Begalinės rungtynės su kartelėmis, lyg šokinėtų į aukštį ir kad mažiau susitrenktų krentant vis siekia sumažinti tą kartelę. O pasirodo, kad ne į aukštį šokinėja, o į tolį, kad kuo ilgiau pasilikti Seime. Taigi jokių kartelių nė nereikia.

Pasimetę tie seimūnai, ir net nežino, kad ne su kartelėmis reikia kovoti, o vykdyti Konstituciją ir į Seimą arba į savivaldybių tarybas būti išrinktiems pagal Konstitucijoje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę , taip kaip ir prezidentas yra renkamas. Juk prisiekė ir nevykdo.

Gal taip kaip Ramūnas Karbauskis neatskiria vieno lizingo nuo tūkstančio. Viskas vienodai atrodo.

Niekaip nesuprantama kam tą burną melui atveria? Durniais ar puskvailiais kitus laiko?

Niekaip kitaip tiek Seimas, tiek savivaldybių tarybos privalo būti renkamos tik pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę, nes taip yra įtvirtinta 1992-10-25 Konstitucijoje, 55, 78, 119 straipsniai. Sąrašiniai rinkimai, nesvarbu ar jie mišrioje sistemoje ar patys savaime vien tik sąrašiniai rinkimai niekaip netenkina nei lygios, nei tiesioginės rinkimų teisės.

Vadinasi visą laiką Lietuvoje vyksta antikonstituciniai rinkimai ir Lietuvoje Seimo ir savivaldybių valdžia yra NETEISĖTA, nes antikonstitucinė. Tam procesui jau gal ir seniai barzda užaugo ir pražilo, o visgi į protą niekaip neateina.

Būk tai demokratinis procesas?

Štai Gediminas Kirkilas [1] siekia kartelę mažinti, gal paseno, supranta, kad neperšoks? Ponia Irena Degutienė [2], jai irgi svarbu kartelės, tai jau kaip čia ką nors keisi, reikia konservatyviai ir nepertraukiamai niekinti LR Konstituciją.

R. Karbauskis [3] puikiai supranta, kad artėjantys rinkimai gali būti jo „laidotuvės“, tai gal nors į savivaldybes prasiverš peršokdamas nors slenkstį , jau net apie karteles nenori kalbėti. O juk gal kokia kartelė ar visa kartis visgi padėtų tą jo sugalvotą „slenkstį“ peršokti?

Gerai, kad dar antikonstitucininkas Mažvydas Jastramskis [4] primena Ramūnui Karbauskiui jo pačio nuostatas prieš rinkimus [5]: „Žiūrint į ilgesne perspektyvą, valstiečių noras atrodo keistai. Citata iš 2015 m. pabaigos Ramūno Karbauskio pareiškimo: „ Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga nuosekliai pasisako, jog Lietuvoje reikia mažinti Seimo narių skaičių ir visus juos rinkti tiesiogiai, vienmandatėse rinkimų apygardose “.

Tai reiškia ponas R.Karbauskis puikiai supranta jau nuo 2015 metų, kad LR Konstituciją atitinka vienmandačiai rinkimai 141-ose lygiose apygardose, nes tenkina Konstitucijoje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. O tai reiškia, kad dabartiniai R.Karbauskio pasiūlymai dėl “kartelių ar slenksčių” yra sąmoninga kova prieš LR Konstituciją, Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus.

Komentuojant straipsnio [9] citata: „ Nuleidus Seimo rinkimų kartelę partijoms ir koalicijoms, visuomenė puskvailių ir radikalų į Seimą neišrinks, tikina „valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis. “ Galima teigti, kad gal puskvailių ir neišrinks, tačiau tikrai išrinks ANTIKONSTITUCININKUS, Valstybės teisinių ir demokratinių pagrindų griovėjus, kaip dabar ir turime nepriklausomai nuo kartelės ar slenksčio aukščio.

Konservatorius Jurgis Razma [6] Seimui sakė, kad daryti tokius esminius pakeitimus rinkimų įstatyme, likus tiek mažai iki rinkimų, nėra tinkama. „ Netinka, kai iki Seimo rinkimų liko mažiau nei metų, daryti principinius pakeitimus Seimo rinkimų sistemoje.

Rinkimų barjero keitimas yra vienas iš tokių esminių klausimų. Kartais svarstant šį klausimą remiamasi kitų šalių patirtimi.

Galima rasti tokių šalių, kur nėra rinkimų barjerų “, – kalbėjo konservatorius.

Tai parodo, kad ir konservatorius Jurgis Razma yra už angažuotas nevykdyti LR Konstitucijos, LR KT išaiškinimo dėl lygios rinkimų teisės [8], tai yra J.Razma sąmoningai kaunasi prieš Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus, yra konstitucinis nusikaltėlis.

Bet ar gali padorūs melagiai, žulikai, o tokių pilni visi 7 Seimai, kada nors kalbėti tiesą? Ar gali melagis prisiekęs Konstitucijai ją vykdyti?

Ar gali nors vienas Seimo narys per visas 7 kadencijas nors kartą susimąstyti, kad jų veikla yra antikonstitucinė ir ne šiap sau, o tokia, kuri ATIMA iš LR piliečių, Tautos, Suvereno pagrindinę teisę formuoti, rinkti savo valdžią pagal Konstitucijoje įtvirtintas lygios ir tiesioginės rinkimų teisės nuostatas?

Tai parodo, kad Lietuvą yra okupavę kriminalinės gaujos, niekinančios Lietuvos valstybę ir jos pagrindinį įstatymą – Konstituciją. Pakeli sau rankutes, pasiimi kiek reikia pinigėlių iš biudžeto ir sau gyveni sau susikurtoje gerovės valstybėje. Tai gal to pačio ir siekia JE LR Prezidentas Gitanas Nausėda?

Prezidentas Gitanas Nausėda [7] remia 4 proc. ir 6 proc. ribas. Pasak prezidento, kartelės sumažinimas sudarytų galimybes Seime atstovauti didesniam žmonių skaičiui.

Pagal LR Konstitucijos 106 str. „Prašyti Konstitucinio Teismo išvados gali Seimas, o dėl Seimo rinkimų ir tarptautinių sutarčių – ir Respublikos Prezidentas .“ Todėl LR Prezidentas yra atsakingas už LR Seimo rinkimų konstitucingumą.

Tačiau LR Konstitucinis Teismas jau 2015-10-20 yra išaiškinęs lygios rinkimų teisės turinį, taigi nieko nereikia ir klausti, tik pasiskaityti ir vykdyti, nes prisiekta [8]: „ 2. 3.

Taigi pagal Venecijos komisijos patvirtintą gerąją rinkimų praktiką lygios rinkimų teisės principas , kuris yra vienas iš Europos rinkimų teisės paveldą sudarančių principų, reiškia, kad kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą, visi rinkėjų balsai turi vienodą galią, sudarant rinkimų apygardas leistinas rinkėjų ar gyventojų skaičiaus nuokrypis nuo pasirinktos normos neturi būti didesnis kaip 10 proc. ir bet kuriuo atveju – 15 proc.

, nebent yra ypatingų aplinkybių. “

Kaip matome nėra jokių daugiamandačių apygardų, nes daugiamandatė apygarda niekaip negali būti lygi vienmandatei apygardai. Visiškai aiškiai yra pabrėžta, kad „ rinkėjas turi vieną balsą “, o ne 7 balsus kaip dabar: vienas vienmandatėje, vienas daugiamandatėjė ir 5 reitingavimo balsai.

Dabar Lietuvoje turime pačią IDIOTIŠKIAUSIĄ pasaulyje Seimo rinkimų sistemą, kai jau daugiamandatėjė išrinktas Seimo narys po dviejų savaičių dar kartą dalyvauja tuose pačiuose rinkimuose į tą patį Seimą, kad dar kartą būtų išrinktas tam, kad neišrinktas partiniame sąraše narys patektų į Seimą ir t. t.

Pasirodo, kad JE Prezidentas Gitanas Nausėda yra taip pat ANTIKONSTITUCININKAS, kaip ir visų 7 Seimų nariai. Valstybė yra okupuota antikonstitucininkų ir yra neteisinė ir nedemokratinė.

Išvados: Rungtynės su kartelėmis gali būti laikoma iškrypėliškos fantazijos vaisiumi, tačiau iš tikro tai sąmoninga ir piktybiška kova prieš Lietuvos Respubliką, jos teisinius pagrindus – Konstituciją.

Jau pačioje savo prezidentavimo pradžioje LR prezidentas Gitanas Nausėda remia Seimo antikonstitucinius išsidirbinėjimus ir taip vykdo antikonstitucinę veiklą prieš Lietuvos valstybės teisinius, demokratinius pagrindus.

Sąrašai, tai pats patogiausias būdas kriminalinėms gaujoms siekti valdžios.

Seimo nariai vykdo antikonstucinę veiklą ir yra Seime nelegtimiai.

Iš neteisės teisė neatsiranda.

Literatūra: 1. 2019-11-19 ELTA straipsnis „Kirkilas: patekimo į Seimą kartelę būtina mažinti“

2. 2019-11-19 ELTA straipsnis „Degutienė apie siekį nuleisti patekimo į Seimą kartelę: demokratija tai nėra anarchija“

3. 2019-11-20 Jadvygos Bieliavskos, ELTA straipsnis „R.Karbauskis siūlo nuleisti ir patekimo į savivaldą slenkstį“

4. 2019-10-16 straipsnis „Mažvydas Jastramskis – antikonstitucininkas“

5. 2019-11-20 Mažvydo Jastramskio, VU TSPMI docentas, straipsnis „Mažvydas Jastramskis. Norite didesnio „bardako“ Seime? Mažinkite rinkimų kartelę“

6. 2019-11-21 Simonos Voveriūnaitės, BNS straipsnis „Seime kelią skinasi prieštaringai vertinama pataisa: rinkimai gali atrodyti kitaip“

7. 2019-11-21 Milenos Andrukaitytės, BNS straipsnis „Seimas rinkimų kartelę linkęs mažinti, bet ne tiek, kiek nori valdantieji“

8. 2016-09-11 straipsnis „ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo“

9. 2019-11-21 ELTA straipsnis „Siūlo nuleisti kartelę renkant Seimą: radikalų ir puskvailių neišrinks“

Naujausi

Komentarai (76)

Rikiuoti
dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-26 20:41

Kas nori pasiskaityti, kaip politikieriai tarškia apie rinkimų sistemas ir "privalomai" pamiršta, kad PRIVALU paklusti LR Konstitucinėms nuostatoms, kad rinkimai turi būti lygūs ir tiesioginiai. Tai tų tarškalų galima pasiskaityti 2020-01-20 Robertos Tracevičiūtės straipsnyje "Ar Lietuvai reikia kitokių rinkimų: kas lauktų išbrokavus vienmandatininkus?" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/ar-lietuvai-reikia-kitokiu-rinkimu-kas-lauktu-isbrokavus-vienmandatininkus-56-1261088). Tas "privalomas" pamiršimas indikuoja, kad jie atstovauja HIBRIDINIUS STRIBUS, jų nuostatas naikinti Lietuvos valstybę. Sąrašiniai rinkimai yra nei LYGŪS, nei TIESIOGINIAI. Ir čia pirmu smuiku griežia konstitucinis nusikaltėlis LR KT pirmininkas Dainius Žalimas. Apkaltą šiam NUSIKALTĖLIUI nedelsiant. Tačiau Seimo antikonstitucininkai to nepadarys, nes patys tokie patys.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-18 19:24

71 komentare duota video nuoroda yra pateikta tekstu: 2020-01-18 Arnas Mazėtis, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė straipsnis "KT pirmininkas apie vienmandačių naikinimą: Seimo nariai tikrai negali atstovauti jokioms apygardoms" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/kt-pirmininkas-apie-vienmandaciu-naikinima-seimo-nariai-tikrai-negali-atstovauti-jokioms-apygardoms. d? id=83280503). Aiškią proto negalią (hibridnis stribas, antikonstitucininkas) demonstruoja LR KT pirmininkas Dainius Žalimas, nes aiškiai nemato Konstitucijoje įtvirtintų lygios ir tiesioginės rinkimų teisės principų. Tai ABSOLIUTUS niekšas, nes jo pareiga yra paklusti Konstitucijai, o ne ją naikinti. Apie LR KT pirmininko Dainiaus Žalimo proto negalią galima pastudijuoti ir čia: ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/pakartotinis-kreipimasis-lr-seimui-del-lr-kt-pirmininko-dainiaus-zalimo-apkaltos97968/ ht*tp:/*/biciulyste.*com/aktualijos/lr-seimui-pakartotinai-del-kt-pirmininko-dainiaus-zalimo-apkaltos/ LR Seimas, kaip antikonstitucininkų susigrūdimo vieta, LR KT pirmininkui jokios apkaltos nerengia ir parodo, kad jie patys yra konstitucijos niekintojai, NIEKŠAI, hibridiniai stribai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-17 20:08

Apie tai, kad JE Prezidentas Gitanas Nausėda yra antikonstitucininkas, įrodo jo teiginys " G. Nausėda taip pat akcentavo esantis mišrios rinkimų sistemos šalininkas, nes, pasak jo, vienmandatėse rinkimų apygardose išrinkti Seimo nariai yra labiau nepriklausomi." Taip parašyta 2020-01-16 straipsnyje "G. Nausėda: esu mišrios rinkimų sistemos šalininkas" (ht*tps:/*/ww*w. respublika. *lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/gnauseda_esu_misrios_rinkimu_sistemos_salininkas/).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-16 21:37

Dar vienas straipsnis, kaip su "kartelėmis" Lietuvos valdžia ruošiasi galutinai UŽMUŠTI konstitucines piliečių teises rinkti savo valdžią lygia ir tiesiogine rinkimų teise. Apie tai 2020-01-16 straipsnis "G. Nausėda atskleidė kortas - jo tikslas - uždrausti rinkimus Lietuvoje" (ht*tps:/*/ww*w. laisvaslaikrastis. *lt/index. php? option=com_content&view=article&id=9707:seimas-is-naujo-svarstys-pataisas-del-rinkimu-karteles&catid=31&Itemid=101). Čia rašoma: "Prezidento Gitano Nausėdos patarėjas Povilas Mačiulis, Seime pristatydamas prezidento veto įstatymui dėl 5 proc. rinkimų kartelės sumažinimo iki 3 proc. pareiškė, kad jis derino su partijų pirmininkais klausimą dėl to, kad Lietuvoje neliktų vienmandačių rinkimų apylinkių. "Žaliųjų valstiečių" lyderis Ramūnas Karbauskis LRT laidoje "Dienos tema" pareiškė, kad su "valstiečiais" klausimas dėl vienmandačių rinkimų apylinkių panaikinimo nebuvo derinamas."*** Siekiama užmušti net regimybę, kad yra koks nors teisingumas, konstitucingumas. Hibridiniai stribai visai apnaglėjo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-16 08:51

Nesibaigianti kova prieš LR Konstituciją. Šį sykį iš G. Nausėdos prezidentūros. Apie tai 2020-01-15 straipsnis "G. Nausėdos patarėjas : "Niekas neprieštarauja, kad "būtų pa­nai­kin­tos vien­man­da­tės rinkimų apygardos ir vis­kas vyk­tų pa­gal pro­por­ci­nę rin­ki­mų sis­te­mą"" (ht*tps:/*/ww*w. laisvaslaikrastis. *lt/index. php? option=com_content&view=article&id=9716:g-nausedos-patarejas-niekas-nepriestarauja-kad-butu-pa-nai-kin-tos-vien-man-da-tes-rinkimu-apygardos-ir-vis-kas-vyk-tu-pa-gal-pro-por-ci-ne-rin-ki-mu-sis-te-ma&catid=31&Itemid=101). Staipsnio turinys: "GLAVECKAS(LSF). Ger­bia­ma­sis pra­ne­šė­jau, iš tik­ro Pre­zi­den­to ve­to yra la­bai lai­ku, la­bai reikš­min­gas ir rei­ka­lin­gas, bet, aš ma­nau, klau­si­mas yra ne vien kar­te­lės ko­rek­ci­ja, tai Pre­zi­den­tas ir­gi pa­žy­mi. Yra vi­sos rin­ki­mų sis­te­mos ko­rek­ci­ja, ku­rios tiks­las tu­rė­tų bū­ti, ma­no su­pra­ti­mu, kur kas la­biau per rin­ki­mų sis­te­mą kon­kre­ti­zuo­tas. Kal­bu apie tai, kad re­for­mų da­ry­mas esant da­bar­ti­nei vien­man­da­tei ir dau­gia­man­da­tei sis­te­mai Lie­tu­vo­je… iš prin­ci­po už­ker­ta da­ry­ti re­for­mas, nes Sei­me daug Sei­mo na­rių, iš­rink­tų vien­man­da­tė­se, na­tū­ra­lu prieš at­ski­ras ko­rek­ci­jas, reikš­min­gas ir su­dė­tin­gas. Sa­ky­ki­te, ar Pre­zi­den­tas at­ei­ty­je ne­pla­nuo­ja da­ry­ti, ini­ci­juo­ti kon­sti­tu­ci­nių pa­tai­sų, ku­rio­mis bū­tų per­ei­ta, kaip ir dau­ge­lio Eu­ro­pos vals­ty­bių, į dau­gia­par­ti­nę sis­te­mą, kur bū­tų stip­ri par­ti­nė sis­te­ma su stip­ria at­sa­ko­my­be už vi­są vals­ty­bę, už vi­sus veiks­mus, ku­rie at­lie­ka­mi. Ko­kie pla­nai šiuo at­žvil­giu yra jū­sų ir ger­bia­mo Pre­zi­den­to, gal ga­lė­tu­mė­te trum­pai in­for­muo­ti? Ačiū. MAČIULIS. Jū­sų mi­ni­mi po­ky­čiai bū­tų la­bai di­de­li ir Pre­zi­den­tas to ne­da­ry­tų be dis­ku­si­jos, pir­miau­sia be dis­ku­si­jos su Sei­mo na­riais, su vi­suo­me­ne, su po­li­to­lo­gais. Va­kar kaip tik tu­rė­jo­me gal­būt ne to­kią pla­čią dis­ku­si­ją, jo­je da­ly­va­vo dau­gu­mos par­la­men­ti­nių po­li­ti­nių jė­gų at­sto­vai, taip pat po­li­to­lo­gai, vi­suo­me­nės at­sto­vai. Ten bu­vo E. Ja­ke­lai­čio mo­de­liuo­ja­ma dis­ku­si­ja, iš­kel­tas klau­si­mas, ar sa­lė­je esan­tys at­sto­vai prieš­ta­rau­tų tam, kad bū­tų ra­di­ka­lūs po­ky­čiai, o ne tik kar­te­lės stum­dy­mas. Bet tuo me­tu bu­vo E. Ja­ke­lai­čio klau­si­mas apie tai, ar su­tik­tų, kad bū­tų pa­nai­kin­tos vien­man­da­tės ir vis­kas vyk­tų pa­gal pro­por­ci­nę rin­ki­mų sis­te­mą. Tik at­krei­piu dė­me­sį, aiš­ku, gal­būt tai ne­vi­sa­pu­siš­ka dis­ku­si­ja, bet to­je dis­ku­si­jo­je nie­kas ne­pri­eš­ta­ra­vo, kad taip tu­rė­tų keis­tis sis­te­ma."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-15 18:53

Ypatingai svarbu žinoti kas valdo valstybę pačiame aukščiausiame lygmenyje. Tai vėl tenka matyti ypatingą konstitucinį NUSIKALTĖLĮ LR KT pirmininką Dainių Žalimą nuožmiai bekovojantį prieš LR Konstituciją viešumoje. Didžiausias NUSIKALTĖLIS LR KT pirmininko pozicijoje, kurį į tą poziciją parinko konstitucinė nusikaltėlė buvusi prezidentė Dalia Grybauskaitė. Apie tai kokias niekšybes kalba LR KT pirmininkas Dainius Žalimas galima pasiklausyti 2020-01-15 delfi dienos video "DELFI Diena. Viražai prieš rinkimus: ką duotų vienmandačių apygardų naikinimas?" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/video/laidos/delfi-diena/delfi-diena-virazai-pries-rinkimus-ka-duotu-vienmandaciu-apygardu-naikinimas. d? id=83273303). Konkrečiai. Nors LR KT pirmininkas Dainius Žalimas ir teisingai sako, kad Konstitucija nenurodo rinkimų sistemos, gali būti bet kokia, tačiau nepasako pačio pagrindinio dalyko, kad kokia ta rinkimų sistema bebūtų ji PRIVALO tenkinti konstitucinius lygios ir tiesioginės rinkimų teisės principus. Tuo tarpu sąrašiniai rinkimai bet kokiame pavidale, mišrioje sistemoje ar pati savaime, niekaip netenkina konstitucinių lygios ir tiesioginės rinkimų teisės principų. Todėl be abejonės LR KT pirmininką Dainių Žalimą kaltinu Valstybės, jos Konstitucijos ir jos piliečių konstitucinių teisių niekinimu, kitaip tariant valstybės NIEKŠU, hibridiniu stribu. Jam yra privaloma žinoti, kad LR KT yra 2015-10-20 išaiškinęs kas yra lygi rinkimų teisė: "2. 3. Taigi pagal Venecijos komisijos patvirtintą gerąją rinkimų praktiką lygios rinkimų teisės principas, kuris yra vienas iš Europos rinkimų teisės paveldą sudarančių principų, reiškia, kad kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą, visi rinkėjų balsai turi vienodą galią, sudarant rinkimų apygardas leistinas rinkėjų ar gyventojų skaičiaus nuokrypis nuo pasirinktos normos neturi būti didesnis kaip 10 proc. ir bet kuriuo atveju – 15 proc. , nebent yra ypatingų aplinkybių." (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/ultimatumas-seimui-del-lr-teisiniu-pagrindu-griovimo89825/). O kitiems 2020-01-15 pokalbio dalyviams linkiu tai pradėti suprasti. Nebūkite antikonstitucininkais, kurie griauna Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus. Apie visa tai yra ne kartą informuotas LR KT, Seimai, Vyriausybė ir ankstesnė Prezidentūra. Gal reiks ir esamą Prezidentą informuoti, gal jo patarėjai yra komunistinės kgbistinės sistemos patarėjai?

to-dupliui2020-01-14 22:44

noreciau nors is tolo i tave pasiziureti ,man rodos sedi invalido vezime-kas nieko blogo,bet esi pazeistos psichikos,apsimyzes,apsiseiliojes,kretantis gyvulio proto teturintis beretinis daunas

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2020-01-14 22:28

Suįžūlėjusių niekšų, Seimo narių ir Prezidento, t. y. hibridinių stribų kova prieš Lietuvos valstybę ir LR Konstituciją tęsiasi. Apie tai kaip jie su "kartelėmis" vienas kitą vanoja, parodo 2020-01-14 Laurynos Vireliūnaitės straipsnis "R. Karbauskiui nepavyko atmesti prezidento G. Nausėdos veto: pritrūko vieno balso" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/stebekite-tiesiogiai-seime-prasidejo-musis-del-rinkimu-karteliu-56-1260010#_). Tuo tarpu tie sąrašiniai rinkimai įtvirtina kgbistinius, komunistinius, mafijinius NELYGIOS ir NETIESIOGINĖS rinkimų antiteisės principus. Ir visa tai yra tik SPEKTAKLIS, hibridinių stribų spektaklis. Lietuvos NIEKŠŲ spektaklis. Pasaulinio DURNUMO esamų balsavimų savybė yra tai, kad jau išrinktas Seimo nariu dar dalyvauja antrą kartą per tuos pačius rinkimus į tą patį Seimą, kad dar kartą būtų išrinktas. Tai tikrai yra IŠSIGIMĖLIAI, paskutiniai niekšai dar ir dėl to, kad negali atsakyti į daugybę kartų paklaustą klausymą "Ar dar gyva Deimantė?" Priminsiu, kad šitas niekšybes pirmiausiai įvykdė LR signatarai su V. Landsbergio parašu 1992-07-09. Todėl ši data yra antikonstitucinės valdžios šventimo data. (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/liepos-9-ta-antikonstitucines-valdzios-diena/)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-21 17:12

to "65. Duplis". Man Jūsų nuostata iš tikro patinka, nes parodo, kad penktoji kolona, hibridiniai stribai, paskutiniai Valstybės NIEKŠAI, Seimo nariai, signatarai ir V.Landsbergis neturi jokių argumentų, kodėl renkant Seimą nereikia laikytis Konstitucijoje įtvirtintų ir privalomų lygios ir tiesioginės rinkimų teisės principų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-21 17:08

Apie tą gerosios praktikos taisyklę, kad "negalima likus mažiau nei metams iki rinkimų keisti įstatymo." kalbama jau daug kur. Tame tarpe 2019-12-21 Beno Brunalo, ELTA straipsnyje "Skvernelis įžvelgia bandymą manipuliuoti prezidentu: Lietuva nėra prezidentinė respublika" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/skvernelis-izvelgia-bandyma-manipuliuoti-prezidentu-lietuva-nera-prezidentine-respublika. d? id=83107845#cxrecs_s). *** Su tokia taisykle iš tikro būtų galima ir sutikti, tačiau yra aplinkybė, kuri viską apverčia "auktyn kojomis". Esmė tame, kad LR Seimo rinkimų įstatymas yra įžūliai, niekšiškai ir Valstybę žudančiai ANTIKONSTITUCINIS. Todėl ką nors rinkti pagal antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą iš viso NEGALIMA. Todėl bet koks laiko atstumas iki rinkimų yra tinkamas Seimo rinkimų įstatymo konstitucingumui atkurti. Atkreipkite dėmesį, kaip svarbi aplinkybė gali pakeisti net ir labai gerą taisyklę.

Piksius> dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-20 02:18

Tai svarbu kokia tvarka ir kokiais? pagrindais renkasi sau visuomenių sąjunga?? kažką. Tai, ko gero, pats apsurdikvailiausias būdas. Sutinku, kad pažeidžiant kons. tvarką valstybė yra ir gali būti. Bet, kai yra ir kitos šalys kurios turi identišką rinkimų sistemą, bet nepatiria tokios emigracijos... Dėkui už pastangas, bet manau, kad jokia sistema žmogaus, kaip to kuris renkasi, nekeičia į suvokimo pusę ką renka.

Duplis2019-12-20 01:24

Ramanuskai, tu tikriausiai supranti, kad net tavo kliedesiu net vata neskaito :D

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-20 00:56

Pasigailėjimo vertas "mąstytojas". Apie tokį mafijos, kgb ir kompartijos mąstytoją 2019-12-19 straipsnis "G. Nausėda: mažesnė rinkimų kartelė galima tik 2024 metais" (ht*tps:/*/kauno. diena. *lt/naujienos/lietuva/politika/g-nauseda-mazesne-rinkimu-kartele-galima-tik-2024-metais-945049). Citata: "Mažesnė Seimo rinkimų kartelė galima tik per 2024 metų parlamento rinkimus, teigia prezidentas Gitanas Nausėda. Anot jo, nuleisti ją kitąmet vyksiantiems rinkimams – neteisinga. „Pirmiausiai manau, kad pats įstatymas rengiamas jau per vėlai. Todėl visuomenei susidaro įspūdis, kad yra rengiamas tik dėl ateinančių rinkimų ir, manau, kad toks įspūdis yra visiškai teisingas“, – portalo delfi. lt laidoje „Dėmesio centre“ ketvirtadienį sakė šalies vadovas." O tuomet gal ateis laikas ir supratimas, kad visokios kartelės yra reikalingos tik Lietuvai pakarti, kaip ir dabar Lietuva yra antikonstitucinių išsigimėlių yra kariama, naikinama. Išgamos, kada paklusite LR Konstitucijai, kuriai prisiekėte? Kada? Rinkimai Lietuvoje privalo būti tik pagal LYGIĄ ir TIESIOGINĘ rinkimų teisę, o ne sąrašais. Kada nustosite ČIULPTI kgb, kompartijos ir mafijos soskę?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 23:05

Šlykščia antikonstitucine propaganda 2019-12-19 "Prezidentas nepritaria Seimo rinkimų slenksčių mažinimui" pasižymi ir "Prezidento komunikacijos grupė" vykdydama antivalstybinę antikonstitucinę propagandą. Ir tu man surink tokią komandą? Gal visi ten ČEKISTAI? (ht*tps:/*/ww*w.laisvaslaikrastis.*lt/index.php?option=com_content&view=article&id=9616:prezidentas-vetavo-demokratinius-rinkimus&catid=47&Itemid=101).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 18:43

Vos ne visais dezinformacijos kanalais "kartelininkus" yra apėmusi antikonstitucinė tryda, kad tik Lieutvoje LR piliečiai neturėtų lygios ir tiesioginės rinkimų teisės, taip jie kovoja su kartelėmis prieš Lietuvą. Apie tai 2019-12-19 straipsnis "Valdantieji žada atmesti prezidento veto, opozicijos lyderis įsitikinęs – nepavyks" (ht*tps:/*/ww*w. alfa. *lt/straipsnis/50408678/valdantieji-zada-atmesti-prezidento-veto-opozicijos-lyderis-isitikines-nepavyks). *** Citata: "R. Karbauskis taip pat svarsto, kad tuo atveju, jei veto nepavyktų atmesti, bus siekiama nustatyti 4 proc. kartelę. „Jei bus veto atmestas, tai bus, jei ne, iš naujo dirbsim. Seimo sprendimas buvo 3 proc., jei bus veto neatmestas, tikrai niekas negrįš prie 3 proc., matyt, eis į kompromisinį variantą, 4 proc.“, – sakė R. Karbauskis."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 18:30

Niekšybių karaliai, antikonstituciniai sutriai, Valstybės priešai Seimūnai įskaitant ir poną prezidentą Gitaną Nausėda tęsia kovą prieš Lietuvos valstybę, prieš konstitucinę LR piliečių teisę rinkti savo valdžią pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Tai yra daro LR piliečius VERGAIS (gojais) be savo politinių teisių rinkti Seimą ir savivaldybių tarybas pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Apie tai dar vienas PROPAGANDINIS 2019-12-19 Indrės Jurčenkaitės straipsnis "Dėl prezidento veto kartelėms Seimas spręs sausio 14-ąją" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/prezidentas-vetavo-pataisas-zeminancias-rinkimu-kartele-i-seima-56-1249468). Sunku net įsivaizduoti šių žmonių idiotiškumą, bet kai supranti, kad Lietuva yra okupuota kgb, kompartijos ir mafijos, tai tuomet viskas pasidaro aišku. Jų toks ir tikslas - KERŠTAS Lietuvai. Lietuva yra okupantų naikinama išvarant savo piliečius ir IŠVAGIANT. Seimo išgamoms sakau: NUSTOKITE, išsiblaivykite neišgėrę. Nors G. Nausėdos nuomonė neišmanėlimas gal ir atrodo įtikinama "O ir apskritai sprendimas keisti Seimo rinkimų tvarką, likus mažiau nei metams iki rinkimų, G. Nausėdos įsitikinimu, prieštarauja „gerajai rinkimų praktikai“." , tačiau tokia nuomonė yra ANTIKONSTITUCINGUMO PROPAGANDA ir ponas G. Nausėda save įsirašo į Konstitucijos, kuriai prisiekė, priešus. Toks ir žmogus, kad nenori susitikti su 91 kartą prie Prezidentūros susirinkusiais žmonėmis ir atsakyti į klausimą "Ar dar gyva Deimantė?" Tai pilnas nužmogėjimas, kaip ir visų kitų valstybės institucijų. Niekšai, kad jus "kiaulių gardą" (pagal G. Landsbergį) valdo? *** "G. Landsbergis: prezidento nuomonę išgirdom „Prezidento nuomonę išgirdom, kartelės keisti nereikia“, – G. Nausėdos sprendimą apibūdino konservatorius Gabrielius Landsbergis. „Aš manau, kad tai yra stiprus prezidento žingsnis, paliudijantis jo požiūrį į tai, kad Seime reikia mažiau chaoso ir daugiau geresnės politinės kultūros. Aiškinamajame rašte, galime atrasti jo argumentą, kad didesnė fragmentacija, ar iš 3 proc. atsirandanti, ar iš 4 proc. atsirandanti, sukeltų daugiau chaoso“, – teigė jis."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 17:34

Suįžūlėję Seimo niekšai 2019-12-19 diskuotoja apie karteles, galimai ant jų ruošiasi ir pasikarti. Apie tai 2019-12-19 delfi lt video "DELFI Diena. Ar Seimas išdrįs mesti Prezidentui iššūkį?" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/video/laidos/delfi-diena/delfi-diena-ar-seimas-isdris-mesti-prezidentui-issuki. d? id=83079557). ***Kalbėjimas apie "karteles" yra išsigimėlių antikonstitucininkų PROPAGANDA prieš Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus, tai Lietuvos piliečių vertimas VERGAIS (gojais) be konstitucinės rinkimų teisės rinkti savo valdžią. Jie, tie niekšai agituoja už NELYGIĄ ir NETIESIOGINĘ "rinkimų" teisę. Smarvės neeilinės, ne be reikalo G. Landsbergis tokius sulygino su "kiaulų gardu", nes tik kiaulės gali turėti tokius smegenis. Propagandoje prieš Valstybę reiškiasi P. Urbšys, S. Gentvilas ir A. Armonaitė.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 17:18

Atradau tokį nuostabų prof. Sauliaus Katuokos straipsnį "Rinkimų teisės principai" (ht*tps:/*/ww*w. vrk. *lt/documents/10180/432479/1664_katuoka_rinkimu_principai. pdf/af7c971e-d895-4d3b-bcb3-f5aeffa88597). Cituoju: "Jeigu principus traktuojame kaip teisės normas, mes tuo pačiu išsprendžiame ir principų hierarchijos klausimą. Aišku, kad aukščiausią galią turi Konstitucijoje įtvirtinti rinkimų teisės principai, po to eitų principai, kurie įtvirtinti Seimo ratifikuotose tarptautinėse sutartyse, ir pagaliau principai, kurie apvelkami rinkimų įstatymo rūbu. Ar gali kilti kolizija, tarp rinkimų teisės principų? Šis klausimas yra daugiau teorinis, nes praktikoje tokių kolizijų pasitaiko retai. Kiekvienas rinkimų teisės principas turi savo turinį, veikimo ribas ir yra pakankamai autonomiškas. Tačiau jeigu taip atsitiktų, profesorius A. Vaišvila teigia, kad teisės principų prieštaravimo atveju pirmenybė teiktina bendresniam principui. 4 Jeigu laikysimės mūsų pateiktos principų kvalifikacijos, tai esant principų kolizijai, taikytinas tas principas, kurį įtvirtina turintis didesnę juridinę galią teisės aktas. Esant teisės principo ir teisės normos prieštaravimo atveju, teikiama pirmenybė teisės principo nuostatoms. Šiuo atveju galioja bendroji nuostata, jog konkreti norma negali prieštarauti teisės principui, nes šis fundamentaliau ir bendriau išreiškia teisės esmę. 5 Konstituciniai rinkimų teisės principai įtvirtinti kitose Konstitucijos normose. Visų pirma, visuotinos rinkimų teisės principas įtvirtintas skirsnyje „Žmogus ir valstybė“. Šio skirsnio 34 straipsnyje nurodoma, kad piliečiai, kuriems rinkimų dieną yra sukakę 18 metų, turi rinkimų teisę. Tame pačiame straipsnyje nurodyta, kad rinkimuose nedalyvauja piliečiai, kurie teismo pripažinti neveiksniais. Vyriausioji rinkimų komisija yra sudariusi sutartį su Notarų rūmais, ir 4 A. Vaišvila. Teisės teorija. Justitia. 2004. , p. 155 5 A. Vaišvila. Ten pat. P. 155. prieš kiekvienus rinkimus yra sutikslinami rinkėjų sąrašai, išbraukiant iš rinkėjų sąrašų Notarų rūmų pateiktus asmenis, kurie teismo sprendimu pripažinti neveiksniais. Rinkimų teisės principai taip pat įtvirtinti Konstitucijos normose, reglamentuojančiose renkamas valstybės institucijas: Seimą, Prezidentą, savivaldybių tarybas. Pavyzdžiui, Konstitucijos 55 straipsnyje nurodoma, kad Seimo nariai renkami remiantis visuotine, lygia, tiesiogine rinkimų teise ir slaptu balsavimu. Teisinėje literatūroje dažniausiai teigiama, kad Konstitucija įtvirtino visuotinės rinkimų teisės, lygios rinkimų teisės, tiesioginių rinkimų bei slapto balsavimo rinkimų teisės principus. Juridinės technikos požiūriu, toks rinkimų teisės principų išdėstymas Konstitucijoje, susiejant juos su konkrečios valstybės institucijų formavimu, be abejonės, galimas. Galima buvo pasirinkti ir kitą kelią - fiksuoti rinkimų teisės principus, nesiejant jų su konkrečiomis renkamomis valstybės institucijomis. Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare, vyksta Lietuvoje rinkimai į Europos Parlamentą. Kadangi ši institucija nėra numatyta Lietuvos Respublikos Konstitucijoje, kai kam gali kilti mintis, kad jos formavimas formaliai tarsi nėra susietas su konstituciniais rinkimų principais. Manytume, kad Lietuvos Respublikos Konstitucija turi būti taikoma ir aiškinama atsižvelgiant į šiuolaikines realijas. Tas faktas, kad Konstitucija nenumato rinkimų į Europos Parlamentą, nereiškia, kad numatyti Konstitucijoje rinkimų teisės principai nebus taikomi rinkimų į Europos Parlamentą atžvilgiu." *** Trumpai kalbant net PROFESORIAUS lygmenyje, ko gero protingiau nė nebūna, straipsnyje visiškai NEUŽSIMENAMA apie tai, kad LR Seimo rinkimu ir savivaldybių rinkimų įstatymai kardinaliai prieštarauja Konstitucijoje įtvirtintiems lygios ir tiesioginės rinkimų teisės principams. Tiksliau tariant LR Seimo ir savivaldybių rinkimų įstatymuose, kur yra partiniai sąrašai, yra realizuota komunistiniai, kgbistiniai, mafijiniai NELIGIOS ir NETIESIOGINĖS "rinkimų" teisės principai. Tai taip ir gyvename be konstitucinės teisės rinkti savo valdžią. O tai reiškia, kad esame VERGŲ (gojų) visuomenė, kitaip tariant esame užvaldyti, užgrobti, okupuoti. Tačiau profesoriaus lygyje to matyti NENORIMA. Vergai matyti ir suprasti NEGALI, neturi teisės.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 16:48

2019-12-19 Ligijos Tautkuvienės straipsnis "Apie rinkimų kartelę" (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/apie-rinkimu-kartele/ ht*tp:/*/biciulyste.*com/be-kategorijos/ligija-tautkuviene-lr-konstitucija-ir-rinkimai-i-lr-seima/ ht*tps:/*/ww*w.laisvaslaikrastis.*lt/index.php?option=com_content&view=article&id=9608:kai-seimo-nariai-bus-renkami-vienmandatese-kai-veiks-seimo-nario-atsaukimo-istatymas-tada-ir-turesime-tikra-lr-pilieciu-seima&catid=31&Itemid=101).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-19 16:39

2019-12-19 alkas lt straipsnis "Prezidentas nepritarė Seimo rinkimų slenksčių mažinimui" (ht*tp:/*/alkas. *lt/2019/12/19/prezidentas-nepritare-seimo-rinkimu-slenksciu-mazinimui/). Citata: "Pasak Prezidento, bet kokie įstatymų pakeitimai, nuo kurių gali priklausyti rinkimų baigtis, turi būti priimami atsakingai, gerbiant konstitucinius principus ir atsižvelgiant į susiklosčiusias tradicijas. Konstitucinis Teismas 2012 m. kovo 29 d. nutarime yra konstatavęs, kad Seimo nesusiskaldymas į smulkias frakcijas ir stabilumas yra konstitucinė vertybė, kurią saugoti padeda nustatomi atitinkamo dydžio rinkimų slenksčiai."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-14 17:37

Antikonstitucininkų, hibridinių stribų, universitetininkų sąrašas yra pateiktas 2019-12-13 penktadienio straipsnyje "31 Lietuvos politologas viešu laišku kreipėsi į prezidentą ir Seimo narius: palengvinus kelią į parlamentą, demokratijos Lietuvoje tik sumažės" (ht*tp:/*/ww*w. tiesos. *lt/index. php/tinklarastis/straipsnis/31-lietuvos-politologas-viesu-laisku-kreipesi-i-prezidenta-ir-seimo-narius-). Didesnės gėdos tiems asmenims ir universitetams ko gero negali ir bebūti.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-14 16:38

Rungtynės su kartelėmis prieš Lietuvą tęsiasi. Šį kartą pasisako užslaptintų kgbistų saugotojas nuo išviešinimo Seimo narys, TS-LKD, antikonstitucininkas Laurynas Kasčiūnas. Apie tai 2019-12-12 Simonos Voveriūnaitės straipsnis "Įspėja dėl plačiau pravertų durų į Seimą: prieštarauja demokratijos taisyklėms" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/ispeja-del-placiau-pravertu-duru-i-seima-priestarauja-demokratijos-taisyklems. d? id=83028281#cxrecs_s). *** Cituoju: "Dėl šio klausimo L. Kasčiūnas kreipėsi net į į Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos demokratinių institucijų ir žmogaus teisių biuro direktorę Ingibjörg Sólrún Gísladóttir, Europos Tarybos generalinę sekretorę Marija Pejčinović Burić. Taip pat ir į prezidentą G. Nausėdą, prašydamas įvertinti, ar tokia tvarka atitinka demokratinių valstybių praktiką ir neprieštarauja demokratijos principams. Pranešime spaudai, aiškindamas kreipimosi motyvus, L. Kasčiūnas rašo, kad mažinti kartelę partijoms ir koalicijoms, kai kitų parlamento rinkimų liko mažiau nei metai, prieštarauja demokratijos principams. 1990 m. gegužės 10 d. įkurta Europos komisija kovai už demokratiją („Venecijos komisija“), kurią Europos Taryba įsteigė siekdama teisinių demokratijos garantijų, priėmė Gerosios rinkimų praktikos kodeksą." *** Taigi ką sako toji Venecijos komisija nuo 1990? Cituoju iš straipsnio: "„2. 3. Taigi pagal Venecijos komisijos patvirtintą gerąją rinkimų praktiką lygios rinkimų teisės principas, kuris yra vienas iš Europos rinkimų teisės paveldą sudarančių principų, reiškia, kad kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą, visi rinkėjų balsai turi vienodą galią, sudarant rinkimų apygardas leistinas rinkėjų ar gyventojų skaičiaus nuokrypis nuo pasirinktos normos neturi būti didesnis kaip 10 proc. ir bet kuriuo atveju – 15 proc. , nebent yra ypatingų aplinkybių.“ *** Taigi kaip žinome LR Seimo rinkimų antikonstitucinis įstatymas priimtas 1992-07-09 ir dar iki šiol tos Venecijos komisijos nuotata ir LR Konstitucija yra NEĮVYKDYTI, nes turime tokių NIEKŠŲ kaip VISI SEIMO NARIAI per visas 7 kadencijas. Taigi būtina pašalinti NEDELSIANT LR Konstitucijos pažeidimus, o ne pasisakyti už antikonstitucinius rinkimjus. Kažin ar yra pasaulyje didesnių ŠLYKŠTYNIŲ nei LR Seimo nariai?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-13 17:19

2019-12-13 straipsnyje "Prezidentui – dar vienas prašymas dėl sumažintos rinkimų kartelės" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/prezidentui-dar-vienas-prasymas-del-sumazintos-rinkimu-karteles-56-1246564) yra pristatyta ir JE Prezidento Gitano Nausėdos pozicija: "Dabar rinkimuose į Seimą partijoms taikomas 5, o koalicijoms – 7 proc. rinkėjų palaikymo barjeras, tačiau Seime nutarta šią kartelę nuleisti atitinkamai iki 3 ir 5 proc. Prezidentas G. Nausėda yra sakęs, kad tokiam pasiūlymui nepritaria. Jis sako, kad palaikytų siūlymą mažinti kartelę iki 4 proc. partijoms ir 6 proc. koalicijoms, bet ne daugiau. „Todėl mūsų pozicija yra paprasta: taip, 4 proc. partijai ir 6 proc. partijų junginiui būtų pakankamai civilizuotas sprendimas, atsižvelgiant ir į kitų šalių patirtį. Ir tokį įstatymo projektą turbūt galima būtų priimti su sąlyga, kad nekaitaliosim vėl, kaip kad vėjas papūs. Tačiau dar mažesnis kartelės mažinimas arba nuleidimas reikštų, kad mes einame tuo keliu, kai Seime atsiras dariniai, kurie smarkiai destabilizuos valdančiosios koalicijos veiklą ir tikrai sukels dar daugiau chaoso“, – antradienį viešėdamas Utenoje kalbėjo jis." *** Kaip matome Prezidentas G. Nausėda sako: "atsižvelgiant ir į kitų šalių patirtį." *** O Prezidentui PRIVALU atsižvelgti ne į kitų šalių patirtį, nes ten galima ir sprandą nusilaužti beatsižvelgiant, o atsižvelgti į LR Konstuticijos 55, 78 ir 119 straipnius, kuri visur vienodai ir įpareigojančiai reikalauja, kad visuose rinkimuose būtų LYGI ir TIESIOGINĖ rinkimų teisė. Gi partijų sąrašų rinkimai įgyvendina antikonstitcinę ČEKISTINĘ, kgbistinę Lietuvos teisinių demokratinių pagrindų griovimo teisę valdžią "renkant" pagal NELYGIĄ ir NETEISIOGINĘ rinkimų teisę.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-13 17:08

Rungtynės su kartelėmis prieš Lietuvą tęsiasi. Ir vėl 2019-12-13 straipsnis "Prezidentui – dar vienas prašymas dėl sumažintos rinkimų kartelės" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/prezidentui-dar-vienas-prasymas-del-sumazintos-rinkimu-karteles-56-1246564). Šiame straipsnyje "inteligentai antikonstitucininkai" taip skundžiasi Prezidentui Gitanui Nausėdai: "Rašte, kurį prezidentui siunčia žurnalistai Daiva Žeimytė ir Andrius Tapinas, politologė Rima Urbonaitė ir viešųjų ryšių specialistai Mykolas Katkus ir Arijus Katauskas, teigiama, kad Seimas šį pakeitimą priėmė skubiai ir be diskusijų su visuomene. „Akivaizdu, kad šis pakeitimas yra gerai apgalvotas ir labai savanaudiškas žingsnis, siekiant išlaikyti valdžią savo rankose bet kokiomis priemonėmis. Taip pat kyla abejonių, ar tokia pataisa nėra savotiškas valdančiosios Valstiečių ir žaliųjų sąjungos „kyšis“ koalicijos partneriams, kad jiems atsirastų didesnės galimybės patekti į Seimą 2020-aisiais metais, mainais už sau palankių sprendimų priėmimą. Už kartelės sumažinimą balsavę Seimo nariai demonstruoja savo egoistinį norą išsilaikyti poste bet kokiomis priemonėmis. Tai yra visiškas rinkėjo negerbimas“, – rašoma viešame laiške." Šlykščiai atrodo, kad taip vadinami "viešieji inteligentai" kaunasi prieš Konstituciją, joje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę, tai yra kaunasi už tai, kad iš LR piliečių ir toliau būtų ATIMTOS konstitucinės teisės rinkti savo valdžią lygia ir tiesiogine rinkimų teise. Tai ar čia inteligentai ar penktoji kolona, hibridiniai stribai? Tai yra tikrai rinkėjų negerbimas, jų paniekinimas. Jokių antikonstitucinių sąrašinių rinkimų neturi būti. Ar visiškai išprotėjote ar esate užsiangažavę Lietuvos priešai?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-12 02:13

Ar pozicija ar opozicija yra absoliučiai vienodi antikonstituicninkai, Valstybės pagrindų griovėjai. 2019-12-11 Jadvygos Bieliavskos, ELTA straipsnis "Opozicija prašo Nausėdos vetuoti rinkimų slenkstį mažinančias įstatymo pataisas" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/opozicija-praso-nausedos-vetuoti-rinkimu-slenksti-mazinancias-istatymo-pataisas. d? id=83020393#cxrecs_s). CITATOS: "„Seimo rinkimų įstatymo pakeitimai dar labiau didins politinį nestabilumą valstybėje. Akivaizdu, kad jie sukeltų dar didesnę politinės sistemos fragmentaciją. Į šalies parlamentą patektų daug partijų, atstovaujamų po keletą narių. Visuomenei taptų dar sudėtingiau pasirinkti rinkimų sąrašuose – jau dabar rinkėjai skundžiasi dėl painiavos tarp daugybės partijų panašiais pavadinimais“, – sakoma opozicijos kreipimesi į šalies vadovą. Opozicijos lyderis socialdemokratas Julius Sabatauskas sako, kad, jeigu dabar jau Seimo darbas atrodo chaotiškas, tai po Seimo rinkimų įstatymo pataisų įsigaliojimo jį gali būti sunku pavadinti darbu. „Seime bus sudėtinga suformuoti frakcijas. Frakcijai sudaryti reikia ne mažiau kaip 7 narių, o pateks iš daugybės smulkių partijų po kelis atstovus. Dar sudėtingiau bus formuoti ir išlaikyti stabilias koalicijas. Akivaizdu, kad jau dabar valdantiesiems sudėtinga rasti ir priimti sprendimus. Neretai tokios koalicijos tampa vienos ar kitos politikų grupės, užtikrinančios daugumą parlamente, įkaitėmis ir patiria spaudimą“, – teigia J. Sabatauskas."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-12 01:30

Visgi vyksta inirtingos "Rungtynės su kartelėmis prieš Lietuvą". Štai ir vėl 2019-12-11 Gailės Juraševičiūtės, ELTA straipsnis "Skvernelis pakeitė nuomonę dėl Seimo rinkimų kartelės mažinimo" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/skvernelis-pakeite-nuomone-del-seimo-rinkimu-karteles-mazinimo. d? id=83020329#cxrecs_s), ,kuriame is MP Saulius Skvernelis išreiškia toką poziciją: "Premjeras Saulius Skvernelis pritaria Seimo rinkimų kartelės sumažinimui iki 3 procentų partijoms ir 5 procentų koalicijoms, nors anksčiau buvo nusiteikęs skeptiškai." "„Aš buvau gana skeptiškas, bet matant tą ažiotažą, kuris kilo, tai jeigu būsiu balsavime, tikrai pritarsiu“, – patikino S. Skvernelis, pabrėždamas, kad Seimo rinkimų kartelės sumažinimas lems didesnę demokratiją." Taigi kaip matome inirtinga kova prieš Konstitucijos nuostatas, lygią ir tiesioginę rinkimų teisę, vyksta inirtingai. Sąrašiniai rinkimai yra antikonstituciniai, nes lygiai priešingai realizuoja NELYGIĄ ir NETIESIOGINĘ rinkimų teisę. Taip kaip reikia mafijai, vagims, kgbistams ir komunistams, tai yra tiems, kurie yra labiau organizuoti gaujomis pagal sąrašus. Sąrašiniai rinkimai tai demokratija gaujoms, o ne žmonėms.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-10 19:56

JE LR Prezidentas Gitanas Nausėda tikriausiai jau nebegali sustoti NIEKINĘS LR Konstitucijos ir Lietuvos žmonių. Yra 2019-12-10 straipsnis "Prezidentas nepritaria 3 proc. kartelei Seimo rinkimuose: tai destabilizacija ir chaosas" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/prezidentas-nepritaria-3-proc-kartelei-seimo-rinkimuose-tai-destabilizacija-ir-chaosas-56-1244824), kuriame rašoma:„Turbūt 99 proc. visuomenės puikiai supranta, kas čia vyksta ir dėl ko visa tai yra daroma. Jau tai yra negerai“, – viešėdamas Utenoje žurnalistams sakė G. Nausėda. Anot jo, nebūtų nuostabu, jei po ketverių metų vėl būtų siūloma grąžinti 5 proc. kartelę, nes „valdžioje esančios partijos nuspręs, kad geriau būtų eliminuoti trukdančias mažesnes partijas“. *** Ne tik turi būti girdimas mažų partijų balsas, tačiau turi būti girdimas ir LR piliečių balsas. Kol kas iš LR piliečių yra atimta konstitucinė teisė rinkti Seimą pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę, tačiau prezidentas G. Nausėda apie tai vis dar nekalba, galimai net žinoti nenori. Patikrinsime.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-08 17:15

Vytautas Landsbergis, kaip signataras, kaip profesorius, kaip asmuo ištroškęs prezidento posto visgi skleidžia antikonstitucinę, kgbistinę, komunistinę GAUJŲ propagandą. Nemalonu tai rašyti, tačiau tiesa yra brangesnė. Taigi skaitykime niekingą, antikonstitucinį 2019-12-02 Vytauto Landsbergio, TS-LKD garbės pirmininko straipsnį "Vytautas Landsbergis. Rinkimų reforma" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/ringas/politics/vytautas-landsbergis-rinkimu-reforma. d? id=82931453). Pateikiu pilnai šį straipsnį cituodamas: "Seimas negana pažemintas. Seimo pirmininkas iš pradžių ketino, siūlėsi atkurti įstaigos prestižą, bet Seimas nenori. Tik pirmininką dar paliko. Parlamentas – ne vieta debatams, – aiškina Maskva. O mūs tauta pasisako, nes taip mano, kad demokratija Lietuvoje veikia prastai. Turėjom apklausą. Signalas, kad reikia ką nors daryti. Demokratija, tai atstovaujamoji valdžia. Jos veikimą reikia ir nesunku pagerinti. Priimant pamatinę nuostatą, kad kuo smulkesnė mišrainė, tuo lengviau joje darbuotis kiaurasamčiu (duršlioku), vertėtų rinkiminę kartelę dar nuleisti. Geriausia nūnai būtų įsivesti 2,5 proc. rinkiminį barjerą partijoms ir 3 proc. koalicijoms. Kuo daugiau liaudies tarnų iš pačios liaudies! Taigi barjerai ir kartelės. Kai olimpiečiai (net ir dopingiečiai vienoj kaimynų deržavoj) neperšoka kartelės, ją privalu nuleisti. Tada laimėsim! Visuotinis laimėjimas, visuotinės dalybos. Jeigu sakytų kas, kad smulkioji mišrainė – susigriovimas savo rankomis, tai juk visai nesunku pasitikrinti. Iš anksto, dar iki rinkimų. Gal tauta kaip tik pritartų, pravedus referendumą, kad partijoms – 2,5 procento? Į 100 proc. sutilptų net 40 partijų, visos pasimaitintų iš biudžeto papo. Pasitarkite, kultūra ir finansai. Pamąstyk, Lietuvos Seime, juk tavo galioj paleisti referendumą. Be didelių galvos skausmų, nedelsiant." *** Tokiu būdu V. Landsbergis didžiuojasi, kad yra iš LR piliečių atimta konstitucinė lygių ir tiesioginių rinkimų teisė. Taip tikrai taip ir padarė signatarai ir V. Landsbergis 1992-07-09 priimdami Seimo rinkimų įstatymą, kuriame įtvirtino NELYGIĄ ir NETIESIOGINĘ rinkimų antiteisę. Tai tiesioginė V. Landsbergio kova prieš Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-08 17:04

to "47. Ekspertas". Pasirodyk viešai kgbistinis eksperte, jeigu save laikai teisiu. O juk nepasirodysi. Štai kokia problema. Tai ir galvoju, kodėl Jungtinėse Amerikos Valstijose yra "vienas rinkėjas - vienas balsas" ir kažkaip tų partijų niekas neskriaudžia. Tai ir galvoju, gal JAV įkūrė kgbistinės komunistinės išperos, kaip ponas "47. Ekspertas"? O tai ką žinau ir ko nežinau, tai jau tikrai ne tamstai spręsti. Gal debilu užgimei?

Ekspertas2019-12-08 01:23

Dr, Jonas net nežino, kad Lietuvos Konstitucijoje buvo įtvirtinta proporcinė rinkimų sistema. Ir visi Seimai nuo 1920 metų rinkti pagal sąrašus. Po karo kartu su Stalino saule buvo į Lietuvą atnešta taip Dr. Jono giriama mažoritarinė sistema. 1992 m. seimą rinkome pusę pagal sąrašus, kitą pusę pagal atskiras apygardas. Konstitucijoje dabar įrašyta, kad rinkimų sistemą pasirenka Seimas. Tai jis ir laikosi - pusė Seimo pagal sąrašus, kitą pagal vienmandates apygardas. Pagal sąrašus kaip pas kaimynus - lenkus, latvius ir estus. Kitą pusę renkan pagal vienmandates apygardas - kaip pas baltarusius.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-05 17:15

2019-12-05 Jadvygos Bieliavskos, Dainoros Karklytės, ELTA straipsnis "Opozicija blokavo įstatymo pataisas, leidžiančias sumažinti patekimo į Seimą kartelę" (ht*tps:/*/respublika. *lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/opozicija_blokavo_istatymo_pataisas_leidziancias_sumazinti_patekimo_i_seima_kartele/). Kaip matome plačiai yra skleidžiama antikonstitucinė propaganda apie "kartelinius", mat jie "tobulina" rinkimus kovodami prieš LR Konstitucijoje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Lietuva yra kartelninkų okupota, griauna Lietuvos valstybės teisinius demokratinius pagrindus.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-05 16:37

2019-12-05 Indrės Jurčenkaitės straipsnis "Opozicija boikotavo iniciatyvą kartelę į Seimą leisti žemyn: nepritaria ir keli valdantieji" (ht*tps:/*/ww*w. 15min. *lt/naujiena/aktualu/lietuva/opozicija-boikotavo-siulyma-kartele-i-seima-leisti-zemyn-56-1238844). Idioto kalbėjimas. Citata: "„Keisti rinkimų įstatymus iki jų likus mažiau nei metams yra tas pats, kas keisti žaidimo taisykles vidury kėlinio. Akivaizdu, kad tai daroma siekiant pakeisti rinkimų rezultatus. Numatytas įgyvendinimo laikas rodo ne norą didinti politinių jėgų atstovavimą, o paprasčiausią suinteresuotų partijų politinį išskaičiavimą“, – posėdžio metu kalbėjo M. Majauskas, tačiau Seimas jo ir kolegų iniciatyvai balsų dauguma nepritarė." *** Sąrašinių buvimas yra antikonstitucinis, nes netenkina Konstitucijoje įtvirtintų lygios ir tiesioginės rinkimų teisės nuostatų. Taigi tas kalbėjimas apie "karteles" yra Lietuvos NIEKŠŲ tauškalai ir veikimas prieš Lietuvos valstybės konstitucinius pagrindus.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-05 16:21

2019-12-05 Simonos Voveriūnaitės, BNS straipsnis "Kol kas nepavyko: kartelės mažinimą rinkimams blokavo opozicija" (ht*tps:/*/ww*w.delfi.*lt/news/daily/lithuania/kol-kas-nepavyko-karteles-mazinima-rinkimams-blokavo-opozicija.d?id=82965819). Citata: "Balsavime nedalyvavo visos Liberalų sąjūdžio, Lietuvos socialdemokratų partijos ir Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų (TS–LKD) frakcijos. Vieningai už balsavo visi Lietuvos lenkų rinkimų akcijos – Krikščioniškų šeimų sąjungos (LLRA–KŠS) ir LSDDP atstovai, po 8 parlamentarus. 37 valstiečiai taip pat palaikė pasiūlymą, du frakcijos nariai: Stasys Tumėnas ir Darius Kaminskas balsavo prieš, susilaikė Rūta Miliūtė ir Laimutė Matkevičienė."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-12-01 05:22

Tas niekšelis "40", kuris rašo mano vardu, pasirodo yra iš Vilniaus, Bitės klientas. Taip, kad mano spėjimas "41" gali būti teisingas. Kas netingi, tai patikrinkite IP: 84.15.184.34 ir jei manote verta, tai praneškite man. Tokius niekšus, nepriklausomai kokias pareikgas užima, reikia kelti į viešumą. Ačiū.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-30 04:28

Komedijantai, politikos senienos (R. Žemaitaitis, A. Zuokas, R. Paulauskas) laužys seną politinę sistemą pasirinkdami antikonstitucinį seną veikimo metodą formuodami antikonstitucinius sąrašus rinkimamas. Apie tai 2019-11-29 video "Bus sulaužytas stuburas senai politinei sistemai • 2019 11 26" (ht*tps:/*/ww*w. youtube. *com/watch? v=aKToO5j4Gt4). Centro liberalai, tai save įvardina nauja- pasenusi antikonstitucinė gauja. Ape tai 2019-11-29 straipsnis "Lietuvoje gali būti sulaužytas stuburas senai politinei sistemai: būtent to sieks geros praeities ir patirties politikai" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/lietuvoje-gali-buti-sulauzytas-stuburas-senai-politinei-sistemaibutent-to-sieks-geros-praeities-ir-patirties-politikai/). Labiausiai savo žulikiškumą parodė R. Žemaitaitis, nes deklaravo teisės viršenybės principą kovodamas savo sąrašais prieš LR Konstitucijoje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Vieną kalba, kitą daro.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-29 05:12

to "40. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo. com (2019-11-28 15:03:14) (84. 15. 184. 34):" Tai glušius nematai, kad tavo IP yra kitoks. Bet iš tikro, tai matyt labai baisu, neteksi valdžios, jeigu paklusi Konstitucijai. Gali tik iš pasalų komentarus rašyti. Bet tai suprantama... gal Seimo narys, gal Vyriausybės narys, gal iš Prezidentūros, gal iš VSD, o gal iš mėšlyno rašinėji. Ne pirmas toks kartas, tai tau tai niekuo nepagelbės. Nuo to Seimo narių antikonstitucinė veikla nė kiek nesumažės, jų niekšiškumas ir nužmogėjimas tikrai niekuo nesumažės. Taigi ko gero tokiu būdu nepasislėpsite šūdžiai, antikonstitucininkai. :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-28 17:03

As, kaip seksualiniu mazumu atstovas pasisakau uz visuotini geju ir lesbieciu streika pries landsbergistu diktatura!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-28 16:56

Kova prieš Konstituciją yra būdinga ČEKISTAMS, komunistams, kgbistams ir kriminalinėms gaujoms. Visi jie nekenčia Lietuvos, nes nenutraukia antikonstitucinės veiklos. Sąrašiniai rinkimai visiškai netenkina Konstitucijoje įtvirtintos nei lygios, nei tiesioginės rinkimų teisės. 2019-11-28 BNS straipsnis "Seimas pritarė siūlymui rinkimų kartelę leisti iki 3 procentų" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/daily/lithuania/seimas-pritare-siulymui-rinkimu-kartele-leisti-iki-3-procentu. d? id=82903807). Ką tai reiškia? Reiškia, kad R. Karbauskis, N. Puteikis ir visas Seimas yra už MAFIJINĮ valdymą, tai yra gaujų valdymą. Lietuva yra OKUPUOTA, neturi legitimios valdžios.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-28 09:12

Antikonstitucininkų niekšinga kova prieš Lietuvos valstybę inirtingai tęsiasi, kaunasi su kartelėmis be perstojo. Apie tai 2019-11-27 Indrės Jurčenkatės straipsnis "Seimo prieštara nė motais: trūks plyš bando įteisinti 3 ir 5 proc. barjerus į parlamentą" (ht*tps:/*/ww*w.15min.*lt/naujiena/aktualu/lietuva/seimo-priestara-ne-motais-truks-plys-bando-iteisinti-3-ir-5-proc-barjerus-i-parlamenta-56-1237010).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-26 21:39

to "36. StasysG". Keisti Konstituciją, kai Seimai yra antikonstituciniai yra neteisėtas aktas, nes iš neteisės teisė neatsiranda. Vienintelis teisėtas Seimo aktas yra veikti pagal Konstituciją, savo priesaiką ir nedelsiant atkurti lygią ir tiesioginę rinkimų teisę tiek Seimo tiek savivaldybių rinkimuose. To nedarydami Seimo nariai vykdo kgbistinę iškrypėlišką Lietuvos valstybės teisinių demokratinių pagrindų niekinimą ir naikinimą. Tai kaip tokį Seimą vadinti? G. Ladsbergis Seimą sulygina su "kiaulių gardu", o R. Juknevičienė Seimo narius vadina "padugnėmis". Kol kas negirdėjau šiems pavadinimams jokio prieštaravimo iš Seimo narių.

StasysG2019-11-26 15:57

Gal atėjo laikas keisti ir kitus Konstitucijos straipsnius? Toks pavyzdys Tiesos,lt yra. Mano komentaras prie jo: "Konstitucijos 109 str dabar skelbia: "Teisingumą Lietuvos Respublikoje vykdo tik teismai. Teisėjas ir teismai, vykdydami teisingumą, yra nepriklausomi. Teisėjai, nagrinėdami bylas, klauso tik įstatymo. Teismas priima sprendimus Lietuvos Respublikos vardu". ------------------ Advokatas J Ivoška siūlo taip: "109 straipsnis. Ginčus dėl teisingumo ir teisėtumo Lietuvos Respublikoje sprendžia teismai. Teismai ir teisėjai, nagrinėdami bylas, vadovaujasi faktais, gamtos bei logikos dėsniais ir įstatymais bei kitais teisės aktais. Teisėjo pareiga, vykdant nustatytas funkcijas, elgtis kompetentingai, nešališkai ir nepaveikiamai, laikantis TIESOS viršenybės principo. Teismo priimami procesiniai aktai skelbiami Lietuvos Respublikos vardu." ----PRITARIU advokato siūlomai Konstitucijos 109str. labai svarbiai pataisai".

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-24 16:51

Taigi laukiu, laukiu, laukiu kada oponentai mane sukritikuos ir įrodys, kad sąrašiniai rinkimai atitinka ir lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. O jie suprasdami, kad yra proto invalidai, tai kalba apie viską, tik ne apie tai ką reikia. Tai liečia ir visus Seimo narius ir visus prezidentus ir visus signatarus, įsakaitant Z. Vaišvilą ir R. Paulauską, kurie skleidžia priešingą propagandą, kaip toks LR KT pirmininkas propagandistas, antikonstitucininkas Dainius Žalimas.

Nieko naujo2019-11-24 00:05

ir nieko daugiau be tų savo dvokiančių homofantazijų niekad neišmanei.

>32. Čia jau,2019-11-23 23:54

velesai neturiu noro tau skirti laiko. Bet susirasi kita seni salti neabejoju. :) Is kitos puses gaila man taves, visa diena ieskai su kuo pabendrauti ekspertuose. Nuvilsiu. Ir "dakataras" nemanau kad laiko tau mazvaiki skirs. Nors apie siknaskyles tikrai rastumete bendru tasku pasikalbeti :)

Čia jau,2019-11-23 23:47

tipo, "gudriai" sukūrei? :D))) :D))))

>30. >senis šaltis2019-11-23 23:43

Gal nedemonstruok ligos velesai. Tokia atmazke ir vaikas apsijuoktu. Papasakok kas tu per vyras, kuri taip apsedo tas saltis? Gal papasakok kodel tu cia uzsiemei "Ekspertas" pasivadines ant to "gerbiamo daktaro" tokias frazes rasineti? Dar papasakok kad cia ne tu rasei :)

>senis šaltis2019-11-23 23:38

O kaip kreiptis? Negi kaip vyrą??? Nebesvaik, jei jau moteriškas "funkcijas" atlieki.

>24. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 23:35

"Daktaras" o dauguma komentaru apie sinku skyles ir ju laizyma, kaip ir veleso. Daugiau kaip ir nera ka su tavim kalbeti. Esi vertas to zeiau rasancio pasnekovo, kuris ir velesas ir Ekspertas ir senis saltis ir dar kazkodel i seni salti kreipiasi kaip i moteri. Liga laigai nelygim bet jusu abieju jau toli pazengusios.

Galima spėti,2019-11-23 23:27

jog ir įklotų (kaip meiliai vadini_ pampersiukų) "prisiruošei". Na, laukiam spektaklio :D))) Ponia senis šaltis :D)))

>senis šaltis2019-11-23 23:23

Nebeiškentė išsigimėlė :D))) :D))))

>24. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 23:21

Na nuejau pagal "daktaro" nuoroda ir paskaiciau komentarus. Po to paskaiciau visus komentarus ir matosi, kad tas senis saltis apibudino tamsta, nes kiek eina suprasti, tai ponuti Ramanauskai ten pats sau komentarus pagal seni rasineji. Bet taip ir nesupratau prie ko cia senis saltis ir tavo komentarai apie siknu laizymus? Kur tu matai ta seni salti ar velesas tau jau irgi paranoja apkrete. tas velesas ant tiek bukas ir pats rasineja, kaip ir "daktaras" komentarus sau. Tik velesas tiek savim patikejo, kad vos ne visada daro tas pacias klaidas rasydamas komentarus is kitu adresu.

-24. dr. Jonas Ramanauskas2019-11-23 23:03

Gerbiamas Jonai, taigi čia (20.)ir yra ta Gamtos auka , anksčiau idiotiškai besivadinusi "senis šaltis"

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 22:49

to "20. Tas Ekspertas". Matau, kad tamsta esi labai nepakantus tiesai? O gal esi nepakantus tam, kas yra parašyta straipsnyje? Tai tamsta paskaityk geriau mano 8-tą komentarą ir suprasti kas prie ko, kodėl toks mano 16-tas komentaras. Būtinai nueik į nuorodytą straipsnį, būtinai patikrink ar tokie komentarai ten yra. Ir kai įsitikinsi, kad tai TIESA, tada užsičiaupk ir tylėk nė neurgzdamas. Truputį galvok, jeigu pavyks.

Ekspertas2019-11-23 20:13

KAS ZINO KUR VATOS GAUT PIGIAI IR DAUG?! GAL ZINOS LANDSBERGISTU PARTIJOS KANDIDATAS RAMANAUSKAS? BEJE, JEI KAM REIK RENGIU KALEDIBIUS SENIO SALCIO PASIRODYMUS. NEBRANGIAI JUSU VAIKUS APTASKAU CUMSHOTAIS IR TRATINU APRENGES SPALIUKAIS.

>senis šaltis2019-11-23 19:10

ponia eksperte, pampersiuką "ruošiatės", kad tokia tyli? Gerai_ stumkit, nesitrukdykit, iki pusiaunakčio turėsit su kuo meiliai tartis.

>20. senis šaltis2019-11-23 18:51

"ekspertas" :D))) inkščia

Tas Ekspertas2019-11-23 18:04

Tas "Ekspertas" yra velesas, kuris raso tokius komentarus imituodamas seni salti. Po to pats i tuos komentarus atsakineja. Jo atsakymas 18. Apie "Ekspertas" senis šaltis. Manes jau nestebina sitas ligonis susirges seniu salciu. Labiau stebina tokie autoriai, kurie save prskiria daktaru kastai, o leidzia sau komentuoti tokiomis frazemis "Ponas asilas, šiknaskylių laižytojas, niekaip neatskiria dr. Jono Ramanausko nuo dr. Jono Vytauto Ramanausko. Asilas ir išliks asilu, niekaip nepasidarys drambliu." Ka gali naudingo parasyti toks iskrypelis daktaras leidziantis viesoje erdveje sau rasyti tokius zodzius.

Elle2019-11-23 14:16

Portale, turekit omeny, kad skaito ir raso ir padorus, protingi ir kulturingi komentatoriai. taigi trinkit ir neskelbkit tu slyksciu iskrypelisku komentaru. Tiesiog tai zeidzia.....

Apie "Ekspertas" senis šaltis2019-11-23 10:48

O kodėl gi ne? Ne ekspertas? Net labai galima pripažinti kaipo tos srities žinovę. Pagaliau, tiek laiko net neslepia savo orientacijos bei tokių išsigimimo išraiškų, kad... maža tikrai neatrodo.

K To 13…152019-11-23 10:28

Mielas "Ekspertas", mes jūsų nuomonę perskaitėme. Jau galite išjungti funkciją Copy-Paste.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 07:17

Ponas asilas, šiknaskylių laižytojas, niekaip neatskiria dr. Jono Ramanausko nuo dr. Jono Vytauto Ramanausko. Asilas ir išliks asilu, niekaip nepasidarys drambliu.

Ekspertas2019-11-23 06:13

LANDSBERGISTU SUNIE, DAR LANDSBERGIS MIEGOT NEVEJA?

Ekspertas2019-11-23 06:10

EI VATOS, J RAMANAUSKAS YRA LANDSBERGISTAS, NEPAMIRSKITE TO XD

Ekspertas2019-11-23 06:09

JONAS RAMANAUSKAS DALYVAVO RINKIMUOSEVSU TS-LKD, JIS YRA TIKRASIS LANDSBERGISTAS BEIGI GALIMAI TVARTELINIS. ACIU XD

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 06:08

to "10. Ekspertas (2019-11-23 04:05:07) (84.15.190.58)". Pasirodo atspėjau, naktinis asilas jau ir Putino organus yra apžiūrėjęs ir atskleidęs jų savybes.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 06:05

Kriminalinės gaujos skleidžia savo antikonstitucinę propagandą visur kur gali. 2019-11-22 Jadvygos Bieliavskos, ELTA straipsnis "Siūloma žemesnę kartelę taikyti tik 2024 m. Seimo rinkimams" (ht*tps:/*/kauno. diena. *lt/naujienos/lietuva/politika/siuloma-zemesne-kartele-taikyti-tik-2024-m-seimo-rinkimams-940839). Primenu, kad visą šitą antikonstitucinį jovalą Lietuvai 1992-07-09 įpiršo LR Signatarai su V. Landsbergio parašu. Tai neapykantos Lietuvai konkretus įrodymas, nes tuo būdu atėmė iš visų LR piliečių konstitucinę teisę rinkti Seimą pagal Konstitucijoje įtvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Tai tokie NUOPELNAI. Ryja rentas kaip turi būti.

Ekspertas2019-11-23 06:05

BEJE, KA GERIAU LAIZYTUM, PUTINO SIKNA AR JO TRUPUTI PASIRAUKSLEJUSE BOTULINO PILNA SEKLOS SIFONA? XD

Ekspertas2019-11-23 06:02

KA GERIAU CIULPTUM PUTINO AR LANDSBERGIO BIRKA? ACIU.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 05:43

to "5. Ekspertas". Kažin ar nebūsi tas pats naktinis "ekspertas", kuris užsiiminėja šiknų laižymu. Konkrečiai po 2018-08-10 straipsniu "KONSTITUCINIO TEISMO ŠARLATANAI (III dalis)" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/konstitucinio-teismo-sarlatanaiiii-dalis93170/) paliko tokius komentarus: "33. Senis Šaltis (2017-08-11 16:46:42) (88. 222. 97. 16) Parašė: ar galima jonai ir aš pasišildysiu tavo šiknoj liežuvį? Tu mano pupuliuk. Būtinai atidžiai perskaitysiu tavo visus straipsnius, komentarus ir nuorodas, bei video. Kad tik nebūčiau šarlatanas." ir "54. Senis Šaltis (2017-08-11 18:57:00) (88. 222. 97. 16) Parašė: Tai kad jonai 33-čiam komentare aš tau subinę laižyti gatavas, kad tik tu mane priimtum į išrinktųjų tarpą...." Labai jau panašus braižas. Taigi nieko naujo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 05:32

Pasirodo, kad konservatoriai turi strateginius tikslus NIEKINTI LR Konstituciją galimai visą laiką ir nė nesiruošia jai paklusti. Tai jau aukščiausia NIEKŠYBĖ prieš Lietuvos valstybę. Apie tai 2019-11-22 Jadvygos Bieliavskos, ELTA straipsnis "Siūloma žemesnę kartelę taikyti tik 2024 m. Seimo rinkimams" (ht*tps:/*/respublika.*lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/siuloma_zemesne_kartele_taikyti_tik_2024_m_seimo_rinkimams/).

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 05:24

Berods ir jaunasis liberalas jau turi supelyjusius smegenis. Niekaip nenori paklusti Konstitucijai, kuriai prisiekė ir eiti į Seimą pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Dar labiau skleidžia anitikonstitucinę propagandą, kaip koks nevykėlis. Apie tai 2019-11-20 laidos "Alfa taškas" įrašas "Liberalas S. Gentvilas: partijų atstovavimo rinkėjams sąlygos yra nepagrįstai sudėtingos" (ht*tps:/*/ww*w. alfa. *lt/straipsnis/50406470/liberalas-s-gentvilas-partiju-atstovavimo-rinkejams-salygos-yra-nepagristai-sudetingos). Šitam jaunuoliui net paprasti dalykai yra per sudėtingi. Turi būti "vienas rinkėjas - vienas balsas". Kas čia yra tokio sudėtingo?

Ekspertas2019-11-23 02:37

PAPRASTI ZMONES KALBA, KAD JONAS RAMANAUSKAS NERA DAKTARAS, O VETERINARAS! PO SAVO ZMONOS MIRTIES PASISAVINO JOS PAVARDE. BEJE, JO ZMONA BUVO STALINISTINIO HUMANIZMO TEORIJOS MOKSLU DAKTARE, BEJE GERA SLIUCHA, BIRKA CIULPDAVO KAIP TELETABIU SIURBLYS

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-11-23 01:58

Ir daugiau yra besirūpinančių kartelėmmis. 2019-11-22 Arkadijaus Vinokūro straipsnis "Arkadijus Vinokuras. Trys procentai ir galas Lietuvos demokratijai" (ht*tps:/*/ww*w. delfi. *lt/news/ringas/politics/arkadijus-vinokuras-trys-procentai-ir-galas-lietuvos-demokratijai. d? id=82844673#cxrecs_s). A. Vinokūras teigia: "Nes patekimui į Seimą kartelės nuleidimas nuo 5 proc. iki 3 proc. būtų galas Lietuvos demokratijai." Visai žmogus nesuvokia, kad tų "kartelių" buvimas ir panaikina demokratiją ir teisinę valstybę. Bet juk giedoti tai reikia?

„Baltijos kelio“ aukos2019-11-22 12:41

SUPUVUSI, KORUMPUOTA--IŠDUOTA IR IŠPRIEVARTAUTA--ŠTAI KOKIA SIANDIEN LIETUVA !!!!!!.... VAGYS IR AFERISTAI, DYKADUONIAI IR DEMAGOGAI---SĖDI PRIE PILNO LOVIO IR VARGU AR KAS PASIKEIS DAR BENT 50 metu ..!!!..... AR UŽ TOKIĄ LIETUVĄ KOVOJOME ??? Ar prisimenat, su kokiu entuziazmu brovėtės į "Baltijos kelią"? Tikėjote būsima kapitalistine gerove ir nežabota laisve... ir turite... Dauguma to „kelio“ dalyvių buvo pažeminti, nuskriausti, nuskurdinti, neteko darbo ir vilties, nuvaryti prie šiukšlių dėžių, išvaryti iš Tėvynės. O prie Lietuvos kūno prisisiurbusios erkės ir toliau alina Lietuvą. Ką mes darome? Platiname narkotikus jaunimui mokyklose, vadovėlių, knygų bibliotekoms neduodame. Kas darosi mūsų valstybėje?.. Negalima šitaip elgtis su žmonėmis. Tauta skursta, daug savižudybių, masiška emigracija iš Lietuvos... Sugriovę, išvogę ir sunaikinę pramonę, žemės ūkį, didžiausius žvejybos ir transporto laivynus, sanatorijas, sveikatos apsaugą, kultūrą ir švietimą, kaimo ambulatorijas, vaikų poilsio stovyklas, profesines sąjungas, nuskurdinę didžiąją dalį tautos, viską vagiantys ir grobiantys keliami ant pjedestalo, lyg didžiausi didvyriai... Išeitų, kad mes jiems jau atleidome, nors jokio atleidimo jie nė nesiruošė prašyti. Gal todėl ir toliau grobia viską, ką tik gali pasiekti: ežerus, paežeres, miškus, svetimą žemę, valstybinius butus?... Turėkime vilčių, kad istorija su laiku bent jau įvardins didžiausius Lietuvos valstybės nusikaltėlius. Lietuva iki šiol savo užsienio politiką rašė ant tualetinio popieriaus. Lietuviai su VL priešakyje varžosi, kas labiau apspjaudys Rusiją. Jūs manote, kad taip kenkiate Rusijai? Kvailiai - jūs kenkiate sau ir Lietuvos žmonėms. Dirbantys Rusijoje verslininkai jau senokai pajuto. Vieno pažįstamo restoraną uždarė, neva, dėl sanitarinių pažeidimų. Kito - iš Lietuvos atvežtus maisto produktus pralaikė muitinėje 3 paras ir pripažino neatitinkančiais Rusijos standartų, nes jie sugedo, trečiam pakėlė patalpų nuomos kainas, ir verslas žlugo. Nuolatiniai lojimai ant Rusijos skaudžiai atsirūgsta ir eiliniams žmonėms, kai eilinį kartą padidinamos dujų kainos. Kai IAE uždarėme, 60% elektros perkame iš Rusijos. Kai, verčiami ES, IAE uždarėme, tapome, kaip niekada, priklausomi nuo rusų, todėl jiems nesunku atsiliepti į kiekvieną mūsų megstaberetininkų amtelėjimą. Tik kenčia dėl to eiliniai lietuviai... Suprantama, fon landsburgams ir adamsams dėl to nusispjauti. Jiems runkeliai nerūpi. Kvailiai dar ir giriasi ES „pagalba“. Tik kam ta pagalba atitenka? Ogi Rusijai per padidėjusias dujų ir elektros kainas...

Ekspertai,2019-11-22 09:48

manau, Lietuvoje negyvenantys ir gyvenimo nežinantys, neturėtų rašinėti straipsnių apie Lietuvą. Jis net gyvendamas Lietuvoje, nežinojo kas kaip vyksta ir kaip žmonės gyvena. Kodėl vis publikuojate jo svaičiojimus?

oi2019-11-22 02:10

kokie sukciai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi