2003 m. gegužės 10-11 d. vyko privalomasis referendumas dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje, kurio klausimo sprendimo tekstas buvo: „Pritariu Lietuvos Respublikos narystei Europos Sąjungoje“.

Apie šį įvykį skelbėme pirmojoje publikacijoje „VRK vadovas Z. Vaigauskas nežino, kaip rinkėjai buvo informuoti apie stojimo į Europos Sąjungą sutartį (I d.)“.

Dabar siūlome prisiminti vieną iškalbingą archyvinį vaizdo įrašą, kuriame tuometinis didžiausio Lietuvos prekybos tinklo generalinis direktorius Ignas Staškevičius atskleidė, kiek jo vadovaujamai bendrovei antrą referendumo dieną kainavo rinkėjų aktyvumo skatinimas maisto prekėmis ir chemijos gėrybėmis – vienas milijonas litų.

Kai kas tokį skatinimą vadino rinkėjų papirkinėjimu, tačiau Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininkas Zenonas Vaigauskas nebuvo linkęs rinkėjų papirkinėjimą vadinti rinkėjų papirkinėjimu ir siūlė vertinti tai iš kitos pozicijos.

Balsų skaičiavimo specialistas rinkėjų papirkinėjimą įvardyjo kaip linksmą rinkėjų pakvietimą į referendumą, prekybos tinklo siekiu užkariauti didesnį rinkėjų pasitikėjimą arba tiesiog siūlė visa tai vadinti reklaminiu prekybos centro triuku, kuris jokiu būdų nepažeidžia įstatymų ir nieko bendro neturi su rinkėjų papirkinėjimu.

Telegram įrašas

Susiję: VRK vadovas Z. Vaigauskas nežino, kaip rinkėjai buvo informuoti apie stojimo į Europos Sąjungą sutartį (I d.)

Naujausi

Komentarai (44)

Rikiuoti
nuomone2017-05-20 16:27

jei kazkam atrodo noprmali rinkimu ar referendumo praktika, kad skalbimo milteliai ir alus dalinimi uz viena centa pateikus lipduka, kad balsavai, tai gal pasitarkit su gydytoju ar vaistininku; tada kaip ir visu referendumu problema buvo ta, kad jis galejo neivykti del mazo rinkeju aktyvumo; tam buvo specialiai prideta antra balsavimo diena, kas jau rode dideli politiku nora bet kokiom priemonem patekti i es, o krautuvininkai prisidejo savo "akcija"; man tik keista kad del tokio dalyko iki siol niekas nesikreipe bent jau i konstitucini teisma, kai kreipiamasi del mazesniu pazeidimu; butu idomu pamatyti, kaip dvasios suinterpretuotu proshku dalinima iki "vsio zakonno" :-)

T0mas J.2017-04-13 21:36

Rinkėjų papirkinėjimas referendumo dieną - grubus įstatymų pažeidimas, nusikaltimas, kurio "nematė" nei prokuratūra, nei VRK.

Real2017-04-06 04:14

Nebuvo jokių tokių valstiečių. Atėjo tes Skvirnas su savo kompanija, sulindo į sąrašą, kuris niekam nebuvo aiškus, po to urmu į Seimą, ir po 100 dienų pasirodė, kad Skvirno šaika yra Muravjovkos atsarginis scenarijus, kuris nuo pagrindinio skiriasi tik tuo, kad zadanijas vykdys ne anūkas, o Skvirnelis. Ir visi reikalai. Daukantynas apstumdė Karbauckį kaip vaiką. Galim paploti.

Viskas Lietuvoje2017-03-25 20:01

Primena Brežnevo laikus laikus, kai po Sibiro tremties su tevuku pasislėpę, naktimis klausydavomės per radiją "Amerikos balso". Tėvas griežtai perspėdavo - apie tai NIEKAM nesakyk! Ratas apsisuko...

pritariu zinoma 382017-03-19 17:53

Žydai, kaip ir cigonai dažnai yra juodbruvi. Jų yra mažumos. Jie laikosi vieni kitų įsikabinę. Pvzd. - narkotikais apdalina lietuvius vaikdami draugiškai. Pvz. vieni didmeną vysto - žydai prekiauja narkatų didmena - cigonai mažmena. Labai patogu - ciogonų niekas nebaudžia (policija nebausti jau įpratinta - nutraukti tyrimus). Na o didmenininkus (automobilių vagis ir narkotikų prekeivius - kedzio-kelia - kaip man sake viena kauno teisininke su nemazu darbo stazu teisesaugoje) nepagauna nes jie visur turi keliu lygiu stoga. Nesuveikia vienas lygis, suveikia kitas, ir viską "padaro gerai". Žodžiu iš kur pas kedį nauji automobiliai, prabanga, koksas. Žydai ir ciganos, kuo jie gali nesutart? Sutaria tik vienu - vykdydami lietuvių genocidą iš esmės! Todėl azijietiškos išvaizdos , žydų giminaitė kaip minėjo pati, K Suliekieniea gina juodrbruvus bendradarbius , nes be ju kedzio tinklo mafijai sakes bysky ir viskas.

zinoma to 382017-03-19 11:59

Pasaulis ziaurus atliekama zmogzudyste narkotikais Anksciau tokio bru.. o nebuvo ,seimoje visi buvo laimingi . Paziurekite laidas 24 , farai ir nusiminsite , kokia jaunuoliu baisi lemtis . Ir vis del to , kad narko biznieriai tinklas , gyvena nepapasakomoje prabangoje is nekaltu jaunuoliu kraujo . Narkotikus gabenti gali net merginos i nurodyta vieta . Bet tokie gabentojai turi zinoti , kad i tokia sadistine veikla papuolus apsiemeus , kad gali buti labai blogai, cia vyrauja ziaurumas . Niekur neraso , neispeja , kad jaunuoliai pastebeje pranestu apie tokia prekyba ir kuo skubiau naikintu zidinius , kitaip paaugliai nedaaugs iki jaunuoliu , Zmogaus bus uzkreciami narkotikais . Tokius lengviau valdyti isnaudoti , didelis biznis . Visi zino , kad privertus jaunuoli naudoti narkotikus jam mirtis . Vyksta prekyba mirtimi . Ir dar labai sukelia didelia nuostaba tai , kad leizgyvi naudojant narkotikus jaunuoli lygtai , kad baudzia ,sodina i kalejima ? Kokia baisi uzgrobto jaunuolio lemtis . Dabar vietoje narkotiku duoda narkodileriai narkomanui ziurkiu , dramblio nuodu , kad kuo daugaiu pasipelnyti is Zmogaus . Nuo tokiu nuodu Zmogus del blogos savijaujos agresyveja , padaro su sutrikdyta psichika nusikaltimus . Koks geras bizniukas . Jeigu nusikaltelis nori pakenkti tavo seimai , jis pasigrobia tavo vaikus ir sunaikina narkotikais , ir nusiakaltelis lieka svarus . ? Kauno banditai nuo seno baugina nepaklusnius tevus, tu turi vaiku ... Visi zino ,kad narkotikus priversti naudoti galima per prievarta su teroristiniu ginklu . Teroristai gamina sau klientus medziodami dorus jaunuolius . Ar saugos , gins kas nors musu Tevyneje doru jaunuoliu gyvybe ?. Tasomi narkomanai jau suluosinti , su sutrikdyta psichika aukso vertes , nes is ju byra dideli pinigai , jau nemastancius nuo blogos savijautos , sodinami i kalejima galimai tolimesniam pasipelnymui ? Sodinimas i kalejima taip pat biznis .? Tinklas veikia . Kiek daug numirusiu jaunimo prie cigono taboro . Kodel apie juos niekas neraso , negaili , nepadeda istrukti is mirties nagu .? Kodel nesmogia narkotiku gabentojams , narkodileriams ,kurie nieko nebijo , gali atnesti Zmogui narkotikus net i namus . Biznieriai teroristai siaucia , baisu jaunimui iseiti is namu . Itin didelis nusikalstamumas Kaune. Ten niekur nusikastamumas nebuvo ir dinges . Tik nusikalteliai pradejo verstis aukomis . Kas gi gali nuo tokio didziulio biznio pasitraukti , niekaip , banditaus visi iki gilios senatves . Siurpas ima , kai rodomi jaunuoliai narkomanai per tv laidas , tasomi atiminejami narkotikai svirkstai namuose su Motinu pagalba . Motina savo akimis mato , kaip nyksta jos sunus , dukra , Motinos klupi , is nevilties ir vis del to , kad banditai issisiepe sotus ir ju vaikai prabangiai gyvena . Narkodileriai zmogzudziai laisveje statosi sau pilis ,vartosi prabangoje , nezinai kada tavo vaikus anukus uzgrobs pases mirti ?. Su terorizmu , banditizmu reikia kovoti , kitaip suluosins dora jaunima .

kuo žydams reikalingi cigonai2017-03-19 10:52

Žydai, kaip ir cigonai dažnai yra juodbruvi. Jų yra mažumos. Jie laikosi vieni kitų įsikabinę. Žydai prekiauja narkatų didmena - cigonai mažmena. Platina. Kuo jie gali nesutart? Sutaria tik vienu - vykdydami lietuvių genocidą iš esmės!

pagal Vaigauska2017-03-11 21:02

Balsu pirkimas per rinkimus tai yra labdara sunkiai gyvenantiems rinkejams.

suldu2017-03-11 01:28

tai kisio emimas yra tik reklame situacija, reklamuojant "dosniuosius" versininkus....ner ko noreti, kai valstybe melo ir korupcijos pagalba isoko I karusele, melas ir korupcija pades issilaikyti isisipusioje karuseleje. antai "NATO batalionas atvyksta I lietuva,...NATO kariai pasiraso su lietuvos valstybe susitarima....is melo gimus mele ir taskysies.

27 kom.e-dikui2017-03-09 23:33

O kur tu anksčiau būdavai vakarais,negi išnykdavai ,kaip dūmas,o rytais iš naujo atgimdavai.Gaila man tavęs-taip ilgai negalėjai išgirsti lakštingalų čiulbėjimo.

14 Dondai2017-03-09 23:29

Įstatymai rašomi tik runkeliams ir šunaujai.

29 kom.2017-03-09 23:26

Pas mus demokratija ir žodžio laisvė,tik kalbėti galima mintyse,kad niekas negirdėtų.

Linksmas pakvietimas2017-03-09 23:24

-degtinė ir alus.

>29. Ir2017-03-09 02:23

režimas nepalieka lietuviams vietos.

E2017-03-09 02:13

Keturi komunarai - vaidas lekstutis, andrius nakas, zigmas vaišvila ir kazys juraitis. Tada būtų tvarka.

ir2017-03-08 16:25

na prokoriukstis klaipedoj viesai ispejo ,, zinokit , kas pries nato ,,, eurosajuza , neteisetuma istojant , pederastija gejais neivardinus , , nuteistas Lekstutis ,, kol kas trys laukia eilej ,, aiskiai is ekranu pasake ,, patyletumet , uz neigima bent tose stytyse bus visiem ,, kaluze BK straipsnis , TIURMA ,, na ka , artejam i prieskarines vokietijos arba gulagu amziu ,, ,,

>27. E2017-03-08 15:49

visiškas vakaras..

E to 252017-03-08 15:29

Laužų nekūrenome, nesvaigome nuo dūmų, tada stovėjeme Baltijos Kelyje ir kovojome už teisę būti vakarais.

Z2017-03-08 04:11

Kiekviena okupacija yra neteisetas veiksnys!Jeigu Rusija sugebes istraukti,is py-a-u pabaltijy,tai musu laime!

tam E snargliui2017-03-08 03:37

ne tam buvo kūrenti laužai prie Aukšt.Tarybos budėta prie Bokšto, aukotasi Sausio 13, kad neookupantams atiduoti Lietuvą. Pats tuo varysi į kokia Airija tulikų plauti./S/

Referendumas2017-03-08 00:48

o del taip vadinamo "zemes referendumo", tas nieksas kiekviena parasa su padidinimo stiklu tikrino,tu kuriaias abejojo po teismus uztampe

to82017-03-08 00:38

ilgai laukt nereikes,nes kolukis braska,o su brexit prasidejo ,,domino efektas,,

ED2017-03-08 00:00

Etikos sąvoka - subjektyvus dalykas... Kur man tai jau girdėta? Apie moralę? Etika, moralė - ne šio pasaulio dimensijos?... Taip ir gyvenam. Kokiam pasauly?

SS2017-03-07 23:39

>>> 19. E Pasiimi šiūpelį ir varyk kasti sniego :D:D:D

to E2017-03-07 21:52

snargli nusivalai ir eini velniop is cia,mat atsirado varinetojas,verge apsitriedes,ne tau aiskinti,idijoto gabale

E2017-03-07 21:02

Kam nepatinka ES, susikraukite lagaminus ir keliaukite į ruSSiją.

Herkus2017-03-07 20:53

Bet ir "abrozėlis" pas Zenkia, toks nekaltumo įsikūnijimas alia "nemuškit manęs aš jums lašinių duosiu", jeigu hipotetiškai būtų pasodintas į Abu Greibo kalėjimą, įdomių istorijų papasakotų kaip į valdžia ateina reikalingi žmonės ir partijos. Gerai Darijaus, nerami pensija laukia, kaip sakė šefas (briliantinė ranka)jis labai daug žinojo.

Darijus2017-03-07 20:28

Nr.6-am: nepergyvenk, visos EU tautos valdomos lygiai tokiu pat būdu. Kai nežinai, atrodo, kad ten yra kitaip, viskas demokratiškai. Realybė kitokia, gal tik metodai priderinami prie realios aplinkos.

Darijus2017-03-07 20:11

Zenkia žino per daug, todėl į penciją jo neišleis, nes dar pradės atsiminimus rašyti. Lubys irgi nesiruošė mirti. Infarktas - geriausias paslapčių draugas (mintis mano). Kaip ir daugelis kitų. Man jo negaila.

To132017-03-07 19:57

to 13, žinau tiek kad apygardų pirmininkai ių Vilniaus prieš rinkimus pasricežė žalių lipdukų alkoholiui įsigyti ir dalino rinkėjams tuos lipdukus už kuriuos prekybcentriai dalijo alkoholį.

Donda2017-03-07 19:57

Pagal įstatymą Vaigauskas, suėjus pensijiniam amžiui, privalėjo išeiti į pensiją ir būti pakeistas. Visa jo veikla nuo pensijinio amžiaus suėjimo datos yra neteisėta. Bet kam tai rūpi? Daug svarbiau konservatorių tvartelyje laikyti atpirkimo ožį, kuris įstatymą prisimins tik tada, kai bus pričiuptas už barzdos.

alius>102017-03-07 19:48

Kai tu žinosi tiek kiek žino išdykėlis Zenonas ir ištikimai vykdysi nurodymus,taip pat būsi amžinas ir nepakeičiamas,Tik nereikia užmiršti laikyti liežuvį už dantų.

Ole2017-03-07 19:37

Ale žydija ir apsėdę dabartinę Lietuvą

SS2017-03-07 19:19

Melagiams anksčiau ar vėliau tenka patiems tą patį patirti :D:D:D youtube.com/watch?v=DAV4xY3ZI9o

kas?2017-03-07 19:15

Kodėl šis pensijinio amžiaus žmogus ne pensijoje? Kas priimė į darbą Vaigauską ir kas turi atleisti iš darbo Vaigauską ryšium su pensijiniu jo amžium? O gal Vaigauskui negalioja įstaymai kaip ir kitiems biudžetininkams Lietuvoje negalioja LR Konstitucija?

Rasa2017-03-07 19:11

IR kada tas niekas Vaigauskas bus patrauktas nuo lovio.NE be reikalo jis sedi suskaiciuoja balsus TAIP kaip reikia MAFIJai kuri sedi seime.

SS2017-03-07 19:10

kaip linksmai įstojom, taip linksmai ir išeisim :D:D:D

Alkohol2017-03-07 17:54

rinkėjų papirkimas buvo alkoholis -jei ne alkaholis ar Lietuva būtų ES?

rilio2017-03-07 17:54

kokia geda pries europos tautas uz toki sukciavima. labai nemalonu pries europos zmones del to kad visi lietuviai dabar kaip sukciai atrodo. be reikalo ekspertai viesinate, tik nuotaika sugadinote

stasys2017-03-07 17:39

Pradžioje maxima ..vėliau Vyktoras, dar vėliau ir likusieji ..netepsi nevažiuoti .:) vatniku demokratija ..

:D2017-03-07 16:22

linksmas šou :D

tylu ramu2017-03-07 16:15

knstitucija naudoja kaip sumažinto socialinio atsakingumo damą.

Klausimelis2017-03-07 15:47

ar tai reiškia kad: teisės principu ex injuria jus non oritur (neteisės pagrindu teisė neatsiranda) ir Lietuvos stojimo į EU sutartis yra niekinė ???

Linksmas Maidaunas - spalvotai versmė valdžia2017-03-07 14:53

Klausyk, geras, O aš galiu visus pakviesti į linksmas riaušes prieš valdžiąžmogius(gyvius) t'sakant?!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi