Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signataro Rolando Paulausko nuomonė apie Rusijos grėsmę ir kitas šių dienų politines aktualijas:

Naujausi

Komentarai (59)

Rikiuoti
to:57. Dvigubi standartai2014-04-06 18:49

Balsuosiu už N.Puteikį. Kito pasirinkimo šiuo metu neturiu, o ir nėra

57 - tam2014-04-06 18:38

Negi jūs ten, sėdintys Latvių gatvėj ir besislepiantys po proxy serveriais absoliučiai neturit fantazijos ? Jūsų kiseliovska propaganda, nors ir išversta be klaidų, smirda per 300 km, jūs gi net diskutuoti nesugebat, tik sugebat prikabinti išverstus rašinėlius. Gal pasiieškokit savo marazmams kitų portalų, gudročiai ...

Jules2014-04-06 14:24

Krymas totorių žemė, o ne rusų kaip ir Rytų Prūsija - nei lenkų, nei rusų žemė, o tik laikinai užgrobta teritorija.

Dvigubi standartai2014-04-06 14:17

Dvigubi standartai šiandien tapo įprastine „tarptautinės bendruomenės“ praktika, o visokios ten „logikos“, „teisės“, „moralės normos“ pasitarnauja tik kaip kažkam naudinga dūmų uždanga... Keliama tokia šlykšti isterija, kad visa lietuviškoji „žiniasklaida“ su savo propaganda „į vienus vartus“ šiandien labiau primena tarybinę propaganda... Ar nematote, kad vyksta intensyvus šaltojo karo eskalavimas tarptautiniu mastu pačiu aukščiausiu lygiu? Kas turėtų prisiimti atsakomybę už geopolitinio konflikto kurstymą bei galimas visos tos psichozės pasekmes? Ukrainos revoliucija – JAV geopolitinio karo prieš Rusiją dalis: kiršinti slavų tautas, kad būtų lengviau jomis manipuliuoti. Jeigu žmonės nėra visiški besmegeniai, turėtų suprasti, kad didžiausia atsakomybė tenka JAV. Būtent Amerika tokią situaciją ten ir sukūrė, siekdama pakenkti Rusijai. Ne Rusija, o NATO vis braunasi tolyn ir tolyn – į rytus, nors savo laiku Gorbačiovui buvo pažadėta, jog to NIEKADA NEDARYS. Ukrainai išėjus iš Rusijos sferos, Amerikos „anakondos žiedas“ dar labiau suspaustų Rusiją. Kodėl gi Rusija turėtų nusileisti ir atiduoti Ukrainą savo priešams? Manau, net Landsbergis į šitokį klausimą nesugebėtų atsakyti... Reikia pabrėžti, jog tai ne tik vien slavų, o mūsų visų priešas. Turiu omenyje globalizmą, liberalizmą, nesvarbu, kaip tą šiandieninę „naująją pasaulio tvarką“ bepavadintume... Kryme ukrainietiška tarme kalbantį ir su žiburiu sunku surasti. Tikrų ukrainiečių ten niekada nebuvo, nes Krymas visada buvo rusų žemė, už kurią rusai daug kraujo praliejo karuose su turkais. Krymas atsidūrė Ukrainos sudėtyje tik, kai N. Chruščiovas 1954 m. kažkodėl nusprendė prijungti jį prie Ukrainos. Sevastopolis visada buvo ir yra ypatingos strateginės svarbos karinio laivyno Juodojoje jūroje uostas. Dabar visą šią teritoriją JAV norėjo užgrobti ir įrengti ten NATO laivyno bazes! Tad, kaip Rusijos prezidentas turėjo į tokias JAV užmačias reaguoti? Pagaliau, kaip bet kokia kita normali valstybė Rusijos vietoje į visa tai reaguotų?!.. Kodėl Kosovas turėjo teisę į referendumą dėl nepriklausomybės, o Krymas neturi? Kodėl Vakarai galėjo ardyti buvusios Jugoslavijos teritorinį vientisumą, bet Rusija negali ardyti Ukrainos valstybės vientisumo? Kodėl galima remti čečėnų siekį į nepriklausomybę nuo Rusijos, bet negalima remti krymiečių ar rytų ukrainiečių, norinčių būti nepriklausomais nuo Ukrainos? Kodėl Amerika ir NATO gali bombarduoti ir okupuoti daugybę šalių ir tai nelaikoma jokia agresija (nors jose žuvo šimtai tūkstančių ir milijonai žmonių), o Rusijos kariuomenės įvedimas į Krymą (dėl kurio faktiškai niekas nežuvo) laikoma baisia agresija?!..

Paklausiau2014-04-06 01:43

Keistas tas,kas klausia..,na ne kaip politikas,-,,tai ka,geriau i sibira''? Juokingai skamba. O dar tas kitas,tik,ojojoi,ojojoi''..

kaunietis2014-04-02 18:51

R.Paulauskas teisingai kalba.Arkas nors girdėjot kokį skambų pareiškimą iš Latvijos ,Estijos ,arba pvz.Suomijos vadovų?O mūsų Prezidentė ir L.Linkevičiui Ukraina rūpi labiau negu Lietuva.

Paprastas2014-04-02 18:27

Pastebėjimas, istorija sako;buvom su Rusija nepriklausomybės nebuvo, buvo trėmimas žūdynės, su Amerika, ir laisvė ir nepriklausomybė.

taigis2014-04-02 15:55

Pilieciams ir cia ir is oficialios valdzios puses yra akivaizdziai ir vis intensyiau skant duminama visais imanomais budais Ir nereikia cia tokio pasakoriaus tonu aiskint kas yra kas Pats Paulauskas yra isleides is akiu pvz kad Lietuva niekad net labai noredama negales likt nuosalej Del geopolitikos Ir tai visi net ir signataras gerai zino Akivaizdu tampa ir tai kad is vienos puses bandoma tas zarijas zarstyt o is kitos bandoma Lietuva visais budais neutralizuot Spekit ir 3 kartu kuria puse atstovauja Paulauskas:)))) Aliooooo O juk karalius tai nuogas O mums lietuviams zinoma didelio pasirinkimo nera tarp labai aiskius interesus turinciu taip vadinamu vakaru,rytu ar tos cercilines hienos Todel tradicinis atsakymas kokia puse ir kokia politika reikia palaikyti Lietuvai yra Vytauto Didziojo darytoje senai tradicine tapusia lietuviskoje o ne kazkieno primestoje politikoje Nes tikrai is esmes nieko naujo ar kardinalaus joje nepasikeite nuo Didziojo Lietuvos kunigaikscio laiku Todel galbut gabus Rusijos politikas karta pro dantis is neapykantos niekaip nesutrypiamai Lietuvai iskose : razmiennaja moneta O nepagalvojo kas gi is tiesu tera jo paties dideliu gabaritu salis :))))) Taigi : tik kompromisas ir laviravimas tarp kraugerisku kaimynu interesu kartu turint pakankama kariuomene nedidelei savo teritorijai apgint ir nesitikint kad nors vienas agresorius is minetu pamirses tuos savo interesus puls nuosirdziai ir laikydamasis visu tarptautiniu normu draugaut su Lietuva Taigi : is vienos puses laviravimas tarp savanaudziu plius butina rast tikrus partnerius bendriems savo interesams uztikrint Stai kodel nors ir labai gerbdamas vakariecius bet niekad nesutiksiu kad jie Lietuvoj taptu dirbamos zemes seimininkais Seimininkai yra ir privalo likt Lietuvos pilieciai o vakarieciai jei jaus butinuma gali tapti ir laisvai samdomais darbuotojais ar trukstamais specialistais musu ekonomikai musu zemes ukiui paremt Na lygiai tokiais paciais kaip dabar musu gerbiami emigrantai dirba ju saliu ekonomikoms Tiek ziniu Paulauskai :))

lietuvis2014-04-02 04:02

Rolandas Paulauskas, vienas is tu nedaugelio siuolaikiniu politiku kuris tikrai stengiasi vardan Lietuvos, o ne kad ji isnyktu Europos zmelapyje. Visiskai palaikau jo kalba. Beje visi kas oponuoja Lietuvos valdziai yra apkaltinami Rusijos agentais. Jus atidziau pasidomekite Landzbergio vyresniojo ir jaunelio, Vytuko, biografijomis. Kaip sakoma kas kuom kvepia...

labai gaila2014-04-02 03:58

kad taip ir neisgirdote daugelis komentatoriu ka protingas zmogus kalba,tik saipytis ir sugebate.

Komentaras2014-04-02 01:55

Nesuprantu, ar čia, pajutę pavojingas protingas mintis persimetė Delfio komentatoriai,ar dabartinė antirusiška propaganda (atkreipkite dėmesį- PROPAGANDA) paskandino lietuvių smegenis, kad jau nebegali mąstyti? Ir dar- pacituokite tie, kurie teigiate, kad Paulauskas yra Rusijos pusėje, kur jis taip sako. Iš anksto dėkoju.

br2014-04-01 01:06

Galima su kai kuriais R. Paulausko teiginiais sutikti, nors man asmeniškai kai kurios interpretacijos gana pritemptos, na ir tas visažinio tonas... Iš kur jau eilinis žmogelis gali taip gerai visus pasaulinius procesus žinoti? iš spaudos? , iš interneto? Žinoma, dalį info gali analizuodamas iš ten susirinkti, bet reikia pripažinti, kad visur pilna pusinės tiesos ar tiesiog dezinformacijos arba grynos fantastikos, tipo "interviu su reptilija". Tikrą, nešališką informaciją gali turėti tik stipriausios pasaulyje žvalgybos, nors čia irgi priklauso kas kaip tą info apdoroja ir pateikia, net Putleris yra sakęs, kad nemėgsta skaityti žvalgybos ataskaitų dėl subjektyvumo. Dabar apie paties Paulausko asmenybę: aiškiai, paprastai mokėti pašnekėti yra gerai, tai yra politiko duona (ir menas kartu), jei taip galima išsireikšti. Bet ar tik to užtenka Prezidentui? Ką R. Paulauskas veikė paskutinius beveik 20 metų? , ką veikia dabar? Kokių aukštumų yra pasiekęs politikoj, moksle, versle, visuomeninėje veikloje, valstybės tarnyboje? Iš biografijos: "1997–2000 m. UAB „Geltona“ reklamos projektų vadovas, 2000–2014 m. įvairių įmonių valdybos narys". Reikia suprasti, kad žmogelis paskutinius 14 metų gyvena iš signataro rentos, internetą pavarto ir kartais per radiją paplepa? Ar tai būsimo pirmo Valstybės asmens užsiėmimas? Drįsčiau tuo abejoti... P. S. Suprantu, kad pasirinkimas ne kaži koks, bet, mano subjektyvia nuomone, R. Paulauskas ne tas, ko reikia Šaliai, - šito žmogaus laikas jau praėjo...

linui2014-03-31 23:37

vsd bando sukurstyti prokarinę antir.kampaniją,prieš mane 24d. surengė provokaciją,tikėdamasi,kad jų neatpažinsiu ir emocinį išlydį nukreipsiu spaudoje prieš Rusiją;vakar rodydamas dėmesį man kelią užkirto padaręs lanką jaunas toksai,jo mužikiška veido išraiška sakė:mes dar...O Paulauskui siūlyčiau aukščiau vertinti Lietuvą.

Klemas Jankūnas2014-03-31 23:15

Pritariu Rolando Paulausko išsakytoms mintims.

.>44?2014-03-31 22:53

ką jau tokio negirdėto išgirdote p. Paulausko kalboje? Taigi, tą patį kalba Duginas, Kiseliovas ir kita rusiška propaganda." niekas nieko be reikalo"? Labai įdomi interpretacija... Išeina kad ir II pasaulinis karas dėl lenkų prasidėjo? Ir Krymą užpuolė ne be reikalo? Žinoma -visur 'iskonno ruskije zemli... tai ir Karaliaučiaus sritis, ir Baltijos šalys, ir Kurilų salos, ir Karelija, ir tt. ? Viskas tik "sugrįžta namo" ? O jau tai,kad siūloma geriau važiuoti visai tautai į tremtį, užuot pasipriešinus- 'tikro patrioto' mintys. Šiaudadūšis. Po tokių samprotavimų ,kyla mintis,o iš kur buvo ta drąsa Sąjūdžio suvažiavime,jei tokios 'putiniškos'tiesos pateikiamos dabar...? Kas galėtų paneigti,kad...? Abejonių beveik nebelieka.

pritariu Paulauskui2014-03-31 20:46

Pritariu Rolandui Paulauskui 100 proc. Lietuvai pražūtinga veltis į JAV finansuojamą ir provokuojamą konfliktą Ukrainoje. ES turi kurti atskirą nuo JAV kariuomenę ir ginti savo geopolitinius interesus, o ne būti JAV vasalu. P.S. Fone buvo girdėti konservatorių alkoholiko aikčiojimai. Gal pochmielo neįpylė?

e2014-03-31 20:16

Norintiems suprasti Paulauską reiktų pradėti mastyti. Tam kad pradėti mastyti apie kažką reiktų bent jau: 1. Atsisakyti emocijų - patinka/nepatinka 2. Atsisakyti asmeninių norų - norėčiau/nenorėčiau 3. Iš atskirų žmonių patirčių nedaryti išvadų 4. Nesileisti į smulkmenas 5. Į procesus žiūrėti pirma įsigilinus į platesnius kontekstus. 6. Tikrinti informacija ir t. t.. Tas daugeliui (virš 90 proc) žmonių padaryti yra neįmanoma. Tai gamtos dėsnis ir nieko čia nepadarysi.

Palata2014-03-31 19:08

Su klijentais diskutuoti neįmanoma.

ponui >38. Bezdukas2014-03-31 18:53

Tamsta. Pries zeriant tokius pasisakymus visuomet reikia argumentuoti. Isdestyt savo pozicija. is kur? Kaip? del ko? Ir tuomet ivyks diskusija.Po ko gal but,zinant daugumos LT gyventoju nuomone,Ir tai vargais-negalais galima butu zert tokias etiketes. Dabr gi. Rementis lygiai tokiais paciais principais. Kazkokiu tai simpatijos-antipatijos psupratimu. ar paziuru sutapimu,ir as galiu jums drebt koke nors nesamone. PVZ. Kad jus iskrypelis.

to > 38. Bezdukas2014-03-31 18:51

Tik orą sudrebinai/pagadinai… bet mąstyti su šia kūno dalimi - nerekomenduoju.

www.rolandaspaulauskas.lt2014-03-31 18:46

2-oji Naktigonė internetu su Rolandu Paulausku 2014.03.31 pirmadienį, 21 val. Bus reziumuojami rezultatai.

Bezdukas2014-03-31 18:18

Paulauskas vadinamas nepriklausomybės signataras, o iš tikrujų jo kalba yra kaip didžiausio nepriklausomybės priešo, galimi atvejai:, arba jis visiškas debilas, arba užsimaskavęs agentas, o kieno pusėje jis, iš kalbos jo tikrai aišku.

a2014-03-31 14:53

Paulauskas visiškai teisus! Suklydo tik vienoj vietoj. pasiūlė Vareikiui blaiviai mastyti. Bėja; Čia toks komentatorius (34. tai bent signataras) rašė kad Paulauskas gina Rusija. -Gal galėtumėt pasakyt,kurioj vietoj? Kur tai nuskambėjo?

Vytautas Ju.2014-03-31 14:04

Lietuva niekur neatsidūrė, ji jau senai yra geopolitinio konflikto centre, nuo pat 1 pasaulinio karo, kai globalistai nusprendė $ padaryti pasauline valiuta ir pasaulį valdyti iš vieno centro. ↔↔↔ Tai, kas konkrečiai vyksta šiuo metu Lietuvoje, tėra eilinis girnų nuleidimas, tarp kurių trinasi Lietuva. Kokios politinės Co. atstovauja globalistų ir Kremliaus girnapuses, didelių įžvalgų nereikia. Vien Prezidentės žodžiai: „Šiandien Lietuvos politinis saugumas pinklėse, kurias pasispendėme neatsakingai rinkdami...“ pasakyti per metinį pranešimą, duoda aiškias užuominas. ↔↔↔ O šiaip, mes neturime pagrindo pasitikėti niekuo. Kai 1942-01-07 raudonoji armija prie Maskvos perėjo į puolimą ir nustūmė vokiečius, tapo aišku, kad feldmaršalo Pauliaus „genialusis“ planas „Barbarosa“ nebeturi perspektyvų, todėl neatsitiktinai jau 1942-02-01 į NKVD atėjo slaptas pranešimas Stalinui apie prezidento Ruzvelto asmeninio atstovo Britanijoje Hario Hopkinso pokalbį su britais, kuriame jis pareiškė: „Jei rusai po karo panorės gauti Pabaltijį, tai jie jį gaus“. ↔↔↔ Šitie strateginai „partneriai“ dėjo į kelnes, kad Stalinas po karo nepaprašytų daugiau, todėl nenuostabu, kad dar 1942 m. britai ir JAV pripažino 1941 m. TSRS sienas. O mus po karo kabino makaronus ir ragino priešintis.

taip2014-03-31 13:25

na ka padarysi nevisiems duota proto, kad tokius dalykus suprasti. Palmaitis ne karta esu mates komentarus visai nuvaziuojancius i lankas spekuliaciju lygyje. Mastykit mastykit zmones, gal kada ir praregesit, tokios Lietuvos kokia dabar yra neverta net ginti, nera verta gult i duobe del kazkieno milijonu.

tai bent signataras2014-03-31 12:59

palaikantis Rusijos puse.Pats kuria samokslo teorijas,skelbdamasis visaziniu.Geda pliurpaliui ir ji palaikantiems .Gaunant gera renta,pasidare nuobodu gyventi,nutare papolitikuoti praeito amziaus senolis

Bondinė2014-03-31 12:16

Patiko 24 pastebėjimas.Čia kaip seime ponas Razma kritikavo Skardžiaus komisijos išvadas,nei cypt apie išvadas ,bet apie žmoną...

stasys2014-03-31 12:06

Tikrai nevykęs Paulausko pasisakymas .. ką čia ir bepridursi,.. nebent tik posakį,.. kai eini su kažkuo obuoliauti, įsitikink prieš tai, kad tas kažkas ne velnias (bailys). Lietuva ir bus ta šalis, kurį primins tiek latviams.. tiek estams, kaip reikia ginti savo laisve. Matyt mums istoriškai nubrėžta kovoti primenant visiems, kiek iš tikro gali kainuoti mažos tautos laisvė.. netgi tada kai atrodo kad ji nieko verta. Tikroji vertybės kaina, nustatoma jos nuolatiniu perkainavimų.. mielas Paulauskai. Liaudiškai tariant.. tik netekęs imi suprasti ko netekai... o užtai verta pakovoti. Jus ta ir matote.. jei dar nesupratote.

Pritariu,2014-03-31 06:49

kad gerai, jog parašų nesurinko. Labai įdomu sužinoti, kaip Rolandas su tėveliais 1958 m. atsidūrė Intoje?? Tais metais jau nebetrėmė. Į Rusijos platybes, žinau, tais metais vykdavo "stukačiai", sekdavo tremtinius ir politinius, ir turėjo neblogą gyvenimą... Gal galėtų ponas Paulauskas pakomentuoti???? Sako, be nieko niekas niekada nepuola... Ar jis žino, kaip Lietuvą užėmė 2-jo pasaulinio karo metu??? Kažkoks keistas tas vargšas Paulauskis... Gina Putiną ir priekaištauja visiems, kurie palaiko Ukrainą. Tai jau visiškai putiniška.

Letas Palmaitis dėl 282014-03-31 06:24

Ką jis tokio aiškaus sakė? Nebent kad nemini JAV, bet anglosaksus (o tai ne JAV, bet "išnykusi" bankinė Britų imperija). JAV per stebuklą dar išsilaiko ant defolto ribos, o Rusija (Maskvos Orda) - visai ne ta geopolitinė jėga, apie kurią verta kalbėti. Ukrainos "maištas" - pats geriausias įrodymas. 28-ojo paminėtos globalizmo "šaknys" tai du pasauliniai karai su genocidais - anglosaksiško pasaulio federalizacijos plano realijos. Savaime aišku, jei dabartinis karas palies Lietuvos teritoriją bent taip, kaip dabar Siriją, kažin kas liks nuo lietuvių tautos. Tačiau amoralus gudrumas negelbės. Ponas Rolandas (kaip beje ir 28-asis) iš esmės linkęs pasiduoti Ordai. Bet juk Orda jau dabar nebegali kontroliuoti savo teritorijos, o gyventojų dauguma greit bus musulmoniška. Kad Ordai neva būtina išlaikyti kontrolėje kuo didesnę teritoriją - tipiškas ruskių mentaliteto absurdas, nes ta teritorija ir yra ten patekusiųjų kapas ir pačios valstybės mirties priežastis. Nuo pat 1917 m. perversmo iki pat šiandien ten nesustodama vyksta antiselekcija, naikindama visa, kas tik gali būti dora, kilnu ir gyvybinga. Orda yra sumaltų ir perkramtytų buvusių tautų konglomeratas. Patekimas į šį virškinamąjį traktą garantuoja išėjimą š... pavidalu. Tai joks "išlikimas". Laimei, Ordos laikas jau baigiasi, nes nesunku įsivaizduoti, kokie "lietuviai" čia gyventų dar po 100 metų dvikalbystės ir broliškos girtuoklystės. Dvasiškai atgimusi Lietuva galėtų turėti daugiau gyvybingumo nei visa Orda dabar turi, bet tam reikia ne pasiduoti, bet atgimti giliai ir religiškai, žadinti atgimimą tarp panašaus likimo kaimynų ir burtis su D-vo pagalba į alternatyvią geopolitinę jėgą. Potencijos tam užtenka: nuo Ukrainos iki Suomijos ir nuo Ukrainos iki Čekijos.

tai2014-03-31 05:08

gerai, kad jis ir nesurinko tų parašų!

.2014-03-31 04:51

R. Paulauskas pasake tai, kas senai aisku tiems kurie nusimano geopolitikoje, karyboje ir strategijoje. Zmones be siu ziniu niekada nesupratas kas realiai vyksta, o matys pro rozinius akinius tv ekranuose visokias demokratiskas revoliucijas. > 25. Na nieko neismanai nekomentuok, nesupranti geopolitikos isvis, kas ta Ukraina, kas ta JAV , ES, Rusija, Kinija. Pirma reiktu atkast visa to saknis, o saknys didziuliai pinigai ir dideliu pinigu turetojai. Is viso to issivysto JAV imperializmas, kuris nori perimti visu saliu valiutos ir resursu kontrole. Taigi JAV iskarto tampa Rusijai priesu. JAV plesdama savo ekspansija vis arciau Rusijos, ja varo i kampa. Kad Rusija nebutu ivaryta i kampa, ji turi islaikyti kuo didesne teritorija savo kontroleje aplink savo sali. Mes esame tarp dvieju ugniu ir garsiai lojant pries viena is tu pusiu busim nutildyti.

Taikus R. Paulausko2014-03-31 03:00

referendumas Kryme su žaliais žmogeliukais ir rusiškos pasaulėžiūros skleidimu, prisiklausius Žirinovskio ,Dugino ir Kiseliovo kemlinių pezalų.Šiukšlė.

V.Ladas2014-03-31 02:52

Putinui vieną kartą "dašilo", kad jei jis neatsiims Krymo, tai turės nešti muilą iš karinių jūrų bazių, kurios atiteks štatams. O čia zapadnikai doleriais pašildyti suteikė tinkamą progą "apginti tautiečius". JAV apsidurnino per visą pilvą, debiliai užpirkdama eilinę "revoliuciją", kaip ir Gruzijos, Sirijos atveju, neatsižvelgusi į Rusijos suinteresuotumą. Rusijai piršto į burną nekišk, kaip sakė "baltosios panamos".

smilga2014-03-31 02:34

ech, ne veltui nuo seno man p. Paulauskas neįtinka... Ir dėl kokios gi realios priežasties Rusija užpuolė Ukrainą? Pretekstą susigalvojo ir užpuolė, o dabar meluoja išsijuosusi. Jukš, tipinė propaganda tas visas "žalgirio" judėjimas - biški tiesos, kad prakištų daugiau melo.

kritika2014-03-31 02:18

Idomiausia, kad niekas nekritikuoja ka sneka, o kritikuoja sneketoja.

Rikiruotė2014-03-31 01:21

Parašų nesurinko, tai suka jienas tiesiai pas Putiną.

kiek2014-03-31 01:05

sleptuviu numatyta elitui ir paprastiem pilieciam ,jeigu ivyktu konfliktas...

Eglė2014-03-31 00:49

Šaip sau niekas nieko neuižpuola-sako R.Paulauskas. Užpuola pvz. kad pralėst savo teritoriją arba suųkurti naują imperiją. Taip mąto putinas. R.Paulauskas labai paviršutiniškas. Nežinau kodėl čia kai kas juo žavisi. nebent tai jo draugai iš facebook.:)Justina Vidzėnė tokia prorusiška mir kt.

noreciau2014-03-31 00:46

pamatyti liandzberga realiai su ginklu ir jo anukus ginancius lietuva,nes konflikto atveju mautu i uzsieni arba sedetu kokioje spec.sleptuveje.

gudi giria2014-03-30 23:55

prusija,tai lietuvos teritorija germanai ir rusija yra kolonistai,o pozdamo sutarty I subine plius suvalku trikampis ir gudijai atiduota lietuvos teritorijos ir braliukai dar nukniauke lietuvos okupuotose teritorijose stovi rusu, lenku,batkos ir nato kariuomenes saugomos gerai musu zemes,o idijotai dar parduoda paskutine teritorija tokiu luosiu reike sviete paieskoti ir reike visa laika kalbeti apie teritorijas tiesas,o ne puzgalviu klausyti apie brieda

Visada2014-03-30 23:36

Labai malonu paklausyti gerb. Rolando. Silciau ir sviesiau pasidaro, kai zinai, kad LT dar yra protingu ir neparsidavusiu pilieciu. Sekmes. Laukiame nauju " Naktigoniu".

to 22014-03-30 22:03

patiko humoras )

to 132014-03-30 21:58

ne ,,sitas demagogas'',o mes nesurinkom tu parasiuku. Rolandas Paulauskas protingiausiai kalba is visu kandidatu,bet dauguma jo isvis negirdi.

Manau,2014-03-30 21:46

kad tai labai puikus,protingas analitikas,kurio nenorima isgirsti,o gaila.Siandien zmones ne masto,o tik uzsimerkia ir linkcioja galva,pritardami absurdui.

Tikra tiesa2014-03-30 21:40

Labai teisingai sneka!Pritariu 100 proc.!

br2014-03-30 20:47

gal ir gerai, kad šitas demagogas nesurinko tų parašiukų

sitas tituskas2014-03-30 20:16

reikia ignoruoti.

7-am2014-03-30 20:14

Ką čia skiedi. Mažoji Lietuva tai Rytprūsių provincija, kartu su Klaipėdos kraštu. Ar Lietuvai naudinga gvildenti šį klausimą ir turėti galimybę Klaipėdos krašto praradimui?

Audrius2014-03-30 20:00

Aš pvz turiu kitokią nuomonę nei mokesčių inspekcija, tai ką aš rusams dirbu tu išsiblaivyk žmogau nejuokinęs :D

Audrius2014-03-30 19:59

Tu truputį naivus Linai. Tai jeigu VSD pasakys tai reiškia taip jau ir yra :D linkiu sėkmės tau

ojojoj uzsikirtusiai plokstelei2014-03-30 19:39

labai durnai skambi.

kokie2014-03-30 19:21

cia 3 durniai pliauskia nesamones? O 3-iasis "protas"- dar ir Vilniaus ir Klaipedos krasta pirmakart mato kartu?- Tos zemes, be okupacijos, nebuvo atskirai, o apie Mazosios Lietuvos teiseta laisve visai "protas" nezino? Potsdamo sutarti pasiskaityk!

ir as ,ir as2014-03-30 19:18

Pakankamai issamiai.

kst2014-03-30 19:09

Tušti žodžiai be jokių argumentų. Gaila, kad kažkas įsikibs į juos ir kartos, nesigilindamas į prasmę ir esmę. Ypač pakylėti turėtų būti putinistai.

turės išmirti2014-03-30 19:04

visa Lietuva , visi iki vieno, kad VISI užmirštume, jog buvome ir gyvenome kartu su rusais.... Kaip išmirti? Čia jau reikia PROJEKTO ar PLANO.... Palengva ar visi kartu... Nes visi suprantame, kad toliau jau nėra kaip... Nesibaigiantis košmaras, o ne gyvenimas... Visi su lietuviškomis trispalvėmis JOJA ant rusiškų arklių... Lietuva visai nekvepia, nes visi daug metų vienodo raugo prisrėbę... Kaip sakoma, ne kartu dirba Lietuvos naudai, bet JUOKIASI PUODAS, KAD KATILAS JUODAS....

norėčiau, kad2014-03-30 18:21

Visokie ojojojantys atsidurtų priešakinėse pozicijose atviro konflikto įsiplieskimo atveju. Taip pat kaip ir tie kurie prasitrynę visą gyvenimą "elito" viršūnėlėse nežino jog Lietuva pirmą kartą istorijoje turi Vilniaus ir Klaipėdos kraštus kartu ir vienu metu. Ponai, uoliai beskalbdami savo koloborantiškus mundurus, net nepastebėjote, kad jau skyles pratrynėte.

linas2014-03-30 18:16

niekiap nesuprantu kaip galima tureti kitokia nuomone nuo oficialios valstybes nuomones gynybos klausimu? mano galva jei nuomone gynybos klausimu nesutampa su ministro linkeviciaus, reiketu labai stebeti toki zmogu, ar jis nedirba rusams. man atrodo paulauskas dirba rusams jei drista taip kalbeti.

sas2014-03-30 18:13

Niekam neįdomi Paulausko nuomonė.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi