Naujausi

Komentarai (51)

Rikiuoti
Nusibodot visi!!!!!!2014-06-18 20:15

Ilgai laukus ,dar palauk-----bus.....

zenis2014-06-09 17:56

Lia lia lia,isejo balvonelis ir nieko nepasake.Pasiskaitykit ka sako Kronkaitis.Arba apie Lukasenka va ten tai tikras savo salies prezidentas!!!!!!

Referendumas super svarbu2014-06-08 15:23

Žmonės turi atverti kelią tautos balsui per referendumą dėl žėmės ir svarbiausia dėl 100000 piliečių iniciatyvos. Visos partijos beveik visi valdininkai prieš.

------------------2014-06-07 23:05

Ką šitas vaikas gali patarinėti?

stasys2014-06-07 15:13

Reigardai .. prirašėte puse puslapio, o komentuoti kaip ir nėra ko . Per tiek laiko taip ir neišmokote pozityviai galvoti vertinant gauta informacija .. o kaip tą padarysi.. jei esi tik teoretikas ? .. praktinių žynių sugretinimas su patirtimi, leidžia žmogui savęs neriboti išankstinėmis nuostatomis. savotiško uždaro trikampio formoje .. priešas,savas,kvailys. Patirtis leidžia matyti daug daugiau briaunų, formuojant iš viso to visai kitokias geometrines formas .. tokių būdu nesuvulgarinant kitos nuomonės .. o pabandant suprasti kito požiūrio argumentus. Bet Juk Jus čia ne dėl to ar ne? Daug lengviau yra kita nuomone pabandyti įsprausti į savo trikampį su sava pasaulėžiūrą .. pafantazuojant apie mistinį intelektą ir tam panašiais argumentais. Tolerancijos išmokstama bendraujant su žmonėmis, o kaip ta padaryti jei čia sėdėti per dienas ir ginti savo vienintele teisinga nuomone .. paradoksalu, bet mano komentarai daugiau liečia mane patį nei tema diskusijai .. Todėl jums tai patinka ar ne, jų čia rasyte, gal ne tiek daug kaip seniau, bet jie visada remsis patirtimi, kuri ir šiuo atvejų man leidžia teigti, kad tokio charakterio žmonės kaip D. Grybauskaitė pati formuoja sau aplinka (darbuotojus) tik sau priimtinais kriterijais, o juos aš Jums jau praitame kom. įvardijau, aišku be tų asmeninių, kurie yra žinomi tik labai artimo rato žmonėms. Tai kad jie(kriterijai) per tuos 5 m. neišplaukė į viešumą rodo kad Jį moką pasirinktį žmones.

nujo2014-06-07 01:38

Nustebino Delfy yra apklausa del Referendumo del zemes... tai daugiau yra prabalsavusiu ,kad nei balsuoti ... kitas procentas nemazas ,kad isvis nezino apie ta Referenduma... Kaip keista ,o juk ten ne vien del zemes tas Referendumas ,o yra juk labia svarbus punktai... zmones klausia komentaruose... kada gyvensime geriau? Bet patys daro stabdi ,kad geriau gyventi galetu... juk tas Referendumas toks svarbus yra ,kad jei jie suprastu ,tai butu tiesiog stebuklas... Kreipiasi I emigrantus ,kad balsuotu... tai emigrantai balsavo ir uz Puteiki ir uz Drasos kelia dauguma balsavo ... nu ir ka? Ar kas pasikeite? jie padaro per rinkimus tai,kad ka nors pataisyti tiesiog neimanoma ... va ir klausia kada geriau gyvens pastoviai...

Raigerdas to 422014-06-07 00:30

Auksiniai jūsų žodžiai:"Perklausiau video ... smagu ,kad toks jaunas zmogus dirba patareju..." Bet matote, jūs esate mažuma. Ar žinote, kada lietuviai gyvens geriau? Tada, kada daugiau nei 50% sugebės pasakyti tai, ką maždaug pasakėte jūs. Ir nors tai yra toks visiškai nedidelis, mikroninis dalykas, bet tų 50% galima nesulaukti ir per 100 metų. Bet kaimyninėse šalyse žmonės mūsų nelauks. Artėja po 20-30 metų rimta krizė - energijos ir netgi gėlo vandens trūkumas. Artėja metas, kada kiekvienas žemės lopinėlis kainuos milijonus litų. Ir su tokiu niekinančiu ir nesveiku požiūriu (Lietuvoje tai vadinama kritika, nors faktiškai tai yra neurozės forma)į mūsų jaunimą, mes pastoviai būsime autsaideriais. O autsaideriai, kaip žinia, beveik visada yra priversti palikti tą aukštesnę lygą ir pereiti į žemesnę.

Raigerdui2014-06-07 00:28

bet ką pasakėte ir Jums pačiam ar nebūdinga?Tai ar nevertėtų pastebėti ir išmesti?:)

412014-06-07 00:22

ir ką čia reikėjo suprasti?Palaidas vadžias nepagavus esmės?

Raigerdas 41-am2014-06-07 00:13

Dėkoju Tamstai už pritarimą. Tikrai sutinku su jumis, kad daugelis čia rašančių galėtų parašyti ir geriau. Bet, matote, įprotis daryti bele kaip yra tiesiog įskiepytas tarybiniais laikais. Ir nors laikai pasikeitė, bet įprotis yra už juos galingesnis. Juokinga, bet, deja, yra taip. Todėl kyšininkas negali atsikratyti savo įpročių, alkoholikas taip pat, šmeižikas taip pat yra savo įpročių vergas. Todėl šitie vergaujantys savo keistiems įpročiams žmonės net nenutuokia, kad kitiems jų įpročiai yra matomi, bet nematomi jiems patiems. Tarp kitko, čia yra tame ir stebuklas: kada žmogus pamato savo kvailą įprotį, tiksliau žalingą įprotį, tai šitas įprotis, kuri buvo pavergęs tą žmogų pradeda nykti ir galutiniame rezultate pavirsta į NIEKĄ. Tada žmogus darosi dvasiškai sveikesnis ir protingesnis. Tai praktiškai įmanoma padaryti su kiekvienu žmogumi, netgi su tokiu kaip yra Marta-Stasys. Bet, jeigu tai yra Vyčitos variantas, tai čia jau be chirurginės operacijos neapsieisi.

nuomone2014-06-06 23:59

Perklausiau video ...smagu ,kad toks jaunas zmogus dirba patareju...kalba jo labai tiksli ir maloni...manau toks zmogus ,kaip Budrys galetu net buti prezidentas ateity...ne taip daznai galima juk pamatyti kalbant jauna zmogu Lietuvoj...nes daug metu sedi tie patys uzbuksave kedes ir neuzleidzia vietu jauniems..ir vis tos pazintys dar labai veikia ta sistema ...per pazystamus isidarbinti...

26Raigerdas komentarui2014-06-06 23:49

Net sujuokinote truputi mane...sunku jums matau su tais komentatoriais vargti...Na bet gerai truputi protelio igaus.23 komentarui gerai parasete...tik kazin ar supras?

Raigerdas Stasiui2014-06-06 23:47

Čia tų Stasių pilna, bet vienas Stasys labai pasižymi "dideliu intelektu". Jis toks "didelis", kad manau netelpa į bunkerį. Bet panašų "didelį intelektą" turėjo ir Marta. O ji kažkodėl tai išnyko, nors po Prezidentės laimėtų rinkimų ji vėl turėtų pasirodyti. Tai, jeigu sudėti Stasio ir Martos intelektus į vieną krūvą, tai gaunasi nepaprastai "didelis intelektas". Ir ką mums sako tas "didelis Martos-Stasio intelektas": "Jos argumentai renkantis sau patarėjus visiškai neturį senos įgimtos praktikos,.. todėl dalis visuomenės priversta spėlioti, o kokie gi tie tikrieji kriterijai pasirenkant į tokias pareigas K. Budri". Ką galima atsakyti tokiam "dideliam, bet sovietiniam intelektui"? Reikalas tas, kad darbuotojus atrenka ne Prezidentė. Tas atvejas suteikiamas tik vieninteliu atveju, kai režisieriui reikia pasirinkti aktorius tam tikrom rolėm. Kitais visais atvejais (aš nekalbu apie karinės žvalgybos atvejus, nes čia yra nestandartiniai dalykai) į darbą priima personalo skyrius. Jeigu tą daro Prezidentė, tada tai yra sovietinė seniai atgyvenusi autoritarinė valdymo sistema. Tokiu atveju jūs niekada nieko nesugaudysite, ir prasišovimai šitoje srityje jums tikrai bus garantuoti. Stasio-Martos teiginiai apie kažkokius tai argumentus yra ypatingos rūšies sovietinio tipo kliedesiai, kurie gali gulėti, kaip atliekos, tik kokio nors nemokšos galvoje.

Raigerdas Betai2014-06-06 23:30

Na taip, miela Beta, dabar jūs išsakėte savo idėją suprantamai. Sutinku su jumis. Tačiau, kaip ten bebūtų, aš laikausi tokios nuomonės, kad galimi įvairūs ieškojimų ir kontrolės variantai, tačiau neduok Dieve apkaltinti nors vieną nekaltą žmogų. Jeigu taip įvyko, ir niekas to žmogaus neatsiprašė, tai jūsų pastangos, kokios jos bebūtų humaniškos ir su geriausiais tikslais, vis vien nueis šuniui ant uodegos.

stasys2014-06-06 23:23

D. Grybauskaite galima suprasti ir čia , Jos argumentai renkantis sau patarėjus visiškai neturį senos įgimtos praktikos,.. todėl dalis visuomenės priversta spėlioti, o kokie gi tie tikrieji kriterijai pasirenkant į tokias pareigas K. Budri. Priežastis to domėjimosi sietina ir su skirtingų tų pareigų vertinimų, prisiminkite Adamkaus prezidentavimo laikotarpį,.. kai jo patarėjo balsas buvo lyginamas pačio Adamkaus nuomonei.. o tai kaip bebūtų jau yra įtaka. Galiu paspėlioti bet Grybauskaitei nereikia įsimintino vardo tam kad tas žmogus galėtų retransliuotų Jos nuomone spaudai bei visuomenei. Kuo mažiau asm. interpretacijų, tuo geriau. o atrankos kriterijai .. daugiau nei daugumai aiškus, jaunas ,ambicingas su nuline politine praeitimi, ir be abejo atitinkamu išsilavinimu.. vertinant K. Budrio elgesį viešumoje. Lietuvoje sunku gauti tinkama darbuotoja , todėl nenorint permokėti daugumą atvejų renkamasi iš jauno ambicingo, bet žalio... brangiai alternatyvai su savo patirtimi ir abejotina kompetencija .. skandalingas Balsio išėjimas iš Prezidentūros tik patvirtina Grybauskaitės nuostatas ..

bukit ramus2014-06-06 22:13

jau tikruju patareju jums grybauskaite tikrai neparodys,o cia tik vaidinantys patarejus.Lietuvos zmoniu ji negirdi ir nemato,klauso tik amerikoniskai snekanciu..:/

ar ta vista zino ,kiek Lietuva skolinga,ar nelabai???2014-06-06 22:01

,kalba eina apie butinus 130 milijonu'..!

nuomone2014-06-06 21:14

na jau Lietuvoje niekam neidomu nei talentas,nei sugebejimai,jei NETURI STOGO.I diplomatine tarnyba papulkite gudruciai,nors ir mokant 15 uzsienio kalbu.Kokiu dar pas nus yra naivuoliu.Taip ir balsuoja....

Beta Raigerdui2014-06-06 21:12

Dėl jaunimo, iš esmės, sutinku su jumis. Tačiau konkretus atvejis, tuo ir užkliūna, kad apie jaunuolį jokios medžiagos bent jau internete, nėra. Žurnalistas čia niekuo dėtas. Todėl ir kyla klausimai: kas jis, koks išsilavinimas, specialybė, kokia veikla užsiėmė prieš tampant patarėju, kas jį prezidentei rekomendavo ir panašūs. Žinant mūsų valdžių įpročius visur kaišioti savo gimines, o kompetencija paskutinėje vietoje, darosi nelabai ramu, nes jo kuruojama sritis ypač svarbi mūsų valstybei. / Prisiminkime tokį Nerijų Razburskį, UAB-o, užsiimančio, berods, šildymo sistemų projektavimo darbais vadovą, dabar Grybauskaitės patarėją ekonomikai ir šiukšlių deginimo fabriką "Fortum". Puteikis teigia (o aš juo linkusi tikėti), kad tai jis Klaipėdai, o dabar ir Kaunui šitą Suomijoje registruotą rusiško kapitalo "kiaulę" pakišo. Natūraliai kyla klausimas; kas pakišo Grybauskaitei Razburskį, kokios grupuotės interesams jis dirba? Štai tokie pamąstymai apie iš dangaus nukrentančius prezidentės patarėjus. / Šiaip jau, normaliose valstybėse, prezidentų patarėjais skiriami visuomenėje autoritetą turintys, gerai žinomi žmonės. Prie ankstesnių prezidentų panašiai buvo ir Lietuvoje. Tik pas Grybauskaitę viskas kažkodėl untrep. :)

Raigerdas Betai2014-06-06 20:15

Miela Beta, dėkoju už pasitaisymą. Bet, matote, aš esu empyrikas, ir man prisilietimas, praktika turi didžiulę ir lemtingą reikšmę. Aš nerašyčiau, jeigu aš nebūčiau matęs žmonių, kuriems 18-19 metų, ir kurie mane nustebino savo sugebėjimais vadovauti daug vyresnio amžiaus žmonėms. Lietuvoje žmonės yra klaidinami dėl jaunumo. Ne jaunume problema, o tame, kad suaugusieji nepasitiki savo vaikais. Tai dėl blogos švietimo sistemos. Bet aš jus užtikrinu, kad jaunimas yra nepaprastai talentingas, maža to, jų intelektas yra aukštesnis nei suagusių žmonių. Vėl gi, nesakau teoriškai, nes pats mačiau realius duomenis įrodančius, kad vienoliktokų ir dvyliktokų intelektas yra aukštesnis, nei jų mokytojų. Atvirai pasakysiu, kad mane tai pribloškė. Bet ką aš supratau? Aš supratau, kad jaunimas Lietuvoje yra užmušamas vos tik jis pradeda dirbti. Jam yra priekaištaujama, kad jis yra jaunas. Kas tai daro? Tai šitie nevykę seniai. Panašiai vyksta kaip sovietinėje armijoje, kur yra DEMBELIS, t. y. jau patyręs ir viską žinantis, ir jaunas kareivėlis - salaga. Tai yra ydinga praktika. Leiskite jaunumui būti jaunais, išmintingais ir protingais. Jie tokiais gali būti. Deja, Lietuvoje yra priimta užmušti jauną žmogų dėl jo jaunumo, ir tada jo intelektas sumenkėja, ir tampa kaip pasenusio žmogaus. O dėl jūsų abejonių ("Mano supratimu, tiek apie tokio lygio pareigūną žinoti lyg ir mažoka būtų") jūs turite kaltinti straipsnio autorių, kuris nesuteikė šitos, kaip matau, daugeliui reikalingos informacijos, todėl prasideda spėliojimai ir apkalbos. Aš jau minėjau, kad pas mus yra didelė bėda su žurnalistais, nes baigę VU jie net nesugeba pristatyti daugeliui nežinomo žmogaus. Nes jų VU neišmoko atskirti svarbių dalykų nuo nesvarbių arba antraeilių dalykų.

Reigardui2014-06-06 20:08

aš taip nesakiau,kad Jūs blogas,kad aš geras(a).Rašote ,dažnai,įdomius,vertingus komentarus,bet kartais kažką savyje išleidžiat ir tampa sumaištis.Arba tada rašot ne Jūs:).

Raigerdas 29-am anonymui2014-06-06 19:55

Na taip, taip, aš tave supratau: Raigerdas yra blogas, o jau jūs, savaime suprantame, esate geras ar gera. Jūs gal įsivaizduojate, kad nesu skaitęs Ezopo? Skaičiau, todėl patariu ir jums paskaityti, pvz., "Lapė ir vynuogės". Kaip nekeista tos Ezopo lapės samprotavimai sutampa su jūsų samprotavimais. Jūs toli jau pažengėte. Jums dar liko įveikti 2000 metų žmogaus evoliucijos. Skubėkite, nes iki pat jūsų mirties gali neužtekti laiko.

Beta Raigerdui2014-06-06 19:41

Atsiprašau, bet jūsų klausimą palaikiau retoriniu, todėl ir neatsakiau. Bet pasitaisau: Budrys man asmeniškai nepadarė nieko blogo. Ir iš viso, apie jį man tik tai ir žinoma- jaunas žmogus, prezidentės patarėjas labai svarbioje valstybei srityje. Mano supratimu, tiek apie tokio lygio pareigūną žinoti lyg ir mažoka būtų. Nes šis jaunuolis vargu ar gali būti pakankamai kompetentingas tokioms labai atsakingoms pareigoms. Net jei jis yra neeilinių gabumų (kas taip pat neaišku) dėl amžiaus patyrimo jis dar negali turėti. Tai kodėl jis paskirtas Prezidentės patarėju? Kokie jo nuopelnai? Arba... kieno giminę mes dosniai apmokame savo mokesčių pinigais?

Reigardui2014-06-06 19:38

jei mažiau matytumėte save, tai daugiau pamatytumėt aplink ir tiesiogiai nevertintumėt to kas nevertinama tiesiogiai:).Bet susireikšminimas neleidžia išlįsti iš savų marškinėlių ir gaunas vieną pervertinti kitą sumalti,tiksliau,pasigendama adekvatumo:)

Raigerdas Betai2014-06-06 19:16

Miela Beta, ar jūs šiandien gerai išsimiegojote? Yra netaktiška užduoti klausimą, pirmiau neatsakius į jums užduotą klausimą. Tai tokia būtų pastabėlė. Antra, nei straipsnyje, nei šitame video nėra jokios kalbos apie gerus ar blogus K. Budrio darbus. Aš esu toks žmogus, kuris kalba tik apie tai, ką aš matau realiai. Taip jau yra, kad aš nesu prietaringas, ir nemėgstu žmonių su IŠANKSTINĖMIS NUOSTATOMIS. Aš neturiu jokių įrodymų, kad jis buvo paskirtas į šias pareigas neteisingai. Bet aš rašau tai, ką matau savo akimis. Todėl aš nepripažįstu tos Lietuvoje labai paplitusios tarybinės kritikos varianto: jaunuolis ateina įsidarbinti milicininku; ir viršininkas nutarė jį patikrinti, todėl sako jam:"Matai tą stulpą gatvėje? Eik ir priskabink prie jo"; jaunuolis stovi ir nežino, ką jam daryti. Tada viršininkas prieina ir agresyviai klausia stulpo:"Na, ko čia stovi?"

ruta2014-06-06 19:02

Vilniau universiteto Tarptautiniu santykiu ir politikos mokslu instituto docentas T.Janeliunas,'..ekspertai pazymi , kad patareju komanda prezedenturoje galetu buti stipresne ..'

Raigerdas 23-iam2014-06-06 19:02

Apie ką jūs kalbate? Ar jūs girtas ar girta? O gal niekaip nuo narkotikų negalite išsivaduoti? Pažiūrėkite, ką jūs rašote:"nepastebėjote,kad gyvūnėlis neretai pasielgia žmoniškiau už žmogų?" Taip, yra tokių atvejų, kaip Šiauliuose, kur gimnazistės paskerdė ir sukapojo savo draugę. Taip, katė šito nepadarys savo kačiukų atžvilgiu. Bet viena iš jų gydėsi psichiatrinėje nuo depresijos. Ir psichiatras ją "pagydė" taip, kad ji vėliau paskerdė savo bendramokslę. Tačiau, aš negarantuoju, jeigu kokį nors pitbulį pašerti ar jam suleisti kokius nors psichotropinius vaistus, tai jis nesudraskys kokios nors katės į skutelius. Jūs niekaip nepajėgiate atskirti tokių paprastų dalykų, kokius tikrai skiria koks 4 klasės mokinys. Pavyzdžiui, Nelsonas Mandela yra žmogus. Ir jis tikrai niekada nevalgė žmogienos. Bet yra kalėjimuose kalinių, kurie tai padarė ir sėdi iki gyvos galvos. Bet tokių, kurie savo žmogiškomis savybėmis yra arčiau Nelsono Mandelos, yra dauguma žmonių, o žmogėdrų yra gal koks tūkstantis ar du. Bet, ką darote jūs? Jūs paimate žmogėdrą, kuris yra tikrai baisesnis už bet kokį gyvūną, ir sakote: "nepastebėjote,kad gyvūnėlis neretai pasielgia žmoniškiau už žmogų?" Bet milijardų padorių žmonių jūs nematote. Jūs nematote daugybės pilotų, kurie skraidina žmones lėktuvu, nors jūsų gyvūnėlis niekada šito nesugebės padaryti. Jūs nematote pianinu grojančių virtuozų, ko tikrai jūsų gyvūnėlis niekda nesugebės šito padaryti. Mano nuomone, reikia būti labai degradavusiu žmogumi, kad išdrįsti ŽMOGŲ prilyginti gyvūnui.

Beta Raigerdui2014-06-06 18:59

Klausimas į klausimą: ką gero padarė šitas žmogus, prieš jį paskiriant į Prezidento patarėjo valstybės nacionalinio saugumo srityje pareigas? Kuo Budrys yra pasižymėjęs ir pagaliau, kas jis? Nes, mano nuomone, nieko blogo nedaryti tai dar ne specialybė ir jau tuo labiau ne kompetencija. :)

Raigerdas Betai2014-06-06 18:40

Miela Beta, aš visada, praktiškai visada pritariu jūsų komentarams, nes jie yra taiklūs, protingi, su išmone ir pasakyti vietoje. Jūs, be abejo, esate labai protinga moteris, ir vargu ar kas nors jums gali prilygti savo komentarais jums. Bet savo komentare aš parašiau, kas mane papiktino. Štai tie du komentarai: "2. Padėka." Ačiū, pajuokino"; 3. čia. "prezidentės patarėjas??????" Aš jau nekalbu apie 4 komentatorių:"4. juokinga. Varge, varge... Vaikeliui dar pienas nuo lūpų nenudžiūvo, o jis jau prezidentės patarėjas". Nes čia visiškas beždžionės variantas. Jūs rašote:"Mokslo cenzas, patirtis ir kompetencija jo kuruojamoje srityje, kuo nusipelnė tokių aukštų pareigų, kilmė ir panašūs dalykai?" Miela Beta, kaip matote tuose komentaruose nėra pasakyta nei vieno žodžio nei mokslo cenzą, nei ko kito, apie ką jūs rašote. Mano kritika buvo nukreipta tik į tai, ką aš mačiau šiame video ir palyginau su tai, kas buvo parašyta šituose komentaruose. Juose buvo parašyta netiesa. Ir jų poelgis yra niekšiškas. Deja, miela Beta, jūs taip pat netsakėte į mano užduotą klausimą:"ką blogo padarė šitas jaunas žmogus?"

Reigardui2014-06-06 18:30

nepastebėjote,kad gyvūnėlis neretai pasielgia žmoniškiau už žmogų?Žmogui,būnant žmogum, pristygsta žmoniškumo? Tą jaučia daug žmonių-žmoniškumo stygių,reiškia tai nėra retas reiškinys.Galite sakyti ką norite,žmogus nuo Jūsų žodžių nepasikeis,liks toks koks yra iš tikro:).

geri2014-06-06 18:23

Betos klausimai.Šaunuolė.

Raigerdas 19-am2014-06-06 18:22

Klausykit, jus čia katiną prilyginote žmogui. Aš to nedrįsčiau daryti. Tarp manęs ir jūsų yra skirtumas bent jau toks, kad aš jums galiu apibržėti, kas yra kvailys. Tuo tarpu nei jūs, nei jūsų katinas, nei kiti jūsų mėgstami gyvūnai šito padaryti negali, nors čia didelio proto nereikia.

Beta Raigerdui2014-06-06 18:17

Išskyrus tai kad Budrys jaunas ir yra Grybauskaitės patarėjas nacionalinio saugumo srityje, ką dar apie jį žinote? Mokslo cenzas, patirtis ir kompetencija jo kuruojamoje srityje, kuo nusipelnė tokių aukštų pareigų, kilmė ir panašūs dalykai? Pasidalinkite, prašom.

mano2014-06-06 18:09

kačiukas nuo gimimo talentingas.Nesugebėtumėt, tikriausiai, ką jis sugeba ir ant spintos užšokt neišeitų? Gal gali jis gauti kokias aukštas pareigas,nes aukštį labai mėgsta?

Reigardui2014-06-06 18:05

kas iš esmės yra valstybės Prezidento patarėjas ir kokio lygio jo turėtų būti išmanymas patariamojoje srityje? Ką jis blogo daro?Na nieko.Ar to pakanka Jums? Ar tik valdininkijos vaikeliai superiniai talentai? Tas garsus anūkas kalba klišėm ir natrodo taip?

Raigerdas Mimirui2014-06-06 17:27

Šitas patarėjas K. Budrys yra jaunas, tačiau milijonas Juozų Olekų negali prilygti šitam jaunam žmogui. Na duokite Juozui Olekui milijardą litų, tegul jis pagerina intelektą. Na, taip, šiek tiek pagerės. Ir Juozas Olekas taps protingesnis. Bet kiek metų tai truks? 3,5 ar 8 metus? O šitas vaikinas yra nuo prigimties protingas. Ir į jį nereikia investuoti milijardo litų. Į jį užtenka investuoti apie 100 000 ar šiek tiek daugiau ir jis padarys jums stebuklus. Štai A. Butkevičius jau yra amžiuje. bet, kas iš to, jeigu jis nesugeba net perskaityti parašyto angliško teksto? Bet tokie miemiai jums patinka? Jie jusm prie širdies?

Raigerdas2014-06-06 17:13

Na, tvarkoje. Parašykite man nors vieną dalyką, ką daro blogai šitas vaikinas? Ko jūs nuo jo norite? Koks jūsų tikslas prie jo prisikabinti? Nejaugi jūs nematote, kad mūsų tauta yra viena iš skurdžiausių genijų atžvilgiu? Kodėl? Todėl, kad tos niekingos vidutinybės, pasipūtusios, kaip varlės, nori būti jaučiais, bet neišeina. Tai, parašykite kas nors: ką blogo daro šitas jaunas, bet gana talentingas žmogus? Man būtų tikrai įdomu išgirsti: ką jis daro blogai? Ar tik problema yra tame, kad jis jaunas? Tai jam reikia pasenti ir tada jūs nepulsite ant jo? Nemanau.

Mimiras2014-06-06 17:10

Gal greitai darželinukai pradės patarėjais dirbti...Ir dar vaidina valstybę...

Beta "Raigerdui"2014-06-06 17:08

Iki šiol maniau, kad prezidentės patarėjai yra skiriami tam, kad patartų jų kompetencijai priklausančioje srityje, bet ne prezidentės idėjų perdavinėjimui. Tam yra ryšiams su visuomene skirtas žmogus. Bet... pas Grybauskaitę viskas truputį kitaip kaip visame baltame sviete kad būna. Pavyzdžiui: vyriausia Grybauskaitės patarėja neturi leidimo susipažinti su slapta informacija. Tai nelabai stebina ir piemengalys "patarinėjantis" krašto gynybos klausimais.

Beta >11. lygis2014-06-06 16:58

Taigi ir aš žagtelėjau perskaičius tą komentarą. Pamaniau Raigerdui gal kas blogai su galva pasidarė. Perkaito gal. :)

laisvas laikrastis naujas str.2014-06-06 16:51

,D.Grybauskaitę užverbavo KGB generolas Čebrikovas? Lietuvos prezidentė - "giliai mieganti" KGB agentė?Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė - dviguba "gilaus miego" agentė, tarpininkė tarp CŽV ir FST '

lygis2014-06-06 16:47

na štai, įsisuko nickų vagis/ prezidentūros klapčiukai nieko gudresnio nesugalvojo, kaip bandyti skalbti dvaro mundurus pavogę Raigerdo nicką.

Raigerdas 2-am ir 3-iam2014-06-06 16:36

Klausykite, kvailiai, ko jūs burbate? Kas jums nepatinka? Jūs ką iš Durnių namų rašinėjate? Vaikinas labai protingas, jis absoliučiai tiksliai perduoda Prezidentės išsakytas idėjas, atsakymai į žurnalistų klausimus labai tikslūs, reakcija puiki, išsilavinimas puikus. Kokiais reikia būti niekšais, kada tikrai labai gabų, netgi pasakyčiau, labai talentingą jaunuolį imti ir apdrėbti purvais. Ką jis jums padarė blogo, Buduliai? Jo kaltė, kad jis jaunas ir protingas? Su puikiu ir gerai išlavintu intelektu? Ko jūs nuo jo norite? Kad jis būtų toks prietranka, kokie esate jūs? Jūs, tiesiog, fiziškai nepernešate, kada kas nors yra geresnis už jus? Norisi pasikarti iš pavydo? Tai eikite ir karkitės. Lietuvai nuo jūsų tik lengviau pasidarys. Kaip ten bebūtų, bet reikia kažką tai daryti šitų niekšų ir kvailių atžvilgiu. Na, užknisote jūs juodai, savo idiotiškais poelgiais.

Beta to 8.2014-06-06 16:19

Žmogeli, bet tau tikrai su galva negerai. Jau gal treti metai kartoji tą patį per tą patį, visuose portaluose, po visais straipsniais. Ką manai tuo pasiekti? Viešumo? Taigi jau seniai tų tavo komentarų niekas neskaito, įkyrusis tipe.

Beta2014-06-06 16:05

Vaizduojam valstybę, skant. Prieš kameras ir runkelius.

Jules2014-06-06 16:05

Ko jūs nirštate, juk tauta nori, kad kuo daugiau nomenklatūrinio jaunimo būtų aukštoje valdžioje? Juk norite, kad CK anūkėliai jūs valdytų. Kuo daugiau jaunų anūkėlių ir proanūkių iš buvusio CK sekretorių organizacijos, tuo geriau rinkėjams. Jauniems visi keliai atviri.

Vargas2014-06-06 15:48

Įdomu kieno jis sūnaitėlis, anūkėlis ar šiaip sau švogerėlis. O mes dar laukiame, ateis jaunimas, bus geriau, jau ateina,jau mušasi du "jaunuoliai" dėl Vilniaus mero kėdės ir, ai daugiau nevardinsiu, pavyzdžių apstu, taip, kad mielieji, nieko nesitikėkit iš to "ateis jaunimas", jis jau eina

juokinga2014-06-06 15:38

Varge, varge... Vaikeliui dar pienas nuo lūpų nenudžiūvo, o jis jau prezidentės patarėjas. Ką jis gali patarinėti? Ir ar jai reikia, ar ji klausytų patarėjų? Ji visažinė, o čia gerai "įdarbintas" jaunuolis, "uždirba" solidžią algą ir jam bus geras šuolis tolesnei karjerai.

čia2014-06-06 13:33

prezidentės patarėjas??????

Padėka2014-06-06 13:24

Ačiū, pajuokino

Jurgis2014-06-06 13:02

Tikras cirkas, vietoje darbo! Ir už ką jie algas gauna?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi