Seimo narys Povilas Urbšys teigia, kad „Konstitucinis Teismas savo liepos 11-osios nutarime galų gale išdrįso atskirti Konstituciją nuo jos šaltinio – pilietinės Tautos – ir galutinai įtvirtino partokratinę diktatūrą – nuo šiol ji tampa valstybės suverenu.“

Pasak Seimo nario, „nuo šiol Tauta reikalinga tik tam, kad pasipuošusi tautiniais drabužiais Valstybės dieną gražiai sudainuotų ar sušoktų, o kitų švenčių proga tiesiog pabūtų valdžios dekoracija – kad mūsų valstybės vadovai neatrodytų tokie vieniši prie vėliavų stiebų, kuriuos budriai saugo Konstitucijos sargai.“ ekspertai.eu kreipėsi į prezidentę Dalią Grybauskaitę klausdami, ar tikrai Konstitucinis Teismas galutinai įtvirtino partokratinę diktatūrą Lietuvoje ar Seimo narys sutirštino spalvas ir tiesiog nusišneka?

Prezidentės dešinioji ranka atsakymams į visų Lietuvos piliečių klausimus, antrąją kadenciją iš eilės Prezidentūroje dirbanti Genė Lukaševičienė informavo, kad su klausimu susipažino ir pateikė atsakymą.

„Atsakydami į jūsų klausimą paaiškiname, kad Lietuvos respublikos Konstitucinio Teismo įstatymo 72 straipsnyje nustatyta, kad „Konstitucinio teismo priimti nutarimai turi įstatymo galią ir yra privalomi visoms valdžios institucijoms, teismas, visoms įmonėms, įstaigoms bei organizacijoms, pareigūnams ir piliečiams“, – išaiškino Genė L. Konstitucinio Teismo įstatymo 72 straipsnis:

Naujausi

Komentarai (27)

Rikiuoti
to : 222014-07-21 03:45

ir ruta rašoma rūta... Labai senas anekdotas. Užsienietis ieško JOKŪBO gatvės. Mato užrašyta – Jokūbo gatvė, bet nori pasitikslinti ir pirmo praeinančio klausia „Ar čia yra Jokūbo gatvė? „. Tas sako „mmh„ ir nueina. Užsienietis ieško žodynėlyje ir neranda tokio žodžio. Ateina kitas žmogus, jis vėl klausia:„Ar čia yra Jokūbo gatvė? „. Tas sako „nuja„ ir nueina. Vėl varto žodynėlį ir vėl neranda tokio žodžio. Paklausius trečiojo gavo atsakymą TAIP. Tada užsienietis jo vėl klausia: „Kaip suprasti ir kodėl vienas sako „mmh„, kitas „nuja„, dar kitas TAIP? Žmogus paaiškina: „mmh„ sako chamai, „nuja„ sako kaimiečiai, TAIP sako inteligentai(šitą pabrėžė išdidžiai). „Tai jūs esate inteligentas? „ klausia užsienietis. „Mmh„ ir nuėjo...

klausykit,2014-07-19 20:28

klausykit, sionistai, tfū!, sorošistai, palikit ramybėj mūsų Prezidentę! kas vilkina bylas ir teismo nutartis klauskit savo ir Zuoko agentėlio Gailiaus. Argi ne jis viešai per TV su keršto gaidele gyrėsi, kad paties generalinio prokuroro byla dėl įvykio kelyje bus vilkinama iki begalybės, kad tik nebeprileisti Gen.Prokuroro Valio prie darbo. Tai vadinasi yra kažkas auksčiau už Prezidentę? Tai kas užvaldė mūsų valstybę? a?

Beta Gražinai2014-07-17 18:14

Ne keletas, o tik du: Urbšys ir Puteikis. Kiti, įskaitant ir DK, visi tyli, atseit, viskas čia gerai, nėra jokio perversmo.

Gražina2014-07-17 15:21

Gerai, kad bent keletas Seimo narių yra verti Seimo nario vardo. Vienas iš jų yra Gerb. URBŠYS!

Vytautas>ech2014-07-17 00:39

Jums iki Urbšio - kaip kiaulei iki debesies.

Jules, ech ir rutai2014-07-17 00:36

visi esate partokratų padlaižiai. Na, o ruta- nerašyk: pavizdis, aiškei. Turi būti: pavyzdys, aiškiai.

Jules2014-07-16 22:14

Matot, p. Diedukai, mano manymu, negalima negerbti Pirmojo valstybės vadovo-atkūrėjo, nesvarbu, kad atkūrė ją kartu su tauta, su mumis visais vienaip ar kitaip, nes šito pasaulis nesupranta. Tik prisidarome sau žalos ir tiek. Nerimtai atrodome kitų tautų akimis. Galima kritikuoti, galima nesutikti, galima bartis, bet neigti ir žeminti - nesolidu ir žema. Žinoma, valstybės atkūrėjo silpnoji vieta yra jo kadrų politika ir patiklumas, humaniškumas, kai reikia būti karvedžiu ir kai kam nukirsti galvą, išmesti laukan iš posto. O humanistas-intelektualas šito padaryti negali, todėl ir keiksnojate profesorių. Pykstate, kad valstybė atstatyta be kraujo. Žinoma, tas kraujas upeliais tekėjo anksčiau, bet mano kartai Nepriklausomybė duota dykai, avansu, ir matau, kad tai nėra taip jau ir gerai. Pradedama tyčiotis, žeminti ir nevertinti Lietuvos valstybės apskritai, tapatinti ją su bolševikine neosovietų valdžia, nesvarbu kokia ji bebūtų, nes Lietuva viena ir vienintelė, kad ir kur bebūtume, kad ir kaip toli nuo jos gyventume, ji kaip motina mums viena. Ir nereikia prof. Landsbergio lyginti su pasimetusios ir apgautos, bolševikų užburtos tautos rinktais prezidentais, kurių nei vienas jam prilygti negali, kad ir su visomis jo klaidomis ir nesėkmėmis, kokias šis žmogus yra patyręs, o ypač išdavystes. Pradedant "Šatrija", tiksliau AMBalu, Vagnorka, Paksiumi, Imbrasu, Drėma, Čiučeliu, Laurinkumi ir baigiant Kubiliumi su Razma, Andrikiene ir kitais ir kitomis. Žinoma, mes nežinome ir niekada, kol gyvi esame, bent jau dauguma, nei sužinos, nei išmąstys tikrąją "Perestroikos" istoriją, išskyrus vieną kitą pilietį. Gyvename Melo epochoje, XX amžiaus istorija totaliai suklastota, nors kai kas jau ir atskleidinėjama, sodinant į kalėjimus tiesos besiekiančius čia ir užsienyje - šiek tiek daugiau nei prie L. Brežnevo. Landsbergis buvo tinkamiausias tuo momentu ir kito tokio, jam lygaus, tada nebuvo, nors ir teišsilaikė 2,5 metų valdžioje. Tėvynės Sąjungos 1996 metų laimėjimu į LR Seimą nereiktų remtis, nes Tėvynės Sąjunga išdavikų ir bolševikų dėka buvo suskaldyta į tris partijas. Vienas veikėjas, ura patriotas, net kalėjime sėdėdamas ėjo seimūno pareigas, pamenate? Ir dar, žinokite, kad pasaulyje yra ir garsių dinastijų, dirbančių valstybių naudai taip pat. Ir tai nėra nepotizmas. Šis Urbšiukas irgi gan keistokas patriotas ir, manyčiau, taip pat nepatikimas. Bepigu Laisvėje taikos sąlygomis vaizduotis generolais ir pan.

jurgis2014-07-16 21:58

sudie nepriklausoma ir demokratine lietuva. dabar turim autokratine. bet uz pastaraja niekas nerbalsavo tai kaip cia gavosi?. o didziausias autokratas net briusely pasodintas. va kaip atsidekojama uz izdavystes.

Teisingumas ir „mailiaus“ byla2014-07-16 21:18

Mes visi labai stengiamės būti teisingi ir iš kitų reikalaujame teisingumo. Dabar, kai dar vienai kadencijai yra perrinklta LR prezidentė ir pradėjo veikti (artimiausiu metu) nauja LR vyriausybė, jau yra iškelti nauji uždaviniai ir yra visuotinas pasiryžimas susitelkti kovai su korupcija ir kitokiomis blogybėmis valstybėje. Taigi, valstybinės institucijos ir atsakingi asmenys turėtų pradėti veikti ir siekti teisingumo: pvz. reikia išsiaiškinti, kas ir kodėl pagamino netikrą „mailiaus“ bylą ir 5 metus mulkino visuomenę! Tiksliau: – netikros bylos gamintojai yra žinomi, bet reikia įvertinti jų veiklą ir siekti jų atsakomybės pagal įstatymus. Ar ir vėl bus “niekas dėl to nekaltas”, nors verslininkams ir valstybei yra padaryta milžiniška apie 90 mln. litų žala?

Pilypui2014-07-16 19:47

Visiškai pritariu.

Kūno dalys.2014-07-16 19:13

Prezidentės dešinioji ranka Genė turi labai intelektualią išvaizdą, įdomu kaip atrodo prezidentės kairioji ranka? O kokie politikai užima kairės ir dešinės prezidentės kojos pozicijas?

Diedukas Jules(13.)2014-07-16 18:46

Įdėmiai seku Jūsų komentarus. Gražu skaityt... Protinga, išsilavinusi, kandi. Man patinka Jūsų humoro jausmas. Daug kur sutinku. Bet ta begalinė meilė Landsbergių šeimynai mane stebina. Vytautą ir aš mylėjau, kadaise... Ar tik ne Austėja būsit?

Jules2014-07-16 17:54

Negi nežinojai, kad "SUVERENITETAS PRIKLAUSO KT"? O šitas draugelis tai tik pavardė - švilpukas.

Pilypas2014-07-16 15:47

Nu va tau ir devintinės: kas valdo Konstitucinį teismą, tas valdo ir valstybę! Ir cit visiems kitiems! Ir velniop tą ANTRĄ konstitucijos straipsnį, teigiantį, kad : "LIETUVOS VALSTYBĘ KURIA TAUTA. SUVERENITETAS PRIKLAUSO TAUTAI "

Jules2014-07-16 15:14

O ką nuveikė Paksius su Uspaskiu ar Imbrasas? Ar kad kažkokius "samoliotus ar vertaliotus" nubogino kažkada į Rusiją ir, manyčiau, užkalė tą pradinį kapitalą ar kaip? Gal Lola Švili ką nors gero nuveikė Lietuvai? G.Landsbergį rinko piliečiai, rinko partiečiai, jūsų žiniai, negi tikrai taip nieko ir nežinote?

Z2014-07-16 15:05

Idomu, o kokia tvarka skundziami KT nutarimai, juk visi gali klysti..., KT taip pat...gal ES turi kokia nors institucija tokiems atvejams? :)

ech2014-07-16 14:40

Urbšys pasižymi didele fantazija. Jam kokiu fantastinių knygų rašytoju reikėjo būti, o ne eiti į Valstybinę tarnybą. Naudos iš jo kaip iš sugedusio garvežio - tik švilpinmas ir garas. Kaip ir iš A.Paulausko. Abu labu tokiu. Verkšlena, kad negali psikast po prezidente net naudodamiesi "liaudimi". Kuomet turime tik vienus seimo rūmus, Konstitucinis teismas mums atstoja ordų rūmus.

info2014-07-16 14:20

1. Kelių partijų bolševikinės gaujos antikonstituciniais veiksmais, iš VRK ir seimo, sužlugdytas birželio 29 referendumas. 2. Seime brukami tautinių mažumų bei vardų ir pavardžių rašymo dokumentuose įstatymo projektai - antikonstitucinis bandymas įteisinti dvikalbystę Lietuvoje. Tai yra ženklai, rodantys apie valstybės perversmą. **************************************************** BK 114 straipsnis. Valstybės perversmas 1. Tas, kas organizavo ar dalyvavo sąmoksle valstybės perversmui įvykdyti arba dalyvavo perversme, baudžiamas laisvės atėmimu nuo ketverių iki dvidešimties metų. *****************************************************

ruta2014-07-16 12:51

4 numeriui , pagarsinkite , ka tokio nuveike anukas , savo karjeroje , kad po menesio nuo istojimo i senelio partija, patapo 3 numeriu i EP ?Ka galejo patarineti , dirbdamas Vyriausybes kanceliarijos Uzsienio ir ES reikalu skyriuje ir kodel toliau 'nepatarinejo '?Pries tai 4metus dirbo Belgijos ambasadoje , kazkodel nesigirdejo apie jo pasiekimus karjeroje .

ernis2014-07-16 12:45

Ko čia parinatės landzsbergio runkeliai? Negi neaišku Prezidentės atsakymas? Negi norite dar vieno atsakymo, kad KT priimti nutarimai turi prioritetą prieš Konstituciją? Laaaabai teisingai nubalsavote referendume, tai dabar pasprinkite. Ką norėjote tą ir turite. Sugaišau daugybę laiko ir paaukojau nemažai energijos dėl to referendūūūmo, bet jei tiek to tereikia, tai ir dirbsiu tam, kas moka, o ne kokiai mistinei tautai.

Viskas dėsninga2014-07-16 12:40

Jegu RUNKELIŲ dauguma ir jie išrenka tokį KIAULIŲ ŪKĮ- tai ant Konstitucijos ir ant RUNKELIŲ jiems nušilapint leidžiama.Vsio zakonno.

Jules2014-07-16 12:35

Sakot „atrodo kažkas bando įtikėti jog sovietiniu veikėjų sukurpta konstitucija yra bendras visuomenės kūrinys“, - bet juk taip ir yra. Lietuviai daugumoje balsuoja už bolševikus ir jų bloką, kokių nedovanotinai daug ir Lietuvos konservatorių ir krikdemų partijoje. Be riebaus bolševiko lietuviams orgazmo nepasiekt – tai žino visi, kas netingi žinoti. Ir dabar valdžioje kas, tai kame reikalas? De quoi s'agit-il? Kas nutiko su lietuviais,a?

ruta2014-07-16 12:31

Keistas dalykas ,susidaro ispudis,kad Konstitucinio teismo dvasios / 9stukos/, yra tik tam , kad apvilkti itakos grupuociu reikaliukus i istatymo skraiste . Susikure visas pulingas darinys , kad Tautai / suprask, durneliams/ aiskinti Konstitucija , o kai seimininkams reikia ir pakeisti viena kita istatyma . Kai norima balta ,pavadinama -juodu , zemes pardavima uzsienio korporacijoms -geriu , pirmavima emigracijoje -puikiu laisvo judejimo pavizdziu , kaip pavadins pirmavima ES pagal alkoholio kiekio sunaudojima , savizudziu skaiciumi - laisvu zmogaus apsisprendimu ? Per referenduma aiskei pamateme , kad demokratija Lietuvoje -butaforine , o brutalus politines nomenklaturos veiksmas pries pilietine visuomene , pasitelkus visa valstybes potenciala ,kad nusiridenome prie Rusijos partokratines valdymo sistemos ir represiniu jos strukturu pajungimo prie politikos . Sovietmeciu irgi, komunistu-KGB partijos ideologija laikesi ant represiniu strukturu .

Jules2014-07-16 12:25

Pačiam labai užkliūva Landsbergio anūkas kažkodėl, bet neužkliūva Uspaskis, Paxus ir kiti bolševikai, kodėl? Neužkliūva CK narių ir jo bufeto anūkai, anūkės, meilužės, žentai ir marčios bei uošvienės, kodėl?

info2014-07-16 11:12

Seime kaskart tie patys ir tokie patys, nors rekordiškai didėlė emigracija ir kiti ūkio rodikliai rodo didžiausią bėdą Lietuvoje. Nors Lietuvoje reikalai vis blogyn, bet seimo "rinkimuose" visad tų pačių partijų yra visad bolše ir bolše. Vytauto Landsbergio anūkas ES parlamente. Lietuvoje neįvykdyta liustracija. Visa tai parodo, kad Lietuvoje įsigalėjo bolševikinės kelių partijų gaujos monarchija.

Tai2014-07-16 04:08

atrodo kažkas bando įtikėti jog sovietiniu veikėjų sukurpta konstitucija yra bendras visuomenės kūrinys, nors atskirus jo straipsnius puikiai keičia seime sėdinčios grupuotės. Tačiau kai kam tai neturi jokios reikšmės, juk pavadinimas vis vien lieka nepakeistas :)

Kas2014-07-16 03:00

ka pasake , kas ka prieme , kas ka dar priims, kas ka rytoj atsauks , kas ka is naujo priims, manau neturi jokios reiksmes. Vienintelis dokumentas yra Konstitucija, atrodo dar tauta jos nepakeite, tai viskas yra tvarkoje

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi