Nepriklausomas atsinaujinusios Žmonių partijos portalas delfi.lt , cituodamas naujienų agentūrą ELTA, kuri remiasi naujienų agentūra „Reuters“, pranešė, kad gruodžio 22 d. Rusija „įspėjo, kad Šaltojo karo laikų sutarties, ribojančios vidutinio nuotolio raketų naudojimą, žlugimas gali privesti prie ginklavimosi varžybų ir tiesioginės konfrontacijos tarp kelių pasaulio regionų“.

Apie tai skelbiama publikacijoje grėsmingu pavadinimu „Rusija įspėja dėl pasaulinio konflikto“.

Informuojama, kad „Rusijos įspėjimas pasirodė po to, kai penktadienį Jungtinių Tautų Generalinė Asamblėja nepritarė Rusijos pateiktam rezoliucijos projektui dėl paramos Vidutinio nuotolio branduolinių pajėgų sutarčiai (INF)“.

Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė jau prieš kelis metus buvo perspėjusi pasaulio bendruomenę, kad Rusija yra vis labiau agresyvėjanti teroristinė valstybė.

Publikacija iliustruojama įtikinama fotografija, kuri aiškiai leidžia suprasti, kad Rusija puolimą gali pradėti bet kuriuo metu:

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
Senis Šaltis2018-12-26 19:21

84. Dzukas > 82. suldu. Suldu, ką sakiau, komentaras apie nieką. Na dar ant švenčių nurašyti galima tokį dzūko briedą. Ko nepripezės alkoholikas.

Nesamonė2018-12-26 17:54

zydas kabalistas Laitmanas sakė kad arba karas arba super krizė bus, kad žmonija atsitokėtų kad juos nėra kam valdyti, tai yra, kad nėra mokančių valdyti ir tik žydai gali išgelbėti pasauli ir atiduoti valdžia zydams, super krizes ir karo tikslas vienas ir tas pats - atiduoti valdyti žydams, pagal žyda Laitmaną.

Dzukas > 82. suldu2018-12-26 17:40

Nesutiksiu su tamsta, nes branduolinio karo atveju negali buti nei laimejusiu, nei pralaimejusiu. Pralaimi visi, be isimties. Yra dvi jegos su milzinisku branduoliniu arsenalu, dalinai jos ir islaiko tam tikra balansa Pasaulyje. Kaip jau rasiau, siuo atveju, geras pvz. ilgalaikis Indijos ir Pakistano konfliktas. Tiesa pasakius, itempti santykiai ir tarp Indijos su Kinija. Eilinio zmogaus samoneje dar like Antro pasaulinio sablonai. Dabar, tai ka mes vadiname karais, tai ne visai karai, tai kariniai konfliktai, sukurscius ir palaikant vidines jegas. Branduolinis ginklas, siuo metu, tai pagrinde bendras zmonijos garantas. Jeigu skaitete, vakar Vokietija kategoriskai pasipriesino branduolinio ginklo platinimui Europoje ir tai teisingai. Kiekvienas papildomas uztaisas tik padidins gresme ir ne kiek nesuteiks kam nors papildomu garantiju. Butent susitarimai ir yra garantija. Savaime aisku tai nera 100% garantija, nes 100% nebuna is esmes. Visada buvo, yra ir bus stipresni ir silpnesni, tai zinoma a priori. Tik susitarimai padeda isvengti priespriesos, kai suderinamas elgesys tarp saliu, viena kitos atzvilgiu. XXI amz. ir negalvokite, kad stipresnis tik ir svajoja uzgrobti silpnesni, tai nenaudinga bet kuriuo atzvilgiu. Nera viskas taip paprasta ir vienareiksmiska. As pvz. visiskai suprantu vokiecius - branduolinio ginklo platinimas didina itampa. Uz vieno neatsakingo, kokios nors salies, veikejo veiksma automatiskai atsako visi Europoje. Svarbus ir kitas atvejis - neaisku kodel, bet pakilo raketa, jos trajektorija i Rusijos teritorija. Eiline raketa bus sunaikinta ir toliau bus bent pabandyta issiaiskinti kame reikalas. Kai visa Europa bus prikaisiota amerikonisku raketu, kas gali garantuoti, kad tai nera branduolinis smugis? Nieks. Labai didele tikimybe gauti atsaka - salve branduoliniu raketu. Kas bus po to, galima neaiskinti. Negalima duoti "vaikams zaisti su degtukais", tai ir yra "tevu atsakomybe".

Senis Šaltis2018-12-25 18:44

82. suldu -> dzukas. Suldu, ši diskusija pasmerkta net neprasidėti. Dzūkas rašo tik šabloniniais lozungais. Kas reikalauja "logikos", kaip rašo pats dzūkas, tai priderinami lozungai. Šiuo atveju dzūko lozungams nėra šablono. Tad tikėtina, kad išgirsime tik nuo temos atitraukiantį rusijos šlovinimą ir visišką vakarų bejėgiškumą ir sumenkinimą. Galvojau dzūkas yra tam, kad stumti rusišką propagandą, bet pradedu įtarti, kad greičiau anas čia dar labiau suskaldyti mus tarpusavyje.

suldu -> dzukas2018-12-25 15:40

garantas yra tikymybe pralaimeti. si garanta uztvirtina branduolinis arsenalas. susitarimai susitarimais.o kokie susitarimai imanomi tarp stipresnio ir silpnesnio?

...2018-12-25 13:11

Cyvis pacem para belum

velesas -74. U-22018-12-24 20:35

Jūs, Gerbiamas Kolega, ne tik estetas. Jūs dar ir idealistas.:)

Dzukas > 63. T0mas J.2018-12-24 19:54

Nebuvo ir nera branduolinis ginklas garantu. Garantu gali buti tik susitarimai tarp valstybiu, turinciu rimta branduolines jegos potenciala. Tokiu dvi - JAV ir Rusija. Jos ir garantuoja sioki toki stabiluma pasaulyje. Kad INF suzlugde vakarai, tai realus faktas - uz sutarties nutraukima ir pries Rusijos rezoliucija issaugoti sutarti JTO GA nubalsavo 43 salys, tai vakaru salys - NATO nariai + salys turincios ipatingus santykius su NATO. Pries buvo 46 salys, kiti susilaike ar nebalsavo visai. Kame gresme - dabar bus nesunku bus platinti branduolini ginkla Europoje. Kur jis bus platinamas - tik Rytu Europoje. Savaime aisku ne visos salys sutiks, bet kad sutiks Lietuvos valdzia tikimybe labai didele. Tai keleta kartu padidina gresme Lietuvai buti sunaikintai. Cia gi nera jokiu samokslu teoriju, tai tik pragmatiskas atsakymas. Kas del tamstos teiginio - " Branduolinės valstybės ir branduoliniai klubai yra ramūs dėl taikos savo teritorijoje". Indija ir Pakistanas, dvi branduolines valstybes, bet niekaip neapsaugo ju nuo karo tarpusavy. Ten tai vyksta pastoviai jau kokie 70 metu. Nereikia pamirsti dar ir to, kad idestytas Lietuvos teritorijoje ginklas niekaip nepavaldus Lietuvai, Lietuva bus tik ikaitas ir nedaugiau.

velesas - "senis šaltis"2018-12-24 19:39

Tai sakai, įjungi durnių (ko net nereikia) ir susisukęs "nematai" 72. Sustok, akimirka žavinga. Stabdyk arklius.

Senis Šaltis2018-12-24 19:11

"kad mes abu, savu laiku turejome panasias profesijas" šitas geras, kada žmogus rašo, kad internete vienas kito nepažįsta, teigti, kad profesijos vienodos. jau ko ko, bet patikėti Dzūko istorijomis gali tik labai naivus žmogus. Aš tai aišku esu įtikėjęs, kad kažkoks Dzūkas, rusijos oligarchas, 76 metų diedelis, net šiandien be problemų su 10 banditų plikomis rankomis susitvarkytų, su putinu eina į pasikalbėjimus, pažįsta pusę žymiausių žmonių pasaulyje asmeniškai, įleidžiamas į visus slapčiausius objektus, net į įžymaus boingo angarą buvo įleistas pasitikrinti ar ten tikrai jo varikliai, šiandien petrograde ryt maljorke mūsų verslininkas Dzūkas perka eilinę naftos vyškę ar kaučiuko plantaciją. Ir dar kasdien sugeba nuo ryto iki po vidurnakčio ekspertuose komentuoti. Aš tuo tikiu. Vieni tiki gimnastu ant kryžiaus, o kodėl neįtikėti į Dzūko istorijas.

Senis Šaltis2018-12-24 19:02

74. U-2. O kam tas falšyvumas? Sąžiningai tu kažko norėjai? Na beliieka palinkėti toliau apie tvartelius ir myžalus kasdien palikti po nepakartojamą kiekį komentarų. jei rasi kur anksčiau savo norą apie išsilydimus, tai būsiu labai nudžiugintas ir patikėsiu tavo "sąžiningumu". Nelinksma, kada pats toks, o ant konservatorių stumia ir tepa tuo pačiu kuo pats smirdi.

Senis Šaltis2018-12-24 18:58

73. K To 70. Tai niekas netrukdo atsiversti žemėlapio ir pažiūrėti, kad tarp dviejų salų yra tik 4 km atstumas. lt.wikipedia.org/wiki/Diomido_salos

U-2 to 71. velesas2018-12-24 18:53

As saziningai norejau, kad Senis Šaltis neissilydytu bent iki Nauju. Beda tame, kad jis kovoja pries visus ir netgi sugeba atrasi tai ko niekas is garbiuju prelegentu neteige ar juolab, jam asmeniskai netaike. P. S. Visiskai su Seniu sutinku tik del savo gramatikos bet turiu pasakyti, kad tatai tikrai ne del nemokejimo ar piktos valios. P. P. S. Dzukas man nedare ir nedaro jokios ytakos, lygiai kaip as jam, ar kitiems cia esantiems. Tiesiog, labai gali buti(bet ir vel nebutinai), kad mes abu, savu laiku turejome panasias profesijas. Turiu pasakyti, kad tai palieka siokius tokius pedsakus.

K To 70.2018-12-24 18:48

Matyt, aš dar "žalias" Geografijoje. Gerų Kalėdų!

velesas2018-12-24 18:03

Kaip kam laikas į būdą. Šios dienos pasirodymas baigtas. Uždanga

velesas - U-22018-12-24 17:52

Kolegos psichiatrai visuomet, kiekvienais metais, šio laikotarpio (kalėdos-Nauji metai) laukia su siaubu. Pratęsti mintį? Manau, nereikia. Bent jau Jums tikrai aišku, apie ką čia aš taip vaizdingai nutyliu.

Senis Šaltis2018-12-24 17:45

69. K. Tarp Rusijos ir amerikos vos 4 kažkur km atstumas.

K2018-12-24 17:40

Gerai Britanija už 2000 km, gerai Amerika už 10 tūkstančių. Ką jos veikia Rusijos papilvėje, grubiai -"trišakyje"?

Senis Šaltis2018-12-24 17:08

u-2 ir dar pastabėlė: "Pabandysiu Jums padeti ir isversti y lietuviu kalba tai ka norejo pasakyti Dzukas." --> 1) man nereikia nieko versti, lietuvių kalbą moku pakankamai gerai, nes tai mano Gimtoji kalba, o Jūs tikrai neturite ir negalite man kažko versti, vien paskaičius Jūsų tragišką gramatiką. 2) dzūkas padarė tokią įtaką, kad net tamsta jau sugebat aiškinti "ka norejo pasakyti Dzukas". Fenomenalu.

Senis Šaltis2018-12-24 17:05

65. U-2. Labai "geras" paaiškinimas. Bet tai analogiškas aiškinimas ką aiškina šiandieninė LT valdžia. Matau tamsta daug skiriat tvarteliui, bet kalbate ta pačia logika. Smerkiate konservatorius, nors pats savo komentaru pašnekėjote jų retorika. Ir nusišnekėjote, kaip ir Dzūkas. Etikečių ir ligų nelipdysiu. Bet matau, kad bandos jausmas čia jau tendencija.

Senis Šaltis2018-12-24 17:01

Kažkaip keistas tas nusileidimas iki vaikiško lygio. Kada buvom vaikai, su klasioku eidavome per pėsčiųjų perėją net nesidairydami, nes vaikiškose galvelėse buvo įsitikinimas, kad tave turi praleisti visada. Spiegdavo stabdžiai sustojant, o mes davolni eidavome ir jautėmės teisūs. Pagal Dzūko logiką išeitų analogiškas variantas, nesvarbu, kad jį nukals pėsčiųjų perėjoje, svarbu jis jaučiasi teisus. nesvarbu, kad suluošins ar užmuš, svarbu anas matai neteisus. Taigi, kaip rusijos gali nedominti apie tai ką jis rašo? u-2 ar tamstai vis dar logiškas jo aiškinimas?

U-2 to 61. Senis Šaltis2018-12-24 17:00

"Jei kažkaip vis dar dzūko komentaras atrodo protingas ir logiškas, tai dar kartą perskaitom jį." Atrodo. Pabandysiu Jums padeti ir isversti y lietuviu kalba tai ka norejo pasakyti Dzukas. Nors, visai gali buti, kad tai tik mano interpretacija. Taigi, manes visiskai nejaudina, jeigu savo namuose Jus turite kirvy, sakes ar net sautuva. Manes tai nejaudina tol, kol Jus nepasikvieciate draugu is Amerikos ir kartu su kompanija nebandote metytis tuo geriu y mano kiema. As gi, zinodamas neramu Jusu ir Jusu draugu buda, tiesiog busiu pasiruoses padaryti viska, kad po tokio pabandymo Jusu rankos nieko sunkesnios uz nuosava birka nebepakeltu. Taigi siuo atveju tai ne Rusijos o Rumunijos ir greitai bus Lenkijos problema. Jie sudegs pirmi.

Senis Šaltis2018-12-24 16:54

62. U-2. Pasikartosiu, aš nepažįstu to E, ir tegu jis dėvi ką nori. O juolab jis gali pasakyti ką nori ir to nedaryti, tiesiog, patrolinti oponentus. Dzūkas irgi dešimt plikomis rankomis dar šiai dienai gali išguldyti. Ir nenaudodamas paieškos sistemų ir apskritai interneto "neteisingo" pagal Dzūką, mums čia kas dieną rašyti viską ką jis ale skaitė prieš 30 metų, devintajam praėjusio amžiaus dešimtmetyje archyvuose, į kuriuos jį, kaip savininką įleido paskaityti visko ir jis tai padarė! U-2 manęs nedomina E, tamsta mane užkalbinote dėl mano komentaro Dzūkui. Aš jį atsakiau tamstai? Ar jau nebeįdomus tamstai atsakymas buvo prieš užduodant klausimą?

T0mas J.2018-12-24 16:53

"Vakarai nutare iseiti is sutarties INF, tai ne Rusijos problema, tai didele Rytu Europos NATO saliu problema" - sakė Nr.9 Dzukas. / Nesutinku su juo. Nuo branduolinio ginklo panaudojimo saugo ne sutartys, o KITŲ šalių branduoliniai ginklai - taikos garantas. Branduolinės valstybės ir branduoliniai klubai yra ramūs dėl taikos savo teritorijoje, nepriklausomai nuo to kur tos teritorijos yra - Rytų ar Vakarų Europoje, Azijoje ar Amerikoje.

U-2 to 60. Senis Šaltis2018-12-24 16:30

Jusu paziuru platumas konservatyvioje Lietuvoje negali nestebinti. Po pEdiko atsiverimo(tam, beje yra specializuotos svetaines) ir ekspertai cia ne prie ko, "...priskiriu save prie Drag Queen, New Yorke šita lytis legaliai iteisinta," apsiriboti tik "Nežinau ar jam reikia pasveikti, ar jis išvis kuo nors serga." gali tik labai europietisku paziuru pilietis ir tai tikrai nera jokia pretenzija Jums.

Senis Šaltis2018-12-24 16:21

Jei kažkaip vis dar dzūko komentaras atrodo protingas ir logiškas, tai dar kartą perskaitom jį. žmogus rašo, kad jei už rusijos sienos kažkas ruošiasi pakenkti rusijai, tai ne rusijos problema. Na aišku, jei kas užpuls rusiją, tai tikrai ne rusijos problema, o pačios užpuolusios šalies problema. Tai ir pasakė ir vis kartoja tas mūsų protingasis Dzūkas. O jūs dar bandote rasti mano komentare nesutapimų, ignoruodamas visišką dzūko nusišnekėjimą.

Senis Šaltis2018-12-24 16:13

u-2. Nežinau ar jam reikia pasveikti, ar jis išvis kuo nors serga. Kaip rašėt "Mes tiesiog nepazystame vieni kitu.". Tad visą laiką rašant komentarus reiktų atsižvelgti į šią frazę. Bet etikečių klijavimas ir diagnozių nustatinėjimas kada "Mes tiesiog nepazystame vieni kitu.", vienas iš neblogų rodiklių apie pasisakantį. Ar dar bus man kokių pretenzijų?

U-2 to 58. Senis Šaltis2018-12-24 15:55

Ar tasai "sėkmingai visus jus užtrolino" yra cia? "48. E to 43 (2018-12-23 23:51:32) (95.213.218.189) Parašė:Visada patiko rengtis mergaitiškai ir žaisti su lėlėmis, todėl priskiriu save prie Drag Queen, New Yorke šita lytis legaliai iteisinta, manau būtų laikas ir Lietuvoje suteikti žmonėms daugiau teisių savo tapatuma kurti patiems" O ir nesmerkiu as nieko, yskaitant nelaimingajy pEdika. Gailiu as jo ir linkiu pasveikti.

Senis Šaltis2018-12-24 15:28

Beje pažiūrėkite jūsų trijų plius E susirašinėjimą po šia tema. velesas geriausiai išsiskyrė. Apie kokią išmintį Jūs u-2 kalbate? Nieko nesiskyrėte nuo E, nors pagal komentarus, matėsi, kad tas sėkmingai visus jus užtrolino, o jūs, kaip kokie paaugliai paskui prirašėte belekiek absurdiškų komentarų. Taigi ne tamstai mane smerkti.

Senis Šaltis2018-12-24 15:25

u-2, būtent reikia ne tik įgyti išsilavinimą, bet ir įgijus toliau nenustoti galvoti savo galva, kaip sako tas iš savo varpinės. Kelis kartus perskaitykite dzūko komentarą. ten yra visiška nesąmonė parašyta. Teigti, kad rusija nieko nežada pulti, tai ne dzūko, ne mano ir net ne eilinio ruso garantija. Čia tą patį galime sakyti, kad Lietuva nežada nieko pulti, bet jei reikės susidoros su bet kuo. Gi jau turime patirties LDK laikų. Ir būsiu teisus vienodai, kaip dzūkas. Kaip ir tie pezalai, kad rusijos niekas niekada nepaėmė. Jelcino laikais rusija buvo paimta ir taip, kad maža nepasirodė. Aišku galima pasakyti dabar taip nėra. Tai analogiškai grįšiu prie Lietuvos, kad ji irgi vėl užkariaus visą pasaulį. Tokių nusišnekėjimų ir išvedžiojimų mes galime prisigalvoti iki pažaliavimo. O Dzūkas ekspertuose dirba, ir tai akivaizdu. Anksčiau, kaip esu rašęs, nekreipiau dėmesio, bet dabar visur pabrėšiu jo nusišnekėjimus, ką tamsta esat per bailus parašyti, nes bijote iš bendro "teisinguolių" konteksto išsiskirti. O tai yra šlykšti veidmainystė. Beje tas tamstos rašymas su specialiai daromomis gramatinėmis klaidomis, taip pat nešviečia išmintimi.

U-2 to 55. Senis Šaltis2018-12-24 15:13

Niekas cia o ir kitur, neprivalo myleti manes, Dzuko ar paties. Mes tiesiog nepazystame vieni kitu. Su Dzuku galima sutikti arba ne bet as suprantu jo logika ir jo pamislijime " Rusija niekam negrasina, bet pasiruosusi visada duoti atsaka visiems norintiems patikrinti jos ginyba. Vakarai nutare iseiti is sutarties INF, tai ne Rusijos problema, tai didele Rytu Europos NATO saliu problema." mano supratimu yra tik vienas neteisingumas: zody "vakarai", deretu keisti y JAV. Viskas. Kad ta teigti, visiskai nebutina bendrauti su Putinu ar RF GŠ virsininku. Tam visiskai uztenka anstesniais laikais ygyto issilavinimo ir yvairios patirties. P. S. Del Rusijos "grasinimu" kam nors, tai galite mane nustebinti, nes mant tokiu is jokiu oficialiu Rusijos saltiniu rasti nepavyko.

Senis Šaltis2018-12-24 14:23

Visas Dzūko komentaras: "9. Dzukas (2018-12-23 18:17:36) (93. 100. 87. 209) Parašė: Rusija niekam negrasina, bet pasiruosusi visada duoti atsaka visiems norintiems patikrinti jos ginyba. Vakarai nutare iseiti is sutarties INF, tai ne Rusijos problema, tai didele Rytu Europos NATO saliu problema." ---> Tamstai u-2 reikia aiškinti ką šitas trolis parašė ne taip? Jis parašė visišką nesąmonę, lyg koks "visa Rusija viename Dzūke". Pirmas sakinys apie ką? Čia pasitaręs su Putinu jis tai teigia ir tvirtina? Per tiek daug jo komentarų, aiškiai suprantama, kad tai ne Dzūko nuomonė, o visos rusijos. Normalu? Antras sakinys. Loginė prasmė jo kokia? Jei rusijai būtų "ne Rusijos problema", Rusija nekeltų to klausimo ir apie jį nebesikartotų. Tai tiek pat ir vakarų ir pačios rusijos problema. Tik Dzūkas ir gali taip parašyti, lyg jis žino kas yra tos rusijos problemos, lyg jam tiesiogiai Putinas ir visi rusijos žmonės atsiskaitinėtų. Sakinio pabaigoje jis rašo, kad tai "Rytu Europos NATO saliu problema". Gal jau užteks tų šlovingų lozungų, kaip manai u-2? Kas čia per nesąmonės? Visiškai beprasmiai sakiniai, visiškai beprasmiai ir nelogiški. Kaip vaikų pasiteisinimas padarius kažką blogo.

Senis Šaltis2018-12-24 14:12

14. U-2 to 10. Senis Šaltis. Tamstai atsakymas yra pačio Dzūko 15-tame jo komentare. Žmogus nesivaldo. Tad nematau reikalo tamstai aiškintis, kodėl aš Dzūkui tą ar aną pasakiau, nes Dzūkas apskritai niekada to nedaro. Žmogus, kuris kitus žemina, tai yra jormalūzo. com lygio ir vertas to ko vertas. Aš savo "ka siuo atveju ne taip pasake Dzukas" dažniausiai parašau. Šiuo atveju kas pačiam netiko? Parašiau konkrečiai, kad mums niekas negręsia, nes mes turime Dzūką, kuris viską sutvarkys ir išspręs. kas tamstai ne taip? Geriau jau toliau apie tvartelius ir myžalus tęstumėte apeidamas mane.

>51. Nesamonė2018-12-24 02:36

Tai kokie gi tie rusiški pavadinimai, mūsų kaip lietuviški, sakomi?

>50. E2018-12-24 02:33

Liūdnokai taip: o tai niekaip negalima be to putino, rusų, šautuvų ir kito militarizmo? Negi, taip ir nebūna šviesesnių valandėlių? Beje, ar įsivaizduoji bent šovinį 50cal? arba HandH ?

Nesamonė2018-12-24 02:29

šiandien rinksimės i kučia kūčiavot - pas mus lietuvius net šventės švenčiausios rusiškai, ukrainietiškai vadinasi.Po pakūčiavojimo kūčioj, po to svesim kola aida - rato prdazia, nes dievas sukabino danguje sviesulius ir liepė jais zymeti sventes. pagal Bibliją. Tai mes lietuviai taip ir darom

E to 492018-12-24 02:22

Kliedi kaip ruSSas apie kosmosą po penkto degtinės butelio. Bet jūsų mintį supratau, jeigu pažvelsime į sielą putinui ir sugebėsime ten įžvelgti gėrio krislelį, galbūt tada mes jį įkalbėsime: ey, Vladai, baik užpuldinėti kaimynines šalis ir nustok žūdytį savo kritikus. Bet toks požiūris yra be galo naivus. Mūsų priešai - besielės ruSSofašitinės būtybės, kaip orkai ir gnomai. Mūsų vienintelis ginklas prieš juos yra tiesa, drasa ir penkiasdešimto kalibro šauvas.

>48. E2018-12-24 02:00

Negaliu nepritarti. Tur būt, gerokai mažiau būtų nelaimingų, dvasiškai kenčiančių... Ak, ta neaprėpiama sielos platybė. Kartais ji tokia kosmiškai nesuvokiama savo aprėptimi, o kartais... tereikia vieno švelnaus žodžio, šilto žvilgsnio... Kaip manai? Ar nepalaikysi to tarybiniu kliedesiu?;

E to 432018-12-24 01:51

Visada patiko rengtis mergaitiškai ir žaisti su lėlėmis, todėl priskiriu save prie Drag Queen, New Yorke šita lytis legaliai iteisinta, manau būtų laikas ir Lietuvoje suteikti žmonėms daugiau teisių savo tapatuma kurti patiems.

suldu2018-12-24 01:45

Ka tai galetu reiksti? propaganda su lietuvai naudingu turiniu? Taigi, iskyla klausimas: ar verta isvis kreipti demesi i troliu fabriko produkcija?

>45. suldu2018-12-24 01:42

Turėtų. Bet egzistuoja? Veikia kuo puikiausiai?

suldu2018-12-24 01:36

Kazkodel jau spejome uzmirsti, kokiu pagrindu buvo blokuojami rusiski kanalai lietuvoje? toks straipsnis, pagal lietuviskus "istatymus" turetu isvis neegzistuoti.

Dzukas > 42. >2018-12-24 01:35

Mazdaug taip, todel sakyciau - jus teisus. Trys malonumai viename flakone - pazinimas, teatras ir cirkas. :DDDDD

>41. E2018-12-24 01:33

Be abejo. O save kuo laikai/priskiri? Hmmm... kažkas jau įdomaus... :)

>40. Dzukas2018-12-24 01:31

Ai... tiesą sakant, mažas skirtumas. Šiaip, smagu kartais su tokiais E ir ypač senis šaltis "pabendrauti" (kaip sakote, "kol kas čia"). Beje, savotiškai net įdomu :))) Vienas E bando suvaidinti durną, kitas senis šaltis iš tikro yra visiškas proto invalidas, bet to niekaip nesuvokia. Ko ne teatras? :D)))

E to 372018-12-24 01:25

Lyčių yra daugiau nei vyriška ir moteriška, priklauso nuo to kuo mes save identifikuojame. h*tt*ps://m.delfi.lt/mokslas/mokslas/article.php?id=78425951

Dzukas > 36. apie "E"2018-12-24 01:20

O ar yra skirtumas, jis tai ar ji? Yra skirtumas, tai reali "darzove" ar virtuali? Asmeniskai man jokio, nes, siuo atveju, mes esame virtualioje erdveje. Susidursim, su tokiais, realiam gyvenime, tada ir priimsim sprendima kaip pasielgti.

ir dar >"E"2018-12-24 01:20

Nori atrodyti durnu(a)? Gerai pastudijuok čia tokio "senis šaltis" rašliavas. Bet taip rimtai, neskubant.

U-2 to 35. pEdikas2018-12-24 01:17

"Vieni niekai. Aš dar turiu klaviatūrą..." Tu totalus iskrypelis, pEdike. Tvartelinis transgenderis Stasyte labai supyktu suzinojas jog tu vadini jy "klaviatura"

>E2018-12-24 01:16

Tai kiek tiesos mano nuomonėje, a? :D))))

apie "E"2018-12-24 01:13

:D))) Sakiau, jog tai nėra banalus kvailys. Toli gražu. Ir labai panašu, kad tai net ne jis, o ji :D))))

E to 332018-12-24 01:09

Vieni niekai. Aš dar turiu klaviatūrą, o jūs su savo grasinimais susilauksite Lietuvos kriminalinės policijos dėmesio.. Tada turėsite rašyti savo komentarus iš kalėjimo, o atlyginimą (30 rublių) jums per kalėjimo tvorą perdavinės A.Nakas, kai nebus per daug užsiėmes arba kol jo taip pat nesupakuos VSD.

> 33. U-22018-12-24 01:08

O bl. naujiena. Kiek žinojau, tai liežuviai pjaunami Šariato teismų nuosprendžiu, bet... lesbėms. O, pasirodo, jau pasikeitė pasaulis. Gyveni žmogus ir vis kažką naujo sužinai.

U-2 to 30.pEdikas2018-12-24 01:00

pEdike, ar zinai, kad modernus pEdiku kastravimo budas yra liezuvio ir nosies amputacija?

>30. E2018-12-24 00:59

Nemoki, čmorike, durno suvaidinti, nesugebi. Beje, tavo žiniai, juokdariai-durneliai viduramžiais didikų menėse kaip tik būdavo kaip reta protingi, išmintingi ir gabūs. O tu... net nesugebi durniumi pasirodyti.

stėrva2018-12-24 00:54

Mano duomenimis apie 3 mln LT gyventojų, t.y. LT mažuma, yra pasiruošę jau rytoj padėti "elito" emigracijai. Tik kelintą valandą ir kur?

E apie 28, 292018-12-24 00:51

Kas čia per pasenes senimentalus sovietinis briedas. Užkalnis daug geriau pavaro, slėpkitės, runkeliai.

P.S.2018-12-24 00:47

Maironis. Nuo Birutės kalno

>26. U-22018-12-24 00:45

"... kaip jūra". "Išsisupus plačiai; Vakarų vilnimis; Man krūtinę užliek savo šalta banga; Ar tą galią suteik... ..."

stėrva2018-12-24 00:44

Aišku... kada LT "elitas" pakuosis savo daigtus? Norėčiau atvykti ir padėti ir palydėti, kad kuo greičiau jie išvyktų iš pavojingos zonos.

U-2 to 25am2018-12-24 00:41

Neabejotinai atleidziu. Kas del estetizmo, tai jis, kaip ir mano siela yra platus kaip jura. Be ypatingos zalos sveikatai as galiu bendrauti su zmonemis, su gyvuliais, zmogaus kalba prabilusiu birkinu ar net y Simasiaus parada susiruosusiu pEdiku.

>23. U-22018-12-24 00:28

Hmmm... tai, jei teisingai suprantu, Jūsų įgimtas estetizmas čia pasireiškia tuo "į mėnulį"? Ar kaip? Be abejo, atleiskite už įsiterpimą :))

>22. Dzukas2018-12-24 00:21

Naaa, tiesą sakant, po lobotomijos tai (galvoti) sudėtinga... Bet žinau puikią priemonę: dekapitaciją :D))))

U-2 to 18. Dzukas2018-12-24 00:20

As viska suprantu. Ekspertai yra viena is labai nedaugelio Lietuvoje dar likusiu ir "nedemokratizuotu" vietu kur skirtingos nuomomes yra tik sveikintinos. Sveikintinos, net jeigu jos nesutampa su mano, ar Jusu pamislijimais. Visi turi teise y savo nuomone bet tai neturetu buti kretiniskas, del pinigu ir vietu durnynuose trukumo landzbergizmas arba paprastas ped-erastizmas maisytas su paprastu lojimu y menuly(cia grynai del ekspertus skaitanciu vaiku ir mano ygimto estetizmo beigi svaros jausmo).

Dzukas > 21.2018-12-24 00:16

Galimas daiktas. Tiesa pasakius as labai retai ziuriu IP lokacija. Is esmes neturi jokios reiksmes kur randasi komentatorius, idomiau suzinoti ka jis galvoja, jeigu galvoja.

>15. Dzukas2018-12-24 00:04

Kaniūkų pakraštys_ tikrai ne Kaunas. Kad ir kaip to benorėtų koks nors plūgas.

P.S.2018-12-23 23:59

Turi būti "tokių". Atsiprašom :))

>18. Dzukas2018-12-23 23:58

Drįsiu paprieštarauti. Bent jau čia (Ekspertai) tolių nėra daug. O va, kad tų esančių priekyje_ tai tikrai taip. Rafinuotas durnius+mužikas viename.

Dzukas > 17. U-22018-12-23 23:47

Nekibinkite kolega to nelaimingo. Jus gi matote - individui buvo padaryta lobotomija. Toliau galima nereaguoti. Apgailestauju tik, kad tokiu nemaza.

U-2 to 16. pEdikas2018-12-23 23:28

pEdike, tu turi teise uostyti ar kurenti ka tik nori bet taip akiplesiskai ekspertuose demonstruoti savo lytinius organus, t.y. nedepiliuota liezuvy yra labai negrazu. Ekspertus skaito ir vaikai...

E2018-12-23 23:16

Atsisakykime ruSSiškų dūjų ir leiskime agresyviai ruSSomongolų ordai bankrutuoti, tada patys atšliauš pas mus ant kelių prašydami maltietiškos sriubos.Gal net pakars savo putlerį ir nustos grasinti savo kaimynams.

Dzukas > 12. to2018-12-23 23:00

Tamsta ir nutare pasamojauti, kaip Kauno Besmegenis? Sprendimas gan idomus, bet neperspektyvus - etatinio klouno vieta ekspertuose jau uzimta. Leiskite paklausti - jus i ekspertus ateinate isreiksti nuomone temoje ar aptarti mano galimybes? :DDDD

U-2 to 10. Senis Šaltis2018-12-23 22:59

Prisip-isti galima ir prie apsvietimo stulpo. Vienok, klausimas, ka siuo atveju ne taip pasake Dzukas, lieka atviru. Mielai paklausyciau, smulkesniu detaliu ka rusai daro o Dzukas sako ne taip...

ceslovas2018-12-23 22:49

Kremliaus zmoniu partijos ruporas delfi kazkodel nutyli, kad ne rusija, o amerikosai vienasmeniskai nutraukia sutarti del vidutinio nuotolio raketu. Tai reiktu suprasti, kad amerikosai grasina pasaulinui karu.

to 10. Senis...2018-12-23 22:47

Tai taip išeina, kad nelieka nieko kito, kaip tik išrinkti Dzuką prezidentu (dar nevėlu). Priedo dar ir Paksui nušluostytų nosį, - tas tik matė Putiną, o Dzukas bendrauja kaip lygus su lygiu. Dar ir Lukošenka būtų nukonkuruotas...

gariunas2018-12-23 22:18

Įdomu, ar varantys ant Rusijos, menkinantys jos karinę galią, provokuojantys ją karui, taip mano ištiesų? O gal jie viską suvokia teisingai ir tai daro tik dėl pinigų? Na, kažkada jie tokį Adolfą įtikino, jog silpną durnų "nežmonių" rusiją naivusis A paims iki žiemos. Adolfas patikėjo. Baigėsi žinome kaip. Tiesa, tada to buvo ir siekta. Betgi dabar, kai karo kurstytojams-marazmatikams liks viena sekundė suvokti savo kognityvinį disonansą, lydisis ne tik gūglo ir jutiūbo serveriai, bet ir, o! , kaip netikėta! , -delfio kompų diskai.

Senis Šaltis2018-12-23 22:08

Dzūkas pasakė - vadinasi taip ir bus. Mums nėra ko bijoti. Ir sutartys visos Dzūko perskaitytos, nereikia mūsų valdžiagyviams ir paprastiems rabategoms tuo rūpintis. Dzūkas pasirūpins viskuo. O jei reiks ir su Putinu vėl aptars visus reikalus.

Dzukas2018-12-23 20:17

Rusija niekam negrasina, bet pasiruosusi visada duoti atsaka visiems norintiems patikrinti jos ginyba. Vakarai nutare iseiti is sutarties INF, tai ne Rusijos problema, tai didele Rytu Europos NATO saliu problema.

nujo2018-12-23 20:14

galvoja,kad rusai nusileis ir nesuduos atsakomo smugio...galite perkraut savo kompiuterius ir pradet galvot is naujo.....idomu,ar amerikonai ijunge laikrodi,kiek liko iki pasaulio pabaigos.......................

////////2018-12-23 20:11

saunuoliai ekspertai pralinksminat bukit ir toliau tokie viesinkit demagogines siuksles

U-22018-12-23 18:49

Delfis kartojasi, pasikartosiu ir as. "Ne viskas taip blogai. Turint galvoje, kad visi mirsime, paskutiniai lietuviai, per paskutine "panoramos" laida dar gales pasigrožeti krateriais anksciau buvusios JAV vietoje o laimingieji dar tures šansa pamatyti nuo šiluminio smugio tirpstanty ministra KiauLina, degancia gerb. Bestija, nuo radiacijos šviecianciu Ožiu šeimos priešmirtiny švytejima ir su trilitriaku marinuotu norvegisku jevru link kapiniu begancia Sakaliene , etc... Ne viskas tai blogai."

žopa-32018-12-23 18:47

Varyk į delfį zajoba.

žopa2018-12-23 18:45

Brudas jau nežino,ko nori.Jie mano,kad branduolinis karas tik padidins adrenalino kiekį.Neliks jūsų išsigimėlių nei vieno,ir jūsų pero nebeliks ir tada likusis pasaulis lengviau atsikvėps.

>2. Senis Šaltis2018-12-23 18:36

Kąą ?? Dar tu čia? Tikrai šiandien baigsi blogai...

Senis Šaltis2018-12-23 18:26

1. Reikia skirti. Teisingai - "reikia skirti". Tačiau Lietuvos, kaip savarankiškos valstybės ar rimtesnio darinio, koks buvo sukurtas žmonių joje gyvenančių, jau seniai nebėra, ir dar klausimas ar iš vis buvo. Reikia kalbėti apie žmones, kurie gyvena toje teritorijoje (Lietuvos), kas su jais nutiks. O valstybę susikursime kokią norėsime, jei tik bus valios. Svarbu žmonės neišnyktų.

Reikia skirti2018-12-23 18:19

Ispejima ir grasinima.faktas kad kilus europoj kariniam konfliktui,lietuvos kaip valstybes nebeliks.ir tai deka brazo,landsbergio,adamso ir grybces idirbio

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi