Prezidentė Dalia Grybauskaitė kreipsis į Konstitucinį Teismą dėl Seimo rinkimų teisėtumo ir tik gavusi išvadą įvertins formuojamą centro-kairės koaliciją, – po susitikimo su Socialdemokratų partijos vadovu Algirdu Butkevičiumi pranešė prezidentės patarėja.

Anot jos, kol nebus galutinio Seimo rinkimų įvertinimo Konstituciniame Teisme, šalies vadovė nevertins jokių koalicijų sudarymo galimybių.

A. Butkevičius sakė manąs, kad Konstitucinis Teismas sprendimą priims šeštadienį.

“Žinių radijo” | ekspertai.eu inf.

Naujausi

Komentarai (36)

Rikiuoti
to to nijole2012-11-07 18:08

O kam p.Nijolės smegenų vingius tiesinti? Kuo daugiau vingių, tuo protingesnis žmogus. Ot viktariuko vingius tai tikrai reikėtu patiesinti ir nukreipti teigiama linke. Nes jo visa veikla, pradedant "Jangelos" afera ir baigiant šiais rinkimais, eina tik NEIGIAMA kryptimi.

to nijolė2012-11-07 12:41

Tavo tamstele smegeninės vingių ir grabas neišlygins

Bambeklis2012-11-07 12:38

Ko siekiama Lietuvoje? Lietuvos okupacinis kapitalizmas – visuomeninis politinis būdas, prie kurio valdžia, jų organai ir veiksmai formuojami ir nukreipiami dalinai arba visiškai veikti ir kontroliuoti Lietuvą savais interesais su formaliu demokratinių institucijų bei valstybinio suvereniteto išsaugojimu. Įtaka ir kontrolė vykdoma tiesiogiai okupacinio kapitalizmo infrastruktūra, susidedančiai iš visuomeninių, politinių, mokslo ir kultūros institucijų, žiniasklaidos, komercinių struktūrų ir kolaboristinio elito su kolaboristinėm vertybėm, ideologija ir siekiais. Šiuolaikiniame pasaulyje okupacinis kapitalizmas yra švelnia forma valstybės okupacija ir kolonizacia. Ar ne to siekiama Lietuvoje?

nijolė2012-11-07 11:06

šįkart pritariu prezidentei. Būtina sustabdyti Uspaskich nusikalstamą veiklą Lietuvoje Visas jo gyvenimas ir veikla pastatyti ant nešvarios kortos, ir iki šiol su kažkieno tai palaiminimu jam sekėsi. Per šiuos rinkimus susidarė įspūdis, kad atamanas paleido savo gaujos narius per visą Lietuvą su užduotim imti valdžią bet kuria kaina. Siautėjimas buvo nežmoniškas. Todėl būtų teisinga šią partiją uždrausti, nes Uspaskich siautės toliau. Tokius tik "grabas" išlygina

Aistė2012-11-07 02:28

O po rinkimų rezultatų panaikinimo turėtų iš karto sekti Seimo ir Savivaldybių tarybų rinkimų įstatymų pakeitimas.

Aistė > Pritariu prezidentei2012-11-07 02:21

O aš ne prezidentei pritariu, o pačiam principui - tokias partijas, kurios nori nusipirkti Lietuvą - reikia uždaryti

vardas2012-11-07 01:06

Praziopsojo elektrine valdziazmigiai nepasituose jos referndumo klastojimui ir dar per daug papuole i i sema s DK. Jei bus nauji rinkimai tai ir elektrine statysim, o valdziazmogiai vistiek nepasikeis. Kaip buvo Lietuvos genocidas vykdomas pries gyventojus taip ir bus toliau.

suvalkietis2012-11-07 00:56

cia kreipimasis i KT tai tik akiu dumimas kaip ir del Garliavos mergaites , pamenat kaip sake prezidente "kad nebutu prievartos", o kaip buvo?

as2012-11-06 22:34

kas is to jeigu reiks perbalsuot, viktorelio vagiu gauja vel pirks balsus toliau... turejo juos ismest vaigauskas lauk, bet matyt "desrom" apkaisytas

Pritariu prezidentei2012-11-06 20:00

Šį kartą tikrai palaikau prezidentės sprendimą kreiptis į KT. Rinkimai buvo nešvarūs, Viktorėlio nupirkti už "bambalius" arba 10lt. ir reikia vieną kartą užkirsti tokiems kelią. Tokias partijas, kurios nori nusipirkti Lietuvą - reikia uždaryti. Šį kartą vyrukai gerokai perlenkė lazdą ir persistengė.

kai2012-11-06 19:31

konservatoriai pralaimėjo,tai ji nutarė kreiptis,nes darbiečiai su socdemais aiškiai įvardino,kad dėl elektrinės klausys piliečių nuomonės,kad dujų terminalo taip pat nepakabins ant mokesčių mokėtojų pečių ir dar daug ko. Tai poniai žinoma nepatinka,tai reik naujų rinkimų. Žodžiu reiks rinkti tol,kol laimės konservai. Bet vieną tik žinau,kad NIEKADA UŽ JUOS NEBALSUOSIU IR UŽ PONIĄ TAIP PAT. MAN GĖDA,KAD UŽ JĄ BALSAVAU. MANAU,KAD LIETUVOS ŽMONĖS TIKRAI ADEKVAČIAI VERTINS TAI,KAS DABAR VYKSTA. P. S. KUR MERGAITĖ? KODĖL SENELIAI IKI ŠIOL NEGALI JOS APLANKYTI????????

vilte2012-11-06 19:10

nieko gero,jei panaikins rinkimu rezultatus. Be pykcio ir chaoso nieko tai neduos. Balsavimas bus dar arsesnis uz DP ir socdemus,o is kitos puses - uz konservatorius. Kitiems dar maziau sansu,ypac DK. Manau,ju nebeisrinks ne vieno. O per ta laika iki kitu rinkimu- ne,nenoriu ne prognozuoti... kas bus... Tikekimes, kad KT nepanaikins rinkimu rezultatu. Nes su zmoniu nuomone negalima nesiskaityti,kad ir kaip ji nepatiktu poniai.. O dabartiniams valdantiesiems norisi dar pabuti,nepasiimti visi 'atkatai', reikia ignoruoti zmoniu valia del referendumo. Tam ir sugalvojo sita triuka. Pasibaisetina.

jooo2012-11-06 19:03

kazin kodel konservatoriai agitavo uz Darbo partijos kandidatus antrame ture? O dabar jau jiems nebetinka,nes ne su jais nuejo i koalicija? Juk jei butu,kaip buvo planuota DP+TS_KD+liberalai butu labai gerai ir prezidentei ir jos palaikytojams. O dabar netinka... Panaikins rezulatatus daugiamandatej-tai DK -visai nebebus atstovu,nes antra karta jau ju nebeisrinks. Bus masinis balsavimas uz DP, socdemus , o kiti -uz konservus. Taip, kad nieko gero,isskyrus pykti ir chaosa , ta prezidentes sugalvota akcija neatnes. O ypac p. Venckienei,del ko ja nuosirdziai uzjauciu.. Negi dar akys neatsivere? Negi manot,kad ji- pirmoji dama, kada nors buvo nusiteikusi geranoriskai del p. Venckienes? Negi ne jos ranka viska laimino ir toliau palaimins visiska sunaikinima? Nebent KT nesutiks panaikinti rinkimu rezultatu. matysim...

Aistė > Milda2012-11-06 18:56

Visai teisingai. Tai ir yra svarbiausia. Teisingi ir garbingi valstybės pamatai. O kas norės ir vėl balsuos prieš elektrinę, jei žmonės taip jaudinasi dėl to, vadinasi, jiems tai svarbu. O jei svarbu, tai ateis ir balsuos prieš ją. Esmė - nieko negalima aukoti demokratijos sąskaita. Nes toliau- tik žemyn. Vien dėl DP elgesio prieš rinkimus ji turėjo būti eliminuota iš rinkimų. To neįvertindami ir turėdami tokius žemus standartus ir važiuojame tik žemyn. Mentalitetą reikia keisti... žmonėms. Nes kokie žmonės, tokia ir valdžia.

Aistė > Ruta2012-11-06 18:44

Visos problemos, buvimas ten, kur esame, dėl žmonių mentaliteto...

PЄTRVS2012-11-06 18:25

Tai kas vyksta yra akivaizdus sabotažas. Atkreipkite dėmesį, kada "prezidentė" nusprendė kreiptis į KT dėl rinkimų panaikinimo, motyvuodama, kad jie buvo neskaidrūs, - tuomet kai paaiškėjo, kad valdančioji koalicija sudaroma nedalyvaujant konservatoriams. Jeigu būtų formuojama taip vadinama "vaivorykštinė" koalicija socialdemokratai-konservatoriai-leberastai, tuomet ji į KT nesikreiptų, suprask rinkimų metu būta pažeidimų, bet jie negalėjo turėti įtakos rezultatams. Prezidentė davė priesaiką, kad bus vienodai teisinga visiems. Akivaizdu, kad ji "teisinga" tik konservatoriams. Tai yra priesaikos sulaužymas ir vienos politinės partijos stūmimas į valdžią buldozeriu, piktnaudžiaujant savo užimamomis pareigomis. Ji turi būti nušalinta nuo pareigų ir teisiama...

kovojo su banditu chunta N.Venckiene...2012-11-06 16:36

Dabar banditu klanas visu pajegumu puola gerbiama prezidente D.Grybauskaite:)

Tai ir referendumas bus padarytas niekiniu?2012-11-06 16:16

VISKAS VYKSTA, KAD REFEREDUMĄ PADARYTI NIEKINIU? Juodžiausia diktatūra? Čia yra dar viena prezidentės taktika- šituo savo žingsniu ji stengiasi padaryti dar vieną TRAGIŠKĄ DALYKĄ - FAKTIŠKAI PADARYTI IR REFERENDUMO REZULTATUS NEGALIOJANČIAIS, nes referendumą turi patvirtinti seimas per 4 savaites. O kas patvirtins? Šis seimas konservatorių valdomas jau sakė kad netvirtins, o sekantį seimą PREZIDENTĖ UŽBLOKAVO TYČIA. Siaubas. Lietuvoje tyliai įvesta pati juodžiausia diktatūra. ŽMONIŲ PAREIKŠTA VALIA, JEI JI NEATITINKA VIENOS PARTIJOS NORŲ YRA APSPJAUDOMA IR NAIKINAMA.

Tomas J.2012-11-06 16:08

Prezidentė yra prastos reputacijos žmogus, nes okupacijos metais tarnavo priešui, kolaboravo (žiūrėkite BK 120 str.), buvo labiausiai nusikalstamos pasaulyje organizacijos (TSKP) narė. Nenorėčiau, kad ji perimtų valstybės valdymą..

m2012-11-06 16:02

balsuosime tol , kol laimės konservatoriai, negi dar kam neaišku.

ruta2012-11-06 15:56

Kai didesne dalis tautos bukiai ir tamsuoliai , tai ar galima laikyti tokius rinkimus teisetais ? Sie rinkimai parode , kad didesne dalis yra idiotai ...

S.V. To: anonimui2012-11-06 15:51

Kaip prezidentė sako, tauta dar nesubrendo, nes išrinko ne tuos, vadinasi viska anuliuojam ir bandom iš naujo, bandysime tiek, kol išrinksime tos :-)

> S. V.2012-11-06 15:46

Iš dalies teisingai rašote, bet yra ir kita reikalo pusė. O jei iš tiesų nesąžiningi darbo partijos demaršai reikšmingai nulėmė rinkimų rezultatus, kaip tada? Ar taip tikrai yra išreikšta tautos valia? Čia reiktų turėti omenyje ir nesąžiningas žiniasklaidos priemonių manipuliacijas, nors tai juridiškai gal ir sunku būtų įvertinti.

laikas2012-11-06 15:40

butu sukalti platesne tribuna prezidenturoje, atejo tokia mintis, pasiziurejus i nuotrauka.

Untanas2012-11-06 15:37

Muilo burbulai.Ar akių negraužia?

S.V. ir dar...2012-11-06 15:36

Yra labai rimtų klausimų, ar KT turi kompetenciją padaryti tokį sprendimą??? Kalbama, kad rezultatai buvo klastojami, rinkėjai papirkti ir panašiai, ar KT turi konkrečių duomenų apie tokius dalykus? Kiek balsų buvo nupirkta, kiek buvo suklastota, kaip buvo klaidingai suskaičiuota, koks procentas visų buvo paveikti ir panašiai. Sprendimas, tokiu atžvilgiu, jei rezultatai būtų panaikinami, reiškia, kad visi rinkimų rezultatai dingsta ir yra rengiami nauji rinkimai visiškai skirtingomis sąlygomis ir visų Lietuvos balsuotojų, kurie balsavo per šituos du turus, jų balsai yra anuliuojami. Tau sukurtu nepaprastai pavojingą precedentą, kaip staiga politinės partijos, nepatenkintos rinkimų rezultatais, kreipiasi į KT su viltimi, kad KT panaikins rinkimų rezultatus ir nustums žmonių nutarimą. Greičiausi KT pasakys, kad jis nekompetentingas spręsti šį klausimą, net tai yra kritinis klausimas. KT greičiausiai paskelbs rinkimus galiojančiais. Kas skaitė Konstitucija, žino, kad Konstitucijoje pasakyta, kad tauta yra mūsų valstybės kūrėja. Taip, ji renka savo atstovus, deleguoja jiems tam tikras teises, bet valstybės kūrėja vis tiek lieka tauta, ir niekas to negali nuneigti. O dabar - tautos paklausė, referendumas įvyko, o paskui sakoma, tai per mažai žmonių atėjo, tai neteisingai atsakė, tai ne tą Seimą išrinko. Jeigu tauta dalyvauja sprendžiant klausimą, jos pareikštos valios ignoravimas pirmiausia yra Konstitucijos pažeidimas, antra, tautos, kaip valstybės kūrėjos, teisių paneigimas yra sunkus demokratijos pažeidimas. Šis kelias labai pavojingas: kai su tautos valia nesiskaitoma, jai lieka arba emigruoti, arba sukilti.

S.V.2012-11-06 15:24

Viskas eina link to, kad valstybės valdymą galėtų perimti prezidentė, o pas mus nėra nieko pastovesnio, kaip laikina. Taip kad tas prezidentinis valdymas atsiduoda ne kokiu kvapelių.

Tiesa2012-11-06 15:16

Puiki aktorė...10 balų!

to to Milda2012-11-06 15:01

bet usspiskiho visur neužteks...nepūskit bambaliniams unisonu

To Milda2012-11-06 14:56

vargu, ar būtų teisingi pamatai, kai prezidentė ta pati. aš manau. teisingi pamatai būtų, kai visa valdžia pasikeistų iš esmės.

Milda2012-11-06 14:54

Na ir tegul naikina viską,galbūt valstybė galės pradėti viską nuo nulio,bet ant teisingų ir garbingų pamatų.

BUS2012-11-06 14:46

nauji rinkimai,tik be vaigausko.

jaras2012-11-06 14:37

kam tada tauta eina balsuoti jei jos valia nieko nereiskia? atsisakykim prezidenturos su visa prezidente.

eilinis2012-11-06 14:33

spektaklis runkeliams siekiant pasikelti reitingus iš anksto aišku kad KT šamanai ne į dvasias žiūrės o iš kur vėjas pučia o vėjas pučia iš rytų visas šis teatras tik "demokratijos" imitavimui

gytis2012-11-06 14:32

prezidente nepraleido progos piarui...

shou mast go one ?2012-11-06 13:29

O Ukrainoje panaikino 5 apygardų rinkimu rezultatus, galimai ir dar panaikins tia UKRAINOJE , o kas LTSR ?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi