Rusiškos žiniasklaidos propaguotoja ir platintoja Lietuvoje, konservatorė Rasa Juknevičienė socialiniuose tinkluose informavo, kad vakar, kaip ir visada, stebėjo Kremliaus propagandos laidas.

„Vakar stebėjau Kremliaus propagandos laidas. Isterijos lygis aukštas, reikalaujama pagaliau baigti „tyčiojimąsi iš Rusijos“.

Siūloma ir Ukrainoje veikti taip, kaip buvo veikiama Sirijoje. Ypač siautėjo pats laidos vedėjas Solovjovas.

Akivaizdu, kad aktyvuotas sąmoningai. Buvo rodomi surežisuoti vaizdai, kaip Kremliaus „žurnalistai“ papuolė į ataką, rodoma sužeista moteris, kuris kaip tyčia tuo metu atidarė jiems laiptinės duris“, – pranešė konservatorė.

Šią R. Juknevičienės rekomenduojamą sausio 31 d. propagandinę Rusijos televizijos laidą galite žiūrėti čia:

Naujausi

Komentarai (77)

Rikiuoti
Jonis P.S. To 67. nuomonė2017-02-02 21:18

Žinutė skirta 67 Komentatoriui.

Jonis2017-02-02 21:15

Pakanka peržiūrėt projektą "Nemunu per Lietuvą" Baltarusijos dalį ir daug kam atsivers naujos žinios. LDK nepriklausė Rytų Prūsijos (tame tarpe Karaliaučius su Žemaitija) žemės, nenuostabu, kad nesuprantame žemaitiško dialekto, o su vidurio latviais susisšnekame. Todėl nėra ko stebėtis. Istorija gaminama pagal užsakymą, kaip Hamburgeris, kas kaip nori, taip ją varto. Nieko nuostabaus.

>74. yel“l“ow submarine2017-02-02 04:17

aišku, kad užima, šiandien net linkevičius viešai prisipažino pasižiūrintis rusiškus kanalus, ir paskubėjo pasiaiškint esąs atsparus propogandai.

yel“l“ow submarine2017-02-02 04:01

:))) - sprendžiant iš to, kad žymioji pornožvaigždelė nuolat domisi solovjovo, kisieliovo ir kitų “propagandistų“ kūryba, ekspertų.eu portalo veikla taip pat turėtų užimti gan žymią jos observacinio lauko dalį :) - taigi būtų visai nebloga atrakcija , paskaityti tos neprilygstamos moralinės kataklizmos atsiliepimus ir apie ekspertus.eu :)

Dzūkija>67. nuomonė2017-02-02 03:59

Pritariu 72. Linkiu ir tamstai atrasti daugiau gerbtinų žmonių ir įdomių įžvalgų...

yel“l“ow submarine to 67. nuomonė2017-02-02 03:52

panašu, kad tamsta teiki prioritetus ne už principingumą, objektyvumą, nuoširdumą, o už pozicijos patogumą tamstos atžvilgiu :) - aš taip pat gerbiu velerį (nerealus intelektualas) :) - tačiau man jis tėra vienas iš kelių dešimčių ar net šimtų ne mažiau gerbtinų(mano gerbiamų) žmonių solovjovo ir kitų puikių žurnalistų laidose - paimkim kad ir šachnazarovą, kedmi, satanovskį, kurginianą, aibę ukrainos patriotų (nepainioti su psichoukropijos idiotopatriotais) ir t. t. - visų tiesiog neatsiminsiu greitai - bet jų tikrai be skaičiaus :)

Dzūkija>67. nuomonė2017-02-02 03:46

Galima pasižiūėti į pasaulį iš kitos pusės - kad ir į Maidano istoriją Ukrainoje.Kaip pavadintumėte bandelių dalijimą...Pagaliau paklausykite,ką apie JAV užsienio politiką sako D.Trampas.Mažai nepasirodys...

>65. yel“l“ow submarine to 60. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:42

tai ir juntama, nieko nėra šiaip sau.

yel“l“ow submarine to 68. Dzūkija2017-02-02 03:42

net neabejojau :)

Dzūkija>66. yel“l“ow submarine to 63. Dzūkija2017-02-02 03:39

Aš - UŽ.

nuomonė2017-02-02 03:36

vienintelį gerbiu-Velerį(tauybės vokietis,jei neklystu),jisai labai dažnai laidose mini LDK(Lietuvos didžiają kunigaikštystę) ne kartą sakė ,kad Baltarusi priklausė počti visa -LDK... labai geros laidos būna,kai per RTVi būna laida-Ypatinga nuomonė,ten kviečiami garsūs politikai,žurnalistai.... laidos rodomos-16 val ir 18 val ... o Solovjovą manau nėra ką rimtai žiūrėti -kremliaus marionetė,demokratiški žurnalistai juokiasi-kai Putinas neteks valdžios-Solovjovas jį pirmasis išduos.... rusijoje įprasta viskas perkama ir parduodama,net -draugystė ,kaip pamenat sovietų laikais,kuba,afrika,nėra babkių nėra ir draugystės,tas pats ir su čečėnija.....

yel“l“ow submarine to 63. Dzūkija2017-02-02 03:35

be abejo keičiamės :) - tik nežinia kas , kiek, ir į kur ..., - siūlau keistis dviprasmybių ir falšyvo, dirbtino, perteklinio korektiškumo mažinimo kryptim :)

yel“l“ow submarine to 60. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:32

nereiktų spręsti pagal kažką ar net pagal save :) - visi simboliai , kaip “papildomai“ ar “pariebintai“ jie kažkam neatrodytų, nėra rašomi vien dėl rašymo :)) - kiekvienas iš jų, turi emocinę ar gramatinę prasmę :) - o diskusijos “nuleidimą“ į “be galo svarbių detalių“ unitazą, įvertinau :)))), - bet negaliu jo vertinti niekaip kitaip, kaip tik totalų argumentų deficitą ...

Dzūkija>61. yel“l“ow submarine to 57. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:32

Šaunu.Joniui bus ką veikti.Siūlau,Joni,ir savo "perlų" paieškoti...

Dzūkija>62. yel“l“ow submarine to 59. Dzūkija> 57. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:28

Viskas daug paprasčiau - keičiamės.Taip juk ir turi būti.Ar ne ??? Kur aš klystu ???

yel“l“ow submarine to 59. Dzūkija> 57. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:24

dar iš Tamstos betrūko mįslių ir daugiaprasmiškų užuominų :) ..., - jei čia augimas, tai ...

yel“l“ow submarine to 57. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:22

kaip gyvas nesitikėjau, kad kažkas taip išstudijavo mano “raštus“, jog žino mano mintis geriau už mane :)) - bet siūlymas paskaityti savo mintis ekspertai.eu archyve, ir vėl skamba absurdiškai :))) - tas užimtų ne vieną parą laiko - ir dėl ko ? - kad suvokti Jonio rebusus ? :))) - o gal Joniui tiesiog paprasčiau būtų pateikti tuos mano “neadekvačius“ komentarus“ ? :)))))

Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:19

Jeigu manote Gerbiamasai, kad papildomų simbolių gausa (“ ..., - gal; ..., - o ; :) - jam; + pariebinti žodeliai) užpildys skaitytojų informacijos stygį, giliai klystate.

Dzūkija> 57. Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:13

Tai ,manau,taikytina daug kam...Tamstai taip pat...Augame :)))))...o gal ir ne...

Dzūkija>56. yel“l“ow submarine to 54. Dzūkija2017-02-02 03:11

Tik nereikia taip susireikšminti...aš rašiau "komentuojantiems"...Joniui taip pat...

Jonis To 55. yel“l“ow2017-02-02 03:04

Primygtinai rekomenduoju paskaityti savo "mintis"ekspertai.eu archyve. Tikrai neatpažinsite, kad Tamsta Gerbiamasis tai blaivus 'sukūrėte'.

yel“l“ow submarine to 54. Dzūkija2017-02-02 02:59

:)) - visaip bandžiau pritaikyti sau :) - na, tipo , “komentuojančiam“ ..., - gal ne taip taikiau ..., - o dėl solovjovo (ir ne tik) laidų, galima pasakyti garantuotai - joks litchuaniškas veršis jų nežiūrės :) - jam užteks raselės ar panašių idiotų “recenzijos“ ape jas ...

yel“l“ow submarine to 53. Jonis To 52. yel“l“ow2017-02-02 02:52

..., :) - neturiu to šifro rakto, kad perskaityti tamstos rebusus :)))) - tikiuosi bent pats supratai, ką norėjai pranešti :) - ir nė kiek nesumažinai įtarimų dėl tamstos sąsajų su priklausomybės ligomis...

Dzūkija2017-02-02 02:50

Nežinau,kas skaito R.Juknevičienės pasisakymus socialiniuose tinkluose,bet jeigu jie iki šiol nežiūrėjo Vladimiro Solovjovo laidų,tai tikiuosi ,kad pradės žiūrėti.Ačiū jai už tai...Todėl noriu paklausti komentuojančių :- nejau taip svarbu sekti Delfio rašliavotojų pavyzdžiu...Kam tie dvigubi standartai ? Ne viena R.Juknevičienė tokia ...Pilna Lietuva tokių elito žvaigždučių.Nenusiriskime...P.S.nieko asmeniško.

Jonis To 52. yel“l“ow2017-02-02 02:45

Juk "man toks įtarimas", nei žinai, nei matei, nei bendravai, bet vis kirba... Filtruok leksiką.

yel“l“ow submarine to 51. Jonis To 49. yel“l“ow2017-02-02 02:36

kodėl turėčiau kažkur, nežinia kur, kažką siųsti ?? ... - ir kas, beje, prasideda ? - gal galima detaliau ? :)

Jonis To 49. yel“l“ow2017-02-02 02:32

Prasideda... Nusiūsk mano IP į A. Jakšto g. 6, 01105 Vilnius.

Jonis To 48. Darijus2017-02-02 02:28

Trumpa frazė. O kas, kaip supras, jo reikalas.

yel“l“ow submarine to 46. Jonis2017-02-02 02:26

ir man toks įtarimas, kad tamsta kaip tai susijęs su priklausomybės ligomis (kurios“užveža“) :))) - jei “lt“ pornovzijose kažkas apie kažką diskutuoja, tikrąja to žodžio prasme, tai man tenka prisipažinti esant andromedos ūko konsulu delfidės tipo tvarteluose ...

Darijus2017-02-02 02:15

Nr.46-am: perskaityk ką parašei ir pagalvok apie savo minties gilumą. Tėtis ir mama turi tavim didžiuotis.

yel“l“ow submarine to 44. Jonis To 43. yel“l“ow2017-02-02 02:13

“Žiūrėdamas jų laidas, matydamas dalyvius, žinau, ką sakys vienas ar kitas. Ko nepasakysi apie nuomonių skirtumus LTV diskusijose.“ - čia tamsta rimtai ? :)))))))))))) - belieka paklausti - kokius organus tamsta naudoji klausymui ir žiūrėjimui ? :) - bet tikrai žinau, kad tai garantuotai ne akys ir ne ausys :() - prašau atleisti, bet yra tam tikra absurdo riba, peržengus kurią, aš nevalingai pereinu į sarkazmo ir ironijos režimą :) - jei tamsta randi nuomonių skirtumus ltv pornovizijoje (ir kitose “lt“ pornovizijose), kaip priešingybę begalei tikrų, gyvų, tiesioginių, atvirų, aštrių diskusijų laidų rusijos televizijose, tai arba tamsta turi problemų su adekvatumu, arba su rusų kalbos suvokimu :))) - po velnių! - turėk gėdos !! - kiek “lt“ pornovizijose politinių diskusijų laidų ir kiek tu jose matei nesisteminės opozicijos dalyvių (paleckis,r. paulauskas, postseiminis nakas ir pan. ) ?????

Jonis To 45. Darijus2017-02-02 02:10

Dėl NIEKO niekas nediskutuoja. Nulis.

Darijus2017-02-02 01:51

Ei ten, Durnių laive, o jūs turite nors vieną tiesioginę TV laidą, kurioje gali dalyvauti savo nuomonę turintis? Diskutuojate apie kitos valstybės TV. Padiskutuokite apie savo. Gal atkreipsite į save dėmesį, bet vargiai, nes mokate šaukti tik "rusai puola". Todėl ir laiko rusai jus durneliais.

Jonis To 43. yel“l“ow2017-02-02 01:27

Žiūrėdamas jų laidas, matydamas dalyvius, žinau, ką sakys vienas ar kitas. Ko nepasakysi apie nuomonių skirtumus LTV diskusijose. Be abejo, kitų šalių (kaimynų: RU, PL, LV, BY) TV diskusijose mūsų politikams dalyvauti PRIVALOMA. Tai ne strategija, tai DIPLOMATIJOS aukštasis pilotažas. Kol sedėsime 'užpečkyj', tol lenkai mus laikys 'slavie'.

yel“l“ow submarine to 41. Jonis To 40. yel“l“ow2017-02-02 01:11

:) - nematau esminio skirtumo tarp tų laidų - įskaitant ir “vriemia pokažet“ , “piervaja studija“, “ miesto vstrieči“ , “post scriptum“ ir t. t. :) - skirtumus tarp laidų ir diskusijos aštrumo ekstremumus diktuoja tik dalyvių sudėtis ir temos aktualumo laipsnis :) - tuo tarpu vedėjų ir režisierių profesionalumas stabiliai verčia tik žavėtis ir žavėtis - o kas dėl pornožvaigždelės raselės... :)))))) - nežiūrint į visą riziką numirti iš juoko, apturėčiau grandiozinę laimę, matydamas jos didžiulį, nabejotiną konfūzą toje laidoje - ar bet kurioje kitoje iš tamstos ar mano minėtų :)) - nes jos mąstymo (tipo mąstymo) šablonas yra tiek primityvus, paranoidinis ir beretozoidinis(ortodoksiškas), kad jam prilygti galėtų nebent keli psichoukropijos fanatikai, nuolat, pakaitomis besiardantys tose laidose :) - o antra priežastis numirti , būtų smalsumas :))) : ką toji prietranka po viso to papasakotų litchuanijos veršiams, - kaip diktatoriaus putino rusijoj jinai sudalyvavo tiesioginiam etery, išpylė visus savo briedus , ir koks super angelas padėjo jai sveikai ir neužkankintai, ir ne pro sibirą, sugrįžti į litchuaniją :))))))))))))))))))))

Jonis2017-02-02 01:05

RU diskusijų laidose, kiek glumina RU visuomeninės nuomonės nusistatymas prieš Baltijos šalis, nei vienoje laidoje nepraleidžiama proga "pagirt" Baltijos kaimynus. Laidose dalyvauja ukrainiečiai, lenkai, vokiečiai, amerikiečiai ir t.t... Ir kažko trūksta? Gana "varyt į vienus vartus". Ten turime turėti savo atstovą. Kaimynai turi pažint visus savo kaimynus.

Jonis To 40. yel“l“ow2017-02-02 00:46

Nebūk toks kritiškas. Nepaisant Solovjovo "žirinovskėjančios" laidos reitingų kritimo RU auditorijoj (kiek gelbsti J. Kedmi, su normalia įžvalga ir nuomonė), R. J. dalyvavimas tikrai pagyvintų diskusiją. Bet jai teks susidurti su šios laidos 'dinozaurais', neabejoju, pirmas raundas bus praloštas, o sekančioje laidoje R. J. parodys ko verta. Asmeniškai, aš daugiau žiūriu "60 минут" ir "Право голоса", kur mažiau ekstremizmo ir propogandos. Tai skonio reikalas.

yel“l“ow submarine2017-02-01 23:52

tiesiog yra toks genetinių blondinių porūšis, kurios greičiau nustips, bet niekam niekada neužleis kažkokios pirmos vietos :) - tegul tai bus pirma vieta kraštutiniam debilizme, bet tai bus pirma vieta ! :)))))))))) - raselė are the champion forever !! - kažkas pasiūlė tai idiotkai sudalyvauti solovjovo laidoje :)) - man užteko vien įsivaizduoti tą nerealiai komišką situaciją, kad pajausti realią grėsmę numirti iš juoko :)))))))))))))))))))))))))))

Egidijus Baltušis2017-02-01 23:46

Spėju Juknevičienė negalėtų dalyvauti Solovjovo laidoje dėl pagrindinės priežasties, ji į Rusiją persona non grato, taip kaip ir anūkas neileidžiamas visam laikui....

Jonis To 37. Nu jo2017-02-01 23:08

O ką? Babytės dar ne tą gali: youtube.com/watch?v=m4fnC89kqnI :)

Nu jo.. U-22017-02-01 22:59

:D:D:D

Jonis To 35. U-22017-02-01 22:33

Niekada nesakyk Niekada. Ką gali žinoti. Šiaip, ji statoka, bet drąsi moteris.

U-2 to 34. Jonis To 1. šernius2017-02-01 22:23

Ideja gera bet visiskai neygyvendinama. Ozio Vytauto pekinesas, be skiepu paso ir seimininko y Rusija yleistas nebus o ir Solovjovo laidoje su antsnukiu dainuodama "azuolai zaliuos" ji atrodytu juokingai.

Jonis To 1. šernius2017-02-01 22:16

Oi, šerniau, atspėjai mintis, kodėl gi ne. Juk gali pakviesti į laidą ponią R.Juknevičienę, apmokėtų visas kelionės ir apgyvendinimo išlaidas, kaip pastoviąi laidos fanei. Malonu būtų išgirst šimtą milijoninei žiūrovų auditorijai Nepriklausomos Lietuvos atstovės nuomonę (gal kiek ivairesnę), šalies, kurioje žinomas LR politikų svarus indelis Taikos propagavime RU pašonėje. Ir dar populiarumo balų TS-LKD gautu.

Darijus2017-02-01 21:42

Žiūrėtų geriau komjaunuolė gėjų paradus. Mažiau raukšlių ant šiknos turėtų.

Egidijus Baltušis2017-02-01 21:28

Šita sena koncervų tarka neturi ką veikti kaip tik komentuoti Solovjovo laidas...

Ar2017-02-01 20:40

Nebutu pats laikas konservatoriams statyti mauzolieju, kaip leninui! Sitie atejo visiems laikams!

SS2017-02-01 20:20

Juknevičienė amžinai gąsdina Putinu, kad jis ateis, okupuos ir Lietuvai bus py.zdec, išnaikins gyventojus..... Atėjo tikras py.zdec, Lietuva neteko virš milijono gyventojų, po Lietuvą slampinėja svetima kariuomenė, Lietuva okupuota, praradusi savarankiškumą, o aš jos klausiu: tai kur Putinas, Juknevičiene?

a2017-02-01 19:21

Kailio keitimo niežėjimas Raselei prasėdėjo!

trumpai2017-02-01 19:16

Na jei rusai taip savo rusus ir toliau gelbės tai greitai nebus ka gelbėti.

hmm...2017-02-01 19:11

Ačiū raselei, kad leido pažiūrėti Solovjovo laidą.

Nu jo.. stasiukasui2017-02-01 19:10

Tiesai nereikia reklamos. Kai tiesos nėra, ir belieka "... jodinėti po svieta, kaip bepročiams žvygaujant rusaipuola..." Tačiau šiame kontekste, juokingiausias tavo teiginys, kad visas šitas cirkas su silpnapročių jodinėjimu yra skirtas vatnykams. Neatrodo stasiukasai, kad tokia "išmintimi" perlenkei lazdą, net konservatnyko protavimo masteliu... ?:D:D:D

Hmm,2017-02-01 18:42

Jauciu Rasa nori ruso kortos!

Vatnykas2017-02-01 18:08

"Propagandine laidas..." Mat kaip baisu. Oho, koks blogis. O kas yra ta propaganda? Propagúoti [lot. propagare — skleisti, platinti]. Tai kur čia problema??? Negalima skleisti savo požiūrio? Kodėl? Kad tamstai nepatinka? Ar neteisybę kalba? Tada paneik! Tvirtai. Argumentuotai. Nesigauna? O ką tamsta gali? Tik pameluoti. Viešai. "... Akivaizdu, kad aktyvuotas sąmoningai. Buvo rodomi surežisuoti vaizdai,..." Juk nei vieno savo teiginio įrodyti nesugebėtum. O kalbi. Blogiausia, kad ne kaip turgaus bobelė, o kaip valstybės atstovė. Tad ką lieka palinkėti? Žiūrėk ir toliau tokias ir panašias laidas. Ir mokykis! Juk tam niekada ne per vėlu. :)

21kom.2017-02-01 18:00

Solovjovo laidose dalyvauja žmonės,o ne viauksinčios kalytės.

rasa,2017-02-01 17:38

kada idesi tvartelio naujienas ?

Vadakste2017-02-01 16:49

Jukneviciene galetu nuvaziuoti pas Solovjova i jo laida ,padiskutuotu , savo nuomone pasakytu , nes ziureti yra viena , o dalyvauti laidoje yra visiskai kas kita. Palinketumem Rasai sekmes.

.2017-02-01 16:40

Nujo ..Kaip tam viniui sienoje sakyčiau kiek per daug dėmesio skiriate . Todėl taip sunku ir pasverti kas tai yra normalu o kas ne .O pasekmės be abejo ,. .atsukti kita žandą tolygu argumentu neturėjimui. Tikrai stebina toks supaprastintas normalumas .:)) matyt todėl Rasa ir joja ta „rusai puola“ per svieta pasibalnojusi .. kuo gi dar patrauksi- nustebinsi ta šarikovu karta.

Nu jo... stasiukasui2017-02-01 16:24

Tau kelia nuostabą, kad veiksmas sukelia atoveiksmį, ir kad adekvačiai mąstantys turi prisiimti atsakomybę už savo veiksmus? O kodėl tau tai kelia nuostabą? Stasiukasai, tai normalus dalykas... :D

a2017-02-01 16:03

Tai rasa dirba Putinui kad siūlo žiūrėti tokias laidas?

.2017-02-01 16:00

Nu jo ..na va tai dar pasirodo aš pats ir kaltas esu . Prašom staseli ..diagnoze , prašom nuoširdu patarimą ir pabaigai dar gi placebo saldžia piliule nučiulpyti .Tris viename.

Nu jo... stasiukasui2017-02-01 15:49

Tamsta destrukciją keli, tai ir apkaltins destrukcijos kėlimu. O prie ko čia aš? Stasiukasai, neetiška ir nelabai protinga dėl savo skaudamos subinės klatinti aplinkinius. Ypač kai neatsižvelgiama į nuoširdžiai duodamus patarimus... :D

putinas2017-02-01 15:48

nieko, ta suciara uzdarysim i durnyna kai uzpulsim :D

To ekspertams2017-02-01 15:43

Laikas surimtėti.Jau atsibodo.Norisi daugiau naujienų iš pasaulio. O raselėms geriau skirti atskirą skyrelį. Pvz-tvartelio naujienos ar nusipelnėm gyventi geriau..

.2017-02-01 15:39

Nujo ..kaip Jus pats žiūrite į tokius kurie sutikti gatvėje patarimus Jums dalina ? turbūt ne pozityviai .:) ..vis tas pats nelogišku minčiu kratinys . Siūlau pakeisti diskusijos plokštele ..o tai ekspertai vėl mane destrukcijos čia kėlimu apkaltins .:)

indre2017-02-01 15:35

arvydas anusaskas anksciau pasivadines stasiu, dabar vadinasi dviems taskais .. o man patinka arvydas anusauskas, labai protingas zmogus. jis tikisi, kad kuo daugiau rasys i ekspertus tuo daugiau zmoniu gerbs konservatorius.

Nu jo... stasiukasui2017-02-01 15:33

Duosiu patarimą: kai tamsta neturi argumentų, geriau nieko nerašytų, nes žiauriai pramuša "spec. poreikiai" :D

.2017-02-01 15:31

Nujo .. tai tiek tos išmonės "protaujančios".

Nu jo... stasiukasui2017-02-01 15:27

Baik vieną kartą ragauti kaziolo analizų kokteilius, nes haliucinuoji nebevaikiškai, matydamas mane šokantį aplink Juknevičienę. Man baisu dėl tavęs stasiukasai ... :D

.2017-02-01 15:18

Nujo ..jei ta kvaila iniciatyva , pasak pačio, verčia Tamsta tiek apie ja šokti,..ji negali būti tiek beprasmiška .Siūlau surikiuoti mintis logiškai .

Nu jo... stasiukasui2017-02-01 15:14

"...Dykas konservatorius be darbo, kaip rusas be degtinės butelio..." Nevykęs palyginimas. Čia geriau tiktų išsireiškimas "...Kvailys su iniciatyva...". Skambėtų laikų ir vietoje.. :D

.2017-02-01 15:10

U-duli ..nemastai ..nors ir deklaruoji save Nujo "protaujančiu" klubui priklausantis .:) Dykas konservatorius be darbo, kaip rusas be degtinės butelio , o Lietuvos vidaus politika kol kas neleidžia Juknevičienei jungtis prie Karbauskio . Kavos puodelius gali ir Greta plauti .

U-22017-02-01 15:02

Kuprotojo Ozio Vytauto pekineso Rasos isskirtinis bruozas yra budrumas. Nenustebciau, kad ji net prieda gauna prie Seimo algos uz sveikatai kenksmingu bet labai pazintiniu Solovjovo laidu ziurejima.

Nu jo...2017-02-01 14:29

Juknevičienė ryškiai neturi ką veikti. Kadangi ji turi perteklinio laiko, tai reklamuoja rusų TV ir ypač Kiseliovo laidas. Spėju, kad ne už "ačiū", nes tautinio politikumo verslinykai, ir ypač tautos "gelbėtojai" nuo liberastkonservatnykų, už "ačiū" net nenusipers...

o2017-02-01 14:24

Tai tuo paciu ir savo aktyvia jaunyste atsiminei

.2017-02-01 13:51

O rusišku siūlimu Ukraina kareiviškomis kepurėmis užmėtyti nebuvo ? matyt ne ..

šernius2017-02-01 13:48

Miela Rasa, ačiū, kad informuojate kokias laidas žiūrite bei jas reklamuojate. Aš dar nespėjau peržiūrėti 29 dienos laidos iki galo, o Jūs jau ir paskutinės laidos anonsą skelbiate. Aš manau, kad Jums kaip labai energingai moteriai reikėtų imtis iniciatyvos ir ne tik stebėti VS laidas, bet ir jose dalyvauti. Aš nei kiek neabejoju, kad jeigu Jūs išreikštumėte tokį pageidavimą, tai rusai tikrai neatsisakytų Jūsų pakviesti į šią laidą, kurioje galima būtų pasisakyti tiek Lietuvos puolimo, tiek Sirijos, Ukrainos ir kitais klausimais. Kiek ten visokie kovtunai ir kiti klounai gali ginti demokratinio pasaulio vertybes tose laidose, reikia naujų veidų, naujų žmonių su geresne iškalba ir supratimu. Stebėčiau Jus ten su malonumu :). Žiūrėjau klipuką kur Solovjovo klausė apie Kovtuną, kodėl jo tiek daug tose laidose. Solovjovas atsakė, kad jie labai daug ką kviečia, bet absoliuti dauguma atsisako atvažiuoti, todėl Kovtunas beveik laiko monopoliją.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi