Aiškėja, kad Lietuvoje labai populiarus teisininkas Ignas Vėgėlė suka į didžiąja politiką, nes nenori nuvilti žmonių.

Apie informuojama TV3.lt publikacijoje „Ignas Vėgėlė atsakė, ar patrauks į politiką: „Negatyvus atsakymas reikštų, kad aš nuviliu labai daug žmonių“.

„Aš esu buvęs mėgėjiškoje politikoje, esu buvęs krikščionis demokratas. Kai Krikščionių Demokratų partija jungėsi su konservatoriais, aš griežtai sakiau, kad to nenoriu, nes manau, kad tai yra neteisingas kelias ir aš daugiau nebebuvau tos partijos narys“, – kalbėjo I. Vėgėlė.

Informuojama, kad „vieni politologai jį vadina antrosios Lietuvos lyderiu, sąžinės autoritetu, o kiti sieja su šeimų maršu“.

Jis atskleidė, kad Lietuvoje nesimato jokios tikros dešinės.

„Dabar, žiūrint į Lietuvos politinį spektrą, neretai politologai įvardina konservatorius, liberalus kaip dešinės pakraipos partijas, bet aš tikros dešinės nematau. Mes esame valdomi kairės. Taip kaip Amerikoje demokratai vykdo kairę politiką, taip Lietuvoje konservatoriai ir liberalai. Aš savęs su šia politika nematau ir sieti negalėčiau“, – teigė I. Vėgėlė.

Teisininkas pranešė, kad su šeimų maršu neturi rimtų kontaktų.

„Su šeimų maršu neturiu jokių rimtų kontaktų. Esu du kartus susitikęs su jų lyderiais. O su dabartinėmis politinėmis partijomis irgi esu susitikinėjęs“, – sakė jis.

Vieninteliu atveju I. Vėgėlė nelįstų į politiką, jei kažkas viską, kas jo manymu reikalinga politiniame lauke, sukurtų be jo.

Telegram įrašas

Naujausi

Komentarai (67)

Rikiuoti
klarnetystas vytielis2022-12-01 11:23

aijnu paklausisiu faktu su Žyža, bo Žiža kaij paruko pradeda viska teijsyngai suprasti teijsyngai

Kas žinote2022-11-17 08:56

Patikslinkite, prašau. Ar jis tikrai dalyvavo tapkino organizuotuose renginiuose prieš baltarusiją? Tai turėsime dar vieną "vertybių" dalintoją kaimynams??

dr. Jonas Ramanauskas joramlty2022-11-17 07:01

Tai kur toji jo sąžinė?, jei nemato antikonstitucinių rinkimų?

Geriausias is geriausiu2022-11-15 14:08

Ptas geriausias kandidatas i Prezidentus - Ignas Vegele. Tikiuosi, kad zmones si karta balsuos su protu ir pasirinks pati geriausia, t.y. I.Vegele. Sekmes busimam Prezidentui.

mama iš kaimo2022-11-14 12:29

Po jo atsimintino išstojimo, po kurio prasidėjo visas ažiiotažas, tikrai atrodė - "gelbėtojas", bet po to sekusių "atsižegnojimų" kad ne, jis ne konservas, jis ne maršistas, prisiminė ir išsigrynino prisiminimas, kad jis - "patvorinis" - aktyviai dalyvavęs Tapino"revoliuciniam" mitinge prie Baltarusijos tvoros. Geriau jau būtų dalyvavęs marše

stas2022-11-14 06:14

VIENAS IS RIMCIAUSIU

yell...Z.O.V.marine apie 60. a2022-11-14 03:27

na, šitas “respondentas“ niekad nepatirs bukumo deficito :)))) - krikščioniškos vertybės ! :)))) - realiai juokinga :)) - o musulmoniškos, judaistinės, budistinės, krišnaistinės, pagoniškos vertybės iš esmės kitokios ? !!! - atmetus visas religines dekoracijas, dievus, apeigas ir pan. , tai yra viso labo bendražmogiškos vertybės, be kurių žmonija jau seniai būtų užsilenkusi, ir kurias visos religijos elementariai prichvatizavo ... , - tik čia kitas klausimas : kuriomis tokiomis “vertybėmis prisidengiant ir jas “skleidžiant“, pasaulyje pasėta daugiausiai skausmo, pralieta daugiausiai kraujo ir paskersta nesuvokiamas kiekis tų “vertybių“ neprašiusių ??? , - todėl ypač klaikiai ir ciniškai skamba vogravimai apie “krikščioniškas vertybes“ iš žmogaus tos tautos, kuri nuo tų vertybių skleidėjų/diegėjų nukentėjo ypač skaudžiai - negana, kad per kraujus buvo “pakrikštyta“, bet iš, tautinio mentalo sulaužymo rezultate esmės tapo vergais, ir ėmė melstis iš kažkokios su3,14stos europos atneštiems dievams !!!! - bet ir ta vergystė tai vergų tautai netapo išsigelbėjimu - 20a. viduryje toji tauta per plauką vos netapo kitų “krikčšioniškų vertybių“ kurjerių su svastikomis auka, o dabar jau yra naikinama pindosinio modelio “krikščioniškų vertybių“ nešikų , kurie pradžiai ypač dosniai apdalino tomis “vertybėmis“ japoniją, korėją, vietnamą, iraką, siriją, afganistaną

apuokas2022-11-13 23:49

Va kaip raitosi geltonos konservatines lervos. Matai joms krikscioniskos vertybes prastos, matyt anukines-landsbergines zymiai artimesnes. Krikscioniskos vertybes islaike tukstantmeciu isbandymus, o landsbergines pasibaigs su ju kadencija. Labai pagirtina , kad butent Vegele turi rysi su jomis. Nematau siuo metu opozicineje puseje rimtesnio kandidato.

yell...Z.O.V.marine2022-11-13 23:08

“„Aš esu buvęs mėgėjiškoje politikoje, esu buvęs krikščionis demokratas. Kai Krikščionių Demokratų partija jungėsi su konservatoriais, aš griežtai sakiau, kad to nenoriu, nes manau, kad tai yra neteisingas kelias ir aš daugiau nebebuvau tos partijos narys“, - kalbėjo I. Vėgėlė.“ :)))) - vien šio “paatviravimo“ užtenka, kad į “kandidatą“, atsiprašant, žiūrėti pro visus dvidešimt vienerius pirštus :)))) - nes tik gan primityvaus(arba kajeristinio) suvokimo/sukirpimo veikėjas 21-ame amžiuje gali trenktis į politinę partiją, suklijuotą religinių “vertybių“ principu :)))) --------- jau nekalbant apie anekdotišką tos “partijos“ pavadinimą, bukai nukopintą nuo merkelyno(greičiausiai) : “krikčšionys demokratai“!! :))) - skamba kaip mėsėdžiai vegetarai, kaip kačiokai intelektualai, arba kaip nacikai mizantropai :) ------ kol kas viskas labai panašu į eilinio narcizo “saulėtekį“ :)))))))))

yell...Z.O.V.marine to 54. Dar2022-11-13 22:07

sprendžiant iš apklausose siūlomų kandidatų, suderinimas su pindosais(pindosų įgaliotiniais) jau atliktas :))) - jei po apsilankymo pindosinėj tv3 vėgėlė dėkoja taai kaliausei, o jookios lrt- delfidės netrykšta putomis , škia visiškas normaliukas :)))))

pilietė2022-11-13 19:54

NEPASITIKIU. Mums sistema kiša šį ,,angelą,,. Pasidomėkite jo praeitimi.

Ale tu matai:2022-11-13 19:49

Jau ir gelona marinka priskirtina pašvinkusiems konservams. Trigrašis turi gerą uoslę.

Trigrašis > 51,Geltonam2022-11-13 18:53

O aš galvojau,kad tu esi protingesnis.O pasirodo,kad esi eilinis konservų subinlaižis,nesugebantis net atsakyti į konkrečiai užduotą klausimą.Todėl daugiau su tavimi nematau reikalo diskutuoti,nes tu iš tikro esi tik kakos gabaliukas,net ne gabalas.

Darijus2022-11-13 15:26

Pirmiausia, suderinkite savo keliamus kandidatus su pindosų ambasada, tada tik viešinkite.

yell...Z.O.V.marine to 50. Pet2022-11-13 14:54

o aš siūlau(ne mažiau “siūliškai“) į prezikus Jurgį Linutį ! - jis dar pustrečio karto labiau nesisteminis, nei Linas Jurgutis !!! - tai pats geriausias kandidas ! :))))))))

Neapgaudinėkime save2022-11-13 14:48

tuomet bus sunku apgauti mus. Amen.

yell...Z.O.V.marine to 44. Tri2022-11-13 14:45

o man, savo ruožtu, su agailestavimu(nes nesitikėjau) belieka konstatuoti, jog tamsta esi viso labo apuoko lygio dundukas... , - nors ką ten: tiesiog moliuskas, nemokantis nei skaityti, nei bent kiek analitiškiau mąstyti :) - kaip tik jūs, tokie baobabai ir nusipelnote/verti visokių nuokrušų, musmirių, šliurių, buožgalvių, pornoraselių, anusų, debilotaičių, čmonyčių, čmičmonyčių , šūdmašių ir šimtų kitokių išmatų ant savo durnų galvų :))))))))) - aš neteigiau, kad rinkimų boikotas pats savaime išspręs baisinės šūdo koncentracijos valdžioje problemą ! - ar bent tik tamsta pajėgus suvokti ???? --- aš n kartų ,n būdų bandžiau paaiškinti, kad mikrokvorumas rinkimuose sukels visuomenėje ir “elite“ tektoninius judesius , t. y. išprovokuos iš principo naujų lyderių iškilimą , bei iš principo naujų idėjų generaciją!!! :)))) - jei tamstai tai tėra vėmalai, tai pirmyn , debiliškai strapalioti ant 30 metų stažo/amžiaus grėblių, su vėliava rankenose, iš litsovieto valytojų skudurų :)))))))

Petras2022-11-13 14:41

Aš siūlau Liną Jurgutį į prezidentus. Jis jau kandidtuos. Tą aiškiai deklaravo. Tai tikrai nesisteminis kandidataas.

o2022-11-13 11:36

iš kur jūs žinot, ką jis darys, kai taps politiku? Juk jis dabar yra paprasčiausiai toks pat pilietis, kaip ir mes visi, na, tik turintis daugiau žinių. Jis tiesiog keletą kartų išsakė savo nuomonę, remdamasis teisės aktais. Kažkodėl dauguma iš čia taip smerkiančių I. Vėgėlę tik fb ar čia komentaruose paburnoja arba visai patyli, kai su mumis išdarinėja ką tik nori. Tai rašykit, protestuokit, neleiskit valdžiai mus skurdinti, žeminti. Bet ne. Geriau apspjaudyti tą, kuris turi kitokią nuomonę ir savigarbą, nesutikdamas su valdžios savivale.

hmm2022-11-13 10:31

Aš už jį nebalsuosiu. Ką jis gero padarė? Netgi antakalnio pamiklų nuvertimą apskundė ne jis, o kitas advokatas.

Nereikia kliautis2022-11-13 09:41

religijom ir jų ištakom/raštais -tai apgaulingi klaidinimai 70%. Nėra idialistinių išeičių, kaip nėra idialios aplinkos, ar "nieko viską"... Vyksta žaidimai kur "dvasingi" pralaimi net nepradėję žaisti. Vyksta pasikartojantys ciklai ir svajokliai turi rezultatus/pasekmes kaip visada. Energijo nėra kurenčios/lemenčios; -jos pirminės ištakos ir esamas būvis. Į vietas sustato Protas ir Valia/Rįžtas.

OG2022-11-13 07:36

Mums vadovauja mafija, kuri yra užgrobusi mūsų valstybę. Nėra jokios dešinės ir kairės kaip nėra jokių partijų, o tik tie, kuriems tualetinis popierius yra svarbiau už žmonių gerovę. Nereikia laukti gelbėtojų, nes dabartinis laikas ir aukštos energijos sustatys viską į vietas. Ne veltui sako: kas turėjo viską - neturės nieko, o kas neturėjo nieko - turės viską. Tiesiog stebėkime ir neeikvokime savo energijos šiems demonams, kurių tikslas sunaikinti šviesius ir dvasinius žmones.

Darijus2022-11-12 22:25

Dalyvauti Sistemos organizuojamuose rinkimuose gali tik visiškas mulkis: priverčia galvoti, kad mulkiai kažką sprendžia, pakiša reikalingus kandidatus ir galų gale paskaičiuoja balsus taip kaip reikia.

Trigrašis > Geltonam2022-11-12 20:59

Lieka tik sutikti su Apuoko komentaru,kad esi konservų klapčiukas.Paprašiau tavęs parašyti,kur radai Konstitucijoje,kad balsuojant kojomis,galime neišrinkti blogo prezo.Nesugebėjai.Vietoj atsakymo,gavau krūvą vėmalų ir raštą,kad tu visur matai šūdą.Bet man atrodo,kad pats ir mali tą šūdą ir mėgini visus juo apdrapstyti.Eik,nusiplauk rankas,ko gero,negerai kvepia.

Negalima2022-11-12 20:35

pasitikėti sistemos sraigteliu, diveidžiu....

yell...Z.O.V.marine apie 1. ap2022-11-12 19:55

:))))))) - o kas prašė su “mumis“ ginčytis ? :)))) - čia tipo aš prašiau kažką “galėti“ ??? - paprasta gyvenimiška taisyklė: jei negali, laikyk oralinį organą anale ar kažkur tame rajone ! - o šiaip - visiems, kurie pasijunta ar netikėtai pasijus “galinčiais“ , galiu patarti : prieš “pjaunant(dažniausiai grybą)“, devynis ar devyniolika kartų pamatuoti :))) - kad netektų oralinio organo mozoti analiniam produkte :)))

apuokas>402022-11-12 19:29

Negaliu su jumis gincytis . JUs kaip fermos reikalu vedejas apie tuos versius tikrai daugiau zinot.:)

yell...Z.O.V.marine apie 39. a2022-11-12 19:21

pradedu galvoti, kad galvijai tiesiogine prasme - t. y. tie, kurie dar galbūt auginami šizolitchūanijos ūkiuose mėsai ir pienukui, ir šeriami +- ekologišku silosu iš kukurūzų ir rapso atliekų, tikrai protingesni už galvijus, užaugintus lansberginės anusofonijos ir vaginobroadcastingo bei podcastingo apžergtuose regionuose :) - o varge... , vislumu ir agresyvumu šizolitchūanijos debilynas sosnovskio barščius garantuotai nukonkuruos vien “minties“ jėga :))))))))))) - nematau “seanso“ doubtintis dėl to... , - net profilaktiškai ...

apuokas>38.2022-11-12 18:48

Ar jus kartais nebusit ministres Armonaites patarejas? Ta ir megsta kosmose skraidyti.:))

yell...Z.O.V.marine apie 36. a2022-11-12 18:40

nemanau ir net neįtariu, kad net trečiame reinkarnaciniame gyvenime šis, sąlyginai mobilus baobabas pajėgs suvokti, kad skirtumas tarp realybės , ir to, ką jisai geba suvokti, gali būti didesnis, nei paukščių tako diametras kvadratu, padalintas iš lansbergidės kolektyvinio intelekto vidurkio, kuris įžiūrimas tik devintoje-dvyliktoje vietoje, dešinėje po kablelio ...

Mega Krizes scenarijaus2022-11-12 18:37

perspektyvoje bus nebeišvengta socialinio paskirstymo ekonomikos principų. Todėl dešninieji turi suprasti, kad teks labai stipriai pasislinkti kairėn. Bet kuriuo atveju.

apuokas>352022-11-12 18:20

Aciu uz gausius komplimentus.:) Na niekaip nesuprantu kas galetu keliu lochu isrinktam prezidentui sutrukdyti valdyti valstybe kaip jo dispozicijoje visos jegos strukturos. Kaip beje ir dabartinei vyriausybei, kurios populiarumas zemiau plintuso, bet jai nieks netrukdo ir nesutrukdys "dirbti" tautai iki pat kadencijos galo.:)

yell...Z.O.V.marine to 33. apu2022-11-12 18:06

ačiū, apuokėli, ačiū :))) - tavo plačiai išverstų akių vištakumas man seniai ir gerai pažįstamas/žinomas :))) - sutinku būti tiek konservatų, tiek sorošo, tiek paties šėtono agentu, kad tik tamstai, aklųjų draugijos veteranui palengvėtų :))))))))))

yell...Z.O.V.marine to 32. Tri2022-11-12 17:52

na tai nžn. :)!? , kokį pagrindą tamsta turi laikyti save protingu, jei manai, kad prezas, išrinktas “per kraujus“ kažkokių kelių tūkstančių ar dešimčių tūkstančių lochų balsais, galėtų išprezidentauti bent pusmetį :)))) - tamstai pavyko mane įtikinti, jog skaityti dar moki, bet daryti išvadas iš perskaityto turinio - vargais negalais... , - jei iš viso :)))) - bet tiek to : pakartosiu dar kartą : pasistenk pagaliau suvokti, kuo skiriasi politinė-visuomeninė krizė nuo to šlykščiai dvokiančio pornospektaklio(realybės imitacijos), kuris dėl šizolitchūanijos veršių protinės negaalios tęsiasi jau trečią dekadą ... ,... , - beeat, kaip suprantu, tamstai tinka tas dumblynas, kai kas keturi metai jūs, dundukai, renkatės iš penkių šūdo rūšių, ir patiriat koprofilišką satisf ukciją, dėka savo protinės disfunkcijos :)))) - tik , tokiu atveju, nesuprantu, ko tamsta nori iš manęs ? - kad aš išmokinčiau/priversčiau tamstas “išminčius“ skirti mėšlą nuo maisto, ir gyvenimą(oorų, prasmingą žmogaus gyvenimą) nuo egzistencijos (gyvuliško, laiko leidimo) ? :)))) --------- iš esmės prisijungti prie “proceso“ neatsisakau, bet tikrai neprisiimu atsakomybės už rezultatą :)

apuokas>32. Trigrašis > Gelto2022-11-12 17:46

Geltonas yra konservatoriu agentas. Jis sedi opoziciniam portale ir ragina visus nebalsuoti t.y. nedalyvauti politiniam procese. O trumpai tariant palikti visus reikalus tvarkyti konservatoriu sutvei, kad jie turetu absoliucia dauguma seime ir galetu keisti Konstitucija be jokiu trukdymu. Beje jis konservatoriu neagituoja neiti i rinkimus.:)

Trigrašis > Geltonam2022-11-12 17:05

Dar karta perskaičiau Konstitucijos skyrių,apie prezidento rinkimus,bet neradau jokio kabliuko,kad būtų nurodyta,kad per mažai buvo balsuojančių ar panašiai. Būk geras,parašyk,kokiame straipsnyje išdėstyta,kad dėl mažo balsuojančiųjų skaičiaus rinkimai laikomi neįvykusiais? Nes,jei dalyvavo mažiau kaip pusė rinkimo teisę turinčių piliečių,tai išrinktu laikomas tas,kuris surinko ne mažiau,kaip 1/3 dalyvavusių rinkimuose balsų. Jei tokio nebuvo,- pakartotiniai rinkimai tarp dviejų,gavusių daugiausiai balsų. Kaip suprantu,tada užtenka ir vieno balso daugiau,kad būtum paskelbtas prezu. Siūlyčiau pačiam pasiskaityti Konstituciją,o ne kitus kaltinti,kad jie negirdi "ale" argumentų,kurių aš tavo komentaruose nerandu,išskyrus tai,kad visi yra šizikai,tik tu vienas protingas.

yell...Z.O.V.marine to 29. Tri2022-11-12 15:47

sumasumarum vistiek gaunasi, kad tamsta vistiek balsuosi už kokią nos pornūchą, kuri galbūt kažkaip ant galo, paskutinę dieną prieš rinkimų orgiją , pasirodys mažiau hardcorinė(juoda), nei likusios :)))) - ir čia, tamstos nuomone, išeitis ? :D - danunaaa ..., - ir po to vėl keturis metus svarstaliosi, kurie gi iš tų padugnių mažesni padugnės :))) - labiau prasmingos gyvenimo prasmės nesugalvos niekas :))))) - guarancja absolutto !

yell...Z.O.V.marine to 28. Tri2022-11-12 15:33

tikrai niekuo tamstai negaliu padėti, jei pats nesuvoki , kas yra psichologija, o ypač , visuomenės/bandos psichologija :) - nepatingėk, ir paskaityk konstitucijos straipsnį apie prezą ir jo rinkimus :) ---- yra visiškai įmanoma, kad rinkimai pakartotinai vyktų ir du, ir tris, ir daugiau kartų, jei dabar esanti visuomeninė-politinė krizė veršių sąmonėje ir veiksmuose tikrai materializuotųsi, t. y. jei būtų balsuojama mąstant, t. y. pagal sąžinę, o ne pagal pindosinės pornosklaidos primestus šablonus su išankstinių reitingų skelbimais ir kitokiais pornografityviais nuomonės formavimais :))) - bet nematau prasmės tolimesneei diskusijai, nes tamsta turi standartinę šizolitchūanišką tvarteliogenišką “opciją“... : negirdėti ir nereaguoti į oponento argumentus :() - aš galiu prirašyti tų argumentų šimtus, bet tamsta vėl iššoksi į “trasą“ su vienu ar dviem, prie kurių , tamstos suvokimu, bus lengviausia prisiknisti :))) - visi kiti - unitazan, lyg jų ir nebuvo :)))

Trigrašis2022-11-12 15:18

O dėl I. Vėgėlės,jei jis kurs partiją,galima būs spęsti pagal tai,kokią surinks komandą. Pavz. ,už S. Skvernelio perbėgėlių ir prisiplakėlių šaiką,kad ir ką jie žadėtų prieš rinkimus,aš niekada nebalsuočiau. Ten renkasi tie,kuriems svarbiausia bet kokiu būdu pakliūti į Seimą. Bet,esu tikras,jų partija bus valdančiojoje daugumoje,nes,kaip mėgsta sakyti Geltonas,balsuoja didžioji dalis veršių,kurie tiki pažadais,o ne pasidomi,kas yra iš tiesų tie žadėtojai

Trigrašis > 22.Geltonas2022-11-12 15:07

Niekaip nesuprantu tavo logikos,dėl siūlymo nedalyvauti rinkimuose. Kaip pats mini,Konstitucijoje nenumatyta,kiek piliečių turi minimum dalyvauti rinkimuose,todėl ,jei balsuos tik 10% rinkėjų,rinkimai bus laikomi įvykę. Pasikartosiu,bet tai kaip tik paranku pagrindinėms sisteminėms partijoms. Jų užzombintas elektoratas visada aktyvus. Ir dar tavo pasakymas,-jei gavo tik 10-15 procentų balsų,"turėtų sudegti iš gėdos,o ne eiti pareigas". Pats matai,niekas iš išrinktųjų nedega iš gėdos,visi laimingi,nes kaip pasakė peniukšlis,-"sąžinė ne šio pasaulio dimensija". Todėl aš vis tik lieku prie savo nuomonės ir būtinai dalyvausiu rinkimuose.

Aha nu jo2022-11-12 11:15

Galiu pasakyti tik viena: jis, kaip politikas, yra prastas zaidejas ar losejas, kaip bepavadinsi, jau vien del to, kad su savo trigrasiu islindo paveluotai, kai jau visas pasaulis brazdejo nuo pasipriesinimo. Zodziu, praleido savo ejima, todel jis man pasitikejimo nekelia. Nebalsuosiu. Eilinis oportunistas…. Geriau jau advokatautu….

Xxxx2022-11-12 05:24

Vėgėlė prezidentas tas vėgėlių, žmonėms duokit žmogų.

Xxxx2022-11-12 05:13

Ignas Vėgėlė bus tikras: dešiniarankių "muiliukų plaktukų" lyderis.

yell...Z.O.V.marine to 20. o2022-11-11 23:59

apie vėgėlės nesistemiškumą bus galima rimtai kalbėti tik tada, kai jis savo programiniais pasisakymais sukels permanentinę erekciją(isteriją) ne tik kuiliams kasčiūnui , žalimui, broileriui ir pan., bet ir konservatinės potencijos veteranams buožgalviui, abyšalui, anusui, o svarbiausia - tatakakai :))))))

U-22022-11-11 23:50

Nenoriu nieko skaudinti bet jeigu sita Vegele puola rusai(klausimas Vegelei vienas ir vienintelis) tai jis visai ne vegele o tik dar viena kuprotojo Ozios Vyckos reinkarnacija ir mutacija is Tvartelio akvariumo...

yell...Z.O.V.marine to 21. Tri2022-11-11 23:47

suprantu, kad neegzistuoja jokie argumentai, kad įveikti gelžbetoniškai alogišką tamstos “logiką“, bet gal pavyks praplėsti bent kažkieno kito suvokimą :) : nors apie tai jau esu rašęs ne kartą, bet ir vėl tenka priminti, kas per do “daigtas“ yra politinė krizė, kuri sukelia seismines audras ir sąmonės poslinkius visuomenėje, kai diskusijų temperatūra , gylis ir aštrumas išauga ne kartais, o eilėmis :) - tokią sociumo būseną, kuri yra vienintelė išeitis iš šitos pelkės, gali sukelti tik 15-20-maks. 25 proc. piliečių aktyvumas “rinkimuose“ :) - net jei prezo rinkimuose kažkokiu būdu laimėtų koks nuokruša, gavęs tik 10-15 proc. visų rinkėjų balsų, ką, iš principo leidžia konstitucija, tai toks prezas turėtų sudegti iš gėdos, o ne pulti eiti “pareigas :)))) - manau, rinkimų boikotą galima realizuoti ne tik kojomis, bet ir biuletenių gadinimu/pavertimu negaliojančiais :)) - tą patį principą galima pritaikyti ir litsovieto rinkimams :) - suprantu, kad tai skamba utopiškai, ir su dabartine veršiuomene praktiškai nerealizuojama , bet vėl - pabrėžiu! - meluoti sau, ir balsuoti už mažiausius sisteminius idiotus iš visų, yra ne tik žeminanti ir pseudopilietinė procedūra , bet ir duodanti tą patį rezultatą - t. y. debilais ir kakų fragmentais perkimštą litsovietą bei vyriausybę, kaip visada už nieką neatsakančius, laižančius pindosams ir urinoklerkams, bei pribaiginėjantį Lietuvos ir jos suvereniteto likučius iki visiškai subrandinto šizolitchūaniško mėšlo ...

Trigrašis > 19>Geltonam2022-11-11 23:04

Su daug kuo galiu sutikti tavo komentare,bet kad ignoruoti rinkimus ..... Nejaugi siūlai lipti vėl ant to paties grėblio?Per praeitus rinkimus ignoravo/boikotavo 53% rinkėjų ir turim ką turim,- dobilų ir nevykėlių vyriausybę,kuriai Lietuva ir jos žmonės neegzistuoja/nerūpi.Net,pagal tavo logiką,jei visos partijos blogos,vis tik geriau išsirinkti geriausią tarp blogų,nei leisti ateiti į valdžią tiems,kurie visus 30 metų kenkia Lietuvai.

o2022-11-11 22:32

Kodėl Advokatas I. Vėgėlė laikomas sisteminiu? Tai, kad jis dirba teisėsaugos sistemoje, dar nereiškia, kad jis yra sisteminis. Gali žmogus išdirbti toje sistemoje 20 ar 30 metų, bet neturėti savo nuomonės. O tai, kad gerbiamas Vėgėlė turi savo nuomonę, jau valdžiai pradeda kliūti. Matom, kuo baigėsi nuomonės ir stuburo turėjimas R. Pociui, K. Vagneriui. Jei žmogus mato kitokios šalies, negu ji dabar yra, viziją, jei žino, kaip tai pakeisti ir jei turi bendraminčių, kurie juo tikėtų ir eitų kartu vardan kilnaus tikslo, tai tik reikėtų džiaugtis, jog dar Lietuvoje yra protingų žmonių, kurie neparsiduos ir mūsų neparduos pasaulio globalistams.

yell...Z.O.V.marine to 16. Tri2022-11-11 22:23

:))) - geltonas ne tik siūlė, bet ir tebesiūlo/kviečia, ir siūlys visada, nebalsuoti už bet kokį š vien dėl to, kad nėra už ką balsuoti, t. y. turėti elementarią savigarbą, ir šizofreniškai neapgaudinėti nei savęs, nei kitų :) --- aišku, kad nei šiem , nei kitiem rinkimam nebus jokio varianto “prieš visus“, kaip svajoja dzūromas, todėl belieka tik ignoras ir boikotas ... , - dėl vėgėlės neturiu jokių iliuzijų, nes tai tikrai ne ta asmenybė, kuri galėtų save priešpastatyti visai sistemai , nes dabar tai yra keleriopai sunkiau, nei tada, kai tai nezgrabnai bandė daryti labai netalentingas paksas :) - bet kokiu atveju - niekas nesako: jei rinkiminės kampanijos metu vėgėlė sugebės sukelti neregėtą sisteminių šunų isterišką lojimą, tada gal ir verta pamąstyti apie tą kandidatūrą :) - o tą isteriją galima sukelti tik deklaruojant , jog rusofobija yra ne tik visiškas kurtizaniškas akligatvis, bet ir nacizmo atmaina ... , - o iš čia jau ir visa kita - ir pindofrenijos metastazės, ir dalyvavimas svetimame kare, ir ekonomikos laidojimas , ir totalus pornosklaidos melas, ir suvereniteto sunaikinimas, ir konstitucijos išniekinimas, ir t. t. , ir taip be galo, nes šizolitchūanijos “pasiekimų“ sąrašas tikrai be galo ilgas ... : - žo, jei tiesiai šviesiai nebus pasakyta, jog karalius ne tik nuogas, bet ir sėdi mėšle, tai prezo rinkimai tebus eilinė profanacija ir surogatinis spektaklis :))) - tiesiog baisi gėda dalyvauti tokiame “renginyje“ :))))))

Romas/Dzukas > 16. Trigrašis2022-11-11 21:33

Paziuresime, kaip viskas vyks 2024 metais. Biuletenyje turetu buti privalomas skirsnis - "Nepalaikau ne vieno", o Konstitucijoje turi buti numatyta procedura tokiems atvejams. Balsuoti yra butina, nors nebutinai tai ka nors pakeis. Mano nuomone, svarbiausia stebeti kandidatus - kas ka nuveike savo gyvenime visuomenes labui. Ka konkreciai siulo ir kokia atsakomybe sau prisiima. Tiesa, visam tam reikia keisti Konstitucija. LR Konstitucija yra gan miglota ir neapibrezia nieko konkretaus. Ypac kas liecia valdzios atsakomybe.

Gluodenas2022-11-11 20:58

Kažkaip labai įprasta daryti skubotas išvadas. Netgi tokiu atveju, kai studentė nuolat leidžia naktis pas savo draugą, nereikia manyti, kad tarp jų kažkas rimto. Dažniausiai juodu jungia tik seksas.

Trigrašis > 7. 8. 10. kom.2022-11-11 20:54

Man irgi dėl jo kyla negeras įtarimas.Bet už ką jūs siūlote balsuoti;už išdaviką Skvernelį,ar imperatorių Radžvilą?O gal už Lansbergių šaiką?O gal sakote,kad neblogas pasirinkimas Laisvė ir Liberalai?O gal laikote,kad patikimesni socdemai su pažadų maišeliu Blinkevičiūte?Ar galvojate,kaip kažkada siųlė Geltonas,kad geriausiai neiti iš vis balsuoti?Na,tada tikrai turėsime valdžioje tuos pačius pridurkus,o gal ir dar "šauniasnius.

To 132022-11-11 20:51

Būtų gerai tam grėbliui kotą patrumpinti, kad užlipę gautų ne į kaktą, o kitur. Gal tada nebelips antrą kartą. Nes kaktos kietos.

Vadakste2022-11-11 20:24

Tai cia netikroji desine , o tai matyt apsimeteliai ir nezinia kam jie dirba?.

bjž2022-11-11 20:23

Ką reikia daryti, kad žmonės liptų ant grėblio dar kartą? Pakeisti grėblį dar gražesniu...

Romas/Dzukas > 10. Darijus2022-11-11 20:15

Pritariu tamstos nuomonei.

Romas/Dzukas > 8. Arnė2022-11-11 20:13

Nemanau... Greiciau, gerai apgalvotai.

Darijus2022-11-11 20:04

Su Radžvilu nacikams nepavyko, dabar stumia Vėgelę.

pilietė2022-11-11 19:54

TIKRŲ opozicijos žmonių į televiziją nekviečia.

Arnė>7. Romas2022-11-11 19:32

Tiesiog iš desperacijos pakištas "kandidatas".

Romas/Dzukas2022-11-11 19:21

Kaip visada, naivus Lietuvos zmones. Jokio skirtumo tarp skverneliu, vegeliu, nausedu ir kt. nera. Visi is vieno "lizdo". Vegele yra eilinis landsberginiu projektas. Tegu kandidatuoja, visiskai negaila, nes kitu, tikrai vertu demesio, nera. Jokio skirtumo kokia vakaru liberastine kaliause sedes daukantineje.

dr. Jonas Ramanauskas joramlty2022-11-11 18:44

Tai kaip "sąžinės autoritetas Vėgėle", jeigu yra prieš teisėtus rinkimus? Gal yra durnas kaip kiaulė?

S2022-11-11 18:21

Tikra demokratija TESIASI :))) https://youtu.be/JUE23_f44FQ

na2022-11-11 18:15

drumstame vandenyje geriau žuvis (rinkėjų balsus) gaudyti:)

Pegas2022-11-11 18:08

Tai visu Lietuvos zmoniu Vilties prezidentas. O Skvernelis galetu buti, jei Vegele atsisakytu.

Vytautas2022-11-11 18:04

kas idomiausia, laidoje Buciuoju Ruta dar kovido laikais Ignas Vegele pazadejo Slirmantui Malinauskui kad i politika neis, i Prezidenta nekandidatuos :) galima surast archyvuose ta laida

Vytas2022-11-11 18:04

Palinkėkime jam sėkmės politikoje ir būkime pasiruošę jį palaikyti, tiek moraliai, tiek materialiai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi