ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Prokurorų prašoma įvertinti niekinamą prezidentės D. Grybauskaitės ir LMT požiūrį į partizanus(142)

Nėra abejonių – M. Ivaškevičius privalo atsakyti už savo nevykusias fantazijas ir jam nepadės jokie jo bendrai, bandantys pateisinti rašytojo nusikaltimą „kūrybos laisve“ ar prisidengti „žodžio laisve“. Negražiai, neteisingai prikurti istorijų apie mūsų partizanus – tai smūgis jau ne šlapiu skuduru per veidą, o kočėlu per žandikaulį kiekvienam Lietuvos patriotui.

Prokurorų prašoma įvertinti niekinamą prezidentės D. Grybauskaitės ir LMT požiūrį į partizanus
LR Seime Visuomeninės tarybos posėdyje buvo svarstomas rašytojas Marius Ivaškevičius (baltame rėmelyje kairėje).
LR Seime Visuomeninės tarybos posėdyje buvo svarstomas rašytojas Marius Ivaškevičius (baltame rėmelyje kairėje).

Partizano Juozo Jakavonio-Tigro dukra Angelė Jakavonytė pranešė, kad sausio 21 d. Lietuvos Respublikos Seime Visuomeninės tarybos posėdyje svarstė Nacionalinės premijos skyrimo klausimą rašytojui ir dramaturgui Mariui Ivaškevičiui.

Pasak moters, „visos organizacijos pasisakė prieš, kad Nacionalinė premija būtų skirta žmogui, kuris išniekino partizanus, kovojusius už Lietuvos laisvę, ir priėmė rezoliuciją kartu su partizanų artimaisiais kreiptis į Lietuvos Respublikos generalinį prokurorą.“

A. Jakavonytės teigimu Generalinė prokuratūra turės nuodugniai išstudijuoti ištraukas iš knygos „Žali“, kurioje šmeižiami partizanai.

Tačiau Lietuvoje atsirado ir tokių, kurie nesigėdyjo rašytoją ginti. Vieni jų – „Lietuvių PEN centras“.

„Reiškiame susirūpinimą dėl kai kurių asmenų ir organizacijų puolimo prieš Mariaus Ivaškevičiaus romaną „Žali“ ir prieš rašytoją. Šis puolimas turi neapykantos požymių, kaltinant autorių „stribizmu“, raginant atimti iš jo jau paskirtą Nacionalinę premiją.

Manome, kad demokratinėje visuomenėje negalima grūsti kūrybos, nuomonių, minties ir žodžio laisvės į kokio nors siauro „tikro ir vienintelio“ praeities supratimo Prokrusto lovą. Toks nepakantumas grožinės literatūros kūriniui laisvoje šalyje ir laisvoje visuomenėje yra nerimą keliantis reiškinys.

Taip pat manome, kad kaltinimai, jog autorius šiame kūrinyje apjuodino partizanus, yra nepagrįsti“, – teisinti M. Ivaškevičiaus fikciją stengiasi globalūs rašytojai savo išplatintame pareiškime.

Sausio 22 d. be rezoliucijų į Generalinę prokuratūrą kreipėsi ekspertai.eu prašydami pradėti ikiteisminį tyrimą dėl dar vieno, tačiau kur kas didesnio Lietuvos partizanų dergimo.

Kaip žinoma, ne kokioje nors sufantazuotoje novelėje, o savo moksliniame darbe Dalia Grybauskaitė, dabartinė Lietuvos prezidentė, yra konstatavus, kad darbo klasės priešai, t. y. į miškus įšėję partizanai – Laisvės kovotojai (taigi ir Tigras), „socialistinę reformą bandė sustabdyti žiauriais teroro aktais, gąsdinimais, šantažu, partinio ir tarybinio aktyvo, kolūkinio judėjimo organizatorių naikinimu“.

Apie tai plačiau buvo skelbta ekspertai.eu publikacijoje „D. Grybauskaitė: ilga klasių kova buvo kurstoma, remiantis radiopropaganda, tiekiant maistą ir ginklus iš užsienio“.

Neįtikėtina, bet 1993 m., kai Lietuva jau buvo laisva ir nepriklausoma valstybė, atsikračiusi tarybinių okupantų, Lietuvos mokslo taryba (LMT) Lietuvos Respublikos mokslo laipsnių ir pedagoginių vardų nostrifikacijos komisijos sprendimu išdavė dabartinei Lietuvos prezidentei D. Grybauskaitei už šį jos mokslinį darbą socialinių mokslų daktaro diplomą.

Nėra abejonių – M. Ivaškevičius privalo atsakyti už savo nevykusias fantazijas ir jam nepadės jokie jo bendrai, bandantys pateisinti rašytojo nusikaltimą „kūrybos laisve“ ar prisidengti „žodžio laisve“.

Negražiai, neteisingai prikurti istorijų apie mūsų partizanus – tai smūgis jau ne šlapiu skuduru per veidą, o kočėlu per žandikaulį kiekvienam Lietuvos patriotui.

Tačiau viena yra paikos nesiorientuojančio realybėje veikėjo fantazijos, tačiau visai kas kita – moksline analize ir faktais grįstas darbas, už kurį Sovietų Sąjunga skiria mokslinį laipsnį.

Ir jei tų faktų nepaneigė, o atvirkščiai – patvirtino Lietuvos mokslo taryba (LMT), suteikusi partizanus paniekinusiam asmeniui nepriklausomos Lietuvos mokslinį laipsnį, gal jie tikri?

Tad prokuratūra turės nudugniai patyrinėti tiek prezidentės mokslinį darbą, tiek ir – kas dar svarbiau – pačios LMT sprendimus 1993 m., tiek abiejų požiūrį į partizanų niekinimą šiomis dienomis.

ekspertai.eu pareiškime prokurorams taip pat primenama, kad D. Grybauskaitė yra ne tik garsi melagė ir savo biografijos klastotoja, bet ir Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, atkakli Lietuvos nepriklausomybės priešininkė (kolaborantė), kuri po Kovo 11-osios nepriklausomybės atkūrimo drauge su komunistu Mykolu Burokevičiumi drąsiai stovėjo Lietuvos nepriklausomybės priešininkų pusėje.

Naujausi

Komentarai (142)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 141. Trigrašis > yel"l"ow2020-07-11 10:46

kaltas, pripažįstu :)) - mane suklaidino/šokiravo teiginys “teisingai"Dėdulė" sakė“ , nes tokia žodžių kombinacija iš principo yra visiškas oksimoronas :)) - o antra vertus, tas moralinis nuo3,14sa runkeliais vadino tuos, kurie balsuoja ne taip, kaip “dėdulė“ sako :)))

Trigrašis > yel"l"ow2020-07-11 01:24

Tamsta,įjunk pats savo smegeninę.Todėl ir rašau"Dėdulė",kad jis yra šiukšlė.O kad jo klauso,todėl ir yra runkeliai.

francuz2020-07-11 01:01

Kiek daug Lietuvoje tikinčių, kad jie renka prezidentą... Nusileiskit ant žemės. Aišku ne visiems laiku "dašunta", bet jau būtų laikas suprast. Aš neturiu omeny tų, kurie tiki, kad ir sąrašinius į Seimą išsirenka patys...

yel“l“ow submarine to 138. Trigrašis > mosuojantiems kumščiais po muštynių2020-07-11 00:18

o tai ne “dėdulė“ sukruštasis šiukšlė, buvo pagrindinis agitatorius tarp veršių ir runkelių, balsuoti už “lietuvos dalią“, atsiprašant ? :))))) - tai kur ten ką “dėdulė“ “teisingai sakė“ ??? - tamstos atmintis trejų ar keturių dienų ??

Trigrašis > mosuojantiems kumščiais po muštynių2020-07-11 00:10

Negaliu nepritarti tiems,kurie savo komentaruose klausia,- o kas ją išsirinko? Taigi ,jūs patys." Dėdulė" pasiūlė,o jūs ir nubalsavote,nors jau tada Z. Vaišvila perspėjo,kad tai buvusi Burokevičiaus bendražygė,stovėjusi kitoje barikadų pusėje,nenorėjusi jokios Lietuvos nepriklausomybės. Nors apie ką čia kalbėti? Aš iki šiol negaliu suprasti,kaip buvusį,Lietuvos I Komunistų partijos sekretotiųt,y,AMB išrenkate Prezidentu? Matyt,teisingai"Dėdulė" sakė,kad čia,-runkeliai,kurdupeliai.

kada2020-07-10 22:32

Sei stervai bus iskelta baudzema byla ?

Mano nuomone2020-07-10 17:21

O kas ja isrinko Prezidente? Prisimenu, koks buvo aziotazas, kad dabar tai jau issirinksim mesija. Balsavo uz ja, jeigu neklistu, apie 80% rinkeju. Kuo tada galvojot? Uodegom? Balsavau uz K. Prunskiene ir niekada, ir niekam nebijau to prisipazinti. Kad kazkoks "dedule" ja smeize, tai dar nereiskia, kad ji tokia buvo. Anais laikais, visi vaziuojantys i uzsieni, grize turedavo pateikti ataskaitas. Ta pati dare ir "dedule", ir "satrija", ir visi kiti. Bet ziurint ka jie tose ataskaitose rase. Kazkodel niekas ir niekada neirode, kad "satrija" isdave savo bendradarbius ar savo bendrakeleivius, ar savo klasiokus. Bet ji juodinama iki siol. O mano nuomone jeigu butumem issirinke K. Prunskiene, Lietuvos likimas butu pasisukes geresne kryptimi. Galite spjaudyti i mane kiek jums patinka, bet cia yra mano nuomone. O spjaudyti i Grybauskaite jau po laiko. Tam buvo antra kadencija, kurioje ja irgi isrinkote. Taskas.

Įvykiu seka2020-07-10 16:36

2010 birželį numirė A.Brazauskas, po to 2011 spalį konservatoriai su Landsbergiu ir Grybauskaite priešakyje “nuvertė” nuo dviračio Druskininkuose B.Lubi, o lapkričio viduryje “užvertė” ir “Snora”.

Paprastai ir aiskiai2020-07-10 16:30

Politine p.r.o.s.t.i.t.u.t.e.

kaimietiis2020-07-10 14:34

Ko ča putojatės jug patys ja išsirinkote prezidente, o ji dizertacijoje parašė teisybę.

PandA2020-07-10 14:01

youtube.com/watch?v=X7Tw7iZ_a9c ....video apie Asanza (J.Asange)

Nuodinga musmirė2019-09-08 16:37

Pagoglinkit straipsnį – „Liudininkas iš Lietuvos banko: “Snoro“ šturmą laimino prezidentė“.

Mikaldzius-prisistatau ir buriu...2019-09-07 22:03

buduliu garde viskas galima

arthur2019-09-06 21:52

Prokrusto lovą !!! Kažkas naujo.......

vladas lukosevicius2019-08-09 21:25

KGB prostitutė Grybauskaitė tupi savo bunkeryje be langų skaito straipsnius apie save ir siunta ,,,, iš pykčio gal kokius 5 vibratorius užgraužė negyvai ...... Na galvoja būtumėt parašę kažką panašaus prieš 5 metus ,,, iki dabar sėdėtumėt ant balandos .......

Sakau tiesiai2019-08-07 15:28

Ar gali normalus zmogus gyventi sitoje magnolijos sukurtoje prostitucineje valstybeje?????aisku kad ne!!! Cia gali gyventi tik vagys v zakone ir prostitutai!!!!Demokratine valstybe??!!!simta kartu :cha cha cha....

Dieve, Dieve2019-08-07 15:19

ką pridirbusi ta susireikšminusi ponia: Mažeikiai, Bankai, Paskolos, Baržos, Tulpių voratinklis, Kišeninė prokuratūra, akivaizdus tarnavimas konservatorių partijai.... Nejaugi jai nieko nebus?

to - 1242019-08-07 00:47

ne į istorijos šiukšlyną, tačiau į belangę. Ji sėkmingai įvygdė Lietuvių genocido programą, ko pasekoje Lietuviai tapo sparčiausiai nykstančia pasaulyje ir ji už tai gauna renta, tai yra beveik 4000 er. per mėn.

Nuomonė2019-06-08 15:09

Prisipažinsiu, skaitau Ulbinaitės knygą. Tačiau sekasi sunkiai - ne todėl, kad mažai laiko ar sudėtinga tematika. Nieko stebuklingo ten nėra. Skaityti apie tai, kaip visa šalis, visų tarnybų vadovai, visų partijų veikėjai buvo nusiteikę prieš prezidentę, nenorėjo „išsiskaidrinti“, nenorėjo dirbti Lietuvai, kaip to norėjo prezidentė... trūksta kantrybės. O kur dar kova su oligarchais! Puslapis po puslapio kupini liaupsių neklystančiai, vienintelei ir nepakartojamai Daliai. Kritinio mąstymo - nulis. Vietomis, prisipažinsiu, net kyla įtarimų, jog rašė pati D. Grybauskaitė... Tokios knygos, - nuodai jaunimui. Mes, pagyvenę, tai jau praėjome ir puikiai prisimename kokias knygas rašė N. Chruščiovui, kokias knygas rašė L. Brežnevui, ir pats L. Brežnevas sau. Ant šito kablio mes nepasimausime. Tokie veikėjai kaip D. Grybauskaitė turi nugrimzti į istorijos šiukšlyną.

Nieko nesuprantu2019-06-08 15:05

Biografija jos tragiška , kai tauta kovojo už nepriklausomybę ji kolaboravo su burokeviciaus partija kartu, sprendimai dėl ekonominiu klausimu baisus, atsisakymas paskolos už 3 proc, o pasiskolinti už 9, dujų laivas 3 kartus didesnis ir brangesnis nei reikia Lietuvai, snoro banko dirbtinis bankrotas, bendrai valstybei padaryti milijardiniai nuostoliai, užsienio politika, nėra ką ir kalbėti , sužlugdytas visas puikus Adamkaus darbas, vidaus politika - susipriešinimo ir nusivylimo teisingumu , sužlugdyta tikro žurnalistika, politiniu partijų sužlugdymas, sunaikinti lietuviški bankai .... užmiršti , ir laikyti kaip tamsiausius LT laikus

idomu2019-06-01 17:19

šiemet irgi konservatoriai lakstys su neužmirštuolėm,ar jau užmirš.....kai nierkas nesikeičia-"ukrainiečiai naftaliną šluoja"

vyte2019-05-30 21:25

`žydra tumba ,ir `žydra gelyte neuzmarstuole , kreipkis ,kad paleistu Neringa Venskiene ,nekaltai kalinama ,karatiste tu ,prakeikta .kur tu buvai kai sausio 13 ta prie tv boksto zmones saude

VISUR BLOGAI, KUR PRISILIEČIA BESTIJA2019-05-24 15:16

Lietuvos pasididžiavimą plaukikę R. Meilutyte sugadino karatė čempionė, apibendrintos biografijos ​NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, kolaborantė,​ Lietuvos Nepriklausomybės priešininkė, komunisto Mykolo Burokevičiaus bendražygė, Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, prezidentė Dalia Grybauskaitė. Nereikėjo Rūtai politikuoti.

2 kart 22019-05-20 05:34

Prisimenant visokias šnipų istorijas man Grybauskaitės elgesys labai panašus į vieno KGB agento elgesį: 1936 metais NKVD agentas ir kuratorius A. Deutschas įkalbėjo K. Philby imtis jaudinančios užduoties – nutraukti atvirus ryšius su komunistais, neva išsižadėti draugų socialistų, tapti užkietėjusiu dešiniuoju ir teikti slaptą informaciją sovietams. Naujasis vaidmuo K. Philby puikiai sekėsi. Jį priėmė į Anglų-vokiečių bendradarbiavimo draugiją, todėl Maskvos agentas galėjo laisvai keliauti po nacistinę Vokietiją ir netgi susitiko su A. Hitlerio užsienio reikalų ministru Joachimu von Ribbentropu. Grybauskaitė nutraukė visus viešus ryšius su komunistais Rusija ir Putinu. Grybauskaitė tapo užkietėjiusia dešiniąja laisvai keliauja po NATO ir ES. Turi priėjimą prie visokių slaptų planų. Ar teikia slaptą informaciją КГБ-ФСБ? Tai mes sužinosime negreit ir ne iš Lietuvos VSD... Juk VSD yra pavaldi Grybauskaitei. Net visai nesenai VSD vadovavo KGB rezervistas Pocius. Susitikti su KGB kuratorium, kad gauti užduotis pasiimti atlyginimą ir medalius bei ordinus nebūtina važiuoti į Maskvą į Kremlių. Tai galima padaryti bet kokiame Davose ar bet kokiame Strasbūre. Ane? Tai buvo mano nuomonė. Aš giliai tikiu tuo ką sakau. Jūs galite tikėti, kad Grybauskaitė nuoširdžiai ir įsitikinusi prakeikė Rusijos Federaciją kaip teroristinę.. Ir ji nėra ФСБ agentė, bet man tai atrodo vaidyba... KONSTITUCIJA 25 straipsnis Žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti. Žmogui neturi būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją bei idejas. Laisvė reikšti isitikinimus, gauti ir skleisti informacija negali buti ribojama kitaip, kaip tik istatymu, jei tai butina apsaugoti žmogaus sveikatai, garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ar ginti konstitucinei santvarkai. O delfiai trindami komentarus pažeidžia 25 Konstitucijos straipsnį. Tik niekas to nepastebi... Nei politologai. Nei apžvalgininkai.

Algirdas2019-05-01 19:44

Pati didžiausia tautos nelaimė: bešeimis, bevaikis vadovas. (Žydiška išmintis)

Grybauskaite2019-04-21 18:29

… ir niekšai turi viltį. Ir niekšai tiki, kad jų niekšybės nepaaiškės, neišvys dienos šviesos. Su Šv.Velykomis! Su švente, tamsta!

Pagoglinkit Tautiečiai!2019-04-18 16:09

Pagoglinkite straipsnį apie vagis ir aferistus: "Snoro banko užgrobimo ir turto išvogimo istorijoje ne tik konservatorių, bet ir liberalsąjūdiečio parlamentaro K.Glavecko „ausys kyšo“

Snoras2019-04-15 02:04

Ar pasirašei sutartį Velniu? Grybauskaite? Ar turi sutartį, kad amžiais atgimsi įvairiais šnypščiančiais pavidalais Žemėje? Nes Rojus tau Bestija nesišviečia net iš tolo, žmonių neigiamos mintys neduos ramybės tavo tuščiai sieliūkštei! Ryk dabar dar kiek gali, kitos tokios galimybės gal neturėsi.

s2019-04-13 01:03

DEMOKRATIJA - tai galimybe pirmauti savizudybiu sarase, tai atimti per tris naktis pensijas ir saudyti guminemis kulkomis i piliecius norincius dar kazkokiu budu priminti, kad zadejo KUBILIUS NEKELTI MOKESCIU....o padare kaip visada, demokratija kada isnesama basa klykenti mergaite ir siaip atiminejami vaikai....oi dar daug daug demokratijos sendien !

s2019-04-13 01:00

Demokratija (gr. δῆμος 'liaudis' + κρατῶ 'valdau') reiškia valdymo formą, kurioje visi piliečiai turi teisę dalyvauti šalies valdyme, skirtingai nuo valdymo formos, kurioje tokia teisė priklauso vienai klasei, išskirtinei grupei arba autokratui. Šią teisę piliečiai įgyvendina tiesiogiai referendumuose ir plebiscituose arba per savo išrinktus atstovus. Nors ir nėra tikslaus, visuotinai priimtino demokratijos apibrėžimo[1], lygybė ir laisvė nuo seniausių laikų išskiriami kaip demokratijai svarbios savybės. [2] Šie principai realizuojami per visų piliečių lygybę prieš įstatymą ir vienodas politines teises (pvz. , balsavimo ar kandidatavimo prasme). Šiuo metu demokratija yra tapusi universaliai taikomu žodžiu, nors ne visada aišku, kokią tikrovę tas žodis atspindi. Kadangi supratimas kas yra demokratija yra labai įvairus dažnai kartu su šiuo žodžiu naudojami įvairūs būdvardžiai, „patikslinantys“ kas turima galvoje. Šiuolaikinės Vakarų demokratijos paprastai vadinamos liberaliosiomis demokratijomis. ///////// Breivikas va DEMOKRATISKAI sedi patogiai - o iszude sitiek zmoniu.... tai teisybes delei butu jau senokai pakartas anedemokratiniais laikais, o dabar mokosi, valgo ... o dar gal ir i laisve kada nors iseis ...

Edis2019-04-13 00:50

Gal ekspertai žino kaip kaip ten Tomui sekasi ? Kas naujo kovoje prieš landzberginį nacių garbinimo frontą ?

Edis ( Svekinu Ekspertus )2019-04-13 00:45

Drąsus žingsnis. Visi lauksime teismo verdikto. Jei jo nebus , ar jis bus teigiamai įvertinęs Grybauskaitės Kūrybą , VADINASI KIEKVIENAM LIETUVOJE GALIMA BUS REMTIS GRYBAUSKATĖS DARBU APIE PARTIZANUS. O dar "geriau šį šedevrą įnešti į švietimo programas apie partizanus . Ir kodėl Klaipėdos tarybos narys Titovas sakė savo mintis o necitavo Grybauskaitės mokslinį darbą. ( MOKSLINĮ! )

ceslovas2019-04-13 00:27

Koloborantes grybauskaites statytinis gen. prokuroras ieskos visu imanomu budu kaip ignoruoti ekspertai.eu paklausima.

skorpionas2019-04-12 19:09

Puikus ekspertai.eu sumanymas. Įdomu bus stebėti kaip landsgrybių mafijos skalikai puls KGBistę „Magnoliją“ už „didvyrių“ išniekinimą. Neofašistų globėjai-šimašiai, anušauskai, radžvilai, juozaičia kažkodėl tyli...

žopa2019-03-29 14:17

Nereikia mušti asilą,kai jis jau negyvas.

Tik mąstantiems2019-03-08 00:19

Prieš 10 metų sklandė gandai, kad Grybauskaitės rinkimų kompaniją rėmė Švedija… Tada atrodė juokingai… Pamenu ir pirmas prezidentės vizitas buvo į Švediją nurodymų parsivežti… Praėjus 10 metų, žiūri, ogi švedų bankų įkainiai vieni didžiausių, du dideli ne švedų bankai uždaryti, patys švedų bankai nemoka pelno mokesčio, nors pelnai didžiuliai. Unijos smaugiamos visom išgalėmis. Teo LT susijungia su Omnitel, pažeisdami monopolijos įstatymą, bet niekam tai neįdomu. Lietuva yra vienintelė ES šalis, kurios duomenis saugo privati kompanija, o tiksliau Teo LT… Aišku, Teo LT priklauso švedams….

faktas2019-03-06 21:44

šiais laikais visiški psichiniai ligoniai, kurie dėja neuždaryti į psichuškę turi lengvai atskiriamą ženklą - mėlyną gėlelę.

Nuomonė2019-03-01 02:30

Knyga "Raudonoji Dalia" turėtų būti dalijama mokyklose ir darželiuose vyresniųjų grupėse,kad ateinanti karta nepadarytų tokios pat klaidos kokia buvo padaryta dabar. O knygos apie Landsbergių-išdavikų dinastiją reikalinga ,kad finansuotų valstybė ir būtų kaip mokyklinis vadovėlis,kad ,Neduok Dieve, vėl negimtų ir neplistų tokia giminė. Niekada. Dalijama turėtų būti ir nepaprastai įžvalgi Vytauto Petkevičiaus knyga "Durnių laivas".

LisaYork2019-02-28 15:09

„Google“ sumokėjo kasdienį darbą, kuris svyruoja nuo $ 500 iki $ 1000. Aš gavau $ 23,749 už pirmąjį mėnesį ir $ 32,854 už praėjusio mėnesio atlyginimą iš „Google“, kuris namuose dirbo 3 valandas per dieną. Netgi tie, kurie yra nauji, gali lengvai užsidirbti 200 JAV dolerių per valandą, o laimėjimai laikui bėgant gali būti dar didesni. daugiau čia.. >>>>>>>>>>>> w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m

vladas lukosevicius2019-02-22 17:19

AR imanoma iš KGB prostitutės tapti korumpuota prezidente ? AFRIKOS POPUASAI ilgai galvojo ,,, pasikasė kiaušius ir atsakė ...... AIŠKU imanoma , jeigu laisvės pribuvėjas turi pedofilo kličką ,,DĖDULĖ,,

Smalsusis2019-02-22 00:36

Tai kas gi konkrečiai iš LMT patvirtino Grybauskaitės "disertaciją"? Gal galėtumėte pateikti vardus, pavardes, laipsnius, pareigas tuo metu eitas LMT? Dėkoju.

Raimondas2019-02-19 17:12

Vyt n.a.c.h.u.i. iš Lietuvos kolaborante bestija Tulpė!!!

Kad2019-02-13 03:43

tulpe melage ir isverstaskure jau seniai aisku, tad nieko naujo. Su ja butent, viska reikia tik rastiskai derinti, nes jos zodis, kaip zvirblis.. siandiena ant vienos sakos cirska, kita diena jau ant kitos. Ypac jei jai laiku ant lapelio nesurasyta, ji nebezino ka sake vakar.. o apie neparuostus klausimus jai reikia ruostis min. savaite, kad kazka protingai bent jau nuskaitytu. Faktu apstu, kai jai uzduoda koks zurnalistaa neparuosta klausimeli.. lekia kumstelius paspaudus i sona.. Saunuoliai valstieciai kad neleidzia lipt tulpei ant sprando. Teisingai Trumpas sake, kvaila boba..

ŠI2019-02-12 17:31

TULPINIŲ PAŠTO PAŠTINYKĖ

T0mas J.2019-02-12 16:51

Seimas, vadovaudamasis Mokslo ir studijų įstatymo 15 straipsniu, Lietuvos mokslo tarybos nuostatų 22 punktu, nutarė atleisti iš pareigų Lietuvos mokslo tarybos pirmininką Valdemarą Razumą.

GRYBAUSKAITĖ2019-02-10 04:40

SOVIETINĖS SISTEMOS IŠPERĖTAS PAUKŠTIS. JIS IR DĖS TOS SISTEMOS INFEKTUOTUS KIAUŠINIUS.

DIEVE APSAUGOK LIETUVĄ NUO KONSERVATORIŲ2019-02-10 04:35

ko norėti iš konservatorių statytinės, juk partiją irgi paveldėjo anūkas...fuj kaip šlykštu...

Ne į temą2019-02-09 20:44

O tai Grybauskaitė išeidama Ulbinaitę kur tai paskirs į valstybines pareigas, ar negi sau į žmonas pasiims?

Tai nuplėškime kaukes vienąkart2019-02-08 00:57

Seniai taip nesijuokiau. "Mūsų šviesuomenė"!!! Paklausykite: Komunistė, partinės mokyklos dėstytoja, koloborantė. Kas? Mūsų aukščiausioji šalies Ponia. "Švenčiausioji trejybė". O jūs visi iš medžio iškritę, ar kas su jumis darosi? NĖRA buvusių komunistų ir KGBistų. "Jie yra ir visada bus",- kaip sakė V. Putinas. Jis gal geriau žino? Ir dar. Tais ankstesniais laikais buvo toks KGB neoficialus terminas- {patronažas}. Nuo spaliukų atrenkami gabūs, patikimų tėvų vaikai, po to juos rekomenduodavo komjaunimo aktyvistais, armijoje tarnyba specdaliniuose (žvalgyba, pasienis, valdžios apsauga)arba užsienyje, grįžę sparčiai kyla karjeros laiptais, butai, automobilių paskyros be eilės, kelionės į užsienio šalis, deficitas ir t. t... Mes taip darbe atsekdavom KGBistus. Komjaunimo ar partijos vadovaujanti nomenklatūra PRIVALĖJO būti neetatiniais saugumo informatoriais. Atsisakyti nevalia.

V. Ladas2019-02-07 12:47

Nelieka nieko kito, kaip, vykdant partizanų ir jų palikuonių valią, dar kartą ištirti ir iš naujo nostrifikuoti (arba ne) mokslininkės D. Grybauskaitės disertaciją.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-02-06 23:18

to "84. apuokas". Suprantu, kad pelėda, tai išminties paukštis, o apuokas asilams- okupatams stribams atstovauja.

Pilietis2019-02-06 11:55

Štai čia ir yra problema: Magnolija neprakeikiama, nesiūloma atimti mokslo laipsnį, bet rašytojas kaltas. Atsibuskit tautiečiai...

Apsimetate, kad nieko neįvyko?2019-02-05 14:25

-Lietuva laidoja Sausio 13 aukas- kur Grybauskaitė – tarnauja okupantams. -Iš Grybauskaitės artimiausios aplinkos ( o gal ir jos pačios) nuteka slapti valstybės dokumentai – nieko tokio? – Grybauskaitė nesugeba atsakyti į „neparuoštus“ latvių žurnalistų klausimus ir užsipuola juos vadindama provokatoriais!? -„Sugedus“ lėktuvui (kuo labai abejoju), Grybauskaitė „nesugeba“ nuvažiuoti automobiliu 280 km, pagerbti latvių tautos? Atsakykit, ar paneikit šituos teiginius ir klausimus!

vladas lukosevicius2019-02-04 18:40

KGB SEKSUALINIŲ MOKSLŲ DAKTARĖ ,,, gerai išmoko Leningrado pamokas , suprato , kad tik per pa-sa-sat ir prie Lansbergio galima daryti karjerą .

Senis Šaltis2019-02-03 22:00

87. Dzukas > 85. dr. Jonas Ramanauskas. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Du valkatos ir abu pešasi, kuris didesnis patriotas. Tik vienas iš amerikos pusės, kitas - rusijos.

Dzukas > 85. dr. Jonas Ramanauskas2019-02-03 19:08

Zinai, tu buvai, esi ir busi mano idejinis priesas. Ir ne todel, kad musu skirtingas poziuris i Tarybu Lietuva, kuria, tarp kitko, savo laiku slovinai ir kuri tave maitino ir mokino. As jau sakiau - nemegstu isverstaskuriu ir bilduku, patys nieksiskiausi padarai. Zinai, man gal ir "isoperavo" smegenis, bet tu ju niekada neturejai ir neturi. Net nekalbant, kad neturi ne maziausio supratimo kas yra okupacija, apie kokius rusiskus okupantus kalbi, marazmatike? Rusija ir TSRS, tai skirtingi dariniai. Reiskia mes cia suda malam, o tu, jankyno mazgote, toks protingas ir viska zinai. Isikalk sau i galva - tu eilinis bedarbis is Cikagos. Ieskojai rojaus jankyne, bet ten tokiu valkatu is viso Pasaulio begale ir nieks nekaltas kad tamstos lukesciai neissipilde. Manai vienintelis protingas? Tada gal atsakysi - kodel "valkatauji"?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-02-03 18:48

to "83. daktarui ramanauskui (2019-02-03 14:51:22) (90.135.154.181) Parašė: kodel taip dergiate musu prezidente ir niekinate jos mokslini darba? jums kremlius moka?" **** Gal ir moka, tai kur toji sąskaita, nurodykite. Ponios Dalios Grybauskaitės neįmanoma apdergti, nes ši konstitucinė NUSIKALTĖLĖ jau senai yra pilnai pati apsidergusi. Tiesiog nieko daryti nereikia. Smirda iš toli.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-02-03 18:46

Tai kas Jūsų smegenis išoperavo, kad neastkiriate klasių kovos propagandos nuo kovos prieš rusiškuosius OKUPANTUS. Kokį čia šūdą malate? Matomai esate penktos kolonos troliai ir dar IDIOTAI.

apuokas > 82. dr. Jonas Ramanauskas2019-02-03 16:56

Gerb. Jonai laikas vadovautis faktais , o ne bobu pletkais. Lietuva okupuota buvo 1940m. , o kova prasidejo tik 1944m. kaip tarybine kariuomene izenge i Lietuva. Dabar apie izymiuosius kovotojus. Jonas Zemaitis dabar jau prezidentas iki 1941m. karo pradzios Raudonosios Armijos karininkas- dezertyras. Kitas izymus kovotojas dabar jau generolas Noreika ejo aukstas pareigas (Siauliu apskrities komendantas) vokieciu administracijoje. Ar ne jums neatrodo, kad ta kova su okupantais 1944m. reiktu vadinti savo kailio gelbejimo operacija, tuo labiau, kad realiu akciju pries okupantus organizuota nebuvo. :)

daktarui ramanauskui2019-02-03 16:51

kodel taip dergiate musu prezidente ir niekinate jos mokslini darba? jums kremlius moka?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-02-03 16:37

Tie kas kalba apie pokario klasių kovą, tai yra komunistinės išperos, nes tai nebuvo klasių kova, o kova su OKUPANTU, kuris dar ir dabar yra užgrobęs Lietuvą per kolaborantus, kgbistus, stribus ir kompartorgus. Tai kgbistinė propaganda kovą už nepriklausomybę vadinti klasių kova.

Alvydas2019-02-01 21:58

Grotos Leningrado p.r.o.s.t.i.t.u.t.e.i.. P.A.D.L.A. sunaikino du lietuviškus bankus.

cia tik pusr2019-02-01 09:36

Nepamirskit ,broliai lietuviai, šitu isgamu pavardziu, nes pamirsta istorija linkusi kartotis - LIETUVA bolševikines Rusijos imperijos okupacijoje. Štai kas organizavo lietuviu tautos naikinima : 1. Berkovicius Levas Lazarevicius- saugumo papulkininkis,MGB Vilniaus valdyba; 2. Bidinskis Michailas Grigorjevicius - sugumo kapitonas, MGBA valdyba ; 3. Blochas Gilelis - saugumo majoras, MGB 2N valdyba (kovos su partizaniniu judejimu), gime Biržuose 1908m. ; 4. Breneris Moisiejus, gim1909m. Utenoje, MGB tardytojas ; 5. Demba Icikas, gim. 1901m Pumpenuose, NKGB 2sk. ; 6. Dušanskis Nachmanas, gime 1919m Šiauliuose. MGB 2N sk. Patrauktas atsakomyben už lietuviu tautos genocida- SLAPSTOSI IZRAELYJE ; 7. Faktorauskas Volfas, saugumo majoras NKVD finansu viršininkas. ; 8. Feigelsonas Grigorijus, NKGB A skyrius ; 9. Finkelšteinas Leonas, g. 1922m Kaune,. NKGB operigaliotinis

"Krištolas"2019-01-31 19:42

PAJUDINKIT GRYBAUSKAITĖS “KRIŠTOLĄ” VASILIAUSKĄ SU LIEMENE. JAM E.MASIULIUS , PAĖMĘS IŠ MG BALTIC, NEŠĖ MOCKAUS PINIGUS UŽ VARTOJIMO KREDITŲ ĮSTATYMĄ. KAI STT INFORMAVO TULPĘ , KAM SKIRTA PAKYŠA , TAI PASTAROJI IŠSIGANDUSI , KAD BUS PAGAIDINTAS JOS LIEMENIUOTAS "SŪNELIS" IŠ LIETUVOS BANKO , LIEPĖ STT VYRUKAMS OPERACIJĄ BAIGTI TIES E.MASIULIU.

Negaliu atsistebėti2019-01-31 16:20

Na, tiesiog gražu žiūrėt į NKVD gaisrininko dukrą!..

Mindė2019-01-24 01:28

Kodėl niekas iš "partizanų" gerbėjų nesikreipia į prokuratūrą dėl filmo "Hanibalas. Pradžia." ? Kaip šlykščiai tyčiojasi tame filme iš šviesaus ir švento "partizanų" atminimo ir scenarijaus autorius, ir režisierius ir net aktoriai.

to 752019-01-23 19:31

Nepliurpk nesamonių.

Skaičių ekvilibristika2019-01-23 19:11

Sisteminė žiniasklaida vardija fantastinius skiačius-iki karo gyveno 200 000 žydų o dabar gyvena 5000 žydų-95 proc per karą buvo išžudyti-tai net ne melas o siaubinga falsifikacija-nepamirškime kad Stalinas 1945 metais vagonais išvežė 120-150 000 lenkų į Varšuvą-tipo valė Vilnių lietuviams-iš tų išvežtų buvo minimum 40 proc žydų-tame tarpe garsios Lietuvos žydų giminės -Tiškevičius ir Radzwilos-kurie atsidūrė Lenkijoje. Po 1972 metų iki Nepriklausomybės demokratiniai Vakarai rasizmo pagrindu leido iš TSRS emigruoti legaliai tik žydams-tų žmonių emigravo iš Lietuvos po 1972 buvo minimum 40 000-į Izraelį JAV ir Vakarus-tipo žydo Tomo Venslovos viza. Ir dabar Lietuvoje nepriklausomš sociologų duomenimis gyvena 80 000 žydų-tarp kitko Birkinas-100 proc žydiška pavardė.

devintam birkinui2019-01-23 14:30

tegu rašo tai, ką leidžia CK, bet kodėl mokslo taryba nostrifikuoja tokį darbą,kuris nevertas mokyklinio rašinėlio lygio? Negi turime tik tokio lygio mokslininkus?

Pensininke2019-01-23 13:32

Juk Landsbergis tare paskutini zodi del prezidentes: "tegu bus Dalia" Tai jis taip pat zinojo jos idejine minti.

Toto 2 yel"w2019-01-23 13:22

Taip netikslumas, bet... bet, šia tema su gerb. Dzuku jau antrą kartą diskutuojame (apie žydų skaičių Lietuvoje prieš WWII) . ~20 kažkuriais metais Lietuvoje buvo gyventojų surašymas: žydų apie 120 t. Jau karo pradžioje vokiečiai pravedė savo surašymą: žydų vėl +-120. Tada gerb. Dzukas pataisė, kad čia be Vilniaus. Tad tipo gaunasi, kad Lietuvoje žuvo > 200 t. žydų. Kai mažas buvau, minėdavo mokykloje, kad ant WWII pradžios buvo apie 200t, žuvo apie 90% . O jau šiais laikais kažkodėl kalbama apie žymiai didesnius skaičius. Iš kur tai ? Nebuvo Lietuvoje + Vilnius tokio kiekio.

U-2 to 67. Dzukas2019-01-23 12:54

Puikiai pasakyta. Pagarba. Zydsaudziu ir pokario Lietuvos neginkluotu kaimieciu zudiku anukai bei curvos valdzioje neturi jokiu problemu "operuodami" simtais ir desimtimis tukstanciu nuzudytu LR pilieciu. Jie tiesiog apdovanoja vieni kitus, nors padorus zmogus pasibjauretu medaliu is Grybauskaites, gautu uz skirtingu paziuru, tautybes o daugeliu atveju tiesiog vargano kaimiecio nuzudyma. Sakyciau, kad tai labai panasu y dovanu gauta, ar is senelio paveldeta dezute nuo ledinuku su auksiniais zydu dantimis. Man regis jog greitai, tokie kaip 63cias, nuzudytus LR piliecius zydus ir lietuvius prades skaiciuoti tonomis ir dziovintus. Tada zmogzudziai nebus tokie jau zmogzudziai, ju auku atrodys zenkliai maziau .

yel“l“ow submarine to 69. Toto Dzukui (67)2019-01-23 12:42

jei neklystu, Dzūkas juk rašė apie visos Lietuvos žydus, ir po Vlniaus krašto sugrąžinimo :) - kodėl atidus skaitymas nebe madoj ?

Toto Dzukui (67)2019-01-23 12:21

Deja . prieš WWII Vilniuje negyveno 265 t žydų, jau vien todėl, kad pvz. 39 metais buvo tik 209442 gyventojai , iš kurių 54600 - žydai. Paskutiniai iki karo duomenys yra iš 41 metų: bendras skaičius 270000 , gaila, bet nėra nacionalinės struktūros. Jau skaitant, kad visas prieaugis ( apie 50 t vien žydai, kas yra nesamonė) . vis tiek nesigauna Tamstos paminėtų skaičių.

vladas lukosevicius2019-01-23 02:37

DVIVEIDĖ KGB prostitutė ........ Vien jos buvimas LR Seimo salėje apdovanojant partizanus buvo ižeidimas … Kaniūkų žudynės – masinės civilių gyventojų žudynės, kurias 1944 m. sausio 29 d. Kaniūkų kaime įvykdė sovietiniai partizanai, kaip parodomąją baudžiamąją akciją už kaimo gyventojų nenorą bendradarbiauti...... KGB prostitutė GRYBAUSKAITĖ , 2018 m. Vasario 16-osios proga „už nuopelnus Lietuvai“ užkabinusi „riterės“ kryžių sovietinei diversantei, Rytų Lietuvos Kaniūkų kaimą išžudžiusios žydų gaujos narei Faniai Brancovskajai ............... O 2018m. Valstybės dienos proga Vyčio Kryžiaus ordino medaliu apdovanota buvusi Dainavos apygardos partizanų ryšininkė ir rėmėja Ona Veličkaitė-Mėta ....... O savo bendražygį Būrokevičių kada apdovanos už nuopelnus Lietuvai ?

Dzukas > 63.2019-01-23 02:16

Lietuvoje, II WW isvakarese, po Vilniaus krasto sugrizimo, gyveno apie 265 000 zydu. Sakai 100 000 pasitrauke su Tarybine armija. Matyt filmu perziurejai. Mociute pasakojo - sesta val. ryto 22 birzelio, vokieciai jos kieme jau kiausiniene kepe, nors nuo sienos kokie 100 km. Triju dienu begyje apie 80% Lietuvos buvo uzimta vokieciu, 28 buvo okupuota visa Lietuva. Kvailesnio nieko sugalvoti negalejai? As nezinau kiek zydu buvo iszudyta, as ju neskaiciavau. Teigiama - apie 200 000. Visiskai galimas dalykas. As jau rasiau - ne skaicius svarbu, o pats faktas. Ka, jeigu iszude ne 200 000, o tik 100 000, tai jau didvyriai? Apie ka tamsta kalba? Skaiciais operuosi turguje, kai lasinius pirksi. Net neabejoju, pamirstum visus skaicius ir svarbiausias skaicius butu vienetas - tai tamsta, jeigu pastatytu prie sienos, o salia iskasta duobe. Apie tai pagalvok, gal ka nors suprasi.

Dzukas > 62. Dzūkui2019-01-23 01:54

Su kokiu-tokiu? Tu apie ka "balandeli"?

jeronimas2019-01-23 01:44

Tesinys bus toks.Arba magnolijos prokuroras visai nepriims pareiskimu arba priims ir palaikes stalciuje iki magnolijos eros pabaigos,tiesiog pranes ,kad nenustate nusikaltimo sudeties.Ar yra tikinciu kad bus kitaip???

Rastis >. 50.Jei pažemino ir paniekino Lietuvos ...2019-01-23 01:37

Peržvelgiau savo giminės genealoginį medį ir primečiau, kad jei mano senelis būtų žuvęs tame pokario verpete, dabar neturėčiau 28-ių savo giminaičių (čia su sąlyga, jei iki tol gimę jo vaikai būtų išgyvenę ar nepasimestų Sibiro platybėse). Na, kadangi gera vieta tuščia nepalieka, tai jų vietas būtų užėmę kolonistai iš bala žino kur. Tai, kada girdžiu postringavimus, kad "partizanai tada artino mūsų nepriklausomybę" . . . - ar balsuotų kolonistai prieš savo metropoliją, už čiabuvių laisvę?! Vamzdiec "logika" - tai tas pat, kas "besirūpinant eismo saugumu" per žiemos speigus pasiųsti techniką laistyti gatvių karštu vandeniu . .

Tam 48 -am2019-01-23 01:33

Nepasakokit apie 200 000 nužudytų žydų -tai yra juokinga-apie 100 000 pasitraukė su Tarybine armija-į TSRS gilumą-o po to sėkmingai inkorporavosi į Izraelį ir kitas Vakarų valstybes-jeigu kažko nėra tai nereiškia kad tie žmonės žuvo-kas tikrai žuvo tai Vokietijos piliečiai 5 milijonai iš tų teritorijų kurios dabar nėra Vokietijos žemės.Šiandien žiniaskalida sisteminė skelbia kas Lietuvoje-5000 žydų o nepriklausomi sociologai skelbia kad Lietuvoje 80 000 žydų-Mamontovas,Liandzbergis ir daugelis kitų

Dzūkui2019-01-23 01:33

Su tokiu suvokimu-Tu nesveikas arba provokatorius.

Dzukas > 60.2019-01-23 00:44

Traktuoti galima ivairiai, galima ir taip. Nereikia net kapstytis Kristaus laikmety. Tie patys zudikai, po zudyniu bego i baznycia atgailauti ir vel tapdavo padorus miestietis. Kai pagalvoji, slykstu darosi.

-42 -562019-01-23 00:35

Sirijos smėlynuose karštą vidurdienį nukristi nuo žirgo vieni niekai, dar jeigu apsiuostęs žole, tuomet gali išgirst velniai žino ką (audio video haliucinacijos). Labai geras palyginimas iš esmės ir plačia apimtimi. Tas Damasko palapinių siuvėjas -Saulius -Jahvės (Bibliją, Senasis įstatymas) gerbėjas, šalininkas, praktikuotojas; didžiąja dalimi pirmųjų krikščionių žudytojas, kritęs veidų į Damasko kelio dulkes, persigando, ir tai priėmė kaip ženklą-bausmę nuo Jėzaus už krikščionių, Jėzaus pasekėjų, žudymą, ir pasidarė pagrindinis krikščionių propogandistas šalininkas. Dalei Grybauskaitei apsireiškė Vytautas Landsbergis ir taip apšvietė audio video medžega, kad iš komsomolkos pasidarė patrijotka.

Edis to 572019-01-23 00:15

Čia tik mes išreiškiame vieną ar kitą mintį apie per parsidavusią žiniasklaidą politikų eskaluojama partizanų tema. O štai apačioje , juodadarbių brigadoje absoliučiai dzin brigados bendradarbiams. Tie konservatoriai su savo žiniasklaida " verda " savo sultyse ir niekam neįdomu . O kas įdomu , štai ar po naujų padidės atlyginimas ar ne , kiek ir kas brangs . O be to dirbu ir su ukraniečiais , į šuns dienas deda Porošenką. Štai realybė , nes aš joje gyvenu ir žinau. O šventas naivume , nejau atitrūkę nuo realybės konservatoriai nesupranta kad niekam neįdomūs jų tie partizanai ir stribai.

Dzukas > 48.2019-01-22 23:58

Klausimas turetu buti keliamas net ne taip. Koks skirtumas kiek nuzude, svarbu kad nuzude. Ka, jeigu butu nuzude 20 000, tai jau butu "geruciai"? Mano nuomone, nors du nuzudyti - tai nusikaltimas pries niekuo nekaltus civiliu zmonis, remiantis tautine neapykanta ir noru uzgrobti tu zmoniu turta. Nieks nesako, kad lietuviai turi tam pirmenybe, bet nereikia dangstytis, kad ir kitur taip buvo. Siuo atveju neturi reiksmes tautybe - lietuviai Lietuvoje zude civilius Lietuvos piliecius. Tai yra esminis klausimas, o ne kokia kieno tautybe. Patariu banditeliu "advokatams" pasiknaisioti savo saknyse, rasit ir zydu, ir slavu, ir totoriu su visokiais vokieciais ir kitokiais kryziuociais. Lietuvos pilietis, tai ir yra lietuvis, o kokia gimines kilme, tai antraeilis klausimas - lietuviu, kaip tokiu, pries 1000 metu ir nebuvo. Teritorijoje gyveno ivairios baltu ir slavu gentys, buvo ir kitu atklydusiu.

Nu jo... Edžiui2019-01-22 23:48

Ne ekspertai šitą košę verda. "Rezistencijos" kuinu joja konservatoriai, liberalai ir kiti Lietuvos "gelbėtojai". Informacinių portalų komentarai tėra vyksmo, vykstančio visuomenėje ir politikume atspindys. Vieniems honoras sakralizuoti karo nusikaltėlius, kitiems - būtina priešintis psichologinei prievartai...

Dzukas > 47.2019-01-22 23:44

Mane nelabai domina religiniai mitai. Buvo tas Paulius ar ne as nezinau, tvirtinti negaliu. Siaip kiek zinoma, jis buvo zydas, o zydai, tais laikais tikrai, turejo du vardus - savo zudiska ir varda, vartojama toje vietoveje, kur zydas gyvena. Tas Paulius, ar Povilas, pasivadino save romenisku vardu, o tikras jo vardas buvo kazkas panasaus i Saulius, bent tokia prielaida. Kaip tai tiksliai buvo istariama pas zydus, mes nezinom. Van Anglijoje pilna Ronu (tai anglams), kurie tarp zydu vadinami Haimais. Nesuprantu prie ko cia kazkokie apastalai, zirgai ir balsai. Tamsta visas savo tevu ir proteviu nuodemes zino ir pasiruoses uz jas atsakyti? Pakaks jeigu kiekvienas atsakys bent uz save, tai jau butu didelis reikalas.

Edis2019-01-22 23:35

Jūs man atsakykite , kam naudinga knaisiotis po vos ne po 80 metų praeitį ?

Nu jo... stasiui2019-01-22 23:30

Nežinau kaip kitiems, bet man visiškai "iki lemputės" ką tu ten sulaikęs laikai klenėse... :D:D:D:D

yel“l“ow submarine apie 50. Jei pazemino ar paniekino Lietuvos2019-01-22 23:20

vis atsiranda juokdarių , “žinančių“ apie visokius “nem atytus“ ir “nežinomus“ frontus, t.y. apie kažkokią alternatyvią istoriją :) - kiekviena beretė turi susikurti sau patinkančią istorijos versiją :)))))

.to 512019-01-22 23:18

jei nebutu sulaike tamsta čia šposintu rusu kalba ..o nujo apie gaidinimą aplamai nieko nežinotu . Va va akivaizdu tai kas nematoma plyka akimi .

to 502019-01-22 23:07

Gal galėtum plačiau papasakoti, kaip tas "sulaikymas" vyko?

Jei pazemino ar paniekino Lietuvos2019-01-22 23:00

partizanus, tai turi uz tai ir atsakyti. Partizanai yra musu didvyriai is nematomo fronto , kuris tiek metu sulaike invazija is rytu.

istorijos pabaiga2019-01-22 22:55

M.Ivaškevičiaus „Žali“ supykdė Visuomenės tarybą, tačiau nacionalinės premijos jis nepraras, 15 min. Panašu kad ta istorija užvertė savo puslapį ..Džiaugiuosi kad nebuvo pasiduota fikcijai ieškoti tai ko nėra .. Ivaškevičiaus kūryboje . Vienok nesuprantu prie ko čia Prezidentė .?

to 462019-01-22 22:47

Ką tas keičia? Žydšaudžiai vis tiek buvo, ir sušaudė 200 tūkstančių Lietuvos gyventojų, nuo senio iki kūdikio. Taip, nekalti žydai ir kraugeriai žydšaudžiai. Ir niekur nuo to nedingsi.

to 42 ir 45.2019-01-22 22:45

Tai pagal tamstelių logiką didžiausias nusidėjelis yra ne kas kitas, o apaštalas Paulius už tai, kad iš Sauliaus tapo Pauliumi. Gal ir Dalia "krito nuo žirgo" ir išgirdo balsą.

Dar kartą apie Ivaškevičių2019-01-22 22:37

Yra žmonės kurie labai sėkmingai ir pelningai eksplotuoja temą "nekalti žydai ir kraugeriai lietuviai"-tai yra pelninga ir labai daug nubyra iš tos istorijos pinigų.500 metų žydai gyveno Žečpospolitoje geriausiai Europoje-nė vieno pogromo savi teismai ,pilna autonomija,netarnavo armijoje-kažkaip po Vokiečių okupacijos viskas sugriuvo-bet Lietuvoje gelbėjo žydus 5 kartus daugiau žmonių negu buvo baltaraisčių.

Dzukas > 42.2019-01-22 21:00

Pilnai pritariu.

Darijus2019-01-22 20:48

Visa ši istorija tik patvirtina, kad lietuviai - prisitaikėliai ir menkystos. Kažkaip niekur negirdėjau, kad partizanai būtų atsiriboję nuo žydšaudžių, kurių tarp jų buvo ne vienas ir ne du.

Dzukas > 26. aAlgirdas2019-01-22 20:43

Visiskai sutinku, nera ko pastoviai "laizyti" senas zaizdas. Nereikia pamirsti praeities, bet neverta ir gyventi nuolatineje "raudoje". Tai tie laikotarpiai, kuriu, siuolaikiskam supratime nepaaiskinti ir net nesuvokti. Reikia gyventi ir kurti siandien, cia ir dabar. Siandien begale problemu - skurdas ir milziniska atskirtis tarp sluoksniu, issivaiksciojanti tauta, teisinis nihilizmas, paniekintos socialines garantijos, prarastas valstybingumas ir t. t. Apie tai pirmoje vietoje reikia galvoti ir spresti. Svarbiausia - nereikia didinti priespriesa visuomeneje, ji ir taip jau gyvena itampoje.

to 402019-01-22 20:23

NKVDisto dukrelė - ne nuodėmė. Nuodėmė - kailio vartymas. Va per tą kailio vartymą ir papuolė į durną padėtį.

to 382019-01-22 20:20

Yra pusė, iš kurios žydšaudžius galima vertinti teigiamai? Žmonės, turėkit proto. Na, propagandistai kraipo istoriją, bet jūs kam jiems pritariate?

turekite sazines2019-01-22 19:47

nevarykite taip ant tos NKVDisto dukreles ,ji net nezino kur dingsta LT pilieciai ,ji ir pati panasias disertacijas rase .atejo senatve nei vyro nei vaiku ,niekas namuose nelaukia .

Karolis2019-01-22 19:45

Tie patys banderovcai.

Vytas2019-01-22 19:22

Kaip bet kokiame kare, kareivių buvo, yra ir bus visokių. Ir prisiplakėlių plėšikų bei tikrų banditų, prisidengusių idėjiniais partizanais buvo. Buvo žudomi ir civiliai, ne pareigūnai. O tų laikų įvykių vertinimas - individualus reikalas. Kiekviena pusė turi teisę vertinti tuos įvykius pagal tai, ką žino, su kuo susidūrė. Ir ne prokurorų reikalas vertinti rašytojo poziciją, jei jis pateikia bendrą tų laikų vertinimą. O juk, sutikime, vertinti reikia OBJEKTYVIAI. T. Y pateikti visą tų laikų įvykių paletę. O ji kaip pasaulis marga.

taip2019-01-22 19:21

menas tampa Salomėjomis ir Cvirkomis. . Įsikibus vieno vertinimo negali sukurti istorijos kuri ateityje padėtu pamatus naujam visos valstybės statiniui . Iš to ka teko skaityti apie pretenzijas Ivaškevičiui , niekur nėra paminėta tiesioginiu sąsajų su konkrečiu istoriniu asmeniu ar įvykiu .. nėra netgi bandymo pabandyti pretenduoti į savo istorijos puslapį .. kaip tai nutiko su sapožnikovos knyga ar Vanagaite . Mes pakankamai turime priešu ir be Ivaškevičiaus noro pažvelgti ten kur nėra jokios tiesos ir teisybės ... o tik vienas meninis slystelėjimas ant kokio poetinio karvašūdžio ..

to 352019-01-22 18:56

Jokių "geriečių" ten nebuvo. "Geriečiai" - dabartinės propagandos prasimanymas, panašus, kaip ir Ukrainoje. Banderonaciai - siaubingi padarai, o juos šiandien tautos 'didvyriais" daro.

Vadakste2019-01-22 18:53

Matyt buvo gerieciu ir blogieciu partizanu , o kas ka dare su kuom kariavo tegali pasakyti tie, kurie gyveno tais baisiais karo ir pokario laikais. Kadangi gimusi po karo praejus keletas metu tegirdejau zmones kalbant apie kazkokius baltaraiscius , o ka jie dare tegali pasakyti , kas mate ju "gerus" , ar blogus darbus. Vienu zodziu , karai , nesantaikos tarp valstybiu , zmoniu ,tautu yra blogis ir, kad to nepasikartotu visi sakykim stop ginklavimuisi ir karams. Zmonijai reikalinga taika. Bus taika zmones gyvens laimingai ir ilgai.

to 302019-01-22 18:36

Ne ekspertai užjudino tą reikalą. Kas pradėjo istorijos perrašinėjimą ir visokias "iškilmingas laidotuves"?

to 252019-01-22 18:35

O tai kokias tas uniformas nešiojo tie tavo partizanai?

Na,2019-01-22 18:33

O ivaskevicius, deja, priza galetu gauti kaip rafinuotu patyciu meistras. Patyciu is visko: istorijos, zmoniu biografiju, zmoniu jausmu, sveikatos. Todel, manyciau, kad dabar Tuminas jo " madagaskaro" nebestatytu mazajame teatre.

to 282019-01-22 18:31

Šiaip tai pagal oficialius paskaičiavimus žuvo 2 tūks. valdžios atstovų ir 25 tūkst. civilių, tame tarpe - keli šimtai vaikų ir išvis kūdikių. Skaičiai - baisūs, o tie, kurie bando iškraipyti istoriją - nusikaltėliai prieš lietuvių tautą.

Be reikalo2019-01-22 18:30

Ekspertai judina visa sita skausminga reikala. Juk tai buvo laikotarpis " be taisykliu". Cia tas pats kaip aiskintis: vista pirma ar kiausinis?

Nu jo... aAlgirdas2019-01-22 18:14

Tarybinės valdžios atstovų, įkaitant stribus, žuvo tik ~6000. Visi kiti civiliai... Žmonės yra prievarta verčiami garbinti tuos, kas žudė jų artimuosius. Todėl ta žaizda dar ilgai negis...

U-2 to 23. Dar vienas tyrimo objektas2019-01-22 18:14

Kazys Škirpa susitikimo su Vokietijos nacių partijos strategu Peter Kleist įteikė jam Atsišaukimą į Lietuvių Tautą, kurį nacių Vokietijos lėktuvai galėtų išbarstyti po Lietuvą. Savo atsišaukime jis, kaip Smetonos pavestas ministras pirmininkas, prašo vokiečių Tautos Vadą Adolfą Hitlerį išgelbėti Lietuvą nuo žydų sugalvoto komunizmo, ir tikina lietuvius jog ta proga Lietuva bus apvalyta nuo žydų ir jų turtas bus išdalintas Lietuvos vargšams. Po tokiu pilietiniu žydarbiu vadinti Škirpa Hitlerio šunimi niekaip negalima. Mano ysitikinimu jis buvo Hitlerio kale.

Dzukas > 25.2019-01-22 18:13

Reikalas tame gerbiamasai, kad nesidomiu as nei mitais, nei pasakomis. Pas pati gimineje buvo pakankamai miskiniu. Tarpkitko - nieks neneige civiliu zudyniu, ir ne vienas nepaminejo ne vienos kovines operacijos pries kariskius. Mekeno kazka apie tai, kaip "uzsirove" pakeliui ant kariskiu ir teko pasisaudyti, bet tuo ir baigesi "didvyriski" faktai. Apie ka kalbeti - padugnes, jos ir yra padugnes ir tai niekaip nepriklauso nuo ideologijos. Jie net tarpusavy gyveno kasip zverys ir be pasitikejimo, nes kiekvienas gelbejo savo kaili. Vieni kitus isdavinejo ir miske ir lageriuose. Nenoriu apie juos kalbeti, jie to neverti. Kas del tremtiniu, tai visko buvo, o salygos tada buvo sunkios ir ziaurios. Nebuvo tada kitu salygu, visi jaute nepritekliu ir kupe vagonu, su minksta patalyne, nebuvo. Visi masiniai gabenimai buvo vykdomi krovininiuose vagonuose. Tokiuose veziojo karius, tokiuose veziojo tremtinius. Nereikia pasakoti tu ismislu, apie 20 seimu is gimines buvo istremta i Komi ir Taimiro pusiasali. Vieni uz reikala, kiti - taip aplinkybes susikloste, "gerus" kaimynus turejo.

aAlgirdas2019-01-22 18:02

liūdna kad dar yra Lietuvoje asmenų kuriems dar vyksta pokario įvykiai. Save gerbianti TAUTA jau senai baigtų sąskaitų suvedinėjimus ir ORIAI užmirštų buvusius tautiečių kraujo praliejimus, nes aukos buvo ir iš vienos ir kitos pusės. Kas gi dabar gali suskaičiuoti kiek žuvo tarybinių valdininkų ir kiek miškinių ( apie stribus atskira kalba)

to 19.2019-01-22 17:54

Tai kad ir be prokurorų aišku, kiek niekšybių pridarė atėjūnai-okupantai. O kiek lietuvių išžudė majoro Aleksiejaus Sokolovo banditų ir srribų, perengtų partizanų uniformomis, būriai? Jau nekalbant apie "pas baltas meškas" gyvuliniais vagonais išvežtus, badu ir šalčiu nužudytus nekaltus žmones.

Nu jo... Anfisai2019-01-22 17:31

Pala, pala... taip viskas ir baigsis tik premijos atėmimu...? Šiaip turėtų būti inp*sta bauda. Už intelektualių teisių pažeidimą... Piratavimas pas mumi yr uždraustas.. .:D:D:D

Dar vienas tyrimo objektas2019-01-22 17:28

Įvaškevičius paniekino ir apšmeižė ir Kazio Škirpos garbę, išvadinęs savo dergliavoje "Hitlerio šunimi " Aš kreipiausi su skundu į prokuratūrą, prašydama ginti viešąjį interesą, tačiau bylos neiškėlė, atsirašydami, kad nesu k. Škirpos giminaitė . Visuomenininkai , tie, kas kreipiatės į Prokuratūrą , papildykite savo pareiškimą ir dėl K>Škirpos šmeižimo, kadangi jis neturėjo jokių ryšių nei su Hitleriu, nei su žydų naikinimu. Jis, žinodamas, kad Europoje jau vyksta valymas, pasiūlė jiems trauktis namo, tai mandagiai pavadindamas-"atšaukiant svetingumą" . A. Jankevičienė , advokatė.

Anfisa2019-01-22 17:15

Sprendziantis organai turetu grieztai atimti premija is Mariaus ir, nieko nelaukiant, nedelsiant iteikti ja Daliai. Savo veikaluose jie parase, praktiskai, apie ta paty, bet Dalia tai anksciau! Apie 20 metu anksciau! Todel jos ir premija, mazafaka...

Bingo2019-01-22 17:15

Tada galima ,vadinasi,rašyti ROMANUS ir apie ŽYDŲ kilmės LIETUVŠAUDŽIAUS,nerizikuojant būti apšauktais antisemitizmu?

tautietis2019-01-22 17:13

mano manymu ,tai generalines prokuraturos darbuotojai turetu pavazineti po tas apylinkes kur veike situ banditu gaujos ir paklausineti tiesiogiai dar likusiu gyvu zmoniu apie ta laikmety,otada spresti kur tiesa

Dzukas2019-01-22 17:12

Pradziai. prokurorai turetu ivertinti nusikalstama banditu veikla karo ir pokario metais. Ivertinti visu tu "tigru, vanagu,siaubunu ir kitu padaru" dalyvavima Lietuvos pilieciu zudynese. Po to galima kalbeti apie tai - kas ten ir ka izeide, pavadines banditu.

patriotizmas lietuvoje2019-01-22 16:46

sunki nepagydoma psichinė liga

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-01-22 16:37

Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); (Putino okupantų naudai) lkp budelius komunistus dangstanti (lsdp_lsddp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gauja bus nukenksminta; Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus. ***

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2019-01-22 16:37

Už l. žiaurų karą po karo atsakingi tik ir tik rubliniai okupantai komunistai.

trumpai2019-01-22 16:02

Aš vietoj prokuraturos i ta mėšla nesivelciau,dar keli metai ir viskas nurims.

Gerbiamieji2019-01-22 15:56

Konserviniai anušauskai sukėlė vajų kaip partizanai kovojo už Lietuvos laisvę. Tai klausimas konserviniams - yra tokia knyga "Partizanų teroro aukų atminimo knyga", kurioje surašyta gal daugiau 10 tūkstančių nužudytų nekaltų žmonių. Buvo žudomi ne pavieniai žmonės, o šeimos su mažais vaikais. Tai už kokią laisvę kovojo partizanai, Lietuvą be žmonių?

U-22019-01-22 14:33

M. Ivaškevičius privalo eiti senokai pramintomis gerb.Bestijos pedomis. T.y. siusti nx. neaiskios veisles inkvizitorius is Visuomenines tarybos ir kreiptis tiesiai y klausimo profus ir nezemiskus razumus is LMT. Vyr. Razumas ir kompanija is septynių habilituotų daktarų, kurių dauguma yra profesoriai jo romaną „Žali“ greitai transformuos y daktarine disertacija o prokurorai pries moksla yra bejegiai.

Marxism com2019-01-22 14:08

klasiu kova vyko ir tebevyksta kapitalistiniame pasauyje. Ta pripazista ir finansines oligarchijis šulas warren buffet. Jutubej jo pasisakymas.

kk2019-01-22 14:01

Partizaninė veikla -neatskiriama karo dalis, partizanai -kariuomenės rūšis (tipo; spec. paskirties). Agresyvumas; planetinio homosapiens gyvuliškumo apsireiškimas. Žmonijos istorija didžiąja dalimi brutali; karas brutalus kvadratu. Seilėjimasis, putojimasis nepriduos nieko konstruktyvaus šiai dienai, šiam laikmečiui. Atskiri pavieniai faktai epizodai daugiau klastotės nei tiesos paieškos. Triukšmas dėl praeities, -ženklas, kad dabartis kontroliuojama netinkamai, nevykusiai, nepriimtinai.

indre2019-01-22 13:40

o kaip ta partizano tigro dukra reaguoja i platformininke grybauskaite? nieko nesuprantu, kodel tie uz stalo sedintis patriotai tyli? negu magnolijai sudare musu kovotojai isimti?

birkinas2019-01-22 13:36

tikrai si karta negiriu prezidentes uz jos darba. bet parodykite man nors viena, kuris sovietiniais laikais butu parases apie partizanus kitaip, negu liepe centrinis komitetas? todel tas keliamas sarsalas del prezidentes yra tuscias oro putimas. o mokslo taryba tvirtina tai ka gauna, pati neraso

Dainius2019-01-22 13:25

puikiai ekspertai.eu!

to 52019-01-22 13:20

O kuo blogai būti kilus "iš stribų" (kaip tu išsireiškei)?

cha2019-01-22 13:18

Tai dabar rašyti galima tik taip, kaip nori visokių "partizanų" dukros? Rašytojo nuomonė turi privalomai sutapti su Jakavonio (nežinau, kas jis toks) dukros nuomone?:)Tikėkimės, kad institucijoms užteks stuburo nereaguoti į tokius reikalavimus. "Dukros" tegul barščių eina virti, o ne knygas aptarinėja.

Kadangi2019-01-22 13:14

Ivaškevičiaus ir prezidentės kilmė yra ta pati iš stribų arba jiems prijaučiančių, todėl Ekspertams kyla "interesų konfliktas". Lyg ir norėtųsi stoti mūru už dar neapipjaustytą? , bet tuo pačiu nesinori keisti nuomonės apie sarafaną. Juk sarafanas iš esmės yra idėjiškai artimas. Galima sakyti šešta kolona pjauna penktą koloną. Nereikia būti dogmatišku ir tegul tokie ivaškevičiai "kuria", bet kam juos kelti į padanges ir dar premijas duoti. Čia kaip su pidarais. Jie su paradais neapsiribos.

to Na2019-01-22 13:01

tai pasak taves siandien egzistuojanti Lietuvos Mokslo Taryba tai sovietmecio reliktas? nu gerai cia uzlenkei:))))))))))))))))))))))))))))

Na2019-01-22 12:59

Prirašė šimtus kartų nuvalkiotų štampų ir tiek. Sovietmečiu tas buvo privaloma. O kad tai "nedovanotinas nusikaltimas" nusprendė koks nors neprilygstamas ekspertas nakas.

se2019-01-22 12:58

beresiu stasys kaip visada nelabai ka turi pasakyti.... zado netekes.... nu ir debilu gvardija tie jaunojo gabrieliaus kariai

stasys2019-01-22 12:47

cit. "ltvnews. online pareiškime prokurorams taip pat primenama, kad D. Grybauskaitė yra ne tik garsi melagė ir savo biografijos klastotoja, bet ir Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, atkakli Lietuvos nepriklausomybės priešininkė (kolaborantė), kuri po Kovo 11-osios nepriklausomybės atkūrimo drauge su komunistu Mykolu Burokevičiumi drąsiai stovėjo Lietuvos nepriklausomybės priešininkų pusėje." Pamatei tokį prašymą ir tiesiu taikymu pas karvutes į tvartelio galą . ‘Reikalauju‘ visus ekspertu prašymus vertinti natūraliomis išvietei sąlygomis . :) Šiukštu popierio tam negadinti ..

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi