Prezidentė Dalia Grybauskaitė labai kritiškai įvertino galimybę Lietuvoje įkurti NATO bazę. „137-asis Konstitucijos straipsnis draudžia užsienio šalių karinių bazių buvimą Lietuvos teritorijoje“, – antradienį viešėdama Marijampolėje sakė D. Grybauskaitė žurnalistams, klausiama, ar svarstoma galimybė Lietuvoje dislokuoti papildomas NATO pajėgas, o galbūt net įkurti NATO bazę.

Tuo tarpu kitos Baltijos šalys, priešingai nei Lietuva, savo šalyse nori įkurti NATO bazes. Štai praeitą savaitę Latvijos gynybos ministras pareiškė, kad Liepojos uostas būtų tinkamiausia vieta dislokuoti karinius NATO laivus. Taip pat kalbama, kad Estijoje bus įkurta papildoma oro pajėgų bazė, iš kurios bus vykdoma Baltijos šalių oro policijos misija, kokia dabar vyksta iš Šiauliuose esančio Zoknių oro uosto.

  • ••••••

PAPILDYTA 17:00 komentaru

Štai kaip šį prezidentės pareiškimą socialiniame tinkle facebook pakomentavo buvęs Valstybės saugumo departamento Kontržvalgybos valdybos 4-ojo skyriaus viršininkas Kastytis Braziulis:

PAPILDYTA 17:30 skubiu prezidentūros patikslinimu

NATO sąjungininkų ir Lietuvos kontroliuojamų bazių steigimas Konstitucijai neprieštarauja

Prezidentūra patikslina, kad Prezidentė Dalia Grybauskaitė, Marijampolėje žurnalistams pareiškusi, kad Konstitucija draudžia užsienio šalių karinių bazių buvimą Lietuvos teritorijoje, neturėjo mintyje bazių, kurias kontroliuotų Lietuva kartu su NATO sąjungininkais.

Prezidentės vyriausioji patarėja užsienio politikos klausimais Jovita Neliupšienė atkreipė dėmesį, jog NATO sąjungininkų pajėgų dislokavimas Lietuvoje nėra traktuojamas kaip bazė, nes Lietuvos kariuomenė ir yra NATO dalis.

„Prezidentė kalbėjo apie Konstitucijos 137 straipsnį, kuriame kalbama apie užsienio valstybių bazes, valdomas ir kontroliuojamas tik užsienio valstybių. Tokių bazių steigimas Lietuvos teritorijoje nėra numatytas. Tačiau tai nereiškia, kad Lietuvoje negali būti steigiamos bazės, kurias valdo ir kontroliuoja Lietuva kartu su NATO sąjungininkais, kaip tai numatyta, pavyzdžiui, kolektyvinės gynybos sutartyje“, – patikslino J. Neliupšienė.

  • ••••••

D. Grybauskaitė Marijampolėje dalyvavo Kristijono Donelaičio 300-osioms gimimo metinėms skirtuose renginiuose.

Prezidentė pasveikino K. Donelaičio draugijos narius, respublikinės konferencijos „Po Donelaičio ženklu“ dalyvius ir marijampoliečius, susirinkusius prie lietuvių grožinės literatūros pradininko paminklo.

Marijampolėje jos Ekscelencija, kaip visada mėgsta, spėjo nusipaveiksluoti ir su vaikais.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Ǒ2014-04-09 18:35

Duokite savo elektroninio pašto adresą, jei gyvenate Vilniuje, galėsime susitikti, pristatysiu savo 3 metukų dukrelę, išgersime arbatos ir padiskutuosime apie homoseksualų ir heteroseksualų ištvirkimus, dvasingumą ir kt..

to 612014-04-09 18:22

kokius dar,,dvasinius aspektus''kai kalba eina apie istvirkelius??????? tikru apsigimusiu iskrypeliu yra lb. mazas procentas,dauguma-ISTVIRKELIAI,taip,kad tie ,,dvasiniai aspektai''iskrenta ,o del jusu dukreles(abejoju,kad ja turite),tai galetu pasirupinti ir mama ar mociute,nes anksciau kai lytinio svietimo isvis nebudavo,istvirkeliu ir sugriautu gyvenimu buvo daug kartu maziau. valstybei ne nuo to galo reiktu pradeti. nuo mazu dienu ugdyti dvasinguma ir kovoti ne su pasekmemis ,o su priezastimis.

Ǒ2014-04-09 17:53

Mane domina ne seksualinės problemos, o visiems vienodų teisų į bendražmogiškas vertybes užtikrinimas. Galima būtų slėpti, iš kur atsiranda nėštumas, bet tai atsisuka prieš visuomenę ne tik finansiškai, bet ir sudaužytais gyvenimais. Nesu įsitikinęs, kad viskas "Gender loops" yra didaktiškai teisingai sudėliota, bet lytinis švietimas nuo pat mažų dienų būtinas. Turiu mažą dukrelę ir pasitikiu pedagogais, kad ji bus tinkamai apšviesta lytiniais klausimais. Niekas jums nebruka, kad turite būti homoseksualas, niekas negriauna tradicinių šeimų. Tačiau jei sudaroma nepakantumo homoseksualams atmosfera, akcentuojant tik lytiškumą ir ignoruojant dvasinius aspektus, - o tai jūs asmeniškai ir darote, tai jau yra nusikaltimas net ir remiantis dabartine Lietuvos Konstitucija. Kita vertus, dėl homoseksualių santuokų ir įvaikinimo turi spręsti tikrai ne tokie, kaip tamsta ir ne tokie, kaip aš, juo labiau ne partinės gaujos, pasirašydamos slaptus susitarimus. Apie tai turi spręsti Tauta.

Raigerdas >59. Ǒ2014-04-09 17:05

Ar tu supranti, kad tavo seksualinės problemos nieko nedomina išskyrus tave? Reikia ne referendumą organizuoti, o valstybė turi finansuoti seksualinių specialistų skyrius ir ten jūs eikite ir aiškinkitės savo seksualines problemas. Kodėl žmonės, kurie neturi ritmo jausmo arba daltonikai nekelia tiek problemų, kiek jūs? Seksualinė problema yra tavo individo problema. Ko jūs brukate, kaip tie komunistai, savo asmeninio pobūdžio problemas visai visuomenei? Nori auklėti savo vaikus homoseksualais? Auklėk. Kas tau neleidžia? Įstatymai tau nedraudžia. Kodėl šeimos, auginančios savo vaikus, turi sukti galvą dėl tavo seksulainių polinkių? Ar tavo norai sveiki? Nori gyventi du homoseksualai. Tai gyvenkit? Kas jums draudžia? Bet tik nereikia manęs mokyti, kaip turiu gyventi aš. Man jūs neįdomūs, ar supranti? Na, ir gyvenkit savo gyvenimą, bet jūs netrukdykite žmonėms gyventi dorą gyvenimą. Niekas jums netrukdo. Aš neinau pas jus ir neaiškinu apie lygybę, tai ir jūsų prašau nelįsti pas mane su savo lygybe ir "brolybe". Tu, kiek prisimenu agitavai už "Gender Loops". T. y. , tu užsiėmei ateities kartos ardomąja veikla. Tad nereikia šito pamiršti, nes jeigu tau dar neteko už tai atsakyti šiandien, tai dar nereiškia, kad dar neteks atsakyti rytoj.

Ǒ2014-04-09 16:34

Grybauskikė gali įvairiai pasisakyti, tačiau ji negali meluoti, vis keisdama savo nuomonę. Matau sritis, kur mūsų požiūriai sutampa, bet kažkodėl labai greitai jos nuomonė pasikeičia, kaip ir šįkart dėl užsienio karinių bazių (kalbu ne apie NATO pajėgų buvimą Lietuvos karinėje bazėje). Jei jos baimės yra susijusios su savo biografijos slėpimu, tai ji yra apgailėtina menkysta. Greičiausiai taip ir yra. Tačiau nedarykime klaidų, neigiamai vertindami bet kurio žmogaus teigiamus pasisakymus ir teigiamai - kenkiančius Lietuvai mylimo žmogaus pareiškimus. Puteikis - nesisteminis, tačiau tai nereiškia, kad besąlygiškai viskam turime pritarti. Atsakant į daugelį klausimų Puteikiui užtektų turėti vieną auksinę frazę: "Tai turi spręsti Tauta referendume". Jei tautininkų sąjunga užduoda "gudrų" klausimą (15. Ar pritariate, jog lytinis auklėjimas turi būti orientuotas įrengimą šeimai, lytinė prievarta prilyginta žmogžudystei, o homoseksualizmo ir kitų lytinių iškrypimų propaganda – uždrausta? ), tai nereikėtų taip pat "gudriai" išsisukinėti (Lytinių iškrypimų propagandos neturi būti), apsimetant visiems kvaileliais, bet aiškiai pasakyti, kad dėl homoseksualių porų santuokos, įvaikinimo ir kt. turi spręsti Tauta. Kas mano, kad Tauta yra kvaila, tegul renka Grybauskikę.

Nato Lietuvoje-NE2014-04-09 13:52

„Man dabar jau, daugmaž, aišku, kodėl Lietuvai skirtas toks neadekvačiai aktyvus vaidmuo visame tame su Ukraina susijusiame konflikte arba geopolitiniame žaidime. Todėl, kad jau visai atvirai imta kalbėti apie JAV raketų, o galbūt net ir branduolinio ginklo dislokavimą Lietuvoje bei Lenkijoje. Štai būtent kaip tik šito JAV 20 metų ir siekė! Na, o tuo pačiu tikimasi dar ir Juodosios jūros strateginius uostus užgrobti. Būtent čia glūdi ir pačios Maidano „revoliucijos“ iššifravimas bei Lietuvos aktyvumo visame tame skatinimas. Dabar visa šita Lietuvoje sukelta psichozė – ruuusaiii puolaaa!.. - sudaro tam kuo puikiausias sąlygas. Bet jeigu, neduok Dieve, taip atsitiktų, kad NATO raketos ar net branduolinis ginklas būtų dislokuotas Lietuvoje, na tada tai ir iš Rusijos pusės, savaime suprantama, tektų sulaukti atitinkamo atsako!.. Juk jau ir dabar štai į Lietuvą atskrido šeši JAV naikintuvai, o Rusija iškart atsiunčia Baltarusijon dvigubai tiek savo naikintuvų. Tad visai nesunku numanyt, kas būtų, jeigu būtų!.. Lietuvoje esančios JAV raketos su branduoliniu ginklu būtų nutaikytos į Rusiją, o iš ten toks pat ginklas būtų nutaikytas... ne, ne į JAV nutaikytas, o į Lietuvą! Štai tada lietuviams jau tikrai ir grėstų plataus mąsto branduolinė tragedija!..“ laisvas laikrastis apsaugok,Dieve,Lietuva,kad cia nebutu vietos nato raketoms ar branduoliniam ginklui.

jonas2014-04-09 13:47

baikit visokias sapaliones,Europos Sajunga turi ginti ir saugoti savo rytines sienas,NATO baze Lietuvos teritorijoje yra butinybe ir neisvengenybe,baisu klausytis tos musu Prezidentes,kuri buvo tokia komunistines Rusijos garbintoja

Vytautas Ju.2014-04-09 13:44

Kas yra NATO pasako du žodžiai “Gladio” ir “General Lyman Lemnitzer” ↔↔↔ Gladio: NATO's Dagger at the Heart of Europe, The Pentagon-Nazi-Mafia Terror Axis (paperback 484 pages) by former European parliamentarian Richard Cottrell reveals the dark side of NATO. This explosive book covers a vast array of NATO assassination, false-flags and other covert operations. ↔↔↔ The recent attack on Libya laid bare the iron fist behind the velvet glove of slogans like "human rights" and "international community." This latest aggression, like the destruction of Yugoslavia and the rape of Afghanistan, proceeds under the cover of NATO. And what is NATO? Author Richard Cottrell tells the story of mayhem, murder and subversion behind the "alliance for peace." ↔↔↔ Masquerading as a rear guard against Soviet invaders, the North Atlantic Treaty Organization (NATO) was promoted during the Cold War as a force for peace. Yet NATO always had its very dark side since its inception. NATO's covert forces warped into psychological and physical terrorism. These were the "years of lead," in which hundreds perished in a synthetic war in the streets of Europe. In addition, NATO commander General Lyman Lemnitzer ordered serial attacks on French president Charles de Gaulle. Sacked from the Pentagon by John F. Kennedy for rank insubordination, then exiled to Europe, did Lemnitzer also reap his revenge in Dallas? ↔↔↔ Once the Soviet threat vanished, NATO became the aggressor against a series of small, independent nations: Yugoslavia, Iraq, Afghanistan, Libya with Syria and Iran next on the list. These supposed peace keepers are constantly engaged in a cycle of overthrowing independent governments and constant warfare at the behest of their globalist handlers. ↔↔↔ A deeper look at NATO uncovers even more unsettling facts about this global police force. The secret armies forged bonds with organized crime and neo-fascists. NATO-backed coups struck down governments in Greece and Turkey; the island state of Cyprus was sundered amid bitter genocide. Urban guerrillas like the Red Brigades and the Baader-Meinhof Gang were cunningly manipulated. Italy gained a deep-state government, the ultra-secret P2 pseudo-Masonic lodge, founded by former Blackshirts. The covert units of NATO continue to operate and their fingerprints are found on many different world events. Swedish premier Olof Palme and Italian ex-PM Aldo Moro were assassinated. Pope John Paul II was shot by Turkish gangsters who had regular work as Gladio guns for hire. The shootings in Norway in July 2011, and in Belgium, France and Italy in 2012, all bore the classic stripe of Gladio false-flag operations. ↔↔↔ Cottrell documents how the infamous Northwoods Plot virus was transformed into the current terror-mongering that has struck the western world in the wake of 9/11. The old communist bogey-man was replaced with new enemies: jihadists and anarchists supposedly opposed to the global world order. He shows that the Gladio virus is not past history, but is highly active today. He writes "Terror is being used as a weapon to destroy the cherished freedoms of democratic societies. This is the forerunner of the autocratic authoritarian system for which Lemnitzer yearned."

Nuomonė2014-04-09 13:39

Kokia gėda JE

Beta >50. Paprastas2014-04-09 13:31

Gal pirmiausia išsiaiškinkime sąvokas. Sąjunga tai susitarimas, susivienijimas kuriam nors tikslui(lkz)// Valstybė tai organizuota politinė bendruomenė, turinti savo aukščiausią valdžią, vienos valdžios tvarkoma piliečių daugybė (lkz). // Randi skirtumą? // O dėl seniai naudojamų triukų, tai jiems yra bendrinis žodis- propaganda- politinio pobūdžio idėjinis poveikis plačiosioms masėms (lkz). Atkreipk dėmesį! Ne informacija, bet idėjinis POVEIKIS. Randi skirtumą? Kurį vienodai negarbingai naudoja tiek lietuviški konservatoriai, tiek papirkta Lietuvos žiniasklaida, tiek Rusija. Kartais atskirti kur informacija, o kur tik niekinga propaganda, paprastam skaitytojui būna sunku, bet jei nenori būti kvailinamas- būtina.

Ǒ2014-04-09 13:30

Nurodykite bent vieną pavyzdį, kur NATO išsprendė kokį nors konfliktą? NATO gali tik įpilti žibalo į ugnį. Prisimenu Landspirgio sapaliones, kad jei į Lietuvą ateis Williamsas, tai ateis ir NATO, nes amerikonai gins savo nuosavybę (Williamsą). Aišku, kad NATO yra JAV militaristinis įrankis, tos šalies ginklų pramonės poligonas. Visai kita kalba apie Jungtinių Tautų taikos palaikymo pajėgas. Kodėl apie tai blokuojama informacija?

Paprastas:2014-04-09 13:12

Man visada patinka skaityti komentarus. Suprantat, iš jų „lenda“ tiesa, t. y. galima suprasti kas yra tas.... Pvz. „Beta“, „pensininkas“ ir t. t. aktyviai dalyvauja visur, bet palaiko NATO ir ES sisteminius, stumdo „nesisteminį“ kandidatą(Puteikį) ir aiškina kad jis tikras Lietuvos ginėjas... nuo sistemos kuria sudaro ES ir NATO nurodymai(direktyvos). Grynai: D. Kupelian („Blogio marketingas: kaip radikalai, elitistai ir pseudoekspertai parduoda mums korupciją kaip laisvę“) ir „Mums nesvarbu, ar mūsų teiginiai melagingi, ar ne. Jei ir melagingi, tai mes juos naudojame etiškai geram tikslui“ Ir „amžinas“ diktatūros reikalavimas: – „atvertimas“ (converting). Kirkas su Madsenu savo knygoje šią strategiją pristato pabrėžtinai ciniškai: „Kai kalbame apie atvertimą, mes kalbame apie psichologinėmis atakomis bei suplanuota propaganda iš žiniasklaidos pakeistas vidutinio piliečio mintis, emocijas ir valią. Kalbame apie demoralizaciją tų nusistatymų, kurie yra prieš mus.“ Tai senai naudojami(TS-LKD) triukai: „iš Rusijos“, „iš Maskvos“, „stribai“, „KGB“ ir t. t. Dėl protinių savybių(interpretuoti interpretacijos, t. y. komentarus) nieko naujo sugalvoti negali. Panašiai kaip ir „Gerbiamasis, NATO ne valstybė. NATO yra gynybinė sąjunga, pagrįsta nepriklausomų valstybių politiniu ir kariniu bendradarbiavimu.“ Tai kas ją sudaro? ... Užsienio Valstybės, jų piliečiai, jų technika ir t. t. Bei kas yra karinės bazės? Restoranai, poilsio vietos.... ar „masinio naikinimo ginklai“? Darom referendumą ir pakeičiam LR Konstitucijos 137 str.

Beta stasiui2014-04-09 13:08

Kai neturime savo tankų, gerai ir tie iš NATO. Bent jau man svarbiausia, kad tankai būtų ne iš Rytų šalelės atsiųsti. Braziulio komentaro esmė- TAI NEPRIEŠTARAUJA LIETUVOS KONSTITUCIJAI. Kaip ir oro policijos naikintuvai, kurie taip pat ne mūsų.

kaip čia yra2014-04-09 12:41

Tai vis rašė,kad Grybauskaitė eis į Barosso kėdę. Ar tai reiškia,kad,, nubrokavo''

stasys2014-04-09 12:38

Betai .. NATO .. tai ES ir JAV politikos užkulisiai,. Europa metai iš metų mažina savo karines išlaidas .. priešingai nei JAV. Čia iš tu atvejų kai reikia rasti skirtumus tarp Lietuvos paveikslo (prie Adamkaus) ir Lietuvos (prie Grybauskaitės),. o jų yra nemažai. Nesiduosiu į detales. Tai tik mano asm. nuomonė... kas link Brazulio,.. komentuota jau apačioje... nėra jokio skirtumo po kokia amblemą važinės svetimi tankai . Lietuvos teritorijoje. Tai prieštarauja konstitucijai.

Liepa-Betai2014-04-09 12:11

Taiklūs Jūsų komentarai//.Ačiū.

Dėl NATO lėktuvų2014-04-09 12:11

Irgi ginčytinas jų buvimo teisėtumas. Kita vertus, jie atskiros bazės neturi, kol kas telpa mūsų suverenioje karinėje bazėje, laikinai vykdo sutartą misiją, tai gal jų dislokacija ir nepažeidžia Konstitucijos? Jei neskraidina branduolinio ginklo. O šiaip, tai Konstitucijoje negali būti interpretacijų "gali-negali", arba "tas negali, o anas gali"

ER2014-04-09 12:09

ta konstitucija visi varto kaip nori ,niekas nesugeba perskaityti juoda ant balto ,bet mato po tom raidelėm dar kitas raideles ,žodžiu išverstaskuriu irštva

pilietis2014-04-09 12:02

Renkant nauja prezidanta butinai turi buti pazima apie asmens psihine sveikata.nes ptys matot kas dabar darosi.

V.Ladas Betai2014-04-09 11:58

Na, europiečių ketinimai turėti DG ES struktūrose jau senokai neišsakomi. Po kadencijos, šios, ar dar vienos, poniai kils problema, kur save tokią padėti, kam atsiduoti...

Beta stasiui2014-04-09 11:47

Kaip toks pareiškimas gali apraminti Europos partnerius, kurių dauguma yra ir NATO nariai, nesuprantama. Dėl Konstitucijos neatitikimo- pasiskaityk tamsta K. Braziulio komentarą, gal prašviesės. // O štai ką apie Grybauskaitę galvoja europiečiai: „Po apgaulinga respektabilumo išore Lietuva slepia rimtą problemą, kurios šerdis – asmuo, kartais įkyriai peršamas į būsimo Europos Komisijos (EK) vadovo pareigas. Jos vardas – Dalia Grybauskaitė“. G. Watsonas

stasys2014-04-09 11:35

Betai.. juk jau rašiau kad jos (konstitucijos) tekstas aiškiai neatitinka šios dienos aplinkybių, .. todėl galiu spėti kad tu bazių pas mus tikrai nebus.. ir ne tik dėl neaiškaus konstitucijos traktavimo, kas ta kita "Valstybė"ir kokia sudėtis pačios NATO.. spėju Grybauskaitės pareiškimas labiau skirtas Europos partneriams apraminti,.. nei vidaus politikai... juk jau ne tie laikai kai po pagalve pasidėjus šautuvą imtum geriau miegoti. Dėl to ką manote apie Grybauskaite .. tai Jūsų nuomonė,.. bet nereiktu visko taip supaprastinti. Grybauskaitės kai kurie politiniai ėjimai ,.. turi daug platesnį konteksta nei tik Lietuvos interesai .. kalbu apie EU politika ir JAV interesus,.. kas labai aiškiai pasimatė jai pirma karta laimėjus Prezidentinius rinkimus.

realybė2014-04-09 11:29

NATO-šaltojo karo reliktas, JAV hegemonijos pasaulyje įrankis ir pasaulio žandaras.

klausimas2014-04-09 11:27

ar mes isvis turim konstitucija ,ar tik konstitucini teisma?????

Beta stasiui2014-04-09 10:34

Gerbiamasis, NATO ne valstybė. NATO yra gynybinė sąjunga, pagrįsta nepriklausomų valstybių politiniu ir kariniu bendradarbiavimu. Tai sąjungai priklauso ir Lietuva. Nejaugi taip sunku pripažinti akivaizdų faktą- Grybauskaitė nusikalbėjo. Ir dar vieną- Grybauskaitė neturi supratimo nei apie užsienio, nei apie vidaus politiką, nesuvokia Lietuvos Konstitucijos ir sąvokos "demokratija". Visą Grybauskaitės prezidentavimą galima būtų apibūdinti taip: savo virtuvėje (valgomajame) pasitariu su keliom pletkus mėgstančiom bobelėm (pavyzdžiui: Klara, kuri ne Cetkin, Adrenalino Mėgėja), nutaisau rimtą susirūpinusį, griežtą veidą ir darau valstybės politiką. Dar vykdau visus Tatos seniokiškus kaprizus ir pritariu Kubiliaus aferoms, nesusimastydama kenkia tai valstybei, ar ne. O jau kai dėl tokio nusipolitikavimo kas priremia prie sienos- ginuosi iki pamėlynavimo ir kaltinu visus išskyrus save. Karalius nuogas nuogutėlis! Ta moteris prezidento pareigoms netinka, jos jai per sunkios. Tai yra baisu, ypač šiuo momentu, kai pašonėje Rusija žvangina ginklais. Panieka TS-LKDP ir liberastamas (kažkodėl pasivadinusiais liberalais), kurie dėl savo žemų interesų tokį žmogų vėl stumia antrai kadencijai- jie yra valstybės priešai Nr1. // Bet gali būti ir dar pragaištingesnis mums antras variantas: Grybauskaitė su Tata vykdo mums priešiškos valstybės spectarnybų užsakymą- susilpninti valstybę ir paruošti ją okupacijai. Neatmesčiau ir tai, nes abiejų biografijose yra pakankamai tamsių dėmių.

Reikia naujo prezidento!2014-04-09 08:08

Tai ka,Lietuva taps taikiniu?Ne-karinems bazems!

17 UK komentarui2014-04-09 05:41

Labai jums pritariu.Pats laikas butu zmonems irodyti ,kad ji moteris....su Deimante Kedyte ar negaletu prezidente pasifotkinti?

30 komentarui ka daryti?2014-04-09 05:36

paulauska????Tai jusu valia ,bet reikia ir galva ant peciu tureti ...paulauska rinkti...dar Lietuvoj ,kad baisiau butu gyventi.

as vladui2014-04-09 03:50

svetimkūnis ne nato ,tai tu kremline- putino drauge ir tavo prezė- burokevičiaus kompanjonė

man nesueina2014-04-09 03:35

medalį už Lietuvos laisvės gynimą atima buvusi Burokevičiaus kolaborantė. Na kažkoks dvasinis susijungimas. Tada ir kita gynusi Lietuvos laisvę (o aš gerai ją prisimenu. Tikrai buvo puiki žurnalistė) prezidentei irgi gražina tikrai užsipelnytą medalį. Na tikrai tokia prezidentė neras niekada kalbos su Rusijos žmonėmis. Negerai.

Nuotrauka2014-04-09 03:02

As salia tos ponios nenoreciau stoveti,man butu geda.

Ka daryti???!2014-04-09 02:59

Grybas visai grybauja,rinkim Paulauska,jau apsisprendziau.

V.Ladas- as2014-04-09 02:33

Gal, tamsta pridėk dar vieną raidę s prie savo nick'o. Koks jau čia patriotizmas turėti ant šalies kūno svetimkūnį? Svetimos karinės bazės, tegu ir susitarimais susietų valstybių, menkina šalies suverenitetą. Nebent tų bazių įguloms vadovautų mūsų vadai, o taip nebus. Ir teisi, šiuo atveju, prezė, o ne ją taisanti patarėja. Konstitucija nedviprasmiškai pasisako prieš, ir jokių interpretacijų negali būti.

Vytenis ALEKSANDRAITIS2014-04-09 02:31

Dalią Grybauskaitę Europą ĮŽIŪRI KAIP . P R O V O K A T O R Ę TIKROS EUROPINĖS. D E M O K R A T I J O S . L i e t u v o j e . N Ė R A ...............................(Europerlamentaras Gremas Uotsonas-Didž.Britan.) Aš visiems sakau, kad mūsų "prezidentę" reikia įžiūrėti, kaip Kremliaus agentę-PROVOKATORĘ, ypač, dėl medalio atėmimo. Kad ir kaip Dmitrijus Kiseliovas pila purvą ant Lietuvos, bet už nuomonės ar veiksmų pakeitimus (gal jis priverstas ne savo noru tai daryti, taip kaip mūsų Rūta Janutienė, atidirbanti šeimininkams,- atiminėti apdovanojimus ne tik ne etiška, bet ir nusikalstama, nes Dmintrijaus dėka Lietuva išsaugojo Nepriklausomybę, nes jo pranešimų dėka laiku pakilo Rusijos tauta ginti Lietuvos Laisvės. Todėl iš D. Kiseliovo medalio atėmimas yra PANIEKINIMAS Lietuvos LAISVĖS KOVOS ir todėl Tatiana Mitkina solidarizuodamasi su kolega Dmitrijumi, tėškė ir savo medalį mūsų "prezidentei", kaip tada buvusiai koloborantei, stovėjusiai kitoje barikadų pusėje nuo sausio 13-osios tragedijos iki rugpjūčio pučo, už ką tuoj po jo išskrido į Džordžtauno universitetą mokytis, ką ji dabar tai labiausiai slepia. Jos aktyvumas yra apsimestinis, tam, kad laimėti rinkimus ir toliau su savo bendramoksliu V. Putinu žaisti nuostabų duetą, kurio dėka atsiradus tarptautinės padėties paaštrėjimui dėl Ukrainos, Lietuvoje pasidaro palankiausios sąlygos "prezidentei" pasikelti reitingą ir antrą kadenciją užsitikrinti. Dėl V. Putino-D. Grybauskaitės dublio "mūsų Dalia" demaskavosi Korėjoje, kuri buvo pagal Kremliaus užsakymą pareiškusi, kad, neva, "Maidane už žuvusiųjų aukas atsakinga Ukrainos opozicija" ir aš tai savo ausimis girdėjau jos tokį pasakymą. Deja, ji žuvusiųjų neatsiprašė, o tik klastingai pakeitė plokštelę. Ji tai daro, kad už ją balsuotų nemąstanti konservatorių-pagyvenusių žmonių elektoratas, kuris yra didelis, bet interneto jie nevaldo ir teisingiau mąstyti ir įžiūrėti TROJOS ARKLĮ neturi galimybių. Todėl šio dueto sutartinas tarptautinės padėties didinimas yra reikalingas ir dėl "mūsų konservatorių Dalios" rinkiminės kampanijos, kurios labui stengiasi jos bendramokslis V. Putinas. Pažiūrėkime, kaip Europerlamentaras nuo Didžiosios Britanijos Gremas Uotsonas, vadovavęs liberalų ir demokratų už Europą Aljansui, pakvietė Lietuvą išnaudoti savo pirmininkavimą, kad parodyti save "šiuolaikiška, teisingą demokratiją", kurioje gerbiamos teisės, pamini apie "teismų" klaidas, valdžių atskyrimą. Pirmininkavimas Europai buvo suteiktas kad reprezentuoti Lietuvą subrendusią europinę šalį, bet pagal jos pirmininkavimo pasekmes matosi, kad TIKROS DEMOKRATIJOS Lietuvoje NĖRA. Ir tai siejama tiesiogiai su Dalios Grybauskaitės asmenybe ir josios AUTORITARINIAIS užmojais. Pažymi Gremas Uotsonas apie Lietuvos "faneriškumą demokratijos", kai D. Grybauskaitė pro Eurokomisijos pirmininkavimą "praskrido kaip fanera virš Briuselio". Juk ne vien Rusija, bet ir Europos partneriai kalba, kad Vilniuje "samit-as" buvo pražutingas ir tai slypi Lietuvos konfrontacinėje politikoje, kuri paremta ant emocijų - taip mano Vakarų politikai. O aš manau, kad tai yra išskaičiavimai sąmoningai provokuoti, kad į laimėti rinkimus ir užtušuoti savo koloborantišką Maskvai biografiją, viską dabar darant, kad Maskvai būtų geriau iš šios konfrontacijos praradus Ukrainai Krymą ir jai atsidūrus ant kracho, kai sunkieji tankai gali visą Ukrainą paimti, nes joje esančios gamyklos yra Rusijos karinės pramonės pagrindas. Todėl "mūsų Dalios" konfrontavimas, turint tik sukrypusias iš skardos gamintas kelias tanketes, na, nepamojuosi su jomis prieš sunkiųjų tankų divizijas. Ir dabar "prezidentės" minimas būtinas "iššovimas" pagal Dalę, gali brangiai Lietuvai kainuoti, kai Lietuva vėl atsidurs visa Sibire ar ...

ka2014-04-09 02:31

ką mano apie tai Landsbergis? įdomu būtų išgirsti. apsidirbot, ponai, eilinį kartą. tokių politikų kaip jūs pilni grioviai. vyyyyyyyyyyyyyyymdo. reikia rusa nr. 1 ant kilimo. moka ka nors ar ne? jam reikia mokytojos. dzrshtaunchbfuckof

as2014-04-09 02:15

finansavimas armijai už penkių metų,kurį estai turi jau dabar, nato bazių negali būti , čia vadinama ne kremliaus kandidatė:)))

A.Paulauskas apie NATO bazes2014-04-09 02:13

„Buvau šokiruotas prezidentei pareiškus, kad NATO bazių Lietuvoje būti negali. Konstitucinio teismo 2011 m. kovo 15 d. nutarime yra aiškiai pasakyta, kad Konstitucijos 137 str. įtvirtintas draudimas netaikomas karinėms bazėms, kurias pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, Seimo ratifikuotą kolektyvinės gynybos sutartį valdo ir kontroliuoja Lietuvos Respublika bendrai su valstybėmis sąjungininkėmis. NATO karinė bazė kaip tik ir būtų tokia. Ką tik minėjome NATO narystės Lietuvoje dešimtmetį, o valstybės vadovė nežino, kad mes ir esame NATO, o mūsų bazės – NATO bazės“, – pabrėžė A. Paulauskas. A. Paulauskas sakė, kad tokie pareiškimai verčia abejoti prezidentės kompetencija gynybos srityje.

as2014-04-09 02:05

jau ne kartą rašiau, šios ponios visi veiksmai yra prieš Lietuvos valstybę ir jos saugumą ,gėda už tuos kurie tiki jos tuščiais pezalais, kurie visiskai nesutampa su darbais. Jokių nato bazių nebus čia, jos bus latvijoje ir estijoje kurios turi valstybės patriotus valdžioje o ne melagius klounus

Ǒ2014-04-09 01:32

Taip, patruliavimo misiją vadinti baze negalima. Šitaip būtų galima ir branduolinį ginklą į Lietuvą įkišti, šachtos dar neužverstos. Tačiau svarbiausiai ne tai. Man nepatinka, kad Lietuva nebeturi savarankiškos užsienio politikos, kurią formuotų pati tauta. Pvz. , ar mums reikia branduolinio ginklo, ar reikia atominės energetikos, ar reikia reguliarios šauktinių kariuomenės (kaip Šveicarijoje), ar norime tapti neutralia šalimi ir t. t.. Grybauskikė šįkart buvo teisi - pagal NATO plėtros sutartį čia negali būti užsienio šalių bazių, tik misijos, kurios sustiprinamos arba susilpninamos, priklausomai nuo aplinkybių.

Diedukas2014-04-09 00:45

...apeliuojant į sovietine patirtį. Čia iš konteksto, tačiau labai tinka...

stasys2014-04-09 00:38

Beta .. o kas yra užsienio valstybės bazė ? pagal Jus? ar pačiai neatrodo, kad tokia str. formuluotė konstitucijoje,.. savo laiku buvo skirta, apeliuojant į sovietine patirtį. Praėjo 20 metų .. situacija keitėsi kardinaliai.. bet ta nuostata ir liko konstitucijoje. Lietuvoje vis dar negalima kurti kitų užsienio valstybių karinių bazių.. ir Nato čia ne išimtis. Prezidentė buvo teisi Lietuva nepakeitusi konstitucijos, negali leisti steigti tokiu bazių Lietuvoje ,.. ir nereikia čia autoriui klaidinti skaitytojų .. Šiauliuose nėra Nato bazės .. o oro patruliavimo misija .. dar ne karinė bazė. Suprantu kad yra labai didelis noras čia druskos papilti .. bet nematyti tokiu akivaizdžiu dalykų .. tai jau pardon.. stabmeldystė.

pensininkas2014-04-09 00:23

Ką ji čia makaronus kabina. Kaip tai negali būti NATO bazių. Lietuva NATO šalis. Lietuva Eropos sąjungos dalis, kuri irgi yra NATO šalis. Gal gavo instrukcijų iš Maskvos, kad taip išsigando?

balsas2014-04-08 23:28

Ateis laikas kai del sios nuotraukos jaunuoliams bus geda.

Stasys2014-04-08 23:25

Islindo partskolos docentes veidmainyste.Tikriausiai taip liepe kalbeti Kremlius.

UK2014-04-08 23:07

Ar ne laikas būtų "prezidentei" nusifotografuoti su Deimante Kedyte, ką?

Paprastas:2014-04-08 22:53

Valstybių Anekdotas: NATO-(North Atlantic Treaty Organization) - Šiaurės Atlanto sutartis pasirašyta Vašingtone 1949 m balandžio 4 d. tarp Jungtinių Amerikos Valstijų, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Belgijos, Nyderlandų, Liuksemburgo, Kanados, Italijos, Portugalijos, Norvegijos, Danijos ir Islandijos. O 1952 m. prie Aljanso prisijungė Graikija ir Turkija. 1955 m. Vokietija . Tai užsienio valstybės ar ne ? Tarp kitko : 1966 liepos mėn. Prancūzija pasitraukė iš NATO karinės organizacijos. Savo sprendimą, Prancūzijos vyriausybė pagrindė noro " visiškai atstatyti Prancūzijos teritorijoje savo suverenitetą." 1974 rugpjūčio mėn. NATO paliko ir Graikiją.

aha2014-04-08 22:46

Ar ne per didele meile vaikams

Diedukas2014-04-08 22:24

Skubiai reik kreiptis į KT, kad išaiškintu tą straipsnį. Ir visi turės ką veikti...

Ir2014-04-08 22:15

vėl susimovė

Skirmantė2014-04-08 22:02

konservatoriai išdavikai. Iki ko reikia prieiti, kad pagaliau kažkas pamatytų dramblį kambary?

Beta2014-04-08 21:56

Eilinį kartą nusišnekėjo, eilinį kartą teisinasi. Gėda turėti tokią prezidentę. Liaudiškai kalbant: moterėlė netinkanti nei prie svečio, nei prie pečiaus.

Scena2014-04-08 21:52

Neverk dėl manęs, Argentina.

savas2014-04-08 21:46

geriau ta sena merga nebekalbetu, kai tik issizioja taip ir tuscia, nes ji nebezino i kuria subine lysti, kam pataikauti, kad tik laimetu rinkimus, kazkokia vargse.

Beta > 6. butu pasakius2014-04-08 21:42

Bėda ta, kad Lietuva, bent jau šiuo metu kol esame tokia silpna, pusiau leisgyvė valstybė, turime tik dvi alternatyvas: Vakarai, arba Rusija. Grybauskaitė viską daro, kad vėl papultumėme Rusijos įtakon, ar gal net būtume okupuoti. Latvija su Estija elgiasi atvirkščiai.

o kur politinis darbas?2014-04-08 21:39

ir kada ką nors protingo ji yra pasakiusi ar padariusi paskutinį kartą? inkilėlių kėlimas į medžius ir vaikų apkabinimai regis nepriskiriami prie politinės veiklos

butu pasakius2014-04-08 21:07

kad NATO bazes bus, jusu portalas butu rases, jog ji parsidave JAV ir NATO ir nori parduoti Lietuva vakarams. Kai tik nueinu i jusu portala, kazkodel pradedu galvoti jog zodis "ekspertas" yra zodzio "nevisprotis" sinonimas. Nors gal jus irgi paprasciausiai dirbatesavo "darba">

Beta2014-04-08 21:02

Tai nieko naujo. Darbas prieš Lietuvos nepriklausomybę vyksta sklandžiai. Dabar jai paantrins Tata su konservais ir paskutinis- antroji K pusė- Butkevičius. Kelias Putinui atviras. Visa laimė, kad jos šiurpą kelianti kadencija jau baigiasi ir vargu ar bus perrinkta.

ruta2014-04-08 20:17

Dieve tu mano , nuo kada Konstitucija tapo tokia svarbi komunistinei liekai . Pasikviesite Konstitucinio teismo dvasias ir ane , burimo budu pasakys ta , ka reikia / valdziai siuo metu/ , ar Putleriui ?

Ǒ2014-04-08 20:10

Šiaip tai žurnalistai prieš užduodami klausimus galėtų patys paskaityti Konstituciją. Tada neuždavinėtų kvailų ir tuščių klausimų. bet jei reikia išeikvoti laiką, kad kas nors nepaklaustų, kur Deimantė, tai kaip ir gerai susižaista.

Dana2014-04-08 20:09

na bet tikrai, ekspertai.eu tapo Grybauskaitės rinkimų štabu, ar ką. Nes jos veidas šmėžuoja nenuilstamai tinklalapyje. O kur tada Naglio Puteikio veidas, kandidato, kuris tikrai dalyvaus antrame rinkimų ture? Jo veidas labai retai pasirodo čia. Įdėkit kokią foto, kad irgi, tik atsivertus, būtų matomas :-). O gal tikitės atvirkštinio efekto?

Ǒ2014-04-08 20:02

Ta mergaitė, kurią laiko Grybauskikė savo ranka, vos neverkia ir mintyse tikriausiai sako "Kiaule, patrauk savo kanopą nuo manęs". Išties, ar gavo Lietuvos Respublikos Melagė tėvų sutikimą liesti ne savo vaikus?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi