ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Prokuratūra: dėl Lietuvos istoriją iškraipančios knygos vilniečiui gresia teistumas(35)

Ikiteisminis tyrimas buvo pradėtas po to, kai 2017 metų vasario mėnesį P. M. vadovaujamos bendrovės „Mūsų gairės“ leidykla „Politika“ išleido knygą „Išdavystės kaina“. Ši knyga – žurnalistės Galinos Sapožnikovos knygos „Kas ką išdavė“ vertimas.

Prokuratūra: dėl Lietuvos istoriją iškraipančios knygos vilniečiui gresia teistumas

Prokuratūra pranešė, kad „garbaus amžiaus vilnietį į teisiamųjų suolą atvedė jo iniciatyva lietuviškai išleista tendencinga užsienio žurnalistės knyga apie 1991-ųjų sausio 13-osios bei kitus skaudžius Lietuvai įvykius“.

„Vilniaus apygardos prokuratūra baigė ikiteisminį tyrimą byloje, kurioje knygų leidyba užsiimančios bendrovės vadovui, 78 metų P. M. pateikti kaltinimai dėl viešo pritarimo SSRS nusikaltimams Lietuvos Respublikai ar jos gyventojams, jų neigimo ar šiurkštaus menkinimo“, – sakoma prokuratūros pranešime visuomenei.

Informuojama, kad ikiteisminis tyrimas buvo pradėtas po to, kai 2017 metų vasario mėnesį P. M. vadovaujamos bendrovės „Mūsų gairės“ leidykla „Politika“ išleido knygą „Išdavystės kaina“. Ši knyga – žurnalistės Galinos Sapožnikovos knygos „Kas ką išdavė“ vertimas.

Minėtame leidinyje tendencingai iškraipomi istoriniai faktai apie 1991 metais vykusias beginklių žmonių žudynes prie televizijos bokšto, Medininkų pasienio poste iššaudytus Lietuvos pareigūnus ir kitus 1990-1991 metų įvykius Lietuvoje. G. Sapožnikova dėl savo veiklos yra paskelbta Lietuvoje nepageidaujamu asmeniu ir į mūsų šalį neįleidžiama.

Ikiteisminio tyrimo metu buvo nustatyta, kad P. M. savo iniciatyva G. Sapožnikovos knygą išvertė į lietuvių kalbą bei parašė lietuviškam leidiniui „Leidėjo žodį“, savo lėšomis sumokėjo spaustuvei už jos spausdinimą.

Ši knyga buvo išspausdinta 530 egzempliorių. Keletą jos egzempliorių P. M. perdavė bibliotekoms bei išdalino savo pažįstamiems, dar 100 knygų davė kitam asmeniui, pažadėjusiam jas parduoti. Taip pat pats bandė platinti šią knygą per knygynus, tačiau pastarieji atsisakė ją pardavinėti.

Ikiteisminį tyrimą šioje byloje atliko Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnai, o jiems vadovavo Vilniaus apygardos prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo skyriaus prokuroras Tomas Uldukis.

Pasak prokuroro T. Uldukio, P. M. kaltinamas tuo, kad inicijuodamas išverstos G. Sapožnikovos knygos lietuvišką leidimą ir „Leidėjo žodyje“ pritardamas knygoje išsakytiems teiginiams, užgauliu ir įžeidžiančiu būdu, viešai pritarė ir šiurkščiai menkino 1990-1991 metais agresiją prieš Lietuvos Respubliką vykdžiusių ar joje dalyvavusių asmenų labai sunkius ir sunkius nusikaltimus Lietuvos valstybei bei jos gyventojams.

Už tokį nusikaltimą Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas numato baudą, laisvės apribojimą, areštą arba laisvės atėmimą iki 2 metų. Byla perduota nagrinėti Vilniaus miesto apylinkės teismui.

Šaltinis: prokuraturos.lt

P. S. ekspertai.eu dar praėjusių metų kovo 9 d. kreipėsi Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininką Vytautą Baką informuodami, kad knyga laisvai prieinama internete , todėl politinė valdžia į ją turėtų ryžtingai reaguoti, taip kaip sureagavo ir Lietuvos teisėsauga.

V. Bakas. Nuotr. facebook.com
V. Bakas. Nuotr. facebook.com

NSGK pirmininkui buvo siūloma į rankas paimti šią knygą, perskaityti, jei dar neperskaitė, ir pradžiai organizuoti spaudos konferenciją, kurios metu galima būtų demaskuoti knygoje skleidžiamą melą ar dezinformaciją, vėliau tai paviešinant visoje nepriklausomoje valstybinėje žiniasklaidoje.

Tik tokiu būdu būtų suduotas neatremiamas informacinis smūgis Lietuvos priešams, ko jie labiausiai ir bijo.

„Jokiu būdu negalima tylėti, kai įžūliai bandoma apnuodyti naivių Lietuvos piliečių smegenis“, – tąkart buvo sakoma kreipimesi į žaliajį valstietį.

Tačiau NSGK pirmininkas iki šios dienos niekaip į šį siūlymą nereagavo ir nėra informavęs, ar perskaitė priešiškų tarnybų knygą, ar ne.

Naujausi

Komentarai (35)

Rikiuoti
suldu ->32. stasys2018-02-27 13:03

Sis "fenomenas" turi labai didele ir aiskia prasme - lietuviu tauta yra pasimetusi. vienadienes ar daugiadienes, tai tik laiko tarpas, svarbiausia kodel jos buvo renkamas...Kad kazkam tokia situacija yra ne prie sirdes, nieko nepadarysi, tai demokratijos dalis. visiems neitiksi, tad tenka rinktis daugumos nuomone.

stasys2018-02-27 10:30

delfi.lt/news/daily/demaskuok/specialus-tyrimas-atskleide-zvalgybos-ataskaitose-minimu-veikeju-rysius-su-kremliumi.d?id=74313678, gal ekspertams reikėjo įdėti ir šia nuoroda .??? Tai praeitu metu tyrimas bet Jis labai aiškiai parodo kodėl tas žmogus Povilas papuolė po teisingumo girnomis ..Kartais trūksta tik paprastos detalės ir vaizdas iš esmės keičiasi ..

sterva2018-02-27 09:58

stasys kaip ir teisus... Stabiliausios išlieka tik susibūrusios nusikalstamos struktūros, kurias išardyti geba tik tvirta [su stuburu] teisėtvarkos sistema... Visas tokias gaujas sieja Omertos įstatymas. Turime tokių pavyzdžių ir net labai ryškių Seime.. Konservatoriai ir liberalai.

stasys2018-02-27 09:32

suldu .. aš apie lietuviška politinį fenomena kai susikuria vienadienės partijos tam kad patekti į Seimą, o patekusios išyra dar pusiaukelėje iki sekančiu rinkimu . Galiu jas visas pavardinti .. bet ir pats matyt žinote apie ka kalbu . Reikia svarstyti ar tas politinis marketingas (kaip aš ji vadinu) greitai nupirkti rinkėjo balsa pasinaudojus pirmu suformuotu įspūdžiu tikrai yra to demokratinio ūkio dalis .?? Kaip matote po Dzuko 16. kom... bent man tampa aišku kad senos metodikos drumsti vandenį be argumentu vis dar populiarios .

suldu ->15.stasys2018-02-27 01:47

"Sakote Jus kovojote už tokia valstybe kurioje nuotaiku masės gali lemti ir valstybės kryptį .?? "......tai yra demokratijos apibrezimas.___ rinkimasis is duoto saraso yra ne demokratija,o ferma su 3,4 ar kiek ten tu kaditatu pavadinimu bebutu.

Dzukas > 29. Darijus2018-02-27 01:08

Turiu skirtinga nuomone, bet nesiruosiu gincytis. Turite pilna teise savo nuomonei.

Darijus2018-02-27 00:55

Račas nėra žurnalistas, tai feljetonistas, anksčiau puikiai tarnavęs Sistemai. Jei žmogus laiko save žurnalistu, bet niekur nesireiškia, jis ne žurnalistas. Yra ne tik parsidavusi lietuviška žiniasklaida. Aš, pvz, laikau save didžiu filosofu, bet kiti taip nemano. Sutinku su jais.

Dzukas > 27. Darijus2018-02-27 00:46

Manau ju yra, bet daugelis negali patekti i pirmus puslapius, nes nera lojalus ar lengvai valdomi. Yra tokiu, kurie nusivyle ir padejo skersa ant visko. Man sunku dabar prisimint ant greicio, bet sakysim - kuo jums netinka kad ir Arturas Racas. Yra... nepatikesiu, kad lietuviai ant tiek nuskurde.

Darijus2018-02-27 00:13

Nr.26-am: Gerbiamasis, Lietuvoje ne žurnalistų stoka, o jų nėra aplamai. Paminėkite bent vieną.

Dzukas > 25. Darijus2018-02-27 00:04

Sapoznikova idomi, specialiuju tyrimu skyriaus, zurnaliste. Knygu ji parase atrodo tik dvi, bet jos straipsniai ir gan idomus. Daug raso apie Baltijos salis. Jos straipsnius verta skaityti. Lietuvos zurnalistikoje, zurnalistu stoka.

Darijus2018-02-26 23:53

Įdomu, kas iškraipo istoriją? Juk CCCP laikais lygiai taip pat persekiojo kitaip galvojančius. Knygą perskaičiau internete. Jokio istorijos falsifikavimo neradau, nes puikiai prisimenu kaip buvo. Tik daug ko tada nesupratau.

Tam 15. stasys2018-02-26 23:11

Kam tiek daug išvedžioji? Tiesiai šviesia parašyk, kad tau priimtina tik viena sovietinio-komunistinio-KGB paveldo tiesa. Viena partija-viena tiesa. Tada sovietai irgi klykė visa gerklę, kad sovietų valdžios gėrio neigimas, tai šmeižtas.

sterva2018-02-26 23:09

Yra požymių, kad greitai bus uždrausta lietuvių kalba ir spauda Lietuvoje, kad neskaitytume tų "briedų" ir negadintume savo galvos smegenų.

Vytas2018-02-26 22:37

Valio, sulaukėme. Sulaukėme ne tik cenzūros, bet ir atviro politinio susidorojimo su kitaminčiu. Tik keista, kad kitos knygos, kurioje dergiamas Lietuvos vardas ir lietuviai vadinami žydšaudžiu tauta, autorė nėra patraukta baudžiamojon atsakomybėn. O čia tik vertėjas. Argi yra toks įstatymas, kuriuo draudžiama išversti internete prieinamą knygą į lietuvių kalbą, tik dėl to, kad tos knygos autorė yra paskelbta nepageidaujamu asmeniu Lietuvoje? O kaip gi su Hitlerio "Mano kova", kuri daug kur išleista taip dievinamuose Vakaruose? Tad klausimas, ar tikrai Lietuva yra demokratinė valstybė tikrąja šio termino prasme? Bent jau beveik visi politikai, po kelis kartus per dieną tai kartoja kaip užkeikimą. JAV rašytojas V. Mizneris yra pasakęs: "Žmogus, atkakliai kartojantis nesąs kvailys, paprastai turi dėl to kažkokių abejonių." Perfrazuojant šį posakį galima užtikrintai teigti, kad mūsų politikai, atkakliai kasdien kartojantys, kad Lietuva yra laisva ir demokratinė valstybė, turi dėl to abejonių. Kad nėra taip, kaip tvirtina politikai, patvirtina ir signataro Z. Vaišvilos bei Nako paskelbimas keliančiais grėsmę Lietuvai bei teisėsaugos struktūrų elgesys su kitais signatarais bei seimo nariais. Manau, kad šis politinis procesas pasieks ES Teisingumo teismą. Juk negrįžome į Viduramžius? O gal aš apsirinku ir mes viduramžius jau pralenkėme?

Dzukas > 17. Amerikonishko meshlo valgytojams2018-02-26 22:32

Ir 1991 Maskvoje rugpjucio 19-21 vyko kautynes miesto gatvese. Zuvo 123 zmones. Spalvotos revoliucijos aplanke vis TSRS erdve ir jankynas reme finansais ir ginklais visas barikadu puses. Reme ir kairiuosius, reme ir desiniuosius. Pragmatiskai, amerikoniskai. Zinojo... bet kokiu atveju bus leista grobti sali. Dabar nepatenkinti... gauna per nagus ir pyksta.

Anfisa2018-02-26 22:07

Siuolaikiniai knygnesiai... Teisingai sako, istorija kartojasi. Ir kartojasi jau kaip farsas.))) Klounai...

Pa6alietis2018-02-26 22:05

Dzukui/ nesivelkit į nereikalingas diskusijas su Stasiu. Pagal braiza jis buvęs tskp istorijos destytojas lšvertęs kailį, beviltiškas dlbjb.

Kam įdomu2018-02-26 22:01

Kam įdomu tie seniai perskaitė internete labai aiškiai parašyta. Prie ko čia baudimas,jei žmogus oasidarė kopiją.

Amerikonishko meshlo valgytojams2018-02-26 21:32

Maidane irgi shaude-100 zuvusiu.Ir Maskvoj 1993-i abi puses.Prie bokshto ishvis anekdotas-kulkos ish karabinu.100 CZV pareigunu tuo metu buvo Vilniuje-o jie krauja moka gerti stiklinemis.Lochai lietuviai iki dabar tiki kad kazkas is reguliarios armijos shaude-butu 500 lavonu ir deja

Dzukas > 15. stasys2018-02-26 20:25

O kame smeiztas? Kas nors tai irode? Kad nepageidautina info mastymui sutiksiu, bet ne smeiztas. Kai valdzia nustos manipuliuoti faktais, kai nustos slepti irodymus, nebus pagrindo ieskoti alternatyviu versiju. Pakartosiu dar karta - nerasykite tu savo kliedesiu paklodziu. Jau uzknisa tamstos marazmatiski kliedesiai. As neaukstinu tarybiniu laiku, bet niekada ju ir nezeminsiu. Kiekvienas laikmetis turi savo nasta. Kalba eina apie konkrecia knyga ir konkretu zmogu, kuri terorizuoja valdzia. Jus bandot viska nukreipti beprasmisk tusciazodziavimo kryptimi. Mes cia nesvarstom koks laikotarpis buvo geresnis. Kiekvienas turi savo ipatumus ir nereikia ju lyginti. Lyginti galima tik zmonis. Dabar :ietuvos valdzioje randasi nieksai, kurie atvirai tyciojasi is zmoniu, juos terorizuoja, slepia savo sebru nusikaltimus ir plesia Lietuva. Kalba tik apie tai. Suprantu, kad jums landsberginiams patogu aiskinti, kai nesubrendusi Lietuvos zmogaus samone, kokia ji pazeidziama ir kaip ja negalima jaudinti astriais klausimais. Visu pirma ne jums spresti kas kenkia zmogui, o kas ne. Antra - jeigu taip rupinates lietuviu samones sveikata, isnykit is Lietuvos, kad jusu ir kvapo neliktu. Gal nebus tada jokiu astriu klausimu. Zinot uz ka landsberginiu nekencia dauguma Lietuvos gyventoju? Ne taip svarbu, kad jie visiskai buki ir vagys... zymiai svarbiau, kad jie nieksai.

stasys2018-02-26 19:55

10 .. Gal ne nuo to galo matuojate Dzukai ?? Ka laisvas žodis turi bendro su šmeižtu ? , juk taip išeina pagal jus kad kai valstybėje įsivyrauja nuomonės laisvė ji gali peržengti elementarias padorumo ribas neviešinti tokius istorinius faktus kurie neturi po savimi jokio įrodomojo pagrindo . Aš nesuprantu Dzukai .. kodėl manote kad valstybė yra tas myžalams skirtas kibiras kurio turinys yra apibrėžtas tamstos konstitucine teise į ji pavaryti kai nesitingi ?? . Sakote Jus kovojote už tokia valstybe kurioje nuotaiku masės gali lemti ir valstybės kryptį .?? .. bet ar teisinga chaosu nuolatos nuodyti visuomene ir jaukti protus žmonėms neturint tai visuomenei jokios idėjos ateičiai vystyti ??. Abejoju , taip nesielgia nei viena padori bendruomenė kokia ji bebūtu , krizines situacijas turi spręsti ne tik valdžia didele dalimi tos problemos gula ant tos visuomenės pečiu , o čia visiškas nihilizmas , ka norime ta teigiame . Grįžtant į pareiti.. Aš nematuoju to sovietinio gero kurio pasigendate Lietuvoje , randate jo Rusijoje irgi gerai . ? Lietuvoje vargiai suderintume tiek kraštutinumu . Jei tais tamstos gerais laikais buvo Jums gera, be abejo Lietuvoje dar kuri laika matysime priešingas nuotaikas tam laikotarpiui ir tai savotiškai teisinga , ‚nubulvoninta‘ tauta turi atsigauti ir prašyti iš jos to ko tie geri laikai jei nedavė vargiaI SAŽINIGA .. O ir griauti tiesa sakant nematau ką turėjome atgavus nepriklausomybe , besikeičianti politinė santvarka šalyse tuos gerus tamstos ‚dalykus‘ ne tik čia Lietuvoje palaidojo po krūva mėšlo , pripažįstu kad tai kai kam tapo gera proga pasipinigauti tik ar iš to atsirado laimingu ??.. abejoju. Sutinku kai kam toks neišmanymas elementariu rinkos ekonomikos dalyku buvo patogus,.. kūrėsi toks pat laukinis verslas kaip ir Rusijoje . Bet ar buvo alternatyva tiems laikams ?... šiandiena jau daug kas graužia nagus dėl praleistos progos PADARYTI teisinga desovietizacijos procesą valdžioje . Aš kaip tik galvočiau kad Lietuvos problema tame jog jos pradėti darbai tik retais atvejais būna užbaigti iki galo ir visada atsirasdavo kokia ‚galvočių‘ draugija kurie nepasiūlę nieko savo .. būtinai nagus suleis į kitu idėjas.. Tai mielas Dzukai .. stasys toks pat ir Jis mažai skiriasi čia nuo Jusu,.. pyškina visais savais propagandiniais pabūklais į visas čia dėstomas idėjas ir nemato reikalo gilintis i jas .

Nu jo...2018-02-26 19:26

Tiesiog norėjau padėkoti sisteminiams lempagalviams, taip įtikinamai paaiškinusiems, kodėl verta internete susirasti šią knygą pdf formte... :D

paprastas cinikas2018-02-26 18:43

Ponas V. Bakai, o ką darysim su knygoje aprašytais faktais apie kuriuos meluoja arba nutyli dabartinė Lietuvos valdžia ir spauda??? Ką šiuo atveju bausim? Toje knygoje aprašyti įvykiai turi daugiau tiesos ir faktų nei šiandienos oficiali Lietuvos versija.

Dzukas2018-02-26 17:33

Patariu paskaityti sia knyga, ji to verta. Verta paskaityti ir kita Sapoznikovos knyga - "Arnoldas Meri. Paskutinis estu didvyris." Sapoznikova geras ir talentingas zurnalistas, zmogus, kuris visada ieskojo ir kele i pavirsiu tiesa.

senis2018-02-26 17:10

Aciu, ekspertams.eu uz knyga. Knyga rase Sapoznikova. Kadangi ji toli, jos nuteisti neiseina, gerai bus ir leidejas. Koks skirtumas teisejui ka teisti? Pinigai uz toki darba vienodi. Sidabriniai.

Dzukas > 8. stasys2018-02-26 16:56

Viskas labai paprasta - zmogus turi teise savo alternatyviai nuomonei. Zmogus turi teise uzduoti klausimus valdzios atstovams, kurie egzistuoja ir egzistuoja labai sociai, uz to zmogaus, sunkiai uzdirbtus, pinigus. Valdzia privalo atsakyti suprantamai ir aiskiai i iskeltus klausimus. Ar ne apie tokia Lietuva zmones svajojo? Jeigu ne tada kokio velnio buvo sukeltas tas visas jovalas? Toks, normalaus zmogaus, poziuris. Sakot as nemegstu valdzios? O protiskai sveikas zmogus gali didziuotis nieksais, kurie sugriove jo gimtine? As suprasciau, jeigu pripazintumet, kad Lietuvoje totali diktatura ir nusikalstamas rezimas. Nebutu jokiu nesusipratimu. Bet jus tvirtinat apie kazkokia laisve ir laisves zodi, kazkokia demokratija, kai realiai yra tik politinis teroras. Sau bent nemeluokit. Ir Lietuvos, ir jusu problema as jau minejau - nepaisant pabrezto niekinimo tarybinio laikotarpio, kuriame buvo daug gero, jus esate 100% to laikotarpio produktai, isisavine pacius blogiausius to laikotarpio pozymius.

Man atrodo2018-02-26 16:16

U-2 100% teisus.tiesiog gera nuotaika, o tai praskaidrina pilka gyvenimeli.

stasys2018-02-26 16:12

Aš laukiau kad pakomentuosite kaip tik ta tema kur esu neteisus ir kodėl , tai kad Jums nepatinka esama Lietuvos valdžia .. tai dar ne argumentas savo teisumui gristi , nes paprastai tai reiškia kvaila veido išraiška paklausius o kaip atrodo ta gera valdžia kuri viską leidžia ??. :)) matote koki žiopla feisą nutaisėte .? Asmeniškai aš gerbiu tik tuos politikus ir visuomenės veikėjus kurie geba formuluoti idėjas valstybei , visuomenei bet jei jos tokios kaip Paleckio na kur jos dar gali mus nuvesti ?? tik į susipriešinimą .. Kas dėl tos bylos Povilui .. asmeniškai aš tam nepritariu .. persekiojimas kitos nuomonės dar niekam neatnešė gero sektino pavyzdžio .. Taip Lietuvoje dar trūksta tolerancijos balo .. bet ta problema matoma visose jos viešo gyvenimo sektoriuose .. pradedant sovietiniu laikotarpiu , holokaustu ir ta istorine atmintimi kuria valstybė privalo suformuoti po to sovietinio okupacinio režimo periodo . :) Procesai vyksta gal ne taip greitai .. bet pats matote kaip sunku tai okupacinei visuomenei pamiršti istorines skriaudas ..

suldu2018-02-26 16:09

Ar kartais i lietuva neturetu uzsukti ispanu inkvizitoriai?

Dzukas > 5. stasys2018-02-26 15:48

Kodel jus, lamdsberginiai, tokie buki? Kas nors kalba apie knygos perkamuma, apie egz. kieki ir kazkokius pogrindzio komunistus? Kalba apie Lietuva. Apie zmoniu ir judejimu terorizma Lietuvoje. Fantastika... Lietuvoje "nuteista" Komunistu partija, tuo metu kai Prezdente tampa auksto rango komunistines ideologijos atstove. Fantastika... taip gali buti tik iskreiptu, kvazi rezimu valdymo metu. Teisti zmogu uz knygos isleidima, didesnes nesamones sugalvoti negalima. Pats kaltinimas yra brutalus melas. Nenoriu su tamsta diskutuoti siuo klausimu, tai mazdaug atitinka valdzios veiksmus N. Sadunaites iskeltu klausimu. Knygoje ir tik iskelti klausimai ir alternatyvinis tyrimas. Koks gali buti menkinimas, jeigu tai ir nebuvo istirti Sausio 13 ir Medininku ivykiai. Viskas kas buvo "sukurpta", tai brutalus melas. Paprastas uzduotas klausimas "uzmuilinamas", ir aktyveja represiju skaicius. Gaila kad Lietuvoje dar yra tokiu, kurie nemato - Lietuva valdo nusikalteliu gauja.

stasys2018-02-26 15:03

Dzukui .. dėka ekspertu galėsiu ta knyga paskaityti :) .. ne Povilas ta knyga rašė ir ne jam prisiimti autoriaus nuopelnus , klausimas kitas kas tie pogrindžio komunistai taip uoliai tiems įvykiams ieškantys savu paaiškinimu. Pas mus ju kaip ir nėra ,.. o pasirodo yra , jei busite nuoseklus nesunkiai rasite ir kitiems rezonansiniams įvykiams Lietuvoje leidžiamas knygas .. kurios neblizga perkamumo skaičiais . Va tokia žymi knyga ir tik 500 vnt. ?? . Tai sako Dzukai kad problema daugiau nei išpusta ir visos tos grėsmės tik patogi pasenusi įstatymo pataisa ant kurios vieni loja o kiti joja . Pagal mane išleidus nauja Lenino raštu komplektą ir tai atsirastu daugiau norinčiu juos turėti nei tie 500 ‚pogrindininku‘ gerbiame amžiuje .

Dzukas > 1. stasys2018-02-26 14:38

O knyga bent skaitete? Ar tamsts gal is tu - "Ne, neskaiciau, bet nuomone turiu." :DDD Visa tai buvo. Buvo draudziamos knygos, buvo deginamos, bet tai nieko nepakeite. Nieko naujo Lietuvos adminai sugalvoti negali, todel daro iprastas kvailystes. Tai tik parodo - kokio zemo lygio administratoriai paskirti administruoti Lietuva. Tai parodo - koks Lietuvos seimininku poziuris i Lietuvos gyventojus, kai administravimas patikimas neisprususioms menkystoms. Aisku, nera sunku uzpulti ir apkaltinti zmogu, zinant, kad nera kam ji ginti. Lietuva sugryzo i viduramziu inkvizicijos laikus... slykstu. O knyga paskaitykite, ji to verta. Bent zinosit apie ka kalbat.

Andrius.A.2018-02-26 14:19

Kuo skiriasi ši knyga, nuo dok.filmo "Miško broliai"???

U-22018-02-26 14:17

Nesamone. ekspertai.eu reikalauja is Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininko Vytauto Bako neymanomo. Bakas knygu neskaito o ir siaip, tai yra ne priešiškų tarnybų knygu skaititymo o tikejimo Landzbergiu reikalas. TIKEJIMO...

stasys2018-02-26 14:01

idėjinis komunistas išleido knyga o dabar visi apie tūpčioja .Gal reikėtu iš anksto patikslinti tu asmenu sąrašus kuriems butu taikoma palengvinta baudžiamoji našta už savo veiksmus ir žodžius viešumoje.. , beje ar tyrėjai nepamiršo pasiteirauti Povilo ..gal Jis žino kas nuplagijavo R.Janutienės " raudona dalia" (bescelerį) ?? ..

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi