Kovo 10 d. , Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos išvakarėse, LRT parodė pokalbio vaizdo įrašą su Lietuvos prezidente Dalia Grybauskaite.

Geriausia 2013 m. Europos politikė pakomentavo globalias pasaulines problemas, pasigyrė stipriomis Lietuvos gynybinėmis galiomis, kaip visada nepamiršo paminėti fenomeno apie sėkmingai Lietuvos įveiktą finansinę krizę, kada Lietuva sugebėjo per pusantrų-dvejus metus atsistoti ant kojų ir parodė mūsų ekonomikos lankstumą bei valstybės brandumą, papasakojo apie kitus pasiekimus.

Visą interviu galite skaityti lrt.lt tinklalapyje.

Jūsų dėmesiui pateikiame tik vieną prezidentės atsakymą į labai konkretų klausimą, kad iš tiesų galėtumėte susidaryti vaizdą, ko iš viso vertas šis pirmosios šalies moters interviu.

O klausimas buvo toks: tai kaip tuomet vertintumėte Jūsų pasirinktų arba teikiamų pareigūnų, tai yra VSD direktoriaus ir generalinio prokuroro , veiklą? Ar neturite jiems priekaištų?

ekspertai.eu atkreipia dėmesį, kad apie prokuratūrą ir generalinį prokurorą per visą interviu prezidentė kalbėjo lygiai tiek, kiek išgirsite (jeigu išgirsite) šiame vaizdo įraše:

Tačiau kaip ten bebūtų, šiandien šalies vadovė prezidentas.lt tinklalapyje su Kovo 11-ąja nuoširdžiai sveikina visus Lietuvos gyventojus bei emigrantus:

Naujausi

Komentarai (74)

Rikiuoti
Labai greitai2014-03-13 02:19

Labai greitai GRYBE taps politiniu lavonu, nes su savo kvailais pasisakymais eina link to...

Faktui2014-03-12 23:23

Klausiama apie batus, atsakoma apie ratus. Ar tau , fakte, nesvarbus tas faktas,kad klausė apie prokuratūros darbą, ne apie saugumo ? Jeigu prezidentė jau kurčia ir negirdi klausimo, tai jei laikas į ligoninę, ne į prezidentūrą. O jeigu ji klausimą girdėjo, bet jo nesuprato, tada yra kita problema, suvokimo, O tai dar blogiau ,nei Alzhaimeris.

kaunas2014-03-12 17:46

Balsuokit už ką norit, tik ne už Grybauskaitę, jeigu ji mano , kad prokuroras irgi žmogus

demesio2014-03-12 12:52

Garliava kartojasi/drasiauskelias/ziurekite.

nujoo2014-03-12 12:41

Pamatau pikaso komentara ir man allergija iskart...

ir2014-03-12 12:39

beliko padiskutuoti su Jakelaiciu ir rinkimines kompanijos diskusijos bus baigtos.Kiti zurnalistai nepageidaujami,nes gali uzduoti nepatogius klausimus.

Pikasas2014-03-12 11:58

Ta "labai rimta kova" dėl antrosios vietos per pirmą rinkimų turą gali galutinai panaikinti galimybę vienytis antrame, nes tokio gali net nebūti. Nereikia aukštojoje matematikoje naudojamų formulių tam, kad pamatytumėm, kokioje beviltiškoje situacijoje yra atsidūrę visi tie "rimti kovotojai" jų elektoratus į krūvą sudėjus. Iki sausio mėnesio vis dar galima buvo tikėtis, kad dabartinei prezidentei D. Grybauskaitei gali atsirasti rimtesnis konkurentas, kurio galimybės dirbti tokiose atsakingose pareigose yra svarstytinos. Lyg ir švietėsi, kad toks konkurentas galėjo tapti dabartinis premjeras A. Butkevičius. Labiausiai jam trukdė (ir trukdo) dar AMB "pasoginė" aplinka bei valdančios koalicijos partneriai, kurių socdemai jokiais būdais nenori ir negali atsisakyti. Visas tas tuntas išduotų kandidato A. Butkevičiaus rolę užviršuoti kairiųjų piramidę su stipriu "burokiniu" kvapu. Nedidelių galimybių gal būtų turėjęs V. Ušackas ar G. Nausėda, tačiau plačios paramos jie kažin ar būtų sulaukę. Be to pastarasis labiau pastebėtas šauniai nardant finansų vandenyse. Prezidento veikla kur kas platesnė ne tik vidaus, bet ir užsienio politikoje. Nors dabartinė prezidentė nuolat pabrėžia, kad partinė sistema jai visai nerūpi, tačiau pati savo reitingus kaupia daugiausiai politinėmis priemonėmis. Nesuvokimas partijų vaidmens valstybėje yra vienas iš dar likusių prezidentės nesusivokimo faktų. Pažanga per kadencijos metus pastebima ryški, tad, kiek sumažinus aroganciją, galima ir likusias spragas užpildyti. Mokytis niekam negali būti gėda. Net ir aukštame poste besidarbuojančiam politikui. Prezidentė D. Grybauskaitė - drąsi politikė. Ji netgi išdrįso ne kartą atkreipti visuomenės dėmesį į DP vadų "kreivą" politiką ir netgi į VSD darbo dirbtinį apimties ribų siaurinimą. Ji leido suprasti, kad nereikia jai tik užslaptintų pažymų, kurias galima laikyti tik seife. Kur kas prasmingesnės yra tos, kurios, jas paviešinant gali būti nukreiptos sutelkti visuomenės sutelkimui bendram prasmingam darbui "Vardan tos..." Verta pamąstyti, kad 24 metai po Nepriklausomybės atkūrimo mūsų visuomenėje vis dar vyksta sena kova tarp Rytų ir Vakarų įtakų. Pasirinkome demokratinį kelią, o dairomės per petį - ką mus pamokys kokie Rytų imperijos siekių įtakojami "gelbėtojai" visokie "uspaskichai" ar "paksai"? Kiek dar jie, kaip sakoma, "kabins mums makaronus ant ausų", o mes palankiai linksėsime ar krykštausime iš džiaugsmo, kai tie veikėjai mums du pirštus kilos, ar trijų pirštų kombinacijas panosėn kaišios. Ar jau visai pradedame savigarbą prarasti? Kaip tokie mes atrodome demokratinių šalių visuomenėms? Jos gali lengviau suprasti estus ir latvius, kurių žemėse prigužėję kur kas daugiau rusakalbių kolonistų . Tuo tarpu mūsų tauta, buvusi Sovietų Sąjungos skilinėjimo ledlaužiu, rodo savo neatsparumą "penktos kolonos" demagogijai? Pastaroji tokia gausi ir įmantri, kad ant jos šūkių kartais pasikabina netgi visai padorūs piliečiai. Negi taip sunku atsirinkti, kas yra kas ir kam tarnauja? Jei kas šiandien paklaustų kas laimės pirmą vietą pirmame ture? - nedvejočiau. Ją laimės kur kas labiau patyręs ir svalvingesnis įvairiomis prasmėmis A. Paulauskas. Kartą jis su gausia V. Uspaskich paramą vos vos nelaimėjo LR Prezidento rinkimus. Jis moka "eiti į liaudį", jau išmokęs gražiai kalbėti lietuviškai, gerai jaučia kaip populizmą derinti su karjeros siekiais. Jo patirtyje netgi savų išspyrimas iš Seimo pirmininko posto. Kvailokai pasielgė kairieji. Jie nesuprato, kad lanksčios Artūro šnektos skirtos jo antram rinkimų bandymui. Kairieji prarado dar vieną šansą užviršuoti savo valdžios piramidę. Jie dar kurį laiką nemažai tikėjosi iš prezidentės D. Grybauskaitės, tačiau ta greitai pastatė juos į vietą. Ne ką švelniau elgėsi ir su "Permainų koalicijos" vyriausybe. A. Kubiliui teko pademonstruoti didelį manevringumą ir tai pasiteisino, nes Prezidentė palaikė vyriausybę priimant sunkius būtinus sprendimus. Pasaulinė krizė Lietuvoje visko nesugriovė ir matom galimybę žengti toliau.

nuomone2014-03-12 11:53

as nezinau,na kas uz ja galbalsuoti?YPac po vakar parodytos ''PATRIOTU'' laidos?Neduoti musu merginai pilietybes???Nesuvokiama.Tik uz N.Puteiki

galejo2014-03-12 11:06

ta proga pasakyti kur yra garliavos mergaite ir kada bus grazinta i klonio gatve.

Untanas2014-03-12 11:05

Jau minkštoje kėdėje karšta darosi,svyla uodega?

rinkėja2014-03-12 10:37

tik už NAGLĮ PUTEIKĮ!!!

jeigu2014-03-12 03:51

kitai kadencijai isrinksit Grybauskaite ji nusavins jusu pensijas pirkti tankams .

nujoo2014-03-12 01:44

Trina komentarus todel keiciasi komentaru numeriai..taip cia reikia suprasti..nes pencininkei komentarui rasiau 48...o dabar jau 49 paliko komentaras.

57komentarui2014-03-12 01:41

Ar tikrai ta prezidente zengia pirmyn???nu ir prajuokinot.

to > 552014-03-11 23:57

Taip, mūsų kuklusis dainius - J.Marcinkevičius buvo labai įžvalgus ir diplomatiškas žmogus. Amžiną atilsį šiam iškiliam lietuvininkui... Gaila, kad nesiekė Lietuvos prezidento vardo, o buvo - to vertas...

Skaitytojas2014-03-11 23:57

Nei vienu jos zodziu netikiu, nes niekada nekalbejo nuosirdziai. Isverstaskure su savo klapciukais. Nebuvo taip baisu nei prie vieno Prezidento. Atviras Lietuvos naikinimas. Atsipeikekit, zmones,labai apgalvotai rinkit nauja Prezidenta. O ji tegul atsako pirmiausia, kur mergaite ir kas uzsake Garliavos sturma? Garliavos mergaite taip pat noretu, kad ja paglostytum. Bet vietojto, atsiuntei ja pagrobt is gimtu namu. O dabar leidi persekiot zmones, kurie mergaite gyne. Geda.

Diedukas - S2014-03-11 23:13

Matau votis pratrūko. Nežiūrint į keletą "tautos pardavėjų", Tautos Gynėjai vienijasi. Sprendžiant iš komentarų mūsų daug ir daugėja. Gražu žiūrėt. Gairės nubrėžtos, pasitikėjimas auga. Net bobikai įvertino: - stasiaus citata "... stiprus ėjimas .. berods tai pirmas kartas, kai teko išgirsti komplekte konkrečius ką daryti, kaip daryti ,kada daryti... o nuo idėjos kariauti su Prezidentūra pereita prie konkrečių dalykų, prezidentinė vienijimosi pamoka nenuėjo veltui..." Čia apie Z. Vaišvilos ir klubo spaudos konferenciją. Sąjūdžio laikais irgi būta blaškymosi ir nesutarimų, bet susivienijus tikslas buvo pasiektas. Šių dienų realijos man labai primena tuos laikus, manau ir tikslą pasieksim, kaip ir tą Kovo 11 -ąją...

Ringas2014-03-11 23:07

Prezidentė, kaip tikras kovotojas žengia pirmyn, puiku, kad turi tikslą, ir nebus miegantis prezidentas.

48 pencininke komentarui2014-03-11 22:49

Butu gerai ,kad visi pencininkai butu tokie mastantys ,kaip jus...nu ne visi ..visi negali buti tokie ,bet nors trecdalis.

Kodel,net sventine diena kursto kara!2014-03-11 21:50

Baisu tureti tokia prezidente! J.Marcinkevicius "Grybu karas" " Trenke kumstimi i pusi: -Grybai,eisime i musi! Ka sutiksim-ta uzpulsim. Ka pagausim-ta prikulsim. Susnarejo aukstos pusys -Tai bus musis!Tai bus musis!"

er2014-03-11 21:43

gimusi komunizmo lopšy ,ka iš jos senmergės norėti

aras2014-03-11 20:00

Jei butu ivertinusi, tai Grina su tuo savo jokeriniu pavaduotoju griztu varztu sukioti, o Valius dirbtu Akmeneje eiliniu policininku. Taip nera, reiskia visa tai tuscios vapaliones.

Nuomone2014-03-11 19:45

Visas Lieuvos blogis yra Grybauskaite,tai musu tautos nelaime

Raigerdas Liepai2014-03-11 19:30

Miela, Liepa, nepykite ant Stasiaus, nes šiandien jam išeiginė. O tai, kad jis aplojo Pikasą, tai Pikasas jau tikrai yra nusipelnęs, nes jam pasakė ne vienas komentatorius, kad nesibelsk, nes nenoriu su tavim turėti reikalų, o jis kaip ta užvesta "Amerikos balso" plokštelė, kaip užsiveda, taip ir nebeišsijungia. Ukrainoje tikrai yra rimta konfliktinė situacija, todėl "Amerikos balsas" čia tik gali dar labiau pakenkti, nes žmonės Lietuvoje jau pradeda bijoti ir ruoštis karui. Tokią reakciją jau turi nemažai žmonių ir jie jau yra netgi įsitikinę, kad Lietuvoje bus karas.

Eik, jau2014-03-11 19:26

Hahahaha! LAMERE

Pensininke2014-03-11 19:25

esu tikinti ir meluoti yra pati didziausia nuodeme. Valstybes vadove Grybauskaite meluoja pradedant savo biografija ( valstybes vadovas ne siaip koks piemuo, jo biografija turi buti permatoma), ivairiais gal nesamais smeiztais, kurie skaldo visuomene, piktnaudziauja savo pareigomis laikant GP Vali kiseneje, teisesauga supuliavusi, VSD kritikuojams Vaisnoras nepajudinamas ir t. t. Zuvis genda nuo galvos, tad issirinkime drasu, tvirta, savarankiska, be praeities sleifu zmogu prezidentu ir pasijusime tikrai laisvesni teisingesneje Lietuvoje.

V.Ladas2014-03-11 19:15

Pritariu prezidentei: kai krizė baigiasi, net Graikija atsistoja ant kojų. Tik paprastiems žmogeliams nuo to pasistojimo nė kiek ne lengviau...

NikoGreko2014-03-11 18:36

Pamacius Pikaso nicka, is karto pradeda smirdet konservom.

Tadas2014-03-11 18:31

Uzmetus aki i komentarus,aiskus cia pastoviu rasynetoju pavasario sizofrenijos paumejimas.Aplink Ukraina telkiasi pasulinio karo debesys,o jums viskas pofig.

Liepa-Raigerdui2014-03-11 18:28

Klausykit, kaip jum komentaras Nr.41? Cinizmo viršūnė, ne kitaip.

Liepa-Darijui2014-03-11 18:26

Čia jau nuo praeitos savaitės kontora mobilizacijon pakėlė visus rezervus. Na, pats linksmumas bus prieš pat rinkimus.Taip kad ne veltui Jūs ten ieškojot amunicijos nuo Pirmo pasaulinio.. :) Šiaip jie pasidalinę teritorijomis: pvz., Alke dirba kiti, iš stiliaus jaučiasi.Naujokai komentatoriai jų pradžioje nepastebi.Pavienui jų neišblaškysi.

Darijus2014-03-11 17:51

Manau, ekspertai.eu komentarus baigia okupuoti sisteminiai propogandistai. Mestos visos VSD pajėgos.

stasys2014-03-11 17:36

Pikasai ..kuo daugiau kalbi tuo mažiau šešėliu aplink tave..Tiesą pasakius ,man kaip tik atrodo kad tokia poziciją labai skatina piliečių susivokimą..o kas yra kas ir kodėl visą tai. Nuodyti tylomis visada daug efektyviau ..pamenį arseno mažų dozių pasekmes organizmui ...

stasys2014-03-11 17:31

Reigardui .. Tai politinis sprendimas, teisiškai nėra jokios kliūties to nepadaryti .. bet Jei gera atmintį turite matyt pamenate kokiais argumentais Valys tada atsisakė tai padaryti .. įtampos visuomenėje tikrai daug .. o tos tragedijos dalyvių išsiuntimas iš Lietuvos puikiai atitinka šiandieninės situacijos vertinimą. Kol Venskienė ten ir vidaus įtampa, kaip rusai sako "zaškalivaiet".. ji gali jaustis tikrai saugi. Kas link VSD , tai puikus pavyzdys, kaip yra sprendžiamos pas mus problemos.. nėra žmogaus nėra problemos..." da pary da vriemieni".. bet užsimiršti Jai neverta... kas link Laurinkaus, palykime Jį tiems kas ateis po jo, vertinti dažnai iškreiptas tiesas labai sunku ir kažin ar verta... ir dar Reigardai .. nereikia manęs testuoti, galimybė išsakyti tai ką galvojų man svarbiau.. visų tų prietarų kurie svarbus Jums. tikroji demokratija prasideda nuo žodžio laisvės ir galimybės išsakyti tai kas akivaizdų tam individui tuo momentu .. visą kita išvestinės savokos iš to, ta manau ir pats suprantate.

atsakyk pikasai2014-03-11 17:00

pikasai, tu toks protingas, kaip tikras konservas. bet atsakyk be ilgu paklodziu i paprasta klausima - kodel grybauskaite tiek daug meluoja ir bijo savo praeities?

pikasai2014-03-11 16:45

uzknisai su savo paklodem,kiek galima ta pati per ta pati by...i

Raigerdas bunkerio gyventojui Stasiui2014-03-11 16:31

Tai, Stasy, ar jums šiandien išeiginę davė? Tai bent, net pašvęsti galėsit. Įdomu, kad Stasys net įsižeidė dėl Saugumo tarnybų įvertinimo. Bet man įdomu Stasy, kaip Saugumui gali vadovauti Mečys Laurinkus? Prisimeni, jis čia gyręsi, kad iki Naujųjų Metų bus parvežta N. Venskienė ir visi tik apie tai ir kalbės. Bet ir negirtas buvo, bet kaip taip galima nusišnekėti?

Pikasas2014-03-11 16:30

Peržvelgus interneto straipsnius, susidaro įspūdis, kad net įžūliausi "kremlinų" rėmėjai sušvelnino savo toną, o komentaruose - viskas atvirkščiai. Nepamenu tokio didelio ažiotažo, nukreipto prieš Lietuvos laisvę, kaip šiandien, t. y. tada, kaip mūsų šalis švenčia išsivadavimo iš imperinio režimo 24-asias metines. Kodėl tas patyčių ir demagogijos srautas taip pagausėjo komentarų puslapiuose? - nesunku spėti. Manau, kad tai susiję su Rusijos siekiu grįžti prie Sovietinio sojūzo sienų. Šiaip jau, taip reiškiasi žinomi komentatoriai, kurie nuolat tą pačią liniją varo. Ta prasme - nieko naujo. Tačiau, yra dalis ir naujai apsireiškusių. Kai kuriems lietuviškai sunku savo mintis reikšti, bet vis tiek tą daro su rusakalbiams būdingomis klaidomis.

100 proc pritariu prezidentei2014-03-11 16:08

Šimtu procentu sutinku su prezidentės pasakymu dėl generalinio prokuroro. Prezidentė čia apie generalinį prokurorą Darių Valį pasakė 100 procentų TIESĄ.

stasys2014-03-11 16:03

Na kol musų etatiniai "išminčiai" galimai mojuoja trispalvėmis vėliavomis ir ruošiasi trintį brangūjį Zuoko Gedimino pr. granitą.. suprantama kojomis. Tokiam kaip man, bunkerio gyventojui, belieka tik su čia esančiais pasidalinti keliomis mintimis .. apie tai ko nepasakė Prezidentė .. arba paslaugiai permontavo ekspertai, .. vietinės publikos prašimų . Sunku pasaulyje butų rasti šalį kurioje taip neatsakingai butų gvildenama " Valstybės saugumo " tema .. o Jai atstovaujama institucija butų viešai linčiuojama kaip kokia neigali, ar mažai naudos Valstybei suteikiantį išlaikytinių organizacija. Vedų mintį prie to, kad tokios šalys, kurios nuolat figuruoją pasaulinėse politinėse temose, kaip tik labiau linkusios reprezentuoti savo saugumo struktūras.. kaip visą galinčias. Ir tai ne veltui ,.. juk savanoriškai kirsti viena iš šaknų, to medžio, kurio vaisiais šiandiena taip didžiuojamės .. butų tiek pat nelogiška.. kaip ir tikėti viskuo kas čia rašoma ekspertuose .. Lietuvos VSD , institucija, apie kurios darbą visuomenėję sklando daugiau pasakų, nei jį aplamai galėtų jų prikurti ... ir matyt ne be tų kai kurių“ lepcių“ .. kurių vizgį pasitaiko kiekviename darbe pagalba .. Bet vienok reiktų čia visiems priminti .. kad ne įnstitucija kalta , kai ji paverčiama politinių įrankių, kovose už vidaus įtaka valstybėje .. o tokių pastangų mes jau matėme ir su kitomis institucijomis . Gen. prokuratūra, teismai.. tas pats KT . O to tikrai neturėtų būtį..“ kas ciesariui ciesariui“ taip sakoma kai norima priminti kas yra nedaloma .. Lietuvos saugumas nedaloma tema ,.. ir politika čia reiktų palikti už durų . Tai pirma ką norėtusi priminti Grybauskaitei ,kirsti pertvarkomis iš peties reikia tada kai žinai kur ir kaip.. o Valio atvejų turėtų būtį suvokiamą kiek sudėtinga yra sukurti naujai veikiančia institucija ir kiek lengva sugriautį senaja.. palikus tik krūvą akmenų. Saugumo sabotažas savų rankomis aukščiausias galimo rezultato pasiekimas, mums nedraugiškų valstybių, o kad tai prekė paklausi .. manau ir aiškinti nereikia. Grįžtant prie temos, tokios kalbos iš Prezidentūros galėtų reikšti tik viena. VSD laukia rimtos permainos ir pirma kas ateina į galva .. tai ne taip seniai Gailiaus pateiktas įstatymo projekto papildimas ,dėl piliečiu užkardymo ir sekimo procedurų apribojimų ,.. Panašų kad tą tema tampa vieną iš darbinių Prezidentūroje .. o prognozės ima pildytis „ pertvarkos visada ateina iš periferijos“ . ir ne veltui .

Pikasas2014-03-11 16:02

COPY: >>>> Iškilmingame Kovo 11-osios posėdyje Lietuvos Nepriklausomybės akto signatarų klubo vadovė Birutė Valionytė priminė, kad Ukrainiečių tauta pasirinko kelią į Vakarus. Rusijos panaudota jėga suvienijo ukrainiečius. „Padėtis šalyje labai sudėtinga, tačiau tikiuosi, kad ukrainiečiams užteks šalto proto ir ryžto, ginant savo valstybę bei įgyvendinant šalies reformas“, – kalbėjo B.Valionytė. Ji pasidžiaugė, kad Lietuvos ir Latvijos ambasadoriai ir šiandien yra Kryme. Tai esą labai svarbu ukrainiečiams, nes žadėta ES pagalba baigėsi išreikštu susirūpinimu dėl padėties Ukrainoje. „Tiesa, yra konkretūs pažadai finansinei paramai, kuri ypač reikalinga. ES trypčioja vietoje todėl, kad visos didžiosios šalys pirmiausia gina savo interesus, o Prancūzija ir toliau ruošiasi parduoti karinius laivus Rusijai, kurių vienas net vadinasi Sevastopolis“ – stebėjosi signatarė. Dar vakar atrodė, kad esame saugūs: Lietuva priklauso ES ir NATO, o karas, jei ir vyksta, tai kažkur toli, ne prie mūsų. Dabar visiems akivaizdu, kad Rusijos strateginis tikslas susigrąžinti buvusios imperijos ribas. Esą nieko keista: Krymas toli nuo Paryžiaus: „Šalys nenori sugadinti santykių su Rusija ir nepažeisti savo ekonominio intereso. Tai žinodama Rusija Ukrainoje gali veikti laisvai. Rusijos veiksmų neužkardo Europos ir JAV susirūpinimas ar diplomatinės priemonės. Ar XXI amžiuje Europa gali pasipriešinti ryžtingai agresijai? Akivaizdu, kad ne. Per daug visų skirtingi interesai“ – apgailestavo B.Valionytė. Jos nuomone, jei Rusijai pavyks suskaldyti Ukrainą ir pasaulis ramiai stebės, visiškai aišku, kad Rusijos ekspansijos kryptis bus nukreipta į Moldovą ir Baltijos šalis. Rūpestis didžiulis. „Mes supratome, kokia šiandien trapi taika. Dar vakar atrodė, kad esame saugūs: Lietuva priklauso ES ir NATO, o karas, jei ir vyksta, tai kažkur toli, ne prie mūsų. Dabar visiems akivaizdu, kad Rusijos strateginis tikslas susigrąžinti buvusios imperijos ribas. Ar saugūs esame?“ , – kalbėjo B. Valionytė. Ji prisipažino, kad nei prezidentės, nei Krašto apsaugos ministro raminimai, jog galime miegoti ramiai, nes NATO yra mūsų saugumo garantas, jos neįtikina – tarptautinėse organizacijose sprendimai priiminėjami labai lėtai. Dar neramiau žinant, kad nuo 2008 metų Lietuva privaloma tvarka neberengia piliečių ginti valstybės: apsiribota tik savanoriais ir profesionalia kariuomene. „Tokia krašto gynybos doktrina kelia rimtų abejonių. Tikiu ekspertais, kurie teigia, kad mobilūs Lietuvos kariuomenės daliniai yra aukšto profesionalumo, bet iš istorijos žinau, kad šalis apsigina tik tada, kai ją gina visi šalies piliečiai, kai jie tam parengti, kai jie žino, kaip tai daryti. Liberalizmo šioje srityje negali būti. Esu įsitikinusi, kad šalies gynybą reikia grįsti mišrios gynybos sistema – piliečių pareiga ginti tėvynę ir savanoriškumo principu. Suprantu, kad tam reikia finansinių ir logistinių išteklių. Tačiau seniai žinomos posakis: kas nefinansuoja savo kariuomenės, tas finansuoja svetimą“, – atkreipė dėmesį B. Valionytė. Atotrūkis tarp valdžios ir žmonių, nepasitikėjimas valdžia šiandien Lietuvoje yra toks didelis, kad tai tampa jau ir papildoma įtampa demokratijai. Ji tvirtino, kad šalies saugumui įtakos turi ir Lietuvos valdžios elgesys su savo piliečiais. „Atotrūkis tarp valdžios ir žmonių, nepasitikėjimas valdžia šiandien Lietuvoje yra toks didelis, kad tai tampa jau ir papildoma įtampa demokratijai. Šį klausimą jau būtų galima ir privalome svarstyti Valstybės gynimo taryboje. Bet ji, pasirodo, dėl politinių ambicijų negali susirinkti. Po 24 valstybės nepriklausomybės metų valstybės politikai taip ir nesuvokė valstybės etiketo sampratos“, – pareiškė signatarė. Ji apgailestavo, kad 24-ais valstybės nepriklausomybės atkūrimo metais tenka konstatuoti, jog šalies nepriklausomybė vis dar labai trapi. Jos trapumas slypi ne išorėje – šalies vidiniai prieštaravimai yra pasiekę pavojingą ribą. „Mes visi kartu privalome rasti optimaliausią jų sprendimą – be jokių ambicijų ir partinių įsižeidimų. Tam siūlau sukurti tautos smegenų centrą, kuris formuotų Lietuvos valstybės vystymosi raidą ir lietuvių tautos išlikimą ateityje“ – kalbėjo B.Valionytė.

kaimiečiui2014-03-11 15:49

Viskas teip ir yr. Viskas dėl efekto, viskas dėl sosto. Beje, ar žinote tą istoriją, kada Jakaterina II užgrobė Abiejų Tautų Respubliką, carienė paliepė atvežti jai į rūmus ATR karaliaus sostą. Atvežė. Tuomet paliepė sėdynėje išpjauti skylę ir perdirbtą sostą pastatyti tualete kaip klozetą? Kažkodėl vis prisimenu šią istoriją kai matau Ponią kalbas rėžiančią. Niekaip negaliu atsikratyti įkyrios minties, kad Poniai tas prezidentūros sostas reikalingas tik tam, kad vieną dieną galėtų išpjovus skylę įteikti dovaną kursiokui Putleriui.

Kaimietis2014-03-11 15:39

Tai gal tą Griviną išdūrė su ta pažyma, o dabar dar ir kaltu padarė? O prokuroras gal prieš pačius balsavimus bus paguldytas, kad didesnis efektas būtų...

Pliurpalizmas2014-03-11 14:55

Tai tik pliurpalai.Reikia darbų.Kur mergaitė?Kodėl toliau tąsomi po teismus visuomenininkai ir Garliavos gynėjai?Kodėl nebaudžiami išvogę Lietuvą?...

Skorpė2014-03-11 14:54

VISIEMS valstybės darbuotojams - EGZAMINUS LIETUVIŲ KALBOS ... visiems , net lietuvaičiams .... Kad nebūtų žodžio jiedinoznačno- vienareikšmiškai :( O DĖL TO KAD UKRAINA YRA UKRAINA ir ten ne RUSIJA , tai labai AIŠKU ir SUPRANTAMA... TAIP KAIP VOKIETIJA YRA VOKIETIJA ir kažkodėl Vokietijoj nė vienam rusui, net išgyvenus 30 metų neateitų į GALVĄ MINTIS verkšlenti , kad jis negali kalbeti rusiškai ir kaipgi dabar JAM pragyvenus ten 30 metų jaustis, taip ir kalbėti vokiškai iki mirties ir gerbti jų konstituciją - TAI PARODO TO ŽMOGAUS INTELEKTO LYGĮ.... čia jau niekas nekaltas, kad Rusas gyvena Lietuvoj 40 metų ir nesugeba išlementi padoraus sakinio... AR matėt Anglijoj nors vieną lenką ar rusą, ar lietuvį- kiris ten pragyvenęs 25 metus nemokėtų PUIKIAI kalbėti ANGLŠKAI ? O LIETUVOJ - stotelėj moteriškė 25 metus gyvenusi ČIA LIETUVOJE, nesuprato, kada aš jai pasakiau , kad va kaip stipriai lyja :) paskui išsikalbėjom, AŠ žinoma iškamantinėjau RUSIŠKAI- sako aš čialabai neilgai gyvenu, tik 25 metus :( OHO kiokio lygio SUGEBĖJIMAI :) O LENKĖS dar blogiau- DAR JAUNOS PANOS IR TOS pakukuoja - VILNIA NAŠA :(

Algism2014-03-11 14:54

Ir tai Lietuvos Prezidentės kalba? Tai kažkokio tai visiškai neatsakingo žmogaus pašnekėjimai. Parašyčiau aiškiau, tačiau tuomet VSD ir manę atkapstys...

Darijus2014-03-11 14:24

Kur mergaitės?

???2014-03-11 14:23

o kas VSD paralyžavo ir nuėmė jos svarbiausias valstybės gynimo funkcijas? Kieno parėdymai buvo?

pensininkas2014-03-11 14:11

Kaip gaila, kad komentarus rašo daugiausia pavydūs ir pikti skaitytojai sugebantys suprasti tik kai kurių darbo partijos narių retoriką ir, matyt, esantys jų klapčiukai.Gaila, bet atrodo tai faktas.

24komentarui2014-03-11 14:06

TAMSTAI VISKAS OK?

Elenai2014-03-11 14:01

ai ai, lena, kur tavo akys žiūri, jei nematai, kad ir VENSKIENĘ PREZIDENTĖ PASLĖPĖ IR USPASKĮ IŠ PRADŽIŲ SLĖPUS PO VENSKIENĖS SIJONU, PO TO KITAIP JAU SLEPIA DANGSTO NUO TEISĖSAUGOS... O JUK IR PATĮ KEDĮ KAŽKUR SLĖPĖ... PASKUI RADO JĮ PRIGĖRUSĮ... DAR BALUTĖJ ŪSĄ PRIGIRDĖ... na , kur tavo akys, kad taip mažai tematai, miela Elena?:)

18komentarui Elena2014-03-11 13:58

Del Garliavos mergaites verke tiek lietuviai ,net vyrai ,tiek emigrantai ,niekados neuzmirsime sito ryto ,kai isijunge liet tv isvydome per tv 3 ta baisu kosmara ,kurio nepamirsime niekados. mes uzsienyje gyvenantys lietuviai nesuprantame iki siol kur yra ta mergaite ir kodel ji padaryta valstybine paslaptim ,jei jau issprende ta byla ,kad tos pedofilijos nebuvo?? Tai buvo pasirodo ta pedofilija ir taip yra paslepta liudininke pagrindine ? TAI MERGAITE! O APIE PREZIDENTE TAI ISVIS TRUKSTA ZODZIU.. PRIES RINKIMUS PRADEJO SPRESTI KLAUSIMUS SVARBIUS .. O IKI SIOL NIEKO NEDARE ... BUVO PASTOVIAI NEI PRIE KO.. I DAUKANTO A KUR ZMONES PAMINI TA BAISIA STURMO DIENA ,NEI KARTO NEISEJO PAKALBETI SU ZMONEMIS... O PREZIDENTUROS DARBININKELIS TIK ISEJUS ZMONEMS IS AISKTES PUOLE PLAUTI SU ZARNA ZODI TIESOS.. BUVO VIDEO TIESOS LT TAI KOKDEL TAIP YRA BIJOMASI TO ZODZIO?

Faktas2014-03-11 13:53

O iš ko, leiskite paklausti, jai leisite rinktis? Grąžint Vaišvilą, Laurinkų ar Pocių su visais buvusiais "rezervistais"? Argi ne jie ir sukomplektavo tą komandą iš kurios savo mentalitetu išsiskyrė tik a+a V. Pociūnas? P. Malakauskas bandė dirbti, bet jį greit sukompromitavo... netgi tokiam "teisuoliui" kaip K. Girnius padedant. Argi ne šis marksistinio Harvardo auklėtinis ir sukėlė skandalą kai buvo Malakausko įspėtas, jog gali būt greit užsienio tarnybų užangažuotas, jei ir toliau rašys Kremliui patinkančius straipsnius? Argi ne panašiai atsitiko ir su Rūta Janutiene, kuomet j papurkštavo prieš Prezidentę per TV3? Kaip mat prisistatė Dėdulė X su stambiu kašelioku. Ir tada užgimė knyga "su įrodymais" "Rudonoji Dalia". Pati apie tai liudijo alfa. lt. ........ Beje, jau kuris laikas, įpusėjus Maidano sukilimui, nebematau BBC kanalo. Gal ir jis, kaip kad St. Peterburgo DOŽD, blokuojamas fiurerio Putino draugų iš TEO? Argi į TEO neinvestavo neaiški, galimai ofšorinė kompanija AMBER TRUST, kaip kad ir į LNK bei kitas jos valdomaus kanalus, ypač Baltios, daugiausiai rodančios rusiškas laidas? Kur žiūri VSD, kuomet vyksta toks info karas? ?

Rinkejas2014-03-11 13:51

koks siaubas... ir cia VALSTYBES PREZIDENTE sitaip mekena???? Apie sauguma, kad jo nera, apie prokurora... tai kad nieko nepasake apie savo sattytini prokurora!!! as nieko negirdejau, gal as kurcia?? bet ne, as girdziu puikiai, ka kalba Rolandas Paulauskas, teisingai kalba, uz Lietuva kalba. O cia.... mekena.... kuo greiciau versti grybauskaite is kedes, kad ji per simta kilometru daugiau neprieitu prie valstybes valdymo.

Valdas2014-03-11 13:22

Bloga man nuo sitos komunistines stervos.

V.Ladas- Faktas2014-03-11 13:04

Ar tau nieko nesako tas faktas, kad prezė pati pasistatė tuos bevalius ir negrynus, ir keletą metų "kentė" jų netikusį darbą. Ir toliau tylomis "kęstų", jei ne rinkiminė kampanija. Žinodama, kad tauta nekenčia tų niekoneveikėjų, bando jų kritikos pagalba gauti balsų, ir toliau juos laikyti postuose.

Elena2014-03-11 13:03

Gerb. PREZIDENTE, aš Jus, kaip tikra Lietuvos pilietė ir patriotė taip pat sveikinu su Kovo 11-ąja. Nors ir pavėluotai išokote į mūsų LAISVĖS traukinį, bet tiek to, kaip nusikalbėjęs Masiulis sako: "Nesigręžiokime į praeitį". Gerb. Prezidente, norėčiau Jūsų paklausti: "Ar Jūs viską pasakėte Lietuvos žmonėms, ką negero per tuos vadovavimo metus padarėte blogo mūsų tautai, jos žmonėms? Nenorėčiau minėti ir pačio blogiausio Jūsų vertinimo. Kur pradanginote Lietuvos laisvės šauklę - Garliavos mergaitę? Ar ne su Jūsų žinia ši baisi tragedija buvo įvykdyta teisėsaugos sužvėrėjusiomis rankomis? Nesvarbu, kad Jūs tuo metu buvote Amerikoje, bet Lietuvos žmonės labai verkė dėl žiauraus elgesio su mergaite.

Pasakyk Pikasai2014-03-11 12:37

Tai ar susijęs kažkaip su VSD ar ne?

12komentarui2014-03-11 12:33

Ar senai gyveni su isplautom smegenim?

algis2014-03-11 12:33

Nu jo, sudėtinga situacija, jei Prezidentei reikėjo laukti keturis metus,kol paaiškėjo, kad saugumas niekam tikes. Sakyčiau, nusikalstamas aplaidumas. Bet labiausiai nustebino, tai, kad Prezidentė į iš anksto žinomus klausimus atsakė tarsi mekendama, drebančiu balsu ir užsikirtinėdama.

nuomone2014-03-11 12:32

Ne tik kad klausyti ,net ziureti i ja nemalonu...Tie sovietinio lygio pasisakymai jau vemti vercia...zmones turi begti is savo salies nuo tokios betvarkes prerzidentaujant grybauskaitei...

to 11-122014-03-11 12:31

Konservai! puolam puolam!!! Tikrai balsuojam balsuojam tikrai tikrai uz Grybe!!!=))) O jeigu apkalta?! priesaikos sulauzimas!?

GENERALINIS PROKURORAS IRGI ZMOGUS2014-03-11 12:26

LABAI GERAI PASISAKE PREZIDENTE APIE GENERALINI PROKURORA. ACIU. VISI TURI RINKTI GRYBAUSKAITE VEL, KAM BRANGI NEPRIKLAUSOMYBE, KAM BRANGI TIESA, PROTEVIU ATMINTIS. PREZIDENTES GEBEJIMAS NEMELUOTI IR SAKYTI TIESA, UZVEDA ZMONES IR SUTEIKIA VILTIES ATEICIAI.

FAKTAS2014-03-11 12:22

smagi buvo ta Miliūtės laida. Dažniau galėtų leisti Nacionalinė TV Prezidentę į eterį ir nelaikyt jos taip izoliuotos… Gardžiai pasijuokiau iš jos pašmaikštavimo, kad Putinas laiko Lietuvą lygiaverte Rusijai priešininke, galinčia sukelti sukilimus jos kontroliuojamoj teritorijoj ir netgi ruošiančia “smogikus”. O tie “teisingumo organai” , ginantys Rusijos, o ne Lietuvos interesus - tai juk mūsų Seimo Nacionalinio saugumo komiteto pirmininkas A. Paulauskas, durnai sureikšminęs “pažymos nutekinimą”... tarsi būtų “valtybinė paslaptis’ tai, ką VSD surenka skaitydama laikraščius ar naršydama internetą... Tokias paslaptis, atsiprašant, senai visi žinom. O jam tai tik dar vienas priešrinkiminis būdas užsipulti Prezidentę, kuri yra faktiškai mūsų gynybos, Lietuvos kariuomenės vadas. Iš VSD pašalinto Braziulio rašiniai Alfa. lt liudija apie gana skystą VSD darbą, kone vien tik šniukštinėjant žiniasklaidą, kurioje tiesos taip nedaug… O mes juk tikimės kad ši tarnyba kruopsčiai tikrina ir ar skaidrūs investitoriai atvyksta į Lietuvą... ar ne kokie ofšoriniai mafijiniai investuotojai kaip kad Snoro ar Ūkio bankininkai, ar kokie Užsienio fondai nenupirko mūsų žiniasklaidos, neužsakinėja straipsnių ir nevykdo čia savo info karo ir t. t. ... Todėl visiškai pritariu Prezidentei - VSD darbo nesimato.

Pikasas to 5nr Nikolaj2014-03-11 12:18

Vis atmetinėjat? Nenusibodo dar? :)

Jules2014-03-11 12:13

Dėmesio, attention, ponia Seimo Prezidentė Graužinienė prakalbo parncūziškai, bravo! Vos galo negavau...toks pasiekimas!

ugnis2014-03-11 12:11

Aukščiau nurodytoje peticijoje jau pasirašė 45 935 tūkst, reikia surinkti 50 tūkst.parašų.

ugnis2014-03-11 12:04

Išsaugokim šeimą Antradienį, kovo 11 d. , Europos Parlamentas balsuos už 2012 m. metinę ataskaitą dėl moterų ir vyrų lyčių lygybės, žinoma kaip Zuber ataskaita. Zuber ataskaitą pateiks savo iniciatyva Ulrike Kristina Zuber iš Portugalijos Europos Parlamento komunistų partijos narė Komiteto dėl moterų teisių ir lyčių lygybės. Kitos iniciatyvos žinomos kaip Edite Estrela ir Ulrike Lunacek. Ar Jūs galite padėti mums sustabdyti klausimo prieš šeimą įtraukimą į Europos Parlamento dienotvarkę? Pasirašyti peticiją dėl šeimos išsaugojimo ir sustabdyti Zuber ataskaitą! Pasirašykit nuorodoj citizengo. org/en/5215-zuber-report-women-object-quotas-no-recognition-family-stop-social-engineering

NikoGreko2014-03-11 12:02

Pas Grybe labai stiprei uzsispaude nervai, jinai negali normalei surist sakinio. Kazkokia nesamone kalba. Kas cia bus, kas cia bus, matyt bus apkalta!

NikoGreko to Pikasas2014-03-11 11:59

Atmetu tavo komentara.

Lioka2014-03-11 11:58

Pritariu pikasui, tik dalia grybauskaite, Tik Lietuvos troskimo issaugojimas, Tiesos ir garbes garantas yra Dalia Grybauskaite. Zmones turi Balsuoti tik uz prezidente, kitaip gali laukti neramumai.

Pikasas2014-03-11 11:51

Jei kas būtų pasakęs LR Prezidento rinkimų naktį, kad iš laimėjusios kandidatės ateityje išgirsime tokią nuomonę, kokią dabar girdime, vargu ar būčiau patikėjęs. Tada ji žadėjo, jei prireiks, valdyti šalį dekretais.. :). Pasigirsdavo iš jos lūpų ir kitų replikų, besikertančių su LR Konstitucijos nuostatomis. Dar ne taip seniai ji buvo labai aktyvi ieškodama ar koks JAV sugautas teroristas nepabuvojo mūsų šalelėje. Vetuotos pilietybės įstatymo pataisos išbraukė dešimtis tūkstančių Lietuvos piliečių. Kai paprašyta suteikti pilietybę vienai JAV pilietei, patariamoji komisija, vieno balso persvara pasiūlė prezidentei to nedaryti. Tik po ilgoko laiko buvo pasiryžta. Vyti tokius patarėjus, neįrašytus į konstituciją, kuo toliau. Būta ir kitokių keistų iniciatyvų ar vertinimų. Vieni gal dėl prezidentės suklaidinimo, kiti savo iniciatyva. Tačiau kadencijos eigoje viskas gerokai keitėsi. Malonu, kad į pozityvią pusę. Prezidentė, kartu su Vyriausybe išmintingai tvarkėsi ekonominės krizės metu. Ekonomikoje ji jau seniai - tvirtas specas. Dabar kur kas drąsiau bei brandžiau reiškiasi ir tarptautinėje politikoje. Gal jau suprato ką reiškia NATO galia, ir kokią vietą joje užima Jungtinės Valstybės. Nors Europarlamente prikišta daug marginalų iš įvairių ES narių delegacijų, tačiau bendrą, optimaliai pozityvią reikšmę ir jis atlieka. Gal ne visada pakankamai gerai suvokiant Rytų imperijos grėsmę, bet Gruzijos ir Ukrainos pamokos įpareigoja ir tą esmę suvokti. Prezidentei priekaištaujama, kad ji nepasitiki Darbo partijos vadovais. Neteisingai keliama problema. Vertėtų klausti, kodėl "burokinėms" politinėms struktūroms buvo nuolat uždegama žalia šviesa ar net tiesiamas raudonas kilimas. Teisinėje valstybėje visokie "uspaskichai","paksai" bei jų talkininkai galėjo būti jau seniai teisėsaugos įvertinti ir būti ten, kur jiems ir pridera pagal Lietuvos baudžiamojo kodekso nuostatas. Tad ir klausimas turėtų būti ne kodėl paslaugų atsisakyta, o kodėl tokį ilgą laiką buvo neatsisakyta? Kiek laiko jie mūsų visuomenę dar mulkins? Dabartinės Rusijos avantiūros metu dar labiau paryškėjo prezidentės gebėjimas tiksliai vertinti situaciją. Ji kur kas padoresnė, negu KAM ministro J. Oleko, kurio veikla - vis akivaizdesnis kenkimas Lietuvos apsisaugojimo galimybėms. Jo aiškinimai ir veiksmai tokie, kad jokios grėsmės Lietuvai nekyla yra jei ne išdavystė, tai visiškas bukumas. Jei nesugebama krašto gynybai vadovauti, tai kokia prasmė KAM ministro kėdę šildyti? Rezervo ruošimas ir civilinė sauga artėja prie apvalaus nulio, o ministras vis dar šypseną bando išspausti. Jei kokia nelaimė, tai visuomenė prakeiktų tokį ministrą, kuris bent minimaliai neatliko savo tiesioginių pareigų. Artėjant LR Prezidento rinkimams išryškėjo kam dabartinė šalies vadovė netinka. Vertėtų pasidomėti, kiek kai kam gali kainuoti tokio ažiotažo kėlimas ir kas tie, kurie tuo naudojasi? Prisirašė kandidatų į prezidento postą ilgas sąrašas, o aptarinėti nėra ką. Tokioje situacijoje dabartinė prezidentė gerokai išsiskiria. Visos mėtomos "šiškos" nuo jos atšoka, nors apsiverk kai kam... :) Kol jie žliumbs ar protestuos, kiti Kovo 11-ą švęs... Šventę, kuris suteikia mums orumo ir pasitikėjimo... Su kuo ir sveikinu...

tikrai2014-03-11 11:50

nedalyvausiu grybauskaites organizuojamam minejime,tegul ten renkasi masonai su melynom gelytem...

ome2014-03-11 11:49

Tegu Prezidentė paskaito :"Tik nuo iliuzijų laisvi žmonės yra pajėgūs atkurti Lietuvą"

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi