Laukiant oficialaus ir galutinio vyriausybės sprendimo dėl skalūnų dujų paieškos ir – priminkime propagandistų apmulkintiesiems – gavybos Lietuvoje, vienas žinomiausių lrytas.lt tipo bulvarinės žiniasklaidos kūrėjų, žurnalistas Rimvydas Valatka pasidalino su „Žinių radijo” klausytojais savo įžvalgomis apie skalūnų dujas bei pilietinės visuomenės priešus.

Tiesą sakant, įžvalgos jau ne naujos, tik nušlifuotos iki demagoginio grynuolio kondicijos: tokio populizmo, kokį sau leido R. Valatka, nepavaro net senos partinės šlepetės, prieš kiekvienus rinkimus pavargusiais judesiais kabinančios makaronus pensininkams.

Štai žurnalistas siunčia žinutę Lietuvos pensininkams – be skalūnų jiems galas: „Man atrodo, mes apskritai jau pradedam nebesuvokti, kas mes tokie esam, ko mums reikia? Ar mums reikia, kad mūsų pensininkai už dujas kasmet mokėtų vis daugiau ir daugiau, ar mums reikia nepriklausomybės nuo Rusijos? Ar mes žaidžiame anarchiją ir toliau, kai kiekvienas kaimas galės batu atidaryt duris į vyriausybę? Nu atsiprašau. Vyriausybės uždavinys yra nuspręsti ir vykdyti.”

Kai R. Valatka prabyla apie „mūsų pensininkus”, išties jau nebeaišku, ar verkti, ar juoktis, nes rūpestis dėl pensininkų ir šio žurnalisto pavardė dera taip pat, kaip vėžiai su medum.

Kodėl būtent pensininkai nusipelnė tokio žurnalisto dėmesio, lieka neaišku, nes mokesčiai už šildymą smaugia anaiptol ne vien pensininkus. Ir, galima manyti, smaugtų gerokai mažiau, jei R. Valatkos vadovaujamos žiniasklaidos priemonės būtų skyrusios daugiau dėmesio rubikoninei korupcijai.

Žurnalisto įžvalgą apie kaimą , kuris batu atidarinėja vyriausybės duris, galima išversti ir taip: cholopams ne vieta švariose menėse. Kaimas turi žinoti savo vietą: už durų. Ir pageidautina, kad to kaimo vaidmuo mūsų valstybėje būtų minimalus.

„Aš nežinau, ar sprendžiant nacionalinio saugumo klausimus turi dalyvaut vieno kaimo dalyviai”, „susitarti su bendruomene yra Seimo ir vyriausybės uždavinys, jei tokio susitarimo apskritai reikia”, – sakė R. Valatka, paklaustas, ar teisingai pasielgė vyriausybė, nepakvietusi į posėdį Žygaičių bendruomenės atstovų.

Mintis paprasta ir aiški: ne tik „Chevron”, bet ir valdžiai nėra reikalo tartis su kokiais nors kaimais . Toks įspūdis, kad žurnalistas pasiklydo laike ir visai jaukiai jaustųsi sovietmečiu, kai plačiosios tėvynės industrializuotojams visokie kaimai buvo tik smulkmena, kurią galima greitai ir švariai nutrinti nuo žemės paviršiaus vardan didelio ir svarbaus intereso, kurį geriausiai žino valdžia.

Panašu, jog R. Valatka net neįtaria, jog toje Europoje, kuriai šiandien priklauso Lietuva, egzistuoja ir toks dalykas, kaip Orhuso konvencija, apibrėžianti įpareigojimą tartis su visuomene.

Kaip būdinga agresyvaus tipo demagogijai, kokią kultivuoja R. Valatka, ji neturi nieko bendra su faktais ir yra grynų gryniausia poezija. O poezija, kaip žinome – pasaulis, kur tiesos ir melo kriterijai negalioja.

Vienas kaimas , ar, geriausiu atveju, trys ar keturi kaimai, kurie yra aplinkui , – taip, pasiklausius R. Valatkos, tektų įsivaizduoti prieš skalūnų dujas pasisakančią bendruomenę.

Su tiesa ši vizija neturi nieko bendra – užtenka prisiminti vien faktą, kad nepritarimą skalūninių angliavandenilių žvalgybai ir gavybai pareiškė beveik 300 Žemaitijos bendruomenių. „Šimtai Žemaitijos bendruomenių pasirašė prieš skalūnų dujas”, – skelbė net ir skalūnų propaganda užsiimantis nacionalinis transliuotojas, bet R. Valatka postringauja apie vieną kaimą.

Dėl ko gi protestuoja tas R. Valatkos vaizduotės pagimdytas vienas kaimas ? Žurnalistas užsimena apie kažkokį užterštą upelį ir kažkokį vaizdą pro langą, – suprask, tokio lygio vertybes gina tas kaimas . Ir leidžia suprasti, kad būtent tokie kenkėjai yra kalti ir dėl emigracijos: „Žmonės išvažiuoja į Londoną, neturi darbo, neturi pinigų, jiems stato šalia fabriką, ir staiga 15 žmonių, vaizduojančių piietinę visuomenę, atbėga ir pradeda rėkti – oi, užterš mūsų upelį, oi bus vaizdas pro mano langą ne toks, ir taip toliau.”

„Visi tie, kurie rėkauja apie visuomenės interesą, iš esmės kalba apie savo siaurą kūnišką merkantilinį interesą”.

Vis dėlto net ir ūmiausio demagogijo priepuolio ištiktas propagandistas neturėtų užmiršti, kad kažkoks užterštas upelis nėra visai tas pats, kaip požeminis vanduo, kurį kyla grėsmė užteršti išgaunant skalūnų dujas pagal dabartinę technologiją.

Ir apie tą grėsmęįspėjone koks nors kaimo tamsuolis, o vienas žymiausių Lietuvos geologų, profesorius, buvęs Lietuvos geologijos tarnybos direktorius, Lietuvos ir Lenkijos mokslų akademijų narys Gediminas Motuza.

„Nekyla klausimas, ar požeminio vandens užteršimas įvyks ar neįvyks – jis įvyks būtinai, tik klausimas, kada: po 10 ar po 100 metų, kokiais mastais ir kurioje vietoje?“ – prognozuoja G. Motuza. Žinoma, į propagandines R. Valatkos schemas tai netelpa.

O štai kaip jis vaizduoja „Chevron”

P { margin-bottom: 0.08in; }
misiją: „Ji atėjo ne savo noru. Mes ją paprašėme išžvalgyti žemės gelmes ir tik toks uždavinys jai ir yra skirtas”.

Iš R. Valatkos postringavimų reikėtų suprasti, kad kalbama tik apie žvalgybą. Deja.

„Paskelbus konkurso nugalėtoją, Lietuva būtų pirmoji Europoje išdavusi leidimą skalūnų angiavandenilių gavybai , mes būtume pirmieji europiečiai, pasiryžę tokiai veiklai – lenkai ir kiti ES nariai, kurie savo žemėse jau tiria skalūninius angliavandenilius, yra išdavę leidimus tik žvalgybai ”, – prof. G. Motuzos paaiškinimą primenaDalius Stancikas.

Na, bet prof. Motuza turbūt yra vienas iš visuomenės priešų, apie kuriuos R. Valatka pasakoja taip: „bet kuris, kuris eina prieš šitą tikslą, yra ne pilietinės visuomenės atstovas, o pilietinės visuomenės priešas.”

Prie šių žodžių belieka pridurti, kad žurnalistas, kuris leidžia sau naudoti sovietinių laikų partorgo leksiką, nustoja būti žurnalistu.

Visą R. Valatkos kalbą apie skalūnus ir visuomenės priešus galite paklausyti čia:

Šarūnas Puidokas, ekspertai.eu Visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas: Aš supratau, kad politologas R. Valatka tiesiog nemažai juokavo per savo pasisakymą. Bandyti įpiršti mintį, kad skalūninių dujų gavybos Lietuvoje dėka gali įvykti „koks nors proveržis iš tos balos, kurioje dabar sėdim”, tikrai labai juokinga. Vadinasi, tos dujos bene vienintelė Lietuvos išeitis ir viltis iš tos, kaip sako R. Valatka, „balos, kurioje dabar sėdim”?

Gali susidaryti įspūdis, kad Lietuvoje praktiškai visi tokie neįgalūs ir besmegeniai, kad įstengtų išgyventi tik tokių iškasenų, kaip dujos, dėka... Tikrai manau, kad ponas R. Valatka papokštavo.

Bet bala nematė to Valatkos. Linksmas žmogus, ir tiek.

Pirmiausia noriu atkreipti dėmesį, kad skalūnų dujų projektas nėra kokių nors kelių žemaičių kaimo bendruomenių reikalas. Tai absoliučiai visos Lietuvos reikalas.

Esminė priežastis, dėl kurios kyla natūralus priešinimasis dar vienam valdžios stumiamam megaprojektui – žmonės visiškai nepasitiki valdžia ir jos kalbomis, kad tos skalūnų dujos taptų Lietuvos gerovės pamatu.

Mūsų šalyje stovi naftos gamykla, tačiau už kurą mokame brangiausiai, mes turėjome atominę jėgainę ir už elektrą mokėjome brangiausiai ir t. t., ir pan.

Taigi šioje absoliučiai politinės korupcijos užvaldytoje valstybėje net ir pačiam didžiausiam naivuoliui jau darosi sunku patikėti gerais valdžios ketinimais...

Pakanka pasižiūrėti į Vilniuje ant Šeškinės kalno pūpsančio naujųjų laikų Lietuvos simbolinio paminklo – nacionalinio stadiono – griaučius už 100 milijonų, ir viskas pasidaro akivaizdu.

Aš jau nekalbu apie tai, kokiomis trąšomis bus tręšiama Lietuvos žemė, jei tokia skalūninių dujų gavyba iš tiesų būtų vykdoma...

Naujausi

Komentarai (126)

Rikiuoti
Valatkai2013-09-24 01:38

Von su lagaminu. Ko čia sėdi? Afrika laukia

Algis2013-09-22 02:42

P. Valatka akivaizdžiai sukarščiavo - Lietuvoje pasijuto kaip Nevados dykumoje.

EKSPERTAI EU yra mano megstamas puslapis,2013-09-21 20:23

bet pasutiniu metu, as nelabai besuprantu, ar skalunu aferos istorijoje R.Valatkos straipsnis yra negincijama reziume, nes visi kiti isimti is puslapio. Stebiuosi.

zerbinas>121.2013-09-21 12:23

Gal su svetimtaučiu pavarei 69?

zerbinas2013-09-21 11:28

dar liko nenupirktų žiniasklaidoj. Ačiū Dievui.

valkatai2013-09-20 23:18

morda kaip totorio sikna

Valatkai2013-09-20 18:10

Ponas Zuokas pakvietė į Vilnių prancūzų šilumos tiekimo specialistus iš Dalkios. Neužilgo Dalkia okupavo visos Lietuvos šildymą. Tai rodo,kad valdžia nesugeba valdyti šalies,leisdamma susikurti monopoliui. Jokių investicijų nebuvo,tik nuostolingas šilumos trasas perdavė savivaldybėms. Valstybė vėl prisiėmė nuostolius,pelnus atidavė prancūzams. Ponas Valatka,kokią gamyklą per dvidešimt metų pastatė valstybė? Amerikos skalūnų tyrėjai jau sumažino prognozes apie skalūnų išteklius,jų pasirodo yra tik šešiasdešimčiai metų. Tai rodo,kad kurti technologijas žemės gelmių valymui po skalūnų išgavimo yra betikslis ir nepelningas biznis. Lietuvoje negyvenamų teritorijų nėra. Užteršta bus visi požeminiai vandenys. Valymo technologijų nėra,todėl dėl trijų metų intensyvaus teršimo,žvalgyba yra nereikalinga. Ponas Valatka, Chevronas atėjo nekviestas į kvailių šalį daryti biznį,o ne saugoti gamtos. Chevron garsėja pasaulyje tik begaliniais teršimais, tik tamsta, Valatka,esate aklas demagogas ir pastoviai painiojate dievo dovaną su kiaušiniene.

džiugu2013-09-20 04:41

kad ne visus žurnalistus gazpromas nupirko. O expertu, kaipo nepriklausomų, tai jau gaunasi,kad pakasynos.

na2013-09-20 00:57

Puikus straipsnis, ironiškas ir įžvalgus. Medus ir vėžiai - puikus jumoras. Ačiū autoriui.

Kyla klausimas2013-09-19 22:24

apie sio ,,zurnalisto" psichine sveikata...Napoleono kompleksas" ar dar blogiau ?

net jeigu tie apgailetini tipai,2013-09-19 16:08

yra papirkti dideliais pinigais, vistik kiek prisiktos turi buti galvos, kad parduotum savo Tevyne. Vakar per INFO tv parode, kad Evadoras vel pakele Sevrono byla del 18 milijardu zalos padarytos gamtai, o musiskiai vadai visa tai zinodami puola i Sevrono glebi. Gal jie berasciai, saityti nemoka, gal jie kurti-negirdi,gal akli nemato. Seniai juos i invalidu namus reikia uzdaryti. Isvada viena pralobs gauja valziazmogiu, visai tautai uztersta ir suniokota gamta

Valatkai2013-09-19 15:35

Tu apgailėtinas.

išimkite šitą2013-09-19 12:16

fizionaomiją. Man negera darosi....

Jurijus> 112.2013-09-19 02:11

Ne gazpromo.

Jurijui2013-09-18 22:08

Truputį nupirktas: 15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/komentarai/rimvydas-valatka-partija-su-dalai-lama-d-grybauskaite-tampa-politike-o-a-butkevicius-ir-vel-susimove-500-369178

jurijus2013-09-18 20:08

Valatka dar nenupirktas gazpromo.

PRASAU,2013-09-18 15:59

Isdanginkit is puslapio sita antipatiska snuki su jo pasvinkusiom mintim.

PK12013-09-18 12:29

Dink Sterva Valatka ir nesirodyk!

Nereikia turėti iliuzijų2013-09-18 03:12

Jokia valdžia, politikieriai, su juos aptarnaujančiais žurnalistais ir politologais, nėra suinteresuoti pilietinės visuomenės atsiradimu. Sistema gina pati save ir gins toliau. Sistemos dalyviai turi užsigarantavę patekimą į valdžią, prie lovio, prie pinigų skirtymo. Tai ir yra visa tokios politikos ir dabartinių politikų su jų partijom esmė - dalyvauti pinigų skirtyme ir įsisavinime.

hm2013-09-17 23:44

ne uz kalnu jau tie laikai kai nebus galima rukyti vonioje, baseinuose. Marta nerukys, ji gaudys duju baliono snypscianti ora (abejoju kad pigu). Tai taps nauju atsipalaidavimo budu nes vynas ar sampanas bus neiperkami...

hm2013-09-17 23:21

...tai pabrangs ir dujos.... but gerai kad ir vanduo isliktu nors ir aukso vertes

nijolė2013-09-17 22:12

teisingai, Marta, parašei ir kultūringai išsakei savo nuomonę, ne taip kaip dauguma šio portalo garbintojų - komentarai net putoja, jei pasirodo kita nuomonė. Skaitydavau "ekspertus", patiko lengvas rašymo stilius ir subtilus jumoro jausmas.Ir komentarai buvo mąstančių skaitytojų. To nebeliko.

Raigerdas Jurgiui2013-09-17 17:34

Įdomus dalykas: štai Jurgis rašo lietuviškom raidėm, kalba lietuvių kalba, bet nesuprasi apie ką kalba tas žmogus. Štai Jurgis rašo: "O aš už Valatką". Lyg mes visi sėdėtume už stalo, ir štai Jurgis pakėlęs taurelę, šaukia,"o aš už Valatką". Buvo net tokių kuriozų, kad panašiai kalbėdavo ir partiniuose susirinkimuose. Arba Jurgis yra Valatkos sugėrovas, nes anas irgi peza panašiai: „Man atrodo, mes apskritai jau pradedam nebesuvokti, kas mes tokie esam, ko mums reikia?" Čia vėl tokia Valatkos užstalės kalba, nes tai yra normali apsvaigusių nuo alkoholio žmonių kalba. Ir tas Valatkos "mes apskritai jau pradedam nebesuvokti..." tik parodo, kad kalba eina apie savo mėgstamą išgėrusių draugų kompaniją. Ar ne taip, Jurgi?

Jurgis2013-09-17 15:51

O aš už Valatką. Čia jis teisus, nes jei Lietuvoje tęsis tas bespredielas, tai tuoj ir tos partijų sumautos savivaldybės pradės nepriklausomybes skelbti. Rusai ir lenkai tik ir laukia tokios "demokratijos ", kad ir akivaizdžiai samdytos, proveržio, parodančio, kad Lietuva nesugeba tvarkytis net savoje teritorijoje...

vytas iš Palangos2013-09-17 13:42

Seimas pritarė neseniai darbiečių-leiboristų Raimundo Paliuko ir Raimundo Markausko siūlymui leisti žemės gelmėse nekontroliuojamai palikti arba palaidoti gavybos metu susidariusias bet kokias atliekas, jeigu jos ir viršys leidžiamą specialiose tampose palikti jų kiekį kiekviename gręžinyje - 500 kubinių metrų. Čia ir yra ekologinės gresmės esmė.... Jei kalbėtume apie energetinę priklausomybę, turime kraupių pavyzdžių. Kadaise Viljamsui konservatoriai veltui , po to ir gerokai primokėdami valstybės pinigų, atidavė Mažeikių naftą. Viljamsas pardavė netrukus gerokai uždirbęs rusams... Dabar kubiliaus vyriausybė paruošė shevronui dovaną,- skalūninių dujų atsargas Lietuvos gelmėse už kokius tai varganus 5 procentus. Reikėtų juk bausti tuos, kurie išparceliuoja Lietuvos žemės turtus be naudos valstybei. Skalūnų dujų gavyba Lietuvoje NIEKAIP ir NIEKADA teigiamai nepaveiks dujų kainos mūsų gyventojams, nes dujos bus eksportuotos į užsienį. Pvz. , AB Minijos nafta pumpuoja naftą iš Lietuvos gelmių, mokėdama tik 34 litus už toną naftos, kurią sėkmingai eksportuoja į užsienį. Iš Lietuvoj išgaunamų visų turtų gautas pelnas valstybės biudžete sudaro tik 0,002 procento... Įstatymai nesaugo gamtos vertybių. Tuo tarpu Lietuvoj po naktinių ir panašių įstatymų vos išlikęs smulkus ir vidutinis verslas mokesčiams skiria daugiau nei pusę pinigų nuo pelno. Dujų kainos problema Lietuvoje turi būti sprendžiama diplomatiniais kanalais aukščiausiu lygiu, apdairiai išnagrinėjant visas galimybes. Dujos jau Lietuvoje iki vartotojo dėl parazituojančių tarpininkų pabrangsta. Tie tarpininkai pinigais remia kai kurias Lietuvoje partijas ir politikus už palankumą... Nei ševromas, nei gazpromas NĖRA Lietuvos gelbėtojas. JŲ tikslas TIK pelnas ir įtaka. Geriausia, ką galime ,- būti apdairūs. Kol kas vertingiausia kas likę Lietuvoj- švarus vanduo ir graži gamta. Norėtųsi, kad TAI ir išsaugotume savo ateities kartoms... Manau, kad geriausias privalumas politikams ir vyriausybei dėl skalūninių dujų gavybos yra tai, kad chevron kompanija yra apdairiai dosni iš anksto,- politikai jau jaukiai sėdi kompanijos kišenėje... Nėra visuomenei NUOSEKLIAI ir IŠSAMIAI aiškinami skalūninių dujų gavybos ypatumai bei procese naudojamos cheminės medžiagos ,- tai juk valstybės paslaptis... Nėra juk jokios garantijos, kad gamtai NEBUS padaryta žala... Nėra jokios garantijos, kad kiekvienas eilinis Lietuvos pilietis REALIAI PAJUS ekonominį pagerėjimą nuo chevrono veiklos. NĖRA NET preliminarių SKAIČIAVIMŲ ta tema... Nedaug pasaulyje valstybių, kurios DAR turi užtenkamai ŠVARAUS (neužteršto... ) GERIAMO VANDENS. Labai gali būti, kad geriamo vandens kaina Lietuvoje IŠAUGS, nes jį reikės importuoti iš... RUSIJOS. Pirkėjai Lietuvoje BUS mūsų pačių vaikai ir anūkai... Norėtųsi kai kurių komentatorių paklausti,- kas TAU , žmogau, svarbiau,- ar Lietuvos Žemė su savo turtais išsaugota mūsų ateities kartoms, ar nupirktų interesų atstovavimas. Ar Tau nebus GĖDA prieš TAVO vaikus ir anūkus, jiems žinant, kad padėjai niokoti Lietuvos žemės išteklius rašydamas komentarus, palaikančius gamtos niokojimą ...? Juk skalūninių dujų gavybos proceso prastūmimas Lietuvoje, - tai tik gamtos niokojimas už otkatus politikams... Turėdami kol kas švarų vandenį, galime džiaugtis, kad kol kas jo neužteršėme Patys. Nėra JOKIŲ ekonominių skaičiavimų , kad būtų verta rizikuoti Lietuvoje leidžiant kažkam niokoti gamtą. Kokia kam iš to nauda...? Ar Jūs mylit Lietuvos Žemę? Ar Jūs LIETUVIAI?

nu juokinga2013-09-17 02:31

Ir ishviso Ta Valkata tiesiog fantastu fantastas.

stas priklauso sisteminiams2013-09-16 23:00

turbut labai apsimoka buti sistemos ruporu? Jam svarbiausia isesti i prie lovio esanciu valdziagyviu vezima, o jau kokia giesmele giedoti jis puikiai zino.

sunku buti valdzioj2013-09-16 22:47

isdulkino piderastai,isdulkino chevronas,kas sekantis?

Ar bus taip?2013-09-16 18:15

Ar bus šturmas su šunimis,dujomis,juodomis kaukėmis ir "bananais",jei žemaičiai vis tik sumanys pasipriešinti Chevronui?O kulkos bus guminės ar tikros?

Audrone2013-09-16 16:24

Ar matet bjauru velniuksti?Tai plikas ponulis is nuotraukos.

atkreipkit dėmesį2013-09-16 12:59

išsilaisvinęs iš "komsomolkės" ir patekęs į jaunų, kūrybingų 15min žurnalistų aplinką, Valatka pasikeitė radkaliai. Net savo lenininšką barzdelę nusiskuto:)

15min2013-09-16 12:57

Anot N. Maliukevičiaus, euroatlantinių organizacijų narėmis tapusios Baltijos šalys tapo savotišku įrankiu rusų žvalgybinei veiklai NATO. Tai esą patvirtina didžiausio Estijos istorijoje šnipo Hermano Siimo, kuris buvo išnaudojamas NATO paslaptims vogti, sulaikymas. E. Lucasui buvo leista pasikalbėti su H. Siimu kalėjimo kameroje. Lietuva, ypač dabar, pirmininkaujant ES Tarybai, esą naudojamasi siekiant ne tiek pažeisti mūsų suverenitetą, kiek siekiant strateginių tikslų ES ir NATO, o mes vis dar vedami minties, kad Rusija kėsinasi į mūsų laisvę. „Dabartinės sienų blokados yra ženklas ne tiek mums, bet ES ir Rytų partnerei dėl esminių apsisprendimų“Pasak A. Šindeikio, nedaug Vakarų autorių sugeba adekvačiai suvokti procesus Rusijoje ir rašyti taip atvirai, be baimės. E. Lucasas esą pirmiausiai kalba Vakarams, tikėdamasis įveikti ten vyraujantį naivumą. Jis netiki, kad realu Rusiją įtraukti į Vakarų vertybinę erdvę. Teisininkas vylėsi, kad šios įžvalgos padės lietuviams suvokti, kas dabar vyksta mūsų valstybėje ir aplink. m N. Maliukevičiaus žodžiais, simboliška apie dabartines Rusijos poveikio priemones kalbėti praėjus lygiai 20 metų nuo sovietų kariuomenės išvedimo iš Lietuvos: „Būtent karinei galiai pasitraukus iš mūsų aplinkos, vyksta naujos paieškos. kaip galima paveikti politinius sprendimus, visuomenės nuotaikas.“ Rusija inertiškai išnaudoja tas pačias priemones, kurios buvo taikomos po Antrojo pasaulinio karo ir Šaltojo karo metais. Todėl esą neatsitiktinai, nebelikus karinio poveikio priemonių, aktyviai dirbama energetikos, finansų, žiniasklaidos srityse. Dar daugiau – išnaudojami net fanatikai, pavyzdžiui, antisemitai, homofobai. Rodydama juos, Kremliui palanki žiniasklaida rengia reportažus apie atsilikusią ir nedemokratišką Lietuvą. Naujieji šnipai toliau užsiima ardomąja veikla Pernai pasirodžiusi ir ką tik lietuviškai „Baltų lankų“ išleista „Apgaulė. Šnipai, melas ir kaip Rusija mausto Vakarus“ (Deception: Spies, Lies and How Russia Dupes the West) yra antra E. Lucaso knyga apie šiuolaikinės Rusijos politiką. Joje pasakojama, kaip, siekdamas įtvirtinti valdžią Rusijoje ir už jos ribų, Vladimiras Putinas su savo aplinka be skrupulų naudoja dar Šaltojo karo metais išplėtotą saugumo institucijų ir šnipų tinklą. Nuo 1925 m. bolševikų nužudyto Didžiosios Britanijos „šnipų tūzo“ Sidney Reilly iki 2010 m. areštuotos ir iš JAV deportuotos naujosios šnipų kartos atstovės Annos Chapman – tai bemaž visą amžių besitęsianti Kremliaus ir Vakarų šnipinėjimo kova. Pats E. Lucasas yra prisipažinęs, kad šnipai jį domino jau studijų metais, o ir vėliau, dirbant žurnalistu. Knygoje jis rašo, kaip senieji KGB apgavysčių ir ardomosios veiklos metodai šiais laikais pasitelkiami naujus tikslus turinčios tarnybos. „Mūšio lauko ribos per Šaltąjį karą, kai grėsė komunistų pergalė, buvo nubrėžtos aiškiau“, – teigė pats autorius.

senas idiotas2013-09-16 01:14

tikriausiai ir jam numesta trisdesimt auksiniu...

to2013-09-15 23:19

15 min.buvo normalus laikrastukas,kai atejo valatka,kaip ir lietrytis vienodai.Kaip galima leisti eksperimentuoti su gyvybes saltiniu.kiek zemeje milijonu zmoniu kencia del vandens stokos ir kaip sparciai nyksta gelas vanduo,vardan ko mes turim sunaikinti savo zeme,net baisu klausyt ir skaityt tokius paistalus apie skalunu dujas

BBdejau2013-09-15 20:08

tas senas plikis-parsidaves pyderastas-liberastas..

jei klystu, pataisykit2013-09-15 18:39

beje, vienas iš parašų rinkėjų organizatorių, keičiant KONSTITUCIJĄ, prisidengus “žemės nepardavimu užsieniečiams”, pasirodo, yra kraštutinis dešinysis Julius Panka, pasireklamavęs netiesa. lt. Šiaip kraštutiniai dešinieji su kraštutiniais kairiaisiais – Antifa (antifašistai) Anarchija, švelniau ir protingiau – Neokairė95, Paleckio Frontas) tik iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad juda priešingom kryptim. Bet iš tikrųjų tai jie juda ratu ir susitinka viename taške iš kurio jiems ir vadovaujama. Tarptautiniu mastu jų vadovybę radau wikipedijoje. Tai neotrockistinė išskirtinai chazariškų vadovų grupė, įsikūrusi DB, pavadinimu “62 Group”. Anksčiau vadinosi “43 Group” ir stengdavosi į visus nacionalinius judėjimus infiltruoti savus agentus ir sukelti gatvių konfliktus. Radikaliausios jų grupės, tokios kaip ‘raudonosios beretės” Italijoje, ar AFA Anglijoje, įkūrusi militarizuotą grupę “No Platform”, glaudžiai susijusią su Antifa ir Anarchija, nevengė ir nevengia teraktų, nepageidaujamų teisėjų žudymo ir kt. Nors šiuo metu jie jau egzistuoja kaip politinė jėga, nevengianti žodžio “nacionalinis” pasivadinę National Assambly Against Racism ir vadovauja tokiems savo įkurtiems padaliniams kaip “Lesbian and Gay Coalition Against Racism”, “Student Assembly Against Racism”, juodukų komunai “1990 Trust”, kitai juodaodžių organizacijai, įtakojančiai įstatymus Europoje praskiedžiant ją “Black Police Association”, “Operation Black Vote”, kuri manipuliuoja juodaisiais per rinkimus, “Alif-Aleph UK: British Muslims, British Jews”,, kuri bando manipuliuoti Britanijos musulmonais, “Jewish Council for Racial Equality”, kuri propaguoja multikultūralizmą, “Immigration Law Practitioners Association”, “European Council on Refugees & Exiles” — nieko bendra su ES neturinti skėtinė organizacija, apjungianti 75 pabėgėlių agentūras, “North East Campaign for Asylum Rights” ir dešimtys kitų “nevyriausybinių” organizacijų, kuriomis šitie raudonieji chmerai siekia sutraiškyti Europos valstybes iš vidaus. Galimas daiktas, kad Dovydas Katz irgi priklausoi tai grupei, nes atvyksta iš Britanijos kiekvienąkart per skinų. organizuojamas eitynes:) Galimas daiktas, kad Bielskis buvo užangažuotas kai studijavo Britanijoje per “Student Assembly Against Racism”. Galimas daiktas, kad Neokairė95 lyderis Bielskis buvo užangažuotas tuo metu kai studijavo kažkuriame Britanijos universitete. Galimas daiktas, kad kritiko Valdo Gedgaudo netikėta mirtis susijusi su šiais “kovotojais”. Galimas daiktas, kad Garliavos mirtys taip gali būti susiję su tokiais judėjimais.

...2013-09-15 18:37

Uspaskichas su Paulausku pasiūlė keisti Lietuvos Konstitrucijos pagrindinius straipsnius. Žr. Lietuvos seimas. Tame tarpe ir dėl dvigubos pilietybės. Jo pasiūlyti straipsniai įtraukti į referendumo parašus neva dėl žemės nepardavimo užsieniečiams. Bet žmonės tų punktų mažom raidelėm parašytų neskaitys ir pasirašys neva už nepardavimą, bet iš tikrųjų pasirašys už Lietuvos valstybinio pagrindo - Konstitucijos sugriovimą ... ir tai vėl bus naujas pagrindas atakuoti Prezidentę, kuri nenorės patvirtinti valstybės griovimo įsttymų, nes neva "vėl eina prieš tautos valią" . Gudrių durnių šaika šendien trečią valandą prie rotušės per Mamontovo koncertą "už švarią Lietuvą" rinks parašus. Vat kaip yra iš tikrųjų .

stasys2013-09-15 17:50

Patiko Martos komentaras ..išsamiai aiškiai ir be užuolankų .."kas yra kas Lietuvoje".

Klaipėda2013-09-15 15:10

Taigi jis buvo ir prieš Garliavos mergaitę, aktyviai palaikydamas jos nurodytų pedofilų ir jų globėjų pusę. O kodėl jis buvo pasiųstas "prichvatizuoti" " nemokamą reklaminį laikraštėlį "15 min." , paversdamas jį politizuotu savo "bosų" naudai, švirkšdamas nuodus ir jame? Gal dėl to, kad jį skaito "prastuomenė", neturinti pinigų nusipirkti "komsomolką", ir neprieinanti prie tos nuodingos propogandos, kurią skleidžia jis, lervastė, kuznecovaitė...? Kažkas pasiūlė pasidomėti archyvuose jo priklausomybę, bet man ir taip jis aiškus, nes matome aiškiai, kas stovi vienoje ar kitoje pusėje ir kas yra kas. Kaip pasakė vienas žymus veikėjas, kad "buvusių" nebūna...

58 Reigardui2013-09-15 13:28

Tai tikrai labai geras komentaras, ačiu Reigardai.

klausimas_56. Marta (2013-09-14 12:59:26) (84.15.191.141)2013-09-15 12:21

marta, nelabai supratau ko tu nesupratai. puidokas labai aiskiai cia sako, gal tu akla ar neskaitai visko kas parasyta? tai paskaityk grazuole (ar grazuoli): "Esminė priežastis, dėl kurios kyla natūralus priešinimasis dar vienam valdžios stumiamam megaprojektui – žmonės visiškai nepasitiki valdžia ir jos kalbomis, kad tos skalūnų dujos taptų Lietuvos gerovės pamatu."

siulyčiau2013-09-15 02:46

gerai pasiknist po KGB archyvus ir sužynosit kas tas yra Valatka.Paskutiniu metu visi rezervistai ant bangos

Robertas2013-09-15 02:19

Nespjaučiau jam net į sriubą...

patikejot2013-09-15 02:16

ar jau patikejot kaip gyvensim geriau?o valatka tikrai zino...

nuseno2013-09-15 02:06

Valatka, kalba kaip sovietinis funkcionierius. Jam kelis kartus priminė, kad ekspertų nuomone, dėl Ševrono atėjimo dujos neatpigs, nes vietinė rinka seniai monopolizuota,valdoma monopolijų ir spekuliacinių fondų(finansinių oligarchų),aptarnaujama valdžiažmogių ir partijų. Bet jis, kaip tas senas politrukas, pučia savo dūdą. Atrodo gal jau komiškai. Tam zampolitui prikišo:jūs, gerbiamasis, jau trečią kartą skaitote tą savo nesam. atsiprašome,kalbą. -nu ir kas, -atsakė politrukas, -bet jums vistiek labai naudinga paklausyti tokias protingas mintis.

Skaitytoja2013-09-15 01:19

Vien i jo snuki paziurejus, darosi sleikstu. Tai Lietuvos isdavikas. Jis tikru tikriausias politrukas(kaip budavo tokie anksciau). Jam niekada niekas netinka. Visi blogi, o jis slykstus, ne tik blogas.

stasys2013-09-14 22:50

Ko jau ko bet Lietuva visada būvo turtinga viską išmanančiais piliečiais ... reikia kokį žigulį pasiremontuoti prašom, o gal kam nama pasistatyti reikia ??..prašom, pas mus tai bendro išsilavinimo dalis ..:)) viskas suprantama ..devinios profesijos dešimtas badas ..taip sakydavo senoliai .Panašu kad tas posakis tapo pamirštas ,..kai kalba pakrypsta apie tokius projektus kaip Visagino AE ar skalunų projektas .. atitinkamai ir gyvenam ..

Valatka būtų2013-09-14 22:27

gal teisus, bet paprastai joks nei naftos atpigimas, nei elektros, nei dujų, niekaip nesumažina gyventojams mokesčių.Arba sumažina tiek, kad tai yra nepastebima.

joo2013-09-14 22:18

niekados neskaitau ir neklausau tokiu valatku ir neleidziu ,kad plautu smegenis tokie...

atsiprasau2013-09-14 22:05

didesnio "kaimo" nesu girdejes apie skalunu dujas, kaip is sio pono. Pjauna saka ant kurios pats sedi.

duok2013-09-14 21:52

Algirdai Patackai, pasveikęs duok dar kartą į snukį Valatkai. Jo ir pavardė reiškia "nusiVALyti kojas"...

Pensininkė2013-09-14 21:22

O, Dieve, kaip aš jo nemėgstu. Dovanotų jis man tūkstančius, nepaimčiau iš jo išdavikiškų rankų. Jis man vaidenasi dar nuo "Spaudos klubo" pasirodymų. Su kokiu pasigardžiavimu jis niekindavo kitaip manančius dalyvius, kartu ir Bielinis neatslikdavo. Du susisiekiantys indai... Prisiminimai išliko, kaip jis reikšdavosi "Komjaunimo tiesoje" jau Sąjūdžio metais. Čia žemiau matau vieną komentarą, kur šis asmuo vadinamas politruku. Pirštu į akį - niekam kitam jis ir netinkamas...

AS2013-09-14 21:06

AS PVZ UZ SKALUNU DUJU ISHGAVIMA- TIK PELNA TURETU GAUTI NE CHEVRON O LT VALSTYBE.

Juza2013-09-14 20:47

Nepasitikiu šiuo žurlistu, dažniausiai vyniojasi kaip toji prie kelmo piktoji

Raigerdui2013-09-14 20:22

Rodos anglai seniai buvo sugalvoje toki rusu apibudinima, jei rusas muzikas ir chamas, tai jau iki galo, bet jeigu rusas aristokratas, tai tokio aristokrato reikia gerai paieskoti pasaulyje. Taigi noreciau apginti rusus, nes nuomone susidarai su uo bendrauji. Gyvenu Palangoje pries dvidesimt metu atsisukau praejus zmogui, zmogus taip pat atsisuko. Kai susipazinom, pasirodo abi tai darem pirma karta. Tai buvo grafaite menotyrinke is Maskvos, bendraujam iki siol. Ir tai yra ne vienintele mano drauge Maskvoje. Tai kulturingi ispruse zmones. O del Sevrono labai pergyvenu, turiu gausybe informacijos apie sios firmos nesiskaitymu vos 'pastacius koja tarp duru',labai gaila, kad daugelis musiskiu to nesupranta. Si afera tai pati didziausia nelaime Lietuvai per visus nepriklausomybes metus.

rimvis2013-09-14 19:36

mhm.has.it

60-tam2013-09-14 19:29

Nedarašei pabaigos :"...iš asilo lūpų".

Užmirštuolis2013-09-14 19:25

Pamenu kažkas gerai šovė kartą valatkai į marmūzę,ir atrodo mažai,labai mažai...

Raigerdas dar Martai2013-09-14 19:13

Mūsų valdžios bukumas tik dabar po truputį ryškėja. Bet, kad nuslėpti šį faktą ir manevruojama tuo, kad mes esame Europos šalis. Štai konkretūs faktai. URM ministras Nuolankevičius pasisakė dėl Sirijos ir Dž. Keris. Nuomonė buvo viena, bet štai Dž. Keris pakeitė toną, būdamas Rusijoje, ir prakalbo visai kitaip: „Mes pasiryžę pabandyti dirbti kartu. Pradedant šia iniciatyva, susijusia su cheminiais ginklais. Mes tikimės, kad šios pastangos atsipirks atnešdamos taiką ir stabilumą karo nusiaubtoje pasaulio dalyje“. Štai taip. Rusai yra nebe tie rusai, o jums dar vaidenasi, kad jie yra tokie, kokie jie buvo anksčiau. Be abejonės, jų tarpe yra ir puspročių, tokių, kaip Žirinovskis. Bet jie jau nueina nuo arenos ir galės pereiti dirbti į gatvės politikus. Rusai keičia savo mąstymą ir į valdžią ateina labiau mąstantys žmonės, bent jau padėjėjų tarpe tai tikrai tokie dalykai vyksta. O štai su lietuviška valdžia šiuo atžvilgiu yra blogiau: kaip ji užsiėmė anksčiau savo savanaudiškų tikslų tenkinimu ir žalos darymu visuomenei, taip viskas ir vyksta po senovei. Čia niekas nekinta. O dėl rusų Marta turiu tave labai nuliūdinti. Šiandien iš valdžios struktūrų girdimas vis dar tas pats vapėjimas, kad kalti rusai ir daugiau niekas kitas. O ateityje bus taip. Atvažiuos koks nors rusų diplomatas, susitiks,tarkim, jis su kokia nors Marta iš URM, ir Marta net pati nepastebės, kad iki šiol buvusi prieš, taps netikėtai to rusų diplomato sąjungininke. O jam išvažiavus, vaikščios po URM užsidėjusi ant galvos savo sijoną ir netgi nesupras, kodėl ji šitą daro. Tokia ateitis laukia mūsų kvailelių iš URM, nors faktiškai tai yra VSD filialas. Marta, dabar yra XXI amžius, ir tai, kas buvo gerai XX amžiuje, šiandiena jau atgyveno. Deja, mūsų valdžiai šitų dalykų jūs neišaiškinsit, nes jie įsivaizduoja, kad viskas yra taip, kaip ir buvo anksčiau. Rusai, skirtingai nuo lietuvių, nors ir sunkiai, bet, visdėlto, sugeba pasimokyti iš klaidų. Lietuviai, lenkai, latviai, deja, šito daryti nesugeba. Jiems šito neleidžia daryti valdžioje standartu tapusi arogancija. Būtent dėl šitos ydos tiek lietuviai, tiek lenkai pradėjo prarasti įtaką Europoje jau pradedant XVII amžiumi ir niekaip negali sustoti iki pat šiandien. Kaip narkomanas nesupranta savo problemos, taip ir atėjęs į valdžią lietuvis ar lenkas nesugeba suvokti šitos žalingos ydos padarinių. Galutiniame rezultate, gali būti taip, kad Lietuva, taps Europoje labai dideliu nuliu. Ir kalti dėl šito bus ne rusai, o būtent lietuviška, primityvi, tamsi ir tik savo grupinius interesus tenkinanti, nuo arogancijos apkvaitusi, ir parazitavimu užsikrėtusi, ir ,neva, "demokratiškais" principais išrinkta valdžia.

itariu,2013-09-14 19:04

ad esi kuprotas, apgailetinas cholopas, svajojantys apie gyvenima menese, toks yra mazuronis / dabar jau gerokai praturtejes/, bet noriu tave uzjausti, tavO svajoniu neispildys nei Sevronas, nei Gaspromas, nei kitas koks nors OMAS. Nesi tu toj gaujoj ir niekad nebusi, kiek tu beguldytum savo galva uz sita afera. Esi tik ganetinai aklas raseiva, stebiuosi, kad sugebi rasyti. SITA KOMENTARA SKIRIU 6OTAM NUOSTABIAM CHOLOPUI

itariu,2013-09-14 19:01

ad esi kuprotas, apgailetinas cholopas, svajojantys apie gyvenima menese, toks yra mazuronis / dabar jau gerokai praturtejes/, bet noriu tave uzjausti, tavO svajoniu neispildys nei Sevronas, nei Gaspromas, nei kitas koks nors OMAS. Nesi tu toj gaujoj ir niekad nebusi, kiek tu beguldytum savo galva uz sita afera. Esi tik ganetinai aklas raseiva, stebiuosi, kad sugebi rasyti.

Jurgis – Raigerdui2013-09-14 18:38

O ką bendro Ekvadoro vanduo turi su hidraulinio ardymo chemikalais?

kazkaip2013-09-14 18:37

negirdeti , nei Didieji vadai , nei politologai neatsako i zmoniu duodama klausima , jau ne karta teko skaityti. O turi atsakyti tai labai svarbu. Tarkim bus uzkrestas vanduo kaimyninese salyse Latvijoje , Lenkijoje, Baltarusijoje , Rusijoje , Svedijoje. O zidinys uzterstumo visi zinos Lietuva, Tie ir lauks su megintuveliais , kad iskelti tarptautini ieskini. Kiek kartu klausta Didziuju vadu , kas mokes uz chemini uzkresta pavojinga vandeni pas kaimynus , uz numirusi upetaki ar numirusi agurka. Mes klausiame Didziuju Vadu , kas mokes uz pirma megintuveli , kas mokes uz desimta ,kas mokes uz simtaji megintuveli ,kuriuos kaimynai pateiks Lietuvai, kas mokes Didieji vadai tai ju stumiamas projektas is savo pinigu mokes ,Vargse tauta, ar Cevronas? Tie klausimai turi buti atsakyti iki pasirasant plesyma zemes Cevrono chemijos jega, kaip zada pasirasyti Didieji vadai . Vadai kuriu veikla yra labai laikina 4 ar 5 metai, jie turi suvokti , kad tik tauta gali spresti skalunu klausima ar kita svarbu klausima Referendumo budu. Ir vadai turi zinoti , kad ir pasibaigus ju kadensijoms , jie tures atsakyti uz padaryta zala

Tadas2013-09-14 18:37

Matyt pasibaigė rankinis protas,kuri Patackas buvo jam parūpinęs,todėl ir peza nesąmonęs.

Raigerdas Martai2013-09-14 18:15

Marta, jeigu kritikuoji, tai neskiesk. Kartais moterims yra nesuprantamas toks dalykas-"neskiesk". Ir aplamai, nereikia ieškoti durnių, nes jų beieškodama pati pasiklysi savo rezgamuose labirintuose. Tavo išmokti "žmonių kvailinimo metodai" yra paimti iš psichologų arba psichiatrų konsultacijų, kurie dirba kokiose nors Saugumo tarnybose, o šita gvardija visada save laikė gudresniais už visuomenę, iš kurios, tarp kitko, rankų gauna maitinimą. Pirmiausia, Šarūnas Puidokas nėra blogas analitikas, ir jo komentarai visada būna į temą. Jis pakankamai gerai analizuoja situaciją ir gana taikliai pateikia savo komentarus. Už tai mes turėtume jam padėkoti. O dėl Chevrono, tai jūs prieš kritikuodamą Š. Puidoką, kodėl nepateikiate savo versiją? Kodėl neparašote, kokia yra prasmė leisti šeiminkauti Chevronui Žemaitijoje? Kodėl, jūs, reklamuojantys Ševroną, BIJOTE, kartoju, BIJOTE atsakyti į šį klausimą. O su gasdinimais dėl Gazpromo ar dėl lenkų, tai jūs neišgąsdinsite, nes tai tuščias laiko ir pinigų švaistymas. Ar žinote kodėl? Todėl, kad valdžios ideologai perelenkė lazdą gąsdindami lietuvius rusais. Tarp rusų yra kvailių, bepročių, savanaudžių, pedofilų ir kitokių su morale ir su intelektu susipykusių žmonių. Kadangi rusų tautybės skaičius yra didesnis nei lietuvių, tai atitinkamai ir įvairaus plauko idiotų ten yra daugiau. Bet mūsų mažoj tautelėj, šito mėšlo taip pat yra per akis. Jeigu jo nebūtų, jokie Chevronai, net nežinotų, kur yra Lietuva. Nei mes tvarkomės su savo tuo mėšlu, nei rusai, nei amerikonai. Amoralus žmogus yra pats žalingiausias, pats pavojingiausias žmogaus tipas, kurio kenkimas viršija bet kokias sveiko proto ribas ir tik jų dėka išnyksta valstybės. Kada jūs šita suprasite, tai jūs pakeiste savo požiūrį ir, gal būt, tapsite normaliu žmogumi. TIESA turi tokią savybę, kad ji pramuša, bet kokius melo sukurtus šarvus. Bet jūs nenorite girdėti apie tai, kad jums žemaičiai sako apie Chevroną. Ir be ilgų postringavimų, parašyk, "kompetetingoji" Marta, apie Chevron naudojamus chemikalus žemės ardymo metu. Kodėl neparašai? Aš žemaičiams pasiūlyčiau tokį dalyką ir mes galėtume visi susimesti šiam reikalui. Nupirkti cisterną gėlo vandens iš Ekvadoro, būtent iš tos vietos, kur dirbo Chevron, ir kuriuo naudojasi vietiniai gyventojai (o gal pigiau būtų paimti iš kokios nors Europos šalies), ir sudaryti sutartį su visais Chevrono šalininkais Seime, Prezidentūroje, kad kiekvienas iš jų vartos būtent šitą vandenį. Kada suvartos ne mažiau nei 50 litrų, o Mazuroniui turėtų atitekti dviguba porcija, tada tegul papasakoja mums apie Gazpromo pavojų ir apie tai, kad per Gazpromo vamzdžius atvažiuos rusų tankai. Viską, ką sugeba dabartinė ir ankstesnė valdžia, tai padaryti nuostolius ir už tai nenešti jokios atsakomybės. Tad pradėkime nuo tavęs Marta. Kdangi tu esi Chevrono ekspertas, tai tau ir reikėtų parodyti pavyzdį - pirmieji 50 litrų šio stebuklingais Chevrono chemikalais prisodrinto vandens porcija turėtų atitekti tau. Tarp kitko, nemokamai, Marta.

stasys2013-09-14 17:38

Galima čia aišku apsiputojus spjaudytis seilėmis ir aiškinti, kad ta visuomenė daug didesnė nei ten keli žemaityjos kaimai ir čia pastoviai tie patys sėdintis savos tiesos komentatoriai ,.. na bet keista ar ne tas pats scenarijus ,kai imamam kalbėti apie šalies energetinius projektus, kartojasi nuolat,.. turėjome jau ne viena bandima atomo srityje, nepavyko ,.. po to pasirodė, kad tie argumentai dėl ko mums jo nereiktu tokie pat niekiniai, kaip ir kainos už atsinaujinančius energijos šaltinius , o elektra brangsta ir ne metais mėnesiais.. dabar kalbame apie skalunus .. ale jų mums tikrai nereikia ,.. na gal čia kelioms dešintims kaimiečių jos tikrai nereikalingos .. kam žemdirbiui tos dujos ? jų ir po šiai dienai jam jų nereikia .. okas ta Lietuva ir jos energetiniai interesai, ..?? fik juk taip paprasčiau "mano tvora mano pasaulis" o kas jau už jos, tai jau Valatkos reikalas .. gal čia nieko blogo ginti savas tiesas ir isitykinimus .. tik tą reiktu daryti kaip ir pridera tos šalies piliečiui atvirai ir diskusijos pagalba .. šiandiena matom besislapstančius tik besislapstančius rėksnius grasinančius sabotažu .. ar tokia pozicija verta pagarbos ?? pagal mane tai ne .. p. s. o tam redaktoriui .. Jus gal kai kita karta imsim oponuoti Valatkai savo argumentais, pasidomėkit kiek gi iš tikro sumoka Mažeikių nafta mokesčiu į biudžeta .. o juk jos galėjo ir nebuti .. kvaila pjauti šaka ant kurios sėdi tiek pencininkų .. kuriuos taip aršiai pats mylit ..

nuostabu2013-09-14 17:32

cholopams ne vieta švariose menėse. Kaimas turi žinoti savo vietą: už durų. Ir pageidautina, kad to kaimo vaidmuo mūsų valstybėje būtų minimalus. ......................................................... AUKSO ŽODŽIAI

pensininke2013-09-14 17:29

jis man niekada neegsistavo kaip politologas. Jo pasisakymai man niekada neatrode nuosirdus ir skirti tautos gerovei....Man visada kilo klausimas ir tebekyla, kada pagaliau Lietuva apsivalys...nuo tikru , o ne isivaizduojamuju kaimo priesu?

grupe2013-09-14 17:09

lenkai jau cia turi naftos gamykla. o tai dar ir daujas nori siurbt? gera tu marta, analitike rimta, daug zinai, tokiu zmoniu labai reikia

Marta2013-09-14 17:07

mano komentaro ekspertai, atsiprašant, nepraleido. Tad įkelsiu jį į alkas.lt, į delfį, į karštą komentarą, į 15min, į Lietuvos žinias ir kitur, kur dar neblokuojami rusijos propagandai nenaudingi komentarai.

Marta2013-09-14 16:59

nelabai supratau, kam tas Šarūno Puidoko komentaras, jei jis nieko nepasako. O juk turėtų kalbėti kaip EKSPERTAS, jei jau tokiais skelbiatės. Juk ir durniui aišku, kad žmonės nepasitioki valdžia, nes žiniasklaidą tik tą ir daro - skleidžia nepasitikėjimą valdžia, o nekalba apie tikruosius faktus apšviesadami žmones. Tad ką gali nuspręsti klaidinama visuomenė? Ekspertai kalba tik apie Chevron konfliktą su Žygaičių bendruomene, kuria manipuliuojama. Bet nepateikia jkių faktų apie pretenzingus Chevron konkurentus, pvz. lenkų LOTUS, arba kitais vardais prisidengusį Gasprom, kurio dujų tarpininku siekė būti Uspaskichas, bet vėliau buvo pastatytas R. Stonys (Dujotekana), privatizavęs GEONAFTĄ ir kuriam mokestį už naftos gavybą A. Paulauskas sumažino nuo 25 procentų iki 9 procentų, neva žvalgybai, bet žinom iš "Verslo žinių", kad rsi jau iki 1988 metų buvo išžvalgę, bet 1992 metais Z. Vaišvila iš Rusijos parvežė suklastotus duomenis. Nuo tada paskleistas gandas, kad naftos ir dujų turime labai mažai. Nors iš tikrųjų Pabaltijys jų turi ne mažiau kaip Kaspijos ar Šiaurės jūra. Beje, geologas G. Motuza yra įdarbintas Lenkijos Mokslų Akademijoje. Tad jis nebūtinai dirba Lietuvos naudai. Jo dabartiniai pasisakymai prieštarauja jo ankstesniems pasisakymams ir gina Geonaftos, faktiškai Rusijos per tarpininkus, interesus. Nepamirškit, kad lenkai, "lenkų klausimą' kaip spaudimą vyriausybei kelia matomai tam, kad iš kitos piusės jie prievartauja vyriausybę parduoti lenkams - Mažeikių naftai- ir mūsų statomą dujų terminalą. Todėl, ponai ekspertai, arba rašykite tiesą, arba užsičiaupkite, jei tingit pasieškoti faktų, bet tenkinaties užssakomaisiais straipsniais, kurie tik erzina visuomenę.

sukrioses pensininkas Valatka2013-09-14 16:57

kazka klejoja apie pensininkus, dujas ir politika. Seniai siai rasliavu dveselienai laikas ant sofos su pulteliu rankose. O dabar mano nuomone gavo grasiu, kad butu valdziazmogiu aferistu ruporu. Tai ir ''braska'' kaip cekuolis.

Gražina2013-09-14 14:47

Pensininkai geriau nei jaunesni piliečiai atsimmena tarybinį žurnalstą Valtką. Mes juo tikime tiek pat kiek ir A. Čekuoliu, kuris karštai relamavo atominės elektrinės statybą. Žurnalistas Valatka ne tiek pasiklydo,kiek tebegyvena komunistiniam liūne. Jis net rašo lietuviškai naudodamas rusiškus žodžius:`Nu atsiprašau`, vietoj `na atsiprašau`. Ir kas jis toks, kad drįsta aiškinti Lietuvos piliečiams, kas jiems naudinga, o kas ne? Kuriuos klausimus valdžia privalo derinti su Lietuvos žmonėmis, o kuriuos ne. Jei vanduo bus užterštas, tai kainos už dujas nebetenka prasmės! Ir nėra reikalo mėtyti pinigus net skalūninių dujų žvalgyboms! Čia ne tik Žemaitijos reikalas. Čia visos Lietuvos reikalas!

tai2013-09-14 14:44

ka sita komsomolo mumija supranta apie pilietine visuomene.

Steponas2013-09-14 14:00

Nemokšų, grobuonių ir bedvasių Lietuvos naikintojų apaštalas Valatka pasakė tai, ką beveik kasdien daugiažodę niekybę maldama bando į mūsų smegenis įkalti šleikščiai besišypsanti mazuronių gauja, į kurią, panašu, jau įsirašė aukščiausieji valstybės vadovai ir dalis seimūnų. Kyla pagrįstas klausimas – už kiek šiais laikais lietuviais save vadinantys politologai ir politokratai skuba parsiduoti nepaisydami šio poelgio tragiškų pasekmių visai tautai. Negaliu patikėti, kad tai TIK KVAILUMAS ir NEMOKŠIŠKUMAS. Didžiuojuosi ŽEMAIČIAIS. Jiems eilinį kartą vėl teko Lietuvos gelbėtojų vaidmuo. Ne tik nuo vergijos, bet ir nuo Lietuvos teritorinio – gamtinio komplekso ekologinio sunaikinimo. Tik jėgos šį kartą daug klastingesnės ir galingesnės, nei metalu apsišarvavę ir kryžiais, svastikomis bei raudonomis žvaigždėmis pasidabinę grobuonys. Šį kartą pagrindinė priešo jėga slypi INTERESE PRATURTĖTI. Bedvasėje aplinkoje tai siaubinga tautas ir gamtos vertybes naikinanti jėga, kuri su šypsena veide kalba tautą žudančias banalybes apie šviesią pensininkų ateitį. Dieve, jeigu toks esi, gelbėk mus nuo valatkų, mazuronių ir juos sugebėjusių užvaldyti ševronų.

Tai2013-09-14 13:19

Melo prisiklausėme pakankamai, iš visų buvusių valdžių. Buvusi sovietinė nomenklatūra, savo neūkiškumą, nori spręsti paprastų žmonių sąskaita, jie gali juos ir išnuodyti, jiems tai nusispjaut. Įteisinamas vogimas valstybiniu lygiu, per didelius objektus, per bankų griūtis, per 23 metus nei vienas didelis aferistas nesėdi ,už padarytą žalą valstybei. Į konstituciją šluostomos kojos, nei valstybinės pencijos nei rentos, niekam nepriklauso, bet jos mokamos 110 tūkstančių asmenų, valstybė praskolinta, gręsia bonkrotas, kad išvengti atsakomybės už visas savo neūkiškas veikas, valdžiagyviai nieko nesibodi, nei anūkų svekatos, nei Lietuvos ateities. Garliava buvo tik repeticija, patikrinti, kaip ginasi visuomenė, isitikinta, kad ji beveik nesigina, tada stumiamas buldozeriu, dar vienas pragaištingas Lietuvai "verslo projektas".

kurmio mintys2013-09-14 13:14

Šarūnas Puidokas kaip visada į dešimtuką. Šaunuolis, o apie Valatką perdaug ir kalbėt neverta, kur tik jis išlenda, visur demagogija šmeižtas ir purvas. Žmogus be sielos.

Albinas2013-09-14 12:24

Šaunuolis Valatka.

loja tas2013-09-14 09:57

Valatka.... dar baisesnis yra tiesioginis aferos vykdytojas ir agitatorius , paksoidas Mazuronis ,kuris dar yra ir aplinkos ministras (koks absurdas) , kaimiečiai su ašaromis akyse garbina ir renka paksoidus-ir še tau -skalūnai

Aštrus2013-09-14 09:51

Koks jis žurnalistas jis samaučka,nieko bendro nera baiges su žurnalistika,jis tik politinis informatorius.JAV per olipines žaidines ,kada Lietuvos krepšininkai iškovojo bronzą,kokius epitetus drebteliojo atvežtas iš Sibiro gegučiukas,niekur nepasislepsi išduoda tamstą veidukas.Tokia tarnyba pas jį,šmeižti,šantažuoti,pasityčioti.

lorenzo2013-09-14 08:46

valatka yra nenaudelis ir isdavikas

Ginkite Gazpromą, ekspertai2013-09-14 07:18

Šaunuoliai Ekspertai, ginkite Gazpromo interesus, svarbiausia kad rusų oligarchai būtų sotūs, amerikonai tegu pasirūpina pinigų iš kitur.

Zenonas2013-09-14 05:20

Issigimelis tas valatka!

Erinija dar2013-09-14 04:31

Istorija kartojasi. Eilinį kartą Lietuva parduoda Žemaitija, žemaičius vadina savo priešais.

Uz SVARIA LIETUVA2013-09-14 04:28

,,A. Mamontovas, G.Storpirštis, A.Žebrauskas ir kiti įžymūs Lietuvos Žmonės - sako NE skalūnų pramonei ir barbariškoms technologijoms!'' ACIU ! skalunai.info

Erija2013-09-14 04:25

Valatka ... ką norėti, apgailėtinas tipelis

tikrai2013-09-14 03:45

ne veltui dabar vėl bandoma eskaluoti Garliavos istorija, vėl prisireikė priedangos visokiems nešvariems projektams, kad tautiečiai vėl pultų domėtis ir aptarinėti Venckienės reikalus ir pamirštų skalūnų dujas, Gazpromo užmačias ir kitus strateginius reikalus

Robertas2013-09-14 03:12

Niekaip negaliu suprasti-Valatka zampolitas ar politrukas?

na o valatkiuks2013-09-14 02:36

tai tikras agurkiuks.Nupirktas,kaip tam turgely.Kiemo krepšy sėdi,to ir giesmę giedi.Žodžiu,eilinis niekšelis,mulkinantis žmones.Tai mano nuomonė.Galite ir nesutikti

dar sykį2013-09-14 02:33

kartoju,kad kai nebuvo apginta Garliavos mergaitė,valdžiažmogiai pasitikrino žmonių sąmoningumą;jei nėjo ginti mergaitės,tai žiopliai neis ginti ir Lietuvos.Tada laisva ranka viską baigia išparceliuoti ir visiems dzin.Vat ir elgiasi,kaip su durneliais.O jei visa Lietuva sukiltų prieš tuos parsidavusius niekšus,tada teptų slides iš Seimo.Va tada ir pats laikas būtų jiems pasiskirstyti po cypes

gal ir turi anuku, bet2013-09-14 02:30

dvi zmonos ji paliko del nepaprastai bjauraus charakterio. Viena ju gyvena JAV su dukra... Nors ir Valatkos tevai buve sibiriokai, bet pats Rimvydas jau seniai pardaves velniui siela. Dar "komunistinio rytojaus" kurimo laikais, tad jam labai artimas vergo padlaiziavimas valdantiesiems - vis koki kaula numes...

pensininkas2013-09-14 02:13

Man pensininkui R.Valatkos rūpestis nereikalingas. Geriau rūpintus (jei turi) savo anūkų sveikata.

18 tam NIEKADA2013-09-14 02:11

Nezinau, kokiam tu sedi sude, bet su tokia mastysena gali nebelikti vandens, tau ji nors kada nusiplauti.

Nepritariu Česlovui2013-09-14 01:50

Negalima kaltinti Patacko,negalėjo jis Valatkai atkrėsti smegenų,nes pas Valatką jų nėra ir niekada nebuvo...

ir dar2013-09-14 01:19

piliečiai ,jam nepatinka,per prasti-tegul pots pasižiūri į veidrodį ,visada susiraukęs....net daktarė Taunytė rašė ,gal prieš metus,Kad nusivylė Vala_atka,nes jis ankščiau buvo kitoks...ir apie dvi paliktas žmonas rašė,ir apie du vaikus........tai ko jam liūdėti,turėtų būti viskuo patenkintas-O JIS NELAIMINGAS,VISADA SARKASTIŠKA ŠYPSENA.......

Ontrus sleiks2013-09-14 01:18

Cekuoliui nieks neisejo neiseis ir tam. Penseninka e zemaite bus pruotingesni anei zena , ka rek ginte sava zeme unt koriuos stuovi e vondeni katron geri . Rek apginte e sternele e ziuogeli e sleikeli. Bet mes naveine su momis Vakaru valstybes katruos naiseled skaluna

o juk2013-09-14 01:11

ponams nepakaltinamiesiems valdžioje-dzin......jiems žmonės lietuvos,-na matėm pavyzdį -MERGAITĖ KLYKIANTI IŠ SIAUBO ATIDUOTA TAI ,KURIĄ JI KALTINA BAISIU NUSIKALTIMU......APIE KOKIĄ MORALĘ REIKIA KALBĖTI.......JŲ MORALĖ -LOJALUMUI KLANUI ,IŠVOGUSIAM VALSTYBĘ-WSIO ZAKONOIR ,IR VIETOJ STADIJONO STOVI VIEŠTUTIS......PAMINKLAS -

jooo2013-09-14 01:01

Patacko smūgis padarė nepataisomą žalą.Aš,valatkienės vietoje,jau imčiau palengva domėtis laisvomis vietomis psicho-neuro pansionatuose.

Česlovas2013-09-14 00:45

Nepykit ant Valatkos, kai Gerb. Patackas dave jam i snuki nuo to laiko Valatka pradejo nusisneketi.

man2013-09-14 00:16

tas valatka jau seniai įtarimus sėjo, baisūs jo žodžiai, dar baisesnis - žmogus, iš kurio galvos išeina tokios mintys.

sistemos raseiva2013-09-14 00:15

sita asaba labai gerai pasitarnavo sistemai, kai vere Paksa. Sisteminiai to nepamirso. Patapo savas ir istikimas sisteminis raseiva. Paciam velniui dusia parduos, kad tik gerai moketu.

terminalas2013-09-14 00:04

O beje, kaip dėl suskystintų dujų terminalo? Ar jo jau neberikės? tai kam jį stato? O gal jį jau dabar uždarykim - juk bus skalūnų! O tie Valatkos argumentai apie pigias dujas pradinuko neįtikintų. Bet jam argumentų ir nereikia - juk tai sovietinio raugo "žurnalistas": varyk demagogiją, drabstykis purvais, šlovink PARTIJĄ - ir tau gerai sumokės

Raigerdas 20.Vinculiui2013-09-13 22:56

Kaip matosi iš tavo parašyto teksto, kad tu ir gyveni toje pirmykštėje bendruomenėje. Kas jiems rūpėjo? Pasotinti savo pilvą. O kad pasotinti savo pilvą, tai reikėjo užmušti mamutą. Trumpiau tariant, visa tavo pažanga yra tik tame, kad moki suskaičiuoti naudą sau. Kaip sakoma moki atlikti aritmetinius veiksmus ir dar spaudyti kompiuterio klavišais. Bet "nauda tik sau" ir žala gamtai yra kriminalinis dalykas. O jeigu kalbėti tik apie naudą, tai reikia pažiūrėti, gal dar turi sveikų organų, kuriuos galima būtų irgi parduoti. Būk pažangus ir paiūlyk pardavimui, kokius nors savo dar likusius sveikus organus. Smegenų nereikia, nes pas tave, gal būt, jie visai be vingių. Matai, ne visi "pažangūs" žmonės jų turi, nors jiems atrodo, kad jie turi. Bet taip tik atrodo, Vinculi. Visiems tiems, kurie turi tą silpnybę į vienpusę naudą, taip atsitiko, kad ten vingių trūksta, taip, kad tu nepergyvenk, tu ne vienas toks.

Solveiga2013-09-13 22:36

Gal prisimenate sena laida, kurios metu viena ziurove pasake, kad Valatka-tai labiausiai (brangiausiai) paperkamas zurnalistikos atstovas, o tuo metu Valatkos nuotaika bemat sugedo visiems akivaizdziai matant, Taigi savaime aisku, kad tai merkantiliniu interesu persunktas zmogus, ko gi galima daugiau is jo tiketis o klausant jo briedus - nei verkt nei juoktis.

mintiju2013-09-13 22:35

kiek tam valatkai sumokejo dabar kad taip palotu?

pranulis2013-09-13 22:34

vinculis teisingai "supranta", pazanga-ateina per kita gala.....ji jau cia , marsiruoja Gedimino prospektu, prisijung ir pajusi naujoviu puokste...vinculi.

Vinculis2013-09-13 22:12

Kam čia tos diskusijos. Aišku ir taip - jokios pažangos nereikia. Žinoma, dar geriau būtų grįžti į gyvenimu besidžiaugusių mūsų protėvių Pirmykštę bendruomenę, kur gamtai jokios kateklizmos negrėsė, kur kiekvienas gyveno natūralų, vėlesnių kartų nesugadintą pilnavertį gyvenimą...

Valatka pats atsake2013-09-13 22:11

kalba apie savo siaurą kūnišką merkantilinį interesą !

Niekada2013-09-13 22:05

nepalaikiau valatkos,bet siuo atveju jis teisus.Patiko Puidoko argumentai.Konstatavo kelis faktus ir jokio pasiulymo.Suprask,sedim sude ir toliau sedekime.Ypac vykdydami bet koki energetikos projekta.

valatka teisus2013-09-13 21:56

valatka pasake tiesa, ka zmones supranta apie dujas? nieko. o jei vyriausybe nusprende reiskia dujos turi but, pensijos bus didesnes, socialines ismokos didesnes bus, teisingai valatka sako

tarybinis veikėjas2013-09-13 21:54

tas Valatka,per tokius i sibira žmones trėme,va tokie ir griauna nepriklausoma lietuva,vejamas jaunimas iš tėvynės tik tokiu niekšeliu pagalba o ju visur pilna.

caca2013-09-13 21:46

tokios demagogijos priežastis - pinigai...ir matyt dideli pinigai. Nes toks mastantis ir protingas asmuo koks yra Valatka, taip nekalbėtų be priežasties...

vilte2013-09-13 21:32

Niekada neskaitau sio zmogeno rasliavu , o tuo labiau neklausau ka jis peza !

Povilas2013-09-13 21:03

Mokėjo KGB parinkti kadrus, geriau už chameleoną moka prisitaikyti prie aplinkos. Satvarkos keičiasi o jie vis paviršiuje plūduriuoja, sako, neskęsta...š

Ne skalūnai padarys2013-09-13 20:52

mus laisvus,o švarus dvasinis valstybės mikroklimatas.Tik tokiame veši Tiesa,laisvė,padorumas,bičiulystė,orumas...

butumem pirmieji debilai Europoje2013-09-13 20:48

jei leistumem chevrono mafijai isgavineti skalunu dujas. valatka,pasiskaitykit skalunai.info ir nebukit apgailetinas. ------------ Lietuvos sauksmas Uz SVARIA Lietuva!!! visa Lietuva susitinka 09men.15diena 15 val.Vilniaus Rotuses aiksteje iki;)

ko is jo noreti2013-09-13 20:48

jam smegenis klimaksine sperma uzpyle. Turedamas grazuole gydytoja zmona laksto plikis pensininkas su paauglem, o paskui aplanko kliedesiai. Ar isvis reikia gaisti laika saitant sio seno pezdaliaus rasliava, o tuo labiau kreipti i tai demesi.

ome2013-09-13 20:34

ot valkata.

Antanas2013-09-13 20:34

Valatka isdavikas kaip ir Mazuronis. Arba nupuso nuo senatves, panasiai kaip Cekuolis, kuris agitavo uz AE. Varge, varge, varge...

Benas2013-09-13 20:19

issilavines zmogus gerbentis save taip niekada nesneketu. As suprantu, kad visokiems prezidentams ar kitokiems ,,didvyriams" yra sunku valdyti valstybe kur knibzda kgb agentu, runkeliu, muziku, patvoriniu, gazpromo atstovu, kurie tarnauja Rusijei del to ir neistengia Lietuva suklesteti.

Antanas2013-09-13 20:08

SIAUBO LIETUVA laikosi ant siaubo.

Jhooug2013-09-13 19:57

Ant baslio sita sena alkoholika Valatka.

kaip šlykšu2013-09-13 19:55

ar ar Valatkai žinomas D. Stanciko straipsnis? cituoju mažytę ištrauką: "Naivuoliai, besitikintys, kad po tokio konkurso nugalėtojo patvirtinimo „Chevrono“ kompanija užsiims labdaringa veikla, ištirs išteklius, o po to iš naujo tarsis dėl jiems mažiau palankių verslo sąlygų ar galimybių jas išgauti, tegu pasiskaito Ekvadoro laišką Skandinavijos ir Baltijos valstybių parlamentams, kuriame rašo, kad „daugiau nei tris dešimtmečius vykdžiusi naftos gręžimo veiklą Ekvadoro Amazonės regione, „Chevron“ bendrovė atogrąžų miškuose išleido daugiau nei 18 mlrd. galonų toksinių nuotekų, taip priversdama vietos gyventojus kęsti vėžio susirgimus, persileidimus ir apsigimimus. Teismo procesas truko beveik devynerius metus. Bendrovė „Chevron“ taikė (ir vis dar taiko) atidėliojimo taktiką, siekdama neleisti priimti sprendimo dėl jų ieškinių. Įrodymai Ekvadoro pirmosios instancijos ir apeliaciniame teismuose aiškiai parodė, kad bendrovė „Chevron“ (a) beatodairiškai vykdė standartų neatitinkančią veiklą Ekvadore, siekdama sumažinti produkcijos kaštus iki minimumo, taip sukeldama, ekspertų nuomone, didžiausią ir daugiausia žalos padariusią su nafta susijusią nelaimę istorijoje; (b) akivaizdžiai pažeidė daugelį Ekvadoro įstatymų, savo pačios sutartinių įsipareigojimų bei tuo metu galiojusių naftos pramonės standartų ir taip (c) padarė didelę žalą aplinkai, kurios teritorija dydžiu prilygsta Rod Ailando valstijai, JAV, dėl kurios per kitus dešimtmečius kils be galo daug sveikatos pavojų tūkstančiams atogrąžų miškų gyventojų, jei nebus imtasi veiksmų visapusiškai ją išvalyti. Įrodymus prieš bendrovę „Chevron“ pateikia ne tik ieškovai, bet ir pačios bendrovės „Chevron“ ekspertai ir aplinkos apsaugos auditoriai bei nepriklausomi trečiųjų šalių šaltiniai. Sprendime dėl žalos atlyginimo taip pat yra numatyta ir baudžiamoji dalis, pagal kurią bendrovė „Chevron“ turi būti nubausta už bandymą kenkti teismui ir grasinti teisėjams kalėjimu, jei šie nepriimtų sprendimo bendrovės naudai.“

valatka2013-09-13 19:48

Sumautas sunsnukis. Spjaunu jam i ta snuki.

VALATKA2013-09-13 19:46

PATS yra sukrioses pensininkas zemaitis, bet issigimes iki idiotizmo. Dabar suprantu, kodel dege inkvizicijos lauzai. As valatka kepciau su malonumu, del riebumo uzmesciau mazuroni ir visus kitus pakalikus dalyvaujancius sioje amziaus aferoje pries LIETUVA.

Raigerdas2013-09-13 19:36

Taip, kaip Valatka, panašiai kalbėjo ir Stalinas. Užaugęs ir gavęs išsilavinimą komunistinėj tiesoj, ją ir skleidžia. Kadangi dabar nepasiūlysi išvežti į Sibirą, tai, galimai, sugalvos pasiūlyti emigruoti žemaičiams į Europą, o Žemaitiją parduoti Chevronui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi