10 val. 30 min. Praėjus 36 valandoms po balsavimo pabaigos – 16 dienos 10 val. 30 min. – Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) interneto svetainėje vis dar nėra paskelbti visi rinkimų rezultatai.

Daugiamandatėje apygardoje trūksta duomenų net iš 7 rinkimų apylinkių.

Apskriti nuliukai visose skiltyse puikuojasi ties Šeškinės apygardos Viršuliškių ir Dūkštų apylinkėmis, Dainavos apygardos Buitininkų apylinke, Dzūkijos apygardos Kalesninkų ir Ilgų apylinkėmis.

Visai jokių balsavimo duomenų – nei daugiamandatės, nei vienmandatės apygardos – iki šiol nėra iš Vilniaus-Trakų apygardos Lauko ir Melioratorių apylinkių.

Naktį (apie 1 valandą) dar trūko duomenų apie balsavimą vienmandatėse apygardose ir iš Naujamiesčio apygardos Gedimino apylinkės bei Aušros apygardos Jovaro apylinkės.

PAPILDYTA 11 val. Iki šiol nėra paskelbti duomenys ir apie balsavimą 3 diplomatinėse atstovybėse. 11 val. nuliai VRK svetainėje vis dar rikiuojasi ties Lietuvos ambasadomis Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijos Respublikoje ir Armėnijos Respublikoje.

Iš ambasadų Jungtinėje Karalystėje ir Armėnijos Respublikoje nėra jokių duomenų – nei apie vienmandates, nei apie daugiamandatę apygardą.

Iš Prancūzijos Respublikos nepaskelbti duomenys apie balsavimą daugiamandatėje apygardoje.

ekspertai.eu pasiteiravus apie šio keisto reiškinio priežastis, ilgametis VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas tai paaiškino nuovargiu ir techniniais nesklandumais.

Kodėl iki šiol nėra duomenų iš 7 apylinkių?

Iš principo mums trūksta dar vienos rinkimų apylinkės rezultatų. Tai Vilniaus Trakų apygardos Melioratorių rinkimų apylinkės.

Jie pervargo ir tuos rezultatus turėtų artimiausiu metu pateikti. Kitų rinkimų apylinkių rezultatai mums yra pateikti ir turėtų artimiausiu metu būti parodyti internetiniame tinklapyje.

Vakar vakare vyko pirmumo balsų perskaičiavimas ir dalis rinkimų apylinkių aptiko, kad pirmumo balsai nėra visiškai tiksliai suskaičiuoti ir įvedė naujuosius. Dėl to užtrunka tų duomenų grąžinimas, bet artimiausiu metu mes viską paskelbsim.

O jeigu kalbėtume dabar konkrečiai? Vilniaus-Trakų apygardoje, kaip supratau, trūksta vienos apylinkės, ir todėl, kad pervargo. Ką reiškia "pervargo"?

Jų reikėtų pačių klaust. Aš su jais kalbu, jie irgi tik tiek man gali paaiškint. Pervargo, nebegali apdirbti, “mums į darbą ryte reikėjo”. Jie šiandien ryte renkasi pusę devynių, bent mane patikino, Vilniaus-Trakų apygardoje, ir savo pareigą atliks.

O kas atsitiko Šeškinės apygardoje? <nepaskelbti duomenys iš Viršuliškių ir Dūkštų apylinkių>

Ten yra techninė klaida. Šitų apylinkių duomenys yra pas mus suvesti ir, sakykime, mūsų kompiuterinė sistema tiesiog jų nesugeneravo dėl to, kad, pavyzdžiui, ten nuliukas neparašytas, jie praleido tą langelį. Va tokio tipo, pobūdžio ta informacija. Ir ta informacija bus artimiausiu metu pataisyta, paskelbta visa.

O kada tuos duomenis gavote, tarkime, iš Šeškinės?

Reikėtų man pasižiūrėti atskirai, pas mus sistema fiksuoja, kada visi duomenys yra pateikti, paskaičiuoti, ir mes galime pasakyti, kada gauti.

O Dzūkijos apygardoje kas atsitiko? <nepaskelbti duomenys iš Kalesninkų ir Ilgų apylinkių>

<pauzė> ... Dzūkijos? Dzūkijos apygardoje mes turėtumėm, man atrodo... palaukit, ar ten nulis buvo neįrašytas, ar kažkas... negaliu pasakyti. Nes lyg negirdėjau, kad su ja kokia problema būtų...

Vakar vėlai vakare dar nebuvo vienos Naujamiesčio rinkimų apylinkės – Gedimino...

Tai nebuvo, vakar skaičiavo vakare komisijos iki dvyliktos valandos tuos duomenis, tikrino.

Kodėl taip ilgai?

Apygardų komisijos kai kurios pačios pateiks detalesnę informaciją, kaip ten kas yra. Gerai? Ačiū labai už klausimus...

O dėl Naujamiesčio ar galėtumėte patikslinti – dėl kokios priežasties taip ilgai užtruko skaičiavimas?

Paskambinkite apygardos rinkimų komisijai, jie tegu ir paaiškina jums priežastį. Jie mus įtikinėja, kad anksčiau nesugebėjo. Ir būtų gal iš tikrųjų gerai iš pirmų lūpų išgirsti, kodėl jie taip ilgai skaičiavo tuos duomenis ir nepateikė.

O jums aiškina, kad nesugebėjo?

Nu mums aiškina, kad ilgai užtruko, kad komisija pavargusi buvo. Va tokie aiškinimai.

Mes irgi tokias priežastis matom, nėra kad būtų kažkokie kiti dalykai, sakykime, negeri. Tai, žinoma, yra nesmagu ir nepriimtina, bet vis dėlto yra tie duomenys kiek vėluojami ir kai kam kyla galbūt kokios mintys, kad kažkas su jais daroma.

Nors visi duomenys yra fiksuojami ir stebėtojai dalyvauja. Vienintelė, kur nedavė tų rezultatų, yra būtent ta rinkimų apylinkė <čia VRK pirmininkas turėtų vartoti daugiskaitą, nes Vilniaus-Trakų apygardoje duomenų trūksta iš Melioratorių ir Lauko apylinkių – red.

past. >.

Tai ačiū jums labai.

INTERVIU PAPILDYTAS 12 val. 40 min.

Z. Vaigauskas: Dabar jau turiu visus duomenis, neturime vienintelės rinkimų apylinkės duomenų – Kauno Dainavos Buitininkų rinkimų apylinkės. Tie duomenys buvo, bet mes apygardos prašymu nuimam, kadangi jie nustatė netikslumų suskaičiavus balsus ir šiandien perskaičiuos. Visų kitų apylinkių duomenys jau gauti, tame tarpe ir visų ambasadų bei konsulatų. Dar trūksta tik pirmumo balsų, bet jie šiuo metu tikslinami.

K ada gavote duomenis iš ambasadų, pavyzdžiui, iš Jungtinės Karalystės?

Aš nežinau, kada mes gavome, bet dabar įvesta į sistemą yra.

O kodėl tų duomenų taip ilgai nebuvo?

Ambasadoje buvo labai daug žmonių, jie labai ilgai skaičiavo.

Ilgai skaičiavo? Ten keturi tūkstančiai žmonių turėtų per tas tris ambasadas susidaryti?

Man atrodo. Armėnijos aš nežinau kodėl negavo. Armėnijoj žmonių buvo labai mažai, gal ten kažkokių problemų buvo. Mačiau, kad skaičius jie buvo suvedę, bet po to klaidų buvo rasta, tai mes neskelbiam tų protokolų, kuriuose yra techninės klaidos.

Kada bus paskelbti duomenys iš ambasadų?

Dabar generuojami, tuoj turėtume paskelbti visus duomenis.

PAPILDYTA 16 val. 40 min. Po neįtikėtinai ilgai užtrukusio skaičiavimo pagaliau paskelbti duomenys iš likusių apylinkių – išskyrus Dainavos apygardos Buitininkų apylinkę, kur balsai bus perskaičiuti – ir ambasadų.

Taigi, Jungtinės Karalystės ambasadoje N. Venckienės ir I. Degutienės dvikova atrodė taip: [gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="post_date"]

Naujausi

Komentarai (119)

Rikiuoti
Emigrantų organizacijoms2012-10-18 14:11

Ar tai taip sunku savanoriškai susiskaičiuoti visiems (juk iš viso 2-3 tūkstančiai tebalsavo) kas balsavo už DK ir gavus žymiai besiskirianį rezultatą oficialiai kreiptis ne tik į rinkimų komisiją, bet ir paviešinti visam pasauliui sistemos daromus pažeidimus.

xx2012-10-17 12:41

O kur duomeny is Vokietijos ambasados????

@@@@@2012-10-17 11:17

ZMONES NEBEBALSUOKIT UZ KONCERVATORIUS IR MASIULIO ERZELYNA, BALSUOKIT UZ DK, GAL KAS PASIKEIS I GERA PUSE

manau2012-10-17 05:00

balsuot gali ir slaptai, bet pagal suteikta numeri kam paskirtas balsas turi but skelbiama viesai.

manau2012-10-17 04:57

Man tai neaisku, kodel dar iki sios dienos zmones negali pasitikrinti kur nukeliavo ju balsai? Tik kodel? Ar ne del balsu priskirimo kazkam kitam. Manau, kad viesai turi but skelbiami apygardu ir apylinkiu rinkeju korteles nr. rezultatai, tai yra kam zmogus atidave savo balsa. Taip kiekvienas turetu galimybe pasitikrinti internete ar spaudoje kam istikruju jo balsas atiteko. Tokiu atveju, jei pamatytu priskirta kokiam kitam kandidatui ar kitai partijai, galetu paviesinti ir kreiptis su skundais i tam tikras institucijas. Taip nereiktu ir daug priziuretoju, nes sunaikinti ar kam kitam priskirti butu neimanoma.

žmogiškasis faktorius2012-10-17 04:49

Viena peticija yra pasirodžius dar prieš rinkimus. "Dėl trugžių išreikšti valią rinkimuose" Aišku turinys jau nebeatitinka situacijos, kadangi ji buvo rašyta prieš mėnesį. Bet galite naudoti pagal dabartinės situacijos poreikius. http://www.peticijos.lt/visos/70968 Kadangi keliomis dienomis vėliau parašyta peticija dėl "rinkimus laikyti negaliojančiais" vis dar nepasirodo ir mažai tikėtina, kad pasirodys, taip jau buvo nutikę ir anksčiau.

žmogiškasis faktorius2012-10-17 04:32

Be to tai dar ne viskas, dar yra likę kozirių, bet matant jų veiksmus kol kas neatskleidinėsiu.

...2012-10-17 04:30

Cia daug kas siulo vaigauskui atsistatydinti.Sita padaryti jam lengviausiai,nes jau nusenes,galimai turtingas,apsirupines viskuom.Manau,kad jis atsistatydins,bet ne to reikia.Privalo atsakyti uz visas aferas,butu baudziamas kuo griezciausiomis baudomis.Pamastykime,kas butu buve,jei tokius pazeidimus butu padariusi DRASOS KELIO PARTIJA,NERINGA jau butu buvusi belangeje pasmerkta ten suputi.VIENYKIMES.

žmogiškasis faktorius2012-10-17 04:17

Po vakarykštės serijos komentarų KK tinklapyje. " copy jš ekspertai 2012-10-15 - 23:11 Taigi. Įdomūs nelogiškumai. Užsienio atstovybėse už A. Lydeka balsavo 215, paštu 380, iš viso 595. Bendras balsavusiūjų skaičius 1982, 4348, viso 6330. Tose pačiose užsienio atstovybėse už LR liberalų sąjūdį kuriam priklauso i minėtasis A. Lydeka atitinkamai 627, 757, iš viso 1384. Bendrai 2862, 4872, viso 7734. Taip išena, kad daugiau kaip pusė balsavusių už LRLS nebalsavo už jų atstova vienmandatėje. ??? Konservatorių amplitudė šio skaičiavimu gerokai švelnesnė tik apie pora šimtukų. Na o štai DK amplitudė visiškai priešinga, už šia partiją balsavo 181, 779, viso 960. Už N. Venckienę 202, 881, viso 1083. Aišku galima surasti nelogiškų paaiškinimų šiam fenomenui. Tačiau tai palyginimai tik iš vienos apylinkės. Jei kas turintis laiko ir gebėjimų panagrinėtų plačiau ir giliau, manau atrastu dar ne vieną kuriozą. Tai kryptis galimai klastojamų rezultatų – galimai klastojimai vyko daugiamandatėse apygardose. Atsakyti Anonymous 2012-10-15 - 23:26 absoliučiai absurdiškai pasirinktas pavyzdys. ne kuri nors lietuvos apylinkė iš 2016, bet vienintelė, kurio balsavo užsienyje gyvenantys. kaip tik labai logiškas šioje apylinkėje balsų pasiskirtstymas (aišku, jeigu neseksim kagebisto landsbergio beprasmiais žmeižtais apie klastojimus) balsuoti už partiją ir balsuoti už asmenį – visai skirtingas dalykas. tam ir yra daugiamandatė ir vienmandatinės apygardos. tam ir yra reitingavimas. sąmokslų teorijų kūrėjai aklai atmeta, kad rinkėjui gali patikti žmogus iš kurios nors partijos, bet visai nepatikti partija. normalu, kad užsienio rinkėjai balsuoja už lydeką, kuris ten daug populiaresnis, nei lietuvoj, nes žada aukso kalnus emigrantams, keliagubas pilietybes, tačiau kaip rodo ilgametė praktika, emigrantai daugiausia balsuoja už konservatorių partiją. tai ir vėl pasitvirtino. Atsakyti asile 2012-10-15 - 23:31 suvirškink pirma kas parašyta, o paskui išvirkščias demagogijas skleis. Atsakyti maža to, 2012-10-15 - 23:51 Galai nesueina, nesutampa bendras biuletenių skaičius." Šiandiena bendras biuletenių skaičius stebuklingai pradėjo sutapti. Pasižiūrėkite VRK tinklapyje. Per didelė apimtis, kad čia įkelčiau. O kas liečia tikėjimą netikėjimą, tai niekas į tai rimtai nežiūrės. Reikalinga atrasti faktų. Pvz. , atraskite nors vieną žmogų Airijoje balsavusį ne paštu, o ambasadoje. Aplamai, rinkimų rezultatų analizė reikalauja labai daug laiko. Tai jei kas jo turite, o tokių mirkstančių komentaruose apstu, pirmyn, praleiskite laiką turiningai ir naudingai.

mielas :)2012-10-17 02:38

104. kas zinot 2012-10-16 21:58:25 (78.58.123.5) parašė: balsavimu rezultatus Ispanijoj? Jei zinot, bukit geri, parasykit. Nieko negaliu rasti, jokios info. http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220277visodesc1turas.html http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220288visodesc1turas.html

Kas pavoge2012-10-17 02:36

balsavimo biuletenius is balsadeziu ambasadose Airijoje ir Jugtineje Karalysteje?

IDOMIAI2012-10-17 02:31

atidziau paskaicius lentele Ambasada Junktinese Karalysteje balsavo pastu 2710,is viso negaliojanciu 50,ir visi tie negaliojantys pastu ,nes raso 50..Atstovybeje balsavo 0.TAI CIA PASTU REZULTATAI?

ZMONES2012-10-17 02:27

GERIEJI! NEPULKIME I PANIKA! LIKO ANTRAS TURAS! VISI! VISI! VISI! KOVOJANTYS DEL TIESOS, BALSUOKIME UZ DRASOS KELIA! CHUNTA ZUDO MUS! ZUDO LIETUVA! ZUDO TIESA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOVOKIME UZ LIETUVA! MES, LIETUVOS ZMONES VIENINGI SU JUMUS EMIGRANTAI LIETUVIAI! MES JEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plinta Facebooke2012-10-17 02:23

Pilietinė akcija "Mums ne tas pats" Viešas renginys · Sukūrė: Vytautas Keršanskas Trečiadienis 11:45 Per Lietuvą nuvilnijus nepasitenkinimo rinkimų rezultatais bangai, į viešumą išlendant vis daugiau pažeidimų ne tik balsavimo metu, bet ir skaičiuojant balsus, o VRK kalbant apie "nedidelius pažeidimus, kurie yra neišvengiami" politiškai aktyvus Lietuvos jaunimas nemiega. Taip, mes nepatenkinti populistinėmis partijomis. Taip, skaudu, kad jas renka. Taip, liūdna, kad Lietuvos piliečiai negalvoja balsuodami už tautos atstovus. BET didžiausią rūpestį kelia tai, kad šie rinkimai panėšėjo į aukcioną "kas daugiau nupirks". MUMS NE TAS PATS, mes norime atkreipti aukščiausių ir atsakingų institucijų, politikų bei visos visuomenės dėmesį. Todėl rytoj renkamės šalia VRK būstinės šia akcija parodyti, kad vangaus darbo, kuris atnešė tokius rezultatus, netoleruosime. KĄ ATSINEŠTI? Geriausia ateiti poromis ir atsinešti popieriaus lapą su užrašu "Mano balsas" bei pinigų kupiūrą. KĄ DARYTI? Gavus komandą vienu metu vaizdžiai inscenizuoti balso pirkimo procesą: vienas duoda pinigą, kitas - savo balsą ir tada SUKERTA rankomis. Galima kartoti. KAS IŠ TO? Tas pats, kas ir iš kitų flešmobų, tik kad čia kalbame apie išties valstybinę problemą. IŠREIKŠKIME JAUNIMO POZICIJĄ, PARODYKIME, KAD MUMS RŪPI.

airija2012-10-17 02:18

labai daug uz Drasos kelia ir Venckiene balsavom,netikiu siais rezultatais.KODEL TIEK DAUG SUGADINTA,KAM EIT BALSUOT IR GADINT,.

kas zinot2012-10-17 01:58

balsavimu rezultatus Ispanijoj? Jei zinot, bukit geri, parasykit. Nieko negaliu rasti, jokios info.

is JAV2012-10-17 01:58

JAV mano seimos 4 balsai uz Neringa. Kiek teko bendrauti, labai daug uz DK. Kazkokia nesamone, kad Degutiene laimejo, del jos niekas nebutu varginesis. Komisijos atseit pervargo, anuliuoti rezultatus tose apylinkese, keisti komisijos sudeti, perbalsuoti per pakartotinisu rinkimus. Kas patikes, kad dvi paras kazkur pratunoje balsai (juk stebetojai nemiegojo prie maisu), jie nebuvo suklastoti. Zinant agurkini viarslinyka, nesunku patiketi, jog buvo sumoketa komisijai, kad "pavargtu", kad istrauktu tris DP narius, kuriem uzvesta byla 25 mln Lt. Baisu LT. Treciuju pasaulio saliu lygis.

emigrantams2012-10-17 01:26

imam ir padarom kontrolini patikrinima - peticijoje visi,kurie balsavome, pasirasome ir parasome viesai uz ka balsavome - ot turetu rupeciu "skaiciuotojai" su visu savo Vaigausku,kuomet skaiciai skirsis kokiais 3000 balsu?! Is viso siulau iteisinti atvira balsavima: atejai i rinkimus,nuspaudei mygtuka uz pasirinkta partija ar kandidata ir is karto aisku,kiek balsu uz ka ikrenta,jokiu skaiciuotoju ir nuskaiciuotoju nereiketu ir nebutu kaip sukciauti ar nupirkti ar krepsiais isnesimui susikisti! Butu pats geriausias vaistas nuo korupcijos ir sukciavimo. Bus antras ratas - galima pagalvoti,kaip papildiomai pazymeti biuletenius,kad negaletu nususkti?

netikiu!2012-10-17 01:11

balsavau Londone ambasadoje pastu. Aisku, uz Venckiene. Kiek turiu pazistamu emigrantu- beveik visi taip balsavo. O dabar isgirdau, kad po nesuprantamai ilgo balsu skaiciavimo pirmauja Degutiene. Niekada, niekada, niekada nepatikesiu tokia nesamone. Pasakykite, kada zmones ambasadoje eileje stovejo prie balsavimo??? taip niekada nebuvo. O dabar atsirado partija ir asmenybe, uz kuria verta balsuoti, bet chunta viska suklastojo. Kiek dar tylesime?

Benas2012-10-17 00:57

KAS GALI PANEIKTI, KAD LAIMI NE TAS KAS BALSUOJA O KAS SKAICIUOJA?

Benas2012-10-17 00:54

AS SIULAU SKELBTI AUKCIONA, SEIMO KEDEI. PIRKTI NEGALIMA PARDAVINETI UZ BAMBALI AR 10LT. AS MANAU JOS BRANGESNES. PIRMA KARTA BALSAVAU IR MANAU PASKUTINI. ANOT PETKEVICIAUS ,,DURNIU LAIVAS"

NUOMONE2012-10-17 00:44

EMIGRANTAI NORS MES NETYLEKIME,TIKRAI REIKIA SUKURTI PETICIJA IR VISKAS PAAISKES KIEK MUSU BALSAVO UZ DRASOS KELIA IR NERINGA VENCKIENE....TIKRAI BUVO KLASTOJAMI MUSU BIULETENIAI ....TIEK VALANDU PRASTOVEJOME LONDONE AMBASADOJE ,KAD BUTU MUSU BIULETENIAI SUKLASTOTI AR PRADANGINTI??TAI KAM TADA ISVIS BALSUOTI....O LIETUVIAI KODEL TYLITE DEL VISKO????DEL TOS DARBO PARTIJOS???PAPIRKINEJIMU?

89 KOMENTARUI2012-10-17 00:33

BUTINAI RASYKIME VISI EMIGRANTAI PETICIJA..BUTINAI ,TAI YRA MELAS ,MES TIK UZ DRASOS KELIA BALSAVOME ...LABAI DAUG MUSU BUVO ...

uzsienio lietuviai2012-10-17 00:31

netikime tais balsavimo suskaiciavimais...demokratine valstybe dar skaitosi????kur ta demokratija????uz Venckiene tai tikime ,kad butent emigrantai ir balsavo ..VAIGAUSKA REIKA TEISTI....KODEL TIEK ILGAI BUVO SKAICIUOJAMI BALSAI????

Klausimas2012-10-17 00:31

Lietuvos ambasadoje Nyderlanduose uzdaviau klausima: ar bus visuomeniniai rinkimu stebetojai. Atsake: kol kas niekas dar nesikreipe. Ir paaiskino, kad stebetojas privalo buti kokios nors partijos atstovas, jis turi rasyti rastiska prasyma ar kazkas tai panasaus. Nustebino, kad partijos atstovas turi buti. Ar tikrai???

vokietija2012-10-17 00:27

balsavau po 20 metu.atnesiau dar 2 balsus.rinkimu biuletenius gavom tik pries savaite.bet cia vokietija-berlynas iki penktadienio turejo gauti.tokiu kaip as turejo buti daugybe.is kur degutiene gavo emigrantu balsus?kas skaiciuoja balsus ambasadose?ar galima patikrinti kur mano 3 balsai?

mielas :)2012-10-17 00:24

http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220305visodesc1turas.html http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220307visodesc1turas.html http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220308visodesc1turas.html http://www.vrk.lt/2012_seimo_rinkimai/output_lt/rezultatai_vienmand_apygardose/rezultatai_apylinke220306visodesc1turas.html ATSILIEPKITE!!! kas balsavo šiose atstovybėse ne paštu (ta prasme iš anksto), o rinkimų dieną atstovybėse???

To 912012-10-17 00:18

Zinai nebesismagink tu su pedofilu sysaliniu kremu,matosi smegeneles tavo atrofavosi!

nepartinis2012-10-17 00:15

ISIGANDO DK , NES BIJO KAD ISAISKES VISI JUODI DARBAI IR ISLYS I VIESUMA PEDOFILIJA, TAI IR JAU NEBEMATO NT PERKAMU BALSU DARBO PARTIJOS .

aiški2012-10-17 00:06

"pervargimo ir vėlavimo" priežastis - tai NERINGOS sėkmė .O pakreipti ją kito naudai - reikia laiko.

nuomone2012-10-16 23:51

tikrai vėl falsifikatas. Tegul atkopijuoja visus protokolus . Šmeižikai.Ir pritariu pasiūlymui,kad emigrantai turėtų rašyti peticiją dėl balsų perskaičiavimo.Nesjeigu žmones nužudė be gailesčio,tai suklastoti biuletenius jiems vieni niekai.

savaime suprantama,2012-10-16 23:48

kad rinkimų rezultatai suklastoti.Juokinkim toliau pasaulį...

Marija2012-10-16 23:38

Tai emig rantai, ko laukiat, pasirasykit peticija, del neteisingai suskaiciuotu balsu ir v isi turi savo balsais uztikrint, uz ka balsavot ir net laika. Svolociai, matot ka jie daro. Ka kniazius liepia, ta ir daro. Vaigauska nedelsiant lauk, kaip koki nieksa, klastotoja, parazita !!

Dar nesibaige balsavimas2012-10-16 23:33

75 komentaras-teisus.Balsavimo pastu taisyklese buvo nurodyta,kad pasirasyti biuleteniai turi ambasadas pasiekti iki 17 dienos.kai kam is musu seimos teko taip pasielgti.Bet siaip tai jau niekuo negalima pasitiketi.Uz visus akiplesiskus balsu pirkimus ir vaises nieks neliks nubaustas matyt...

man tai baisu2012-10-16 23:27

kai musu valstybe drasos kelio bijo labiau nei uspaskicho, uz tai visas pasaulis saiposi is tokios valstybes.

Jeronimas2012-10-16 23:14

Reiketu vaigauska uz klyno pakabinti ant sakos ir gerai iskresti. Atsirastu visai kiti rezultatai. Jeigu nebuvo balsuojanciu Dubline ir Londone,tai atsiprasau,ka tuomet skaiciavo dvi paras siu ambasaku kilbukai?. Bet cia matyt balsu skaicius pagal uzsakyma is centro. Jeigu dar isigilinus ir isaiskinus,is kur vaigauskas galejo zinoti jau vakar ryte,kad balsai nesikeis,kai viesai aiskino,girdi rezultatai nesikeis,arba tik tukstantosiom procento,kai dar trecdalis apylinkiu buvo nesuskaiciave? Manau,kad siu rinkimu rezultatai turetu buti paskelbti negaliojanciais,ir paskirti nauji rinkimai. per daug cia melo ir pervargusiu nuo balsu skaiciavimo.

Netikiu rezultatais ambasadose UK ir IRE2012-10-16 22:48

Netikiu, kad nebuvo nei vieno zmogaus, nuvykusio balsuoti i ambasadas Dubline ir Londone. Net tokioje Olandijoje, kurioje nera labai daug lietuviu ir tai net 140 asmenu nepatingejo nuvykti i konsulata Hagoje ir tiesiogiai prabalsuoti. Tuo tarpu Airijoje ir Didziojoje Britanijoje tokiu neatsirado nei vieno (remiantis VRK komisijos duomenimis). Netikiu, kad taip galejo buti.

palaukit2012-10-16 22:45

Dabar Degutiene Vaigauska kremta del blogo pasiruosimo - mazai priskyre balsu konservatoriams. Gal pasitaisys, kai bus perbalsavimas vienmandatese? Cia juk lengviau "skaiciuoti" ( ka rodo Adamkaus atvejis per abejus rinkimus)

Sigitas Martinavičius2012-10-16 22:41

ekspertai tai valdzios samdomi provokatoriai, kuriu tikslas buvo suzlugdyti drasos kelia ir paminti teisinguma. saugokites netikru pranasu. visi ignoruokime tuos ekspertus.

Tikrai jau...2012-10-16 22:38

Sukeitus Degutenes ir Venckenes pavardes vietom, ir tai butu neteisinga, pridirbo žalčiai mėšlo.

emigrante2012-10-16 22:28

nesamone! JK ambasadoje balsavo daugiau nei 3 kartus daugiau,nei cia rasoma! Kur dingo balsai ir biuleteniai? Emigrantai galime parengti peticija ir visi atvirai parasyti bei pasirasyti,kurie balsavome ir uz ka balsavome,o paskui paklausti skaiciuotoju,kur dingo biuleteniai!? Geda!

emigrante2012-10-16 22:27

nesamone! JK ambasadoje balsavo daugiau nei 3 kartus daugiau.nei cia rasoma! Kur dingo balsai ir biuleteniai? Emigrantai galime parengti peticija ir visi atvirai parasyti,kurie balsavome ir uz ka balsavome,o paskui paklausti skaiciuotoju,kur dingo biuleteniai!

Nu va2012-10-16 22:22

Choziainas pasakė, kokie rezultatai turėtų būti, todėl ir skaičiuoja, skaičiuoja ir dar ilgai skaičiuos.

Mix2012-10-16 22:21

Dabar ką norite tą sakykite. Bet jau pasitikėti rinkimų rezultatu nebeįmanoma. Šitiek pažeidimų, šitiek nesklandumų? Tačiau kaip visada pastaruoju metu "vsio zakono"!!!

jav ambasada2012-10-16 22:03

Dar negali buti visi balsai suskaiciuoti ambasadose. As savo balsa issiunciau tik sestadieni, ir jie priims iki treciadienio. Anksciau negalejau nes negavau dokumentu ir ambasada turejo siusti expresu per nakti. Taip kad mano balsas uz DK turetu buti uzskaitytas tik spalio 17d.

IKX2012-10-16 21:55

Tokio bardako kaip per siuos rinkimus dar nebuvo ! , ka tai sako ??? Vsd dirba issijuosus kur nesigauna uztrunka savaime ilgiau ! :)

Akivaizdūs klastojimų požymiai2012-10-16 21:53

Kaip tik alfa. lt rašo apie Šeškinės apygardos rinkimų komisijos pirmininko įspūdžius,kuriais jis pasidalino "Facebook" : „Naujųjų Lietuvos gelbėtojų deleguoti rinkimų darbuotojai nesugeba ne tik logiškai mąstyti, bet ir nemoka elementarios aritmetikos. Dvi apylinkes perskaičiavome patys ir ryt vakare tęsim, nes darbuotojai „išėjo pamiegoti“. Po 20–30 balsų paskaičiuota ne toms partijoms. Visiška neviltis“, – savo socialinėje paskyroje pirmadienį vakare rašė M. Čerkauskas." 20-30 balsų,priskirtų jų nelaimėjusiai partijai apylinkėje,apygardos mastu išaugtų iki 10-15% balsų. O juk išankstinius rezultatus VRK skelbė neskaičiuodama kiekvieno balso,o apibendrindama iš apylinkių ir apygardų gautus rezultatus!!! Viską būtų galima išspręsti perskaičiavus kiekvieną biuletenį,tačiau panašu,kad jau ne visi biuleteniai būtų paskaičiuoti,nes jau būta atvejų,kai rinkimų biuleteniai iškeliavo už apylinkės,ar apygardos komisijos būstinės ribų. Taip vakar Raseiniuose policija sulaikė Darbo partijai atstovavusią apylinkės rinkimų komisijos pirmininkę ir jos pavaldines,bandžiusias išnešti rinkimų biuletenius nežinoma kryptimi. Visumoje,rinkimų rezultatai turėtų būti anuliuoti ir paskelbta nauja rinkimų į Seimą data. Visa bėda tame,kad kažkas to ir norėjo,toks ir buvo šešėlinių jėgų sukurptas scenarijus. Labiausiai stebina tai,kad nei vienas iš 40 ESBO stebėtojų,stebėjusių rinkimus Lietuvoje,taip ir neapsilankė probleminėse rinkimų apylinkėse. Kyla klausimas,kodėl? Šių rinkimų rezultatų pasekoje suformuota vyriausybė NEBŪTŲ LEGITIMI.

nesuprantu2012-10-16 21:50

Degutienė ten tegul nevaidina nepakeičiama, kalba daug ,o mažai pasako,kad turi rūstų žvilgsnį,manau antru balsavimu lietuva žinos už ką balsuoti....na kaip galima už stag_naciją balsuoti

tikrai2012-10-16 21:40

netikiu, kad uz Degutiene uzsieny daugiau balsavo!

įdomu2012-10-16 21:37

Šie duomenys iš ambasados Jungtinėje Karalystėje paskelbti po neįtikėtinai ilgai – daugiau nei 40 valandų – trukusio balsų skaičiavimo. t.y. skaičiuota 2710 balsų. Tikras cirkas, kelintos klasės mokinukai skirstė ir skaičiavo 2710 balsų - 40 valandų. Be galo juokinga... per tiek laiko, galima ir skaičiuoti ir perskaičiuoti ir t.t.......

d32012-10-16 21:10

tsakant, akivaizdu, bet neytiketina. 8D

Reikia perbalsuoti!!!!2012-10-16 20:49

Netikiu rinkimu reultatais!

o2012-10-16 20:48

kas gali paneigti, kad panasus scenarijus negalejo buti ir cia? youtube.com/watch?v=M7rfOYxne6U

Zina2012-10-16 20:35

Reiktu anuliuoti rezultatus ir perbalsuoti is naujo tiesiogiai transliuojant internetu. Nepasitikiu Vaigausku !

Sad2012-10-16 20:33

Suklastoti rinkimai UK ambasadoje, netikiu,kad tiek daug balsu gavo kriminaliniai konservatoriai!

Apygardos komisijos nuomonė2012-10-16 20:24

Kaltė už visą šį chaosą tenka VRK ir asmeniškai Vaigauskui. Komisijų darbas buvo sutrikdytas dėl visiškai kvailo jų organizavimo, dėl to, VRK pateikė "siurprizą" -Neapmokius iš anksto apylinkės komisijos narių dirbti naujai sukurtomis programomis buvo tik penktadienį suteikta prieiga prie šios programos-pagal kurią komisijos darbuotojai privalėjo žymėti kiekvieną atvykstantį balsuoti kompiuteryje, nuolat perdavinėti duomenis VRK. Programos neveikė, žmonės stovėjo eilėse ir piktinosi, komisijos nariai-nervinosi, ners niekas nežinojo kaip šalinti tuos trūkumus ir dirbti su programa. Be to, pasibaigus balsavimui reikėjo suvesti visus duomenis į kompiuterinę bazę, taip pat ir pirmumo balsus pagal kiekvieną partiją su visais kandidatais. Tai rašau kaip dirbusi apygardos komisijoje:VRK ir asmeniškai Vaigauskas yra atsakingas už šį "bardaką" . Jis turėtų prisiimti atsakomybę už tūkstančių komisijose dirbusių žmonių bemieges 2 paras ,ir dėl to "čiuožiančius stogus" . Teisinga būtų pareikalauti dvigubo apmokėjimo už naktinį darbą , viršvalandžius , sugadintą sveikatą, o Vaigausko-nedelsiant atsistatydinti .

rinkimai2012-10-16 20:19

turi buti perbalsuojami is naujo, ir lyderiu taptu jau ne darbo p-ja,patikekit!!!

d32012-10-16 20:19

ir vel runkeliai nepatenkinti. turit dermokratija, esat sajungine respublika, JAV ambasada pretenziju del rinkimu rezultatu nereiskia, ko dar norit?, norit, kad butu sankcijos, kaip Baltarusijai?

kadangi2012-10-16 20:17

vaigauskas yra sistemos komisijos pirmininkas ir rezultatai akyse, toks patyres komisijonas ir nesugebejo gerai suorganisuoti rinkimu,o gal nenorejo,nes apsilankius rinkimuose,susidariau tokia nuomone,jog tycia truksta zmoniu, prie duru stovi stalai,o prie stalu nera zmoniu,kurie nukreiptu i viena ar kita eile ,nors anais balsavimais –budavo, susidarem nuomone,kad suirute labai naudinga sistemos partijoms, todel taip ir isejo,viena sistemos p-ja pakeite kita tokia pati,zodziu ,sistema neleidzia zmonems prabalsuoti teisingai,kokia sistema,tokie ir balsavimai,nei tvarkos,nei drausmes,nei saziningumo,nei teisingumo,vienas chaosas, papirkinejimai ir melas, taigi ,ir vel tolyn i miska ir ……..

SAD2012-10-16 20:16

Ar gali man nors vienas atsakyti,DK stebetojai buvo skaiciuojant baldus UK ambasadoje? Ir 2 klausimas,ar jie bus 2 ture,UK pagrinde balsavo uz N.Venckiene!

Basakojė2012-10-16 20:15

Pernelyg daug "sugadintų"biuletenių. Netikiu, kad žmonės atėję į rinkimus, stovėję eilėje ir kaip durniai tyčia gadino biuletenius? Per daug šiuose rinkimuose apgaulės, per daug...

Pikasas2012-10-16 20:06

RETRO 2011 08 10 Nepamenu tokių rinkimų, kada Z. Vaigausko VRK būtų dirbusi tiksliai taip, kaip reikalauja rinkimų įstatymai. Partijų ar atskirų kandidatų panaudojamos rinkimams lėšos kartais akivaizdžiai daug kartų viršydavo oficialiai deklaruojamas sumas, kartojosi kiti grubūs pažeidimai, o VRK beveik viską toleruodavo. Net ie per Savivaldybių rinkimus sugebėta pridengti grubią skaičiavimo klaidą kartą skaičiuojant ir vertinant rinkėjų balsus, bei nustatant kvotas. Vyriausioji rinkimų komisija bandė aiškinti ir taikyti LR savivaldybių tarybų rinkimų įstatymo taip, kad jis prieštarautų Konstitucijai. To daryti ji neturėjo teisės, nes Konstitucija yra tiesiogiai taikomas aktas ir jokie įstatymai ar kiti aktai negalioja, jeigu jie priešingi Konstitucijai. Priminsiu tik pačią, anksčiau minėtą esmę: "Pačio rinkimų įstatymo 83 straipsnio 3-ioje nuostatoje skaitome: 3. Apskaičiuojama mandatų skirstymo kvota. Ji lygi rinkėjų balsų, kuriuos gavo kandidatų sąrašai, DALYVAUJANTYS SKIRSTANT MANDATUS, sumai, PADALYTAI IŠ MANTATŲ SKAIČIAUS..." Jokių privilegijų įstatyme pavieniams kandidatams, didesnių negu partijoms, nėra suteikta. Tų, kurie rinkimo kvotos barjero neperėjo, balsai, kaip ir nerejėjusioms barjero partijoms negali būti skaičiuojami. Konstitucijai ir įstatymui prieštaraujantis VRK protokolas, kurį gal sugalvojo pats pirmininkas Z.Vaigauskas, negali turėti teisinės galios." "Buvau ir esu įsitikinęs, kad būtina buvo teisėtumą atstatyti, o mandatų skaičius patikslinti. Pačiam VRK pirmininkui Z.Vaigauskui manau vertėtų atsistatydinti, nes tai toli gražu ne pirmas skandalas, susijęs su VRK darbu. Jei jis pats to nepadarys, tai manau, kad tuo turi pasirūpinti atitinkamos valdžios institucijos." RETRO 2009-06-15 "Akivaizdu, kad Vyriausios rinkimų komisija (VRK) dirba taip, kad kuo labiau įtikti kairiosioms jėgoms jau nuo pat jos sudarymo. Pavyzdžių galėčiau paminėti visą eilę, o VRK pirmininkas Z. Vaigauskas dažniausiai ir būna tam tikro gan subtiliai išmąstyto teisinio nihilizmo iniciatoriumi. Kai jis įsakymo "iš savų" negauna, tai net dešimtys milijonų nešvarių rinkimams skirtų lėšų būna nepastebėta. Jei užsimenama kažkas abstrakčiau, tai tik tada, kai "šauktai jau būna po pietų". Jei kairieji rinkimų eigoje pralaiminėja, tai VRK pimininkas atrodo nori po stalu palįsti, kad tik į kokį elementarų žurnalisto klausimą jam netektų atsakyti. Išsisukinėja jis taip eilę metų. Na, ir ką? Tas "Titanas" plaukioja šiltoje Golfo srovėje ir joks ledkalnis jam negresia. Atsokomybę (sakyčiau, jos didelę dalį) turi prisiimti VRK ir pirmoje eilėje jos pirmininkas Z. Vaigauskas. Jei buvo politinės jėgos, kurios blokavo informacija, tai VRK galėjo tūti ta institucija, kuri pasirūpintų jos didesniu paviešinimu. Tačiau, jei būtų leista neribotai leista rinkiminės agitacijos lėšas, kaip būdavo per ansktesnius rinkimus, tai situacija demokratiniu požiūriu būtų buvusi dar nepalyginamai blogesnė. Žinom, kas didžiausias neskaidrias lėšų sumas valdo ir be didelių konkrečių išaiškinimų. Ne veltui Rusijos žiniasklaidos erdvėje aiškinamasi, kiek gali kainuoti LR Prezidento ar Seimo nario kėdė ar net viso Seimo dauguma. Nespėsime tapti pakankamai sąmoningi, galime sudrebėti ir tokiai užsakytai "muzikai" pasiduoti. Pradėsim trepsėti su agurkėliu rankoje "Kniaziaus" stilimi, tai kaip tada?

vaigauskas2012-10-16 19:43

visiškai nekompetetingas, pats jis perseno ir pervargo. visiškas nulis. vyti lauk. nei vienoje privacioje imoneje tokio darbuotojo nelaikytu.

šitų rinkimu rezultatai2012-10-16 19:38

turi būt ANULIUOTI !

Gelbėkimės2012-10-16 19:37

Situacija liūdna. Rinkimai sužlugdyti. Pasitikėti tokiu būdu gautais rezultatais galimybių nėra. VRK su pareigomis nesusitvarkė ir sąmoningai davė suprasti, kad pavargo. Kokia išeitis? Jei yra daugiau nepatenkintų tokia situacija, tai galima tiesiog susirinkti kur nors, pvz. , po VRK langais, ir sąmoningai duoti jiems suprasti, kad eitų pailsėti... Paleidus seną VRK reikia sukurti naują – vien iš nepartinių savigarbos nepraradusių žmonių ir tik naujai VRK pavesti organizuoti perbalsavimą. Galima ir pagal 2012 09 14 sąrašus. Apylinkių ir apygardų komisijose taip pat negalima palikti nei vieno partinio nario, priklausančio bent jau pirmajam dešimtukui partijų pagal 2012 09 14 „rinkimus“.

Eugenijus2012-10-16 19:35

Skaičiuoja ne kiek balsavo, o kiek reikia kad būtų balsavusių.

taigi2012-10-16 19:25

Mieli tautieciai sitie rinkimai tikrai negaliojantys tai pajuoka is musu Lietuviu

nieko nuostabaus2012-10-16 19:17

Vilnietis Germanas, 19 valandą 30 minučių atėjęs balsuoti į Šeškinės rinkimų apygardą, buvo gerokai nustebęs. Padavęs savo pasą, jis sužinojo, kad rinkimuose jau balsavo. Be to, rinkėjas ant lapo pastebėjo ir savo tėvo parašą balsavusiųjų laukelyje, nors tvirtina, kad jo tėvas rinkimuose apskritai nedalyvavo. Rinkėjo pasipiktinimą sukėlė ir tai, kad paskambinęs į Vyriausiąją rinkimų komisiją, sulaukė tik atsakiklio dėmesio, kuris pasiūlė skambinti rytoj.

dar lietuve2012-10-16 19:16

cia ir vaikui aisku,bando klastoti,as irgi pritariu,kad visi balsavo uz Venckiene,tai bijo paskelbti, tokie visi gudrus,o berascius pasodino skaiciuoti,kiek gali liaudi avinais laikyti,ir kyla klausimas kiek ta liaudis dar leisis...

aš gi dar užvakar pasakiau2012-10-16 18:57

kad, rinkimu rezultatai suklastoti..., dar ir pirkti....

aš gi sakiau užvakar2012-10-16 18:49

kad rinkimu rezultatai suklastoti...., be to dar ir pirkti.... "linksmybe".....

irena2012-10-16 18:40

Balsavau Lietuvos ambasadoje UK. Tai absurdas eileje stovejau 3 val zmonems duotas koridoriukas kaip sikinikas kur balsuot visi lauke pralaukem 3 val tai kam ta ambasada jeigu ji net rinkimu diena nesugeba deramai darbo atlikti pries 4 metus balsavau Lietuviu baznycioje tai tikrai malonu buvo tai jei kunigas sugeba geriau organizuoti rinkimus negu ambasada ka ir pasakyti , o kas liecia balsu rezultatu paskelbima oi kaip nemalonu juk zino uz ka balsavom visi vienas kita zinom ir galime patvirtinti dar karta toms partijoms uz kurias balsavom dar karta

Deja,2012-10-16 18:31

gaunasi kaip pagal Mikutavičių "nugalėtojų niekas neteis"...

na2012-10-16 18:15

tai kad dar ne visus biliutėnius parnešė. Raseinių bobelkos tampytų visą savaitę, jei ne policija. Kas garantuotas, kad kitose apygarduose neneš Vaigauskui maišuose. O jų tiek daug - galai nesueina. Neskubinkite.

xxxxxxxxx2012-10-16 18:13

siaip itariu, kad UK balavo uz Venskiene ir ji vienmandateje arba laimejo prie degutiene, arba labai netoli ir jie rengia pranesima ar informuoja visus del susidariusios nepatogios padeties:)):) nebijokite, tikrai UK duomenis paskalbs tokius, kokie yra.

Anglija2012-10-16 18:05

Balsavome Lietuvos ambasadoje,nors ir buvome uzsiregistrave is anksto pries tris savaites, musu sarasuose nerado,tokiu atveju pastebejau labai daug,todel balsavimo beliutenius isduodavo be sarasu. Todel manau,kad galima buvo prabalsuoti antra karta pagal registracijos sarasus. Kas gali paneigti,kad taip ir nebuvo.

Tai kur filmavimas2012-10-16 18:03

Buvo skelbta, kad DK narys Stoma išsireikalavo iš Vaigausko, kad rinkimų metu būtų galima filmuoti. Tai kodėl tai nedaroma ir skaičiuojant biuletenius, juk tai yra svarbiausia? Negi taip lengvai leisime Vaigauskui ne skaičiuoti, o falsifikuoti rinkimų rezultatus? Juk tai rinkimų sabotažas, jeigu net maišais nešami rinkimų biuleteniai nežinia kam (pataisymui arba sugadinimui). Reikia kreiptis į prokuratūrą ir policiją, jiems stebint perskaičiuoti visus biuletenius, nors kuriuos dar nesunaikino, arba skelbti naujus rinkimus.

Geda,nepateisinama!2012-10-16 18:01

Kur tai matyta, 3 dienas skaiciuoja balsus ,ir ju dar nera ??? O pasakyti ,jog zmones pervargo......nerimti ,nepagrysti argumentai pirmokeliams !!!!!!!

LU2012-10-16 17:51

dar priedo paskaiciau: Apylinkėse, kur balsavo nuteistieji, DP balsai dažnai viršijo regiono vidurkį... visai nesmagu

Pedofilijos byla klastojo 4m.2012-10-16 17:50

rinkimu rezultatus klastos visa savaite :) Banditu klanas veikia isvien ir neskubedamas :) cia Lietuva cia "sysaliniai" nebaudziamai viska klastoja !!!

kas gadina biuletenius???2012-10-16 17:47

sitiek daug sugadintu biuleteniu????gal del to komisijos nariai ir nesesi i namus maisais biuletenius "sugadinimui" ?????

STASYS2012-10-16 17:39

REIKIA REIKALAUTI NAUJU RINKIMU,NES AISKIAI, MATOSI, KAD KAZKAS NEGERO DAROSI SU MUSU BALSAVIMO BILIOTENIAIS, JIE TIESIOG YRA FALSIFIKUOJAMI.

klausimas!2012-10-16 17:33

O DRASOS KELIO laimeti 15-17 %, kur paliko, kur ?????????????

lietuvis2012-10-16 17:22

stalinas pasake.laimi tas kas balsus skaiciuoja

Basakojė2012-10-16 17:19

Tai ne betvarkė, ne aplaidumas ir ne "pervargimas". Tai - diversija. Netikiu parodytais balsavimo rezultatais. Vaigauskas ir kompanija koreguoja rinkimus. Viskas čia yra blefas ir apgaulė.

juzefa2012-10-16 17:14

kur Neringos Venckienes laimeti balsai, ji triuskinanciai turejo nugaleti Degutiene ?!

emigrante2012-10-16 17:10

ka cia tas Vaigauskas suokia! LT ambasadoje JK uzsiregistravau gyvai dar daugiau nei 2 savaites pries rinkimus ir buvau jau virs 3000-oji. Rinkimu diena is anksto neuzsiregistravusiu buvo ,minimum,2x daugiau nei uzsiregistravusiuju! Turint omenyje,kad is uzsiregistravusiuju zymi dalis balsavo pastu,kyla pagrystas klausimas - kas vyksta? Ar isigasta paskelbti,kad N. Venckiene pries degutiene laimejo jau I ture,o Drasos kelias gavo 10 000 balsu daugiau??? Skelbti rinkimus su visu vaigausku&Co negaliojanciais ir skelbti naujus rinkimus!

tataigi2012-10-16 17:04

nezino Vaigauskas kaip uodega issukti, uzsienio lietuviai beveik visi visur uz Drasos Kelias partija balsavo, todel cia taip ir vyksta, JIE visada sugalvoja kaip liaudi mulkinti- ir visais atzvylgiais viskas visiems gerai :( !!!

Zenonas2012-10-16 16:55

Šį kartą Z. Vaigauskui pagarba. Jisai įvedė dalyvavusių rinkimuose kontrolę, tai yra buvo užregistruoti visų ateinančių asmens kodai ir buvo sunumeruoti balsavimo registracijos lapeliai, kurie matyt dabar žiauriai skiriasi nuo balsavimo urnų turinio. :) Manau, tose apylinkėse, kur balsavimo rezultatų skaičiavimas užtruko ilgiau negu parą, toliau "balsus" turi skaičiuoti prokurorai su policininkais, o ne Z. Vaigauskui bandyti tyliai, "draugiškai" suvesti "balansą". Pagarbiai

Benas2012-10-16 16:54

Del to Degutieneir neatleido sio zmogelio. O kas gali paneikti kad tie balsai nepraeina pro filtra? Lietuva per 22m pasivijo Mauritanija, Somali tuo ir sveikiname visas gaujas.

Jole2012-10-16 16:49

Farsas, o ne rinkimai!

Manau, kad2012-10-16 16:30

Nepervargo, bet dėlioja taip kaip reikia, nes matomai nelabai sekasi dėlionė

..2012-10-16 16:24

tai yra issityciojimas is visu rinkeju ,Romanovas buvo teisus ,jie viska sutvarkys IR MES NETIKIME RINKIMU REZULTATAIS TAI BAISI BETVARKE,O TODEL KAD SUPUVUSI TEISESAUGA IR VISI (isskyrus VENCKIENE)gali daryti ka nori jie nebaudziami,

xxxxxxxxx2012-10-16 16:14

Del ambasadu tai galeciau pasakyti tiek. As balsavau pastu, o informaciniame lapelyje buvo parasyta, kad privalau laiska issiusti maksimum su 15 spalio pasto anspaudu, o ambasada turi gauti iki 17 dienos. Greiciausia ambasados privalo laukti iki 17 dienos, kad tikrai gautu visus balsus pastu. nes juk jie negali pirma pateikti pirminius duomenis, o paskui dar prideti kokio petro ar jono balsa, kuris atejo 17 diena i ambasada. ekpsertai paranojikai darosi. biski reikia ismanyti istatymus, kad suprasti, kas yra tvarka. o balsai tikrai nera klastojami, tai matosi is rezultatu. uzsienyje uz DK balsuoja iki 35 proc balsu, o kokiam petkunu kaime niekas nebalsuoja. balsus pasiskirstymas gana didelis. Ambasadose net Putino rinkimuose balsu neklastojo, nes Sveicarijos rusai balsavo pries putina ir jis buvo oficialiais balsais trecioje vietoje. apsiraminkit ir uzsiimkit normaliais darbais.

16-am komentarui2012-10-16 16:12

deja,tamstos sapalione neturi nieko benra su realybe! Emigrantai ypac dori Tevyne mylintys zmones,kurie ir bego nuo isisaknijusios korupcijos Lietuvoje,iprato saziningai moketi mokescius,o apie balsu pardavinejima net i galva niekam neuzeina. Netmeginkit savo smarve tepti niekuo detus!

bnm-as2012-10-16 16:09

Tikriausiai ,,perbalsuoja",kad rezultatai butu palankesni ,tikriausiai sunerimo del naujoku?Neduok dieve naujokai gali pradeti klibinti oligarkus ir klanus?

Ona2012-10-16 16:08

As manau,kad cia yra kita beda-pradzioje klastojo, koregavo, o kaip pasipyle ziniasklaidoje apie klastotoju suemimus, puole taisyti.Pataisyti ne taip lengva.

emigrante2012-10-16 16:00

LT ambasadoje JK balsavo daugybe zmoniu,eilese laukeme po 2,5 -3 valandas,akivaizdaiai tokiam rinkeju antpludziai pasiruosta nebuvo,o balsavimo apylinke irengti konsulinio skyriaus koridoriuje - is viso akibrokstas! Praeidami pro sali britai,stebejosi pamate nutysusia keliu simtu metru eile ir klause,kas cia vyksta? Isgirde atsakyma,kad cia Lietuviai,pasiryze savo pasirinkima isreiksti rinkimuose i parlamenta,gusciojo peciais! Niekas nera mates tokios nepagarbos rinkejams. O neskelbiama,tikriausiai,todel,kad gali paaisketi,jog N. Venckiene jau nugalejo Degutiene I ture. Juk niekas net neslepe uz ka balsuoja ar prabalsavo. is kitokiu mateme uspaskine Z. Cepaite besisukinejant ir labai panasia i Sigute-Snoro naslaitele...

Sigitas Martinavičius2012-10-16 15:56

pritariu drasos kelio kandidatui martinaviciui - ekspertai.eu tai valdzios samdomi provokatoriai, kuriu tikslas buvo suzlugdyti drasos kelia ir paminti teisinguma. saugokites netikru pranasu. visi ignoruokime tuos ekspertus.

Klaipedietis2012-10-16 15:54

O jus pagalvokit,kodel vaigauskas nebuvo palydetas i pencija

Jo2012-10-16 15:47

rezultata duoda[lemia] ne balsuotojai,o "skaiciuotojai"[kgbkomuniagos]. Rezultatas ilgametis kgbkomuniaga "skaiciuotojas",elektronikos amziuje,su savo afiorom nebesuvaldo norimo gauti skaiciaus,"teisingo rezultato" ,o dirbti ,dirbti tiesiogini darba negali[ne tam pastatytas],jis juk privalo valdyti "balsuotojus".Rezultatas????????????????

gfd2012-10-16 15:44

O jūs patys pagalvokite, kodėl Vaigauskas dar kartą paskirtas į VRK pirmininko postą. Patikimas, savas žmogus. Seniai buvo aišku, kad šios kadencijos seimo darbo metu valdantieji ėmė jausti, kad valdžia ima slįsti iš jų rankų.

2012-10-16 15:42

priklausau 16 apygardos Buitininkų rinkimų apylinkei. Mano pažįstama dirbo komisijoje. Komisija darbą baigė 15 d. 7 val. ryto. Ką dar skaičiuoja apygarda? Ar nebus taip, kaip renkant prezidentą, pateiks tokius duomenis, kokių kažkam reikia?

divai2012-10-16 15:38

Negalvokite kad geru rezultatu bus is UK ,ten taip pat balsus pardavinejo po 20 svaru.Gaila :(

kaukas2012-10-16 15:36

matyt reikia daugiau laiko -FALSIFIKUOTI rezultatus , tai ne SKAIČIUOTI BALSUS ...

Tai2012-10-16 15:35

Šis seimas ne išrinktas o nupirktas taip kad manau kad šie rinkimai patys nesąžiningiausi

kaukas2012-10-16 15:34

teisti reikia tuos balsų "pavargusius" skaičiuotojus

kaukas2012-10-16 15:33

ČIA KAŽKOKS RINKIMŲ SABOTAŽAS arba specialiai daromas farsas , kad parodyti -KĄ MES NORIM , TĄ MES DAROM , o jūs durneliai prabalsavot ir traukitės iš kelio.

as2012-10-16 15:32

UZKLIUVO UZ VARCIOS--VEL IS PRADZIOS!!! KOMISIJOS TAIP PERVARGO...AKMENS AMZIUJE GYVENAM,AR KA???NEPASPRINKIT KLASTODAMI!!!

Valda2012-10-16 15:29

Konservatoriai TSKP žmonėmis pasitiki, todėl paliko Zenoną Vaigauską šiame atsakingame poste. Man tai labai nepatinka, bet ką aš galiu padaryti? Labiausiai man nepatinka, kad slepiama Zenono biografija. Ekspertai, gal Jūs galite ją rasti ir išviešinti?

ruta2012-10-16 15:14

Ar neatrodo , kad ponas Vaigauskas nesusitvarko su savo pareigomis ? Ar ne laikas ji isreitinguoti?

mekena2012-10-16 15:12

ir viskas aisku su tais rinkimais

vaba2012-10-16 15:10

Jau pasirode pranesymai ,apie perskaicuojamus......tai yra rasta ir ne tik klaidu,bet ir padirbtu/nukopijuotu/,pakoreguotu.Tie visi buvo iskaicuoti,bet nenurasyti,kaip sugadinti.Kraupiai atrodo......balsuota uz DP o reitinguota kita partija......Toks biuletenis turetu buti NEGALIOJANTIS

puliniai2012-10-16 15:06

rinkit dar dp taip ir bus toliau,gal laukia kas daugiau i delna ides

komisijose2012-10-16 15:01

dirba jaunimėlis, kuris ne tik nesugeba organizuoti rezultatų skaičiavimo darbo, bet vos tik pasibaigia energetinių gėrimų veikimas, jie užsikniaubia ant stalo su popieriais ir miega.

...2012-10-16 14:55

Reikia sukilimo,reikia is naujo balsuoti.BUTINA,NEBETIKESIM.

vaje2012-10-16 14:55

toks didelis procentas sugadintų biuletenių, kažin ar tai ne "koregavimo" pasekmė???

SAD2012-10-16 14:43

Kur duomenys UK kazkodel as ju nerandu,jie turetu buti Naujamiscio daugiamandatineje?

Klaipėda2012-10-16 14:40

Ar jums dar kas nors neaišku ? Saugumas dirba gerai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi