Portalas lrytas.lt šią savaitę paskelbė Lietuvos finansų ministro įžvalgas apie euro zonos rojų.

Jeigu Lietuvai pavyks 2015 m. įsivesti eurą, šia valiuta, pasak ministro, naudosimės amžinai , nes euras yra neatsukamas atgal ir grįžti prie lito nebeleis.

Taip pat R. Šadžius teigė, kad euro zona yra nesugriaunama ir gyvuos amžinai , žinoma, jis patvirtino, kad tai yra tikėjimo dalykas , bet prašė juo pasitikėti.

(...)

Jo teigimu, tik euro zonoje esanti Lietuva galės turėti stiprią demokratiją, klestinčias žmogaus teises ir augančią ekonomiką.

Trys kolonos, ant kurių stovės Europa

Finansų ministras taip pat išgrynino tris ES kuriamus mechanizmus, kurie užtikrins, kad visa euro zona pagaliau išspręstų krizę, o ateityje tokio masto recesijos nepasikartotų.

Pirmoji kolona – tai bankų sąjunga. R. Šadžius palygino JAV ir Europoje dominuojančias smulkiojo ir vidutinio verslo finansavimo formas. Pasak jo, už Atlanto daug dažniau investuojamos privačios lėšos, o Europoje imamos bankų paskolos.

Jis mano, kad ateityje vis daugiau dėmesio reikės skirti finansavimui, kuris suteikiamas viešojo sektoriaus, nes kai nesiseka privačiam, reikia atsigręžti į valstybę.

Tačiau jis taip pat pabrėžė, kad ateityje reikės įdėti dar daugiau pastangų siekiant nenaudoti mokesčių mokėtojų pinigų gelbėjant nemokius bankus , tokių per krizę Lietuvoje buvo du – „Snoras“ ir Ūkio bankas.

Antroji kolona – labiau centralizuotas finansinių problemų sprendimo mechanizmas. Tai šiuo metu sprendžia ES Ekonomikos ir finansų reikalų taryba (ECOFIN).

Trečioji kolona – centralizuotas pinigų fondas, skirtas šalių narių ir visos euro zonos finansinėms problemoms spręsti.

Pasak R. Šadžiaus, euro zona parodė, kad visas savo problemas gali išspręsti be pašalinio įsikišimo , savarankiškai ir dirba kaip gyvas save išlaikantis mechanizmas.

Ministras sakė, kad euras yra didžiulis projektas, paremtas idėja, kad prisijungimas prie šios pinigų sąjungos yra universalus, todėl euro įvedimo Lietuvoje 2015 m. klausimu jis yra nusiteikęs labai optimistiškai.

Finansų ministras liaupsina euro zoną, kuri dabar patiria milžiniškų sunkumų.

2008 m. birželį Rimantas Šadžius dar kartu su vyriausybės vadovu Gediminu Kirkilu ir tuomečiu ūkio ministru Vytu Navicku įtikinėjo Seimą negąsdinti žmonių ir nesteigti antikrizinio komiteto . (Krizės šalyje ministrai neįžvelgia)

Gal darė tai nepiktybiškai, o tik dėl neatsargumo ir finansinės nuovokos neturėjimo. Neatrodo, kad viena opozicijoje praleista kadencija būtų ką pakeitusi, – ponas Rimantas kažkodėl siūlo vėl juo tikėti ir švaistosi neapeliaciniais teiginiais apie euro zonos amžinumą.

Keistai skamba mintis apie stiprią demokratiją, klestinčias žmogaus teises ir augančią ekonomiką, Lietuvai įmanomą tik būnant euro zonoje. Negirdėjome, kad kurio nors iš minimų dalykų trūkumu dabarties Lietuvoje finansų ministras būtų nusiskundęs. Jeigu manytų, kad kas nors negerai, neturėtų atidėlioti tų dalykų sprendimo iki galimo įstojimo 2015-aisiais ar vėliau.

Juo labiau kad nė viena iš „kolonų“ – mechanizmų, turinčių užtikrinti, kad euro zona pagaliau išspręs krizę, – dar nėra sukurta, nors ir buvo tartasi tai turėti 2013-ųjų pradžioje.

Kol „kolonų“ nėra, gal nevertėtų skubėti?

Ekonomikos mokslų daktaras, profesorius Uldis Uosis (Uldis Osis) dienraščiui Diena.lv išsakė savo nuomonę dėl lato .

Jis teigia, kad jokiu būdu negalima skubėti sunaikinti Latvijos lato banknotus ir monetas ir ragina išsaugoti nacionalinius pinigus. Nes jei nutiktų, kad dėl kokių nors priežasčių tektų grįžti prie lato, nuostoliai būtų milžiniški.

Ar tikėtina, kad euras nebus įvestas? Visko gali būti...

Nes finansinė situacija Europoje yra absoliučiai nestabili. Ir nors politikai yra labai drąsūs bei optimistiški, reali situacija – priešinga.

Vokietijoje sparčiai auga euro priešininkų populiarumas, euro skeptikų gausa jau tampa tendencija – o juk Vokietija yra ekonomikos lyderė ES. Ir tai yra didžiulė rizika euro zonai.

Ką jau kalbėti apie kitas, ypač Pietų Europos valstybes. To jau negalima pavadinti euro skepticizmu – reiktų aštresnių žodžių.

Tai jau neapykanta euro zonai ir Europos Sąjungai. Didžioji Britanija net nebuvo euro zonoje, o jau kalba apie išstojimą iš ES.

Europoje didėja nestabilumas, todėl latą reikia išsaugoti.

Naujausi

Komentarai (55)

Rikiuoti
Anupras2013-07-30 15:26

Dar vienas durnius Lietuvoje ir penktosios kolonos pasekmės

tai "a" ar "ū" ?.?.?2013-07-30 14:19

tai kas tas gyvulys, pagrobęs Europą? ir ar tik nebus ministerio pase,t.y. pavardėje grubi klaida, nors suklysta tik per vieną raidę?

baisu2013-07-30 04:35

net pagalvoti-ką darys žmonės ,kai alga ant popieriaus 289 Eur,o į rankas 230 Eur, o kainos bus europietiškos,kur žmonių alga mažiausia 1500 Eur,ką mes darysim,juk -NUSIBODO PUSBADŽIU GYVENTI

keista2013-07-30 04:29

matau tik sovietinę "demokratiją",ir nemanau,kad greitai kažkas pasikeis.....

š...džiui2013-07-30 04:23

tai kad ,ponuli,o kuriam lietuviui TOKIOS tavo demokratijos labai jau reikia? Gal nori sužinot referendumo būdu,a?

JO PROTINGI PASISAKYMAI2013-07-29 23:52

Tas pats kas man papersti :)

gintas2013-07-29 23:42

Tikrasis jo vardas - Šūdžius.

taigi2013-07-29 21:15

Jei skaitydami jo pavardėje a, tarsime u, tai ir bus tai, ką turėsime, pakeitę Litą į prasmirdusį eurą.

abgailėtina2013-07-29 19:44

tas žmogelis nenusimano kas yra demokratija,o dar ministru vadinasi

Benas2013-07-29 19:31

Tai ar gali buti nors koks progresas Lietuvos Valstybes kai tokie zmones sneka, mano nuomone nesamones? Pasgera ukininka, manau su tokiomis mintimis ir darbais, netiktum ne kiauliu paserti

aga2013-07-29 18:33

duotu man kas shtuka kita netokiu nesamoniu pavapaliociau, jai eurosajuzas nori klesteti tai masonai turi atsidurt kartuvese , kito kelio paprasciausia neraaaa.

kiek kartų2013-07-29 17:54

ministrui smegenys išplautos? mąstymo dar yra ar kalba tik jau pagal iš anksto jam pateiktą tekstą?

x2013-07-29 16:38

demagogas. nieko amzino nera. taip sakydamas samoningai meluoja. beje, o kodel negaletu isgelbeti jena, usd, arba kad ir kokie mesainiai?

Tomas J.2013-07-29 16:17

SAKYTI, KAD DEMOKRATIJĄ GALI UŽTIKRINTI ANTIDEMOKRATIŠKI VEIKSMAI - tai cinizmo viršūnė. Be tautos atsiklausimo įvestas euras tik pabrėžtų, kad Lietuvoje demokratija net nekvepia. Tai tironija, kai valstybės valdžia veikia priešingai tautos daugumos valiai.

CopyPaste-Sutinku2013-07-29 16:15

Euras yra ne demokratijos,o priklausomybės pamatas.

Vytautas2013-07-29 15:57

Kisa ŠedŽius-Lietuvos demokratijos tĖvas

AAA2013-07-29 15:44

O per kurią vietą Lietuva - demokratiška? Gal tada, kai į eilinius žmones šaudo policija guminėmis kultomis, arba bent jau iš anksto tuo gąsdina juos? Deja, esame vėl okupuoti:(

m2013-07-29 12:37

Šitam finansų ufonautui ,irgi laikas karvelius auginti.

Untanas2013-07-29 12:13

Euras yra ne demokratijos,o priklausomybės pamatas.

zabediejus2013-07-29 02:07

sitas subinlaizys sudzius (sadzius)darys viska ,kad tik itiktu ponams is eu , kad islaikytu pelninga vietele . LIETUVAI euro nereikia . lietuvai apskritai reikia REVOLIUCIJOS.

absoliutus klerkas,2013-07-28 23:01

pildantis austesniojo valia, neturintis jokios nuomones, kuria galetu pagristi ne vien ,,tikejimu euru", bet konkreciais faktais. 100 proc. pritariu 29. Raigerdui!

>25. diedas2013-07-28 22:59

o kur tu dingsi jo neklauses. - jis tavo valdzia

Jonas2013-07-28 22:20

CCCP taip pat žadėjo gyvuot amžinai :-))))) Euro įvedimas TIK per REFERENDUMĄ !!!!!!

idijotas šūdžius2013-07-28 20:38

Tik idijotai šūdžiai garbina eurozoną.

Saulius2013-07-28 19:25

...dar reik sugebet taip nusipeizet...kiauras kausas..:)

Raigerdas2013-07-28 19:17

Atsiprašau, skubėdamas padariau klaidą. Sakinyje - "Tai, gal galėtų paaiškinti didelis psichinės sveikatos žinovas R. Šadžius, kodėl Lietuvoje daugėja psichinių ligonių, o pagal žmogžudystes net pirmaujame Europoje? " Ne pagal žmogžudystes pirmaujame Europoje, o pagal savižudybes. Todėl sakinyje turi būti parašyta šitaip: "Tai, gal galėtų paaiškinti didelis psichinės sveikatos žinovas R. Šadžius, kodėl Lietuvoje daugėja psichinių ligonių, o pagal svaižudybes net pirmaujame Europoje?"

Raigerdas2013-07-28 19:10

S. Nėris labai gražiai parašė apie tai, kad lakštingala negali nečiulbėti. Bet tada ji dar nežinojo, kad yra komunistas, kuris negali neišdūrinėti visuomenės. Štai praėjo 23 metai po komunizmo kracho. Kokia buvo komunizmo idėja: iš pradžių sukursime materialinę bazę ir tada žmonės taps sąmoningi. Kūrė 70 metų materialinę bazę ir rezultate bankrutavo. Ir štai komunistas R. Šadžius, tarp kitko, įstojęs į komunistų partiją 1989 metais. Pažiūrėkite, koks universalus žmogus: 2003–2007 m. LR socialinės apsaugos ir darbo viceministras, LR sveikatos apsaugos viceministras, LR finansų viceministras, nuo 2007 m. gegužės 16 d. iki 2008 m. gruodžio 9 d. XIV Vyriausybės finansų ministras. Nuo 2012 m. gruodžio 13 d. - Finansų ministras 16-oje Lietuvos vyriausybėje. Taigi, šitas komunistas išmano ir apie Sveikatą, ir apie Darbo problemas, ir apie Socialines problemas, ir netgi apie finansus. Bet iš tikrųjų nesuprasi: ar jis genijus, ar karjeristas, ar KGB, o gal ir VSD agentas. Bet, jeigu pažiūrėti į Darbo problemas, tai Lietuva bedarbystės atžvilgiu yra tarp pirmaujančių Europoje? Ką tada veikė R. Šadžius? Kur jo genialūs sprendimai bedarbystės klausimu? Socialinės problemos Lietuvoje augo, auga ir augs. Ką veikė R. Šadžius? Kur jo genialūs sprendimai? Sergančių žmonių Lietuvoje daugėja, antidepresantų (arba sintetinių narkotikų) vartojimas didėja, vaikams klijuojamas dėmesio deficito ir hyperaktyvumo diagnozė, kuri neturi jokio mokslinio pagrindo ir tai yra tik farmacininkams dar vienas pasipelnymo šaltinis, o psichiatrai organizuoja Ritalino ir kitų psichotropinių vaistų marketingą. Taigi, jų objetas tapo vaikai, o tėvai eina iš proto sužinoję, kad jų vaikas turi "psichinių sutrikimų", nors iš tikrųjų psichiniais sutrikimais pasižymi dažnas psichologas ar psichiatras, t. y. tie, kurie kitiems klijuoja "psichinių sutrikimų" etiketes. Vokietija yra ta valstybė, kuri jau seniai turi eurą. Šiandien Vokietijoje yra 4 milijonai žmonių vartojančių psichotropinius vaistus. Kaip R. Šadžius galvoja pastatyti komunizmą su šitais 4 milijonais kvaištelėjusių? Jis juos sudegins, sušaudys ar pagydys? Vokietijoje, visuomeninėm organizacijom tiesiog prisieina mirtinai kautis su psichiatrija, kuri yra palaikoma bankininkų. Tai, apie kokias Žmogaus Teises kalba R. Šadžius? Ar jis, ką nors padarė Sveikatos sistemoje, nors matė visą tą psichiatrų organizuojamą vaistų pardavimo marketingą. Štai, pavyzdžiui, ką pasakė 1994 m. Pasaulinės psichiatrų asociacijos Prezidentas Norman Sartorius: "Tie laikai jau praėjo, kai psichiatrai manė, kad jie gali pagydyti psichinius ligonius. Ateityje psichiniams ligoniams daugiau teks mokytis susitaikyti su savo ligomis". Tai, gal galėtų paaiškinti didelis psichinės sveikatos žinovas R. Šadžius, kodėl Lietuvoje daugėja psichinių ligonių, o pagal žmogžudystes net pirmaujame Europoje? Kur ča šuo pakastas? Tai, gal todėl, pirmiausia, kad žmones apima neviltis, kai jie girdi, kaip aukščiausio lygio valdininkai jiems kabina makaronus, kad ekonomika priklauso nuo euro įvedimo. O ką graikai ne eurą įsivedė? O portugalai ne eurą įsisvedė? O ispanai ne eurą įsivedė? Kodėl danai gana sėkmingai išėjo iš finansinės krizės, nors jie nėra euro zonoje ir net nesiruošia joje būti? Kodėl Švedijos bankininkai įkalbinėja lietuvius įsivesti eurą, bet jie šito nedaro Švedijoje? Susidaro įspūdis, kad reikia "pasirašyti", o pasirašymui visada tinka būtent toks prisitaikėlis, kuris parduos savo dušią bet kokiam Mefistofeliui, o paskui paaiškins, kad jis yra ne Faustas, o paprastas žmogelis.

Rita2013-07-28 17:39

Kad nebėra ką gelbėti - Lietuva policinė valstybė, demokratijos nerasta

varna2013-07-28 16:33

Apie kokią demokratiją čia pezamą, na nebent tiems kitokių pakraipų ir prisigrobusiem babkių. Pvz- jei seimo narys (nepritariantis visokiom aušrinom)išsako protestą, tai jį galima ir ant grindinio veidu pasguldyti, nors Rokas žilinskas, kaip pats sakė per TV (dėl ko laaaabai supyko tokios aušrinos), kiekvieną diena vaikšto tom gatvėm ir… niekas jo nepuola visi draugiški, nors žino jo orentaciją, sakė, kad vadukai išvažinės, o jokeriai liks. Gerbiu JĮ

rml2013-07-28 15:51

"Jo teigimu, tik euro zonoje esanti Lietuva galės turėti stiprią demokratiją, klestinčias žmogaus teises ir augančią ekonomiką." Aš tikrai to nepamatysiu Lietuvoje. Gal bent mano anūkams nuskils..?

diedas2013-07-28 15:39

bliauna asilas , ar kas nors jo klausosi ?

Algika2013-07-28 14:29

Jau klausėme visokių partaukštujų mokyklų dėstytojų, mokslinio komunizmo katedrų vedėju pasakų ir ką vėl iš naujo. Klausimas kodėl Lietuva nuskurdinta ir net arti nėra prie 1989m ekonominių rodiklių.

jaska2013-07-28 12:36

AISKI MAN JUSU DEMOKRATIJA NENUSIKALBEK SENAI LT VALDO BANDYTAI ITEISINTI ISTATIMO

lLaisvamanis2013-07-28 06:06

Na iš kur jūs tokį debilą klaip Šadžių radote???

d32013-07-28 04:38

taigi, kaip draugas Stalinas sakydavo prisidirbusiam partijos funkcionieriui. - ty vrag, ili durak?

Česlovas2013-07-28 03:43

Sadziaus sneka man primena TSRS: "ateina genijai ir vel isnyksta - atejo Leninas(euras) visiems laikams! Nors ant svieto nieko nera amzino.

na ir2013-07-28 02:57

ministras.Jeigu jis ką nors vartoja, tai dar galima pateisinti, visi jie ten nuo gero gyvenimo turi specialių poreikių.Bet jei tokius vėjus šneka sąmoningas būdamas...Lietuva pamažėl virsta beprotnamiu.

Benas2013-07-28 02:18

Mano teta 88m sako ar jie ruko zole, kad nesiorentuoja ka sneka? Ka as galiu pasakyti nemokytam 4klases baigusiam zmogui? Sedziui po tokiu kvailu pasakymu, turetu buti nejauku ziureti i savo zmona ir vaikus. Ar galima is saves tyciotis?

Tomas2013-07-28 01:48

Šadžiau,Mums NEREIKIA EURŲ,AR TU GIRDI,MUMS NEREIKIA EURŲ,MUMS NEREIKIA EURŲ IR NIEKADA NEREIKĖS.

to Kalvartas2013-07-28 01:39

kadangi sis ministras nera baiges fin.mokslu, manau, kad p.Sadziui reiketu perziureti si dok.filma apie Bizantijos zlugima - juk istorija dazniausiai kartojasi: youtube.com/watch?v=TIHWnvk2Q4g

kalvartas2013-07-28 01:11

Kodel visi puolate ministrą jis yra tik chemikas,o apie finansus ir ekonomiką ne jo dirvonai. Buvo pakviestas ant kilimelio Briuselin,kur buvo nurodyta,kad ruoštu visuomenę 2015m įsivesti eurą nes reikalingi turtingoms Pietų valstybems pinigų finansavimo donarai,tą žmogus ir vykdo. Bet noretusi ministro paklausti kodel euro neįsivede senos Europos Karalystes,kaip Anglija,Danija,Švedija,per surengtą referendumą minetų šalių pilečiai eurui tare NE. Ar jie yra neišmaneliai????? Ar pas mus valstybeje nera baigusių finansus profesonalų ,kad į minetą svarbų šaliai postą paskirtas chemikas????? Jeigu skrendant oro laivų mišta lektuvo pilotas jug lektuvo nepasodins kepejas,ekipažui gresia neišvengiama mirtis,taip ir Lietuvai su chemijos profesonalais.

:) :)2013-07-28 01:02

".... Jo teigimu, tik euro zonoje esanti Lietuva galės turėti stiprią demokratiją, klestinčias žmogaus teises ir augančią ekonomiką..." Na va nėra EURo tai šiandien mėntai p.Gražulį vilko, nors jis turi nelečiamybę. Ar nėra Lietuvoje žmonių tinkančių į ministrus?

12 komentatoriui2013-07-28 00:22

kai raginote stoti į ES taip pat sakėte, kad gyvensime gerai, išnyks nusikalstamumas, bus demokratija ir t.t. Ir vėl tą pačią dainelę giedat. Geriau tik turtuoliams, o paprastam žmogui tik labiau veržiama kilpa ant kaklo. Kainos europietiškos, atlyginimai lietuviški, štai ir visa nauda paprastam žmogui. Tai mano nuomonė.

runkeliai2013-07-27 22:17

kaip zmones nesupranta kad kuo greiciau bus euras tuo greiciau bus ir ekonomine gerove. kvailiai kas to nesupranta. man geda uz tokius

arthur2013-07-27 21:09

Nemanau,kad tai sveiko proto žmogus,geriausiu atveju silpnaprotis...Visi tie kurie "perėjo" ant euro švelniai tariant patiria kai kuriuos sunkumus(skęsta skolose)..O "demokratija" ir žmogaus teisės tai čia iš vis ne prie ko?

jonas2013-07-27 19:46

vargseliai,kur jie skuba ir kas juos taip skubina.kaip tik atsiduria valdzioje ima ir pablusta.bega,skuba,lyg kas pagali i subine kistu.

pinigo diktatura2013-07-27 19:02

isivedus eura zmoniu emigracija padides.jei tavo atlyginimas lietuvoj bus 300euru o vokietijoj tarkim 1800 eurai tai ar noresi dirbti lietuvoj kai kainos bus europines ir net didesnes parduotuvese...aisku darbo jegos judejimas yra laisvas zonoje.bet bus tokios tamsios skurdzios zonos kaip lietuva.kol estai neturejo euro tai jie dar atvaziuodavo i lietuva po euro ivedimo nebeizgali atvaziuot aplankyti pazystamu.per brangu jiems.

Nu jo2013-07-27 18:37

Is kur pazinsi durniu, jei nepasirodys...

Benas2013-07-27 18:25

Vieni komunistai sauke reikia kurti ES sviesu rytoju, bet kursim tik su salyga jei atsisakysite nepriklausomybes. Investicijos pasipils lyg is gausybes rago. Kiti komunistai is vidaus saukia reikia stoti i NATO bus investicijos ir garantijos. Dabar mano nuomone jau saukia niskateliai, reikia parduoti zeme okupantams ir atejunams ir vel padides investicijos. dabar jau saukiame greciau naikinkime savo pinigus, paskutini valstybes simboli ir vel mums bus geriau? Nors jau istremta is Lietuvos apie milijonas zmoniu, daugiau nei stalino laikais? Jei Lietuva jau neturi savo simbolu tai mano nuomone nereikalingi ir klounais tape prezidentai ar seimas juk jie nieko nesprendzia tik viska 23m naikina

Benas2013-07-27 18:12

Mano nuomone Lietuva valdo 23m zmones kurie nesiorentuoja aplinkoje arba nusikalteliai. Tokius kvailus zodzius jei istartum Danijoje ar Anglijoje jei pasakytum keiskit valiuta tik taip issigebesite tai toki individa pasodintu manu i kalejima nes negalima viesai sneketi nesamoniu,.

Raigerdas2013-07-27 17:16

Gerbiami ponios ir ponai, pradėkime reikalauti ataskaitų, kaip yra panaudojami pinigai. Mes neiakda nesulauksime jokios "geros" partijos, jokio "gero " Prezidento, kol mes nepardėsime kontroliuoti, kaip yra panaudojami mokesčių mokėtojų pinigai. Jeigu visuomenė pradės kontroliuoti tai, kaip yra panaudojami MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ PINIGAI, tai iš karto, netgi sekančią dieną jūs pamatysite perversmus, kurie įvyks valdančiosiose partijose - momentaliai atsiras norinčių ir galinčių dirbti tautai politikų. Kartoju, tai vienintelė ir pati didžiausia visuomenės klaida, kad ji nereikalauja, kad būtų realiai įrodytą pinigų panaudojimo NAUDA. Jeigu Kubilius cituoja Bibliją, tai ir priminkite jam būtent tą vietą, kur Kristus sako apie pinigus. Bet būtent tą vietą Kubilius jums nepacituos. Konservatorių ir krikščionių partija taip pat nepacituos šitos vietos. Jie mušis į krūtinę, Irena Degutienė, Valdas Adamkus, Vytautas Landsbergis melsis SEIMO RŪMUOSE, bet jie nei žodžiu neužsimins apie, ką pasakė Jėzus Kristus , kuriam jie meldžiasi tik tuo tikslu, kad apgauti ne tik visuomenę, bet ir patį Jėzų Kristų. O jis paskė labai paprastai ir tą dalyką galėjo paimti už pagrindą ir Vladas Adamkus ir Vytautas Landsbergis ir Kubilius, ir Irena Degutienė. Bet jie netikėtai tampa kurčiais ir aklais šitiems Kristaus žodžiams. Reikia reikalauti iš iš jų už visus tuos 23 metus tokios ataskaitos, apie kurią yra aprašoma Biblijoje, nes Kubilius ir jo Co, įtikinėja, kad jis yra krikščionis. Pažiūrėkime ar iš tikrųjų taip yra: "Bus taip, kaip atsitiko vienam žmogui, kuris, iškeliaudamas į svetimą šalį, pasišaukė tarnus ir pavedė jiems savo turtą. 15. Vienam jis davė penkis talentus, kitam du, trečiam vieną ­ kiekvienam pagal jo gabumus ­ ir iškeliavo. 16. Tas, kuris gavo penkis talentus, tuojau nuėjęs ėmė verstis ir pelnė kitus penkis. 17. Taip pat tas, kuris gavo du talentus, pelnė kitus du. 18. O kuris buvo gavęs vieną, nuėjo, iškasė duobę ir paslėpė šeimininko pinigus. 19. Praslinkus nemaža laiko, anų tarnų šeimininkas grįžo ir pradėjo daryti su jais apyskaitą. 20. Atėjo tas, kuris buvo gavęs penkis talentus; jis atnešė kitus penkis ir tarė: "Šeimininke, davei man penkis talentus, štai aš pelniau kitus penkis." 21. Šeimininkas atsakė: "Gerai, šaunusis ir ištikimasis tarne! Kadangi buvai ištikimas mažuose dalykuose, aš tau pavesiu didelius. Eikš į savo šeimininko džiaugsmą!" 22. Taip pat tas, kuris buvo gavęs du talentus, atėjęs pasakė: "Šeimininke, davei man du talentus, štai aš pelniau kitus du." 23. Šeimininkas tarė: "Gerai, šaunusis ir ištikimasis tarne! Kadangi buvai ištikimas mažuose dalykuose, aš tau pavesiu didelius. Eikš į savo šeimininko džiaugsmą!" 24. Prisiartinęs tasai, kuris buvo gavęs vieną talentą, sakė: "Šeimininke, aš žinojau, kad tu ­žmogus kietas: pjauni, kur nesėjai, renki, kur nebarstei. 25. Pabijojęs nuėjau ir paslėpiau tavo talentą žemėje. Va, imk, kas tavo." 26. Šeimininkas jam atsakė: "Blogasis tarne, tinginy! Tu žinojai, kad aš pjaunu, kur nesėjau, renku, kur nebarsčiau. 27 Taigi tau reikėjo leisti mano pinigus į apyvartą, ir sugrįžęs aš būčiau gavęs juos su palūkanomis. 28. Todėl atimkite iš jo talentą ir atiduokite tam, kuris turi dešimt talentų. 29. Kiekvienam, kas turi, bus duota, ir jis turės su perteklium, o iš neturinčio bus atimta ir tai, ką jis turi. 30. Šitą netikusį tarną išmeskite į tamsybes. Ten bus verksmas ir dantų griežimas." Ir taip mes matome, kad mes turiem politikus, kuriems iš viso nieko švento nėra. Jų pirštai yra lenkti tik į save. Ir jie mato savo pareigą ne ūkio tvarkyme, o tame, kas daugiau tai visiškai naiviai, netgi nusikalstamai naiviai visuomenei, daugiau prikabins makaronų. nei vienas iš jų nekalbės apie ūkio reikalus, nei vienas iš jų neduos jokių ataskaitų visuomenei dėl litų, kuriuos jis gavo iš visuomenės. Atsibuskite tautiečiai, ir pažiūrėkite gerai: ar tikrai tai yra žmonės, kurie rūpinasi mūsų gerovę? Jeigu taip, tai tegul įrodo faktais ir skaičiais. Šioje ištraukoje iš Biblijos yra aiškiai nurodyta kaip reikai elgtis su pinigais ir kaip turi būti duodama atsakaita dėl jų panaudojimo.

Raigerdas2013-07-27 16:34

Rimantas Šadžius aukščiausios rūšies demagogas. Gaila, kad mes neturime tikrų žurnalistų Lietuvoje. Už visos šitos demagogijos norima paslėpti savo neišmanymą apie finansus. Šiandien yra sukurtas euro zona. Tegul įvardina nors vieną šalį, kur yra įvestas euras ir kur yra klestinčios Žmogaus teisės. Rimantas Šadžius yra tipiškas komunistas ir jo žodžiai yra panašūs į Nikitos Sergejevičiaus Chruščiovo demagogija "My Ameriku dogonim i peregonim". Būtų teisinga, jeigu Rimantas Šadžius nusiimtų kaukę ir drąsiai pareikštu, kad Briusėlyje, kur yra gana didelis prospektas Stalino aveniu, būtų skurta ir pastatyta skulptūra Leonidui Iljyčiui Brežnevui, kurį galima pavaiduoti rašant "savo" šedevrą "Malaja Zemlia". O juk būtent Lietuvoje, bet ne Rusijoje buvo organizuoti kolektyvinės peržiūros "Malaja Zemlia" kino teatruose. Aš pamačiau tą eilutę, stovinčią prie kino teatro ir paklausiau: "kas čia per filmas, kad tiek daug žmonių stovi eilėje?" Man tyliai, pašnibždomis atsakė, kad yra privaloma peržiūrėti dokumentinio filmo "Malaja Zemlia", nes sekretoriai užrašo kiekvieną, kas buvo ir kas nebuvo. Na, nesiryžau aš eiti ir žiūrėti šio dokumntinio filmo, nes bijojau, kad seanso metu pasidarys bloga nuo tokios rūšies melo, o tuo labiau, kai tai daroma aukščiausio lygio vadovo vardu ir su jo leidimu ir netgi, gal būt, jam pačiam kaifuojant nuo tokio visų žmonių kvailinimo. Rimantas Šadžius pratęsė Brežnevo tadicijas. Todėl būtina jo klausti: kada bus atiduotos Lietuvos skolos? Ar turite skolų atidavimo planą? Kada bus grąžinti pinigai mokesčių mokėtojams dėl Ūkio banko? Ar turite planą, kada tai bus padaryta? Užduokite jam daugiau klausimų apie ekonomiką? Netgi paprastą klausimą: kas yra ekonomika? Jeigu žmogus apie tai kalba, tai jis privalo apie tai žinoti. Nelaukite, kol Lietuvai bus padaryti dar didesni nuostoliai, o vėliau bus skėsčiojama rankomis, kada tai "netyčia". Reikia pabaigti su tais "netyčiukais", apsimetančiais, kad jie turi vaikiško lygio sąmonę. Ne, tai ne vaikiško lygio sąmonė. Jie tai daro tyčia, jie tai darop sąmoningai, tik jų vienintelė bėda: jie nėra sąžiningi net patys sau, o svarbiausia atsakomybės jausmas ten yra visiškai neišsivytęs. Jeigu paimti jų atsakomybės jausmą, tai jie turėtų būti kvalifikuojami, kaip invalidai. Deja, taip nėra, todėl už šitą jų invalidumą mokės moeksčių mokėtojas, kuris niekaip negali kontroliuoti, kaip yra panaudojami jų pinigai. Tai ir yra visa šitų valdžių valdymo tragedija. Jeigu visuomenė nekontroliuoja, kur yra panaudojami pinigai, ir nėra atsiskaitoma, kokia reali buvo gauta nauda, patvirtinant tai realiais faktais ir skaičiais, tai VISADA, VISADA, VISADA visuomenės pinigai bus išvagiami įvairių rušių Ostapų Benderių, o finansų ministrais bus skiriami didžiausi demagogai, pvz. , tokie, kaip Rimantas Šadžius. Kodėl šiuo atveju tyli opozicija, todėl, kad pas juos, kaip pas tą lapę, snukutis pūkais aplipęs.

d32013-07-27 16:07

o lietuviu tauta?

subine2013-07-27 16:06

cia sadzius ar simonyte ar dar kas nelabai ka sprendzia su tais finansais, todel kalbet gali ka tik nori

šadžiau,2013-07-27 15:27

tu asilo galva,išsitrink smegenis,jei jų dar turi!!! Nauda aiškiai tik oligarchams,bet ne eiliniams Lietuvos piliečiams!!! Estai ištisai keikia eurą,anglai po 4 metų pasiruošę išstoti iš EU ir net neįsivedė euro,žvairy,tu!!! Mes vidutiniškai gauname 300 eurų algą,o graikai 800 eurų,bet jie tingi dirbti ir streikuoja,kad jiems mažai,o mes su 300 eurų dar turime juos remti,kad jie gyventų geriau??? Tai tokia europos politika? Tai ką tada jie veikia ir gina,patys gaudami dešimčių t8kstančių algas? Ar ne laikas nustoti muilinti žmonėms smegenis? Kada nustosite brutaliai mulkinti žmones? Euras pririštas prie lito,ir litus bet kada ir bet kur galima pasikeistį į eurus,tad kam brukti svetimus pipiergalius? Čia aiškiai matau Ostapų Benderių naudą ir apmulkintus piliečius.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi