Premjerė Ingrida Šimonytė vasario 5 d. pranešė, kad Lietuva neketina įsigyti rusiškos „Sputnik V“ vakcinos nuo COVID-19.

„Ne, neplanuojame, nes ši vakcina nėra registruota jokioje Europos Sąjungos šalyje ir Europos vaistų agentūra tikrai nėra vertinusi jos“, – Vyriausybėje surengtoje spaudos konferencijoje pasakė I. Šimonytė.

Moteris taip pat atskleidė, kad rusų sukurtos vakcinos „Sputnik V“ veiksmingumas abejotinas.

Ji taip pat informavo, kad Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas savo vakciną pasauliui siūlo tik kaip dar vieną hibridinį ginklą skaldyti ir valdyti.

„Jie sako, kad „Sputnik V“ yra tinkama naudoti, tačiau kažkodėl Putinas šios vakcinos nenori naudoti Rusijos gyventojams – vietoje to jis ją siūlo pasauliui, kaip dar vieną hibridinį ginklą skaldyti ir valdyti“, – visuomeniniuose tinkluose parašė I. Šimonytė.

Naujausi

Komentarai (80)

Rikiuoti
Kumele2021-02-09 21:40

Jei pažiūri į dabartinę premjerės Šimonytės foto, tai supranti, kad Preževalskio arklių tėvynė garantuotai yra Lietuva

S2021-02-08 22:54

Pirkit Baideno vakcina, ja reikia leistis penkis kartus...kol prisibaigsit.........

S2021-02-08 22:52

Ha. Ha. Ha. O tai Kiniska vakcina, ar Amerikietiska - tai geris??? Ha ha ha...nu va ir islindo yla is maiso....!

Romas/Dzukas > 75. yel“l“ow submarine to2021-02-08 22:14

Negaliu pasakyti, kaip butu, jeigu butu... Zinau tik viena - Putino valdymo laikais, tik vaikams ir jaunimui buvo pastatyta apie 6000 (ДЮСШ) Vaiku ir jaunimo sporto mokyklu, is ju apie 200 skirta vaikams invalidams. Buvo pastatyti, neskaitant renovuotu, virs 1500 sporti rumu ir sporto kompleksu bendro naudojimo. Daug tai ar mazai, as nezinau, bet vis prisimenu, is metu i metus, vykstancia futbolo stadiono statybos epopeja Vilniuje. Nekalbu jau apie tai, kas man nesuvokiama - Vokietija 30 metu "stato" nauja Berlyno aerouosta, o rusai nuo 2000 metu pastate virs 20 nauju aerouostu ir arti 150 renovavo naujais keleiviu terminalais. Neblogas rezultatas "paskendusiai skurde" Rusijai. Apie pramone, net nekalbu. Man visiskai suprantami zmoniu jausmai ir pasididziavimas.

kazys..2021-02-08 22:12

100 proc kad patriarchas su visa savo saika siiepysis tik Sputniku, ir tegul lietuviams nekabina makaronu...

yel“l“ow submarine to 74. Romas/Dzukas > 73. A.Algirdas2021-02-08 21:32

mielai pasižiūrėčiau į litchūanijos beretognydų trydą, jei toks dvaro putinui dovanojimo planas būtų realizuotas, o putinas, garantuotai , tą dvarą perdovanotų/perorganizuotų į , pvz., vaikų poilsio ir kūrybos stovyklą, arba parduotų jį aukcione, su atitinkamu gautų pinigų investavimu humanitariniams, ar, kaip madingiau sakyti, filantropiniams tikslams :) - tvartelio kirmėlės niekad nebuvo ir nebus pajėgios suvokti, kaip galima turėti gyvenime kitokių tikslų ir kitokių laimių, apart piniginės svorio/storio auginimą ...

Romas/Dzukas > 73. A.Algirdas2021-02-08 20:29

As ir netvirtinau, tik padariau prielaida. Jus idealistas. Sakote i Sajudi buvo einama su sukiu... Sukiai, tai viena, o realus gyvenimas, tai kita. Nesureiksminciau siuolaikiniu signataru. Jie niekuo nesiskiria, is esmes, nuo buvusiu ar signataru is kitu saliu. Pas vienus vienos privilegijos, pas kitus kitos. Koks skirtumas - signataras, ministras, seimunas ar savivaldybes vadovas. Visi neapdalinti malone, bet ir neivertinti objektyviai. Butent vertinime problema. Gal pvz. ne visai tinkamas, bet pasakysiu - pries keleta dienu, kai ziurejau pasisakymus apie "Putino dvara", mane sudomino vienos moters pasisakymas. Apie pati navalno filma ir navalna ji aiskios nuomones neturi, nes, kaip sake, nelabai domisi, bet ji pasake taip - "nezinau kieno ten dvaras, bet visiskai sutikciau su pasiulimu, kad mes, Rusijos pilieciai susimestume ir padovanotume Putinui toki dvara. Jis to nusipelne." Gan idomi nuomone, kuria beveik neabejoju, nes apklausa Maskvos gatvese vykde vokieciu zurnalistas. Girdejau, kad tai nera vienintele tokia nuomone. Todel apie viska verta spresti individualiai, bent jau as, uz tiki poziuri i kilusius klausimus.

A.Algirdas -Romas/Dzūkas2021-02-08 20:05

klystate, nejaučiu pagarbos žmogaus padėčiai visuomenėje, bet jaučiu ją žmonėms nusipelniusiems savo profesijai (fizikai,matematikai, elektronikai, meninkai ir t. t. ). Aš irgi būčiau už kai kurias privilegijas, bet ne rentos darbinio amžiaus veikėjams ir sklypai. Bet svarbiausia tai, kad visa tai jie pasidarė apgavę piliečius...... į Sąjūdį buvo einama su vienu iš šūkių BE JOKIŲ PRIVILEGIJŲ o kas ir svarniausia kada jas pasiskyrė. Priminsiu, praėjus keletai metui kai liaudies euforija nuslūgo ir galima buvo rentas ir sklypus pasiskirti. Tokios tad tokelės

Romas/Dzukas > 71. marta2021-02-08 19:40

Manau tai savotiskas, nors ir kvailas, zingsnis bandant kazkaip padeti Zelenskiui. Jis visiskai "nusigrybaves", o kelio atgal nera. Vat ir nutare simonka pagelbeti Ze. Nekalbant apie tai, kad amerikieciu zurnalistu info, Maskvoje beveik visi Vakaru diplomatai ir dalis vakaru informaciniu agenturu zurnalistu vakcinavosi Sputnik-V, bet net JAV ir ES vadovai atsiliepia palankiai apie Sputnik-V. Juokingiausia yra tai, kad Rusija nieko nesiulo Lietuvai, nors ji ir taip, niekam nieko nesiulo, bet pagal prasyma suteikia tam tikra kieki tyrimams ir pasiruosusi pasirasyti sutarti, del technologijos ir licenzijos gamybai, pardavimo. Rusijai tik aprupinti save, reikes kokiu pusantru metu, o gal ir daugiau. Rusai nepardavineja vakcinu, jie pateikia nedideli kieki aprobacijai ir pirmiems 20 saliu interesantu nedideli kiekiai buvo parduoti vartojimui, nors uzsakymu buvo virs milijardo doziu. As beveik neabejoju, kad Sputnik-V bus gan masiskai naudojamas Europoje. Tiesa jis jau naudojamas Vengrijoje, Serbijoje ir si men. gaus Cekija. Tai kas vartojama valstybiniu lygmeniu, o yra dar ir privatus tiekimas. Kaip bus istikruju, mes pamatysime, o simonkos ispuolis tikrai kvailas. As asmeniskai nezinau, vakcinuosiuos ar ne, bet tikrai zinau, kad Pfizer man nepriimtina, bet kokiu atveju.

marta2021-02-08 18:51

Elektra gerai, vakcina - karas?

marta2021-02-08 16:15

skiepysiuosi tik Sputnik vakcina.

Romas/Dzukas > 66. aAlgirdas2021-02-08 15:38

Vel nesutinku - neturi nieko isskirtinio signataro pavadinimas. Jeigu ne klistu, ne vienoje salyje nera ir nebuvo jokiu "signataro rentu". Sprendimas nekorektiskas, bet jau taip ivyko. Nezinau kas ten kam buvo baugu, nes eiliniai zmones apie tai tiesiog negalvojo. Buvo visuotinis dvasinis pakilimas ir nieks apie nieka negalvojo. Buvo visuotine euforija ir visi mane, kad jau dabar Lietuva "pagavo laimes paukste" uz uodegos. Naivumas visada buvo vienas is brangiausiu dalyku. Pats zodis tikrai nieko nereiskiantis. Visi "visuomenininkai" ir kiti aktyvistai visada turi vienas ar kitas privilegijas. Problema ne ne privilegijose, asmeniskai as neturiu nieko pries jas, bet jeigu jau tu "isikinkei i ta vezima", tai buk malonus tempk ji iki galo, o ne "trink bamba pavesyje". As nematau tarp musiu, aiskiai isreikstu, nesutarimu, mes tik skirtingai vertiname pareigybes. Man zmogaus pareigos, statusas nesukelia jokiu jausmu, jus, man tai atrodo, jauciate tam tikra "pagarba" butent zmogaus padeciai Visuomeneje. Bent tai jauciasi jusu komentaruose. Gal klistu.

Romas/Dzukas > 65.2021-02-08 15:09

Nesutiksiu su tamsta, Rusijos Imperija niekada ne okupavo Lietuvos, tai tik siu dienu mitas. Lietuva atiteko Rusijos Imperijai po Trecio Lenkijos padalijimo, kaip dalis Lenkijos teritorijos. Faktiskai tai buvo Kostiuskos sukilimo pasekme. Tai sudetinga pavadinti net aneksija, nes Lenkija tuo metu jau nebuvo savarankiska. Ji buvo protektoratas. Viskas kas vyko veliau tarpukaryje, tai daugiau atsitiktinumai. Lietuva nebuvo TSRS itakos zonoje, bet Hitlerio pradetas karas pries Lenkija daug ka pakeite.

Antanas2021-02-08 14:49

48 komentatoriui. Lietuviai būdami netgi komunistų okupuoti, mokėjo gaminti televizorius Šilelis, elektroninius priedėlius kaip automobilių signalizacijos, automatika, Šiaulių televizoriai TEMP-6, TAURAS,(Geriausiai vertinami buvo ne tik TSRS teritorijoje) radijo aparatai nuo 1918 metų, magnetofonai, karinei pramonei (raketoms)tikslūs komponentai Kauno "LYRA". elektroninius komponentus po visą TSRS gamino Vilniaus SIGMA. Mikronines tikslumo stakles iš Kauno Dzeržinskio įmonės, vėliau pavadinta KORDINATĖ pirko Japonijos firmos. Geriausi medžiokliniai šautuvai pas arabų šeichus su auksine apdailą, Prancūzijoje, Vokietijoje pagaminta rankų meistrų "Kordinatėje" Lino pramonė garsi pasaulyje buvo. Sveikatos sistema, švietimas .... sugriovė pagal žmonių kalbas "lansbergizmas-konservatyvizmas" ( yra išleistos ir panašios knygos) ir užglūšino manau jaunimo protus?

aAlgirdas-- Romui/Dzūkui2021-02-08 12:14

galima ilnai su Jumis sutikti, jeigu......... šis pavadinimas neatvertų kelio į privilegijas apie kurias pirmaisiais atsikūrusios neproklausomos Lietuvos metais buvo baugu net prasižioti. Štai Jums ir nieko nereiškiantis žodis realiame gyvenime (beje tikrieji signatarai apie privilegijas tikrai negalvojo)

>632021-02-08 09:52

nuo 1918.02.16 Lietuva kaip okupuota rusijos Imperijos teritorija buvo perduota kaizerinės Vokietijos įtakos zonai. Apie jkią nepriklausomybę ir kalbos būti negali, o Smetona prašikęs Vilnių ir Klaipėdą Hitleriui subinę bučiavo ir šiurkščiai pažeidinėjo visas pasirašytas sutartis su Stalinu.

Augis2021-02-08 01:26

Sputniko po 3išbandimo pripažIntas Europoje du kart geresnę vakcina negu naudojama Lietuvoj apsikakojai senmerge žudik toliau mūsų tauta verslą sužlugdej atsistatidink jeigu negali gauti vakcinos rusai tau neduos o šudu pati pasiskepik

Pirmoji musu Nepriklausomybe buvo kai karalius buvo Mindaugas2021-02-08 00:50

Jo bajorai buvo signatarai. Paskui mus paverge lenkai. Paskui rusai. Dabar trčioji Neprilausoma Lietuva. Na Smetonos Lietuva buvo tikrai nepriklausoma. Dabar kelia abejones suvereniteto neturejimas prieš Briuseli ir Kad Briuselio įstatymai ir direktyvos viršėsni už musu. Ir kad ir svetima kariuomene musu žemeje. Kuri suimtu musų valdzia jei prištarautume Briuselio nurodymams. Svetimane savo kariuomene visada gresme suveriniterui ir kelia baimę. Kad ir vadinasi sąjungininkai bet tai vistiek ne savo o svetima kariuomene. Nežinia ka kada sumanys ir ne mūsų karinei vadovybei pavaldi. Va Smetonos Lietuva buvo nepriklausoma kol irgi neisileido sajunginiko rusu kariuomenes. Reikia stiprinti savo kariuomene ir Lietuvoj turet vien savo, mūsų kariuomene. Ir jei kokie Briuselio nurodymai netinka , tai buti nepriklausomiems. Turet Nepriklausomybe ir suvereniteta.

arthur2021-02-07 22:01

Kas KGB mokyklą baigė,o kas LGBT.....

Romas/Dzukas > 59. A.Algirdas2021-02-07 19:27

Visu pirma - pasirase, kaip vieni, taip ir kiti. Nieks niekuo nesinaudojo, tai tik techninis veiksmas. Pirmieji pasirase vokieciu sukurta teksta, antrieji, bent jau kolektyvini darba. Geras tai buvo darbas ar ne, tai jau kitas klausimas. As esu tos tentos priesininkas, bet tikrai ne signatarai ja sau nustate. Tai bendru emociju pasekme, o emocijos, jos visada blogas patarejas. Atkuriamojo seimo pavadinimas, turi du aspektus - vieniems tai buvo tos pacios emocijos, kitiems - galimybe kuo labiau "nutolti" nuo LTSR ir pagreitinti parsidavimo Vakarams procesa. Asmeniskai mane nedomina nei vieni, nei kiti signatarai. Kiekviena dokumenta kas nors pasiraso ir neverta is to kurti "altoriu". Signataras, tai tik zmogus, kuris pasirase kazkoki dokumenta, ne daugiau.

apuokas>dzukui Romui2021-02-07 19:05

Stai daugumai lietuviu sirdis virpteli kai isgirsta zodi nepriklausomybe, rusui zodi - imperija, o tamstai kaip, negi jusu sirdis tokia akmenine?:)

A.Algirdas-Romui/Dzūkui2021-02-07 18:51

1918m. tai buvo tie, kurie pasirašė Nepriklausomybės aktą. Antrieji gi tik pasinaudojo tuo pavadinimu savo rentoms ir žemės sklypų apsišorminimui. LTSR Aukščiausios Tarybos deputatų prievolė buvo tai atlikti. Juk ne veltui buvo atliktas keistas nejuridinis aktas su atkuriamojo seimo pavadinimu

Romas/Dzukas > 50. >482021-02-07 18:33

Gal praplesite savo komentara. Jus esate pries, kad Lietuvoje butu kuriama pramone?

Romas/Dzukas > 56. A.Algirdas2021-02-07 18:26

Atsiprasau, bet "tikru" ar "netikru" signataru buti negali is esmes. Nejauciu jokio "sirdies virpulio" 1918 metu signatarams, bet butu labai idomu - kame tas ju "tikrumas"? Kuo jie skiriasi nuo kitu?

A.Algirdas-( 53)2021-02-07 18:01

atsiprašau, bet tikri signatarai buvo 1918m. vasario 16d. Daugiau TIKRŲ signatarų Lietuvoje nebuvo

Darijus2021-02-07 17:48

Kvailiams turi vadovauti idiotai. Tik taip pasiekiamas progresas debilėjimo procese.

jooo2021-02-07 17:25

przevalskio kumele slubuoja.Nepataikai i takta .pusdurne

Nuomonė2021-02-07 17:14

Man tai labiausiai itartini signatarai. Jeigu signataras, reiskia Kremliaus agentas, kgbistas. Visi signatarai buvo paskirti Kremliaus. Visi signatarai pritariamai cepsejo, kai per du kartus kgbistai buvo uzslaptinti 100 metu. Pirma karta 25 metams, veliau, einant Lietuvos nepriklausomybes 25- meciui, Putinas jiems liepe uzsislaptinti dar 75 metams. Vel Butkevicius, su kitais Kremliaus agentais kgbistais, patenkintas cepsejo. Cepsejo pulkininkas Dedule, cepsejo Studentas Vaisvila, cepsejo visi vaikai, atsiprasau, signatarai. Sitie visi signatarai, realiai, Kremliaus agentai, uzsislaptine kgbistai, ir yra Lietuvos nacionalinio saugumo ypatumo pagrindas. 30 metu mus puola rusai, o uzsislaptinusiu kgbistu-signataru deka, mes laisvi ir nepriklausomi plaukiame savo Durniu Laive.

To 442021-02-07 16:53

Žolę vartoti siūlo ir mūsų liberastai...

V. Ladas2021-02-07 16:48

Skaičiau, rusišką vakciną ruošiamasi pateikti Nobelio premijai. Premijos, aišku, neskirs, nes reikalas stipriai politizuotas, bet siūlymas gali praeiti: jokių pašalinių simptomų, jokio amžiaus apribojimo vartotojams, stabiliai virš 91 nuošimčio efektyvumas, transportuojama normalioje temperatūroje, -idealas. O čia kažkokia iš provincijos kiauksi. Kita vertus, mums niekas ir nepasiūlys tos supervakcinos, tai ko kiauksėti sau į nuostolį?

>48.2021-02-07 16:19

Senukai dar turi Tauras 24". Paskubėk.

To 48. > aplamai2021-02-07 16:18

Pries kokius 30 metu atgal gamino televizorius , o jo pavadinimas Tauras , buvo gamykla Nuklonas ir tenai gamino kazkokias detales ir t. toliau. Dabar daugiau yra kaip yra perku ir parduodu . Vienu zodziu tapome prekybininkais , o ne gamintojais.

>O aplamai2021-02-07 16:01

Ką lietuviai kada kokybiško pagamino išskyrus drožtas klumpes? Kur lietuviški automobiliai, kompiuteriai, televizoriai, telefonai..?

Ale tu matai2021-02-07 16:00

koki kvaili tie globalistai. Prigalvojo virusą, paskui visokių vakcinų tam , kad sumažint žmonių skaičių pasaulyje. Visai neefektyvu. Va nusipirktų iš Putino novičioko - paprasta ir efektyvu.

Konservatorių judas siautėja Lietuvoje2021-02-07 15:56

Pirmyn,- reikia naikinti šituos tarakonus, kurie mūsų gyvenimus pavertė pragaru.

Antanas2021-02-07 15:56

Manau,reikėtų valdžios vyrams skiepytis rusiška vakcina,(hibridinis ginklas pagal pranešimą) tai žinos ką galvoja Putinas,nes toje vakcinoje gali būti rusiškų padarų DNR?

Pagal G. Orvelą2021-02-07 15:52

Kai buvo išvarytas Džonsas, gyvuliai užrašą ant fermos vartų SENDVARIO FERMA storai užtepė ir užrašė: GIVOLIU UKIS. Tada visų gyvulių susirinkime Kumelė Molė entuziastingai pareikalavo, kad visi palaikytų jos pasiūlymą įamžinanti - Džonso išvijimą. Jos manymu geriausia būtų užrašant ant tvarto sienos aukščiausioje vietoje šūkį: GIVOLIU UKIS = LAISVE. Visi gyvuliai vienbalsiai pritarė. Nuo Molės neatsiliko ir kumelė Kamanė. Jos pasiūlytas šūkis GIVOLIU UKIO JEGA - ZOLE irgi atsidurė ant tvarto sienos. Nesupratinga višta Dedeklė suabejojo ar žolės pakaks, nes Džonsas dažnai ribodavo žolės vartojimą,o nepaklusnius bausdavo. Kuilys Napoleonas jai išdidžiai paaiškino: Nėra Džonso nėra ir draudimų-baudimų, bet aiškumo dėlei pasiūlė antram šūkiui prierašą: ZOLES SUVARTOJIMAS SAVO REIKMEMS -NEBAUDZIAMAS. Kuilio Neproduktoriaus šūkis: BENDRAS GIVOLIŲ TULIKAS - MŪSŲ PERGALES VAINIKAS vainikavo visą susirinkimą. Tuo pirmasis susirinkimas ir baigėsi.

Anfisa2021-02-07 15:43

P.S. i 42 koma. ekspertai.eu atkreipkit demesi i sita info, jus tai mokat pateikti visiems ir lietuviu kalba.

Anfisa2021-02-07 15:39

40-m. Taip, JAV vakcinos - tai "pauksciu pienas"! Nusiuskit sia nuoroda visiems draugams ir pazystamiems. aftershock.news/?q=node/946115 .. Protu nesuvokiama ataskaita paciu amerikieciu apie ju vakcinu panaudojimo pasekmes. Tekstas gan nemazas, bet vertas. Puikus sekmadienio skaitalas mastantiems... Megaukites ir raginkit skiepytis valdzia ir valdininkus USA vakcinomis...

Algimantas pensininkas2021-02-07 15:20

Šimonyte tai hibridinio ginklo dalis,o Sputnik-V tai geriausia, saugiausia ir efektyviausia vakcina pasaulyje! Niekas nekaltas ,kad Šimonyte loja, juk ją apšere Jankiu vakcina.

Untanas2021-02-07 12:42

Jeigu Rusijos vakcina hibridinis ginklas, tai JAV vakcina , paukščių pienas.

petras2021-02-07 10:05

atrodo,kad Simonkei valdzios gavimas dave blogus rezultatus - perkaito radijatorius,tirpsta rieboksliai. nebezino vargse,kaip dar galetu su Lembergiuku sulysti i rudaja Merkelei

Kodėl meluojama?2021-02-07 10:03

Šimonytė teigia, kad "kažkodėl Putinas šios vakcinos nenori naudoti Rusijos gyventojams" Delfi 2021-01-05 dieną rašė, kad vien Maskvoje suvakcinuota apie 800 000 gyventojų.

francuz 35-m kaimiečiui2021-02-07 09:54

Turi metų - turėk ir proto, tik nusišnekėt nereikia. Tai kiek metų jis toje armijoje išbuvo, kad pamiršo gimtąją kalbą??? Matosi, kad stengeisi, bet komentaras ne šiam straipsniui...

Nemeluok Šimonyte. ( kas meluoja, tas ir vagia(2021-02-07 09:50

„Sputnik V“ kūrėjai pranešė apie trečiąjį Rusijos vakcinos bandymo etapą: nėra rimtų šalutinių poveikių, veiksmingumas siekia 91,6 proc., Skelbia mokslinio žurnalo „The Lancet“ publikacija.

kaimietis2021-02-07 09:28

KO jūs prikibot prie moteriškės, ji pasakė kas buvo parašyta, o kad neuklystų versdama pasakė tą kalba kokia buvo parašyta. O ką ji daugiau gali. O dėl svetimos kalbos, aš parinojau tokį vieną dar Tarybiniais laikais išėjo į armija nemokėdamas rusų kalbos armijoje išmoko gryžes į Lietuvą lietuviškai daugiau nešnekėjo.

Nelaime2021-02-07 07:41

Irina Pelichova 06-02-21. 11.11.val.Ingrida paziurek si video,gal padarysi isvadas ir kitus paprotink!

Misteris2021-02-07 01:21

Ar Ožį Nr.1 Covid skiepytojai jau aptiko tvartelyje? Jei ne,taip praneškite kurioje šiaudų krūvoje reziduoja.

U-22021-02-07 00:15

Viskas cia gerai. Tiesiog, pripazinus, kad sena Tvartelio kumelka Moli is Landzbergio vardo "Gyvuliu ukio" yra sataniste, viskas atsistoja y savo vietas. Satanistai negali nugaleti Lietuva...

Šimonytė pati HIBRIDAS2021-02-07 00:05

Arklio ir Ožio genai dominuoja.

Vargšė, jos galvoje balti žirgai žvengia2021-02-07 00:03

Šimonytė nenori žmones nuo Covid gelbėti rusiška vakcina, o ką kito gali pasakyti ši kumelė?...Ji vykdo kitų ponų užsakymus. Snoro banko sužlugdymą vykdė pagal užsakymą atsiraitojusi rankoves. Vargšė, jos galvoje balti žirgai žvengia...

Diagnozė2021-02-07 00:01

Jau ir Šimonytė apsinuodijo DURAČIOKU.

Vytas2021-02-06 23:42

Niekaip nesuprantu, kodėl atėję į valdžią aukščiausi valstybės pareigūnai akimirksnių suserga paranoidaline šizofrenija: visa, kas padaryta Lietuvoje jie niekina, Vakarų bet koks produktas tampa jiems geidžiamiausiu ir todėl privalomu visiems Lietuvos piliečiams, visa, kas ateina iš Rytų (Rusijos) yra bloga, nuodinga, žalinga bei propaganda. net ir rusų vakcina "Sputnik V" yra propaganda, Putino ginklas, jei ne nuodyti visus į vakarus nuo Rusijos, tai bent propaganda, skirta skaldyti Vakarus. Plius prie viso to, dargi sugeba meluoti: bent dvi ES valstybės jau priėmė sprendimą naudoti vakciną "Sputnik V". Apie tai, kad Lietuvos valdžiažmogiai jau senokai paniekino lietuvių kalbą aš jau nekalbu, bet: kodėl Lietuvos vyriausybės vadovė spaudos konferencijoje LIETUVOJE kalba angliškai? Dar galėčiau suprasti, kai duodamas interviu užsienyje, bet kalbėti angliškai čia, LIETUVOJE... Atsiprašau, labai jau norisi panaudoti penkiaaukštį rusišką keiksmažodį.

Šimonių Arklys ant posūkio2021-02-06 23:28

Laikykit tvarte tvarkingai duokit laiku šieno-nes išbėgs iš Rezidencijos sutryps Adamkavičius ir supermenų apsaugą super -puper dar gali nusisklaidyt iki JAV ambasados-yra instrukcijos pandemiją skelbt iki 2025 metų pabaigos su mažom pertraukom-nu gal jau tada nudus tas smulkus ir vidutinis verslas kaip Švabas pas Gryblo Daukantynėj sakė

Algirdas2021-02-06 23:17

Geriausia vakcina "Ožio myžalas”. At ne betetiniai?

PRANEŠU ŠIMONYTEI2021-02-06 23:14

Vienas seniausių ir autoritetingiausių Pasaulyje žurnalų "The Lancet", remdamasis atliktais tyrimais, pripažino vakciną "Sputnik V" pačia efektyviausia Pasaulyje.

SS2021-02-06 22:44

Boba yra boba. Borelis rūpinasi ES, o tslk-lgbt atstovams tauta nerūpi. Galėtų ji rasti geresnį rusų ginklą. Na pvz. paskleistų gandą, kad Rusija mums užvežė erkių, blusų, utėlių, blakių, visokių ligų ir net COVID-19 Lietuvoje per rusus atsirado.

Ceslovas2021-02-06 22:35

Kaip senmerge taip ir dvokla, savo kvailuma galetu rodyt tarpe savu lgtb.

tautietis2021-02-06 22:31

is sitos kumeles nebus nieko gero tol kol jos neapleisim su kokiu juodo gymio kareivuku pas kury clienas ,kaip slapiamkos sliosas.toliau 3 dienas pavaikscios pakelus koja galvodama koks cia tankas y jos pustery buvo yvaziaves,ketvirta diena reikakai pageres

yel“l“ow submarine2021-02-06 22:04

o veršidės ūkvedė, pasirodo , sunkus psichikos ligonis :))) - bet..., lyginant su didžiąja dalimi veršių - visai dar protaujanti, ir “tvarkyti“ veršidės ūkį puikiai tinka ...

Nelaime2021-02-06 21:58

Ar zinot kodel vag.izdavk.neserga coronabiesija?! Todel kad vakcinu nepriimineja! Jie vakcinos bijo,kaip velnias kryziaus!

U-22021-02-06 21:27

Jeigu "zole" Tvartelyje Kumelei Moli nebus dozuojama, tai greitai mes sulauksime jos pareiskimo apie Putino siulyma jai teketi. O ji, su google transleiterio pagalba atsakys jam, kad savo nekaltybe jau yra pazadejusi kuprotajam Oziui Vyckai. Kaip tik jis iseis is savo reanimacijos palatos, savaime suprantama....

////////2021-02-06 21:16

moteris atidirbineja savo darbdaviams ir tiek

10 ai anfisai2021-02-06 20:39

Niekas ju nerinko. Smartmatikas reikaliukus sutvarke.

jau net nebejuokinga2021-02-06 20:30

JI absoliuti neadekvatė,tinkama tik laukams patręšti. Čia jau visiškai beviltiškas klinikinis atvejis-tikriausiai tą defektuotą vištgaidį paleido kaip nepagydomą...

francuz2021-02-06 20:17

Gera naujiena: "Rusiška vakcina - tai hibridinis ginklas prieš demokratinį pasaulį". Valio!!! Tai mūsų neliečia!!! Kaip gerai, kad mes nepriklausome demokratiniam pasauliui...

Štaiką2021-02-06 20:04

reiškia bobai neturėti by..o.

Gal yra skaitytoju tarpe psichiatru?2021-02-06 19:23

Kokia Ingridos diagnoze? Ar ji turi sansu pasveikti? Bent teoriniu

???2021-02-06 19:17

cia nesupratau. jai putinas siule pirkti vakcina? kiek iki siol zinojau vakcinas perka europos sajunga centralizuotai, lietuvos cia niekas neklausia nuomones. tai kokia proga ta akiniuota kalba tuos vejus? ka ta simonyte tapo antru nauseda pagal nusisnekejimus? kas jai atsitiko?

Romas/Dzukas > 8. O aplamai2021-02-06 18:48

Jus, matyt, dar labai mazas, jeigu nezinote, kad - viskas gaminama tik karo reikalams, o po to jau "platinama" civiliu tarpe, tai viena. Antra - tai kad jus nezinote ka gamina rusai, tai niekaip nereiskia, kad jie nieko negamina. Trecia - kodel jums nekyla klausimas, ka gamina Vakarai? Reikia suprasti - tai labai nepatogus klausimas. :))) Pabaigai - as visiskai neabejoju, kad jus vartojate ka nors, ka gamina rusai. Asmeniskai as turiu ir kompa, ir mobilu, ir automobili rusu gamybos ir neturiu jokiu pretenziju. Tarp kitko - dauguma programu, pradedant nuo OC, taip pat naudoju rusiskas. Patikimiau ir saugiau.

Anfisa2021-02-06 18:28

O jeigu rimtai vertinti dabartine "nauja" vyriausybe, tai man jinai asocijuojasi su uzpakaliu. Dvi pagrindines partijos - du uzpakalio pusrutuliai, ir trecia - tiksliai per uzpakalio viduri - ten jos tikra pasiskelbta ir uztarnauta vieta. Ei, lietuviai! Jus ka, bl..., isprotejote??? Ka isrinkote ir pasodinote sau ant sprando? UZPAKALI...

jooo>tai va2021-02-06 18:21

o tai gal kas nors is litchuanijos "elito" pvz.ozys vycka ar bankomatas jau susisvirkste ta supstancija kuria mums kisa?

O aplamai2021-02-06 18:18

Ką rusai kada kokybiško pagamino ne karo reikalams? Kur rusiški automobiliai, kompiuteriai, televizoriai, telefonai..? A tiesa - novičokas, bet ir tuo girtis negali nes draudžiamas gaminti, o ir ne visuomet efektyviai suveikia ne tik ant durų rankenos, bet ir įkištas į triusikų siūles.

Anfisa2021-02-06 18:16

-Visiems guleti!!! - reke patologoanatomas. Jis visada jautesi nejaukiai ir labai nervuotai, kai budejo nakti ne savo pamainoi ir svetimame morge...

Tai va2021-02-06 18:08

Net Putinas nesiskiepija savo vakcina.

U-22021-02-06 18:06

Kitaip ir buti negalejo. Po to, kaip LR Seimas legalizavo "zoles" ir kitu narkotiku vartojima, tvarteline kumele Mole tapo nepaprastai talentinga ir samojinga rasytoja.

Trigrašis2021-02-06 17:47

Jau nebejuokinga.Ir tai kalba Premjerė.Tai ko norėti iš jos atsirinktų ministrų,o juo labiau,iš suburtos "ekspertų" komandos.

jooo2021-02-06 17:41

nx tegul eina sitas przevalskio arklys kartu su pfaizeriu.Kodel sita lerva pirma nesiskiepija tuo galimai saugiu sudu kuri kisa tautai.

Romas/Dzukas2021-02-06 17:35

Galima tik "nusizvengt" - "Premjerė Ingrida Šimonytė vasario 5 d. pranešė, kad Lietuva neketina įsigyti rusiškos „Sputnik V“ vakcinos nuo COVID-19." Galima pagalvoti, kad Simonytei rusai siulo savo vakcinas, kuriu jau keturios ir kovo menesi bus penkta.:))))) Labai slykstu suvokti, kad tavo gimtines, tipo "Premjere", yra bukagalve ir melage.

Anupras2021-02-06 17:29

Tai anot Ingridos Vengrija jau nebe ES narė? Borrelis su Lavrovu neišreiškė vilties penktadienį apie sputniko galimà panaudojimà ES? Ir rusai nenaudoja savo vakcinos šalies viduje? Toks įspūdis, kad ji nelabai gaudosi situacijoje ar atvirai meluoja, bet kaip sako Vytukas kas meluoja tas ir vagia.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi