Skirtingai negu Lietuva, dar vis kai kurios Vakarų šalys yra pririštos prie rusiškų dujų vamzdžio.

Pasak prezidentės Dalios Grybauskaitės, tai rodo, kad Europa yra konservatyvi ir stagnuoja savo vystymesi.

Šalies vadovės leido suprasti, kad Vakarai turėtų imti pavyzdį iš Lietuvos, nes „mes galime pasirinkti iš viso pasaulio geriausia kaina dujas“.

Deja, Europa renkasi prisirišimą, priklausymą ir savo rankų surišimą ir savo ekonomikos potencialo surišiimą, apgailestavo Lietuvos lyderė.

„Tai čia turbūt toks ginčas – tarp ateities ir stagnacijos“, – vis labiau atsiliekančius Vakarus sugėdino apibendrintos biografijos ​NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, kolaborantė,​ Lietuvos Nepriklausomybės priešininkė, komunisto Mykolo Burokevičiaus bendražygė, Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, prezidentė D. Grybauskaitė.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x5vgr1pekspertai.eu primena, kad labiausiai Europoje stagnuojanti valstybė yra Vokietija, kuri be rusiško dujų vamzdžio gėdingai negali išsiversti kaip kūdikis be žindančios motinos spenio.

Naujausi

Komentarai (128)

Rikiuoti
Dzukas > 127. omen2017-08-13 02:29

Rimtas ordinas, tik keista - apdovanotas 1985 ir neaisku uz ka.

omen2017-08-13 01:52

Tremtinys Grybauskas buvo net apdovanotas http: //podvignaroda.ru/?#id=1514538299&tab=navDetailManUbil

aha2017-08-04 22:23

tik durniu laivui galima prastumti amerikoniskas,,vertybes,,ir du kartus didesne duju kaina...

stasys2017-08-04 11:09

suldu.. siūlote uždaryti tema kurioje galima rasti viena saldžia 'razinka' viešam disputui ..:)

uz musu2017-08-04 04:05

ubagu pininigus i skola,grybe su savo siknakamciu kariauna

kiek2017-08-04 04:03

ilgai sitas grybinis kosmaras tesis

suldu ->stasys2017-08-03 22:47

Potencialas (palikimas) buvo, reikejo tik tvirtos ( patriotiskos) rankos. Bet nebediskutuokime apie tai kas buvo, nes nieko nepakeisim,o ir nuomones niekada nesutaps. Nes dabar, kiekvienam "plaukiuojanciam padebeseis" E galima iprudyti i galva, kad deka sovietu, lietuva ekonomiskai atsiliko nuo visos europos... kaip jau ir minejau pradzioje, po griuties, lietuva turejo potenciala, taciau pirstai per daug lenkti i save, kad tuo potencialu pasinaudoti.

////////2017-08-03 22:37

super jaro valiukeno straipsnis laisvame laikrastyje pagarba jam

Pamastymui2017-08-03 14:58

Tikrai taip, ne "tablėtytė", bet atitinkama krūvelė tai garantuotai

stasys2017-08-03 14:39

118 .. tu nepyk ..bet stasys ne tablėtytė po liežuviu tamstos ligos simptomams gydyti ..

stasiui pamastyti2017-08-03 14:32

Na, stasiukai, kiek esi davės priesaikų ir kiek jų esi sulaužęs per savo gvenimėlį? Kada pasidžiaugsi ir pasipasakosi visiems, kaip ištikimai tarnavai TSRS, dave jai priesaiką ir žadėjai ją ginti nuo priešų [jankių]. Bet neištesėjai priesaikos, sulaužei. Po to davei priesaiką Lietuvai, žadėjai ją branginti, saugoti ir ginti. Bet ją sulaužei!!!! Dar vėliau tapai ištikimas ES!!! Bet ir čia su ponia Grybauskaite esate apsimelavę, kai išėjote tiesiogiai ant jankių ir dabar ištikimai tarnauji jankiams su savo šutve..... Tai kiek dar meluosi pats sau?????

alius2017-08-03 14:25

„mes galime pasirinkti iš viso pasaulio geriausia kaina dujas“.Aišku galime,bet kažkodėl renkamės brangiausias.Na mes ne kokie ubagai,kad pigiai pirktume.

stasys2017-08-03 13:35

Suldu 108 .. Jūsų kom. gana kvailas , jei vertinti tą faktorių kad ji pastačiusi okupacinė valdžia išnyko ir paliko ta turtą ‚saugoti‘ nežinia kam . Griuvus sovietams jo (turto) vertė liko turinė (kubai, tonos, kvadratai ir juose dirbantis žmonės ) apimtimi. Kaip Dzukas minėjo yra dar daugiabučiai ir tie kurie juose gyvena pagal sena sovietine taisykle „tai kas mano neliesk“ bet rūpintis tuo turtu privalėtu valstybė . :).. sakyčiau pajudinote sena sovietinį reliktą .. :))

SS2017-08-03 11:35

Komunizmo statytojai yra progresas lyginant su supuvusiais Vakarais. Ar ne taip, Grybauskaite?

aAlgirdas-suldu(108)2017-08-03 10:54

parašėte gal ir teisingai tik, problemėlė --- griuvo ne sovietų valdžia o Tarybų Sąjunga. Prisitaikėliai, kurie labai geri jautėsi prie Tarybų valdžios bandydami pasislėpti BIJO ištarti normalų LIETUVIŠKĄ žodį TARYBŲ. O šio žodžio pakeitimas į svietų IŠBRAUKIA iš ISTORIJOS visą pusę šimtmečio.

Taigi2017-08-03 10:39

Dujos Lietuvoje pabrango. O visi tyli

Silka2017-08-03 03:27

Na, miško "gėrybe", parodyk tą DEMOKRATIJA ir išlaisvink V. Murovickį

USA monkes biznis2017-08-03 01:48

Amerikonai gamtos tersime pralenke net sovietus - dykumos ir degantis gruntinis vanduo! Greit bus taip: skalunines dujos is USA, o vanduo is Lietuvos...

tuzas2017-08-03 01:21

pardave pragere lietuvele isgamom tautos isdavikams amerikosu garbintojas kad jus sikancius sutrauktu

>105.2017-08-03 00:18

Sorry, bet jau ant vokiečių prašyčiau jau "nevaryti" prisiklausėžę apipjaustytųjų svaičiojimu. Tai iš ties buvo pažangi armija. O jei turėjote reikalų su kokiu vietiniu polizei su ryškiu vietiniu akcentu ir bezdėtoju, tai nereiškia, kad tokia armija buvo jų. A. Hitleris pralošė karą ne prieš Pasaulį, o prieš zingerius.

suldu ->E2017-08-02 22:50

O kas, po sovietu griuties, isparcialiavo lietuvos gamyklas? kas, po sovietu griuties ispardave strategines lietuvos imones? per 27 nepriklausomubes metus, viska, ka pasieke lietuvos valdzia, tai atidave , be kovos,lietuvos suvereniteta ,tai yra gryzo prie okupuotos teritorijos, kurios valdzia sedi ne lietuvoje.

alius>E2017-08-02 21:16

Matai pEdikėli kiek tu puolei.Seneliai turėjo karvę ir ją naudojo pagal paskirtį,o tu tik ožką ir tą naudoji pasismaginimui.

>87 E2017-08-02 21:14

va kaip tik dabar Amerika nesa laisve,demokratija... I Venesuela globalresearch.ca/us-regime-change-in-venezuela-the-truth-is-easy-if-you-follow-the-money-trail-the-opposition-is-pro-washington-not-pro-democracy/5601933 aisku po to Venesuela verzsis stoti i NATO...

Egidijus Baltušis2017-08-02 20:59

Pirma karta girdžiu, kad vokiečių okupantai kaimiečiams mokėjo už maistą, daugiausia ką jie mokėjo tai pasakyti lašinių, kiaušinių ir alaus lietuviškai, suėdę vietoj pinigų jie gariai raugėdavo ir bezdėdavo. E iš ekstremalių fantazuotojų pasaulio kaip rusų kariaiviai prievartaudavo lietuves ir tt... , klausyk e, matomai tave padarė koks azijatomongolas ir tu su tuteišio fobija draskaisi tarp savo 2 aš. Galiu patarti kaip nusikirpti rusiškus genus nuo tavo genomos.

durna boba2017-08-02 20:21

Tipo reikia laivais plugditi ,vezti dujas ,kaip lietuva plugdo:) o ne vamzdziu.. tai atsisakikime vamzdziu lietuvoi vandentekio ir taip toliau vezame backuose vandeni :)

nesutinku2017-08-02 20:12

Didžiausia kaina nėra geriausia kaina, derėtų tai suprasti...

Dzukas > 100. aAlgirdas2017-08-02 20:05

Galas zino kas is ju didesnis pasakorius. Nemegstu tuscios trydos.

nika2017-08-02 20:01

Geriausiom kainom tai reiškia tris kart brangiau negu rusiškos bet kvepiančios amerika,aš neprieš tik tada pakelkit pensijas ir mažiausią atlyginimą iki Vokietijos skurdo ribos 971 euro nes kitaip kaip sakė Landzbergis reikės eiti į mišką rinkti šakelių.

aAlgirdas-Dzūkui(92)2017-08-02 19:45

man regis suteikėte "Stasiui" per daug garbės lygindamas jį su Gorbačiovu Pagarbiai

E to 972017-08-02 19:21

Atsiprašyk Stasio, ir neiškraipyk jo gražaus lietuviško vardo. Tik vatnikai sugeba atsiprašinėti ir tuo pačiu drėbti šūdą į veidą.

U-2 to 95. pEdikui2017-08-02 19:05

pEdike, nieko ir niekur nesiuntinek. Gryzk y kaima, nusipirk karve, kurk dora, lietuviska, seima, pasakyk tvirta "NE" kuprotajam Oziui ir kitiems iskrypimams ir po mirties tau nereikes degti pEdiku pragare.

U-22017-08-02 19:00

Atsiprasau Stasiukaso, 96 comas, buvo skirtas pEdikui.

U-2 to 28. stasys2017-08-02 18:55

"Mano seneliai prieš karą turėjo karvę kaimę..." Tada, tavo seneliai, (skirtingai nuo taves) buvo normalus zmones pEdike. Butum likes kaime,, nebutu susidejas su komunistais ir komjaunuoliais(veliau, konservatnykais)ir tu nebutum iskrypeliu. Tikiuosi, tavo seneliai ir karve mire anksciau ir nemate tavo nuopolio.

E to 942017-08-02 18:50

Lietuvoje būti vatniku nėra norma, važiuokit į ruSSiją ir būkit ten tarp savų. Lietuvoje savo problemas išsispresime patys, ir mažiausiai mums reikia "kaimyno" iš rytų patarimų.

AZ2017-08-02 18:40

Čia keletas normalių žmonių diskutuoja su tais dviem debiliškais asilais stasiu ir pEdiku.Neverta.Nieko jiems neįrodysit,nes jie turi tokią užduotį,čia jų duona.Ignoruokit,tegu jie tarp savęs diskutuoja.Tai tokie tautos išdavikai,pardavę savo smirdančią dūšelę už grašį.

E to 912017-08-02 18:21

Mano seneliai prieš karą turėjo karvę kaimę, atėję vokiečiai pirko pieną, atėjo ruSSai ir atėmė karvę, nes tik buožės turi gyvulių (ir vokiečiai neprievartavo).O per 50metų ruSSai taip nuskurdino Lietuvą kad neturėjome net tualetinio popieriaus, parduotuvėse buvo tik ragai ir kanopos. Dar ilgai mes neatsigausime nuo mums padarytos žalos, todėl dabar norėdami pasivyti išsivysčiusias vakarų šalis privalome judėti dvigubai greičiau.

Dzukas > 70. stasys2017-08-02 18:09

Apie ka zmogau? Is vis as zaviuosi jusu gabumu aktyviai bendrauti, retkarciais net sukurti "paklode", bet nepasakyti nieko is esmes. Jus man primenat Gorbaciova, anas ir galejo valandu valandas kalbeti, bet niekas nesuprasdavo apie ka jis kalba. :DDD

suldu ->E2017-08-02 17:56

Visu pirma, abi, tavo, troli, isvardintos valstybes turi savo valiuta, lietuva to nebeturi. Visu antra, troli, svedai nera nato nariai, lietuva esa. tavo, troli, pavyzdziai visiskai neatitinka siu dienu realiju. visu trecia, troli, pati lietuva, po nepriklausomybes paskelbimo ispardave savo turta, istojusi i es, ispardave nacionalines svarbos imones. idomu tai, kad tu, troli, rasai, kad gyventume, o ne gyvensim.... tai yra logines, eilinio trolio, klaidos.

alius>E2017-08-02 17:56

Jeigu ne ruSSų okupacija, gyventumėme kaip danai ir švedai",o tu pEdikėli ciecorius būtum.

E to 882017-08-02 17:48

Jeigu ne ruSSų okupacija, gyventumėme kaip danai ir švedai.

Egidijus Baltušis> e2017-08-02 17:46

Tu geriau nuvažiuok į mažesnius kaimus ir miestelius Lietuvoj, Latvijoj ir Estijoj, pamatysi tokį ubagyną kokio gyvenime nematei, tu man nepiršk savo fantazijų kas kur nori stoti ir į kokį šūdą atsistoti....

E to 852017-08-02 17:36

Tiktai jūs ruSSai ginate svetimus diktatorius ir niekaip negalite išsivaduoti nuo savo caro. Daugybė šalių veržiasi stotį į NATO. Nuo ruSSų visi bėga, ruSSai dar niekam neatnešė sotaus ir pasiturinčio demokratinio gyvenimo. Visur kur buvo ruSSai ten ubagynas, korupcija ir visas tuntas kitų problemų šimtui metų į priekį. Geriau jau ruSSų niekada nebūtų buvę.

Egidijus Baltušis> e2017-08-02 17:35

Jo įsivaizduoju Dalyte su juodu diržu arba botagėliu rankose, įsispraudusia į juodą odinę triko, aukštakulniais su skylėtomis kojinėmis ir feldmaršalo kepure besisukančia aplink striptizo vamzdį.... jofana e, tu mažiau vartyk sado mazo porno žurnalus.... Jei mūsų Dalytė tą diržą nusipirko Ali Expres internetinėje parduotuvėjė, tai dar nereiškia, kad ji pati užsiropštė ant tanko....

Egidijus Baltušis> e2017-08-02 17:27

Galėčiau įvertinti tave kaip psichiškai nesveika, bet žinau kam dirbi ir kodėl pasirinkai debilišką personažą, na tiek to, emocijos neduoda jokios naudos. Gerai, jei Gruzija ir Ukraina būtų NAto narės, tai kodėl Nato sutartis nepadeda Turkams su Graikais, tarp kitko Rusijos konfliktuose su Gruzija ir Ukraina dalyvavo ir tebedalyvauja Nato kariai ir ką???? Ką tie zombiai padeda tikrame kare kada gauna adekvatų atsaką??? Rusai per 3 dienas nuėjo iki Tifilisio, gruzinai bėgdami prašiko visą jankių ginkluotę. Ką dave Nato kariai Ukrainai, prašiko 2 katilus ir vėl garsiai kalbama apie nenugalima Ukrainos kariuomenę ir nenugalima Nato, jofana, kažkokia debiliška piar kompanija... Kaip suprasti Nato neužpuolė, bet nuvertė diktatorius taip apgindama žmonių teises, tum man pagal punktus atsakyk, Nato kariuomenė buvo Afganistane, Irake, Libijoje, Sirijoje, Irane, Jugoslavijoje, Somali, Jordanijoje??? Tai jau nebesivadina okupacija??? Kaip apgynė žmonių teises??? Juos nužudė??? Pagal tave diktatoriaus režimas per mažai žudė, todėl ir pažeidė piliečių teises, o jei žudytu tokiais kiekiais kaip Nato tada su teisėmis problemų nebeliktų, nes nebebūtu kam tų teisių reikalauti??? Mulki, nuo 1991 Nato nužudė tarp 20-30 milijonų.... tu geriau pasakas rašyk.

na dar pEdikui2017-08-02 17:12

"ruSSijai dabar gresia išprievartavimas ne tik iš rytų ir iš vakarų." Na nereikia, kaip tai varlei anekdote, kuri kas vakara eina per pelke ir tikisi buti isprievartauta, kisti savo svajones i komentarus.

> 81. pEdikui2017-08-02 17:09

O jeigu negerti koncentruoto ozio myzalo,gal iseitu prablaiveti. Nebandei ?

E to 802017-08-02 17:06

Prezidentė turi juodajį diržą ir yra tigrų tramdytoja. Nė vienas seimas nesugebėjo jos nuversti, todėl kad ji visada atkakliai ir nuosekliai tarnavo valstybės interesams.

E to 792017-08-02 16:55

NATO yra gynybinė organizacija, NATO niekada neužpuolė ne vienos šalies, tik nuvertė diktatorius ir apgynė žmonių teises. Jeigu Ukraina ir Gruzija būtų buvusios NATO narės, Gruzija vis dar turėtų pietų oSSetiją o Ukraina donbaSSą ir krymą. Jau ir batka galvoja apie narystę NATO, nes pasibaigus zapad ruSSai gali ir nebenorėti išeiti.

Egidijus Baltušis> e2017-08-02 16:49

Norėčiau pamatyti kaip mūsų Dalyte ant to tanko kranu užkėlė...:)

Egidijus Baltušis> e2017-08-02 16:47

Labai teisingai pareiškei DAR... Tavo žiniai NATO tai nieko naujo, ankščiau tai vadinosi ANTANTĖ, dar vėliau Antifašistinė koalicija, jos abi ir buvo sukurtos karui. Dar iki įkišant Lietuvą į NATO, buvo deklaruojama, kad tai ginybinė organizacija, nežinau ką Nato apgynė, bet puikiai žinau kokias šalis be priežasties užpuolė ir jas sunaikino, o kaip Nato gina, puikus pvz. Graikijos ir Turkijos konflikte dėl Kipro. Vertinti Nato pagal politinę potenciją, tai išsigimęs degeneratas sukurtas iš Antantės ir Antifašistinės koalicios praktikos, tikras šiuometinis Nato apibūdinimas, tai pinigų siurbimo ir švaistimo organizacija... Nato įsivelia į karinius konfliktus, bet nežino kaip juos baigti ir kaip tuose konfliktuose laimėti.

E2017-08-02 16:46

Gražumėlis, mūsų Prezidentė ant tanko su ilgavamzde patranka. ruSSijai dabar gresia išprievartavimas ne tik iš rytų ir iš vakarų.

E to 762017-08-02 16:14

Tik NATO dėka pas mus dar nevyksta karas. Todėl ruSSai mus bando informacinėmis priemonėmis, bet nesėkmingai.

Egidijus Baltušis2017-08-02 16:06

Jeigu Lietuvos tikslas buvo karas su Rusija, o po to kaip dievas duos, tai mums labai pasisekė, mes turime to siekiančią prezidentę, vyriausybę ir užsienio partnerius...

?2017-08-02 15:57

O kas sugėdys Geybauskaitę laikančią tautą skurde su minimalia alga? Duok Grybauskaite atlyginimo minimumą bent 500 į rankas - išgyvent neįmanona, tauta alksta. O tai žmonės žmones pradės valgyt iš bado. Skurdžiai, skurdžių vaikai, ir pensininkai nori mėsos o pinigų neduoda seimasėdžiai su savo įstatymais.

E2017-08-02 15:16

Stojome į ES norėdami pabėgti nuo agresyvios ruSSofašistinės ruSSijos. Bet nuo šiol turime atsiminti kad vakaruose Lietuva turi vienintelį draugą, tai Jungtines Amerikos Valstijas ir NATO aljansą. Vokietija neturėtų imtis iniciatyvos nepasitarusi su mumis. Kremlius iš visų jėgų stengiasi išardyti vakarų vienybę, todėl nuo šiol privalome kalbėti vienu balsu ir veikti visi kaip vienas.

Egidijus Baltušis> Stasys2017-08-02 14:10

Oh Stasi kaip tu pervertini tą NEW GENERATION, gal tiksliau LOST GENERATION, kur tu matai, kad jie kažkur atsiplėšė į priekį? Klausimą kelčiau ką jie davė šiam kraštui ir ką jie sukūrė? Bijau, kad šis kraštas jiems niekas ir palikti kažką naudingo čia jie nieko nesiruošia, nothing personal just business... Rusijos politikos vingrybių aš nesuprantu, atrodo jie deklaruoja politinę ir ekonominę kryptį, o finansinius aktyvus atidavė į savo liberalų rankas. Tie įsileido spekuliantus iš užsienio žaisti biržose rublio verte, kur po to nusigriebia grietinėlę ir apgraužtą rublį palieka riedėti į nuokalnę, prie to paties, konfliktas tarp Rusijos paaštrėjęs jau nuo 2014, o Rusijos CB perka JAV valstybės obligacijas, kitaip tariant skolina su 0 palūkanom vietoj to, kad investuoti pas save... Tiek to apie Rusiją ir Ukraina, vistiek dėl pasauliuo persidalijimo tarsis dėdė Vladimiras, dėdė Donaldas ir imperatorius CI... Nereikia man pasakoti apie vaikų teises ir smurtą šeimose, pirma tegul susirūpina smurtu tarp vaikų ir smurtu kylančiu iš vaikų...

V. Ladas2017-08-02 13:58

Iš Ukrainos visko dar galima tikėtis. Jai protingiausia būtų grįžti ten, kur jos pramonė dar šį tą reiškė - į tamprius tarpusavio ryšius su tokio pat išsivystymo lygio Rusija. Po prezidento rinkimų, visko gali būti. Žinoma, jai vėl ims dalinti bulkutes ir kitus amerikietiškus ir europietiškus "skanėstus", nuo kurių tauta jau springsta...

apokalipse2017-08-02 13:14

marginalas stasys rašo: ".. Kartu kaita ta problema sprendžia.." Tai ir reiškia, kad konservinių marginalų užduots buvo ir išlieka progresyvios mokymo sistemos sugriovimas visose šalyse ir pritempimas prie kvailos "vakarietškos" (amerikietiškos) sistemos. Problema glūdi jankių doleryje, nes jis yra praskolintas ir jau bevertis. Dėl trilijardiniai jankių įsiskolinimai, jankiai pasaulį veda link neramumų visuose kraštuose, kad tik jų nebūtų Amerikoje. Pasekmės pačiai Amerikai nusimato tragiškos, žinoma ir Pasauliui. Per tokius marginalus, kaip stasys ir Co. , jankiai bando išsigelbėti savo šiknas ir savo šalies griūti. Mūsų reikalas yra kuo greičiau apsialyti nuo tokių "elitinių" marginalų Lietuvoje ir jų keliamos isterijos

stasys2017-08-02 12:26

Dzukaui 65.. Čia pasėdėjus Jus dar ne tiek išgirsite ..matyt reiktu prasijoti informacinius grudus ir pelus .:)

stasys2017-08-02 12:21

Egidijui 60 .... matyt mes skirtingai ta (integracija) suprantame , o tai kad klausomės tik savos kartos žmonių rodo kad padėtį matome tik pusėtinai . Lietuvoje panašiai buvo kol viena diena integracijos traukinys puptelėjo ir pasileido žemyn senus stereotipus šluodamas . Kartu kaita ta problema sprendžia Egidijau,. o tokie suragėję pliauskiniai kaip mes .. pasakoja čia visiems kas praeityje buvę ,apie ateitį nutylint .. Jei žmogus apie ja nekalba Jis jos ir negali turėti .. to trūksta ne tik čia,.. to trūksta ir Lietuvos politikuose . Negali paneigti fakto kad Ukraina pokyčiams atsispyrė .. gal nevykusiai , negrabiai , svetimu ranku padedama . , bet jos tragedija ne valdžia , o tie spalvoti sukilimai kurie vienu metu pakilę vėl nusileizdavo aistroms nuščiuvus .. Ne integracija į vakarus čia problema , tokia pat pergyvena ta pati Rusija .. kiek beslėptu ta Putino klika .. jos pataisos tiek BK ,CK su Lietuva būna veidrodinės .. Kalbame apie lenktines reformuojant ir vienas ir kitas visuomenes pagal modelį .. kuris ateityje leis toms visuomenėms neatsilikti , o gal ir vakarus pasivyti . Ekonomika tik vienas iš veiksniu kuris išimtinai priklauso nuo tu pokyčiu kuriuos matome keičiantis tai konkrečiai visuomenei . Toks pereinamasis modelis ilgai trukti negali . Ukrainos spalvota revoliucija .. logiška įvykiu pradžia .. kuri grįžti prie seno jau negali .. Nepriklausomai ar Porošenka bus valdžioje .. Ukraina jau atsispyrė . Egidijau reikia vertinti informacija ir ta kuri atrodo nieko bendro su tuo neturinti ,vaiku teisiu apsauga, pataisos prieš smurtą artimoje aplinkoje .

Nuodingas grybas2017-08-02 06:37

Nebutu komunistiniu saliu apsivoge kastriulegalovyji,tai butu galima buve nutiesti senai zeme vamzdynus ir dujos butu normalia kaina visi tureja!Kai nurodoma,kaip tarnauti,tai abi durnas su-a malt galetu!

SC2017-08-02 05:11

youtube.com/watch?v=WEetWYtLCFQ ///How To Get Perfect 20/20 Vision in 2 Weeks Naturally

hm,nustebau2017-08-02 03:58

kokiu aukstu moraliniu standartu yra si ponia?!

Dzukas > 60. Egidijus Baltušis> Stasys2017-08-02 03:32

Tarp kitko, vakar ponas Liasko pareikalavo issiusti JAV pasiuntini is Ukrainos. Girdejau savo ausimis. Issiust aisku neissius, bet karsta ten pas juos. Verta, nors retkarciais, ziureti Ukrainos TV, labai akivaizdziai matosi kas vyksta Ukrainoje po 3 maidaunu metu. Iskart viskas aisku ir apie daugumos "norus" integruotis i ES. Galima matyti ir koks dabar poziuris i lietuviu elita zujanti pirmyn-atgal. Karta i diena isgirsite fraze - " ... и всякие там литовцыю". Nuomone apie Grybauskaite, net nekartosiu... Meile, ji dalykas laikinas ir trumpas, veliau prasideda seimyninis gyvenimas.

Tema2017-08-02 03:24

Jau senokai girdejau, kad sekantys karai pasaulyje bus ne del duju ar naftos, bet del vandens - kazin, kada jie prasides?

Dzukas > 54. stasys2017-08-02 03:15

Jus kaip visada ieskote propagandos ten kur jos nera. Gal galetumete man pasakyti - Kiek kainuoja SGD terminalas Lietuvai ir kokia bus galutine kaina? Kiek kainuoja naujas, tokio proekto laivas? As tuos skaicius zinau. Nezinau ka ten tvirtino visokie Sputnikai ir BaltNews, tvirtinu as - Lietuva galutinai sumokes kompanijai Hoegh LNG triguba kaina. Esama situacija pazymesiu dar tuo - dar rudeni 2016, SGD terminalui nepavyko "issiduinti" del aukstos duju kainos ir ilgai stovejo perpildytas. Atvykus eiliniam laivui su norvegiskom dujom, terminalas negalejo ju priimti. Taip, kaip sutartis pasirasyta kaip derama ir atitinka tokiu sutarciu tarptautini standarta, Lietuva duju negavo, nes nesugebejo ju priimti, bet pilnai apmokejo tas dujas. Suveike iprastas principas "imk arba mokek". Lygiai tokia pati situacija ivyko pas lenkus su pirmuoju laivu is Kataro. Jie neturejo kur priimti, bet apmokejo. "laimingas" Kataras pardave tas dujas vokieciams. Dujos buvo apmoketos du kartus. SGD terminala dar reikia moketi administruoti...

A.Andrius2017-08-02 02:59

Mano jaunystės laikais sakydavo, kad senberniams vėliau ar ankščiau šlapimas ant smegenų išsilieja. Įtariu, kad ir senmergėm taip pat nutinka.

Dzukas > 46. skorpe2017-08-02 02:33

Nafta bus reikalinga visada, problema tame, kad naftos liko gan ribotai. Ivertinant istirtus telkinius, naftos, siuolaikinio vartojimo tempais, liko 45 metams. Suprantu, kad atras dar telkiniu, bet jos labai mazai. Nafta, tai ne tik kuras ir energetika.

Egidijus Baltušis> Stasys2017-08-02 02:25

Na nematau Staska tarp JAV ir ES apibūdinimo visi už 1 ir 1 už visus, visos tos patarlės turi antrą pusę, kaip rusai sako: Дружба дружбой, а табачок врозь, kitaip sakant viskam yra ribos. O Ukrainos integracijos nėra ir būt negali, čia tik Lietuvos mas medija mūsų čiabuviams pasakas seka, Ukraina tai čemodanas be rankenų.

tuzas2017-08-02 01:18

slikstyne

suldu2017-08-02 01:11

issirinkom tokia kaina, kad naudoji nenaudoji, turi moketi uz dujas mokesti...

jei kas2017-08-01 23:35

prieinat ,padekit siam ligoniui nusigauti iki psichiatro.OMG

stasys2017-08-01 23:21

aliau ..viešumas man ne bėda . Slapstyti propaganda ?..juk ji kaip yla .Aš linkęs manyti jog algoritminius str. botus ekspertams parūpina būtent ta pekla ..:))

alius-Stasiui2017-08-01 23:13

Ačių Stasiuk už nuorodas.Net nežinojau,kad tokių gerų saitų yra,o jei tu rekomenduoji būtinai panaršysiu.

stasys2017-08-01 23:02

Vytuk ..vėl 'baltic ru' ar 'sputnic' skaitėme ? Nusivalyk putas ir jei kas taip kalba pasitikrint ar tai tiesa ..juk po ranka tiek informacijos jog ta trygubai didesnė kaina ..gali būti tik pas Ivanauska 5 L duju balione ..nupirktam kokioj šuns budoj su nuplyšusia iškaba ..:)

alius>Vytui2017-08-01 22:34

O gal kaip tik labai protingi,įpatingai jei ir pačiam nuo tos nuomos nubyra?

Vytas2017-08-01 22:27

Tik kvailiai nuomojasi laivą-terminalą už trigubai didesnę kainą, nei kainuoja nupirkti. Meluoja prezidentė išsijuosusi dėl "pigių" dujų Lietuvai. O Vakarai pragmatiški, jie žiūri pirmoj eilėje savo ekonominių interesų. Todėl D.. Grybauskaitės palodinėjimai ant Vakarų turi nulinį, o gal net ir neigiamą poveikį santykiuose su jais aspektu. Kitas dalykas JAV elgsena šiuo klausimu: atviras ir šiurkštus savų interesų protegavimas ES atžvilgiu, nors patys iš Rusijos perka raketinius variklius. Ir ne tik juos. Aukščiausio laipsnio chamizmas ir cinizmas: JAV viskas galima. Kiti gali gyventi tik taip, kaip reikalinga JAV.

ceslovas2017-08-01 21:57

Ta padla ir miegodama meluoja

gde dengi Zin2017-08-01 21:39

убито 14 Топ-менеджеров крупных Банков за этот год!! №1. УИЛЬЯМ БРОКСМИТ 58-летний бывший топ-менеджер Deutsche Bank был найден мертвым в своем доме в центре Лондона 26 января. Полиция классифицирует эту смерть как самоубийство. №2. КАРЛ СЛИМ 51-летний управляющий директор Tata Motors был найден мертвым на четвертом этаже отеля Shangri-La в Бангкоке 27 января. №3. ГАБРИЭЛЬ МАГИ 39 -летний сотрудник JP Morgan умер после падения с крыши европейской штаб-квартиры JP Morgan в Лондоне 27 января. №4. МАЙК ДЮКЕР 50-летний главный экономист инвестиционного банка США был найден мертвым недалеко от Такомского моста в штате Вашингтон. №5. РИЧАРД ТЭЛЛИ 57-летний основатель Title Services был найден мертвым в начале этого месяца. Судя по всему, он сам выстрелил в себя из ружья. №6. ТИМ ДИКИНСОН Директор по коммуникациям британской Swiss Re AG также умер в прошлом месяце, однако обстоятельства его смерти до сих пор неизвестны. №7. РАЙАН ГЕНРИ КРЕЙН 37-летний топ-менеджер JP Morgan умер несколько недель назад . Подробностей трагедии нет, в качестве причины называется самоубийство. О его смерти свидетельствует лишь небольшой некролог в Stamford Daily Voice. №8. ЛИ ДЖУНДЖИ 33-летний банкир из Гонконга покончил с собой, спрыгнув с крыши штаб-квартиры JP Morgan в Гонконге на этой неделе. №9. ДЖЕЙМС СТЮАРТ Бывший генеральный директор National Bank of Commerce найден мертвым в Скоттдейл, штат Аризона, утром 19 февраля. Представитель семьи отказался называть причину смерти. №10. ЭДМУНД РЕЙЛИ 47-летний трейдер Midtown‘s Vertical Group совершил самоубийство, прыгнув под поезд. №11. КЕННЕТ БЕЛЛАНДО 28-летний трейдер Levy Capital, ранее работающий инвестиционно-банковским аналитиком в JPMorgan, выпрыгнул из окна своей квартиры. №12. ЯН ПЕТЕР ШМИТТМАНН 57-летний бывший главный исполнительный директор банка ABN Amro Group найден мертвым у себя дома недалеко от Амстердама вместе с женой и дочерью. №13. ЮРГЕН ФРИК 48-летний бывший генеральный директор Bank Frick & Co. был застрелен в подземном гараже одной из финансовых компаний в Лихтенштейне. 14. Я пока не понял кто Михаил Делягин отметил: Банкир, как врач и адвокат, - доверенное лицо. Он знает, как, почему и в чьих интересах движутся деньги. Поэтому, когда наступают тяжелые времена, и хозяева денег начинают их прятать, заметая следы, - жизнь банкира часто прерывается.

stasys2017-08-01 20:51

Egidijui .. Egidijau Tu tik viename teisus .. Amerikai tikrai nereikalinga stipri konkurencinga Europos Sąjunga .. apie tai jau kalbama kadu kadaise .. kai dar tas rytu arklys nebuvo vakarietiškomis blagavonijomis girdytas . Ir kaip elgsis Vakaru Europa tu pačiu nauju sankcijų Rusijai atžvilgiu sunku pasakyti. Bet truputi toliau atsistojus .. visa tai primena ‚gero ir blogo‘ amerikiečiu rusiška žaidimėlį .. kuris veikia trečio Niutono dėsnio principu .. Jei tas sankcijas butu iniciavusi Europa su Amerika, busimą rezultatą galima būtu svarstyti .. Dabar jos ir prie įsiteisinimo .. stums procesus vakaruose kurie tik sustiprins prorusiška „tryda“ .. Europa ES bus vėl priversta pasitikrinti ar ji vis dar sugeba priimti sprendimus kuriems galiotu muškietininku vertybė (visi už viena ir vienas už visus ). ES tampa toks sunkus darinys į kuri įmetus kaulą .. sunku pasakyti kas kitame gale išlys . Be abejonės tai turės įtakos tolesnei Ukrainos integracijai į vakarus , ir sustiprins tas jėgas kurios kaip ir Lietuviški „mastantys“ siurbčioja alu su skardine ant kurios parašyta „žigulinis“ . Kraštutinumai tik lėtina procesus tuos kuriems nors iš dalies reikia bendro sutarimo šalyje .

V. Ladas2017-08-01 20:27

Anksčiau šunis (ir kales), ant savų lojančius, kardavo...

Šita2017-08-01 20:24

Leningrado kailių fabriko pros-ti-tu-tė SNORO banką užgrobė bei išvogė žmonių pinigus.

skorpe2017-08-01 19:59

VAMZDIS YRA VILNIUJE... ir dar surudyjes, tipo skulptura :) o Grybauskaitei negerai matyt su sveikata, sunkiai kalba... JAU GREITAI visame pasaulyje nereikes naftos.... ir Elektra jau senai galima gauti nemokamai, bet gi NIEKAS NENORI ATSISAKYTI SITOKIOS PINIGU GYSLOS ! Todel stagnacija yra pati ponia, kitaip senai BUTU TAS TEHNOLOGIJAS IDIEGUSI LIETUVOJE< MES TURIM SITIEK NUOSTABIU INZINIERIU< O POLITIKAI tik atomine sugebejo uzdaryti ir sita senmerge - net su kaimynais bendrauti nesugeba ..... PATI snora suede, laiko klausimas ir bus procesai panelei.? laisvas laikrastis raso, kad visi snoro pinigai nuejo i paneles rinkimus :) ot brangi DALIA !

geda uz tokia2017-08-01 19:57

prezidente

skorpe2017-08-01 19:45

O kam idomu, ka ji mano ??? :)

skorpe2017-08-01 19:43

SEDZIU KRUME( ant tanko), GELE UOSTAU -lapu sikta nusisluostau .... :) :)

skorpe2017-08-01 19:41

TARP KITKO !!! S A P N A V A U - kad aplink Zaliaji tilta ststomi nauji pastatai.....O I TILTA NIEKAS DEMESIO NEKREIPIA - nezinau kodel? BET TILTAS YRA PAVOJUJE , gal del tu statulu, gal del senumo, gal koks plysys susidare......... INZINIERIAI TEGU APZIURI ZALIAJI TILTA - nes gali buti avarija!

////////2017-08-01 19:00

kad dujos rusiskos tik perpumpuotos per kelis laivus tampa vakarietiskos ir pinigeliai uz jas pildo valdzios korupcionieriu saskaitas ofsoruose

va čia jo2017-08-01 18:38

Pritaru Grybauskaitei - Europa susistagnavusi ir neperka dujų iš JAV. Ir tokiu būdu nepadeda JAV ekonomikai. Ir net pinigų NATO-ui nepraveda tiek kiek reikia- pats Trumpas sakė. O tai gali iššaukti Trumpo sankcijas Europai ir tada Trumpas nesaugos ir ateis Putinas.

Egidijus Baltušis> Stasys2017-08-01 18:32

Matai Staska, tu pervertini tas galvas kurios sugalvojo idėjas apie dujinę nepriklausomybę... Gal būt aš per daug įtarus, galimas daiktas, tai ne mūsų politikumo idėja ir tai jau seniai JAV valstybės departamento vykdomas planas. Pradžioje Pabaltijo šakalai, o paskui ir visas ES bordelis paklus ultimatumui iš JAV. Nelabai suprantu kur galima įkišti pagalius į ratus, jei yra pasirašoma dujų pirkimo- pardavimo sutartis, tarp kitko GAZPROM nė karto jos iki šiol nesulaužė, o ką priteisė atgaline data, tą sumokėjo. Yra Lietuvos fantazijos gauti dujas pigiau ir diktuoti Gazprom sąlygas, nežinau iš kur pas GAZPROMą kantrybė pardavinėti mizerinius kiekius duju tokiam problematiškam pirkėjui. Logiškas atsakymas būtų mūsų Dalytei iš apkerpėjusios ES- jei jums reikia tu JAV dujų už 2gubą kainą, tai patys ir pirkite čia ne loje, bet šita problema man įdomi kitu aspektu, ką pasirinks ES, ar konfliktuoti su JAV ir mokėti baudas, ar kitu atveju dėl brangios dujų kainos sunaikins savo ir taip braškančią ekonomiką. Trampas jau ankščiau yra pareiškęs, kad ES JAV nereikalinga kaip konkurentas...

Vadakste2017-08-01 18:20

Na ir kiek tos dujos kainuoja Lietuvai is to terminalo. Ponia pinigais apzelusi , todel jai viskas yra pigu.Dujas pirks nors is uz juru, mariu , kad tik ne is Rusijos ane.Idomu kaip galejo dirbt anksciau su tais rusais , kai dar tokia panieka jiems.

Dzukas > 33. >302017-08-01 18:07

Nezinau kas toks "isodas", kuri Putinas kazkur isodino. Jeigu kalba apie Asada, tai Asadas valdzia gavo, kaip neisvengiamybe po tevo ir brolio mirties. Arabu dujos ir taip keliauja i Europa. Asadas nuties vamzdi ir bus dar vienas "papas", bet nuties ne taip kaip nori kitos, priesiskos Sirijai, salys, o vamzdi su savo ir sajungininku dujomis. Problema ne tame, kad arabu dujos patektu i Europa, problema tame kad Asadas gina savo ir sajungininku interesus. O dujos ar taip, ar kitaip skirtos bus Europai ir ne tik. Tai niekaip netrukdo Siaures srautui-2. Nepriklausomai nuo arabu duju, Europai butu naudinga ir Siaures srautas-3. Europos telkiniai nyksta. Per paskutinius metus isgava sumazejo 30%, o duju poreikis auga. Didziausias poreikis duju yra ir ne Europoje, o Pietryciu ir Rytu teritorijose.

senis2017-08-01 18:00

Putinas nusprende pasaugoti Trampa. Pamygo Kongresa, tame tarpe Makeina, ir sankcijos tut, kak tut. Nelabai svarbu duju kiekis, kokybe ir kaina. Svarbu neblogas pleistas tarp JAV ir ES. JAV aiskiai parode ES, kad ES istatymai, nustatymai ir norai cia ne prie ko. Primygo WW, ipirso Monsanto, purto bankus, primena fricu skola NATo, beveik 400 milijardu. Kalasnikovas buvo iskeles minti, kad sekanti karta reikia rinkti ne JAV prezidenta, bet Kongresa, bet gal ir sitas neblogai dirbs. Velniop BMV, tegyvuoja atgimstantis Pontiakas.

>302017-08-01 17:59

visi dujų "papai" skirti esai, tik dujų "papų" motinos skirtingos, tai tos motinos ir kariauja hibridiškai.

stasys2017-08-01 17:59

Egidijau ... toli gražu nesiekiame čia kam nors ka nors pratempti pro ausis , net ir norėdami to negalime padaryti . Joks amerikietis nesukios Gazpromo kranelius , kaip ir Gazpromui niekas neleis nupjauti tiekimo vamzdžius užvirinus jiems galus . Rusiško verslo modelis čia neįgalus .. tikslas juk didinti pasiūla sau .. o ne siūti tai pasiūlai birkeles MADE IN US .. Taip galvoti „paikystė“ . Kitas reikalas šakaliai į ratus , kuriuos Lietuvai tenka sulaukti dėl savo sprendimo finansuoti dujine Nepriklausomybe. O juk yra tokiu kurie be ‚optimos linijos‘ ir pasirinkti Egidijau nieko daugiau neturį .. :))

U-2 to 31. Dzukas2017-08-01 17:43

Jus nesupratote visisko Stasiukaso minties gilumo. Daznas konservatnykas, save, mielajy, tapatina su Lietuva. Jiems tai, visai normali busena. Rasydamas "... nupjausime tada bus ir matyti ..kar mes ji turime ar ne .:)" jis turejo galvoje savo vamzduka.

>302017-08-01 17:43

tą dujų papą saugo įsoda įsodintas su putino pagalba. O tuo tarpu keliauja stream as 2 į ES iš vakarų ir Turkų streamas iš rytų. Pagal pasagos dėsnį - du "papai" laimę, turtus neša.

Dzukas > 29. stasys2017-08-01 17:31

Sutinku... tiesa nupjauti Lietuva gali tik savo vamzdi. Gazprom vamzdzio ji neturi.

Dzukas > 25. >222017-08-01 17:28

Man nereikalingas zemelapis, as Sirijoje ne karta buvau. Jeigu gerai zinot tema... Koki duju "papa" ir kam skirta saugo Asadas su Putinu? :DDD

stasys2017-08-01 17:28

Dzukui ...kai nupjausime tada bus ir matyti ..kar mes ji turime ar ne .:)

Egidijus Baltušis> Stasys2017-08-01 17:28

Šioje vietoje su tavim Staska sutinku, kad suformuotį įprotį mūsų bėdžiams pirkti arba vartoti, paprasta kaip 2x2, aš nė 1 iš 3 savo dukrų nesugebėjau išaiškinti, kad čipsai yra šlamštas, bet kaip sakoma komisų kartos smegenų veikla suformuota reklamos principu. Reklamoje apie produktą pasakoma tik 3% informacijos, o visa kita tai ne tik, kad pirktum reklamuojamą prekę, bet, kad taptum to brendo pastovus vartotojas. Matai Staska, tu visada komentaruose laikaisi tos žydiškos chutzpah, žinoma aš į Maksimą neinu pirkti pieninės ir niekas to nesiekia, bet kalbant apie dujų pardavimo perpektyvas ES, po JAV sankcijų, na tu man neįrodysi, kad siekiama atsiriboti nuo rusiškų dujų, JAV tikslas būti dominuojančiu tarpininku tarp GAZPROMO ir RURGAZO, visa kita Staska.... tu geriau pasakas rašyk.

NIEKO NESUPRANTU...2017-08-01 17:28

KODĖL MŪSŲ PREZIDENTĖ TEISĖTAI NEVADOVAUJA VISAI EUROPAI? JI JUK TOOOOKIA PROTINGA, KAD NET PAVYDAS BAMBĄ GRIAUŽIA.

Dzukas > 24. stasys2017-08-01 17:25

Na jeigu kalbeti apie duju kokybe, JAV skaluninese daugiau priemaisu, kokybe blogesne. Jeigu apie piena... ne maistinej vertej vieno pieno privalumas pries kita. Visame - kainos ir kokybe santykis.

>222017-08-01 17:15

Pasiimk žemėlapį.Susirask arbus. Susirask dujų gimdavietes. Susirask Siriją. Susieškok kam priklauso dujų gimdavietės.

stasys2017-08-01 17:08

Egidijau ..juk nuėjęs į MAX. parduotuve nepuoli optima linijos pieno pirkti ?? ta palieki kitiems daryti ir jei atidesnis butumei pastebėtum keista reiškinį ,..ans visada lentynose gulį ..netgi tada kai to brangesnio nėra , nors tarp jų maistinėj vertėj gulį lygybė . Išvada: pasiūlos ir paklausos dėsnis ne pigia kaina kaustytas ..o mūsų įpročiais kuri lavinti galima tik plečiant pasiūlos lentyną. :)

Dzukas > 5. stasys2017-08-01 17:05

Lietuva negali nupjauti tai ko neturi. :DDD

Dzukas > 4. Vaizdelis2017-08-01 17:03

Su arabu duju "papu" viskas daug paprasciau ir Asadas su Putinu jo tikrai nesaugoja. :DDD

vestuvės2017-08-01 16:51

Jei apženyt su miša, III pasaulinis garantuotas.

žopa2017-08-01 16:51

Visai nuvažiavo bobai stogas.Čia jau ne klimaksas.

Egidijus Baltušis2017-08-01 16:49

JAV, jei pradėtų eksportuotį savo skalūnines dujas į ES, per metus tegalėtų atplukdytį iki 4,5 milijardų kubų, po 2 metų patobulinę ir padidinę eksporto terminalo pajėgumus, kiekį galima būtų padidintį iki 7 milijardų. Kaip matome tokie kiekiai gal tik patenkintu Pabaltijo nušiurusias kates. Vakarams problema slypi kitur, JAV už skolas iš Ukrainos jau reikalauja atiduoti UKRGAZ visą dujų tiekimo tinklą į ES. Šioje vietoje JAV kompanijos bus pagrindinis GAZPROM dujų tiekėjas į ES. Žinoma, 2-2,5 kart didesnė kaina mūsų Dalytei nesvarbu, aš jau ankščiau minėjau, kad JAV skola tai ne JAV problema, tai viso pasaulio problema...

Koks2017-08-01 16:30

koks teisingumas jei prezidentu tampama negyvenus Lietuvoje tris metus prieš tampant prezidentu? Tokiu atveju suformuota praktika Lietuvos prezidentu būti Putinui? Nu ar ne neprisipažinusių KGBistų darbas ir KGBistų projektas?

nuomonė2017-08-01 16:27

na kur jau VAKARAMS-iki mšsš paskutinės vietos...madam prezident-ŠTAI KAS BŪNA ,KAI ATEINA POLITIKAI ,VISIEMS LAIKAMS...ŽINOMA,I KAI KURIUOS žiūrint jau nebe juokinga.....madam prezident,nors išeidama-sutvarkykit teisėsaugą,lietuva niekada nebus demokratinė-KOL NEBUS TEISINGUMO.....

>152017-08-01 16:18

tai čia jūs pagal darvinizmą...įtariu kad nevertnat visumos - biblije aprašomo klonavimo atvejo ir tų klonų prisiveisimo, tai va tie klonai ir upkretinėjo kitus pagal bibliją, o kad klonai neišnyktų ir jų savybės neišnyktų, klonams uždraudė tuoktis su ne klonais.

yel“l“ow submarine to 13. >112017-08-01 16:07

kartoju dar kartelį : įgimtas, įgytas ar iš(si)ugdytas idiotizmas, niekaip nekoreliuoja su chromosomų kombinacijomis :) - galimi tik vienetiniai, atsitiktiniai sutapimai :))) - per milijonus metų , min 2/3 dvikojų gaublio roplių jau tapo daugkartiniais mišrūnais, tačiau idiotų jų tarpe - tik propropropro ----- procentas :)))

>122017-08-01 16:05

šiaip, tai turėtum žinot kad Rusas - arklys pagal Elbingo žodynėlio Fragmentai iš Elbingo žodynėlio (apie 1400). Skaičius rodo žodžio numerį žodynėlyje; pirmasis žodis pateikiamas prūsų kalba, antrasis – vokiečių, skliaustuose nurodomi lietuviški atitikmenys. 429 Russis Ros (žirgas) O arklys virš prezidentūros.

>112017-08-01 15:59

tai idiotizmas lygu mišrūnas? Pvyzdžiui jei žydas motina - tėvas rusas, vyras negras o žmona baltoji - tai aksioma vaiko tautybės nėra, rasės nėra, pilietybės nėra, lytis su nuline chromosoma raba dviem y chromosomom, bevaikizmas iš visa to ir susiformuoja tamstos aksiominis idiotizmas? Aksiominio idiotizmo priežastis - mišrūnizmas? Juk dėl to ir slepiama kokios tautybės tėvas ir kokios tautybės motina?

trumpai2017-08-01 15:55

Ei liaudis ar tik pas mane google neveikia antra diena ar visur,musiau rusai blokuoja.

yel“l“ow submarine to 10. mmmm2017-08-01 15:51

tamstai gal tai nėra suvokiama, bet priimk tai kaip aksiomą - dogmą :))) ------ idiotizmas neturi nei tautybės, nei rasės, nei pilietybės, nei lyties, nei lytinės orientacijos :)

mmmm2017-08-01 15:43

kokios tautybės jos tėvas ir kokios tautybės jos motina? Turi būti kažkoks paaiškinimas. Tauta turi žinoti kokios tautybės asmenys jai vadovauja.

yel“l“ow submarine2017-08-01 15:29

ekspertai džiuginte džiugina: regėti kolaborauskaitę ružavam fone yra tikra palaima :) - dėl manęs, galima nieko net ir nerašyti, - tiesiog kasdien publikuoti vis naują tos katastrofos abrozdėlį ružavame rėmelyje :)))))))

Jase2017-08-01 15:21

Jaigu renkamasi Lietuvoj paciomis pigiausiai kainomis dujos,kodel Lietuvoj Tokie brangios maisto produktai? Prie pigios elektros ir duju jie turetu pikti.Butu modernu keisti centrini sildyma I negaliu issivaizduoti kaip zmonems ten gyvena gaudami I menesi ta Ka UK moka minimuma Per savaite ir pirkdami maisya brangiau.Keistas modernumas.

stasys2017-08-01 15:16

6 ...viskas kaip str. :) tema dujos konkrečiai , o jos pabaiga kaip pas ekspertus. :)

> 5. stasys2017-08-01 14:51

Kodėl taip nemandagiai? Nespręskite apie kitus pagal save. Ne visiems "apžiojus pačiulpti" taip jau ir aktualu.

stasys2017-08-01 14:47

Geriausia kaina ..nereiškia mažiausia . O "Gazprom" vamzdys tik alternatyva tu geriausiu kainu sąraše. Lietuva jo kol kas nenupjovė ..palikdama ir ekspertams galimybe ji apžiojus pačiulpti .:))

Vaizdelis2017-08-01 14:45

Tai kad Vokietija nepasiekia JAV dujų papo, arabų dujų papą saugoja Asadas su Putinu, be to nuolat žįsdamas musulmonės motinos papą pats nori nenori tapsi musulmonu su kuo ir hana/ gana demokratijoms bus.

Salin usa imperializma!2017-08-01 14:23

US-imperialistai su savo "duju-istatymu" uzdejo sankcijas ne tik Rusijai ir vakaru aptarnaujancioms firmoms, bet ir Venesuelai! Kokie "vakarai" yra prisirise prie Venesuelos duju??? Kodel Grybauskaite nesugedina tu vakaru, kurie prisirise prie venesuelos duju???

U-22017-08-01 14:16

Mintis, kad istorija sukasi ratu yra 100% teisinga. Paskutiny karta gerb. Bestija "puvancius vakarus" gedino 1987 CK KPSS plenume.

trumpai2017-08-01 14:09

Vaja vaja pilnatis su užtemimu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi