lėšos atominei elektrinei uždaryti. Kur jos? Stojant į ES sutartyje nebuvo numatyta, kad eurui įsivesti už jį reikės sumokėti iš anksto daugiau, nei Lietuvai buvo suteikta paramos. Todėl euro įsivedimas nėra sutarties vykdymo dalis, nebūtina vykdyti tokios sąlygos, kuri numatyta po įstojimo į ES. tai normalios teisinės nuostatos, todėl jokių sankcijų Lietuvai būti negali, priešingai, galima ES paduoti į teismą už manipuliavimą stojimo į ES sutartimi.

Vėliava2014-01-31 01:22

Vėliava tai Lietuvos, bet kokią vėliavą atstovauja šis asmuo? Ar neturėtų būti mėlyna su žvaigždutėmis? Lietuva jau nebeturi Premjero pareigybės, taip išeina.

Darijus2014-01-31 01:12

Pritariu.

tai kad2014-01-31 01:10

pritaikius labiausiai "nusipelniusiems" ir tauta drozusiems daugybe metu prie pasisedejimo dar ir turto konfiskavima ko gero dukart tiek bus surinkta...

kai2014-01-31 00:49

Eurosojūzas atsiims "dovanas", tuomet atsivertų kelias "papurtyti" Cooperio ir Co avinėlį.......

Aha2014-01-31 00:49

Aš irgi tik pagalvojau, Darijau, bendraminčiai galvoja kartu! :)) Kas ten tokie mūsų Premjerą taip konsultuoja? Tiek burtų prišnabžda į ausį, kad jis kaip aparatas šneka ir daro neįtikėtinus dalykus, kaip užhipnotizuotas, ir tikrai ne pagal Konstituciją, ant kurios ranką padėjęs prisiekė...

Darijus2014-01-31 00:43

Na CCCP žudė, trėmė, o čia tik demagoginis finansinis pagąsdinimas. Islandai nuteisė kolaborantus ir pasiuntė jų šeimininkus ant trijų raidžių, ir ką? O kas tie kompetentspecai? Vėgėlė ir Co?

Citata2014-01-31 00:42

Signataras Zigmas Vaišvila: „Pvz., Danija jos stojimo į ES sutartyje numačiusi euro įvedimą, to nedaro, nes tam nepritarė tautos referendumas.“

kuku2014-01-31 00:07

melas - Švedija surengė 2 referendumus euro klausimu , kuriuose piliečiai paskė eurui NE. ir ką ? DEMOKRATIŠKOJE ES yra ĮSIKLAUSOMA Į PILIEČIŲ BALSĄ.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi