Birželio 11 d., ketvirtadienį, 14 val. Seimo Europos informacijos biure (Seimo III rūmai, Gedimino pr. 53, Vilnius) Ukrainos ambasados prašymu vyks naujo Ukrainos televizijos kanalo „Ukraine Today“, kuris bus pradėtas transliuoti Lietuvoje, pristatymas. Renginio dalyvius pasveikins Seimo Užsienio reikalų komiteto pirmininkas Benediktas Juodka.

Renginyje kanalą pristatys generalinė direktorė Tatjana Pušnova. Taip pat dalyvaus Ukrainos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius Lietuvoje Valerijus Žovtenka, Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos prezidentė Vaiva Žukienė.

„Ukraine Today“, kurio tikslas – nuomonių ir informacijos sklaidos laisvė, informuojant pasaulį apie padėtį Rytų Europoje, darbą pradėjo 2014 m. vasarą ir jau metus transliuoja žinias anglų kalba visą parą. Televizijoje, kurios studija yra įsikūrusi Kijeve, dirba profesionalai iš Ukrainos, Didžiosios Britanijos, Amerikos ir Kanados.

Šio kanalo iniciatyva buvo įkurta Tarptautinė patarėjų taryba ( International Supervisory Council ), kurią sudaro patyrę užsienio žiniasklaidos atstovai. Tarybos, tikslas – patarti kanalui „Ukraine Today“, sprendžiant informacijos sklaidos klausimus.

Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
–> 52. Skyrius (89.116.119.164)2015-06-14 04:02

kad prisitapšnotų...

Skyrius2015-06-14 03:38

Nusprendei „pavedžioti“ klientą? :)

–> 45. yel“l“ow submarine to (78.63.212.238)2015-06-13 21:33

Na, galiu patį pacituoti: „100 –tą procentinis briedas“! Mokytojas mat atsirado net vienos vietos, kur dalyvavo paviešinti negalintis! Ot tai vertingi mokymai vien prisiklausius kitų! Ir dar kokiais žodžiais, lyg gatvinio su „Žilvičiu“ pažasty! Ko ne kiekvienam post‘e ant kitų purvą drebi ir ne tik šitame portale, kabinėjies prie parašiusių, kaip kaimo plūgelis, nes žinai, kad internete niekas per nosį neužvoš. Net portalo savininkus ir tai mokini! Ar begali būti kvailiau?! Turi čia keletą pašnekovų (dievai nematę, jei jiems patinka tokie storžieviai), o kiti, tai užsipultos aukos savo pamokslams išdrėbti! Esi susireikšminęs, vis dėmesio trokštantis nesubrendęs tipelis. Vien jau masinis „smilių“ rašymas tai parodo – psichologai tai nustatę. Darželinukams kokiam bachurų serve makaronus kabink, kad kelis metus su savo šituo nick“u rašinėji! Būtų pilnas gūglynas! Anonimu esi parašęs, bet irgi ne prūdus (šiek tiek kamano greity yra, kitur dar). Šitą portalą nuo pradžios (2007-tų) skaitinėju (visai kitas dizainas tada buvo, komentuoti tik apie trejus metus, kaip padarė galimybę, ir savininkų buvo daugiau) , todėl pamenu, kas ir kada čia atėjo. Pats čia, kaip sakoma без году неделя. Anksčiau savininkai turėjo daugiau galimybių prižiūrėti, kad tokie nepraustaburniai neterštų portalo veido, dabar matosi, kad sunkūs laikai atėję.

yel“l“ow submarine to Dzūkija 47;48;492015-06-12 14:29

būtent, būtent, būtent :)) - ne kurie “iniciatyvūs“ žmonės niekaip nenori suprasti, jog neužtenka pačiam suprasti/suvokti/atrasti tipo netikėtas/naujas tiesas:)) - pageidautina((tiesiog būtina) stengtis/siekti/daryti, kad realybę panašiai suvoktų ir tavo(jo/jos) aplinka, pažįstamų ratas, bendradarbiai, šunų vedžiotojai, pagaliau - t. y. tam tikras visuomenės segmentas :)... , - antraip mes(tauta), būsim pasmerkti periodiškoms, begalinėms ir užkrušančioms vaginakalbystės sesijoms “ką daryti“ ...

Dzūkija >37. Gariūnas2015-06-12 14:14

Technologijos gerai...jeigu tarnauja doriems tikslams...Bet negi niekada nesusimąstėte,kad lazda turi du galus...Jeigu staiga viskas atsijungtų...reikėtų ne vienus metus laukti...kol žmogus vėl išmoks "įkurti ugnį"...

Dzūkija > 46. Pilietis...2015-06-12 14:03

Nori pakeisti pasaulį?...Pradėk keistis pats...Atvesk į protą nors tris pensininkus...ir atverk akis savo vaikams...ir tai jau bus žingsnis į priekį...

Dzūkija > 44.2015-06-12 13:58

"... vargu ar net įsivaizduoji, kaip viskas prasidėjo nuo mitingo prie A. Mickevičiaus paminklo, kaip staigiai kilo piliečių sąmoningumas 88-tais..." Piliečiai buvo 1000 kartų protingesni... ir tai tikrai ne Sąjūdžio nuopelnas... Žmonės knygas skaitė,spaudą... spektaklius lankė... Lietuvą pakėlė Justinas Marcinkevičius... su "Donelaičiu" ir "Katedra",su "Mindaugu" ir "Mažvydu"... Paklausk šiandien jauno žmogaus... ar skaitė?... ne kiekvienas ir žino,kad tokie kūriniai yra... Dabar kiti laikai... Ir jeigu ir toliau taip bus perrašinėjama istorija... ir zombinami visi iš eilės... tai nepadės nei 40,nei 100 metų... O juk "40metų" tai tik propaganda... pateisinanti visus diktatorius...

Pilietis...2015-06-12 13:53

...graziai Jus cia diskutuojate, vaizdingai, poetiskai... tik va vieno truksta - imtis konkreciu veiksmu, kad visa sita nesamone pakeisti ir sustabdyti. Tai kokiu veiksmu Jus patys galite imtis, ka daryti? Atsakykite , "protingieji kurmiai" :))

yel“l“ow submarine to 44. –> 43. yel“l“ow submarine to (78.63.212.238)2015-06-12 12:48

visų pirma prašau atvėsti :) - “nesidedu“ jokiu protingiausiu ir nebrėžiu sau tokio tikslo :) - tiesiog išsakau savo nuomonę visais klausimais , kurie man atrodo verti rašliavos, kurie neduoda ramybės sielai ir kiek leidžia galimybės :) - -------------------- į kvailą diskusiją apie skirtumus tarp “anonimo“, kelis metus rašančio tuo pačiu nicku ir tarp anonimo, išlendančio fragmentiškai ir galbūt (galimai) identifikuojamam pagal IP adresą, lįsti nesiruošiu ir prasmės nematau - jei žmogus nesuprato kame skirtumas lig šiol, reiškia turim reikalą su tam tikra fanatizmo forma :)---------------- dėl patirties ir potyrių :)))) - supranti kame kampas :) - patirties apimtis ir iš to sukauptos išminties kiekis(tūris), labai aiškiai išryškėja skaitant žmogaus mintis/samprotavimus įvairiais klausimais - ir kas svarbiausia , - patikimai įvertinti tuos parametrus gali tik tie žmonės, kurie praėję tą kelią, t. y. suvalgę atitinkamą kiekį NaCl :) - todėl noriu priminti seną kaip pasaulis maksimą - ne visi, su metais užgyvena/sukaupia išmintį - daug kam tepasiseka užgyventi tik metų bagažą ... :))) - bet tamstai paguosti galiu pastebėti - visada su virpesiu širdy klausau/skaitau tų žmonių mintis, kurių išmintį ir gyvenimo patirtį matau esant gerokai turtingesnia už mano paties - bet čia tikrai ne tamstos atvejis :) - o “varžytis“ faktologijos žinojime ar vardinime tikrai nesiruošiu - mano nuomone tai yra juokinga :) - nuraminimui galiu tik pasakyti, kad cento mediumas peržengtas ir tie įvykiai, kurių žinojimu tamsta tipo didžiuojies, yra ir mano gyvenimo dalis ...

–> 43. yel“l“ow submarine to (78.63.212.238)2015-06-11 22:29

Na, aš tai parašiau bent truputį, ką esu patyręs, o Tamsta, ko nepavardini? Gal bendruose apkasuose kur gulėjom, gal mano pažįstami kartu kur dalyvavo? Juk jei tikrai daug patyrei, tai tikrai keliai turėjo susikirsti ir patikrinti tai nesunku. Deja, vargu ar net įsivaizduoji, kaip viskas prasidėjo nuo mitingo prie A. Mickevičiaus paminklo, kaip staigiai kilo piliečių sąmoningumas 88-tais, kaip susikūrė landsbergizmas... Na, o sakyti „duok dieve tamstai patirti visko tiek“, tai ir smėlio dėžėj taip sako... O kad ne pirmą kartą protingiausiu dediesi, tai jau rašiau dar anais metais spalio mėnesį čia: ltvnews. online/-15min-ltkautynese-del-donecko-oro-uosto-teroristai-ir-rusijos-desantininkai-krito-kaip-lapai81482/

yel“l“ow submarine to 42. –> 34. yel“l“ow submarine to 32. –> 21. yel“l“ow submarine (78.63.212.238)2015-06-11 20:20

sorry ..., - galiu tik tiek replikuoti - nuoširdus, jaudinantis, intriguojantis, bet..., - 100 -tąprocentinis briedas ..., - arba tamsta mane skaitei tik kokią savaitę - dvi, arba kažkoks unikalus atvejis :)) - duok dieve tamstai patirti visko tiek,kiek teko submarinui :) - tiek metų, tiek “yventų“ (events) , prasme ...

–> 34. yel“l“ow submarine to 32. –> 21. yel“l“ow submarine (78.63.212.238)2015-06-11 20:08

O tai, kad Tamsta pats ne su pasu čia prisijungi, tai jau ne anonimas? Rašė ne vienas ta tema, bet vis nedašunta!? Iš viso, jei čia aliuzija į Bitlus, tai bent jau pasidomėtum plačiau kieno jie yra projektas. Flūdini čia portale dažnai ko ne visose temose ir ne į temą su tokiais pačiais „neanonimais“ virtualiai ir įsivaizduoji, kad kokia tai vertė iš to yra. Jauti pasitenkinimą būtinai savo nuomonę visur įkišti? Manai, kad daugiausiai išmanantis apie viską esi, kad vis ką nors mokini, kaip galvoti, kaip gyventi? Pabezdėjmas su niekuo, ir tiek! Vienas dalykas išreikšti tik savo nuomonę įdėtos medžiagos tema (nors irgi abejotina vertė), visai kita ginčytis ir kažką įrodinėti netikrai asmenybei, kuri šiandien petras, ryt marija. Ir pats papliurpiu šiek tiek, todėl nesidedu šventu čia pamokslaudamas, o tik konstatuoju, kad toks bendravimas su kitais, toks virtualioje terpėje gyvenimas, tai mažų mažiausiai kvailas žmonijos išmyslas! Netgi žalingas! O dėl argumentų apie tai, ką užsiminiau anksčiau, tai dabar net nesivarginsiu. Galbūt, kai kada gyvenime. Tikrame, ne virtualiame. Niekaip negali būti disputo tokiomis temomis, kaip Tamsta parašei žinutėse Nr. 18, 26, 29 ir kt. Iš parašymų matosi, kad Tamstai neteko, o mes čia ne vienas rašantis visa šito jau siekėme, šito tikėjomės, šitą praėję daugiau, kaip prieš 25 metus kartu su vaišvilom, paulauskais, ozolais, juozaičiais, tomkais, gečais, liūdnai pagarsėjusiais čepaičiais, čekuoliais, šličytėm, juknevičienėm ir t. t. Buvom tada piliečiais, kol nepriviso „pilietiškesnių“. Taigi, kai Tamsta vėl agituoji to paties siekti, tai paprasčiausiai nesi išanalizavęs, kodėl to iki šiol nepasiekta ir negalėjo būti pasiekta! Tamstai ir ne vienam čia jaunesniam imponuoja tų buvusių mūsų bendražygių dabartinės kalbos, nes negirdėjai, kad taip jie jau kalbėjo! Tik klausytojų tada buvo šimtai tūkstančių, o dabar mažos salės ar iš viso tuščios. Kai mes tie šimtai tūkstančių (ar bent trečdalis likusių) tai praėję vėl girdim, kai matom dabartinį tų veikėjų tarpusavio išsidraskymą, atskirai varomas linijas, tai visai kitaip vertinam, ko siekiama dabar, todėl jokie Tamstos argumentai apie tai mums nebūtų svarūs. Visa tai patirti reikia, kad lygiaverčių turėtum.

yel“l“ow submarine to 39. Gariūnas to yel“l“ow submarine 62015-06-11 19:16

klysti tamsta :) - man bet kokiu atveju, metu ir bet kokiom sąlygom svarbi tik tiesa, tiesa ir dar kartą tiesa - nesvarbu iš kieno lūpų ji būtų paleista į eterį :))) - sutinku būti 1000 - tį kartų neteisus ir tai viešai pripažinti - bet tam reikia atitinkamų argumentų :) - o “mudakų“, nuolat kažką norinčių įrodyti be jokių argumentų, visada buvo ir bus minios - nelinkiu tamstai tapti vienu iš jų - peace :)

wwww2015-06-11 18:40

Siame politiniame eekonominiame ir kitokio pobudzio mesle reikia rasti prasminga uzisiemima. Vyksta geopolitinis karas...Irakas, Afganistanas, Libija, Sirija, Ukraina

Gariūnas to yel“l“ow submarine 62015-06-11 17:49

be abejo, dabartyje reikia ypatigo akylumo ir greitų reakcijų atskirti šiukšles, melą, tiesą. Ir įgudžių tam. Srautai didžiuliai. Atskirti PAGRINDINIUS dalykus nuo neesminių. Pasirodo, žmonių su greita reakcija yra nei mažiau, nei daugiau kaip kokiam 18 a. Gal net mažiau. Tačiau jokių tyrimų nėra, tai ir apie proporcingumą nėra prasmės kalbėt. Dar. Tamstai, žiūriu ne tiesa, o varžybos "kas teisus" rūpi labiau. Tai -ryšio pabaiga.

yel“l“ow submarine to 37. Gariūnas2015-06-11 17:35

:))) - ir vėl “мимо кассы“ :)) - taigi apie tai ir kalba ! - žmogaus/žmonių kvailumas, įtaigumas, ydos, prigimtis, silpnybės liko beveik tame pačiame lygyje(jokios pažangos), o galimybės/technologijos manipuliuoti veršiais išsiplėtė/ištobulėjo n kartų :) - tai ir galvokime atitinkamai - reiškia ir laikai/trukmė, reikalingi milijonų žmonių supratimo transformacijai sutrumpėjo proporcingai :))

Gariūnas to yel“l“ow submarine 52015-06-11 17:18

Ar aritmetika pagaliukų pagrindu iš principo niekuo nesiskiria nuo milijardus operacijų per sekundę atliekančio kompiutingo? Skiriasi. Nes lyginama na tai. Nes ir prieš 4000 metų žmogus skaičiavo taip pat ir dabar žmogus skaičiuoja taip pat savo galvelėje (nors kai kurie nebemoka daugybos lentelės). Tai pagalbinė priemonė-pagaliukas- kompiuteris skačiuoja kitaip. O ne žmogus. Ar žmonija pasidarė išmintingesnė, kad yra IPadas ar koks dalelių greitintuvas? Ne. Aš apie tai.

yel“l“ow submarine to 35. Gariūnas2015-06-11 17:02

dėl daugelio argumentų būčiau linkęs sutikti :) - prigimtis, psichologija, ydos ir t. t. - tik nesuprantu vieno : kaip galima lyginti absoliučiai nesulyginamą infoerdvę ir smegenų plovimo technologijų pažangą/prarają, su kažkokiais biblijiniais , tarkim “žmonijos info paveldais“(rašau tai su daugiatone ironijos doze) ? :)) - negi tamsta pasiryžęs įrodinėti, jog aritmetika pagaliukų pagrindu, iš principo niekuo nesiskiria nuo milijardus operacijų per sekundę atliekančio kompiutingo ????? - nesuprantu niekaip ...

Gariūnas to yel“l“ow submarine 42015-06-11 16:41

Reikia suprasti štai ką: biblija ir kiti raštai nėra mistika, o žmonijos info paveldas. Istorinė interneto debesija, jei norite. O žmogaus prigimtis nepasikeitė. Anksčiau kvailius visokie sukčiai uzkalniai maustė turgaus aikštėse, dabar-propagandistai, www, tv. Valdžios troškimas, godumas, klasta-kaip buvo taip ir liko. Dostojevskis nebuvo durnius, kad neturėjo kedų su lemputėm ar nemokėjo rašyti sms. O riboto IQ anų kareninų ir dabar netrūksta. Taigi, besirendami gėrio paradigma, pažiūrėkim į praeitį, įvertinkim dabartį ir susiprojektuokim ateitį

yel“l“ow submarine to 32. –> 21. yel“l“ow submarine2015-06-11 16:30

malonu girdėti :)) - ypač iš anonimo :)) - bet vistik kažkoks vidinis balsas sufleruoja klausimą : o argumentų sąrašas ruošiamas ar tokių gamtoje nėra? :))

yel“l“ow submarine to 30. Gariūnas to yel“l“ow submarine 32015-06-11 16:27

nepritarčiau požiūrio fokusavimui per biblijinę (sakyčiau mistiškai pasakišką) prizmę :) - realijos milijoną kartų pasikeitę viena kryptimi - t.y. visuomenės psichologinis statusas nelygintinas niekaip - o mano požiūris tikrai neturi nieko euforiško - ir man negėda prisipažinti, kad kone kasdien, kone prievartauju save žiūrėti į gyvenimą, į realybę, į visą tą šiukšlyną, realistiškai, pesimisto akimis, desperatišku būdu :)))

–> 21. yel“l“ow submarine to (78.63.212.238)2015-06-11 16:20

Ale ir vaikiškas dar Tamsta, o pamokslus jau varai ant kiekvieno kampo...

yel“l“ow submarine Dzūkijai :) - pasiklydusio komentaro korekcija :)2015-06-11 16:19

1001-ą kartą persiprašau :)) - pasiruošęs nuolankiai priimti visus įmanomus manęs “truktelėjimus per dantį“ iš tamstos pusės :)))))))

Gariūnas to yel“l“ow submarine 32015-06-11 16:17

nežiūrint į napamatuotą šios dienos Tamstos euforiją, paaiškinsiu: a) biblijiniai 40 metų-tai ne mistika, o labai racionalus faktas. b) tai yra kartų pasiketimas. c) po 40 metų bus paaugę dabartinių zombiukų vaikai. Ir d): kaip ir dera jaunai protestuojančiai kartai jie protestuos prieš tėvų pasaulėžiūrą ir jų vertybes (ištiesų-antivertybes). Tai nuteikia optimistiškai long distance. Taip kad be kaimynų pilietiškumo, dar siūlyčiau fokusuotis į vaikų vertybinį auklėjimą.

yel“l“ow submarine to 27. Dzūkija2015-06-11 16:12

:))) - keista, bet lig šiol įsivaizdavau “mailą“ po Jūsų pseudonimu :))) - žinojimas, kad bendrauju su femailu, gerokai redukuoja mano sarkastinę maniją :) - bet kokiu atveju - žaviuosi aktyvumu, kantrybe, principingumu, pozicijos nuoseklumu, tikėjimu, optimizmu ir t.t. , ir t.t - ačiū ir sėkmės - palaikykim vieni kitus, palaikykim nuoširdžiai, atvirai, be kompleksų, nevengdami aštrių kampų ir temų, kokios jos bebūtų :)

27. Dzūkija > 24. yel“l“ow submarine2015-06-11 16:02

Atsiprašau,jeigu kada nors užgavau...Nenorėjau būti pikta...būsiu atidesnė...

Dzūkija > 24. yel“l“ow submarine2015-06-11 16:00

Na,kantrybės lyg ir nestokoju...bet nuolankumo ...tai ir su žiburiu nerasi...o šiame krašte tokios komplektacijos tampi "balta varna"...Bet man tai netrukdo,nes myliu visus paukščius...ir visų spalvų...Didžiausia bėda,kad visi laukia,kad kažkas kitas padarytų,pakeistų,sukurtų...O juk turėtų būti - kas,jeigu ne aš...

yel“l“ow submarine to 23. Gariūnas to yel“l“ow submarine2015-06-11 15:59

suprantu tamstos ironiją :) - taip, tikėtis ypatingos rinkimų švaros gali tik kretinai ir naivuoliai :) - tačiau kaip ten bebūtų - viskas vėl atsiremia į piletiškumą(neabejingumą) ir aktyvumą - visos melo, apgaulės, falšo technologijos anksčiau ar vėliau atsiremia į žmogiškąjį faktorių - paprasčiau sakant - “visos ylos svajoja išlįsti iš maišo“ :))) - iš kitos pusės - nesuprantu kaip tamsta įsivaizduoj tų “atostogų“ pabaigą, tarkim, po 40 -ties metų ? :) - kas per stebuklas įvyks, kas tokio nežemiško atsitiks ? - ar ne per daug religijos(mistikos) tamstos požiūryje ? :))

kanala2015-06-11 15:57

anglu kalba iniciatoriai gali susikisti sau i subine. As jos nemoku, o mokytis per senas.

yel“l“ow submarine to 20. Dzūkija2015-06-11 15:51

beje - suprantu, kad tamstos pseudonimas greičiausiai padiktuotas geolokacijos ar sentimentų (kaip ir mano) , bet kas Lietuvoje labiau simbolizuoja kantrybę, nuolankumą, susitaikymą ir veršišką mentalitetą (sorry) , jei ne dzūkeliai ? :) - sorrrrrry dar 1000-tį kartų :) - bet juk rimtai ..., - kai sako ,būkim biedni, pikti ir nelaimingi , bet - teisingi :))))

Gariūnas to yel“l“ow submarine 22015-06-11 15:46

optimizmas ir realybės suvokimas-skirtingi dalykai. Tamsta, berods, turite analitinių sugebėjimų. Tad keista girdėt, jog kompiuterių amžiuje dar tikite teisingų rinkimų galia. Pamatysit, iki rinkimų bus patvirtinats koks nors elektroninio balsavimo įstatymas ir viskas galutinai virtualizuosis. Tiesos virtualizavimas kartu su dabar skirtingais kanalais propaguojama švietimo (jaunosios kartos zombinimo-"teisingo mąstymo") programa leidžia išeit atostogų kokiems 40 čiai metų. Su visa pagarba Zigmui Vaišvilai, analoginiai susirinkimai Mokslų akademijoj jau nieko nereiškia. Realybė pakitus. Jie nugalėjo. Belieka į šį faktą pažiūrėt pvz. japoniškai: "taip, usa dabar mus okupavo, bet laikinai-tik kokiems 100 tui metų".

yel“l“ow submarine to 20. Dzūkija2015-06-11 15:44

joo :))) - kam tokio šlamšto reikia - kur tu jį išeksportuosi :)))) - bet metafora super :)

yel“l“ow submarine to 19. Dzūkija2015-06-11 15:41

be abejonės - optimizmas jaunimo narkotikas :) - o jaunystė gyvena širdyje, sieloje :) - būkime jauni, būkime optimistais, nepamiršdami būti realistais - t.y. žiūrėti po kojomis :)) - ačiū :)

Dzūkija > 17. Gariūnas2015-06-11 15:37

Ko,ko ...bet kantrybės tauta turi daugiau nei reiktų...ir nuolankumo...Jeigu tai būtų galima eksportuoti,tai gyventumėme turtingiausioje valstybėje...

Dzūkija > 15. yel“l“ow submarine2015-06-11 15:33

Jeigu optimizmas priklauso nuo jaunystės,tai būk jaunas visada...Sėkmės...

yel“l“ow submarine to 17. Gariūnas to yel“l“ow submarine2015-06-11 15:27

ačiū, bet nereikia linkėti kantrybės :) - nereikia kentėt ir taikytis su esama padėtim, tikintis, jog bent vaikai ar anūkai “savaime“ sulauks “tos laimės“ :) - reikia gyventi čia ir dabar - kuo aktyvesni ir piletiškesni būsime, tuo greičiau išvėdinsime tą smarvę - rinkimai ne už kalnų - paklauskime kiekvienas savęs: ar padarėme viską savo artimiausioje aplinkoje (giminės,kaimynai, kolegos, draugai), kad rinkimuose vėl neatsitiktų tradicinis lietuviškas idiotizmas - seimą vėl dalintųsi dvi chameleonų grupuotės socdemonai su konservoidais :)

Gariūnas to yel“l“ow submarine2015-06-11 14:10

Kandrybės ir optimizmo. Tikrai ne po 2-jų metu tai baigsis. Mažiausiai po 40-ties. Gal dabartinių zombių vaikai zombiukai, vedini kokio atgailaujančio oligarcho vėl atras tikrąsias vertybes (Dievą). O dabar teks pasivaikščioti po dykumą. Taupykit jėgas.

yel“l“ow submarine to 7. Anfisa (2015-06-10 18:43:33) (78.61.49.251) Parašė: Klausimas - kas mokes uz sito kanalo transliacija?2015-06-11 07:19

klausimą reikia užduoti iš esmės - kas aplamai finansuoja šį pamazgų kanalą ? - ar ukrainos biudžetas, praskolintas tūkstančiui metų į priekį ? ar koks eilinis ua oligarchas(ai), kurie savo noru ar per prievartą nusprendė papildyti savo mediakanalų kolekciją ? :) - abiem atvejais teigiamas atsakymas leidžia padaryti vieną išvadą : “lietuvėlė“ ir vėl savanoriškai ir giliai merkia fizionomiją į fekalijas :))) - su kuo ir sveikinu visą “lt“ veršidės kontingentą :)

yel“l“ow submarine2015-06-11 07:06

šitas cirkas ypatingai efektingai atrodys po kokių dvejų-penkerių metų, kai prasivėdins tas beretofašistinis dvokas, ta nežemiška, nežmoniška smarvė iš vilniaus centro :)) - nežinau kaip kam, bet man atrodo šitas absurdas tikrai ne ilgaamžis ..., - nežinau, gal dar per jaunas, kad būčiau chronišku pesimistu :)

vogusevičius2015-06-11 04:16

velniop tą Ukraina Todey. Gerinkit savo nusususias programas

na2015-06-11 02:32

melo sistemoje sukamas eilinis sraigtelis...

Anfisa2015-06-10 23:16

11-m. I desimtuka!

karo propaganda2015-06-10 23:11

toks kanalas pagal nauja visuomenės informavimo įstatimą turėtu tuoj pat būt išjungtas.Už karo propagandą,vienpusiška informacija,nesantaikos kurstymą.

gudi giria2015-06-10 23:09

Jo,kad butu ismintingi visi paprasciausiai nejungi tu kanalu ir tiek ziniu I durnius ziuresit ir patys durniais galit pavirsti,aisku,tam tikra dalis kuriuos gali paveikti.Jeigu zinot geopolitika,kas,ko nori sioje zemeja patikekit nepaveiks,jus,joke durnaropiu ziopciojanti kanalizacija,na rimtu zmoniu vadinamas informacinis kanalas.

Ir kas gi2015-06-10 22:58

jį žiūrės angliškai? Beretės gi nesupranta...

suldu2015-06-10 22:48

Nesupratau, sis kanalas taps nemokamu 'nacionaliniu' kanalu, kaip info. tv?

Anfisa2015-06-10 22:43

Klausimas - kas mokes uz sito kanalo transliacija?

?2015-06-10 22:22

O siaube, vemt jau norisi nuo tos politikos svetimos. Nesuprantu kuriems galams lietuvis turi žiūrėti kas vyksta Ukrainoje. Manau, kad jie ne labai domisi kas vyksta Lietuvoje.

vilte2015-06-10 22:13

Tai gal beretes mano , jog mes dar neatsikandom ju pornografijos ?...

Robertas Toma2015-06-10 21:47

na to dar betruko juodają propaganda mums dar kišti iš ukrainos su sava nesusitvarkom....

nu2015-06-10 21:36

Tegul savo kanalą susikišą į analą.

eikit2015-06-10 19:32

po velniu visi ligonys su savo kacholais,turim mat ka ju ziuret,kisa per prievarta.Durnynan visus daunus.

Dzūkija2015-06-10 18:22

Tik Jaceniuko kliedesių ir trūko...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi