ekspertai.eu sulaukė Lietuvos Respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės atsakymo į kvietimą asmeniškai prisiimti bent finansinę atsakomybę už nuostolius, kuriuos gali patirti visuomenė dėl neteisėto buvusių Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos vadovų Vitalijus Gailiaus ir Vytauto Giržado atleidimo iš tarnybos.

Šį gruodžio 7 dienos kreipimąsi skelbėme publikacijoje “ekspertai.eu kviečia prezidentę D. Grybauskaitę, A. Melianą, R. Palaitį ir R. Vaišnorą susimokėti už savo veiksmus”.

Šalies vadovei, buvusiems vidaus reikalų ministrams liberalcentristams Raimundui Palaičiui ir Artūrui Melianui bei Valstybės saugumo departamento direktoriaus pavaduotojui Romualdui Vaišnorui pateikėme du prašymus: Prašytume Jūsų atsakyti, ar teismams patvirtinus ankstesnius sprendimus esate pasiruošę solidariai atlyginti moralinę ir materialinę žalą V. Gailiui ir V. Giržadui.

Jei tokiam žingsniui nesate pasirengę ir paliksite už savo veiksmus mokėti visuomenei, prašytume paaiškinti argumentus, kuriais grindžiate tokią poziciją.

Skelbiame D. Grybauskaitės atsakymą: Teisingumą Lietuvos Respublikoje vykdo tik teismai. Peržiūrėti žemesnės instancijos teismų sprendimus turi teisę tik aukštesnės instancijos teismas. Politikų ir kitų asmenų kišimasis į teismų darbą yra draudžiamas.

ekspertai.eu pateikia paprastiems šalies piliečiams suprantamą D. Grybauskaitės atsakymo vertimą: ne, valstybės vadovė nėra pasirengusi solidariai su kitais aktyviais šios istorijos veikėjais iš savo kišenės atlyginti moralinę ir materialinę žalą V. Gailiui ir V. Giržadui, nes nėra įpareigota tai padaryti teismų sprendimais.

Todėl už savo veiksmus prezidentė yra linkusi palikti sumokėti visuomenei.

Naujausi

Komentarai (76)

Rikiuoti
Štai dėl ko teismai daro ką nori :)2013-11-23 21:51

Štai dėl ko teismai daro ką nori :) Nes už juos aukščiau nieko nėra. :)

Daliai Laurinavicienei2013-10-07 21:14

Zinome, koks "teisingumas" Lietuvoje ir kokie teismai: kas paskutinis eileje?

Adas2013-09-25 07:53

Cia ne salies vadovo atsakymas, beje jei ji gerbtu tauta ir save, asistatydintu ir atsiprasytu, tai apsimelavusios nukvakusios slapios vistos isisukinejimai, manancios ,kad tauta asliutus runkeliai ir idijotai nesugebantis atskirti pelu nuo grudu. Geda,tokiam salies vadovui.

jums buduliai nereiks moketi2013-09-25 05:04

taip ar taip is pasalpu gyvenate, kedosizodaunai :)

penicilinas2013-09-24 14:22

teisinguma LT vykdo teismai,o as valdau teismus...

aneta2013-09-24 03:31

Ar ne perdaud tų iečių sminga į Prezidentę.O tikrieji parazitai trina rankomis.Atskleiskime širmą plačiau,kas tikrieji žaidėjai?

Lietuve2013-09-23 23:46

Tikrai Gyvename Baltarusijoje-Lukašenkos rezime.

kriste2013-09-23 05:06

kazkas labai troksta ptezidentes posto artejant rinkimams tai kiekviena diena pradejo ieskoti priekabu ir smeizti.kodel jus nepriestaravot, kaip buvo musu mokesciu pinigais islaikoma''stankunaite''irjos ''sargai''

Stankūnaitė2013-09-23 01:47

Tikrai buvo teisi, susimesite ir sumokėsite kur jūs dingsit.

hitas2013-09-23 00:42

ohoh kiek suklaidintu zmoniu ir kiek daug rusisko kvapo cia....

man2013-09-22 17:41

jau nieko nera nuostabaus...ka padare prezedente,kad subankrotinus 'Snora",jau 245mln litu panaudota jo likvidavimui....va kur zmones uzdirba,o mes rijam 'cento' desreles,turedami staza po 40m...uz tai -e u r o p e c i a i.....su tusciu pilvu...

Rysard2013-09-21 17:47

Sumokes, bet mokesciu moketoju (musu)pinigais.

manau2013-09-21 17:20

ji pasake ,kad auksciausias teismas ,perziuri zemesnes instancijos darba,manau bus ijunktas pulinys ,ir bus reikalai sutvarkyti.

kaunas2013-09-21 17:17

kiek gali mokesciu moketojai moketi uz valdininku savivale.Tai ko jiems nesamones daryti jeigu uz nieka neatsako,kai prades atsakyti uz savo veiksmus ,tada siokios tvarkos galima tiketis.

Remis2013-09-21 15:58

Eilinį kartą "susimesim ir sumokėsim".

Hm,2013-09-21 15:09

cia-ne kisimasis i teismu darba, o paprasciausias rinkeju klausimas prezidentei. O daug kas ja tikejo... Sunku atsakyti? Ar per didele arogancija neleidzia to padaryti? Beje, Tauta ir taip nustekenta, gal gana jai pateikineti saskaitas uz visu ,,isrinktuju" klaidas? Laikas patiems uz viska atsakyti!

Vladas2013-09-21 02:23

EGIDIJUS VISIŠKAI TEISUS

Pensininkas2013-09-20 18:51

Poligrafovna 2012 m. rašė: "Teisingumą Lietuvos Respublikoje vykdo tik teismai. Peržiūrėti žemesnės instancijos teismų sprendimus turi teisę tik aukštesnės instancijos teismas. Politikų ir kitų asmenų kišimasis į teismų darbą yra draudžiamas". Tai kodėl dabar kišatiesiaties ir sakote, kad Poligraf Poligrafovičiaus sprendimas nepanaikintas, jei teismas viską panaikino.

..taip ir yra.2013-09-20 02:01

..Barosso podružkė Daasha,trockistinė-tarybinė chebra.

gryna2013-09-20 01:32

brudė

2122013-09-20 01:23

o kokio atsakymo is jos dar buvo galima laukti?jug ji visur "NE PRIE KO"...jos kritikuoti negalima,jos biografija sventa paslaptis..ji sventoji mergele,kurios kliesti negalima.....nesusipratimas ,o ne prezidente.

Audrius Martai2013-09-18 16:11

EKSPERTAI EU neformuoją jokios nuomonės,EKSPERTAI EU informuoja

atsiprašant Martai2013-09-18 15:52

gražus ruduo, miela ponia, dažniau pasivaikščiokite gryname ore ir viskas bus gerai.

Marta2012-12-31 17:43

jei ekspertai, atsiprašant, savo užduotimi laiko blogos nuomonės apie Prezidentę formavimu, tai jie valstybei kenkia labiau nei kažkokie priteisti pinigėliai. Ar nevertėtų labiau sutelkti dėmesį į tas parazitines propagandines organizacijas, pasivadinusias NVO, kurios siurbte siurbia biudžeto ir ES pinigus už mūsų visuomenės dekonstrukciją? Nagi, pateikite skaičius. Tikrai bus įdomu sužinoti.

Egidijus2012-12-29 15:29

Keikiam sistėmą, bet mes patys esam apsišike bailiai... Jai esam nepatenkinti tai kodėl nekylam ir neinam į gatves išrėkti savo nepasitenkinimo...? Viskas ką sugebam tai tik rašyti apsibliovę komentarus bijodami būti nubausti. Europoje žmonės eina į gatves todėl ir gyvena padoriai. O ką sugebam mes...? Nieko... Nuvežam traktorių į Briuseli ir surengiam nemokamą giesmių koncėrtą Europarlamėnto nariams, kai kiti išpila tonas pieno ant jų galvų... Ar mes nors vienas palaikėm teisemus žmones už seimo langų daužymą...? Mes esam nusmurgę suskiai laukiantys kol už mus kažkas viską sutvarkys. Jai taip, tai ir valgykit optima linija dešreles, mokėkit už elektrą ir šildymą nežmoniškas kainas ir būkit alkani patrijotai mokėdami už kažkieno klaidas... Kol būsim apsibliovusių suskiu tauta, tol ir jos visokie brudai ant mūsų nugarų... Taip kad patys kalti dėl visko...

Česlovas2012-12-28 10:43

Dalios Grybauskaitės atsakymas yra absurdiškas. Teisingumą Lietuvoje turėtu vykdyti teismai, bet būtinai atsižvelgiant į visuomenės kritiką ir atstovauti daugumą, o ne teisti pagal jiems vieniems suprantamas tiesas. Noriu priminti poniai D. Grybauskaitei, kad teisingumas, demokratija ir Tauta yra Valstybės pagrindas ir juos kažkaip atskirti negalima. Nedarykite tokių klaidų, nes sugriausite Lietuvos Valstybę!!!

Vida2012-12-27 16:00

Nesupratote ,kas pasakyta tarp eiluciu: mat dar ne viskas j i e m s prarasta, padarys taip ,kad auksciausias teismas pasakys :atleisti buvo teisetai....Valio, buvusysis ministras -triumfuos, o jus runkeliai mars nuo tako, eina didziavyriai-Lietuva teisine valstybe, uzsiciaupkit...

petras2012-12-27 14:00

per tiek metu turim vienintele prezidente kuri yra nepriklausoma nevienam komunistiniui klanui.

Gėda2012-12-25 12:00

Gėda

H2012-12-24 13:39

Mieli,"EKSPERTAI",kitą kartą klausimą pateikite viena iš ES darbinių kalbų.

Mada2012-12-24 13:36

Atsakyti į klausimą ,kuris neužduotas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-12-23 19:53

Ponios JE Prezidentes atsakyma galima vertinti ir taip: Ka tik noriu ta darau ir uz nieka neatsakau.

JURGA2012-12-23 17:38

Tiktai reikia žmonių vieningumo ir išreikalauti iš šitų veikėjo kad atlygintų Gailiui ir Giržadui ,o ne mes tauta ir dar reikia priskaičiuot milijoninę žalą už sveikatos gadinimą

Taip, tai taip2012-12-23 16:41

bet Lietuvos "teismai"teisingumo nevykdo, jie dar net nežino, kas yra TEISINGUMAS.

Thony2012-12-23 14:17

"Euronews" panašius siužetus pateikia įvardinę taip: no comment :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-12-23 08:58

Kam JE Prezidentei anglu kalba, jei net lietuviskai ir pateikta klausima nesugeba atsakyti! Tai gal ta anglu kalba reikalinga pasauliui juokinti???

manau,2012-12-23 08:58

kad mūsų teismai priklausomi nuo kriminalinių grupuočių, išvešėjusių prokuratūroje, sisteminėse partijose, kurių nariai pridirbę daug neteisėtų darbelių, prazidentūroje ir, žinoma, pačiuose teismuose. Aš net neabejoju, kad istorija sudėlios visus taškus ant "i". Man gėda už prezidentę, kurią rinkau. Dabar suvokiu, kaip giliai sovietinė sistema pažeidžia žmogaus sielą, todėl mums ir nereikia jos ieškoti, nes jos turbūt nėra...

na,2012-12-23 08:45

kiek dar kartų išgirsime šią lemtingą frazę:"teisingumą vykdo tik teismai". Sakyčiau, kam mums tie prezidentai, aš nematau čia jokios prasmės, jei neužkerta kelio teismų savivalei, prokuratūros demagogijoms ir nusikaltimams, tada, kam ta institucija mums reikalinga. Tokie pinigai skiriami išlaikyti, o kokia nauda visuomenei.

Taigi2012-12-22 17:15

Ekspertai eu klausė ar Grybauskaitė yra pasiruošiusi solidariai atlyginti moralinę ir materialinę žalą V. Gailiui ir V. Giržadui, o iš atsakymo aišku, kad ji solidariai nenori mokėti ir leidžia tai padaryti visuomenei arba tiksliau iš biudžeto Ačiū prezidente, matosi kam tarnaujat.

Tadas2012-12-22 16:30

Niekada nedalyvauju prezidento rinkimuose,kvaila tikėtis,kad laimės protingas ,beveik visada gaunasi,kaip dabar.

suvalkietis2012-12-22 15:30

O as asmeniskai supratau is atsakymo, kad Grybauskaite pjauna gryba, ji turbut nesupranta ko klausiama, nes atsako ne i tema.Gaila kai is didelio rasto iseina is krasto.

80 proc Lietuvos piliecių nepasitiki2012-12-22 13:06

Teismais, todėl naturalu, kad jie tapo irankiais įteisinanciais neteisėtus valdzios sprendimus. Negi ir si karta teismai gins ne teisinguma, o nenora atlyginti tiems kam palaitis ne prie ko

Benas2012-12-22 00:28

Liunas. paziurejus kokie buvo ar esami, prezidentai, seimo nariai tai LIETUVAI JOKS PROGRESAS NEIMANOMAS NES JU MASTYMAS YRA GRYNAI SOVIETINIS, KURIS NESPEJA EITI SU PASAULIO VYSTYMUSI 40M Gaila tamsios neapsisvietusios Lietuviu Tautos. Nedaug pasaulyje yra tokiu Tautu is kuriu gali tyciotis atejunai ar taip prasalaiciai o jie tyli ir i jokius mitingus nesirenka

29 daunui2012-12-21 20:22

Ogi už tai, kad neteisėtai atleido Giržadą ir Gailių,atsako Vidaus reikalų ministras tiesiogiai,o prezidentė netiesiogiai,nes ji ministru paskyrė sukčių Palaitį.

jonas2012-12-21 19:38

Tik čia prezidentė pramovė. Tokį jos patarėją reik vyt lauk iš prezidentūros.

nuomone2012-12-21 18:49

niekada daugiau nebalsuosiu uz ta prezidente/mano draugai ,artimieji taip pat nebalsuos /mes esame pasibaiseje del abejingumo del Garliavos mergaites is jos puses/jei ji bijo pakso likimo ,tai viska pasako apie ja/kam reikalinga tokia baiksti prezidente?mergaite nerodoma seneliams Kedziams????tai baisu/

ir as2012-12-21 16:35

laikydavau spyga kiseneje per partini susirinkima.....................

Prezidente kistis i teisesaugos mafijos darba2012-12-21 16:03

pagal istatymus neturi teises...o uz ka jai atsakomybe siulote "daunai" prisiimti????????????????????????

smalsu2012-12-21 16:01

tik teismai? OK- reikia paduoti i teisma kaltuosius, tuos kas neteisetai atleido, del nuostoliu ir zalos valstybei ir nukentejusiems priteisimo! Ar ekspertai.eu imsis sios iniciatyvos?

jei yra lašas moralės2012-12-21 15:57

žmogus, turintis bent lašą padorumo ir teisingumo jausmo, sovietmečiu baigęs ypatingai sovietinius ideologinius mokslus, buvęs TSKP narys, užėmęs gan aukštas pareigas, išskirtinai susijusias su sovietinės ideologijos propoganda, kartoju, toks žmogus NETURĖJO kandiduoti į Laisvos Lietuvos Prezidentus. Na, nebent, jis norėtų jauną valstybę paniekinti, parklupdyti, ar kaip kitaip sumenkinti jos Laisvę. Tokia mano nuomonė. Tad pati prezidentė turėjo suprasti, kad negali kandidatuoti...

Ona2012-12-21 14:35

prezidente " kariavo" mazus karus ir lauke kurie komunistai nugales, bet ir veliau ji nebuvo itraukta i atsiskyrusiu Lietuvos komunistu sarasa, tai kyla klausimas, kokia ideologija rusena pas prezidente. O jos paskirtuju GP, AT, VSD vadu "darbas" parodo, kad jie nera savarankiski.Kiek ilgai visuomene lauks atsakymo i geguzes 17d.ivykius Garliavoje.

Marija2012-12-21 13:47

Labai geras komentaras Nr.19. Pritariu 100%. Tikrai, kad stora sikna, jau vos pro duris telpa. As labai nekenciu lesbiu.

to Pensininke2012-12-21 12:20

malonu matyti prasviesejima,o tai galvojau,kad visai jau neliko zmoniu...

to nuomone2012-12-21 12:16

kas tau atsitiko?ar megzta berete smegenu likucius uzspaude?kaip jums vaidenasi vis,tai rusai puola,tai sakalai?gal pas daktarus jau laikas?

nuomonė2012-12-21 11:43

Ekspertai kuo toliai, tuo labiau primena mažyčius šakalus, skalijančius ant LT karavano.

pritariu2012-12-21 11:07

visiems komentarams.

Algirdas2012-12-21 09:58

Istorijos falsifikacija. Toli toli,senai senai,buvo kaimas. Gyveno ten zmones paprastai. Daug gere,daug voge,kaimyno bobas dabojo,viens kitam savizudybe pakisdavo. Todel,kad apsedus juos buvo ragana. Bet uzvaziavo karta Ivanas Kvailys. Turtingas buvo velniskai. Kaip ir visi kvailiai. -Gerbimieji,taip nieks negyvena. Visi aceikit i Darba Parcija. Giniruosim ikanomika,visiem mokesiu po 1509 agurkasav. Kas menesis-. Ir nudziugo zmogai. Ir viltis suzibo. Bet isgirdo apie tai Pikta Ragana. Pasikviete savo katina Murki...

Polikarpovna putka ryja2012-12-21 07:17

Kam jos dar ko klausinėti? Viskas su ją aisku. Kiaules akys, stora sikna, lesba iskrypele.

tai taip2012-12-21 03:53

visgi tokio tipo moterei prezidente tapti nenaudinga, nes issigims. o kas toliau.ka tautai daryt,kasdieniniai pasiputimo ir arogancijos pasireiskimai.Atrodo ir pamokinam ir parasom ir mandagei paklause p.Miliute,bet atsakymo ner.O kad greiciau i pati europos centra.tegul ten burokeviciaus sviesa ir tiesa pasidalina

Ko kimbate prie Prezidentės?2012-12-21 01:51

Piliečiai patys atsakingi už tai kas vyksta. Tie, kurie Seimo rinkimuose balsavo vienaip ar kitaip, arba visai nebalsavo. Liūdna demokratijos tiesa: kai balsuoja ar nebalsuoja visi kas nori, visada protingesniems, kurių pagal bet kurios šalies statistiką yra mažiau negu debilų, kurie net Konstitucijos nėra skaitę, tenka liūdna dalia - priklausyti nuo debilų valios.

Adomas2012-12-21 00:27

jeigu liberalu sajudis su teisingumo ministru simasiu isleido i laisve degradus,ta partija turi buti teisiama,neturi buti jokiu senatias terminu

va2012-12-21 00:24

ko jau ko o morales is musu prezidentes galim nereikalauti. ir sazines pabusti nereikalaukime nes ji skaudziai yrode kad josvisiskai neturi.

ome2012-12-21 00:01

butu prezidentas paksas, jau senai uz tai paksogeitas butu pradetas....

:)2012-12-20 23:55

tiesa.lt rašo: "Prezidentė Dalia Grybauskaitė: Mano kritikai – sukčiai"

o2012-12-20 23:52

uz garliavos sturma,tai tikrai panele tures sumoketi,nes prezidento rinkimai jau netoli.

nepartinis2012-12-20 23:47

komuniste ir liks visam laikui kommuniste ir dar su neaiske orentacija, nes jei butu normali moteris su Garliavos mergaite sitaip nebutu ivyke.

va taip vat....2012-12-20 23:34

nekenciu vinokuro,bet jis taikliai apie sia persona pasake.

Adomas2012-12-20 23:30

tai ir dabar komjaunuoliu gaujos siauteja po Lietuva,ar ji atsiprase uz ka nors,mergaite isnese klykencia is namu,nesinori net rasyti kiek degradave tie zmogenai,komjaunuoliai-komunistai-kgbistai

Pensininkė2012-12-20 23:13

Net Uspaskichas žada padengti savo partijos pavaldinių klaidas, o kodėl savo klaidų atsisako prezidentė? Agituosiu visus Lietuvos pensininkus nedaryti klaidos- niekada nebalsuoti už tokią menkystą.

kad ir kompetentingi ne korumpuoti teismai2012-12-20 23:08

Lietuvoje labai retai pasitaiko..... Kol nebus pakeisti įstatymai čia vyks visiška anarchija ir raudonas teroras ....

na2012-12-20 22:51

Na jeigu jos įdealai yra Jucevičius,Valys ,Vaišnoras,kryževičius----kas jums dar neaišku.

Nesolidu.2012-12-20 22:40

ltvnews. online, gal dabar paklauskite, kaip prezidentūra supranta "kišimąsi į teismų darbą"? Paprastiems žmonėms atrodo, kad kai teismų sprendimai jau priimti ir įvykdyti, tai galima juos analizuoti, svarstyti ir aptarinėti jų priėmimo skaidrumą, daryti tam tikras išvadas, kreiptis į Konstitucinį teismą, kad jis patikrintų tų sprendimų ir jų įvykdymų atitikimą Lietuvos Konstitucijai ir jos DVASIAI, ir panašiai. Teisingumo vardan, prezidentūra tai turėtų daryti viena iš pirmųjų. Juk nebuvo prašoma , kad prezidentūra kvestionuotų priimtus ir įvykdytus teismų sprendimus. Prezidentūrai tikrai nedera apsimetinėti "joneliais-durneliais" ir akiplėšiškai demonstruoti atsirašinėjimo meną. Tikrai N E S O L I D U.

panašu2012-12-20 22:36

jog patarėjai (juk ne paslaptis, "kokių" jų pasitaiko) Prezidentei perdavė (galimai - juk dabar taip priimta sakyti) kitokį klausimą. Nes atsakymas - ne "į temą".

Ydos.2012-12-20 22:23

Klausimas buvo apie ratus, o atėjo atsakymas apie batus.Iš to kyla labai rimtas klausimas : ar prezidentūroje sėdi absoliutūs analfabetai?Kam Lietuvai reikalinga butaforinė prezidentūros tarnyba?Jos išlaikymui veltui švaistomos biudžeto lėšos.Bet pas mus tai tapo norma, be kurios valdžia nebegali egzistuoti.

sn2012-12-20 21:50

už valdžiažmogių "klaidas" moka baudžiauninkai - kas čia naujo?

butent2012-12-20 21:40

Tikra stierva, polikarpovna

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi