Karas tarp Ukrainos ir Rusijos vyksta jau penktus metus. Oficialiai skelbiama, kad šiame kare dalyvauja dešimtys tūsktančių Rusijos ginkluotojų pajėgų karių. Tuo pat metu Ukrainos prezidentas Petro Porošenka yra pranešęs, kad Ukrainos kariuomenė jau tapo viena stipriausių Europoje ir moka apsiginti nuo bet kokio agresoriaus.

Tiesa, nors karas vyskta jau penktus metus ir yra daug žuvusiųjų, karinės padėties Ukrauna vis dar neįvedė.

Tačiau po lapkričio 25 d. incidento, kai Ukrainos laivams išeinant iš Kerčes sąsiaurio rusai panaudojo ginklus prieš Ukrainos karo pajėgų laivą, Ukraina pagaliau svarsto – prezidentas Petro Porošenka žada kreiptis į parlamentą su siūlymu šalyje 60 dienų įvesti karo padėtį.

Neeilinį pasitarimą dėl situacijos šaukia ir JT Saugumo Taryba.

Lietuvos žiniasklaida skelbia, kad „Rusija užgrobė tris Ukrainos ginkluotų pajėgų laivus, šiems išplaukiant iš Kerčes sąsiaurio, skiriančio Rusijos okupuotą Krymo pusiasalį nuo žemyninės Rusijos, praneša ukrainiečių žiniasklaida, remdamasi InfoResist šaltiniu Ukrainos gynybos ministerijoje“.

„Pranešama, kad Rusijos kariams apšaudžius ukrainiečių laivą, sužeisti šeši ukrainiečiai, du iš jų – sunkiai“, – skelbiama LRTDELFI ir BNS publikacijoje „Rusija užgrobė tris ukrainiečių laivus Kerčės sąsiauryje, daugėja sužeistųjų“.

Jūsų dėmesiui Ukrainos žurnalisto Anatolijaus Šary komentaras:

Naujausi

Komentarai (100)

Rikiuoti
stasys2018-11-30 10:28

..kam taip skausmingai reaguoti į stasio kom. ? suprantu ankstyvos darbo valandos neleidžia išsimiegoti ..o čia dar tas stasys su savo ..!! ir nenori skaityti duotas Dzuko nuorodas ..:).

Dzukas > 98. Darijus2018-11-30 01:26

Mazdaug taip ir buvo. :DDDD Sunku paaiskinti vaikams kuo, net mazytis, laivas skiriasi nuo valties ir kad juroje, kaip ir gatveje, yra eismo taisykles, kuriu privaloma laikytis net atviram vandenyne, ne tai kad sasiauriuose ir akvatorijose.

Darijus2018-11-30 00:54

Nr.97-am; kolega Jūs neteisus. Laivai buvo susprogdinti, jūreiviai nužudyti. Po to staigiai suklijuoti, o jūreiviai klonuoti ir parodyti per TV.

Dzukas > 96. stasys2018-11-30 00:47

Tamsta tikrai dar nesubrendes vaikezas. Konvencijos straipsnius daviau - skaitykite. Nieks ten jokiu ginklu nenaudojo. As girdejau hoholu eksperdu pasakas, kaip buvo panaudotos net raketos.:DDDDD Tos pasakos tinka jums. Tuos tris upiu flotiles kateriukus, projekto "Giurza", lengvai galima sunaikinti is kalasnikovo. Man nuobodu rasinetis su tamsta ir aiskinti elementarius dalykus. Gero vakaro.

stasys2018-11-30 00:20

Dzukui 95 .. Jus kaip lojantis ciucius galėtumėte pradėti ir galva naudotis . Šalis kuri gina savo sienas nuo senu geldų ginklais , o ne JT jūrų teisės konvencija .. vargiai po to gali ginčytis kad toks veiksmas buvo teisėtas ir atitinka tos konvencijos dvasia . Susikaupkite Dzukai .. tas bandymas tamstos bėgti priekyje jau tapo patologiškas . Pabandykite pirmiau galva pasinaudoti o tik vėliau pulti vartyti tos konvencijos turinį. Jei neperprantate tokiu elementariu dalyku .. kaip suprasite-apčiuopsite ta ore skraidančia jos dvasia .. ? pasakyčiau kad tamsta kiek perkaitęs ta teisine naujove.. gilintis į tai kas niekada nebuvo svarbu .. tokiems kaip Jus. Pirma: neteko girdėti komentaruose rusu minint kad tokia konvencijos teisė turi viršenybe ginčuose pas juos su kita šalimi . Antra : busiu dėkingas jei parodysite man ten punktą kuris leistu naudoti ginklus prieš žmones , o ne priemones ir dar prie tokiu aplinkybių . Taip kaip nieko čia naujo sau aš nepamačiau galiu tik priminti ka prieš tai rašiau , ta šalis nesugeba laikytis tarptautiniu įsipareigojimu ir neadekvati užtikrinti ta saugumą jūros keliu kurio ir reikalauja pirmu punktu JT jūrų konvencija . Visa kita išplaukia jau po kablelio ir man nėra tiek įdomu .

Dzukas > 94. stasys2018-11-28 14:37

Nereikia man kaisioti neegzistuojanti suda. JTO Juros Teises Konvencija yra viena - 1982 metu, priimta 1994 metais. As ja skaiciau desimtis kartu. Savo gyvenime, nors karta, teko buti juroje? Paskaityk Konvencijos 2-3, 25-35 straipsnius, gal tada turesi bent zalia supratima ka reiskia teritorialiniai vandenys, kaip galima juos kirsti ir kokia atsakomybe valstybes sienos pazeidema. Kad butu suprantamos judejimo taisykles ir atsakomybe sasiauriuose, dar patariu pasiskaityti COLREGS 1972, FAL 1965 su 2005 metu protokolais. Tiesa, visiskai suprantu - toks info kiekis tamstos smegenims nepasiekiamas, o kas svarbiausia - visiskai nesuprantamas. Nereikia gaisti laiko temose, kuriu tamstos samone negali apciuopti. Lietuvoje yra labai nedaug zmoniu, kurie sugeba pakalbeti konvenciju tema. Jums aisku nezinoma, bet konvenciju, neskaitant papildomu protokolu, yra apie 30. Tiesa ju tarpe nera jokio "JT Jurinės teisės konvencijos dokumento 2003. 12. 12", nera net tokio protokolo. :DDDDDDDD Visu Konvenciju tekstus galite susirasti internete, bet pradziai patarsiu ismokti jureivystes pagrindus ir jureivystes zodyna.

stasys2018-11-28 09:47

.. ( SBU ) darbuotojas ? logiška..juk kalbame apie karinius laivus ne komercinius kas atrodytu keistokai . Susiraskite ta JT Jurinės teisės konvencijos dokumentą 2003.12.12 ir paskaitykite . Rusija ja ratifikavo kur kas ankščiau nei Lietuva .

Dzukas > 92. stasys2018-11-27 22:21

Jau sakiau - nebutina kiekviena karta irodineti savo idiotizma. Rasai visiskas nesamones, nes neturi ne maziausio supratimo siuo klausimu. Istraukei is interneto pora fraziu ir manai "pagavai sekme uz uodegos". :DDDDDD Tarp kitko - Rusijos valstybine siena buvo pazeista dar toli iki Kerces sasiaurio. o ir labai idomiu dalyku papasakojo sulaikytu laivu kapitonai ir hoholu saugumo (СБУ) darbuotojas, kuris buvo visos tos provokacijos kuratorius. Apie nenusisekusi petriuko plana daug kalbejo ir Ukrainos deputatai, kariniai ekspertai per Ukrainos TV kanalus. Atsakyti man nebutina, diletanto mintys manes nedomina.

stasys2018-11-27 22:09

Na ką, kuo toliau tuo mažiau lieka tikinčiu apie Ukrainietiška provokacija Kerčės sąsiauryje. Tai kad Rusija nesugeba užtikrinti jungtiniu tautų jūrų teisės konvencijos Kerčės sąsiauryje .. minėjau jau vakar , minėjau ir apie Ukrainiečiams tyčiom taikomus apribojimus Azovo jūroje . Ko nežinojau kad tie „kacapai“ laivus užpuolė netgi ne savo , o tarptautiniuose vandenyse kuriu keliai reglamentuoti tos pačios jūrų teisės konvencijos . Dar ko nežinojau , kad pagal Jūrų teisės konvencija kariniams laivams taikomas atskiras statusas, imunitetas, kuris neleidžia ju sulaikyti ar apžiūrėti išskyrus tuos atvejus .. kurie išvardinti šalia esančiuose punktuose . :)) cit. „ 32 straipsnis Karo laivų ir kitų ne komerciniais tikslais naudojamų valstybės laivų imunitetas Išskyrus A poskyryje ir 30 bei 31 straipsniuose nurodytus atvejus, jokios šios Konvencijos nuostatos nekeičia karo laivų ir kitų ne komerciniais tikslais naudojamų valstybės laivų imuniteto.“ Dokumentas ilgas .. bet paskaityti yra apie ką pav. tas 34 straipsnis :Tarptautinei laivybai naudojamų sąsiaurių vandenų teisinis statusas . :)) . Rytoj laukiam žinių kaip putinas užpakaliu per raudonaja aikšte į kremlių šliauš ..

Dzukas > 90. Mindaugas2018-11-27 16:06

Nera ir nebus jokiu problemu rusams del Krymo, tai viena. Antra - Krymas niekada nebuvo Ukrainos, neverta kartoti ivairiu propag. ando. nu nesamones. Trecia - Lietuvai kas is viso to? Pasaulyje yra simtai vietu kur kazkas su kazkuo pesasi, na ir kas? Ketvirta - ka daro ir uz ka galvas guldo lietuviai Mali, Afganistane ir t. t.? Norite dar Rytu fronte sudalyvauti? Bet tai ne su afrikieciu gentimis kariauti, o tiesioginis kelias i nebuti. Visiskai nesu pries kova, bet reikia aiskiai suvokti uz ka pasiruoses zuti. Tamsta zino uz ka?

Mindaugas2018-11-27 15:42

Nereikejo nukoset is Ukrainos Krymo 2014, nebutu buve problemu dabar.

Nu jo... Dzūkui2018-11-27 02:49

+1.. visu 100 proc. Teist neteisiu, bet mechanizmą žinoti yra privalu.. :)

Dzukas > 87. Nu jo...2018-11-27 02:45

As truputi pazystamas su situaxija politikume, todel pabandysiu isreiksti savo nuomone, nes pati situacija ne kiek nestebina. Savaime aisku i politiku tarpa patenka dalis idiotu, kitaip ir buti negali, nes politikumo "seniunams" butinai reikalingi patankiniai idiotai. Visi kiti pasiskirsto i dvi pagrindines grupes - 1. Daug maz atsparus materialinei pagundai. 2. Patologiski vagiai. Su vagimis viskas aisku ir jie visada lengvai valdomi nes priklausomi nuo savo nuodemiu, o su pirmais yra sudetingiau - nesisele dalis bando islikti padoriais zmonemis, nors faktiskai tai nera imanoma. Sistema permala visus, ir skirtumas nuo antru tik tas, kad pirmi bando, kiek imanoma vengti atviros zalos salies pilieciams. Bei kaip ten bebutu ir jie butinai turi savo "griaucius spintoje", nors smulkius, bet turi. Kitaip issilaikyti vardzioje neimanoma - arba turi pasitraukti pats, arba busi sunaikintas. Buten todel, vos ne viebalsiai, balsuojama Seimuose uz visokius idiotiskus istatymus apie Vanagus, vaikus ir t. t. Manau negalvojate, kad valdzioje esa tik idiotai arba nieksai? Ju kiekis perdetai didelis, tai Lietuvos specifika, bet tikrai yra, salyginai, "padorus" zmones, nepriklausomai nuo ju zodziu ir elgesio. Jie sistemos ikaitai, o atsisakyti privilegiju neturi jegu. Nepamirskite, kad stipriai veikia dar is seimos faktorius. Dauguma bijo ne tiek netekti privilegiju, kiek bijo namiskiu erzulio, kad nemoka gyventi. Valdzia ir pinigai, yra zmogaus brandos egzaminas, ne visi ji islaiko.

Nu jo... Dzūkui2018-11-27 02:16

Aš tai tą suprantu, kaip ir kiekvienas bent minimaliai susipažinęs su savos valstybės praeitimi. Bet absoliuti dauguma politikumo arba apsimeta kretinais arba tokie iš tikrųjų yra. Nemanau, kad šita jankių studiją pramuš maumenėlį kuriam nors iš lojikų į Rytus... Dėl to apmaudu ir gaila...

Dzukas > 85. Nu jo...2018-11-27 02:10

Nieko keisto tame nera, as visada sakiau kad lietuviai neturi nieko bendro su vakarais. Tai visiskai skirtingos civilizacijos.

Nu jo... Dzūkui2018-11-27 02:05

Bl, tiek lojama ant rusu, o jankiai mus vis tiek rusais laiko... "... JAV tyrimų centras „Pew“ paviešino skandalingus duomenis – Lietuva, anot jų, radikaliai skiriasi nuo Vakarų Europos ir nepriima liberalių ES vertybių...." Senai taip nedžiūgavau, nes tai pirmas viešas liberastų prsipažinimas dėl patirto fiasko... visą straipsnį galima rasti delfidėje. "Lietuvai amerikiečių tyrimas tapo tam tikra gėdos lenta – mūsų reitingai yra išskirtinai „rytietiški“

Dzukas > 83. K2018-11-27 01:30

Esu isitikines, butu gerai jeigu klisciau, nesvarbu kokie lozungai, nieks niekur nesirinks. Gal ateis koks 1000 ziopliu. Surinkti galima, ir net nesvarbu uz kokius lozungus, bet tam reikia paaukoti stambius pinigus. Uz jusu pateiktus lozungus tikrai niekur neiciau, nes ne vienas sukis nedomina. 1990 metais buvo ikista nemazai pinigu, kad paruosti judejima Lietuvoje. Tada buvo kam finansuoti, pinigais pareme ir TSRS ir JAV. dabar nera kas galetu finansuoti, nei JAV, nei Rusijai tai neidomu. Rytai is vis nezino kur ta Lietuva randasi, vakaru Europa, tai samburis (kolukis) nuskurdusiu saliu. Visu pirma, visada sunku rasti vienybe "kolukyje", antra nera atliekamu pinigu ivairioms kvailystems. Viska ka norejo gauti vakarai, is Lietuvos jie issiurbe, dabar tai "atidirbta medziaga". Galima nesutikti su mano nuomone, bet tai matosi jau keleta metu, o ir tik visiskas naivuolis gali svajoti apie kazkoki solidaruma ir pagalba Europoje. Vien tik Brexit parode, kaip jie visi pasiruose ikibti viens kitam i gerkle, nors istikruju nieko ipatingo neivyko. Tarp kitko, nereikia pamirsti, kad ES biudzetas praranda britu inasa i ES biudzeta ir ji bando skirstyti tarp saliu. Manau skaitete, kad ES biudzetas nebuvo priimtas, nes nieks nenori moketi papildomu pinigu ir visi viens kita kaltina. Dar ne tai pamatysime...

K To 81. Dzukas2018-11-27 00:46

Ir Kas? Jeigu per visus media socialinius, Radio, TV tinklus paskebs, kad Daukanto aikštėje susirinks visi,kurie už DEMOKRATIJĄ, prieš RU Agresiją, už LAISVĄ , Nepriklausomą Ukrainą, 5 metus kovojančią už Laisvę? Kiek susirinks remdami šį LOZUNGŲ "Fals Flag"? Tai normalus politinis - propogandis Projektas. Net neįsigilinęs, manau, gal, ir pats dalyvautumėte. Juk lozungai visai "normalųs"? Ar ne taip?

AllisonMerlo2018-11-27 00:45

Aš mokau per valandą 87 dolerius, dirbančius namuose su 2 vaikais namuose. Aš niekada maniau, kad galėčiau tai padaryti, bet mano geriausias draugas uždirba daugiau nei 10k per mėnesį, todėl ji įtikino mane pabandyti. Su juo susijęs potencialas yra begalinis. Štai ką aš darau. Merlo---> WebJob33.Com

Dzukas > 80. K2018-11-27 00:20

Nepasakysiu kad kazkaip ipatingai bijo, bet tikisi kad kazkas kitas pakeis ju gyvenima. Ziurekit kaip graziai dabar dauguma pasakoja kokie jie buvo kovotojai tarybiniais metais. Tokie tylus rezistentai... :DDDDDD Tas pats ir dabar vyksta. Kai pacioje valdzioje pabos buti liokajais, kai jau nebus ka vogti ir jie nutars pakeisti krypti, tada vel bus dainuojanti revoliucija susikibus uz ranku ir vel bus prikurta pasaku apie kova, dabar negaliu pasakyti pries ka takova, bet neabejoju kad atras niekadeja.

K2018-11-27 00:08

Nieko nenoriu nieko gąsdint. Tik tokios Perspektyvos. Dėl Mūsų tingėjimo, žinių stokos, dėl mūsų 'galimai' istoriškai, valstietiško mentaliteto, dėl mūsų Nepriklausomybės iškraipymo ir 'devalvacijos', dėl viso aplamai. Jeigu TAI įvyks, neturėsime ką kaltint. LIETUVOJE yra pakankamai blaiviai mąstančių, bet jie bijo.

Dzukas > 78. K2018-11-27 00:04

Neturiu nekilnojamo turto jankyne ir net nedomina. Nieko neturiu pries amerikiecius, bet JAV visiskai nedomina, niekada nebuvo noro ir nera dabar ten apsigyventi. Visiskai neidomi ir tuscia valstybe, nors teko pusantru metu gyventi JAV, savaime aisku buvau ir Floridoje.

K To 77. Dzukas2018-11-26 23:31

Jei turi prabangią viliukę Floridoj , niekas jos neapsaugos...

Dzukas2018-11-26 23:17

Visada linksma skaityti visokiu lansberginiu stasiuku nesamones, net keista kad jie tokie neissivyste, nepajegia isisavinti vidurines mokyklos kursa. :DDDDD "Amerikoje Prezidentauja Trumpas ir kol yra taip visos Amerikoje Prezidentauja Trumpas ir kol yra taip visos slaviškos k .. vos gali net nesiartinti arčiau 5 tukst. km ." Nekalbesiu apie tai,kad dar 70 metu atgal visos tos "slaviškos k .. vos" padejo dideli ir skersa ant pindosyno, priminsiu tik viena tiems nemoksoms - Neturi jokios reiksmes ka ten svajotu Trampas ar kitas javainis, Rusijos valstybine siena randasi 4 km nuotolyje nuo JAV pasienio, o artimiausi raketiniai kompleksai apie 100-150 km nuo JAV pasienio. :DDDDDD

K To 74. stasys2018-11-26 23:06

Mano patarimas: turėkite nors 1000 EUR grynų, rūsyje nors 10 kg lašinių ir kruopų, miltų, druskos, žvakių, dujokaukes, generatorių su kuru, žibalo 10 ltr. šviestuvus ir šaunyką apsiginimui. Tuomet aš skaitysiu, kad Jūs esate pasiruošę apsiginti nuo TO, ką Jūs kiekvieną dieną Deklaruojate. Čia tik Minimum.

Donda2018-11-26 22:56

Yra ir kitokių nuomonių: pravosudija.net/article/dogovornyak-pod-krymskim-mostom

stasys2018-11-26 22:53

K.. nėra čia ko pykti . Aš juk ne robotas visa diena ginčytis su nežinia ko norinčiais toje temoje (pipt) didvyriais . Tam kad kalbėti rimtai apie ta Kerčės konflikta Jus turėtumėte palaukti bent gera savaite kai paaiškės ir kiti tikrieji Ukrainos tikslai . Niekas nieko nedaro šeip sau . Tai ka čia matome tik didelį kieki emociju ..kaip tame filmuke taranuojant Ukrainos katerį ..

K To P.S. 72. K To 67. stasys2018-11-26 22:42

Valdžia, nors mokėkite savo Interneto kariams nors po 1000 EUR (atskaičius), tuomet mes galėsime bedrauti su jais kaip su adekvačiais. Nes gaunasi durnynas...

K To 67. stasys2018-11-26 22:35

Tu tikrai ne tas senasis Stasys. Su juo net su pusę frazės, rasdavom pabendravimą normaliame lygyje, nors jam nepavydėdavau dėl kitų komentatorių atakų ir preso. Normalių oponentų gretos retėja. Stasys - Nėra, originalas E - Nėra, su kuo diskutuoti? Kieno pinigai - to ir Valia.

stasys2018-11-26 22:27

Plačiai tinklus užmetėte .. kaip tikras rusas .. Jei jau lošti tai tik viso pasaulio masteliu . Vietinės reikšmės konfliktas gali turėti regioniniu pasekmių , bet kad keistu kurios nors šalies strateginius planus .. geltonsnapio paistalai . Nesukite čia sau plaučiu nei dėl tos Kubos nei kurios kitos lotinu Amerikos šalies .. Amerikoje Prezidentauja Trumpas ir kol yra taip visos slaviškos k .. vos gali net nesiartinti arčiau 5 tukst. km . Yra Afrika yra artimieji rytai , tos smėlio dėžės tiems vaikams turėtu pakakti .. Gali ten jie vienytis gali raukyti nosį , žaisti karinius -politinius žaidimus , visa tai atitinka Amerikos interesus .. spausti Europa .. :)

K Tiek to2018-11-26 22:17

Galiu detaliau. Kam tas naudinga? Šioje Kerčės provokacijoje yra 3 laimėtojai: 1. Porošenka- įvedus Nepaprastąją Padėtį , jo prezidentavimas tęsis iki gyvos galvos, 2. Anglijai : eliminuoti Brexit konkurentai :- nutraukiamos statybos : "Šiaurės srauto" (tas nepatiks Vokietijai) ir "Pietų srauto" (tas nepatiks Turkijai) ir kitų dujų srautų statybos, 3. Ir pagaliau pagrindiniam šio jovalo laimėtojui- JAV. Dabar Visi pirkste tik suskystintas JAV dujas, tąsysite jas rankomis balionuose į įmones, būstą ir katilines, nes išdujintos kainuos brangiau.

stasys2018-11-26 22:05

Dzukui ..dar spėsite ir nukaršti to belaukiant.

Dzukas > 64. stasys2018-11-26 21:58

Paciam nejuokinga nuo savo kliedesiu? :DDDDD Idomumo delei nors paziuretum laivu judejima on-line. Tamstos tamsumas nezmoniskas, man tapo nuobodu. Siaip hoholu reikalai manes visiskai nedomina, tikiuosi artimiausiu metu begyje ukrainieciai issilaisvins nuo ukrolopiteku.

stasys2018-11-26 21:54

K .. matyt tas kaimo vargonininkas daugiau matęs nei K geltonsnapis . :)

Dzukas > 62. K2018-11-26 21:49

Gerai pasake Lavrovas - kas nenori kalbeti su manim, tas kalbes su Soigu.Jeigu negirdejote, tai vel vyksta pasitarimai del rusu karines bazes Kuboje. Trampas nera kvailas, manau bus sutarta - rusu nera Kuboje, amerikonu nera Ukrainoje. Europieciai, kariniu atzvilgiu, jokios reiksmes neturi. Faktiskai, hoholai javainiams reikalingi tik paerzinti rusus, niekam kitam jie nereikalingi.

K To 64. stasys2018-11-26 21:49

Gal tu kitas Stasys? Šneki, kaip mūsų kaimo vargoninikas.

stasys2018-11-26 21:43

Dzukui .. panašu kad tamstos žinios kiek pasenusios nuo to laiko kai valdžią prarado (pipt) klapčiukai Ukrainoje . Na bet nejau čia spausi tamsta su tokiu žinių bagažu .. jūrą upė klasės eksportas į vakaru Europa per Kerčės sąsiaurį ir Dunoju. :)) Reiktu pagirti tamsta už humorą ir ištverme įsikibus ginti savo išsigalvojimus .. kuriuos net ekonomiškai butu sunku pagristi .. youtube. com/watch? v=0Rrl88d3OaU .. failiukas pigdžiugiškam pasikvatojimui. Jei tuos ruskius čia Lietuvoje taip keliuose taranuotu .. kai jie sugalvoja elgtis nesilaikant Lietuvišku eismo taisyklių .. pusė jų butu griovyje ir ten nakvotų .. Tokie veiksmai visada atsirūgsta bumerangu .

ceslovas2018-11-26 21:39

Na letuvaiciai, pirkit ir valgykit sito maidauno parosenkos saldainius ir stipriau kimskit doleriais jo pinigine.

K To 61. Dzukas > 60. K2018-11-26 21:34

Aš ne apie TAI. Diplomatija ir Politika turi būti grindžiama pusiausvyra. Jeigu Jūs veržiatės į rusų Strateginį Pasienį - Ukrainą, kas neleidžia rusams veržtis į Jūsų papilvę: Kuba, Nikaragvą, Meksiką, Panamą? Iki šiol rusai laikėsi padoraus bendravimo. Dabar galvoju, gal laikas pirkti žvakes, kruopas ir žibalą?

Dzukas > 60. K2018-11-26 21:25

Zinote, kiek teko apie situacija kalbeti su rusu kariskiais ir pareigunais, rusai nesiruosia nieko sukti ir issisukineti - naikins visus, kas pabandys uzpulti. Net jeigu paklausyti pacius arsiausius liberalus ir provakarietiskus patarejus Putino aplinkoje, tokius kaip Karaganovas, Lukjanovas, tas pats Karnegi centro direktorius Treninas, jie visi pritaria Putinui ginybos klausimu. Jie bando perspeti vakarus, kad nereikia bandyti Rusijos kantruma - Rusija senai apsisprende, gerai pasiruosusi karui.

K2018-11-26 21:04

Idomi situacija rusams. kaip jie išsisuks? Pvz. Kokia būtų JAV reakcija į Meksikos Respublikos karinių katerių nesankcionuotą, nesuderintą JAV uostą Port Isabel? Meksika iki šiol nesutinka dėl Kalifornijos, Arizonos, Naujosiosos Meksikos (atkreipkit dėmesį į valstijos pavadinimą), Tekso, Luizianos, pagaliau mūsų mylimos Floridos neteisėto pasisavinimo. Rusams čia nearti dirvonai. Pasėjęs veją, gausi...

Dzukas > 49. stasys2018-11-26 21:01

Sunku kazka aiskinti diletantui. Is Azovo baseino kroviniai gabenami laivais klases upe-jura del patogumo - jie is Azovo juros per Kerces sasiauri patenka i Dunoju ir per ji i vakaru Europa. Tai patogiausia transporto priemone ir artimiausias kelias. Mazu laivu naudojima riboja Azovo jura. Jums aisku nezinoma, kad tai faktiskai sekli bala, mazdaug kaip Kursiu marios. Yra tik vienas uostas kuris gali priimti laivus su grimzle 8 metrai, visi kiti is vis, galima sakyti "valtis", nes ten giluma - 4-6 metrai. Plaukiojimo taisukles sasiauryje nustato sasiaurio judejimo administracija, o ne kazkas kitas. Jos buvo nustatytos 1970 metai ir ne Azovo jura per talaika niekaip netapo gilesne. :DDDDDD Atvirksciai - vidutiniskai apie 30cm tapo seklesne. Jura ne tamstos ziniu sfera, geriau patylekite, kad neparoduti sao kvailumo.

to 532018-11-26 20:58

Nesupratau. Kuo ekspertams nepatiko admirolas Na .chimovas, kad jie išcenzūravo jo pavardę?:)Aš parašiau taip, kaip priklauso - admirolo Na.chimovo karo mokykla.

to 552018-11-26 20:55

Mes ypač būsime saugūs, kai psichiatrai savo pacientų nepaliks be priežiūros.:)

to 532018-11-26 20:53

Yra infa, kad dalis jau lyg ir prašosi prieglobsčio Rusijoje. Bet pats juokingumas, kad dviejų geldų (katerių) kapitonai - išeiviai iš Krymo. :)Tie patys Nachimovo karo mokyklos kursantai, kurie 2014-ais Sevastopolyje išdidžiai sugiedojo ukrų Ščenia vmerla ir išvyko į Odesą. Už tokį chierojizmą Petka konditeris juos ir paskyrė kapitonais. Finalas - į Krymą jie grįžo, tiksliau, buvo parvilkti ant virvės. :) Idomiausia, o ką gi Petka jiems pažadėjo, kad jie sutiko leistis į tokį beprotišką ir beviltišką žygį?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2018-11-26 20:50

Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); (Putino okupantų naudai) lkp budelius komunistus dangstanti (lsdp_lsddp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gauja bus nukenksminta; Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus.

Dzukas2018-11-26 20:49

Sittuacija pasikartojo... Pris 30 metu, 1988 TSRS du pasienio kateriai prie Krymo taranavo du, tam laikui, naujausius JAV kreiserius ir suzalojo juos, nes tie pazeide TSRS valstybine siena ir nepakluso pasienieciu reikalavimams. Galima rasti internete amerikonu jureiviu pasakojimu apie ta ivyki, kaip javainiai "pridejo" i kelnes - nors tarybiniai kateriai kelis kartus mazesni uz amerikonu kreiserius, buvo pazeistos naujausios radio lokacijos stotys ir naujausias raketinis kompleksas. Amerikonai skubiai nese muila nuo Krymo. Kad nesukelti karo galimybes tarybiniai taranavo javainius. Walcmanas pusdurnis ir nezino rusu laivyno ryzto ir istorijos. Krymas ne ES, kur kiekvienas valkata pazeidzia valstybine siena nebaudziamas. Krymas, tai Rusija ir ten veikia istatymas. Blogas jis ar geras, nesvarstysime, tai ne musu kompetencija, bet tai istatymas ir jis saugomas nuo pazeideju. Tuo valstybe skiriasi nuo meslyno.

U-22018-11-26 20:44

Kaip ten bebutu bet fakto, kad rusu pasienieciai(net ne kariuomene) isgelbejo nuo paskendimo net triju Walcmano skenduoliu ygulas, suteike medicinine pagalba, susilde ir pamaitino, niekas nepaneigs. Dabar jie gales prasytis politinio prieglobscio Rusijoje ir jiems jau nebereikes uz menka atlyginima zudyti savo tautieciu Rytu Ukrainoje.

to 462018-11-26 20:43

Argi panaudojo? Taip, lengvai, kad pagąsdinti. Jeigu būtų rimtai panaudoję, jūros paviršiuje plūduriuotų tik mazuto dėmė.:)

to 452018-11-26 20:41

Atsidariau. Ką čia komentuoti? Darbiniai kariškių pokalbiai, žinoma, jeigu jie tikri. Ukrų saitas, o ten visada - feikas ant feiko.

stasys2018-11-26 20:34

Dzukui 48 ..saugokite sveika nuovoka, saugokite. Nereikia čia persitempti galvojant kad ka nors daugiau žinote .:))

stasys2018-11-26 20:30

Dzukui .. Jums matyt šiandiena šlapiu maišu tvojo . Tilto atidarymas ir Krimo aneksija (pipt) negalėjo nepakoreguoti tu Kerčės sąsiaurio naudojimosi taisyklių . Ir jei ta šalis būtu bent kiek prognozuojama ji ilgai nesvarsčiusi butu pasinaudojusi Turkijos patirtimi perkeliant pas save tas tarptautinės teisės normas .. Taip kaip tamsta šiandiena sunkiai masto .. duosiu dar viena mintį , Ukraina ta susisiekimą su Azovo jūra gali padaryti pasinaudodama ir Tamstos nutylėtu kitu keliu apeinant Krimą .. kuris beje nieko bendro neturi upiniu transportu . Gal pavardintumėte tas upes Ukrainos pusėje kurios tinka tai veiklai ?. Aš kaip alius siūlau pirmiau akį užmesti į žemėlapi .. ir tik po to čia fantazuoti .

Dzukas > 33. stasys2018-11-26 20:28

Juokinga klausyti, kad tamsta mokina, nors ir buvusi, bet karinio laivyno karininka. Ypac man patiko tamstos strategine hipoteze apie Kursiu nerijos uzgrobimo reiksme Klaipedai. :DDDDDDDDDDDD Lietuvoje, apie Kryma, galima "seilotis" iki valios, tai neturi reiksmes, lygiai kaip ir hoholu kriuksejimas. Jus visi juokingi... pasaulio vandenu "siaubunai". :DDDDDDD

stėrva2018-11-26 20:26

:D, bijau, kad sudėjus stasio ir walcmano protų pajėgumus į krūvą, tai nepasieks net juknevičienės pajėgumo :DD

T0mas J. -> 87.198.117.552018-11-26 20:17

"galėjo panaudoti ginklą" - ar nepanaudojo?

T0mas J. -> 87.198.117.552018-11-26 20:15

Ne, ne šitą. Keista kad tau maniškis adresas neatsidaro. Du kartus patikrinau - man atsidaro. Bandyk gūglėj pagal pavadinimą atidaryti: "Переговори російського командування з екіпажами прикордонних кораблів РФ. 25 11 2018". Tai CŽV darytas įrašas.

> 22. stase2018-11-26 20:15

prauskis prauskis,subine turi buti svari !

Dzukas > 31. stasys2018-11-26 20:05

Retas briedas. Dar 1970, ar 1971, metais buvo nustatytas Kerces sasiaurio plaukiojimo reglamentas, laivu grimzle iki 8 metru. Sios taisykles veikia ir dabar. Hoholai klykia kad Krymo tiltas riboja galimybe dideliems laivams lankytis Ukrainos uostuose Azovo juroje, nes tilto aukstis 5 metrai. Taip, tai riboja galimybe lektuvnesiams, raketiniams kreiseriams, o ne prekybiniams laivams, nes apribota grimzle iki 8 metru. Azovo jura, tai bala maziems laiveliams, pagrindinis judejimas ten vyksta smulkiu laiveliu klases upe-jura su kroviniu apie 5000tn. Azovo juros akvatorijoje plaukioja laivai 20-25 metru aukscio nuo vaterlinijos. Visi tie Ukrainos laiviuksciai plaukiojo, iki siol, be problemu nes laikesi jureivystes taisykliu. Kilo noras provokacijai, gavo per nosi.

to 41 Tomui2018-11-26 19:55

Neatidaro nei be brūkšnelių, nei su. Gal apie šitą video kalbi? youtube. com/watch? v=0Rrl88d3OaU . Jis šiandien - ypač populiarus. Jeigu šitą, tai atsakau. Nėra ką čia ypatingai komentuoti - du Rusijos pasieniečių kateriai paėmė į reples sienos pažeidėją ir jį taranavo. Labai humaniškas žingsnis. Nes šiaip galėjo panaudoti ginklą ir nuleisti sienos pažeidėją į dugną. O gal tave šokiravo jūrinių terminų gausa Rusijos pasienio katerio kapitono komandose? :) Tai čia - normalu, žmogus azartą pajuto, kaip medžioklėje. :)

T0mas J. -> 392018-11-26 19:44

Matyt nesugebi nukopijuoti adreso. Paskutinis adreso ženklas yra A. Tų dviejų brūklšnelių "//" nereikia.

senis2018-11-26 19:39

taip. Tas Muravjovo benkartas, per tv, visiems aiskino, kad Juodkranteje buvo iskile Rusijos pozeminiai laivai.

to 35 Tomui2018-11-26 19:37

Man tavo video neatidaro. Apie ką jis?

stasys2018-11-26 19:33

nykštuk ..matyt neveltui bandė atkreipti visuomenės dėmesį . :))

stasys2018-11-26 19:32

Dzukui 29 ..matau pamėgote nuorodomis dalintis , geras pozityvas tamstos pokyčiuose .:)

nykstukas P-IV2018-11-26 19:32

>31 stasiuk jusu begalviai jau pries kelis metus skalijo, kad priesai buvo issilaipine Kursiu nerijoje, rodos auksto KGB pareiguno sunus laikinai ejes pareigas koriko Muravjovo rumuose apie tai zaunijo asmeniskai?

T0mas J.2018-11-26 19:31

youtube.com/watch?time_continue=2&v=nG5LX3gw4yA // ------- kaip šį įrašą komentuojate?

stasys2018-11-26 19:30

senis ..geras anekdotas .

stasys2018-11-26 19:29

Dzukas .. reziumuojant tamstos 26 komentarą trumpai jis skambėtu taip .. Nieko tu nežinai nieko tu neišmanai .. taip kaip mano popa (minkštoji) čia plačiausia .. galiu prispausti bet kuria kita . Mielasis, mažiau rusišku pliurpalu ekspertuose žiūrėkite ir retkarčiais pasitikrinkite ar teisingai mastėte vertindamas buvusius įvykius . :)) Krimas liko ir liks tema diskutuojama kuria nuimti nuo aptarimu gali tik Ukraina .. ir jos visuomenė .. visi ten tie visi (pipt) neturi galios čia ka nors patarinėti .

senis31 Stasiui2018-11-26 19:28

yra ziniu, kad Merkel vercia Magnolija iskelti Putino kandidatura Nobelio Taikos Premijai gauti. Kaip tada kukuosi?

stasys2018-11-26 19:18

Martynui .. Jus nevertinate to fakto kad tik šiais metais atidarytas tiltas (pipt) leido Krimo pusiasalį realiai apjuosti savo geležine siena ir jei seniau tai buvo tik okupuota teritorija su sunkiai pasiekiamu kariniu anklavu , po jo atidarymo tapo realu pajungti ir ekonominius svertus, tam regionui vystyti .. Juos ginti nuo Ukrainos blokuojant jos mažus uostos Azovo jūroje tapo netgi labai naudingu įrankiu . Čia kaip imti pas mus ir užimti visa kuršiu nerija .. paliekant Klaipėda dviprasmiškoje padėtyje .. Martynai praplėskite minčių aiškumą , nieko švento toje dievo pamirštoje šalyje nėra . Pirmais okupacijos taikiniais Lietuvoje tikrai taps įsiveržimas į Kuršiu Nerija .. Ji turi strategine reikšme .. kaip Ukrainai turėjo Krimas . Šiandiena (pipt) turi pilna juodosios Jūros kontrole po savo padu ir Kerčės tiltas tam turi esminę reikšme. Todėl stebėtis Ukrainos poreikiais spausti tarptautinės teisės pagalba ta (pipt) .. bent man nesukelia nuostabos .

alius>22. stasys2018-11-26 19:05

Kaip genialus strategas ir didelis jūrų teisės ir reglamentų žinovas stasiuk, praleidai vieną mažytę smulkmeną.Pamiršai paveizėti į Azovo jūros žemėlapį su pažymėtais teritoriniais vandenimis.Būk geras ,paveizėk,gal ir pranašauti nereikės.

Dzukas2018-11-26 18:59

Kam idomu, nedidelis, bet geras reportazas api Ukrainos laivyna - youtube.com/watch?v=iVgLFuMGyG4

Dzukas2018-11-26 18:53

Kol trys hoholu geldos bande provokuoti rusus prie Kerces, tuo metu banderlogai masiskai apsaude is pabuklu gyvenamus namus Donecke, zuvo civiliai, tarp ju 5 vaikai.

Dzukas > 14. T0mas J.2018-11-26 18:46

O ka turetu daryti tas Porosenko? Tai jis pazeide tarptautine juros teise ir turi du variantus - 1. Pulti ir kovoti, bet puikiai zino, kad tai uztruks keleta minuciu ir galutinai bus pasmerktas kaip piratas. 2. Paverkslenti vakarams - gal kas numes koki centa, o ir "rebalo" kokio ipils. Svarbiausia yra galimybe, neva teisetai, islikti valdzioje, nes rimkimu metu jokiu sansu neturi.

Dzukas > 2. stasys2018-11-26 18:38

Neaiskinsiu landsberginiui elementariu dalyku - joks Putinas jokio Krymo neokupavo. Esme niekaip nesikeicia nuo lansberginiu ir dalies vakarieciu neisprusimo. Tstiesu jau vertetu palikti Krymo klausima, nes Krymas buvo, yra ir visada bus Rusijos, tai nesvarstoma. Kas liecia Kerces sasiauri - jis nebuvo ir nera uzdarytas, judejimas jo akvatorijoje reglamentuotas taisyklemis, ypac kas liecia karini laivyna. Siaip, kol hoholai versis svetimu laivu grobimu, jie visada tures problemu Azovo juros akvatorijos judejime. Tamsta neturi ne maziausio supratimo apie tarptautine juros teise. Kerces sasiauryje ir Azovo juroje Rusija nepazeide ne vieno tarptautinio istatymo. Kas del siu triju surudijusiu skardiniu - buvo pazeista RF valstybine siena, RF laivynas turejo pilna teise sulaikyti pazeideja, o esant pasipriesinimui, sunaikinti. Nereikia postringauti apie Sueco kanala, tamsta neturi ne maziausio supratimo apie jo reglamenta. Pas kiekviena kanala ir dali sasiauriu yra savo reglamentas plaukiojimui jo zonoje. Tai saugaus plaukiojimo taisykles ivairiomis salygomis. Gal jums atrodo kad plaukiojimas Sueco kanale toks pats, kaip ir Kilio kanale? :DDDD Nuvilsiu tamsta.

Dzukas2018-11-26 18:11

Alkoholikas Walcmanas bando pratesti savo valdzia bet kokiu budu. Jankynui tai paranku ir linkes manyti, kad karinis konfliktas tarp RF ir Ukrainos neisvengiamas. Nemanau, kad jis bus ilgas, bet beveik neabejoju, kad, karo atveju, Ukraina suskils i kokias 3-5 dalis. Nelabai suprantu, kam i tai veliasi ES - tai nieko gero ES nezada. Tik gerbuvio nuosmuki ir galima griuti.

522018-11-26 17:47

Niu psio, Petiunia paskelbė nepaprastąją padėtį, ukrai prieš valdžią galės protestuot tyliai po savo pagalvėm,išeis in maidaną,kad šaltą ar dar kas,gaus kulkų tik ne guminių.Su 2 procentais balsų Petia galės valdyti dar ilgą laiką.

to 222018-11-26 16:47

Krymas jau 4 metai - Rusijos teritorija. Visi Rusijos reglamentai ne tik paruošti ir pateikti, bet Ukraina jais visus tuos metus NAUDOJOSI. Naudojosi, o vakar staiga nusprendė atakuoti Rusijos pasienį senu buksyru ir dviem UPINIAIS kateriais. Ir kas drįs teigti, kad čia - ne Kijevo cirkas? Kad visas šis cirkas galėjo baigtis žmonių aukomis, Kijevui., matyt, iki lempos.

stasys2018-11-26 16:37

Martynui .. nežinau kas kaltas , bet niekas nepuola į provokacijas su sovietiniais buksyrais , nebent galvojama kad ten jame tona dinamito . Rusija turėjo paruošti labai aiškius reglamentus kaip naudotis Kerčės sąsiauriu, okupavus Krima , vienok manau problema pasinaudota perkeliant ginčus į tarptautinius teismus dėl Rusijos nustatytu apribojimu naudotis Azovo jūros akvatorija Ukrainai . Spėlioju .. taip kaip ir man nesinori tikėti ekspewrtu pametinėjamais išsigalvojimais . (po to kai perskaitysite nusiplaukite rankas , galiu apkrėsti tamsta nuotoliniais ožio apžavais ) pasirodo tokiu yra pas mane . :))

To 18 šuldu2018-11-26 16:32

Man labiau panašu į tą incidentą, kai Saakašvilis užpuolė Pietų Osetiją - amerikonai sukurstė, davė garantijas, ginkluotę, garantavo pagalbą, o patys sėdėjo krūmuose ir žiūrėjo, kuo baigsis. Čia - labai panašu. Na, gal aš ir klystu. Tuo labiau, kad Saakašvilis dar kažkokius šansus turėjo, o vakarykštis incidentas - išvis beprasmiškas Ukrainai, nebent informaciniam karui tinka.

to 192018-11-26 16:17

Tai ko Ukraina iki šiol plaukiojo pagal tuos "neteisėtus" Rusijos įstatymus? Iki šiol tiko, o vakar staiga - nebe, nutarė jėga prasiveržti po Krymo tiltu? Kam buvo reikalinga ta BEPRASMIŠKA klounada?

stasys2018-11-26 16:12

Martynui . manau tamsta kiek paklydęs argumentuose. Jūros keliai turi kitus tarptautinius reglamentus kaip ir oro susisiekimo keliai . Krimas nėra Rusijos dalis teisine forma , todėl tam Rusijos (pipt) tenka naudotis tuo kas yra po ranka . Beje o kas plaukė ? , buksyras ir keli kariniai kateriai . ? Atkreipiu dėmesį į Rusijos vienasmeniškai įvestus veiklos apribojimus Azovo jūroje . Kaip jau rašiau dėjo Rusijos (pipt) savo ilga stora ant to reikalo ir sugalvojo taip kaip jam atrodo teisinga . Porošenka čia mažai ka galėjo padaryti .. Ukrainos Azovo jūros pakrantė izoliuota neteisėtai .

suldu ->15. Martynas2018-11-26 16:09

kaip tai kam? juk rusai puola! po buvusio donbaso adinistratoriaus nuzudimo, apie ukriana nebuvo girdeti visiskai nieko + sirijoje is IDLIB ginkluotu gauju, remiamu nato, buvo paleisti cheminiia uztaisai i aleppa. ukrainos zinia labai efektyviai isstume chemines atakos nuajiena is eterio.

Tomui2018-11-26 16:07

Sužeistieji - Kerčės ligoninėje. Laivai - areštuoti ir stovi Kerčės uoste.

T0mas J. -> Martynui2018-11-26 15:59

Sužeistieji KOKIO miesto ligoninėje?

Martynas2018-11-26 15:55

Straipsnyje - daug netikslumų. Ukrainiečių laivų kaip tik neįleido į Kerčės sąsiaurį, jungiantį Juodąją ir Azovo jūras. Neįleido todėl, kad ten - Rusijos teritoriniai vandenys ir norint jais plaukti, reikia atitinkamų leidimų, ką Ukraina puikiai žino ir kuo ne kartą naudojosi - vasarą su Rusijos leidimu nutempė į Mariupolį porą savo geldų. Per incidentą sužeisti ne 6, o 3 Ukrainos kariškiai - karininkas ir du kontraktininkai. Sužeidimai - lengvi, į rankas ir kojas. Kariškiai ligoninėje, jų gyvybei jokio pavojaus nėra. Incidentas likviduotas pasieniečių pajėgomis, armijos pagalbos neprireikė. Kam Ukrainai prireikė šios provokacijos - įsiveržimo į Rusijos teritorinius vandenis - kol kas lieka neaišku.

T0mas J.2018-11-26 15:53

Nematau jokio Porošenkos ėjimo. Tik trypčiojimas vietoje, kaip ir Rusijai okupuojant Krymą. Ėjimą padarė Rusija.

T0mas J.2018-11-26 15:51

Kur šiuo metu yra sužeistieji?

yel“l“ow submarine2018-11-26 15:51

plia, turėčiau daugiau lyšnų babkių , būtinai pastatyčiau paminklus idiotizmui kiekvienam litchūanijos “didmiesty“, t.y. miesto tipo kaimuose, įskaitant abi sostines :))) - tai būtų akiniuoto, sukumpusio pridurko figūra, baksnojanti kompo klaviatūrą :) - užrašas, suprantama, visur būtų tas pats - “STASIOTAS“ :)

apie 7. stasys2018-11-26 15:42

Ogi pabandykim suprasti kas yra bendro tarp čia dažnai rasinejancio stases ir subines !!??? O gi viskas. Veidrodis nemeluoja.

alius2018-11-26 14:59

Na ir kas čia atrado ukrainiečių laivus?Turi jie vieną desantinį laivą,vieną fregatą ir korvetę.Visa kita smulkmė;kateriai,traleriai,buksyrai ir kita.

522018-11-26 14:48

Ukrainiečiai mūsų nepralenkė,prarado tik trečdalį veikiančio laivyno,mes krūčiau,puse aviacijos Šiaulių pelkėj nuskendo.O šiaip Petunia malačius,kad butuose šalta ir nėra vandens šokinėkit namuose,o ne prie Rados,įvedus nepaprastąją padėti,šildymo sezonas žiūrėk ir pasibaigs,o jis ramiai toliau prezidentaus.

aga2018-11-26 14:18

valcmanas baigia nuproteti,mat jankiu blondinas nepadave rankos,todel po to jau parasa visai nusikalba jis proto ubagas mat kryma atsiims kokiu durnium reik but,kad tokias pasakas kalbet,na net girtas taip nesugalvosi,nors pietka daznai ir girtas buna...

stasys2018-11-26 13:58

5. Kaip pirštu į akį Tamsta . O Jus pabandykite įminti mįsle kuri padėtu mums susigaudyti kur esame . Kas bendro tarp čia dažnai publikuojamu asmenų ? Z.Vaišvila , D.Grybauskaitė , V.Landsbergis , A.Nakas ir jo ‚padielnikas‘ teisininkas iš kažkokios karalystės ? nevardinsiu kitu smulkesniu detaliu kurios informatyvios nustatant esama vieta bet nėra svarbios tai mūsų temai ..

hehe2018-11-26 13:47

Kaip keista, o kur Lietuvos karinis laivynas, kodėl nepadeda atkovoti Ukrainos laivyno laivus? Kodėl viena iš galingiausių armijų Europoje nesipriešino prieš įžūlų agresorių? Jau dabar gaunasi, kad jei mūsų sąjungininkai netyčia įplaukė į svetimos šalies teritorinius vandenis, tai jau iš karto reikia juos ir mušt? Baisu kai pagalvoji...

> 4. stasys2018-11-26 13:24

Matyt užsimiršote kur esate... Dainuokit tas savo Putino dainas atsisėdęs ant Kremliaus bokšto ir niekas jūsų neužkabins. O čia Lietuva. O jei apie raudonuogį lietuvišką putiną taip stengiatės tai bent perspėkite.

stasys2018-11-26 13:10

na jei jau taip trukdo tas putinas pasiūlykite kuo pakeisti minima 'putina' kuo kitu ? Na kaip iš dainos išmesti žodį .

> 2. stasys2018-11-26 12:55

Vėl Putino reklama. "Putinas okupavęs Krimo pusiasalį". Matyt gerai moka už reklamą. Parašykit ką nors apie Lietuvą be Putino.

stasys2018-11-26 12:22

kažkaip ten visko daug, bet su rinkimais matyt tas įvykis nieko bendro ir neturi . Putinas okupavęs Krimo pusiasalį negali ir neturi galimybės Kerčės sąsiauri uždaryti savo nuožiūrai . Taip kaip Turkija negali to padaryti savo Bosforo sąsiauriui izoliuojant ta pačia Rusija Juodosios Jūros akvatorijoje . :))Yra tam priimtos tarptautinės jūreivystės normos , kurios įpareigoja tokias šalis tu normu laikytis .. Kaip atrodytu jei Egiptas butu ėmęs ir uždaręs Sueco kanalą Izraelio laivams šešiu dienu karo progą .? Situacija vertinčiau kaip tipiškai rusiška .. ka noriu ta ir darau . :)) kaip U-dulis pasakytu ... dėjau aš savo (člien) skersai tos problemos .. Beje pagal pakrantės ruožą Azovo jūroje Ukraina mažai nusileidžia Rusijos . :))

U-22018-11-26 11:40

Cia svarbiausaia nuoseklumas ir Walcmano palaikymas iki paskutinio karoblio ir linkeviciaus. Tikiuosi, kad jie abu jau uzsikure abu skardinius boxerius, uzpilde juos maistu ir gerimais beigi svieziais dazais kvepiancias lentomis "Karaliaucius" ir jau yra pakeliui y Kaliningrado isvadavima.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi