Seimui panaikinus Seimo narės Neringo Venckienės neliečiamybę, įmanomi du scenarijai, kaip toliau elgsis prokuratūra.

Pirmasis: prokuratūra N. Venckienę apklausia, pareiškia įtarimus ir bylą perduoda teismui.

Tai reiškia, kad N. Venckienė galės ne tik susipažinti su vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas mergaitės “paėmimas” 2012 metų gegužės 17 dieną, bet ir jį viešinti.

Mat įtariamas asmuo, susipažinęs su bylos dokumentais bei įrašais ir gavęs juos į rankas, turi teisę su jais daryti ką nori – teisės gintis atimti negali niekas, tad ir asmens pasirinkti gynybos būdai priklauso tik nuo jo paties.

Antrasis scenarijus: N. Venckienė apklausiama, įvertinami jos paaiškinimai, ir prokuratūra nusprendžia nesikreipti į teismą. Tai reikštų, kad vaizdo įrašo nepamatys nei N. Venckienė, nei kas nors kitas.

Galima spėti, kurį variantą pasirinks Dariaus Valio vadovaujamos prokuratūros darbuotojai.

Mūsų prognozė – antrąjį. Juk įrašo pamatyti neturi niekas, antraip visi gali savo akimis įsitikinti ne tik tuo, kad gegužės 17 dieną valstybės vardu veikę asmenys naudojo smurtą prieš mažametį vaiką, bet ir tuo, kad D. Valys melavo, Seime pasakodamas, neva N. Venckienė kandžiojo ir spardė Laimutę Stankūnaitę.

Prognozę, kad į teismą prokuratūra nesikreips, sustiprina ir itin atsargus D. Valio pasisakymas jau tada, kai neliečiamybė buvo panaikinta.

Generalinis prokuroras ėmėsi lyg ir ne visai smagiai aiškinti, kad N. Venckienei gresiančios atsakomybės nereikia sieti su maksimaliomis įstatyme numatytomis bausmėmis, kad veikų kvalifikavimui įtakos gali turėti jos pozicija, pareikšta per apklausas, ir kad apskritai kalbėti apie bausmes per anksti, nes pirmiausia prokuroras turi priimti sprendimą dėl bylos perdavimo teismui...

Tai gali reikšti paprastą dalyką: D. Valys puikiai žino, kad N. Venckienei inkriminuojami nusižengimai yra nedideli ir greičiausiai subliūkštų teisme, parodžius vaizdo įrašą.

Todėl ekspertai.eu kviečia D. Valį ir jo pavaldinius: nuėję taip toli, nebijokite – kuo skubiau perduokite bylą teismui, kad visi galėtų pamatyti, kaip be prievartos buvo “paimta” mergaitė.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
Viltis2013-04-13 22:42

Kad Neringa jau saugioje vietoje. Politinis prieglobstis atrodo, kad butu geriausia iseitis. Viskas tik prasideda, dar ne pabaiga...Stiprybes.

Ǒ2013-04-13 20:34

Bandau į situaciją pažvelgti sistemiškai. Prokurorai seimui nerodo filmuotos medžiagos dėl to, kad vaizdas persidengia su "antru" planu - fizinės jėgos ir chemijos naudojimu prieš mergaitę. Natūralu, kad tai išeina už Venckienės bylos rėmų, todėl seimūnams nepriklauso to matyti. Bandoma jiems pateikti žodinį aprašymą - viskas gerai, to turėtų pakakti. Gi seimui visai nesvarbu, kokia Venckienės "pasipriešinimo", spyrių, kandžiojimo ir kt. kilmė. Seimas labai užsiėmęs, yra svarbesnių problemų. Tam yra teisininkai, tegul jie ir aiškinasi. Be to, parodžius prokurorams pasitikėjimą, šis gali sugrįžti kokia nors "nematymo" paslauga iš jų pusės - gi ranka ranką plauna. Kėvišo ir daugelis kitų pavyzdžių. Šiaip ar taip, svarbiausias prokurorų tikslas - seimas turi leisti "liesti" Venckienę - pasiektas. Beveik lygiagrečiai paleidžiamas kitas procesas - psichologų išvados apie mergaitės fantazavimą. Labai nesudėtinga parodyti, kad išvados padarytos, visai nemačius mergaitės. Tikrai nieko nėra paprasčiau, net pinigų tam nereikia skirti iš biudžeto. Juk teismo psichiatrijos tarnyba prisidirbo su neteisinga pažyma apie kontrabandininkų vado nepakaltinamumą. Pačiu laiku. Ir štai čia į pagalbą tyčia ar netyčia ateina autoritetinga Janutienė. Išties jai gi svarbu žurnalistinis tyrimas per se, tuo tarpu globalūs dalykai, išskyrus žmonių žmogiškos silpnybės, jai neturėtų rūpėti. Štai tos dvi linijos jau ima remti viena kitą - seimas atidavė Venckienę liečiamybei, Rūtelė suabejojo pažymų tikrumu ir pačios Venckienės žmoniškumu. Antis paleista, šautuvai užtaisyti. Ko reikėtų laukti? Ogi naujų kaltinimų Venckienei. Mergaitė juk prifantazavo! Man atrodo, kad Venckienei dabar būtų geriausiai kurioje nors ES šalyje pasiprašyti politinio prieglobsčio. Akivaizdu, kad organizuojamas ne tik politinis, bet ir organizuotas kriminalinis susidorojimas. Kaip daug kas čia klausia - jei pedofilijos nebuvo, kam tada reikėjo tiek mirčių? "Kaunietiškos skyrybos" tam, kad Venckienė patektų į seimą?

Tik2013-04-13 18:31

vienas klausimas.Kam kedziui reikejo zudyti butent tuos zmones.jis gi ne beprotis,turejo buti priezastis.

jonas2013-04-13 16:15

na ir brudas ta kamsamolka Kuodytė. Ir išvaizda bjiauri. kaip raganos. Tai dvi raganos Seime.Dar yra aušrinė

terese2013-04-13 13:49

Tikiu 100% mes pamatysime mega nusikalteliu pavarde! tai tik laiko klausimas. O dabar mes pamateme irgi labai daug,t. y. politini,moralini veida seimunu,kurie atstovauja Lietuvos valdzia. Per daugeli metu tikiu Lietuva susivoks ir puikiai atskirs kaukes-kas kam dirba,kas doras ,o kas ne. Jeigu Lietuvos nepriklausomybe iskovojome malda,ta dainuojanti revoliucija. Tai gal dar karta pabandom is naujo taikia malda prie seimo! Juk esam isskirtine tauta-Marijos zeme,pati pirmoji issilaisvinusi is sovietu imperijos,o dabar laikas laisvintis is savu koloborantu,kurie zymiai labiau engia. Mus isgelbes vieninga malda,atkurkime tarpusavio bedryste! Vienminciai vienykimes!

Ǒ2013-04-13 12:18

Deja, deja - iš kur jūs, ltvnews. online, ištraukėte, kad Venckienė pirmuoju atveju turės teisę matyti viską? Gynybai bus selektyviai pateikta medžiaga, o dar tikėtiniau - tekstiniai aprašymai. Nejaugi Venckienė ir jos advokatas nepasitiki teisininkais, jei ko ne visas seimas rodo didžiulį pasitikėjimą "Valiu". Įdomu, kodėl seimo pasitikėjimas teisėsauga yra diametraliai priešingas visuomenės pasitikėjimui? Ar ne todėl, kad turime klasikinį mafijinį darinį. Be to, Venckienei atsiras naujų kaltinimų, žymiai "riebesnių". Tada ją jau teks suimti. Suprantama, ją reikėjo seimo rankomis įvilioti į vilkduobę, tai kaip tik ir padaryta...

siūlau2013-04-13 05:11

balandžio 17d. būti aktyvesniems ne tik Vilniuje, bet ir Kaune.

ko2013-04-13 05:10

labiausiai bijau, kad nebūtų su ponia Neringa taip, kaip su Drąsium, atseit visąlaik lojama, kad jis žudikas, nesant nei vieno įrodymo. Tad Neringai, suprantu, dabar bandys visokių ivanauskų pagalba kabinti milinio savižudybę. Dėl ko kuodytės jau nekantrauja, betrindamos iš džiaugsmo rankas, kaip ta Neringa išsisukinės.

50-am2013-04-12 20:58

teisetvarka? Juokini, ji jau taip pasidarbavo, kad net slykstu. Geriau jau eitu... kur nors.

46-am2013-04-12 20:52

Absoliuciai pritariu. Vienintele saugesne iseitis.

Vae2013-04-12 19:23

Kiek galima verkti, apie gaujas, tai nebalsuokite, subraukykite bilioteinius, kaip tai padarysite tai ju ir nebebus, patys verkia, ir patys balsuoja, nu zodziu tikrai esame RUNKELIAI, ko nebalsavote uz Drasiaus kelia, ten visi DORI ir SAZININGI zmones, bet jus pasirinkote@Ka.

ai2013-04-12 15:23

Pabaikit su Venckiene, jau net koktu. Tegu teisėtvarka dirba, o ne rašleivos.

kaip tyrė "iš lemputės"2013-04-12 06:49

taip ir nuteis "iš lemputės"

...........2013-04-12 04:22

nebukite naivus .....

nuomone2013-04-12 04:20

gal pries prezidento rinkimus,Venckienei paruosta gelbejimo operacija,nes dabar is baltuju rumu tyla

kita iseitis2013-04-12 02:37

Iki paskutinio galutinio varianto gynesi ne tik mergaite, bet ir Venckiene. Manau, geriausia iseitis yra kaip Paberaliui ir Gatajevams slapstytis ir Venckienei uzsienio salyje. Kiltu tarptautinis skandalas, nes ji Seimo nare. Prokurorai turetu pareikalauti interpolo ja suimti. Gal tada jai pavyktu apsiginti kitoje salyje? Gal jos neatiduotu Lietuvai? Galu gale jei atiduotu, bet butu jau labai placiai paplitusi zinia, gal ja gintu tikros zmogaus teisiu institucijos, o ne Lietuvos. O gal ir pilietybes jai reiketu atsisakyti? Nezinau, nezinau, bet tikrai nenoreciau jos vietoje susidurti su nei vienu is matytu per TV prokuroru ar teiseju, klausytis tokiu liudininku kaip Stankunaite, Kuprevicius, Zalimas, Miliniene, Vaicekauskiene...

Kostas2013-04-12 01:46

Sutinku su komentarais, kur sakoma, jog Venckienė tikrai bus teisiama, bet filmukas tikrai nebus rodomas nei Venckienei, nei teismams, nes bus motyvuojama, jog tai yra privačios įstaigos antstolės Vaicekauskienės privati nuosavybė. Arba eilinį kartą bus prisidengta valstybės paslapties skraiste. Arba paprasčiausiai filmukas jau sunaikintas kaip neturintis jokios įrodomosios galios dokumentas. Juk akivaizdūs policijos smurto vaizdai užfiksuoti vaizdajuostėse nebuvo priimami domėn kaip policijos pareigūnų nusikaltimus įrodanti ir fiksuojanti medžiaga.

cha2013-04-12 00:22

:)) neleido ideti komentaro. "You posting comments too quickly. Slow down", stai toks irasas pasirode. Labai retai komentuoju, gal karta i pusmeti :)

t0 412013-04-12 00:08

O kas idomu tos sistemines gaujas isrenka i seima. ? Nejaugi Lietuva tai ir yra sistemine gauja? Kodel zmones balsuoja us sias gaujas? Kas gali atsakyti ? Visu rinkimu negalima suklastuoti . Manau 20 % suklastuoja , bet tos gaujas kaip sedi seime taip sedi

nujo2013-04-11 23:56

teisejams irodymu nereikia is kavos putu nuspres,kas kaltas.taip jau buvo panevezio teisme.

Česlovas2013-04-11 23:37

Ponai eksprtai, niekas Venskienei ir teismui kaip ir seimui jokio filmuko nerodis, o pakabintiems teisejams to ir nereikes, kaip nereikejo (nors privalejo) atsizvelgti i mergaites norus. Ir Venskiene bus sudorota iskrypeliu sistemos, o prokurorai darys taip kaip bus jiems nurodyta. Visa tai gales pasikeisti tik tada kai neliks sisteminiu partiniu gauju seime.

Edvardas2013-04-11 23:25

Vadinasi,seimo nariai ateme nelieciamybe,kad Venckiene butru nuzudyta gatveje?Kaip paprasta piliete,o ne parlamentare?Seimas galutinai pademonstravo savo kapituliacija pries Konstitucija,Teisinguma ir Valstybe!Net Gailius,Urbsys ir Juozapaitis "apsisviete".Bailiai!

niekas2013-04-11 22:53

nesikeis ir jie toliau doros Neringą Venckienę. Kodėl gi jie slepia dvi liudininkes - Stankūnaitę ir Deimantę?Reiškia ir Venckienė jiems neparanki, nerodys nieko tie prokurorai, neturėkite vilties.Netirs kas nužudė Kedį ir Ūsą bei kitas aukas. Jie viską nori ,,panaikinti ar sunaikinti''.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-04-11 21:58

Manau, kad ekspertu prielaidos yra nepamatuotai optimistikos! Taip gali buti tik vaiku darzelyje. Kodel? Venskienei rodyti filmuotos medziagos is viso nereikia, nes ji puikiai viska mate savo akimis. Teismui tokie irodymai is viso nereikalingi, nes teismui, kaip zinome nei faktai nei aplinkybes NERUPI, jie yra ATMETAMI!!! Ka gal cia pirmas kartas butu? Taigi bus dorojamasi, kaip kgbistai sako: pod deviatoje koleno, kas reiskia bus naikinama visa gimine. O ka gal kitaip matote? Ponas valys tik propaganda paskleide, noredamas parodyti, kad jis dar gali buti net ir truputi zmogiskas. Is tikro nuo sio mankurto niekas nepriklauso. Muzika groja kiti, sie tik soka i takta. Taip kaip Seimas, Vyriausybe ir Prezidentura. Laikas matyti fakta: Valstybe yra uzvaldyta.

situ2013-04-11 21:46

elitiniu pedofilu,yra visur auksciausiuose valdymo sluoksniuose,ir Briusely,ir jav, ir Lietuvoje, ir Rusijoje ,ir visur,tik esme tame,kad issivysciusiose salyse pedofilu teises labai suvarzytos,bausmes grieztos, net vaikai turi savo mobiliuose visu ,to rajono,kur jie mokosi ,gyvena ,pedofilu nuotraukas ir adresus ,kur viskas pavaizduota zemelapyje ir ivesta i vaiku telefonus, o mes giriames pasauliui,kad pedofilijos nera, stai kodel turtingieji ,buvusieji auksto rango iskrypeliai vaziuoja i Lietuva ,nes zino ,kad puikiausiai patenkins savo poreikius ir liks nenubausti,nes musu valstybes ,tam tikros institucijos, ir yra sukure si nelegalu,bet labai pelninga bizni, viskas eina i ju kisiane,o niekas i valstybes izda,gyvenk ir zvenk musu debilams -iskrypeliams ir galvos nereikia sukti del duonos kasnio, na,o vaikai ,tai tik preke,kuria jau 20metu rupinamasi,kad ji visada butu vaiku namuose ir kuo daugiau ju paklius ten,tam israsomos premijos ,stai taip, brangiosios jaunos mamos,vienas neatsakingas zingsnis,neapgalvotas ir jusu nepilnametis bus uzverbuotas tokio pacio nepilnamecio,jau apdoroto, i sia baisia karusele ir jei sprendziant is Kedytes pavyzdzio,niekada is sio gyvatyno neiseisit,nebent kojomis i prieki isnes.

Dėsniai.2013-04-11 21:35

Kai dirbama, tarsi norint kakta pramušti sieną, visada užlipama ant savo pačių numesto grėblio.Todėl, greičiausiai, pabijos lipti...

> Nesamone2013-04-11 21:26

pries iskeliant naujas bylas, Venckienei turetu but sugrazinta sena nelieciamybe.

Nesamone ja valgo ir valgys toliau2013-04-11 20:47

Iskels bylas kurios nesusiejusios su video medziaga,tas nutrauks iskelst kad neperdave vaiko,del kaip savo teisejos pasisakymu,o ir nereikes jokio iraso radyt,o poto manau kabins jai pedofilijos byla,

LIONGINAS2013-04-11 20:22

Nemanu ,kad pagrindinis niuansas šitoje epopėjoje yra mergaitės paėmimas,gal kaikam tai ir plūduras,bet manau tai tik iliuzija ...

Manau2013-04-11 19:55

...kad daug žmonių pamatys tą įrašą,tame tarpe ir Venckienės advokatas.

Daiva G.2013-04-11 19:28

O aš manau, kad bus pasirinktas variantas Nr. 1 Tačiau ši prognozė - "N. Venckienė galės ne tik susipažinti su vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas mergaitės “paėmimas” 2012 metų gegužės 17 dieną, bet ir jį viešinti" NEPASITVIRTINS. Ikiteisminio tyrimo metu Neringa bus įpareigota neskleisti ikiteisminio tyrimo metu gautos informacijos iki teisminio nagrinėjimo. O teisme bylos nagrinėjimas bus pripažintas neviešas - taip kad ir vėl spyna ant lūpų, ir šššššš... Tokias galimybes turi prokuratūra ir, neabejoju, kad jomis pasinaudos. Tuo pačiu ir teismui "paaiškins", kad byla negali būti nagrinėjama viešai, nes... joje kalbama apie mergaitę, todėl viešumas gali pakenkti jos interesams. Vat tep.

tolis2013-04-11 19:04

Pritariu 29 komentarui. Butent taip ir bus. Teisejui pakaks apraso. Juk prokurorai patikimi ir saziningi :D

Darijus2013-04-11 19:00

Yra ir trečias, pats garbingiausias scenarijus. Jį naudoja tikri karininkai praradę garbę. Bet šitas tipelis bailys. Tad varijantas atmestinas.

Trečias variantas2013-04-11 18:50

Jūs ką, dar neįsitikinot kokioj valstybėj gyvename??? Bylą perduoda teismui, bet įrašo niekam nerodo, nes tai "slapta medžiaga", blogiausiu atveju įrašas "pametamas". Venckienė ir teismas gauna tik įrašo aprašymą.

kaunas2013-04-11 18:30

ar cia tas kuprevicius ,kur garlevoje velnius vaike.

G.2013-04-11 18:00

„Tai buvo galima ir prognozuoti, kad netekusi imuniteto, Venckienė susirgs ir galbūt sirgs ilgai“, - nesistebi L. Stankūnaitės advokatas. --------------------------------------O PATIES G. ČERNIAUSKO ELGESYS PANAŠUS Į LIGONIO,SERGANČIO ŠIZOFRENIJA : VIENAIP DARO[NUSIKALSTAMAI],KITAIP ŠNEKA[GINASI,MAT]. VIEŠAI GI NUSIKALBA :DABAR TEIGIA,JOG N E N E Š Ė MERGAITĖS. MARAZMAS,GAL TIKRAI NESVEIKAS? :> OHO-HO,KAIP GYRĖSI TV LAIDOJE po mergaitės pagrobimo,kad net repetavo[nešiodami namie savo paties sūnų :>>>>>>>>> ] su stanke- jau tada man jis atrodė,lyg ligonis,viešai besidžiaugęs buvusiomis vaiko grobimo repeticijomis[vadinasi,planavo nusikalstamą veiką-mergaitės grobimą],o dabar-KONKREČIAI NEADEKVATI FAKTAMS IR NENORMALI KALBA. TIKIU:ČERNIAUSKO NUSIKALTIMAS BUS TEISIŠKAI ĮVERTINTAS. NERINGAI-SVEIKATOS,STIPRYBĖS. SUSTIPRĖKIT IR KREIPKITĖS Į VISAS TARPTAUTINES ORGANIZACIJAS. P. S. O KRYŽEVIČIUS VIEŠAI PRIVALO ATSIPRAŠYTI UŽ TEISMO PAŽEMINIMĄ IR ĮŽEIDIMĄ[TADA DAR BUVUSIOS TEISĖJOS ASMENYJE],IŠVADINUS P Ū L I N I U . KODĖL PROKURATŪRA TYLI DĖL KRYŽEVIČIAUS ATSAKOMYBĖS?

Nuomonė2013-04-11 17:31

Pritariu Komentarui nr. 17. Ryškėja labai grubus politinis žaidimas (Seima tik pašluostė, lai neįsižeidžia mąstantys ir dirbantys Seimo nariai), bet vien tik tą galvą "nuimti" taip įsilingavus situacijai - bus per maža.

as2013-04-11 17:01

LABAI TAIKLUS RUSU POSAKIS :OBOSRAMSIA---NO NE SDAMSIA!!!valys PADARYS VISKA KAD---NIEKAS,NIEKADA TO VIDEO NEPAMATYTU,O PEDOFILAMS TIK TO IR TEREIKIA(eilinis kompromatas vel ju rankose) KAIP TOLIAU GYVENSI,bevaly???

Romas2013-04-11 16:43

Mačiau Kuodytės aplinkoj provokatorių kuprevičių,kuris buvo Garliavoje ir "gynė"mergaitę.Tai daug ką pasako.

ruta2013-04-11 16:21

Vieno seimo nario istorija - Kai Palaitis /2008 vidaus reikalu ministras/ suklastojo oficialu dokumenta , 2001 metais jam buvo iskelta baudziamoji byla pagal 207 str. 2 dali / laisves atemimas ili 5 metu/ . Taciau Palaiciui neteko keliauti i kalejima , kadangi tuo metu jis buvo Seimo narys ir Generaline prokuratura turejo kreiptis i Seima ir prasyti patraukti Palaiti baudziamojan atsakomyben , BET tuomecio Generalinio prokuroro pavaduotojas G. Jasaitis i Seima NESIKREIPE , jis nusprende , kad Palaicio padaryta veika nepadare esmines zalos istatymais ginamoms vertybems ! Reziume - VISKAS Lietuvoje priklauso nuo vieno pareiguno sprendimo / na kas stovi jam uz nugaros , jau ir nesvarbu ir taip aisku , kad ne padorumas ir sazine ! /. Aiskiai matyti , kad Lietuvoje politineje kovoje naudojami kriminaliniai metodai , o prokuratura yra neveiksminga ir tapusi irankiu tiek politineje , tiek kriminalineje kovoje .

sad2013-04-11 16:04

Tegu teisesauga ir pedai prokurorai nepamirsta,kad yra garso video(kameros buvo nusuktos)!Suklastoti video Geguzes 17 dienos nepavyks,nebent teisejas sakys suklastotas-tai orginalas,o garso-tai suklastotas,nu zodziu balta,tai juoda,o juoda taip balta!:DDDD

Nuvylėt,2013-04-11 15:32

ekspertai. Yra dar daug variantų - kad ir tokie: įrašas gali imti ir pradingti, Venckienė gali būti apkaltinta šmeižtu visų nužudytų, ir net nužudymų organizavimu.

nu2013-04-11 15:26

nors ir visas genialumas slypi paprastume, bet siuo atveju jau butu per paprasta. Beje pateisinciau si visa cirka nebent hebros begaliniu nurotu parodyti tautai kas ju laukia jei nors pirstels garsiau.

manau,2013-04-11 15:10

kad yra kitoks, ekspertų neaptartas scenarijus. Juk galima įrašą paskelbti valstybės paslaptimi, Venckienė gali paspringti skrandžio turiniu, gali prisipažinti tikrai dariusi tai, kuo prokurorai ją kaltina (juk turi sūnų, vyrą, tėvus). Nemanau, kad klanas pralaimės, jo rankose valdžia, teisėsauga, pradedu galvoti, kad ir prezidentė. Tai mano nuomonė.

OldShatterhand2013-04-11 15:02

O kaip jums tokia versija? Artėja prez. rinkimai ( kada tiksliai nežinau, nes nevaikštau). Kaip gerai turėti jokerį. Prieš rinkimus jį ,,nuimi", čia zaprasta po tokių ,,bajerių" apie tai kad mušė ir kandžiojo, ir visas kates sukari. Gal todėl tokia reakcija, tiksliau jokios reakcijos. Kiek balsų papildomai? Čia daug rimtesnis piaras, nei verbas pirkt, ar vaikus glostyt.

T2013-04-11 14:58

Kaip ten buna su ikiteisminio tyrimo medziaga? Kazkaip ten duoda pasirasyti, jog draudziama viesai komentuoti ir platinti ta medziaga. Nors as Venskienes atveju sulauzyciau ta pazada, jei tureciau ta irasa rankose. Bet netikiu, jog gaus i rankas ta irasa. Pasakys , jog mes saugodami nepilnamecio asmens interesus neduosime to iraso, nes Jus ponia Venskiene ta irasa atiduosite spaudai. Juk del to ir kameras nusukiojo name sturmo metu.

trecias variantas2013-04-11 14:53

Venskienei sukurps byla kur nereiks rodyti vaizdo yraso ,pav .pakis narkotiku .

kazin2013-04-11 14:50

ar ir teisme nebus rodomas tas vaizdo yrasas ?ar ir teismui atsakytu jei sis paprasytu ?

Bernadeta2013-04-11 14:48

Tai prokurorai yra sunvotes ir puliniai. Perskaicius ka siandien teisme kalbejo prokurorai galutinai susidare ivaizdis-tai melagiu,intrigantu uzvaldziusiu valstybe grupele. Tie mulkiai dar tikisi kad Londonas jiems isduos Antonova su Baranausku. Kaip negeda prezidentei tureti tokius pavaldinius,kurie uzsiimineja bylu kurpimu,nusikaltimu dangstymu ir santazu,Jau darosi panasu kad ji tai grupelei vadovauja. Nematyti ir nenoreti suprasti kas darosi teisesaugoje ,kuria nepasitiki 8o procentu pilieciu tai jau prezidenturos krachas

Basakojė2013-04-11 14:45

Venckienę sudoros pedoklanas, neliks nė ženklo. Jau matosi iš visų teismų, kurie vyksta. Kedį būtinai padarys žudiku, Venckienę - irgi... Taip kad viskas. Pabaiga viskam. Lietuvą užvaldęs pedofilinis prokurorinis Klanas.

Yra2013-04-11 14:42

Šį kartą ekspertams pritrūko fantazijos. Yra paprastas ir jau įprastas mūsų prokurorams trečias kelias. Venckienė sulaikoma, areštinėje pasibaisėja savo nusikalstama veikla. Tada nuoširdžiai prisipažįsta, jog mergaitę iš tikro pati su broliu primokino, visus šioje istorijoje žuvusius nužudė pati su broliu savo rankom ir, netyčia savo kūno ertmėje aptikusi polietileninį maišelį, užsimauna sau ant galvos ir tvirtai užsiriša. Kad nekiltų noras jį nusiimti, susilaužo abi rankas. Kad dar patikimiau būtų- negalėtų nueiti iki durų ir prisibelsti pagalbos- susiriša ir kojas, o gal susilaužo- jėgos juk turi. Antai policininką- sambistą taip patvarkė, kad tas net skųstis teismui bijo...

dar2013-04-11 14:38

Manau kad ja nuzudys. (Prisiminkime Paberali). Idomu tik kas tas rezisierius?

>42013-04-11 14:24

Pritariu jusu nuomonei.Prokuratura nesiplesytu, noredama atimti nelieciamybe siaip sau.Manau viskas yra apgalvota.Nematys Venskiene tos filmuotos medziagos, o tuo labiau niekas jos neduos jai i rankas.

nuomone2013-04-11 14:23

O as manau kad gerbiama prezidente nedaliais kad Venckiene suimtu. Prezidente supranta su ko turi reikalu. Manau ji ibauginta, bijo situ nieksu nemaziau nei Venckiene. Mes ir ji pamate "lietuvos didvyrius " per balsavima seime. Nereikia pamirsti kad ji Venckienes neatleido is teisejos pareigu. Tas jos sprendimas daug ka pasako.

mintys2013-04-11 14:23

3 variantas yra timosenkiskas (pagal batia), t.y. kol sedi uz neaisku ka, tol kepa jai kaltinimus. Is baimes. O del apklausu, tai matyt svarbu bus kaip "apklausiamoji elgsis",- nuolankumas, paklusnumas, atviravimas, gailejimasis, kitu pakisimas ir pan. Ziurekit, kaip apsiverte apklaustieji kersiejikurtuainivelnias... Is baimes.

as2013-04-11 14:22

niekas jai iraso neduos, parodys per kompa ir keliauk namo, nejuokaukit:)

Yra ir 3 scanarijus2013-04-11 14:21

Realiausias yra trecias scenarijus, yrasas dings ,kaip dingo medininko zudyniu irasas,sudegs kompas, gal visi trys sudegs,gali dar kas nor snutikti, bet 12 sekunziu stebuklingai isliks.

T2013-04-11 13:59

Jei tokie scenarijai, tai kodel prokuraturai siekti atimti Venskienes nelieciamybe? Nei vienu atveju prokuratura nelaimi. Nuimti nelieciamybe tik del, jog spauda parasytu, jog buvo nuimta nelieciamybe tokiai Venskienei ? Kas ten strateguoja, kaip ka veikti, vistiek buna pasigalvoje ir koki zingsni i prieki ka reikes daryti. Manyciau, jog yra sugalvotas ir kazkoks trecias variantas. Trupuciuka prisibijau, jog nebutu ji suimta ir nebutu suimituota jos savizudybe kameroje. Gal yra kokiu teisiniu budu, kaip neduoti to iraso, o "pakabintas" teisejas, neviesam posedi, nuosprendi priims toki koki reikia. Na netikiu, jog viskas taip paprastai subliuks.

Nu jo2013-04-11 13:51

Manau gerb.Venckiene bus sunaikinta-ir tiesos LT nebus. Nebukite naivus.

Ačių2013-04-11 13:30

Ekspertams.eu kad jūs esat,nors visi murgdomės mėšle ir jame galime rast tiesos jūsų pagalba

nuomone2013-04-11 13:13

Kas kas labai jau nori pasalinti ta Vali, nei Vali jus pasalinsit, nei Venckiene pasodinsit. Nieko jums neisdegs, su laiku viska suzinosim, kas rezisuoja ivykius, kas raso scenarijus, nes plika akim matosi, kad seimas , jegos strukturos yra valdomi ir vykdo kas kieno nurodymus. Manau tiesa ira baisi ir siurpi.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi