Lietuvos interesus Europos Parlamente atstovaujantis Petras Auštrevičius sunerimęs dėl naujosios Graikijos valdžios.

„Graikijos rinkimai dažniausiai buvo vertinami per ekonominės politikos vertinimus, manant, kad ši šalis gali pasitraukti iš taupymo ir reformų politikos kelio. Tačiau tikroji Graikijos naujosios kairiosios vyriausybės politikos rizika glūdi ES bendrosios užsienio ir saugumo politikos ardyme.

Vakar A. Tsipras atsisakė paremti bendrą ES vadovų poziciją dėl Rusijos karo veiksmų Ukrainos.

Šiandien dar blogiau. Kas bus rytoj?“

, – savo facebook paskyroje nuogastavimais pasidalino liberalas.

Tuo tarpu konservatorė Rasa Juknevičienė pranešė, kad „Graikijos prorusiškas jėgas, laimėjusias rinkimus, konsultavo RISI – Rusijos žvalgybų valdomas neva tyrimų institutas“.

„RISI, beje, minimas VSD ataskaitoje kaip vienas iš Kremliaus instrumentų mūsų šaliai“, – perspėjo politikė visuomenę.

Naujausi

Komentarai (43)

Rikiuoti
Lietuvos Komunistu Partija2015-01-30 06:26

Visa Europos Sajunga, stovi and hitlerines Vokietijos, pamatu bet ne and komunizmo. Kaip labai megstama, rekti kad visa, Europos Sajunga stovi vien tik and komunizmo ne tai netiesa, ir aplamai kas yra Andzela Merkel grynakrauje hitlerio nesantuokine dukra kuri ir tesia savo tevo politika. O kas eina kalba, apie Lietuvos integracija 2004 Geguzes 1 d. Is kart buvo paskelpta, Lietuvos seime, kad visa pramone, turi buti uzdrausta, nes visa rinka, turi eiti is vakaru.

patarimas2015-01-30 00:49

Rašykit lietuviškai, „neramina“ - nevartotina forma. Turi būti „kelia nerimą

audrys2015-01-30 00:21

Graikai šaunuoliai.Juk taip ir turi veikti demokratija ir kiekvienas turi teisę į savo nuomonę, įsitikinimus, ar ne?

gudi giria2015-01-29 23:53

Lietuva niekados neistojo I eu ir nato,tai viskas suklastota ir neteiseta,mes paprasciausiai okupuoti.

Paprastas> 372015-01-29 22:00

„Ceslovai“, jūs neteisus. Graikija, kaip ir Lietuva yra ES rezervatai, taigi yra privaloma paklusti Apartheido rėžimui... Taigi arba, arba bus kaip Ukrainoje, Vengrijoje ir t.t.

Paprastas> 30 "aAlgirdui"2015-01-29 21:49

Labas vakaras, gerb. aAlgirdai. Noriu Prieštarauti - „TSRS sugriovė Gorbačiovas ir jo aplinka“, tai ne tiesa. Tokią valstybę neįmanoma sugriauti per 5 – 10 m. Valstybės griovimas prasidėjo 1956 m. Ir griovė po laipsnio (Chruščiovas, Brežnevas, ir kiti). Kadangi tai labai ilga istorija, tai siūlau pasikliauti manimi. Kaip argumentas: nuo kada pradėjo viskas brangti, ir atsirado „deficito“ sąvoką... Pagarbiai

Ceslovas2015-01-29 21:31

Austreviciau, kodel turi Graikija paremti ES rusijos ir ukrainos atzvilgiu? Juk Graikija nera kokios nors lietuviskos partijos narys kuris negali tureti savo nuomones. As asmeniskai sveikinu Graikija nepaklustancia kvailam Briuselio diktatui.

Paprastas2015-01-29 21:27

Chm, „RISI, beje, minimas VSD ataskaitoje kaip vienas iš Kremliaus instrumentų mūsų šaliai“, - perspėjo politikė visuomenę.“... Ar tai nėra valstybės paslapties paviešinimas(jog tai slapta ataskaita), p. Juknevičiene? Manau ekspertam reikia kreiptis į VSD. :-))))

info2015-01-29 21:13

Tikėtina, kad ateis laikas ir auštrevičius bus teisiamas Tautos tribunole už antikonstitucinę veiklą.

info2015-01-29 20:56

Auštrevičius - Lietuvos pardavėjas.

to 322015-01-29 20:54

Tau iki Auštrevičiaus - kaip iki Mėnulio, paršeli.

kaip?2015-01-29 20:45

Auštrevičius - politikas? Tas tuščias parsidavėlis "susiderėjęs" Lietuvos stojimą į ES ignalinos atominės elektrinės uždarymo sąskaita - politikas ?? Tiesiog parsidavėlis nekenčia tų kurie neparduoda už skatikus savo tėvynės interesų.

aAlgirdas- Valdui2015-01-29 19:56

Valdai Tu tik dalinai teisus ---- tokia buvo liberalų nuostata ir todėl jie privalėtų pasitraukti iš save gerbiančios valstybės valdymo ( tai nuostabiai atitiktų ir jų ideologiją )

aAlgirdas -Gintautui K2015-01-29 19:52

Gerbiamas Gintautai, atsiprašau, kad pareikšiu savo nuomonę, kuri pačiam laba ir labai nepatiks. Apie tai, kad Landsbergis sugriovė TSRS yra mitų mitas, kuris tam tikrame istorijos laikmetyje, tikrai atliko teigiamą vaidmenį ..... kad sujudėtų inertinė masė reikia šūkio .... Viskas teisingai, kaip teisybė ir tai, kad karo metu kareiviai į ataką ėjo už Staliną, už Hitlerį, už Musolinį, už Franką, už Aljende ir t. t. Toks tai gyvenimas. .. bet ne tie kurių vardai skambėjo atliko didžiausią darbą. Pakartosiu paties mintį -- būkimme biedni, bet teisingi... TSRS sugriovė Gorbačiovas ir jo aplinka. Respublikose buvo palaikymas stipresnis ar silpnesnis, betgi be Rusijos ( atsiprašau Jelcino ) pabaiga labai ir labai neaiški Tai yra OBJEKTYVI ISTORINĖ TIESA..... Landsbergis gi unikaliai ja pasinaudojo. Prieštaraukite tik argumentais.

Aldonai2015-01-29 19:50

O Putino paskirta Lietuvai prezidentė tau patinka? Gal reikia pabaigti šį farsą ir įvesti tiesioginį Putino valdymą, viena nuodėme būtų blondinei mažiau...

to 222015-01-29 19:41

tai ką dabar, verkti? Apgailėtinas tapo profesorius (vien gabrieliukas ką reiškia), ir šutvė jo pagailėtina. Viena apmaudu - per tuos išgamas (savim pasirūpinusius) nykstam kaip tauta.

Mindaugas2015-01-29 17:56

ne Lanzbergis sovietu sajunga griove ar sugriove ir pati ji irgi nesugriuvo Gorbaciovas sustare su vakarais ir tiek

Gintautui K.2015-01-29 17:12

Sąjūdis ne Landsbergio , o visų kitų ,ir kaip šiandien pasitvirtina visų kitų išlikusių iki šių dienų garbingiems ir ištikimiems tautos idealams...Ozolas,Vaišvila, Gendzelis ir taip toliau ir taip toliau....landsbergis buvo vienas tarp jų...Visi jie buvo už kovą dėl Lietuvos Nepriklausomybės...Siandien matome kas ir kiek jos norėjo...

valdas2015-01-29 16:47

Šitas išgama facebooke džiūgavo dėl gyvų žmonių deginimo Odesoje!!!

>Gintautui.K2015-01-29 16:43

Teisingi pastebėjimai, Landsbergio įnašas į nepriklausomybę milžiniškas, tik sajungos jis negriovė, ir negalėjo sugriaut, tokios jėgos negalėjo būt, ji pati supuvo ir sugriuvo, o pro supuvusius vartus , sąjūdžio drąsių vyrų dėka pasprukome į laisvę, dabar jau nepabėgtum, vartus užvirino, ir pristatė ,,Gradų''.

Gintatutas K.2015-01-29 16:25

Bukim biedni bet teisingi-Landsbergis suteike Lietuvai Nepriklausomybe,butent jis pradejo griauti Sovietu Sajunga ir sugriove. Ar padare klaidu? Be abejo,kiekvienas zmogus padaro kokia nors klaida. Taciau jo nuopelnai Lietuvai iz zmonijai atperka visas tas nereiksmingas klaideles. Lietuva 1990 metais buvo pavyzdys pasauliui. Lietuva ir 2015 metais yra pavyzdys pasauliui. Nekalbu apie ekonomika,kur mes lenkiame net senbuves,kalbu apie morale,kurios galeti pavydeti mums net Vakarai.

to 142015-01-29 16:18

Tau iki Landsbergio - kaip iki dangaus, šunyti.

to 20 sporto fanas2015-01-29 16:17

Graikija - kultūros, ir tik kultūros židinys. Buvo. Nei normalios ekonomijos, nei politikos Graikija neturi. Tik komunistus.

Sporto fanas2015-01-29 15:53

Nemanau, kad Graikija - viena iš labiausiai Europos istoriją, jos mokslą ir meną įtakojusių tautų yra tokia jau nieko nemąstanti ir neprotinga, kad ją galėtų pamokyti p. Petras, kuriam mąstyti, suvokti Europos ar pasaulio situacijos plonybes, jau nekalbant apie Lietuvą, trukdo begalė jo paties padarytų klaidų, brangiai kainavusių Lietuvai ir jos žmonėms. Tad Petro mąstymas ir veikla nukreipti ne tiesos ir geresnių sprendimų paieškoms, o aklam ėjimui "Briuselio ir JAV nutiestu taku". Beje, taip elgiasi didžioji dauguma mūsų politikų dėl baimės prarasti sotų duonos kąsnį ir baimės, kad reikės atsakyti už savo klaidas praradus valdžią. Tad baimė juos visus vienija, verčia "pūsti į vieną dūdą" kad galėtų išlikti valdžioje taip pasislepiant nuo atsakomybės už savo nuodėmes, padarytas kartais piktybiškai, o kartais dėl neišmanymo.

vyuko mėšlo krūva.2015-01-29 15:50

koks petrai tavo reikalas-į katrą pusę tauta nori į tą ir sukasi (priekiu ar užpakaliu). p.s. laimei mes ant Lietuvos turim aiškiai nubrėžtą "tiesiąją"

šakalas2015-01-29 15:00

Uz petra uz petra ir i dziunglias~!

Auštrevičius2015-01-29 14:29

tas brudas , kuris sužlugdė Seimo tyrimo komisijos išvadų priėmimą dėl SNORO ir padėjo konservatoriams išgrobstyti banką ir pavogti indėlininkų pinigus . Atminkite šį pider*.

Globalistų šuniukas2015-01-29 14:13

Auštrevičius atėjus laikui bus užrakintas savo uždarytos Ignalinos Atominės elektrinės Branduolinių atliekų saugojimo konteineryje iki gyvos galvos.

nu2015-01-29 13:57

Oi, tu petriukai, petriukai...

to 102015-01-29 13:30

labiau tikėtinas Maidanas Atėnuose - kad ir labai keistai tai atrodytų ES ir NATO šalyje. Bet, kai užzombinimas tokio lygio - kaip nors suvirškinsi, jei kas, landzbergiai ir šutvė padės.

dabar jau ES korumpuoti sionistai2015-01-29 13:21

stengsis ne tik Rusiją, bet ir Graikiją smukdyti, visapusiškai. O jeim dar atsiras Ispanija, Italija ir ttt??? Kas tada???? ES pasmerkta žlugti, tas ir įvyks, anksčiau, ar vėliau

graikai ant ribos2015-01-29 13:17

graikus turi isgelbeti europos sajunga. nemanau kad briuselis leis isiviespatauti graikijoje kremliaus tankams. lietuva neturetu irgi miegoti ir rodyti daugiau iniciatyvos

aldona2015-01-29 13:11

siūlau kreiptis į mmūsų konstitucinį teismą, būtinai padės.

nunu2015-01-29 12:46

Matyt graikai pasiilgę žalių žmogeliukų - desantas į Rodo salą greit gali pribūti - savi gi-all included, alcogol too....

1kom.Aldonai2015-01-29 12:35

Pagal jus demokratiniai rinkimai būna tik po spaudimu,o laisvi rinkimai,tai Putino,nesvarbu kokioje valstybėje jie būtų.Man belieka pridurti-'O,prote,nušvisk pas žmogų nors šventomis dienomis'.

Zino2015-01-29 11:53

Zino Petriukas kaip tvarkyti Graikija, kaip tvarkyti Ukraina, bet nezino Petriukas, kad didesne dalis Lietuvos skurdo duobėje .

Pritariu2015-01-29 11:51

Tautos išlaikytinis Petriukas.Kas žinot nors viena jo gera darbą konkrečiai .Nulinis Petriukas ir bandantis garsiau paloti, ar uz tai jis gauna mokesciu mokėtoju pinigus.

europieciu demokratija2015-01-29 11:49

arba darai taip kaip mes.ARBA TU MUSU PRIESAS

skorpionas2015-01-29 11:49

Šaunuoliai graikai, senai jau reikėjo šitą Landsberghandoniją-ES sugriauti. O Landsberghandonijos gerbejams aldonoms ir kt. brudui nepavyks atsaukti rinkimu rezultatus Graikijoje.

Man2015-01-29 11:33

tai sitas Petras ,kaip is anegdotu"Petriukas",matyt neatsitiktinai toki varda turi.Ka jis gero padare Lietuvai,o nieko tik dideli minusa.Pasedetu ir patyletu,gaudamas didziausiu pinigus uz nieka.Tautos islaikytinis.

>>12015-01-29 11:32

Demokratiniai rinkimai Graikijoje ivyko.Eurobiurokratu diktatas nepraejo.Graikai parode,kad yra didi ir nepriklausoma tauta.Pavydekime.

trumpai2015-01-29 11:18

Pertro nuomonė graikams žemiau plintuso.

Aldona2015-01-29 11:16

Ar neturetu Europos Parlamentas svarstyti galimybe atsaukti rinkimu rezultatus Graikijoje? Nemanau, kad Graikijos zmones patenkinti Putkino paskirta valdzia. Teisingiausia butu ivesti tiesiogini Europos Sajungos valdyma Graikijoje, kol ivyktu nauji ir demokratiski rinkimai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi