Pirmųjų debatų spaudos pranešimas .

Vasario 17 dieną 20 val. bus rengiami debatai tarp keturių kandidatų ir galimų kandidatų į prezidento postą, juose bus aptarti vienybės, referendumo, demokratijos ir kiti klausimai. Vyks tiesioginė transliacija ekspertai.eu portale.

Deja atsiprašome už techninį broką. Žiūrėt neįmanoma, košmaras kažkoks. Video įrašas iš karto bus pateiktas po debatų.

http://www.ustream.tv/embed/4495650?v=3&wmode=direct

Alternatyvi transliacija čia: http://www.ustream.tv/embed/649627?v=3&wmode=direct

Iki Lietuvos prezidento rinkimų likus trims mėnesiams išaiškėjo galimi kandidatai, kurie eurofederalizacijos fone klausia, ar Lietuvos Konstitucijoje įtvirtintas pamatinis valstybės principas „Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika“ dar tebeveikia. Bronis Ropė, Naglis Puteikis, Rolandas Paulauskas, Zigmas Vaišvila pelno didžiausią rinkėjų, pasipriešinusių sisteminiam valdžios diktatui, pasitikėjimą.

Tiesioginio eterio debatuose diskusijos dalyvius kviesime trumpai prisistatyti, užduoti vieni kitems svarbiausius klausimus, prašysime žiūrovų atrinkti ir užduoti svarbiausius klausimus „Facebook“ puslapyje, taip pat debatų pabaigoje balsuoti už labiausiai patikusį lyderį.

Debatus-diskusiją globos filosofas dr. Krescencijus Stoškus, filosofas, Vydūno draugijos steigėjas dr. Vaclovas Bagdonavičius, filosofas Jonas Balčius, Lietuvos žmogaus teisių gynimo asociacijos steigėjas Vytautas Budnikas.

17 val. lyderius kviečiame palaikyti didžiausios pilietinės iniciatyvos „finalą“ – prie Vyriausiosios rinkimų komisijos pastato bus skaitomas sprendimas dėl Lietuvos piliečių inicijuoto referendumo „Tautos valia“.

Klausimus diskusijos dalyviams taip pat galima užduoti čia.

Naujausi

Komentarai (108)

Rikiuoti
Blinda2014-04-19 17:51

As manau kad Puteikis jau antrame ture,Lietuva neturi kito pasirinkimo,nes tik jis dar gali kazka nuweikti

jo2014-02-21 23:52

man tai arba Puteikis arba Vaisvila- abu geri kandidatai!!

Už didžiausią patriotą2014-02-18 15:57

Vienareikšmiškai tik už Rolandą Paulauską!

arklys kuriam nebeaišku2014-02-18 12:54

O KODĖL NE ŠLIUŽAS?

krivis2014-02-18 11:11

likimo ironija tikrai bus. taip izuliai,nachaliskai paniekinanciai destytojas Landsbergis atsirasinejo I Z. VAISVILOS pateiktus klausimus,i kuriuos taip ir neatsake. negi jaunas lietuvos vyras neiveiks to sukto,falsyvo nedoro SENIO. IVEIK ir dar kaip,kalbedamas tiesa,myledamas ir gerbdamas LIEtuvos zmones ir JIE-TAUTA-visuomene parems nauja VILTI. nes tai paskutinis musu musis. vagis pavagia,ar okupuoja abiem pusem aisku,kad -neteisybe. kaip vyksta pirkimas-pardavimas pagal pasirasytus popieriukius ar zingaliukus abi puses tai ivardija kaip bizni. ir musu zeme UZSieNIECIAI pirks ne per petra ar irute,o per bankus elitui bendradarbiaujant(mazeikiu aferos pavyzdys). palestinieciams maistui reikalinga humanitarine pagalba. ar mes norim bado, maro,tvano ir skeriu? NE.

komentatoriams2014-02-18 09:49

prieš rašydami - "už" Puteikį,bent į lrs.lt svetainę užsukit paveizėt,kaip kandidatas seime calsuoja už įstatymus... Skaitant geriau nekramtyt,ba paspringt galit iš netikėtumo. Skanaus. Ale ir ekspertų "nepastabumas"... Tarp kitko,ko išėmėt,ekspertai, "ŠEIMOS" politika iš pirmo puslapio VĖL ?

Neuztenka tureti geru ketinimu2014-02-18 04:44

Reikia tureti instrumentu jiems igyvendinti-puikiai ismanyti istatymus,islaikyti blaivu salta prota,mastyti valstybiskai,todel ,nenuvertinant kitu kandidatu,renkuosi Z.Vaisvila.Noretusi,kad jie visi veiktu kaip viena stipri komanda,palaikoma Lietuvos sviesuoliu.Ekspertai galetu bandomaja apklausa surengti savo portale,butu aiskiau kiek kuris kandidatas palaikomas.

100-ajam2014-02-18 04:31

Na, jei tamstelei "nedaėjo", pakartoju: "jį galima tampyti už šitos virvutės "nori likt išteisintas"??" Arba kitaip suformuluosiu, gal bus suprantamiau - ką TOKIO reikėjo padaryti, įsipareigoti, kad sistema atsisakytų šios virvelės ir pasakytų - "nagi, eik į padėti visuomenei, mes tave paleidžiam"? Juk puikiai žinom, kaip sistema puikiai susidoroja su kiekvienu bent kiek aktyvesniu pilietiškesniu sąmoningesniu. Tai kaip čia Vaišvilą aplenkė?

99-am2014-02-18 04:26

Tamstele, matyt nieko nežinote apie darbą dėl referendumo, kuris vyko ne vienerius metus. Seniausiai dėl šio švento tikslo kovojantis Pranciškus Šliužas į Vaišvilą kreipėsi jau senokai, bet tuomet jis nepanoro padėti ir ATSISAKĖ. Tik pamatęs, kad surinkta daug parašų ir judėjimas intensyvėja, šalininkų ir rėmėjų daugėja, - tik tuomet prisijungė. Pagalvokite savarankiškai. Tai juk gali būti puiki proga reklamuotis trečdaliui milijono...

uzsienis2014-02-18 03:58

Tik uz Z.Vaisvila arba uz N.Puteiki balsuotume.

94-am2014-02-18 03:47

Dėl 7 mln. lit7 gali nesirūpinti - Lietuvos apeliacinis teismas pernai lapkričio 7 d. panaikino šį pirmos instancijos teismo sprendimą.

94-am2014-02-18 03:46

Zigmas Vaišvila niekada neatsisakė padėti referendumui, ir bene vienintelis padeda. Tai dar kartą akivaizdžiai pasitvitino VRK posėdyje - jei ne Vaišvilos iniciatyva, teisinė kalbą ir žmogiški ramūs argumentai, VRK narių įtikinimas, po išvados nepatvirtinimo jie nebūtų balsavę už galutinio sprendimo nutarimą.

klaidelė2014-02-18 03:42

*šviečia

96-tam2014-02-18 03:41

Juk sakiau, kad mintis apie ministrus - kažkieno. Tai buvo jau iš kito pastebėjimo, kito ir žmogaus. Atsiprašau, jei supyniau į vieną sunkiai atskiriamą. Turbūt Jūsų tiesa, gal tada Rolandas Paulauskas būtų geras Seimo narys? Švietimo komiteto pirmininkas? Žodžiu, tas, kas šiečia ir užduoda gaires visam švietimui.

94-am2014-02-18 03:35

Tas komentatorius paprieštaravo pats sau. Ministrai ir yra vygdomoji, o ne šnekančioji valdžia.

žmogiškasis faktorius Raigerdui2014-02-18 03:22

Jūs tikrai neprastesnis. Kiekvienas iš mūsų turi savo, nepakartojamą, patirtį. Dalinkimės ja.

Pastebėjo gerai2014-02-18 03:17

Geras buvo pastebėjimas vieno skaitytojo čia prieš kelias dienas: Rolandas Paulauskas šneka labai ir LABAI gerai. Tikrai reikia Lietuvai tokio švietėjo, puiki mintis kažkieno - R. Paulauską - į švietimo ministrus. Tačiau prezidentas... Gerą klausimą tasai skaitytojas uždavė - ką jis yra nuveikęs, kokie jo darbai? Jis ŠNEKA puikiai, bet kaip moka dirbti? Juk tai visiškai ne veiksmo žmogus. Kas iš to, kad gražiai mums pakalbės? Kiek jau to matėm?? O štai Vaišvila jau kitas klausimas. Viskas būtų idealu, jei ne tai, kad jis pradžioje ATSISAKĖ padėti referendumo parašų rinkėjams ir koordinatoriams, ir iniciatyvinės grupės nariams. Ir jei ne ta rizika priteistų jam 7 mln. ar kiek... kai jį galima tampyti už šitos virvutės "nori likt išteisintas"?? Pataisykite mane, jeigu kur nors klystu... O, kaip norėčiau klysti...

88-am2014-02-18 03:06

Na, jeigu jų nuomonės sutaps tik vienu klausimu, kad skirtingos nuomonės viena kitą papildo veikiant kartu, tai bus didelis žingsnis siekiant tikslo. B. Ropė nedalyvavo, tai pakolkas apie jį ir kalbos negali būti. N. Puteikis pastatė save į keblią padėtį, pasakęs jog (ne pažodžiui) verždamiesi į nepriklausomybę mes veržėmės į vakarų priklausomybę (ar kažkaip panašiai). Jei taip būtų mastę mūsų protėviai, mes niekada nebūtume turėję savo valstybės. Panašu, kad viskas priklausys nuo dviejų pretendentų gebėjimų susitarti.

Rinkėjai2014-02-18 02:47

Rėksnys ar ne rėksnys, kultūringas ar ne - kas čia per gražuolių rinkimai? Jei norit gražuolių balsuokit už Grybauskaitę ar Brazauskienę. Aš balsuočiau tiek už Zigmą tiek už Rolį nepriklausomai, kad vienas sukelia toną kad net laptopas pliarpia, o kito vos įmanomą išgirst. Taigi čia ne dainų konkursas. Ir neįsivaizduokit kad čia kažkam gerą darote ar kažką baudžiat. Esate visų pirma savimoningėjimo kely, tik vienam tas sekasi kitam nelabai.

Raigerdas 90-am2014-02-18 02:44

Jūsų lūpomis kalba išmintis ir gera gyvenimo patirtis. Labai jums pritariu.

žmogiškasis faktorius2014-02-18 02:39

Čia pasigirsta balsų jog balsuos tik už vieną ar kitą kandidatą. Ne, gerbiamieji, taip nieko nebus. Privalome balsuoti tik vieningai ir tik už kurį tai vieną, nepriklausomai nuo to ar pretendentams pavyks susitarti, ar ne. Kitaip rezultatas bus nulinis visiems. Nors ir turiu savo nuomonę apie pretendentus, bet balsuosiu už tą kuris geriausiai bus vertinamas apklausose. Mano manymu objektyviausia ir viešiausia apklausa gali būti, "Žmonių Kandidatas - Vienybė Težydi"

vyts2014-02-18 01:58

gerb. Vaida labai teisi. Butina vienybe. Ir dar pridesiu, kad butina iskelti kuo anksciau viena ir tik viena kandidata. Jokiu budu ne du ar tris, nes tai isblaskys demesi.

Kaip jus norit suvienyti2014-02-18 01:54

kandidatus, jeigu jusu paciu nuomones skiriasi? Tai kokios vienybes norite is ju? Cia kazkoks bardakas su ta vienybe ir matomai, tam, kad atstumt neitinkancius sistemai. Puteikis abra kadabra tik pries rinkimus oadare sou, Rope sisteminis, nes valdzioje, tuo labiau atsiunte kita i debatus, kad paskiau pasakytu as taip nesakiau, o kur as taip sakiau? taigi duok dieve kad Vaisvila su Rolandu susitartu ir surastu bendra kalba be infiltruotu tipo ne sisteminiu.

Kęstutis2014-02-18 01:43

Pats geriausias iš kandidatų eis paremti kažkurio... Susitarti galimybių kol kas nesimato... siekiant tikslo reikia mažinti kandidatų skaičių...

albinas2014-02-18 01:41

Balsuočiau ir už Zigmą ir už Rolandą, bet reikia suprasti, kad rinkimu “laivelis” per rinkimu upę gali pernešti tik vieną,(ir tai tik kol kas iki antro turo) nes jeigu “plauks” kartu, abu nuburbuliuos. Vizgi aš labiau už Z.Vaišvilą.

Raigerdas Vaidai2014-02-18 01:35

Na, jūsų žodžiai tiesiog auksiniai. Jūs turite įgimtų organizatoriaus savybių. Čia retas talentas. Labai teisingas pasiūlymas, palaikau ir pritariu jam.

gudi giria2014-02-18 01:32

R.Paulauskas,Z.Vaisvila prezidentais tapti jie abu verti ,bet man atrodo,kad Z.Vaisvila turi patirties sauguma sutvarkyti dar pridedu P.Sliuza zemes ukio ministras gal klystu

Vaida2014-02-18 01:28

Tad jeigu kandidatai nesusivienija, mes juos suvienykime. Suorganizuokime reitingus ir matysime už kurį dauguma pasisako, tuomet dėkime pastangas tam kandidatui iškilti. Nes dabar matau labai įvairias nuotaikas ir nuomones. Jeigu jau už vienybę, tai už vienybę iki galo!

Rinkeja2014-02-18 01:27

Balsuosiu tik uz Vaisvila.Reiklus. nebijantis pasakyti tiesu zodi,kulturingas ir ne reksnys.Tevo charakterio bruozai, tik pliusas prelegentui.

rinkejas2014-02-18 01:17

Kaip manote vaisvila kandidatuos?

Linas2014-02-18 01:14

Mano nuomone Ropės atstovas įvaldęs tik demagogijos meną, nežinia ką jis atstovauja, nežinia ką jis ir atstovaus, Paulauskas mato tik savo "aš", sugebėjimai žemiau nuosavos bambos lygio, lieka du "normalųs" kandidatai- Vaišvila ir Puteikis. Į filosofo, humanisto Krescencijaus Štoškaus pateiktus klausimus atsakymus gali rasti tik šie du asmenys.

chaosas?2014-02-18 01:08

kolkas chaotiškai viskas, klausimai neparuošti, tiesioginė neparuošta, Puteikis laksto ieško kur jam daugiau auditorijos pagaut, Paulauskas šneka daug garsiai ir tik savim giriasi, Vaišvila daugiau į pirmo kurso studentą panašus nedrasus, Rope isvis 0 sveiku be komentaru, panasu kad pretendentai ir del sratinuko nesugebetu susitarti

Gerai sako, ir taip aišku ką pasirinks.2014-02-18 01:04

Aš taip pat tik už Rolandą Paulauską.

o as isklausius2014-02-18 00:58

dar 1988 metu pirmojo sajudzio irasa, kuriame pasisako Rolandas supratau, kad sis zmogus savo poziurio nepakeite, todel esu garantuota, kad nepakeis, todel as uz ji, labai grazu tas tvirtumas prezidento, ypac, kad nesneka po nosim, o tai, drasiai, kad butu isgirstas tas sauksmas nuo anu laiku pabudome ir kelkimes. Na, o jeigu jis mato uzsienio peripetijas, tai su vidum tvarkytis kas jo galioje jam vieni juokai. Tikras vadas - liutas. Kaunasi iki pergales. As uz Rolanda.

po debatų2014-02-18 00:46

Aš dar dvejojau už kurį balsuočiau iš šitų keturių vyrų, bet išklausius tik antrą pusę(pirmos nemačiau ir negirdėjau) nusprendžiau, kad Z. Vaišvila yra patikimesnis: atkaklus, užsispyręs, labai ramaus būdo(gal sugeba neparodyti), teisingas na ir ,matyt, padorus žmogus. Pirmenybė jam.

EiSi2014-02-18 00:45

Gerb. p. Jurgi, niekas pačiam netrukdo imti panašios iniciatyvos ir parodyti profesionaluma. O ekspertams dėkui už pastangas, tikuosi kad sekantys blynai gausis vis geresni.

Regina2014-02-18 00:40

Ačiū už galimybę išgirsti nesurepetuotą pokalbį.

Jurgis2014-02-18 00:33

"Ekspertai", labai neprofesionalu prisipažinti, kad pačių organizuotas renginys yra košmaras.

VIASHVILAI2014-02-18 00:31

TAI KADA GI PO VELNIU VAISHVILA PASAKYS KAD JIS KANDIDATUOJA?

neburkite2014-02-18 00:21

kaip kokios raganos cia. Viskas yra gerai, tegul žmonės kalba. O paskui nutars po debatu. Manau, pasirašę žmonės už referenduimą, supras už kurį pretendentą reikia balsuoti. Manau, cia siame tinklalapyje taip pat raso kai kurie sliuzai...O pilieciai atsirenka. O, kad balsuos butent už vieną is ju, tai manau jau ir db aisku uz kuri...ir be tu debatu. Bet buvo ju valia, tai teisingai, tegul pasikalba...

ka2014-02-18 00:02

tie kalbetojai nevalge, ar ka? nera garso.

kur vienybė?2014-02-18 00:02

Gaila, nes čia kaip tik ir bus “trojos arklys” – iš daugelio “Tautos kandidatų” pakankamai didelio procento nesurinks nė vienas, o tai reiškia atvirą kelią monarchės dar vienai kadencijai – t.y. galutiniam Lietuvos sunaikinimui, visus jos naikinimo aspektus įtvirtinant “įstatymiškai”. Aš vieninteliu vertu dėmesio kandidatu ir prezidentu matau tik Z. Vaišvilą. Tiek “vėtytas ir mėtytas”, nė per žingsnį nepasitraukė. Manau, kad daugiau sistema nieko taip nejuodino kaip jį ir tam tikrai buvo priežastis- baimė, kad kada nors ateis tokia diena kai ši, kai monarchei iškils realus pavojus pralaimėti ir šį kartą Vaišvilos parašų lapai gal jau niekur nedigs.. Jei to nesupras kiti kandidatai ir nepasitrauks, gali būti, kad mūšis jau pralaimėtas. Nebent jis toks ir turi būti – pažiūrėkite kaip greitai iš arenos pasitaukė Šliužas, suvaidinęs Vaigausko jam paskirtą (arklio) vaidmenį. Gaila, kad žmonės žiūri, bet nemato.

NikoGreko2014-02-18 00:00

Vaisvila diplomatiskesnis ir ismintingesnis. Bet to su referendumu stiprei padejo. Vaisvila butu pats geriausias variantas.

Darijus2014-02-17 23:59

Va todėl ir palaiko Patackas Puteikį, nes yra ta pati Landzbergio šaika-leika. Pamatysit, dar Kuolys prisijungs.

stasys2014-02-17 23:58

Jei aš teisingai suprantu tai šansų Jūs turit tik papildyti, savo biografiją kandidato į prezidentus, eilute.Ar dėl tio verta tiek vargti.1-2 procentai tai ir viskas

Kai2014-02-17 23:53

žmogus nuolat cituoja save (Paulauskas), ar nieko jis neprimena? Iš šito pono (Paulausko) taip ir sklinda arogancija ir pasitenkinimas savimi. Kai žmogus pareiškia, kad jis viską žino, tada reikia labai suklusti, nes dažniausiai jis nieko nežino... Tik Vaišvila ir niekas kitas iš čia esančių tinka š prezidentus

apmaudu2014-02-17 23:31

Tenka konstatuoti, kad Paulauskas tik išsisukinėja nuo visų klausimų, neduodamas tiesaus atsakymo (a’la Vaigausko stilius- pažemink kitą, apkaltink nekompetencija ir reikalas sutvarkytas:) Vengimas atsakyti tiesiai yra pats didžiausias atsakymas. Deja, ne Paulausko naudai. Arogancijos demonstravimas ir “subtilus” kitų žeminimas nedaug skiriasi nuo dabartinės valdžios. Nemokantys, nenorintys arba atsisakantys debatuose atsakinėti į klausimus atrodo labai prastai – tokie turėtų iš anksto pasitraukti.

0nute2014-02-17 23:28

Kur p. Puteikis.

Iš tiesų2014-02-17 23:28

kodėl išėjo Puteikis, ką jis pasakė? Gal kas girdėjot?

zz2014-02-17 23:27

R.Paulauskas dar tik jieškos atsakymo, kaip tą padaryti,

Net ir alternatyvioje transliacijoje2014-02-17 23:26

Paulauskas gerai girdimas, o Vaišvilos balso nesigirdi. Paulauskas - agresyvus ir visai manęs neįtikina savo daugiažodžiavimu. Jis turi demagogijos kvapelio. Rimčiausias, santūriausias, protingiausias yra Z.Vaišvila. Tik jis tinka būti prezidentu. Paulauskui- tikrai ne.

hm???2014-02-17 23:25

nemačiau kas nutiko, kur dingo Puteikis? Atsitraukė ar kaip?

NikoGreko2014-02-17 23:25

R.Paulauskas prisipumpaves informacijos is Rusijos info saltiniu. Rusijoje neliko normaliu info saltiniu, ten vien smegenu ploviklas. Del to jisai ira pavojingas kandidatas, apie zeme kalba taip lyg ruosiasi karui, badui ir t.t Supratimas apie pasaulio ekonomika visiskas briedas.

52-am2014-02-17 23:20

Ar ne tą patį Patackas sakė apie Landsbergį?

NikoGreko2014-02-17 23:05

Kur B.Rope ir N.Puteikis?

arklys kuriam aišku2014-02-17 23:00

Ačiū 54-tam

NikoGreko2014-02-17 22:42

Transliuokit per youtube

Patackas atmeta Rol.Paulausko kandidatūrą ..2014-02-17 22:42

Mūsų tautos sąžinės balsas A.Patackas teigia aiškiai, jog R.Paulauskas nepatikimas kandidatas.. Patacko nuomone ,nuosekliausias, PADORIAUSIAS PRETENDENTAS YRA N.PUTEIKIS.JIS- ILGAMETIS kovotojas už viešUS INTERESUS ..

gaila2014-02-17 22:41

bet negalėjau girdėti , balsas ir vaizdas buvo iškraipyti. Tikiuosi, ekspertai parašys kas ir kaip vyko...

fui2014-02-17 22:41

kas iš tokios "televizijos"- neužtikrina net minimalios transliacijos.... Tai greičiau karpykit ir dėkit jau pakalbėtus įrašus.

To ir tikejausi.2014-02-17 22:39

Visur uzblokuota.

ome Lietuviui2014-02-17 22:38

Taip, bet tik vieno iš šių kandidatų :)

gintas2014-02-17 22:31

klausimas: 1. ar jus norite buti prezidentais 2.ar jus norite tarnauti Tevynei. pagal pirma varianta laimes Grybauskaite, todel, kad daugumai kandidatu issiklaidys balsai, o gryboedam to ir reikia. pagal antra varianta visiems susivienyti ir kelti viena kandidata laimejus yra galimybe visiems dalyvauti Valstybes valdyme.

Lietuvis.2014-02-17 22:21

ponas OME atsakymai i tavo klausimus YouTube

to Raigerdas2014-02-17 22:18

taigi dabar Lietuvos (?) valstybinei(?)TV vadovaura Paleckis . Galit juoktis , bet tai liūdna tiesa.

oi2014-02-17 22:12

deja stringa ir vaizdas ir garsas nors ir 80 mbps ryšys...

asd2014-02-17 22:12

ar man vienam cia taip kimba?

ar2014-02-17 22:11

neįmanoma padaryt, kad žmonės bent jau girdėtų..?

Evaldas2014-02-17 22:11

Esu jaunas žmogus, kuris sunkiai dirba, mokosi, ateityje norintis sukurti šeimą, nori ir gyvena Lietuvoj. Žinau čia būta ir bus dar visko, linkiu, kad šie kandidatai vienytu jėgas, kad ir kaip viskas pasibaigtų, mano nuomone jie galėtų dirbti kryptingai. Prezidento poste norėčiau matyti Z. Vaišvilą. Šis žmogus nepanašus į tokį, kuris kažko bijotų, manau, jog to šiuo metu Tautai ir reikia. Reikia stiprių žmonių, manau, kad jie tokie ir yra. Negražu, gal taip sakyti, bet tikiuosi patekę į valdžią, ne vieną netikšą ''praspirsit''.

kam2014-02-17 22:11

ta Stosku kisat visur-JDJ skalditoja.

SOS2014-02-17 22:10

Kokie čia trukdymai, neimanoma klausyti???

AS2014-02-17 22:10

MES UZ VAISHVILA.

dimmer2014-02-17 22:10

USTREAM trukčioja ir stipriai. Ar čia tik man? Internetas greitas ir stabilus.

auuu2014-02-17 22:09

strrrrriginėjaja labbai

andrius2014-02-17 22:08

neimanoma nei ziureti, nei klausyti. Labai strigineja...

Milda2014-02-17 22:07

Transliacijos neįmanoma žiūrėti, nes stringa žiauriai. Darykit ką nors!!!!!!!!!!!!!!!!!

įdomu2014-02-17 22:01

Ar dar kas nors iš “kandidatų į prezidentus”, be Signataro Z. Vaišvilos, gina Tautos interesus VRK? Spėju, kad ne, bet nežiūrint to, 20 val. šiandieną jie visi gražiai pasisakys, kaip didžiai jie nusipelnė Tautai:)

ome2014-02-17 21:59

Pagrindiniai klausimai pretendentams: 1. Ar galima parduoti Lietuvos žemę užsieniečiams? 2. Ar manote, kad procentinis santykis, kai lietuvių Lietuvoje 80,o kitataučių 20 yra saugotinas? 3. Euras-Litas ? 4. Už ar prieš juvenalinę justiciją? 5. Ar jums patinka užrašai Pay post? 6. Ar reikalingi mūsų kariai Afganistane? 7. Kas naudingiau Lietuvai, kad Karaliaučiaus sritis išliktų Rusijos priklausomybėje ar pereitų vokiečiams? 8. Jūs pirma lietuvis ar europietis? 9. Pirma Lietuvis, krikščionis, pagonis ar budistas ir t. t.? 10. Pirma Lietuvis ar liberastas, socdemas ar koncervas ir t. t.? 11. Ar Lietuva- čia gimusių kraštas ar visų norinčių čia gyventi? 12. Lietuvos kariuomenės uždavinys apsiginti ar fiksuoti gynimosi faktą ? 13. Pasuose lotyniškos raidės ar ne ? 14. Lietuvio korta emigrantams. Už ar prieš ? 15. Ar reikalinga privaloma karo tarnyba ar ne ? 16. Valstybinis komercins bankas. Reikalingas ar ne ? 17. Prieš homoseksualizmo propagandą ar už?

Darijus2014-02-17 21:49

Užduokime jiems tik vieną klausimą: ką jūs manote apie V.Landsbergį? Ir viskas bus aišku. Juk apart Z.Vaišvilos, kiti apie tai tyli. Tai ką jie darys tapę prezidentais? O Puteikis absoliučiai jo žmogus. Juk koncervai Puteikio net nekritikuoja, o tyliai krezena, va jums naujas grybas.

?2014-02-17 21:46

Apie katra daugiausiai girdejo regejo ir atsispindi balsavimuose bet zinant apie visus kazin kaip b8t7...

Visiškai sutinku2014-02-17 21:35

su 7 komentatorium, pasivadinusiu "pensininkas". Tikrai labiausiai tinkamas kandidatas - Z. Vaišvila. Tą rodo ir apklausa.lt kandidatų vrtinimų rezultatai. Taip, kaip D. Grybauskaitę virš 60 proc. vertina blogai ir labai blogai, tai Z. Vaušvilą tiek pat procentų vertina labai gerai ir gerai. Visi kiti tame tarpe.

vel paskalos2014-02-17 19:47

Neuzilgo imes tas laidas i youtube ir baigsis visos tos sapaliones apie ta laida kas geresnio premjere, kad jum nepatiko tai daug veikeju ir saule dangui nepatinka. Yla islys is maiso ir pamatysim kad gandais tiketi neverta.

Raigerdas Marmonui2014-02-17 18:16

Dėkoju Tamstai už pasitikėjimą. Nepriimkite, prašau, mano komentarus už gryną tiesą. Jūs privalote išmokti galvoti savo galva. Tai yra tik komentaras, nors kai kuriuose mano išsakytose idėjose ir yra apie 15 metų pasiaukojančio darbo. Kadangi mūsų valstybės laivas vėl buvo užgrobtas labai gudrių piratų, kurių piršteliai tiesiog mėšlungiškai lenkiasi tik į save, tai man teko narplioti ekonomikos dalykus, vadybos ir kt. plonybes, kas susiję su visuomenės egistavimu. Dabar dėl kandidatų. Vienintelis kriterijus, pagal kurį jūs galite padaryti teisingas išvadas yra to žmogaus darbo vaisiai. Pagal darbo vaisius, be abejonės, čia pirmauja ponas Z. Vaišvila. Rolandas Paulauskas turi savo poziciją ir jeigu spręsti apie tai, ką jis kalbėjo dar 2003 metais dėl euro, tai jo pozicija turi fundamentalių dalykų požymius. "Kas geresnio premjere" - man laida nepatiko ir aš jos nežiūrėjau. Todėl man kyla klausimas: "Ar galima buvo padaryti daugiau, nei padarė R. Paulauskas?" Manau, kad taip. Bet čia yra tik mano nuomonė. Bet, jeigu jūs norite išsiaiškinti per šiuos debatus, kas ką gali padaryti, tai užduokite tik vieną klausimą: ar turite kokią nors idėją, o gal net planą, kaip Lietuvą išvaduoti iš skolų ir per kiek maždaug metų tai galima būtų padaryti? Tai yra pagrindinis dalykas, kur kandidatas gali parodyti savo sugebėjimą IŠSPRĘSTI PAGRINDINES VALSTYBES PROBLEMAS, O NE BĖGTI NUO JŲ AR APSIMETSI, KAD JIS JŲ NEMATO. Kad ištempti dabar Lietuvą iš tos skolų duobės, čia reikia žinoti, kaip tai padaryti. Galiu pasakyti, kad toks kelias egzistuoja. Aš niekada nesiūlau žmogui padaryti to, ko negalėčiau padaryti pats. Toliau, jie turėtų suprasti, kad jie yra tik ta komanda, kuri atstovauja dabar tų žmonių intersus, kuriems įgrįso ta neįgaliujų politinių partijų demogogija ir nenoras, kartoju, netgi piktybinis nenoras, spręsti pačias aštriausias Lietuvos visuomenei problemas. Kad ištempti valstybę iš skolų reikia pradėti mokyti dirbti TĄ, SAVO VALANDAS ATSĖDINTĮ VALSTYBĖS TARNAUTOJĄ, IŠMOKYTI DIRBTI VISUOMENEI. Ar jie turi tokią koncepciją, kaip tai padaryti? Štai Lietuvoje yra bedarbystė. Kaip jie išmokys valdininkus išpręsti teigiamai šią problemą? Jie gi gauna atlyginimą, bet nenori spręsti. Kodėl? Ar jie žino, kokia yra priežastis to itin blogo valstybės institucijų darbo? Kokio elemento ten trūksta, kad VALSTYBINĖ INSTITUCIJA PRADĖTŲ DIRBTI VISUOMENEI? Paimkite, pvz. , kad ir Lietuvos Televiziją. Kas trukdo jai dirbti Lietuvos visuomenei? Jokių realių trukdžių ten nėra, bet ten yra koks nors Budulis Landsberg, kuris pasakė ne, ir to užtenka, kad visa televizija dirbtų ne visuomenės, bet BUDULIŲ naudai. Kas yra tas paslaptingas BUDULIS, kuriam paklūsta visa Lietuvos Televizija? Juos reikia išaiškinti. Kaip jie tai ruošiasi padaryti? Nes Lietuvos žmonėms reikalingas informacinis kanalas, kuris teiktų informaciją ne apie tai, ką pasakė vienas ar kitas Budulis, o apie tai, kaip sekasi tvarkytis Finansų Ministerijai su skolomis. Mes privalome pradėti nuoskeliai kurti NAUJĄ LIETUVĄ, ĮTRAUKIANT Į ŠIĄ KŪRYBĄ KIEKVIENĄ ŠIOS ŠALIES PILIETĮ. DARBO ATSIRAS KIEKVIENAM. O šitie šaunūs vyrukai,dabartiniai kandidatai, turėtų pasitarti, kaip geriau būtų apžaisti savo priešininkus. Juos reikia nurungti su didele persvara. Pažiūrėkite, kiek žmonių nebalsuoja. Šiandien jie privalo balsuoti. Mano manymu, yra galimybė, kad į sekantį turą būtų išrinkti R. Paulauskas su Z. Vaišvila. Nesumenkinant nei pono B. Ropės galimybes, nei pono N. Puteikio populiarumo, reikėtų pamąstyti ir apie realius dalykus. Galiu jums pasiūlyti labai paprastą dalyką, kuris parodys, kokia bus įvykių eiga per rinkimus. Jūs turite el. p. , kuriuos galima paimti iš daug vietų. Padarykite neutralią apklausą pagal el. p. adresus su įvairiais visuomenės sluoksniais. Išvadas jūs galite daryti po to, kai apklausėte ne mažiau nei 100 žmonių. Be abejo, bus šiokios tokios paklaidos. Pažiūrėkite, koks amžius, kokia profesija ir t. t. Geriausiai būtų padaryti apklausą tarp studentų. Tai greičiausias variantas. Bet jūs turite būti neutralūs. Kuo tikslesni bus jūsų duomenys, tuo geriau jūs sugebėsite prognozuoti ateitį.

Kiekvieno teise2014-02-17 17:58

Žinoma Danute, kitiem juk dabartine valdžia taip pat tinka ir Lansbergiu tiki o kas ir netiki praregejo, bet vistiek jiem tinka. Juk negali būti tinkamas kandidatas visiems, niekas nesiginčyja. Juk nevisi ir Lietuviais jaučiasi. Nevisi protingi ir nevisi tiesa pakelia, nes būtų sunku, o įliuzijomis gyventi lengviau mastant bet tas duonos daugiau neduos.

Danute,2014-02-17 17:44

šie paminėti kandidatai ar pretendentai,kaip ten juos vadinti,manęs visai,visai nedomina.Turiu savo nuomonę ir jokie dabatai mano nuomonės nepakeis,nes per daug jau viskas akivaizdu.

Va taip2014-02-17 17:35

1) Teisingumas / Ekonomika - Zigmantas Vaišvila Labiau tiktų į premjero postą kur daugiau svertų tai valdyti, nes prezidentas neatsako uz vidaus politika. 2) Dvasingumas / Pasaulėžiūra - Rolandas Paulauskas Arba bendras vertybių laukas apviejinintis mus visus žinant ko mes norime. Geopolitka ir toliaregiškos įžvalgos, kuriamos strategijos. Būtent tai kas ir svarbiausia prezidentui pagal jo einamas pareigas. 3) Tvarka / Ūkis - Bronius Ropė . Taip pat yra atitinkamas postas tik valstybės mastu.

Simas2014-02-17 17:22

Labai sutinku su Antanu.Briuselio biurokratai baigia nustekenti musu sali.Reikia kazka daryti.Siulau boikotuoti ES rinkimus kad musu pilieciai nebeprisidetu prie to blogio

gytis2014-02-17 17:19

pritariu 10"pensininkes marytes" 9 punkto papildymui del 8"pensininko" rinkimu pozicijos :)

Marmonas2014-02-17 17:17

Kodel komentatoriu debatuose nedalyvauja ponas Raigerdas.Prasau atsiliepti.Be jo issamiu paaiskinimu labai sunku susivokti situacijoje.

antanas2014-02-17 17:14

Kokia kandidatu nuomone. Kiek pritartu manajai? Man nesuprantama ta savoka, kad ES valstybes lyg broliai, seses. Tikros altruistes. Tai ka, ES valstybes tarp saves nebekonkuruoja del rinku, turistinio zinomumo, geopolitiniu interesu, investiciju, savos valstybes stiprinimo. ES fondai - tai pirmaeilis geris tuos fondus valdantiems, skirstantiems, isisavinantiems. Kysis valdancioms partijoms uz paklusnuma ir tarnyste Briuselio biurokratams, kurie velgi saugodami savo vietas stengsis nepikdyti didziuju

pensininke Maryte2014-02-17 17:13

kaip protingai sugalvojo vienas komentatorius,paskelbti mordatoriuma europos sajungai.Tokio grasinimo jie labai issigas ir issivalis.Tada garbi ir svari musu tauta geles vel dalyvauti europos gyvenime

Danai nenustoja stebinti: vaikams pademonstruota, kaip skrodžiamas vilkas2014-02-17 17:06

800 jau prabalsavo, tark zodi ir tu. Sužinokim išankstines rinkėjų nuotaikas. Prabalsuokim už visus kandidatus, žinosim realesnę padėtį. Tik kazkodel cia nera kankinio Rolando ir autonomininko tamošiaus.------ apklausa.lt/f/lietuvos-prezidento-rinkimai-lyginamieji-pretendentu-vertinimai-29s4ws7/answers/new.html

.2014-02-17 17:03

Du Paulauskai visiškai skirtingi ir NERA giminės. Pasidomekit kiekvienas mes turime bendrapavardžiu negiminingu bet juk nesiesime ju geru ar blogu darbu su savim?

.2014-02-17 17:01

Kuris kandidatas be R.P turi tiek vaizdo medžiagos iš kurios galima susidaryti jo politines pažiūras? Aš pvz apie prezidente nieko nežinau palyginus nors ieškojau, tai ko slepiasi? tik tušti žodžiai ir kritika valdžiai dar nepasako kokios politines pažiuros vertybes ir ar jos sutampa su kiekvieno is musu.

rinkejas Vacys2014-02-17 17:01

ar gerbiamas R.Paulauskas yra gerbiamo A.Paulausko brolis

stasys2014-02-17 16:59

Pavyzdys valdžiai ko reikia, kad Lietuvoje Prezidento rinkimai bent panašus butų į tuos pačius rinkimus. Negaliu nepagirti už idėja .

oj oj kas per klausimai juk visi atsakymai yra kaip ant lekstutes2014-02-17 16:57

Visas šimtas su viršum vaizdo ir garso įrašų youtube įvesti tereikia: Gilvyde Ten neradau nei vieno klausimo neatsakyto apie politika. Gero klausimo ir žiūrėjimo. Švieskimės :) Man ir tie debatai nieko naujo nebepasakys nes kad viskas pasakyta jei ieškai tai randi.

Vilh to 4. Visi turėtu apsijungti ir kelti tik Rolando Paulausko kandidatūrą.2014-02-17 16:54

Ar ta reksni, kuris ,kaip Pilipukas is kanapiu islenda pries bet kokius rinkimus? Uz ta, kurio partija suzlugde liustracijos istatyma?

pensininke Maryte2014-02-17 16:51

as rinkciau tik ta kuris 1.isstotu is europos 2.Grazintu Deimantyte Neringai.3.priristu lita prie rublio.4.priverstu visus zenytis.5.isvytu gejus is Lietuvos.6.neisileistu pas mus uzsienieciu.6.laisva zeme isdalintu jos neturintiems lietuviams.7. privestu ja apdirbti ir apseti.8.uzdraustu kalbeti ir rasyti ne lietuviu kalba.9.sugalvotu kaip atimti neteisingai privatizuota tarybini turta.

nutars2014-02-17 16:51

jie patys, bet svarbiausia, JIE JAU YRA. Tų, kurių laukėme ir visada tikėjome, kad Lietuvoje dar tokių yra. Jie susitars ir jų sprendimas bus galutinis,kuriam kandidatuoti. Jie jau be abejo žino KURIS. Bet mums yra svarbiausia,kad JIE kartu...Būkime visi vieningi kaip jie. Palaikykime tą, kuris jų manymu, šiandien reikalingiausias LIETUVAI.

pensininkas2014-02-17 16:37

Jeigu užsiregistruos Naglis ir Zigmas, turėsime tris nesisteminius kandidatus į prezidentus. Mano galva tai pradinėje rinkiminėje stadijoje labai gerai. Po to galutinėje stadijoje, du iš jų blogiausiai pasirodę, turės nuimti savo kandidatūras trečiojo naudai. Pasirodymą galima būtų vertinti pagal surinktų piliečių parašų kiekį, pagal Gaidžio reitingus, pagal nepriklausomas apklausas, pagal aktyvumą rinkiminėje kompanijoje ir panašiai. Norėčiau, kad visi nesisteminiai kandidatai būtų: 1) prieš žemių pardavimą užsieniečiams ir už 100000 parašų ribą, 2) prieš euro įvedimą, 3) prieš Hitači atominės statybą, 4) už tvirtą tradicinę šeimą, 5) prieš homoseksualizmo (gėjų ir lezbijiečių) propogandą ir reklamą, 6) prieš mažamečių tvirkinimą (ekstrelos išmislus), 7) už Seimo ir savivaldos rinkimus tik vienmandatinėse apygardose, 8) už Konstitucinio Teismo panaikinimą, 9) prokuratūros ir teismų pertvarkymą, 10) už šemos ūkių skatinimą ir įsikūrimą apleistose žemėse ir t. t. ir panašiai.

pensininkas2014-02-17 16:30

Labiausiai prezidento postas tinka Zigmui Vaišvilai (mano požiūriu trūkumų neturi), Rolandas Paulauskas per kietas ir nediplomatiškas, Naglis Puteikis per minkštas, kai kuriuose klausimuose per daug smulkmeniškas, o kai kuriais iš vis nepasisako (euras, gėjų paradai, hitači atominė ir pan.). Bronis Ropė iš vis "ne prie ko", jis gi partinis, partija jam komanduos, ne Tauta. Greitu laiku paskelbsiu dar vieną savo nuomonę.

VISI PAMINĖTI2014-02-17 16:26

geriau nei Grybauskatė. Nepulkim jų kritikuoti, nesiskaldykim. Pasirinkim ramiai kiekvienas sau priimtiną... Sėkmės..

pirmam2014-02-17 16:18

Va todel ir reikalingi debatai, nes ne visi su tamstos nuomone sutinka, kad Vaisvila geras kandidatas. Visa Vaisvilos retorika paremta tik ivykiai, buvusiais pries daugiau nei 20m. As nieko negirdziu tik polemika, lyginant, kas buvo ne toks "raudonas" sajudzio laikais. Is esmes, man rodos, jis kovoja, tik su istorinem smeklom ir nuoskaudom, bei savo neissipildytomis ambicijomis. Todel is principo nebalsuociau uz ji, vien todel, kad savo kritika jis paskirsto daugiausia epitetais, prasidedanciais zodziais "komunizmas", "kgb" ir panasiai. Jis uzmirso, kad zmones 50m toje santvarkoje gyveno ir ne tokia maza dalis buvo patenkinta tuo ka turejo. Taigi is situ 4 kanditatu rinkciausi ta,kuris neprikaisiotu Grybauskaitei uz kaloboravima, o konkreciai faktais ja kritikuotu del padidejusios emigracijos, teismu korupcijos, vsd savivales ir panasiai. Atsibodo gyventi interpratvimu ir kvaila retorika persismelkusioje visuomeneje. Puteikis ir Vaisvila sitoje ketveriukeje mano absoliutus auksaideriai. Nieko nezinau apie Rope,kiek suprantu Ignalina juo patenkinta. Apie Paulauska irgi zinau tik is archyvinio ekspertu iraso apie ES nauda. Bet siaip pasidode racionalus ir daug ka numatantis zmogus. Bet kokiu atveju labai laukiu debatu,is esmes paziureti, kas is ju visu stipriausias

Visi turėtu apsijungti ir kelti tik Rolando Paulausko kandidatūrą.2014-02-17 16:12

Aš nebalsuosiu už ZigmĄ vaišvilą. Balsuosiu už Rolandą Paulauską, nes jis vienintelis iš tų signatarų nepasirašė sąjunginės sutarties, kurioje Lietuva nepaisant viso sąjūdžio vis tiek būtų likusi tuometinės ssrs sudėtyje. Tad klausimas, kodėl kiti didieji dabar besidedantys patriotai pasirašė?

AAA2014-02-17 16:09

Matyt, jie tarpusavyje taip ir nutars: už Z. Vaišvilą. Nebent dar būtų taktiniai sumetimai. Tiktai nereikia čia skirstytis ir skaidytis į kauniečius, vilniečius ... nesolidu. Yra dar iri kiti miestai ir gyvenvietės.

Tikras lietuvis2014-02-17 16:04

Aš pilnai pritariu pirmajam komentatoriui ir balsuoju tik už Zigmą Vaišvilą .

pirmųjų?2014-02-17 15:42

Ką reiškia pirmųjų debatų? 3 dienos liko. O kažkokia kompanija, kuri sumąstė, kad tik jie turi teisę Tautai parinkti kandidatą, laiko visus 4 minimus kandidatus už "trumpo pavadėlio" ir neleidžia pasirinkt jiems patiems savo iniciatyva registruotis VRK į kandidatus. Kas per sabotažas vyksta? Žmonės laukia drąsių ir ryžtingų sprendimų. Kuo visa tai baigsis? Kodėl kauniečiai pakišo Vaišvilai "kiaulę" ir taip sugebėjo sustabdyt jo daugelio metų nuoseklų ėjimą į kandidatavimą? Rinkėjams reikalinga patikimas, pažįstamas, drąsus, ryžtingas kandidatas. Vaišvila- toks ir yra. Beto, koks mūsų tikslas? Kova su sistema, su dabartine valdžia ir Briuseliu, AR NE? Tai kokiu GINKLU kovosim? Ar tuo, kuris paleidus garsiai švilpia, bet negąsdina? Paulauskas toks. Puteikis irgi toks. ( Kas tas ridikas, oj, atsiprašau, Ropė- visiškas neaišku) AR pasinaudosim GINKLU, kurio MIRTINAI BIJO VALDŽIA jau virš 20 metų? Toks- Vaišvila. Vaišvila- pati didžiausia rakštis valdžiai. Kodėl pila purvą ant jo visą gyvenimą, pasiklauskit patys savęs- KODĖL? Nes- BIJO. Tai jeigu jo taip bijo, vadinas, jis laikomas didžiausiu priešu, ir jis yra STIPRIAUSIAS ir valdžiai PAVOJINGIAUSIAS GINKLAS. Remkimės tuo. Ir tik jam galim pabandyt patikėt kovą su tautos priešais. Užteks, jei anie kiti likę pretendentai pagelbės Vaišvilos kampanijai rinkimų “virtuvėje”.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi