Naujausi

Komentarai (153)

Rikiuoti
Čia buvo2014-07-21 04:22

paminėti ,,tautininkai'', sulindę į krūmus. Manau kad kai kurie iš jų ten skaito stalino raštus ir žavisi stalinistų KOB, taigi , neturi laiko.

Liepa-Raigerdui (apie pinčiuko išmyslus)2014-07-21 01:24

Mielas bičiuli, nei vienos rūšies agentėliams neegzistuoja pvz. , trečias kelias. // Tiem, kuriems žudyti yra taip paprasta ir lengvai pateisinama kaip gliaudyti sėmečkas ar be paliovos čiaumoti kramtomąją gumą, nusispjaut į žmogiškąsias vertybes ir tikruosius Pasaulio dėsnius. // Tai belyčiai, betaučiai ir besieliai padarai. //O koks aukšto lygio manipuliavimas pajungtas - "kuo būti- sąžiningu kariu, samdiniu už grašius ar patrankų mėsa, ar lindėti krūmuose, lai renkasi kiekvienas"! Tikra žiaurumo akademija: arba tu pirmas žudai, o jei nežudai, tai tave nužudys. Tik kvailys ir beširdis gali nesuprasti, kad ne vien tik generolas neša atsakomybę už savo veiksmus karo metu, bet ir kiekvienas eilinis. // Mūsų pasaulyje yra ne tik trečias, bet ir ketvirtas, ir penktas kelias. Tik tam, kad apie juos žinotum, reikia daug mokytis, siekti tiesos ir šviesos kiekvienoje savo mintyje ar kasdieniame poelgyje. // Raigerdai, net 270 000 lietuvių žino apie trečią kelią - Lietuvos kelią. // Ir kas juokingiausia - tiek visokie užjūrių agentėliai, tiek "savi" socialiberalkonservatoriniai bolševikėliai suokia, kad yra tik "už", "prieš", o jau kitų variatų Negali Būti... ;););)

Raigerdas Liepai2014-07-21 00:04

Čia nemažai komentatorių stengiasi įrodyti Rusijos agentėliams, kas yra teisinga, ir kur yra TIESA. Kalbėti rimtai su Rusijos agentėliais tikrai neverta. Kodėl? Todėl, kad TIESA jiems nereikalinga. Šita valstybė egzistuoja iš apiplėšinėjimų, todėl MELAS yra jos egzistavimo neatimama dalis. Rusija laikosi tik dėka to, kad pasaulyje, kad yra nemažai dar žmonių, tikintys Rusijos propaganda. Daugelis mano, kad, norint nuaglėti Rusiją, reikia panaudoti daugybę šiuolaikinių ginklų. Jokių ginklų nereikia, ir jos pulti taip pat nereikia. Yra labai paprastas dalykas, kuris yra toks efektyvus, kad ta Rusija driokstels pati, jeigu tik tai panaudoti labai tiksliai. Ant ko laikosi Rusija ir kodėl ji demonstruoja savo jėgą? Kalėjime "verchas" irgi laikosi ant tų pačių principų. Yra dalykų, be ko mes negalime gyventi - tai informacija. Rusijos informacijos tikslas yra tik vienas - skleisti MELĄ. Tiesos ji negali skleisti, nes tada tos tautos pamatytų, kad Rusija juos apiplėšinėja. Paimkite Dagestaną. Dagestanas gali gyventi neblogiau, nei Emiratai, tačiau liūto dalį iš ten pasiima Rusija. Tai ar sakys Rusijos žiniasklaidą tiesą, kad jie apiplėšinėja Dagestaną? Aišku, jie meluos. Todėl, jeigu organizuoti efektyvią Rusijos MELO propagandos atskleidimą, pateikiant vietoj to realiai egzistuojančius objektyvius faktus, tai Rusija driokstels taip, kaip niekam pasaulyje net nesisapnavo. RUSIJA PRIVERSTA MELUOTI, NES JOS POLITIKA YRA UŽMASKUOTOS FORMOS POLITIKA, NUKREIPTA Į PLĖŠIKAVIMĄ. JAV tai daro lupikavimo tikslais, o Rusija - plėšikavimo tikslais.

Raigerdas 149-am po velnių2014-07-20 23:38

Keista tavo logika. Man nesuprantama, kaip tu gali nagrinėti santykius su Rusija, nenagrinėdamas santykių kalėjime? kur tu matei, kad padorus kaimynas brautusi į kito kaimyno namus ir ten darytų savo tvarką? Ar esi matęs tokį dalyką? Aš tokio dalyko nemačiau. Netgi socializmo laikais kaime žmonės nelabai ir tas duris rakindavo. Štai paimkime kokią nors sodų bendriją. Jeigu toje sodų bendrijoje yra apsijungę padorūs žmonės, tai jie pasitikės vienas kitu, eis į svečius, dirbs kartu, talkins vienas kitam, ir švęs daugelį švenčių kartu. Bet štai, į tą sodo bendriją įsijungia nauja persona, turinti polinkį į nusikaltimus. Štai, kažkam jau kažkas prapuolė, jau atsiranda paslaptingi sugadinimai ir t. t. Viskas, šita bendrovė nebegali egzistuoti taip, kaip ji egzistavo iki tol, ir ji privalo keisti savo žaidimo taisykles. Jeigu ji šito nepadarys, tai joje po truputį augs chaosas ir jeigu ji nieko nekeis, tai ji nusivažiuos ir žlugs. Kitas pavyzdys. Štai jūs užkonservavote kokią nors uogienę. Ir jūs galite ja smaguriauti žiemos laikotarpiu. Tačiau, jeigu konservavimo metu, jūs padarėte kažką netiksliai, ir ten pateko piktybiniai mikrobai, tai iš jūsų uogienės nieko nebeliks ir jūs privalėsite išmesti tai į šiukšlių dėžę. Rusija nuo pat 1917 metų negali išlysti iš vagių įtakos. Nuo pat 1917 metų prasidėjo MELO IMPERIJOS sekantis etapas. Rusija padarė žalos visoms aplinkui esančioms tautoms. Rusija daro žalą ir jos viduje esančioms tautoms jos viduje. Tu čia mums pasakoji Rusijoje skleidžiamas pasakėles apie visą laiką skriaudžiamą Rusiją. Tačiau, koks yra kitų žemių užgrobimo tikslas? Kad apiplėšti. Rusijoje nuo pat jos susikūrimo pradžios buvo "mada" - plėšikauti, "platit danj" ir t. t. Bet koks užpuolimas buvo vykdomas tik su tikslu - apiplėšti. Deja, metraštininkai ir istorikai niekada neaprašinėjo šitų dalykų. O juk tikrasis tikslas yra apiplėšimas. Deja, rusų tautybės žmonės net nežino, kodėl jiems pastoviai yra teigiama, kad RUSIJĄ NORIMA APIPLĖŠTI. PASIDOMĖKITE APIE VAGIS IR JŪS PAMATYSITE, KAIP VAGYS MĖGSTA DAŽNAI KALBĖTI, KAD JIE YRA SKRAUDŽIAMI. KAM JIE TAI DARO? KAD PATEISINTI SAVO VAGYSTES.

po velniu2014-07-20 22:53

Liepa, bet ne liepa (manau suprantat, kad tai komentatoriaus tipo apibendrinimas), nesispiaudykit be reikalo. Geras jūsų tekstas, nors prieštaringas. Manau jis labai gerai atspindi, kokioje būsenoje yra daugelsi Lietuvos žmonių: ".. Aš esu lietuvė ir mano pareiga kiek sugebu dirbt savo Tėvynei Lietuvai. Man nusispjaut tiek ant "draugiškų" rytų, tiek ant "taikdariškų" vakarų..." Turiu jus nuliūdint. Mes šiame konfikte ne lietuviai, o NATO valstybė. Ir jei bus atviras karas, tai saldu nebus niekam. Lėlininkai žaidžia gi svetimom rankom. Gal karo verslininkam. Nebėkit į krūmus. Suprantu, kad daugeliui išsistumia į pasamonę faktologija to kas vyksta realy, nes baisu. Bet apie trečio kelio ieškojimą dar Avyžius rašė... Ateina laikas rinktis arba bent jau pagalvot. Geriau paklauskit savęs ar tai Rusijos lėktuvai su branduoliniais užtaisais stovi 400 km ir 10 min. skrydzio nuo Wasingtono? Kas čia į kieno namus ateina? Kiek kartų Britų+usa gudruoliai pasitelkdami ir nacius ir bolševikus bandė pasiimti rusijos resursus? ir tt. O apie karą, tai visi mes jį jau kariaujam. Informacinį. Įvėlė mus. Net oficialiai pranešė panelė -ponia. O kuo būti- sąžiningu kariu, samdiniu už grašius ar patrankų mėsa, ar lindėti krūmuose, lai renkasi kiekvienas. Pagarbiai.

juokas2014-07-20 22:48

na ir kas...tas ju supuves senatas tik gali pagrasinti tokioms salims kaip afganistanas,libija ir tt....tegul pabando pakariaut su Rusija! aisku kad jie provokuoja kara ne savo teritorijoje,bet jeigu kas rimtai prasides tai ir amerikos neliks ant zemes pavirsiaus...

Beta2014-07-20 22:23

Сенат США принял в окончательном чтении законопроект, который предоставил Украине статус союзника без членства в НАТО. Кроме Украины с сегодняшнего дня союзниками США являются Грузия и Молдова. Таким образом, в случае прямой военной агрессии против кого-либо из союзников, США могут ввести войска: например, на территорию Украины с целью защиты от российской агрессии. При этом США не признали аннексию Крыма Россией и по-прежнему рассматривают полуостров в качестве украинской территории в статусе АР Крым.

Liepa-Nr.442014-07-20 22:22

Na, štai ir parodėt savo ragus su kanopom: keliat savo kažkokias nenormalias sąlygas ir jei aš jų neatitiksiu, tai tamsta jau surūšiuosit pagal savo kastas - kas geras, kas ne. // Klausykit, tai nusivažiuosim iki to,kad jei tamsta užsimanysi įsibraut į mano namus, o aš tam teisėtai pasipriešinsiu, tai bus traktuojama iš jūsų pusės, kad esu "agresorius" ir kurstau prieš tamstą "karą"? // Argi ne taip pagal jūsiškę logiką išeina ? // Nekiškit man savo"amerikų" ir "rusijų"- man vienodai smirda bet kokia neteisėta prievarta prieš žmones. // Aš esu lietuvė ir mano pareiga kiek sugebu dirbt savo Tėvynei Lietuvai. Man nusispjaut tiek ant "draugiškų" rytų, tiek ant "taikdariškų" vakarų. //Jiem visiem yra nulis mažosios tautos ir valstybės. //Rusai turi turėt Rusiją,kinai Kiniją, vietnamiečiai Vietnamą, lenkai Lenkiją, ukrainiečiai Ukrainą,škotai Škotiją, palestiniečiai Palestiną, latviai Latviją, o lietuviai - Lietuvą. // Tai kurioj vietoj aš čia kurstau, nelabasai tu, karą? Gal tamstos tarpuragy, ką? // Nepateikėt ir nepateiksit komentaro, kuriame ką nors kurstau karui - nes Niekada tokio nerašiau ir neparašysiu. //

Beta2014-07-20 22:17

JAV Valstybės sekretorius Dž.Kerry: "Girti separatistai sukrovė aukų kūnus į vilkikus ir išvežė iš vietos, kur yra lėktuvo nuolaižos". Vėliau jie sukrauti į traukinio vagonus. "Drunken separatists have been piling bodies into trucks and removing them from the (plane crash) site," says US Secretary of State John Kerry on CBS.

po velniu2014-07-20 21:52

Liepa, pasakykit kad nenorite karo, kad matote, jog USA akivaizdžiai provokuoja RF atviriems karo veiksmams, o Putinas laikosi įjungęs "ramiaką" ir net spaudžiamas savo oponentų Rusijoje "padėti" separatistams (kuriuos gal būt irgi finansuoja vieni iš UA oligarchų, kiti nei maidaną. Turtingas rajonas, vienok). Pasakykit kas šioje kolizijoje yra aukos, o kas agresoriai? Kas meluoja? Jei atsakymas bus teisingas, atsiprašysiu liepos. Tikrai.

Liepa-Nr.1402014-07-20 21:31

Jūs įžūliai meluojate: parodykite nors vieną mano vardu rašytą komentarą, kuriame ,kaip jūs išsireiškėte, aš "noriu karo".// Laukiu.

juokas2014-07-20 21:31

cha cha,vakarai ituze! jie pastoviai ituze jeigu kas nors vyksta ne pagal ju plana,pradedant nuo vergoves laiku.....Rusijai tas ju ituzis tik juoka kelia...ir teisingai.

Liepa-Nr.1262014-07-20 21:29

Mandagumas yra didžiulis deficitas. Daugelis nesupranta, kad nuolat gyventi įtampoje yra nenormalu. // Todėl emocinė, socialinė, buitinė, darbinė ir kt. lygių agresija šiuolaikinėje visuomenėje tapo įprastu reiškiniu. // Jei jums kada tenka susidurti su senosios kartos rusų inteligentijos atstovais, tai patyrėt, ką reiškia tikra pagarba ir neapsimestinis dėmesys pašnekovui ar pirmąkart sutiktam žmogui. Toks bendravimo lygis yra siekiamybė. //Nepuldinėkit taip aštriai savo komentaruose ltvnews. online damų - mes tikrai ne feministės ir vyrišką džentelmeniškumą labai netgi mokam įvertinti. ;)

po velniu2014-07-20 21:16

regerdai!!!! biciuli!!! sutinku 100% kad"...Rusijai atėjo laikas savo razborkes su amerikiečiais aiškintis tarpusavyje ir nekišti į tą reikalą kitų tautų..."!!! Tik kad mes jau negalim likti nuošaly, nes mes ir esam tie "amerikiečiai" !!! Mes turim norėt karo. Taip mano beta, liepa ir dalia g. kartu su karo biznio liberalais. Bus gi darbo vietų. BVP pakils... Netikit, paskaitykit delfinus. Beta gi skaito reuters. Ir nieko, bujoja toliau.

Beta2014-07-20 21:08

Vakarai įtūžę dėl Rusijos abejingumo: planuojamas rimtas atsakas. Davidas Cameronas pareiškė, kad gana nustoti elgtis taip, lyg Vakarams Rusijos reikėtų labiau nei jai Vakarų. BNS

Beta2014-07-20 20:54

Separatistų pokalbis apie juodąsias dėžes youtube.com/watch?v=RDt_LgoUv_8#t=35 . Papildyta 13.50 „Juodosios dėžės“ – teroristų rankose. Vienas Ukrainos separatistas, besinaudojantis socialinio tinklo „Twitter“ paskyra „Novorossija“,sekmadienį paskelbė žinutę, kad juodosios dėžės iš šalies rytuose numušto Malaizijos keleivinio lainerio buvo atvežtos į Donecko miestą – prorusiškų separatistų tvirtovę. Tačiau vadinamosios „Donecko liaudies respublikos“ (DNR) vienas vadeivų Sergejus Kavtaradzė atsisakė komentuoti tą pranešimą, kurį taip pat citavo Rusijos naujienų agentūra „Interfax“. Agentūros AP žurnalistai teigė šeštadienį matę, kaip sukilėliai deda kūnus į sunkvežimius ir juos išveža. Sekmadienį žuvusiųjų kūnų katastrofos vietoje jau nebuvo. Ukrainos atstovė Natalija Bystro pranešė, kad šalies pagalbos darbuotojams separatistai grasino ginklais ir privertė atiduoti žuvusiųjų kūnus. „Kur jie padėjo kūnus, mes nežinome“, – sakė N.Bystro. „Scanpix“/„Reuters“, AFP nuotr./Malaizijos lėktuvo „Boeing 777“ katastrofos vieta rytų Ukrainoje „Scanpix“/„Reuters“, AFP nuotr./Malaizijos lėktuvo „Boeing 777“ katastrofos vieta rytų Ukrainoje Ukrainos pagalbos tarnybų darbuotojas Aleksandas Piliušinas sakė, kad sukilėliai kūnus sudėjo ir išvežė per porą valandų. Nei N.Bystro, nei A.Piliušinas negalėjo pasakyti, kas nutiko su 102 kūnais, kurie iki šiol nerasti. Ukrainos saugumo ir gynybos tarybos atstovas Andrejus Lysenka tikino, kad teroristai nesakė, kur veža kūnus. „Sukilėliai daro viską, kad nuslėptų jog Rusija jiems tiekė raketas, kuriomis buvo numuštas lėktuvas“, – sakė A.Lysenka. 15min.

Raigerdas dėl Harvardo projekto2014-07-20 20:46

Čia Liepai parašė kažkoks tai besarmatis iš "Sarmato" ar iš VSK, ar "Būkime vieningi". Sunku yra kalbėti su žmogeliu, kuris viską supranta tik tiesiogine prasme. Kažkas parašė Harvardo projektą, kažkas parašė "Siono protokolus" ir t. t. Ir jis dabar susirūpinęs, kad tai gali pražudyti Rusiją, nes ten parašyta apie TSRS. Bet su TSRS jau pabaigta. O kas dėl amerikiečių, tai jie tokius dalykus naudojo ir prieš indėnus, o jeigu paimti iki JAV, tai anglai tai naudojo Kinijoje, taip pat ir Turkijoje, pamesdami jiems veltui narkotikus. O "nemokamas sūris" būna tik pelėkautuose. Tad turkai ir užkibo. Ko nesupranta šitie KOB ideologų aukos? Jie nesupranta, kad tokie planai gimsta ten, kur valdžia apiplėšinėja, meluoja savo liaudžiai. Tokioje šalyje, kur liaudžiai nėra meluojama, tavo Harvardo projektas nebūtų net svarstomas, nes jo vieta šiukšlyne. O štai, kada VIENOS BANDOS BOSAS PRADEDA AIŠKINTI, KAD "MATOTE, TEN YRA KITA MAFIJA IR ŠITA MAFIJA NORI SUŽLUGDYTI MUS". "Koroche" - ne tau KOB-iste kalbėti apie Harvardo projektą. Nustok PALAIKYTI banditus iš Rusijos, tada galėsi kalbėti apie Harvardo projektą. O tavo visas tikslas yra tame, kad tu nori, kad lietuviai ne šitos mafijos zonai priklausytų, o Rusijos mafijos zonai. Manau, kad lietuviai turi pasiųsti ir vienus ir kitus velniop. Jie visada turėjo savo politiką. Ir manau Rusijai atėjo laikas savo razborkes su amerikiečiais aiškintis tarpusavyje ir nekišti į tą reikalą kitų tautų. Norit mafijų razborkių? Pirmyn, tik nekiškit čia ukrainiečių, lietuvių ir kitų tautų. Štai duodu pavyzdį iš to tavo Harvardo projekto:"Pasibaigs karas, viskas nurims ir nusistovės. Ir mes visas turimas jėgas: visą auksą, visą savo materialinę galią skirsime žmonių bukinimui ir apkvailinimui!" Išmesk tą dalį, kur sakoma "Pasibaigs karas, viskas nurims ir nusistovės" ir paimk tik šitą dalį:"Ir mes visas turimas jėgas: visą auksą, visą savo materialinę galią skirsime žmonių bukinimui ir apkvailinimui!" Būtent visa tai daroma dabar Ukrainoje iš Rusijos pusės, ir tu esi vienas iš tų, kuris yra to "bukinimo ir apkvailinimo" nešiotojas. O čia yra apie kriminalus Ukrainoje. Šita tauta negalėjo nesukilti, nes kriminalai įsisuko į visas struktūras: "Криминальная оккупация Украины-2".

Liepa-Nr.1282014-07-20 20:42

Prašom, gerbiamasai "pinčiuk", tikrai nuomonės negaila. ;)//Klausykit, nesu kažkoks visažinis "šaltinis". Tai, ko klausėt jūs ir pats galit puikiai sužinoti tikslų ir teisingą atsakymą: užduokite sau klausimą - "ar mažumų jungtis yra norma"? Galų gale, atsigręžkite į istoriją - ką ji sako šiuo atžvilgiu. // Ne veltui visų religijų pagrindas yra Dora. // Patarčiau maloniai paklausti Raigerdo - vat jis tai su visais pavyzdžiais ir kalnu argumentu jums ir visiems mums paaiškins"kas yra gerai, o kas ne". ;)

Beta to 1312014-07-20 20:42

Atsakymas 129-tame komentare. :)))

klounui2014-07-20 20:30

brikc nepades ruskiam, jie nemoka dirbti ir gaminti, jie vik pumpuoja nafta ir dujas, tad kai jos baigsis jus ruskiai badu isdvesit ir ne kinieciai jums nepades

jav2014-07-20 20:28

,JAV krikščioniškosios „demokratijos“ žygdarbiai:, XVIII-XIX amžius: 1775–1783 - Amerikos nepriklausomybės karas, 1785–1795 - Šiaurės Vakarų indėnų karas, 1798–1800 - Quasi karas su Prancūzija. 1801–1805 - I Berberų karas, 1812–1815 - 1812-jų karas, 1815- II Berberų karas, 1817–1818 - Pirmasis Seminolų karas, 1827- Vinebago karas, 1832- Juodojo Vanago karas, 1832- I Sumatros ekspedicija, 1835–1842 - II Seminolų karas, 1838- II Sumatros ekspedicija, 1846–1848 - Meksikos-JAV karas, 1846–1863 - Navajo karai, 1847–1855 - Kajuso karas, 1851–1900 - Apačių karai, 1854- Nikaragvos ekspedicija, 1854–1860 - Kanzaso karas, 1855–1858 - III Seminolų karas, 1856–1859 - II Opijaus karas, 1857- Jutos karas, 1861–1865 - JAV pilietinis karas, 1863–1865 - Kolorado karas, 1863–1864 Japonų konfliktas, 1867- Formasano ekspedicija, 1866–1868 - Raudonojo Debesies karas, 1866–1871 - JAV ekspedicija į Korėją, 1872–1873 - Modokų karas, 1874–1875 - Raudonosios upės karas, 1876–1877 - Juodųjų kalnų karas, 1877- Nez Perso karas, 1878- Banoko karas, 1878–1879 - Čejenio karas, 1879- „Sheepeater“ karas su indėnais, 1879-1880 - Jutos karas, 1890-1891 - Pain Ridžo kampanija, 1898- Cukraus mūšis, 1898- JAV-Ispanų karas, 1899- II Samoa pilietinis karas, 1899–1913 - Filipinų-JAV karas, 1899–1901 - Bokserio sukilimas, Kinija, ------------------- Viso - 93 200 000 lavonu. XX-asis amžius 1907–1934 - Bananų karai, 1914–1918 - Meksikos revoliucija, 1917–1918 - I Pasaulinis karas, 1918–1920 - Socialistinė Spalio Revoliucija, 1941-1945 - II Pasaulinis Karas, 1950–1953 - Korėjos Karas. ------------ Viso- 3 127 000 lavonų 1958- Libano krizė, 1961- Kubos krizė, 1962–1975 - Vietnamo karas, 1965–1966 - II Dominikos Respublikos karas, 1966–1976 - II Korėjos karas, 1979–1992 - TSRS-Afaganistanas, 1981–1990 - El Salvadoro karas, 1981–1989 - Libijos Konfliktas, 1983- Grenados konfliktas, 1987–1989 - Irano-Irako karas, 1989–1990 - II Panamos konfliktas, 1991- Persų įlankos karas, 1991–2003 - Irako konfliktas, 1992–1994 - Somalio pilietinis karas, 1994- I Haičio sukilimas, 1994–1999 - Jugoslavijos karai. -------------- Viso – 8 400 000 lavonų XXI-asis amžius 2001- dabar - „Karas su terorizmu“, 2001- Afganstano „išlaisvinimas“, 2002– dabar - Filipinų „išlaisvinimas“, 2002– dabar - Afrikos rago „išlaisvinimas“, 2003– dabar - Irako okupacija, 2004– dabar - Šiaurės Vakarų Pakistanas, 2007– dabar - Transsacharos „išlaisvinimas“, 2004- II Haičio sukilimas, 2004– dabar - JTO „taikos“ misija Haityje. 2011 – dabar – Libijos „demokratizavimas“. 2011 – dabar – Sirijos „demokratizavimas“. 2013 - dabar - Ukrainos „demokratizavimas“. -------------- Viso – 2 550 000 lavonų. Viso per JAV istoriją ~ 107 350 000 lavonų'

po velniu to 130, 1272014-07-20 20:26

jau. "... Liepos 15 d. Brazilijoje įvykęs BRIKS šalių (Rusija, Indija, Kinija, Brazilija ir Pietų Afrikos Respublika) vadovų susitikimas ir jame priimti sprendimai buvo didžiulis smūgis JAV. Nuspręsta padėti tašką vienpoliam pasauliui, "kuriam toną diktuoja JAV". Brazilijos, Rusijos, Indijos, Kinijos ir Pietų Afrikos valstybių vadovai nusprendė sukurti struktūras, kurios leistų šioms šalims paremti viena kitą ir vystytis, neatsižvelgiant į Vašingtono palankumą. BRIKS sudarančios šalys – tai 43 proc. pasaulio gyventojų, trečdalis pasaulinio BVP...."

po velniu2014-07-20 20:22

Beta, ačiū už išsamų atsakymą apie Harvardo projektą. Gal dar galima sužinoti jūsų nuomonę apie gėjų santuokų įteisinimą. Ar tai šviesa ar tamsa? Ar Dievo ar Šėtono pergalė?

to kada2014-07-20 20:19

niekada, nes pasaulis susivienis pries ruskiu gauja, ir tokie kaip tu verksit dramblio asarom, manau ant maskvos verta numesti atomine bomba, tai butu tinkamas atsakas uz ruskiu nusikaltimus

Beta to 1232014-07-20 20:19

"kai su IQ nekazka, tai... " tai susilaikysiu nuo vertinimų- nerizikuoju tamstai neįtikti. :)))

po velniu2014-07-20 20:16

Liepa, ačiū už išsamų atsakymą apie Harvardo projektą. Gal dar galima sužinoti jūsų nuomonę apie gėjų santuokų įteisinimą. Ar tai šviesa ar tamsa? Ar Dievo ar Šėtono pergalė?

kada2014-07-20 20:14

pasaulis susivienys pries ta jav gauja ?

lietuvis to Liepa2014-07-20 20:08

Tai kad as ramus:) Aciu:) Tai kad musu nuomones duotuoju klausimu skirtingos, nereiskia, kad as ne uz Lietuva. Beje, kiek pastebejau kitais klausimais nuomones sutampa. Taigi diskutuokim kulturingai, o laikas sustatys viska i savo vietas. Man taip pat idomu suzinoti kitokia nuomone, ir jei ji randa patvirtinima, as ja priimu.

Liepa-Nr.1232014-07-20 20:06

Aš griežtai pasisakau prieš bet kokį manipuliavimą žmonėmis. // Negalima nei žmogaus, nei kitos gyvos būtybės žemint jokiu lygmeniu : politiniu, ekonominiu, doroviniu, dvasiniu, fiziniu ar pan. // Tų" Harvardo" projektųŽmonijos istorijoje buvo ir yra devynios galybės. //Gerbiamas Letas tą reiškinį apibendrintai apibūdina aiškiau ir paprasčiau - Šviesos ir Tamsos kova. // Ir jis labai teisus. // Štai imkite savo paties pavyzdį : jūs ant savo sprando užsileidot visą krūvą "nelabųjų" ir taip susitaikėt su ta būsena, kad net nebejaučiat, kad iš tiesų esate"po velniais". // Bet tai yra jūsų paties pasirinkimas ir tik jūs pats galite atrasti jėgų bei valios pakeisti savo padėtį ir atsitiesti. // Linkiu jums sėkmės...

Liepa-Nr.1182014-07-20 19:45

Dabartinė Raigerdo energetika yra kukliai pasakius puiki, tad su karma jis problemų bent iki šios dienos tikrai neturėjo... // Taip kad galite būti ramus ir kreiptis į jį patarimo šiuo klausimu. ;)

po velniu beta, liepa2014-07-20 19:42

nors čia biški ne temą, sakykit, prašom, kokia yra jūsų nuomonė apie Harvardo projektą? Ačiū.

Liepa-Nr.1182014-07-20 19:39

Taip, Raigerdas mums savas.//Kas kad jis vokiečių žemėj darbuojasi, visa savo dūšia visgi yra su mumis.//Taip, savam,žinoma, labiau ir atleidžiam kai kuriuos"trūkumėlius".//Beje, pasakom tai atvirai.. ;).

Beta lietuviui2014-07-20 19:34

Visada sakiau, kad tamsta daug aukštesnės kokybės putinistas (iš pagarbos net nerašau puterastas) už mūsų vietinius. :)))

lietuvis to Beta 1192014-07-20 19:30

Na tai tamstos nuomone, ir tokiais atvejais sakau, jus teisi:)

Beta lietuviui2014-07-20 19:25

Tiesą sakant, tą kareivą su beždžionėle vienoje rankoje ir kalašnikovu kitoje, pavadinęs žmogumi stipriai perdėtum. Tai tik žmogaus pavidalo būtybė. Kaip ir Ch**lo, toleruojantis, o gal net skatinantis tokį šėtonišką elgesį.

lietuvis to Beta / Liepa2014-07-20 19:20

O ka, tamstoms Raigerdas is Vokietijos lietuviskesnis? Beje ka galima pasakyti apie jo karma, jei vos ne kiekvienam oponentui klijuoja gyvulio etikete:)

Liepa-Betai2014-07-20 19:17

Jūs, Beta, esate labai stipri, daug šviesos turinti asmenybė. ;)Kažkam juk reikia apsitvarkyt savo "kieme", tiesa?// Garbingas ir orus yra ne tas, kuris praeina užrietęs nosį, o tas , kuris pakelia "šiukšlę" nuo žemės... ;)

Raigerdas2014-07-20 19:16

Mums patiems reikia reikalauti, nes mūsų valdžia nieko nedarys, kad pagaliau Vilniuje ar kitur susirinktų visų kaimyninių šalių ekspertai ir suregtų didelę Tarptautinę konferenciją, kurioje būtų pristatyta dokumentinė filmuota medžiaga apie Rusijos grobikišką politiką kaimyninių šalių atžvilgiu. Iš visos šitos konferencijos reikėtų paimti tą filmuotą medžiagą ir ir sukurti ALBUMĄ, kur būtų parodyti banditiškos Rusijos politikos faktai. Visą tą medžiagą reikėtų išsiųsti į visas tarptautines Žmogaus Teisių ir kitas organizacijas. Reikia pasaulį ruošti HAGOS teismui, jeigu mes nenorime sulaukti 3-iojo pasaulinio karo. Sėdėdami pasyviai ir rašinėdami tuos komentarus, mes nieko nepasieksime. Mes visi matome, kaip Rusija terorizuoja mūsų kaimyną Ukrainą. Tai, kodėl mes tylime? Nejaugi lietuviams neužteko pamokų - Rusijos okupacija, 300 000 išsiųstų į Sibirą lietuvių, tūkstančiai sušaudytų Lietuvos patriotų, ir šiandien visi mato, kaip stribų palikuonys agituoja vėl pakartoti 1940 metų prisijungimo prie Rusijos scenarijų, tik nauju pavadinimu - CCCP (Святая Соборная Справедливая Россия), ir visi tyli. O Tautininkai tai visai galvas į smėlį yra sukišę.

Beta to 1112014-07-20 19:14

Jau kokį Dievas davė toks yra. Džiaugiuosi už tave, kad taip aukštai save vertini. Tik mano amžinątilsį močiutė sakydavo: vaikeli, nesigirk pirmutinė, palauk kol kiti tave pagirs. :) "Močiutės klausau, širdelės klausau..." ir tau patarčiau. :)

stai ka radau2014-07-20 19:13

Новороссия 20.07.2014 ВИДЕО БОМБА-ПЛАНЫ США ПО УНИЧТОЖЕНИЮ РОССИИ И УКРАИНЫ-(СЕКРЕТНЫЕ ДОКУМЕНТЫ)Ч-1 ww.youtube.com/watch?v=fDI582TFBq4

Liepa-"rūšiuotojui"Nr.532014-07-20 19:11

Kas kas, bet apie karmą tikrai nieko nenurauki, nes jei apie tai suprastum - jokiu būdu nesisvaidytum įžeidinėjimais ir žmogui gyvulio etiketės nekabinėtum.//

Beta Liepai2014-07-20 19:08

Iš tiesų, tai jų čia visai nedaug, neskaičiavau pagal IP, bet spėju: maždaug šeši, įskaitant ir maskviškį. Tik agresyvūs baisiai, bet kū daryc, tokia jau poroda.

po velniu betai2014-07-20 19:07

tai tik rodo kad rasant reikia galvoti, o kai su IQ nekazka, tai...

po velniu to 106. Raigerdas2014-07-20 19:04

minties tamsta nenulaikot. Sniego nera, o visiškas slalomas. Kam skirtos tos kliedesių paklodės? Galvelė užkaito? Ar promilės?

Beta to 107.2014-07-20 19:04

Maniau suprasi: dėkoju Dievui, kad rusas man JAU ne šeimininkas. Tik tiek norėjau pasakyti ir galiu pakartoti dar šimtą kartų.

Liepa-Betai ir bičiuliams2014-07-20 19:04

Beta, mieloji, su kokiais Jūs ten"lietūvysais" rokuojatės?// IP tai iš pačios "matuškos" Maskvikės raudonuoja.// Kas kad pusiau lietuviškai"gagena" - dar ne rodiklis. Turim ir "savų" svetimas dainuškas bebliaunančių -po koncervų ir liberastų antraštėm besidangstančių...

po velniu2014-07-20 19:01

100. Beta rase: "...ki pat mirties dėkosiu Dievui, kad mano šeimininkas JAU ne rusas"

Raigerdas2014-07-20 18:49

Šitie parsidavę Rusijai lietuviai užsidėjo "gelbėtojų nuo globalizmo kaukes", kad niekas nepamatytų, ko jie siekia iš tikrųjų. Jūs matote, kaip teroristai aiškina žmonėms, kad jie kovoja už "NOVOROSIJA". Būtent tai ir yra dar vienas bolševikų bandymas ginklu užgrobti buvusią tą CCCP teritoriją. Tik dabar tai vadinasi ne "SOVETSKIJ SOJUZ -CCCP", o šita CCCP - "Святая Соборная Справедливая Россия". Ir tą planą vykdo Lietuvoje KOB-istai, besarmačiai "Sarmatai", VSK, "Būkime vieningi". Šiandien jie neturi dar ginklų, bet konflikto atveju, jie jiems bus išduoti. "NOVOROSIJA" ir yra dalis to susigrąžinimo Sovietinių teritorijų plano. Veikia jie taip pat, kaip ir bolševikai: pirmiausia yra paruošiama IDEOLOGIJA, kurią rusai labai mėgsta, o toliau yra steigiami KOB-istų būriai, kurie ir platina šitą IDEOLOGIJĄ. Tokiu būdu jie privalo taikyti metodą "Skaldyk ir valdyk", kad dalis visuomenės patikėtų jų MELU. IDEOLOGIJA yra sukurta taip, kad į ją lengvai patikėtų "BYDLO". Kad tą padaryti, yra sukuriamas priešas, kad išgąsdinti "BYDLO" ir įtikinti griebtis ginklo. Kas tas priešas? Priešas yra JAV. Anksčiau buvo kaltinami žydai, masonai, bet dabar tas dalykas nelabai jiems sekasi, todėl kaltinimų objektas dabar tapo JAV. JAV gyvena tokie pat žmonės, kaip ir mes. Be abejonės, ten yra daugybė monopolijų, kurias reikėtų likviduoti, bet jos yra įsisiurbusios į JAV politinį gyvenimą. Bet "gkobalistų planai" yra atskiras klausimas. O KOB-istai tai bando iškišti, kad jie yra kovotojai su globalistais, nors iš tikrųjų jie yra tik kita " globalistų rūšis". Jų ideologija yra tokia pat, kokia vyksta "kriminalų razborkėse" (žiūr. video-"1939 m. rugpjūčio 23 d. Maskvoje pasirašyta Vokietijos ir SSRS nepuolimo sutartis"). Kur nepažvelgsi, ten kur vyksta konfliktai, ten vyksta dėl dujų arba dėl naftos. Ką reikia daryti? Reikia kurti stiprią ORGANIZACIJĄ Lietuvoje. Mūsų politikai yra išauginti MELO IMPERIJOJE. Jie būtent ten išmoko niekinti visuomenę iš kurios jie gyvena, ją apgaudinėti, ją apiplėšinėti ir aiškinti, kad tai padaryta "gelbstint Lietuvą". Pažiūrėkite, Maidanas tęsia savo gyvavimą, o Sąjudis buvo numarintas. Maidanas kuria pilietinę visuomenę Ukrainoje, o mes neturime nieko, kas kurtų pilietinę visuomenę. Reikia pagaliau suprasti, kad VALDŽIA NIEKO NEDARYS VISUOMENĖS LABUI. JŲ MĄSTYMAS YRA NUKREIPTAS Į VISUOMENĖS APIPLĖŠINĖJIMĄ. JIE IŠAUGINTI TŲ PAČIŲ VAGIŲ IDEOLOGIJOS, KOKIA BUVO TSRS: GALVOJU VIENĄ, SAKAU KITĄ, O DARUA TREČIĄ. MUMS REIKIA ĮKURTI GERAI ORGANIZUOTĄ ORGANIZACIJĄ, KURI ŽINGSNIS PO ŽINGSNIO REORGANIZUOTŲ MŪSŲ VISUOMENĘ Į PILIETINĘ VISUOMENĘ.

Beta to 102.2014-07-20 18:49

Nematuosiu tavo intelekto, tai tik tavo reikalas ir tavo problema. Tačiau, leisk paklausti, kurioje vietoje aš prisipažįstu turinti šeimininką? Nespręs apie pasaulį ir kitus žmonės žiūrėdamas tik iš savo varpinės, pro siaurą plyšelį, pagal savo mentalitetą ir pagal savo nuostatą: žmogus, valstybė būtinai turi turėti šeimininką. Tai visai nebūtina- pilnai pakanka turėti draugų, bendraminčių ir sąjungininkų. Net jei tokių nebūtų, sunku, bet išgyventi įmanoma. O jau tuo labiau, turėti tokį vyresnįjį "brolį" kaip Rusija- apsaugok Viešpatie! Nelinkiu niekam. Būtų neblogai, kad iškrapštytų juos ir iš Karaliaučiaus žemių, nes sėdi ten nelegimitymiai. Tuomet nebūtume net tiesioginiai kaimynai.

Kostas2014-07-20 18:14

Kodėl užvirė geopolitinis mūšis Ukrainoje, toliaregiškai ir išsamiai yra išdėstęs JAV politologijos korifėjus, prof. Zbignevas Bžezinskis: „Jeigu Ukraina būtų orientuota į Vakarus, tai Rusijos geopolitinė situacija iškart labai radikaliai pasikeistų“. JAV užsienio politika turi būti nukreipta į globalaus dominavimo įtvirtinimą kuo ilgesniam laikui. „Ukraina Rusijai – lyg tiltas į Europą“. Be artimų ryšių su Ukraina Rusija nustoja buvusi Eurazijos valstybe ir tampa vien Azijos valstybe. Jeigu Maskvai pavyktų kontroliuoti Ukrainą, tai apjungtų beveik 50 milijonų žmonių, garantuotų didžiulius gamtos išteklius, derlingas žemes, prieigą prie Juodosios jūros, užtikrintų išėjimą į Europą. Rusija automatiškai įgytų galingos valstybės, apimančios kartu Europą ir Aziją, statusą. H. Makinderis dar 1904 m. knygoje „Geografinė istorijos ašis“ suformulavo teoriją: „Kas valdo Rytų Europą (Ukrainą, Baltarusiją, Lenkiją, Pabaltijį…), tas valdo ir „gilumos žemes“ (heartland’ą), kas valdo „gilumos žemes“, tas valdo „pasaulio salą“ (Euraziją). Kas valdo „pasaulio salą“, tas valdo pasaulį“. Aiškiau ir nepasakysi!.. Pagal Z. Bžezinskį, Ukraina, Azerbaidžanas, Pietų Korėja, Turkija bei Iranas, atlieka strategiškai svarbių pasaulio geopolitinių centrų vaidmenį. Tiek Rusijos, tiek Amerikos geopolitiniuose skaičiavimuose Ukrainai tenka ypatingas vaidmuo, nes JAV atkakliai siekia hegemonijos ir norėtų išsaugoti vienintelės pasaulio supervalstybės poziciją. Rusija puikiai supranta, jog artimų ryšių su Ukraina prarasti nevalia. Ukraina pagal dydį ir geopolitinę svarbą yra nepalyginamai reikšmingesnė Rusijai, negu, pvz. , Lietuva. Nesunku suprasti, kodėl Ukrainos „demokratizai“ JAV išleido net 5 milijardus dolerių, ir kodėl dedamos didžiulės pastangos, kad Ukraina absoliučiai priklausytų nuo Amerikos ir kuo ilgiau išliktų jos įtakos sferoje... Visiškai aišku, kodėl per pastaruosius metus JAV ir tokių jos vasalų, kaip Lietuva, propagandoje karštligiškai demonizuojamas Rusijos prezidentas V. Putinas, paverčiant jį ko ne absoliutaus blogio įsikūnijimu. Būtent Z. Bžezinskis laikraščio „Washington Post“ vedamajame pirmasis palygino Putiną su Hitleriu!.. V. Putinas puikiai supranta, kokią didžiulę grėsmę pasauliui kelia Amerikos globalizmas ir hegemonija, todėl demonstruoja nepaprastą kietumą JAV spaudimo akivaizdoje. Na, o Amerika ir jos vasalai stengiasi pavaizduoti V. Putiną demoniška asmenybe dėl to, kad JAV hegemonijai dabartinis Rusijos prezidentas yra pavojingas, mat jo kieta pozicija garantuoja Rusijos sustiprėjimą.

lietuvis to 992014-07-20 18:14

Mestelejai iskarpa is konteksto ir i krumus! O kalba tai visai kitokia, Putinas pasake, "mes nekariausim su Ukrainos liaudimi. Jei mes priimsime toki sprendima, tai tik Ukrainos pilieciu gynybai ir tegul tik pabando kas nors is kariskiu saudyti i savo zmones, uz kuriu stovesime mes, tegul pabando saudyti i moteris ir vaikus. As paziuresiu i tuos kas duos toki isakyma." O dabar paziurek sita (Raigerdo) nuoroda ____youtube. com/watch? v=5dTgskbGn-o____ nuo 17s. Kas melagis?

po velniu2014-07-20 18:03

beta, nelinkek UA to paties kaip sau. Nes tau labai nepasiseke su moralinėm vertybėm, emociniu intelektu ir išsilavinimu. Bent tiek gerai, kad apsišvietei ir prisipažinai, kad turi šeimininką. Mažas žingsnelis link tiesos teikia vilties...

R-lietuviui2014-07-20 17:56

Durniau tu.Ar įvykus avarijai kelyje ir žuvus vaikui,tu pozuotum su jo žaislu tam,kad parodyti ,kad žuvo vaikas? Ten kažkokie zombiai surinkti.Jie vaikšto tarp pasmirdusių lavonų netgi be kaukių. tfiūūū...kažkokie nekrofilai. Ar normalūs žmonės taip gali elgtis?

Beta to 98.2014-07-20 17:53

Dėkoju ir iki pat mirties dėkosiu Dievui, kad mano šeimininkas JAU ne rusas. Tikiuosi, kad Anastazijai Dmitruk ir kitiems 46 400 000 ukrainiečiams taip pat pasiseks kaip ir man pasisekė. Padėk jiems Dieve! Xай живе Україна!

br2014-07-20 17:48

tiesą sakant, toks vaizdas susidaro, kad diskusija vyksta tarp lietuvių ir kažkokių Rusijos rusų, stebuklingai mokančių lietuviškai. Manau, kad Raigerdas teisus, pavadindamas vadinamą "lietuvį" su Maskvos IP, kremliaus agentu. Kad ir jo vienas paskutinių melų: neva Puilo sakęs, jog rusų kariuomenė stovės ne už vaikų ir moterų, o už neva Krymo savigynos. Peržiūrėjau gerai žinomą 2014-03-04 preskonferenciją jutubėj: /watch? v=ZwspcvY5kvg - na ką, 34:40 labai aiškiai pasakyta, kad rusų kariškiai ruošiasi stovėti už moterų ir vaikų nugarų ir Puilo "pažiūrės, kaip Ukrainos kariuomenė šaudys į savo piliečius". Tuo pačiu dar prisiminiau, kad "Lietuva ruošė Maidano smogikus", kad "Rusija nesiruošia prisijungti Krymo", kad "nesiruošia kariauti su Ukraina" ir panašių perliukų... Daugiau su visokiais provokatoriais diskutuoti ir rinkti jiems taškus nesiruošiu. Diskutuokit jūs "lietuviai", "paprasti" ir visokie kitokie su savimi, gal Puilo ir numes jums kelis skatikus...

po velniu2014-07-20 17:42

beta, taigi jus su ta vergšele Дмитрук galit būti puikios draugės. IQ tai gi tas pat. Ir šeimininkas tas pats. Dar sukurkit dainą, skirta UK, NL, DK, tik frazėje "У вас Царь, у нас - Демократия", Carj siūlau pakeisti į King, Queen.

Beta to 95.2014-07-20 17:28

Slavas slavui nelygu, kaip ir šovinizmas su patriotizmu nelyginami dalykais. Ar girdėjai ukrainietės dainą: "My nikogda nebudem bratjemi"? "Никогда мы не будем братьями ни по родине, ни по матери. Духа нет у вас быть свободными – нам не стать с вами даже сводными. Вы себя окрестили «старшими» - нам бы младшими, да не вашими. Вас так много, а, жаль, безликие. Вы огромные, мы – великие. А вы жмете… вы всё маетесь, своей завистью вы подавитесь. Воля - слово вам незнакомое, вы все с детства в цепи закованы. У вас дома «молчанье – золото», а у нас жгут коктейли Молотова, да, у нас в сердце кровь горячая, что ж вы нам за «родня» незрячая? А у нас всех глаза бесстрашные, без оружия мы опасные. Повзрослели и стали смелыми все у снайперов под прицелами. Нас каты на колени ставили – мы восстали и всё исправили. И зря прячутся крысы, молятся – они кровью своей умоются. Вам шлют новые указания – а у нас тут огни восстания. У вас Царь, у нас - Демократия. Никогда мы не будем братьями. /Анастасия Дмитрук/ Ruso brolystė su kalašnikovo vamzdžiu prie smilkinio: "bud bratom, ili...

lietuvis to Beta2014-07-20 17:23

Beta, ar tai sitas karys zinojo, kad visas pasaulis jau zino apie tai kiek vaiku ten skrido, ar jis tik ta ir daro, kad sedi prie TV ar prie interneto ir stebi ivykius? Be abejo jis nepasiruose fotosesijai, nesusisukavo ir automato nepadejo i sona, nors tuo metu netoliese buvo ir toliau saudoma.

po velniu2014-07-20 17:15

panašu, kad istorija-provokacia-operacija su boingu buvo suplanuota vienaip, o netyčia gavosi kazkaip kitaip, nenumatytai. Tai ir sedi dabar visos šalys prie pokerio stalo ir spelioja, kas kokias kortas turi (tempia gumą-lavonų nepaima, po to kaltina, kad neduoda. Beje, dar 100 to naranda). Kažkas čia USA nesiklijuoja -jie elgiasi neužtikrintai - jei turit satelito vaizdelį -klokit ant stalo! USA ir EU šiam kare dar susimaus ne kartą, nes neįvertina kad slavai (ir rusai ir ukrainiečiai) yra atskiras pasaulis su savo mentalitetu ir nenuperkamu patriotizmu. Ir nereikia jo neigti bei neįvertinti. Nereikia iš slavų daryti pragmatiškų liberalų. Nesigaus. Gal kam sunku suprasti, bet savo šalį jie gins ir be atlygio. USA turės bėdos. Net maidaną jau nori vaikyt, bo jie jau sukasi prieš "liberalų" oligarchus.

Beta to 93. lietuvis to R2014-07-20 17:15

Ne, pasaulis iki tol "nežinojo", kad tarp žuvusių yra 80 vaikų. Sužinojo tik tą beždžionėlę automatu ginkluotos beždžionės rankoje pamatę.

lietuvis to R2014-07-20 17:06

Neduok dieve... taciau kiek teko matyti si siuzeta, jis norejo parodyti pasauliui, kad tarp zuvusiuju yra ir vaiku (juk lavoneliu pasauliui neparodysi.

R-lietuviui2014-07-20 17:02

Kaip vertini teroristo nuotrauką,kurioje jis pozuoja rankoje iškėlės vaikišką žaisliuką(beždžionėlę),o kitoje laiko kalašą? Pabandyk įsivaizduoti,jeigu tai būtų tavo vaiko žaisliukas,kurio kūnelis kažkur ten netoliese trečią dieną smirstų saulėje.

lietuvis to 89am2014-07-20 16:59

Tai kad Ukraina su JAV uznugaryje bando irodyti pasauliui bet ka, kas atitinka ju tikslus, tai jau kitas klausimas.

lietuvis2014-07-20 16:55

Taigi satanistas Raigerdas, nuolat kartodamas apie mela ir gyvuliu uki, pats akivaizdziai meluoja, komentuodamas terorizmo savoka raso, "Ir imame Putino pasakyta frazę:"Kad mūsų kariai bus už gyventojų nugarų"". Tuo tarpu Putinas sake "za spinoj sil samooborony Kryma" , kas jau iskreipia savoka. Taigi visus kitamincius tepdamas melu, komentatorius Raigerdas pats yra melagis!

lietuviui2014-07-20 16:41

Neturėjo būt "Buk" pas teroristus,bet ukrainiečiai įrodė pasauliui,kad "Buk" vis dėlto pas teroristus buvo.Būtent dėl "Buk" teroristų pusėje,Ukraina nebegalėjo vykdyti aviacijos atakų. Nesakau,kad nėra Ukrainos kaltės,bet jie pergudravo Rusijos durnius,iškišdami tarp karinių savo lėktuvų vieną civilinį. Teip sakant,jaukas suveikė.

Beta to 83.2014-07-20 16:39

Tema tai pati save diktuoja. Kai saulėje pūva žmonių palaikai, o ginkluotos žmogystos neleidžia jų paimti ir palaidoti, tai ką siūlai? Kalbėti apie paukštukus, gerą orą ir medonešį? O dėl epitetų, tai ne mes juos išgalvojome, tai jau visuotinai vartojami terminai: puterastai, Putleris, Ch**lo.

lietuvis to Beta2014-07-20 16:39

vz.ru/news/2014/7/18/696181.html

Raigerdas Rusijos agentams2014-07-20 16:38

Štai jums pavyzdys vieno patologinio melagio, kuris pasirašo "lietuvio" nick'u (jau nuo pat čia prasideda melas). Štai cituoju šito patologinio melagio tekstą: ""Terorizmu paprastai yra vadinamas organizuotų grupuočių sistemingas grasinimas ar nenuspėjamo smurto naudojimas siekiant ideologinių tikslų. Pagrindinis terorizmo taikinys – civiliai gyventojai, o pagrindinis ginklas – baimė." Dabar pamastyk kam labiau tinka si savoka, kas bombarduoja ir zudo civilius gyventojus?" Ir imame Putino pasakyta frazę:"Kad mūsų kariai bus už gyventojų nugarų". O čia faktai apie Putino melą. Video skirtas ne tik teršiančiam šventą lietuvio vardą Rusijos agentui ir veikiančiam Lietuvoje per KOB-istus ir besarmačius "Sarmatus", bet ir kiekvienam Lietuvos patriotui: "Шок!! ПУТИН публично признался в ОБМАНЕ!! Украина и Крым".

Beta lietuviui2014-07-20 16:34

Čia Ekspertuose yra interviu su Malaizijos AVIA linijų atstovu, jis sako, kad skrido įprastu maršrutu, kaip ir šimtai kitų keleivinių lėktuvų.

lietuvis to R2014-07-20 16:33

R, mestelk nuoroda, kur matosi is kur issove.

po velnių2014-07-20 16:33

visokie reigardai, betos ir alfos. Sakykit prašom, (įdomu tiesiog) ar jums elektroniniu formatu išdalino temas "apie ką rašyti" ir "vartotinus epitetus". O gal kabo playlistas ant jūsų sienos. O gal buvo seminaras su instrukcijom? Labai jau vienoda jūsų leksika ir "argumentacija", tinkanti prie bet kokio posto. Paprašykit savo kuratorių, kad padarytų upgrage jūsų paruoštukams, bo jau visai gaunasi ne į temą, kai vieni apie techninius dalykus ir fiziką, o jūs varot "emocijas" su pabodusiu Orvelu ir 23 metus nesamais bolševikais. Sėkmės, sunkiam darbe, savaip mylint Tėvynę.

lietuvis to Beta2014-07-20 16:32

Kaip suprasti sita Ukrainos gen. prokuroro pareiskima ___tvc.ru/news/show/id/45141

R-lietuviui2014-07-20 16:30

Tai ko nervuotis Rusijai,jei ne jų "Buk" iššovė?Bėda tame ,kad iš kosmoso aiškiai matosi iš kurios vietos pakilo raketa.Deja,tą vietovę kontroliuoja teroristai. Vienžo,rusija apsigaidino,nuspręsdama neatsiriboti nuo teroristų.

lietuvis to R 742014-07-20 16:19

O kur cia susimove? Todel kad kyla klausimas kodel nukrypo nuo iprasto marsruto ir skrido virs kariniu veiksmu vietos? Pas separatistus BUKu neturejo but, o Ukrainos pajegos juos turejo.

Beta lietuviui2014-07-20 16:17

Хроника катастрофы. Новости от 29 июня: - "Правда. ру" "Спецназ ДНР захватил системы ЗРК "Бук". (... ) рабочая дальность поражения цели - самоходной огневой установкой ЗРК "Бук" в районе 20 км". pravda. ru/news/world/formerussr/ukraine/29-06-2014/1213991-byk-0/. - Ополченцы ДНР взяли под контроль воинскую часть ПВО с зенитно-ракетными комплексами "Бук" itar-tass. com/mezhdunarodnaya-panorama/1287030 - Letnews. ru: Небо над Донецком будут защищать ракетные комплексы «Бук» letnews. ru/nebo-nad-doneckom-budut-zashhishhat-raketnye-kompleksy-buk/ - Самоходные зенитно-ракетные комплексы "Бук" на территории зенитно-ракетного полка ПВО А1402 взятого под контроль ДНР webcache. googleusercontent. com/search? q=cache%3ANF6E5FCKFNEJ%3Ahttps%3A%2F%2Ftwitter. com%2Fdnrpress%2Fstatus%2F483248037629018112 - Donetsk militia takes control of Ukrainian anti-air installation voiceofrussia. com/news/2014_06_29/Donetsk-militia-takes-control-of-Ukrainian-anti-air-installation-1561/ (khodorkovskyru 18 июля). Beje, viskas surinkta iš "ru" meliasklaidos. Išvada: kai meluoji, reikia prisiminti ir ką prieš tai esi sakęs, kitaip sudegsi.

Raigerdas Rusijos agentams2014-07-20 16:16

Na, papasakokite Rusijos agentai apie nekaltą vagių šalį Rusiją. Papasakokit, kad Rusija nepavogė Krymo, nepavogė Karaliaučiaus, neokupavo Lietuvos, ir neišvežė 300 000 į Sibirą, nes jie patys "geranoriškai" nutarė išvažiuoti į Sibirą su dainomis apie visų tautų TĖVĄ, didijį Staliną. Papasakokit, kad Lietuvoje buvo ne partizaninis karas su Rusija, o lietuviškųjų nacionalistų, banditų ir fašistų karas su "šlovingais" NKVD. Kad Rusija pralaimėjo šį karą tokiai mažai valstybei, kaip Lietuva, tai jūs niekam apie tai nesakykit. MELAS, kuris yra pagrindinis Rusijos ideologinis ginklas, ir kuris naudojamas ir kriminaliniame pasaulyje, Lietuvoje buvo naudojamas 55 metus. Bet jums MELAS yra TIESA, kaip rašė Orvelas "Gyvulių ūkyje". Todėl niekam nepasakokite, kas įvyko viename iš TSRS suvažiavimų, kada buvo pasakyta apie Ribentropo-Molotovo paktą. Nes ten MELAGIAI iš karto pradėjo klykti:"o kur įrodymai, kad toks paktas buvo? Jūs neturite įrodymų..." Yra ir ankstesni pasakojimai, kaip vyrai pavirsta kiaulėmis:"Jei pamenate, griždamas po Trojos karo Odisėjas su vyrais papuolė į salą, kur gyveno saulės dievo Helijo duktė burtininkė Kirkė. Pastaroji privaišino įgula vynu, sumaišytu su stebuklingomis žolelėmis, kurio išgėrę vyrai pavirto kiaulėmis". Kaip dalis rusų pavirto kiaulėmis? Jų niekas neužbūrė ir niekas jokiomis žolelėmis neužmaitino. Paprasčiausiai, rusai buvo izoliuoti nuo šio pasaulio, kaip dabar yra izoliuoti Šiaurės Korėjos gyventojai. Ir po 70 metų kiekvieną dieną brukamo MELO, ši valstybė priperėjo didžiulį kiekį kiaulių. Krikščionybėje yra sakoma, kad "Šėtonas yra melo tėvas". Tad Rusija yra Šėtono valdoma jau apie 97 metus.

lietuvis to R2014-07-20 16:13

Ar tai tie ekspertai, kurie tures tirti aviakatastrofa? Ar tik ESBO stebetojai? Beje ispravadijo Ukrainos atstovus.

R-lietuviui2014-07-20 16:09

ESBO jau seniai vietoje,bet teroristai leido tik trumpam įeiti į vietovę. Ar nematei kaip apsaugos grupės vadas visus išpravodino lauk šūviais į orą iš kalašo?

to 462014-07-20 16:07

aciu

R2014-07-20 16:06

Rusų generolas susimovė.Kaltina Ukrainą dėl maršruto.Kodėl? Juk pas teroristus "Bukų" neturėjo būt.Ūkinių prekių parduotuvėse tokių prekių nėra.

lietuvis to R2014-07-20 16:05

O kodel jie tai daro, ar nesusimastei? Jie laukia tarptautiniu ekspertu, kad butu objektyviai istirta, ir kad viskas liktu savo vietoje. To pareikalavo ir Malaizijos vadovybe, ir ESBO.

lietuvis to Beta 702014-07-20 16:00

Ar tai visas pasaulis?

lietuvis to Stasys2014-07-20 15:59

Terorizmo savoka is Wiki "Terorizmu paprastai yra vadinamas organizuotų grupuočių sistemingas grasinimas ar nenuspėjamo smurto naudojimas siekiant ideologinių tikslų. Pagrindinis terorizmo taikinys – civiliai gyventojai, o pagrindinis ginklas – baimė." Dabar pamastyk kam labiau tinka si savoka, kas bombarduoja ir zudo civilius gyventojus? Beje taip ir nepateikei info apie " apie Rusų perleista separatistams BUK sistema su visa komanda.

Beta lietuviui2014-07-20 15:58

Tai tu pasižiūrėk ką apie tai kalba Olandijos, Malaizijos, Australijos, ... pati aukščiausia valdžia. Apsidairyk plačiau internete. Nebent pas jus Rusijoje internetas jau uždraustas, kad taip nieko nežinai.

Negerbimas Reigardai,2014-07-20 15:57

spėju ir tau pms'as. Gal raminančią tabletę kokią, ar pabėgiok, sakau…Meilė USA negali būti tokia pikta, net už fondų pinigus. Nepatrauklu. Neįtikina.

R-lietuviui2014-07-20 15:57

Ar neužtenka to,kad ginkluoti seperatistai laiko apsupę katastrofos vietą dvi paras ir neleidžia susirinkti netgi katastrofos aukų kūnų ? Jau nekalbu apie lėktuvo juodųjų dėžių grąžinimą savininkams.

Beta lietuviui2014-07-20 15:54

Per viso pasaulio tv, išskyrus Rusijos, vakar buvo rodomi kadrai kaip ginkluotas banditas iš nelaimės zonos veja ESBO narius.

yy2014-07-20 15:54

Oi, kokie gilūs "analizai", tipo "kam naudinga" ... Ar galit jūs, propagandos aukos, įsisamoninti vieną dalyką (tai neliečia apmokamų kremliaus trolių): na, tiesiog apsi.. so samdiniai (sakyta gi negert tarnyboj), palaikę keleivinį lėktuvą transportiniu (matyt apakinti pieš tai lydėjusių sėkmingų numušimų). Kad tai įrodo ovacijos, atsieit numušus An26 jau rašyta... ir visa sąmokslo teorija, kaip ir būna dažniausiai gyvenime... Kita vertus, praėjusio amžiaus 9-jame dešimtmetyje JAV karo laivas numušė virš Persijos įlankos Irano keleivinį lėktuvą, palaikęs kariniu atakos lėktuvu, nu ir ką, visi klysta, tik ne visi tas klaidas pripažįsta ir jau tikrai ne visi iš lavonų biznį daro ... ir dar: netyčinė žmogžudystė vis tiek yra žmogžudystė ir už tai reikia atsakyti pagal BK...

Beveik neabejoju,kad2014-07-20 15:52

lėktuvas buvo pakištas numušimui.Bet jeigu Rusija nebūtų davusi teroristams "Buko",tai jie nebūtų turėję kuo numušti tokiame aukštyje skrendančio lėktuvo. Taigi,Rusija turi pripažinti,kad davė strateginę ginkluotę teroristams.O Ukraina-kad išprovokavo civilinio lėktuvo skrydį toje zonoje.

lietuvis to Beta2014-07-20 15:51

Ar tamsta nesusireiksminat, kad uz visa pasauli kalbat?

Raigerdas 53-iam Rusijos agentui2014-07-20 15:51

Na, negąsdink tu čia tavo karmomis. Pats tu kokia karmą turi? Idioto? Esi pažymėtas? Sėdi ir drebi? Na, drebėk, drebėk, tik atsimink niekšelį, kad miręs, kitame gyvenime startuosi nuo to, kuo užbaigei. Tu čia gali Putinui tarnauti iki šliaužiojimo aplink jo kojas. Bet tu niekur nepabėgsi nuo daug aukštesnių dėsnių, kurių tavo galvelė nepagauna. Maža to, tu būsi čia tol, kol tu neišmoksi būti geru kito žmogaus atžvilgiu. Dabar tu pavirtai į paršą ir įsivaizduoji, kad pasislėpęs po nick'u tu čia gali ant gana protingos moters kaip Beta, pilti visokį mėšlą. Užmerk akis, karmiste, ir tu pamatysi, ką tu jai parašei. Ir šitas įrašas išliks ir tūkstantį metų ir netgi daugiau nei milijonus metų. Ir jis yra paliktas tau, kad tu bet kada galėtum pasižiūrėti į juos, ir pamatyti savo kiaulės snukį. Tai ir yra tavo karma, kad tu šiandien nesi žmogus.

Beta to 59.2014-07-20 15:50

Bet ačiū Dievui, ne tavo.

stasys2014-07-20 15:50

Mušto šuns filosofija,... jei jau gavau spyrį uodegon .. dantis šiepiu nepriklausomai nuo situacijos kam ir dėl ko . Tokie pasiteisinimai,... kaip Ukraina turėjo numatyti ir uždaryti savo oro erdve civilinei aviacijai, suvedant tai į kažkokia vakarų sąmokslo teorija prieš Rusija.. kaip man tai skamba kvailokai, juk ir paskutiniam kvailiui yra žinoma , jog jei ignoruoti elementarų savisaugos jausmą .. tai ir lazda karta metuose išauna.. O Ukrainos konflikto suvestinės liudija, kad tą apvaizdos akis dar buvo ir palankį kurį laiką tam konfliktui. Boingo žūties atsakomybė gula tiesiogiai ant Rusijos pečių ,.. taip kaip neskelbto karo veiksmai priskiriami atviram terorizmui , o tie kas ta terorizmą finansuoja tampa neatsiejami nuo atsakomybės už jo sukeltus padarinius. Visame pasaulyje kovojama su tokio reiškinio užkardymu, suvokiant kad jei yra galimybė paspausti katastrofos mygtuką,... visada atsiras tas pirštas kuriam bus nė motais civilių aukos,.. o pasiteisinimų tam bus rasta ,.. daugiau nei reikia. Moralė tai tokia guma, kuria visada galima patemti , jei tikslas kažkieno politiniai interesai,.. o čia ir aklam aiškų , kieno ausys styro iš po boingo nuolaužų ir krūvos nekaltų lavonų. Grįžtant prie temos ,.. aš manau kad Rusijos vadovybė suvokia kokius padarinius jį pati protegavo ,.. ir kiek apgailėtinai skamba jos pačios bandymai permesti savo kalte tos teritorijos šeimininkei .. Taika, tai toks būvis kurios reikia visiems, bet ne visi linkę dėl to aukotis . Ar to įvykio pakaks Putinui suvokti savo beviltiška pozicija ,.. galių spėti kad ne,.. Nors spauda ir tylį apie tai,... bet amerikiečiai dar karta ištiesė ranka senajai Europai ,.. paruošiant visą pagalbos paketą .. nukentėjusioms šalims nuo Rusijos agresijos.. tiek humanitarine/ekonomine .. tiek karine ,užtikrinant tame regione nors sąlygine taika. O ar taika galį būti tvirta , kai paruošti ginklai tylį,.. kaip man tai visą tai laikina. Apie tai liudija ir Rusišku viešos nuomonės apklausų rezultatai .. Putino propagandos mašina dirba našiai ,.. jo populiarumas šalyje dar ūgtelėjo .. į viršų.

lietuvis to R2014-07-20 15:50

O kaip jie blokuoja ESBO tyrima? Jei rasai, tai bent kokius faktus ar nuoroda pateik.

Negerbima Beta,2014-07-20 15:49

tai kad tu ir esi šuo

Beta lietuviui2014-07-20 15:48

Žinoma, kad tik puterastai tuo tegali patikėti. Likęs pasaulis ne.

Beta to 532014-07-20 15:46

Ką tamsta gerbi, o ko ne, manęs nei šildo nei šaldo. Aš puterastų tuo labiau negerbiu. O patarimus ir įsakymus geriau davinėk savo pačiai ir savo šunims. Aš tamstai nesu pavaldi ir duonos iš tavęs neprašau.

R2014-07-20 15:39

Pagalvokite logiškai. Jei lėktuvą būtų numušusi UKRAINOS armija,tai koks tikslas teroristams būtų blokuoti ESBO tyrimą?

Raigerdas 48-am2014-07-20 15:38

Pritariu jums visu 100% dėl jūsų pastabos:"Kas čia per formuluotė – Kijevo valdžiai?" ltvnews. online, galimai, neturi savo aiškios politikos ir neturi normalaus požiūrio į tai, kas yra žurnalistika. Pvz. , toks Mindaugas Peleckis, turi VU diplomą, ir jis įsivaizduoja, kad tas diplomas yra leidimas jam daryti, ką nori. Todėl, būtinai jis ką nors menkins, niekins, nes jis, kaip žmogus, turintis polinkį į destruktyvumą, į šmeižtą ir kitus nusikaltimus, žurnalisto profesiją suvokia, kaip leidimą manipuliuoti nuomonėmis, todėl piktnaudžiavimas žurnalisto padėtimi jam yra įprastas dalykas. Todėl mes ir nematome, kas pasirašinėja po vienu ar kitu straispniu. Reikia gi nuslėpti savo purvinus darbelius.

lietuvis to Beta 522014-07-20 15:32

Tai skirta ne tau, o tiems kurie sugeba atsirinkti ir analizuoti.

Negerbima Beta,2014-07-20 15:32

jei ir taip esi kalė už pinigus, ar gyvenimas nuskriaudė, tai bent jau karmos nesusigadink visai. Artimiesiems kenkia, vaikams..

Beta lietuviui2014-07-20 15:24

Gali nekišti to "ru" mėšlo, niekas juo netiki ir netikės. Bent jau tol kol ten valdžioje Putleris.

Beta to 492014-07-20 15:21

Doprygalis puterastai su vadeiva Ch**lo. Visas pasaulis pamatė jų kruvinus nasrus ir nušiurpo. Ginkluotos automatais beždžionės net žmonių palaikų neleidžia surinkti, kol neapiplėšė mirusių ir nesuslėpė įkalčių. Ketvirta diena palaikai ant saulės, arba net pavogti. Tik ką jau čia paslėpsi, kai iš palydovų jau gauta tiksli vieta iš kur šauta ir nustatyta kas šovė. Ruoškitės Hagos tribunolui, banditai. Pasigailėjimo tokiems nebus.

lietuvis2014-07-20 15:02

Dar vienas tyrimas, patvirtinantis kad separatistu pokalbiu irasai, kuriuos isplatino Ukrainos spec. tarnybos - klastote. _____vesti.ru/doc.html?id=1813720&tid=107114___ Be to Avakovo paskelbta informacija apie vaizdo medziaga su vezamu reketiniu kompleksu nufilmuota ne Krasnodone, kaip teigia Avakovas, o Krasnoarmeiske, kuris nuo geguzes 11d. yra kontroliuojamas Ukrainos pajegu.

to 47. Beta skorpionui2014-07-20 14:17

Ukrfašistų melas nėra įrodymas. Ukrfašistai naudoja šį kraupų įvykį, kad gauti iš NATO naujausios ginkluotės ir tai yra viešai išsakęs ukrfašistas Porošenko.

Laba diena2014-07-20 14:07

Kas čia per formuluotė – Kijevo valdžiai? Tai gal reiktų rašyti Ukrainos vyriausybei? O dar geriau būtų neuždavinėti kvailų klausimų.

Beta skorpionui2014-07-20 13:58

Tai, kad jau seniai paneigta ta puterastų šizofrenija apie du naikintivus ir apie prastai mokantį ispaniškai "ispaną' dispečerį. "Po pergalingų raportų apie separatistų numuštą Ukrainos kariuomenės transportinį AN -26, kuris realybėje išvirto į keleivinį Boingą desperacijon patekę Rusijos propagandistai griebiasi už šiaudo. Net jei tas šiaudas - kažkoks anoniminis virtualus personažas, pateikiamas, kaip tariamas LIUDININKAS. Nors anoniminiu liudininkas negali būti pagal apibrėžimą. Jau vakar rusiškoji informacinė erdvė sumirgėjo nuo kažkokio "ispano, dirbančio aviadispečeriu KIjevo Borispolio oro uoste" ir ispanų kalba vedančio Twitterį Carlos'o vardu - spainbuca. Kuris iškart po žinios apie Malaizijos Boingo žūtį pradėjo laviną isteriškų tvitų, skelbiančių, jog Boingą lydėjo du Ukrainos naikintuvai, kad jie jį ir numušė, kad į jo duris jau laužiasi saugumiečiai ir jis rašys tol, kol neatims telefono. Kaip nebūtų juokinga, rusų propaganda pabandė nulipdyti iš šio feikinio internetinio personažo ... liudininką. Ir aktyviai platina jo blėnis su rimtu prierašu, jog tai yra tiesiogiai iš ispano, dirbančio dispečeriu Kijeve ir vedusio tą Boingą iki jo kritimo pateikta informacija. Nieko keisto, kad ir mūsų internetų erdvėje, ir taip nepasižyminčioje kritinio mąstymo gebėjimais, kai kurie žmonės pradėjo imti tuos svaičiojimus už rimtą pinigą. Šiuo metu tas veikėjas pašalino savo Twiterio įrašus, tačiau tai netrukdo Raša Tudei ir Co propagandistams ir toliau juo remtis ir cituoti, kaip "liudininko" parodymus. Žemiau yra žinomo blogerio-archyvisto įrašas, kuriame aiškiai parodoma, jog toks personažas, kaip "Kijevo Borispolio oro uoste aviadispečeriu dirbantis ispanas" realybėje egzistuoti negali. Ukrainos teisės aktai nustato griežtus kvalifikacinius reikalavimus tokiems darbams, tarp kurių - Ukrainos pilietybė, puikus anglų, rusų ir ukrainiečių kalbos mokėjimas. Kurių tas internetų personažas nedemonstruoja. Kaip teigia Twitteryje diskutavę su juo ispanai, jis net ispaniškai rašo ne kaip ispanas. Gal todėl ir twiteriauja, nes tame telegrafinio stiliaus tinkle žymiai lengviau apsimesti kitos tautos atstovu, nei kokiame Feisbuke. Jau nekalbant apie tai, kad Malaizijos Boingas buvo vedamas NE Kijevo oro zonos skrydžių valdymo centro, bet Dnepropetrovsko. Tiesiog geografiškai neraštingi žmogeliai nelabai įsivaizduoja Ukrainos dydžio, manydami, kad Borispolio oro uosto radaro ekrane matosi visa šalis. Vienžo, nusikabinkite dar vieną makaroną nuo ausies, jei kam netyčiomis užkibo. Nėra gamtoje tokio žvėrelio - "ispanas-dispečeris Kijeve". /Blogeris Zeppelinus/

ome2014-07-20 13:58

Dažniausiai sutinku su šio vieno profesionaliausių geopolitikos analitikų Pasaulyje įžvalgomis. Taip yra ir šį kartą. Rekomenduoju Istorikas ir publicistas Andrejus Fursovas pasidalino savo nuomone apie tai, kaip Malaizijos Boeing’o sudužimas galėjo paveikti padėtį Ukrainoje. ---KLAUSIMAS. Visas Pasaulis aptarinėja numušto Boeing’o tragediją. Daugelis pažymi, kad tai nutiko iškart po ES atsisakymo nuo dusinančių sankcijų Rusijai (o juk tragedija nutiko su europiečių lėktuvu). Pirmosiomis valandomis po lėktuvo tragedijos praktiškai tiesiogiai kaltinama Rusija. NATO griežtina retoriką Rusijos atžvilgiu, tiesiogiai kaltindama ją visais Ukrainą liečiančiais klausimais. Kas tai, Jūsų manymu? Kas slypi už šios reakcijos? Ko nori pasiekti Vakarų politikai, kokią, grubiai kalbant, naudą išpešti? --- Kada jau nusimatė persilaužimas kovoje tarp sukilėlių ir Porošenko režimo karinių dalinių, tada tapo aišku, kad sukilėliai tuoj tuoj gali pereiti į puolim��. Kada chuntos daliniai atsidūrė apsupties kilpose, aš pamaniau, ko gali griebtis amerikiečiai, kad išgelbėtų savo marionetes; koks gali būti žaidimas. Aišku, kad amerikiečiams reikia pristabdyti karinius veiksmus, bet akivaizdu, kad sukilėliai į taikias derybas dabar neis. Ir aš taip ir nesugalvojau, ką gali padaryti amerikiečiai. Ir staiga, kaip “rojalis krūmuose” atsiranda numuštas Boeing’as. Tai man priminė situaciją su Boeing’u, kurį neva numušė Tarybų Sąjunga 1983m. rugsėjo 1d. Bet, žinoma, esmė čia ne tik sukilėlių karinių veiksmų prieš Porošenko režimą sėkmė. Nutiko dar du labai svarbūs įvykiai, kurie, be abejo, turėjo ne tik nuliūdinti, o tiesiog įsiutinti JAV: tai sėkmingas Putino vizitas į Lotynų Ameriką, bei tas faktas, kad europiečiai labia nenoriai imasi sankcijų prieš Rusiją, praktiškai sabotuoja amerikiečių pasiūlymus tuo klausimu. T. y. , atitinkami JAV sluoksniai (visų pirma, tie klanai, kurie stovi už Obamos) atsidūrė situacijoje, kada viskas blogai, kaip filme “Briliantinė ranka”: “Šefe, viskas prarasta, klientas išvažiuoja, gipsą nuima”, sukilėliai lupa chuntą, europiečiai nenori pasirašyti po amerikietiškų sankcijų programomis, ir dar prie viso šito, Rusija renka taškus tarptautinėje arenoje. Ir čia buvo reikalinga akcija, kuri smogtų iškart per visus tris taškus: sugadintų Rusijos ir Europos santykius, pristabdytų karinius veiksmus, ir išpurvintų tą neįtikėtinai didelę Rusijos sėkmę užsienio politikoje. Ir štai čia po ranka atsidūrė Boeing’as. Kai kas pasakys, argi išdrįstų amerikiečiai arba kitos Vakarų spectarnybos aukoti tokį savų Žmonių kiekį. Na, visų pirma, paaukojo ne amerikiečius, o europiečius. Toliau, jeigu prisiminti gigantišką rugsėjo 11-osios provokaciją, amerikiečiai ir savų nepagailėjo. Kada kalba eina apie pelną, valdžią, vertybės tampa labai elastingomis. Žodžiu, kuomet Mes užduodame klausimą, kam naudinga, visiškai aišku, kad visa šita istorija labai nenaudinga Rusijai, todėl, kad šį įvykį išnaudos prieš ją. Kitas reikalas, kad greičiausiai amerikiečiams nepavyks išnaudoti incidento su Boeing’u taip, kaip išnaudojo su 83-ųjų Boeing’u, tuo pačiu Pietų Korėjos Boeing’u, kurio šiaip TSRS nenumušinėjo. Visa ši istorija labai panašį į provokaciją. Beje, mano požiūriu, tai ir yra provokacija. ---KLAUSIMAS. Kaip Jūs manote, ši tragedija gali privesti prie konflikto deeskalacijos tyrimo metu arba supereskalacijos, kuomet pradės pasijungti kitos šalys?--- O čia kaip korta eis. Reikalas tame, kad tokiame labai trumpame laiko tarpe labai sunku prognozuoti, bet aišku, kad tas, kuris šitą košę užvirė, visiškai rimtai pasistengs išspausti iš šios situacijos maksimumą. Kitas reikalas, kad tai bus nelengva įvykdyti, nes sukilėliai neturėjo tokių ginklų, kurie gali numušinėti 10 km aukštyje, ir visos kalbos apie tai, kad jie gali kažką užpulti, kažkur iššauti, yra niekinės. Kad iššautų, reikalingi profesionalai, kurie moka šaudyti, todėl amerikiečių spauda ir jų penktosios kolonos Rusijoje parankiniai visur lekuoja ir svarsto įvairias egzotines versijas, maždaug: ar naudinga Rusijai numušinėti, ar Rusija jį numušė. T. y. , tokiu būdu įmetinėja į Žmonių Sąmonę ne tik tikimybę, bet ir galimybę, kad tai padarė Rusija arba sukilėliai. Žinoma, amerikiečiai laikysis savo versijos lyg įnirtę, todėl, kad jie kito ėjimo neturi. Jeigu jie viską pradėjo, tai kaip jie gali pripažinti, kad tai ne jie. ---KLAUSIMAS. Sukilėliai iškart paskelbė, kad pasiruošę pristatyti juodąsias dėžes. Ko reikia Tiesos nustatymui, ir kad ji būtų ištransliuota?--- Kad ištransliuoti Tiesą tarptautinėje arenoje mums reikalinga sava globali informacinė sistema. Aš tikiuosi, kad kartu su BRIKS (Brazilija, Rusija, Indija, Kinija, Pietų Afrikos Respublika) kuro banko ir tiesiog BRIKS banko įkūrimo schemomis seks globalios informacinės BRIKS sistemos sukūrimas. Todėl, kad, ką Mes dabar bekalbėtume, kaip sukilėliai atvirai besielgtų ir kalbėtų apie pasirengimą bendradarbiauti, jiems bus sakoma, kad čia jie fašistai, kad čia jie viską padarė ir t. t. Ir kadangi Pasaulio MIP kontroliuojamos iš JAV, tai čia prisibelsti bus labai sunku ir todėl reikalinga sava globali informacinė sistema. Nesenai vienas prancūzų žurnalistas Rusijoje labai sielojosi, kad Prancūzijoje nėra prancūziškos Russia Today versijos, jie žiūri anglišką, todėl, kad, pasak jo, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos MIP visiškai kontroliuojamos amerikiečių MIP ir praktiškai sukasi vieni ir tie patys siužetai, interpretacijos. Kada reikalingas kitas požiūrio kampas, žiūrima RT, bet jie teturi ispanišką, anglišką ir arabišką versijas. Todėl, kad fizinės Pergalės prasideda nuo metafizinių Pergalių, Pergalių informaciniame kare. Reikia laiminėti informacinius karus. Kol pas mus nėra savos globalios sistemos visomis Kalbomis, Mes nesugebėsime įrodyti savo teisumo, netgi kai visiems bus aišku, jog esi teisus. Todėl, kad 99proc. MIP rėks - „nieko panašaus, jie kalba balta, o iš tiesų tai juoda. Štai jie, žudikai.“ Beje, dabar amerikiečių MIP ir penktoji kolona Rusijoje tai ir bando padaryti.

skorpionas2014-07-20 13:38

Ukrfašistas Porošenko sąmoningai neuždraudė skrydžius civilių orlaivių virš karinių veiksmų zonos, nes naudojo civilius orlaivius karinių orlaivių priedangai. Šį faktą pagrindžia ta aplinkybė, kad šalia „Boeing 777“ į karinių veiksmų zoną įskrido du ukrfašistų kariniai lėktuvai, kurie vėliau bombardavo DNR miestus ir kaimus. Kad priedanga būtų patikimesnė, ukrfašistų dispečeris liepė „Boeing 777“ pilotui nusileisti žemiau. Taigi, nepriklausomai nuo to kas numušė „Boeing 777“ atsakomybę už vaikų ir kitų keleivių žūtį turi prisiimti banderos-buvusieji Hitlerio sąjungininkai, kurie naudojo civilius orlaivius karinių orlaivių priedangai. Kovotojai už Luhansko ir Donecko Respublikų nepriklausomybę nuo banderų gina savo žemę, kurioje jie gimė, augo, kurioje šimtmečius gyveno jų proteviai, žemę, kurią ukrfašistai jau pardavė Chevron skalūnų dujų išgavimui.

ir vienoliktas klausimas!2014-07-20 06:52

Kam tai naudinga?

MARAS2014-07-20 06:15

Kaltinamasis nėra kaltas,kol teismas neįrodė jo kaltės.Tai gal neburkit, kol dar niekas neaišku.Paskui, kai paaiškės viskas,palikę durnių vietoj,ar labai būsit patekinti?O šito karininko klausimai labai tiksliai, ir aiškiai pateikti Ukrainos vadams,tik kokie paseks atsąkymai?Štai kur klausimas.Mano nuomone,kad atsąkymai paseks iš ES ir JAV.

ome2014-07-20 05:38

Matom kaip gina jau apgynė Lugansko žmones, per du mėnesius kievo chuntos pajėgos užmušė virš 250 civilių. 850 sužeista. At least 250 civilians were killed and over 850 wounded in June and July in the opposition-controlled city of Lugansk, which is besieged by the Ukrainian military, the daily report by the OSCE Special Monitoring Mission said.

lietuvis kvailiui2014-07-20 05:32

tavo tiesa protingas zmogau!

kvailiui2014-07-20 05:22

Parasenka gina savo sali ir piliecius nuo ruskiu agresijos

lietuvis ruskiui2014-07-20 05:10

O kas tevai? Parasenka ukrainieciu nezudo?

ruskiui2014-07-20 05:07

jei jis palaiko nusikalteliska putino rezima, jis putino zmogzudysciu bendrininkas, o putinas zudo ukrainiecius

lietuvis ruskiui2014-07-20 05:03

Gal turi informacijos ka jis nuzude ir kas jo tevai?

ruskiui2014-07-20 04:57

koks jis generolas, tai ciukcio ir kales palikuonis zmogzudys

lietuvis to Stasys2014-07-20 04:54

Tai kur ta informacija, Stasy, pateik nuoroda

lietuvis to 31. dr. Jonas Ramanauskas2014-07-20 04:53

Tamsta gal vertetu atidziau paklausyti, pries klijuojant idijoto etikete generolui, o tai pats liksite toje vietoje. Kalba eina apie Ukrainos pajegu (o ne opolcencu) BUK ir klausimas, kam Ukrainai reikejo dislokuoti BUK kariniu susiremimu vietoje, jei opolcencai neturi lektuvu.

stasys2014-07-20 04:52

26-27..saulelės bent tie klausimai butų protingai suformuluoti, tai dar galima butų ir bandyti ..o čia rado patį kvailiausia ..tik tam kad netylėti,.. dorai nežinant ir ko reiktų paklausti . Aš jau nekalbų apie tai, kad pradžiai bent reiktų pabandyti paneigti pasirodžiusia informaciją apie Rusų perleista separatistams BUK sistema su visa komanda.

>31 durnas jonas2014-07-20 04:44

turbut rusiskai nesupranti,su google tranleitoriu issivertei,tai ten ne teisingai vercia.Klausimas buvo,kam ukrainieciu kariuomenei reikalingi bukai,jei sukileliai (opolchencai) neturi lektuvu.Tai ko gero parasenkos zadetas siurprizas,numuso lektuva ir dabar bando apkaltinti rusija ir sukilelius (opolchencus).Issiblaivyk feldmarsale.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-07-20 04:36

Tiksliai negaliu pasakyti, taciau kalbantysis- klausiantysis manau turi marsalo laipsni ar koki kitoki. Taigi is tokio ir reiketu laukti protingu klausimu. Pasiklausiau tu klausimu ir pasirodo marsalaui niekaip neaisku, kam nelojaliems Ukrainai opolcencams yra reikalingi BUK kompleksai, kai jie neturi savo lektuvu. Tai pagal ta idioto marasalo klausima iseitu, kad jei nelojalieji turetu savo lektuvu, tai juos galetu sau numusineti su BUK komplesais!? Ar ponui marsalui neaisku, kad BUK yra skirti numusineti ne savo lektuvus, o taip isivaizduojamo prieso Ukrainos lektuvus? Tai ka cia paasnalizavau tai tikrai nera irdymas , kad rusijos marsalas yra pilnas idiotas. Tai yra irodymas, kad ponas marsalas vare PROPAGANDA! ir kaip zinia siam propagandos svilpukui pusti rusijoje niekada netruko pinigu.

to ruskiui2014-07-20 03:55

i durnynus jus prie sovietu visus mastancius siuntet, bet jusu ruskiu valdzia Lietuvoje baigesi, gali minti velniop i ruskyna

to 28 manau2014-07-20 03:48

taip taip,tik ne ruskiai o tokie kaip tu turetu buti uzdaryti i durnyna...

manau2014-07-20 03:37

zmogzudziu ir vagiu tauta ruskiai neturi teises kelti jokiu klausimu, jie turi teise nudvesti kaip kiaules

as2014-07-20 02:20

gerai klausimai suformuoti-atsakymu nebus. suskeliams-komentatoriams jie nepatinka.

:)2014-07-20 02:17

ar bent i viena klausima kas nors atsakysite,zinovai hrenovi?viska zinote ir kai neturite atsakymu pradedate loti,kaip sunys.

Tomas J. -> 19.2014-07-20 02:07

Užsienio kalbų mokėjimas čia niekuo dėtas (rusų kalbą moku gerai). Gerbti Valstybinės kalbos įstatymą privalo ir poliglotai.

Lietuvė2014-07-20 01:58

Siaubo filmas, kas per nesamonė šis portalas, kam jis dirba? Idėti tokius generolų pasisakymus? Žmonės atsipeikėkit, neskaitykit sio portalo, cia ir komentarus raso is kaimyninės šalies, viskas nukreipta pries Ukrainą.

Ekspertams2014-07-20 01:58

Jūsų pasirinktos publikacijos nušviečiant lėktuvo katostrofą, švelniai tariant, įtartinos. Nuo šiol žiūrėsiu į jus įtariai.

stasys2014-07-20 01:57

14.. patiko :)

stasys2014-07-20 01:48

Karininkui kuriam neužtenka drąsos drąsiai.. atviru veidų pažvelgti į kamerą, parodant savo akis, nereiktų užsiiminėti politine beletristika. Kas dar keisčiau , tai pačios Rusijos politikų priblėsusi drąsa,.. jokių URA.. jokių marškinių plėšimosi viešai ir tų pasakų .. kokie mes gražus ir teisingi. Ar labai suklysiu jei spėsiu ,.. kad tos drąsios žąsys ga.. ga.. ga spiečiasi kur kampe ir laukia, o kas bus toliau .. o toliau vis tas pats karas .. Ukraina atkirto Donecko separatistų atsitraukimo kelius ir apsupo Donecko m. ,.. į Lugansko miestą įžengė Ukrainos armija.. o rusiško separatizmo veidas jau suteptas ne tik Ukrainiečių ir Rusų kraujų,.. dvesiančio šuns agonija tęsiasi. Lieka tik paskutinis neatsakytas klausimas .. kiek dar tas dvėseliena pareikalaus aukų .. ir šeip idomu ar Merkel suteiks proga Putinui iš šios situacijos bent pabandyti išeiti pakelta galva.. testas Europos Sąjungos vertybėms patikrinti.

Palaikau2014-07-20 01:40

tuos , kurie sako; nori rašyti, kad tavę skaitytų, RAŠYK LIETUVIŠKAI CHAME.

Tomui2014-07-20 01:35

Gerbkite save ir mokinkites uzsienio kalbu. Nuo saves pradekite.

Tomas J.2014-07-20 00:26

- Ekspertai! Nedera lietuviškame tinklapyje publikuoti užsieniečių pasisakymus nevalstybine kalba be jokio vertimo. Gerbkite save, skaitytojus ir Valstybinės kalbos įstatymą.

stay2014-07-19 23:54

skelbdami tokia informacija ekspertai irodo kad jie yra putino bsbs samdomi sujs

UK2014-07-19 23:35

O as turiu 16 likta klausima ekspertams EU.nuo kada pradejote dirbti Rusams! Ir dar viena mintis,is kur pas jus finansai,jei norejote pirkti Lietuvos Ryto akcijas?,kodel dar vis prasote,kad jus paremtu?

Nekalti separatistai ir Rusijos valdzia ?2014-07-19 23:31

Tai kodel slepia ikalcius,neleidzia tarptautiniams ekspertams normaliai dirbti.Kur juodosios dezes ?Sis ,,gabalas" gali itikinti nebent labai norincius tuo tiketi Rusijos piliecius.Didziausia uzuojauta Rusijos pazangiajai visuomenei,kurie ten ikalinti ir aisku yra mazuma,kaip ir kitose valstybese.Juk Rusijoj net gyvybe skatiko neverta.Kiek ivykdyta politiniu zmogzudysciu...

br2014-07-19 23:00

Atsakymai šitam saldafonui (nežinomo rusų poeto žodžiais): Сбили те, кто мальчика распял между КВНом и рекламой Что бы, и кого я ни любил, Говорю ответственно и хмуро: Я - один из тех, кто подло сбил Самолет, летевший до Лумпура. Нету у меня страны иной, И сегодня, как ни горько это, Я национальности одной С так умело пущенной ракетой. Я сейчас на первых полосах Мировых газет, жесток и страшен, Я и сам себе внушаю страх Тем, что я частица слова RUSSIAN. Я национальности одной С тем, кто говорит, что "не хотели", С тем, кто в небе над чужой страной Выбирал без сожаленья цели. Прозвучит кощунственно и зло Эта запоздалая банальность: Может, мне с тобой не повезло, А тебе - со мной, национальность? Мой народ, который позабыл И простил себе себяубийство, Я вчера с тобою вместе сбил Лайнер в украинском небе чистом. Да, сегодня я - один их них, Тех, кто мне противен, гнусен, гадок - Тех, кто хочет, чтобы у других Было больше взлетов, чем посадок. Сбили все, кто весело в Facebook Размещал зловещих орков лица, Сбили те, кто установку "Бук" Тайно гнал через свою границу. Сбили те, кто словом вдохновлял, Кто вооружал скота и хама, Сбили те, кто мальчика распял Между КВНом и рекламой. "Боинг" никуда не долетел, Но еще не кончились мученья: Двести девяносто восемь тел В Грабово, в плену у ополченья. Кучки иностранных паспортов, Тапки, шляпки, детские игрушки, И проломлен трупом жалкий кров Безымянной грабовской старушки. Кто конкретно и откуда сбил, Следствие, должно быть, установит, Ну а я останусь тем, кем был - Русским по рождению и крови. И пока политиков умы Не готовы для перезагрузки, Я за них признаюсь: сбили мы. Я - виновен, потому, что русский…

isitikines2014-07-19 22:34

as manau kad sitas generolas kuris cia kalba ir susprogdino malazu lektuva. kitaip kam jam kalbet?rusai nori uzkariauti europa,lektuvas tik priemone sukompromituoti jav ir europa i

Rusai yra rusai2014-07-19 21:37

Pries uzduodaant klausimus padoru butu pristatyti save. Pareiksti,kad Rusijos sienos nekirto jokia raketu sistema,kad jokiu rusijos raketu specialistu nera pas separatistus,kad Rusijos kontroliuojami separatistai neturi tokiu raketu,kad Rusija pasirupino katastrofos teritorijos apsauga ir nelieciamumu,kad stovi su savo klapciukais ir laukia tarptautines komisijos pradeti tyrima,kad perspejo separatistus neliesti ne menkiausio daikto ir t. t.. Siuo atveju Rusijos didziarusiskam cinizmui ir bukumui nera ribu. Vidutinio lygio mastymo zmogus gerai isiklauses i egzaminatoriaus klausimus gali isgirsti ir atsakyma. Dar rusai galejo paskirti tokio pareiskimo skaitymui koki valytoja.

iš lzinios lt komentarų:2014-07-19 20:36

ką žinom apie Malaiziją? Pirmas liektuvas pradingo be žinios, antras netikėtai nukrypo nuo kurso ir susprogo numuštas. "ccording to Malaysia Airlines, air traffic controllers lost contact with flight MH-17 at approximately 2:15 p. m. GMT, as it flew over the Russian-Ukrainian border with 280 passengers and 15 crew. The plane was at 33,000 feet when it was shot down, according to controllers." Parts of the plane began falling over the border town of Grabovo, locals said. " Vyriausybės struktūra nukopijuota nuo Westministerio. Turi renkamą karalių. Religijos laisvė, bet valstybinė religija - Islamas. Mediją valdo valstybė ir partijos. Nedidelė privati medija siekia didinti kondfliktą su Neutrali šalis. Geriausiai besivystanti Azijos ekonomika, daugiausia lėšų iš turizmo, gydančio turizmo. Tačiau socialinę nelygybę kelia 1/3 kiniečių populiacijos, užvaldžiusios 70 procentų ekonomikos. Užsieniečiams Malaizija išduoda 10 metų ilgalaikes vizas ir tai kelia ekonomiką. Vysto savo kosmoso programą. Dujų rezervą turi 33 metams, o naftos dar 20 metų. Malaizija nepripažino Izraelio ir reikalauja šiai valstybei tarptautnio teismo dėl Gazos, rašo wikipedia. Netyčia šiuo liektuvu skrido tik vienas kurdų kilmės Izraelio pilietis. Valstybinei Malaizijos oro kompanijai suduotas rimtas smūgis nuo teroristų. Kažkas aiškiai vienu šūviu pabandė nušauti kelis zuikius. VERBALINĮ TERORIZMĄ ne kartą girdėjome iš Mosado agentu laikomo Dūmos nario neoliberalo Žirinovskio, kuris siūlė sunaiknt Pabaltijį. Jo niekas nestabdo. Kaip nestabdė ir Putino patarėjo Sergejaus Glazijevo, kuris prieš Ukrainai pasirašant su ES Asociacijos sutartį išvadino Ukrainos Prezidentą Porošenko "nacių frankenšteinu". Nestabdė, nes žodžiai turi paruošti dirvą veiksmas. Kaip ir Hitlerio "Mano kelias', kurį atidžiai skaitė ir jo draugas Stalinas, su kuriuo Hitleris dalinosi Europą Ribentropo - Molotovo paktu.

gaudy TO 9. lietuvis2014-07-19 19:44

Tai jei iš tikro taip būtų buvę, tai būtų pilnas internetas įrašų. Bet va kažkodėl nėra...Jug gyvename internetinių technologijų amžiuje. Net labai stengiantis tokio nusikaltimo nuslėpti praktiškai neįmanoma. Tai aš irgi galiu pripaistyti kokių tik norių pasakų. Tik, kad tai joks įrodymas. Testus unus testus nulus, vienas liudinikas joks liudinikas. Nėra patvirtinimo. Deja.

lietuvis to br2014-07-19 18:57

O is kur nusprendet, kad tai briedas, ar patys buvot vietoje ir viska matet? Jei tai skamba neitiketinai, nereiskia neimanomo. Beje, tai buvo interviu su pabegele___1tv.ru/news/other/262978. O tiketi, ar ne kiekvieno asmeniskas reikalas, nes nera nufilmuota kaip tai buvo.

ats.2014-07-19 18:55

Karinis ekspertas Dmitrijus Tymčiukas(Dmitry Tymchuk) "Facebook" irgi uždavė klausimus Rusijai.Dėl tankų,"Grad" ir savaeigių artilerijos pabūklų jis ypač pataikė.Galima spėti,kad rugpjūtis Rusijoje ir vėl bus juodas mėnuo,kai vadovybė pradės slėpti įkalčius. :)

konsas2014-07-19 18:53

tie kas cituoja rusus yra kremliaus samdyti. neturetu buti jokiu rusu citatu norint buti objektyviais

to br2014-07-19 18:52

jus turbut ne ta klavisa paspaudete,AGRESORIUS YRA AMERIKA VISAME PASAULYJE!

br2014-07-19 18:45

Galima suprasti, kad alternatyvios nuomonės reikalingos, bet tik ne dabartinio briedo, sklindančio iš agresoriaus (Rusijos) pusės apie Slavianske nukryžiuotus berniukus (iš pagrindinio televizijos kanalo! ) ir pan. Tai nelaikytina alternatyvia informacija, o tik melas, faktų klastojimas(klaidingas interpretavimas), sau naudingos nuomonės kūrimas ir t. t. Manau, istorija viską sustatys į savo vietas, o "ekspertams" kažkada bus gėda (jei dar išliks), kad citavo XXI a. nacius... Garliavos istorijos metu buvote vienas objektyviausių portalų, o dabar nusivažiavote į lankas, ponai aktoriai ir kultūrininkai....

lietuvis to Pilietis2014-07-19 18:45

Is kur pas tamsta tokia informacija? Gali pasidalinti nuoroda?

Pilietis2014-07-19 18:38

Nu jo,AN -26 skrendanti 6 km aukstyje taip pat numuse patys ukrainieciai.Vien zodziu juokingas tas dedule su antpeciais.Jo klausimais gali patiketi tik visiski bukagalviai.

gerb. redakcija,2014-07-19 18:28

gal galite įdėti šį video ir angliškai (yra tinkle), nes putleroido-hitleroido-vatnikų-koloradų nekentėjai tikrai nemoka Dostojevskio, Bulgakovo ir Gogolio (!) kalbos. Ačiū.

lietuvis2014-07-19 18:10

10 klausimu remianciu prie sienos Ukrainos vyriausybe, vargu ar bus atsakyti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi