ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaPrezidento rinkimai 2014

Rinkimai jau už kelių dienų – pasirinkime teisingai(93)

Mes per ketvirtį amžiaus užsiauginome ką? Leidome užsiauginti tai, su kuo nekovojome, pasyviai žiūrėjome ir tik dejavome...

Rinkimai jau už kelių dienų – pasirinkime teisingai
Kandidatai į LR Prezidentus 2014. Nuotr. vrk.lt
Kandidatai į LR Prezidentus 2014. Nuotr. vrk.lt

Paskaičiuokime – kiek žmonių valdo Lietuvą? Koks šimtas? Po 10-15 kiekvienoje partijoje, kurie monopolizavo tas partijas ir neleidžia jaunimui augti, neleidžia demokratijos savo partijų viduje. Beveik visos tokios partijos. Na, dar šiek tiek žmonių yra Seime, gal keli verslo rykliai, kurie įsipainiojo į oligarchinę mafijinę veiklą. Galima tikrai nedaug suskaičiuoti.

Ir mes visi Lietuvos gyventojai „užsileidome“, kad jie mus valdytų, mums diktuotų, paralyžiuotų mūsų demokratijos vystymąsį, mūsų intereso gynimą. Galų gale ir ekonominę raidą, ekonomikos vystymąsį.

„Visa tai mūsų visų, mūsų kiekvieno problema. Mes per ketvirtį amžiaus užsiauginome ką? Leidome užsiauginti tai, su kuo nekovojome, pasyviai žiūrėjome ir tik dejavome...“, – kadais sakė Dalia Grybauskaitė.

Artėjančiuose prezidento rinkimuose būkime pilietiški ir balsuokime už tokį žmogų, kuris ne tik nebijo kalbėti apie visas aukščiau įvardintas problemas, bet ir imtųsi ryžtingai jas spręsti.

P. S. Tikimės, ši vaizdo medžiaga tiems, kurie dar neapsisprendė už ką balsuoti, padės tai padaryti:

Naujausi

Komentarai (93)

Rikiuoti
ANDRIUS2014-05-10 03:18

VIS TIEK LAMES GRYBAUSKAITE NES JI ATSTOVAUJA EUROPAI RINKIMAI NETEISINGI JAU SENAI VISKAS NUSPRESTA NOR DAUG KAS BALSUOS TIK NE UZ JA TODEL AS PAZIURESIU AR MANO TEIGINIAI PASITVIRTINS

Jules2014-05-10 01:04

Būtų gerai, jei Beta būtų išties teisi, nors Paulauskas, na nežinau, o ir rinkimų rezultatus, manyčiau, gan rimtai pasiruošta klastoti - geriausi kompiuteristai, manau, tam reikalui pasamdyti ir prisaikdinti KGB rezervistų.

Beta2014-05-10 00:40

Geriausios prognozės tai lažybų punktai. Daugiausiai statoma už Puteikį, antra Grybauskaitė. :)

as2014-05-10 00:32

na kaimas balsuoja uz mergele,ziauru

Jules2014-05-10 00:25

Dovanokit, mano praleistas raideles susidėliokite patys. Tiesiog mintis lekia į priekį ir nespėji užrašyt be klaidų.

Jules2014-05-10 00:23

Ponia Beta, bus matyt, nedaug beliko lakti iki kauniečių garbės ar negarbės, juk Jūs lietuviškiausias mietas, lietuvybės šerdis, na ir pažiūrėsim, kaip tos Jūsų sielos - sveikos ar sužalotos, ar užstatytos maskoliams, bolševikams ar Žečpospolitai? Turėjau garbės.

Beta to Jules2014-05-10 00:05

Prašom neįžeidinėti kauniečių. Mes ne visi beretės- tokių mažuma.

Jules2014-05-09 23:58

Dabar debatuose laimi Puteikis ir jei lietuviai ne visi arkliai, turėtų suprasti už ką verta balsuoti. O Kaunui prašymas nebalsuoti už bolševikų ir jųjų nepartinių bloką, va taip.

Komentaras2014-05-09 23:38

Kaune, neteršk šio miesto ir jo gyventojų vardo su savo diotiškom ,,įžvalgom''

Eik tu, Kaune, Kaune,2014-05-09 22:49

ką, Prezidentė Dalia, kokios spalvos? Kokius runkelius čia medžioji ar balamūtus?

Uz Puteiki2014-05-09 22:39

Debatuose Tomasevskis,aisku,nelaimes ir oi,kaip del jo paliktu balsu kovoja Zuokas su Paulausku ir kt. ! Jau net sutiktu knygas skaityti lenku raidynu... Beda tame,kad,kaip siuo atveju su kitu tautiniu mazumu diskriminacija,juk turim nemazai rusu,ukrainieciu ir net totoriu... Visai logiskas Puteikio siulymas del latvisko varianto-iklijos pase. Nors jis ,,nepasimuilino" del tu lenkisku balsu. Jis pasake-diskutuokim,tegu kalbasi intelektualai,neeskaluokim siuo metu nesutarimu.

Kaunas2014-05-09 22:30

tie, kas seka įvykius Lietuvoje, balsuos tik už Dalią Grybauskaitę. Nes Balčytis- raudonas ir sūnelis labai EU fonduose "pasižymėjęs", Puteikis- ryškiai silpnų nervų, Zuokas - (eks?)Abonentas, Paulauskas- kgb terpėje išaugintas juodųjų buhalterių chebrantas, Ropė- žemvaldžių/karbauskių/gaz?... statytinis, tomaševskis- pypt pypt. O tai, kad ekspertai.RU net apsiputoję loja ant mūsų valstybės Prezidentės prideda jai didelių pliusų.

to 792014-05-09 21:21

O kam įdomu už ką tu balsuosi? Prisijungęs per proxy, kad IP nesimatytų, pliurpi portaluose, atseit kiek daug taip mąstančių! Spam'as esi ir tiek...

Jules2014-05-09 21:05

Na bus Paulauskas prezidentu, galit nebeabejoti ir miegoti sau ramiai, juk akivaizdu, kad šito taip nori užsislaptinę aljantai, Čerčilio pavyzdžiu, konciervai. Pažiūrėkit, kieno jie naudai šitiek metų dirbo ir tebedirba? Ar ne visų tų iš CK, kad visi iš eilės galėtų prezidentais pabuvoti. Jei laimėtų p. N. Puteikis - būtų stebuklas, bet, kaip žinote, Lietuvoje stebuklų nebūna - tai va. Laimės Raudonasis prokuroras, kurio ir pageidauja runkeliukai su konciervais ir socialdimokratais. Vis gi savi, visi iš šlovingosios Bolševikų partijos ir jų nepartinių bloko, tiesa? Kitaip lietuviai orgazmo patirti gi negali. O jei rimtai, už Paulausko pergalę reiktų konciervus traukti atsakomybėn, nemanote? Reikia vienąkart baigti šituos bajerius, šitą Tėvynės Sąjungos išdavikų baliuką ir tempti į dienos šviesą ir viešai pasmerkti. Dar ne vienas drįsta jų krikščionimis vadintis, besarmačiai. Visi padorūs konservatoriai privalo balsuoti už Naglį Puteikį ir nebarstyti balsus Prezidentei Daliai ir pan. , jei tokių dar yra likę. Balsų išbarstymas tik priartina Paulausko pergalę. Reikia būti visai sąžinę praradusiam, kad raginti balsuoti už buvusius aktyvius Bolševikų partijos narius ir kitus okupacinio režimo buvusius aukštus „činovnykus“.

to:78 ...aš už Naglį Puteikį2014-05-09 20:54

jo, teisingai, geriau atėjus visus paglostyti, nusilenkti ir bijoti, kad kažkas kažką apei tave galvoja ar pasakys...Balsuosiu už Puteikį, nes Z.Vaišvila neina , vadinasi kitaip negalima...Jei kitaip, vadinasi bijoti įvardinti tikrais vardais tuos, kurie tokie ir yra...Šeimininkas ar ne, bet jei jam pasakoma koks ir kas jis yra dar nereiškia, kad jis tampa priešu. Laiku pasakyta tiesa yra tik parodymas, kad einama ne tuo keliu...

iš Laisvo laikraščio2014-05-09 20:06

Puteikio klaida, 2014-05-09 15:26 Aišku, kad visokios miliūtės, pumprickaitės (jau greit ir visokios skamarakaitės) su visokiais jakilaičiais etc. yra žemiau plintuso, kad tokie yra nacionalinė Lietuvos nelaimė, tiksliau nacionalinis blogis, deja N. Puteikis lipa ant to paties grėblio, kaip ir N. Venckienė , todėl akivaizdu, kad rinkimų rezultatas bus nepakankamas. Turiu omeny jo pasisakymus radijuje ir televizijoje. Kad ir kaip bereikėtų, kad ir kaip norėtųsi, bet nepadoru drėbti į šuns dienas šeimininką, kai ateini į svečius. Kad ir kokie „švancai“ bebūtų tų laidų vedėjai, žurnalistai ir vadovai, nesolidu priekaištauti ir mokyti, kaip turėtų elgtis jų pačių namuose! Tai daryti galima ir būtina, bet tik kitur. Dabar atrodo taip pat, lyg ateitum pas nemylimą uošvienę, išdrėbtum viską jai į akis ką galvoji ir jaustumeis lyg gerą darbą padaręs, bet gavai už tai su šluota per kuprą nuo jos. Ot tai rezultatas! Ot tai pergalė! Uošvienė neperauklėta, o nugarą skauda... Kam to reikia? Tik pasirodyti, koks karingas? Liaudžiai reikalingas geras rezultatas, o ne pasirodymas, kaip sieki to rezultato!

69Pikasas komentarui2014-05-09 19:00

Kike jam reikejo tam Z.Vaisvilai tiek jis ir parase ir pasake...Zmones turi zinoti viska!Aciu jam Z.VAISVILAI.

JO2014-05-09 18:40

kaip pikasiukas varo !!!! Kaip tikras politikas - apzvalgininkas! O dar visai neseniai ir apie Garliavos ivykius normaliai rase,ir siaip ,pries pedofilus buvo. Uzaugai,daaugai,draugas Pikasai,iki gerbiamo politiko mastymo,atstovaujancio klaninnes nomenklaturos interesams ! O as balsuosiu uz PUTEIKI!!! Man jis visai nepopulistas. Kaip tik raudonoji Dalia yra populiste ir melage(apie kitus kandidatus nera net ko kalbeti)

Basakojė2014-05-09 17:48

Tie, kas nesidomi politika, tie balsuos už Grybauskaitę, nes kitų tiesiog nei žino, nei domisi. O tokių nesidominčių - dauguma. O paskui ir vėl stenės, kad nėra teisybės...

Koks skirtumas2014-05-09 17:22

kokio rango bolševikas valdys šalį? Valdė LK(bolševikų)P CK Pirmasis sekretorius, o dabar valdys LK(bolševikų)P CK vedėjas, ar nuo to kas pasikeis? Vienu bolševiku daugiau ar mažiau nei šilta, nei šalta, svarbu, kad runkeliai nuolatinėje ekstazėje būtų - būtų patenkinti gyvenimu.

titas2014-05-09 16:43

pasirode toks atrodymas, kad Paulausko laikysena ir kalba per debatus prilygsta jau kaip ir isrinktas butu

Pensininke2014-05-09 16:11

Net poliklinikoje lankantis tenka girdeti apie prezidento rinkimus ir labai nusivyliau zmoniu apolitiskumu, kai jie net nezino kandidatu pavardziu, o isistebeilyje i viena Grybauskaite. Gal tikrai mums tinka tetusio klijuojamos ivairios etiketes, jei mes nesugebame atskirti melo nuo tiesos. Visi graziai moka kalbeti, o ypac Balcytis( kuris rinkeju balsuos perduos Grybauskaitei) perdetai kulturingas ir lojalus Grybauskaitei, kuri Lietuva valdo ir skaldo, meluoja, nekuria didesnes demokratijos su TIESA ir TEISINGUMU. Labai svarbu kas bus PREZIDENTU, Lietuvai reikia N. Puteikio esancio arti liaudies ir isiklausancio i jos balsa. Bukime vieningi ir balsuokim pasitelke smegenis uz N. Puteiki.

Jules paprastam2014-05-09 13:52

Taip, Lietuvos prezidentu gali būti tik bolševikas, Jūs absoliučiai teisus. Tauta rinksis Paulauską. Aš ne, aš rinksiu p. N. Puteikį. Kubilius su Razma ir savo kuosų kariauna sudrapalino patriotines jėgas, prolietuviškas, proeuropietiškas jėgas, disidentus ir kitus okupacinio režimo priešininkus, todėl Paulauskas taps prezidentu. Beje, jis buvo išrinktas ir anuomet, kai užlūžo kompai, pamenate. Šįkart kompus galutinai kontroliuoja rezervistai, tad sėkmė taip arti kaip niekad. Tiesa, anuomet neturėjome pasirinkimo: arba Adamkus, arba "Šatrija", arba Paulauskas, o dabar tauta turi pasirinkimą, todėl nėr kuo skųstis. "Šatrijonų" taip pat visokiausių priviso.

Paprastas2014-05-09 13:22

Vienas fragmentas : „N. Puteikis siūlė demilitarizuoti Kaliningrado sritį, kuri yra viena iš labiausiai sukarintų Europoje.“ - reiškia nori kariauti! „Rusija šitam karui ruošėsi nuo 2008 m....“ - kalbėjo socialdemokratas. Bet NATO pradėjo dar anksčiau : „Tokie planai buvo pradėti rengti 2006 m. pabaigoje po viršūnių susitikimo Rygoje.“ - kalbėjo Vilniaus meras. Prezidentė: „Be to, tik 5 iš 28 NATO priklausančių šalių įvykdo rekomendaciją 2 proc. BVP skirti gynybai.“ .... N. Puteikis tvirtino, kad tiek socdemas J. Olekas, tiek konservatorė R. Juknevičienė sistemingai siekia nuginkluoti Lietuvos kariuomenę, o šalies krašto apsaugą kuruoja Rusijos FSB generolas. Tiesa, patikslinti, ką turįs omenyje, parlamentaras nepanoro.“ Akivaizdžiai Puteikis nusišneka, ar tai Tautos prezidentas?

Pikasas2014-05-09 13:01

LRT vykusiuose priešrinkiminiuose debatuose labiausiai laidos vedėjo Jakelaičio buvo pertraukiami ir atakuojami kandidatai N. Puteikis ir D. Grybauskaitė. Gal iš tikrųjų populistas Naglis, vienintelis likęs kovotojas prieš visus, stumtelės žemyn kairiųjų garbstomus kandidatus Z. Balčytį ir A. Paulauską? Ilgalaikė kampanija nukreipta prieš prezidentę gali sulaukti netgi priešingos rinkėjų reakcijos. Vien tik kontraversiškai vertinamas Z. Vaišvila surengė ta kryptimi tiek spaudos konferencijų ir parašė tiek straipsnių, kad net ir pačiam tikriausiai būtų sunku savo įdirbį suskaičiuoti. Gal kas kitas jį suskaičiavo? Manau, kad pirmame ture rinkėjų skaičius viršys 50 procentų ribą. Tuomet kairioji koalicija galėtų patirti dvigubą smūgį. Jiems gali nepasisekti užviršuoti savo politinės piramidės ir sumažinti jų elektorato aktyvumą per Europarlamento rinkimus.

Jules2014-05-09 12:44

Koks skirtumas: Paulauskas, Prezidentė Dalia ar Brazauskas - visi jie vienodi, visi jie bolševikai, besikalantys tarpusavyje kaip Sovietų Rusijos imperijos Bolševikų partijos Politbiuras tarpusavyje? Ko tik jie ten konkuruodami tarpusavyje nedarė ir kaip vienas kitą galabijo, skandino, šaudė ir nuodijo, gi visi žinote. Taip kad tauta, šįkart turėdamą pasirinkimą, nuo savo vergiškos tradicijos nenukryps - prezidentu rinks riebų bolševiką, kad per rinkimus patirtų seksualinę ekstazę. O be riebaus bolševiko niekaip neišeis - nebus orgazmo moteriškaitėms, kurios šiaip jau jo niekada beveik ir nepatiria - neduota Dievo ir Gamtos, o va bolševikas, kaip ne keista, gali duoti tą jausmą, tą, knygose išfantazuotą, prekybininkų ir reklamos išgalvotą ir milijoninėse porno svetainėse pavaizduotą ekstazę, tą nebūtą, neįmanomą gylį suteikti. Tad po rinkimų nereiktų ubagėliams skųstis, kad niekas nesikeičia, oligarchai ir mafija siautėja, mobingas darbe stiprėja ir gyvenimas blogėja - ritamės žemyn ir prarandame savo kalbą, valstybę, Vilniaus kraštą. Tschüß!

to 602014-05-09 12:31

Pradedu jau ir aš netikėtai sau apsispręsti- už A.Paulauską. Bent jau realus variantas, nepalyginsi su politiniais nuliukais- pute'ikiu ir rope. Net Vaišvila jau kelintą kartą (!!!!!!!!!) Paulauską pamini tarp galimų tinkamų kandidatų šalia tų dviejų "nesistemonių" Nulių.

Jules2014-05-09 12:25

Žinoma, kad maras sunaikino didelę dalį prūsų, beje, lietuvių, ypač žemaičių, kuršių taip pat, tad nereikia visus šunis čia karti ant vokiečių ir kaltinti be pagrindo nežinia kuo. Beje, jūra mūsų šikniams kunigaikščiams nelabai rūpėjo ir Žemaitiją pardavinėjo vokiečiams už aukso karūną ir plikas, dailias vokytkas iš Rygos dėl to pačio gilesnio sex orgazmo ir orgijų.

44 lina komentarui2014-05-09 05:25

Tai ,kad laisva salis Lietuva...ir laisvas zodis ir visa kita...o ka jau tokio tie ekspertai padare? nelabai supratote apie ka str ir video?

53kuku komentarui2014-05-09 05:22

Pagarba jums ir jusu seimai ,kad balsavote uz Puteiki,o dar didesne pagarba ,kad busite stebetoju ..nes tikrai negalima pasitiketi ...is tikruju tai netikiu as skaidriais ir demokratiskais rinkimais...balsavau taip pat uz Puteiki.

As nusivyles2014-05-09 04:40

visais kandidatais, nes nei vienas nepareiske protesto pries nesamoningus lenku reikalavimus. Gaila, kad ir Puteikis numyke. Mykiancius nelabai myliu

to 61. Jules2014-05-09 04:13

Yra ne visai taip. Prūsai nenutautėjo o išmirė. Buvo didžiulis maras, ir tik po to į ištuštėjusį kraštą pradėjo keltis vokiečių valstiečiai. Tarp kitko kėlėsi ir lietuviai. Kitaip iš kur jų ten tiek būtų atsiradę.

Jules to 37. Liepa2014-05-09 04:07

Dėl prūsų likimo nereikia spekuliuoti ir kvailinti runkeliukus, nes visiems gi žinoma, kad per Kryžiaus karus prūsai nepatyrė tokių didelių gyvosios jėgos nuostolių kaip lietuviai ar latviai, bet Prūsiją XIV-XV amžiuje kolonizavo vokiečių valstiečiai, o Reformacijos laikais XVI amžiuje prasidėjo spartus prūsų labiau savanoriškas vokietėjimas nei prievartinis, na kaip dabar mes laisvanoriškai anglėjame arba anksčiau kaip rusėjome ir lenkėjome, tad nereikia čia mums patiems maskolintis istorijos srityje ir kritikuoti ar kaltinti tuos, kuriuos mums kritikuoti leidžia Maskva ar Varšuva, ar Vilniaus universiteto docentai.

Jules2014-05-09 03:06

Mane pritrenkė Paulauskas savo superiniu patriotizmu ir jei nežinočiau jo biografijos ir darbų, manyčiau, kad tai Landsbergis dešimtuoju laipsniu. Žinoma, geriausias Puteikis, bet labai liūdna, kad lietuvaičiai taip lengvai pasirengę Vilniaus kraštą atiduoti Lenkijai ir atsisakyti lietuvių kalbos. To tikrai nesitikėjau. Jaunimui, kiek suprantu, labiausiai patinka Abonentas?

BALSAS2014-05-09 02:55

Draugai ir as balsavome uz Puteiki ,gal jis nepatyres ,bt jis karys,tai dabar svarbiausia.

alfa2014-05-09 02:54

uz N.PUTEIKI, nepasitikiu ,Vaigausku,suges laiku,kompiuteriai.....ir bus grybas

Beta2014-05-09 02:48

Artūras Račas 2 val. · Vilnius · Pirmą kartą žiuriu debatus. D.Grybauskaitė juokinga iki negalėjimo: sako per penkerius metus pasiekėme, padarėme, mano stiprios pozicijos dėka ir t.t. Iš tiesų tai ji niekuo dėta, nes darė Vyriausybė. Gerai, kad Edmundas Jakilaitis tai jai priminė.

Beta2014-05-09 02:47

Artūras Račas 1 val. · Vilnius · O dar įspūdis iš debatų yra toks mane labai nustebinęs: geriausiai atrodo Naglis Puteikis.

vilte2014-05-09 02:28

neisiu į rinkimus, neturiu už ką balsuoti. Puteikis prarado mano balsą,neturėdamas nuomonės dėl lenkų reikalavimų Vilnijos krašte.

sveikinu2014-05-09 01:16

persirinkusią antram penkmečiui.esam jos verti dar kartui...

kuku2014-05-09 00:50

mūsų šeima -6 asmenys šiandien balsavom UŽ Puteikį. Sekmadienį eisiu į rinkimus stebėtoju , nes visiškai nepasitikiu vaigausko skaičiuotojais.

Klausimas2014-05-09 00:42

Gal išprotėjai, kad prūsus sunaikino vokiečiai? Nežinai, kas dabar gyvena Rytų Prūsijoje? Priminsiu - didžioji prūsų dalis priklauso Lenkijai, mažesnioji - Rusijai. Matyt esi aukso medalininkė, atspėjau?

ir as sendien balsavau2014-05-09 00:32

uz Nagli Puteiki. Id gimine balsuos uz ji ir pazystami bei kaimynai balsuos uz Nagli Puteiki !

as2014-05-09 00:19

Siandien prabalsavau uz Puteiki,kvieciu visus balsuoti uz Puteiki

šiandien2014-05-08 23:16

Stasinės. Kaip ir sveikinu Stasius

14 kom.2014-05-08 22:50

Belaukdami šanso dar 5 metus-išnyksime kaip dūmas.Kreivą gali ištiesinti tik grabas(liaudies išmintis).Todėl nebegalime laukti reikia balsuoti už Puteikį.

Už Puteikį2014-05-08 22:46

Mano šeima už Puteikį.

senai2014-05-08 22:32

nebuvau cia,bet pasirodo,kad tie taip vadinami ekspertai,parsidave su visais patrahais.as balsuoju uz Puteiki

ib2014-05-08 22:12

pritariu linai, negalima cituoti grybauskaites ir rodyti video kur ji kalba, nes tai prezidentes izeidimas

Lina2014-05-08 21:53

Kaip gali viešas visuomenės informuotojas būti toks politiškai šališkas ir visomis įmanomomis priemonėmis stengtis sumaišyti su žemėmis vieną kandidatą? Jūs galimybes, spėjimus, nuomones ir vertinimus pateikiate kaip faktus. Geriau vadinikitės "visažiniais", o ne "ekspertais".

stasys2014-05-08 20:34

Ona...labai neaiškiai išsireiškėte .. kas tie vieni ir kas tie kiti ..nelabai psichiškai sveiki. Sunku susigaudyti. Juk po tokiu apidubinimų praktiškai visi čia tiktų .. skirtumas butu tik iš kokios varpinės visa tai vertinama.

Mykolas2014-05-08 20:10

Be jokios abejonės, SNORAS ne bankrutavo, o jį užgrobė plėšikai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, o jų bendrininkais yra S. Freakley, N. Cooper ir jų parankiniai, kurie banko užgrobimui ruošėsi iš anksto. Buvo iš anksto paruošti specialiai „Snoro“ užgrobimui reikalingi įstatymų projektai, prokuratūroje pravesti pasitarimai, pasamdytas laikinasis administratorius S. Freakley ir t. t.. Šias aplinkybes patvirtina ir laikinosios komisijos, tyrusios „Snoro“ žlugimą išvados, kurios objektyviai atspindi įvykių eigą užgrobiant “Snorą”. Neginčytinais faktais yra tai, kad: 1. Pagal įmonių bankroto įstatymą Įmonės nemokumas – įmonės būsena, kai įmonė nevykdo įsipareigojimų (nemoka skolų, neatlieka iš anksto apmokėtų darbų ir kt. ) ir pradelsti įmonės įsipareigojimai (skolos, neatlikti darbai ir kt. ) viršija pusę į jos balansą įrašyto turto vertės. Iki nacionalizacijos Snoras ir Ūkio bankai buvo mokūs bei likvidūs ir vykdė visus savo įsipareigojimus pagal pirmą klientų pareikalavimą. 2. Grybauskistų-kubilistų pasamdytas S. Freakley 2011-11-16 spaudos konferencijoje viešai pareiškė, kad AB bankas „Snoras“ yra mokus. Kai banko plėšikai paprašė S. Freakley paneigti šį teiginį, t. y. bendrininkauti nusikaltimo padaryme jis pareikalavo padidinti jam „darbo užmokestį“. Išsiderėjęs, kad darbo užmokestis būtų padidintas kelis kartus- iki 5 mln. eurų, S. Freakley pareiškė, kad neva vertėjai klaidingai išvertė jo žodžius. Taigi, S. Freakley „darbo užmokestis“ buvo padidintas ne už darbą, o už bendrininkavimą Grybauskaitės vadovaujamoje aferoje-nusikaltimo padaryme. 3. Lietuvos bankas neleido bankui Snoras registruoti kapitalo didinimo -pagal LR vertybinių popierių komisijos patvirtintą akcijų emisijos prospektą pasirašytų ir apmokėtų 380 082 893 vieno lito nominaliosios vertės akcijų emisiją, bet leido išplatinti, nuo 2011 metų gegužės mėn. , šešias LR vertybinių popierių komisijos patvirtintas obligacijų emisijas, kurių bendra emisijų vertė – virš 160 mln. litų. 4. Už banko finansininę veiklą atsako ne akcininkai, o banko vadovas ir vyriausioji finansininkė. Bet pats vienas banko vadovas jokių finansinių operacijų atlikti negalėjo. Kadangi banko vyriausiai finansininkei Jurgitai Bliumim jokios baudžiamosios bylos neiškeltos, o ji pati iki šios dienos darbuojasi banke, tai reiškia kad įrodymų dėl banko neteisėtos finansininės veiklos prokuratūra neturi! Taigi, yra pagrindas teigti, kad Grybauskaitės nurodymu bankas buvo užgrobtas ne dėl jo neteisėtos finansinės veiklos. 5. 2011 m. balandžio 1 d. tarptautinė reitingų agentūra „Fitch Ratings“ patvirtino AB banko SNORAS ilgalaikių įsipareigojimų reitingą „B+“ , jo perspektyva – stabili. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 6. Pagal AB banko SNORAS 2011 metų 9 mėnesių veiklos ataskaitą grynasis neaudituotas pelnas sudarė 7,08 mln. Lt ir šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. 7. Prestižinis pasaulio bankininkystės ir finansų žurnalas „The Banker“ pripažino AB banką SNORAS geriausiu banku Lietuvoje 2010 metais. Šią informaciją nei viena valstybės institucija neužginčijo. Taigi, yra pagrindas teigti, kad bankas buvo užgrobtas. Banką apiplėšti, tai ne vištą pavogti ir net ne bankomatą apiplėšti, todėl tyčinio bankroto organizatoriai ir vykdytojai Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas ir Co turi būti teisiami ir pasodinti į kalėjimą už didelę žalą Valstybei, kaip Timošenko Ukrainoje. Vagys turi sėdėti kalėjime, o ne Prezidentūroje, Seime ar LB.

Prašalietis2014-05-08 19:20

Nejaugi dar yra Lietuvoje naivuolių, kurie tikėtų,kad eiliniai žmogeliai turi kitą pasirinkimą,nei balsavimą už tautines "politines" chebras susiformavusias po 1990 metų iš sąjūdžio perestroijkai ir gorbačiovui remti gretų. Buvusių komunistinių ar KGB tiesioginių ir netiesioginių veikėjų.

Už kurį balsuoti?2014-05-08 19:02

Balčytis skystablauzdis - jį valdys kirkilai, olekos, butkiai. Netinka. Grybė? Ji per 5 metus parodė, kad yra MELAGĖ, nesilaiko duoto žodžio. Netinka. A. Paulauskas moraliai puolęs žmogėnas - įtaisė mergai vaiką būdavas vedęs ir turėdamas šeimą. Jis yra pridaręs ir daug šunybių Lietuvai, pav. su prokuratūra. Visiškai netinka. Ropė gal ir geras meras, bet ne prezidentas. Jo kupra irgi neleis dirbti Lietuvai. Dirbs savo chebrai komunistams. Netinka. Zuokas ABONENTAS. Jei būdamas meru praturtėjo iš rubikono, tai įsivaizduojat kokį "Janukovičių" įsitaisytume??? Jis ne 5% kai Šleževičius, o visus 15% imtu iš kiekvieno. Geriau jau nereikia. Apie skerslenki nėra ko aušinti burnos. Klausymas tik toks - surinks jis 1 % balsų ar ne. Liko Puteikis. Jis irgi ne be nuodėmės, bet iš visų kandidatų išsiskiria principingumu, ne vagis, ne kyšinikas, kiek galėjo kovojo su oligarchais ir vagimis, atsisakė būti partijoje, kuri pasuko banditų keliu. Bent jau šiuo metu geresniuž jį nėra. Jei jį iošrinksim, atsiras viltis tapti normalia VALSTYBE. Neiškinksim - toliau murkdisimės AMB, šlepetinio ir grybės pridergtame MĖŠLE. Rinktis mums.

Ona2014-05-08 18:56

kai pasiziuriu,kas verziasi balsuoti, mane apima siaubas.Didele ju dalis yra su gilia demencija,su ryskiai sutrikusia pazinimo funkcija. O jaunimas i rinkimus ziuri pasyviai.Todel ir buna tokie rezultatai. Gal butu gerai, kad rinkejai butu psichiskai sveiki

uz Puteiki balsuosim2014-05-08 18:53

Dasa Polikarpovna melagė ir aferistė,nebalsuokit uz komunistus ir jiem panasus !

Liepa2014-05-08 18:37

Manau, kad Nr. 28 "a lia alesis" yra tiesiog suklaidintas. // Na, juk kai kurie žmonės vadina tarakonus "prūsokais",nors visi žinom, kad vokiečių sunaikinti prūsai buvo gimininga ir garbinga baltų Tauta, o ne kažkokie vabalai... // LT spaudoje pilna straipsnių, jog medikai itin susirūpinę: daugelį gyventojų puola niežai, blusos, utėlės, netgi blakės. // Kai kurie žmonės yra nematę tų nemalonių priešų, todėl jie galvoja, jog puola "ruseliai, kremliniai,žali žmogeliukai"- kai kurių partijų atstovai kasdien kalba maldas apie būsimus užpuolimus. // Būkime tolerantiški ir supratingi,- paguoskime neviltin puolusius: anksčiau ar vėliau jų svajonė būti užpultiems tikrai išsipildys. ;)

VIEŠAS KLAUSIMAS GRYBAUSKAITEI2014-05-08 18:23

LB vadovas V. Vasiliauskas kartu su Švedijos centrinio banko ir Švedijos finansų priežiūros tarnybos rekomeduota užsienio konsultacine įmone “Oliwer Wyman” iš anksto parengė konkretų AB banko Snoras pertvarkymo (sužlugdymo -?! ) planą. Iš į Seimo tyrimo komisijos išvadas įdėto LB Ekonomikos departamento direktoriaus Mindaugo Leikos 2011-10-27d. susirašinėjimo su įmonės “Oliver Wyman” atstovu paaiškėjo, kad AB banko Snoras akcijų paėmimas visuomenės poreikiams yra BŪTINA PLANO, kurį pasiūlė įmonės atstovas S. Cory, DALIS. Vadinasi, užteko šio Lietuvoje nė nepasirodžiusio "Oliver Wyman" atstovo žodžio, ir bankas Snoras buvo nacionalizuotas ir galų gale subankrotintas? Kodėl kažkoks užsienio valstybės klerkas gali nulemti reikšmingus mūsų šalies gyvenimo įvykius, taip pat ir milžiniškus nuostolius? Ar dar yra Europos valstybė, kurios gyvenimą gali regulioti eilinis svetimos valstybės žmogus ,gal būt turintis ir savanaudiškų interesų?! Ar Lietuva dar valstybė, jei ja galima taip manipuliuoti?!

As myliu Lietuva2014-05-08 18:15

Uzsileidom Grybauskaite ant sprando, dabar visi musu kaimynai tapo musu priesais. Pamirsome ka reiskia fraze - Tautu draugyste. Tiktai JAV draugai, tie kurie is musu per Mazeikiu nafta isciulpe milijardus, tie kurie isake uzdaryti atomine, tie kurie liepia igyvendinti treciaji paketa kuris realiai yra nusikalteliskas. JAV veidmainiskai tapsnoja mus per peti o kita ranka slapta is kisenes vagia pinigus ir dar geju paradus mus persa, taip noredami musu vaikais pasinaudoti. Avinu Tauta vadinsiu Lietuva , jeigu isrinks Grybauskaite dar vienai kanedcijai. Ji dirba ne musu Tautai, ji senai pakabinta ant kompromato ir ja valdo kaip nori.

Mykolas2014-05-08 18:04

Juk kregždutės kartą teismo jau buvo pripažintos teroristine organizacija, kodėl jos dar iki šiol veikia Lietuvoje? O už cenzūros elementų įteisinimą, prieštaraujantį Lietuvos Konstitucijai, numatyta baudžiamoji atsakomybė. Juk kalti asmenys lyg ir žinomi, tad kur stabdys? Grybauskaitė tikrai negali būti Lietuvos prezidentė, jai turi būti inicijuotas impičmentas.

ruta2014-05-08 18:00

Kas belaimetu siuos rinkimus , tam bus laaaabai sunku , nes iskopti paneles Grybauskaites privirta jovala jau sudetinga , visgi 5 metus vire ... Kadangi dauguma lietuviu , deja, bukiai , apatiski , prisitaikeliai , tai , kad atkreipti kandidatui i save demesi /per rinkimus/ ,reikia buti ir populistu . Ne visi gi turi valstybes instituciju , LRT, sistemines ziniasklaidos nuolankuma , o kiek dar galima figuruoti per apdovanojimus , susitikimus / tipo labai svarbi ir gera/ . Jei isrinks panele Grybauskaite , reiske Lietuva dar nenutrauke savo bambagysles su sovietine komunistine-KGB -e praeitimi ..

uk2014-05-08 17:44

28 komentatorius arba trolis arba durnas.

vagis grybauskaitė2014-05-08 17:36

pavogė iš Baranausko banką ir turi pinigų rinkimams...va taip...

arklys kuriam aišku >25-am2014-05-08 17:33

Stasy, ...Kas belaimėtu šiuos rinkimus, fotografuotis su vaikais ar su grėbliu rankos nenutrūks. Visa panos komanda, panai pralaimėjus, tik pasiūlyk, prisijungs ir persipudruos. Europoje, jei vogsime ir tingėsime, kaip negerbė taip ir nepamils. Taigi, blogiausiu atveju liks kaip buvo. Bet gal per langą pamatęs žmones klausiančius TIESOS, nulips nuo pjedestalo ir ateis nors pasisveikinti.

To 282014-05-08 17:10

Jei tave rusai puola nusiimk beretę, prisipirk kruopų, apsirūpink vandeniu ir įsikask bunkerį. Tupėk tam savo bunkeryje dar 25 metus..., o mums gyventi reikia. Tavo žiniai, kiek pamenu prieš kiekvienus rinkimus "rusas puolė" :)

alesis2014-05-08 16:47

tik grybauskaite, tik ji turi buti lietuvos prezidente, tik tokiu budu mes atsilaikysime pries rusijos agresija ir isliksime gerbiami europoje. tikiu grybauskaite pergale, nors balcytis irgi stiprus konkurentas.

Basa2014-05-08 16:44

Kiek matosi, tai nomenklatūra intensyviai šalia Grybauskaitės kiša Balčyti... visur jį mini, tipo apklusos rodo... Neįsivaizduoju, kas už jį galėtų balsuoti?

Amžinas2014-05-08 16:42

Trečio kelio ieškojimas, yra viltis niekada jo nerandantiems.

stasys2014-05-08 16:40

Kas belaimėtu šiuos rinkimus, tam žmogui nebus lengva,.. nes pakelta Grybauskaitės politinio aktyvumo kartelė,.. jau neleis jos nuleisti iki prieš tai buvusios liberaliai prisitaikančios,.. prie visų politinių vėjo gūsių .. Tame plane tie pokyčiai labai akivaizdus.. Ar ta našta galima tokiam kaip Puteikiui .. sunku pasakyti. Klibinant ir toliau politinės sistemos pamatus, o ta darbą ir toliau teks daryti, būtiną bus turėti ne tik savo komanda .. ir save palaikančia aktyvia visuomenės dalį, bet ir programa kaip tuos pokyčius įgyvendinti GREITAI ... Populizmas neparankus kai reikia galvoti apie jo įgyvendinimo galimybes , dėl savo kaip tokio per brangaus ir dažnai neūkiškos paskirties . O šie rinkimai tuo ir pasireiškė . Galiu tik spėti .. bet jei Grybauskaitė dar karta laimės.. tai bus ženklas kad visuomenė laisvinasi iš tų sąmokslo teorijų turinio ,.. kuriuo buvo apipinta tuos paskutinius kelerius metus .. ir pokyčiai .. gal ne visiems ,.. bet daugumai bus akivaizdus .

von2014-05-08 16:10

komunistine koloborante,melage ir intrigante is sosto ir is vis von is lietuvos.Nebalsuokit zmones uz sita isverstskure.

Untanas2014-05-08 15:42

Kokį dar šansą? Po penkių metų tokio valdymo Lietuva išsilakstys visiškai. Liks tik Grybauskaitė su savo padlaižiais ir berazumiai su ......

ZZZ2014-05-08 15:38

Kalba viena - daro kita. Kam tada skiriat valstybes milijonus tam 100 zmoniu finansuoti, tai neskatina partiju didejimo ir demokratijos. Partijos turi gyventi is surinktu nariu inasu. Vienintelis finansavimas gali buti suteikiant teise kiekvienam gyventojui skirti 1proc. nuo GPM. Valstybes parama partijoms galetu buti suteikiant nemokama priejima prie TV ir kitu informacijos priemoniu debatams tarp ju. Manau, kad visuomene turetu rinkti gen. prokurora ir kaip kurio rango teisejus. Tai leistu siems pareigunams buti laisvesniems nuo politiku itakos. Kodel sito nedaroma, juk tai nesudetinga ivykdyti. Kita, jei prezidente butu norejusi ka nors keisti is esmes, butu siekusi sumazinti refendumo paskelbimo riba iki 100 000. Taciau akivaizdu, kad jai ir partijoms zymiai geriau, kai pilieciai negali itakoti valstybes valdymo ir keisti dabartine sistema.

->14. tikiu grybauskaite2014-05-08 15:32

Grybauskatės niekas nepuola , o kritikuoja, tai vena. Antra- tamsta turi kelis gvenimus, kad gal leisti tokias pasitasymo galimybes politkams?

Jules2014-05-08 15:29

Tikėkimes, kad N.Puteikis pateks į antrą turą, nors Lietuvoje dedasi racionaliu protu nesuvokiami dalykai, kai "Karo nusikaltimus šlovinusi teisininkė siūloma į Tarptautinį baudžiamąjį teismą" - tik iracionalus protas(Irracionali Filosofija) gali čia ši bei tą suvokti arba reikia gerai pagerti, kad suprastum savo tautiečius.

saulius2014-05-08 15:23

viltis gal pasiseks Puteikiui ir išeis į antrą turą - balsuokime už Naglį Puteikį.

Liepa2014-05-08 15:21

Apie rinkimų boikotą nėra jokių minčių. Ką tai duos? Boikotuojančių ir taip daugėja kasmet. // Bet vat ne iš vieno pažįstamo girdėjau, kad šiuose rinkimuose žymės savo biuletenį - kas parašu, kas kokiu ženklu...

jo2014-05-08 15:17

Ar pilieciai rinkimuose paklus koncervatoriu rezisurai?/Tiesos lt/video/.

Beta to 142014-05-08 15:09

Kodėl turime duoti šansą žmogui, kuris nieko nepadarė? Kad dar penkis metus nieko nedarytų? Be to, nepasakyčiau, kad nieko nepadarė. Nieko gero- taip, bet blogo tikrai daug padarė.

to 14. tikiu grybauskaite2014-05-08 15:09

Tikėti reikia D-vu, o ne tarnautojais (o prezidentas toks ir yra). Tarnautojais reikia ne tikėti, o kontroliuoti. Jei tikėsi į tarnautojąa-valdiniką, tai teks jam ir melstis ir nuolankia su "meile" aukotis jo poreikiams...

tikiu grybauskaite2014-05-08 14:59

kodel visi taip puola prezidente? na gerai, gal per penkerius metus nepadare nieko apie kalba siame irase, bet duokime sansa dar karta, kam nurasyti zmogu pries laika?

Pensininke2014-05-08 14:57

abejoju rinkimu teisingumu, pinigai padarys taip kaip reikia korumpuotiems politikams ir ju remejams milijonieriams. Jei laimetu Balcytis tai padarys taip , kad jo balsai atiteks Grybauskaitei, o Balcytis vel sedes Briuselyje, nes Butkevicius-bestuburis labai lojaliai nusizemina Grybauskaitei ir nori buti paminetas del euro ivedimo. Dauguma liaudies nemastanti, todel ir gyvename iskreiptu nveidrodziu karalysteje. Turiu trupineli vilties, kad laimetu N. Puteikis.

Rita2014-05-08 14:51

Vakaryksteje laidoje 'samokslo teorija ' visi dalyvave pripazino kad jau yra susitarta partijose kas bus prezidentas ,tai Grybauskaite .Vaigauskas savo darba padarys ,tai kur ta demokratija .Jeigu taip ivyktu ,reikalingas Maidanas .

5 Man atrodo komentarui2014-05-08 14:46

Pritariu jums... ir tikrai labai zmones kalti delto ,kas vyksta Lietuvoj... Dra tokios abejingos Tautos turbut nebuvo ir nebus per amzius. Kad apkvailinti zmones ziniasklaidos ,tai tiesa,bet protaujantys juk gali susirasti tikslios informacijos portaluose ,kaip ekspertai eu ,tiesos lt. laisvas laikrastis,bernardinai,respublika ,kuri 11kartu jau nubausta ,kad viesino apie nbanko snoras administratoriu... tai nejaugi zmones tokie avinai ,kad negali pasiskaityti ir suprasti ,kad Lietuva yra uzvaldes klanas ir galingas.. kad jie turi su tuo kazkaip kovoti... o ne isgastingai susiguzus tupeti pastoviai ir ziurei tik i savo darza ir bijoti ,kad tik ju seimos kas nors neuzkliudytu ir t. t. o deja tokie dabar zmones like Lietuvoj.. protaujantys zmones emigravo... valdziai tai yra gerai... like neprotaujantys jiems paranku .. jie ir toliau gali elgtis taip kaip jiems reikia.

to 6 steponas2014-05-08 14:32

Pritariu jums. Musu seima taip pat uz N. Puteiki balsuos.Tai vienintelis oponetas Grybauskaitei, visi kiti- butaforija- ta pati grybauskaite

Darijus2014-05-08 14:16

Pasirinkime teisingai - boikotuokime sistemą. Bent balsas nebus suklastotas.

Beta2014-05-08 14:09

Vienos ir pačios bjauriausios partijos Tata neleido. Nes, matyt, sprendimuose nesavarankiška- pakabinta.

Liepa2014-05-08 13:47

Kažin, ko neužteko, kad tie auksiniai tiesos žodžiai (apie "demokratijos paralyžių, partinių monopolistų įsigalėjimą valdžioje, siautėjančius oligarchinius- mafijinius veikėjus") būtų virtę "kūnu"? Visi tie diagnozuoti negerumai dar padidėjo ir "pagerėjo". //Melas, sukčiavimas, valdininkų neatsakingumas ir nebaudžiamumas, kasdienis šalies žmonių niekinimas ir skurdinimas pas mus aukštumoj. Tai reikia taip suprast, kad jei šių problemų 2009m. diagnozuotoja vėl pratęs kadenciją- neigiama situacija dar "pagerės"?.. // Ačiū, jau"sotūs". Užteks.

Steponas2014-05-08 13:46

Išklausiau „Sąmokslo teorijos“ dalyvių nuomones ir nustebau, kad net Rolandas Paulauskas nesuvokia kur slypi pradinis išeities taškas iš Lietuvos politinės krizės. O jis - rinkimų technologijoje. Eksperimentinis tyrimas NAUJO RINKIMŲ ĮSTATYMO RENGIMO IR VIEŠO SVARSTYMO YPATUMAI vykdomas jau trečius metus. Pirmoji išsami tyrimų ataskaita 2013 m. gruodžio pabaigoje išsiųsta valstybės valdymo bei visuomenės informavimo institucijoms, tyrime dalyvavusiems Seimo ir Europos parlamento nariams, visuomenės atstovams – ekspertams. Tyrimo rezultatai vienareikšmiai įrodė dabar galiojančio įstatymo klastingą veikimą sisteminių partijų naudai. NAGLIS PUTEIKIS yra VIENINTELIS iš kelių dešimčių eksperimento dalyvių TIKSLIAI SUVOKĘS TYRIMO IŠVADŲ bei SIŲLYMŲ ESMĘ. Jis savo prezidentinėje programoje įsipareigojo keisdamas rinkimų sistemą VALSTYBEI SUGRĄŽINTI DEMOKRATINĖS SAVIVALDOS GALIAS. Tai vienintelis teisiškai ir socialiai teisingas kelias siekiant normalaus gyvenimo savo valstybėje ir TAUTOS, ES, NATO bei KAIMYNINIŲ VALSTYBIŲ tobulesnės sąveikos. Rinkimų sistemos sukūrimas pagal Naglio Puteikio siųlymus - PRADINIS ir VIENINTELIS SĖKMĘ ŽADANTIS atskaitos taškas kelyje į demokratinės valstybės NORMALŲ veikimą. Svarbiausia – jis žino kaip ši pažadą įgyvendinti praktiškai. Todėl balsuosiu UŽ NAGLĮ PUTEIKĮ. Kviečiu bendrapiliečius suteikti Jam šansą įgyvendinti lietuvių bei kitoms Europos tautoms gyvybiškai svarbius demokratizavimo darbus. Steponas Maculevičius, biomedisinos mokslų daktaras

Man atrodo2014-05-08 13:41

Kad Lietuvos demokratijai - AMEN. O rinkimai tai CIRKAS. Laimes Grybauskaite, nes TATA ir co padare viska, kad kiti kandidatai patirtu fiasko. Kas rinks kita kandidata, jei apie ji praktiskai nieko nezino? Didzioji dalis LT gyventoju zino tik viena malda- Grybauskaite. Visa kita jiems net neidomu. Kitavertus, ka gali suzinoti apie kandidata per 1 menesi? Nieko. Visi tie debatai- labai taikliai laidoje "samokslo teorija" pastebejo Kuolys- tai "tukstantmecio vaiku" lygio laidele. Isvis zmones tapo apolitiski, jie daugiau kreipia demesi i pletkus ir apsizodziavimus, yra susiskalde ir net neidomu, kas tie kiti kandidatai, jiems neidomu ka mano busimas Prezidentas apie valstybes politika,pasiulymai ka galima butu keisti, kas pagirtina, kas negerai musu valstybeje... rinkejai zaidzia kazkoki vaikiska kara :) Mazdaug- As uz Grybauskaite, o jei tu ne- tu esi is Kremliaus, arba marginalas ir t. t ir pn. Jokiu argumentu, jokios analizes, vien tik vaikiski apsizodziavimai. Ateity Lietuvai matau liudna. Manau Koncervai, liberalai ir socdemai galu gale apsijungs ir rink tada nerinkes, visvien isrinksi ta, kurio reikia klikai. Na , o rinkimu prognoze tokia- laimes Grybauskaite,sekancia kadencija- klikos statytinis- dar sekancia, manau vel bus Grybauskaite :) Jei ne - vel klikos statytinis. Visai kaip dabar. Beje ,visi politologai vieningai jau sutaria, kad "politinis elitas" sprendzia kas bus Prezidentu, o ne mes. Sekmes rinkimuose

Basakojė2014-05-08 13:21

Chi, ir per 5 valdymo metus absoliučiai nieko dėl to nepadarė... O pati tapo tos mafijos motina.

UK2014-05-08 13:06

Balsavome uz Puteiki pastu

Untanas2014-05-08 12:56

Ir pati tapo šimtuko vade. Chameleonė!!!

Jules2014-05-08 12:32

Valdo Bankas ir neosovietai(Neosovietinė Oligarchija-kapitalbolševikai) - į liberalijas(partijas) transformuoti bolševikai, jųjų Centro Komitetas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi