Seimas nepritarė liberalų teiktoms pataisoms, kuriomis norėta sustabdyti senaties skaičiavimą kaltinamiesiems įgijus imunitetą.

Už Baudžiamojo kodekso ir Baudžiamojo proceso kodekso pataisas balsavo 58 Seimo nariai, prieš buvo 28 parlamentarai, 37 susilaikė. Projektai grąžinti tobulinti.

Prieš projektą balsavo arba susilaikė Seimo Darbo partijos, partijos "Tvarka ir teisingumas", Lietuvos lenkų rinkimų akcijos frakcijų nariai, didesnė dalis Socialdemokratų partijos frakcijos, "Drąsos kelio" partijos frakcijos narių.

Socialdemokratas Vytenis Andriukaitis suabejojo, ar tikrai pataisos netaikomos vienam asmeniui.

"Europos Žmogaus Teisių Teismas yra atkreipęs dėmesį, kad kartais parlamentai priima sprendimus, kurie lyg pritaikomi vienam asmeniui. Kaip išsklaidysite mano abejones, kad ši jūsų iniciatyva nėra susijusi su šiuo metu esančiais karštais įvykiais dėl teisminių procesų nagrinėjimo?" – teiravosi jis.

Darbo partijos pirmininkas Viktoras Uspaskichas teigė, kad pataisos tik įrodo, kad Darbo partijos juodosios buhalterijos byla yra politizuota.

"Iš tikrųjų šito jūsų pateikimo dvasia visiems aiški, ir aš dėkoju už tai, nes jūs dar kartą pranešate šaliai, kad byla yra politizuota. Visoje Europoje ir pasaulyje, kai priimtas sprendimas, kad byla politizuota, prie jos daugiau niekas niekada negrįžta. Jeigu nepolitizuota, Seimas ir nubalsuos, kad atimtų imunitetą, tada jūsų pataisa netenka prasmės", – kalbėjo V. Uspaskichas.

"Tikrai rengdamas šią įstatymo pataisą nebuvau vedamas politinių motyvų, ją rengiau kaip pareigūnas, 20 metų dirbęs su baudžiamuoju procesu ir žinodamas problemas, su kuriomis susiduria teisėsaugos institucijos, taikydamos įstatymus savo kasdienėje veikloje", – tikino V. Gailius.

Jis pabrėžė, kad įstatymai atgaline tvarka negalioja, tai reiškia, kad ji negaliotų ir "darbiečiams".

“Žinių radijo” | bernardinai.lt | ekspertai.eu inf.

ekspertai.eu_komentaras3-07
ekspertai.eu_komentaras3-07
puidokas_sarunas
puidokas_sarunas

Šarūnas Puidokas, aktorius, ekspertai.eu visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas: Susipažinęs su balsavimo rezultatais (juos rasite čia) turiu pastebėti, kad “Drąsos kelio” atstovai parlamente darosi vis drąsesni. Ypač maloniai stebina šios partijos lyderio Jono Varkalos ryžtas – jis balsavo “prieš” kartu su sukčiavimu kaltinamais Viktoru Uspaskich'u, Vitalija Vonžutaite, Vytautu Gapšiu ir jų kolegomis “darbiečiais”.

Be jų, taip ryžtingai pasisakyti išdrįso tik vienas “Tvarkos ir teisingumo” narys bei du socialdemokratai.

Džiugu, kad nuo lyderio nedaug atsilieka ir Neringa Venckienė, Valdas Vasiliauskas bei Povilas Gylys – jie susilaikė taip pat drąsiai, kaip ir Lietuvos lenkų rinkimų akcijai atstovaujanti Rusų aljanso lyderė Irina Rozova ar Gediminas Kirkilas su gausiais savo partiečiais.

Belieka pasveikinti “Drąsos kelio” atstovus, kurie be skrupulų užkerta kelią politiniam susidorojimui su kriminaliniais nusikaltėliais. Nenustebčiau, jei asmenys, siekiantys išvengti baudžiamosios atsakomybės, per būsimus rinkimus masiškai keltų savo kandidatūras į Tautos atstovybę.

Naujausi

Komentarai (77)

Rikiuoti
Nuomone2012-11-30 12:18

Gerbiami ekspertai, ar jums neatrodo, kad Venckiene tai tokia maza problema, jei aplamai ja problema laikyti galima butu. Kas is to, kad darote is muses drambli? Va man didesne problema yra Stankunaites ir mergaites gyvenimas. Bet, kazkaip jis nera judinamas ekspertuose. Bijot? Ar jau ir jus tikite, kad mergaite laiminga i mokykla eina, o paprastute Stankunaite musu valstybe rupinasi is pareigos ir gailescio. Kazkodel manau, kad apie Stankunaite dar isgirsim, tik, kad velu nebutu. Manau tikroji gyvate auga kazkur ten " valstybes paslapty", o Neringa.... ka ta Neringa, su ja bus susidorota ir taip aisku.

to 20:242012-11-29 04:31

O aš neabejoju, kad pati partija prie to prisideda.

to Matai2012-11-28 22:24

Visiems svarbu kaip balsavo Neringa del to.Kad dabar daroma viskas,kad si partija kuo greiciau isirtu.Nenoriu tiketi,kad ekspertai prie to prisideda,bet abejoniu jau atsiranda

Is tikruju2012-11-28 20:44

Kritika gerai, bet Venckienes komanda kritikuoti dar siek tiek anksti. Dar reikia laiko, po to bus matyt kaip yra is tikruju

Jurgis2012-11-28 20:37

Jei pedofilai pažadėtų balsuoti už Venckienės neliečiamybę, ar Venckienė sutiktų balsuoti už pedofilų neliečiamybę?

aura2012-11-28 20:18

tie kas puola venskiene, puola teisybe. ekspertaieu issigime skelbdami visus tuos smeistus

siaulietis2012-11-28 19:56

tai tie kurie ejo i Seima su TIESOS ir TEISINGUMO sukiais, siandien jau stoja pries tai, kad ateityje nusikalteliai Seime nesulauktu uzuovejos ir apsaugos nuo to pacio TEISINGUMO. Zmones tai kas gi cia vyksta? Nejaugi "drasiai" taip greitai virto politinemis prostitutemis?

Matas2012-11-28 19:50

Venckienės ir kitų drąsiečių vietoje aš susilaikyčiau visais atvejais, kur teikiamos skubotos įstatymų pataisos, pritaikytos labai konkretiems atvejams. Lygiai prieš pat Kondtrajevo teismą kaip kurių "teisiųjų" iniciatyva buvo pakeistas CPK 764 str. ir įteisintas vaiko perdavimas prievarta. Ta pataisa tai baisi nelaimė vaikui ir jo artimiesiems. Šitie patys ir dabar vyriausybėje ir seime. Kodėl visiems svarbu, kaip balsavo Varkala, Venckienė ir kiti iš DK ir niekas nekomentuoja, kaip dėl tos pataisos balsavo kiti seimo nariai. O juk tas balsavimas buvo tik per pataisos pateikimą. Visas turinys grąžintas įstatymo rengėjams tobulinti. Eilinė procedūra, bet kaip sujudo visos info priemonės komentuoti... "Ekspertai" buvo kažkokiu rūku prisidengę... Po truputį viskas sklaidosi ir išsiryškina...

Visdelto2012-11-28 18:52

kokia populiari ,,Drasos kelias,, partija .Pries rinkimus ir po rinkimu tas pats Gal ir gerai .Po keturiu metu ,si partija bus pirmose gretose .NVenckiene sauni moteris ,todel ir nepalieka ramybeje .O ,jei kazkas nori israkineti ,tai tegul !

...2012-11-28 18:33

Pasiskaites skaitytoju komentarus , Puidokas savo komentare isbrauke paskutini sakini . Nuo kada jums "drasieciai " kelia bjaurasti ?

48komentarui Nuomone2012-11-28 18:17

labai jums pritariu/narsto ta Drasos kelia ir Venckiene po kauleli/ko jie pristojo visi prie tos Venckienes?? /straipsniai,straipsneliai,straipsniukai/kodel niekas nepadejo ,kai buvo ji apdorojama,persekiojama.. taip atrodo ,kad jai kazkas padeda? niekas jai nepadeda/pati viena ji del mergaites kovojo daugiausiai/tie zmones kurie buvo mergaites kieme ,tik sitiems didziausia pagarba/ o labiausiai tai nustebino stancikiene/daug zmoniu rase savo komentaruose,kad stancikiene dar parodys savo veida/bet taip ir atsitiko paklausius video ka ji kaba del Venckienes sokas didelis/manau va sita stancikiene ,tai tikrai isduos Neringa ir tas patackas/

pastebejimas2012-11-28 17:00

cia principai nepades,nes su sia iskrypeliu sistema reikia veikti gudraujant,beabejo reikes daug laiko,ta zino ir Drasos kelias.NEPARSIDUOKIT NORS JUS/EKSPERTAI EU

Audrys2012-11-28 16:07

Atimti iš seimūnų teisinį imunitetą, tai taspat kaip įmesti į išalkusių liūtų gardą. Mūsų teisėsauga jau ne kartą įrodė, kad ja pasitikėti negalima. Juo labjau - atiduoti Jiems Venckienę, tai būtų skanus kąsnelis su apsilaiž-ymu. Ar reikia priminti Pociūno žūties tyrimą, Garliavos mergaitės bylos tyrimą, Kedžio, Furmanavičiaus, Ūso, Naruševičienės bylų tyrimą? Ar reikia paklausti, kas nuteistas už "Alitos" aferą, kiek nuteisų už kontrabandą stambiu mastu, už kitokias finansines machinacijas, už atsiskaitymus vokeliuose? Nežinau ,kaip ten yra su "juodaja darbiečių buhalterija", būtų jie išteisinti ar nuteisti, bet atiduoti į jų rankas Venckienę, tai būtų tas pats , kaip inkvizitoriams atiduoti viduramžiais teisti raganą; suriša rankas ir kojas ir įmeta į vandenį; jeigu nuskęsta, tai reiškia - nekalta.

indre j.2012-11-28 15:44

visi turi vienytis kovoje pries neteiseybe. cia negalima skirstytis. venckiene ir uspaskichas turi eiti kartu tik tada bus pasiekta pergale. gaila kad venckiene atsisake eiti i koalicija su darbo partija. na bet dar jauna partija drasos kelias, dar suspes visur. svarbiausia vienybe. speju kad ateityje drasos kelias galetu isilieti ir sustiprinti darbo partija. islostu visa lietuva.

to nesuprantu2012-11-28 15:11

Manau turi labai daug laiko, ne 4 metus. KURK partiją, esi labai protingas(a) jug viską žinai, klaidų nebus, į partiją surinksi tik tinkamus žmones, žmonės balsos, apsireišk. LAUKIU NAUJOS TAVOSIOS PARTIJOS. Apsireišk.

optimistas2012-11-28 15:02

Net jei du priesai butu ikrenta i vilkduobe,tai kad abiem nemirti verta vienas kitam padeti is jos islipti,o tada galima pasukti ir skirtigais keliais jei atrodys,kad turi mazai bendra. --------------------------------------------------------------------------------

to kada2012-11-28 15:01

manau viskam yra savo laikas - kai bus suformuota Vyriausybė, o gal dar vėliau, kaip bus kitas prokuroras. Dabar nėra prasmės nes tie patys laikini šimašai, milanai, matoniai ....

to Justinas2012-11-28 14:58

Reto būkumo žmogelis. Manau visos partijos bent jau turėjo tą "juodą buhalterią" tiesiog tais laikais Darbo partija labai daug gavo balsų ją reikėjo "suskaldyti", tam pasitarnavo baloje prigėręs Ūsas ir Muntjanas žinoma su spec. tarnybomis. Nuo to tą byla ir velkasi. Tiesiog kol konservai buvo valdžioje jų dauguma buvo labai trapi, tai kai kurie įstatymai ir buvo "prastumti" su darbo partijos talkininkavimu. Bylos sprendimas nejudėjo į prėkį. Aš manau didesnių intrigantų, kaip konservai ir visų plaukų liberastai, nėra Ar neįsidemėjai ir dabar tokių faktų, kad kelios partijos užsako reklamą ir jos kaina skiriasi iki 10 kartų (čia iš TĖLĖ laidų, ypač konservatoriai "sugebėjo pigiai" nusipirkti). Kaip tau atrodo kodėl?

Kada2012-11-28 14:37

raštiškai kreipsitės kaip deputatai dėl mergaitės įkalinimo?Tai yra leniniška prievarta.

piliete2012-11-28 14:25

gaila ir geda ,kad iki siol vis akys padetos ant Venckienes ,o as matau kad ji kai kur yra teisi . Istatymai kuriami dvigubiem standartam ir skubama, kuo greiciau patvirtint ar cia nemeginimas susidorot dar neirodzius kas teisus kas ne. Gaila ir geda kokie pas mus prokurorai ir teismai , kur zvelgsi atsidursi smekduobej,o istatymus pritaikys kaip politinem partijom ir kurumpuotiem reikia,kas daugiau sumokes tas ir teisus. Geda kaip prokuroru yra kurpiamos bylos ta pati Kedzio byla iki kokio apsurdo nusirito teisesauga,Pasiziurekit kaip greit istyriamos tokio pat pobudzio bylos kitose bylose ir pakanka vaiko parodymu ,o cia vaikas padarytas nusikalteliu ,kai nusikaltele senei turejo sedet iszudzius tiek zmoniu, bet juk tai neirodyta ir gaila kas kam dirba.

Beta2012-11-28 13:58

Tai ir tą DK taip dažnai vartojamą TIESOS jau gal reikia rašyti kabutėse.

Na,kai bus nauji rinkimai2012-11-28 13:42

Vel balsuosiu tik uz drasos kelia ir uz Venckiene. Nesuprantu kodel ankstesne valdzia nekeite tu istatymu ir tiek ilgai vilkino Viktoro byla. Dabar mat sujudo... Veckiene saunuole ,kunigas Varkala ir Vasiliauskas taip pat.

Pikasas2012-11-28 13:35

Atrodo, kad šį kartą būsiu apsirikęs. Perskaičiau dar kartą atidžiau pridėtą komentarą ir supratau, kad jis parašytas sarkastine forma. Tačiau, tuo atveju žodžiai "drąsesni" ir "maloniai stebina" turėtų būti kabutėse.

Stasys2012-11-28 13:35

Suprantu Venckienę - jai irgi norisi išvengti susidorojimo, nors jai pateikti kaltinimai yra absurdiški, šakėmis ant vandens parašyti, bet žinant prokurorų darbo braižą, "nepriklausomumą", visko galima sulaukti. O Darbo partijai ir jos vadukams pateikti kaltinimai, manau, nėra iš piršto laužti. Aš tai nepasitikiu tuo VU, nes jis yra "chitras" ir slidus kaip žaltys. O gandai, kad jis atidirbinėja kremliui, gali būti, kad ir yra tik gandai. Vienok, kiekvieno pirštai yra lenkti į save, ypač tų milijonierių, nes milijonai iš dangaus nekrinta, o sąžiningai juos uždirbti čia yra neįmanoma.

ir koks skirtumas2012-11-28 13:31

Kai tapę etatiniais seimūnais iki gyvos galvos turi tą neliečiamybę. Tokios pataisos galiotų tik iš "barščių išspjautiems". Atstačius valstybėje vygdymo funkcijas galimas ir visiškas neliečiamybių naikinimas. Įstatymai Lietuvoje veikia pasirinktinai, čia problema.

Pensininkas782012-11-28 13:18

Žaviuosi Šarūno humoru, kurio, deja, nesupranta daugelis komentatorių. Stebiuosi varkalos durnumu balsuojant prieš V.Gailiaus Įstatymo projektą dėl senaties. Faktiškai iš tos šauniosios DK septiniukės liko tik Patackas, Stančikienė ir Matulevičius. Mano pagarba jiems.

alfa Kindziulis2012-11-28 13:13

Be pusės litro nesuprasi, ar durnam aišku, ar neaišku, kas dedasi Lietuvoje. Ar durnas gali suprasti, kas liepė prokurorui pakeisti kaltinimą DP byloje per rinkimus, kas liepė šturmuoti Garliavą su raudona kaldryte, ko klykia "šlapinančių į lėkštę" brolija Seime.Čia Lietuva, čia Durnių Laivas, čia nėra Jesenino balanso.

ir dar2012-11-28 13:12

Esmė ne LR įstatymuose, o jų vygdytojuose. Realiai įstatymai taikomi pagal dvigubus standartus, bet patys jie nėra blogi.

cirkas atėjo ilgam2012-11-28 13:03

labai geras Šarūno Puidoko commentarium

nuomonė2012-11-28 13:02

ar dar neatsibodo visiems narstyti Neringą po kaulelį,ar seime nėra kitų seimūnų,jinai pati geriau žino ,kaip jei elgtis ir nereikia jei jokių patarėjų ,tai jos teisė,atstokit pagaliau nuo jos ,jeigu jūs būtumėt praėję tokius kryžiaus kelius ,kaip Neringa ,jau seniai butumėt durnyne,koktu iki šleikštulio skaityt visokias nesamones,pabukit nors prieš šventes žmonėmis o ne gyvuliais.

Pikasas2 B2012-11-28 12:59

Prisiminkime kad ir 270 mln litų “Jangilos” “ofšorinės aferos” atvejį, kai kriminalinė byla buvo paversta administracine byla, kuri tokio termino sulaukė. Visi, kurie kėlė atsakomybės klausimą dėl tos aferos, buvo nušluoti “kniaziui” nuo kelio. Sutrypta buvo netgi Kauno apskrities mokesčių inspekcijos viršininkė, nepanorusi nusilenkti tokiam Urdomos galiūnui. Piliečiai dažnai išsako savo pasipiktinimą, kad Seimo narių išlaikymas jiems, mokesčių mokėtojams, labai daug kainuoja, o darbo rezultatai netenkina. Dalies tiesos tame yra. Kiekvienos kadencijos metu būna tokių seimūnų, kuriems atlygiai mokami ne pagal atliktą darbą. Dar blogiau, kai tas darbas būna netgi kenkėjiškas visuomenės interesams. Manau, kad vien tik tai, ką pavyko nusukti nuo Lietuvos mokesčių inspekcijos “lietuviškam benderiui” galėtų pakakti išlaikyti visą Seimą ne vieną kadenciją. Tada nereiktų bulvarinėse laidose skaičiuoti kas kiek benzino sunaudojo ar kokį kavos servizą įsigijo. Tada mūsų išrinktieji galėtų važinėti gal net su naujų modelių automobiliais, nupirktais Seimo už tokias “otkatinio” dydžio atgautas sumas. Kai kas gal sakys, kad kam jiems, tiems seimūnams nauji automobiliai? Jų reitingai ir darbo vertė artėja prie nulio ir t. t. Nesutikčiau su tokiais kategoriškais vertinimais. Kiekvienoje Seimo kadencijoje matau didesnį ar mažesnį pulkelį politikų, kurie darbuojasi “Vardan Tos…” Jie visą padoresnių įstatymų naštą neša ant savo pečių. Ir dar turi akmenų bei pagalių kelyje saugotis. Sąžiningiems darbštuoliams net laiku atsiginti laiko nelieka. Kam nelieka laiko, o kas rankas iš pasitenkinimo trina. Ir su neslepiamu malonumu paaiškina: “Na ką, vėl išsirinkote tokius ir anokius”. Nėra ko tuo džiaugtis, nes nuo to visiems blogiau. Na, gal tiems, katutėmis plojantiems, ir geriau. Betgi jie visada buvo ir yra nyki mažuma. Nesileiskime niekaip paperkami… Kitaip liksime, kur esame…

jeigu2012-11-28 12:55

Adbuline data, anot Gailiaus, DP tokia pataisa negalėtų būti taikoma tai prieš ką ji tada nukreipta? Kai tuo tarpu didieji prasikaltėliai yra nepajudinami nes teisėsauga per "antrą galą" pavaldi būtent jiems.

Audrone2012-11-28 12:54

Sutinku,kad DP partijos byla politizuota.Pagrindiniai nusikalteliai sedi prokuraturos pastate.Todel DK partija pasielge logiskai ir teisingai.Reikia kovoti pries pakabinta anoniminiu jegos grupuociu teisesauga.Tam turi vienytis ivairus zmones.Tai vienintelis sansas issilaisvinti nuo korunpuotos teisesaugos.

Angele2012-11-28 12:48

Kol MERGAITĖ bus kalinama, kol padarai ar tai pydarai , ją laikys kalėjime( pasaulio pabaiga- net su seneliais, kurie ją užaugino, negali matytis) tol Lietuvos nėra. O Peduvoje reikia kovoti su jų ginklais. Neringa ir toliau laikykis, turi atkovoti MERGAITĘ-LIETUVĄ, o kas tave smerkia, tai jie nori, kad ir toliau taip viskas būtų (tave vieną tuoj buldozeris sutraiškins). Žinau, kad TUne tik jauna, bet ir labai protinga, pasitikiu TAVIM, naudokis visais būdais, bet išgelbėk MERGAITĘ.

mielas :)2012-11-28 12:36

visiškai niekinis ir išpūstas rašinys. o komentaras visiškas absurdas. nes kiek pažįstu Šarūną jis tokių nesąmonių nerašytu. keista ekspertuose skaityti liberastų mėšlą, iš po kurio kyšo šimašių, masiulių, melianų... ir visos vsd chuntos ausys

varna2012-11-28 12:30

Šaunuolė Neringa, atėjo į protą - prieš ją ėjo su BULDOzRIU, pasimokė ir suprato, kad tokioj ,,teisinėj" Lietuvoj reikia eiti su tanku, o kas to nesupranta, tai prisideda prie sysalinių arba yra visai nuzombinti

Nesuprantu2012-11-28 12:01

Venckienė ėjo į seimą, žadėdama keisti teisėsaugos sistemą. Dėl to (ne dėl mergaitės atėmimo, ne dėl imuniteto atsiradimo) balsavome už ją. Gaila ši partija padarė daug klaidų, suskaldė judėjimą ir surinko per mažai balsų, kad galėtų kažką keisti. Tai kodėl stebimės, kad šliejasi prie tų, kurie turi tikslą keisti teisėsaugos sistemą? Jau vieną kartą suveikė principas "skaldyk ir valdyk". Negi norit, kad visi liktų atskirose grupelėse ir nieko negalėtų pakeisti?

Pi Kaso Filas2012-11-28 11:12

Žiūrėkit, Chebrike, ką aš mąstau - jei kažkoks menkysta serga žodine diarėja ir nelaiko, negali susikurti savo internetinio puslapio, o , atsiprašant, š...ka ir tapšnoja, kur papuolė, tai kas jis Jūsų manymu yra, ką? Pkasius Ane?

Ula2012-11-28 11:03

P. Puidokai,ar žinote, kodėl susikūrė DK partija į kurios narius jums pasidarė jau koktu žiūrėti,ar žinote,kodėl Neringa ėjo seiman? Ar ne koktu buvo žiūrėti ,kai 240 sužvėrėjusių baisuoklių siautėjo Kedžių kieme? Ar ne koktu buvo žiūrėti , kaip nuo Neringos buvo plėšiama mantija? Ar ne koktu girdėti , kaip tyčiojamasi iš senelių ,neleidžiant jiems pasimatyti su anūke ir kurpiamos jiems bylos? Ar ne koktu išgirsti prokuroro A. Giniočio išvadas, kad dėl šturmo Garliavoje kalta Venckienė? Ar ne koktu matyti pūlingą teisėsaugą, nuo kurios ir gelbėjasi taip balsuodami "drąsiečiai"....

Pikasas2 tęsinys 22 nr2012-11-28 10:29

Politinių ir kriminalinių kelių sankirtose dažnai tenka apsispręsti, kokiu keliu žengti. Pasirenkama individualiai arba grupe pagal mentalitetą, suvokimą ir sąžinę. Kai "D. Kedžio istorijoje" didelė visuomenės dalis pastebėjo teisėsaugos institucijų neįgalumą, tai vertino tai kaip pavojingą reiškinį Lietuvai, siekiančiai tapti teisine valstybe. Sudėtinga situacija prasitęsė naujomis žūtimis, smurtu prieš mažą mergaitę ir jos globėją, prasidėjo persekiojimai visų, kurie išdrįso garsiai ištarti lozungą "TIESOS ir TEISINGUMO" ar bandyti parašyti jį kreidelėmis. Kiek pastebėjau, tuomet šio internetinio leidinio atstovai buvo kartu su tais, kurie siekė pagerinti sudėtingą situaciją teisėsaugoje. Visa tai buvo, kol buvo prieita kryžkelė. Po antro "šturmo" Klonio gatvėje, N. Venckienė neteko globėjos teisių, vėliau ji atsistatydino ir iš teisėjos pareigų, bei pasuko į politinius vandenis. Šioje kryžkelėje ji pasuko su LSDP - PTT -DP "trojka", tai yra su tais, kurie iš esmės įtakoja tokią keistą situaciją teisėsaugos institucijose, prieš kurią kovojo pati teisėja ir ją palaikantys protestuotojai. Šarūnas Puidokas, aktorius, ltvnews. online visuomeninių ir politinių procesų???? skyriaus vadovas tokiu "Drąsos kelio" pasirinkimu labai džiaugiasi. Tad norisi paklausti, ar tuo džiaugiasi ir kiti šio leidinio žurnalistai ir administracija, ar Šarūno nuomonei jie pritaria? O jei taip, tai kokie jų tikslai buvo, kai buvo įsiterpta į "DK" Seimo kandidatų sąrašą ir kodėl kai kas iš jo pasitraukė? Juk viskas gerai. "Drąsos kelio" vadovai pritaria naujai Seimo daugumai. Gal ir "ekspertai" galėjo atsirasti valdžios nareliu, jei būtų "DK" geriau pasirodęs? Politinę klaidą padarė, a ne , p. Š. Puidokai? P.s. Pastebiu keistą dalyką. Kartais vietoj pateikto naujo Pikasiuko komentaro randu užrašą, kad tokį jau esu čia spausdinęs. Belieka nustebti tokios cenzūros buvimu laisvoje Lietuvoje, kurioje galioja LR Konstitucijos 25 str. apie žodžio laisvę. Siūlau nenaudoti tokių metodų, o jei koks Š.Puidokas ar kitas turi kitokią nuomonę, išsakyti ją viešai, pakviečiant diskusijai. Sėkmės.

aha2012-11-28 10:26

Nereikia bandyti jų teisinti, dauguma balsavųsių už DK juos laikė drąsiais principingais su supuvusia sistema kovojančiais idealistais, o tokios nesąmonės žlugdo pačią DK idėją. Aš maniau kad jie seime būdami opozicijoj siūlys teisingus įstatymų projektus, kels triukšmą dėl korupcijos ir t. t. Dabar teliko patackas, gal stancikienė, nu gal matulevičius. Iš varkalos daug daugiau tikėjausi. Žodžiu, nemoka venckienė kadrų atsirinkti, apsistatė parsidavėliais, ir pati pasidavė kaip dabar jaustis tiems keliems politikams ir žurnalistams kurie ją palaikyti bandė?

Turėkite omenyje2012-11-28 09:45

Iš Šarūno Puidoko komentaro NIEKO nesupratau- kažkokia "slovoblūdije" (minčių tryda). Kas čia prieš ką ryžtingai balsavo ar susilaikė? Dėl ko susilaikė? Kas už teisingumą, ir kokį teisingumą? Kas už politinį susidorojimą su kriminaliniais nusikaltėliais? Kas tie nusikaltėliai - Seime ar kalėjime sėdintys? - juk Seime kriminalinių nusikaltėlių nėra. O jeigu būtų, jeigu kriminaliniai nusikaltėliai sėdėtų Seime - tuomet būtų visiškas absurdas, o Lietuva būtų didelis kalėjimas, arba geriausiu atveju - durnynas. Gerbiamieji, jeigu jūs esate tiek įsigilinę į problematiką, kad jaučiatės absoliutūs specai ir tuose politiniuose žaidimuose nardote, kaip unguriai vandenyje, vienas kitą suprantate dar net lūpoms nespėjus prasižioti, tai turėkite omenyje, kad ne visi skaitantys toje problematikoje yra lygiai tokie patys specai - jie specai kituose dalykuose. Na, ar neįmanoma būtų paprasčiau išsireikšti, suprantamiau išdėstyti mintį?

Irma, Alytus2012-11-28 09:35

Aš pritariu gerbiamai Varkalai. Norint išgelbėti Neringa reikia draugauti su Darbo partiją ir ją palaikyti, kitaip gali sužlugti pats Drąsos kelias. Tik Tiesa ir Šviesa mus žingsnius telydi. Viktoras Uspaskich Lietuvai daugiau gero padarė negu blogo. Jei vienas kito nepalaikysime tik rietenos bus, Lietuva pralaimės. Tik vienybėje jėga.

Justinas2012-11-28 06:00

Esu nusivyles,kad balsavau uz DK. Man nesuprantama kaip galima ,,padeti"Uspachikui,kuris tiek metu vilkino byla susapnavo virs 300 liudininku,kurie buvo reikalingi del bylos vilkinimo,dabar sugalvojo dar pavadinti ta byla politine,tai visai juokinga,negerbema jau teisininke ta puikiai turi supranti,o jeigu ji lieka ir toliau tokia naivuole tikisi kazkokios paramos is V. U tai ji apsirinka,nebent jeigu D. K. yra tik tam reikalui skirta partija,kuri vykdo nurodymus is Rytu.

Neringa2012-11-28 03:58

didziausia rakstis visiems. Puola savi ir svetimi gaila,labai gaila.

arnas2012-11-28 03:22

ekspertai nieksai. kodel jie puola neringa? todel kad uz smeista jiems mokami pinigai, todel kad tiesa jiem nieko verta, todel kad jiems varkala

Anglija2012-11-28 02:47

Visi gerai zinome,kad prokurorai yra nedoreliai. Raulusaitis, del giminystes rysiu, atskleides paslapti del Snoro banko,jau seniai turejo buti atstatydintas ir teisiamas,nes valstybei padaryta milijonine zala. Prokuroras Motiejunas,pedofilijos byloje,vietoje kaltintojo,dirba Stankunaites ir Uso advokatu,ar ne slykstu ? Ekspertai eu, baikite skaldyti ir kenkti DK ir N. Venskienei. Neapsimeskite durneliais,kad nesuprantate. Juk visos bylos buvo vilkinamos,nes to kazkam reikejo,o dabar praregejus,kad Darbo partija gavo daug balsu po pirmojo balsavimo (patinka mums tai ar nepatinka)byla buvo perkvalifikuota i sunkesne,nes velgi ,kazkam to reikia. Tad Neringa,kaip teisininke, ir gerai zinodama teisine ,,virtuve'', teisingai pasake,kad cia kvepia nesaziningumu ir byla,kaip ir igauna politini atspalvi. Varkala yra nepaprasto saziningumo zmogus,jis mate,kaip fabrikuojamos bylos seneliams Kedziams,Skucienei,N. Venskienei,kaip tampomi kiti zmones,nebetiki prokurorais ir leiskite jam elgtis taip,kaip jis supranta. Nepavydekite,kad nepapuolete i Seima,reiskia kazka darete ne taip,kad daug balsuotoju praradote,dabar saukstai po pietu ! Ar jus mokate uzjausti,ar jums skauda,kai tampomi nekalti zmones,o gal norite tik pasitycioti-negrazu !

...2012-11-28 02:32

ekspertai.eu jau senai kankinami zalio pavydo rezga smeizto kampanija pries DK . Jezujitiski artistai .

uzsieno lietuviai2012-11-28 02:18

labai nusivyleme stancikiene/be reikalo Venckiene su ja prasidejo isvis/labai ja gerbeme ,bet isgirde kaip ji kalba ,kad reikia atimti Neringai teisine nelieciamybe ,tai supratome kas tai per zmogus/nejaugi ji iki siol nesuprato ,kad Venckiene yra dorojama ,kad su ja nori susidoroti kaip ir su Drasiu Kedziu ,kaip ir su mergaite/jei jie butu tokie teisus tie prokurorai ,tai butu parode seimui medziaga kas vyko name ,ar muse Venckiene ta pareiguna ar ne? STANCIKIENE PRABUSKITE JUS PAGALIAU!!!! KAS JUMS DAROSI??? KODEL JURKEVICIUS TAIP BUVO PAAUKSTINTAS PO TO TYRIMO???? KOKIE PARSIDAVELIAI LIETUVOJE ZMONES ,TAI KAZKAS BAISAUS/DAR TIKEJOME DRASOS KELIO NARIAI,KAD BUTENT JIE BUS KARTU SU NERINGA,UZ NERINGA/VARKALA TAI LABAI TIKIME/

eu.gerbejas2012-11-28 01:48

afigienai gudri š.puidoko isvada :)

optimistui2012-11-28 01:42

daėjo nesunkiai, gi ekspertui Puidokui - anei bieso... Nors, jeigu tie, ant ko dabar sukabinti politizuoti kaltinimai ar is lubu piestos bylos ateityje neketina tuo imunitetu naudotis tik savo kailio gelbejimui, puikiai zinojo, kad siandien priimtas istatymas koknkreciai jiems atgal negaliotu............ Nelabai gražu...

optimistas2012-11-28 01:33

Net jei du priesai butu ikrite i duobe,tai kad abiem nemirti verta vienas kitam padeti is jos islipti,o tada galima pasukti ir skirtigais keliais jei atrodys,kad turi mazai bendra.Kita vertus jei viena jega puola abu,tai reiskia kad abu neparankus.

nusivyliau2012-11-28 01:11

Islindo yla is maiso.Dabar pykome ant Vasiliausko,kaip jis kalbejo,kad ekspertais pasitiketi negalima.Stai jums ir atsakymas.Vasiliauskas ir toliau palaiko, supranta Neringa,o ekspertai...

Nieksai visada2012-11-28 01:09

nekencia ir persekioja TEISIUOSIUS:) Drasos kelias tai partija kurios labai nekencia sisteminiai nieksai:)

kas2012-11-28 00:58

o kas finansuoja ekspertai.eu? Pakomentuokite taip pat.

Pikasas2012-11-28 00:56

"Darbo partijos" ir jos lyderių byla, bei pastarųjų teisinio imuniteto atėmimas yra tas lakmuso popierėlis, kuris parodys kokios sudėties Seimą turime ir kiek galima juo pasitikėti. Manau, kad dalis visuomenės to dar gerai nežino, kaip nesuvokė ir rinkimų dieną daug balsų atidavę "hegemono"partijos palikuonims bei "burokinių" grupuočių kandidatams. Kad LLRA labiau linkusi dažytis raudonai, aišku buvo nuo jos įsikūrimo. Kiek labiau stebina rausva "Drąsos kelio" partijos spalva, kuria drąsiečiai persidažė savo violetinę vėliavą. Nežinau, ką toje "drąsioje" frakcijoje veiks A. Patackas ar A. Stancikienė? Matysim... Seimas komisijų steigime turi tam tikrą įsimintiną patirtį. Kai norima kokį tyrimą sužlugdyti, tai geriausias tam būdas - skirti pirmininku bene didžiausią Seimo demagogą tvarkietį V. Mazūronį. Juo ką tik buvo visuomenė netgi ministro postu pagąsdinta. Prisiminkime, ką per savaitę nuveikė L. Kernagio vadovaujamas antikorupcinis komitetas ir kur kas ilgiau dirbusi Seimo specialioji komisija "Snoro" bankroto tyrime. Negana to, kad V. Mazūronis nesugebėjo dorai organizuoti pačio darbo, dar jam prisireikė ir falsifikuoti galutines išvadas. Klastotei paaiškėjus, išvados buvo nepripažintos. Po tokio skandalo toks politikas, manau, net parduotuvės sargu negalėtų dirbti, o dabar jis vėl Seime, o, pasirodo, kad jis pirmininkavimo estafetę perdavė sūnui. Kuris Seime "Tvarkos ir teisingumo" frakcijoje dirba maždaug "šeimyninės rangos" principu, jei galima taip išsireikšti. A. Mazūronis išrenkamas naujos komisijos pirmininku. Jo pavaduotoju - parinktas darbietis A. Paulauskas. Nieko sau tandemas. Betgi abi šios jėgos, kurių atstovai vadovaus, aiškiai buvo "investuojamos" per visokius "borisovinius" ir "kniazinius" tarpininkus iš šalies. Be to ir jų šaknys, manau, toje pačioje dirvoje brandintos. Jei dar prisiminti glaudžius V. Uspaskich ir A. Paulausko ne tik dabartinius, bet ir ankstesnius santykius, tai "vaizdzelis kniaziui" gaunasi laaaabai geras. Gali Viktoras jau ruošti trijų pirštų kombinacijas publikai... Nemažai informacijos visuomenė gavo, kai buvo bandyta siūlyti imuniteto laikotarpiu senaties termino laiko neskaičiuoti. Mano supratimu, pasiūlymas superinis, o balsavimo rezultatas vėlgi - akivaizdus. Seime bet kokie, net ir visai prasmingi opozicijos siūlymai dėl ankstesnės datos ir kitkas buvo daugumiečių šluote nušluoti. Jei laisva Lietuva nesugeba su savo valdžia išspręsti kokio "lietuviško benderio" problemos, tai ką ji apskritai sugeba? O gal mes ne tuos asmenis į valdžią renkam? Šį kartą bendrą rezultatą labiausiai nulėmė provincija. O kaip bus kitą kartą? Juk marsiečiai nepadės. Visokie humanoidai, paksoidai ar agurkiniai - taip pat. Patys piliečiai vėl turės tą trumpą lemiamą laiką naujam apsisprendimui. Kai kas jau taip nusivylę, kad spjauna ir į tą pusę ir į kitą. Gal net nebepastebi , kad ir ant savo batų pataiko. Tada ir slidinėjama su jais, kaip tą daro karvė ant ledo. Tada ir vėl visi kalti... Kiekvienas turime prisiimti atsakomybę pats. Vadinasi, per mažai įdėjau pastangų, kad kelio tiesos link paieškos būtų ne tik sėkmingos bet ir visiems suprantamos.

ekspertai2012-11-28 00:31

asmenini nusistatyma bando pritempti iki politino vertinimo, ir gaunasi snipstas. o kad vandeni pylate ant priesininko maluno - akivaizdu.

w2012-11-28 00:25

Kaip suprasti , ekspertai.eu , gal nesuprasdami , pasitarnauja sistemai? Ura? Visuomeninku isvados , mitingai , kreidutes ir ka? Nieko. Kokia bebutu ta darbo partija , bet ji netinka senajai sistemai - nauji zmones , rink naujus kompromatus ir panasiai , tegul renka, vis kazkokia sumaistis. ???????????????? Mastykit , ekspertai

nelaikau2012-11-28 00:24

tokių ekspertų pasisakymų objektyviais, tai daugiau jausminga. Juk nei argumentų žinote, nei ką. O jei tiesiai šviesiai, tai rimtoje valstybėje Uspaschiko partijai būtų uždrausta dalyvauti rinkimuose, kol byla nebaigta, be to bylos ten greičiau baigiamos, nereikia taip ilgai laukti ir .... nesulaukti. Tarp kitko ponios Neringos situacija nepavydėtina, jai sukurptos bylos slegia ne jūsų, gerbiamieji, o šios moters pečius, jos šeimą, tad nedora išgirsti iš jūsų tokius komentarus.

Tikiuosi eksperte supranti2012-11-27 23:59

Kas yra pųūliniai. Jei supranti tai esi aklas arba vaizduoji dimakratą.

Jo (VaidasVDS)2012-11-27 23:40

O man šiek tiek koktu žiūrėti į žiniasklaidos priemonę, kuri nepaklaususi motyvų iš pačios Neringos, daro savo kokčias išvadas...

Chill out2012-11-27 23:38

Nemyžkit į batą, gerbiami ekspertai

Taip2012-11-27 23:31

Uspakichas sukcius ir galimas nusikaltelis - taip Darbo partijos byla politizuota - taip Puidokas pamirso, kad kartais naudingiausia patyleti - taip

Kovotojai2012-11-27 23:29

prie kompų nepilkite ant gerb. Venckienės purvo, neišpurvinsit.... taigi susilaikė balsuodama, tegul patobulina pataisas liberalai. Gal Jūs žinote, kad šios pataisos labai tobulos?. Ramiai, nepanikuokit, leiskit gerb. Venckieniai padirbėti nors metus, tada kritikuokite.

Kaunas2012-11-27 22:53

palaikėm kovą už Vaiko teises, bet kovos už nusikaltėlių teises likti nenubaustiems tikrai nepalaikysim.

nu2012-11-27 22:40

vienas toks ekspertas nachas,net isdriso parodijuoti kuniga varkala.tai parodo,kad visi nuejo nakui.

kaunas2012-11-27 22:34

tai koks cia drasos le;ias - greiciau mulkiu sunkelis,apgailetina ir tiek ...

ŠARŪNAI,2012-11-27 22:30

o tu ir nežiūrėk ,kaip nematei , kaip klykė mergaitė....

Kad2012-11-27 22:23

tos teisėsaugos nėra,ginami tik turtingi.Kenčia Lietuvoje tik mažutėliai.

Top Gamer2012-11-27 22:22

Parsisiunciau nauja zaidima - Angry Experts . Eu . Stoga rauna, kai gerulis. Labai labai rekomenduoju.

temidė2012-11-27 22:14

Ar nepavargote tyčiotis iš N.Venckienės? Jei jau nenorite jai pagelbėti, tai bent jau nepersekiokite jos.

irgi ištikimas patvorinis2012-11-27 22:12

kai teisėsauga pasitikės ne 15, o 85 proc. Lietuvos gyventojų, tada tos neliečiamybės visai nereikės. O kol bylų baigtys pagal pažintis ir užsakymus, tai tada špygą taukuotą

o2012-11-27 22:11

ar šitas akiniuotas iš kompo ekrano savo galvą kištų į kylpą? Ar normalu, kai per naktį prieš antrą rinkimų turą byla perkfalikuojama? Nereikia pikti, kad su p.Neringą neprasmukote į Seimą. Dabar siulau tam akiniuočiui nežiurėti į Drąsos kelią per padidintus akinių stiklus. Viena + keli p.Venckienė nieko nepadarys, nes YRA "VERŠIŲ TAUTA"

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-11-27 22:09

Na jau dabar politike.... N. Venskiene daro tas pacias vaikiskas klaidas, kaip ir gindama Klonio mergaite.... atiduoda kozirnus tuzus priesininkams i rankas! As tai taip suprantu pagal savo patirti 20-tyje civiliniu bylu, kuriose visais lygiais sudalyvavo apie 100 Lietuvos teiseju, kad Lietuvos teismu sistema uz Lietuvos valstybes biudzeto pinigus NAIKINA Lietuvoje teisinguma. Ar galejo toje sistemoje isimtimi buti dabar politike N. Venskiene? Teorine galimybe yra. Taciau praktiskai paisosi visai kitas vaizdelis. Iki paskutines galimos minutes... si "politike" dviem rankomis laikesi isikibusi savo teisejos kedes.... kai jau senai buvo aisku, laikas dirbti politini darba. Is kitos puses... persigandusi sistema.... mete pajegas.... pries Drasos kelia... ir akivaizdziai matome rezultata! Nekoki rezultata kol kas. Laikas parodys... nenoriu skubeti su isvadomis.

mikas2012-11-27 22:07

tas balsavimas tik parodo, kad dabartiniai valdantieji bando užsitikrinti nusikaltimų legalizavimą. kuo blogas pasiūlytas įstatymas? tuo, kad blogas kriminaliams veikėjams.

Nuvažiavo2012-11-27 22:06

Štai ir ,,drąsos kelias'', tai įrodo, kad ne žodžiuose slypi drąsa, o darbuose, ir kelias virsta šunkeliu.

istikimiausias patvorinis2012-11-27 21:50

Ponia Neringa shudini dalykeliai gaunasi su jusu drasa, ar taip greit nutaret susikti visa tikejima jumis????????????

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi