Prezidentė Dalia Grybauskaitė Valstybės dienos proga dalyvavo iškilmingoje Lietuvos Trispalvės ir istorinės vėliavų pakėlimo ceremonijoje S. Daukanto aikštėje, kurioje pasveikino Lietuvos žmones.

Pasak Prezidentės, lietuviška Trispalvė jungia kiekvieną Lietuvos žmogų, kuris nešioja meilę Lietuvai savo širdyje. Ji mus sutelkia bendriems tikslams ir skatina vienybės jausmą. Su Trispalve rankose kovojome už laisvę. Su Trispalve atkūrėme Nepriklausomybę ir įsiliejome į demokratiškų Europos valstybių šeimą.

„Šiandien svarbus yra kiekvienas žmogus, dirbantis Lietuvai. Būti sąžiningam, nelikti abejingam, atsisakyti dalies asmeninio laiko dėl bendruomenės, dėl savo šalies. Visa tai turi tapti didžiausia vertybe. Virš mūsų pakilusios vėliavos darkart sujungė mus į vieną tautą ir vieną valstybę – Lietuvą", – sakė šalies vadovė.

Naujausi

Komentarai (65)

Rikiuoti
nina2014-07-10 22:51

nesuprantu kaip prezidentei nenudziuva liezuvis minint dievo varda? na bet kas neturi sazines tas ir baimes nejaucia. matomai apie visus galvoja kad paprasti zmones kvailiai ir nesupranta kad ji yzuliai meluoja. kazin kur meldesi kaip buvo komunistu partijoje?

Beta Vaidui2014-07-09 20:13

Ačiū Vaidai. Šiaip tai ir aš manau, kad Jis atsako tik reikia sugebėti atsakymą išgirsti./ Tame komentare aš tik nelabai vykusiai pajuokavau- kipšas už liežuvio patraukė. Atsiprašau. :)

Diedukas2014-07-09 19:03

Vieni Tremtiniai, kiti tremtiniai idiotai... Skiriasi tuom, kad vienus ištrėmė, kiti patraukė į turistinį žygį patys. Savanoriais, tipo... Ta tema jau rašiau. Vadinasi tų mokytojų tiesų klausytojai po šią dieną tiki...

Raigerdas 57 -am2014-07-09 17:29

Pritariu "gaudy" komentarui visu 100 procentu.

56-am2014-07-09 17:18

Taip, tai tikrai to paties komentatoriaus mintys..... Nes yra Tremtiniai, ir yra tremtiniai idiotai (tavo terminologija) , kupini neapykantos. Tremtinių kančia - tai jų kryžius, ir neduok , Dieve, ją pažeminti. Tuo tarpu pseudotremtiniai, kurių tikslas - konfliktinės situacijos ir mėgavimasis jomis, neša tą patį blogį, kaip ir komunistai, tik kitojje to paties intevalo pusėje. Tempia visi įsirežę tą blogį kartu, ir to nesupranta. Todėl ir nuomonė apie vienus - viena, apie kitus - kita .

Jo (VaidasVDS)2014-07-09 17:07

Beta, Juozapas gerai pasisakė. Ir Dievas tau tikrai atsakė, kuomet bandei tartis. Gal net kažką išgirdai (supratai). Nepaprastai sunku atrasti, kurios mintys yra tavo, kurios Dievo. Yra vienas tikras dalykas - Dievas "kalbasi" su kiekvienu, kuris nori Jį išgirsti, ir "kalbasi" vienodai, per mintis. "Kalbasi" su pranašais, su žmonėmis, kurie tikrai ieško Dievo, su mistikais, su dogmatikais, su visais, kurie dar galutinai nuo Jo nenusisuko. Tačiau Jis tikrai "nesikalba" su tais, kurie jau galutinai nuo Jo nusisuko. Bet net ir pranašai gali klysti, bandydami suvokti Dievą, o mistikai ir dogmatikai klysta dar labiau. Tikros dvasinės žinios žmonėms teikiamos per Apreiškimus. Yra tikri Apreiškimai ir yra Apreiškimų apibendrinimai, kurie sugula į Šventus Raštus. Iš tikrų žinomų Apreiškimų dabartiniams žmonėms geriausiai žinomi yra trys - Adomo ir Ievos gyvenimas (daugiausiai neteisingų legendų apibendrinimas), iš Jo kilo pirminės dabar žinomos religijos; Salemo Išminčiaus (Melchizedeko) gyvenimas ir mokymai, perduoti Abraomui, iš kurių išsivystė Hebrajų religija; ir Jėzaus gyvenimai bei mokymai, iš kurių išsivystė krikščionybė. Tai patys tikriausi Apreiškimai, o štai pagal Juos surašyti Šventi Raštai (Toros, Biblija, Koranas ir kt. ) - tai viso labo Apreiškimų apibendrinimas žmogiškomis pastangomis. Be abejo geriausias iš tų apibendrintų Apreiškimų yra Naujasis Testamentas, nes Jame yra išlikę dalis Jėzaus mokymų, tačiau tiek Senajame Testamente, tiek Korane yra labai daug gerų religinių tiesų. Ir būtent tos gerosios religinės tiesos ir patraukia nuoširdžiai Dievo beieškančių žmonių sielas. Ir tos sielos visada susiduria su vidiniais konfliktais, kuomet jos bando suvokti ir tas "tiesas", kurios tuose Raštuose nėra tiesa. Ir tai labiausiai skaldo ir žmones, ir religijas. Aš studijuoju būtent naujausią Apreiškimą - Urantijos Knygą. Bet Jis dar nėra taip gerai žinomas Pasauliui. Tačiau palaipsniui jis tikrai skinsis kelią į pripažinimą. Bandysime įveikti blogį gėriu. Tai sunku, tai užtruks, bet kito kelio paprasčiausiai nėra...

To gaudy2014-07-09 17:01

Niekada kito nuomonės nevadinau snarglėjimusi . Žema būtų. Tą , berods 26 komentare, padarė diedukas. Perskaičius visus jo komentarus, supratau kodėl. Su kiekvienu bendrauju jo terminologija. Galiu tik apgailestauti, kadatsiranda tokių nepraustaburnių, kuriems tokia terminologija priimtina. Kodėl kitokia nuomonė gali būti tik snargliaus, aš supratimo neturiu. Jei įdomu, to klausk komentatoriaus dieduko. Geros dienos

Liepa-Diedukui-Gaudy-Betai2014-07-09 17:00

Sveiki gyvi, bičiuliai.Patiko Juozapo išsireiškimas "... visokie putlerio "terapistai" ir klano lachudros "ritos" klykauja su neslepiamu džiugesiu(...)".// Bet taip ir yra: "paškustvą" iš tolo užuosi...

gaudy 51. To to2014-07-09 16:55

Paildau. Kodėl mes gyvename tokiame visuotiniame dvasiniame nuopolyje? O gi todėl, kad veikia visatos harmonijos dėsnis. Taigi tiems, kurie padarė dižiulius nusikaltimus trėmė, šaudė, atiminėjo turtą nebuvo atlyginta pagal nuopelnus. O tie kurie nukentėjo neatliko jiems Aukščiausiojo raštinės deleguotos pareigos pasiekti teisingumo ir žalos atlyginimo, bet kokia kaina, neišsireikalavo ir nebekovoja už tiesos ir teisingumo atstatymą. O tai reiškia pagal tai galima daryti išvada, netolimoj ateity mūsų vėl laukia panašūs kataklizmai. Nusikaltimus padariusi tautos dalis negavo savo atpildo, o nukentėjusioji tautos dalis atleido ir pasyviai susitaikė su tokia padėtimi. O pagal vedas nenubaustas blogis sugrįžta šimteriopa jėga. Visata vistiek atstatys harmoniją, bet perpakaušį gaus ir vieni mir kiti. Tik tie kurie nevykdė teisingumo prievolės (nukentėję)gali būti dar labiau nuskriausti. Ir nelabai supras dėl ko. Ir visai ne dėl to, kad neatleido.

Diedukas2014-07-09 16:55

(52. )... Kančią išgyvenęs žmogus daug tauresnis tampa, kaip ir jo palikuonys. (apie tremtinius)//// IR ČIA (apie tremtinius)(24 kom. )... 60 metų tebeviduriuoja tą pačią giesmę apie tai, kaip juos nuskriaudė ir vis didesnių kompensacijų reikalauja ne iš anos valstybės, kas gal ir būtų teisinga, o iš savo juodu prakaitu pinigus uždirbančių bendrapiliečių. Nei gėdos, nei sarmatos. Ir naglom mordom tokie visada pamoko atleisti.... Ir įvaizdinę myli. Ar tik nebūsi iš tų kontūzytų tremtinių? Ką ne ką, o save jie tikrai moka mylėti. Ir atleisti paskuba, žinoma, kai tai jiems naudinga. Kai nenaudinga - nudirs devintą kailį. Tokie niekada nepaklausia, už ką jiems Dievas tokį likimą davė. Matyt ir už tai, kad patys nemokėjo atleisti, mokėjo tik kitus pamokyti... //////////// Čia skirtingi žmonės rašė? Ar to pačio idioto rašliava???

To 542014-07-09 16:49

O tu gydykis, nes bus vėlu

Diedukas to 522014-07-09 16:45

Tu užmynei ant nuospaudos. Ir per toli nuirklavai. Saugokis...

gaudy 51. To to2014-07-09 16:36

Tas tavo šlykštėjimaisis kitais parodo tavo pasipūtimą ir savęs iškėlimą virš kitų. Žmogaus išsakytą nuomonę vadinti snarglėjimuosi... parodo, kad tu visas persisunkęs puikybe ir neapykanta.

50-tam2014-07-09 16:30

Tu nesveikas. Ir nemąstantis padaras. Gydykis, kol nevėlu.100% tikėjau, kad tu ne tas, kuris pats patyrė tremties baisumus. Toks kaip tu matyt gimė tam, kad neapykantos indu taptų.... Gaila tavęs, tiesiog gaila. Kančią išgyvenęs žmogus daug tauresnis tampa, kaip ir jo palikuonys. O kas esi tu? Sau atsakyk

To gaudy2014-07-09 16:20

gaudy, žinok , kad jokio prakeiksmo niekad niekam nesiunčiau, o su tavim netgi kalbuosi... Nuo flirto iki meilės - vos vienas žingsnelis, juolab, kad tu taip garsiai trimituoji apie savo meiles, nors jos ir labai paviršutiniškos yra :)))). O jeigu žmogus savo noru snargliuojasi, tai aš jam taip ir pasakau : šlykštu žiūrėt, imk nosinę ir apsišluostyk. Ir jei žmogus taškosi kerštais ir neapykantom, aš jam sakau - sustok, laimingesnis būsi. Sustok, nepaisant to, kad nevisada tai lengvai pasiseka

44 - am debilui2014-07-09 16:17

Dėkui D-ui, gimiau jau Vilniuje. Bet iš savo tėvų daug ką sužinojau. Apie 58 - ą straipsnį, apie senelio 10 metų Nyroblage, apie represuotą tėvą. Neseniai iš Permės archyvų gavau jų bylas. Perskaičiau. Dar sykį įsitikinau, kad man nemelavo. Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centre skaičiau jų bylas, sukurptas vietinių "tokių, kaip tu, stribvaiki". Ir tu bandai man įteigti, kad jie patys kalti, kad jie banditai, atmatos? Vieną, ką aš tau garantuoju, atsakysi...

Betai2014-07-09 16:10

Žinoma, žmones trėmė komunistai. Tuo istoriniu laikmečiu blogis buvo susitelkęs ten, tai nenuginčijama (kas ir kodėl jį pritraukė - tai jau atskira tema). Tačiau tai nereiškia, kad tie, kurie neįtinka tremtiniams ar pseudopatriotams, šiuo laiku taip pat yra komunistai. Nei aš, nei mano tėvai ar seneliai su komunistų partija niekaip nebuvo susiję, tačiau jau net čia besireiškiantys komentatoriai mane nepelnytai aptaškė savo neapykantos purslais kaip kažkokių komunistų palikuonį.... Todėl ir rašau - kalti bus "komunistai". Nereikia abejoti, kad didelė dalis tremtinių palikuonių ir pseudopatriotų vėl pritrauks komunistus, nes čia yra kaip toj nedarnioj šeimoj - vieni kitų nesugeba paleisti

gaudy to 46. To372014-07-09 15:36

Nu pripaistei visokių vėjų. Pagal tai ką prirašei kyla pojūtis, kad esi sektantas-fanatikas ir visus išanksto baudi, dalini prakeiksmus. Visi akli tik tu vienas turi regėjimą. Matyt vienas pats būsi išganytas. Kagi - užuojauta. Gal ir mane užtarsi Aukščiausiojo raštinėj. Ir aš myliu....

Beta to 46.2014-07-09 15:32

O tai kas trėmė žmones jei ne komunistai?

To37 gaudy2014-07-09 15:25

Aklas žmogau, linkiu tau pačiam kuo greičiau praregėti ir išvysti savo neapykantą.... Kai dar kartą perskaitysi savo komentarus, turbūt pradėsi teigti, kad jie vien meilę spinduliuoja..... Nenustebčiau... Gaila, kad tokios neapykantos neiššaldė net Sibiro speigai. Tų, kurie ten pabuvojo, palikuonys toliau dergiasi ir šaukiasi naujos tremties, kad galėtų vienas kitą įtikinėti, kokie jie nekalti. Racionalaus užtaiso tuose jų kerštuose tikrai esama, nes argi būtų iš gimtų namų mažą vaiką išplėšusi ir sunaikinimui atidavusi valdanti partija tų, kuriuos remia tremtiniai ir panašūs pseudopatriotai. Jie neturi galios galintiems apsiginti, todėl pasimėgavo nors mažo vaiko kančia. Bet praeis metai kiti, pamatysit, jie ir vėl šauks, kad dėl visko kalti "komunistai". Apsaugok, Viešpatie, tuos žmones nuo visiško apakimo, nuo pasiklydimo vedų, talmudų ir kitokių jų tiesų labirintuose. Jei nepajėgūs kelti klausimo, už ką jie gavo tokį likimą, tai gal įstengtų bent suprasti, kodėl jie gavo tokią žemę ir tokią religiją, kuri siūlo ne bausmę, bet pasigailėjimą... Tačiau atrodo, kad jie net ta Dievo malone nepasinaudos, nes, apakinti keršto, jos paprasčiausiai nepastebės

gaudy to 44. 38-tam2014-07-09 15:06

O kas tu toks spręsti kas teisinga, o kas ne. Kam teisingai ateikėjo likimas, o kam ne. Gal esi pranašas. O apsisnargliavęs atmata tai čia tavo vardas ar slapyvardis. Mielas apsisnargliavęs atmata ir aš tave myliu.

38-tam apsisnargliavusiam(jo terminologija) diedukui2014-07-09 14:54

Pažinau dar vieną tremtinį( ko gero). Ir nusprendžiau, kad tarp tremtinių buvo ir tokių atmatų, kurių terminologija bendrauti tiesiog koktu ir kuriems likimas atseikėjo teisingai....Bet kartu tikiu ir tuo, kad ten buvo ir dorų žmonių, kurie pelnys kankinystės vainiką. Su kiekvienu bendrauju jo terminologija, todėl bleksinčioms atmatoms daugiau neatsakysiu

Beta to 41. j...- Mikeliui K.2014-07-09 11:11

Bandžiau tartis. Net kelis kartus, bet man neatsakė... Gal žinote kodėl? :)))

JAM nėra nieko neįmanomo,2014-07-09 06:48

bet Jis gerbia kūrino valią ir jos neprievartauja. O norint sakyti tiesą, nebūtina tai daryti prakeiktuose portaluose. Galima ir savąjį kurti, jei bus resursų.

j...- Mikeliui K.2014-07-09 05:48

JAM nėra nieko neįmanomo. Matėt? GER- BRA 7:1. Ar kas nors tai galėjo suplanuoti, ar kas galėjo apart JO? Ne vieta -gera ar prakeikta, laimi. Ne komandos ar kariuomenės laimi. Ne generolai. Laimi eiliniai po Jo vėliava. Politika, religijos yra niekas. Tikėjimas yra viskas. Nereikia išsigąsti savo momentinio silpnumo. JIS mums davė teisę klysti. Ir pareigą pasitaisyti. Kas yra svarbiau- asmeninis Ego, ar Jo valia? Pasitarkite su Juo -Jis visada pasako kaip dera elgtis. Žvelkite plačiau, kartais tarp nerimtų žaidimų vyksta rimtas darbas. (Eikite paskui mane ir aš jus padarysiu sielų žvejais. ) Kur Jūs matėte sėkmingai žvejojant patogiame baseine? Ar JIS rinkosi patogesnę Galgotą? Ar Jis reikalavo komfortiškesnio Kryžiaus? .... .... Svarbiausi yra tie kurie SKAITO. Jeigu bersime sėklas - dalis jų nukris į dirvą. ... / Labanakt. Iki rytojaus. ///j.

Juozapui 712014-07-09 05:22

Meldžiu neversti manęs atsakinėti: pirma, nuo mūsų, juo labiau - vienam ar kitam ateinant ar pasitraukiant, niekas nesikeis, nes čia kalbasi vis ta pati kompanija. Antra, pamatęs, kad po gudrių žaidimų palaikant "Euraziją" Sirijoje "Ekspertai" tą patį jau daro ir su Ukraina, supratau, kad tai priešų portalas ir pasiunčiau jam prakeikimą. Negi dabar atšauksi? Geriau einam iš čia į Tiesos. lt. Galutinė išvada apie visus XX–XXI a. įvykius: tai rezultatas žmonijai praradus ryšį su D-vu ir žengus į beprasmybę. Ieškoma pakaitalų, bet tikinčiajam aišku, koks pakaitalas tegali būti. Deja, daugeliui Lietuvoje sunku net priartėti prie šios išvados, todėl padėtis beviltiška. Palaukim dar Ukrainos.

gaudy to To 32 gaudy2014-07-09 05:16

Ir kas toks per pusdievis esi, kad nurodinėji kam kas turi atleisti. Kokiu pagrindu jie turėtų atleisti. Manau, kad atleidimas įmanomas tik tada, kai yra tinkamai atlyginama žala ir atsiprašoma. Jokių abstrakčių atleidimų negali būti. Nusikaltimus vykdė konkretūs žmonės. Konkretūs turi ir atsakyti ir atsiprašyti.

Diedukas 36-am bevardžiui besmegeniui2014-07-09 05:09

Kokią savo kaltės dalį jie turi prisiimt, šūdvabali? Kad atėjo tavo komunistiniai parsidavę judošiai protėviai, ar tėvai ir išvijo juos iš gimtų namų? Tu drįsti čia reikšti savo šizofrenišką nuomonę, beproti, ar suvoki ką čia dėstai? Saugokis! Pažaliuosi, bl....

gaudy 35. To 32 gaudy2014-07-09 05:07

O tu pats savo tekstą paskaityk ir poamatysi kiek neapykantos čia drėbtelėjai. Taigi atrodo, kad būsi prijaučiantis bolševikams. O Iš tiesų tai apie tai net biblija rašo. O kodėl jiems teko tokia dalia... atsakau tai pamoka kurią jie privalėjo išmokti. Tokiu išbandymus Dievas siunčia tik tiems kuriuos myli. Ligas taip pat. Atleisti visų pirma reikia sau. Ir dabar jei jie nesugebės atlyginti tuo pačiu jų likimas kartosis jų anūkuose ir toliau tol kol gims nors vienas kuris sugebės nubausti ir atlyginti skriaudėjams. O stribų ir viso kitų baudėjų likimas irgi aiškus jie ir jų palikuonys vistiek ateis į tokią padėtį, kad turės priimti bausmę kaip pamoką. Toks dėsnis deja. Mokykis iš žydų jie gyvena pagal bibliją ir neatrodo, kad ruošias kažkam atleisti.

33 Diedukui2014-07-09 04:50

Ne tau, pažaliavęs snargly, spręsti, kas gali gyventi Lietuvoje, o kas - ne. Tik labai pasisaugok, kad pats vėl per tą Š. Korėją prie Laptevų nebūtum išsiųstas..... O vertas esi......

To 32 gaudy2014-07-09 04:46

Na va, ar nesakiau, kad tie tremtiniai(tiksliau sakant - pseudotremtiniai) yra pasiklydę žmonės. Gaudy komentaras - puiki iliustracija to, kad jie net neketina niekam atleisti, o tik kitus mokina. Kai Ritai buvo pasiūlyta pačiai atleisti, tai net iš komentarų dingo. Dar daugiau - tokie net nesuvokia, kodėl jiems Dievas tėvynę parinko ten, kur yra šlovinamas Viešpaties atpirkimas..... Paranojiškai vadovaujasi visokiomis vedomis ar bet kuo, kad tik pateisintų savo užkietėjusį egoizmą ir nesugebėjimą atleisti. Neturiu sąsajų su stribvaikiais ar dar kuo ten, greičiau su tremtiniais, taigi ir galimybių juos stebėti iš arčiau turiu. Jie mato save, savo kančią(su tuo kvaila būtų nesutikti), bet toliau - nieko. Tokie stveriasi vedų, koranų, bet nesugeba atpažinti, kodėl jie net ištremti grįžo į Marijos žemę. Ne visi yra ir praregėjusių..... Tikiu, jie pelnys kankinystės vainiką. Tokia jų dalia. O kiti? Labiausiai tikėtina, kad kiti keršys..... Vadovaudamiesi vedomis.... Ir niekada nepaklaus, už ką jiems Dievas TOKĮ likimą davė..... Nes reiktų prisiimti ir savo kaltės dalį, o apie tai jie net girdėti nenori

Jo (VaidasVDS)2014-07-09 02:56

Juozapai, šiek tiek žinau tokius žmones, kaip Letas. Tokių žmonių yra kiekviename tikėjime ir ne su vienu buvau jau susidūręs, tokiu yra ir Urantijos Knygos vertėjas į lietuvių kalbą. Kartais ant tokių žmonių laikosi kokios nors vienos, net ir labai gausios religijos, tikėjimas. Iš vienos pusės tai gerai, nes rodo žmogaus begalinį atsidavimą reikalui, kurį jis laiko teisiu. Bet iš kitos pusės blogai. Tokie žmonės neina į jokius kompromisus ir diskusijas. Arba darai tik pagal jį arba niekaip kitaip. Aš, bendraudamas su tokiais žmonėmis, taip pat tobulėju, jie priverčia nerti į vis kitokius apmąstymus, pažvelgti į šaltinius, kurie dar nebuvo gerai ištyrinėti. Bet labai sunku su tokiais žmonėmis vienytis. Tiesiog nepaprastai sunku žmogui pakeisti save, o tuo labiau kitą žmogų. Nieko gyvenime tikro neįmanoma pasiekti, jei niekada iš esmės nebandei pakeisti savęs. Retas žmogus užauga kultūringoje, dvasiškai šviesioje aplinkoje ir gauna visapusiškai teisingą tiek kultūrinį, tiek dvasinį švietimą. Tuomet tu tiesiog esi priverstas keisti save, nesvarbu kokios geros nuomonės esi apie save. Jei keiti tik pagal savo asmeninį suvokimą, rezultatas gali ir nebūti geras. Kartais reikia žiūrėti į priekį, nesvarbu, kad taip norisi žiūrėti atgal...

Diedukas > gaudy2014-07-09 02:55

Šaunuolis. 100 proc. palaikau. Matai, ką rašo: - "Gavai - reiškia, buvo už ką." Ir tai apie tuos nelaimingus žmones. Arba: - "Visada dėkoju Dievui už savo likimą..... Ką jis duoda, tai yra teisinga." Taip, idioto smegeninę ir visišką degradaciją. Apie D-vo planus sapalioja. Teisus esi, gaudy, teigdamas: - Jokių atleidimų, jokių dovanojimų. Pridurčiau, kad tokie komunistinių padugnių benkartai neturi teisės net gyventi Lietuvoje. Tremt velniop į Šiaurės Korėją. Arba sodint, Lietuvoje kompartija uždrausta. Reikės šitą rašliavą nukreipti atitinkama linkme...

gaudy to 24. Ritai2014-07-09 02:20

Tamstyte iš tikro kaip tik yra atvirkščiai. Bėda yra tame, kad tremtiniams įteigta, kad jie turi atleisti. O aš galvoju, kad vadovaujantis vedišku teisingumu turi būti atmokėta tuo pačiu. O tai reiškia iš visų stribukų, kbiūgų ir jų palikuonių turi būti konfiskuotas turtas ir perduotas su palūkanom tremtiniams ir jų palikuonims. O dar pakrapaliojantys stribai, milicininkai kbiūgos partinukai dalyvavę trėmimuose turto konfiskavime turi atidrbti nukentiejusiems. Ir tai mano nuomone turi pereiti paveldėjimų ir visų kolobarantų, stribukų, milicininkų, kgbiūgų ir kt. palikuonims kaip pavedėjimas išskyrus tuos atvejus jei viešai išsižadės savo tėvų ir senelių. Va taip. Jokių atleidimų, jokių dovanojimų. O dabar yra taip, kad tie patys arba jų vaikai ar anūkai, kurie nukentėjo patys sau ir užsidirba kompensacijas. Šitie šūdvabaliai, net žemę sugeba pavogti.

Rikiki >šv Juozapui2014-07-09 01:57

Padėkit, nebežinau kur daugiau kreiptis, kur atrasti sielos ramybę?

26-am2014-07-08 05:29

Visada dėkoju Dievui už savo likimą..... Ką jis duoda, tai yra teisinga. Gavai - reiškia, buvo už ką. Esi jau pažaliavęs snarglius, o tiek nedaug - kad Dievo plane viskas yra teisinga, neįkerti niekaip. Ir kaip jums būdinga - matai kitų kaltes: kas auklėjo ne pagal tavo kurpalių, kas dar ką padarė, tavęs neatsiklausęs.... O pats nepraregėjai, gal dar labiau apakai.... Jei Dievo malone gausi kokį kitą gyvenimą, vėl stenėsi, kad tave perdaug skriaus. Ir tik todėl, kad esi snargliuotas neregys

Juozapas ---Liepai2014-07-08 04:26

Labas vakaras. Na, kartais nesusiderinam. Bet manau tai laikini dalykai. Prasti dalykai atkrenta patys. Tikri lieka. Kaip nors apsišlifuosime. Aš kantrus. :) Turiu Tikslą. Jo siekiu metodiškai nuosekliai. Žmonės kuriuos vienija ta pati Idėja, kurie turi tuos pačius lūkesčius, anksčiau ar vėliau susivienija. Aišku, kiek apmaudu dėl prarasto laiko, tačiau geriau kai kažkas daroma samoningai, t. y. suvokiant kas ir kodėl ir kodėl būtent taip daroma. Samoningi bendrakeleiviai tampa bendražygiais su kuriais nedvejojant galima "eiti į žvalgybą". Nesugebantys susivokti lieka pakeleiviais arba lieka stovė"ti pakelėse. Natūralių procesų nepaskubinsi... / Nieko nepadarysi"/:)

Liepa2014-07-08 04:10

...nežinau, aš kaip stovėjau, tai taip ir tebestoviu toje pačioje vietoje, Juozapai... Medžiai negali" pakrikti" ar išsivaikščioti... :)Mes tiesiog nesusiderinam. O idėjų tai yra... ;)

Juozapas2014-07-08 03:44

Sveiki. Kurį laiką susilaikiau nuo komentavimo. Tačiau komentarų eigą sekiau pakankamai įdėmiai. Be abejo negalėjau nepastebėti tiek vietinių Kontoros bobikų, tiek Ordos samdinių ryškaus suaktyvėjimo. Galvoju apie priežastis. Viena iš jų matyt bus tam tikra reakcija į kai kurių Spiečiaus kolegų tarpusavio tam tikrus pasižnaibymus diskusijose Tikėjimo temomis. Šunes tai suprato kaip kvietimą baliui. Antra vertus, matyt yra ir kitų priežasčių , tam tikrų sutapimų tiek vidaus "rinkos" procesuose tiek geopolitinėje situacijoje. Bet kuriuo atveju šiuo metu Ordos putlerininkų ir mūsų vietinės chuntos lojimas skamba stebėtinai darniu unisonu. Nusprendę kad Spiečius pakriko kaip Grigo bitės visokie putlerio "terapistai" ir klano lachudros "ritos" klykauja su neslepiamu džiugesiu. Man ta džiaugsminga tryda atrodo kiek komiškai idant yra ryškiai per ankstyva- dar pažiūrėsime kas juoksis paskutinis... / . /. /. /. /. /. /. Keletas žodžių SPECIALIAI gerb. LETUI: -Mielas bičiuli, labai nenorėčiau, kad darytumėte skubotus žingsnius. Todėl, prašau, prašau ASMENIŠKAI- Vardan mūsų Viešpaties -pasilikite ir padėkite daryti darbus kuriuos daryti turite išminties ir jėgos. Jūs turite teisę pasitraukti, galite ir turite teisę manyti, kad mes neverti Jo Žodžio. Tačiau juk Jis sakė:"-nes ne sveikųjų, o ligonių ateinu gydyti". Prašau. Pasilikite. Juk tai labai svarbu DABAR, kuomet sprendžiaisi mūsų brolių likimas Ukrainoje. Aš nebijau sunkumų, bobikų tuo labiau- tačiau Jūs Letai esate tas į kurį galiu atsiremti, kuomet pritrūkstu išminties. Per šiuos mėnesius, rašydamas greta Tamstos, aš daug ko išmokau, daug dalykų pradėjau suvokti giliau nei tai dariau anksčiau. Ačiū Jums už tai. Telaimina Jus D-vas, labai ačiū. Tačiau man dar daugiau reikia sužinoti, suvokti. Be Tamstos būtų sudėtingiau. /// Pagarbiai ir nuoširdžiai -J. ///

Diedukas 24 - am2014-07-08 02:20

Tokie niekada nepaklausia, už ką jiems Dievas tokį likimą davė. /// Padėkok Dievui, kad tau toks likimas neteko. Tik snarglius gali taip samprotauti. 60-aisiais sovietinėse mokyklose mokytojai pasakojo, kad čia jokie ne tremtiniai, tai savanoriai... Gal ir pačiam atrodo, kad apie 40000 lietuvių (per abu trėmimus) išvyko į turistines keliones. Ir dar taip samprotauti gali vietinių stribų ir bolševikų palikuonis. Auklėjimo pasekmės. Nors nieko nuostabaus, kokia turim valdžią.

aha2014-07-08 01:44

bolsevike visa gyvenima tikejo dievu,kariavo mazuosius karus,griuk negyvas paklauses tokiu pezalu

Ritai2014-07-08 00:08

Atleisti mokomės iš tremtinių........ 60 metų tebeviduriuoja tą pačią giesmę apie tai, kaip juos nuskriaudė ir vis didesnių kompensacijų reikalauja ne iš anos valstybės, kas gal ir būtų teisinga, o iš savo juodu prakaitu pinigus uždirbančių bendrapiliečių. Nei gėdos, nei sarmatos. Ir naglom mordom tokie visada pamoko atleisti.... Ir įvaizdinę myli. Ar tik nebūsi iš tų kontūzytų tremtinių? Ką ne ką, o save jie tikrai moka mylėti. Ir atleisti paskuba, žinoma, kai tai jiems naudinga. Kai nenaudinga - nudirs devintą kailį. Tokie niekada nepaklausia, už ką jiems Dievas tokį likimą davė. Matyt ir už tai, kad patys nemokėjo atleisti, mokėjo tik kitus pamokyti

Kažin2014-07-07 23:53

kuo prezidentė tikėjo, kai stojo į kgb - Dievu, žmogum ar raguotuoju? Netikėt negalėjo, juk Lietuva tada niekur pranykusi nebuvo..... Dar niekada nebuvo taip nyku į tuos įvaizdinius žiūrėti...... Širpotriebas - indarokas pagal apatinių spalvą. Tuščiaviduriavimas, ir tiek

18Ritai2014-07-07 17:38

Atleist reikia tada ,kai žmogus atgailauja ir ima daryti gerus darbus.

'tikėjimas į Dievą'-2014-07-07 17:37

-nuskambėjo šventvagiškai.

T0mas J.2014-07-07 16:55

Nekenčiu veidmainiavimo.

kokia2014-07-07 16:43

slyksti veidmaine sita panele!!!

Rita2014-07-07 16:25

Dievobaimingi tautieciai.Ko jus cia taip burnojate.Ar uzmirsote ko jus moke Jezus.Myleti artima kaip pati save.O jus uzmirse visus Dievo isakymus,metote akmenis i Prezidente.Pagalvokite,juk gyvenate Marijos zemeje.Jezus atleido netgi tokiai nusidejelei kaip Magdelena.Melskites ir prasykite atleidimo uz biaurius zodzius..

net2014-07-07 15:58

žinau jos dievo vardą - satana...

Viltis2014-07-07 13:07

Pasirodo ,prezidentė žino, kur yra išėjimas į Daukanto aikštę,o aš galvojau , kad nežino , nes 25mėn. to išėjimo link TIESOS žmonių "nerado".O,žmonės kantrūs,laukia .....

grybauskaitei2014-07-07 12:49

lydejo..geras pastebejimas..kazin kodel dabar nelydi?

Letas Marijai 13, Diedukui ir kt.2014-07-07 12:36

Dėl D-vo ir stropaus bažnyčios lankymo žr. mano paskutinį "Ekspertuose" atsakymą 176 Diedukui apie "kitą skruostą" prie straipsnio "Ukrainos Rytuose tikras pragaras".

Marija2014-07-07 12:21

Ji dar kalba apie Dieva? Tai - sventvagyste. Jeigu panele susitrinka ir geria kava su baznycios tarnais, tai nereiskia, ka ji tiki i Dieva. Pasigedytu. Net Katedroj vakar nebuvo. Prieky buvo tik Butkeviciai ir Grauziniene. Toliau dar keletas iusdaviku. Net tatos nemaciau.

klausimas2014-07-07 12:12

nuo kada Dalia tiki dievu??????

to>5. gudi giria2014-07-07 10:34

rašyk geriau rusiškai, bo užknisa akcentas.

>7. Nu jo2014-07-07 10:32

bet prastai su smegenėlėm

Irrrrrrrr2014-07-07 07:30

Partija irrrr leninu

grybauskaitė2014-07-07 04:16

Apdovanoja kaušpėdą, mamontovą, mikutavičių, o kokiai jaunai, tvarkingai daugiavaikei šeimai, pasiryžusiai Lietuvoje auginti Tėvynei ateitį, dovanų neliko?

Nu jo2014-07-07 02:34

Graužinienė kad ir stora, bet bent liemenį turi, o Grybauskaitė - gelbėjimosi ratą liemens vietoj

Daukanto aikštės poniai2014-07-07 02:21

jokie atsakymai tau jau nebepades. Nebepades. zombiams niekas jau.nepades. Nepades..

gudi giria2014-07-07 02:03

KUR PAGONIU VARPAI,o ne vergams atvezti varpai durninti.LIETUVA SENIAUSE VALSTYBE,SIOJ ZEMEIJ.KOKI APSURDA REIKE PAKESTI LIETUVIU TAUTAI.isvokti milijardai,kur lietuvos lektuvai,jau okupanto lektuvai jaukina TAUTA dar prie keistesniu varpu.LIETUVA SPECELIAI YRA NUGINKLUOTA.......

lietuvis2014-07-07 00:03

jos kalbos,veidmainystės pavyzdys

Nejaugi2014-07-06 23:27

Grybauskaitė tiki dievu?

@2@2014-07-06 21:37

ji ka cia viesai tyciojasi??? ,kitaip neimanoma man suprasti

ĮDOMU,2014-07-06 21:28

Kodėl ji savo žodžius verčia suprasti atvirkščiai....Ir ja netikėti?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi