Rolando Boravskio artimieji, tap pat ir ekspertai.eu tinklalapio darbuotojai nuoširdžiai dėkoja Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus darbuotojams, kovojusiems už Rolando gyvybę, ir rūpestingai jį dabar prižiūrintiems medikams.

Kreipiamės į galinčius paaukoti Rolando Boravskio reabilitacijai. Bet kokio dydžio auką prašome pervesti į sąskaitą: Julė Boravskaja. SEB bankas LT667044060008061356 . Mokėjimo paskirtyje reikia įrašyti: „Ligonio gydymui ir reabilitacijai“.

Pinigai skubiai reikalingi alkūnės protezui, kurio ligonių kasos nekompensuoja arba kompensuoja tik dalinai.

Rolando sveikata po truputį gerėja, jis yra sąmoningas, šiek tiek kalba, atsakinėja į advokato klausimus.

Primename, po spalio 10 d. ankstų rytą įvykusio nelaimingo atsitikimo, visuomenėje kilo įtarimų, jog ikiteisminis tyrimas atliekamas aplaidžiai.

Tačiau policija tokias abejones išsklaidė informuodama, kad įvykio vietoje buvo atlikti būtini procesiniai veiksmai, ikiteisminis tyrimas buvo atliekamas intensyviai ir pareigūnai, atlikdami proceso veiksmus, policijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų nepažeidė.

Naujausi

Komentarai (37)

Rikiuoti
Susitarėt?2016-04-09 15:46

//lietuvosdiena.lrytas.lt/nelaimes/prokuratura-issiaiskino-kaip-iskrito-aktorius-r-boravskis-20160408132202.htm

lokaut2015-11-13 18:47

pervedėm. linkime sveikatos.

Stiprybes Rolandui2015-11-09 21:51

Pinigelius pervedziau. Brukit ta paprasta is cia. Loja ant zmoniu tik, pats nezinodamas, ko. Ale gi ir laiko turi pliurpalams rasinet. Nesuprantu. Jei nenori, net nepazisti sio aktoriaus, tai nieks nepraso is taves. Yra ir be taves daug geru zmoniu, kurie perveda, net nekomentuodami. Sveikatos ir stibrybes Rolando mamai.

tokiam zmogui- negaila2015-11-09 15:59

jau paaukojau, o dabar linkiu sveikatos.

Sveik, Rolanadai!2015-11-09 13:48

Pinigeli, kad ir nedideli, jau pervedeme. Stiprybes artimiesiems.

paprastam2015-11-09 13:04

juks is cia

–> 21. Vadakste (78.58.56.171)2015-11-09 12:22

tai visad tų pinigų trūksta, bet gi nelaimėj ir gi nors po vieną lituką kai sunešam ir jau parama gaunasi. Svarbu, kad daug tokių susipratusių būtų. Irgi bedarbis jau kurį laiką esu, iš skolintų gyvenu, bet gi nelaimė mūsų bičiuliui, tai kaip palikti bėdoje!? Mažiau pavalgysiu kokią savaitę kitą... O šiaip, ačiū, už atsiliepimą, kitiems net nerūpi šis šauksmas, nors pliurpia portale ant kiekvieno kampo.

Paprastas>292015-11-09 12:17

O 28 teisus, einam į konservatorių sėkmę ten padiskutuosim.

yel“l“ow submarine to 27. Paprastas>262015-11-09 12:12

sorry, bet drįsiu paprašyti ekspertinių kolegų, įvertinti utopijos ir naivumo laipsnį paskutiniame tamstos komentare :) - diskutuoti galima iki užsidiskutavimosi dubens srityje, bet aš klausiu - kas konkrečiai realizuos kriptografinę ir juridinę dalį ? - kam bus suteikti įgaliojimai ir kas juos suteiks ? :))

Nu, ir padla,2015-11-09 12:11

tu Paprastas! Ko čia tridalioji visokias filosofijas šiame portale, kai vienam iš įkūrėjų pagalbos reikia?! Tapai gnyda visiems laikams mano akyse!

Paprastas>262015-11-09 11:59

Manau jau mes(aš ir tamsta) pradėjome „naujos konstitucijos kūrimą“... Tik tam reikalingas rimtas portalas, kaip ir „ekspertai.eu“. O toliau visi piliečiai... diskutuojant ir pirmyn... Jog kiekvienas turi žinoti Konstitucija. Kada bus internete pritarta(nubalsuota)redakcijai... tada peticija(per Seimą)... arba tiesiogiai referendumas... Jog prieštarauti VISAI Konstitucijai, niekas negali.

yel“l“ow submarine to 23. Paprastas2015-11-09 11:21

vis dar neprarandu vilties kada nors išgirsti/išvysti tamstos transkripciją, kaip pats įsivaizduoji, grynai technologiškai, naujos konstitucijos kūrimą (tipo šita jau niekam tikusi ir taisyti nebėr prasmės) - kas kurs, kokiu juridiniu pagrindu, kas inicijuos, kas bašliuos, kas redaguos, kas reziumuos, kas ir kaip priiminės :)))

yel“l“ow submarine to 22. Paprastas2015-11-09 11:15

o tamstai nekilo minčių, jog sąvokos “Lietuvos tauta“ ir “lietuvių tauta“, yra ne visai tapačios ? :)) - būtent tauta, bendrąja prasme ir yra visų lt piliečių atitikmuo :))) - kadangi, matau, jog tamstai pritrūksta laiko pasidomėti plačiau, tai cituoju ką apie tai byloja vipedija ------------------------------------------Tauta – dvi susijusias reikšmes arba reikšmių grupes turinti sąvoka: Pirmoji reikšmė sietina su etnologijos (etnografijos) mokslo vartojama sąvoka etnosas arba etninė grupė. Antroji sietina su terminu nacija. Kasdieninėje vartosenoje šios dvi reikšmės neretai griežtai neatskiriamos ar tapatinamos. Pirmąja, etnoso, reikšme sąvoka tauta reiškia save suvokiančią, savivardį (etnonimą) turinčią, istoriškai susiformavusią žmonių bendriją. Šia reikšme vartojama sąvoka tauta reiškia etninę tautą. Griežčiau vartojant sąvokas, termino etnosas ar etninė tauta pakaitalas lietuvių kalba yra tautybė. Pavyzdžiui, lietuvių tautą, o tiksliau tautybę sudaro individai, priskiriantys save lietuvių kultūros žmonėms, laikantys šią kultūrą sava. Šie individai gyvena ne tik Lietuvos teritorijoje, bet ir kitų tautų kultūros erdvėje. Savo etninėje teritorijoje gyvenantys lietuviai sudaro ne tik etnokultūrinę bendriją, o ir teritorinį etnosocialinį organizmą. Nacija arba moderni tauta yra tokia teritorinė etnosocialinė bendrija, kuri turi savo paties teritorinį suverenitetą ir administraciją. Kitaip tariant, šia reikšme vartojamas terminas tauta visada reiškia politinę tautą. Šia prasme galima kalbėti apie Lietuvos tautą. Nacija laikytinos ir tos teritorinės etnosocialinės bendrijos, kurios siekia turėti savo valstybę gyvenamoje arba etninėje teritorijoje, jeigu siekimą palaiko dauguma tos bendrijos narių.

labai2015-11-09 11:04

stebiuosi ekspertai.eu portalo redakcijos tolerancija, kad per tiek laiko ir tokio kiek israsytu komentatoriaus Paprasto paklodziu, jo dar is cia neismete.

Paprastas2015-11-09 10:53

Na ir reakcija! O jog parašiau tiesą. ... Jau „1 000 + 1“ kart rašiau – man nesvarbu „Kas yra TAS“, aš tik skaitau „Ką“ jis rašo, šneka ir t. t. ir tik vėliau(retkarčiais) pažiūriu o „Kas“ jis toks. Jeigu žiūrėti rimtai, tai politikoje visi „aktoriai“ ir manau ne kiek blogesnį nei „tikri“ aktoriai. Jog jiems irgi pastoviai reikia vaidinti, kad jie „gali“, kad nuo jų kas nors „priklauso“. Ir manau neblogai, nes į jų „spektaklius“ pastoviai „anšlagas“. Kas liečia „Bet tu geras Prezidentes patikėtinis, atidirbi kruopščiai visomis temomis“ – tai yra IDIOTIZMAS. Buvau patikėtinis kandidato V. M. , bet kada pamačiau jį „Ringe“... supratau koks jis „skistas“... Supraskit, pažadus dalinti daug proto nereikia, bet realiai(objektyviai) paaiškinti kaip jos įgyvendinsi tam reikia žinių ir proto, kitaip bus eilinis „spektaklis“(nevisai „tikus“, nes reikia DAUG PINIGU(apgaulei ir reklamai). „ED paprastam-kindziuliui-daltonikui“ (galėjo ir dar „pridėti“) Bet gal tu koks krūčiausias, laisviausias savo bendrabučio aktorius? (gyvenu mieste, nuosavame(3 aukštai) name + 20,5 a. žemės)... Tas, kuris stebuklingai netarnauja sistemai, ant visų vemia(gera uoslę turi? ), tik va, receptas pasimetė - kokia ten ta išeitis iš priklausomos valstybės?“ ... „1 000 + 1“ kart rašiau, ne dalyvauti rinkimuose(netarnauti sistemai), o paruošti naują programą – Konstituciją...

Paprastas2015-11-09 10:52

Nors ir taip: Jeigu „1 straipsnis: Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika“, tai kaip „2 straipsnis: Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai“?. Tada ir 1 str. nuostata turi būti „Lietuvos valstybė yra nepriklausoma Tautinė demokratinė respublika“. Logiškai kyla klausimas: kas yra kitos tautybės žmonės? O ten, kur jie kompaktiškai gyvena, yra Lietuvos valstybės teritorija, ar ne. Atsižvelgiant į Tarptautinę Teisę, dėl valstybės teritorijos vientisumo, tai yra Lietuvos valstybės teritorija. ... Tai visai natūralus sprendimas – jie negali būti ir LR piliečiais, jos reikia deportuoti(rusus į Rusiją, lenkus į Lenkiją, žydus į Izraelį, baltarusius į Baltarusiją ir t. t. ) , arba kaip Latvijoje, pripažinti ne piliečiais ir įvesti cenzą. Nes LR Konstitucijos(vėlgi) 4 straipsnis: „Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus SAVO atstovus“. Taigi valdžioje negali būti kitų tautybių atstovu! Visai natūralus yra reikalavimas „Lietuva lietuviams“. Bet kodėl ne tik „Tautai“ leista balsuoti už šį Konstituciją, o visiems gyventojams? Kodėl Konstitucijos gale(148 str. ), atsirado piliečių kvalifikuotos daugumos teisė: „jeigu už tai pasisakytų ne mažiau kaip 3/4 Lietuvos piliečių, turinčių rinkimų teisę.“ , o ne 3/4 Tautos? Šios Konstitucijos straipsniai 2,3,4 prieštarauja „1991 m. vasario 11 d. Konstituciniam įstatymui "Dėl Lietuvos valstybės". Jog už tai de fakto balsavo LTSR piliečiai, nors po kovo 11 perversmo, jie de jure buvo pripažinti LR piliečiais. Pastebėtina, kad valstybė jau buvo sukurta(nes vyko demokratiški rinkimai), kad piliečiai (kvalifikuota dauguma) išreiškia norą būti(gyventi) Lietuvos nepriklausomos demokratinės respublikos piliečiais. Tai , akivaizdu, kad LR Konstitucijos str. reikia keisti: „2 straipsnis: Suverenitetas priklauso piliečiams, ne mažiau kaip 3/4 Lietuvos piliečių, turinčių rinkimų teisę“; „3 straipsnis: Niekas negali varžyti ar riboti piliečių suvereniteto, savintis jų suverenių galių. Visi piliečiai ir kiekvienas pilietis atskyrai, privalo priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką“; „4 straipsnis: Aukščiausią suverenią galią piliečiai vykdo tiesiogiai per referendumus.“ Dabar apie : „5 str. Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas. Valdžios galias riboja Konstitucija. Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms.“ Atsižvelgiant į dabar esamą 4 str. redakciją: „Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.“ Kyla daug klausimų : kaip suverenitetas(Aukščiausią suverenią galią) gali būti atiduotas demokratiškai išrinktiems savo atstovams, jeigu rinkimuose dalyvauja 25-45% piliečių, o ne 75%? Kaip šitie atstovai gali keisti Konstituciją, kuri riboja „Valdžios galias“? Ar „valdžia“ - Vyriausybė, Teismas galima laikyti „demokratiškai išrinktais savo atstovais“?... ir t. t. Principas – jeigu labai nori, tai gali? Manau yra naikintinas. Todėl būtina nustatyti tikros(o ne veidrodinės) demokratijos „rėmus“: „5 str. Vykdomoji valstybės valdžia Lietuvoje yra Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas, kurie renkami ketveriems(penkeriems) metams remiantis visuotine, lygia, tiesiogine rinkimų teise ir slaptu balsavimu. Kadencijų skaičius neribojamas. Valdžios galias riboja Konstitucija, konstitucinė santvarka ir mandatas. Mandato panaikinimo teisę turi tik Lietuvos Respublikos piliečiai. 50 tūkstančių piliečių, turinčių rinkimų teisę . Valdžios įstaigos tarnauja piliečiams.“

Vadakste2015-11-09 02:41

Ot gyvenam ane, susirgus , ar atsitikus nelaimei neturime pinigu. Is kur cia turesi , nes gaunam mizernus atlyginimus ir pensijas . Anksciau tai gydymas ir mokslas buvo nemokamai , o dabar praso mani , mani. Vo tep tautieciai. Padeti bedoje Rolandui negaliu , nes nera tu mani , mani , o galiu palinketi sveikti ir geri pinigu turintys zmones pades. Sveikatos ir tikekimes , kad bus viskas gerai.

prasau2015-11-09 00:44

gerbemi,ekspertai.eu,tam svarbuam tikslui suorganizuokit trumpaji tel.nr.butu labai patogu aukoti.Ačiū

mociute2015-11-09 00:12

As jo asmeniskai nepazistu, tik is veiklos, vaidmenu. Vertinu si zmogu ir pervesiu 100 eu. [Alytus].

paprastas cinikas2015-11-08 22:17

pritariu, PAYPAL yra geras varijantas

lina2015-11-08 22:14

kadangi esu berete tai ir nieko nesuprantu, bet mestelsiu keleta zvanganciu i saskaita, kad geras zmogus sveiktu.

Edita2015-11-08 22:09

Taip, pritariu 15. Padarykite per Pay Pal, labai patogu. Ir ekspertams.eu aukoti pagaliau padarykite per Pay Pal!!!!!

Kodel2015-11-08 21:09

Nera ,kad galetu is kitu saliu pervesti per PayPal?Jeigu ir noreciau ,bet negaliu...Padarykite ir per PayPal...

lr2015-11-08 20:20

Sveikatos gerb.aktoriui.Laukiam trumpojo nr.

zina2015-11-08 19:41

labai geras aktorius suorganizuokit trumpaji nr tikrai daug kas aukotu as taip pat lauksim jo sugryztan

Dzūkija > 11. >>> 102015-11-08 19:34

Nepatariu...neduok Dieve...dar pats iškrisi...nuostoliai Tėvynei...

>>> 102015-11-08 19:04

Gal tave paskraidynt per langa su visais stiklais, senas vaflinas komuniste.

Dzūkija > 9. saude tu saude2015-11-08 18:34

Nežinojo...bet dabar jau žino...Nejau,tamstai,geriau gyventi...užsipuolus ką nors??????...Aš irgi daug ko nežinau... O R. Boravskiui - sveikatos ir stiprybės...

saude tu saude to paprastas2015-11-08 18:16

tai tu DEGENERATAS ir tavo kaimynai. domekis placiau asile................

sveikatos2015-11-08 16:51

Drasos kelio partija gali taip pat pasirupinti aktoriaus sveikata .Sveikatos siam Zmogui.

Ekspertams EU2015-11-08 16:17

Ne gi sunku paskelbti TRUMPąjį NR aukoms?Ne visi nori viešintis ,pravesdami pinigus.

Gera žinia2015-11-08 15:46

Ačiū, Dievui, kad Rolandas taisosi. Pervesiu pinigų.

vilte2015-11-08 15:27

Viska jis pazista...tas "paprastas"...

Neisivaizduoju tokio prastumo2015-11-08 14:49

Kad nežinoti aktoriaus Rolando Boravskio... Sveikatos ir stiprybes Rolandui.

ED paprastam-kindziuliui-daltonikui2015-11-08 14:38

Ko čia tą savo infantilumą demonstruoji? O kuriuos tu pažįsti? Nagi, pasidalink savąja chebra. Kurį TV žiūri? Įtariu, kad ne lietuvių kalba. Nes lietuviškai taip ir neišmokai. Bet gal tu koks krūčiausias, laisviausias savo bendrabučio aktorius? Tas, kuris stebuklingai netarnauja sistemai, ant visų vemia, tik va, receptas pasimetė - kokia ten ta išeitis iš priklausomos valstybės? A... Taip... Paloti. Palok. O paskui gult, šunie.

KL2015-11-08 14:30

Nebutum Paprastas, tai gal ir zinotum. O tai dabar daug rupesciu turi, ypac ekspertuose tau darbo netruksta matos. Bet tu geras Prezidentes patiketinis, atidirbi kruopsciai visomis temomis.

Paprastas2015-11-08 14:29

„gerai žinomas Lietuvos aktorius ir režisierius Rolandas Boravskis“ ... o aš net negirdėjau apie jį, kol neiškrito... paklausiau kaimynus jie irgi...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi