Prezidentė Dalia Grybauskaitė pareiškė, kad formuojant Vyriausybę Darbo partija negali dalyvauti.

"Formuojant Vyriausybę negali dalyvauti partija, kuri įtariama padariusi daugiausiai šiurkščių rinkimų tvarkos pažeidimų, įtariama dėl juodosios buhalterijos ir kurios lyderiai yra kaltinamieji baudžiamojoje buhalterijoje", – sakė D. Grybauskaitė po susitikimo su Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininku Algirdu Butkevičiumi.

Šalies vadovė teigia palaikysianti “tik tą politinę jėgą, kuri galės suformuoti daugumą be teisiamųjų suole esančios Darbo partijos”.

“Žinių radijo” inf.

ekspertai.eu_komentaras
ekspertai.eu_komentaras

Nepuoselėdami jokių simpatijų Viktoro Uspaskich'o vadovaujamam dariniui, ekspertai.eu yra priversti pastebėti kelis nemalonius dalykus, kurie patvirtina Seimo pirmininkės Irenos Degutienės teiginius apie valstybėje vykstančius antikonstitucinius procesus ir liudija apie dvigubų standartų taikymą: Pirma – nurodydama, kokia vyriausybė turi būti sudaryta, D. Grybauskaitė peržengia prezidento galių ribas, apibrėžtas Konstitucijoje. Konstitucinis teismas jau yra pasisakęs apie parlamento ir prezidento galių santykį, formuojant vyriausybę.

Analogiškas klausimas buvo kilęs 1998 metais, kai prezidentu išrinktas Valdas Adamkus pareiškė nepasitikėjimą konservatorių premjeru Gediminu Vagnoriumi. Daugumą Seime turėję konservatoriai balsuodami išreiškė pasitikėjimą savo deleguotu premjeru, o vyriausybė kreipėsi į Konstitucinį teismą.

Tąkart parlamentą teisme atstovavo Andrius Kubilius, buvęs Seimo vicepirmininku, o jo išdėstyti argumentai nepaseno ir šiandien: “Suinteresuoto asmens atstovas A. Kubilius teismo posėdyje paaiškino, kad Konstitucija numato pusiau prezidentinį valstybės valdžios sistemos mechanizmą. Jis nustato, jog tiesioginiuose rinkimuose išrinktas Respublikos Prezidentas turi dirbti kartu su Vyriausybe, kuri privalo turėti politinės Seimo daugumos pasitikėjimą.

Konstitucijos normų analizė leidžia aiškiai teigti, kad Vyriausybės veikla priklauso tik nuo Seimo daugumos pasitikėjimo. Lietuvos Respublikos Vyriausybės formavimo ir atskaitomybės mechanizmas veikia kaip ir kitų Europos valstybių pusiau prezidentinės valdžios konstituciniai mechanizmai (pvz., Prancūzijos, Lenkijos, Austrijos, Suomijos ir kt.).

Suinteresuoto asmens atstovas taip pat paaiškino, kad parlamentinė vyriausybės formavimo ir jos atskaitomybės sistema politologijos moksle apibūdinama kaip "atskaitingoji vyriausybė", taip pabrėžiant, jog formuojant vyriausybę svarbiausias vaidmuo tenka politinei parlamento daugumai.

Parlamentinėje sistemoje vyriausybės veikla priklauso nuo pastovios parlamentinės daugumos palaikymo, todėl tokia vyriausybė yra partinė.”

Konstitucinis teismas 1998 metų sausio 10 dienos nutarime pasisakė dėl valstybės valdžios tarpusavio sąveikos, nurodydamas, kad prezidentas negali teikti bet kokios ministro pirmininko ir ministrų kandidatūros: “<... > Europos valstybių, kuriose prezidentas renkamas tiesiogiai, konstitucinėje praktikoje nereti atvejai, kai prezidento ir parlamento daugumos politinės nuostatos yra skirtingos arba prezidentas nėra parlamento daugumos remiamas.

Jo, kaip valstybės vadovo, rūpestis – sudaryti daugumos remiamą vyriausybę, todėl jis, nors ir turi pasirinkimo teisę, neignoruoja parlamento daugumos. Pagal Europos konstitucinę tradiciją prezidentas vyriausybės vadovu skiria tą asmenį, kurį remia parlamento dauguma.

Tokios konstitucinės praktikos laikomasi ir Lietuvoje.

Seimo ir Respublikos Prezidento įgaliojimų Vyriausybės formavimo srityje analizė leidžia teigti, kad šiame procese Respublikos Prezidento veiklos svarbiausias uždavinys – laiduoti valdžios institucijų sąveiką. Formuojant Vyriausybę jo veiksmus visų pirma turėtų lemti pareiga veikti taip, kad būtų sudaryta veiksminga, t. y. turinti Seimo pasitikėjimą, Vyriausybė.

Taigi remiantis parlamentinės demokratijos principais, įtvirtintais Konstitucijoje, darytina prielaida, kad Respublikos Prezidentas negali laisvai pasirinkti Ministro Pirmininko ar ministrų kandidatūrų, nes visais atvejais minėtų pareigūnų skyrimas priklauso nuo Seimo pasitikėjimo ar nepasitikėjimo jais. Kartu negalima ignoruoti ir to, kad Respublikos Prezidentas, būdamas vykdomosios valdžios dalis, turi tam tikrų politinio poveikio galimybių Vyriausybės personalinės sudėties formavimui <...

>”

Visą Konstitucinio teismo nutarimą galima paskaityti ČIA.

Taigi, vyriausybės sudėtį iš esmės lemia Seimas, ir prezidentas negali jam primesti savo valios, nuspręsdamas, kokią vyriausybę turi sudaryti rinkimus laimėjusios partijos. Tačiau D. Grybauskaitė šiuo metu kaip tik ir užsiima savo valios primetimu parlamentui. T. y. matome būtent tokį veikimą, apie kurį ekspertai.eu skelbtoje publikacijoje kalba I. Degutienė: Seimas valdomas komandomis iš prezidentūros.

Antra – tuo pačiu veiksmu Prezidentė primeta savo valią ne tik parlamentui, bet ir rinkėjams. Galima bjaurėtis faktu, kad Lietuvos piliečiai tiek daug balsų atidavė Gazpromo augintinio vadovaujamai partijai, bet Seimo rinkimų rezultatai nuo šio pasibjaurėjimo nesikeičia.

Trečia – jei šiuose Seimo rinkimuose yra padaryti esminiai pažeidimai, iškreipiantys rinkėjų valią, jų rezultatai turi būti naikinami. Tačiau tai nebus daroma, nes šiais rezultatais yra patenkintos visos biudžetinės partijos, įskaitant D. Grybauskaitės atvirai proteguojamus konservatorius. Todėl užuot panaikinus rinkimų rezultatus, prezidentė imasi juos “koreguoti” antikonstituciniais veiksmais.

Tai galima vertinti kaip rinkimų klastojimo pateisinimą.

Ketvirta – tai, kad V. Uspaskich’as ir jo kolegos iki šiol nėra nuteisti, o juodosios buhalterijos byla baigia apaugti kerpėmis, yra tipiškas Lietuvos teisėsaugos darbo rezultatas. D. Grybauskaitė, kurios protežė Dariaus Valio vadovaujama Generalinė prokuratūra kažkodėl tik antrojo rinkimų turo išvakarėse susiprato perkvalifikuoti kaltinimą į sunkesnį, taip pat turi prisiimti už tai dalį atsakomybės.

Penkta – Lietuvoje yra ir kitų asmenų, kurie dėl teisėsaugos neveiksnumo yra tapę amžinais įtariamaisiais, bet šis statusas jiems netrukdo mėgautis atsakingomis pareigomis ir įtakingų valstybės pareigūnų malone. Pavyzdžiui, šių metų liepą Kultūros ministras Arūnas Gelūnas be didelių skrupulų paskyrė korupcijos byloje įtariamą Gintautą Kėvišą ir toliau vadovauti Lietuvos nacionaliniam operos ir baleto teatrui.

Jei Prezidentė D. Grybauskaitė bent retsykiais lankosi šioje meno šventovėje, jai turėtų būti šlykštu.

Ne mažiau, nei dėl juodosios buhalterijos bylos – juk operos byloje “pradingusių” pinigų suma yra kur kas didesnė. Nebent įtariamieji “mūsyse” yra skirstomi į geresnius ir blogesnius pagal asmenines simpatijas.

O tai labai nemalonu ir neteisinga.

Naujausi

Komentarai (87)

Rikiuoti
ass2012-10-31 22:56

Visad galvojau, kad DP rimtai prisidirbe, rimtai rusijos statuytiniai, bet tik pamacius kaip visas 'teisingumo" buldozeris uzsiundytas eina - kazko pradedu abejoti tos bylos, kur tesiasi 6 m, pagristumu

Zirniai i siena2012-10-31 14:47

Manau cia viskas bus kaip su zirniais i siena - pabarbensim pabarbensim ir vel grysim prie suduzusios geldos. Valdzioj vagys ir vaikpisiai - paklauskit saves nuosirdziai - ko jus is ju norit ir ar tai imanoma be kraujo praliejimo?

Lietuvoje jau2012-10-31 12:39

įprasta įstatyme rasti tai ko norima. Ką puikiai daro ir ltvnews. online . Jei yra įstatymuose spragų (o jos dažniausiai daromos su išskaičiavimu. Ką puikiai žino ir ltvnews. online), tai dar nereiškia, kad ir prezė nesuras spragų savo naudai. Nemyliu Grybės dėl daugelio jos žingsnių, bet jei ji sugebės pašalinti DP - nusikaltėlišką klaną - iš Seimo, visai jos už tai nesmerksiu. Net palaikyčiau jos Seimo paleidimą, jei to prireiks DP eliminavimui. O įstatymų pataisas dėl griežtų bausmių už balsų pirkimus palaikau visai 100%. Gaila tik, kad atgal jos neveiks, jei šis Seimas ir priimtu.

A2012-10-31 03:40

Darbo partijos rinkiminis stilius labai panašus į Ukrainos Regionų partijos. Manau, abiejų partijų vadai tiesiog vykdo kremliaus rekomendacijas, ar gal įsakymus, gal net ir finansuojami. Nereikia čia vaizduoti demokratų kai atvirai pažeisdami įstatymus kremliaus atstovai nusiperka valdžią. Kam buvo paskirtas vėl Vaigauskas ? Juk tur būt niekas netiki kad tam, kad išlaikytų konservatorius valdžioj ? Kam į Drąsos kelio vadovybę subėgo Petronis, Matulevičius, Gylys ? Nusprendė išgelbėti vargstančią tėvynę ? Taip, nuo konservatorių. Tai jie yra chunta, ne valstybininkai, ne čekistinis pogrindis. Paklausykit Rusijos imperininkų - kas juos labiausiai erzina Lietuvoj ? Landsbergis ir konservatoriai. Ir turtinga imperija gali skirti nors ir šimtą milijonų, kad atvestų į valdžią savo pavaldinius. Ką pastaraisiais metais ir matom. Ką ten milijonai, gali net karą pradėti. Taip, Garliavos dramoj konservatoriai prarado veidą. Tačiau kas visa tai organizavo ? Liberalų ir prezidentės valdomas saugumas, teisėsauga ir policija. O kas už jų ? Akivaizdu, kad tikrai ne konservatoriai. Man atrodo, kad konservatorius, pasinaudodami jų silpnumu, tiesiog pakišo. Jei gali pradėti tikrą karą, numušti lėktuvą, tai paaukoti vieną vaiką, manau, tikrai gali.

vilte2012-10-30 18:28

na tik jau ne pakartotini rinkimai... Dar metams palikti Kubiliu ir jo sutvele valdzioje? O zmones is piktumo tada jau 100 proc. nubalsuos uz DP ir socdemus. Nera jokio pagrindo pakartotiniams rinkimams. Reikia susitaikyti su pralaimejimu konservams. Nieko baisaus neatsitiks. Blogiau nei buvo tikrai nebus. Jau liberkonservai tikrai neziurejo nei zmoniu nei jokio teisingumo. Niekur. Pakartotiniu rinkimu nori konservu gerbejai,nes per pusmeti prastums visas AE ir kt. aferas.

Latvija jau tai padarė2012-10-30 18:03

Latvijos prezidentas Zatleris, susidūręs su analogiška problema, kai seimas neleido teisti Uspaskio dublerio-paleido Seimą. Kadangi mūsų konstitucija surašyta kitaip-prezidentė dar turi laiko kreiptis į konstitucinį teismą dėl rinkimų rezultatų panaikinimo

Tomas J.2012-10-30 17:43

Pirmo rinkimų turo nugalėtojų partijos pirmininkui kaltinimus perkvalifikuoti į SUNKESNIUS, likus iki rinkiminės agitacijos pabaigos kelioms valandoms, gali tik kišeninis prokuroras. Klausimas toks: kodėl TSKPistė Prezidentė, pasiskyrusi sau ištikimą kišeninį prokurorą, per tiek metų nepasiekia jog pagaliau būtų rezultatai - VEKS bylose, - Vilniaus stadiono statybos, - Valdovų rūmų statybos, - Darbo partijos juodosios buhalterijos ir kitose rezonansinėse bylose? Kokį jūs randate atsakymą į šį klausimą? Pasidalinkite mintimis. O aš čia pateiksiu savo versiją. Buvo vagiama stambiais kiekiais, o Prokuratūros darbo rezultatų - nėra. Nėra valstybėje teisingumo – nebeliks ir valstybės, nes be žmonių tikėjimo teisingumu nebeliks ir tikėjimo valstybe, o be šito dar nė viena valstybė neišgyveno. TSKP niekada nenorėjo kad Lietuva būtų laisva ir nepriklausoma, ji dirbo juodus darbus kad būtų atvirkščiai. TSKPistė Grybauskaitė į prezidento postą atėjo tam, kad sužlugdytų valstybę, todėl ir teisėsaugos institucijoms parinko tokius vadovus ir pavaduotojus, kurie užtikrina nusikaltėlių, grobstytojų saugumą. Ar jūs esate girdėję atvejų, kad Grybauskaitės parinkti generalinės prokuratūros, VSD, teismų vadovai išaiškino stambių mastų grobstymus ir nusikaltėlius patupdė cypėn?

Man atrodo,2012-10-30 16:43

Kad šie rinkimai nelegitimūs.Labai daug sukčiauta.

Mix2012-10-30 16:37

Pritariu gerb. Prezidentės pareikštoms išvadoms. Nėra čia ko džiaugtis ir didžiuotis, kad balsuojama už nesąžiningus žmones. Nesutinku su socialdemokratatų nuostata, kad nesusidėjus su DP bus nuvilti už ją balsavę. Tačiau už TS-KDP balsavo didesnis skaičius rinkėjų. Tai jie nebus nuvilti? Taigi tas argumentas neįtikinamas.

Antanui2012-10-30 14:40

Gal kartais turit slaptų duomenų,kada sulauksim naujadaro - Prezidentinis valdymas+Konservatoriai?

juza2012-10-30 14:28

"Formuojant Vyriausybę negali dalyvauti partija, kuri įtariama padariusi daugiausiai šiurkščių rinkimų tvarkos pažeidimų, įtariama dėl juodosios buhalterijos ir kurios lyderiai yra kaltinamieji baudžiamojoje buhalterijoje", – sakė D. Grybauskaitė .Tai pabaikit,galų gale,tą bylą,ir neliks preteksto diskusijoms.

Penteliejus2012-10-30 14:25

Žmonių balsavimas už grybauskaitę per prezidento rinkimus yra NIEKINIS. Pagrindas: grybauskaitės pripažinimas, kad toks pat žmonių balsavimas prieš branduolinę elektrinę NIEKO NEREIŠKIA. Išvada: man grybauskaitė ne prezidentė.

Bernadeta2012-10-30 13:43

Lietuva - durniu tevyne. Cia kaip ir Rusijoje niekas niekada nesikeis,ar desinieji ar kairieji ar centristai. Nejaugi nematote ir nesuprantate koks visos tautos mentalitetas. Kokie renkantieji tokie ir isrinktieji. Pazvelkite i savo sali pasaulio mastu kokie mes mazi ir nereiksmingi ir niekam nereikalingi. O viduje taip visi susireiksmina sudaro ivaizdi,kad sprendzia globalius klausimus. Tai tik tarakonu krebzdejimas. Kol isiaudrine svarstysite kas geresnis Jonas ar Petras baigsis gyvenimas. B

jo2012-10-30 13:39

Idomu kad Stancikienė bandė aiškintis kiek biuletenių yra prispausdinta niekas net nežino o čia tai bent :) Prispausdini kiek reikia ir ssusitvarkai i kokia puse norisi :)

Ona2012-10-30 13:10

kalciausias yra blogas rinkimu istatymas. Kokie politikai ir kada ji isgrynins? Istatyme nera jokiu apribojimu del teistumo, darbo stazo ir kitu klausimu. Negaletu prisidirbe politikai, kuriais nepasitiki rinkejai , vel sedeti seime. O tokiu nieksu yra ir jie vel sedes.

alfa Kindziulis2012-10-30 12:14

Ar, neparodžius pirštu, nesupranti, kas liepė prokurorui rinkimų išvakarėse apkaltinti DP sukčiavimu ir išvedė į gatves baltaraiščių palikuonis kelti maištą prieš laiminčius rinkimus?

alfa Kindziulis2012-10-30 12:01

Šventieji, chuntos ir koalicijos: K+M+B - Kasparas, Merkelis ir Baltazaras. KMB - Kubilius, Masiulis ir Burokevičius. Konservatoriai, liberalai ir Burokevičiaus likučiai. Ir chuntos maištas po rinkimų.

Pikasui2012-10-30 11:56

pritariu Jusu komentarui,o dauguma kitu komentu tai tik savo dievuku garbinimas be jokiu argumentu

Pikasas2012-10-30 11:35

Kur bus matomas Viktoras Uspaskich – laiko ir požiūrio klausimas. Gal kai kas jį norėtų matyti Seimo pirmininko, premjero, o kai kas teismo salės kėdėje ar ant kieto gulto. Kaip sakoma, viskam savas laikas. Labai tikėtina, kad po tam tikro laiko daug kas net nenorės prisipažinti, kad balsavo už tokį įžūlų ir arogantišką politikos šoumeną. Ar daug kas dabar nori prisiminti, kaip jie į Prezidento postą rinko “šatriją” ar “tvorinį”? Daug kas Lietuvoje padarė klaidų. Geriau vertintini tie, kurie jas bent jau pripažįsta ar netgi stengiasi jas ištaisyti. Prezidentė Dalia Grybauskaitė būtent tą nori padaryti ir ragina politikus atsakingai žvelgti į tas politines jėgas ir jų atstovus, kurių veikla kelia daug teisinių ir moralinių problemų. Anksčiau Seimo primininku buvęs A.Paulauskas pamalonino V.Uspaskich Seimo Ekonomikos komiteto pirmininko postu, vėliau premjeras A.M. Brazauskas ūkio ministro kėde, tačiau ir iš ten atėjo prasti gandai apie finasinių lėšų neskaidrius skirstymus “saviems”. Būti eiliniu Seimo nariu V.Uspaskich tenkintis nenori. O aukštesnio gali negauti. Yra viena Darbo partijos problema apie kurią nelabai norima prisiminti. Tai Darbo partijos veiklos finansavimo klausimai. Jei V. Uspaskichbus nukirpta neskaidrių lėšų gavimo ir naudojimo “bambagyslė”, tada jis neturės galimybių remti savo aplinką. O tada gali ir jinai panorėti pasikeisti “praido” lyderį. Štai tada iškiltų rimtos problemos dėl V. Uspaskich teisinės neliečiamybės. Dabar jis mušasi į krūtinę aiškindamas, kad pats jos atsisakys. Manau, kad tai tik paistalai savęs pasidrąsinimui. Jei bylos nagrinėjimas prasidėtų rimtai, tai išgaruotų pas tokį “politinį bėglį” visos mandrystės. Jei kalbėti rimtai, tai toks K. Daukšys turi ne tik tikrą Plechanovo akademijos diplomą, bet ir kai ką turi pasakyti, kai reikia pasakyti. Jei Kęstučiui netektų tarnauti tokiam “bosui”, tai gal jo galimybės ne tik atsiskleistų, bet ir pasitarnautų Lietuvos visuomenės naudai. Gal kai kam atrodo, kad prezidentė pareikalavo per daug. Tokie jau skuba aiškinti, kad prezidentė pralaimės nelygioje kovoje. O kas gali garantuoti, kad koks premjeras A. Butkevičius nori turėti savo kabinete ministrais tokias odiozines asmenybes, kokiomis jau tapo V. Uspaskich ir Gapšys. Tad ir kompromisas tarp rinkimų lyderio ir prezidentės gali būti padarytas toks, kuris darbiečių lyderiams visiškai nepatiks. (Tai jau vyksta) O ar turėtų patikti? Ir kam gali patikti, kai tęsiasi aiškiai vilkinamas teisminis procesas. Laimė dar, kad pats lyderis negalės į dekretines atostogas išeiti. Tada visokios būsenos nusitęstų į begalybę. Jei teismas suspenduotų įtariamųjų Darbo partijos ir jos vadovų politines teises, tai procesas pasibaigtų, manau, netgi labai greitai. Atseikėti tada tektų kiekvienam pagal “nuopelnus”. Kokie pas Kėdainių “kniazių” galime tik nujausti… Trumpai tariant – “nikoks vaisdzelis”…

Leonija2012-10-30 10:21

Vienintele iseitis Lietuvai is anksto susirasti nauja kandidata i prezidentus,kuris nebutu niekuo susaistytas ir turetu autoriteta.Prezidentu nereikia myleti ir garbinti.Juos reikia gerbti.Visuotine meile buvusiems prezidentams ir dabartine kaimo motereliu meile Grybauskaitei juos stumia i autoritarizma.

manau2012-10-30 10:12

manau, kad prezidentei rinkimai buvo patariamieji?

manau2012-10-30 10:11

manau, kad rinkimai prezidentei buvo patariamieji.

Sssss2012-10-30 05:48

Jo, is tikruju, kodel tas Petronis nepareiskia kas nuzude Pociuna! Juk zadejo. Tai kas cia per tipas? Buves saugumietis, Tevynes gynejas ir pazadus dalija kuriu negali ispildyti. Dar vienas skystas.

Sssssss2012-10-30 05:37

Gerai butu kas Polikarpovna su svarciku vienas kita be kaulu suestu.

vito - suvalkijos berniokui2012-10-30 03:54

tam, kur feisbukyne rašo - žadėjot ką tai parašyti prieš rinkimus, bet esate toks pats petronis, matomai.

Darijus2012-10-30 02:33

Daša baigs Apkalta.

grj2012-10-30 01:35

Dėl vilkinamų bylų: visai gali būti, kad toks bylų vilkinimas yra naudingas ne tik tiems, kurie nori sulaukti senaties termino, bet ir galios subjektams (prezidentei ir kitiems), kadangi tų bylų įtariamieji yra pakabinti asmenys, kuriais prireikus galima manipuliuoti. Taigi norint, kad pas mus būtų mažiau užkulisinių manipuliacijų ir demokratijos iškraipymų, žiniasklaida turi kelti šį pakabintų asmenų klausimą.

Zenonas2012-10-30 01:23

Pilnai pritariu ekspertai.eu minčiai - Grybauskaitė gerus pareigūnus išvaikė, apsistatė paklusniais nevykėliais, o dabar savo išsišokimais nori "kompensuoti" perkreiptas Temidės svarstykles ir pavaizduoti Lietuvą kaip teisinę demokratinę valstybę. Būtų linksma, jei nebūtų graudu. Pagarbiai

T2012-10-30 01:17

Hmm, idomiai cia del tu negaliojanciu balsu, kyla visokiu minciu.... Kazin kaip su DK stebetojais? Pries rinkimus VRK leido DK stebetojams filmuoti balsu skaiciavima. Bet kazkaip negirdeti jokiu atsiliepimu is ju. Ar ju nebebuvo, ar jie jokiu pazeidimu neuzfiksavo? Birzu-Kupiskio apygardoje rinkimu nakti buvo nugirdyti balsu skaiciuotojai, o kur DK stebetojas tuo metu buvo? Kernagis jau senai siule rinkiminius biuletenius spauzdinti ant specialaus popieriaus , plius pastatyti kompiuterizuotas urnas, kurios dedant balsa, iskarto ir suskaiciuoja. Be to reikia imtis grieztai kontroliuoti spaustuves. Stancikiene aiskinosi, bet niekas jai nesugebejo pasakyti, kiek is viso buvo prispauzdinta balsavimo biuleteniu, kiek ir kur ju buvo issiusta.

klausimas2012-10-30 01:16

kuo mūsų prezidentė skiriasi nuo paskutinio Europos diktariaus? Man tikrai neaišku.

Zenonas2012-10-30 00:58

Grybauskaitė stumia partijas į krizę. P.S. Manau šią problemą galima išspręsti, inicijuojant prezidentei apkaltą. V. Gailius manau būtų už. Pagarbiai

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-10-30 00:52

Stai ka manau apie rinkimus (tikriau balsavimus). Taigi manau, kad isrinktas Seimo nariu yra tas, kuris gavo daugiausiai balsu, kai nera AFIOROS, tai yra kai nera suklastotu negaliojanciu biuleteniu. Kai ju yra, o dazniausiai taip ir yra (kokia geda! ), tai Seimo nariu isrenkamas tas, kuris turi daugiau nesuklastotu balsu uz antra vieta uzemusi, sudejus pastarojo nesuklastotus balsus su NEGALIOJANCIAIS. Tai yra Seimo nario balsai > antra vieta uzemusio + negaliojantys balsai. Kitu atveju yra aiskus NEAPIBREZTUMAS kas laimejo, taigi rinkimai turi buti pakartoti! Taigi ka matau 12-koje apygardu? Zirmunu Nr4. V. P. Andriukaicio 8449 balsai yra maziau nei V. A. Abramikienes 7788 balsai plius 758 negaliojantys balsai; Senamiescio Nr 2 A. Anusausko 6925 balsai < P. Austreviciaus 6080 balsus + 1696 negal. b. Traku-Elektrenu Nr 58 D. Mikutienes 6340 balsai < J. Liesio 5902 b. + 483 negaliojantys. Nevezio Nr 26 P. Narkeviciaus 6404 balsai < J. Dautarto 5690 b. + 962 negaliojantys. Baltijos Nr 20 R. Paliuko 5355 balsai < A. Sulco 5287 b. + 579 negaliojantys. Kauno-Kedainiu Nr 65 R. Popovienes 6576 balsai < V. Gedvilo 5994 . + 998 negaliojantys. Plunges-Rietavo Nr 35 J. Razmos 6676 balsai < M. Jurciaus 6622 + 407 negaliojantys. Alytaus Nr 30 J. Sabatausko 6246 balsai < K. Dauksio 5576 b. + 692 negaliojantys. Silutes-Pagegiu Nr 32 A. Skardziaus 6339 balsai < K. Komskio 6169 b. + 807 negaliojantys. Ukmerges Nr. 61 J. Veselkos 5237 balsai < uz L. Grauzinienes 4961 balsus + 646 negaliojantys. Birzu- Kupiskio Nr48 A. Zaltinio 6331 balsai < R. Vagino 5857 b. + 586 negaliojantys. Pajurio Nr22 P. Zeimio 6194 balsai < G. Krasauskienes 6149 b. + 784 negaliojantys. Taigi aiskiai matau afiora virsijancia visas normas 12-koje apygardu, o jei prideti dar ta, kurios rezultatus jau panaikino.....tai turesime 13 aferistiniu apygardu, kurius rezultatai PRIVALO buti panaikinti!!! Dar ka matau, kad Kauno kaimiskoje apygardoje su 19,19 procentu Drasos Kelio partija nugalejo visas sistemines stagnacines partijas, rijusias biudzeto pinigus. Tai nemazai, ka jau ir bekalbeti. Jeigu turetu si partija savo partines strukturas visoje Lietuvoje, tai gautume ispudinga politine jega. Taciau aisku....be pinigu to nepadarysi....o ju nauja partija ir neturi. Taigi rinkimuose nugalejo pinigai, taip kaip buvo, taip ir liko. Matau, kad Kauno miesto apygardos pareme Drasos Kelia ir dave jam antra arba trecia vieta, pirmoje TS-LKD. Taigi DK aiskiai padare strategine klaida priespastatydama savo kandidatus pries TS-LDK kandidatus, nes is karto norejo susikauti su stipriausiaja! ir dar nesitrenirave politikoje. Taciau po musio kulokais nesimosikuojama. Taciau is kitos puses.... ir kito kelio NETUREJO, nes TS-LKD savo kandidatus turejo, kaip manau, visose apygardose. Taigi musio isvengti neturejo sanso.

Skirmantė2012-10-30 00:28

aha :D žadėjau antrą raundą :D tenka sveikinti aferistus, suklastojusius rinkimus. Linkėjimai Volodiai Putinui.

optimistui2012-10-30 00:21

o jums pavyksta viska perleisti ir nesipriesinti)?

optimistui2012-10-30 00:17

pabandysiu),aciu.

Vaidas2012-10-29 23:30

Drebėkite niekšai, šiandien Linas Petronis pasakys kas nužudė Vytautą Pociūną.

T2012-10-29 22:57

Zmones, skaitykite laisvalaikrasti. Vasiliauskas ivardijo priezasti nesekmingu rinkimu. Neramina mane tokie Venskienes sajungininkai... Linkejimai Skirmantei, kada antras raundas bus? :D

Skirmantė2012-10-29 22:48

Žinoma, prezidentė peržengia ribas. kas iš tų komentarų - gal rinktis kur ir protestuoti būtų geriau, nei TUŠČIAI pliurpti. ar ekspertai.eu sutinka su suklastotais rinkimais??? suklastojo - ir gerai? ane?

Petronis2012-10-29 22:46

nuzudyti pociuna buvo naudinga qbiloidu mafijai

T2012-10-29 22:30

Rinkimai praejo, tad laukiu nesulaukiu Petronio pasakojimo, kam buvo naudinga nuzudyti Pociuna. Ekspertai paspauskite ta Petroni, tegul pasakoja ka prisizadejes.

nijolė2012-10-29 22:26

Kiekvienas valstybės pareigūnas PRIVALO mokėti kalbėti,skaityti ir RAŠYTI lietuviškai.Juk rusiškas aferists nemoka rašyti lietuviškai,apie kokį lygiateisiškumą ekspertai čia kalba :)?

Skirta,taigi"2012-10-29 22:10

Ar jums sie rinkimai pasirode normalus ? Pradedant nuoatskiroms partijoms skirtu rinkimines reklamos lesu,galimybiu,baigiant sukciavimu ir papirkinejimu.Isties turetu buti nauji skaidrus ir kontroliuojami rinkimai.Negali slepiantys mokescius valdyti sali.

Taigi,2012-10-29 22:03

rikimuose dalyvauti leidžia, o išrinkus, valdžioj būti neleidžia? Vaikų darželio žaidimai.

optimistas2012-10-29 21:42

Negatyvumo naudojimas ir atsisakymas naudoti. Visas vidinis priesinimasis yra jauciamas kaip vienokios ar kitokios formos negatyvumas. Visas negatyvumas yra priesinimasis. Siame kontekste sie zodziai yra sinonimai. Negatyvumas kyla is susierzinimo ir nekantrumo peraugancio i pykti,nuo prislegtos nuotaikos arba atsiskyrelisko nusivylimo iki savizudiskos desperacijos. Kartais priesinimasis sudirgina emocini skauduli, ir tokiu atveju net mazai reiksminga situacija gali sukelti intensyvu negatyvuma,toki kaip pyktis,depresija ar gilus sielvartas. Ego tiki,kad per negatyvuma jis gali manipuliuoti realybe ir gauti tai ko nori. Jis tiki kad per tai jis gali pritraukti trokstamas salygas ar pasalinti nepatrauklias. Jei "tu"-protas-netiki,kad negatyvumas veikia,kam tu ji kuri? Faktas yra tai kad beabejo negatyvumas neatnesa norimo rezultato. Netgi atvirksciai ,vietoje to kad pritraukti trokstamas salygas,jis stabdo tai. Vietoje to kad panaikinti nepageidautinas salygas jis sulaiko ju transformacija. Vienintele "naudinga"funkcija yra ego stiprinimas stai todel ego ir megsta tai. Jei viena karta tu susitapatinai su negatyvumu,tu nebenori to netekti ir giliai nesamoningame lygmenyje tu nenori pozityviu permainu. Nes tai zlugdytu tavo kaip depresuoto,pikto ir uzsispyrusio asmens tapatybe. Tuomet tu ignoruosi,neigsi ar sabotuosi tai kas pozityvu tavo gyvenime. Tai labai pazystamas fenomenas. Tai yra tam tikro laipsnio beprotybe. Stebek kiekviena augala ar gyvuna ir leisk jiems mokinti tave su tuo kaip yra,nesipriesinti Tikrovei. Leisk jiems mokinti tave Buti. Leisk mokinti integracijos-kas reiskia tavo buvima,buvima savimi,buvima realiu. Leisk tave mokinti kaip gyventi ir kaip mirti ir kaip nedaryti is gyvenimo ir mirties problemos. Kylancios negatyvios emocijos,kartais talpina savyje zinia,kaip kad daro tai ir ligos. Bet kokie pasikeitimai kuriuos bedarytum,ar tai butu susije su darbu,su santykiais ar aplinka,vienaprasmiskai bus tik kosmetiniai,jei jie nekils is samones lygmenyje kylanciu pasikeitimu. O kadangi tai neabejotina,tai gali reiksti tik viena:Tapk esanciu Cia,buk Tikroveje. Visuomet kai jauti tavyje kylanti negatyvuma,neziurint ar tai salygota isoriniu faktoriu,minciu ar nieko konkretaus ka galetum pastebeti,ziurek i tai kaip i balsa sakanti,"Demesio. Cia ir Dabar. Pabusk. Issilaisvink is proto. Buk Tikroveje. Net menkas susierzinimas yra svarbus ir turi buti pastebetas ir stebimas;kitu atveju tai bus turbulentiskas nestebimu reakciju augimas. Gal tu sugebesi tiesio mesti tai,kai suprasi kad nenori tureti savyje to neigiamos energijos lauko,kuris neduoda jokios naudos. Bet tuomet isitikink kad to visiskai atsikratei. Jei negali to atsikratyti,tuomet pripazink,kad tai yra tavyje ir demesingai stebek ka jauti. Kaip alternatyva atsisakymui paklusti negatyvioms reakcijoms,tu gali priversti jas isnykti isivaizduodamas save tampant perregimu isorinems reakciju priezastims. Rekomenduoju pirma pasipraktikuoti tai su mazais ir paprastais dalykais. Sakysime tu sedi ramiai namie. Staiga ora perskrodzia saizus automobilio signalizacijos garsas. Susierzinimas auga. Ar cia yra priezastis susierzinti? Tikrai ne. Kam tada tu kuri tai? Tu nekuri. Protas kuria. Jis tai daro visiskai automatiskai,visiskai nesamoningai. Kodel protas tai kuria? Todel,kad jis turi nesamoninga nuostata,kad toks priesinimasis,kuri tu jauti kaip susierzinima ir tam tikros formos nelaiminguma,panaikins negeidziamas salygas. Tai be abejo iliuzija. Priesinimasis kuri siuo atveju kuria susierzinimas ir pyktis,yra zymiai labiau trikdantis nei pirmine to priezastis,kuria tu sieki panaikinti. Visa tai galima transformuoti i dvasine praktika. Jausk save tampant permatomu,kaip kad is tikro yra,be materialaus kuno tankumo. Dabar leisk triuksmui ar bet kokiam kitam negatyvios reakcijos sukelejui,smelktis kiaurai tave. Cia daugiau nera tavyje slypincios "sienos". Kaip sakiau praktikuokis pirma su mazais dalykais. Automobilio signalizacija,suns lojimas,rekiantis vaikas,eismo triuksmas. Vietoje to kad turetum siena savyje i kuria skausmingai atsimusa tie dalykai kurie "neturi atsitikti",visam tam leisk skrosti tave kiaurai. Kazkas pasakys kazka nemandagaus ar tai kas skirta iskaudinti tave. Vietoje to,kad reaguotum ir taptum priesiskas ir negatyvus,kaip kad uzsipultum,gintumeis ar bandytum kazkur nuo to pabegti,leisk tai eiti kiaurai tave. Nesipriesink. Tokiu budu niekas nebegales taves iskaudinti. Tai atleidimas. Tokiu budu tu tampi nepazeidziamas. Tu gali pasakyti kad to ar kito asmens elgesys tau nepriimtinas,jei tu tai noresi pasakyti. Bet tas asmuo daugiau nebetures galios kontroliuoti tavo vidine busena. Tuomet tu esi savo galioje-ne kieno nors kito;ir nebeesi valdomas savo proto. Kas bebutu ar signalizacija ar nemandagus asmuo,potvynis,ar zemes drebejimas ar viso tavo turto praradimas,visada priesinimosi mechanizmas toks pats. Tu vis dar dairaisi aplink,ir tu negali atsikratyti to. Gal koks kitas mokymas ar kitokia technika duos atsakyma? Pasakysiu taip:Neiskok taikos ir ramybes. Neieskok jokios kitos busenos,nei ta kuri yra tavyje Dabar;kitokiu budu tu issauksi vidini konflikta ir nesamoninga priesinimasi. Atleisk sau,kad nesi ramus. Momentas kai tu visiskai pripazysti,kad nesi ramus,yra tas momentas kai neramumo busena pasikeicia i ramybes busena. Viskas ka tu pilnai pripazysti esant,atves tave i ramybe. Tai nesipriesinimo,susitaikymo stebuklas. Kai tu pripazysti tai kaip yra,kiekvienas momentas yra geriausias momentas. Tai nusvitimas. Eckhart Tolle

102012-10-29 21:38

39. Benas 2012-10-29 19:19:23 (88.118.162.103) parašė: Lietuvoje yra blogi blogiečiai ir geri blogiečiai konservatoriai + šriūbelėnas :D

102012-10-29 21:37

39. Benas 2012-10-29 19:19:23 (88.118.162.103) parašė: Lietuvoje yra blogi blogiečiai ir geri blogiečiai konservatoriai + šriūbelėnas :D

Kaunas2012-10-29 21:29

ekspertai, kaip visada, šūdą mala

B.2012-10-29 21:29

http://www.delfi.lt/news/balsuok2012/naujienos/didmiesciu-gyventojai-daugiausiai-zalos-saliai-per-15-m-padare-konservatoriai.d?id=59523025

Benas2012-10-29 21:19

Lietuvoje yra blogi blogiečiai ir geri blogiečiai konservatoriai + šriūbelėnas :D

pritariu2012-10-29 21:12

Prezidentei tokių veikėjų kurie daro kriminalinius nusikaltimus neturi būti valdžioje jokioje ir nereikia ekspertams čia piršti dvigubų standartų

LU2012-10-29 20:54

Straipsniai ir komentarai... vieniem pasibaisėjimą kelia darbiečiai, kiti nekenčia konservartorių, visos partijos kaip į priešą žiūrėjo į DK, tvarkiečiai jaučiasi nuskriausti DK (atseit pasiglemžė balsus)... o socialdemokratai visiem geri? tarp jų nėra pilkųjų kardinolų?

Lina2012-10-29 20:33

idomus ekspertu komentaras. Tikrai tokia musu realybe. Beje,kazkaip niekur neteko girdeti padekos is Drasos kelio laimetoju savo rinkejams? Nesvarbu,kad ne visi pateko,bet juk nemazai zmoniu balsavo uz DK.? Lyg ir reiketu padekoti,uzuot ieskojus kaltu aplinkui ,o nematant savo klaidu.

Trigrasis2012-10-29 20:32

Normalioje vakaru valstybeje tokiai partijai, kurios vadovai yra teisiami uz stambius finansinius nusikaltimus, net neleistu dalyvauti rinkimuose. Net ir sporto pasaulyje dopinga naudojantys nesaziningi sportininkai buna diskvalifikuojami is varzybu ir anuliuojami ju rezultatai. Taip kad Prezidente siuo atveju elgiasi principingai ir teisetai. Juolab, kad pagal Lietuvos Konstitucija, ministrus premjero teikimu skiria Prezidentas.

Rytia2012-10-29 20:21

Jei si karta Butkevicius bus minkstakunis- socialdemokratu partijai pabaiga.Juk daug zmoniu balsavo uz darbo partija,o be to tuoj po rinkimu Butkevicius pasake,kad sudarys socdemu,darbo partijos ir tvarkieciu koalicija.Ka reiskia nuomones keitimas visos Lietuvos akivaizdoje?O as taip tikejau Butkeviciumi.Nejaugi jis taps mazgote!

Klastojima2012-10-29 20:20

Klastojima reikia tikrinti visoms partijoms, visu pirma konservatoriams, kurie budami 4 metus autsaideriai visuose reitinguose ;tiek blogo Lietuvai ir lietuviams padare nuo pirmu valdymo dienu : pensiju ir ismoku nurezimas, saudymas sausio 16d i mitinguojančia tauta, energetikos machinaciju leidimas, duju branginimas mokslo suzlugdymas ir t.t , ir staiga tiek laimi vietu seime ; lovkost ruk i nikakobo mašenstva

jurate2012-10-29 20:10

labai taiklus komentaras" Nesinervuojam, žmonės"-nei pridet nei atimt!

Nesutinku2012-10-29 19:53

Niekas DP neišmeta iš seimo, tačiau pataria, kad nebūtų tos partijos valdžioje. Reiktų piktintis, kad ši partija daugiausia papirkinėjo rinkėjus, partijos vadovas su skandalinga praeitimi /ir dėl pirkto diplomo, ir dėl vokelių ir dėl buhalterijos/. O mes ginam. Vadinasi mes pritariam neskaidrumui, mes trokštam LTSR. Nesitikėjau, ekspertai.

OHO2012-10-29 19:46

Laukiu prezidento rinkimu,gal zmones pamate kas yra kas?

Antanas2012-10-29 19:42

Rėkia darbiečių šalininkai, kaip šunauja. Nu ir kas, kad dalis rinkėjų balsavo už DP... Tos partijos kol kas iš parlamento niekas neišmetė, DP parlamente galės dirbti ir opozicijoje. DP tegavo tik 29 mandatus ir užėmė trečią vietą. Daugiausia gavo socdemai, 38 mandatus, antroje vietoje TS-LKD, gavę 33 mandatus. Formuojant Vyriausybę negali dalyvauti partija, kuri įtariama padariusi daugiausiai šiurkščių rinkimų tvarkos pažeidimų, tą akcentavo šalies Prezidentė. Kas kam dar neaišku? Prezidentė turi teisę net Seimą paleisti ir įvesti prezidentinį valdymą. Tuo užsibaigtų balsų papirkinėjimas ir juoidoji buhalterija.

Taigi2012-10-29 19:24

Tai žmonėms ką belieka daryti, jei 22 metus niekas nesikeičia, tai ir balsuoja už tą kas įpila, pavalgydina, ar šiaip pažadus dalina. Tai turėjo prieš rinkimus neleisti darbo partijai dalyvauti, dėl nebaigtos bylos, arba jau vėliau dėl pažeidimų anuliuoti rezultatus. Bet ir tai nieko nepakeis nes žmonės tiek nuskurdę ypač provincijoje, kad ir vėl balsuos už tuos kurie daug žada ir dovanoja. TOKIA REALYBĖ.

Atsiprašau2012-10-29 19:00

Aš už Darbo partiją nsbalsavau, bet jeigu Grybauskaitė taip pasielgs, balsavusieji turi išeiti į gatves, kaip Somalyje, o prie jų ir aš prisidėsiu. Žmonių valia negali būti ignoruojama ir ne inerpretuojama. Tai turėtų buti aišku visiems nepriklausomai užimamos padėties

aha2012-10-29 18:51

dar vieną pažadą žadėjo ir Linas Petronis. Tai nekantriai laukiame....

žemaitis2012-10-29 18:44

maloniai nustebintas!

Nesinervuojam, žmonės2012-10-29 18:44

Čia buvo PATARIAMIEJI rinkimai

to skorpionas2012-10-29 18:20

tai kas pagal tave turi būti valdžije,nes apart tavęs visi blogi

skorpionas2012-10-29 17:57

Šlykštu, kaip Grybauskaitės mafijinė grupuotė neteisėtai stengiasi prastumti į valdžią kubiloidus, masiūlius- rinkimų klastotojus, melagius, genocido vykdytojus, Snoro plėšikus, gegužės 17-osios pogromo Garliavoje organizatorius, oligarchų globėjus.

Povilas2012-10-29 17:42

Pasakytas žodis. Ne šiaip žodis, Jos Ekscelencijos Prezidentės žodis! Jei po šio žodžio nebus veiksmo, reiškia Lietuvai su Prezidentais galutinai nesiseka. Jei žodis virs kūnu, manau, kad Grybauskaitė gali pradėti svajoti apie antrą kadenciją.

Laimėjo2012-10-29 17:06

žmonių noras skųstis ir dejuoti.Dabar man jų negailės.Visų tų,kurie balsavo už socdemus,konservatorius,liberalus ir Viktorą.

Drąsos Kelias ir visuomeninkai2012-10-29 17:05

turi išsaugoti neutralumą ir gerai patyrinėti Islandijos modelį.Ateina laikas,kai reikės jį adaptuoti.Su savo kūrybine ugnele.

rutai2012-10-29 17:00

ačių,kad Jūs pakomentuojate,ačių už laidas,sėkmės

Valda > BronTutis2012-10-29 16:51

Socialiniais klausimais visi jie dešinieji. Ir tie ir tie turėjo valdžią bet neįvedė progresinių mokečių ir tik tarnavo, tarnavo turtuoliams. Bankams.. Milijonieriai nebūna KAIRIEJI.

IP2012-10-29 16:49

ot grabauskaite supjove "gryba" dar apsiniuhinus duju"pasakys kad veesde negali but pedofilu :)

BronTutis2012-10-29 16:34

Oho ! Įdomu. O kaip įsivaizduoti ir pavaizduoti koaliciją, kurioje yra kairieji ir dešinieji- per ilgąją ašį sulenktą žmogų ? O ką- vardan Lietuvos !

Cia priejo Kindziulis ir tare,2012-10-29 16:17

nors karta per keturis metus bomzai isgere uz dyka. Kaip sako, dalino bambalius ir samde pijokus. Ir uz tai si karta tau spyga, uspaskichai.

Tomas J.2012-10-29 15:59

O jei TSKPistas A.Butkevičius neišsigąs TSKPistės D.Grybauskaitės ir nenusileis, kas tada bus? Prezidentė nusileis ar bus išankstiniai Seimo rinkimai?

as2012-10-29 15:50

greit paaiskes liudna tiesa, kad raudonuju vadas -triapke ir bailys ,bijantis pastovet uz save ir koalicija:)

ttttttt2012-10-29 15:47

Kai tas DP tyrimas (kaip ir visi kiti grobstymų tyrimai) vilkinamas jau šimtą metų, prezidentės balso nesigirdi. Kai DP leidžiama dalyvauti rinkimuose, kai juose pasipila daugybė pažeidimų - prezidentės balso nesigirdi. O dabar prezidentė iššoka kaip pilypas iš kanapių ir pareiškia, - ir dar ne bet ką - kad į daugumos rinkėjų nuomonę jai nusišvilpt. Lygiai kaip jau anksčiau referendumo tema pareiškė, kad jai nusišvilpt kaip žmonės nubalsavo. Čia ji mums įstatymų laikymosi ir demokratijos pavyzdžius gal šitaip demonstruoja?????

Visi vienodi2012-10-29 15:33

Jeigu prezidentė vaidina, kad jinai viską daro pagal sąžinę, tai tegul pasidomi, kaip pas mus mokama darbuotojams bet kurioje kavinėje , restorane, kepykloje ar bet kur kitur, gal ne vokeliuose? Visi žino, kad už minimalią algą nieks nepragyventų, bet vaidina, kad tik Uspaskichas moka vokeliuose. Pas mus jau niekur net teisėsaugoje nėra tiesos, o prezidentė vaidina, kad viskas gerai, tik Darbo partija bloga. Visi jie vienodi, dirba pagal užsakymą.

as2012-10-29 15:23

tik visiski nesusiprateliai galejo balsuoti uz sia partija

ASAI2012-10-29 15:21

jeigu dp pirko ja turejo eleminuot is rinkimu dar pries paskelbiant rezulatus. jeigu neeleminavo,vadinas ji turetu demokratineij valstybeij vienodas teises formuot vyriausybe kaip ir kitos. kai gen .prokuratura nedirba savo dabo,nedirba ir vrk, tai ir gaunas belekas , kaip pas batka...

Ramunas2012-10-29 15:19

Tai gal Grybauskaite galejo susimyleti pries rinkimus pasakyti, kad uz darbo partija negalima balsuoti, o reikia uz konservatorius. O tai dabar simtai tukstanciu zmoniu ejo balsuoti visai be reikalo. Suprantu,kad nera pas mus rinkimu ir demokratijos, bet kam zmones gaisinti.

LU2012-10-29 15:18

nors kiek pakele nuotaika

To Benas2012-10-29 15:17

O kodel turetu kenteti tie zmones kurie saziningai ejo i rinkimus ir balsavo,o DP pirko balsus kalejimuose,asocialius asmenis uz bambali alaus,pensininkus vaisino desrom ir uzsakinejo koncertus? Gal jus mane galite itikinti,kad DP po tiek papirkinejimo skandalu per rinkimus,isrinkta teisetai? As manu kad Prezidente pasielge teisingai,o aplamai tai po tokiu neskaidriu rinkimu,turetu buti anuliuoti rinkimu rezultatai ir paskirta kita rinkimu data po puses metu,pries tai patvirtinus istatymu didziule teisine atsakomybe uz rinkimu istatymo pazeidimus,tada ir pasimatytu ar turetu sansa jusu taip mylima DP.

alfa Kindziulis2012-10-29 15:09

O kas, jeigu yra atvirkščiai? Jeigu teisti reikia prokurorus ir tuos, kurie juos tampo už virvučių, o ne Darbo partiją? Labai jau smirdi rezonansai.

joo2012-10-29 15:07

pasirodo,kad Nako paviesintas Degutienes pokalbis apie Lietuvos politine situacija pasitvirtina su kaupu.

Benas2012-10-29 15:02

Lietuvoje atejo diktatura kaip stalino, breznevo laikais. Prezidente pasake ir jei vienodai rodo zmoniu nuomone. To dar Lietuvoje nebuvo. Paziuresim ar isrinktieji gali atstovauti zmonems ar tik klusnus nevykeliai. Kiek zinau uspaskicho byla tesiasi daug metu ir tapo politime byla, tramdyti uspaskicha. Kodel zmones saziningai balsave uz DP turi kenteti del to kam iskelta byla? As iskart sakiau, kad Pakso variantas kartojasi.

ruta2012-10-29 13:57

Vien del sios atviros ponios Prezidentes deklaracijos , pagarba . Kad tik nepasibaigtu tusciais pagrumojimais ... Visas padoriu prokuroru / jei , aisku tokiu dar yra/pajegas , uzbaigti uspaskicho ir jo klapciuku , byla .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi