2014 m. liepos 17 dieną Ukrainos danguje įvyko viena iš didžiausių aviakatastrofų aviacijos istorijoje. „Malaizijos Avialininijų“ lėktuvas buvo numuštas, žuvo 298 žmonės.

Lietuvoje niekam nekelia abejonių, kad lėktuvą numušė arba pati Rusija, arba Rusijos remiami teroristai, siautėjantys Donbase. Net pats Vytautas Landsbergis apie tai yra ne kartą pranešęs. Gal būt tai ir tiesa, tačiau taip teigti bus galima tik tada, kai tyrimas bus pilnai užbaigtas.

Pasaulyje, skirtingai negu Lietuvoje, aklai nesilaikoma šios vienos nuomonės. Tiriamos įvairios versijos, žadama, kad galutiniai oficialūs tyrimo rezultatai bus paskelbti tik po metų.

Jūsų dėmesiui rusų žurnalisto Arkadijaus Mamontovo dokumentinis filmas apie šią katastrofą. Filme atskleidžiami ir dar nežinomi faktai. Jam pavyko gauti interviu iš piloto, kuris laikė reiso MH-17 šturvalą, tomis lemtingomis minutėmis, šeimos. Liudininkai, kurie matė kur kas daugiau nei visi kiti, nauji kadrai iš katastrofos vietos ir pastebėjimai, apie kuriuos iki šiol niekas nekalbėjo – visa tai naujame A. Mamontovo filme.

Naujausi

Komentarai (32)

Rikiuoti
z2014-10-15 22:31

Kai tik koks protingesnis komentaras, tuoj pamišęs kremlinas "yel“l“ow submarine" – į ataką :)

yel“l“ow submarine to 28. airis2014-10-15 21:48

darai gėdą airiams su tokiu nicku, neturėjimu žalio supratimo apie karinę techniką ir netgi elementarią fiziką bei tokiais “dr. ramanauskiškais“ kliedesiais iš beretoidinės pasakų skrynelės :))) - net tingiu gilintis(terliotis) :) - priminsiu tik vieną faktą, kuris ukrų kaltės nuplauti niekaip neleis - t. y. leidimas skristi virš karo zonos !!!! - ir dar - pilotų ir ukrų dispečerių pokalbius kam nors buvo leista išgirsti ?? - jie išvis dar yra ? - vienžo neturiu žo ...

to 282014-10-15 21:47

yra klausimų..tau bent 15metų yra??jeigu yra daugiau - daugiau klausti tavęs ko nors neverta ..

>> airis2014-10-15 20:38

Tavo manymu keleivinis lektuvas turi galinio vaizdo veidrodeli? Suviai i pilotu kabina buvo is galo ir is sono. Neka ir pamatysi. Sukileliai numuse karini lektuva lekianti max. 2-3km. aukstyje, viena besileidziant is rankinio zenitinio ginklo. Iki dabar vyksta kovotoju keitimasis tarp abieju pusiu. Ar matei bent viena sulaikyta rusijos pilieti? O koks butu aziotazas...

airis2014-10-15 18:48

pamastykime logiskai... 1. tame paciame rajone per 2 savaites buvo numusti 4 ukrainos kariniai lektuvai ir juos numuse sukileliai. 2. numusus mh17 sukileliai paskelbe kad numuse dar viena karini lektuva ir pagrasino daugiau neskraidyti "ju teritorijoje". isaiskejus klaidai puole teisintis kad tai buvo nepatvirtinti duomenys. 3. numusimo ir nukritimo teritorija pilnai uzimta sukileliu ir ukraina niekaip neturejo galimybes nuvezti BUK'a, nusitaikyti, issauti ir nepastebetiems grizti i savas teritorijas. Bukas ne stingeris, kuprineje netelpa. 4. Jei butu numusta is oro, pilotai butu speje pranesti apie pasirodziusius naikintuvus oro dispeceriams. naikintuvai negali saudyti is 20-30km atstumo o ir suvarpyti dideliu greiciu skrendanti lektuva kulkomis kad visi pilotai zutu vietoje techniskai neimanoma. 5. pacioje sukilimo pradzioje sukileliai turejo lengvus ginklus, uzkure kelis "paminklinius tankus", bet paskui ju arsenalas tapo toks modernus kad Lietuvai tokio tik pasvajoti. Visa tai jie tikriausiai "nusipirko donecko arba luhansko turguje" o ne gavo is rusijos(parduotuveje-duonos ir pieno neturime, bet galime pasiulyti tanku, btr'u ir kitokios artilerijos). kai tik ukrainieciai pradejo atsiimineti prarastas pozicijas, staigia padaugejo kariaujanciu pries juos... Gradai, desimtys tanku, artilerija ir t. t. 6. Palyginkime zemelapius. Kovos vykdavo toje ukrainos dalyje, kur uz sienos vyko RF kariu "karines pratybos". Kai "pratybos" judejo i rusijos pietus, kovos ukrainoje irgi judejo i pietus. 7. Sukilimui vadovavo ir ji pradejo atvyke is rusijos "buve FSB darbuotojai", kurie isejo is darbo pries 1-2men o pries tai padejo "atgauti" kryma. vietiniu kovotoju buvo vienetai, pagrinda sudare "atostogaujantys" rusijos kariai-savanoriai". 8. putinas sake kad kryme rusijos kariu "nera", bet paskui pripazino kad vis tiktai buvo. donecke ir luhanske irgi "nera, nebuvo ir ginklu nesiunte". kodel tiketi si karta jei kryme irgi "nebuvo"? 9. pasiklyde desantininkai.... juokas ima. paprasti kareiviai mokinami orientuotis vietoveje, desantininkai buna paruosti dar geriau. Pasiklysti apie 20km kitos salies teritorijoje... pasakos. 10. masiskai zuve kariai "pratybose" apie kuriuos nenori rasyti rusijos spauda. Kiek pratybu iki siol buve, zudavo vienas kitas. dabar-simtai(gal net ir tukstanciai) zuvusiu ar dingusiu neaiskiomis aplinkybemis. sarasa galima pildyti ir pildyti. ar dar yra klausimu kas numuse mh17?

Bondinė2014-10-15 12:55

"23. antanas"-aš gal mažai gaudausi-paaiškink kokia vertybė yra banko kortelė(norint pavogti iš jos pinigus):1)kaip sužinai kortelės prisijungimo kodus?2)toje Ukrainos dalyje jomis galima naudotis?

yel“l“ow submarine to 242014-10-15 05:54

su kuo jau su kuo :)) - žymiai didesnė prasmė diskutuoti su bet kokiom “aldutėm“, “vidutėm“ ar kitokiom lansbergio fanių modifikacijom, nei su gerb. beretologijos mokslų daktaru Jonu Ramanausku :))

yel“l“ow submarine2014-10-15 05:42

paprastas atsakymas tiems, kas vis dar nežino kuo tikėti - turiu omeny ne beretozoidus :) - viena pusė nuo pat pirmos minutės ėmė kaltinti rusiją ir novorosiją, pateikdama daugybę netiesioginių pusiau įrodymų , pusiau pletkų, nekalbant apie visokių lansbergio ir grybo tipo idiotų visame pasaulyje paskelbtus “nuosprendžius“ ... , - kita gi pusė - tiek rusija, tiek novorosija , nuo pat pradžių prašė, kvietė, propagavo, inicijavo tik vieną variantą, kuris gal tik beretozoidams gali atrodyti necivilizuotas ar nemotyvuotas - t. y. - visi, bendrom jėgom padarykim viską, kad išsiaiškinti visas tragedijos aplinkybes kuo tiksliau, patikimiau, ir nustokim spekuliuoti, tuščiažodžiauti, rengti linčo teismus, bei elgtis kaip turgaus bobos ... ,... , ... , - taip kad galvokit galva, neapsisprendusieji kuo tikėti :))) - o tas faktas, kad ukrainos psichopatai nepajudino nė piršto, kad paskelbti paliaubas (nors ir vienpuses, nors ir ketinimų lygyje)), kad padėti surinkti nuolaužas ir įkalčius , negana to - nuolatos apšaudė katastrofos vietą , yra užfiksuotas begalės autoritetingų ir mažiau autoritetingų liudininkų ir tik laiko klausimas, kada tai bus įvertinta katastrofos tyrimo komisijos, bei kitų suinteresuotų tarptautinių institucijų ... , - ketvirta vertus, - lieka vis mažiau abejonių, kad katastrofos tyrimo komisija turi užduotį kažką ištirti... , - po šiai dienai katastrofos vietoje guli begalė nuolaužų, kurios, panašu, įdomios kam tik nori, bet tik ne komisijai ... , - taip kad darykit išvadas, “neapsisprendusieji“ :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-10-15 03:54

"22. to 13 dr.Jonas Ramanauskas (2014-10-14 22:59:21) (217.77.28.106) Parašė: Ukrainieciams nepavyko provokacija su irasytais pokalbiais apie lektuvo numusima,nes isaiskejo,kad pokalbiai irasyti pries lektuvo numusima,todel jie dingo ir apie juos nebekalbama."---- Tai jeigu taip sakai, tai tada kaip tik filmo kurejai PRIVALEJO tuos pokalbius itraukti ir IRODYTI, kad jie neatitinka TIESOS! Deja taip nepadare, nes ko gero tai tiesa.

antanas2014-10-15 03:28

Prieš trisdešimt metų Sovietų Sąjungos naikintuvas kurį pilotavo papulkininkis G. Osipovičius, virš Sachalino numušė Pietų Korėjos keleivinį lėktuvą “Boeing-747”, kuriame buvo 269 žmonės. Jau nuo pirmojo tuometinio TASS pranešimo buvo griebtasi melo. Karo lakūnas papulkininkis G. Osipovičius į lėktuvą iššovė dvi raketas. Abi jos smogė tiksliai. Karo lakūnas pats matė, kaip visos šviesos orlaivyje užgeso... Papulkininkį iškilmingai sutiko visas pulkas - sveikino, gyrė, džiaugėsi kartu su juo. Tuo tarpu Pietų Korėjoje žmonės, netekę savo artimųjų, raudojo ir keikė Sovietų Sąjungą. Tuoj po tragedijos Kremlius ėmė platinti versiją, pagal kurią SSRS valstybinę sieną esą pažeidė du lėktuvai - keleiviniu tariamai dangstėsi kitas orlaivis, kuris šnipinėjo. Tai įrodo, kad rusai moka ne tik numušinėti beginklius keleivinius lėktuvus, bet ir fabrikuoti melą. Prisiminkim, kaip prorusiškieji banditai elgėsi, kai buvo numuštas Malaizijos lėktuvas - jie nieko neprileido , aukų kūnai kelias paras karštyje nebuvo surenkami, nuo aukų rankų buvo numaustomi auksiniai žiedai, buvo pasisavintos piniginės, bankų kreditinės kortelės, kiti vertingi daiktai. Žiauriau elgtis nebegalima.

to 13 dr.Jonas Ramanauskas2014-10-15 02:59

Ukrainieciams nepavyko provokacija su irasytais pokalbiais apie lektuvo numusima,nes isaiskejo,kad pokalbiai irasyti pries lektuvo numusima,todel jie dingo ir apie juos nebekalbama.

>skorpionas2014-10-15 02:33

Malaizijos lėktuvas buvo numuštas tam, kad šį įvykį pateikti kaip įrodymą, kad separatistai yra teroristai, demonizuoti Rusiją Europos akyse ir, pagaliau, prispausti Europą pritaikyti ekonomines sankcijas Rusijai, ką, be šios lėktuvo tragedijos JAV nesisekė pasiekti.

Abejoju2014-10-15 02:21

Rasot,kad Lietuvoje niekam nekelia abejonių, kad lėktuvą numušė arba pati Rusija, arba Rusijos remiami teroristai.Cia kokiam uzkampy apklausa daret? Ar tik Lansdbergio,Kubiliaus ir Juknevicienes klauset,nes as pazystu labai daug kuriems kyla abejoniu?

Prop2014-10-15 02:06

Superinis propogandinis filmukas bukaprociams. Nesitikejau tokio meslo is ekspertu. Atvirai vyrai, jau perlenket lazda. Jum liko tik ORT ziniu pakartojimus rodyt.

–> 10. Paprastas> 9 (88.118.179.138)2014-10-15 01:51

???!!!

Taigi vat!2014-10-15 01:50

Kas ieško durniukų - tas randa!O ieško tai Putkė ir daugiausia randa Lietuvoje.Aš nukopijavau filmuką,kur buvo rodomos to lėktuvo nuolaužos,kai tik pasirodė interyje.Greičiausiai tai buvo pačių "separatorių"filmuota.Ta stambiausia dalis - kabina buvo be jokios skylės,o paskui maskoliai rodė ją visą skylėtą.Atseit Ukrainos lektuvas sušaudė.Gaila vargšų lengvabūdžių,aklai tikinčių melagiais...

Taip pat2014-10-15 01:49

Taip pat labai vertas demesio amerikiečių dokumentalistų filmas "Maidan massacre".

taigi2014-10-15 01:35

O manęs neapleidžia viena šventvagiška mintis... ir vis į galvą ateina ta pati. Numušti lėktuvą buvo tikslingas JAV sumanymas. Kad konfliktas Ukrainoje nepradėtų rimti, kad nesustotų puolimas prieš Rusiją reikėjo ugnin šliūkštelti žibalo. O ko nenumušus lėktuvo? Ir skubiai suversti bėdą rusams. Juk visuomenė įaudrinta, patikės iš karto, kad tai rusų darbas. Ak tiesa, ten žmonės... Na ir kas. Karas pateisina visas priemones. Ukrams rojų Europoje pažadėk, dar pinigų, dar karinės pagalbos.. Ir darbas padarytas

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-10-15 01:26

Prie mano komentaro zemiau galima butu prideti, kai jeigu BUK raketa paleido ukrainieciai, tai ukrainieciu BUK raketa gali daskristi iki Vasingtono, Vladivastoko ir net iki Marso, jei prie jos ruskis pritvirtins propagandini filmuka!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-10-15 01:22

Man tai atrodo, kad filmo kurejai buvo labai labai atidus, net moters dispeceres politines paziuras "issiaiskino", surinko daug informacijos, taciau, kaip ir kiekvienoje propagandoje PAMIRSO itraukti saviskiu pokalbius, kurie atvirai internete buvo ir buvo dziugaujama, kad numuse AH-26 Ukrainos lektuva, o pasirodo, kad Malaizijos, tai tada tie visi pokalbiai kaip mat isnyko. Tai cia toks ir objektyvumas, kuris persmelktas propaganda. Tai reiskia, kad svarbiausioji dalis yra PRALEISTA, o visos tos nuoseklios detales... gali buti ir tikros, ir tikriausiai tikros, nes butent didis melas ir turi buti pasleptas po tikromis detalemis. Ta lektuvo apsaudyma kulkomis lengvai galima atlikti ir ant zemes, nes tam buvo pakankamai laiko. Gi svarbus momentas, kurio taip vadinamieji "inzinieriai" neatkreipe demesio, kalbedami apie BUK sistema ar kokia ten kitokia, tai kad visi tie raketiniai kompleksai turi maksimalu atstuma pazeisti objekta, ir pagal interneto duomenis pats didziausias nuotolis, kurio tokio tipo raketa gali pazeisti taikini yra 50 km, o tai gerokai maziau, nei ruskiu uzimtos Ukrainos teritorijos plotis, kas reiskia, kad is Ukrainos puses numusti to lektuvo is principo buvo negalima, nes raketa iki to lektuvo paprasciausiai NEDASKRISTU! Na nebent ukrainieciai turejo BUK pasistate Rusijoje arba prie savo sienos su Rusija. Kas jiem ten leido, jei ta teritorija yra okupuota! Taigi kaip sakoma, vagie kepure dega, tai ir sukure filmuka, kad praplauti propagandiskai smegenis. Kalti visi kiti, tik ne rusai okupave Kryma ir Rytu Ukraina! Tegyvuoja bolsevikine fasistine rusikoji propaganda! Ura tovarishci!

Rungas2014-10-15 01:02

Vokiečių Bundestagas 2014. 09. 09 pateikė tokį pranešimą, (atasakaitą). NATO žvalgybiniai lėktuvai AWACS, boingo MH17 katastrofos zonoje fiksavo, identifikavo sistemų žemė oras, signalus klasifikuojamus kaip SA-3. Ne Buk ar kitokių, o būtent SA-3. Nato reporting name SA-3, o rusiškai С-125 "Нева"/"Печора", Rusijoje senai nenaudojama, o ją turi tik Ukraina. Taigi panašu, kad galėjo būti paleista ir raketa iš šios sistemos, bet nepataikyta, o tada jau savo darbą atliko SU 25, kurie ir sekė boingą todėl, kad nepasitikėjo savo kolegų taiklumu. dipbt.bundestag.de/doc/btd/18/025/1802521.pdf

skorpionas2014-10-15 00:59

Malaizijos lėktuvą numušė ukrfašistai-teroristai ir šį faktą pagrindžia sekančios aplinkybės: Pirma-tik ukrfašistai turėjo motyvą numušti lėktuvą. Ukrfašistai pradėtą karą prieš separatistus pavadino antiteroristine operacija, tačiau įrodymų bylojančių apie separatistų įvykdytus teroristinius aktus jie neturėjo. Taigi, Malaizijos lėktuvas buvo numuštas tam, kad šį įvykį pateikti kaip įrodymą, kad separatistai yra teroristai Antra- katastrofos dieną Rusijos priešlėktuvinė sistema užfiksavo artėjantį prie „Boeing 777“ lėktuvą Su -25. Tik ukrfašistai kare su separatistais naudojo lėktuvus Su -25. Ekspertai apžiūrėdami „Boeing 777“ nuolaužas nustatė, kad pilotų kabina buvo suvarpyta 30 mm šoviniais, o tokie šoviniai naudojami lėktuvo Su -25 patrankos GŠ-30 užtaisymui. Trečia-jankiai neišslaptina katastrofos dieną palydovų darytų nuotraukų, nes juose yra įrodymai demaskuojantys ukrfašistus. Kai jankiai įrodinėjo, kad Rusija iš „Gradų“ apšaudo Ukrainos teritoriją jie viešai demonstravo palydovų darytas nuotraukas. Jei Rusija ar separatistai būtų numušę „Boeing 777“,tai katastrofos dieną palydovų darytos nuotraukos jau senai būtų viešai demonstruojamos. Taigi, yra pagrindas teigti, kad Malaizijos lėktuvą numušė ukrfašistai-teroristai, kurių veiksmus sankcionavo jankiai. Ukrfašistai be jankių pritarimo nesiryžtų tokiam nusikaltimui.

Paprastas> 92014-10-15 00:41

Na, taip „turiu daug info įsirašęs“... ir toliau rašyk tą „info“. O atpažinti tiesą, taip ir nesugebėsi. „Info“ ir faktai du skirtingi dalykai.

–> 7. Paprastas >6 (88.118.179.138)2014-10-14 23:25

Jo, irgi turiu daug info įsirašęs apie tą Korėją. Ir kur nuolaužas imitavo turiu kelias versijas. Niekad netikiu, jei tik iš vienos varpinės info yra, tai ir parašiau nuomonę, kad skystai šitame video argumentuoja rimtus dalykus. Be to prisimenu, kaip mums valdžia anais laikais „švietė“ apie tą Korėjos katastrofą, apie Izralio, apie katastrofą, kai šveicarų dispečeris (danas) du lėktuvus krūvon suvedė. Na, niekuo nesiskiria „makaronai“ nuo dabartinių! Ir matyt niekad ir nesiskirs, nes mada iš ten, kur nesiskiria. Anksčiau iš Maskvos, dabar iš Vašingtono. Tas pats, tik kitoj...

Dzūkija2014-10-14 23:15

Visiškai nesutinku su teiginiu - "Lietuvoje niekam nekelia abejonių, kad lėktuvą numušė arba pati Rusija" Keisčiausia,kad laikui bėgant - vis daugiau klausimų. ir kuo toliau, tuo skaudžiau suvokti,kad vardan grobuoniškų kėslų,visiškai bevertė tampa žmogaus gyvybė - ir ne vieno ar dviejų,o beveik 300... Vaikai,moterys... Žmonės skrido su rūpesčiais ,reikalais ir svajonėmis... Tikiu,kad TIESA anksčiau ar vėliau paaiškės... O Lietuvos politikų - aiškiaregių pezalai beverčiai,jiems reikėtų televizijos šarlatanų šou dalyvauti,o ne šalies valdyme...

Paprastas >62014-10-14 22:45

Na taip „kaip ir su Korėjos laineriu buvo, tai tenka atidėti išvadas ilgam laikui.“, o su Izraelio laineriu? Tarp kitko su Korėjos irgi buvo gryna JAV provokaciją. Buvo du lėktuvai: vienas JAV žvalgybinis, kuris prisidengė Korėjos laineriu.

–> 5. Paprastas (88.118.179.138)2014-10-14 22:28

Nesiveliu į kalbas su pripuolusiais neto bezdaliais, kaip žemiau parašė. Kadangi, keliais žodžiais anąsyk pasidalinom mintimis, tai daugmaž žinom, kad pažiūros sutampa. Renku, įsirašiau daug medžiagos iš kiek tik įmanomų šaltinių apie tą Boingą. Suprantu, kad eiliniam piliečiui nelabai bus prieinama info iš kur tik panorėsi apie jį, kaip ir su Korėjos laineriu buvo, tai tenka atidėti išvadas ilgam laikui. Pasidalinti nuomonėmis norisi su tais, kas rimčiau nagrinėja tą faktą. Kad rusu ar landsbergistu apšaukia, tai tokių tridalių buvo ir bus. Ką berašytum, vis tiek ant tokių užsirauni: jie gi protingiausi! Trumpinu, nes žinau, kad niekam neįdomios ilgos „paklodės“. Parašysiu dar.

Paprastas2014-10-14 21:58

Kiekvienam pažiūrėjusiam šį filmą kyla klausimas : kuo tikėti? Ekspertų parodymais(vokiečio, Malaizijos, rusų) ar kalbomis Vytauto Landsbergio, Porošenko ir t. t. O atsakymas paprastas, kaip mūsų gyvenimas. Įsivaizduokit vyksta teismas dėl nužudymo. Ar žudiko giminės(ypač elitas) gali pripažinti, kad jų artimas žmogus nužudė?... Niekada, jie negali suvokti situacijos ir jų savimonė tai atmeta. Tai jų bėda. O jeigu dar ir teisėjai priklauso giminėms? Tai ir procesas bus vilkinamas iki ... senaties termino. Taip ir ši situacija. Visi kas „prisidėjo“ senai išsilakstė(kas „atostogauja“, kas atsistatydino ir t. t. ) ir galų gale ... visi dings. O Ukraina tai ES „dukra“. O Anglija(ES narė) tai Ukrainos „giminė“, kaip ją galima apkaltinti? Taigi tiesa yra viena – tai Ukrainos „darbas“.

to 22014-10-14 21:48

Ir UK su JAV? :) Jo, tavo mintys vertos pono propiesoriaus "įžvalgų". :))

kvailiai pasaulyje2014-10-14 21:41

Pritariu antram komentarui, zmones neskaito Landsbergio, nezino tiesos, kvailiu dauguma vaiksto pasaulyje.Lietuvoje irgi atsilikusiu netruksta.

Čia kas, mūsų A.Mamontovas rašo?2014-10-14 21:28

Jei rimtai, tai ot duoda tame video! Pašaudė SU-25 iš vienos pusės Boingo pilotui pilvan (sako filme, kad pilotai „ne poniali“, tai reikia suprasti, kad todėl „SOS“ mygtuko nei vienas nepaspaudė, nesurėkė „juodon dėžėn“), pamatė, kad dar maža, tai iš kitos pusės Boingo tas pats užskrido (nes gi „yra“ liudininkų, kad tik vienas objektas šalimais buvo! ) ir dar pavarė (vėl tam pačiam pilvan? O kitiems ką, nekliuvo, kad neužsimena? ), todėl žemėj liudininkai „paliudijo“, kad „dva chlopka slyšali“. Čia ką, tik du šūvius „chlopanuli“? Rodo gi, kad kabinos „blėkos“ tai oho, kaip suvarpytos! Ir kaip skylės užsirietusios iš abiejų pusių rodo. Sako, kad nebėra internete foto tų skylių. Nu blyn, kaip tik visur prikišta! Dar sako, kad SU-25 pakilimo aukštis internete nebeduodamas. Nu blyn, ką tik pas mus portale video su Rudskojum buvo, pasakojo tas, kaip su vienu išjungtu varikliu lakstė! Tegul kreipiasi, duosim nuorodą!

aina2014-10-14 19:43

vieno nesuprantu- kam gaisti laika jei visi zino kad lektuva numuse rusija? man kyla itarimas, kad rusija nupirko pasaulio vyriausybes kad jos tyletu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi