Seimas nutarė panaikinti parlamentarės, „Drąsos kelio“ partijos frakcijos seniūnės Neringos Venckienės teisinę neliečiamybę. Už tai pasisakė 80 parlamentarų, 23 balsavo „prieš“, o 15 susilaikė. Pati N. Venckienė posėdyje nedalyvavo. Jos vardu įgaliotas tribūnoje kalbėjo Jonas Varkala.

Kaip balsavo konkretūs parlamentarai, galite pamatyti čia:

“Žinių radijo” | lrs.lt | ekspertai.eu inf.

Naujausi

Komentarai (166)

Rikiuoti
ona2013-04-11 19:41

Egipte tautos priesas,kuris dare didziausius nusikaltimus pasirodo buvo ne amerika,o mubarakas,rumunijoje ne rusija,o causesku,ir t t... Lietuvoje taip pat is ekranu isteriskai rekia kaip mus puola ir skriaudzia rusai,lenkai-scenarijus tas pats,tik klano"vaduko" pakol kas nematome.

Boing'as2013-04-11 17:50

Ačiū lenkams, rusams. Na, o savo tautos "didvyrių" neužmiršime niekada. NIEKŠAI.

Emigrantai2013-04-11 07:26

Gaila, kad tiek nedaug seime moralių žmonių. Apmaudu , kad taip iš seimūnų tyčiojasi prokuratūra, bet , kita vertus , ačiū ponui Valiui , kad jis sugebėjo parodyti kur kvailybė slypi. Ne , tikrai nesinori į Lietuvą grįžti . Neringa nuostabus žmogus .

to 83- širdis šiandien raudojo..2013-04-11 03:41

bet protas vis nerimsta - kas toliau su mūsų Tėvyne darysis? Teisingas pastebėjimas - kur mūsų šviesuoliai, poetai, kunigai, menininkai, filosofai? Keliasdešimt tyliai rinkdavosi Daukanto aikštėje, o kiti kur? Tyli, nes jau sužinojome, kad 25 ar panašiai uždrausta išvykti iš šalies. Ne iš gero gyvenimo, matyt, Rūta Janutienė susidėjo su klounu. Žiūrėkime, su kokiu užsidegimu aiškino Andriukaitis su Masiuliu, kad teismas nustatys, kas kaltas. Bet, čia pat Valys pareiškia, kad Venckienei gali būti pateikta rimtesnių kaltinimų. Žodžiu, be Neringos (būkime, ,supratingi'') didesnių ,,nusikaltėlių ''Lietuvos žemelėje nėra. Gaila buvo žiūrėti į D. Kuolio veidą,kaip reikėjo jam valdytis, klausant tų marinų ir anot Boravskio, bjaurių kalbų. Kur eina Lietuva? Kas atsakys?

Atsakomybė.2013-04-11 00:14

Kas jau kas, o ponas Kubilius turėtų žinoti, kad ribojimas laisvai pareikšti valią seimo nariui balsuojant yra nusikaltimas.Taigi, anksčiau ar vėliau teks atsakyti už nuodėmes.

is saraso2013-04-11 00:14

matyt, kad Venckienes imuniteto panaikinimas-politinis susidorojimas: sysaldemekratai koncervai ir libidoralai- jaucia, kad daugiiau ju rinkejai neberinks, tai visi balsavo uz naujos politibes jegos lyderes sunaikinima. cia tik pradzia, bus nusluoti visi 23 metus valdziusieji

RITA2013-04-10 22:41

Keista, kaip Rektorius Juodka nuėjo su socdemų minia, negi jis irgi neturi nuomonės kaip ir visi kiti-klapčiukai.Man labai gėda, kadVU Rektorius taip padarė-juk jis tai neturi ką prarasti

copy2013-04-10 21:42

ir print šitą sąrašą ir ant sienos prašome pasikabinti, kad atmintyje neišsitrintų nei viena pavardė silpnavalio politiko.

Nepulkit Janutienės2013-04-10 20:09

Kol galėjo daug padarė , mes juk tiksliai nežinome jų metodų, bet tie lavonai, vaikų dingimai , skendimai neteikia optimizmo. Kas iš mūsų galėtų dėl kitų vaiko, paaukoti savo vaiko, ar savo gyvybę. Nežinome kas atsitiko Rūtai, nežinome kas atsitiko tai pačiai Astai, Keršiui, Kuprevičiui, nežinome kodėl taip elgiasi Valys. Neteiskime , visi esame tik žmonės...

Rezultatas.2013-04-10 19:34

Tas seimo veikimas išvien yra atviras karas prieš dorus, darbščius, sąžiningus, piletiškus, moraliai švarius Lietuvos žmones.Sąmoninigai ir kryptingai yra naikinama TAUTOS dalis, lietuvių tautos genofondas, kurio nesunaikino sovietija. Rezulatas - laukia Lietuvos mirtis - jos neliks.

145-am o kada GRUneviciute nepriklausoma buvo???/2013-04-10 19:10

Juk visada dirbo seniems tovar-isciams. Sugebedavo,kaip gfyveate susrangyti kiekviename uzantyje,kad pasnipinetu.

ar2013-04-10 16:48

ar pastebejot,komentatoriai,kad dauguma balsavusiu uz yra lietuviskom pavardem.o lenkiskom,rusiskom palaike Venckiene.tai gerbiamieji,nesipjaukit su lenkais,rusais,nesmeiskit ju,nes jie yra padoresni uz musiskius.visi ziuri tik savo siltu kedziu.aplink save jie nesidairo,jiems niekas nerupi.geda del isrinktuju.o Venckienes vietojeas vykciau i uzsieni,pasprasyciau prieglobscio ir gyvenciau.stiprybes jai dideles.

PRIEŠ SROVĘ2013-04-10 16:45

Peržiūrėjau laidą "Prieš srovę" ir apsidžiaugiau. Ačiū dievui, aš ne koktelėjusi... yra matančių ir mastančių. Tas kas valdo tą Lietuvą? Kas stovi už viso to, jei taip drastiškai advokatas (teisės atstovas) meluoja visai Lietuvai ir jam nusipjaut kas ką pagalvos... Kas galvoja už mus? Jau ir man norėtusi trinktelėti tam kuris mus bepročiais paversti nori. Baisu....

demesio2013-04-10 16:13

alkas lt spaudos konferencija su Drasos kelio partijos nariais/

146komentarui2013-04-10 16:11

mars i lietryti!

to2013-04-10 15:49

yra ir konservatorių gretose normalių žmonių,pavyzdžiui Saudargas Paulius visada protingi ir ramūs pasisakymai.

pritariu p.s.2013-04-10 15:44

Skaitykite laisvą laikraštį yra tesininkės komentaras. Gal taps aiškiau

!!!!2013-04-10 15:10

prie ko cia ta persivertusi zurnaliuga, jei straipsnis apie NERINGA VENCKIENE ! Kas vyksta !?

Boravskis -Chamas2013-04-10 15:08

Žemos kultūros kaip ir apsimelavusi Stancikienė.Janutienė yra Violetinio skandalo kurstytoja.Taigi ko piktinatės?Jei sakote ,kad ji parsidavusi,tai mes pritariame.Kiek mokėjote,kai ji giedojo ditirambus Venckienei, iliustravo savo pasirodymus Bloznelytės skiedalais apie vyndėmes?Smagu ,kad giriate Chamą,mužiką Boravskį.vadinasi esate tokie patys.Ir negaila nei jūsų pjudžiusių vaiką su mama,nei jūsų vadės, nei jūsų sudužusių iliuzijų.

gaila2013-04-10 15:05

Rūtos Janutienės, kaip nepriklausoma žurnalistė priėjo liepto galą. Bet pedofilai kerštingi, ji žino kuom tai kvepia. Geriausia būtų žiniasklidai visiškai persikelti į pogrindį.

p.s.2013-04-10 15:01

Gaila tv žiūrovų, kurie nemoka skaityti tarp eilučių ir dar naiviai tikisi, kad tokios Rūtels gali kažką pakeisti. Čia ne vien mūsų šalies problema, čia visos Europos problema. Kuo toliau tuo aiškiau, jog Europa valdoma piniguotų pedofilų. Pasižiūrėkite, kas darosi Olandijoje - atvirai veikia pedofilų organizacija ir laimi teismus už savo teisę veikti, Belgijoje - vyksta panašūs persekojimai kovotojų prieš pedofiliją, kaip ir pas mus, miršta liudininkai ir t. t. Apie kokias teisines priemones galima kalbėti kovai su pedofilija, kai tos teisinės priemonės neveikia, nes pedofilai sėdi teismuose ir valdžios struktūrose?

acha2013-04-10 14:56

kiekvienas balsas pas valdziazmogius suderintas: lenkai, balsuokite uz Venckiene,busite liaudziai geri, bet imunitetas teisejai bus panaikintas, darbo partija, balsuokite uz Venckiene vistiek imunitetas bus panaikintas, Grazulis amzinas veidmainis net nebalsavo !!! Menkystos susilaike !!! Viskas pas valdziazmogius pagal plana !!! Kosmaras ant Lietuvos !!!!!

atsipekėkit2013-04-10 14:55

su Janutiene buvo taip: pas ją tyliai ramiai atėjo rimtas dėdė pasišnekėti, iš kišenės išsitraukė jos mylimo vaiko nuotrauką ir parodė ramiai žiūrėdamas jai į jos išsigandusias akis. Rūtelė viską suprato ir "pasitaisė". Partizaninį karą pradėti atėjo laikas.

visada2013-04-10 14:34

komentuodama gindavau Janutienę - ir dėl jos laidų, ir dėl asmeninio gyvenimo, kai žmonės ją kaltino sugriovus kitą šeimą; bet, pasirodo, labai klydau; juk doras žmogus negali taip kardinaliai keisti savo pažiūras. Juk ar ne ji, pasipiktinusi policininkų veiksmais, stumdė komisarą? Ar ne ji paviešino tai, ką žinojo prof. Bloznelytė? Ar ne ji rengė medžiagą apie Černiauską? Protas nesuvokia, kaip gali būti, kaip žmogus taip staiga pasikeičia? Nejaugi „dėl trupinio aukso, gardaus valgio šaukšto“? Tai gal ir apie Operos teatro reikalus jau kitaip kalba? Baisu, kokia ta parsidavėliška žurnalistika...

"zurnaliste" janutiene2013-04-10 14:20

pasieke unitazo lygi.Su kuom ir "sveikinam".

SIULAU2013-04-10 14:16

Neziuret "zurnalistes" janutienes laidu.Kai jos laidu niekas neziures,bus ismesta i siukslyna...nors ji jau ten yra.

Dar apie žurnalistus2013-04-10 14:08

Garliavos įvykiai labai nuogai atidengė žurnalistų klaną. Prisiminkime "garsiuosius tėvus" šios tragedijos - Gaivenį, kuris, atlikęs mauro darbą, kažkur dingo iš ekranų, Lavastę, tą ąsę, kuri yra žurnalistų žurnalistė su "kokybės" ženklu, Kuznecovaitę, vakar "pražydo" Ivanauskas su Janutiene. Dar pilna visokių miliūčių, savukynų ir t. t. Tai labai liūdna. Prisimename Sąjūdžio metus. Tada mums kiekvienas žurnalisto ištartas žodis buvo šventas, mes jais pasitikėjome, laukėme iš jų Tiesos ir jais tikėjome. Kur visa tai? Atsakymas tik toks - parsidavė už aukso veršį.

Pilnai2013-04-10 14:06

pritariu komentatoriams del Janutienes laidos. Nebesugebi, ar nenori, ponia Ruta. Tai buvo ne laida, o visiskas chaosas, tiksliau bardakas. Kas ka perreks. O kai vedancioji per puse zodzio nutraukia kalbetoja, kuris kalba ne taip, kaip jai norisi, tai visiskas zurnalisto analfabetiskumas. Tapai tikru Judu, ponia Ruta, "garsioji kovotoja".

Elena2013-04-10 13:56

Atėjo metas JANUTIENĖS spindesiui ir skurdui išsigryninti,Pamatėme laidoje NUOGA TIESA kad neliko jokio spindesio tik DIDELIS SKURDAS ,kurio nesugebėjo užtušuoti vaikų klounas,visų iškrypėlių patapusi motinėle seimunė, ir 'puikioji liustracijos specialistė'. Tik laikas parodo, kas yra kas. Laukime kitų veidų.

Apie "Nuogą tiesą"2013-04-10 13:49

Vakarykščia R. Janutienės laida parodė, kaip negalima pasitikėti jokiu žurnalistu. Prisiminkime Kuznecovaitę, kuri važinėjo į Klonio gatvę, rinko žinias, kad paskui jas panaudotų prieš budinčius žmones, prieš Neringą, vakar pragydo žurnalistas Ivanauskas, kuris labai daug rašinėjo kokia nedora teisėsauga, kaip brutaliai buvo pagrobta mergaitė, užjautė Venckienę, kurią jau matė kaip Lietuvos prezidentę. Ir staiga, viskas pasisuko 180 laipsnių kampu. Negana to antrino ir Janutienė, kuri irgi buvo dažnas svečias Garliavoje. Aplamai labai prasta laida, vedančioji įžūliai pertraukinėja laidos dalyvius, neduoda užbaigti pradėtos minties, o apie kai kuriuos laidos dalyvius nesinori net prisiminti: Arkadijus, Aušrinė - Marija, ir ta pabaisa, kuri anksčiau išėjo. Pamačius juos ekrane norisi užsimerkti. Manau, kad žurnalistės Rūtos saulutė jau eina vakarop.

viskas susiję2013-04-10 13:40

Bet šiuo metu dar kitas baisesnis projektas Seime prastūminėjamas - kaip vaikų atimti teisiškai ir pasinaudojant neaišku iš kur ir kam dirbančiais "soc pedagogais" ir pan. Iš šeimų ketinama atimti vaikus! jie tada galės būti siunčiami į vaikų namus, gėjų šeimas ir neduok Dieve, tvirkinami! Tai ne konspiracijos teorijos - projektas vadinasi "Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pakeitimus" , ir aišku, ten Šalaševičiūtė, Kuodytė.. labai jau tendencingai tie patys asmenys... Suomijoje, Jungtinėj Karalystėj, Norvegijoj tai jau daroma - vaikai atimami iš normalių šeimų ir peduodami į gėjų šeimas, į neaiškius globos namus.. Yra atvejų, kai Suomijoje tėvas nusižudė ir nužudė savo šeimą, taip už durų laukiant soc pedagogams, besiruošiantiems pasiimti vaikus. mūsų tautietė Norvegijoje prarado sūnų panašiai.. Daugiau galima skaityti UK Column tinklapy, jie labai daug dirba toj srity.

viskas susiję2013-04-10 13:38

Bet šiuo metu dar kitas baisesnis projektas Seime prastūminėjamas - kaip vaikų atimti teisiškai ir pasinaudojant neaišku iš kur ir kam dirbančiais "soc pedagogais" ir pan. Iš šeimų ketinama atimti vaikus! jie tada galės būti siunčiami į vaikų namus, gėjų šeimas ir neduok Dieve, tvirkinami! Tai ne konspiracijos teorijos - projektas vadinasi "Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pakeitimus" , ir aišku, ten Šalaševičiūtė, Kuodytė.. labai jau tendencingai tie patys asmenys... http://www3. lrs. lt/pls/inter/w5_show? p_r=4445&p_d=134638&p_k=1 Suomijoje, Jungtinėj Karalystėj, Norvegijoj tai jau daroma - vaikai atimami iš normalių šeimų ir peduodami į gėjų šeimas, į neaiškius globos namus.. Yra atvejų, kai Suomijoje tėvas nusižudė ir nužudė savo šeimą, taip už durų laukiant soc pedagogams, besiruošiantiems pasiimti vaikus. mūsų tautietė Norvegijoje prarado sūnų panašiai.. Daugiau galima skaityti UK Column tinklapy, jie labai daug dirba toj srity.

copy2013-04-10 13:37

Va ka radau komentaruose: Pedofilijos byloje žuvę žmonės: 1 – Furmanavičius; 2 – Naruševičienė; 3 – Kedys; 4 – Ūsas; 5 – Furmanavičiaus kaimynas, kuris matė, kad teisėją nušovė žemo ūgio, azijietiškų tamsių bruožų vyras – liudininką ištiko INFARKTAS; 6 – Lipdukų spaustuvės savininkas, patvirtinęs, kad ne Kedys užsakė ir ne Kedys atsiėmė lipdukus, kuriais buvo apklijuotas identiškas autobusiukas – ŠIO ZMOGAUS JAU NĖRA – miręs; 7 – Žvejys, kuris prisistatė į policiją ir pasakė, kad matė kaip Kedį išmetė atvažiavę trys vyrai, jo parodymai užfiksuoti 6 valandą ryto. Žmogus – BEPROTNAMY; 8 – Kaime, kuriame su keturračiu motociklu lakstė Ūsas, keliu važiavo ūkininkas su vežimu į kurį Ūsas vos neatsitrenkė – po kiek laiko šis žmogus SUSIRGO DEPRESIJA IR PASIKORĖ! ; 9 – Sargas, dirbęs mašinų aikštelėje, atpažinęs pagal sudarytą fotorobotą Aido(? ) atvaizdą ir įvardinęs su kokia mašina jis važinėja, ir dar daugiau detalių – jo taip pat nebėra gyvujų tarpe. Bunkeris, kuriame spėjama, buvo laikomas ir kankinamas Kedys, niekam nežinant, – staiga neseniai sulygintas su žeme. Mokyklos psichologė, pradžioje užsiminusi, kad Narusevičiūtė skundėsi dėl seksualinės prievartos, sekantį kartą pasakė, kad kalbės, tik su PROKURORAIS. Naruševičienės kaimynai, matė, kaip telefonu iškviestą Kedį prie Naruševičienės namų, jam net nespėjus prie namo prieiti, suėmė ir surakinę antrankiais įgrūdo į autobusiuką(ten irgi dalyvavo žemas tamsaus gymio smogikas) – kaimynams pasiūlyta tylėti, nes bus blogai. Teisingumo ministras, paskutinis matęs Ūsa, tik po trijų dienų pasakė, kad netoli, kur Ūsas prigėrė, yra Furmanavičiaus mamos sodyba, kad Ūsas turėjo kabinetą Vaiku namuose ir ten po darbo susitikdavo partijos susitikimuose(PATVIRTINTA PACIO DIREKTORIAUS), kad jis ir prie Vaikų teisių apsaugos patarėju dirbo tik su vidurinės išsilavinimu… NUKENTĖJUSIOS MERGYTĖS – PASLĖPTOS. PAGRINDINĖ LIUDININKĖ STANKŪNAITĖ– PASLĖPTA. Gyvi likę liudininkai: Venckienė, Kedžiai… Visa teisėsauga bando įrodyti žmonėms, kad viskas čia gerai…

vakar2013-04-10 13:33

Pašiurpau vakar pažiūrėjus Janutienės laidą. Pati praradusi savitvardą rėkė ant Kuolio, leido kalbėti be perstojo tam lūzeriui Ivanauskui, nestabdė ginčų tarp dviejų pusių, kad galėtų konstatuoti - va, prie ko mus privedė Venckienė. Baisu, baisu. Ir apie prezidentę Rūtelė pritilo. Kur jos išgarsinta knyga, demaskuojanti Burokevičiaus partijos atstovę? Tiesiog gėda, daugiau nežiūrėsiu Pedryčio.Tv

žmogu2013-04-10 13:32

gali pažint didelėje bėdoje,anksčiau ar vėliau žmogėnai save išryskina kieno pusėje stovi Rūta pasirodė visu gražumu

manipuliacijos2013-04-10 13:26

Buvo įtarimų, kad Rūta parsidavusi. taip staiga kita nuomonė.. bet tai rodo dar vieną dalyką - tv3, vadinasi, irgi tyčia laikosi kitos nuomonės, nes tuomet mokėjo Rūtai.. Televizijos dirba principu, kad pasidalina skirtingas nuomones, gina tik vieną pusę, ir visi turi žiūrovų.. Esu už Neringą, todėl raginčiau jai nepasitikėt jokiom masinėm medijom, nes jos vaidina savo vaidmenis. Pasitikiu ltvnews. online, respublika ir keletu kitų. į likusius žiūriu atsargiai.

birute2013-04-10 13:01

as puikiai zinau,kad JANUTIENE-parsidavele ,ji tam padeda,kur turi naudos,todel ji tokia pat purvina kaip ir tie 80 seimo nariu.Ji garbetroska ir pinigo verge,nes isduoti ja pasitinkincius zmones gali tik JUDAS.

nuomonė2013-04-10 13:00

kažkada ,kai buvo gyvas a/a Stulpinas skaičiau jo straipsnį laisvam laikraštį ,kur jis įspėjo,kad reikia labai saugotis Janutienės Rutos,štai dabar ir pamatėm ,kas tai per žmogus,o gal paprasčiausiai įbauginta,o valgyt tai norisi.

daiva2013-04-10 12:58

gal mums Putino reikia? Jau tiek nusikalstamos košės privirė ta mūsų vykdomoji ir kuriančioji įstatymus valdžia, o prokuratūros net niek kontroliuoti negali...Kurioj šalyje gali vykti tokios nesąmonės? Tik ten, kur leidžiama. Mes patys ir kalti. Jei jie matytų liaudies balsą, masinį, ne pasyvų, jei.....dabar tik belieka stebėti jų patyčias iš mūsų, mokesčių mokėtojų

Leonija2013-04-10 12:48

Teisingai sakoma kad zurnalistai dirba kaip prostitutes. Pastoviai leisti kalbeti Vinokurui,nutraukineti Kuoli ir neduoti normaliai pasisakyti Boravskiui ,galutinai parode kokia veidmainiska yra si zurnaliste. O tos dvi ponios Povilioniene ir Kuodyte prisidenge inteligentiska kalba gali bet ka isvesti is pusiausvyros ir be reikalo isizeide si ponia,juk tiesa akis bado. Tai tokie save vadinantys inteligentais ir tikraisiais salies patriotais ,uzurpave valdzia suskalde Lietuva. Povilioniene atvirai pasake ,kad ateje palaikyti Venckienes beprociai ,nuo kuriu reikia saugotis. Prasciokai poniai ne prie sirdies. Jie nemoka kalbeti graziomis frazemis,taciau yra saziningi. O seimunai,save priskiriantys aukstuomenei isverstaskuriai,sukciai ir padlaiziai Ir tik tokie zodziai kaip Boravskio gali duoti atkirti veidmainiams

as2013-04-10 12:30

GAL IR NE I TEMA,BET----NORECIAU PASVEIKINTI MUSU MEGSTAMA RUTELE(anksciau),TVIRTAI-ABIEM KOJOM IMINUS I liet.ryto S..DA!!!"PALINKEJO LAIMES VISAS MUSU KAIMAS"!!!

Vadakste2013-04-10 06:25

Rutos laida buvo tikras balaganas ir kodel i ladas vis kvieciasi tas pacias seimo narias , taciau pries Aurelija ir Kuoli nieko pries neturiu, nes jais pasitikiu.TV3 saunuoliai parode anstole su raudonu maisiuku laidoj Pries srove .Kas nematet pasiziurekit ir dar priedu paskaitykit laisvas laikrastis.

to 118.2013-04-10 06:11

yra ir daugiau rafinuotesnių ir gudresnių būdų. noriu paklausti, o kodėl nėra skelbiama analizė kokios partijos ir kandidatai dažniausiai yra įrašyti sugadintuose biuleteniuose...

to 118.2013-04-10 06:01

taip žinau. yra daug būdų.. vienas tai skaičiuojant biuletenius iš oponentų primesti į reikiamą krūvelę.. čia nieko nerizikuojama tačiau jei yra apylygis balsų skaičius tai gali nulemti, o jei perskaičiuojant klaida ištaisoma tai kaltų vis tiek tėra traktuojama kaip klaida. kitas patikimesnis būdas tai tų partijų ar asmenų už kuriuos balsuoja tauta, bet jie yra pavojingi biuletenius sugadinti, o tai jau garantuota. pvz per šiuo rinkimus kažkodėl ypatingai didelis sugadintų biuletenių skaičius. o ambasadose iš vis cirkai vyko net nufilmavo ir nufotografavo o tyrimų ir kaltų nėra. tačiau klikos atstovus galiu nuraminti visą laiką apgaudinėti nepavyks.

tipelis2013-04-10 05:58

Chebra kur cia ta Janutienes laida, apie kuria kalbat? dekui

Saunuolis Rolandai2013-04-10 05:46

Saunuolis Boravskis.Tik tokio prezidento reikia Lietuvai,tikrai tvarka padarytu..Gaila,kad tiek mazai Lietuvoje liko tokiu vyru..Bet esu isitikinusi,kad tai tas zmogus,su kuriuo tikrai galima kalnus nuversti..

uzsienis2013-04-10 05:42

Boravskiui pagarba! o Januteienei turetu buti geda! bet ka zmogus uz pinigus gali padaryti?? baisu/uz kiek parsidave sita alia teisingoji zurnaliste???? isvis nesuprantama ,ko tas kazkoks vinokurovas ar kaip ten jis ziut ne kaip vedejas elgesi laidoj? kas ten per skambuciai vien tik smerkiantys Venckiene/ tos pacios kur skambino ir komentaruose manau raso /viena is ju ir rsao ,kad kauniete komentaruose ir dergia Venckiene/viskas suplanuota ,sustyguota?? o Janutiene ko taip nusistaciusi ant Neringos?? ant kokio mozolio uzlipo jai Neringa? geda!

to 1172013-04-10 05:37

O pats išvis žinai, kaip per rinkimus balsuojama ir skaičiuojami balsai?

to kuku2013-04-10 05:27

o tu esi tikras, kad jie tavo balsą teisingai suskaičiuos, greičiau suskaičiuos taip kaip jiems reikia ir tavo balsas manipuliacijų ir klastočių pagalba bus priskaičiuotas bet kam kas klikai bus naudingas. Jie gi visi gieda, kokia tauta tokia ir valdžia. Iš tikro yra šiek tiek kitaip. Valstybė ir valdžia yra atspindys tų kurie ją valdo, o ne tautos atspindys O kad išsilaikyti valdžioj tie išgamos naudoja visas pačias niekšingiausias priemones, manipuliacijas, engia tautą, apgaudinėja, klastoja rinkimus, vagia visos tautos bendrą turtą, žudo, persekioja. Taigi artėja laikas kai parazitai papjaus kūną iš kurio mintą... , o tada ateis jiems metas dvėsti.. visiems kosmopolitams ir liberastpedagrastams. ... Va tada ir sukursim tikrą valstybę be parazitų. Nesitikėkit patobulinti ar reformuoti esamos valstybės, nes parazitai labai greit prisitaiko ir perima iniciatyvą. Tad todėl reikia užmušt dabartinę valstybę ir pradėt nuo švaraus lapo... O tai reiškia, kad naujoje valstybėje negalės būti nei vieno tarnautojo iš dabar valdininkaučiųjų, o ypač nei vieno policininko, nei vieno prokuroro, nei vieno teisėjo, nes jie yra pagrindiniai parazitinio užkrato nešiotojai. Visi aliai vieno reiks keisti, o kai kuriuos ir teist už sabotažą ir kenkimą tautai.

kuku2013-04-10 05:00

o aš per rinkimus balsuosiu už alenkų partiją . jau gerisu gyvent po Lenkijos padu , negu po pedofilo .

Rūta2013-04-10 04:53

Liūdna. Ačiū Dievui, kad jis davė mums protą išvykti iš Lietuvos. Dar tikėjau, kad seimas padarys galą neteisybei, bet, pasirodo, kad jau visa Lietuva supuvo. Belieka tik įteisinti gėjų ir lesbijiečių santuokas, atiduoti jiems auklėti vaikus, įteisinti pedofilus, zoofilus ir visus kitus ...filus. O kažkada seniai mama sakė, kad Lietuva yra Marijos žemė.....

Nuo šios dienos2013-04-10 04:38

Tauta neprivalo laikytis pedofilu istatymu,nes jie visi sulaužė priesaiką tarnauti tautai.

manau2013-04-10 04:25

jokios pagarbos nejauciu tiems musu isrinktiesiems,jie nevykdo zmoniu valios,pasityciojimas

Kaškas2013-04-10 04:23

tiki kad mes juos rinkom,dėje rinkimai buvo suklastoti nuolankaus KGB tarno VG...parinko reikalingus šiukšles

Nika2013-04-10 04:20

baisi diena. Ka tik pažiurejau laida "Nuoga tiesa" ir 100 procentu palaikau Rolanda Boravski,nes jau tu visu iš priešingos puses neimanoma klausytis. Ka reiškia toks pasikeites Rutos elgesys,nejaugi ir jai prigrasinta ir ji bijo?. Apie tuokius kaip pavilioniene ,ivanauskas ,tas klaunas ir nekalbant jau apie ta kodyte ,kuri nežinau kaip buvo paskirta i liustracijos komisija ir neišaiškino jokiu KGBistu ir kitokiu Tevynes išdaviku nebesinori ir kalbeti,tikriausiai del to ir buvo paskirta i ta komisija ,kad neišaiškintu. O apie dabartini jos vaidmeni šioje pedofilijos byloje galima tik tiek pasakyti ,kad toks žmogus arba visai be proto,arba....... Biauru ir šlykštu.

patiko2013-04-10 04:16

Patiko Boravskis Janutienės laidoje. Pastatė į vietą tas nusikudakavusias vištas povilionienes

bet galingi tie pedofilai..2013-04-10 04:14

niekam nekyla įtarimas, kodėl nei darbiečiai, nei paksistai, nei lenkai - ištikimiausi kremliaus šuniukai - nebuvo įjungti į balsavimo mašiną?

nuomonė2013-04-10 04:14

Per anksti nurašėm lenkus. ačiū jiems

gėda2013-04-10 04:12

seimas PEDOFILŲ namai turbūt puse seimūnų su PEDOFILAIS linksminas arba gauna nešvarius pinigus,DIEVAS jum teisėjas išsigymėliai,LIETUVOS išdavikai

tuos2013-04-10 04:09

černiauskus, antstoles ir stankes turėtų teisti Hagos Tribunolas, kaip per karą ir karo įstatymu be jokio pasigailėjimo! Kažkur skaičiau apie Černiauską - normalioje valstybėje už savo darbelius jau sėdėtų iki gyvos galvos ... ir kaip jo neima interpolas ...

šiandien2013-04-10 04:01

per A. Kudabienės laidą Černiauskas išvertęs akis dėstė, kad mergaitės jis nenešė, tik kaip advokatas buvo šalia stankės; ir nors žurnalistė įrodinėjo, kad yra nuotraukos ir filmuota medžiaga, jis vis tiek įžūliai melavo. Tai kaip galima tikėti tokia teisėsauga, tokia valstybe?

44komentarui2013-04-10 04:00

ar nepabegsdi ir tamsta neuzilgo is tokio bardakelio? niekada nesakyk niekada/ mes jau daug metu nesame lietuvoj/ir niekada nesidomejome kas ten dedasi/bet kai viena ryta pamateme Garliavos sturma ,tai dar dabar negalime sito pamirsti / ir nesuprantame jusu lietuvoj likusius kodel jus btokie abejingi viskam?? tai likote ,tai tvarkykites! kad nebutu isnesami vaikai prievartos budu ir t. t. ir t. t. /LABAI ACIU ZMONEMS KURIE SUSIRINKO I TAIKU MITINGA DEL GERB. VENCKIENES/ JUK AKIVAIZDU ,KAD NEKALTA ZMOGU VENCKIENE NORI PADARYTI KALTU/O SMURTAVUSIEMS GARLIAVOJE ,KAIP CERNIAUSKUI ,ANSTOLEI IR IS VAIKU TEISIU NEBUS KELIAMOS BYLOS/ NES JUK JIE "NEKALTI"!

ko norėt iš2013-04-10 03:49

tokio seimo vieni KGB rezervistai ,stribū palikuonys,dabar iš balsavimo galim patys sprest kurioje pusėje jie visi stovi,dauguma vaikų prievartautoju pusėje.Manau kad LIETUVOJE atsivėrė pragaras,toliau turbūt bus baisiau niekas čia nebesaugus.

AR2013-04-10 03:40

Aciu Ekspertai, kad esate. o tai nebebutu vilties. nebutu uz ko laikytis

vienzo,2013-04-10 03:33

kiaules ir tiek. Bestuburiai,nuolankus klano tarnai. Daugiau nei vieno balso uz tokius! Si sarasaa butina padidinti,atspaiusdinti ir pries sekancius seimo rinkimus pakabinti visose imanomose matomose vietose. Po visa Lietuva ir uzsienio ambasadose,kur vyks balsavimai!

vienzo,2013-04-10 03:31

kiaules ir tiek. Bestuburiai,nuolankus klano tarnai. Daugiau nei vieno balso uz tokius! Si sarasaa butina padidinti,atspaiusdinti ir pries ekancius seimo rinkimus pakabinti visose imanomose matomose vietose.

to 982013-04-10 03:19

Baik šūkaut kaip koks vaikas, aš daug kur palaikau Venckienės pusę, man nepatinka mano manymu įžulūs kai kurie teisėsaugininkų veiksmai, bet kai kur nesutinku ir su Venckiene. Bet baikit pagaliau teisybės siekį sutapatint su kažkokiu asmeniu. Kaip kad absurdas buvo Drąsiaus vardu pavadinti partiją, ar dar kažką.

Tomas J.2013-04-10 03:00

Velniop nusikaltėlių prokurorų klaną, pedofilus ir 80 Seimo debilų! Lauk iš posto TSKPistę prezidentę D.Grybauskaitę, suformavusią prokuratūros vadovybę! Tegyvuoja N.Venckienė! :)

nemaniau ,2013-04-10 02:57

kad seimunai taps mazgotėmis,o ypač šlykštus masiulis .Jie pedofilams savo balsavimu parodė,kad pedofilai nebaudžiami galės toliau mėgautis savo iškrypimais.

to Rinkėjas2013-04-10 02:39

o tu esi tikras, kad jie nesuklastojo rinkimų. aš esu tikras, kad rinkimus suklastojo... , nes tai jų išlikimo garantas, kito būdo deja jie neturi.. o tai p mąstantys kaip tamsta labai naudingi. Jie gi visi gieda, kokia tauta tokia ir valdžia. Deja jūsų nuostata valdžiagyviams labai patogi ir tinkama. Iš tikro yra šiek tiek kitaip. Valstybė ir valdžia yra atspindys tų kurie ją valdo, o ne tautos atspindys O kad išsilaikyti valdžioj tie išgamos naudoja visas pačias niekšingiausias priemones, manipuliacijas, engia tautą, apgaudinėja, klastoja rinkimus, vagia visos tautos bendrą turtą, žudo, persekioja. Taigi artėja laikas kai parazitai papjaus kūną iš kurio mintą... , o tada ateis jiems metas dvėsti.. visiems kosmopolitams ir liberastpedagrastams. ... Va tada ir sukursim tikrą valstybę be parazitų. Nesitikėkit patobulinti ar reformuoti esamos valstybės, nes parazitai labai greit prisitaiko ir perima iniciatyvą. Tad todėl reikia užmušt dabartinę valstybę ir pradėt nuo švaraus lapo... O tai reiškia, kad naujoje valstybėje negalės būti nei vieno tarnautojo iš dabar valdininkaučiųjų, o ypač nei vieno policininko, nei vieno prokuroro, nei vieno teisėjo, nes jie yra pagrindiniai parazitinio užkrato nešiotojai. Visi aliai vieno reiks keisti, o kai kuriuos ir teist už sabotažą ir kenkimą tautai.

inter2013-04-10 02:39

Pirmyn,vergai nuzemintieji,isalkusi minia,pirmyn! Sukilkit zmones pavergtieji,visi kovon isvien smarkyn! Pasauli sena isardysim,is paciu pamatu ir tuo naujai pasauli atstatysim,kas buvo nieks tas bus viskuo. Tai jau paskutine sprendziamoji kova. Nei dievas,caras,nei galiunas,mums isvadavimo neduos,vaikai garbingosios tevynes save is skurdo isvaduos. Kad nuverst junga,ranka tvirta ir laisve iskovot greiciau,kalkime gelezi,kol karsta ir puskim dumples kuo smarkiau. Tai jau paskutine sprendziamoji kova, Tik mes pasaulio darbininkai,didzioji darbo armija,tikrieji zemes seimininkai,o ne dykaduoniu gauja. Tiek daug mus krauju tunkanciuju,o trenk perkune,trenk smarkiau,kad susilaukt dienu giedruju,kad saule nusvistu skaisciau. Tai jau paskutine sprendziamoji kova.

būtent2013-04-10 02:35

kad bambaliniu ... už butelį bambalio parduoda savo dūšią.... prasigėrusi Lietuva, tikrai prasigėrusi ... Lietuva tokia nedidelė, o kasdien išgirsti apie nelaimes, kurias sukėlė girtas žmogus :( reikia mums Valančiaus, oi kaip reikia ...

suvalkietis2013-04-10 02:24

Lietuva gali didziuotis sitiek parazitu isrinkusi. Nors stebetis nera ko , nes dauguma "rinkeju" internetu nesinaudoja. Jie naudojasi bambaliniu internetu.

Rinkejau2013-04-10 02:20

nevertink pagal save kolektyviskai, "mes isrinkome" ???

sas2013-04-10 02:19

"Už" balsavo seimo mazgotės į kurias valys nusišluostė kojas.

demesio2013-04-10 02:19

Pirmas stulpelis tai ne tautos atmatos, o ismatos!!!

o ko gi2013-04-10 02:18

daugiau buvo galima tiketis is Zilinsko .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-04-10 02:17

delfi.lt blokuoja mano komentarus.

nusivyliau2013-04-10 02:16

Agne Bilotaite ,pradejo puti kaip ir visi konservai.

KGBistas2013-04-10 02:11

Yes Ruta, buvusiu kgbistu nebuna, atkreipkit demesi i "gailiu"

KGBistas2013-04-10 02:06

Sutinku su Ruta , Buvusiu kgbistu nebuna! Isidemekit "gailiu".

KGBistas2013-04-10 02:03

Sutinku su Ruta (63 koment.) buvusiu kgbistu nebuna!!! Isidemekit ''gailiu''.

Širdis šiandien raudojo2013-04-10 02:02

Kaip jie bijojo, kad į seimą bus išrinkti padorūs žmonės ir dėl šios baimės jie niekada neatleis Venckienei, kad ši drįso sukurti naują partiją. Visa šutvė susirinko šimtaprocentiniai nubausti. O šiaip nėra tautoj šviesuolių, poetų, kunigų, inteligentų kurie susirnkę mitinge eitų kartu su žmonėmis, kovotų už žmogiškumo likučius.

Rinkėjas2013-04-10 01:56

O kas išrinko šituos bestuburius į seimą?? Ateiviai iš kitų galaktikų, Marsiečiai, ar mes patys?? Tai ir neūbaukit nes nėra ką kaltint apart mūsų pačių.

Senjora2013-04-10 01:50

Po laidos Prieš Srovę daugiau negu aišku tapo, kad niekada niekas visos tiesos nesužinos. Visi matėm kaip Černiauskas neša mergaitę, teismas ir jis pats tvirtina, kad jis mergaitės nenešė. Kedienė išnešta į nuovada tapatybei nustatyti! Šįryt skaičiau, kad vairuotojas į kurio automobilį atsitrenkė Kedžio autobusiukas tvirtina, kad negali patvirtinti jog tai buvo Kedys iš pateiktų nuotraukų jis jo neatpažino. Jis pasišalino pėsčiomis pro bažnyčią, o neįsėdo į maršrutinį autobusą Vaišvydavos link, kaip nustatė tyrėjai. Su ginklu visiškas absurdas. Ūsas išteisintas dar ir todėl, kad niekas nematė, kad ir tvirkinimo fakto, mergaitė neturi liudininkų! Kaip gali tikėti tokia teisėsauga, kai viskas taip painiojama? Kai taip aišku, kad yra kam ir labai galingam už virvelių tampyti. Rusijoje lygiai taip pat "tiriamos" tokios bylos. O juk pagal kokią programą studijas baigė mūsų teisės " specialistai"? Jei teisėsaugos sistema būtų tikrai sveika ir nepriklausoma ir kaip sakė tie, kurie didino jiems atlyginimus, kad jie būtų nepaperkami, nes nebeturės materialinio suinteresuotumo, o ar mažai išaiškinta korupcijos atvejų? Atrodytų kas kitas, jei ne teisinį išsilavinimą turintys sutuoktiniai turi galimybę apsiginti, tai būtų amžiaus byla, bet tik teisinėje valstybėje, tikrai nuo nieko nepriklausomuose teismuose. O apie seimo narius nėra ko kito tikėtis jie dar kartą parodė kam tarnauja. Vien tik auksas valdo mus!

ekspertai galėtų2013-04-10 01:46

pakalbinti V.Landzbergį.

liudinti2013-04-10 01:32

vakar palaidojom POETA didi ZMOGU,siandien palaidojom LIETUVA. ata.

viltis2013-04-10 01:30

sulaukti tiesos Lietuvoje žlugo. Tiesą sakant, tai buvo aišku po siaubingai korumpuotų rinkimų, kai visos partijos stengėsi perspjauti viena kitą. Tik prisiminkite Londono ambasadą, kai ryte atnešė neantspauduotą dėžę su biuleteniais. O p. Degutienei taip ,,reikėjo''palikti Vaigauską rinkimų vyriausiuoju. Apie teisėsaugą neverta net kalbėti. Labai teisingai rašė komentatorius, kad tiriami tik juokingi Venckienės pliaukštelėjimai rankele, o stambios kontrabandos veikėjai lieka nepastebėti. Paauglės žudikas jau du metai nenubaustas. Vienuolikos mėnesių kūdikį numarinusi slaugė dar nenubausta ir t. t. Jau neverta net minėti Sąmanėlės bylos , valdovų rūmų, AE uždarymo dingusių milijonų.

Arnė2013-04-10 01:29

gaila, kad daugumai tik paklusnumas (partijai, dar kai kam...) svarbiausia. Baimė valdo mus??? Neduok Dieve, bėda te neužsuka į jūsų kiemus. Venskai teisininkai, o kas atsitiktų(atsitinka) su eiliniu žmogeliu?

Buldozeris ir toliau juda2013-04-10 01:22

Bet tai ne pasaulio pabaiga. Reikia padaryti reikiamas išvadas Neringai, gerai pasiruošti gynybai, pasamdyti principingus advokatus. Nors ir teismą neabejotinai sieks padaryti uždarą, ir pūlinio Kryževičiaus matomai pagal jo kriterijus bus parinkti teisėjai, bet mestus kaltinimus jie turės įrodyti ir pateikti didesnėje apimtyje įrašus, kur turėtų matytis ir Glušausko rankos užlaužimai Neringai, bei menamos jos kandžiojimas ir suspardymas Stankūnaitės. Visko už uždarų durų nepaslėpsi. Kitas momentas, privalo antisisteminės jėgos vienytis, kaip matosi vienos DK partijos jėgų neužteko ir neužteks. DK privalo struktūriškai plėstis, jei nenori likti vienos kadencijos projektu. Teko nusivilti ir L. Balsiu, ir P. Urbšiu bei V. Gailium, kuriam pačiam tenka su GP aiškintis ir savo pavyzdžiu žino jos „objektyvumą“

Vadakste2013-04-10 01:15

Butinai reik keist rinkimu tvarka , kad butu galima balsuot uz asmenybes , o ne uz partiju sarasus. Pas mus per 22m . taip ir niekas nepasikeite, nes partiniai balsuoja taip , kaip partija liepe ir aciu tiems zmonems, kurie nepabugo savo partiju vadu ir balsavo pagal savo sazine. Ju nedaug , bet su laiku gal but padauges ir noretusi , kad seimas atstovautu savo salies zmonems.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-04-10 01:15

Perkeliu savo komentara is Kauno dienos: Prognozuoju, kad Seimas atims N.Venskienes nelieciamybe, nes yra stebimas ir kontroliuojamas sisalu - dvasiniu iskrypeliu, naikinanciu Valstybe. Tik 12 sekundziu video parodymas IRODO nusikalstama geneoralines prokuraturos veikla slepiant nusikaltimus - faktus ir aplinkybes. Jei Seimas, kaip prognozuoju, atims nelieciamybe, tai sunaikins esminius teisingumo, saziningumo ir protingumo principus. --------------------------- Prognoze pasitvirtino! Ir kas gi atsitiko? Ogi NIEKO neatsitiko! LR Seimas nepasuko morales, teisingumo, protingumo, saziningumo keliu ir liko, kaip ir buvo.... korupcijos, aferizmo, Lietuvos interesu nepaisymo, pedofilu valdzioje gyneju pozcijose. Tai man irodo, kad nieko padoraus is sio Seimo jau negalima tiketis. Is kitos puses visa papudruota rusiska pusiau sarasiniu rinkimu sistema toki reiskini ir SUFORMAVO. Suformavo.... sarasiniu paklusniu bedvasiu seimunu klika..... ir tie 80 balsu tai IRODO!!! Taigi ir toliau Lietuva muistysis toje kloakoje, kas sugeba - evakuosis! Kas prie lovio.... keiks korupcija ir naudosis jos paslaugomis. Taigi iki teisines, civilizuotos, demokratines VALSTYBES dar labai labai labai TOLI!!!!

lietuviai Lietuvai!2013-04-10 01:09

Ar preiš rinkdami į Seimą neturėtume pasižiūrėti ar žmogus turi šeimą, ar turi savo vaikų, kas buvo jo tėvai? Ar žmogus remia vaikų pardavimą gėjams ir vienarūšes santuokas? Ar Lietuvos žemė žmogui yra šventa, ar tik prekė turinti savo kainą? Ar kas nors, kada nors balsavo pvz už tokią A. M. Pavilionienę, o metų metais sėdi Seime... ir ką veikia? Ar Seimo nariai lenkai neturėtų išlaikyti nepalengvinto lietuvių kalbos egzamino? Visiškai baigiame pralaimėti, išnykti, liko tik saujelė pagonių. PoSaule, PerKūną... drąsos mums.

ačiū,2013-04-10 00:58

kad paskelbėt tautos gėdos lentą,kurioje visi,palaikantys pedikus-aiškūs,kaip ant delno.Lai juos keikia prakeiksmu visi,kas neabejingi mažo vaiko skausmui!!!Lai jų sąžinė visad budi,nes dar reiks atsakyti savo kailiu prieš tautą

UK2013-04-10 00:54

Bręsta REVOLIUCIJA...Seniai jau laikas. Nebeilgai visas šitas prezidentūros-seimo-vyriausybės-milicijos-vsd-prokuratūros-vaikpisių supuvęs auglys savo iškrypusiomis metastazėmis raizgys Lietuvą. Nebeilgai..

Seime pristatytas Lietuvos ir Šiaurės šalių politinių partijų deklaruojamas vertybes lyginantis tyrimas2013-04-10 00:43

2013 kovo 22 Lietuvos Respublikos Seimo Konstitucijos salėje surengta apskritojo stalo diskusija „Lietuva ir Šiaurės šalys: bendri klausimai žmogaus teisių darbotvarkėse“. Diskusijos metu pristatytas pirmasis tokio pobūdžio Lietuvos politinių partijų vertybių tyrimas „Lietuvos politinių partijų vertybių žemėlapis“. Tyrimą pristatė politologas Mažvydas Jastramskis, diskusijoje dalyvavo Danijos žmogaus teisių instituto atstovas Paul Dalton, Švedijos parlamentarė Maria Plass, Seimo Žmogaus teisių komiteto nariai, Šiaurės Ministrų tarybos biuro Lietuvoje direktorius Bo Harald Tillberg, Norvegijos ambasadorius Lietuvoje Leif Arne Ulland, Švedijos ambasadorė Lietuvoje Cecilia Ruthström-Ruin, Žmogaus teisių stebėjimo instituto ir pilietinės visuomenės atstovai. Tyrimo jo autorius pažymėjo, kad Lietuvos politikai atveju deklaruoja išpažįstantys post-modernias ar sekuliarias – racionalias vertybes, tačiau Lietuvos parlamento narių balsavimas priimant įstatymus dažnai skiriasi nuo deklaruojamų vertybių. Politologas rėmėsi Ronaldo Ingleharto pasiūlyta vertybių klasifikacija pagal dvi dimensijas: 1) tradicines versus sekuliarias-racionalias vertybes; 2) išgyvenimo versus saviraiškos (post-materialias) vertybes. Post-modernias ir sekuliarias – racionalias vertybes tyrėjas įvardino kaip būdingas Šiaurės šalių visuomenėms. Joms būdingas aukštas dėmesys žmogaus teisėms, asmens pasirinkimo laisvei ir autonomijai, tolerancija, kova su lyčių nelygybe, pilietinis aktyvumas ir didžiausias pasaulyje socialinis pasitikėjimas. Diskusijoje dalyvavusi Švedijos Karalystės parlamento narė Maria Plass supažindino su švedų prioritetinėmis vertybinėmis sritimis. Buvo įvardinta sveikata, laisvė, sąžiningumas, šeimos saugumas, gamtos apsauga. Švedijos politikė pabrėžė, kad Švedija priskiriama laimingiausioms šalims ir jos gyventojų išpažįstamos vertybės būdingos gerovės valstybei. Apskritojo stalo diskusijos organizatorius - Žmogaus teisių stebėjimo institutas. Projekto partneriai: Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje, Norvegijos ir Švedijos ambasados Lietuvoje, Lietuvos Respublikos Seimo Žmogaus teisių komitetas. Apskritojo stalo diskusija ir Lietuvos politinių partijų vertybių tyrimas „Lietuvos politinių partijų vertybių žemėlapis“ yra finansuotas iš Norvegijos pirmininkavimo Šiaurės ministrų tarybai 2012 metais biudžeto. Daugiau informacijos: Martynas Snieganas Šiaurės ministrų tarybos biuras Tel. (8 5) 212 22 11 El. paštas: www.norden.lt P.S. BŪTENT TODĖL IR TURIME TOKĮ SEIMĄ, KURIS BALSUOJA VISIŠKAI PRIEŠINGAI, NEI JŲ DEKLARUOJAMOS VERTYBĖS

nuomone2013-04-10 00:26

visi elgėsi gana kutūringa, Buvo keršys ir ūso giminaitis, kurie džiaugėsi jiems palankiais pasisakymais. Tiesa viena moteris išgirdusi balsavimo rezultatus garsiai reiškė savo emocijas, dėl pačios patirto persekiojimo. gal tai ir provokacija.... negaliu tiksliai pasakyti. Stebėjau ,kaip seimo nariai dalyvauja tokiuose sprendimuose ir kiek turi atsakomybės balsuojant, o gi pasirodo jiems svarbu patekti į seimą, o vėliau rinkėjai kai kuriems visai nereikalingi. Vaizdas seime buvo toks: klausėsi tik retas seimo narys, kiti kalbėjo telefonu, Steponavičius skaitinėjo knygą apie Margaritą T. , Kubilius vis žiovavo, kai kurios semo narės naršė po internetą, Sveikatos ministras Andriukaitis ramiai užkandžiavo atsipūtęs valgykloje..... toks vaizdas, kad tikrai seimas pramogų kontora, o balsuojama tiktaip kaip pasakė partijos galva, Štai toks įspūdis grįžus iš seimo. tragedija, kur mes gyvename ir kas mūsų laukia toliau..... išnykimas......

moralas: pedofilai labai kerštingi2013-04-10 00:26

pedofilai baigia įrodyti, kad jų valdžia Lietuvoje absoliuti. Rusiškų spec. tarnybų kvapas. Labiausiai gaila Stulpino.

PILIETIS2013-04-10 00:23

TAI KAIMO RUNKELIAI IŠRINKO KOMUNISTINĘ NOMENKLATŪRĄ....KŲRI PRISIDIRBUS IKI AUSŲ IR BIJO VALIO IR VSD.....O LIBERALAi, tai senai veža į iškrypelių šutvę......gėdaaaaaaaaa

Šauksmas2013-04-10 00:16

Kas buvote seimo žiūrovų tarpe, pasakykite. kas ten dėjosi. Televizija parodė ir pasakė, kad štai vieną žiūrovę, neva Neringos šalininkę, ištiko isterija. Man kilo mintis, kad galimai ta isterikė buvo pasiųsta pedofilų rėmėjų, kad suvaidintų isteriją ir sugadintų iš mitingo atėjusių žmonių reputaciją. O televizijai to tik tereikia. Ir paskleidė Lietuvai. Žiūrėkite, kokie tie Patvoriniai ligoniai. Ar aš klystu?

to ruta2013-04-10 00:15

''kokia tauta tokia valdzia. Sako seimas supuves,o is kur jie ten visi atsirado? Jau tie kurie balsavo uz teisejos Neringos teisines nelieciamybes panaikinima,neturedami irodymu,turejo NEI VIENAS i seima nepapult. O ka rinkot? Buvo sansas kazka keist,norejot komunistu mkoloborantu tai ta ir turite. O mano nuomone jie taip vieningai balsavo todel,nes ju didzioji dalis yra susikompromitave ir dreba del savo subines. Va kas nustebino tai Gailius. Bet matomai ir sitas sistemos dalis'' Deja jūsų nuostata valdžiagyviams labai patogi ir tinkama. Iš tikro yra šiek tiek kitaip. Valstybė ir valdžia yra atspindys tų kurie ją valdo, o ne tautos atspindys O kad išsilaikyti valdžioj tie išgamos naudoja visas pačias niekšingiausias priemones, manipuliacijas, engia tautą, apgaudinėja, klastoja rinkimus, vagia visos tautos bendrą turtą, žudo, persekioja. Taigi artėja laikas kai parazitai papjaus kūną iš kurio mintą... , o tada ateis jiems metas dvėsti.. visiems kosmopolitams ir liberastpedagrastams. ... Va tada ir sukursim tikrą valstybę be parazitų. Nesitikėkit patobulinti ar reformuoti esamos valstybės, nes parazitai labai greit prisitaiko ir perima iniciatyvą. Tad todėl reikia užmušt dabartinę valstybę ir pradėt nuo švaraus lapo... O tai reiškia, kad naujoje valstybėje negalės būti nei vieno tarnautojo iš dabar valdininkaučiųjų, o ypač nei vieno policininko, nei vieno prokuroro, nei vieno teisėjo, nes jie yra pagrindiniai parazitinio užkrato nešiotojai. Visi aliai vieno reiks keisti, o kai kuriuos ir teist už sabotažą ir kenkimą tautai.

Tiksliai2013-04-10 00:09

ir teisingai 44 pakomentavo apie ( didvyrius ), besipiktinančius ir rodančius savo drąsą- didvyriškumą komentaruose. Kuria eiles, o Lietuva mes tau ištiesim ranką ir širdį.... , nemato, nesupranta, kad tai Lietuvai rankos nukapotos, širdis išplėšta. Neturi Lietuva kuo paspausti poetui rankos, negali tautai parodyt savo gerosios širdies, nes jau neturi. Vis piktinamės, nirštam, o protesto mitingai, kaip negausūs taip ir liko negausus. Neverkaukim internetinėje erdvėje, bet dalyvaukime mitinguose, jei ko norime apginti. Darbais, o ne žodžiais mylėkime Lietuvą.

ruta2013-04-10 00:08

kokia tauta tokia valdzia. Sako seimas supuves,o is kur jie ten visi atsirado? Jau tie kurie balsavo uz teisejos Neringos teisines nelieciamybes panaikinima,neturedami irodymu,turejo NEI VIENAS i seima nepapult. O ka rinkot? Buvo sansas kazka keist,norejot komunistu mkoloborantu tai ta ir turite. O mano nuomone jie taip vieningai balsavo todel,nes ju didzioji dalis yra susikompromitave ir dreba del savo subines. Va kas nustebino tai Gailius. Bet matomai ir sitas sistemos dalis

Kaip2013-04-10 00:06

nebūtų gaila , po šito balsavimo aišku , kad veidu (teisingiau - "snukiu") į nomenklatūrinį mėšlą (teisingiau - ...dą ) krito ir Balsys , ir Gailius , ir Jovaiša , ir Juozapaitis , ir Urbšys . Malonu , kad šalia Puteikio , Kupčinsko - stuburą beturįs pasirodė P.Saudargas . Ir dar - kol klanas nebuvo užsigarantavęs bent 75 balsų , klausimo balsavimui neteikė.

a2013-04-10 00:06

Balsavau už Balsį. Žiauriai gailiuosi. Niekingas žmogėnas.

UK2013-04-10 00:00

Sitas Gerb. Venckienes nelieciamybes atemimas,bus irasytas i Lietuvos istorijos metrasti! 12 aukstu garbingu Lietuvos zmoniu(pedofilu) pajunge savo zinion viska kas tik imanoma,VSD,generaline prokuratura,teismus, anstoliu rumus,visas pagrindines Lietuvos ziniasklaidos priemones ir televizija,Lietuvos radija,2 kadenciju seimo narius,Kubiliaus ir Butkeviciaus vyriausybes,Ir zinoma JE Grybauskaite! O dabar man atsakykit "RUNKELIAI",juk jus to norejote ar ne? Taip ,kad dabar blet negirdeciau jusu dejoniu,kaip blogai gyventi Ispyst* pedofilu valdomoje Lietuvoje! Taip jums ir reikia,tegu dabar jus dulkina ir prokurorai ir teisejai tegu nessiskaito su jusu nuomone,juk jums gi viskas pochui,jus prabalsavote uz konservatorius ir komuniagas,liberalus..... juk sitas partijos ir yra nusikalteles,o dabar dar priims jos(partijos)sau palankius istatymus,kad partiju teisti negalima. Dar karta, as jau pradedu pavydeti pedofilams ju kantrybe ir apsukrumu,zinoma,dar didele role cia suvaidino Dujotekanos pinigai,bet tai jau atskira tema!

Vitas2013-04-09 23:55

Seimo didziasias partijas suvienijo pedofilija- gal jie ten tikrai tokie kaip balsavo?

is uzsienio2013-04-09 23:39

lenkams didziausia pagarba!

zmonems2013-04-09 23:38

nerinkite daugiau tu liberastu.neimanoma i ta masiuli net ziureti/

Jo2013-04-09 23:33

konservatoriai, kaip ir praeitą kartą, labai vieningai susirinko.Pasirodo, ir jie prie ko

Vienybė2013-04-09 23:27

Fariziejus konservus, socdemonus ir liberastus vienija bendri nusikaltimai prieš Tautą. Tie, kurie neįtraukti į Lietuvos ir sąžinės pardavinėjimo biznį, balsavo prieš arba susilaikė. Tai DK,DP ir LLRA

Lina2013-04-09 23:22

gerbiamas Rektoriau Juodka, gerbiamas operos soliste Juozapaiti -ir kaip jums negėda

Vis dėlto lenkai2013-04-09 23:22

aukštesnės kultūros.

Daugiau balsuoti į rinkimus neisiu.2013-04-09 23:20

Tegul doroja tie žvėrys vieni kitus.Susipeš.Nepalaikysiu nė vieno.

Algirdas2013-04-09 23:15

O Lietuva, širdis manoji verkia ... Išniekinta, baigšti ir pragerta! Tiktai klanai ir mafija vien veikia Ir skursta užguita Tauta! Mažai mergaitei nėra tavy vietos, O Neringai bus antrankiai uždėti ... Už ką? Už tai kad gynė Tiesą? Už tai, kad vedė mus į Šviesą? Už kovą mažo vaiko labui! O Seimo šunys to nemato ... Tik kaukia, lyg prieš mėnesieną, Naktim pavertę šviesią dieną... O Lietuva, palauki – atsitiesi! Padėsim tau, tik mūsų paprašyk... Ne tik kad ranką – širdį tau ištiesim, Padėsim nuo žaizdų apsivalyt ... Jau greit, manau, tikrai ateis tas laikas, Kada praeis sistemininkų tvaikas... Bus nubausti visi klanų klanai, Ir mafijai nebus vietos čionai!!! www.blaiva.org

vaiva2013-04-09 22:58

Konservai,socdemai ir liberalai balsavo pries Neringa,atsikrate konkurente, tokia proga pasitaike...

pilietė2013-04-09 22:41

ačių P.Saudargui už išreikštą savarankišką nepriklausomą nuo partijos nuomonę

Algirdas2013-04-09 22:37

Jau seniai mes kalbėjome, jog liberalizmas pražudys Lietuvą! Liberalus požiūris į daug ką yra savaime pražūtingas dalykas.

80 niekšų2013-04-09 22:36

tai konservai, liberastai ir prisiplakėliai socdemai

Tik2013-04-09 22:35

Tik trys garbingi konservatoriai: R. Kupčinskas, N. Puteikis ir P. Saudargas, ir nei vieno socdemo, kurie viešai pasireklamavo, kad jie geresni negu konservatoriai, nes leido saviškiams balsuoti laisvai.

35 - tam2013-04-09 22:26

Labai geri ir tikslūs klausimėliai, tik deja atsakymą žino patys to visko vykdytojai. Mes eiliniai žmonės nesužinosime. Aš taip pat labai nustebau, jog Gailius atsidurė pas liberalus, tačiau jis man ir anksčiau buvo įtartinas kaip ir visi liberalai. Oi kaip aš jų nemėgstų. Dabar, kada jis pas šiuos sukčius - netikiu jo sąžiningumu. Vargšė N. Venskienė, kaip ji iki šiolei dar ištvėrė tokį persekiojimą ir šmeižtą. Balsavau už DK, tik gaila, jog per mažai jų Seime. Būtų daugiau, bet matomai rinkimai buvo klastojami.

Tai ne MUSU prezidente2013-04-09 22:14

visa laika kazkur tunanti ir pasirodanti,kai jau "reikalas" padarytas.Inkilai,verbos,blynai...taip yra matoma LIETUVA prezidenturoj...Prezidente pastate ne uz mus...ne uz teisybe...

15- komentarui2013-04-09 22:08

Man labiausiai šlykštu,kai tie kurie kaip žiurkės bėga iš skęstančio laivo,vietoj to kad eitu į gatves protestuoti. Drįsta dar kažkam priekaištauti. Tikri šūdžiai-pirma kaip bailiai pabėga,o po to drąsuolius patriotus vaidiną.

PRIESLAIKINIAI2013-04-09 22:07

rinkome nauja Seima, laimejo socdemai, bet vel balsuojant rezultatas tas pats. Jokiu partiju nera, yra susimoke verslininkai, kuriu verslas yra pardavineti Lietuva ir jos moralines vertybes. Jie tik save laiko nacionalinemis vertybemis. Parasu rinkimai ir velniop juos visus...

T2013-04-09 22:04

Nevarykite smarkiai ant Gailiaus. Gaila, jog jis taip nubalsavo, bet kazkiek ji ir suprantu. Jis zmogus is teisesaugos, ir visgi yra linkes teisinguma spresti teismuose, o ne seime. Be to, jis liberalu partijoje ir turi balsuoti kaip liepe partija. Tokia jau ta politika... Del tu nelieciamybiu, tai manau ju is vis neturetu buti seimunams, bet pirmiausia zinoma turi teisingai veikti ir teisesaugos sistema, kaip pas estus. Jie seimunams senai nueme nelieciamybes. Del vieno epizodo nereikia nusigrezti nuo Gailiaus. Negi pamirsime ka jis yra nuveikes pries tai?

del Kuodytes2013-04-09 21:54

atsisedo i gerai apmokama ir garbinga turincia buti Seimo nario kede tik RINKEJU deka. Kai rinkejai susirinko paziureti, kaip tie tautos tarnautojai dirba, ji sako, jog jauciasi kaip kokiame shou...Nera zodziu apsakyti tokiai AROGANCIJAI. SALIN Seimo nare KUODYTE. Kodel mes turime ja maitinti budami jos niekinami????

Eglė2013-04-09 21:53

Stebėkit, kaip Gailius slysta lengvai per visą teisėsaugą - visi teismai su visais teisėjais tik duoda jam kelią ir žemai lenkia galvą, dar priteisia dešimttūkstantines sumas. Argi dar kas neaišku? Man tai atvėrė akis jau seniai - būtent "gailestingoji" Gailiaus atžvilgiu teisėsauga.

eLA2013-04-09 21:42

Kiek daug palaikiau Gailių akcijose. Bet labai apsirikau ir dabar pamačiau, koks išdavikmas buvo tas žmogus. O laiko atgal nebesugrąžinsi. Ir gerai, kad Prezidentė padarė savo rokiruotę prieš šį garbėtrošką ir konservų užjudintą, bet atstatydintą. Kokia neteisybė yra prokurorų ir teisėjų darbe.

Iliuzija.2013-04-09 21:34

Kaip norėtųsi tikėti, kad už viso to košmaro slepiasi kažkas, ką greitu laiku sužinosime.Sveiku protu nesuvokiama, kad būtų galima visiškai nužmogėti.Atrodo - atsivers durys - ir visa tiesa bus kaip ant delno.Bet, greičiausiai, tai tik vaikiškas naivumas - atsivers durys, o ten tik pedofilinio kremo kvaišalai, kuriuos taip pamėgo seimo dauguma, teisėsaugininkai ir aukšti valdžios pareigūnai.

degradacija2013-04-09 21:32

visiska seimo degradacija. Visa mastanti Lietuva nusivylus.

ER2013-04-09 21:17

ar kitaip galėjo balsuoti galimai moraliniai degradai ,kurie galimai supuve iki kaulu smegenu

klausimeliai2013-04-09 21:17

1. Kas is tikruju vyko Moletuose praeita vasara? 2. Ar is tikruju buvo paruosti snaiperiai rinkimu ryta? Kam jie buvo pasiruose? 3. Ar buvo klastojami rinkimai ir ju rezultatai? Kaip tai buvo padaryta? 4. Ar tai butu nusikalstamas suokalbis pries demokratine valstybe ir jos piliecius ir valdzios uzgrobimas,pasinaudojus valstybes lesomis,istekliais ir strukturomis. 5. Ar Venckiene, Kusaite ir kt asmenys yra nusikalteliu,politiku,psishopatu persekiojimo ir susidorojimo objektai. 6. Kas labiau apgailetina-nieksu viespatavimas ar tauta leidzianti tam vykti? 7. Kas juoksis paskutinis?

emigrantai2013-04-09 21:14

nusivyleme Gailiumi/ kaip galima apsigauti / laikeme mes ji garbingu zmogum...deja...

Ǒ2013-04-09 21:11

Balsavimas atspindi seimūnų baimę, kuri yra galingas įrankis bet kurioje gaujoje - aš paremsiu tave, tu neatskleisi mano juodų darbelių. Tačiau nenusiminkime - kuo toliau, tuo labiau antivalstybinės jėgos atskleidžia savo iškreiptą pabalusį veidą. Be to, Lietuvoje yra pakankamai daug sąžiningų teisėjų. Tas pats Strasbūras ar Briuselis, nors homofobai jo ir nemėgsta, prižiūri žmogaus teises pakankamai skrupulingai. Ir pagaliau Lietuvos Konstitucija bei plačios gatvės. Visos palankios jėgos siekiančių tiesos pusėje.

laisvasis mūrininkas-22013-04-09 21:02

Labiausiai nustebino LLRA balsavimas.Nepaisant jų vado išsidirbinėjimo,jų ministras Neverovičius palieka geriausią įspūdį,kaip dirbantis Lietuvos,o ne klanų labui:"elektrikų" Garbaravičių (konservai ir liberalai),ar Dujotekanos (socdemai)

Algirdas2013-04-09 21:01

24 komentaras gana protingai pasakytas. Tai reiškia, jog bręsta revoliucija.

Untanas2013-04-09 21:01

Kas sekantis prieš mafiją?

laisvas mūrininkas2013-04-09 20:55

O ką Balsys ir kiti ? Jie juk visi,tiek socdemai,tiek konservai yra tie patys raudonūjų klapčiukai O liberalai dar ir masonų iš Lions ir Rotary klubų marionetės Pasidomėkite,kas ir kokiuose klubuose sėdi,nors to nė karto nesu girdėjęs apie tai nė per vieną LT televizijos laidą. Įdomiai čia gaunasi-"mūsų elitas" ištikimybę prisiekė visai ne Lietuvai Nors kita vertus,reikia eiti iki galo. Nes teisme prokurorai turės pateikti video medžiagą ir įrodymus. Čia ne tas atvejis,kada juos nuslėpė ir sunaikino. (Ūso byla) Tegu "seimas" toliau voliojais savo išmatose. Pamatysim,kas yra kas ir kam,kokiems klanams kas tarnauja. Susiraskit "Diagnozė:Seimas" 2012. 10. 17 ir pasiklausykit,ką kalbėjo M. Varaška (nuo 20min):"visos partijos tėra stambaus kapitalo interesų priedangos". Galima pridurti ir kriminalinio- prekeivių narkotikais,moterimis,vaikais ir ypač kontrabanda iš Rusijos. Kaip manote,ko Žemaitaitis taip ardosi prieš Neringą ir kažkam lenda į subinę? (Sklido kalbos,kad usas su kontra dirbo). Po tokių Manto Varaškos žodžių turėjo kilti skandalas. Bet korumpuotoje ,kompromatų valdomoje valstybėje,tokie pasisakymai nuleidžiami negirdomis. Tarsi jų nebuvo. Išpučiami tik niekiniai,kaip gorilos sumušimas ir stankės sukandžiojimas. Beje,tas pats bušido kovotojas,kurs nesenai iki sąmonės netekimo suspardė merginą,prieš metus kitus buvo sumušęs policininką. Gavo tik administracinę baudelė. Nieko,ar ne? Juk jo kojos smūgis tai ne Neringos plekštelėjimas per veidą. Čia tam,kad suprastumėt kokiam durnių laive gyvenate

Atsiprašau2013-04-09 20:55

Savo partijoms seime šeimininkas buvo įsakęs atimti neliečiamybę gerb.Venckienei,o zombiai yra zombiai jie nemąsto ir aklai paklūsta šeimininkui.

Džekas2013-04-09 20:53

Na ir niekšai tie mūsų seimo nariai, arba teliukai. Jokios savigarbos. Visiškai sutinku su 7 (Padėka) komentatoriaus mintimis.

ko2013-04-09 20:52

nesityčioti iš tautos prabangios mašinos,ką nori tą daro,palaukit ,kai nebeišrinks į seimą buvę draugeliai pereis į kitą kelio pusę,net nepažins

kodėl2013-04-09 20:49

nebalsavot jaunime,kai rinko seimą,leidot pasireikšti pensininkams,o jiems sovietų sąjungoj buvo geriau,tai DABAR SOVIETINĘ STAGNACIJĄ IR TURIM,SU visais komunistais valdžiusuiais prieš 22 metus ,estai tai jų atsikratė,todėl žengia priekyje visų,ir algos didelės,ir požiūris kitas ,o dabar JOKIO DARBO TIK DVARO ŽAIDIMAI VYKSTA,O KAM DIRBTUI,JUK ALGĄ IR TAIP MOKA

to Vaiva Truncyte2013-04-09 20:43

''Ką išsirinkom, tą ir turim. Valdžia visada atspindi visuomenę. :)'' Deja jūsų nuostata valdžiagyviams labai patogi ir tinkama. Iš tikro yra šiek tiek kitaip. Valstybė yra atspindys tų kurie ją valdo, o ne tautos atspindys O kad išsilaikyti valdžioj tie išgamos naudoja visas pačias niekšingiausias priemones, manipuliacijas, engia tautą, apgaudinėja, klastoja rinkimus, vagia visos tautos bendrą turtą, žudo, persekioja. Taigi artėja laikas kai parazitai papjaus kūną iš kurio mintą... , o tada ateis jiems metas dvėsti.. visiems kosmopolitams ir liberastpedagrastams. ... Va tada ir sukursim tikrą valstybę be parazitų. Nesitikėkit patobulinti ar reformuoti esamos valstybės, nes parazitai labai greit prisitaiko ir perima iniciatyvą. Tad todėl reikia užmušt dabartinę valstybę ir pradėt nuo švaraus lapo... O tai reiškia, kad naujoje valstybėje negalės būti nei vieno tarnautojo iš dabar valdininkaučiųjų, o ypač nei vieno policininko, nei vieno prokuroro, nei vieno teisėjo, nes jie yra pagrindiniai parazitinio užkrato nešiotojai. Visi aliai vieno reiks keisti, o kai kuriuos ir teist už sabotažą ir kenkimą tautai.

Na2013-04-09 20:43

Nesuprantu gal kas galit paaiskinti kaip tą partiją pavadinti kurie visai ne už nieką nebalsavo?? Ar jie tarnauja seimui ar ne?? Na manau jei jau esi seimo narys tai atidirbk garbingai turėk savo nuomonę ir balsuok ar vienaip ar kitaip:)

to padeka2013-04-09 20:41

ka tau ta Venckiene i sikna ispyre ar ant mozolio uzlipo,kad taip dekoji?O gal neleido Deimantes,kad laizytu tavo birka?

esme2013-04-09 20:39

Tokiai valstybei nereikalingi garbingi zmones, kaip ir garbingiems zmonems tokia valstybe - niekas.

molis2013-04-09 20:33

Manau esmė ne gerb. Venskienė, esmė klausime: Ar dar yra norinčių kelti galvą?

na2013-04-09 20:29

Labai nustebino Gailius ir Balsys. Teisingai sakė bankininkas Vasiliauskas apie moralę, sąžinę ir garbę.

Leonija2013-04-09 20:22

Tiketi negalima nei vienu lietuviu. Kada jiems naudinga sneka viena,kada nenaudinga kita. Dalyvavau visuose mitinguose ir akcijoje nuo pat palaikymo Gailiui,Vasiliauskui. Tikejau oratoriais ir ju kalbomis,tikejau kad pries seimo rinkimus susikurs viena rimta opozicine partija ir visos kalbos nuo tribunos duos teigiamus rezultatus. Ir kas gavosi ,netgi keli desimciu zmoniu grupele susiskalde,apsizodziavo,visi norejo vadovauti,patekti i seima del savu interesu. Seime vel intrigos,melas ir nezinai kas yra kas.

manau2013-04-09 20:21

Svolociu , dunduku tauta Dievas jums niekada neatleis uz tai kad sugebejot tiek svolociu isrinkti i seima. Kritimas nuo laiptu jums bus per maza bausme

Grasilda2013-04-09 20:20

į 5 komentarąTodėl, kad, deja, dauguma patys yra daugiau ar mažiau ne žmonės. Žiūrėjau transliaciją. Kokios akys. Kokia kūno kalba. Šiandien Lietuvoje galutinai įsitvirtino prokurorinė-policinė valstybė. Seimas pats tapo tik priedeliu prie jėgos struktūrų.

14 komentarui2013-04-09 20:14

jus ir laiko debilu tauta! nejaugi dar iki siol nesupratote?? kol sedesite prie kompu situcija lietuvoj nesikeis ,net nesitikekite/mes uzsienyje gyvenantys lietuviai galejome stebeti taiku mitinga per Klonio gatve tiesiogiai /ACIU VISIEMS SUSIRINKUSIEMS I TAIKU MITINGA UZ GERB.VENCKIENE!

suvalkietis2013-04-09 20:09

Is tiesų buvo klaiku klausytis pono Andriukaičio ir kitų panašiu i ji pasisakymus. Tačiau dar baisiau buvo klausytis gerb. Prokuroro atsakymus i klausimus. Neaisku, ar jie visai durni , ar apsimeta tokiais, ar mus jie laiko debilų tauta.Dieve tu mano, iki ko mes nusiritome . Sako, kad nebuvo prievartos pries mergaite ir kitus taikius zmones, nors aiskiai visi mate ta prievarta. Sakykit, kaip galima pasitikėti tokiais teismais ir prokuratura .

to 42013-04-09 20:08

O dėl Salamakinas Algimantas jūs nenustebintas?

Na2013-04-09 20:08

O ką galvot su tais kurie iš viso nebalsavo čia tai bajeris ką jie ar seime buvo ar miške na atlyginimą tai gauna o darbo iki galo neatliko???

T2013-04-09 20:03

Nelabai tikejau, jog kitaip seimas ir nubalsuos. Dabar manau Venskiene tikrai bus greitai suimta, ir kad tik nebutu imituota jos savizudybe kameroje. Nezinau as tu teisiniu niuancu, bet reikia kuo greiciau kreptis i Strasburus ir panasiai. Bet turbut , kol neisiteisejo sprendimai pedofilijos byloje ir Venskienes bylose, tai skustis kitur negali....

Pikasas2013-04-09 20:03

Seimas priima tik politinius sprendimus. Jie neturi prasilenkti su etikos ir moralės normomis. Seimo narės teisinio imuniteto atėmimo klausimas pagal LR Konstitucija politikų teisės kompetencijoje. Šiuo atveju, manau, kad Gen. prokuroro pateikti kaltinimai nebuvo pakankamai svarūs ar netgi visai neįtikinantys. Tokiu atveju Seimo nariams vertėjo elgtis atsargiai, įvertinant ir tai kokį nedidelį pasitikėjimą mūsų teismais turi visuomenė. Jei būtų didelė tikimybė, kad keistų sprendimų maratonas “D. Kedžio istorijos” nebus pratęstas, tai tada politikai būtų galėję ramia sąžine atiduoti nagrinėti keistus kaltinimus N. Venckienei teisėsaugai. Tokios tikimybės,mano supratimu, beveik nėra. Todėl galima padaryti išvadą,o kad šis Seimo politinis sprendimas nėra pakankamai motyvuotas. Dar daugiau. Vis labiau tampa akivaizdu, kad smurtą prie mažą mergaitę ir teisėjos statusą turėjusią N. Venckienę organizavę ir vykdę asmenys gali išvengti atsakomybės. Tai teisinėje valstybėje būtų neįmanomas atvejis. Akivaizdu,kad generalinis prokuroras aiškindamas N. Venckienės kaltinimus gerokai ar net iš esmės klysta. Nors kaltinimai net šeši, tačiau normalioje teisinėje aplinkoje juos visus būtų visiškai nesunku argumentuotai paneigti. Ar toks paneigimas turės kokią įtaką teisėsaugai, jei procesas bus uždaras – tenka labai suabejoti. Kas iš to, jei N. Venckienei bus parodyta netgi visa nufilmuota medžiaga iš Klonio gatvės Ji ir taip pati viską matė. Daug pamatė ir išgirdo tie,kurie tuo metu buvo Garliavoje susirinkę. Net ir patys policijos pareigūnai galėtų daug papasakoti. Nusikaltimo nutylėjimas – taip pat nusikalstama veikla. Matyt, kad reikės nemažai laiko, kol pradės i istorija ryškėti iš esmės. Tikiu, kad toks laikas anksčiau ar vėliau ateis. Kai kuriems šios istorijos dalyviams gali būti ganėtinai gėda, kad jie padarė ne viską, kad Lietuvoje laimėtų tiesa ir teisingumas. Netikiu, kad kai kas jau praradęs gėdos ir sąžinės jausmą visiems laikams.

šlykštu2013-04-09 20:00

o aš dar mažą viltį turėjau...........prarasta valstybė

Būkit jūs prakeikti mankurtai2013-04-09 19:58

Tos nomenklatūrinės partijos, kurios keičia viena kitą metai iš metų, tiesiog keršija Venckienei, už naujos partijos sukurimą. Tokio įsibrovimo jie neatleidžia. Kitos, tokios bukos masinės seimo narių neapykantos žmogui, kuris kovoja už teisingumo ir tiesos kibirkštėlę, už vaiko gyvybę,negali paaiškinti niekuo.

Padėka.2013-04-09 19:52

Esame labai dėkingi - seimo dauguma kuo aiškiausiai pasakė, kad jie yra banditų pakalikai, o dori Lietuvos žmonės ir netgi vaikai jiems nafik. Tokio pasityčiojimo iš rinkėjų ir teisingumo nebuvo net sovietiniais laikais.Visiškas valdžios supūvimas, visiškas nužmogėjimas, visiškas suniekšėjimas.Na ir galybė to pedofilinio kremo. Reikėtų pasiūlyti š.Korėjai - nereiktų jiems pasaulio naikinti atominiu ginklu.

Darijus2013-04-09 19:47

Manau, Pediliandijai jau reiktų pasikeisti himną ir vėliavą į vaivorykštinę. Nebeatitinka realybės.

to2013-04-09 19:47

Kas gali paaiskinti kodel situs nieksus isrinko zmones. ???

molis2013-04-09 19:35

Nustebintas del Balsys Linas , atrodo ir mąstantis....įdomu būtų išgirsti jo argumentus...

Nuomonė2013-04-09 19:16

Manau jie nesupras tol, kol nebus išniekinti jų vaikai ar anūkai. Linkiu.

Algirdas2013-04-09 19:10

Tas tiesa!!! Manau, kad tai, kas įvyko šiandien - yra pilnas to įrodymas!

Basakojė2013-04-09 19:08

Lietuvą valdo banditai, kuriuos aklai palaiko buki liumpenai ir pedoklano klapčiukai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi